Reklama

.

.

sobota 13. ledna 2018

Kronika Donbasu: příměří ztroskotalo; Zacharčenko prohlásil: "Tato válka bude pro Kyjev poslední!"; OBSE odtajnilo pozice domobrany


13. 1. 2018        zdroj
Donbas 12. ledna. Novoroční příměří, kterým se měly řídit obě strany, ztroskotalo vinou OSU (Ozbrojené síly Ukrajiny). Ukrajinská armáda začala používat dalekonosné dělostřelectvo. Dvanáct obcí se dostalo pod palbu, výsledkem "práce" OSU jsou tři zranění civilisté. Pod palbou byly okraje Gorlovky, předměstí Doněcku, jihozápadní části republik. Alexandr Zacharčenko prohlásil, že pro ukrajinskou vládu válka, kterou nyní rozpoutá na území Donbasu, bude poslední.


Armáda Doněcké lidové republiky bude s to čelit jakékoli agresi, všichna vojska jsou již dávno uvedena do plné bojové pohotovosti. "Pro Kyjev to bude poslední (válka), kterou bude moci na našem území rozpoutat", upřesnil Zacharčenko.

Ukrajinská média opět slaví "vítězství", neboť, jak se ukázalo, OBSE byla zveřejněna lokace domobrany LLR u obce Kalinovo-Borščevatoje. Ve zprávě se hovořilo o vykopaných zákopech a bojových pozicích domobrany, určeno to bylo s pomocí dronů. Toto zveřejnění údajů silně znepokojilo vedení LLR, neboť OBSE nemá v žádném případě zveřejňovat získané informace, takže to, co se zveřejnilo, se podobá "úniku" informací.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

75 komentářů :

  1. Já myslím, že by to nebyla poslední válka,... i kdyby Rusko anektovalo celou Ukrajinu. Pokud vím, vesmírné civilizace, které já na Zemi už přes dvacet let soustavně oficiálně zastupuji, nesouhlasí s existencí nesmyslných a plně protiprávních - plně v rozporu s platným mezinárodním právem, existujících těchto dvou separatistických proruských republik. Ruský národ je už sebeurčen existencí Ruské federace a území Donbasu prostě patří ukrajinskému lidu, tedy Ukrajině a tečka. Pokud si Rusko myslí, že je nejsilnější ve vesmíru, dělá chybu.

    Zároveň se ale chtějí, vesmírné civilizace, ohradit proti plnému a přímému vměšování Ukrajiny do prezidentských voleb v Česku, protože aktivistka FEMEN včera měla nesporný vliv na voliče prezidentského kandidáta Zemana, který je současným prezidentem Česka. Je nesporné, že má pravdu, ale její vyjádření bylo vysoce "netaktní", v den voleb a při jeho hlasování, při přímém přenosu tohoto jeho aktu,... bylo rovno doslova válečnému aktu. Pokud chce Ukrajina válčit proti Česku, vesmírné civilizace Ukrajinu obětují Rusku! To bylo varování!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díval jsi se dnes na sebe do zrcadla?????,zeptej se toho pána v bílém plášti,co vidí,možná tě ujistí,že jsi doma,ve své lázeňské cele v Bohnicích.......

      Vymazat
    2. "Anonymní 13. ledna 2018 12:56"
      Ty máš chlape dost. Na takový názor jsi přišel v nějaké sektě a nebo sledováním TV výplachů?

      Vymazat
    3. 13:31 Dobré, musíme uznat, že máte alespoň fantazii a vtip.

      Vymazat
    4. Velevážený 13,24 - neustále tady v diskuzích vyřváváte, že zastupujete jakési civilizace - občas to má i hlavu a patu - ale dnes jste totálně vedle - buď jste blázen nebo jste na straně těch špatných - žádná "dobrá" a "slušná" civilizace, ať vesmírná nebo jiná, nemůže podporovat protiústavní puč na Ukrajině, financovaný a zosnovaný tím nejhorším svinstvem, co Země zplodila - a boj Donbasu za právo, spravedlnost a návrat k normě by nemohla považovat za nespravedlivý!
      Jedině ta, co podporuje světové zlo a touží po dalším zotročení lidí, kteří se zotročit nechtějí nechat.
      Takže pane Zástupče, prosím, přesuňte se na jiné stránky, kde se scházejí fandové USA, Západu, globalistů a biblického projektu!!!!
      Díky.

      Vymazat
    5. 12:56, zajdi si prosím tě za rodičema, ať si tě přesouložej, vždyť se ty tvoje magořiny nedaj číst!

      Vymazat
    6. 14:07 Ale ne, to už je staré, směji se ale dost trapně, to snad ani nemyslíte vážně, totiž, kolego. Tehdejší prezident Ukrajiny Janukovyč zradil vlastní slib a vlastní ukrajinský lid a to jen ve prospěch Ruska a proti EU tím, že odmítl podepsat asociační dohodu s EU, přičemž byl tedy proto lidem Ukrajiny revolucí svržen,... protože vlastní tou svou zradou ztratil mandát vykonávat funkci prezidenta Ukrajiny a odmítl odstoupit. Lid Ukrajiny poté a doposud stále tak, ve všech parlamentních a prezidentských volbách svobodně potvrdil svou vlastní vůli směřovat k EU, tedy svou PROZÁPADNÍ orientaci. Revoluce tedy byla naprosto průkazně legální a uvědomte si, že v historii lidstva jsou revoluce uznávány a celé lidstvo,jeho pozitivní vývoj, na nich doslova stojí a vychází z nich. Revoluce jsou jedinou cestou z diktatury, osvobozením se lidu a spravedlností, možností pozitivního vývoje přes odpor zla, o kterém tedy nevím proč v této souvislosti mluvíte.

      To, že Rusko tvrdí ty nesmysly, které sem zrovna kydáte, to je ale pochopitelné, samozřejmě,... snad nečekáte,že se Rusko přizná a oficiálně, když oficiálně tvrdí takovou lež, že porušuje platné mezinárodní právo. Rusko je zlo,... ale není tak blbé.

      Vymazat
    7. 14:21 - Bandero, proč sem neustále kydáš ty svoje lži?! Janukovyč, ať byl jakýkoli, byl řádně demokraticky zvoleným prezidentem, který neučinil nic protiústavního. Jeho vyhnání byl protiústavní puč.

      Ohledně dohody Ukrajiny s EU - nešlo o výhodnou smlouvu, tehdejší ruská nabídka byla ekonomicky výhodnější. Následkem Majdanu a odmítnutím spolupráce s Ruskem byl a je katastrofální stav ukrjainského hospodářství - bankrot, uměle zakrývaný dalšími a dalšími půjčkami ze zahraničí.

