Reklama

.

.

úterý 2. ledna 2018

Ne už Masaryka a Beneše, ale Kurta Knispela máme napříště ctít a slavit

Lubomir Man
2.1.2018 Outsidermedia
Když, tuším, v průběhu roku 2015 navštívil tehdejší ukrajinský premiér Jaceňuk kancléřku Merkelovou, aby ji požádal o další půjčku k dočasnému zaplnění prázdné ukrajinské státní pokladny, pronesl při té příležitosti krátký projev, ve kterém vyzdvihl společný osud obou národů – to je národa německého a ukrajinského. Oba totiž podle Jaceňukova vyjádření se v roce 1944 staly – a to prý též zhruba ve stejném čase – obětí sovětského přepadení.


Když jsem tuhle větu tehdy četl, připadala mi jako výrok šílence, kterého nikdo v Evropě či ve světě nemůže brát vážně, jako něco, čím se Jaceňuk znemožnil v očích nejen Moskvy, ale i Londýna a Washingtonu. Že po takovémto výroku ho snad příslušné úřady Ukrajiny či EU musí spoutat a dovléci k dodatečnému jednání norimberského soudu s válečnými zločinci, že snad i kancléřka Merkelová, sice až dodatečně, ale přece jen se bude od Jaceňukova nehorázného výroku distancovat – ale ono se nedělo nic. Bylo ticho po pěšině.

A to ticho mě už tehdy mělo trknout a napovědět mi, že Jaceňukův výrok nebyl žádným úletem z nedopatření, ale že už v tom roce 2015 šlo o první vlaštovku budoucího výkladu dějin, jak jej ve Washingtonu pro potřeby vojensko-bezpečnostního komplexu vypracovali neokonzervativní stratégové, a jehož hlavním poselstvím pro lidstvo je toto: Rusko bylo vždy agresorem, a to včetně 2. světové války, agresorem zůstává i dnes, a agresorem, proti němuž musí svět sebrat všechny své branné síly, bude vždy i v budoucnu. Tak zní kanón budoucí politiky Západu, podle něj je třeba jednat – a tečka.

Ta tečka není samozřejmě jedna, jsou jich stovky, zaplavují nás denodenně jak hejna kobylek a jednu z dalších jsme měli příležitost vyslechnout si v jednom z nejoslavovanějších dnů roku, čili dnes. Celý jeden pořad v dopoledních hodinách věnovala ČT 24 nikoli oslavě našich vlastních synů a hrdinů, ale oslavě Kurta Knispela, našeho prý rodáka ze Sudet, který se stal zneškodněním 168 nepřátelských tanků nezapomenutelným tankovým esem a hrdinou wehrmachtu. Ale nově – pozor – i hrdinou naším. V naší zemi se narodil a na naší půdě – u Vrbovce na Znojemsku – též zesnul. Čili je to hrdina i s chlupy a vpravdě náš, a proto též na nás je, ještě snad víc než na Němcích, abychom jeho památky a činů vzpomínali a je řádně oslavovali. Jak ČT též dnes učinila.

Vždyť uvažte: Vyřadil – hlavně díky prý geniální schopnosti odhadovat vzdálenosti – jak jsme se z dnešního pořadu na ČT 24 dověděli, 168 nepřátelských tanků. A uvažujte dál. Kdyby těch vyřazených tanků z tanku Kurta Knispela bylo ještě víc – třeba tisíc, nebo dva tisíce – nemusela válka vůbec dopadnout tak bídně, jak dopadla. Totiž porážkou Hitlerovy říše, ale jejím slavným vítězstvím, po kterém bychom my Češi – jak bylo Hitlerem neodvolatelně plánováno – cestovali v dobytčácích stejnými cestami a do stejných táborů smrti, jako předtím cestovali Židé. I my bychom se – a hlavně my – protože jsme měli jít hned po Židech, proměňovali na černý kouř nad komíny elektrických pecí s kapacitou sto spálených těl na jednu pec a jeden den, a padali bychom na rošty těch pecí hromadně, bez výběru a bez vytáček všichni, včetně praprarodičů a prarodičů těch dnešních redaktorů ČT, kteří by se pochopitelně nemohli narodit, a kteří jakoby o to vroucněji a vděčněji dnes dopoledne památku Kurta Knispela s pietou uctili a oslavili.

Určitě už dnes existuje i výbor, plánující vystavět Knispelovi ve Vrbovci jeho pomník. A jediná má naděje, že se tak nestane, se pojí s faktem, že Knispel pálil nejen po Rusech, ale v Normandii a u Caen i po Angličanech a Američanech. Kdyby zabíjel jen Rusy, tak mu ten pomník už v naší zemi natotuty stojí.




Stanův komentář: Přeprogramování na světonázorové úrovni probíhá kontinuálně od roku 1989. A to způsobem odpovídajícím druhorepublikové a protektorátní době. Zatím není tak úspěšné, jak by si jeho autoři přáli. A je na nás, starší generaci, aby se neujalo u našich dětí a vnuků. Vyžaduje to od nás, abychom byli chytřejší a mazanější než novodobí Moravcové, Beranové či ony reinkarnace aktivistických protektorátních žurnalistů, které točí podobné pořady.

147 komentářů :

  1. II. Světová válka začala napadením Polska a Finska. Sousedí Německo s Finskem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:32 Pokud považujete za začátek 2.SV konflikt Finsko-SSSR, tak ten skončil Moskevským mírem 13.3.1940. Kdyby toto byla světová válka, tak by bylo dobře. A jestli chcete tvrdit, že SSSR byl ve 2.SV agresorem, pak prosím vysvětlete, jak to že jeho spojenci byly VB a USA. Tímto nevyvratitelným faktem ztrácí vaše nařčení o původci 2.SV trochu na půvabu, nezdá se vám?

      Vymazat
    2. Druhá Světová válka začala spojenectvím Ruska a Německa. Německo Rusko zradilo, a teprve tehdy se Rusko stalo "druhou stranou" války. Německo napadením Ruska Rusku udělalo tu nejlepší možnou službu, protože z něj udělalo oběť a ublíženého, což do r. 1940 vůbec nebyla pravda, Rusko bylo jedním ze dvou agresorů, původců války Vaším slovníkem.

      Vymazat
    3. 3:17 Spouštěčem války byla Mnichovská dohoda, která Hitlerovi potvrdila, že "spojenci" proti němu nezasáhnou. Jak už po jejím podpisu věděl Churchil, když řekl: „Británie a Francie měly na vybranou mezi válkou a hanbou. Zvolily hanbu. Budou mít válku.“
      Ohledně skutečného začátku 2.SV si zopakujte, kdo a kdy zaútočil jako první. Za začátek nemůžete označovat akce, které byly jen preventivní reakcí na prvotní útok.

      Vymazat
    4. To snad není možné, co Francie
      Anglie a jiné země. Proč zplynovali miliony lidí, když jejkch tažení byla mírová??? Pořád to byly němci a snad budou zemí, která to vše co bylo v 2SV má na svědomí.

      Vymazat
    5. Opakoval bych se, protože nechcete slyšet pravdu. Rusko napadlo Finsko a Polsko a na začátku války bylo spojenec Německa.

      Vymazat
    6. 4:39 - Opakujete "polskou lež", která se snaží dát rovnítko mezi nacizmus a socializmus. Ale jde to fakt ztuha, že?! Ono lhát se musí umět. -

      Mimochodem, WW2 začala přepadením Číny Japonskem, tedy podstatně dřív, než si sebestřední Evropané připouštějí. V Asii také ta válka skončila.

      Vymazat
    7. Rusko bylo spojenec Německa a agresor Druhé světové války. Proč Vám tolik vadí fakta?

