Reklama

.

.

neděle 21. ledna 2018

Blíží se další soumrak české suverenity? Co se v Praze praží a co na Zápraží

Jaroslav Čejka
21.1.2018  NovéSlovoSk

Nedám nijak zvlášť na vnější dojem, takže mě vůbec nezajímá, jak kandidáti na prezidenta vypadají, jaké piruety po ránu nacvičují, co jedí a pijí, ani jak uhlazené věty ze sebe soukají. Mě zajímají jejich politické názory a činy.

A protože nejsem ani politolog ani ekonom, rád si vyslechnu názory odborníků. A nejen ty, které do nás perou pod tlakem bulvární i mainstreamová média. Proto mě zaujaly i názory nejmenovaného úspěšného českého podnikatele s mezinárodním rozhledem, se kterými se ztotožňuji do té míry, že jsem z nich vyšel při formulování svých důvodů, proč budu volit Miloše Zemana i ve druhém kole.

Zatímco současný prezident republiky je zásadně proti uprchlickým kvótám, proti muslimské imigraci a proti změnám dublinskému protokolu, Jiří Drahoš se k těmto otázkách dosud jasně nevyslovil.

Miloš Zeman je proti přijetí eura do té doby, dokud budou Řecko a další země, které se nacházejí v podobné ekonomické situaci, členy eurozóny, protože nechce, abychom museli platit dluhy jiných zemí. Jedním z důvodů, proč vyměnil členy rady České národní banky, bylo, aby ČNB přestala uměle snižovat kurs koruny vůči euru (což nás stálo 243 mld) jen proto, aby zahraniční a hlavně německé firmy u nás mohly levně vyrábět. V dané situaci si potřebujeme zachovat naši měnu co nejdéle. Nejlépe do doby, kdy se dostane na kurz 18 – 20 Kč za euro. Jiří Drahoš je však pro euro v zásadě hned. Jeho úkolem je v tomto směru jediné: „správně“ to těm českým buranům vysvětlit.

Miloš Zeman hájí zájmy českých firem v zahraničí, včetně Ruska a Číny, což Jiřího Drahoše vůbec nezajímá. Po něm se chce, abychom v těchto zájmových oblastech vyklidili prostor západním zemím, které sice své vlastní „sankce“ porušují jako na běžícím pásu, ale od nás vyžadují jejich dodržování nad daný rámec.

Zeman také nesouhlasí s předáváním dalších pravomocí EU, což Drahoš poslušně akceptuje. To ovšem povede, pokud Jiří Drahoš volby vyhraje, k tomu, že se z nás stane pouhá evropská provincie. O státní suverenitu de facto přijdeme. Evropská unie se po brexitu bojí ztráty dalších členů a proto preferuje slabé a přizpůsobivé partnery, jako je Jiří Drahoš.

Dokonce i podle některých amerických zdrojů reprezentuje Miloš Zeman úsilí východoevropských zemí (V4, ale i dalších) o větší emancipaci po 28 letech podřízenosti Francii a Německu.

Prezident Zeman nás chce vymanit z role politické a ekonomické kolonie západu. Na dotacích EU sice dostáváme nemalé peníze ročně, ale musíme do ní také odvádět, a na dividendách navíc odteče 300 miliard za rok. Drahošovým úkolem je zachovat status quo, ev. naši závislost ještě posílit.

S nevelkou nadsázkou se tak dá říci, že v Praze se dnes hraje o příští podobu Evropy jako už tolikrát v minulosti. Stačí si vzpomenout na roky 1918, 1938, 1948, 1968 a 1988 – 1989.

Že by tu byl další osudný osmičkový rok? A jak se v něm zachováme? Zase to vzdáme bez boje jako už tolikrát, nebo se v roce stého výročí vyhlášení samostatnosti vrátíme ke svým lepším tradicím, půjdeme volit, i kdyby trakaře padaly a z Berlína či Bruselu hromy třískaly, a budeme znovu volit Zemana?

To, co se v posledních dnech v Čechách a na Moravě, ale hlavně v Praze a virtuálním prostoru, děje, nemá totiž v krátké historii samostatné České republiky obdoby. Nad množstvím urážek, sprostoty a špíny, které se sneslo na Zemanovu hlavu od jeho odpůrců, zůstává rozum stát. Ale ono všeho moc škodí a tak skandalizování prezidenta republiky přináší nečekané ovoce. Spousta dosud nerozhodnutých voličů se začíná přiklánět na Zemanovu stranu a další, znechucení štvavou antizemanovskou kampaní, zvažují svou účast ve druhém kole voleb.

A ty, kteří uvěřili tvrzení, že profesor Drahoš by jako prezident znamenal změnu k lepšímu (v čem?), by mohl zviklat i dávný výrok člověka, který je pro ně ještě stále nezpochybnitelnou autoritou, Václava Havla. Výrok, jenž koluje po internetu: „Byl bych nerad, aby se příštím prezidentem stal nějaký zasloužilý profesor egyptologie, který nakonec bude zvolen jen proto, že nikdy nikomu nevadil a nikdy nikoho nenaštval.“ Pokud ovšem nejde o podvrh. V dnešní studené občanské válce je možné všechno.

Na závěr už jen tři poznámky. Ta první se týká podpásových útoků na Miloše Zemana, ke kterým se v panice z výsledků prvního kola propůjčují už nejen postpuberťáci na sociálních sítích. Jestlipak by si byl loni někdo dovolil nazvat francouzského prezidentského kandidáta Macrona libovou šunkou, bruselskou štěnicí, zfetovaným cucákem nebo gerontofilem, což jsou odpovídající ekvivalenty běžných urážek současného prezidenta České republiky, ke kterým patří výrazy jako ovar, ruský šváb, starý opilec nebo pedofil?!

A ta druhá? V pátek 19. 1. prohlásil Václav Klaus ml., že sice není žádný velký příznivec současného prezidenta a proto volil v prvním kole Jiřího Hynka, kandidáta strany Realisté, ale že v druhém kole bude volit, byť s těžkým srdcem, Miloše Zemana. Protože jeho názory na nejdůležitější otázky dneška aspoň zná, zatímco názory věčně mlžícího Jiřího Drahoše ne.

