Reklama

.

.

neděle 28. ledna 2018

"Mýtus elity" stvořený novináři: Zvítězila většina, ale ne ti lepší...?

Jaroslav Loudil
28. 1. 2018

Před volbou prezidenta jsem měl dojem, že nežiji v demokratické zemi. Dosud jsem se totiž domníval, že v demokratickém státě mají - "stejnou váhu" - jak společenské elity , tak - "obyčejný lid". Tedy že : herci, vědci, špičkoví sportovci,pedagogové, ..... "váží" v demokracii stejně jako třeba: řidiči, pošťačky, horníci ,traktoristi, ...atd. Novináři mne ale vyvedli rychle z omylu. V předvolebních průzkumech tak novináři rádi zdůrazňovali, že : "Zemana budou volit jen lidé : chudí, neúspěšní, závislí na jiných, staří , spojení s minulým režimem, lidé s nízkým vzděláním, lidé bez ambicí  ...apod. 


Pokud novináři dělali předvolební rozhovory s budoucími voliči, tak jsme opět viděli rozhovory především s : herci, studenty, špičovými sportovci, vědci , podnikateli, ... a všichni jedním sborem odpovídali, že budou volit Drahoše. Ovšem i sami sportovci, herci, vědci a spol. svými vyjádřeními přispěli k ještě většímu rozdělení republiky . Co si třeba pomyslet o těchto povolebních vyjádřeních:

Vavřinec Hradílek, stříbrný olympionik z Londýna : "Lež a papalášství v naší zemi opět zvítězilo !"

Jaroslav Kulhavý, olympijský vítěz na horském kole : "Jsme nepoučitelný národ."

Andrea Hlaváčková, špičková tenistka : "Nikdo tomu nemůžeme uvěřit, nikdo to nechápeme".

Zuzana Hejnová, špičová překářkářka : "Hodně smutný příběh, prezidenta si nevážím".

Horolezec Radek Jaroš : "Nevěřil jsem svým uším, když ke mně dorazil výsledek volby. Celých 5 let se nyní budu v zahraničí před lidmi už jenom stydět".

Získal jsem dojem, že v této zemi žije na jedné straně "elita" a pak ovšem už jenom -"ubohý odpad". Silně to připomíná bývalou Třetí říši. V té také žila jak známo : germánská elita a vedle ní jen židovský odpad. Ten byl postupně likvidován. Bude 51,36 % našeho národa také zlividováno ? Fyzicky, či bude jenom zbaven svých občanských práv ?

P.S. Na rozdělení národa mají velkou vinu novináři ,ale i ony samotné "elity". Více si považuji poctivého traktoristy, horníka či šoféra trolejbusu, než třeba tenistky Kvitové a dalších příslušníků naší "elity". Ta si své obří výdělky nechá zdaňovat v daňovém ráji v Monaku. Je to ale
jen "špička" ledovce v konání našich - "báječných elit".

102 komentářů :

  1. Že zvítězila většina, ale ne ti lepší? Tohle přeci říkali po válce Němci.. a Posselt se Schwarzenbergem s Hermanem a spol. s tím souhlasí, Havel se jel do Němec za Čechy omluvit (bez MANDÁTU K TAKOVÉMU SVINSTVU! Ale co čekat od synka z kolaborantské rodiny kámošící s Heydrichem) + Čt k tomu natočila i antihistorické pořady o chudácích Němcích a zlých Češích a "válečném zločinci" Benešovi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:31
      A dle novinářů u hrdinnný osvoboditel osvobozené Plzně Patton. TEn prohlásil prý něco stejně dementního. Asi mu vůbec nevadilo masakrování amerických vojáků při operaci Ardeny.

      Vymazat
    2. Zůstaňte v klidu. Patton byl nácek, ale jinak věrný voják svého státu. Jestlipak víte, že první vojenské ostruhy si vysloužil proti Pancho Villovi?

      Vymazat
    3. 23:18 rad si sam sobe a neomezuj nazory

      Vymazat
    4. Zmlkni uASSackej poskoku!!!!!

      Vymazat
    5. 5.35 ten pan neomezuje niči názory.jen uvadi na pravou miru historicka fakta .Ta proste existuji .Pro blba jsou fakta provokaci pro jeho zakrnely intelekt.

      Vymazat
    6. On je problém už v tom samotném definování elity. Kdo sem patří? Nejvzdělanější? Nejbohatší? Celebrity? Úspěšní sportovci? A co je jádrem té jejich tzv. elitnosti? Ano, v něčem jsou jistě výjimeční. Ale je snad to, že někdo hodí oštěpem nejdále ze všech v této zemi zároveň dokladem o tom, že má více moudrosti, než třeba babička z Horní Dolní u Zlámané Lhoty? Jistě, úspěšné vědce by člověk jistě mezi elitu řadil bez problémů.
      Ale přesto, jakou kompetenci má slovutný profesor chemie v politice? Stejnou, jako ten traktorista. Mnohdy ještě menší, protože žije ve své bublině a se životem okolo skoro nepřijde do styku (pravděpodobně nebydlí v blízkosti sociálně vyloučených lokalit, např.)

      Vymazat
    7. Anonymní29. ledna 2018 10:28
      „On je problém už v tom samotném definování elity. Kdo sem patří?“
      V tom je jádro pudla. Elitou národa jsou ti, které národ za elitu považuje. Žádné mediální rychlokvašky, i kdyby se všechna media spojila v jejich adoraci. Národ vnímá, kdo pracuje jen na sebe (a může za to klidně dostat i Oscara, nebo Olympijskou medaili) a kdo pracuje také v jeho zájmu.
      V tomto smyslu, bych také vnímal ono v médiích to omrzení omílané rozdělení národa. Jistě jsou rozdělení sparťané a slávisté, jsou rozděleni požírači řízků a vegetariáni, atd. atd. Vždy existovalo dělení, podle mnoha dělících linií, to není žádná novinka současnosti.
      I z politického hlediska vždy existovalo dělení. To současné rozdělení vnímám jako na jedné straně ti, kteří vidí svoji budoucnost v osobní prosperitě, kdekoliv na světě, bez ohledu na osud národa a na druhé straně ti, kteří vidí svoji budoucnost, jako součást prosperujícího národa.
      Z toho je také zřejmé, ve které skupině lze hledat elitu. P.K.

      Vymazat
    8. Pane, díky. Dost jsem "špekulovala" nad tím, proč nemám k většině dnes presentovaných elit žádnou úctu. Můj pocit jste pojmenoval exsceletně.

      Vymazat
    9. asi treba ignorovat tie elity ci sa budu vediet zaobyst bez ludi ktorymi opovrhuju?ukaze sa ta skutocna haved co pracujucim nesiaha po clenky.

      Vymazat
  2. Včera večer po 22:00 do 23:00 jsem sledoval ČT 24,
    katastrofa DRAHOŠOVCI, komentátor BOREK A ČTYŘI JEHO K*K*T* (Honzejk, Dvořáček, Pečinka a Leinert), lamentují jak je možné, že po té propagaci DRAHOŠE, vyhrál ZEMAN, kterého volili POUZE CHUDÍ BLBCI (slova Honzejka)! To byla VYVÁŽENÁ A PŘÍNOSNÁ DISKUZE?