      Revoluce jsou jednou z cest do totality. Myslím, že tou hlavní. Ostatně dnešní Ukrajina je toho svědectvím.
      Neoperujte lidem Ukrajiny - lid Ukrajiny byl cvražděn ve Slavjansku, upalován v Oděse, mučen v podzemních ťurmách ukrajionské státní "bezpečnosti", které se zmocnili svidomije banderové.Vaše kydy jsou v konfrontaci s ukrajinskou skutečností ne směšné, ale cynicky hnusné.

      Rusko, tyu jeden nácku, je dnes jedinou zemí, na kterou si USA a NATO netroufnou. Proto jsou zárukou umírněnějšího chování Globálího predátora.

      Tvoje nenávist k Rusku je založená na rasizmu a náckovství a to přesto, že Ukrajina je okraj Ruska a "ukrajinština" je jen ruské nářečí, což prokázaly i výzkumy společnosti Google, která nemůže být podezírána ze sympatií k Putinovi a Rusku.
      Leo

      Vymazat
    8. 14:43 Spousta států a národů mluví shodným jazykem, například anglicky. Váš tento argument je tedy opravdu jen hloupý. Ale k tomu bývalému prezidentu Ukrajiny Janukovyčovi: Přinejlepším se obětoval. Spíše ale musíte přijmout právo lidu Ukrajiny rozhodovat o svém osudu a to i přestože třeba horším. Říká se tomu demokracie.

      Vymazat
    9. 14,21 - vy vědomě lžete nebo jste tupý hlupák.
      O demokracii á la EU a vstup do tohoto svazku, zvaného žalář Evropy, ztratila Ukrajina zájem, proto byl vyvolán uměle puč zvaný majdan. Dnes by se většina UKrajinců ráda vrátila v čase, ale holt zase zaplatili na cizí mocichtivé plány jiných. Pan Leo ve 14,43 má naprostou pravdu a Vy, ulhaný eurohujere, se třeba ukousejte zlobou!!!

      Vymazat
    10. 15:04 Ukrajinci se ve svobodných demokratických porevolučních volbách vyjádřili a opakovaně, prozápadně.

      Vymazat
    11. Ukrajina není „spousta států“. Ukrajina po celou svou historii byla součástí Ruska. Až bolševici si zahráli při svém sociální inženýringu na Ukrajinu. A opět bolševici při dělení SSSR násilně vyhlásili nezávislost Běloruska a Ukrajiny. Přitom ignorovali vůli občanů, sociologické průzkumy i referenda.

      Ukrajina vykazuje všechny znaky nacistické diktatury, takže mluvit v souvislosti s ní o demokracii je opět jen cynickým pohrdáním skutečností.
      Leo

      Vymazat
    12. 14.21 - Rusko není zlo, vy jste tak zblblý propagandou, že nevíte vůbec, co žvaníte. Lidi jako Vy, tupé loutky v rukou těch, co vědí a umějí ovládat tupé stádo, jsou příčinou všeho zla ve světě. Kdyby lidé mysleli vlastní hlavou a chovali se dle svého svědomí a morálky, a neposlouchali pořád nějaké tvory, co jim radí, co si mají myslet, říkat, dělat, bylo by hned líp. Idioti, co budou opakovat až do podělání lži a nenávistné kecy, aniž by si zjistili pravdu (proč by to dělali, že, když média myslí za ně!!!) jsou ostudou naší země.

      Vymazat
    13. 15,07- jéžíši, to jsou teda kydy!!!
      Jaké svobodné demokratické volby ve fašistické diktatuře, ty trubko!!!!

      Vymazat
    14. 14:21 je nějaký FEMEN-nácek.

      Nebavme se s ním, je to ztráta našeho vzácného času. Doufám, že až si toho blbečka všimne redakce, že ho smázne.

      Nová republika by neměla šířit takové bludy. MM

      Vymazat
    15. EUROHUJEROVI Z 15.07 - každý nechce být orientovaný prozápadně, zvlášť když vidí, kam to vede - drancování Západem známe dobře i z naší země - pokud jste takový demokrat, tak laskavě držte ústa a přiznejte demokraticky lidem v Donbasu právo si svobodně vybrat, kam chtějí patřit. Já také nechci být v EU a modlím se za referendum!!!!!!!!!!!

      Vymazat
    16. 15:16 To mne ale skutečně hodně, rozesmálo. Donbas, prostě nemá to právo, se stát součástí Ruska. Vyberte si, jestli bude tedy platit mezinárodní právo a nebo vůle Donbasu. Ono to platné mezinárodní právo nebylo vycucáno z prstu kojence, vymysleli ho znalci a je natolik moudré, aby bránilo mezinárodním střetům a válkám, protože je natolik spravedlivé a logické.

      Vymazat
    17. Rozesmálo vás také odtržení Kosova od Srbska? Rozesmálo vás vyhlášení Turecké kyperské republiky? Mezinárodní právo sice možná vymysleli znalci, ale politici a vojáci ho nedodržují. Navíc mezinárodní právo posledních 30 let ustupuje tzv. "lidským právům". To je samozřejmě velký rozpor, kterého využívá propaganda Globálního Parazita (USA) a dopadá do nezkušených makůvek, jako třeba je ta vaše.
      Leo

      Vymazat
    18. Pro 15:21 - Donbas má právo se bránit genocidě. Donbas má právo bojovat proti banderovcům. Donbas má právo na naši všestrannou podporu. A ty máš právo na ošetření v nejbližší psychiatrické léčebně. Neboj, dnešní medicína dokáže zázraky.MM

      Vymazat
    19. 15,21 - trolle, přestaň se smát a používej k myšlení hlavu a ne opačný konec!
      Donbas nemá právo? Proč by neměl? Protože se vám to nelíbí? Co třeba právo národa na sebeurčení? Podle vaší tupé logiky přesně po vzoru páníčka z Bruselu by tedy bylo potřeba vráti zase Rakousko-Uhersko, ušáci ať vrátí zemi Indiánům, Kosovo zrušit!!!, možná by se daly obnovit zas všechy kolonie, ne?
      Svět se vyvíjí a co platilo před X lety, nemusí platit dnes. Jsem součástí státu, který vzal protilidový, fašistický směr? Plánuje válku? Já chci mír? Chci pryč a je to mé právo.
      A přestaňte se tu ohánět čímsi "mezinárodním", všichni víme, že toto právo je každou chvíli jinak, jak se zrovna hodí do krámu uššákům.
      Demokracie = vláda lidu, tedy nejvyšší zákon, lid nechce patřit k fašounům a jeho svaté právo je k nim také nepatřit.
      To jen tupé trosky s vypláchlou kebulí z bruselského análu tohle nechápu a prudí!