      Vymazat
    8. Co je to tady za blbce? Ktere dva staty prepadly 1. Zari 1939 Polsko ty vyplachnuta hlavo?

      Vymazat
    9. Nikoliv! Začala ve skutečnosti napadením Číny na mostě Marca Pola 7. července 1937!

      Vymazat
    10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    11. Více včetně fotodokumentace k vidění ZDE! - https://www.protiprudu.org/mytus-o-nemeckej-podlosti-vojna-s-polskom-5/

      Vymazat
    12. Okamžitě po odtržení Východního Pruska od Říše v listopadu 1920 opustilo toto území 200.000 Němců. Přitom se zřejmě, podobně jako [u českých vystěhovalců] v Sudetech roku 1938, jednalo z velké míry o německé státní úředníky. Až do roku 1934 narostl počet utečenců až na 1,2 milióny. Ustoupili tlaku, který byl vykonáván prostřednictvím odnímání obchodních a profesních licencí, uzavírání škol, fyzických útoků, žhářských útoků, ničení kulturních zařízení a ostatního druhu šikanování. Jenom v roce 1939 opustilo Polsko 90.000 Němců, aby se vyhnuli vykonávanému nacionálnímu tlaku. Nakonec Hitler spatřoval v pronásledování Němců problém, mající prvořadou důležitost, a byl ochoten ostatní cíle resp. předměty vyjednávání (železniční spoje, Danzig) posunout na druhořadé místo.
      Všem zodpovědným činitelům v Evropě a v USA byly tyto líčené nepřístojnosti známy. Dokonce i Churchill upomínal v roce 1932 svou vládu, aby se opět věnovala otázce Danzigu a koridoru, protože jinak prý neexistuje žádná naděje na trvalý mír (Schulze-Rhonhof, str. 15)
      Smlouvu o ochraně menšin, ratifikovanou 28. června 1919, vypovědělo Polsko již 13. září 1934. Počet zabitých Němců před 1. zářím 1939 odhaduje Udo Walendy na 3 až 4 tisíce. Nejprominentnější obětí byl 30. srpna 1939 německý konsul v Krakově, Schallinger. Už jenom to by bylo podle mezinárodního práva mohlo být důvodem k válce. Připravenost Polska na válku se nedala přehlédnout. V kostelích se lidé modlili „za všeobecnou válku“, boj proti Německu byl označován jako křižácké tažení proti novopohanství, na nových mapách bylo Polsko už velkoryse rozšířeno o sousední území, dopisní známky ukazovaly už v lednu 1939 Danzig jako součást Polska a generální inspektor polských ozbrojených sil, maršál Rydz-Śmigły si nechal zhotovit obraz, který jej znázorňoval oblečeného do uniformy, jak stojí před Braniborskou bránou. Britské noviny Daily Mail se tázaly, proč anglická vláda neodpovídá na polské protiněmecké štvaní. Neboť objektivně se musí konstatovat, psaly noviny, že se z německé strany žádné štvavé projevy nekonají. Pokud nechá Anglie tyto věci se takto ubírat dál, „bude mít spoluvinu na tom, pokud dojde k explozi“ (Walendy, str. 317). V Polsku bylo známo 60 protiněmeckých štvavých písní, v Německu ani jedna protipolská. Polsko opakovaně odmítlo Německem předložená smírná řešení. Poté, co se 22. března 1939 navrátilo Memelsko k Německu, nařídilo Polsko částečnou mobilizaci své armády. Tím de facto dle mezinárodního práva vyhlásili Německu válku ...

      Vymazat
    13. Neprovokuj amatére a dej si placku na čelo. Dlouho před M.R. vedli rusáci jednání o paktu proti Hitlerovi s Anglii. Prodlužovali to Anglani donekonečna. Rusakum se jednalo o čas a ten po té, alespoň z části dostali. Tedy nežvaň porad dokola ty stejné blbosti. Tak to bylo a s tím se budeš muset smířit.

      Vymazat
    14. Anonymní2. ledna 2018 3:17
      „Druhá Světová válka začala spojenectvím Ruska a Německa.“
      Válkou se označuje ozbrojený boj. Samozřejmě, že soupeření mezi státy probíhá i v dobách, kdy není ozbrojený boj. Takže to Vaše provolání, je možno libovolně modifikovat. Např., že II.SV začala podepsáním Versailského míru, který byl k Německu nesmyslně tvrdý. Také lze říct, že začala tím, že finančníci začali podporovat Hitlera, atd., atd. Ale co se týče Vaší verze, tak se nejednalo o spojenectví, ale o smlouvu o neútočení. P.K.

      Vymazat
    15. 3:17 Stejně dobře můžete říct, že 2.SV začala spojenectvím Německa a Polska. Polsko uzavřelo s Německem smlouvu o neútočení už 26.1.1934, dávno před SSSR. Navíc nepovolením přechodu Rudé armády přes své území umožnilo Mnichov a obsazení ČSR v březnu 1939, na kterém se agresí na Těšínsko samo podílelo. Takže prvními agresory 2.SV (v Evropě) bylo Německo a Polsko.

      Vymazat
    16. 6:02 Fakta mi nevadí, vadí mi jejich demagogická interpretace. Nazýváte SSSR agresorem s podtextem vyvolat nenávist k současnému Rusku. Ale nepochybné je, že 2.SV válku dlouhodobě připravovalo a zahájilo Německo. Jestli dnes Německo milujeme, proč máme Rusko nenávidět, když jeho role na vzniku 2.SV byla ve srovnání s Německem nesrovnatelně menší? Vaše snažení jen znovu potvrzuje, že logické myšlení se rusofóbům vyhýbá velkým obloukem.

      Vymazat
    17. 14:01 Odpověď je až v závěru studie uvedená jako "nevýhody"! - http://g.cz/17-plus-6-duvodu-proc-by-cesko-melo-byt-soucasti-nemecka/

      Vymazat
    18. Anonymní 3:17
      Mýlíte se, 2.sv.válka začala obsazením zbytku ČR poté, co nás naši tzv. spojenci zradili a o nás bez nás rozhodli spolu s panem Hitlerem(jehož režim financovaly Americké a Britské banky), že naše pohraničí patří Německu.

      Mýlíte se rovněž ve vašem chápání smlouvy Německa a SSSR o neútočení. Tuto smlouvu byl SSSR nucen uzavřít k oddálení války na níž nebyl připraven, poté, co byly vytrvale ignorovány jeho snahy o uzavření spojenectví se západními mocnostmi proti nacistickému Německu. Ostatně SSSR byl v Evropě až poslední, kdo s Hitlerem smlouvu o neútočení uzavřel. Před ním tak učinily Polsko(které navíc s Hitlerem tajně jednalo o společném útoku proti SSSR), Velká Británie, Dánsko, Estonsko a Litva.