    ČT POTŘEBUJE NOVOU OSÁDKU, DVOŘÁK Z NOVY JI TOTÁLNĚ ZMRZAČIL, EXIBICIONISTÉ PŘED KAMEROU. ONI SI NAPROSTO VYTÍRAJÍ P*D*L* Z KONCESIONÁŘI.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes ve 168 to samé jako vždy, propaganda pro poraženého kadidáta, již po funuse. Jsem zvědav kdo spolufinancoval Najbrtovo(Polski film), další veledílo Prezident Blaník. To bude zřejmě 168 na druhou, když jemu dělala reklamu na ČT1 umělkyně Fridrichová-Zárubová. Ten Záruba s tím Fridrichem to v té jejich TV prošusťují, čekám, kdy je nařknou jako v USA.

      Vymazat
    2. 22:32,22:49
      Naprosto souhlasím s uvednými připopínkami.ČT je naprostá žumpa a pokud se bude vyklízet, taK ODPAD JE OHROŽUJÍCÍ ZDRAVÍ. Odvézt na chráněnou skládku a v žádném případě nerecyklovat.

      Vymazat
    3. S autorem článku plně souhlasím. Pane senátore Jane Velebo, děkuji Vám, že jste se odmítl bavit s tou šerednou, nosatou a nesmírně drzou redaktorkou. Pobíhala za Vámi jako praštěná. A její kolega redaktor je vystříhaný skoro a la skinhead a má tak plamenný, drze útočný pohled jako ofenzivní čokl. Oba při rozhovorech mluví tónem vyšetřujícího inkvizitora. A tahleta hnusná dvojice si nadutě říká "Televize DV". Na otázku, kdo je financuje , tuším říkají "Společnost Ekonomia?". Co to je? Nejspíš je to zamaskovaný Soroš? Naštěstí pan exprezident Václav Klaus nedávno z toho vystříhanýho haj.líka elegantně a vtipně udělal malýho kluka, skoro ho zesměšnil. Když se s nimi většina politiků přestane bavit, tak vlastizrádná dvojice DV nejspíš zanikne. Ostatně před časem ji dokonce i z ČT vyhodili, že?

      Vymazat
    4. Pro 29. ledna 2018 3:51

      Ekonomii vlastní tunelář Bakala i danou ''televi''.

      Vymazat
  3. Mnohem horší je síla těchto elit a jejich mediálních tlampačů, směrovaných na mládež. Ta, aby se udržela mezi svými vrstevníky, přejímá ochotně a s nadšením postoje svých názorových vůdců, aniž by o nich přemýšlela či zapochybovala. Opakuje se zkušenost, kterou jsem zažil jako mladý. Rodičům, ač jsem je velmi ctil, jsem přestal věřit a přijal jednoduchý, ale nově objevný pohled na společnost i svět. Prozření trvalo dlouho, desítky let a je mi smutno, když se dívám na další "ukradenou" generaci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemějte obavy, budou opět v dobrých rukou Prahy.

      http://www.novarepublika.cz/2018/01/shromazdeni-rodu-vernych-cechu-mladez.html

      Vymazat
    2. Dopracovali jsme se zase do minulosti. Něco jiného říkat veřejně a pravdu doma. Mládež je rozmazlená bez vlastního názorů a rodiče jsou líný jim vysvětlovat, rozebírat a učit je číst mezi řádky.

      Vymazat
    3. I dnešní mladí časem pochopí, že není všechno zlato, co se na dálku třpytí. A až budou mít životní zkušenosti, budou také patřit mezi ty "staré, nevzdělané a chudé, venkovské". Protože abyste patřili do této "zavrženíhodné skupiny" stačí splňovat jedno kritérium. A staří budeme jednou všichni, pokud se toho dožijeme.

      Vymazat
  4. Pane Loudile, opravdu jste si myslel, že názor traktoristy nebo pošťačky má společensky stejnou váhu jako vrcholový sportovec nebo jiná "celebrita"?
    To snad nemyslíte vážně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukalová MVČR, Hradílek - Špotáková MOČR, zaměstnanci státu, by vám dali co proto pane Loudile

      Vymazat
    2. Vy si 22:55 skutečně myslíte, že vrcholový sportovec nutně musí mít znalosti, rozhled, sociální cítění atd. atd., aby byl schopen lépe posoudit realitu, věrohodnost politického představitele i shodu s jeho názory a záměry nezpochybnitelně lépe než traktorista? Domníváte se, že vrcholná fysička a nadřené reflexy jsou zárukou lepších, než náhodných intelektuálních schopností? Je ten vrcholový sportovec více člověkem? A dál, nebyli mezi vrcholovými nacisty intelektuálové? Lékaři, vědci, technici, finančníci, umělci? Málo víte o životě a historii.

      Vymazat
    3. Idiote, každý soudný člověk ví, "že když se rozdával rozum, tak sportovci byli na tréninku" ! Prostě když PánBůh někde přidal, tak zase někde ubral... Proto intelektuální zdatnost většiny sportovců je tak na úrovni napařovací žehličky.

      Vymazat
    4. 28. ledna 2018 22:55

      Toho idiota si vyprošuji pane kombajnére.

      Vymazat
    5. 8:22 Pobavil jste mě....díky! Smích je zdravý a já se ještě pořád chechtám.

      Vymazat
    6. Rovnost, volnost, bratrství? Ne! Nadřazenost, zotročení, sobeckost a hrabivost. To je heslo dneška.

      Vymazat
    7. Anonymní29. ledna 2018 10:56
      Zdá se, že svůj původní názor nemáte příliš podložený.

      Vymazat
    8. 14:42 ty jdi taky dop.dele, ty stará žíněnko

      Vymazat
  5. Zadne ELITY v Cesku neexistuji ! Kdyby ano, tak by byly ve svete zname ! "Horolezec se bude stydet".. atd.
    At uz bude, nebo nebo nebude, je vsem uplne lhostejne !

    Jedina celebrita je Zeman, protoze ho znaji vsichni a to dokonce i americti cernosi ! A jihoamericane rikaji, ze je MUCHO (maco) s hackem nad "C" ! (Mucho je ten, co cura proti vetru !

    My Americane, kteri volili Trumpa mu fandime !
    Jizda na horskem kole je zabava pro mele kluky, vy "elity" (opozdene) !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toto je typicke Honolulovo Blaboleni bez logiky!! Elity neexistuji???
      A kdo pak je Babis na priklad?? To je typicky clen ELIT. A neni nutne aby v Cechach byli Ceske ELITY. Staci!! aby tam byli "DOBRI" sluhove ELIT z Nemecka ci Ruska ci USA.
      Prumerny Cernoch v Americe nevi kde je na mape Polsko a plete si Cechy a Cecenie na Kavkazu(pokud je vzdelan mirne).

      Jak jsem napsal pred volbama presidenta Zemana , ze je podivne , ze oposice nebyla schopna najit nekoho schopnejsiho nezli Drahos.
      Kazdy slusny politicky demagog s laskou k Evrope by musel prevalcovat Zemana na zaklade zrejmeho : Rusove jsou Americani s Tatarskou povahou, kteri do Evropy nepatri!!
      ci jak rekl pri navsteve Ruska pred mesicem Boris Britsky Premier : Rusko je Sparta nikoliv Atheny a proto s Rusy opatrne. Ci kdy prijde k moci v Rusku novy Stalin??chcete byt cleny vetsiho SSSR.
      A musel by vyhrat volby, presto Drahos na zaklade Zemanova Rusofilstvi , ackoliv spise pomahal Zemanovi vyhrat volby
      Drahos prohral velice tesne.
      Zemanovi volby byli presne podle Trumpovy metody jak vyhrat volby:
      Jit po hlasech lidi , co rozumi politice nejmene!!
      Osobni utoky , zadne vysvetlovani politiky.
      Privest na zcenu pohlenou dceru pripominajici Trumpovu dceru!!
      Milovat Israel.
      Drahos spise pomahal Zemanovi svou neschopnosti , stejne jako Hillary pomahala svymi problemy a nesmyslnymi projevy a spatnym zdravotnim stavem (hranym).

