Reklama

.

.

pondělí 18. prosince 2017

Za Evropu suverénních národů

J. Kovář
18.12.2017 ČeskéNárodníListy

„Konference nazvané Za Evropu suverénních národů se účastní vedle Marine Le Penové i nizozemský odpůrce islámu Geert Wilders, zástupce severoitalské separatistické Ligy Severu Lorenzo Fontana, představitel rakouské FPÖ Georg Mayer či zástupci podobně zaměřených stran z Británie, Itálie, Německa, Belgie nebo Polska.


Stovky lidí v sobotu protestují proti představitelům evropských protiimigračních a nacionalistických stran z frakce Evropa národů a svobody (ENF), kteří se sjeli na konferenci pořádanou SPD Tomia Okamury. Před Top hotelem Praha na Chodově, kde se akce koná, utvořili uličku hanby a pokřikovali na přicházející účastníky konference.

U zábran rozmístěných před hotelem demonstranti vytvořili uličku hanby a pokřikovali na účastníky konference. Skandovali třeba: „Hanba, hanba” nebo „Styďte se“. K vidění byl třeba také transparent s nápisem: „Nacisti nemají do budoucnosti Evropy co kecat.“

Pokoušeli se také fyzicky znemožnit vstup do hotelu, v čemž jim museli zabránit zasahující policisté. Následně protestující křičeli na účastníky „Fašisti, fašisti!”

Odpůrce konference přišel podpořit i politik KDU-ČSL Hayato Okamura, který je zároveň bratrem předsedy pořádající SPD Tomia Okamury. Z dalších veřejných osobností se protestů zúčastnili například spoluzakladatel Veřejnosti proti násilí Fedor Gál, historik Petr Blažek nebo bývalý velvyslanec Petr Janyška.“

Z článku „Stovky lidí v Praze demonstrují proti Le Penové a Wildersovi. Přišel i Okamurův bratr Hayato“ Novinky.cz

Podle posledních průzkumů je stále asi 60-80 % z českých občanů proti nucené migraci, jíž prosazují bruselští papaláši. Jsme proti jakýmkoliv kvótám. Občané ČR a příslušné ústavní orgány mají právo rozhodovat o tom, kdo se k nám může přistěhovat a žít v republice s námi. Pokud se našly stovky lidí, které demonstrovaly proti protiimigračním stranám, pak je třeba jasně říci, že tato nepatrná menšina, jejíž zanedbatelný hlas umocňují média vším možným způsobem, vlastně kraválovala proti velké většině svých vlastních spoluobčanů.

Mezi tzv. demonstranty byly, jak vyplývá z uvedeného, i členové či stoupenci KDU, jež o sobě kdysi prohlašovala, že je klidnou sílou. Nově je součástí „Demokratického bloku“. Když demokracie, tak demokracie! Co je na počínání kraválistů demokratického? Vždyť vlastně se staví proti velké většině našeho národa a nadto ho uráží různými výrazy, které by se hodily spíše pro označení jich samotných a ne účastníků konference. Demokracie je vláda většiny. KDU dostala výprask od voličů a stala se okrajovou stranou. To je fakt, z kterého by měla vycházet. Většinu by měla ctít. Nikdo ji však nemůže omezoval v aspiracích stát se v budoucnosti novou většinou. Ale způsob, jakým se nyní ukázala, jak jsme přesvědčeni, spíše vede na politický ošklivec. Uvědomí si to alespoň někteří její funkcionáři a povedou stranu jinak, než dokáže současné vedení?

