Reklama

.

.

pondělí 8. ledna 2018

Klaus: Putin nás neohrožuje, na rozdíl od Bruselu...

8.1.2018  IRU

Bývalý prezident Václav Klaus důrazně odmítl strašení Ruskem a Putinem. Rusko nás dnes nijak neohrožuje – na rozdíl od Bruselu, zdůraznil Klaus v nedělním rozhovoru pro televizi Prima.


»Jsem proti démonizaci Putina, protože on nás neohrožuje. Rusko nás neohrožuje a Moskva s námi nemá žádné záměry. Je to od nás daleko. Moskva s námi určitě žádné plány nemá, na rozdíl od některých pánů v Bruselu,« řekl Klaus a dodal, že Rusové Putina podle jeho odhadu znovu podpoří v blížící se prezidentské volbě.

Klaus též doplnil, že jaké skutečné hrozby dnes v Evropě vidí. »Mě v Evropě opravdu ohrožuje totální unifikace, zglajšaltování Evropy, velká migrační krize a macronizace Evropy,« zdůraznil Klaus. Ostré kritice podrobil Německo, které podle nejnovějších informací maže protimigrační komentáře na sociálních sítích. Klaus to označil za cenzuru a vyjádřil obavu, že ČR se po vzoru Evropy k tomuto kroku v budoucnu také odhodlá.

Klaus se věnoval i dění na domácí scéně. K prezidentské volbě uvedl, že prezidentem by se neměl stát nikdo, kdo již neprokázal své politické schopnosti na politické scéně. »Prezidentem by měl být někdo, kdo se nějak osvědčil, kdo byl na politické scéně. Není možné do ní skočit bez předchozích zkušeností. Většina kandidátů je dnes zvenku a jsou Marťani,« uvedl Klaus s tím, že jediní dva kandidáti, kteří »Marťany« nejsou, jsou Miloš Zeman a Mirek Topolánek. Nechtěl však říci, kterého z těchto dvou kandidátů podpoří. »Já o svém favoritovi mám jasno, ale nebudu ho podporovat v televizi,« řekl Klaus s tím, že by otevřenou podporou mohl svému favoritovi i ublížit.

Klaus dále uvedl, že se mu zpočátku nelíbilo Zemanovo rozhodnutí nevést kampaň, změnil prý ale názor. Zemanova neochota vstupovat do diskusí a přestřelek snižuje ve společnosti napětí.

Bývalý prezident se vyjádřil i k sestavování vlády. Menšinová vláda Andreje Babiše (ANO) podle Klause ve sněmovně příští týden nejspíš důvěru nedostane. Nevyloučil ale, že by premiér mohl s některými zákonodárci mít »nějaké skoro byznysové dohody«.

Podle Klause nynější patovou politickou situaci v zemi způsobily zejména ODS a ČSSD svým povrchním přístupem k tématům a svými obavami vyjádřit se. Jejich výsledky v říjnových sněmovních volbách označil za absolutní selhání těchto dvou stran. Kriticky se však vyjádřil i na adresu Starostů a Top 09 a také nových uskupení, tedy Pirátů a Okamurova hnutí SPD. Tyto strany prý politiku nevidí jako střet idejí a domnívají se, že v politice rozhoduje, zda má strana »o kousek lepšího manažera«, soudí Klaus.

(rad, ste)

90 komentářů :

  1. Tak Klaus řekl naprostou pravdu Rusko nás neohrožuje a brusel nás chce vyhladit islamizací.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, mohu volit koho chci, myslet si co chci, ale náš Velký bratr mi stále radí a vnucuje tu jedinou správnou ideu a pravdu....
      Schválně, tak i do hluboké historie nebo do minulého století.... kdo nás nejvíckrát zradil, porobil, utlačoval?
      Stačí 4 země - Anglie, Francie, Německo a Rakousko.
      Samozřejmě nyní a posledních sto let mají obrovský vliv Státy.
      Kdo nám tedy nejvíc jako národu ublížil a kdo naopak pomohl?

      Vymazat
    2. Nejvíc nás poškodilo Rusko. Nejen ve století 20. a také dnes, ale taktéž ve století 19. a hluboko do minulosti. Vyvolalo dvě světové války. Naopak civilizovana Evropa na západ od nás byla VŽDY nositelkou pokroku, demokracie a svobody. Ale pro vás jakoby hrách na stěnu házel.