Tou třetí je zpráva, kterou zamlčela téměř všechna česká média. Upozornil na to Jiri Kucera, bloger bez háčků ve jménech, na Blogu IDNES. Jiří Drahoš v rámci své předvolební návštěvy severní Moravy zašel v uplynulých dnech také na hokejový zápas v Třinci. A tam ho tisíce lidí doslova vypískaly. Ne desítky, nebo dokonce jen jednotlivci, kteří chodívali při návštěvách Miloše Zemana na náměstí s červenými kartami a transparenty, ale tisíce diváků! Jenže pískali na Drahoše a to se přece nehodí rozmazávat. Samozřejmě, kdyby tak pískali na Zemana, to by bylo jiné kafe. To by možná České televizi stálo i za mimořádnou besedu politologů, řízenou vševědoucím a nestranným panem Moravcem.

- - -

81 komentářů :

  1. Já zase budu volit Drahoše. Správně nám říkali naši profesoři, jak může být někdo prezidentem, když si neumí ani zavázat kravatu. A podívejte se na Zemana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A Drahoš umí také přeříznout prkýnko- tak proč ho nevolit,že.Vážený 10:29 zapojujete také někdy svůj mozek? Asi vám stačí mozky těch vašich"správných".

      Vymazat
    2. 10:29 Žádný "řádný" profesor by Vám takovou hloupost neřekl. Zřejmě jen se "zrodila" ve vlastní hlavě, "šťastný" to člověče. L.S.

      Vymazat
    3. Re (10:29):
      No, ty vaše "profesory" vám nezávidím!
      Pokud i oni mají své hlavy jen k tomu, aby si na ně mohli dávat slušivé klobouky, pak jste ve vskutku správných rukou!
      O "budoucnost" republiky postaráno ...

      Vymazat
    4. Jedině Horáček. Má doma 20 000 knih.

      Vymazat
    5. Jmenujte ty profesory, asi nějací profesoři na střední stavební průmyslovce v Jihlavě. Nrevěřím, že by nějaký profesor se snížil k tomu, aby rozebíral se šmudly vázání kravaty. Leda nějaký profesor přes bály a plesy. Leda tak.

      Vymazat
    6. proč ta polemika s debi lem

      Vymazat
    7. Jsme ve svobodné zemi, volte si, koho chcete, ale člověk, který v televizi předvádí, jak se točí jako káča (míním tu dětskou hračku) je buď blázen, nebo má za pitomce nás. Pokus vím, nevolíme ho do souboru písní a tanců.

      Vymazat
    8. Pritel " Mily Milosi Drahosi , jsme ted a budeme pratele, jo?
      Drahos ; A proc zrovna my dva?
      Pritel : Zvolil jsem te preci ve volbach..
      Drahos : A co ?
      Pritel : Petkrat !!!

      Vymazat
  2. Jo a ženský si vybírají kandidáta,jako šaty pro sebe,podle modního trendu a na kvalitu kašlou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hluboká myšlenka.. na to jste přišel sám nebo chlapi v hospodě říkali?

      Vymazat
    2. na ženský mi nešaheh!
      podívej co dokázaly za sto let existence našeho státu!
      ženy tvoří přibližně 55 % voličů a za sto let se nedokázaly shodnou na kandidátkách, které by si zvolily.
      Kdekoliv se dostane ženská do vedoucí pozice, vyžaduje od ostatních bab dennodenní prokazování loajality jako ve zvířecí smečce. mezi mužskými si vybere svého alfa samce a z ostatních chlapů se snaží udělat hadr na čištění bot. doslova otroky.
      pokud nějaká baba neposlouchá alfa samici, tak ji ta nemilosrdně zlikviduje. a nedej bože, aby se připletla k milovanému samečkovi. vypíchá jí oči.

      Vymazat
  3. Je potřeba uvést na jaké škole jste studoval? Dnes je tolik soukromých universit že Vám v honbě za penězi udělají titul aníž by Vás znaly. Příkladem je potomek komunistické rodiny Rumlů. Taktéž profesorem udělají i Halíka a další geniální turbo university. Uzel na kravatě Vám může někdo za peníze udělat ale dát rozum Vám nedá nikdo za žádné peníze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:29
      Jste požehnáním pro tuto republiku.Vaši profesoři jsou na úrovni a musí z vás mít radost i rodiče..Ale zapomněli vám sdělit,že za pár let po ukončení studií budete muset studovat znovu ,a to korán.Jinak nepřežijete.

      Vymazat
  4. Tak si tu tak říkám, proč pan Čejka ztrácel čas s psaním tohoto článku? V prvních větách se tváří, že ho jako nezajímají tanečky, ale fakta. A jelikož tomu nerozumí, tak si rád vyslechne názory odborníků (čekal bych, že v rámci objektivity odborníků z obou stran, no nic).
    Bohužel zbytek článku je jen tendenční snůška lží a vymyšleností, která s objektivitou nemá vůbec nic společného.
    Tedy komu a k čemu je takovýto "článek" k užitku?
    Petr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. „Vážený, rádoby-objektivní“ Petře,
      nevadí Vám, že plácáte nesmysly?!
      Pavel p

      Vymazat
    2. Pavle p - co přesně považujete za nesmysl?
      Petr

      Vymazat
    3. Od které části to považujete za snůšku lží. Jenom cituje a komentuje, co je konkrétně lživé?

      Vymazat
    4. Petr Řekněte nám co je lživé to jsou jen fakta jak to je.