      Vymazat
    20. 15,21 - vy jste vážně debil k pohledání!!!
      Ty vaše kecy - celý pan Sobotka!
      nejste náhodou on? Ten taky dokázal žvanit nesmysly celé hodiny.

      Vymazat
    21. Běž do Bohnic, tam Tě dají, možná, dohromady.

      Vymazat
    22. Celý článek je ZDE! -
      http://www.novarepublika.cz/2016/10/donbas-to-je-rusko.html

      Vymazat
    23. Pro 19:16. Rusko metrem nezměříš, jeho duši nepochopíš. To co jsi napsal platí pro celý svět nejenom Ruskou federaci a je to jenom část skutečnosti - v současnosti kapitál vládne světu a vede ho do katastrofy. Už i Římský klub vyhlásil, že kapitalismus skončil (židé roznesli ten virus po celé planetě ne jenom do Ruska) http://www.eurasia24.cz/alternativy/item/2711-jubilejni-zprava-rimskeho-klubu-verdikt-stary-svet-je-odsouzen-k-zaniku-novy-svet-je-nevyhnutelny. Je to sice pokrytecké od členů Římského klubu, ale už to prostě dál takhle nejde, parazité tu sice budou ještě dlouho, ale to je život.

      Vymazat
    24. Jedním ze šmejdů Římského klubu je i pan chemik Drahoš!!! Chceme, aby nám vládl místo Zemana zednář napojený na jejich zahraniční internacionálu?!

      Vymazat
    25. 19:29 A přeci! Tu tzv. "ruskou duši" podrobil kritice nacionalistický ruský historik Alexej Širopajev. Je to pouze mýtický vnitřní život Rusa, který je ideální sentimentálním fatalismem a vítáním každého s otevřenou náručí, ale krutě oplácejícího zradu, který putuje po rozlehlých ruských zemích hledajíc ztracenou lásku , a který se domnívá, že lidské problémy jsou malicherné ve srovnání s Boží velikostí. Širopajev to nepovažuje za přirozenou, vrozenou vlastnost skutečných Rusů, ale za duchovní a kulturní pokřivení pocházející z Orientu. Skutečným Rusem je nordicko-slovanský árijec, který je disciplinovaný, svobodomilovný a spíše faustovský než fatalistický - stejně jako Švédové, Dánové či Němci. Fatalistická "slovanská duše" je reakcí ruského lidu na otroctví, které jim pomohla vydržet, aniž by riskovali své životy při vzpouře. Tato idea byla povzbuzována, ochraňována a zneužívaná mongolsko-byzantsko-židovsko-komunistickými vládci euroasijského Projektu. "Slovanská duše" je ve skutečnosti "otrocká duše." (V angličtině: slavic soul - slavish soul.) Je to sen árijského muže uvrženého do otroctví, ochromující práce a života v ponižujících podmínkách, jehož předkové byli vyhlazeni etnicky cizími elitami, a který nemá vůli čelit realitě a postavit se svým pánům. A tak jediní opravdu pracovití Slovani jsou Ukrajinci! Páč maji vizigótskou krev, ale taky dost slovanský a ta je tíhne dolu - ke korupčení. Nicméně jsou houževnatí, včetně děfčat! Putler je nezlomí -
      https://www.youtube.com/watch?v=08P7pyHBlq0

      Vymazat
    26. 19:49 Alexej Širopajev je Ruský vlastizrádce, slouha anglosasů, jeho slovo je bezvýznamné. A mimochodem ta tapeta, kterou tady pastuješ je už trochu okoukaná zkus něco nového.

      Vymazat
    27. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    28. 20:07 Nemysli si že s tím nebojuju! Já si ten rozporu uvědomuju! I já s tím mám problém - co je dobro a co zlo! Jesli půda nad krev nmebo krev nad půdu! jestli rasa pouze či jestli má zem njakou filosofii. Tedy myslím eurazijství versus rasová teorie. Carismus byl založen na nadvládě germánské šlechty, ale ne na rase! nýbrž na osohu pro Impérium. Čili i Mongol užitčný pro Říši stál výš než arijský Slovan c stál za hovno a nebyl loajální. Jenže k čemu to je dnes, kdy celý Rusko - to co z něj zbylo je v pazourech židistů?

      Vymazat
    29. Poraď mi! Jen mi nezačni vykládat že židočekista Putler je skrytej nordik a ruskej imperiální vlastenec co tahá svý židistický kámoše za nos! Víme svýý! Jak zatočil s Igorem Iványčem a mnoha dalšími vlastenci ....

      Vymazat
    30. Já vlastně Širopajeva v ruštině četl celou - ne jen ten slovenský výtah. Našel jsem jeho knihu na netu v PDF a zklamalo mě to. A víš co mě zklamalo? Očekával jsem že se tam dočtu podrobnosti - třebas o mém oblíbeném Ostermanovi, tvůrci Ruského Impéria, státním sekretáři vicenkancléři a ministru zahraničí Petra velikého. Nebo o Bironech a taky o Petrovi III. a jeho plánech reforem. NIC z toho v tý knížce není ani zmíněno! On opravdu skáče z období na období a toto zcela opomenul. To už je lepší ten profesor - ten pravoslavnej flanďák! Vladimir - taky od od Š! Připomeň mi!

      Vymazat
    31. Tak se omlouvám! nebyl na "Š" , ale na "M" - Machnač! Profesor Vadimír Machnač! Já už ho neměl v tapetách a musel jsem progooglit starý diskuse na NR! To je on! -
      https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D1%85%D0%BD%D0%B0%D1%87,_%D0%92%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80_%D0%9B%D0%B5%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87

      A tento ruský pravoslavný historik a publicista napsal, že režim SSSR byl mnohem horší než Hitlerův, tedy že ruský voják pomohl ve WWII. většímu zlu vyhrát. Proč? Ptá se profesor a současně odpovídá: Rusko by prohrálo válku s libovolným Německem: monarchistickým, demokratickým či fašistickým. Nicméně ani jedno z toho Německo nebylo. Ono bylo nacistické a prohrát s ním si Rusko dovolit nemohlo, protože by přestalo existovat jako národ. Proto zvítězilo. A nezvítězili v ní mladí komoušové, Stalinovy děti, ale staří vojáci vychovávaní ještě tadičně v duchu pravoslaví či islámu!
      Takže není pravda že pouze nacionální liberál Širopajev má takový názor, ale i stoupenec pravoslavného samoděržaví!

      Vymazat
    32. 15:16 Pěkně jste to napsal moje řeč.