      Nejvhodnější by bylo, kdyby se zdejší území dostalo pod patronát BRD nebo přímo Evropské komise a vám se odebralo volební právo. Vy nemáte nárok rozhodovat o tomto území.

      Vymazat
    3. ad 16:08 - jak může jen trochu vzdělaný člověk napsat takovou kupu hloupostí? Čím může svá tvrzení doložit? Jak nás Rusko poškodilo v 19. století? A jak dokonce hluboko v minulosti? Obě světové války vyvolala Velká Británie, jak ví každý průměrný historik. Válka nevzniká tím, že se AH jednou probudí a nařídí útok na Polsko. Válka vzniká tak, že někdo (a ví se kdo) poskytne nejdřív hromadu peněz NSDAP, aby se propagačně zviditelnila a mohla postavit svou armádu SA, a posléze ještě mnohem víc peněz na to, aby se Německo mohlo vyzbrojit během 4-5 let. To samé Německo, které bylo poraženo ve válce, pak devastováno vítězi pomocí reparací a drancováním nerostného bohatství a dokonale zničeno hospodářskou krizí, takže fakticky bez feniku ve státní pokladně. Ale pro mnohé je myšlení něco zcela neznámého, vždyť kraviny se píší tak snadno.
      Poslední odstavec může napsat jen psychopat.

      Vymazat
    4. 16,08 si dělal srandu, protože je fakticky psychopat a raduje se, že naštve lidi, tak dělá debilní fórky.
      Zalez, trolle.

      Vymazat
    5. 16:08 plácá podobné nesmysly jako Honolulu. Chcete-li se seznámit s produktem hnijícího mozku - prosím - čtěte 16:08.

      Vymazat
    6. 16:08 IQ -100. Škoda diskuze!!!!

      Vymazat
    7. Jen mě děsí,zda to není nějaký student od Halíka nebo Putny.....

      Vymazat
    8. 17:05 Vždyť je to Putna! Ten profesůrek. Já ho slyšel v televizní debatě s Hupem nebo Hopem - tím blbem co vypadá jak ten pohádkovej vopičák co moderuje ma Lžidovizi ČT pořad HisTorie.cs říkat že Rusáci byli tuná za Napoleóna veice vítáni a opěvováni, ale jej krátce! vzápětí prý naši sedláci začali na ně lát a jiné popěvky si prospěvovat! A názorně svým hlasem buzíčka ve studiu to demonstroval ...

      Vymazat
    9. 16:08 Provokuješ, viď? Toto inteligentní člověk nemůže napsat.

      Vymazat
    10. Ani nas Putin ohrozovat jiz nemuze. Potopil nas nejaky vsechno podepisovaci Klaus az jsme na dne...Na Lisabonskem dne !!!
      kdyz si na nej nejake Cohn Bandit z EU dupnul Klause po...

      Vymazat
  2. Vsichni hlupaci CENZORI lezou do zadku Bruselu a systematicky mazou kazdou realitu, ktera se deje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne na NR, meleš nesmysly. Copak, nemáš na klávesnici diakritiku? Odkud píšeš? Pozdravuj Porocha.

      Vymazat
    2. To je ten z Honolulu, on nemůže použít českou klávesnici, oni tam mají jinou elektriku, jakmile by zastrčil zásuvku do elektriky tak by mu klávesnice shořela.

      Vymazat
    3. 1:26
      Tento nesmysl prohlasil sám Hurvajs z Honolulu někdy loni.
      Trpí též censorfóbií, vidí censory všude, včera na něj jeden vyjuk ze záchdové mísy. Číhaji na něho zleva, zprava, zezhora a zespodu.

      Vymazat
    4. A systematicky mažou každou realitu která se děje? Tento výtvor je schopen dostat do blázince celé osazenstvo ústavu pro jazyk český.
      Akym jazykom stě to hovoril? "Latinsky". Americky něznate? "Ne". To je dobre, kebystě znali americky tak bych vas zatvoril až bystě bol čierny

      Vymazat
    5. Noční blbístci, nejsem IT ale česká klávesnice se přepíná v softwaru, ne koupí české klávesnice. Víte to také, jen trollíte. Co víte také, je jistě to, že nemaže jen koncový stupeň(NR), kde je to viditelné ale i nadřazená hierarchie NETu, podřízená politice státní a globální!

