Reklama

.

.

pondělí 15. ledna 2018

Budeš mít, Drahoši, proti sobě jen Zemana - a přijde ti to draho

Vítač i amerických bombardérů
Lubomír Man
15.1.2018 ČNL

Podoben Caesarovi po návratu z Gálie, s triumfálním výrazem ve tváři a ověšen holdováním davu, vešel v sobotu odpoledne prezidentský kandidát Drahoš do svého volebního střediska, aby ten dav slavnostně pozdravil, poděkoval mu a zodpověděl pár otázek novinářů. A v jedné té odpovědi řekl, že když slyší, že v druhém kole prezidentské volby bude tedy stát proti Zemanovi, neví prý dost dobře tomu, proti komu že to bude vlastně stát? Jestli proti Zemanovi, anebo spíš proti těm, kteří jej pracovně vlastně tvoří – to je Mynářovi, Ovčáčkovi a Augustinovi?


Jako kdyby jen tak pokoutně, jako když obchodník podstrkuje zákazníkovi zboží tak, aby si toho na oko nikdo ani moc nevšiml, ale přece jen aby to všichni viděli, chtěl davu v sále i národu u televizních přijimačů naznačit, že Zeman sám o sobě žádnou skutečnou personou vlastně není a nemůže tedy dobře být ani jeho Drahošovým volebním soupeřem. Protože jestli Zeman něčím skutečně je, pak je tím, co existuje jen skrze a prostřednictvím tří jeho fámulusů. Ti do něj pumpují své rozumy a dělají z něj tedy to, co je. Bez nich je Zeman nula.

Mám dojem, že nic nešťastnějšího a hloupějšího než tohle v ono sobotní odpoledne už Drahoš vyřknout (či jen naznačit) nemohl. Ve dvou finálních předvolebních debatách, které se očekávají, bude stát proti Zemanovi - a ten bude na pódiu sám, bez rádců, kteří by mu mohli cokoli šepat do ucha - a přesto to bude, pane Drahoši, masakr, jaký jste na své kůži ještě v životě neokusil. 
 
- - -

77 komentářů :

  1. Pane Mane,nemyslite ze pan Zeman je na konci svich sil a nemel by se mu nabidnout dustojny odchod na Vysocinu?Sve dosahl,stal se presidentem a bylo by nasnaze predat kolik dal...Ceska republika se jednoduse musi stat prozapadnim prostorem.Kavarna na to ceka,eu na to ceka a juesej je to u prdele.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážený 08:15 Jak je vidět nic jste nepochopil. Zeman to nedělá pro sebe a svou slávu i když je tak trochu samolibý. Ten se buje za Česko jako žádný z politiku. Pan Drahoš svým projevem dal jasně najevo , že neví o čem prezidentská fce je. odvolával se na sportovní terminologie , přitom naprosto (ač poražený v 1 kole na hlavu)nesportovně pohrdá vítězem 1. kola. Jistěže bude prezidentem, budeme mít tedy bezesporu reprezentativní tvář prezidenta , ale jinak naprostou politickou nulu - stejně jako Kiska na Slovensku , ke kterému se naprosto správně přirovnává. Bude loutkou v rukou Kalouska a Fialy - stejně jako byl premier Sobotka. A pak pánbůh s námi a zlé pryč.

      Vymazat
    2. 9:18 Ten Drahošův projev byl jasně vytvořen jeho podvědomím, protože pořád platí: "Podle sebe soudím tebe". Každý, kdo spekuluje o protivníkovi, vypovídá především sám o sobě. O tom, jak by se on sám zachoval nebo chová. Prozradil to i v tomtéž projevu, když říkal, že "jeho tým se přeskupí, vyladí se strategie a dokonce ho už SÁM ZAČNE osobně řídit". Jestli volební tým dosud sám neřídil, tak za jeho úspěchem stojí Frankenseinové, kteří ho přivedli na svět. Samozřejmě pak totéž předpokládá i u Zemana.

      Vymazat
  2. Zadejte si stránku s J. Drahošem ve wikipedii. Ta je teď oproti původní vyvedená jako byly za totáče nástěnky. Je teď taková jasnější, výpravná, prostě taková soudružská, no...