      A stejne Zeman a Trump vyhrali ale jen velice tesne!!
      Vyhral Zeman ci vyhral Cesky Narod??

      A tak je moje otazka , proc oposice nenasla schopneho oponenta ( lepsiho nez je Drahos) Zemanovi a cpala penize nevim kam. To jsou tak blby??

      Brouk von Pytlik

      Vymazat
    2. Honolulu ma zase pravdu
      A zavistivy pytel se zase chova hloupe a jako hemeroid

      Vymazat
    3. 3.19
      Podle toho co píšete , to vypadá, že Zeman měl vyhrát, ale " divadlo " bylo celkem smrtící- proti Zemanovi !
      ....
      Třeba to tak je , zrudy co ovládají svět se v těchto prisernostech doslova vyzivaji !

      A co zruda Merkel , už poprala panu Zemanovi je znovuzvolení , nebo to věděla dopředu ? , ale i tak , je to slušnost!

      No, co bychom chtěli od fašistů , že ???

      Vymazat
  6. teno dříve neznámý ukazatel (dříve se používalo názvu veřejně známá osobnost) je dnes pojmy VIP, Elita a podobnými přívlastky naprosto znehodnocen. V dnešní době se může stát VIP, Elitou a pod. každý kdo se ukáže v TV nebo na státnkách debilních novin, které většina lidí nečte, maximálně se dívá na inzeráty a slevy. Jinak za menší peníz si může více informací a v daleko klvalitnějšího obsahu najít na netu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro 28. ledna 2018 23:14

      Rovněž se přikláním k Vašemu názoru. VIP, ELITA,
      CELEBRITA je dnes pouze veřejně známá osoba, nic víc. Ještě k tomu spíše k pláči.

      Rovněž ozbrojené složky, dnes není nic zvláštního, když tu máme hafo usmrkaných, čtyřicetiletých generálů, stranických rychlokvašek! To je skandální a cesta do pekel,
      z podporučíka za deset let, bez bojových zkušeností generálem. To je nehoráznost, degradace těchto vysokých hodností. Bohužel?

      Vymazat
    2. Vsadím se, že za elitu se pokládá i mediálně profláknutý pornoherec Jakub Janda, nebo jak se ten třeskutý intoš a samozvaný cenzor jmenuje.

      Vymazat
    3. 29. ledna 2018 13:33

      Tady jste toho opičáka pěkně urazil, on není jen pornoherec. On je EvropskýGayPornoherec a to je jiná clasa na MVČR.

      Vymazat
  7. Vážená elito národa, pokud vím tak volby už skončily, takže přestaňte fňukat a dojímat se navzájem. Vítězové vám nebudou foukat na bolístky, a ty vaše přitroublý kecy už nikoho nezajímaj, byli jste a jste dále, neuvěřitelně trapná /j/elita.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano 23:19 volby skončily , ale neskončila nenávist poražených , kterých je příliš mnoho .Takže nic pěkného nás s nimi nečeká .
      " Umělec " Černý prý vystrčil holý zadek směrem na Hrad a zapálil hlasovací lístek se Zemanem . Vskutku dílo hodno " umělce " .

      Vymazat
    2. A CO TAKOVÁ MARIE KURIÍ A NEBO HINAIS DADAISTA

      Vymazat
  8. Vy nacamrane sebedulezite NULY, ("elity"), jste nemocne z touhy po uznani a kariere a pritom jste parta nemehel, bez osobnosti, zjevu a intelektu.
    Vyrostli jste na zaklade nepotismu a je s vami pohrdano za vasimi zady ! Vy o tom ale nevite, pro mentalni zakrnelost. (A penize take NEmate, a ty co mate jsou kradene !)
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  9. Nevím kdo tyhle přeplacené lidi pasoval na „elity"pro mě je obyčejný člověk lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni se do té pozice pasovali sami, a protože vládnou mocí při přerozdělování hodnot vytvořených tou jimi opovrhovanou lůzou, mají také prostředky, jak se prezentovat coby elita.

      Vymazat
    2. Anonymní29. ledna 2018 0:16
      Z těchto lidí se snaží vytvářet elity ti, kteří je potom využívají jako hlásné trouby pro své zájmy. Ale nechápu, jak může být pro běžného člověka, žijícího ze své práce, směrodatný názor na politiku, nějakého Jágra, nebo Vetchého. Ti lidé žijí naprosto jinými problémy a zájmy a je hodně vzácné najít mezi nimi takového, kterého ještě zajímá osud národa. P.K.

      Vymazat
  10. Otázka zní, kdo nebo co a jaké "elity" spojují české bankovní struktury, sdělovací prostředky, vědu a kulturu. Tyto stmelující struktury "vyvolených" by bylo žádoucí rozmixovat mezi Čechy. Anebo by si Češi, resp všichni kdo se cítí jako Češi a nikoliv jako světoobčani nebo občani jiného státu, měli jako protiváhu vytvořit vlastní české obce a vlastní federaci českých obcí, aby se sjednocením dokázali bránit proti sjednoceným!

    OdpovědětVymazat
  11. Chtěl bych pana Loudila doplnit. V těchto volbách, kdy se začíná lámat chleba v základním politickém směřování, má lid základní (sebe)reflexe lepší než elita jako celek, protože ta žije (většinou) odtrženě od své země a nejdůležitějších problémů. Někdo z elity žije na nejvyšších štítech Himalájí, někdo v kanálech divokých vod, někdo na tartanu, někdo v laboratořích, ale jedno mají společné. Necítí zhoršující se kvalitu školství, 2600 ilegálních imigrantů neberou jako problém, tunelování OKD a s tím problémy s bydlením a nájmem se jich netýkají, dovoz nekvalitních potravin ani nepostřehnou o lithiu mnozí ani neslyšeli, neví, jak těžký je boj s exekutorskou mafií, nikdy neslyšeli o dotacích. Nopak lid, pokud si uvědomí, že mají pravdu odborníci jako doc. Švihlíková, doc. Ševčík, doc. Valenčík, Dr. David, Dr. Blaha, prof. Keller, prof. Staněk, Ing. Vitásková, ing. Pošvářová, doc. Žantovský, prof. Krejčí, prof. Klaus a mnozí další, kteří nezakrytě a necinknutě popisují realitu, tak se přikloní k řešení, která z popisu vyplývají. Obyčejní lidé (mnohdy dobrým politickým citem) odmítají propagandu, která se na ně hrne z mainstreamových médií poté, co jednoduše zjistí, že je v rozporu s jejich vlastní denní realitou. Elita toto nemá jak zjistit, protože Bakalovy výletní jachty, lavičky VH, rychlé peníze Člověka v tísni, daňové ráje solárních baronů a tunelářů jsou příjemné k životu. Cinknutý není jen život uměleckých a sportovních elit, pro které let odvolit z Indonésie do Kanady není problémem, ale také vědecké elity, která bez "správně" nasměrovaných grantů se není schopna uživit. PK2

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Otazka je jak se definuji ELITY, presne podle definice.
      Skupina lidi jsou difinovany jako ELITY kdyz:
      maji neomezeny mnozstvi PENEZ.
      Zakony zeme pracuji pro ne.
      Jsou nad Zakony!
      Delaji si vlastni zakony! pro neElity
      Maji soukromou policii.
      Jsou organizovany v nadnarodnich Elitnich Organisacich.
      Maji vlastni zakony specificky pro ELITY.