      Vymazat
    5. Pár příkladů jsem uvedl o kousek níž.
      Petr

      Vymazat
    6. Co se dá dělat pane Petře, stojíte mne zbytečně čas, ale protože se tváříte, že nejste začátečník manipulátor, tak ho obětuji.
      1. Fakta pro nezpochybnitelný úsudek, jaký by byl příští prezident, pokud jím bude současný prezident Zeman nebo by jím byl pan Drahoš, nehledejte u jejich příznivců, ale v jejich činech a vyjádřeních.
      2. A v tom, co naší zemi prospívá a co jí škodí.
      K bodu 1. :
      - Pan Zeman před nástupem a během výkonu funkce presidenta zastává stále stejné názory, nepřeje si nekontrolovanou, kriminální imigraci a odevzdání podstatné části naší státní suverenity do Bruselu!
      Koho přijmeme, je jen naše vnitřní věc!
      A že imigranty přijímáme, o tom snad nepochybujete?
      (Od kdy je možné, bez pasu a POVOLENÍ dotyčného státu vstoupit na jeho území a nebýt za to zavřený?!! Nastudujte si, jak to dodnes dělá Švýcarsko, jak to dřív dělal Západ, když přijímal imigranty,politické a ekonomické a porovnejte to se současnou svobodou pohybu rádoby „politických imigrantů“ a díky tomu i drastickému nárůstu závažné kriminality ve Švédsku, Německu a dalších zemích EU! Počet znásilnění jen ve Švédsku stoupl o cca 300%, podle posledního rakouského oficiálního údaje na zločinnosti v Rakousku se imigranti podílejí ze 40%! Atd., atd.)
      - Dále,
      Zeman po dobu svého prezidentování permanentně aktivně rozšiřuje, pro náš průmysl a naše podnikatele, možnosti spolupráce a vývozu do všech zemí světa, bez ohledu na jejich politiku, tak jako to dělá každý dobrý hospodář.
      (Viz Macron a 300 airbusů do Číny, anglická královna a zlatý kočár pro generálního tajemníka Čínské komunistické strany, Němci - prosazování 2. větve Severního proudu, amíci výrazně zvyšující kapitálovou účast v Rusku, atd., atd.)
      Šikovnou politickou prací zarazil další směřování naší země do recese a výrazně se podílel na nastartování současné hospodářské prosperity!
      Je politický matador.
      Že má pan prezident Zeman jadrnější vyjadřování, že chodí o holi (Roosevelt byl na invalidním vozíku a jaký to byl prezident!) a že říká, co si myslí, vadí jen „papouškům“ , zmanipulovaným multi-kulti vrstvám a potrefeným - Kalouskovi a jeho „kavárně“ .
      (- K dokázání tohoto mého pravdivého, „subjektivního“ vyjádření komu to vadí, bych musel napsat nejméně 3-stránkovou analýzu, takže tomu věřte nebo nevěřte, to je na Vás .)

      - Pan Drahoš.
      Do nedávné doby, dokud mu to nebylo nabídnuto a nebyly mu na to dány finance (nemám na mysli státní příspěvek!), neměl vůbec žádný zájem o politiku!
      I kdyby to teda myslel upřímně, tak není nikde záruka, že v této krizové době bude vůbec schopen hájit naše národní zájmy.
      Zvlášť, když ve svých „nevyhraněných“ názorech se jeví právě opačně, jako zastánce Bruselu, kriminální migrace a takzvaných „evropských hodnot“, které umožňují likvidaci „nevhodných“ suverénních států. (Rozbití Jugoslávie, takzvané humanitární bombardování Srbska, „otevřené“ libyjské nebe, Sýrie, Jordánsko, atd., atd.)
      A ještě svá stanoviska průběžně, dle potřeby upravuje. Jak to dobře mapuje níže uveřejněný „Otevřený dopis p. Drahošovi „ od pana Vlka.
      Je třeba ještě připomenout jeho podpis pod „výzvou vědců“ na obranu kriminální imigrace a to, že je poslušným členem Římského klubu, který spolupracuje se Sorosem, na likvidaci všech tradičních hodnot a států.

      Dalo by se toho rozebrat ještě mnohem víc, ale to již nechám, včetně bodu 2. Na Vás.
      Pokud ovšem jste běžný čtenář.
      Zároveň prosím všechny čtenáře NR, ověřte si tato i jiná fakta a uvidíte-li, že to tak je, trpělivě je šiřte dál mezi nerozhodné a líné přijít k volbám, protože těchto následujících 5 let bude opravdu rozhodujících.
      Zda se ubráníme a posuneme k lepší budoucnosti nebo se propadneme do velmi nepříjemného světa!!
      Pavel p


      Vymazat
    7. Ty informace o soudruhu Drahošovi jsou známé. Cílem jeho volby je získat podporu instalaci US základen strategických zbraní na území ČR. Pokud chcete jadernou smrt, volte ho!
      My ostatní budeme volit p. presidenta Zemana, i když víme, že volby budou vyhodnoceny tak, aby se tomu kandidátovi US Deep state připočetlo alespoň 5%. Vzpomeňte si, co řekl Stalin: není důležité, koho lidé volí, ale kdo sčítá hlasy...

      Vymazat
    8. Pavle p, rozhodně není mým cílem Vás okrádat o čas. Nevím, jestli jste si toho všiml, ale já jsem nekomentoval budoucí prezidentský souboj.
      Já komentoval (11:01) článek pana Čejky.
      Protože kdybych měl komentovat kandidáty na prezidenta, tak bych si to asi odpustil. Je těsně před volbama, volební kampaň vrcholí, takže oba kandidáti a jejich příznivci dělají pro úspěch maximum. To, že se zdůrazňují vlastní přednosti a vytahuje se špína na konkurenta je zcela v pořádku. Dělají to obě strany a dělá se to tak všude na světě.
      Ale znovu opakuji, já reagoval na článek, pod kterým se právě pohybujeme. A že ten článek je o ničem a totálně nekorektní, na tom si trvám.
      Petr

      Vymazat
    9. článek napsal hňup

      Vymazat
  5. Není třeba žádných složitých úvah. Stačí se pouze podívat, jakými parazity je obklopen Drahoš a mám jasno.