    OdpovědětVymazat
  3. Kývač, vítač a plagiátor Drahoš nesmí na Hrad!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. POZOR. Drahošovičtí Sluníčkáři a hlavně v raze využijí všech legálních i ilegálních kroků ke zvrácení voleb. Postačí se podívat na ony korespondenční hlasy a rychlý nárůst hlasů pro STAN a TOP. LIDÉ BDĚTE A OHLAŠUJTE NEŠVARY.....

      Vymazat
  4. Ovšem dnes nejvíce perlila ČT24. Drahoše "prý" volí vysokoškoláci a Zemana nezaměstnaní. Pak že společnost rozděluje Zeman. Chazarská banda v ČT24 potřebuje změnit, nebo vykopnout z TV, my jsme Češi a tak to je od Praotce Čecha.
    emeritní kapitán
    Až bude Zeman zvolený, tak začnou "demonstrace" na Václaváku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen aby ti nezamestnani jednou blbcum z ČT nerozbili držky

      Vymazat
    2. To máme 2 000 000 nezaměstnaných ? Čt komu sloužíš ? Ještě že to Putin umí a volby dopadnou jak v USA :-)

      Vymazat
    3. Už se na ně těším.

      Vymazat
  5. Pokud nechceme aby to v Praze za 20 let vypadalo jako v Paříži, ze které se stala jedna velká no-go zóna, je potřeba volit Zemana navzdory všem jeho chybám. Řítí se na nás Dublin IV + Sociální kompakt.

    http://www.epshark.cz/clanek/320/francie-no-go-zony-nyni-i-v-centru-velkych-mest

    OdpovědětVymazat
  6. No, hlavně v tom povolebním projevu, který obsahoval asi pět vět, si nemohl vzpomenout na jméno pohádky, ze které citoval. Bezradně se otočil na manželku a jako typický jedničkář se ptal: Jak se to jmenovalo? Dostal od paní učitelky nápovědu a pak už citát sám dokončil. V debatách bude mít velký problém. I když ho bude držet Moravec za ruku a napovídat mu. To se prostě nedá naučit, nebo za dlouhá léta praxe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, spletl si film s pohádkou....
      Dokonce to nebyla Pyšná princezna, ale Šíleně smutná princezna. Měl asi na mysli dva rádce králů. To, když chtěl říct, tak to mohl snad vědět bez nápovědy.
      Ale on asi má pokyny na vše

      Vymazat
    2. Anonymní 9:08 Zeman tebe aj Moravcovi na .Jasom pozorne počúval ako sa vyjadril o Moravcovi,že Moravec komentuje výsledky prvého kola tak ako by ich vyhral Drahoš.

      Vymazat
    3. Drahoš by měl do týmu pozvat vyšetřovatele z 50. let, kteří učili obviněné, co vypovídat při procesu.

      Vymazat
  7. Dobrý článek Zeman ho rozmontuje a protře mnoha lidem oči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozmontuje, ale stejně to nebude nic platné a ti , kteří nevidí neprohlédnou.

      Vymazat
    2. Drahoš dostane do ucha nápovědu, tak jak to měl v debatách Trautenberk. Akorát myslím, že na Primě mu to rušili, tak blekotal pátý přes devátý.
      Ještě dodám, že k aktivitě voličů v druhém kole došlo po zmínce o Sudetech.

      Vymazat
    3. Pan Man dělá účet bez hostinského. Ne, že by se mi ten účet nelíbil, ale ONI nepřipustí svojí porážku.

      Vymazat
  8. Nevidím to dobře pro Zemana.Mladší a"oni"chtějí změnu bez ohledu na důsledky.Záleží kolik lidí přijde k volbám,když málo,má to Drahoš v kapse.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Navic mlady maji vymytý mozky nasim skvelym školstvim

      Vymazat
    2. Souhlas.Ale mají velkou šanci oproti nám starým,nevzdělaným,z vesnic.Zažít to,co my jsme chválabohu nezažili.