      Vymazat
    2. Anonymní29. ledna 2018 4:25
      To co jste vyjmenoval, nejsou elity, ale paraziti. My potřebujeme takové osobnosti, které nám pomůžou se z vlivu těchto parazitů vymanit. Ti by byli elitami. P.K.

      Vymazat
  12. Honzejka dostane přes držku, pokud se s ním někdy potkám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Havelska svoloc si nic jineho nezaslouzi

      Vymazat
    2. 5:48
      Hubu drž ty uASSacká splaško z latríny!!!!

      Vymazat
    3. 7:02 i ty si zaslouzis pres drzku, a pak Quantanamo

      Vymazat
    4. 9:37
      To bys na to ty Hovnodolní kolaborantská uASSacká havlosračko musel mít!!!!!)

      Vymazat
    5. Pro 29. ledna 2018 3:22

      ''Honzejk dostane přes držku, pokud se s ním někdy potkám.''

      Stačí pořádně nakopnout do pr*dele, aby v ČT24 tak často a dlouho nevysedával, leze mu to na mozek a nejen jemu ...!
      Jinak děkuji.

      Vymazat
  13. Ti, co se považují za lepší a chytřejší část národa nepochopili to, co vyčítají nám, hlupákům. Základní princip demokracie. A tím je respektování názoru a vůle většiny, jakkoliv s ním nemusím sám souhlasit.
    Pokud je nás stále ještě většina, buď obhajují neobhajitelné, nebo prostě lžou. Nemáme se nejlépe v naší historii a politika západu nenabízí světlé zítřky.

    OdpovědětVymazat
  14. Pomůže mi prosím někdo s přesným zněním výroku ve smyslu
    "není třeba zbraní, stačí když mi svěříte mládež" a autora toho výroku. Nemohu to na netu najít.
    Díky předem
    Josef Hora

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moravec?

      Vymazat
    2. Obávám se, že ani jeden, přesto děkuji.
      Přesné znění výroku je jiné.

      Vymazat
    3. 6:47 „Když chceš ovládnout nějaký národ, předělej jim školství a uč jejich děti"!!! Použilo ho víc osobností v rozhovoru. Kdo je autorem těžko dnes říct.

      Vymazat
    4. Zdravím pane Hora, pusťte si tento dobový záznam a tam uslyšíte, od koho se musí začít v Praze a postupovat dále až ... Varovné.

      http://www.novarepublika.cz/2018/01/shromazdeni-rodu-vernych-cechu-mladez.html

      Vymazat
    5. Děkuji všem. Ano, bylo použito v různé podobě různými manipulátory, myslím, že dříve než za nacismu, ti ho poupravili. Budu pátrat dál.
      Josef Hora
      P.S.
      Historie se opakuje

      Vymazat
  15. Zajímavé je, že včera jsem zahlédl výzkum, který tvrdil, že v segmentu nad 50 let a nevzdělaní vyhrál Zeman, ale v segmentu 30-50 vzdělaní na tom byli oba stejně. Takže tady někde udělali soudruzi elity chybu. Jednak netuším, kde by zjistili, co volilo 30% vysokoškolsky vzdělaných a druhak jsem přesvědčen, že mnoho vzdělanců se k volbě Zemana nepřizná, protože to není cool. Ostatně v Praze taky Drahoš nedal 99% jako u zahraničních gastarbajtrů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná, že jsou ti, kteří volili drahoše opravdu vzdělaní, ale asi na rychlokvašných školách typu plzeňských práv. Jinak si nelze vysvětlit, že dávají hlas člověku, který se projevuje jakoby měl pouze základní vzdělání. S vysokým vzděláním, spojeným s nižší inteligencí, nelze ocenit opravdovou inteligenci a rozhled pana Zemana.

      Vymazat
  16. Honzejk, Dvořáček, Pečinka a Leinert,Borek a podobní jsou hajzlové,kteří půjdou od válu a oni to vědí.Nejlepší řešení k umlčení těchto hyen je postavit ke zdi a četě zavelet pal.

    OdpovědětVymazat
  17. Především si myslím, že člověk má na profesionální sport zvysoka tentononc. Je to věc falešná, pokřivená, zabíjející. Hlasy sportovců sledovat tím méně. Raději by se člověk měl pro radost hýbat sám. A vůbec, vybírat si kvalitní obsahy, tudíž nečumět na ty novodobé slátaniny s novodobými rychlokvašenými hérci. Člověk se zároveň zkulturní a přitom ještě nepopřeje sluchu různým navedeným prostitutům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Profesionální "sport" už přestal být sportem. Je to obdoba žoldáctví. Příjmy těchto osob prodávajících své fyzické schopnosti jsou výsměchem práce lidí, po nichž zůstávají společnosti nepopiratelné hodnoty.

      Vymazat
  18. S těmi jelity je problém. Oni musí v jednom daném šiku, jinak by byli vyobcováni a vyhnání z pravého ráje.
    Jinak ale, kdyby chtěli jelita vyhrávat, museli by něco slevit ze svého a obdařit ty chámy dole nějakou zlatkou navíc. Chudý člověk by se hned začal cítit jako jelito a volil by jelita. Někteří chudí se už tak cítí i-dnes, díky úvěrům a půjčkám, jenže to není zrovna to pravé.
    Soudruzi v germánii, díky hospodářské nadřazenosti v Evropě se tak většinově cítí a proto bába Merkel bude na koni do smrti.
    Altman

    OdpovědětVymazat
  19. Hodně slov - možná by stačilo vysvětlit rozdíl mezi vzděláním a učeností

    OdpovědětVymazat
  20. Jestliže té samozvané elitě nesmrdí daně oněch "nevzdělaných křupanů, daně, na které jsou elity prostřednictvím státního rozpočtu přisáté jako pijavice, potom by ti naši "nadlidé" měli raději mlčet. Je hanebné být někým sponzorován a ještě onoho dárce hanit. To opravdové elity ducha nikdy nedělají, protože vědí, že jeden bez druhého by nepřežil. VK

    OdpovědětVymazat
  21. A tak se ptám - spočítejte si všude, ke všem těm sprostým blábolům počet diskuzí. Proč té sebrance, na kterou nadáváte, necháváte vydělat tak obrovské prachy?Vydělávají je právě počtem diskuzí. Oni si dnes dovolí všechno, jsou drzí jak štěnice - protože svým žvaněním, drzosti, útoky, lhaním - a hlavně pak žvaněním lidí,kteří pořád cítí potřebu k tomu psát diskuzní bláboly, vydělávají obrovské peníze. Přibývá jich jak červů na mrtvole. Teď se ptám hlavně novinkářů, kteří ze serveru Novinky přelézají na NR - proč vás diskutuje tolik? Spočítejte si to. Už jste vydělali společnosti Seznam.cz, která tento server, a taky Stream.cz - provozuje, možná miliardu jen plkáním k předvolebním sračkám! A neskončilo to - teď ještě budou povolební sračky - pořád to samé. Musí toho využít, protože to jim na diskuzích sype obrovský prachy. Vydělávají na lidské nasranosti, smutku, deziluzích, potřebě se vykecat ( namísto v hospodě) - obrovský prachy. Vy to vážně nevíte? A jestli ano, proč pořád žvaníte ke všemu, a někdy k úplný blbosti?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme jinou možnost, jak si sdělit své názory? Možná, kdyby existovala nějaká organizovaná síla, která by nás zastupovala a hájila, by taková debata byla bezpředmětná.