      Vymazat
  3. O čem by se měl Miloš Zeman bavit, se Sorošem nastrčenými kretény, včetně moderátora!? Co s loutkami, které jsou o několik levelů pod jeho úrovní? Pan Klaus ať zváží, případné další volební období. Z toho vítacího asijského sajrajtu, mimo pana Zemana, se nic vybrat nedá.

    OdpovědětVymazat
  4. Klaus podepsal Lisabonskou Smlouvu a ti nas uvrhl do hrozby okupace a hleda dalsi pozici kde by nas mohl poskodit nebo dokonce znicit..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klaus podepsal lisabonský diktát jako poslední a celá ta sionistická verbež ho do toho tlačila a nikdo ho nepodpořil! Vidíš jak je jednoduché zjistit, co jsi za prolhaného zmetka!?

      Vymazat
    2. 1:08 kontra 1:46 obávám se, že hůř. Nic moc neví, nic moc nesleduje, ale vykecat, vykecat se musí. Podle čeho pak volí, když vypraví se k volbám? Musím připomenout výjimku, kterou si k Lisabonu Klaus prosadil a skrečovala ji následující vláda. Kterýpak z takových kecálistů o tom cosi ví?

      Vymazat
    3. 1,08
      Klaus měl být, podle neoficiálních informací, prohlášen za blázna a odvolán z funkce pro nezpůsobilost v případě, že Lisabonskou smlouvu nepodepíše.
      Možná tenkrát hledal podporu pro své jednání mezi lidmi, které se nedočkal. Klaus sebou valí balvan své privatizační minulosti, pro který mu většina lidí nevěří. K jeho a v případě vztahu k Bruselu, i naší škodě.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. 8,26
      To se ví už tak dávno.....

      Vymazat
    6. Kde má svůj podíl Rychetský?

      Vymazat
    7. 8:26, váš paranoidní antisemitismus je neuvěřitelně odporný.

      Vymazat
    8. 8,26 nemá pravdu, Klaus podepsat nechtěl, ale probruselští vylizovači zadků EU ho donutili pod hrozbou zbavení svéprávnosti a odvolání z funkce pro neschopnost.
      V čele s hnusným slizounem Topolánkem, který se teď dere na post prezidenta, aby svoje hnusné rejdy dokonal.

      Vymazat
    9. Miroslav Povolny 9.ledna 2018 10:43

      Nač přesně se ptáte?

      Vymazat
    10. 23:37-vědět to přesně, tak se neptám.

      Vymazat
    11. Miroslav Povolny 10. ledna 2018 0:00

      V článku ani v diskusi o Rychetském nikde není řeč. - Jaký má tedy otázka vůbec smysl - jaký podíl, na čem?

      Vymazat
    12. Miroslav Povolny 10. ledna 2018 0:00

      Týká se to snad Lisabonské smlouvy?

      Vymazat
    13. Miroslav Povolny 10. ledna 2018 0:00

      Pokud se tedy skutečně ptáte na Lisabonskou smlouvu, našel jsem toto:

      (nadpis:)
      "Nedělejte ze soudu politické kolbiště"
      Soud odmítl návrh, aby do budoucna stanovil meze přenosu pravomocí na Unii. Podle předsedy Rychetského je to spíše politická otázka, o které mají rozhodnout zákonodárci. Ústavní soud už Lisabonskou smlouvu řešit nebude.
      "Lisabonská smlouva už je po dnešním jednání soudem rozhodnutá, to vytváří překážku pro projednání nějakého dalšího návrhu," řekl na tiskové konferenci Rychetský.
      "Odpovědnost za politická rozhodnutí nelze přednášet na Ústavní soud," zdůraznil také Rychetský. Teprve již učiněná rozhodnutí zákonodárců může soud teoreticky přezkoumat.
      Zdroj: https://zpravy.idnes.cz/lisabonska-smlouva-je-v-poradku-rozhodl-ustavni-soud-pda-/domaci.aspx?c=A091102_213547_domaci_klu

      Přesto tehdy Klaus, jak bylo jeho dobrým zvykem, arogantně obvinil Ústavní soud z "politikaření" (3.11.2009). Právní vědomí nebylo nikdy jeho silnou stránkou jak ukázala mj. i jeho amnestie!