      Vymazat
  9. Vrchol arogance a neúcty projevil pan Drahoš ve svém "vítězném projevu", když se snažil ze přispění ČT srovnávat s T.G.M , který prý byl taky profesor....(to, ale nestačí)

    OdpovědětVymazat
  10. Pan Jiří Drahoš se tímto výrokem odkopal jak je nejen hloupý, ale i směšný pokrytec (viz brýle). Svoji směšnost jen povýšil. Jeho pokus o bonmot ze Smutné princezny, ukázal,že je na štíru i s logikou. Pan profesor si nevšiml že páni generálové nebyli z jednoho hnízda a pointa byla o něčem jiném. Občané NAŠÍ ZEMĚ, doba je opravdu velmi vážná, prosím udělejte si čas a seznamte se nejen s těmi jeho rádci a podporovateli,ale i s ním.

    OdpovědětVymazat
  11. Lze srovnat- Drahoš je Chamberlain, vysoký, elegantní, štíhlý, podrazák a Zeman je Churchill, malý, bez elegance, tlustý, chytrý. Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
  12. Volby dopadly jasně. Celý český národ, mimo pražskou kavárnu, se postavil za Zemana. Kdo rozděluje tedy národ? Těch 9 milionů Čechů, nebo ten milion Pražáků? Pan Drahoš a T.G.M? Ne, pan Drahoš a Emil Hácha, to jsou spřízněné mozky! Jakékoliv srovnání s Masarykem je pro Masaryka hlubokou urážkou! Jaká léta si odseděl pan Drahoš v parlamentě? Masaryk desítky roků. Jakou zásluhu má pan Drahoš o stát? Masaryk jej zbudoval svým zahraničním odbojem za 1. světové války. Jakou společenskou vědu, zakládající pochopení potřeb občanů a státu produkoval pan Drahoš? Společenství atomů a molekul! Masaryk byl sociolog, filosof, račte se podívat na jeho díla, věnovaná lidství, sociálním problémům, národu i mezinárodní problematice. Větší sprosťárnu, než srovnání tatíka molekul s duchovním velikánem T.G.M. jsem snad v životě neslyšel. A navíc ta Drahošova nálepka BAS-BIS! Zeman jistě pro své problémy s chůzí není atletem těla, ale je atletem mozku. Pan Drahoš má možná kvalitnější chůzi nohou, ale o to více mu klopýtá mozek.
    Doufám, že jde o debatu Zeman - Drahoš a ne Zeman - Moravec - Drahoš. K čemu by tam měl být pan Moravec, duchovní spřízněnec Emanuela z dob protektorátu Böhmen und Mähren?
    Pokud to tzv. vyhraje Drahoš, tak se jen dále prohloubí odpor českého národa k pražské kavárně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co je to BAS-BIS? Jsem volič Zemana, nevzdělaný. Intuitivně to chápu, ale ani google neporadil odbornou hantýrku nechápajícímu ovaroidu.

      Vymazat
    2. Jednou z nejrozšířenějších teorií, pokud jde o biologické modely v psychologii, je biopsychologická teorie osobnosti, kterou navrhl Jeffrey Alan Gray v roce 1970. Gray hypotézoval dva systémy, které řídí behaviorální aktivitu, systém inhibice chování ( BIS ) a aktivační systém chování ( BAS) ).

      Vymazat
  13. Zemanovi bude stačit, když si vypíše z Drahošova účtu podporovatele, kteří poslali více než 100 tisíc a trošku je rozkličuje. Zjistí zajímavé věci a pak se můžou hádat, kdo má zájem na tom, aby byl Drahoš na Hradě. Je to prosté. Sleduj stopu peněz. Proti těm, co platí Drahoše, je Nejedlý jenom kašpárek a Mynář písařka pana generálního.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:09 Také to tak vidím. Odpuzující je už jen to kdo Drahoše podporuje vč. skoro celé pražské kavárny. Samotná "marioneta", Drahoš, nestojí za psí štěk. Chraň nás bůh před možným zvolením tohoto kašpara.

      Vymazat
    2. Bohužel, jako vždy v demokracii o výsledku voleb rozhodují peníze. A že jich do Drahoše napumpovali. A ještě napumpujou. No co, my starší si alespoň můžeme občas vzpomenout na to lepší, co nás potkalo.