      Vymazat
    2. A takhle je předmětná 11.22? Spíš ztráta času. Vypsat se na diskuzích, nadávat, urážet ( velmi často) - a ze zodpovědných lidí, schopných něco změnit, a už vůbec ne novinářů, to stejně nikdy nikdo nečte. Kdyby ano, už by byla spousta medií pokutována a novináři trestáni za sprosté urážky hlavy státu, a věčné provokování cílenými články, které zprostředkovávají na diskuzích další a další nadávky. Proč to smí být? Kdyby se tomuhle někdo opravdu věnoval, byla by povolena jen část těchto internetových publicistických aktivit, a ty by zatraceně musely změnit rétoriku.Jak můžeme chtít od lidí slušnost, ohleduplnost, a respekt k autoritám, když je dovolen tenhle bulvární humus, na který má přístup každý? A diskuze -které celou tu břečku stále vyživují? Proto také jsou dovoleny. Kdyby tu břečku nevyživovaly, určitě by tak snadno umožněny nebyly. A novinářská břečka by musela dělat něco užitečného pro stát a společnost, ne ji záměrně kazit. Novinařinu za odpovídající mzdové hodnocení by dělal jen ten, kdo má skutečné ambice a novinařina ho baví - ne darebáci, vši, paraziti, a protekční póvl, který si tím snadno vydělává nepřiměřené peníze. Ale - tak je to u nás v ČR se vším. Dokud bude ponižována skutečná práce, a mnohem více vydělávat žvanění, politikaření, a předvádění celebrit, dotud se to nezlepší, naopak. Musí tomu někdo zatnout tipec - kdo to bude? My občané ne - my žvanit, a žvatlat na diskuzích nepřestaneme. Že bychom raději debatili s rodinami, se sousedy, s kolegy, s přáteli - to ne. Prázdno na diskuzích by hromadu parazitů vyhnalo na dlažbu. Tak kdo v tom udělá pořádek a vrátí národu a společnosti vkus a mravní kázeň? Anebo mravní kázeň je "totalita"? Aha.

      Vymazat
    3. 29. ledna 2018 11:16

      A PROČ ZDE SLÍDÍTE VY A VYKECÁVÁTE SE?
      KOUKNĚTE NA DÉLKU SVÉHO PÍSEMNÉHO SDĚLENÍ ...?


      Anonymní29. ledna 2018 11:16
      A tak se ptám - spočítejte si všude, ke všem těm sprostým blábolům počet diskuzí. Proč té sebrance, na kterou nadáváte, necháváte vydělat tak obrovské prachy?Vydělávají je právě počtem diskuzí. Oni si dnes dovolí všechno, jsou drzí jak štěnice - protože svým žvaněním, drzosti, útoky, lhaním - a hlavně pak žvaněním lidí,kteří pořád cítí potřebu k tomu psát diskuzní bláboly, vydělávají obrovské peníze. Přibývá jich jak červů na mrtvole. Teď se ptám hlavně novinkářů, kteří ze serveru Novinky přelézají na NR - proč vás diskutuje tolik? Spočítejte si to. Už jste vydělali společnosti Seznam.cz, která tento server, a taky Stream.cz - provozuje, možná miliardu jen plkáním k předvolebním sračkám! A neskončilo to - teď ještě budou povolební sračky - pořád to samé. Musí toho využít, protože to jim na diskuzích sype obrovský prachy. Vydělávají na lidské nasranosti, smutku, deziluzích, potřebě se vykecat ( namísto v hospodě) - obrovský prachy. Vy to vážně nevíte? A jestli ano, proč pořád žvaníte ke všemu, a někdy k úplný blbosti?
      Anonymní29. ledna 2018 12:12
      A takhle je předmětná 11.22? Spíš ztráta času. Vypsat se na diskuzích, nadávat, urážet ( velmi často) - a ze zodpovědných lidí, schopných něco změnit, a už vůbec ne novinářů, to stejně nikdy nikdo nečte. Kdyby ano, už by byla spousta medií pokutována a novináři trestáni za sprosté urážky hlavy státu, a věčné provokování cílenými články, které zprostředkovávají na diskuzích další a další nadávky. Proč to smí být? Kdyby se tomuhle někdo opravdu věnoval, byla by povolena jen část těchto internetových publicistických aktivit, a ty by zatraceně musely změnit rétoriku.Jak můžeme chtít od lidí slušnost, ohleduplnost, a respekt k autoritám, když je dovolen tenhle bulvární humus, na který má přístup každý? A diskuze -které celou tu břečku stále vyživují? Proto také jsou dovoleny. Kdyby tu břečku nevyživovaly, určitě by tak snadno umožněny nebyly. A novinářská břečka by musela dělat něco užitečného pro stát a společnost, ne ji záměrně kazit. Novinařinu za odpovídající mzdové hodnocení by dělal jen ten, kdo má skutečné ambice a novinařina ho baví - ne darebáci, vši, paraziti, a protekční póvl, který si tím snadno vydělává nepřiměřené peníze. Ale - tak je to u nás v ČR se vším. Dokud bude ponižována skutečná práce, a mnohem více vydělávat žvanění, politikaření, a předvádění celebrit, dotud se to nezlepší, naopak. Musí tomu někdo zatnout tipec - kdo to bude? My občané ne - my žvanit, a žvatlat na diskuzích nepřestaneme. Že bychom raději debatili s rodinami, se sousedy, s kolegy, s přáteli - to ne. Prázdno na diskuzích by hromadu parazitů vyhnalo na dlažbu. Tak kdo v tom udělá pořádek a vrátí národu a společnosti vkus a mravní kázeň? Anebo mravní kázeň je "totalita"? Aha.

      Vymazat
    4. Rozhodně neslídím, 14,23 - ty potrefenej kačere přestaň urážet, a pokud jde o délku mého názoru, je to proto, že čím větší a odpornější jsou prasečiny, které jdou kolem nás, lze je buď ignorovat, anebo se proti nim vymezit -ale stručně to nejde. Jen štěkat - to dělají diskuzní závisláci, kteří nemají co, neumějí se vyjádřit, ale zaštěkat si musí. Čím horšímu svinstvu musí lidé čelit, tím obsažnější musí být příspěvek, anebo, jak uvádím, ignorovat to. Diskuzní závislák to neudělá nikdy, a já se občas podívám, jestli už se třeba poučili, a přestanou žvaněním vykrmovat tu verbež, na kterou nadávají, která jim lže, a manipuluje s nimi, a oni na ty manipulace u počítače dychtivě čekají. Nikdy tu verbež vykrmovat nepřestanou - občas jim to proto musím připomenout. I já bych chtěl, aby se společnost a mravy zlepšily, než do života přivedu případně své děti. Mně to vadí. A zatraceně vadí.

      Vymazat
    5. MĚL BYSTE SE SVĚŘIT DO RUKOU ODPOVÍDAJÍCÍHO LÉKAŘE, NAPADÁ MĚ I. DAVID? ODPOČÍVEJTE, ČTĚTE CO NEJMÍŇ A HLAVNĚ KLID A ŠETŘTE SI OČI!