      Vymazat
    19. Nóta vlády SSSR, předaná polskému velvyslanci v Moskvě ráno 17. září 1939
      17. září 1939
      Pane velvyslanče,
      polsko-německá válka odhalila vnitřní rozvrácenost polského státu. V průběhu deseti dnů válečných operací ztratilo Polsko veškeré své průmyslové oblasti a kulturní centra. Varšava, jako hlavní město Polska, již dále neexistuje. Polská vláda se rozpadla a neprojevuje příznaky životaschopnosti. To znamená, že polský stát a jeho vláda prakticky přestaly existovat. V této souvislosti přestaly platit dohody, uzavřené mezi SSSR a Polskem. Ponecháno samo sobě a bez vlády se Polsko stalo vhodným prostorem pro různé nepředvídatelné a překvapivé situace, které by mohly představovat hrozbu pro SSSR. Z tohoto důvodu, přes svoji dosavadní neutralitu, nemůže sovětská vláda nadále neutrálně pohlížet na tyto skutečnosti.
      Sovětská vláda také nemůže nečinně přihlížet, jak rodilí Ukrajinci a Bělorusové, žijící na území Polska, ponecháni napospas osudu, zůstali bez ochrany.
      Z tohoto důvodu vydala sovětská vláda nařízení Hlavnímu velení Rudé armády, aby to vydalo vojskům rozkaz překročit hranice a vzít pod svou ochranu životy a majetek obyvatelstva Západní Ukrajiny a Západního Běloruska.
      Současně je sovětská vláda připravena přijmout veškerá opatření k tomu, aby osvobodila polský národ od nešťastné války, do které byl tento vržen jejími nerozumnými vedoucími představiteli a dát polskému národu možnost žít v míru.
      Přijměte, pane velvyslanče, naše ujištění o naší naprosté úctě.
      Národní komisař pro zahraniční záležitosti SSSR V. Molotov.
      Zvláštnímu a zplnomocněnému velvyslanci Polska panu Grzybowskemu.
      Polské velvyslanectví.
      Moskva.


      Vymazat
  2. hovno - nič nevieš a si fašista - poprípadne potomok SS - CCCP si vzalo len naspäť územie ktoré neoprávnene okupovalo Poľsko porušením dohôd z Brestu, tzv Curzonova línia, a na dobytých územiach sa správalo "kresťansky", v tých časoch bolo módne zabíjať pravoslávnych beztrestne, tak ako aj dnes, čím to ? - ako to že fašistický štát ako Poľsko bolo bez výhrad prijal spolok Francie a VB a prečo Polľsko vyhlásilo už v auguste čiastočnú mobilizáciu? - ako to že na africkom území mala VB toľko vojakov, ako to, že vojská Francúzka boli v r. 1939 dislokované v Líbii a Iraku? a toto využil Hitler, neschopnosť VB a Francúzka konať rýchlo, - v r. 1940 malo dôjsť k napadnutiu CCCP práve VB a spol. a Poľsko malo zadržiavať Nemecko, vo chvíli, keď by vypukla vojna malo sa pridať aj Poľsko rozširovaním koridoru okolo Ľvova, a inak spolupráca Nemecka a CCCP sa datuje už k roku 1929 pri spoločnom vývoji tankov a lietadiel, k veci - po rozdelení Poľska sa previedli čistky - hľadalo sa kto pobil 200 000 červenoarmejcov zajatých po krachu Tuchačevského útoku na Warsavu -tzv. zázak na Visle, domov sa vrátilo cca 20 000 - a tí vypovedali - bolo popravených cca podľa Kaganoviča 3500 dôstojníkov a ďalších ktorí sa podieľali na christianizácii - predstavte si aj Wojtylov tatko strieľal neznabohov, čoby bývalý poručík c.k. Uhorska - je to tak, a tí čo nechceli bojovať s CCCP boli odsunutí do Iránu - cca 30 000 tzv. Andersovi vojaci - ta tak - zbytok sú voloviny, tohto ehm, potomka ... vojna CCCP a Fínska bola normálna vojna - končila diplomacia začína sa vojnou, krach rokovaní, žiadne napadnutie zozadu, potme, či ako - a ukázalo sa že Tuchačevsky klamal a napchával si vrecká - konto v Švajci, a šiel, budovanie armády ako proklamoval sa nepohlo -Fíni tlačení Nemeckom nechceli ustúpiť a dostalo sa im práve od nich pomoci - takže Nemecko rozohralo hru, na ktorú doplatilo, a v konečnom dôsledku najviac doplatilo na II svetovú Anglicko, a práve ono po tejto vojne najviac túžilo, lenže útok mal byť vedený na CCCP ... zasa dačo nešlo podla plánu a a tak dnes sa nadobúda myšlienka - Bohovia tvoria dejiny, ale historici majú väčšiu moc, tí ich menia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, napsal jste to téměř bez chyby a s patřičným vysvětlujícím komentářem. Ale zarytým katolickým Polákům, kteří se snaží vykládat historii po svém, se to asi líbit nebude. Poláci jsou vůbec nešťastníci. Jejich "elity" je vždy zatáhnou do nějaké dějinné šlamastiky na "špatné straně". Vsadili na Napoleona - prohráli, pak vsadili na Hitlera - prohráli, dnes vsází na NATO a USA. Dopadnou stejně blbě. A vždy je proto, aby vtáhli do Moskvy s nějakým novým Lžidimitrijem. Škoda jich - Polky jsou docela pěkný holky.

      Vymazat
    2. Ty "historické" hovadiny jistojistě píše ten odulý a přihlouplý Polák, co se nám v Praze na Staromáku snažil za přispění TOPky a americké ambasády rozjet Majdan.

      Vymazat
    3. Skutočné príčiny tzv. fínskej vojny! -https://www.protiprudu.org/mytus-o-nemeckej-podlosti-podivna-vojna/

      Vymazat
  3. Ta vsuvka co by se stalo kdyby válku vyhrál hitler
    je stejně lživá jako že dnešní rusko je zlo.
    my starší generace to víme pane manipulator

    OdpovědětVymazat
  4. Knyspel je národní hrdina bránici demokraciji před putlerem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blbě, zmlkni!

      Vymazat
    2. 6.40 Také jste s Kyjevskými hebreonácky včera hýkal Heil herojam, Slava Bandera, Bandera věčně živý, a další nacistické krávoviny k oslavě BANDEROVÝCH NAROZENIN? Voni panzergenadier? Váš fátr padl u Stalingradu, nebo Knyspelovi nabíjel kanón při ochraně činnosti plynových komor a rozpálených kremačních pecí v KL vašeho svatého Adolfa?

      Vyražte na pouť do Braunau am Inn, než vám nosatci nechají jeho rodný dům konečně zbourat... ale, pravda, poctivě, radostně si od srdce ZAHAJLOVAT si dnes můžete na veřejnosti jedině na Ukrajině, nebo ve třech pobaltských státech. I u nás vás za to ještě zavřou... zřejmě jenom zatím...

      Vymazat
    3. Ale nechaj ho,nech hovorí.Ako by sme potom vedeli,že je blb

      Vymazat
    4. 6:40 Už by jsi měl jet na Ukrajinu a přihlásit se do praporu azov abys přispěl demokracii a svobodě a zadržel „putlera".

      Vymazat
    5. Reconquista je mezinárodní hnutí za evropské “znovudobytí”, inspirované událostmi zimní revoluce v Kyjevě a osvobozeneckého boje v Donbassu. Hnutí se snaží zapálit jiskru nejnovějšího evropského povstání proti dějinnému osudu a postavit očistný oheň oživení po celé Evropě.

      Tato nová generace bojovníků za skutečnou Evropu vznikla, když neo-bolševické Rusko zahájilo nevyhlášenou válku na Ukrajině, zatímco multikulturní EU, plná opovržení pro evropskou identitu, udělala totéž v Evropě.

      Sjednocení ukrajinských patriotů s ruskými a běloruskými spojenci ve válce proti společnému nepříteli (anti-národní režim Putina), který rozséval semeno sváru ve slovanských zemích - to byl první signál, že Reconquista přichází. “Ukrajina dnes, Rus a celá Evropa zítra” - to byl slogan zpečetěn krví kamarádů, které hrdě přijali jako motto příznivci z Německa a Francie, Španělska a Finska. Strom Reconquisty neustále roste a sílí díky vzniku nových poboček příznivců s jejich vlastním národním duchem a symboly. Proto je tento strom nahromaděn neuvěřitelnou národní solidaritou a synergií od dob 2. světové války.

