Reklama

.

.

čtvrtek 11. ledna 2018

Miloše Zemana proti Straně lži a nenávisti


Vláďa z Brna
11.1. 2018 posláno redakci

Kdo už je přesycen přívalem lživé kvazi-pravdy a nenávistné kvazi-lásky, kdo chce v nadcházejících volbách pragmaticky volit silnou nezkorumpovanou osobnost, která sice nemluví vždy libozvučně, ale zato se snaží věci pojmenovávat pravdivě a výstižně, nemůže v tomto týdnu volit nikoho jiného, než Miloše Zemana.
 Často lidé, kteří se přiznají, že budou volit Miloše Zemana, se přiznají i k tomu, že jim to žádnou radost nedělá. Ale vědí vůbec, co vlastně jim radost nedělá? Je tím problémem sám Miloš Zeman, nebo spíš něco nevyhnutného ale potřebného mimo něj, co on svým způsobem úspěšně reprezentuje?

 Už dlouhé roky jen narůstá deziluze z dosavadní polistopadové politiky. Za tu dobu jsme už byli nuceni si projít mnoha fázemi nadějí a zklamání. Je zřejmé, že často jsme své naděje vkládali do projektů, které by se nejvíc daly připodobnit k tajným operacím mocenských skupin. Nespokojenost, rozčilenost a revoluční atmosféra se dere na povrch. Kromě mnoha v podstatě nezdařených pokusů o výměnu politiků došlo také, mj. pod manipulační záminkou boje proti korupci nebo totalitě, k ovládnutí posametových stran a všech hlavních médií, včetně zejména ČTV A ČRo, jedinou stranou kvazi-pravdy a kvazi-lásky, ve skutečnosti ‚Stranou lži a nenávisti‘, jako příkrovu pro čachry mafiánské hydry v pozadí.

Zloději na nás ze všech míst hulákají chyťte zloděje. Tihle pro-oligarchičtí autokratičtí burani, naši čeští v nerozborné jednotě s internacionálou eurounijních, hulákají a při tom utahují šrouby.

Nejvíce hysterie ze ‚Strany lži a nenávisti‘ se projevuje proti jakémukoliv náznaku populismu a pragmatismu. Je jasné proč, téměř vše, co ‚Strana lži a nenávisti‘ hájí, je v příkrém rozporu s populismem a pragmatismem, respektive se zdravým rozumem a praxí. Masaryk napsal, že „Humanistická taktika všude, a tedy i v politice, hodí se pro nás lidi velmi dobře, a to tak, že je i praktická, tj. užitečná a výhodná…, …nedokazoval jsem, že humanitní princip je jediný správný. Akceptuji tu prostě učení Ježíšovo… A učení to není pouze ideálně správné, ale je venkoncem praktické.“
Nejvíce v rozporu s tímto Masarykovým vzkazem není použití nesalónního slovníku, ale nenazývání věcí pravými jmény. Když totiž salónní výrazivo nestačí k pravdivému vyjádření, pak nezbývá, než ho nakrátko opustit.

Nutný pragmatismus může být někdy až na hranici cynismu a to není zrovna příjemné. Proto většina lidí potřebuje opravdu silnou motivaci, aby vůbec začali uvažovat tímto nepohodlným směrem. Avšak v této době je takové motivace pro každého už víc než dost a lidé konečně vytahují z písku své hlavy, dosud schovávané před nechutným přívalem dobroserské propagandy. Ano, je to nepohodlné. Systém nás ponouká myslet pozitivně, i sami po tom toužíme, přitom ale realita zdaleka vždy pozitivní není. Přesto, kdo už je přesycen přívalem lživé kvazi-pravdy a nenávistné kvazi-lásky, kdo chce v nadcházejících volbách pragmaticky volit silnou nezkorumpovanou osobnost, která sice nemluví vždy libozvučně, ale zato se snaží věci pojmenovávat pravdivě a výstižně, nemůže v tomto týdnu volit nikoho jiného, než Miloše Zemana. Bez bujarého nadšení.