      Vymazat
    33. Co se týká 15:16 - ono to není tak jednoduchý. Mimóz-emšťan píše cosi o tom že cituju: "Ruský národ je už sebeurčen existencí Ruské federace a území Donbasu prostě patří ukrajinskému lidu...". Za prvné - nesmyslný je sám pojem "ukrajinský lid"! To je jako Sudeťák! Páč termín "Ukrajina" ozančuje "Pomezí"! Pomezí ruské říše! A kdo je to "Pomezan"? To je jako Sudeťák, jak mi nadává jeden můj kretenskej spolužák, že bydlím v bývalých Sudetech. Jenže tu bydleli Češi, Němci, cikáni, komunisti, nacisti, socani, továrníci i žeráci! Kdo je tu "sudetský lid"? A co je to ten "ukrajinský lid"? Zacharčenko je řeci Ukrajinec hovořící i ukrajinsky (jde o nářečí ruštiny - slovy TGM z roku 1918 - pokud by jazyk určoval národnost, pak je spíše Provensálec zvláštním národem od Francouzů oddělenýmm než Ukrajinec od Rusů!). Lidé na Donbasu nebyli v historii nikdy nijak spojeni s Hejtmanátem (což mimóza netuší co to je - ael jje to základ té tzv. Ukrajiny v Malorusku), nebyl ani součástá novoruské Jekatěrinoslavské gubernie! Patřil jako zvláštní území Vojsku donskému, což jsou výhradně kozáci! Jen oni mohou být zde považovni za "lid"! A oni se v referendu rozhodli pro vyhlášení Novoruska! jenže kremelští panáci jim v tom vymáchali hubu a nechali je napospas porošenkovské juntě. A ta jim ze snu o Novorusku zbyly dvě ubohé tzv. lidové republiky, kde se pěstuje neostalinismus a kozáčtí atamani pokud nebyli zavražděni, tak byli vyhnáni!

      Vymazat
  2. Prosím ťa a ako si sa odviazal,bol premočení štranok.

    OdpovědětVymazat
  3. OBSE jsou zkurvenci stejně, jako celá podělaná EU a NATO...Už aby se sem navalily ty miliony negrů a sandNegrů a obrátily ji v popel i s tím tupým dobytkem bez sebeúcty a důstojnosti, co tu vegetuje a ve všem tom hnoji se spokojeně rochní...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pamatujete, jak falešná mise OBSE, ve které byl i český důstojník (jaká to hanba!!!), prováděla špionáž proti Doněcku. Pamatujete, jaké manipulace s informacemi prováděla delegace OBSE na Kosovu (jediný její člen Mir.Polreich tehdy protestoval a následně mu bylo vyhrožováno). Tak co si o této zkažené mezinárodní organizci můžeme myslet!

      Vymazat
  4. OBSE je proti Slovanum . Na Balkáně podporovali Albánce . Když USA vyzbrojilo benderovce , tak Putin by mohl darovat obranné rakety DNR . Žijí tam milióny Rusu . Tak jako v Sudetech jsme měli tři miliónu fašistu . Beneš je naložil do vlaků a tradá do Germánije . Horší to měli Brněnští Nemci , pěšky do Austrie . To bylo jediné co posraný Beneš dokázal .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Beneš měl pravdu a udělal to dobře. Sudeti nás chtěli vyhnat, vyhubit. Z jejich středu jejich vůdců vznikl genocidní plán, který měl zničit český národ. Sudeti u nás zničili demokracii a dopustili vznik WW2. Byli osobně zodpovědní za smrt 360 000 občanů Československa, kteří zahynuli během války, které svým terorem umetli cestičku. Tak tu nepiště hlouposti o Benešovi . Ostatně, Sudeti před tím v roce 1938 vyhnali statisíce Čechů z pohraničí. Většinou museli jít s ranci pěšky. Třeba z Děčína nebo Karlových Varů až do Prahy. Takže nelitujte brněnské nadlidi. Dostalo se jim, o co si od roku 1938 koledovali. Karel

      Vymazat
    2. Odsun sudetských Němců navrhl Churchill, souhlas pak vyslovil Roosewelt, Stalin se dlouho zdráhal. Bylo to ale nakonec rozhodnutí trojky vítězů. Beneš jen dekretem (parlamentem poté schváleným zákonem) toto rozhodnutí začlenil do právního řádu. Brněnští nacisté se vyznačovali obzvláště odporným udavačstvím, měli na svědomí popravy stovek brněnských Čechů, "popásli" se sadisticky na brněnských židech, byl jsem školákem a musel jsem v jednu době denně v lavici poslouchat salvy na popravišti v Kaunicových kolejích. Popravovalo se "vesele" i v den před osvobozením. Divíte se, že civilisté po masovém vraždění Čechů Němci byli rozjitření a přivandrovalce z Vídně a odjinud hnali zpět do jejich 3. Říše? Víte, že Brno bylo za války zničeno teroristickým angloamerickým bombardováním tak, že snad dosud nemá ani tolik obyvatel, co před 70 roky a stalo z někdejšího průmyslového velkoměsta provinčním shlukem dědin?

      Vymazat
    3. 17:25 To je propaganda. Částečně o tom zmiňují výše - neni sú žádní "Sudeti". Je pravda že Všeněmci se usilovali od poloviny 19. století o definitivní germanizaci českých zemí poté, co naši vedoucí političtí předáci v čele s Palackým odmítli jet do Franfurtu jako Němci! Ale nešlo o žádné "vyhubení", ale postupnou asimilaci. Sám Hitler jí dával dvěstě let a výsledek si představoval stav z konce Třicetileté války, kdy v Českém království převažovala němčina nad češtinou. Tedy osud Lužických Srbů. A jinak pojem "obané ČSR" je moc široký - to je ještě širší než termín "Ukrajinec"! To mi připomíná debatu se solužákem co se zajímá o letectví, který mi ukázal "našeho" nejúspěšnějšího pilota a nebyl to František! Ale jistý Slovák co sestřelil šedesát Rusáků:))) Ono mezi těmi 360 omílanými tisíci byli i ti slovenští chlaani kteří padli v boji s židobolševízmom" i členové Hlinkových gard padlí v boji s povstalci za SNP, ale hlavně příslušníci židovské menšiny - těch byla drtivá většina z uváděného počtu "občanů ČSR". A naopak tenúdaj nezahrnuje ztráty Sudetských Němců, Karpatských Němců a Němců vůbec a taky Maďarů a Rusínů, kteří přestali být v roce 1945 součástí ČSR. Čili to nemá žádnou skutečně relevantní vypovídací hodnotu ...

      Vymazat
    4. Nácku 8:06 - Sudeti pomohli Hitlerovi nastoupit do války. 1/4 tanků, které útočily na Francii (1940) byly tanky československé armády!