      A ovšem najdete, chcete-li, veliké množství dalších komentářů. (Vy jste ale na to možná moc líný?)

      Každopádně nechápu proč se Vaše otázka týká osoby Rychetského. -- Ústavní soud není jedna osoba a ani jeho předseda nemá při jeho rozhodování větší pravomoci než ostatní soudci. -- Navíc, co se týče rozhodnutí o stížnosti senátorů ohledně LS, nebyl sice souhlas jednomyslný, ale ŽÁDNÝ ZE SOUDCŮ NEPODAL ODLIŠNÉ STANOVISKO (jak se zcela běžně děje v mnoha případech).

      Vymazat
    14. 16:12 A jak vypadá neparanoidní antisemitisimus?

      Vymazat
    15. Anebo jinak: Jak má vypadat ten správný "neparanoidní semitisimismus"?

      Vymazat
    16. Noční vlku, reagoval jsem na již smazaného anonyma 8:26. Vaše snaha pluje tedy na vodě. Zajímavá je jen Vaše víra v nepolitičnost soudců. I ten nejvyšší v posledním veřejném vystoupení tuto Vaši víru osobně vyvrací!

      Vymazat
    17. 12:45

      A to jste předtím - na mou jednoduchou otázku - nedokázal jednoduše odpovědět, že reagujete na něco smazaného? Na co si to tu člověče hrajete, když nedovedete ani formulovat jednoduchou českou větu?

      Vymazat
    18. vladimír hricák 6:29 Přesně tak. Máte pravdu. Z Václava Klause chtěli tehdy udělat vlastizrádce, odvolat ho z funkce.

      Vymazat
    19. 13:00- jste imbecil? Já jsem reagoval na ještě nesmazaného 8:26! Vy jste reagoval na mně, bez souvislostí!

      Vymazat
    20. 0:22

      Koukám, že Vám osud odepřel inteligenci a rodiče slušné vychování, ubožáčku.

      Vymazat
    21. Já se ptal, stačilo jen říci ano-ne, nebo psát k věci. Jedno je jisté, rychlá odpověď po tolika hodinách znamená, že jsem u Vás na "indexu", což mne těší.

      Vymazat
  5. Klauz vyslovil podporu Topolovi...
    hovoří za vše*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tomu nevěřím. Z výpovědí Dalíka nebude problém vykonstruovat po letech další "čapí hnízdo" a když nebude poslouchat, tak ho šmejdi smetou teď. Nevěřím, že by to VK nevěděl.

      Vymazat
    2. Když už jsi nainstaloval na PC diakritiku, tak Klaus se píše se "s" na konci. Kolik hřiven ti platí za hodinu?

      Vymazat
    3. 1:22 zas jeden znalec české politiky. Nezná Klauze výrok: "prázdný ... Topolánek". Nemusel jste se, 1:22, stát pitomcem, kdybyste byl mlčel.

      Vymazat
    4. Překvapen byl podle svých slov z kandidatury Mirka Topolánka, o které nevěděl. „Topolánek je nemarťan. Má zkušenosti, něco si v politice vydobyl a prošel v několika střetech. On je potenciálním kandidátem. Já o svém favoritovi mám jasno, ale nebudu ho říkat v televizi,“ vysvětlil Klaus s tím, že pokud by jméno svého favorita řekl, mohl by mu také uškodit.

      Vymazat
    5. ÚTERÝ 9. LEDNA 2018SVÁTEK MÁ VLADAN9 °C oblačnoPŘEDPLATNÉ LN
      PŘIHLÁSIT
      Lidovky.cz
      DOMOV
      SVĚT
      BYZNYS
      SPORT
      KULTURA
      CESTOVÁNÍ
      RELAX
      DESIGN
      DOBRÁ CHUŤ
      NÁZORY
      LIDÉ
      VIDEO
      SPECIÁLY
      DNEŠNÍ LN
      OSUDY 20. STOLETÍ
      VOLEBNÍ SPECIÁLY
      DOKUMENTY
      ARCHIV ZPRÁV
      LN PŘED 100 LETY
      SAMIZDATOVÉ LN
      25 LET SVOBODY
      Následuje článek:
      Prezidentem bude Zeman nebo Drahoš. Horáček skončí třetí, říkají poslední volební průzkumy
      7. LEDNA 2018 13:16 LIDOVKY.CZ > ZPRÁVY > DOMOV
      Klaus: Jedině Zeman a Topolánek jsou nemarťané, ostatní kandidáti jsou Marťani
      Zdroj: https://www.lidovky.cz/milos-zeman-a-mirek-topolanek-jsou-v-mych-ocich-nemartanove-ostatni-kandidati-jsou-martani-gx0-/zpravy-domov.aspx?c=A180107_111143_ln_domov_ele