34 komentářů :

  1. Souhlas. Není co dodat.

    OdpovědětVymazat
  2. Zeman "jim" vytírá zrak každý den, není divu, že z něj 5. kolona nemůže spát.

    OdpovědětVymazat
  3. Hysterie kolem volby Zemana prezidentem se už začíná přechylovat k úvahám o tom, co já z toho kapitalismu, který pomohl Zeman oživit, vlastně mám? Nikdo mne nepozve na zahradní, aby mohl konverzovat s paní Nečasovou/Nagyovou. Zeman nás všechny nechává ve velkém okrádat. Z hrdé socialistické vlasti pomohl vytvořit závislou bezprávnou kolonií. Není lepší, kdyby ho vystřídalo nemehlo, které urychlí vzpouru než udržovat u moci žvanila, který nepřizná, že jsme mu všichni ukradeni a potřebuje nás jen ke dvojí návštěvě volební místnosti.?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Re (15:50):
      Na pár vašich (rozhořčených) řečnických otázek se dá odpovědět jen to, že ne!
      Nebylo by lepší nahradit Zemana tím nemehlem! Vlastně žádným z nich!
      Jednoduše proto, že "nemehlo" by žádnou vzpouru neurychlilo.
      Většina našich lidí nenáleží k příznivcům vzpour, protože již dobře ví, že k ničemu rozumnému nevedou.
      Společenský systém může být překonán jiným (a měl by být!), ovšem jen tak, že v jeho nitru organicky vznikne nový, který prokáže efektivnější a smysluplnější využití pracovních sil. A lidu obecnému přinese víc (kulturních, duchovních i materiálních) požitků než ten předchozí.
      Zeman potřebuje nás (a nejen pro dvojí návštěvu hlasovacích uren), a i my zas potřebujeme jej. Na rozdíl od nemehla (které - jsouc mj. i členem Římského klubu "zakuklenců" - je řízeno bůhví kým a bůhví odkud) Zeman vědomě lidem neškodí. Pravda, ne vše se mu v jeho polit. funkcích podařilo, často nad jeho "kousky" skřípeme zuby, ale mezi dnešními adepty je jednoznačnou volbou.

      Vymazat
    2. Český volič11. ledna 2018 23:59

      17:25 - Pane Opluštile, nebylo by lepší rovnou uvést, že tým nemehlem je narcista Drahoš?!
      • www.vlasteneckenoviny.cz/?p=193567
      • https://cs.wikipedia.org/wiki/Ji%C5%99%C3%AD_Draho%C5%A1
      • http://search.seznam.cz/?q=draho%C5%A1+%C5%99%C3%ADmsk%C3%BD+klub&url=http%3A%2F%2Fhmpartners.cz%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F09%2FJiri-Drahos-CV.pdf&data=lgLEECjKKo3UTZ98VZ2XZOwqpUzEQDfTR3it88NKyfp9xEzblhs9j99ksXFACdPKBRIFgHfD-GTOGnC7o42zx3x49LioYi2rPSumcLBkynnm9LS1rJ7OWld8ycQCav-SxAINiMQCjFw%3D
      Pro mě je NEVOLITELNÝ!!!

      Vymazat
    3. Re (23:59):
      Máte pravdu, bylo. Ale osobně to vidím tak, že pro funkci prezidenta republiky je nevolitelný každý z té osmičky "anti-Zamanů". Ne sice všichni stejně, ale i tak nevolitelní.

      Vymazat
  4. Vláďo, pro ty, co něco pamatují, je Masaryk někdo, kdo neokouzlí. Můj první bratr za jeho vlády zemřel v 5 létech věku, protože rodiče byli chudí. Rodiče nebyli nijak politicky angažovaní, spíše byli vlažně věřící. Gottwald pro ně udělal více než Masaryk.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:55 Ohánění se Masarykem má smysl v tom, že ani kavárna nemůže jeho moudra zpochybňovat, protože z něj sama vytvořila mesiáše demokracie. Jinak řečeno, Vláďa z Brna mydlí kavárnu jejich vlastním klackem.