Kraválisté ostře útočí proti i tzv. nacionalistickým stranám. Které to vlastně jsou? Jsou to ve skutečnosti vlastenecké strany či hnutí. Stačí je, jak si myslí kraválisté, pouze označit za nacionalistické a pak po nich začít plivat a házet špínu? Chyba lávky! Těch pár křičících jednotlivců a skupinek nemá žádný patent na rozum, aby mohli vynášet takovéto soudy a autoritativně rozhodovat o tom, kdo je kdo. Svým jednáním spíše oni sami připomínají fašisty a nacisty, než ti, kdož konferují. Uličku hanby vytvořili sami pro sebe, svým řevem a nadávkami. Není sprosťák ten, jemuž nadávají, ale ten, kdo nadává. A my víme, že byli to kraválisté, kdo ruší předem nahlášenou konferenci.

Není to náhodou, že mezi povykujícími jsou lidé z KDU. Tato strana i v nedávné minulosti dokázala svou velikou příchylnost tzv. landsmanšaftu. Její předseda, pan Pavel Bělobrádek, sám sebe označil za sudetského Čecha, jindy pak za Čecha narozeného v Sudetech, a území „politických Sudet“ rozmnožil o celou Šumavu a město Brno. Asi na základě vlastního vnuknutí. A když jsme se ho na uvedené ptali, nic jsme se v podstatě nedozvěděli. Neměli bychom spíše demonstrovat proti takovým výrokům, které se dotýkají republiky i českého národa?

Myslím, že je možné spíše se solidarizovat s konferujícími stranami, tedy i s Okamurou, než s kraválisty. I my se hlásíme k těm, kdož trvají na tom, že Brusel nemá žádné právo nám vnucovat migranty. My sami a naše ústavní orgány o tom rozhodujeme. A nadto i my si myslíme, že Evropa má být svobodným společenstvím svrchovaných a rovnoprávných národních států a nikoliv bruselským superstátem, v němž by dominovalo Německo. Nechceme se stát ani 17. zemí SRN, ani německou ekonomickou kolonií. Láska k vlasti je přirozeným a ušlechtilým citem, za který nemůže být nikdo sankcionován. Jako lidé litujeme ty, kteří o svém čeští neví nebo o něm pochybují.

- - -

Poznámka redakce Nové republiky (vd): 
Mezi organizátory demonstrací proti konferenci protestních vlasteneckých stran Evropy v hotelu Top byl i jakýsi Tomáš Peszyński, člověk, která nám na pražské Staroměstské náměstí chtěl dělat Majdan na ukrajinský způsob. Vzorný to slouha dvojího metru, který uplatňují "elity" EU a USA. Jednou konkurenti v politickém boji jsou fašisté, podruhé banderovští náckové s krví na rukou jsou (či mají pro nás být) vzory hodné následování. A dalším výtečníkem, který demonstroval proti evropským vlastencům byl "český" europoslanec Štětina, známý hecíř banderovců z kyjevského Majdanu 2014.

35 komentářů :

  1. To jen ukázka, jak média manipulují českou a evropskou veřejností, nálepkují a dehonestují. Oběťmi jsou především mladí nezkušení lidé. Jsme toho svědky nejen v Praze a Brně, ale téměř na všech gymnáziích, kde beztrestně politicky agituje věrný sluha korporátek a americké světovlády Člověk v tísni. A česká občanská společnost zatím nenašla sílu se proti tomu postavit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cesi neumi ani mit vladu

      Vymazat
    2. 21,41
      Ty se neser nebo ti dám po hubě!!!!!

      Vymazat
  2. Je smutné že politik Nizozemska, na rozdíl od našich politiků a prezidentů,
    hovoří o Českém národu jako o národu hrdém plných hrdinů.Děkuji mu.
    Myslím že to hodně lidí potřebovalo slyšet.
    Také hovořil o životě vyhnance Jana Ámose Komenského a to by měl slyšet především pan Okamura !
    Když chce zakazovat agresivní církev islám,
    musí tedy chtít zakázat i tisíckrát agresivnější církev v naší zemi a zabránit katolizaci.
    Ostatně jeden katolík ekonomiku stojí více než uprchlík.
    Souhlasím s ideály o státní suverenitě,
    proto pan Pitomio by měl raději bránit aktuálním katolickým zlodějnám jenž kradou naši půdu*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty budes vitac a slunickar
      Ze zradci tvyho typu se nemluvi
      Umlatit te pendrekem je malo

      Vymazat
    2. Vyhnat papezence i cizaky

      Vymazat
    3. 21:15 také lidi do no-go zóny ale i rodinou!