      Nová Evropa, která se táhne mezi třemi moři (Jaderské, Baltské a to Černé), má geopolitický název - Intermarium. Východoevropské země mají mnoho společného: jsou sjednoceny díky svým etnokulturním zvláštnostem a sdílí odpovědnost za budoucnost naší Matky-Evropy, která je pod útokem z východu i západu. Východní obhájci budují Intermarium, opravdový panevropský „reconquest“ odrazový můstek, který přebírá geopolitický model.

      Symbolický význam Reconquista je nesporný v dnešní době, jelikož je to období civilizační kolize. Stará Evropa zmizela v ulicích Paříže, Kolína nad Rýnem a Bruselu. Rozbřesk Nové Evropy je na vzestupu v Kyjevě.

      Vymazat
  5. 6:40
    Zmlkni rektosigmoideani spojení uASSacky tlamoprdel!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reakce sprostotou od toho samého autora aby bylo vidět jací jsou proruští příznivci dobytek. Průhledné! Piš alespoň tak, aby to nebylo poznat, blbe!

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    7. 9,13
      Pastická podělaná tesilko z Hulibrkostánu,je to slabota...ale co chtít,po vožralovi a feťákovi z ASSHOLU Uassackýho bordelu.....?????!!!!
      Nápady a mozek rozhodně neeeee!!!!.-DDDDD

      Vymazat
    8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    9. 9:58 Ahá, už vím, ty budeš ten čtvrtej tady! -http://i.miufa.ru/u/pic/35/bbe76c496911e3ac8ad090f3284aaa/-/17.png

      Vymazat
    10. 11,41
      StBácká královna byla Edgar Hower....tvoje milovaná žůžovvka vid Hulihenová!!!!!.-DDDDD

      Vymazat
    11. 9:17 Tesilka? Taková co má na sobě ten podržkufřik? - https://antikor.com.ua/foto/articles_foto/2014/09/27/14808.jpg

      Tu znáš dobře z obou stran, co? :D:D:D

      Vymazat
    12. P. S.: Sprav si už to "R" konečně, ať ty tvý skřeky rudýho dementa začnou aspoň krpet dávat smysl.

      Vymazat
  6. Nikdy jsem netušil, že mému otci budou přičítány k dobru zásluhy za to, že jako nasazený mladý kluk budoval u Rajhradu protiruské protitankové zátarasy, když nás Rusové přijížděli obsadit/:)/. Ale nevím zda by o nějaké ocenění stál...(nikde to neříkejte, oni tam ti kluci byli zbabělci a Němcům utekli).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dostanou určitě odměnu....buď po hubě a nebo Svatováclavkou orlici s portrétem Emanuela Moravce in memoriam.

      Vymazat
    2. 13,15
      Co že tady untermensch frickům patřilo a má se jim vracet???!!!!!
      Měl by se jim vracet leda 4 letej pobyt uranovejch dolech nebo v koncentrácích!

      Vymazat
  7. Pár krát jem byl v muzeu ve Zlatých Horách . Před pěti léty jsem tam zahlédl papír vytištěny z pc a připináčkem pripîchnut na zdi . Byla tam i fotka Knispela na dovolené jak sedí na zahradě u stolů , dobře že asi poslední . Už Češi zapomněli jak stříleli jejich učitele , poštáky a četníky . Při mobilizaci všichni mladí utekli ze Zlatých Hor za hranici za městem , tehdy to nebylo PL . 95%občanu byly němci . Beneš věděl proč píše dekrety . Věděl že vy Češi jste zrádné děvky . Vlezli jste do prdele Hitlerovi potom Stalinovi a dnes lezete do řiti Merkelové , Junckerovi a USA . Moji dědové nevdechovali kakao ale bojovali , zabíjeli benderovce . Marcel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8:40 je vzorny kolaborantsky text. Autor musel mit z toho pri psani orgasmus.

      Vymazat
    2. 11:13 Špatnej čas a vadná klávesa "R"! Ale jinak přesné na 9:53!

      Vymazat
    3. Anonymní2. ledna 2018 9:14
      Češi jsou historický národ, který měl právo na obnovu své státnosti. Pro tuto obnovu bylo nutno získat souhlas velmocí. V tomto se podařilo Masarykovi velké dílo, že dokázal přesvědčit Wilsona, že vznik Československa, je i v zájmu Ameriky.
      Nové Československo eliminovalo letité potlačování Čechů rakouskými Germány a Slováků Rakousko-Uherskými Maďary. Proto se Němci v naší republice cítili ukřivděně, protože za Rakousko-Uherska byli neopodstatněně zvýhodňováni. To se muselo napravit. P.K.

      Vymazat
    4. Anonymní2. ledna 2018 15:16
      „Češi nejsou národ a už vůbec ne historický. Vše na území zvaném Bohemia a Moravia (římský místopis) vybudovali Němci, na své historické půdě.“
      Ale Wiki říká:
      „České knížectví se stalo součástí Svaté říše římské začátkem 11. století. Zlatá bula sicilská roku 1212 potvrdila Přemyslovci Přemyslu Otakarovi I. dědičnou královskou hodnost a další privilegia Českého království. Český panovník měl být napříště osvobozen od všech povinností vůči Svaté říši římské, až na účast na říšských sněmech.“
      Takže Češi jsou historický národ, který měl právo na obnovu své státnosti. Pro tuto obnovu bylo nutno získat souhlas velmocí. V tomto se podařilo Masarykovi velké dílo, že dokázal přesvědčit Wilsona, že vznik Československa, je i v zájmu Ameriky.
      Nové Československo eliminovalo letité potlačování Čechů rakouskými Germány a Slováků Rakousko-Uherskými Maďary. Proto se Němci v naší republice cítili ukřivděně, protože za Rakousko-Uherska byli neopodstatněně zvýhodňováni. To se muselo napravit.
      P.K.

      Vymazat
    5. Příspěvek Anonymní2. ledna 2018 16:01, se vztahuje ke zřejmě smazanému Anonymní2. ledna 2018 15:16. Kvůli vysvětlení jeho nadbytečnosti. P.K.

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    7. 16:01 Kdes to slyšel Ty Zemanovo synátore,tebe měli zakázáno ve větvích fotit,ale dovedem si ten tvůj lžirusáckej rudoxicht představit.....V BARVÁCH DUHY!!!!!!.-DDDD

      Vymazat
    8. Anonymní3. ledna 2018 10:30
      To je nějaký popis paralelní reality, nebo něčí vidění? Proč autor toho, ještě není v péči Chocholouška? P.K.