      Vymazat
    2. Střílení do demonstrantů za 1.republiky !
      1. února 1919 bylo při generální stávce dělnictva v Bratislavě zastřeleno ozbrojenými legionáři 7 demonstrantů 25. března 1920 byli při stávce zemědělských a lesních dělníků v Rumanově na Slovensku zastřeleni dva dělníci 18. července 1920 byl při mzdových demonstracích v Hlohovci četníky zastřelen dělník Jan Kulda a více než 10 demonstrantů bylo těžce zraněno 18. prosince 1920 byli na protestní demonstraci ve Vráblech zastřeleni tři stávkující a jedno děcko a přes 20 stávkujících zraněno 21. února 1921 byli v Krompaších při demonstraci proti hladu a zásobovací krizi četníky zastřeleni 4 dělníci a 17 jich bylo zraněno 2. července 1921 byli při exekuci ve vesnici Ardenovo zastřeleni dva rolníci 12. října 1921 byl četníky v Topolčianech při zatýkání zavražděn jeden dělník. Byl zatýkán proto, že jeho dcera sbírala zbytky řepy na sklizeném poli 1. dubna 1922 stříleli v obci Hrušové četníci do stávkujících. 19 osob bylo zraněno 30. července 1922 uspořádala KSČ v Košicích slavnost skautů spojenou s táborem lidu. Při rozhánění průvodu zranila policie 12 dělníků 1. srpna 1922 stávkovali v Močenoku zemědělští dělníci z panství biskupa Kmeťka. Při rozhánění schůze stávkujících byl jeden dělník četníky zabit a jeden těžce zraněn 28. října 1923 provedli četníci v Dulové masakr malorolníků, kteří hájili právo na lesní pastviny, a zastřelili jednoho malozemědělce, 3 těžce a 30 lehce zranili 28. dubna 1924 byl v Zaričevu úkladně zavražděn okresní důvěrník KSČ 6. května 1924 byl v Turje agrárníky úkladně zavražděn důvěrník KS a místní starosta Ivan Stimák 30. května 1924 při násilné exekuci dobytka v Poljaně těžce zranili četníci 7 rolníků 3. srpna 1924 byli ve Svaljavě při protiválečné demonstraci policií zastřeleni tři rolníci 8. října 1924 byl při stávce textilních dělníků v Trenčíně zastřelen 1 dělník a 8 těžce zraněno 10. února 1925 byl v Praze po skončení protidrahotní demonstrace uspořádán demonstrační průvod přes Václavské náměstí. Proti demonstrujícím byla vyslána policie, která střílela a šest demonstrantů těžce a mnoho lehce zranila 31. května 1925 zabili četníci jednu dělnici při stávce cihlářů v Nerejově 11. června 1926 rozháněli v Praze četníci střelbou demonstraci dělníků proti zvýšení zemědělských cel a několik dělníků při tom zranili 2. května 1928 byla četníky při stávce zemědělských dělníků v Dolním Kereškýně zastřelena jedna žena a dvě další ženy a jeden hoch byli těžce zraněni 8. října 1928 byl v Boroňavě četníky v noci bezdůvodně uspořádán pogrom na rolníky. 34 muži a 4 ženy byli zbiti

      Vymazat
    3. I z těchto důvodů zvítězili komunisté ve volbách 1946.