      Vymazat
  3. Jo banda smažek z kliniky a zoufalci z kavárny. Na Konferenci byly nejlepší Evropané a budu je dále podporovat. S SPD za samostatnou Českou zem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:18 Ještě jste zapoměl na Štětinu a "uvědomělé" Ukrajince. Ti byli jako demonstranti proti náckovství obzvláště podaření. K dokonalosti chyběl jen Herman a jeho "milí krajané" z Henleinovy Sudetendeutsche Partei.

      Vymazat
  4. Jen by mě ještě zajímalo co dělali tito obránci proti fašizmu při vyhlašování vítězů soutěže ,,Zlatý slavík,,*

    OdpovědětVymazat
  5. Co kecáte za blbosti tyto malé evropské národy nebyly nikdy suverenní, vždy si s nimi mocnosti utírali prdel, ať už evropské tak evroasijské, nebo atlantické.A chtěli by jste to zase ? Za koho kopete ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaké "zase"? Vždyť v té nejhorší fázi ztráty státní suverenity se právě nacházíme.

      Vymazat
  6. ..co takhle zkusit po tisíciletích něco nového, podporovat vznik "Evropy suverénních občanů, bez ohledu na národnost"?
    Jasně, bude těžké žít za sebe, nemoct se odvolávat na úspěšné soukmenovce, užívat odlesku jejich slávy...vlastně, naopak, naše základna se rozšíří na všechny Evropany, řekne-li se Mercedes a Škoda, každý Asiat, Afričan i Američan představí si inteligentního Evropana stojícího/ležího pod úspěšnou značkou!
    Stačí naučit se anglicky, což je snadné, (upraví-li se zbytečně komplikovaná mluvnice s informační hodnotou nula, stihneme s češtinou i angličtinu)
    a naše hrdost na zemi původu rapidně vzroste; kdo by dnes nevěděl, kde je Evropa?
    Je to, dámy a pánové, jediná možnost, jak patřit k "nadřazeným národům". A to si přece nesmíme tentokrát, nechat ujít! Vždyť největším Čechem nebyl čistokrevný Čech, ale Evropan!
    Nebuďme blbí, buďme zodpovědní, pomozme našim Západním sousedům zředit muslimskou populaci, jinak hrozí nebezpečí, že až se ona demokraticky ujme vlády, ovlivní pařížskou i italskou módu a donutí naše ženy nosit v létě burky, používat levné deodoranty obsahující hliník..
    Západ se bez nás neobejde, jsou hloupí a zdegenerovaní stálým přílivem čerstvé krve! Slované jsou budoucností celého světa, tajným potenciálem, zbraní, jen je třeba abychom se s ostatními rozdělili! A to my dokážeme, jelikož naše, česká společnost stojí na křesťanských základech milosrdenství, věčné lásky a pravdy!
    Evropa je naše vlast a my NIKDY nedopustíme její obrácení k Islámu!
    I zbabělí Britové si již dnes uvědomují, jak osudové chyby se chystají dopustit; zřejmě jde o dílo nějakého sionistu, nebo vlivného islamistu, případně, ale o tom pochybuji, o geniální počin samého Vladimíra Vladimíroviče.
    Ne, nebojte se, je jisté, že Britové neodejdou, patří do Evropy, potřebují nás, stejně jako my!
    Ale jsou a zůstanou příkladem toho, proč nemůže o některých věcech rozhodovat většina; ona je totiž dost "politicky" nestabilní, a mohla by snadno nechat ovlivnit náladou, médii, cenami zboží..
    Dlouhodobé cíle prostě není možné měnit na základě takových rozhodnutí.
    V následujícím roce budeme svědky významných změn!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebuď vůl!