      Vymazat
  14. Vynikající komentář Ilony ŠVIHLÍKOVÉ:

    http://casopisargument.cz/2018/01/15/je-to-slusny-clovek-ten-clovek-je-slusny/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:33 Tak to vypadá, když se podíváte pod pokličku. Ale i z toho co stoupá z hrnce lze poznat, jaký se vaří blivajz. Neznají se ti poradci čirou náhodou s tou divoženkou co Zemanovi předváděla, jaká prsa zdědila po tatínkovi?

      Vymazat
  15. Drahoš je chemik a navíc špatný.
    Nahází do zkumavky nějaké molekuly a pak čeká, co z toho vyleze.
    Vyřkne několik nesourodých názorů a pak čeká jak mu kavárna zatleská.
    A dle potlesku je přesvědčen, že je to v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  16. Volil jsem Zemana proti Schwarzenbergovi. Proti Schwarzenbergovi bych ho volil i dnes. ... Jenže už tenkrát mi na něm spousta věcí vadila. Pro mne osobně bylo nejhorší jak se "podělal" (takhle to řekl o Dubčekovi) v v roce 1999 při útoku NATO na Jugoslávii. Před začátkem vraždění mluvil správně o "primitivních troglodytech co by jen bombardovali", pak ale sklapnul kufry a nejen že celou akci nevetoval (jako člen NATO jsme na to měli právo a ve vládě měl podporu), ale nechal i létat bombardéry vraždící civilisty přes naše území. Prostě se podělal!!! Po skončení akce ji dokonce obhajoval. Pamatuji, jak řval na Grebeníčka ve Sněmovně, že si "Srbové neměli stavět nemocnice vedle kasáren"!!! To všechno jsem věděl už v roce 2013, ale řekl jsem si "kdokoliv místo Schwarzenberga". Teď naštěstí tuhle volbu nemám, takže "kohokoliv místo nepotrestaného válečného zločince"! Tenkrát jsem také bláhově věřil Zemanově levicovosti. Po výroku "stovka denně za nemocnici důchodce nezabije" už věřím tomu, co o něm říkal Ransdorf: nikdy nebyl levičák! ..... Takže zase musím volit menší zlo. Drahoše. V prvním kole nás bylo podle průzkumů cca 300 tisíc. Tedy voličů Zemana z nouze, co přešli k Drahošovi. Další tisíce ovšem k jiným kandidátům. A nevadí mi že jsem tudíž "vítač", "vlastizrádce" atd., stejně jako mi před pěti lety nevadilo, že jsem byl podle Hřebejka "rudé a hnědé prase". Poznamenávám, že voliče Zemana nijak nenálepkuji. Lidi si řadím podle naprosto jiných věcí, než koho volí....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, volte koho chcete a argumenty si taky vymýšlejte podle svého. Dubčekovo jméno nepadlo a podpora bombardování byla na stole vlády několik dní po tom, co nastoupila. Ale to jistě, při svém rozhledu, dobře víte. Takže si volte co chcete, možná byste to měl psát na nějaký prodrahošovský web, tam by to mělo asi úspěch, možná by to pak citoval třeba Mitrofanov, tady teda nikoho nedojmete. Nějak mám pocit, že jste toho Zemana nevolil ani v první volbě.

      Vymazat
    2. V podstatě s vámi souhlasím.
      I já byl hloupý a nebo spíše jsem měl málo informacím, co se v Jugoslávii opravdu dělo a v podstatě jsem to schvaloval.
      Byl jsem v Chorvatku, když zadrželi Miloševiče, tak se tam všichni radovali. Ráno jsem domácímu řekl: proč jste bojovali za nezávislost a teď lezete do EU. kde to bude 100x horší. Snad si na to jednou Chorvati odpoví.
      Volím Zemana pro jeho vysokou inteligenci taky proto, že nazývá věci pravým názvem i peprně.
      Výborný překlad Pussy riot a s Peroutkou měl pravdu.

      Vymazat
    3. vážený pane, lépe stovku nemocnici, než aby tu nemocnici zavřeli pro nedostatek financí. Anebo se to neděje?

      Vymazat
    4. 10:57. tvrzení s Peroutkou měl pravdu je špatně. Neprokázal to, ale jak je možné, že se má omlouvat, když soud respektive protistrana neprokázala opak? To že se Hitler je gentleman nenašel neznamená, že to nenapsal. Jak je to...v pochybnostech ve prospěch obžalovaného?