      360 000 občanů ČR byli oběti války, a je jedno, kde zahynuli. Byl to důsledek Hitlerovi a sudeťácké politiky.

      Židů z ČR během války zahynulo řádově 80 000, Takže ne většina ale velká část.

      Vymazat
    5. 9:34 Hele ty bolšánskej rasozrádnej kreténe, dnes už poslední nadějí pro Západ je Reconquista - mezinárodní hnutí za evropské “znovudobytí”, inspirované událostmi zimní revoluce v Kyjevě a osvobozeneckého boje v Donbassu. Hnutí se snaží zapálit jiskru nejnovějšího evropského povstání proti dějinnému osudu a postavit očistný oheň oživení po celé Evropě.

      Tato nová generace bojovníků za skutečnou Evropu vznikla, když neo-bolševické Rusko zahájilo nevyhlášenou válku na Ukrajině, zatímco multikulturní EU, plná opovržení pro evropskou identitu, udělala totéž v Evropě.

      Sjednocení ukrajinských patriotů s ruskými a běloruskými spojenci ve válce proti společnému nepříteli (anti-národní režim Putina), který rozséval semeno sváru ve slovanských zemích - to byl první signál, že Reconquista přichází. “Ukrajina dnes, Rus a celá Evropa zítra” - to byl slogan zpečetěn krví kamarádů, které hrdě přijali jako motto příznivci z Německa a Francie, Španělska a Finska. Strom Reconquisty neustále roste a sílí díky vzniku nových poboček příznivců s jejich vlastním národním duchem a symboly. Proto je tento strom nahromaděn neuvěřitelnou národní solidaritou a synergií od dob 2. světové války.

      Nová Evropa, která se táhne mezi třemi moři (Jaderské, Baltské a to Černé), má geopolitický název - Intermarium. Východoevropské země mají mnoho společného: jsou sjednoceny díky svým etnokulturním zvláštnostem a sdílí odpovědnost za budoucnost naší Matky-Evropy, která je pod útokem z východu i západu. Východní obhájci budují Intermarium, opravdový panevropský „reconquest“ odrazový můstek, který přebírá geopolitický model.

      Symbolický význam Reconquista je nesporný v dnešní době, jelikož je to období civilizační kolize. Stará Evropa zmizela v ulicích Paříže, Kolína nad Rýnem a Bruselu. Rozbřesk Nové Evropy je na vzestupu v Kyjevě - https://www.youtube.com/watch?v=44PlgE1h1c4

      Vymazat
    6. 9:34 Ty si rudá posranino radši přečti oficiální statistiky schválenýýý židáctvem! - https://cs.wikipedia.org/wiki/Ob%C4%9Bti_nacistick%C3%A9ho_N%C4%9Bmecka_v_%C4%8Ceskoslovensku

      Co tu píšou ty hovado?!?? Židé z Protektorátu, Sudet, Slovenska a Zakarpatské Ukrajiny umučení v koncentračních táborech a věznicích: 270 000! He? Kreténe rudej až na prdeli!

      Vymazat
    7. A jelikož rusý ideolog Platonov tvrdí, že USA vznikly jako epicentrum židozednářské civilizace. Tato země se formovala hlavně pod vlivem židovských živlů a slovy W. Sombarta byla „emanací židovského ducha“. Všechny síly zla, brutality, rozvratu a rozkladu, které jsou vlastní židozednářské civilizaci, se v historii USA uskutečnily nejúplněji a nejdůsledněji. Aby skrylo své zločinné plány před lidstvem, vytváří světové zákulisí propagandistické mýty, jejichž cílem je překrucovat historická fakta. Hlavním takovýmto mýtem je mýtus o „holocaustu Židů za druhé světové války“. Jsou podnikány pokusy podat věc tak, že hlavní obětí byli nikoli Slované, ale Židé. Podle výpočtů historiků za války podle maximalistických odhadů zahynulo ne více než 1,5 mil. Židů. Propagandisté holokaustu a především sionistické kruhy tento počet zečtyřnásobili, když rouhačsky uváděli počet šesti miliónů zemřelých Židů. Z kořenů staré slovanské civilizace vyrostl strom, jehož každá větvička se natáhla vlastním směrem. Je nutné vzít v potaz, že národům slovanské civilizace připadl obtížný historický úkol – být baštou, která stojí v cestě silám světového zla v nejširším smyslu tohoto slova – západní a osmanské agresi, fašismu, sionismu. Z toho lze vyvodit že počet židovských obětí v tzv. ČSR v reálu byl opravdu těch 80 tisíc! Jenže pak se o to musí umenšit celkový počet obětí rudej putlerskej debile!

      Vymazat
    8. 11:02 Píšete veľmi citovo ale predsa nie pravdivo. Celkom. Pletiete pravdu s túžbou a hlavne ste zaujatý. Zaujatý proti nepriateľovi a zaujatý za svoj národ a zaujatý obhájiť svoje aj ked sa zjavne mýlite. Napríklad píšete o tzv, Versailles, „najväčší zločin v historii….“ , dobre nechávam bokom Vašu básnickú licenciu. Inak postupujete rovnako ako Žid, oni presne to isté tvrdia o holocauste. Myslím rovnakými slovami.
      To dávam bokom, nazvyme to básnikova licencia, píše ako vidí.
      podstatné je čósi iné. Samotny Berlín a vsetko od neho na východ bolo Slovanské a Nenemecké ! To je holý fakt ešte v stredoveku, nie tak rannom. Lebo 12 storocie rozhodne nie je ranný stredovek. Tie národy boli kruto vyvrazdené a asimilované.. aj to je holy fakt. Naozaj sa to robilo ohňom a mečom. Až kým ich nezastavila proti nemecká aliancia pri Grünwalde v roku 1410. Takisto mali našliapnuté do Ruska . Bola to obycajná agresívna expanzia Nemcov. Podla zásady kde je pôda je aj vojna. Nebudem sa hecovať, že to bola najvacsie zlocin na národe atp. Iste to bol vacsí zlocin vyvrazdit národy Lužicov, Prusov, Poliakov, Cechov, Litovcov, Bielorusov , … lenz toho jedineho dovodu sa vsetci spojili proti Nemcom a porazili Nemcov na hlavu. Bolo to Slavne víťazstvo.
      Ja však nie som zaujaty a uznávam aj civilizačny prinos Nemcov pre Slovanov, toto Vam ziaden Poliak neprizná. Hneď na Vás vytiahne milióni zavrazdenych Poliakov.
      Ja to až tak nevidím. Fakt je ten a preto Vám to písem, že v dobe Versailles to naozaj boli v prevaznej miere Nemcami obývané územia ale to bolo len mozno 200 rokov. Predtým to boli Nenemecké územia a národy vytlacené sa dozadovali “ svojho“. Nikdy Vás nenapadol aj tento pohlad?? V com je iny? Ze sa garde otočilo. Tie isté problémy sme mali s Nemcami aj My Slováci. Je mnozstvo dokumentov, ked nemecky kolonisti, co tam bolitri dni aj s cestou zacali vyháňat Slovakov z ich vlastnej krajiny. To sú holé fakty. Napriek tomu ocenujem prínos Nemcov pre moj národ a mám Nemcov rád.