      Vymazat
  8. ČT se pořád zhoršuje. Už propaguje i nacisty. ČT je kanál a stoka. Ty jejich diskuse s Moravcem, vždy si tam pozvou tři lidi s identickým názorem, není to žádná diskuse. Lidé jako Jaques Rupnik, nebo Bělohradský jsou tam pečení vaření. ČT je neomarxistická stoka. Ale věří ji už jenom 18 procent čechů, takže OK.
    http://www.epshark.cz/clanek/93/smrt

    OdpovědětVymazat
  9. Koukam se tu urodilo. Resi se kdo, kdy, kde a jak zacal valku. Podil na tom meli vsichni, vcetne Polska. Byli postizeni slepotou a oslabenim ducha, presne tak, jako dnes. Chceme-li dojit ke stejnym vysledkum, muzeme jen pokracovat v nastoupenem kursu. A zadne hadky to nezmeni, jedine kdyz se rozumni, kterych je tu vetsina spoji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Myslíš k restartu, tedy začít znovu a lépe? - http://veda-a-technika.eurozpravy.cz/veda/210211-zkazu-zeme-by-lidstvo-prezilo-svet-po-jaderne-valce-by-ale-nikdy-nebyl-stejny/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

      Vymazat
  10. Hezký šlánek!!, a psaný ve správnou chvíli!
    I komentátor "Stan" to pociťuje naprosto přesně!
    Protože jak je z diskuse ke článku p. Mana patrné, i mezi námi žije rusofobů a nácků víc jak dost.
    Takže se bojím domyslet, jak by to mohlo vypadat, pokud by mediální a socio-"kulturní" mainstream byl v jím vedené debilizaci národa tak úspěšným, jak by si přál. Tito (kavárenští a nesluníčkoví) darebáci se nestydí adorovat jakéhosi nácka a zmetka, a to je proto, že na východní frontě 2. světové úspěšně zabíjel ty, kteří nás osvobozovali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem náhodou zhlédl ten oslavný klip na fašistického vraha. Napsat, že to je neskutečně zvrhlé, je nedostačující. Vychází z toho nesporný závěr: fašismus je neoddělitelnou formou pohybu kapitalismu, který pozbyl schopnost řešit své rozpory jiným způsobem. Stává se součástí systému ve stadiu jeho hnití a rozpadu. V této stoce jsem se ocitli i my. T

      Vymazat
    2. 11:01 Místo spermií v lžidonegerský latrínopalici si pořiď místenku do kafilerky,budeš jí brzo potřebovat ruϟϟackej tlamořitníku!!!!!.-DDDD

      Vymazat
  11. Spousta řečí kolem faktické situace, která je zcela prostá a jednoduchá. Rusko a Německo byly agresory Druhé světové války. Z toho se není jak vyžvanit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tomu přesně naopak! A zde pan vobřezánek uvádí i proč! - https://www.youtube.com/watch?v=K6q0MeLHrK0

      Vymazat
    2. Rusko dodnes nepřiznalo, že do r. 1941 bylo s Hitlerem jedna ruka, a přemalovávají před sebou i před ostatními dějiny podle vzoru Potěmkin.

      Vymazat
    3. 11:39 - Píšete blbiny a vy sám víte, že to jsou blbiny. Podsouvat protisovětskou propagandu z dob paktu Ribenttrop-Molotov do dnešní doby, kdy jsou známa všechna fakta o vzniku války i o období těsně před ní je projevem úplné ignorace nebo zlého úmyslu. Lhát a lhát, překrucovat a překrucovat, to je pracovní metoda protiruských propagandistů, kteří si navíc záměrně pletou Sovětský svaz s Ruskou federací. Není náhodou autor redaktorem ČT? Podle IQ i blbin, co tu tapetuje, bych se ani nedivil. Leo

      Vymazat
    4. 11:39 S kým mělo bejt "jedna ruka", osle? S Anglánama, který již Boutmy v roce 1906 ve své Obžalovací řeči popsal takto:

      "Za Anglii bojují a finančně se ruinují druzí národové, ona však žne plody jí uměle rozsetého sváru: získává vhodné přístavy a soustřeďuje ve svých rukách dlužní povinnosti druhých národů. Výsledkem všeho jest to, že národy veškerého světaplatí Anglii jako procenta ze státních dlužních úpisů, z obligací a akcií různých podniků každoroční dobrovolonou kontribuci pěti miliard franků. Disponování tak ohromnými peněžními prostředky poskytuje anglické vládě — jež zcela správně je nazývána vládou bankéřů — ohromný vliv na vnější i vnitřní záležitosti druhých států, pokud nejen vnější vojny a vnitřní převraty, ale i mírný směr sociální myšlenky pomocí tisku potřebuje peněz a zabezpečuje převážný vliv tomu, kdo dovede dáti peníze za určitých podmínek a k vůli dosažení cíle, jenž se hodí rozpočtu věřitelovu. Tímto vlivem peněz objasňuje se drzé chování anglické diplomacie a bezohledný tón anglického tisku, jenž dobře ví, že síla není v právu, ale v argumentech. Tím se objasňuje pokorné podrobení diplomacie a tisku druhých zemí v pravdě nejnepodobnějším požadavkům a výkladům anglických autorit. Veškerá vnější politika Anglie představuje řadu do nebe volajících porušení mezinárodního práva, což nevadí Anglii, aby ve většině případů byla autoritativní vykladačkou téhož mezinárodního práva. Anglie vede výlučně věrolomné vojny proti slabým a bezochranným; při tom je vede s neslýchanou krutostí a s porušením všech konvencí. Proto přece však hlas Anglie bývá ve většině případů autoritativním rozhodčím v otázkách humanity. Anglie vnáší vojnu a zmatky do všech zemí, s nimiž má styk; ale angličtí rádcové bývají vysoce ceněni na cizích dvorech a monarchové jich vlivem svržení odcházejí, aby zakončili svůj
      neslavný zbytek života v téže Anglii, které oni sloužili a která je zahubila.
      Dějiny nám ukazují, že kazily stát, jenž vstoupil v Svaz s Anglií, nevyhnutelně tím nastoupil dráhu k své záhubě; ale vzdor zdravému instinktu národů, jejich diplomati a vůdci periodického tisku nepřestávají snažiti se po záhubném spojenectví s těmito moderními Kartaginci."
      (Za Anglii dosaď USA!)

      Vymazat
    5. Kdyby Německo nezaútočilo na Rusko, tak by spojenectví Ruska a Německa pokračovalo i ve válce proti Anglii. Němci a Rusové byli do r. 1941 spojenci, už se proberte.

      Vymazat
    6. 10:39 Když pak napoleonskými válkami bylo Rusko na několik desítek let odřezáno od nějakého evropského státu, který by byl jasným spojencem (tento stav vyvrcholil v době tzv. Krymské války), tak si jej Alexandr II. pomocí Bismarcka vytvořil v sjednoceném Německu, které do té doby ztratilo 300 let po které jiné velké evropské národy získávaly kolonie! Navzdory tomu bylo Německo najednou světovou mocí s níž bylo třeba počítat a neúprosně se stávalo nejsilnějším národem Evropy a druhýmna světě. V roce 1905 bylo celosvětově 95 procent vědeckých článků napsáno v němčině. Němci vládli vědě i opeře, poezii i teologii, filozofii i průmyslu. Dvacáté století mělo být německé století, a ačkoli to byl v tu chvíli národ poměrně militantní, první válku rozhodně nezačalo – a druhá byla pokračováním té první!

      Vymazat
    7. Amatérský hobby-historiku 11:51 - pamatuj si propříště a napořád: v historii žádné KDYBY neplatí!

      Vymazat
    8. Cenzore, víš, že to dělám, protože vím, že Tě to baví.

      Vymazat
    9. Re (11:51):
      Smlouvy o neútočení byly mezi Německem a několika evr. zeměmi (POL, FRA ..) přece podepsány ještě dlouho před tou se Sov. svazem! Vždyť ta byla podepsána až v době samého předvečera válek rozpoutaných Německem.
      To však rozhodně nebyly spojenecké smlouvy!! To zde podsouváte buď jen z obyčejné blbosti, osobní vypatlanosti či ve zlém úmyslu. Vše špatně!
      Sov. svaz si tou smlouvou hleděl získat alespoň chatrnou záruku své územní nedotknutelnosti a také oddálit čas, kdy bude nucen vstoupit do války s hitlerovským Německem. O jejímž vzniku v té době mohl pochybovat snad jen omezenec, ne však vedení Sov. svazu.

      Vymazat
    10. V květnu 1941 dodal Sovětský svaz 5 000 tun indického kaučuku, což zásadním způsobem vyřešilo kritický nedostatek pneumatik, potřebný pro operaci Barbarossa.

      https://cs.wikipedia.org/wiki/Pakt_Ribbentrop-Molotov

      Do r. 1941 věrní spojenci.