      Vymazat
    5. Vážený pane (Anonymní 15. ledna 2018 10:42, omlouvám se za ten titulek, to jen pro orientaci), já se poměrně intenzivně zajímám o bývalou Jugoslávii. Strašně jsem odsuzoval tehdejší akci NATO a bombardování Srbska. Postoj Zemana tehdy může být předmětem kritiky, ale v patřičném kontextu. Jak tu jeden pisatel uvádí, bylo to krátce po nástupu vlády. Zeman to rozhodně nepodporoval z hlubokého přsvědčení. Důležitější je, kdo jsou hlavní aktéři - především M. Albrightová. A kdo to u nás nejvíc schvaloval? Kdo vešel do dějin pojmem humanitární bombardování? Ikona našich pravdoláskařů Václav Havel!! Který je modlou všech těch, kteří v minulé prezidentské volbě táhli K. Schwarzenbega. A kteří nejvíce rozdmýchávají a podporují rusofóbní a vůbec proti-východní nálady včetně nálad protisrbských. A to jsou ti, kteří dnes posouvají na Hrad Jiřího Drahoše!!! V minulé volbě jste podporoval MZ proti KS? A dnes chcete volit JD proti MZ? To nevidíte, že za JD stojí ta stejná část politické scény jako minule za KS?
      A jestli chcete, tak se zeptejte JD, co říká na bombardování Jugoslávie v roce 1999. Tady se opět potvrzuje, že výhodou JD je, že je bez názoru. Že to je Želé. Konkrétně ve Vašem případě má JD prostě tu výhodu, že se k otázce bombardování Jugoslávie prostě nevyjádřil, nikoliv že by s tím nesouhlasil. Tj. přesně to, co se říká všude kolem - jeho zásadní dispozicí je mlčet, promlčet se k vítězství. Kdyby se měl vyjádřit, nepochybujte o tom, jaká bude jeho odpověď, tím spíš po patřičných instrukcích těch, kteří za ním stojí a posouvají ho.
      Naproti tomu je nade vší pochybnost, že ti, kteří akci NATO vůči Jugoslávii odsuzují, dnes stojí za MZ. Stačí snad jen jeden neprůstřelný příklad - Jaroslav Foldyna, nejen tvrdý zemanovec z přesvědčení, ale i člověk s blízkým vztahem k Jugoslávii, chcete-li skoro se dá říci naturalizovaný Srb. Víc snad netřeba dodávat.
      A k tomu výroku o stovce za pobyt v nemocnici. A vážně si myslíte, že JD (s celým tím pozadím, které za ním stojí) bude mít na zřeteli primárně sociální otázky? Maximálně v takové té pozérské podobě jako to vidíme u slovenského prezidenta Kisky.
      Tak se omlouvám za trochu delší příspěvek, ale je vidět, že mnoho bývalých Zemanových voličů je trochu dezorientováno a ne vždy správně vyhodnotí relevanci a význam jednotlivých faktorů a jejich zasazení do adekvátního kontextu. Zkuste nad tím přemýšlet. Ještě je čas. Dnešní volba mezi MZ a JD je úplně stejná jako minule mezi MZ a KS. Včetně toho, že MZ, KS i JD nejsou dokonalí, ale prostě jsou (ať již oprávněně nebo jen na základě iracionálních předsudků) jistými symboly určité politiky a takto to vlastně vnímají jejich příznivci (MZ je "vlastenecký", "zdravě euroskeptický", "odmítá rusofóbii" atd., JD je "proevropský", "kultivovaný", "akademik") i odpůrci (MZ je "Putinův agent" a "sprosťák", JD je "vítač" nebo "vlastizrádce"). Přeji pěkný den..))

      Vymazat
    6. 10:42 Vy opravdu věříte, že Drahoš by se postavil libovolné akci NATO? A že Zeman se nepoučil a opakoval by stejnou chybu znova? Podle vás je Drahoš levicovější než Zeman, když za Drahošem stojí celý "Demokratický Blok"? Pokud takto uvažujete, tak vám uděluji nálepku "momentálně zaostalý".