      Vymazat
    6. Klauz je Německy, dost toho Němcům rozdal.
      Topol je strom*

      Vymazat
    7. 9. ledna 2018 3:00
      Nemusel jste se stát pitomcem, kdybyste byl mlčel.*

      Vymazat
    8. Klaus: Jedině Zeman a Topolánek jsou nemarťané, ostatní kandidáti jsou Marťani

      ...jinými slovy,
      Líbije pracuje díky zemanovi na Slovensku, tak nemohu proti němu nic říkat.
      Jistě budu volit Topolas*

      Vymazat
  6. Vazeny pane ex-presidente Klausi !
    Mnozi Vas sice nemaji radi, ale ja vas mam rad, pro vasi bystrozrakost a schopnost vystihnout spinavosti a strategie proti zajmum Ceska. Prosim usilujte o pozici ministra zahranici a neodchazejte z politiky !
    Na tuto pozici mate vrozene nadani a Vase zeme Vas potrebuje !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co ty víš o Klausovi? Nic! Svojí privatizací zlikvidoval většinu českého průmyslu a českého majetku který se přestěhoval do vlastnictví cizáků.
      Vencu Ukradtužku Pružinskeho by nikdo nezvolil ani jako vratnýho na Hradě, ovšem to tvé familiární oslovování a rady presidentům, ministrům a jiným vlivným osobám to jsou výtvory k počůrání se smíchy!
      Jen tak dál, chechot je zdraví prospěšný a já s mými kolegy se mlátíme smíchy nad každym tvým příspěvkem.

      Vymazat
    2. Si děláš p.del??!.. Klaus je jeden z největších zlodějů z dob po "hadráku" !!!

      Vymazat
  7. 2:37.. On se jmenoval Brouk Pytlik, ale ted se jmenuje nick Kopyto - stoupenec Berniho Sanderse a v okoli znamy
    pod prezdivkou - "Feeble minded Schmuck".

    OdpovědětVymazat
  8. Je to tragédie této země. Po volbách bude ještě hůř, protože lidi musí volit opak toho, co je jim přirozené. Je to totéž jako když voják zabíjí jen kvůli tomu, aby nebyl zabit. Všechno nakonec bude přičteno neschopnému šaškovi, který neuměl, nevěděl a nepředvídal.

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konecne je to venku,ze Trump je mentalne retardovany,jako dite,potvrdil to Bannon,jeho nekdejsi poradce.!Honolulu,vsadil jsi na spatneho kone !

      Vymazat
  10. Každá nicka tady ví, že Klaus má recht, kam se řítí EU. Jen prezidenští kandidáti kavárny, tak těm je to putna. Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
  11. Klause podrazil Topolánek, který je bezcharakterní monstrum. Pro peníze a moc by prodal i vlastní matku. Ti, co dnes váhají, zda mu dát svůj hlas, by se měli mít na pozoru. Jeho současná odmítavá politika vůči kvótám je jenom vějičkou pro voliče.
    Když Topolánek dotlačil Klause k podpisu Lisabonské smlouvy, musel si být vědom možných důsledků. Nevylučuji ani možnost, že už tenkrát věděl, co se v Bruselu s Evropou chystá. Proto zastávám názor, že existují, v případě Topolánka dvě možnosti. Buď věděl a konal s vědomím, nebo nevěděl a neuvědomoval si. V prvním případě je to zločinec, v druhém hlupák. Kdo chce mít na hradě jedno, nebo druhé, ať mu dá ve volbě svůj hlas.