      Vymazat
  5. Prosím, činit Masaryka odpovědným za výše učiněný, navíc značně neúplný výčet obětí kapitalismi 1. republiky, je totálně nesmyslné. Račte si přečíst pravomoci, které Masaryk měl. Račte si přečíst, jak se v té době chovala policie v jiných státech i v SSSR. A proč jen ten výčet ze Slovenska a Podkarpatské Rusi - poděděné po Maďarech? Prezident byl v době 1. republiky reprezentantem státu asi jako vlajka a státní znak, pokud měl vliv, tak váhou své osobnosti. Na uvedený výčet drsnosti kapitalismu za 1. republiky odpoví jiní výčtem drsností našeho státu od r. 1945 do r. 1989. A zase znovu budou někteří připomínat, že v diktatuře kapitálu, kterou nyní žijeme to s policií a soudy je stejné jako třeba za Rakouska - Uherska. Kolik sedí nevinných lidí v kriminále, kdo ví, třeba až další režim a jeho ÚSTRk nám to řekne. Tedy za nepravostmi nehledejme prezidenta, ale vlády a partaje, které vládly. A policejní prezidenty a nejvyšší soudce. A do pravdy se nějak nikomu nechce. Český prezident není prezident USA, který má výkonnou moc a je odpovědný za fungování státu.
    Také srovnávat Gottwalda jako prezidenta a vůdce diktatury proletariátu s Masarykem je blbost. Gottwald svoji moc vykonával přes stranu, jako její generální tajemník vlastně z pozice diktátora a ne přes svoji funkci prezidenta. Přece "strana a vláda" a nikoliv "prezident a vláda". Dokonce se funkce generálního tajemníka uváděla před funkcí prezidenta. Pravice se snaží svůj politický debakl a odpovědnost za únor 1948 svést na Beneše, levice za střety demonstrantů s policií na Masaryka, obojí je nekorektní, účelové a lživé, naopak má pomoci na nohy čemusi, co jen dále zatemňuje, místo aby objasnila osobní odpovědnost těch kterých politiků, policajtů, soudců a zejména politických stran.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velmi dobře napsáno! Díky.

      Vymazat
    2. Bratislavčan (Blavák)11. ledna 2018 21:09

      17:59 - Prečo sa tak rozčuľuješ, antikomouši?! Čo sa tak rozdrapuješ ako nemehlo?! To Ti ešte nedocvaklo v tej Tvojej gebule, že v komentári zo 16:59 nie je ani jedným slovíčkom spomenutý "tatíček Masaryk". To len Ty vo svojej slepej nenávisti si si to nevšimol! Takže pajdáš na obe nohy a ešte máš v hlave místo mozgu senkrovňu. To si láskavo uvedom a zapamatuj si to!
      Čo sa týka merita cit. komentára, ten je pravdivý. A popisuje fakta o zločinoch spáchaných za 1. ČSR silovými orgánmi na zbedáčených pracujúcich, ženách a deťoch! Nepojednáva o prezidentských ústavných právomociach Masaryka! Takže, tvrdý krok do toho kap. marasmu, ni krok vzad!!!

      Vymazat
  6. Jak tady čtu, ani Masaryk, ani Zeman za nic nemůže, chybí jim pravomoci. Masaryka volil parlament, který většinově reprezentoval lidi, kterým bylo u prdele, jestli četníci někoho zastřelili. Na Deníku referendum v diskuzi někdo napsal, že střelbou četníků zahynulo 29 demonstrantů. Obhájci demokracie nezajímá, že to bylo bez soudu, bez formálního obvinění, jen tak pro výstrahu ostatním. Za totality byli asi 4 mrtví v roce 1969 v Brně. Stříleli milicionáři, někdo spadl ze střechy. Kdo ví, jak to tehdy bylo. Neměl jsem v úmyslu obviňovat Masaryka, ovšem ti, kteří mu lezou do prdele, možná prstem nehnou, až policie začne střílet do nespokojenců. Dosud se tak nedělo až na výstřelky těžkooděnců, kdy tekla krev. Mezi příslušníky Veřejné bezpečnosti bylo mnoho komunistů, takže vládnoucí elity měly strach zaútočit. Až se zaplní primitivy odchovanými ÚSTRkem, začne být horko.
    Zeman není žádným obhájcem potřebných, ani střední třídy. Před 5 léty jsme si ho zvolili sami. Při plném vědomí, že nemáme prezidentský systém. Já jsem aspoň doufal, že se o nemravnostech kapitalismu se bude veřejně mluvit. Skandální vykrádání ČR Zemanovi nevadí. Nevadí mu obchod s chudobou. Potřebným lidem by omezil dávky. Nevadí mu teror exekutorů. Mezi (promiňte) bílými, příživníků není až tak moc, Naši menšinu i přičiněním kapitalismu zdevastování připustili demokrati jako Zeman. Za bolševika měli většinově práci a pomalu se integrovali. Kolaps vznikl, až se takoví jako Zeman dostali k moci.
    Pánové, takové diskuze jako nyní před volbami jsou nesmírně užitečné. Nad slunce jasnější je, kdo se chystá Zemana volit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte ve všem pravdu, jen načasováním se stáváte "užitečným idiotem". Po čtvrt století mnoho občanů vystřízlivělo, jistě včetně Zemana. Pokud nemáte jiné, radikálnější řešení než to volební, je vhodná doba k Zemanovi "přifařit" Babiše a doufat v částečné řešení.