      Vymazat
  17. Horáček podpořil Drahoše penězi a sám ve svém městě, které tolik chválí a zvelebuje, dostal 6%. Zvítězil Zeman s 36%, Drahoš pak měl 34%. Nedivím se, že vyrazil jak čertík z krabičky a finančně se chce účastnit na potupě Zemana. Malý člověk, malé ambice. Aspoň Zemanovi okopat kotník, když už to, že se mu trikově namontoval do debaty vzbudilo akorát posměch.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z pana Horáčka se stal na stará kolena filmař. Před chvílí jsem se dodíval na další nové video určené tentokrát Romům. Pan Horáček je nabádá k nezvolení ing Zemana, presidentem a nezepomene dodat, kolik má dobrých a vážených přátel, mezi cikány. Nikdy předtím jsem si nemyslel, že tento podvraťák může být až taková hloupá ubohá nula. A toto podporuje Drahoše ? Co by nás asi potom čekalo ?

      Vymazat
    2. Horáček byl evidentně opilý, asi aby ho jeho Romové dobře pochopili.

      Vymazat
    3. Má kámoše cikány s těmi zlatými řetězy.

      Vymazat
    4. Doufám, že se této pocty ujme početnější skupina snědých spoluobčanů a hojně a pravidelně začnou svého přítele navštěvovat v jeho rezidenci. Z celého srdce bych mu to přál.

      Vymazat
    5. Neměli byste na scéně vedle Horáčka (a příště vedle Drahoše?) přehlédnout fousatého pidimužíka jménem Ivan Havel.

      Vymazat
    6. Horáček by cikány v Roudnici nejraději vyhnal aspoň z ulice, kterou jezdí domů, kde jsou ubytovny a spousta bordelu a cikáňat. Nedávno to tak bylo..a najednou kámoš, který rozděluje na cikány a necikány

      Vymazat
  18. Přes výhrady které k některým výrokům a chování Zemana mám ,budu ho volit.Nechci se totiž dočkat ,abychom se stali Českou Islámskou republikou.Drahoš je schopný úplně všeho.To ,že ani nedokázal pogratulovat Zemanovi k vítěství je ubohost a ukazuje to na jeho charakter .
    Problém je v tom, že teď půjde většina sdělovacích prostředků naší kulturní fronty proti Zemanovi a budou ho v čele s ČT špinit a pomlouvat. Pokud se jim podaří společnými silami přesvědčit většinu těch , kteří volili neúspěšné kandidáty ,má Drahoš velkou šanci a naše republika obrovský problém .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tou islámskou zemí (o republice nemůže být ani řeči) se staneme tak jako tak, pokud nevystoupíme z EU. Což se za Zemana za žádných okolností nestane. T

      Vymazat
    2. 12:18 Zeman souhlasí s referendem, ale nehlasoval by pro vystoupení. Drahoš je zásadně proti referendu o vystoupení. Chápete ten drobný rozdíl? Je to "jeden hlas proti" u Zemana, "žádná možnost rozhodnout" u Drahoše.

      Vymazat
  19. Další hloupostí Drahoše je jak se hrne do diskuse se Zemanem, kde nemá moc šancí. A přitom úplně zbytečně, kdyby Drahoš někam zalezl a počkal, jak si to mezi sebou vyřídí Pro a Proti-Zemnovci, tak by zůstal filosofem, protože o Drahoše v tomto sporu ale opravdu vůbec nejde, což bohužel Drahoš nepochopil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělý rozbor k tomu dnes v časopise !Argument nabízí Ivo ŠEBESTÍK (asistent Jana Kellera) - "Očekává se duel samostatné koncepce s naprogramovanou antikoncepcí"
      http://casopisargument.cz/2018/01/15/ocekava-se-duel-samostatne-koncepce-s-naprogramovanou-antikoncepci/

      Vymazat
  20. Drahos jednoduse pocita,ze se Zeman zaplete do nejake temy,ktera vyjde pro nej jako fiasko...a - hlasu volicu !

    OdpovědětVymazat
  21. Tady voliči drahoše ani nevědí jakou budoucnost volí a proč jsem hrnou slimáky:

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Pane-Drahosi-vy-chcete-zlo-islamizace-Kandidat-dostal-dopis-od-nabozenske-spolecnosti-520075

    OdpovědětVymazat
  22. https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/VIDEO-Horacek-Romsti-pratele-nevolte-Zemana-Nehaji-vase-zajmy-520073

    Romští přátelé volte drahoše a slimáci vás budou terorizovat taky!