    OdpovědětVymazat
  12. Postojem k Putinovi a EU se vzdělaný Klaus stal zcela jasně rusofobem, tímto názorem spadl mezi lůzu, burany, nacionalisty, xenofoby...U Kavárny to má rozlité, jmenovná lůza ho ale zřejmě mezi sebe nepřijme(on by k ní ani nešel), je taková samostatná jednotka. Zde s Klausem souhlasím. Nic víc, nic míň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to se z toho asi po...em že se Klaus stal rusofobem a zvrhlý parazitičtí kavárenští povaleči konečně dostanou hysterický záchvat a odvezou je do Bohnic kam patří.

      Vymazat
    2. Topolánek po návštěvě Saudské Arábie prosadil mešitu v Brně. NEVOLIT!!!!

      Vymazat
    3. Ale on ma velke koule a to svedci ze ma rakovinu prostaty.Dalik muze dosvedcit bez neho by tupolanek byl 0 jak sam rekl. Pry si s koulemi osobne hral ,ze pry ho mel rad a to kazdy den ,bviz Tupolanek s Dalikem
      http://zemavek.sk/slovenska-duhova-hanbasada/

      Vymazat
  13. Klaus má pravdu. EU ničí Evropské hodnoty. je evidentní, že se se snaží potlačit křesťanství a prosazuje islám nebo jiné ideologie. Je to ničitel hodnot. Před časem měnový a ekonomický odbor při Evropské komisi nařídil Slovensku přepracovat své pamětní dvoueurové mince tak, aby byly odstraněny křesťanské symboly na vyobrazeních svatého Cyrila a Metoděje.

    http://www.epshark.cz/clanek/186/nova-oficialni-historie-evropy-vymazava-krestanstvi-a-propaguje-islam

    OdpovědětVymazat
  14. 6:37 píšete,když Topolánek dotlačil Klause k podpisu Lisabonské smlouvy,musel si být vědom možných důsledků.Jistě,Topolánek viděl už tehdá dál než p.Klaus,který dodnes razí,bližši košile jak kabát,viz.zdejší článek,snažíc se přesvědčit jiné,že nic nám/potažmo EU/nehrozí,vše daleko,Moskva s námi
    nemá žádné záměry.Jestli tomu co píše věří je jeho věc.Komu však neni jedno co se děje daleko od nás nebo blízko a chce žít v miru,
    tak s názorem p.Klause nemůže souhlasit.

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10,55
      Zase bláboly,pindy,hovadiny a hora zvratkůůůů.....a teď zapadni do papundeklu ty šábesdeklovo podržtaško!!!!.-D

      Vymazat
    2. To smazané psal osobě ten podržkufřik? https://antikor.com.ua/foto/articles_foto/2014/09/27/14808.jpg

      To bude pěknej průser! Dotace na provoz v čudu!:)))

      Vymazat
  16. Klause jsem nikdy moc nemusel, ale jeho hodnocení je korektní, střízlivé.
    Jistě prezident by měl mj i rozumět politice, aby se nedal "opít rohlíkem" a nebyl jen souhlasným kývačem hlavou, mávačem rukou, kadečem..... Z té snůšky lidí, jejichž cílem bylo se aspoň na pár dnů zviditelnit, získat si pocit oslnivé kariéry, kterou mu mohou zničit jen blbí spoluobčané. Jejich nekritičnost z toho, jaký je čeká pád a zesměšnění, jim nevadí. Už to, že protikandidáti Zemana ztratili soudnost a jsou to ješitové, je jasným signálem, že se do funkce prezidenta nehodí - ale jako loutky v rukou kapitálu by byli OK. A o to jediné jde! Kapitál nechce prezidenta, ale loutku! Proto ta sestava, proto ten unisono řev kapitálem zkorumpovaných komentátorů skoro ve všech mediích proti Zemanovi. A ti neplatiči daní a daňoví podvodníci zoufalí z Babišova nápadu, že by také měli platit daně, vytvářejí kauzy datované do r. 2008! Svoji fantasmagorií konfabulují čísla zaniklých "hospod", coby pochuzení české kultury a civilizace! Na naší ulici byly před 30 roky 2 hospody, nyní je jich 6 a žádná pro EET nezavřela. Škoda, víme dobře, že tam kde nejsou hospody je vždy menší kriminalita a více zdraví.
    Kdo potřebuje války? Kapitál, ten na nich bohatne! Co by si prosím Rusko mohlo vzít v zemích EU? K čemu by ji byly? Ale naopak k čemu by byla USA a EU dobrá kolonizace Ruska - největší nerostné bohatství z celého světa. No a to přece si kapitál nemůže nechat ujít, bát se a nenakrást si, nevraždit proto by byla pro kapitál přece hloupost. Kolik tisíc dolarů vydělaly USA na každém mrtvém ve 2. světové válce. Války, to je víc než zlatý důl - a když vedle zlatých dolů získáte doly na všechny další suroviny, to se to pak blaženě kapitálu vraždí. Jen proč lidstvo je tak blbé, že se válkám nebrání? To mi vrtá hlavou. Takže kapitál pro radost ze svých válek je největším teroristou světa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jste napsal absolutně skvěle...
      Souhlas