      Anonymní29. ledna 2018 11:16
      A tak se ptám - spočítejte si všude, ke všem těm sprostým blábolům počet diskuzí. Proč té sebrance, na kterou nadáváte, necháváte vydělat tak obrovské prachy?Vydělávají je právě počtem diskuzí. Oni si dnes dovolí všechno, jsou drzí jak štěnice - protože svým žvaněním, drzosti, útoky, lhaním - a hlavně pak žvaněním lidí,kteří pořád cítí potřebu k tomu psát diskuzní bláboly, vydělávají obrovské peníze. Přibývá jich jak červů na mrtvole. Teď se ptám hlavně novinkářů, kteří ze serveru Novinky přelézají na NR - proč vás diskutuje tolik? Spočítejte si to. Už jste vydělali společnosti Seznam.cz, která tento server, a taky Stream.cz - provozuje, možná miliardu jen plkáním k předvolebním sračkám! A neskončilo to - teď ještě budou povolební sračky - pořád to samé. Musí toho využít, protože to jim na diskuzích sype obrovský prachy. Vydělávají na lidské nasranosti, smutku, deziluzích, potřebě se vykecat ( namísto v hospodě) - obrovský prachy. Vy to vážně nevíte? A jestli ano, proč pořád žvaníte ke všemu, a někdy k úplný blbosti?
      Anonymní29. ledna 2018 12:12
      A takhle je předmětná 11.22? Spíš ztráta času. Vypsat se na diskuzích, nadávat, urážet ( velmi často) - a ze zodpovědných lidí, schopných něco změnit, a už vůbec ne novinářů, to stejně nikdy nikdo nečte. Kdyby ano, už by byla spousta medií pokutována a novináři trestáni za sprosté urážky hlavy státu, a věčné provokování cílenými články, které zprostředkovávají na diskuzích další a další nadávky. Proč to smí být? Kdyby se tomuhle někdo opravdu věnoval, byla by povolena jen část těchto internetových publicistických aktivit, a ty by zatraceně musely změnit rétoriku.Jak můžeme chtít od lidí slušnost, ohleduplnost, a respekt k autoritám, když je dovolen tenhle bulvární humus, na který má přístup každý? A diskuze -které celou tu břečku stále vyživují? Proto také jsou dovoleny. Kdyby tu břečku nevyživovaly, určitě by tak snadno umožněny nebyly. A novinářská břečka by musela dělat něco užitečného pro stát a společnost, ne ji záměrně kazit. Novinařinu za odpovídající mzdové hodnocení by dělal jen ten, kdo má skutečné ambice a novinařina ho baví - ne darebáci, vši, paraziti, a protekční póvl, který si tím snadno vydělává nepřiměřené peníze. Ale - tak je to u nás v ČR se vším. Dokud bude ponižována skutečná práce, a mnohem více vydělávat žvanění, politikaření, a předvádění celebrit, dotud se to nezlepší, naopak. Musí tomu někdo zatnout tipec - kdo to bude? My občané ne - my žvanit, a žvatlat na diskuzích nepřestaneme. Že bychom raději debatili s rodinami, se sousedy, s kolegy, s přáteli - to ne. Prázdno na diskuzích by hromadu parazitů vyhnalo na dlažbu. Tak kdo v tom udělá pořádek a vrátí národu a společnosti vkus a mravní kázeň? Anebo mravní kázeň je "totalita"? Aha.Anonymní29. ledna 2018 15:06
      Rozhodně neslídím, 14,23 - ty potrefenej kačere přestaň urážet, a pokud jde o délku mého názoru, je to proto, že čím větší a odpornější jsou prasečiny, které jdou kolem nás, lze je buď ignorovat, anebo se proti nim vymezit -ale stručně to nejde. Jen štěkat - to dělají diskuzní závisláci, kteří nemají co, neumějí se vyjádřit, ale zaštěkat si musí. Čím horšímu svinstvu musí lidé čelit, tím obsažnější musí být příspěvek, anebo, jak uvádím, ignorovat to. Diskuzní závislák to neudělá nikdy, a já se občas podívám, jestli už se třeba poučili, a přestanou žvaněním vykrmovat tu verbež, na kterou nadávají, která jim lže, a manipuluje s nimi, a oni na ty manipulace u počítače dychtivě čekají. Nikdy tu verbež vykrmovat nepřestanou - občas jim to proto musím připomenout. I já bych chtěl, aby se společnost a mravy zlepšily, než do života přivedu případně své děti. Mně to vadí. A zatraceně vadí.

      Vymazat
    6. 19:31 Ignorujte toho cvoka, vždyť plácá páté, přes deváté. Jenom ztráta času. VK

      Vymazat
    7. Ty Havloidní moulo 11:16 co,ty si zač s těma románama pozdravuj Drahoše

      Vymazat
  22. Velmi se mi líbí blábolení různých umělců,sportovců,vědátorů a jim podobných existencí. V mnoha případech jsou to zaměstnanci státu, spadající pod min. vnitra nebo obrany. Ideálním stavem pro tyto osoby byl stav 1. republiky, kdy neměli volební právo, právě z důvodu toho, že byli příslušníky ozbrojených složek, placených ze státního rozpočtu. No a na všechny výše uvedené osoby/ sportovci/ v současné době platíme daně. Dokonce i na jejich doping. Oni totiž nesportovali a nesportují za své, ale za peníze daňových poplatníků. U tzv. umělců je to ještě výraznější. Jejich mejdany,žvástání, flákárnu na různých "uměleckých" školách opět platí daňový poplatník. No a vědci, to je kapitola sama pro sebe. Dnes může být docentem nebo profesorem opravdu kdokoli. Jen být náležitě beztvarý, takový bílý koník ze želé. Leč nezoufám, ze svých daní utáhnu všechnu tu chátru- sportovce, umělce, "vědce", politiky, opálené spoluobčany, syrské inženýry a další populární soudruhy. Otázka je, jak ještě dlouho, než se všichni daňoví poplatníci opravdu naserou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já "je utáhnu" ze svých daní, všechny ty parazity, ale já je táhnout nechci. A vím, že daňoví poplatníci, když se "opravdu" naserou, tak zalezou k počítačům, a tam to budou "opravdu" vykreslovat jeden druhému. Nic víc se nestane. A celá vládní, politická, a další elita to ví taky. Proto taky byla kdysi přijata aktivita "počítač do každé rodiny" a zejména pro seniory byly pořádány počítačové kurzy zdarma. Na to postupně navázalo vypuzení lidí z hospod, ( péčí o naše zdraví zákazem kouření ) a mají nás, kde nás chtěli mít, to jest na háku. Už jsme zcela neškodní. To celé je řízeno odněkud, kde s tím mají bohaté zkušenosti.Že je potřeba lidi zbavit potřeby shromažďovat se ( dříve na návsích, ale lidi, a zvláště Češi, měli tu potřebu vždy) a každého přikurtovat nejlépe single k počítači. A denní výplach mozku! Tradiční rodiny rozbít ( homouši, gender, a další strašidla) - tam, odkud je tenhle zhoubný marazmus řízen, do toho dali hodně peněz, ale oni je mají - a českou společnost mají tam, kde ji potřebovali mít. Srdce Evropy trpí arytmií, občas tachykardie, občas bradykardie, a setrvale mu hrozí infarkt nebo totální zástava. I s tím už se počítá - už je sestaven scénář, co potom. Všichni to viděli - v prezidentském předvolebním období. To bylo ukázkové.

      Vymazat
    2. Jsem toho názoru, že volební právo by měli mít jenom ti, kteří platí daně v ČR a nebo tu pobírají důchod. Rázem by byli odstaveni vyrobení studenti a výsledek by více odpovídal zásluhám na rozvoji naší země.