    OdpovědětVymazat
  23. Je to jednoduche. Bud vyhraje Zeman nebo jsou volby zmanipulovane a vydhraje Drahos. PROC? protoze je divme ze koho se ptam rika ze Drahose-trosjky kun nevolil a ted jsem cetl clanek ze v nejake obci se dohodly a ani jeden nezvolil Drahose. Presto jim nejaky graf cemuz nerozumi ukazuje ze tam byl Drahos volen. Tak to je dost dive

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:19 To je opravdu divné. Přece mohou snadno porovnat protokol své volební komise s tím, co je na stránkách ČSÚ. Jestli v protokolu jejich volební komise jsou hlasy pro Drahoše, tak ať si to s ní vyříkají. Měli by tam přece mít lidi, kterým věří. Jestli nemají, je to jejich vlastní chyba.

      Vymazat
  24. Za napadení hlavy státu 3 měsíce nepodmíněně a roční vyhoštění. Namaloval jsem Drahošovi na bilbord tykadla. Přiznám se k tomu. Kolik dostanu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pardon, podmíněně!

      Vymazat
    2. 12:28 Nejspíš doživotí. Ne za urážku, ale za vyzrazení státního tajemství, že Drahoš je ve skutečnosti Brouk Pytlík.

      Vymazat
    3. Ještě horší je srovnání s tím bývalým vojákem, který jen vystrčil zadek na kovboje z USA. Jo a ještě jak je možné, že falšování legitimace pro novináře ujde trestu. Vždyť vyhoštění není trest, Ta koza sem přijela jen kvůli tomuto vystoupení a zase by jinak odjela. Tak to mi rozum nebere

      Vymazat
    4. Hoši, co to režírují ze zákulisí, zametají stopy. Ukrajinská stopa ukazuje na naši vojenskou rozvědku (viz falešná mise OBSE v Donbasu) a Člověka v tísni.

      Vymazat
  25. Jestli zvolíme Zemana, tak vás na ulici možná i zastřelí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty, 12:42, ty uz podle vseho streleny jsi.

      Vymazat
  26. Cesi, vy mluvite o stovce za nemocnici ! O bombardovani Srbska a o Peroutkovi, a to vse dokazuje, ze mate POPLETENE PRIORITY !
    To jsou vse PRKOTINY, proti invazi z Afriky a barbarismu z doby kamenne, ktery vam hrozi !
    Nevyhra-li Zeman volby, tak Drahos svym vitacstvym znici vse, co jste staveli 1000 let !
    A to je hlavni priorita ! Zeman musi vbyhrat !
    Drahos je sebevrazda naroda - a kdo neveri, at se jede podivat do Afriky.

    -------------------------------------------------------

    Emigranti z Afriky pro vas budou ZAVAZI, BRIME !
    Nemaji pracovni navyky ! Maji nejvetsi kriminalitu na svete ! Vy nemate zadnou zkusenost s tim co vam hrozi !
    Vas Drahos je hloupe naivni decko, poplatne Bruselu !
    Vase kavarna je protistatni organizace a vase BIS je neschopna a nevi si s ni rady !
    Pasacci koz odnekud ze Somalska nemaji co nabydnout na pracovnim trhu !
    BUDETE JE ZIVIT a tim sami zit v nedostatku !
    AT ZIJE CESKY PRESIDENT ZEMAN !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  27. Nas oblibeny president Trump, se vyjadril velmi SILNYMI, NEGATIVNIMI SLOVY o invazi, ktera je prosazovana proti vuli domaciho obyvatelstva, at uz u nas v Americe ci Evrope !
    O tom, koho do zeme pustite musite rozhodovat VY - kteri mate ceskou narodnost a narodili se v Cesku, rozhodne ne Brusel, nebo destruktivni Merkerova !
    (Kdyz napisi co rekl nas president Trump, o invazi, tak me automaticky smazou !)
    VOLTE ZEMANA ! Je to proziravy statnik,
    uznavany svetem ! Oblibeny nejen v Cine, ale i v Americe u kazdeho obcana ktery volil
    presidenta Trumpa !
    nick honolulu ( a odpustte gramatiku ! Neziji 50 let v Evrope. Evropu vsak sleduji a nejsem sam. )