      Vymazat
    11. 13:07 - přečti si po sobě, blbe, cos tu nasmolil! SSSR kaučuk nedostával, ale koupil. K o u p i l !!! Chápeš ten významový rozdíl?
      Poláci od roku 1934 do 1.9.1939 velcí spojenci Hitlera. Smlouva R-M byla nutností, když byly vyčerpány všechny možnosti jednání o tomtéž s Anglií a Francií. Navíc Angličané plánovali bombardování naftových polí v Ázerbejdžanu (Baku). Takže SSSR (Stalin a spol.) dodával materiál, ropu, obilí Německu, které si to rozdávalo s Francií a Anglií, aby je odvrátilo od imperiálních akcí proti sobě. Když chceš vykládat historii, tak celou an ne její propagandistický protisovětský díl. Ostatně meleš blbiny, SSSR už dávno není.

      Vymazat
    12. 13:51 Ono za všecko se jednoduše zaplatit nedá. Je málo známý fakt že americký program půjčky a pronájmu umožnil Rusům se za války volně pohybovat po území USA a učit se novým technologiím (z retrospektivy se tento krok jeví jako silně naivní a idealistický). V rámci této spolupráce tak v roce 1941 bylo na území USA až zhruba kolem 1200 ruských inženýrů, kteří se školili moderním technologiím a postupům, k tomu je nutné připočíst zhruba několik stovek dalších tzv. OJT (On -The-Job-Training), tedy Rusů na stáži či na praxi v amerických továrnách. A to dokonce i z oblastí, kde Rusové žádnou smlouvu či dlouhodobější spolupráci s USA nikdy neměli - např. podle knihy Dark Sun: The Making of The Hydrogen Bomb od Richarda Rhodese (potvrzeno i výstupy z projektu Venona či deníkem majora Jordana) se jednalo i o oblasti raketového či rozvíjejícího se jaderného průmyslu (včetně dodávek jaderných komponentů apod.). Samozřejmě není také divu, že Rusové tuto spolupráci zneužili a v USA si rozšířili již bez tak širokou základnu špionů a agentů, kteří jim pak po válce prozradili spoustu amerických vojenských tajemství a technologií. Rusové díky této velmi „zištné“ pomoci ušetřili obrovské finanční prostředky na vývoj a výzkum či nákup těchto technologií – tato částka by se pohybovala v desítkách miliard rublů za každý rok pomoci! Navíc s tím se dostali i k technologiím, které by normální cestou jistě nezískali. Obecně tak můžeme zakončit asi tak, že díky této části Lend-Lease se Rusům podařilo získat takové technologie, které jim umožnily stát se jednou ze dvou velmocí 20. století.

      Vymazat
    13. 13:07 Ty jsi ale totální idiot! Nejenžes mi neodpověděl proč by neměli euroazijské mocnosti spolupracovat v boji s prašivými parazitními Atlantisty, ale navíc kvákáš sračky bez myšlenky! Kde by se v Rusku vzal nějakej kaučuk ty blbe!!! Sami museli vyrábět z pampelišek nekvalitní náhražku, ty vole jeden ...

      Vymazat
    14. Ten zdroj si protiřečí! Na počátku píše že po Stalinově agresi proti Finsku Britové ukončili odchodní dodávky do SSSR a přerušili hospodářské styky a pak tam kvákaj že měli nějaký kaučuk z Indie! To byla ale britská kolonie, ta nemohla sama obchodovat s kým se jí zachtělo! Tam byl anglickej místokrál! A za druhý, kdyby nějakej kaučuk nějakým záhadným způsobem obdrželi, tak ho nebudou dodávat Německu, páč sami potřebovali každej litr jako sůl!

      Vymazat
  12. Prvopocatek II.SVETOVY byl při napadení Činy Japonskem ty znalce havlodejin!!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Tak je pěkně popsáno co by s našim národem fašouni provedly. První židé a pak Slované.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. To je stará známá věc! Žid vždy trestal národy mu nepoddajné (Španělská říše, Osmanský kalifát, Ruské impérium) a odměňoval ty které ho hostily a s ním se o lup podělily (Nizozemci, Angličané, Američané)! A celých 1300 let historie evropské civilizace o tom svědčí! Američtí židáci jakým byli Baruch či Morgentau měli zájem poškodit jak Německo, tak i uvrhnout do koloniální závislosti země východní a střední Evropy, nás nevyjímaje! V jejich plánu odsunu Němců byla obsažena dvojí škoda pro nás: 1. zemědělské na několik států rozdělené Německo by nestíhalo uživit početné přistěhovalce z východu a dostalo by se na pokraj hladomoru. 2. země zbavené schopné populace by upadly do zaostalosti (což se stalo) a navíc by se usnadnilo vítězství komoušských protibílých sil v těchto zemích (což ovšem se stalo taktéž). Jenže plán přeci jen hochům stoprocentně nevyšel! A to navzdory tomu že zavraždili Pattona a jiné velké muže bránící zájmy naší rasy! Totiž postavil se jim sám FDR, což nečekali a po něm i Churchill a proti realizaci té první části byl i sám Stalin! Proto byl tento zločinný plán realizován jen v té druhé části - tedy odsunem Němců z území ovládnutém Moskvou, protože s tím počítaly loutkové Kremlem dosazené vlády těchto zemí, jimž se hodila možnost odstranit tento poslední problém k nastolení rudé totality.

      Vymazat
    4. 8,16
      BLA,BLA,BLA,BLA.......BLA A TAK POŘÁD DOKOLA

      Vymazat
    5. 8,19
      Hulihenová,nástup na kontrolu vercajku pornoJandy a toho zrzavýho nesvéprávnýho šábesdekla....jeho jarmulka ti udělá na ptákokschitě reklamu zdarma!!!!!!.-DDDD

      Vymazat
    6. 8:48 A v makovici to máš jinak v pořádku, kreténe anmtisemitskej? Ti dám šábesdekla že se ti ta škaredá fašounská makovice votočí celá dokola, hovado putlronáckovský!

      Vymazat
    7. 8:44 Dějiny se opakují no! Tak vymysli nějaký způsob jak to zastavit. Jenže ten tvůj slizkej škaredej mozol trčící mezi rachitickými ramínky rudohnědýho pomatenýho kretena nic smysluplnýho vysliznou nedokáže ...

      Vymazat
    8. 10,02
      Nejsem antisemita ty volotrku,ale ten tupej zrzavec si jiný jméno než šábesdekl nezaslouží!!!!!!
      A vychladni nebo tě zkopu,že tě ty slabomyslný eurohovnotný kamarádi nepoznají!

      Vymazat
    9. 10:02 A ty zklidni hormon, my si tuhle usssslintanou vječně vzteklou jandoputlerující rudohnědku dokážem pokrotit sami!

      Vymazat
    10. 10,07
      Za to ten tvůj ASSHOLE místo palice je samá myšlenka ty sračko májová!

      Vymazat
    11. 10,10
      Noooo ty určitě,hlavně si sežeň návod ty uASSackej genitále!!!!!

      Vymazat
    12. 10:10 Půjdete do vězení a tam už vás naučí slušnému chování! I s Dvořákem a celým tímhle rudohnědým spolkem. Tam tě kopou jiní, Putinův nácku!

      Vymazat
    13. 10:13 Sprav si už to "R" konečně, ať ty tvý skřeky ruϟϟkýho dementa začnou aspoň krapet dávat smysl :D:D:D

      Vymazat
    14. 10,14
      Vy uASSacký vygumovaný teplárenský rozkuřovačky tam budete dřív,takže si nech pindy na jindy,chcípáku syfilitickej!