    OdpovědětVymazat
  6. 11:01..zkuste nám vysvětlit co je v článku za tendenční snůšku lží a vymyšleností.A zkuste být objektivní.

    OdpovědětVymazat
  7. to 11:01
    K čemu je takový článek ? Divím, že že vás to nenapadlo, no přeci k tomu aby se pod ním rozepsal kdejaký trouba o tom jak je to hloupý článek.

    OdpovědětVymazat
  8. 11:01

    Seriózních argumentů pro MZ i proti JD je víc než dost. Proto se stejně jako předřečník ptám "komu a k čemu je takovýto "článek" k užitku?"

    Možná si pisatelé podobných slátanin v duchu říkají, že tisíckrát nic umořilo osla? Nikoho jiného než osly na podobné úrovni neosloví.

    Zajímavější je otázka, co pan Václav Dvořák přejímáním podobných grafomanských výplodů míní docílit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:21 Máte-li konkrétní připomínky k článku, máte příležitost je napsat v diskuzi nebo formou samostatného článku.
      Zdá-li se vám, že článků pro MZ či JD je moc, jednoduchá rada - nemusíte je přece číst!
      Napadat pana Dvořáka za vedení webu NR je přinejmenším "ubohost". L.S.

      Vymazat
    2. Pro A z 11:21 h:
      Prosím Vás, přečetl jste si alespoň po sobě, co vlastně říkáte?!
      Už ve Vaší první větě si začátek a konec vzájemně protiřečí!..
      A o zbytku Vašeho příspěvku, pokud to celé není výplod manipulátora, nemá smysl ani uvažovat.
      Pavel p

      Vymazat
    3. 11:34 L.S. a Pavel p

      Beru na vědomí, že vám oběma vyhovuje i sebevětší hloupost. Hlavně, že je "správně" orientovaná.
      Pana Dvořáka nenapadám, jen se podivuji, proč nemá víc soudnosti při výběru textů. To se nesmí?
      Samořejmě, že hlouposti číst nemusím. Ale právě tak je nemusím chválit nebo obhajovat. A právě tak nemusím ke každé jednotlivé hlouposti mít "konkrétní připomínky".
      Pokud nerozeznáte inteligentní dobře napsaný text od pitomostí resp. nepovažujete takové drobnosti za důležité, není to můj problém, ale váš.

      Vymazat
    4. Pro A z 12:57 h:
      Vidím, že Vám práce s logikou dělá vážné problémy, takže už Vás nebudu dále komentovat.
      Pavel p

      Vymazat
    5. Pavel p 13:49

      Přijměte mé ujištění, ó velmistře logického uvažování, že větší radost jste mi ani udělat nemohl.

      Vymazat
    6. Pro A z 21.1.- 18:07 h:
      Nedá mi to, abych Vás již skutečně naposledy neokomentoval : "zcela věřím, že větší radost jsem Vám udělat nemohl"!
      Pavel p

      Vymazat
    7. 23:47
      Copak to asi je, to, co Vám "nedá"?

      Vymazat
  9. Vážený pane Čejko, v současné době se u nás o příští podobu Evropy nehraje ani v nejmenším. Náš prezident nemůže nijak zabránit našemu vstupu do eurozóny, ani přidělování imigrantů, ani čemukoliv dalšímu, co z nás udělá evropskou provincii. Nemá na to totiž potřebné pravomoci. Současné volby prezidenta jsou jen jakousi náhražkou referenda o tom, jaká část voličů je pro další vývoj podle diktátu EU, zejména Německa a Francie, a jaká část je proti. Zeman a Drahoš jsou jen zástupné symboly těchto dvou názorů, které zásadně rozdělují českou, a nejen českou, společnost ve státech EU. Praktický význam to však nemá, protože skutečné, závazné referendu k takovým otázkám tu nikdy nebude uspořádáno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:50
      nemáte pravdu.Od zvoleného presidenta se bude odvíjet sestavování vlády ....atd.a tím pádem vše co s tím souvisí.
      Anavíc,i kdyby to byla jen symbolika,tak lidi budou v případě zvolení Zemana vědět,že to nemají vzdávat.

      Vymazat
    2. Souhlasím, nic nemůže nařídit. Má však jazyk a může mluvit všude, kde bude pozván. A hodně hlasitě.

      Vymazat
    3. 11,50 - tupé poraženecké kecy!
      Prezident může posílit národní hrdost a fakt, že nestáhneme zase ocas a nepůjdeme jako ovce na porážku. Budeme mít to, co dovolíme a co nedovolíme - včetně eura či migrantů. Je to jen na nás - a každý, kdo žvaní, že je už dávno rozhodnuto, to je právě ta propagandou zmasírovaná ovce - Češi nemohou, neumějí, nezaslouží si, neumí si vládnout, nepracují tak dobře jako ... a další debilní kecy, kterými nás 28 let zásobují ti, kteří z naší práce a šikovnosti velmi dobře profitují a nestojí o to, aby národ zvedl hlavu!
      Budeme mít to, co si dokážeme vynutit a vyvzdorovat!!! Je to jen na nás!!!

      Vymazat
    4. Anonyme 11.5O...nesouhlas s vámi. Nevolíme jen Zemana nebo Drahoše, je v sázce naše vymezení ser proti Dablinu 4-to je neomezenému přílivu okupačních miograntů, přijetí EURA a to ve spolupráci se zeměmi V4, s Drahošem je to "kudla do zad V4", příliv okupantů a jejich ekonomické podporování na úrovni Německa, přijetí zákona na stíhání odpůrců islámu - to potvrdil sám velký vlastenec Drahoš. Drahoš je loutka, protlačovaná k uskutečnění cizích zájmů. Stojíme na křižovatce shodné s Mnichovem 1938, i tehdy byl jediný zájem , smést a zničit Československo a kdo za tím stál? Dnes je zájem dotlačit nás do 4.velkoněmecké říše, kzterá potřebuje poslušné pracující otroky a takto s námi bude nakládáno. Drahoš pracuje proti lidu ČR, Drahoš kope za cizí zájmy, je to koupená loutka. Je jen na nás, jestli jsme myslící tvorové nebo ovce.