      Vymazat
    2. PS. reakce protagonistů minulých let mne v tom utvrzuje a čest vy-jímkám.

      Vymazat
    3. Pane Povolný od užitečného idiota, Zeman se na tom současném bordelu podílel také. Nyní se tváří já nic, já muzikant. je ideální doba ho přinutit, aby se nad svou minulostí zamyslel a aspoň začal mluvit o tom, jak z toho srabu ven. Se svými rektálními alpinisty si dělá, co chce. Jak se zdá, že zase svou příležitost promeškáme. Osobně na tom nejsem špatně, přesto vidím, co všechno se fatálním způsobem pokazilo a Miloš se nad svými úspěchy jen spokojeně usmívá.

      Vymazat
    4. Pane Povolný ještě jednou od užitečného idiota, žiji v malém městě blízko velké fabriky. Jako dělníci v této fabrice pracoval otec a bratr. Já jsem tam pracoval krátkou dobu. Něco jsme do toho podniku vložili a ten podnik byl pro mne životní jistotou. Skupina gaunerů (včetně Zemana) ten podnik zničili. Nebylo to nějakým technickým zaostáváním, ale podvodem. Politici jako Zeman si začali zahrávat s hospodářstvím takovým nezodpovědným způsobem, že jen ničili, nic nebudovali než svá koryta. S odstupem času vidím, že je čas, aby se za svoje zločiny proti národu začali omlouvat.

      Pane Povolný, jak vidím, vy nic nechápete. Takovému doktoru Davidovi nehrozilo zrušení blázinců. Kdo ví, co děláte vy. Fabrika se rozvíjela téměř 100 let. Od rozumbradů jsme se dozvěděli, že máme podnikat. Jen blbec si může myslit, že dáte dohromady znovu velkovýrobu, když vám vlastní země podrazí nohy ze msty za svou neschopnost.

      Vymazat
    5. Píšete tak neadresně a obecně, že nemůžete ani popsat onen "Zemanův zločin" proti oné fabrice. Takže celé vaše dlouhé paní považuji jen za jedno z torpéd, vypuštěných proti stávajícímu prezidentovi.

      Vymazat
    6. 21:23- V manipulačním světě světské moci je snadné se stát "užitečným idiotem", včetně mně. Úkolem podvedených je spojit se!

      Vymazat
    7. PS. I já byl podražen ale neviním Zemana, který skutečně nekradl tehdy ani teď.

      Vymazat
    8. 21:46, průmysl se tady rozvíjel desítky let, třeba se začátkem před první nebo druhou světovou válkou. Po převratu s podniky začali zacházet jako s bezcennou hračkou ekonomové, mnohdy s pochybnými životními zkušenostmi. Mezi jelimánky patřil bezpochyby Zeman se svým vrcholným dílem, kterým byl článek v Technickém magazínu s mnoha výmysly. I Zeman s lehkým srdcem zaváděl kapitalismus. Podniky rušili nebo prodávali za malý peníz cizincům. Zeman nás obohatil fabrikou na zaostalé obrazovky v Hranicích.

      Co by si myslel malíř nebo sochař, kterému by nějaký primitiv zničil obrazy nebo sochy. To jsou ty zločiny těch, kteří obnovili kapitalismus.