    OdpovědětVymazat
  28. Milý honolulu
    tady je to házení hrachu na zeď.Vím to z vlastní rodiny-vysokoškoláci,jeden je doktorant Matfysu.Chtějí jen změnu za Zemana,nesledují politiku,nepřemýšlejí. Hurá do toho,ať je sranda.Takto byli zvoleni i Piráti. Katastrofa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I moje potomstvo podlehlo kultu tzv.slušnosti
      Drahoše, naštěstí jenom polovina. Co nadělám?
      V.J.Horák

      Vymazat
    2. 19:42 je třeba "zapracovat" doma, na VŠ jim jen vymývají mozky...

      Vymazat
    3. Pane Horáku, chce to trpělivost, ukazovat na příkladech, klidně argumentovat. Všechny ty falešné modly padly (Havel, Klaus, Kalousek a bůh ví, kdo nám tu byl ještě vnucován, jako autorita.) Stárnutím dospíváním, starostí o rodinu a existenci i ti dnešní "ztracení" najdou cestu. Držím vám palce. Leo

      Vymazat
  29. Přátelé a kamarádi . Mezi Pražským lidem je taková nenávist že budou volit proti Milošovi i nohama . Od dob husitských , bílé hory , Zborova , Pražského jara a studentských stávek máme prezidenta který pěkně a od plic řekne co si myslí a neni loutka . Tak nezapomeňte a vezměte sebou aspoň jednoho vlastence který nebyl volit a podpořte Miloše Zemana . Marcel

    OdpovědětVymazat
  30. Anonymnímu 14:38
    Většina z nás starých Valachů má doma nějakého potomka středo či dokonce vysoko "školáka". Ten můj 40-ti letý je excelentní programátor v několika progr.jazycích, ale politika ho nezajímá a rovněž volil piráty. Je to i naše chyba, že jsme je v jejich 20-ti vodili na VŠ za ručičku. Já v tom věku chodil soboty a neděle na brigády (skládat vagony za 100 Kčs na ruku) abych uživil rodinu a tedy i jeho. Holt teď se musíme pokusit o nemožné. Vysvětlit našim potomkům, že ikdyž jim v té poslední volbě opět pomůžeme, tak beztoho že si pomůžou i oni, už jim nebude pomoci. Jsou hloupí, nafoukaní na naučené znalosti a líní používat vlastní hlavu ke strategickému myšlení a vlastní smysly ke vnímání okolní reality. Dobře nám tak je to zase pouze na nás. Jenom můžeme závidět Putinovi, kterému kadeti se sevřenými pěstičkami slibují "Ďáďa Vova my s Taboj" (nemám na klávesách azbuku a stejně by ji už nikdo nepřečetl).
    Mnoho štěstí v posledním boji přeje Ďuro Trulo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pánové 14:38 a 16:19 - máte absolutní pravdu. Jsem z toho zdrcená!

      Vymazat
  31. Já Jandov odchovanec pane Drahoš,ja vás volit pane Drahoš,já drahí vkladatel volebních lístku do urny pane Drahoš,já pitomí blb pane Drahoš,já imbecilní pane Drahoš.

    OdpovědětVymazat
  32. Nesouhlasím s Zemanem v otázce Jeruzaléma . Bombardování Jugoslávie ná také ona triku . My dnes pišeme Srbům a budujeme nové vztahy . Měl šlo navštívit v prezidentské funkci Bělehrad a Kosovo . Bohužel neměl asi čas . Přesto jsem volil Zemana a volit ho budu . Musíme se sjednotit . Podle Pražských káv je Miloš starý a nemocný pán . Bohužel všichni stárneme , on má kuráž a hovoří lépe jak Schwarzenberg: Topolánek je starý harcovník a já starý kozák . Vy dva nemůžete kozákum ani vyleštit holínky . Tak proč podporují Drahoše který vypadá skoro jako Husák , místo těch mladších ? Kosovo je srdce Srbije !

    OdpovědětVymazat
  33. 18:37 Bombardování Jugoslávie má na triku hlavně humaniťák Havel.

    OdpovědětVymazat