      Vymazat
    5. "Je jen na nás, jestli jsme myslící tvorové nebo ovce."
      - Je to opravdu "jen na nás"? Kdo všechno je podle Vás "my"?
      Je zlé lidi podceňovat. Přeceňovat je ale není o nic lepší.

      Vymazat
    6. Anonym 13:23
      Je to přesně tak, jak bylo psáno. Je to jen na nás. Jen na nás je, jestli se zcela podvolíme a ještě ruku olížeme, anebo budeme vzdorovat.

      Není totiž jedno jaké počty "nových Čechů" přijdou, protože úplně se tomu nevyhneme, a hlavně kdo to bude.

      Není jedno, jestli bude nebo nebude politická elita ochotná v případě nouze zatáhnout za ruční brzdu a vycouvat z EU. Bez nich se referendum neodhlasuje, i kdyby jsme nocovali na náměstích. EU_exit je silná páka, protože by mohlo dojít k dominoefektu ve V4 a lepší část Evropy by ztratila svou nízkonákladovou složku, která by se mohla, ó hrůzo, obrátit někam jinam.

      A také rozhodně není jedno, když umíš rány nejen přijímat, ale i dávat. Bez ohledu na počet obyvatel. NO PASARÁN!

      Vymazat
    7. 16:12 Nemyslím si, že odchod z EU je téma dnešní doby. A kdyby na nějaké podobné referendum došlo, jakože to nepředpokládám, tak by nedopadlo exitem.
      A pokud by byl i nadále prezidentem pan Zeman, on by byl první, kdo by prosazoval neopouštět unii. Tím jsem si jist.

      Vymazat
    8. 16:22, a co jako že Zeman není momentálně pro vystoupení z EU? Ani já zatím ne a doufám, že situace nenakvasí tak, abych byl. Pro mě je důležité, že není kategoricky proti. A zatím jeho dosavadní politika napovídá tomu, že jestli on něco podobného podpoří, už dlouho bude pro exit většina národa. Tím jsem odpověděl i na další část otázky.

      Vymazat
  10. rychlokvaška, havloid a pravdoláskař Drahoš21. ledna 2018 11:51

    11:01 - Hele Petře, prozradím ti, proč NEVOLÍM tu politickou rychlokvašku, havloida a pravdoláskaře (tři v jednom) DRAHOŠE:
    DRAHOŠ JE NEVOLITELNÝ! PROTO STOP DRAHOŠOVI A IMIGRANTŮM!
    NEMÁ MORÁLNÍ, KVALIFIKAČNÍ A SOCIÁLNÍ PŘEDPOKLADY PRO FUNKCI PREZIDENTA!
    Rychlokvaška, havloid a pravdoláskař Drahoš je prázdny sud na antizemanovské hlasy! Je to taková prolhaná, falešná ikonka! Kdyby se lidé rozhodli volit Drahoše, kdyby Drahoš vyhrál nad Zemanem a kdyby se naplnily všechny prognózy, pak už žádné kdyby nebude. Případná éra s prez. Drahošem znamená konec české státnosti, národní identity, existence a svébytnosti ČR! Také kdo volí Drahoše, ve skutečnosti volí arcizloděje Kalouska za budoucího premiéra, volí poserplínu Šlafengerna jako mentálního guru, volí celou TOP09 vč. Kroměřížské výzvy. A jako třešničku k tomu také volí Drahošovy poradce z Evropských hodnot, Petra Koláře a Jakuba Jandu!
    • www.vlasteneckenoviny.cz/?p=193567
    • www.vlasteneckenoviny.cz/?p=195022
    • http://pravyprostor.cz/otevreny-dopis-proc-vas-nevolim-pane-drahosi
    • www.novarepublika.cz/2018/01/odhaleni-natvrdo-kdo-voli-jiriho.html#more
    • www.novarepublika.cz/2018/01/martin-rulf-chybicka-se-vloudila-pane.html#more
    • www.novarepublika.cz/2018/01/otevreny-dopis-proc-vas-nevolim-pane.html#more
    • www.novarepublika.cz/2018/01/blizi-se-dalsi-soumrak-ceske-suverenity.html#more
    • www.novarepublika.cz/2018/01/na-kdyby-se-nehraje-je-dulezite.html?showComment=1516156007334#c2441282598583215756
    Takže pilně se uč a poctivě studuj, dokud nenabereš rozum! Jinak si dvojka máslo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11.51 ..souhlasím
      a přečtěte si tohle.Jak o nás smýšlí pan kníže,co má k lidu blíže.A ten podporuje Drahoše.
      https://www.parlamentnilisty.cz/politika/vlada/Toto-se-nemelo-dostat-ven-Svedectvi-odkryva-sokujici-slova-Schwarzenberga-260756

      Vymazat
    2. 11,51 - 100% pravda!!!!!!!!!

      Vymazat
  11. pro 11:01
    pořád čekáme na vaše vysvětlení,jak vás žádal 11:19 ?????
    Zkuste to,nestyďte se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten už trolí na jiném webu, sem se vrátí až zítra ráno a srovná nás do latě pod jiným článkem.

      Vymazat
    2. 11:54
      Nestydím se. Jen je to na dlouho, neboť celý článek je tendenčně lživý.
      Tak snad pár příkladů:
      - "Jedním z důvodů, proč vyměnil členy rady České národní banky, bylo, aby ČNB přestala uměle snižovat kurs koruny vůči euru (což nás stálo 243 mld)" - nový guvernér ČNB ještě před uvedením do funkce říkal celému národu, že intervence koruny zrušit nehodlá, dokud k tomu bude důvod.

      - "Zeman také nesouhlasí s předáváním dalších pravomocí EU, což Drahoš poslušně akceptuje. To ovšem povede, pokud Jiří Drahoš volby vyhraje, k tomu, že se z nás stane pouhá evropská provincie" - jak na tohle autor přišel? Opravdu tu mluvíme o tom panu Zemanovi, který hned první den na Hradě vyvěsil za přítomnosti pana Barrosa vlajku EU? Navíc tato agenda je v gesci vlády.