      Vymazat
    2. Anonymní19. prosince 2017 17:19
      ..co takhle zkusit po tisíciletích něco nového, podporovat vznik "Evropy suverénních občanů, bez ohledu na národnost"?
      Nic originálního, na tom již řadu let pracuje Soroš s jeho open fundingama. Snaží se v Evropě vytvořit takovouto změť etnik, neschopných se dohodnout na čemkoliv. Prostě Planeta opic.
      Naštěstí SPD vidí zhoubnost takovéhoto přístupu k evropským národům. P.K.

      Vymazat
    3. Míra zmatenosti autora ze 17:19 zaslouží psychiatra. Za dnešních poměrů není samozřejmě divu, že takových přibývá. Možná i mezi psychiatry.

      Vymazat
    4. Ten blb 17:19 si ve své nevzdělanosti ani neuvědomuje, že i islám, vedle pohanství a 3 klonů křesťanství, byl a je součástí evropské historie a přítomnosti. Je typické, že USA jej používají jako nástroj destrukce celých jim nepohodlných států. V Evropě to v nedávné minulosti postihlo Jugoslávii v Bosně a na Kosovu!!!

      Vymazat
    5. 17:19 - to je bohužel krajně naivní představa! Bude to tak, jak si to naplánovali skuteční vítězové WWII - nahradí nás multirasa! Nelze vyhrávat bitvy dávno prohrané války. O tom mohou snít snad už jen senilní dědkové - https://www.youtube.com/watch?gl=RU&hl=ru&v=utviTooRdR4

      Vymazat
  7. :))
    Angličtina je primitivní jazyk,
    jak mluvíš, tak uvažuješ.
    Je jisté že neznáte své předky,
    jinak by jste se styděl za takovéto myšlenkové pochody,
    spadající do úrovně katolické církve a nebo rovnou fašizmu.
    Naše rody jsou zde prokazatelně více než třicet tisíc let.
    Území které patřilo Čechům se rozkládalo od Srbských hranic až k Francii.
    Nepatříme ani na západ, ani na východ, ani na jih a ani na sever.
    To my jsme a vždy jsme byli Evropou !
    ( ty nadřazený národe...)*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:59 - Ježíši, zase jedna trubka, co si hraje na historika. Trpíte nutkavou potřebou něco napsat a uveřejnit, byť by to byla sebevětší pitomina?

      Vymazat
    2. Nejsem Ježíš trubko,
      jak daleko znáš svůj rod ?
      Jsi hloupý a ještě k tomu tak pohodlný že se spokojíš pár set let zpátky zápisem na faře jakož to počátek rodů Českých, jak tvrdí prokletý Duka.
      Před katolickou církví tady byli lesy taky tvrdí tenhle proklatec.
      Jestli nevíš kdo jsi byl a z čeho pocházíš,
      neznáš ani kdo jsi a kam směřuješ*

      Vymazat
  8. Česká média vesměs píšou, že se v Praze koná setkání "odpůrců migrace." Ve skutečnosti se koná setkání internacionály neonácků a fašistů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:49

      Ano, "odpůrci migrace" je obyčejný alibismus, který ilustruje, že hlupáků je poměrně hodně - jak v mainstreamu, tak v alternativních médiích.

      Okamura ale NENÍ fašista. Je to bezpáteřný populista, kterému pochopitelně nikterak nevadí, když ho budou volit i lidé, kteří mají k fašismu sympatie. Je 100%-ní oportunista. (Babiš není tak hloupý, aby si s něčím takovým zadal. A Zeman si účastí na trachtaci SPD jen sichroval nějaké to procento pro své znovuzvolení. Proto protentokrát spolkl svůj dávný bonmot o "zdivočelých sociálních demokratech".)