      Vymazat
    15. 10,17
      A ty si pořiď mozek ty pornoJandovo spermie tupá!:-DDD

      Vymazat
    16. 10:14 To je putlerista, né nacista. Pomatenej siožidák! Lizprdelič týhle bandy kremlochazarů! - http://iks2010.info/?p=121326

      Vymazat
    17. Jen s tím rozdílem že z těch opic je tenhle šelomí prd ten nejškaredější:))) - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/Rus-331.jpg

      Vymazat
    18. 10,22
      Ty Onanovo synátore,tebe měli zakázáno ve větvích fotit,ale dovedem si ten tvůj lžinegerskej ptákoksicht představit.....V BARVÁCH DUHY!!!!!!.-DDDD

      Vymazat
    19. 10,27
      Takže Petr Janda je tatínek tvojí spoluhulibrkovnice mámy porno Jandy z eurohovnostánu???!!!!
      Proč seš ty pitomej ASSHOLE šábesdeklovic nepochlubila???!!!!:-DDDDD

      Vymazat
    20. 10,35
      Místo spermií v lžidonegerský latrínopalici si pořiď místenku do kafilerky,budeš jí brzo potřebovat uASSackej tlamořitníku!!!!!.-DDDD

      Vymazat
    21. Dík za inspiraci. Krapínek to poupravim (maje funkční "R" a "ϟϟ" a pošířím po dalších diskusích:)))

      Vymazat
    22. 12:14 To je velký omyl! Češi byli za Hitlera uváděni výslovně jako árijský národ a v osobních průkazech měli uveden rodokmen předků; z českých chlapců se měl vytvářet nový nacistický vůdcovský dorost na elitních školách NAPOLA; čeští muži měli být přijímáni do řad SS; „česká krev“ byla zákonem chráněná před míšením se Židy… Etablovaná česká historiografie k těmto skutečnostem mlčí, jelikož se tato historicky podložená fakta nehodí do narýsovaného konceptu, podle nějž neměli Češi v nové Hitlerově Evropě fyzicky co pohledávat. Je ovšem fakt, že převážnou část Čechů a Židů spojovala nenávist k nacistickému Německu. Zatímco však Češi německý národ upřímně nenáviděli, neboť jej chápali jako ohrožení své národní suverenity, Židé tento pracovitý národ svým typickým způsobem milovali a nenáviděli pouze nacisty, kteří jim znemožnili z jeho práce profitovat. Jakmile byli nacisté poraženi, okamžitě se začali do Německa odevšad hrnout, podobně jako zlatokopové do oblasti zlatých nalezišť.

      Vymazat
  14. "Kdybych řekl, že budoucnost Západu vidím velmi pochmurně, znělo by to pořád ještě příliš optimisticky." - JAN KELLER

    (celý rozhovor: http://casopisargument.cz/2018/01/02/zapad-ma-vsechny-duvody-aby-prozival-civilizacni-uzkost-mysli-si-sociolog-jan-keller/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pan Keller asi neslyšel o sebenaplňujících se proroctvích.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Místo keců o proroctvích si pořiď mozek ty ruϟϟáckej genitále!!!!!

      Vymazat
    4. Protože Jandera je tatínek tvojí spoluhulibrkovnice mámy pederasta Šelomova z Chujlostánu???!!!!
      Proč seš ty pitomej ASSHOLE šábesdeklovic nepochlubila??

      Vymazat
    5. 10,38
      JOOOO,Jandera?????
      Tebe když eurohovnotnej pornoJanda obšťastnuje tak nesmíš stát tak blízko zdi....takhle seš ty uASSackej kriple debilní a ještě se každej den třískat o zeď do ksichtolatríny to dá zabrat!!!!!!!
      To pak není vlastní ani ten lžidonegerskej prákorypák,natož souvislá věta!!!!!.-DDDD

      Vymazat
    6. 10:51
      JOOOO,Mandela?????
      Místo šelomohovnot v lžiputlerský latrínopalici si pořiď místenku do kafilerky,budeš jí brzo potřebovat ruϟϟáckej tlamořitníku!!!!!.-DDDD

      Vymazat
    7. 10,56
      Pořád budeš stát u tý zdi ty uASSacká chudinko bez vlastní myšlenky????
      Inu,když se rozdával rozum,tak čokovopice jako ty a tvůj fotr Onana chyběli a teď už to ani jeden nedoženete.....a ty u zdi s ASSHOLEM v permanenci eurohovnot už teprve neeee!!!!.-DDDDDDD

      Vymazat
    8. 11:11 U který zdi? U tý co stojí tenhle šábedekl?
      - https://ic.pics.livejournal.com/lorddreadnought/76765949/23186/23186_1000.jpg

      A co je "myšlenka" u šelomího pšouka? Šíření smradu z putleří lejnolíhně? V tom případě souhlasím - mou prací je tento smrad rozhánět ...

      Vymazat
  15. Čestný muž by nedovolil publikaci svých článků na serveru, který cenzuruje diskuzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čestný muž nepíše antisemitské, nacistické a sionistické kraviny, není šovinista ale vlastenec, má vybraný slovník a nadávky, ponižování druhých, hulvátství a sprostota jsou mu vzdáleny. Vy čestný muž nejste.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  16. 13,08
    Zmlkni Hulihenová!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty si pořiď mozek ty ASSHOLE co místo palice je samá myšlenka na pornohodnoty z Olympiku ty lejnolahvárníku!

      Vymazat
  17. The start of the war in Europe is generally held to be 1 September 1939,[9][10] beginning with the German invasion of Poland; = Wikipedia

    Co to tady pořád mele ten starý, nenávistný, žlučovitý přemřela 11:19 o tom, že Rusko a Německo byly agresory Druhé světové války? Takoví vygumové fakt existují, nebo jen provokuje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rusko napadlo Finsko a Polsko. Můžete si to přečíst v učebnicích s datem vydání r. 1990+.

      Vymazat
    2. November 1939
      30: The Soviet Union attacks Finland in what would become known as the Winter War.

      1: Russia continues its war against Finland; Helsinki is bombed. In the first two weeks of the month, the Finns retreat to the Mannerheim line, an outmoded defensive line just inside the southern border with Russia.

      14: The USSR is expelled from the League of Nations in response to the Soviet invasion of Finland on November 30.

      29: As the year ends, the Finns continue to have successes in fighting the invaders, along the way capturing many men and vehicles.

      Vymazat
    3. No to je mi ale argument. Které polské nakladatelství tu učebnici vydalo?

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  18. SSSR chtěl ochránit Lenigrad v nevyhnutelné válce tím, že získá území od Finska, bylo to pro něj životně důležité a s Finskem nejprve vyjednávalo, až pak válčilo.
    Pakt s Německem uzavřelo poté, kdy s ním smlouvu o přátelství a pomoci odmítly postupně všechny evropské země...chtělo oddálit válku a povedlo se, podstatnou část zbrojní výroby stačilo přesunout za Ural-.

    Na západní Ukrajina, kterou SSSR pp vpádu Nmců do Polska odtrhlo byla přesně tím, úeemím, které do roku 1918 patřil casrskmu Rusku.

    Nakonec, dnes se mohou kamarádi s Polskem vyrovnat a postoupit mu - Ukrajina Lvovskou a Volyňskou oblast a Litevci kus země včetně Vilna.

    Pak , samozřejmě, bude muset Polsko vrátit západní oblasti, které mu SSSR na Německu získal a které mu do té doby nikdy nepatřily.