      Vymazat
    9. 9:34 Co sis to vůbec dovolilo ty prase zkurvený tu někoho nálepkovat?!? Svině jedna komoušská! Kde v mým příspěvku je něco co by ti kurvo rudá dávalo záminky, ty chípáku zkurvenej! Já tam se zastávám zasranejch židáků a ty kurvo mi tu budeš nějak titulovat, ty prase putleroffský? co? To tě naučil krypl lhavej ovarovej lhát kudy chodíš?

      11:41 Ale to o Versailles jsem nepsal - to je nějaký omyl! Nicméně o tom že Všeněmci chtěli germanizovat českou kotlinu jsem pal! Přesto mě rudá chcíplotina tam hnědě onálepkovala! Ať chcípnou zmrdi rudí do posledního pojebana! A pudu volit - Drahoše! Dnes jsem změnil názor. Nazdar.

      Vymazat
  5. Jestli ta letka dronů v Sýrii byla opravdu původem z Ukrajiny a řízená letadlem USA, tak by si asi měli banderovci v Kyjevu urychleně sbalit kufry.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tá celá partia čo to urobila je už po smrti

      Vymazat
  6. Aha, takže Ukrajina není stát ale pořád jen ocásek Russka. Do pr.. e! Když byl ukradnut Krym, tak bude zlodějskou mrdkou kraden celý stát. Škoda, že se Ukrajina vzdala jaderných zbraní, to by ten somár v Kremlu držel hubu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty jsi obyčejný 3,14čus a diskuze s tebou je ztráta času, stojí ti ty peníze co dostaneš za ty kydy ?

      Vymazat
    2. Krym nebyl ukraden (ne "ukradnut", to je česky špatně), Krymčané v tajném regulérním referendu, které proběhlo za přítomnosti zahraničních pozorovatelů, sami rozhodli o vystoupení z nácky ukradené Ukrajiny a následně jejich volený orgán navrhl a realizoval připojení k Ruské federaci.

      Vaše logika fakt kulhá, máte rudou tmu před očima. Co by Rusko dělalo se světem? Proč by zabíralo další země? Dejte jeden jediný logický důvod.

      Když vidím dnešní psychopaty ve vedení Ukrajiny, tak děkuji bohu, že jim byly jaderné zbraně odebrány.
      Leo

      Vymazat
    3. Ty Leo z Ledče i třeba z Písku Kdybys znal historii, tak bys věděl, že krymčanů na Krymu je tak 10% z celkového počtu obyvatel a zbytek jsou ruské kukačky. To samé jsko bych žádal vrátit majetek sudeťákům, seš ubohý trotl

      Vymazat
    4. 18:22 - Kruymčan není národnost, je to jako Pražák, tedy Krymčan je obyvatel Krymu a je jedno, jestli je to Rus, Ukrajinec, Tatar, či např. Čerkez. Rusko je mnohonárodní útvar a Krym, jeho součást,také. Mně historii učit nemusíš, hlavně si ji nastuduj sám. Píšeš nesmysly z kterých je patrno, že máš v hlavě dost vymeteno. Krym byl od dob Kateřiny Veliké Rusko až na malou administrativní epizodu způsobenou bolševickou zvůlí, součástí Ruska opět je. Z toho se bandero nijak nevylžeš.

      Vymazat
    5. 17,09 je 3,14čus na desátou!!!
      Takový blábol může vyplodit jen duševní mrzák a idiot. Navíc je hulvát. Odporná kombinace.
      A hňupe, zkus si nejdřív něco zjistit, jak je co doopravdy, než budeš psát svoje blitky na net. Děláš tu zadarmo obecního blba.
      O UKrajině nevíš nic a tvoje výblitky připomínají žvásty Jakuba Jandy a Štětiny.
      Tos utíkal za páníčkem, aby ti pověděl, co máš říkat, žejo???

      Vymazat
    6. To je krávovina, protože Ruská federace - to není Rusko. Je to oligarchické státní zřízení na těle naší vlasti - přibližně takové, jaké má i Ukrajina. Ruská federace - to je stát, který patří židovské kleptokracii, té mezinárodní i domácí, jež za pasivního přihlížení nemalé části otupělé a zdegenerované slovanské populace zničila Ruské impérium vybudované germánskou důmyslností a turkickou houževnatostí před více než 100 lety! - http://iks2010.info/?p=40063

      Ruská federace - to je komerční projekt na prodej surovin do zahraničí a vyvádění kapitálu získaného prodejem těchto surovin za hranice, tedy komerční projekt stejného typu jako Ukrajina, pouze mnohem silnější, větší, dražší, ziskovější, lépe organizovaný a lépe kontrolovaný. Proto se také ukázalo, že Donbas se nemá kam vracet. Rusko, do kterého se chtěl vrátit - to je potencionálně on sám. Aby se Donbas mohl vrátit do Ruska, musí nejprve vzkřísit Rusko.

      Vymazat
  7. Ubožáku 15:20, co podle tebe měl ten „posraný Beneš“ v té době, tehdejších situacích, za daných možností, bez křišťálové koule, ještě dokázat? Jen katastrofální neznalost, malost, a morální zaostalost ti umožnila takovou sviňárnu napsat. Chápu, že stydět se, nebo korektně argumentovat nedokážeš. Zle mi je i z toho, že s tebou mám společný jazyk.

    OdpovědětVymazat
  8. bojovať a nedať sa - tak odovzdal kompletne celú výzbroj do rúk Wermachtu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chytrolíne 17:33, jsem utečencem z roku 1938 ze Sudet, kam jsme se mohli vrátit, díky exilovým aktivitám českých a části slovenských politiků 18. května 1945. "Nedať sa" roku 1938 znamenalo mít v týlu téměř 3 milionu "občanů" německé národnosti, jak se ukázalo i nepříliš spolehlivé Slováky, Poláky atd. Můj otec byl mobilizován v elitní hraničářské čs. jednotce. Soused, Němec, při své dezerci na německou stranu, když mu otec bránil, reagoval střelbou. Ze zbraně Čs. armády! Možná pochopíte, že tehdejší rozhodnutí vedení ČSR, za které převzal Dr. Edvard Beneš odpovědnost, jeho celé pozdější vedení Čs. reprezentace v zahraničí ukázalo, že jak Čechy, tak Slováky, provedl událostmi druhé svět. války nanejvýš úspěšně. Jinak by nás nebyla ani polovina. Nevím ovšem, kolik Slováků, pod velením Wehrmachtu, padlo na tehdejší východní frontě. Chybí vám elementární znalosti o realitách té doby. To se to pak snadno kecá, že?