      Sám o sobě není Pitomio příliš nebezpečný, k tomu mu chybí jak inteligence tak charisma. Nebezpečné je to, co pomáhá ve společnosti vyvolat. Funguje jako katalysátor pokračujícího rozkladu politiky.

      Štěpán Kotrba napsal:

      "Opakování protestně chytlavých, jednoduchých a všem srozumitelných vět Okamurou není matka moudrosti, ale v paměti lidí vždy něco uvízne. To věděl už i Goebels. To, že je to nesmysl, nevadí. Okamura dává ale pohrdanému a přehlíženému proletariátu naději na změnu, i když ta změna nepřijde. Stejně jako nepřijou uprchlíci, i když mohli. Budiž to voličům SPD přáno. Okamurova zkušenost s prodejem zájezdů k moři se vyplatila. Jen Piráti viděli v Okamurovi protivníka, jinak ho všichni ignorovali. Spletli se a za zmýlenou se platí."

      A krátce nato:

      "Každá strana je pro někoho stranou pomsty. Pomstou voličů ODS vůči Fialovi je volit Babiše. Pomstou voličů komunistů vůči Filipovi je volit Okamuru."

      Kokotko

      Vymazat
    2. 20:35

      Taky si myslím,že Okamura tomu všemu,co na veřejnosti vykřikuje a předkládá sám nevěří.Je spíše politický podnikatel.Filip je skvělý pragmatický technokrat. To je vše.KSČM stejně skončí na politickém smetišti. S autentickou levicí nemá nic společného.
      Alternativu pro pracující třídu a obyčejné lidi může představovat pouze skutečná radikální levice. Na webu a politické iniciativě Nová republika ji ale nehledám.

      Vymazat
    3. 20:58

      1) Ono je ve skutečnosti celkem fuk, zda tomu věří nebo ne. Pro lidi (voliče, příznivce) to ale pochopitelně hraje velkou roli: chtějí, aby vůdce byl poctivý.....

      2) Vtírá se otázka, zda to autentické, co hledáme, je levice radikální anebo spíše konservativní. Znamená-li radikalita návrat ke kořenům, dává ta otázka smysl.
      Rozhodně to neznamená ani návrat v čase, ani návrat k dlouho hlásaným dogmatům politruků

      Vřele doporučuji v této souvislosti zamyslet se nad kontextem útoků na Jana Kellera; na tom můžeme lépe pochopit, oč běží. (A to NEMYSLÍM ve smyslu bonmotu, že "pravici spojují peníze, levici rozdělují ideje"!)

      (Vybral jsem v rychlosti celkem náhodně jeden Kellerův text, od kterého bude snadné hledat dále:)
      http://denikreferendum.cz/clanek/23166-neinformovany-majicek-mi-radi-abych-pokorne-mlcel

      Kokotko

      Vymazat
    4. Kokotko 20:35, 21:37 překvapivě rozumné.

      Vymazat
  9. 20:58
    Text znám.
    Souhlasím s Májíčkem než s Kellerem.
    Za radikální levici považuji politickou organizaci Socialistickou Solidaritu a podobná uskupení.Tady vidím budoucnost české levice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:54

      Jasně, radikální ve smyslu vehementní. To je u mladých úplně normální a zdravé. Poznal jsem je osobně a fandím jim (např. Jakub Horňáček). Fandím hlavně v tom, aby se jejich nadšení transformovalo také v pochopení. Pak to můlže mít i budoucnost. Nezapomeňme i na "drobnou" práci, kteru dělá SOK.

      Já ale neměl na mysli rozhodování o otázce, kdo z nich "má pravdu". Což doufám chápete...

      Kokotko

      PS:
      Sarah Wagenknecht např. ve své straně (Die Linke) naráží na nepochopení (možná spíše neochotu myslet?). Nejde o to, zda má pravdu (když se na nebezpečí plynoucí z migrace dívá jinak než její souputníci), ale zda pomůže rozbít ideologickou zkostnatělost a pohodlný pragmatismus.
      (Čtete-li německy, doporučuji její knihu "Reichtum ohne Gier" - velmi inteligentní výklad ekonomických struktur s argumentací na konkrétních příkladech.)