      Vymazat
  23. Příspěvky jsem nečetl, takže nevím jestli někdo nereaguje stejně jako já.
    Musíme si uvědomit že žijeme v kapitalistickém státě, to jest v třídní společnosti, to jest kde jsou vykořisťovatele a vykořisťovaní, to jest ve společnosti, která je rozdělená, to jest ve společnosti podobně stratifikované, jak to bylo od začátku civilizace, podobné jak tomu bylo i ve společnosti feudální. Zdá se Vám, že v zámku a podzamčí budou tahat za jeden provaz? A zámek si myslí, že se máme třeba bez reptání vtáhnout do války z Ruskem? Nebo do privatizace zdravotnictví, do inkluse ve školství, že se máme divat na všechny počiny zámecké garnitury bez reakce, jako je třeba upadající úroveň vzdělání, pokračující závislost zemědělství na EU, závislost vůbec celé infrastruktury na tom co nám nařídí EU potažmo velký bratr z USSA? Tak zvaná elita si myslí, že je konec dějin a stádo ovcí konečně poprve v dějinách bude bez mečení vedeno ... kde? - zřejmě na vlastní popravu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doplnění k 11:44: Možná jsem nepodtrhl to nejdůležitější: Tzv. normální společnost, to jest taková jakou máme, která nevystihuje lidské tužby /zlatý věk/ bude vždy rozdělená - od začátku civilizace je rozdělená. Nechápu proto ty neustále diskuse o tom, že Zeman rozděluje společnost. Ono ta společnost, jelikož je kapitalistická, tedy třídní, je a priori rozdělená. Sjednocena by tak mohla být akorat za situace, kdy bude jako celek ohrožená, jak tomu bylo v roce 1938 - v případě ohrožení Německem. Co má ten Zeman podle těch kavarníků tak asi dělat - zřejmě postavit se do čela stáda ovcí a táhnout to stádo tam, kde se přejí elitaři? Sen o nerozdělené společnosti, prý konečně po 40 létech té kyžené, je jen kavarnický /elitařský/ blabol sloužící, jak všechno, co se nyní děje, k zatemnění stavu mysli ovčího stáda.

      Vymazat
    2. 11,44
      Ale ono to v minulosti často tak bylo. Vládcové přivedli svou zem na buben a potom označili za viníka jejich bídy stejné žebráky u sousedů.

      Vymazat
  24. Nevšimli jste si, že opět máme populistický výsledek voleb /stejně třeba jako Brexit, stejně jak v případě zvolení Trumpa/, opět je stejná garnitura voličů, která rozhodla - stručně - rozhodli hlupáci. Je třeba jen správně zaškatulkovat takový názor - dle mého názoru je to názor elitařský. Zevšeobecnění: Ve volbách vítězí hlupáci /míněno hloupí voliči/. Takže 21 století je asi stejné jako ta předchozí - vítězí hlupáci. Jen mi řekněte: Proč se říká Hlas lidu hlas boží. Že by ten pán Bůh byl hlupák? V roce 1946 zvítězili ve volbách komunisté. Můj závěr: Byl to hlas boží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. VOX POPULI, VOX DEI...

      Vymazat
    2. Chánov volil z 92% drahoše, tak to jsou podle elitářů jedni z těch jejich inteligentních voličů, hahaha.

      Vymazat
  25. Zemana volili lidé, občané, ti, za kterými jezdí po krajích naslouchat jejich problémům a být nápomocen jejich řešení. Pro naši tzv. kapitalistickou demokracii je zajímavé nejen přípustné dělení na 3 sociální třídy, ale také na kastu elit a občanů. Vlastně jako vyšité z Mein Kamfu - klasický třídní "nacismus". Sláva. To přeci měli již ve starém Řecku takovou demokracii, když se dělili na svobodné občany a otroky. Pokrok se nedá zastavit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neřekl bych. Já osobně jsem nikdy na takovém potlachu nebyl, ale nevím, proč by se mělo na dosavadním politickém uspořádání cokoliv měnit.Důvod? Že Zeman přeložil slovo pussy? Že nejmenoval teplouše Putnu profesorem? Že nedal medaili Bradymu? No tak! Neslyšel jsem jediný důvod, který by představoval nějaké zásadní pochybení - jen pitomé žvásty, a zaznamenal jsem, že do něho kopou příznivci Schwarzenberga, a pak prolhaná, podplacená Bakalova medida a další sráči, kterými hluboce opovrhuji. Nikdo nikdy mě nepřinutil, abych četl bulvár, Blesk nebo Aha a podobné sračky. Nevím, který herec zemřel na rakovinu a podobné zvěsti, a vůbec - ale vůbec nechápu, proč právě takové věci, a pak válečné štvaní, vraždy a nehody, lidi - potažmo mé spoluobčany- které jsem do roku 1989 považoval za solidní a normální - tak berou. Internetová publicistika, tj. denní porce vyfabulovaných zhovadilostí, a cíleně vybíraných " vyrovnaných" zpráv, a samozřejmě a nejvíc "diskuze" v mnoha případech šílené blafy, plné hrubých chyb, mne poučily o mých spoluobčanech, i když jsem dospěl k názoru, že diskuze vyhledávají z nich jen osamělí, zatrpklí psychopati. Ale stejně -deziluze moje - i každého, koho znám, je obrovská. A protože chápeme, že zásadní změnu může přinést do této zmršené a zmrzačené společnosti jen krvavá revoluce, nikoliv volba prezidenta, bral jsem to jako šaškárnu. Účelovou. Drahoše jsem neznal - vy jo? Odkud? A kdo byli ti ostatní kandidáti - kompars? Křoví k té šaškárně? Klauni v tom cirkuse? Vy jste Drahoše znali? Tak proč ne Zeman? - a stejnou otázku si kladly miliony lidí. Proto taky Zeman zvítězil. Ostatní žvásty jsou jen žvásty. Vše je prosté. (občas sprosté - zejména v ČR)

      Vymazat
  26. Jakub Pitron, jeden ze zakladatelů Kroměřížské výzvy, která podporuje J. Drahoše a deklaruje se jako „skupina lidí, která má starost o to, jak se vyvíjí naše země a chce pečovat o to, aby Česká republika vzkvétala a těšila se dobré pověsti u slušných lidí na celém světě“, veřejně napsal: „Voliči Zemana jsou závistivé svině, které je třeba zahubit, protože nemají právo volit.“

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:26: Víte, často mě napadne - proč se lidem tak ten komunismus nelíbil. Nezbývá než na tu Pitronovou výzvu silně zareagovat: HEIL!

      Vymazat
    2. No vida - a kam to napsal? Víme jméno, víme co napsal, a že je to trestné, sprostá urážka a výzva k vraždám, a už někdo podal na dotyčného trestní oznámení, aby se výrok šetřil s následky? NE! Bude se o tom zase jen blábolit, což je nám platné jako mrtvému zimník, a zatím další verbež, prasata a šmejdi, budou někde na diskuzích nadávat, a veřejně nám hrozit smrtí. A stovky pitomců budou plkat kraviny na diskuzích, na odporném bulváru Novinky.cz diskutovat například k článku, jak nějaká žena si po internetu domluvila sadomaso s nějakým dobytkem, a když jí to pak bolelo, ( dokonce musela být v nemocnici) žádala o ukončení toho hnusu, ale dobytek nepolevil, a u soudu se hájil s tím, že "to bylo předem domluveno" a český soudce to POVAŽOVAL ZA ŘÁDNOU DOHODU!!! Takové sračky se píšou jako internetová publicistika na Novinkách / pro počet diskuzí?/.Samozřejmě se do věci vložil státní zástupce - není možno týrat kohokoliv, i když se na nějakém internetu domluvil, aniž měl jasnou představu! Taky si měla nechat třeba vykuchat žaludek zaživa? A člověk žasne, že někteří diskutující dokonce jsou při tom odporném praseti, (chlapi -hlavně a zase chlapi - hnusové, drbny, zženštilé domovnice, chlípníci, a nevykastrovaní zmrdi) - přes sto diskuzí k takovému hnusu. Proč? Je to psané záměrně! Novinářské hyeny vydělávají na blbech, kteří musejí diskutovat! A v dalším článku - zas už "Čapí hnízdo" ( prezidentská štvanice skončila, začne štvanice Babiš) zas hromada diskuzí, urážky, nadávky Babišovi - zas chlapi! Zas havěť s poklopcem! Proč to dělají? Proč pořád lezou po počítači - to nemají nic na práci? K čemu takové chlapy zkažené máme? Proč je máme živit? Ti nemají vůbec co nadávat novinářské verbeži - sami svými žvásty tu verbež krmí -a vědí o tom! Musejí psát ty blbosti? Musejí se denně účastnit toho mediálního humusu? Jsou nemocní? Jsou duševní mrzáci? To všechno jsou otázky, na které nikdo nedá odpověď.Duševní mrzáci si budou hájit své žvanění, a říkají tomu "sdílení názorů" a prasečí mediální šunt jim bude sunout přesně takové články, kterým se dnes přezdívá "publicistika" - jestli ona ta Kroměřížská výzva by se neměla raději zabývat tím, co uděláme s tímto společenským hnojem, který kazí společnost - nic jiného - jen a jen ten mediální hnůj!