      - "To, co se v posledních dnech v Čechách a na Moravě, ale hlavně v Praze a virtuálním prostoru, děje, nemá totiž v krátké historii samostatné České republiky obdoby." - volby před pěti lety probíhaly velmi podobně. Prostě první kandidát hází bláto na druhého a druhý na prvního.

      - A o té historce z hokeje v Třinci snad ani netřeba mluvit.

      Tolik pár příkladů.
      Petr

      Vymazat
    3. Pro A z 12:32 h:
      Tak jste mi tímto potvrdil, že jste jen „nová manipulátorská krev“.
      Mícháte dohromady podstatné a nepodstatné věci, dle Vaší potřeby.
      Vlajka EU není jako tunelace „naší“ (- toto již dávno neplatí!) banky.
      Vlajka je pitomost, zatímco vytunelování ČR banky, je buď velká chyba nebo „úlitba správným bohům“. To se časem pozná.
      Pan Zeman není bez chyby. A zároveň musí provozovat tanec mezi vajíčky.
      Rozhodující jsou celkové ekonomické a celkové politické výsledky!
      Bylo by možné bez Zemana dosáhnout takových ekonomických výsledků?!
      A skoro odstranit 28-leté politické zaprodance?!

      To samé co se děje u nás, teď zkoušejí amíci v Rusku, podporou mnoha prezidentských kandidátů, včetně masívní podpory rádoby „komunistického“ kandidáta proti Putinovi.
      Na nás se to učí, v Rusku pojedou „naplno“!
      Pavel p

      Vymazat
    4. 14:21
      O jaké bance to mluvíte? Máte na mysli ČNB? On ji někdo vytuneloval?
      A jestli by bylo možno dosáhnout na současné ekonomické výsledky bez Zemana je spekulace v rovině coby-kdyby. Osobně jsem toho názoru, že prezident republiky má u nás na vliv ekonomiky naprosto minimální až nulový vliv.
      Petr

      Vymazat
    5. Pro A z 15:07 h:
      Teď už ze sebe děláte jen ekonomického analfabeta a troubu. Copak nám (pouze) papírově patří ještě nějaká jiná banka než ČNR?!!
      Za tohle Vás "nadřízení" moc nepochválí..
      Pavel p

      Vymazat
    6. Člověče 12:32, 15:07 neblázněte tady s nějakým hokejem v Třinci a vlajkou na Hradě. Tohle nikoho nezajímá a jsou to naprosto okrajové záležitosti. Vy zřejmě máte vybráno, OK, jděte o dům dál. Pokud nepatříte k eurohujerům do roztrhání těla a vítačům muslimských bratří, pak výše uvedený pojem analfabet rozšířím ještě o přídavné jméno "politický"

      Vymazat
  12. 11:12, možná vaše poznámka zapadla. Je příliš krátká. Jenže je vrcholně pravdivá. Dívejte se přátelé jací lidé p. Drahoše podporují, kdo svádí voliče aby mu dali svůj hlas. Všichni neúspěční, které občané odhodili ve volbách jako politický odpad. Ti chtějí mít svého podřízeného prezidenta. Já volím MZ.
    Děda Vašek

    OdpovědětVymazat
  13. Bylo by dobré ještě před volbou rozdiskutovat některé otázky. V televizi Barrandov byl Zeman Soukupem dotázán, co si myslí o úniku peněz z České republiky. Zeman se nechal slyšet, že tento tok peněz je kompenzován cizími investicemi. Tyto peníze nejsou darem českému lidu, ale podniky zůstanou trvale v cizím vlastnictví a budou sloužit k vykořisťování českých zaměstnanců. Nakonec nebude patřit Čechům vůbec nic. To mne zajímá stejně vážně jako přijímání ekonomických imigrantů. Zeman o tom mlčí. Drahoš podle všeho nehne prstem, abychom zastavili propad do stavu rabované kolonie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak víš jak, vztah televize Barrandov a prezidenta Zemana vidí všichni.

      Vymazat
    2. Únik peněz z ČR je daní za znovobnovení kapitalismu, protože do vlastnictví soukromého
      a akciového vlastnictví nemá nikdo co kecat.
      Tak musíme být rádi za každé euro, nebo dolar investované do ČR, protože až se svět přehltí automobily, nám bude i celá Škoda-WW na nic. V.J.Horák

      Vymazat
    3. No jo, pane Horáku, ale je to právě Miloš Zeman, který sem tahá cizí firmy, které tu něco vyrábí, ale zisky tečou k nim domů.

      Vymazat
    4. Pane cizí firmy jdou za ziskem a nezabrání tomu, ani Zeman, nebo Drahoš.Vždyť Drahoš by
      dovolil zřídit Sorosovi u nás univerzitu a byl by z toho pro nás nějaký zisk, kromě přírustku politologů, analytiků a pod.? To už i ti Číňané ve Slavii jsou i pro nás (Sparťany) prospěšnější.

      Vymazat
    5. Kdo má v EU podle vás otevřít debatu o spravedlivém dělení zisku než nejvyšší představitel lidu ČR? To se máme nechat už navždy ojebávat kolonizátory, které vyhnali z Afriky a Asie? Za bolševika jsme měli větší platy než v Rusku. Teď jsme vlezli do prdele EU a NATO a stanou se z nás otroci. Je zbytešné si volit prezidenta na hovno.

      Vymazat
    6. 14:21 Jen pro upřesnění, stále máme v ČR výrazně vyšší platy, než v Rusku.

      Vymazat
    7. 14:54, to vám věřím. Všimněte si, že jak se tvrdí, žili jsme pod jhem Rusů, ale měli jsme vyšší platy. Teď žijeme ve svobodě a demokracii, ale platy máme mizerné, mnohem menší než v Německu a Rakousku. Tak kdo nás vykořisťuje a dělá z nás nesvobodné občany? To vám nedošlo? Žvanění o dobrotě z EU může provokovat tak, že tyto politiky bych nejraději poslal do análního otvoru a nevoli by je.