      Počítejme s tím, že zklamání se nikdy nevyhneme: společnost má nejen svůj lumpenproletariát a lumpenburžoasii, ale také lumpeninteligenci.

      Vymazat
    2. (Vlastně Sahra - abych jí neprznil jméno a neztěžoval vyhledání.)
      - Kok.

      Vymazat
    3. Tak rádobylevicoví mudrlanti - Kokotko a Anonymní v 22:14, teď jste se odkopali. SocSol i Sarah Wegenkechtová z Linken jsou nejvehementnější vítači ekonomických migrantů. Takhle důvěru lidí pro levici nezískáte. Za levici se vydávala i Syriza v Řecky a jak pěkně raz dva zradila všěšechny své voliče. A co Melkanchon ve Francii či Podemos ve Španělsku - vehementní ale bludaři s mnoha hloupostmi ve svých programech, kteří nebyli ani schopni se poučit ze zdegenerování levice ve východní Evropě.

      Vymazat
    4. 22:46 -- Trápíš se zbytečně, bobečku. Levice má zájem o inteligentní lidi, takže se tě to beztak netýká. Možná by ses mohl nabídnout Okamurovi.

      Vymazat
    5. Opět argumenty nikde, jen kádrování, nálepkování a ponižování. To je ta vaše "levice". Kdyby ta vaše "levice" měla dost těch vašich inteligentních lidí, tak by ve volbách bodovala trochu jinak. A kde prosím vás pěkně, ta levice je? Co vůbec levicí myslíte, pomatenci? Vítání migrantů jako SocSol nebo Linken? Kdybyste stáli za něco, tak aspoň se snažíte dostat levici k ekonomické soběstačnosti a prosperitě, tak jak ot dělali komoušové za 1. republiky. Např. družstevnictví. Ale vy chcete jen sedět někde v kanclu a kádrovat - ten je denunciant, ten je vulgární demagog , a hle , tenhle soudruh jede podle našich směrnic, ten je fajn, ten je levice. Co budete vy chytrolíni dělat, až se bude masově propouštět při robotizaci firem? Máte na to recept? Vsadím se, že to bude zase nějaká z prstu vycucaná blbost.

      Vymazat
    6. 21:54 souhlasit s Májíčkem je souhlas s někým, kdo se pokouší budovat popularitu na kritice nepodstatného u osobnosti s výrazným, snad i populárním politickým názorem. Pan Vostal či jak se jmenuje, je cosi podobného. Pohled z výšky chudobky má nevýhodu v tom, že tráva zkrývá horizonty. JiH

      Vymazat
    7. 23:26 sice nevím čí to je ta „vaše levice“, ale budiž, protože na dalším je něco, ne zrovna učesaně vyjádřené pravdy. Ukázkou mi je pan Jiří Dolejš, který se producíruje za „komunisty“ tak, že jim odhání přirozené voliče, který rozumuje na Deníku referendum tak, že jeden neví, jestli není ideologem sociální demokracie. Pak tu máme Vojtěcha Filipa, který měl dlouho potíž pochopit, že jako reprezentant snad „proletářské“ strany by se neměl imrvére pouzdřit do kvádra za desetitisíce, že by měl zvládnout slovní projev bez ze západu importovaného, rádoby „přemýšlivého“ ééé. Pak nám tento technokrat ve funkci, už co koryta, po debaklu jim vedené strany poví, že snad by mělo být dáno místo mladým! Jeden by řekl, že jestli konečně už, mělo by být dáno místo komunistům. Když už se ta strana, ke své dosavadní záchraně, takhle jmenuje. Chápu, těžko se s pány Filipem, Dolejšem atd. vypořádat, když drží partajní kasu.

      Vymazat