      Vymazat
    2. Je smutné, že ten slovenský chumajko neví nic o naší společné historii. Skoro tak hloupý, jako dnešní česká mládež.

      Vymazat
  9. Pro 14:21
    Ukrajina nemá žádné národní kořeny. Před 1. sv. to byla horní Halič v Rakousko Uhersku a podstatně menší, než dnes. Byla to taková směska různých národností z Evropy. Po válce a rozpadu rakouské říše připadlo území Rusku. Jelikož to bylo okrajové území byli lidi tam nazváni Okrajinci. Lenin, aby je trochu podpořil, jim daroval kus území na severu s Kyjevem. Kyjev, to je kolébka Ruska a území kolem byla Kyjevská Rus s ruským obyvatelstvem. Pak přidal Stalin Donbas, aby Ukrajina, jak se tomu slepenci začalo říkat, také něco měla. Západní část byla zanedbaná, agrární země, bez jakéhokoliv průmyslu. Na konec pak Ukrajinec Chruščov ještě přidal Krym. Vše bylo v rámci SSSR a hranice byly jen formální. Ukrajinec, jako takový, není národ. Ukrajinština je jen místí nářečí, asi jako u nás Ostravaci, nebo Plzeňáci. Takže mluvit o nějaké Ukrajině jako o starém národu je iluzorní.
    A ta slavná OBSE jen potvrdila, že na Donbasu obyčejnou špionáž pro provádí pro banderovce z Kyjeva, což se všeobecně vědělo. Teď se to jen potvrdilo.
    Tonda z Mostu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je totální pitomost! Ten konec je O.K. Ale ten začátek - jůůva! Dávej bacha co píšeš! Ti to vysvětlím. Ve starých říších bývaly území získané výboji a poté osídlené usazenci osvobozenými od poddanství s tím, že budou tyto pohraniční hvozdy říše bránit! Ve Svaté říši římské to byly tzv. marky! V čele s markrabětem. Třeba Ostmarka - Rakousko, či Braniborská marka atd. V Kyjevské Rusi to byly "okrajiny", kde se usadili svobodní kozáci hrající v Rusku roli našich Chodů! A tito kozáci bránili Rusko před nájezdníky, ale pak podlehli Tatarům a později Polákům. V rámci Říše obou národů (Polsko-litevská unie) měli svou atuonomii - tzv. Hejtmanát se sídlem v Kyjevě! Po válce s polskými pány v roce 1654 se rozhodli na Perejeslavské radě připojit k Moskevskému carství! Poláci se bránili, ale prohráli další válku a v roce 1686 uznali "Věčným mírem" že Kyjev je ruský! Ovšem území Červené rusi čili Haliče zůstalo polské a po dělení Polska za Kateřiny II. připadlo Habsburkům! Později po zániku Ruska v roce 1917 byl v Kyjevě pod německým patronátem vyhlášen Ukrajinský stát v čele s hetmanem Skoropadským. Po porážce Německa ale nepřipadlo toto území Rusku jak jsi napsal. V Kyjevě vznikla Ukrajinská lidové republika v čele s Petljurou, ve Lvově pak Západoukrajinská lidová republika - pozor! A na Donbase pak Krivoroýsko-doněcká lidová republika a v Tavridě pak Oděssko-Tavrická lidová republika! A jejich zájmy byly rozdílné! Petljura z Kyjeva byl spojencem Poláků proti bolševikům, kdežto vláda ve Lvověs Poláky vedla lítou válku a nezávislost a prohrála! Stali se součástí Polska a tak to bylo až do roku 1939, kdy Stalin se s Hitlerem rozdělili tento moloch a území zabrané západní Ukrajiny bylo připojeno k té sovětské Ukrajině, kapiš? Ale nikdy v historii nebylo součástí Ruska a nemá k Rusku žádný vztah! Protože od Kyjevské Rusi byla Červená Rus (pozdější Halič) odervána námi! Naším Bolkem I. a jeho bratránkem polským Bolkem Chrabrým v 10. století!

      Vymazat
    2. Jo a k tomu Donbasu - to je taky blbost! Donecko-krivorožská republika byla připojena k Ukrajinnské SSR vyhlášené v Charkově po porážce Petljury II. všeukrajinským sjezdem sovětů v roce 1918! Zásluhu na tom měl jistý bolševik Petrovskij! Po něm pak přejmenovali Jekatěrinoslav na Dněproperovsk! No a Tavrida taky blbě dopadla! Byla bolševiky rozdělena v roce 1921 na Krymskou autonomní oblast která připadla RSFSR a zbytek Tavridy s Melitopolem byl připojen k Ukrajinské SSR. Stalin s tím neměl co do činění! Ten připojil k Ukrajině až ten náš "vocásek" - tedy Podkarpatskou Rus v roce 1945. S tím chruščevem jsi to ale napsal už správně ....

      Vymazat
  10. Jenže v rámci "demokracie" nemohou být šílenci se svými bludy, vedoucími i k masovým vraždám, omezování na své svobodě. Mají právo se neléčit a ohrožovat svobodu druhých. Blázni mají u nás přednost před normálními lidmi. I toto by měli voliči v 2. kole voleb prezidenta vzít v potaz. Jistě všichni litujeme postižené psychopatií, všichni jim přejeme co nejlepší lékařskou péči, ale nechceme žít v ohrožení nesvéprávnými. Ani alkoholíci či zdrogovaní podle takového myšlení nemohou za své činy a přesto nejsou z viny exkulpováni. Neléčený psychopat je ale naprosto totéž.

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymnímu dementovi vyslanému otrokářskými mimoni!
    Je docela možné, že president Januchovič (oligarcha a zloděj) zradil okrajinský lid (spíše kijevskou banderovskou hordu), ale měl k tomu kompetence a pravomoci a ten dementní lid měl počkat 3 měsíce na vypsané volby a zvolit někoho jiného (třeba i židooligarchu Parasjonka). Pokud vyznáváte leninovu židorevoltu za revoluční právo oklamaného lidu jste buď úplný dement (bez mozku) nebo hůře užitečný idiot, kterého po jeho idiotrolizmu jeho páníčkové odstraní řízenou autohavárií z idiotského stáda (nástupních idiogojímů je v řadě neúrekom).
    Nebo hůře, jste placeným slouhou sorošů, neokonů a nosatých rádobyvládců zeměkoule (o skutečných majitelích této koule o GP nevíte ani zda existují a přesto jim virtuálně lezete do řiti - řiť je spisovné slovo popisující anální otvor).