      Vymazat
    2. Dolar přestává mít pozici rezervní měny, obchoduje se v eurech, proto ta likvidace Evropy. Bilionové dolarové dluhopisy mohou být během chvilky bezcenné. A kapitál? Tady není kapitalismus, ale šmejdi vysávají státy a dělaji si z nich vazaly. V Číně to funguje normálně, kapitalismus za to nemůže.

      Vymazat
    3. 11:02, 11:26 tak zaprvé, dolar samozřejmě zůstává světovou rezervní měnou dle brettonwodské dohody, na tom se nic nemění ani nebude. Je to stabilní zavedený a plně funkční systém. Naopak se uvažuje o tom, že se ze směnných kurzů vyloučí měny darebáckých států jako např rubl. To dokazuje dohoda AIIB s IMF predloni na podzim, kdy AIIB rezignovala na pozici záložního měnového systému a plně harmonizovala svou legislativu s IMF. Stala se tak pouhou pobočkou Světové banky. Tímto Čína definitivně odkopla směšný BRICS do propadliště dějin.

      Za druhé: kapitál, jenž profituje ze světového bohatství a snaží se získat skutečná bonitní aktiva (suroviny, půda, lesy, vodní zdroje, námořní a pozemní komunikační trasy, zdroje lidské atd.) je naprosto legitimní, i kdyby měl k temti ziskům využít prostředky formou války. Například vy se k ničemu nehodíte, můžete být klidně v tomto smyslu použiti. Ten, kdo napadne tento systém, bude po právu zničen. Proto je v nejvyšším zájmu, aby ve vedení byli lide, kteri budou tuto politiku jednoznačně prosazovat. A bude-li potřeba k jejimu prosazení násilí, nebudou se bát ho použít.

      Je vám to už konečně jasné holoubci? S tím nic nenaděláte.

      Jiří Drahos na Hrad!

      Vymazat
    4. 16:39
      Dolar už nemá ani cenu toaletního papíru Vygume!!!!:-)

      Vymazat
    5. Pro 16:39
      Dovolím si citovat od pana Haška že Švejka: Ty bejt blbej...
      Konec citace.
      Asi chcete provokovat a bavit se.
      Nepřál bych vám to, ale bojte se dne, kdy z vás udělají potravu pro kanóny.
      Bude prosit boha, volat maminku a nakonec vyplníte kalhoty vším, co jste vypil a snědl.
      Zbytek vám popisovat nebudu. Snad si to umíte představit sám.
      A pokud se vám podobné představy líbí, pak je mi vás líto.
      Proste už teď pána boha o odpuštění a neprovokujte.

      Vymazat
    6. Pod Váš komentář se podepisuji. Skvělé!!

      Vymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulu, to vše jsou úspěchy vaše. Fajn, přeji vám je. Pro nás(mně) bude úspěch, až přestanete "kroutit ruce" všem na Světě, kteří jsou "jiní". Bůh vám dal zemi indiánů, ne celý Svět! Tak mějte na paměti starou pravdu, "žádný strom neroste do nebe". V jedné pohádce nenasyta pří-jde o vše. Já pohádkám věřím. Své globalisty pošlete do prostoru SV a ohraničte ostnatým drátem! Bůh vám žehnej.

      Vymazat
  18. Pane Mirku, neberte to tak vážně, 16.39 psala blondýna

    OdpovědětVymazat
  19. Pane Mirku, neberte to tak vážně, 16.39 psala blondýna

    OdpovědětVymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulu, není to OK! S našimi cenzory si to vyřídíme sami, kdo si to vyřídí s USA?

      Vymazat
    2. PS.-když si to neumíte vyřídit ani s vašimi cenzory?