      Vymazat
    8. 15:56 No počkat, srovnáváme naše platy s Ruskem, nebo s Německem a Rakouskem? Za bolševika jsme taky měli mnohem menší platy, než měli Němci a Rakušáci, takže z tohoto pohledu se nic nemění.
      Takže co mi mělo dojít?

      Vymazat
    9. Anonym 12:56, milý pane, Zeman je už hodně dlouho mimo exekutivu. V této oblasti musí udělat pokrok vláda, ne president. Ten slouží na primární politické spojení se zájmovou oblastí, aby měl český obchod lehčí cestu do nových odbytišť. Cizí kapitál: ten je i v USA, říká se tomu globalizace. Chcete vykopat ze země Škodovku?

      Anonym 16:09, je řeč o EU, proč do toho cpete ruské platy a nějakého bolševika? Je naprosto legitimní se porovnávat s Rakouskem, tohle vám mělo dojít. Co bylo za komárů, to nás absolutně nezajímá. Nás zajímá, co je dnes a jak z odvodů našich mizerných platů uživíme tlupy obohacovačů, když máme podstatně nižší příjmy. A to ani nechtějme vědět, jakou metodiku použijí nevolení soudruzi z Bruselu při výběru kandidátů pro barbarský východ. On je totiž rozdíl mezi kvalifikovaným Bengálcem a samcem staré Žilkové odněkud z Eritreje.

      Vymazat
    10. 16:43, správně dovozujete, že dříve dnes popisované jho nebylo. Lžou nám. Když rozhoduje vláda, někdo na ní musí tlačit. Je to přece NAŠE vláda, kterou jmenuje NÁŠ prezident. Ten by vládě měl pořád vzkazovat, že si přejeme s platy něco udělat. Nebo podle vás nemusí? Vše vede k tomu, že selhal a mlčí. Zřejmě ze strachu o koryto.

      Jiný způsob jak předávat požadavky lidu vládě je parlament. Až na komunisty v parlamentu sedí zrádci, kteří se nechají zvolit a pak už na nic neslyší. Škodovku dostali Němci zradou Zemanových oblíbenců jako byl ten vůl Grégr.

      Vymazat
    11. 16:43 - Já jsem reagoval na 14:21 a následně na 15:56, kde nějaký kolega srovnával naše platy s ruskými a následně i jak to bylo za bolševika.
      To zas mohlo dojít vám, stačilo si to jen přečíst.

      Vymazat
    12. 17:10, nebuďte vztahovačný, nečtu celé vlákno.

      Vymazat
    13. 17:01 no vy jste tedy dílo, chlape. Kde dovozuju něco o nějakém jhu? Tohle slovo vůbec nepoužívám.

      Proč cpete téma platy do volby presidenta, co s tím má společného?
      Že jmenuje vládu, a co má být? Vláda je taková, jakou si zvolí voliči ve volbách. To jako měl odmítnout vítěze ve volbách Babiše s tím, že KSČM donutí kapitalisty líp platit, nebo jak si to představujete?

      Víte co, Dejte hlas Drahošovi. Ten pozve starou gardu, s níž jste byl dosud zcela bez pochyb spokojen a nepochybuju ani o tom, že plat, rodinné přídavky nebo důchod dobrovolně a rád poskytnete těm, kterým chce otevřít brány do země. Protože je bude potřeba živit. Asi tak, jako naše již staletí integrované romské spoluobčany. Jenže tohle vás asi nezajímá. Zatím. Pak bude pozdě.

      Btw. Škodovka v rukách Volkswagenu byl dobrý počin, jinak by dopadla stejně jako Poldovka. A Poldovka měla určitě lepší startovací pozice.

      Vymazat
    14. 18:02, vy argumentujete tak blbě, že můžete jenom naštvat. Řešením je k volbám nejít. Dejte mu podvodem dva svoje hlasy když jste tak chytrý. Nedovedu si představit, že nějakému idiotu je jedno, jaký má plat. Když už prezident nehne prstem ve věci spravedlivého dělení zisku, je nám k ničemu. Je jedno, jaká figurka sedí na Hradě. Nepatřím k těm, kteří padnou na zadek nad Zemanovými projevy. Až tady potáhnou hordy imigrantů, Zeman nic nedokáže, aby to zastavil. Takoví jako vy budou tvrdit, že on NEMŮŽE, protože žádnou moc nemá. Pamatujte si, že není nic důležitějšího než vyrovnání příjmů v jednotném evropském soustátí. I Zeman má na tom vinu, že se staneme otroky ve vlastní zemi.

      Ohledně škodovky jste přiznal, že jste hlupák. V době hledání zahraničního partnera byla cena 50 miliard. Předali ji darem pravděpodobně za 5 miliard. Pátral po tom Čulík a nic se nedozvěděl. Lidi, kteří se tímto svinstvem umazali, bych nechal zavřít.

      Vymazat
    15. 18:51, škoda řeči s vámi. Já jsem vám odpověděl. Volte koho chcete, jděte do kina, je to úplně jedno, to je vaše věc. Ale můžete si odpustit ubrečené poraženecké žvásty, které nikoho nezajímají. Kdyby se takhle chovali naši předci, tak žádná Česká republika neexistuje. Havlova kavárna alespoň bojuje za svoje pomýlené nebo zaplacené názory, vy vykřikujete spoza půllitru a nejste schopný dohlédnout, že teď v této chvíli o žádný váš plat nejde. Jedná se o presidenta, ne o vládu, ta se volila loni. A pokud si pamatuju, Babiš je premiérem poprvé.

      Myslím, že když se postavím ke zdi a budu do ní čučet, bude efekt stejný, jako plodnost diskuse s vámi.