    21.12.2112 Ďuro Trulo alias Somárik Sprostučký

    OdpovědětVymazat
  12. Myslím si, že osud Ukrajiny bude stejný, jako byl osud Jugoslávie i Československa. Byly to slepenci a Ukrajinci mají právo na svůj stát stejně jako Rusové v rozsahu svého etnika. Krym si to již vydobyl, tak nechť OBSE se postará o referendum na Ukrajině a ať občané vysloví své sebeurčení. To je nejčistší řešení. Samozřejmě bez zásahu banderovců - tedy ukrajinských frankistů. Nic takového, co udělal fašistický Madrid proti referendu Katalánců a tím i proti demokracii v EU. Rozpad ČSR se obešel bez války, rozpad Jugoslávie byl vyvolán válkou NATO proti Srbsku a na podporu islámistů, AlKajdy, Talibanu a dalších teroristů. Nyní je na čase referendem ukončit válku na Nové Rusi a Ukrajině, vyvolanou pučem banderovců, dříve než se zrodí ukrajinský terorismus. Myslím, že je na čase, aby EU trochu zatlačila na fašistickou vládu ve Španělsku a kategoricky pak na nacistickou vládu v Kyjevě.

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní kolego 19:08!
    To myslíte vážně aby EU (otrok USA, které jsou slouhou nosáčů) zatlačila na parasionkovu okrajinu a dala do pořádku tu jejich demokraturu?? Vždyť ten bordel a vražedný mejdan se děl v režii EU a USA a jeho jediným cílem bylo v době olympiády v Soči vyvolat III. světovou válku co nejdále od anglosaských držav. A protože Putin v Austrálii na G20 Andělce vysvětlil co se stane s germánií při rozpoutání jaderné války (ukázal jí její podpis pod plánem Barbarosa II), tak Andělka rychle zařadila zpátečku, což notně naštvalo černého šamana v bílé chatrči a od té doby se sankcuje v EU jedna radost (vždy lepší sankce než jaderné léto). Chce to ideový odstup a při predikci používat hlavu bez kreku.
    Ďuro Trulo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se začátkem souhlas, ale opravdu nevím co řekl Putin Angele na sumitu G20.

      Vymazat
  14. Vážení havlozmrdi, když se tak angažujete znovu vrácením Krymu UA kde připojení Krymu k Rusku proběhlo bez kapky krve, proč se neangažuje znovu vracením Kosova do Srbska . Pokud i Vy havlozmrdi znáte tak Kosovo bylo bandou zabijaku z NATO i USA nasilne odtrhnuto od Srbska s tisícemi obětí. Išlo o jasnou vojnovou agresi po 2 WW na území Evropy. Opět válku vyvolali Anglosasové spou s Nemeckem. Tak havlozmrdi když vrátit Krym UA tak vrátit i Kosovo Srbsku ! Co fčil prodejné děfky Halvlobombarďaka !?

    OdpovědětVymazat
  15. Fakta: Janukovyč byl legitimně zvolený prezident a jeho svržení násilným pučem je v demokratické společnosti neospravedlnitelné (navíc ve stejném roce měly být prezidentské volby). Kromě to byl tento puč organizován z USA. Ukrajinská armáda vtrhla na Donbas, když obyvatele Krymu a Donbasu odmítli přijmou pučistickou nacistickou vládu a společně s neonacistickými dobrovolnickými sbory začali vraždit tamní ruské obyvatelstvo. Za tři a půl roku bojů na Donbase nikdo nepředložil sebemenší důkaz o přítomnosti ruských jednotek na Ukrajině (kdyby tomu tak bylo, těch důkazů by byly desetitisíce a mimochodem ani OBSE je tam po usilovném pátrání nenašla). Krymská vláda, parlament a občané v referendu uplatnili právo na sebeurčení, kterým se západ tak rád ohání v případě např. Tibetu nebo Kosova. Tím, že Rusko přání Krymu vyhovělo, zachránili její občany před vyvražděním. Za poslední čtyři roky jsem nezaznamenal jediný ruský krok (celosvětově), který byl opravdu nemorální nebo odsouzeníhodný. (nepodložené výmysly, jako např. ruští hackeři ovlivňující volby mě nezajímají). Část veřejnosti však podlehla rusofobní propagandě a nechali si dokonale vypláchnout mozky, aniž by zapojili selský rozum. To je také důvod, proč jich tolik volilo havlistu Drahoše, ačkoliv tento člověk zcela otevřeně a opakovaně nazval české občany hlupáky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O žádný vyvraždění se nejdenalo, nic takovýho tu nehorzilo v žádným pádu. Na územích osvobozených od separatistů se žije vcelku normální běžný mírový život. Ale! Musí se klanět symbolům proti kterým jejich otcové a dědové bojovali a umírali! Stoupenci "samostijne Ukrajiny" by zničili pomníky různých Leninů, což je klad, ale současně by zničili i památníky Suvorova, Kateřiny Veliké, Alexandra III. či Stolypina a Mikuláše II., což je nepřípustné!!! A hůř! - Museli by uctívat lidi jako Stěpan bandera a Roman Šuchševyč, kteří jim nic neříkaj a pod jejichž jménem byli mnohde vražděni jejich předkové! To je jakoby nás ovádli Slováci poté, co by v Bratislavě proběhl hlinkovský puč! A my se museli učit ve školách že Žižka byla bandita a vrah, Hus kacíř, Masaryk zednářský lump, Beneš válečný zločinec a naopak že pan Hlinka byl otec vlasti a prezident Tiso byl svatým mučedníkem! Asi tak ....
      No a Krym má ještě jedno specifikum: je to území strategické pro obranu RF stejně jako Golany pro Izrael! Není možné dovolit, aby tam vznikla námořní základna NATO!

      Vymazat
  16. Nejedná se o žádný náhodný únik informací, jen neopatrnost. OBSE není nezávislá organizace, je jednoznačně proevropská a ochotná jednat v jejím zájmu i tímto špinavým způsobem. Je to systém, ne náhoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OBSE není proevropská, ale proamerická. Za oceánem je její páníček.

      Vymazat
  17. Ten vesmírný pablb vystupuje pod různými nickami. Vít Henoch například.
    r.m.

    OdpovědětVymazat
  18. Komu vyovuje valka. https://www.truthdig.com/articles/russiagate-helped-secure-dangerous-arms-deal/

    OdpovědětVymazat