      Vymazat
    3. Jakub Pitron patří do blázince, jako nebezpečný a nenávistný psychopat. Zdraví a normální jedinec se takto nemůže vyjádřit o svých spoluobčanech.

      Vymazat
  27. Poradce místopředsedy Senátu a novinář Jakub Pitron ještě napsal :
    "Ano, pavyšuju se nad voliče Zemana, protože jsou to naprosto nemohoucí závistivé svině, které by bylo záhodno zahubit, protože namají právo volit."
    Ostatní jeho názory nejsou publikovatelné, ale teprve teď mi došlo to heslo Jiřiho Drahoše a jeho kolektivu:
    SLUŠNOST JE SÍLA
    Tak to budu radši hulvát!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máte Jakub Janda, Jakub Pitron, Jakub Železný v tom jméně Jakub bude zakopaný pes. Věřte mi, máme ve vchodě Jakuba Bauera, též stejný hňup.

      Vymazat
    2. 14:35-těch biblických jmen je vícero a jsou jedním z poznávacích znaků. Na ty ostatní znaky musíte přijít sami. Podle "ovoce" poznáte strom, ale znáte-li strom, nejezte(nevolte) ovoce. Nejlépe se "kamarádi" poznají při volební podpoře. Je třeba si vzpomenout, až budou opět v různých stranách na předních místech kandidátek!

      Vymazat
  28. Ta elita národa, která se neštítí brát peníze s daní těch, co se věnují práci. Politici, herci, sportovci ... položme si otázku, kdo nám bude více chybět? Herec či sportovec na obrazovce, či popelář??? Po týdnu ... nevím, ale po pár týdnech s plnými popelnicemi, v parném létě, bude odpověď jednoznačná ..... :-)
    ABC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Každý hlupák, který je trochu vidět v TV či novinách se sám pasuje na elitu. Ubohost.
      elitou pro mne jsou lidé výjimeční, kteří mají pro svou zem zvláštní význam - vědci, vynálezci, někteří politici (u nás bohužel minimum) ... atd, rozhodně to nejsou herci, sportovci ani zpěváci s výjimkou pana Gotta. Je hanbou současné doby že tyto nicky povyšuje a strpí jejich nabubřelou sebechválu. Zdravá společnost by je poučila, kde je jejich místo, spučasná společnost je v krizi, nemocná, tak to nedokáže. Čím větší nýmand, tím víc řve.
      Pro mne má stejnou hodnotu popelář jako učitel či vědec, pokud pracují poctivě a záleží jim na své zemi. Žádná práce není podřdná, pokud je tvořivá a přináší hodnoty společosti. Profese jako manažer, poradce, lobbista neuznávám - nic netvoří, jen parazitují, totoéž sportovci - ať sportují ve svém volném čase a pro radost, současný sport a jeho provázanost s politikou se mi hnusí a stydím se za své "spoluobčany", co se vyzvraceli ve výše uvedených komentářích - kdyby ti sportovci sahali panu Zemanovi ke kotníkům, budiž, ale oni nesahají ani tam - hnusná prodejná verbež zaslepená západním lživým pozlátkem, je mi z nich zle, kdyby aspoň drželi huby a drželi se svého kopyta . ale ne, oni chtějí štvát a rozsévat nenávist - proč?, stát se o ně málo staral nebo co? - nahnat je do výroby!!! Všechny! Náš stát potřebuje vyrábět a tvořit, ne sportovat, z toho se nenajíme.
      (pozn. - jsem VŠ s dobrou prací i postavením, ale současně vlastenec a záleží mi na naší zemi).

      Vymazat
    2. Máme shodný názor. Lidé si musí uvědomit, co skutečně potřebují k životu. Propastný rozdíl v ohodnocení práce způsobuje sociální nestabilitu a z dlouhodobého hlediska vytváří široké vrstvy bez vize. Základem společnosti je alespoň trochu spravedlivá dělba práce. Jakmile se některé profese "utrhnou" od průměru, ke všemu profese spojené se zábavou a ne s vytvářením hodnot, potom si pěstujeme problém, který se jednou bude jen těžko řešit jinak, než společenskými otřesy.
      Každá práce má svoji hodnotu a pokud někdo pracuje 8hodin a ještě potřebuje státní příspěvky, je v podstatě nezaměstnaný. Vykonává činnost, která jej neuživí. Lidé ze střední třídy by si měli rychle uvědomit, že čím bohatší budou vrstvy pod nimi, ním bohatší mohou být i oni. A všechny vrstvy mají jediného nepřítele ... horních "deset tisíc" a nadnárodní kapitál, který nás okrádá všechny.
      ABC

      Vymazat
  29. Ad 13:26
    Tak výrok Jakuba Pitrona je už hodný povšimnutí jakéhokoliv státního zástupce.
    Morave

    OdpovědětVymazat
  30. Jak se začně debatovat o elitě národa a kdo tam patří,je neuvěřitelné kolik debilů začně pět,pochlebovat ,moralizovat,poučovat.ukazovat svou znalost,chytrost,vynášet prognózy.Je to ale velká sranda,klábosící elito ..........jelito,kopito platíto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:11 moc makáš na celebrity, blbneš, dej si voraz.
      Poslouchej platíš ty vůbec daně uhlíři!

      Vymazat
  31. Také nejsem obdivovatelem "elit".Ti co se u nás vydávájí za elitu jsou až na VÝJIMKY pouze hochštapleři a exhibicionisti s velmi zbytnělým egem.A jenom na tom vydělávají peníze.Většinou nic neumí a nejsou přínosem pro společnost.Ale bulvár to chce.Ten z nich tu "elitu" dělá.A já nemám ani zájem ,ani důvod jim věnovat svoji pozornost.
    Ti,co by měli být nazýváni elitami /lékaři,vědci,lidi pracující pro společnost..../jsou upozaďováni.
    Jiná je ale tzv."státní elita".Jsou to zaprodanci v řízení státu,kteří pracují pro své chlebodárce-pro světovou elitu.Zájmy svého státu hájí jen na "oko"- otevírají diskuse,zda přidat těm ,či oněm,hodí do placu protikuřácký zákon.....td.A klidně zašantročí OKD,nerostné bohatsví státu,vodu
    a teď naposledy lithium.
    Té první elitě se můžeme smát,to jsou je "chudáci"
    Tu druhou elitu bychom měli z republiky vypráskat.
    Ta nás všechny ničí.

    OdpovědětVymazat