      Vymazat
    16. 19:18, došly argumenty, viďte. Zapište si za uši, že peníze jsou až na prvním místě. Měl byste si ten klasický Klausův výrok zapamatovat. Pořád se hraje o peníze. U Zemana jde o to nikomu nic neslíbit a vytvořit pomocí svých nohsledů hysterii, že ho zase zvolí a on pak bude tvrdit, že něco nejde. Proboha ať něco vymyslí. Možná, že ho půjdou volit miliony a tak by měl něco pro lidi udělat, aby jim námahu vrátil, protože mu zaplatíme luxusní zahraniční a tuzemské cesty.

      Je možné, že vyděláváte hodně peněz. Podělte se prostřednictvím NR s potřebnými. Já od vás nic nechci.

      Vymazat
  14. Předvolební štvanice na Zemana nápadně připomíná stejnou předvolební štvanici na D. Trumpha. Je to podobnost čistě náhodná nebo je to organizováno stejnými skupinami, se stejnými zájmy?? Ještě před 2 měsíci zcela neznámý Drahoš na mě vyjukává z každého plátku, už jen zbývá , aby byl i na hajzlpapírech, tam skutečně ještě chybí. Drahoš, to je zastánce přijímání okupantů, EURA, základen NATO, cenzura, podpora neziskovek pracujících proti našemu státu, to je naprostá ztráta suverenity ve prospěch 4. velkoněmecké říše. Studentíci s vymytým mozkem, bez vlastního úsudku si myslí, že Drahoš je záruka jejich "šťastné budoucnosti"....omyl, studentíci... s Drahošem budete "rýt držkou v zemi", jak zpíval Karel Kryl...je třeba si klást otázky, proč je jeden kandidát tak protěžovaný ve všech mainstrimových m édiích a na druhého jsou házeny kýble špíny, není to nějak podezřelé...kam nás chce někdo dotlačit ??? ..přemýšlej...nenech si vymývat mozek, i profesor je jen člověk a dá se snadno koupit....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:59 Pan profesor je zřejmě již dávno "koupený" a jeho kandidatura není žádná náhoda, ale již dávno připravovaný "projekt". Jeho podpora největšími "našimi šmejdy" jako je Kalousek, Schwarzenberg, Herman, Bělobrádek, Fiala, apod. je toho přesvědčivým důkazem. Oni by podporovali opravdu slušného člověka ? Vysvětlujte to ale "blbcům"...

      Vymazat
    2. 14,56 - Právě, přesně jste to trefil. Vrána k vráně sedá, to jest hajzl bude podporovat zase jenom hajzla a jen hajzl se od těch 1000x zprofanovaných parchantů podporovat nechá.
      Čímž je řečeno vše a víc vědět nepotřebuji.

      Vymazat
    3. 14:56 Proč by si např. pan Fiala kupoval prezidenta? To mně, blbci, jak říkáte, teda vysvětlete.

      Vymazat
    4. Pro A z 16:13 h:
      Bože, co se dá na takový výtrysk inteligence, jako je ten Váš říct?!
      Přece aby měl větší "všimné" a "výslužné" a pokud by ještě dostal post premiéra, tak by "malá domů" byla tuplovaná!
      Pavel p

      Vymazat
  15. Ten Čejka je magor dlouhou dobu, ale teď mě i rozesmál s tvrzením, že prof. Drahoše v Třinci při hokejovém zápasu vypískaly tisíce diváků. Nebyla to ve skutečnosti ani stovka mladíků, kterým se nelíbilo, že na tamní velké obrazovce na moment divákům ukázali pořadatelé, jak je pozdravil Drahoš během hokejového zápasu jehož byl účasten.

    OdpovědětVymazat
  16. Je to tak, jak píše autor. EU obchází největší hrůza, že by v nějaké další zemi mohl vyrůst další Orbán, další hlas lidu a proto kmotři v Bruselu a jejich poskoci v Česku dělají vše pro to, aby dostávali hlas jen kašpárci a kašpaři.
    Jen mi vrtá hlavou, proč ta sbírka těch kandidátů představovala až tak provokativní omáčku bez chuti, ale se zápachem? Že jde o divadlo snad nikdo nepochybuje. Proč nedokázaly strany navrhnout a podpořit někoho s politickým rozhledem, politickou osobnost, proč jsou to v tomto ohledu samé nuly. Snad, mimo Kalouse, by byl i někdo přijatelnější než ti mistři ničeho! V čem je ten zakopaný pes, že politici nedokázali postavit relevantního protikandidáta proti Zemanovi? Zdá se, že to právě bylo z obav před jakoukoliv osobností. Prostě pryč s každým, kdo by zastínil žvanily z parlamentu a přidružených velkovýkrmen. Pryč s každým, kdo by nemusel papouškovat po nápovědě z centrály kapitalismu. Když Drahoš, proč ne tedy nějaký zpěvák, herec či cosi takového. Malíř ne, ti sedí u štaflí, filosofují si pro sebe a jsou nemluvní. Tak nějakého sportovce, kdyby tak žil Zátopek! Víte co dokáže s mozkem udělat maraton? Nebo archeolog, antropolog, ti vědí, jak se člověk vyvíjel, i společnost, možná, že by rozuměli i té dnešní, aspoň trochu. Ne, my rajcentrecht si usmyslíme molekulárního badatele. Tak ahoj u voleb. A ať žijí molekuly! Lidé nemusí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč nedokázaly strany navrhnout kandidáta na presidenta?
      Protože jejich loutkovodiči připravili tu sbírku kandidátů s tím ,že jeden prostě vyjde a ten bude "tvárný".Strany nesměly nikoho navrhnout.A poslušně se tím řídily.Topolánek a Hanig tam byli mimo tuto hru.Celá tahle komedie je hraná jen proti Zemanovi.Ten totiž Bruselu tvrdě v migrantech oponuje.Dnes prohlásil,že Dublin 4 v žádném případě nepodepíše.A to je jeden z mnoha důvodů proč nemá být na hradě.

      Vymazat
  17. Stop Dublin 4 a Drahošovi .

    OdpovědětVymazat