      Vymazat
    3. Pane Povolny , ctete nekdy anglicky????
      Situace v USA v novinarstvi je tato:

      Klesl pocet novinaru temer o 50% z roku 2005 do 2017 temer 0 50%.
      Noviny ztraci na kvalite a ztraci financne. Lidi jsou unaveni z divadylek a pohadek . Novinari nepisi noviny a zpravy ale to co jim diktuje majitel novin!!!

      Takze v USA neni censura!!! , ale spise diktatura KAPITALU a vlastnictvi novin.
      Nevim co je lepsi, ale veskere velke noviny nenavidi Trumpa , a clovek nevi v podstate proc asi proto , ze poplacal po rameni slecnu pred 50 ti lety a nedostal k tomu povoleni podepsane 3 svedky.

      Veci ztraceji smysl a noviny utoci ale nemam pocit, ze jsou efektivni!!

      Brouk von Pytlik

      Vymazat
    4. Brouku, on je nějaký rozdíl mezi cenzurou a diktaturou?

      Vymazat
  21. Tento Klausův názor klidně podepíšu. Kdo nás skutečně už ohrožuje je EU, potažmo její vojenská část NATO. Nejsou to jen migranti, narůstající cenzura a hrubý nátlak velkých států, ale co horšího EU nás chce zatáhnout do evropské války, která se neodehraje někde v USA, ale především v Evropě a s americkými zbraněmi. Každé zvýšení zbrojení vyvolá jen vyšší "šanci" na vznik ozbrojeného konfliktu.

    OdpovědětVymazat
  22. Tento názor exprezidenta Klause podepisuji a nestydím se za to.

    OdpovědětVymazat
  23. Faktem je , ze dnesni situace je tak trochu jako pred druho svetovou za Benese. Nemcko nas ohrozovalo bezprostredne a Rusko(SSSR) taky ale spise dlouhodobe.

    Dnes je to stejny , Brusel je stejny jako Hitlerovo Nemecko, jen maji jine herce a prostredky. Putin chce vytvorit nove SSSR za kazdou cenu!!! a opet ovladnout vychodni Evropu(vcetne Cech) ci vice!!

    Komunismus byl spise vlada teroru , tak nevim proc jasat nad Bruselem ci Putinem.

    Jak rikal Ringo Cech, ceska politika , by mela byt blizko Britske a Francouzske.


    Brouk von Pytlik

    OdpovědětVymazat
  24. Hloupost. Putin buduje bezpečné okolí pro Ruskou federaci. To je stará osvědčená bezpečnostní strategie kontinentální velmoci. Rusku stačí, když sousedé se budou chovat jako Finsko - přátelsky a k okolnímu světu neutrálně. Amíci ale do toho vrtají, chtějí Rusko zničit a chtějí z jeho předpolí vylamovat stát za státem. Zatím se jim dost dařilo v Pobaltí, na Ukrajině, v Rumunsku a Bulharsku. A Arktydě je Ruskové předběhli, ve střední Asii to také nevychází, Turecko zatím ztratili, Čína je Ruský spojenec, protože má stejnou bezpečností strategii jako Rusko. Zatím to amíkům moc nevychází. Proto ten vztek, sankce, lži a pomluvy. Pytlovo tvrzení, že nás chce Putin od nového SSSR je nedoložitelný blábol. Brouku, podléháš imperiální propagandě SS, mé=ně opisuj, více mysli.

    OdpovědětVymazat
  25. To je to co Klausovi vyčítám asi nejvíc,že místo podpisu Lisabonu raději na protest nesložil funkci.A sám za sebe se hluboce stydím,že jsme se za něho veřejně nepostavili.
    Jinak si pamatuju,že to byl zrovna psychopatický doktor Hnízdil kdo onehdy horoval za sezazení Klause na základě jakýchsi maniakálních fabulací vydávaných za profesionální diagnózu a to samé nyní předvádí i v případě M.Zemana.
    Tato nebezpečná zrůda Hnízdil by měla dostat facky.Ne že se násilí nehodí.Tady jsou facky regulérně na místě.

    OdpovědětVymazat
  26. 11:40 Lehko se odsuzuje, ale kdo by tehdy na místě Klause obstál lépe ? Lisabonskou smlouvu nedodržovat a vystoupit z EU.

    OdpovědětVymazat