      Vymazat
    9. 23:09- otázka k diskuzi je jiná? Byla relevantní politická síla v té době k jiné, než privatizaci v "přítmí"? I snaha "kuponovky" se zvrtla v tunelování. Kapitalisté sice podle ale zvítězili. Postupné privatizaci od spodku, schopným manažerům v polostátních podnicích, zatrhly tipec naše banky, pracně později sanované Zemanem. Jejich nucená záchrana(prodejem do zahraničí) urychlila rozprodej státu i cíleně "matečnými" bankami a jejich domácími "spojenci"! Kdy se dovíme, jak to skutečně bylo?

      Vymazat
    10. 23:43, Zeman by si neměl myslet, že je king a že za nic nemůže. Bezpodmínečnou podporu mu může dát jen hlupák. Zeman by aspoň o chybách transformace měl otevřeně mluvit. U jiných kandidátů nic nedostaneme. Těm jsme všichni mimo Prahu lhostejní.

      Vymazat
    11. 23:43 Aktuální otázka je, koho za prezidenta, když ne Zemana? Zeman znamená alespoň malinké krůčky vpřed k pravdě. Volba každého jiného kandidáta znamená pořádný krok zpátky do království lží.

      Vymazat
    12. Nadnesl jsem jinou otázku, kdo je vinen za ty svinstva po 89.? 23:59- až M.Z. vyhraje, bude to mnohým(kradnůcím)nepříjemné! 0:09, máte pravdu, koho a proč!

      Vymazat
    13. Kolegové, když se žádný komunista nepřihlásil, musíme přinutit Zemana, aby aspoň o svinstvech transformace mluvil a sám přiznal podíl své viny. Máme na to 14 dní. Někdo by mu měl vzkázat, že má u lidí dluh. Po volbách Zemanovi můžeme být všichni ukradeni. Potřetí prezidentem už nebude.

      Vymazat
  7. Je třeba říci, že ačkoli 90.léta a transformace republiky nedopadly ku prospěchu nás všech, nyní mají oba prezidenti, jak Zeman, tak Klaus správný postoj. Podporujme je a věřme jim. Třeba jednou ve svých pamětech napíšou, kdy se nechali západem ošálit.

    OdpovědětVymazat
  8. Já to napíšu jak to je Zemana volím protože tu nechci migranty a aby se naše země klaněla bruselu. Aby nám zůstal samostatný stát. S bojovníkem proti komunismu nesouhlasím socialismus je nejlepší zřízení pro obyčejné lidi. S zahraničníma misemi též nesouhlasím jen podporují loupežnou politiku usa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře jste to napsal.

      Vymazat
    2. Bratislavčan (Blavák)12. ledna 2018 0:10

      22:10 - Úplne s Vami súhlasím. Inak moj prvý komentár k článku je o 21:09.
      S pozdravom

      Vymazat
    3. Bratislavčan (Blavák) Též víte jak to je taky vás a 22:12 zdravím.

      Vymazat
  9. Jsem povahou pesimista. Budu s ženou volit Zemana, byť k němu mám dost výhrad. Jeho vítězství je ale nejisté, protože ke starým volům se přidávají mladí volové a ti jsou nebezpečnější jako ti staří. I moje vnučka, studentka právnické fakulty Masarykovy univers podlehla "kráse inteligentů" a poslala mi mail ve formě "přemluv bábu". Ukázalo se i tak, jak mají mnozí mladí nastavenou tu "demokracii". Já jsem nikoho z rodiny nepřesvědčoval koho má volit a tudíž nemám rád aby přesvědčoval někdo mně. No a pokud nevyhraje Zeman, tak se svět nezboří. Budeme to naopak my co si s chutí zanadaváme na nového hradního. A ti mladí volové možná nakonec prohlédnou, kdy nám to už bude fuck.
    Altman

    OdpovědětVymazat
  10. 10:22
    Ti mladí volové ne možná ale určitě prohlédnou až dostanou pořádně přes držku jako naši otcové a dědové v Mnichově od Hitlera . Tentokrát to bude asi od Mutti Merkelové a knihovníka Schulze . Ale jak píšete , nám už to bude možná fuck .

    OdpovědětVymazat