    Bude nutno také utajit skutečnost, že americké firmy obchodovaly s Hitlerem skoro do konce války, tedy i tehdy, kdy američtí vojáci s ním bojovali...a že Francie i hrdý Albion před ním lezly po kolenou.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nutno ovšem také zmínit pak o neútočení mezi Německem a Polskem z roku 1934. A poslední věta patří tomu dementovi, který tady vykřikuje, že 2. světovou válku snad začal SSSR.

      http://totallyhistory.com/german-polish-non-aggression-pact/

      Vymazat
    2. 13:56 Kde mohla bývala Evropa bejt, kdyby v čele Polska nestali tupí bekouni, ale nějací skutečně inteligentní lidé! - http://img15.deviantart.net/8736/i/2013/256/2/e/pakt_ribbentrop___beck_vol__2_by_coszniczego-d6m4e0q.png

      Vymazat
    3. Ten nešťastník uvedl, že to najdete v popřevratových učebnicích dějepisu, to znamená, že takto nám prznějí děti ve školách. Zřejmě je jedním z nich.

      Vymazat
  19. zajímavé, jak rychle spolu s rusofoby přibíhají antisemiti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš opačně, ne? Ruský ideolog a filosof Platonov tvrdí, že právě USA vznikly jako epicentrum židozednářské civilizace. Tato země se formovala hlavně pod vlivem židovských živlů a slovy W. Sombarta byla „emanací židovského ducha“. Všechny síly zla, brutality, rozvratu a rozkladu, které jsou vlastní židozednářské civilizaci, se v historii USA uskutečnily nejúplněji a nejdůsledněji. Aby skrylo své zločinné plány před lidstvem, vytváří světové zákulisí propagandistické mýty, jejichž cílem je překrucovat historická fakta. Hlavním takovýmto mýtem je mýtus o „holocaustu Židů za druhé světové války“. Jsou podnikány pokusy podat věc tak, že hlavní obětí byli nikoli Slované, ale Židé. Podle výpočtů historiků za války podle maximalistických odhadů zahynulo ne více než 1,5 mil. Židů. Propagandisté holokaustu a především sionistické kruhy tento počet zečtyřnásobili, když rouhačsky uváděli počet šesti miliónů zemřelých Židů. Z kořenů staré slovanské civilizace vyrostl strom, jehož každá větvička se natáhla vlastním směrem. Je nutné vzít v potaz, že národům slovanské civilizace připadl obtížný historický úkol – být baštou, která stojí v cestě silám světového zla v nejširším smyslu tohoto slova – západní a osmanské agresi, fašismu, sionismu.

      Vymazat
    2. Umím si představit, možná je to doložitelné, jak za dobrodruhy západu se posouvá tato civilizace.

      Vymazat
  20. (Rozhodně nechci všechny denunciačně házet do jednoho pytle, ale)
    připomínám, že cestu k tomuto přepisování dějiny u nás otevírali mj. Ján Mlynárik (v samizdatu: "Danubius") a Petr Pithart + Petr Příhoda + Milan Otáhal (="Podiven").

    Zejména u Petra Pitharta, potomka prominentní komunistické rodiny, by jistě leccos zajímavého odkryla psychoanalýza. V antikomunismu exkomunisty sotva někdo překoná. Obecně platí české úsloví o poturčenci, které charakterizuje "obrácené na víru".

    U lidí jako Václav Havel (abych jmenoval někoho známějšího) šlo podle mého spíš o projev nevzdělanosti (ignorantství) - čili to "houpání na kolenou" bych tolik nepřeceňoval.

    U mladších, jako Kateřina Tučková, k tomu navíc přistupuje touha literárně se proslavit; přitom jako cestu slibující úspěch vidí něco, co mylně považuje za nonkonformismus. V rámci možného se jí to jistě podařilo.

    OdpovědětVymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  22. 14:10
    Tvoje máma dělá cenzora v kterej novinách.....Novinkách?

    OdpovědětVymazat
  23. Před druhou sv. válkou byla podepsaná spousta smluv a paktu jako : Mnichov , Ribentrop Molotov . Hlavně kamarádi nezapomeňte že chteli vyvraždit podlidskou rasu nás SLOVANY Marcel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:12-druhou variantou by mohlo být za Ural vystěhovat Němce, aby se zachránili před islamizací.

      Vymazat
    2. 15:35 To sotva! Dnešní Pseudoněmci jsou jen pouhé nemnožící se a proto vymírající polobuzny schopné plivat na pokyn cizáků na dějiny svého vlastního národa! Nad zájem národa je jim sloužit té nejodpornější xenofilské havěti, hodlající podkopat a zničit základy naší - tedy Bílé civilizace!! Německo po svém sjednocení se nikomu zvenčí "otvírat" nepotřebovalo! Samo kolonizovalo a rozvíjelo se! Německá Jihozápadní Afrika se stala domovem pro statisíce Němců, kteří tam byli svrchovanými pány a místním lidožroutům, různým těm Herrerům apod. předali základy kulturního chování! A sami si žádnýho z nich, aby je čímkoliv "obohacoval" do Německa nepustili! A proto bývávali hrdými Němci! Kdyby se nevzdali, tak by je nikdo porazit nedokázal. To že válka skončila je pouze dílem politiky bílé Ameriky (+ Stalina a jeho známému "Hitlerové přicházejí a odcházejí, ale německý národ a stát zůstává!") , která dala jisté přísliby vládnoucím německým kruhům, že na tom budou lépe než s Hitlerem. T co vyvolali obě světové války původně počítali právě s Německem! Přesedlali až v důsledku podobných příslibů od Bílých Britů:)) Takový paradox dějin - https://www.protiprudu.org/mytus-o-nemecku-ako-narode-zla-cast-2/

      Vymazat
    3. 16:04- trochu si protiřečíte, asi z nostalgie, co bývalo. Podobně na tom byl Řím. Já jen doufám, že se islamizace zastaví na hranici bývalé "železné opony" a bývalé enklávy poněmčelých Slovanů(Berlín, Rujána) se zachrání s námi.

      Vymazat
    4. 16:57 Nezachrání, Miroslave, nezachrání. Nelze vyhrávat bitvy prohrané války - https://www.youtube.com/watch?gl=RU&hl=ru&v=utviTooRdR4

      Pravda, že odsunout za Ural Němce dnešní by je nespasilo, tu oblast budou kolonizovat Ujguři, Uzbeci, Turkmeni a další žlutí musulmani ...

      Vymazat
    5. 17:12- Zbývá tedy kruhová obrana Německo-Rusko a čekat kam se "vrtne" Čína a USA? Kdo provede obrat v Německu bez zhroucení EU?

      Vymazat
    6. 17:43
      To je fakt hlavolam...

      Vymazat
    7. 17:42, 17:46
      Zdegenerovaní Západoevropané, čekají záchranu od nás. My ji snad od nich nečekáme. Ale není v našich silách zachraňovat tyto občany, kteří si volí Merkelovou, Schulze, nebo Macrona.
      Můžeme si pouze z toho vzít odstrašující příklad a touto cestou nejít. A naopak, tento náš příklad by jim mohl pomoci, se vzpamatovat. P.K.

      Vymazat
    8. Dnešní Němci jsou nadupanci od rudé armády . Takže mix germanslovan . Rozkaz zněl jasně : znásilnění Berlína byla jen trpká kapka za to co dělali německé sadistické bestie v evropě . Proto je dnes mnoho germánu mírumilovní a nedokáží se ubránili čmoudum .

      Vymazat
  24. Odsunout slimaky a jejich milce do moře a frickodrek do věcných lovišť....a místa bude habakuk!!!!

    OdpovědětVymazat
  25. Omyl. Druhá světová válka začla v roce 1939, kdy Německo spolu s Polskem přepadlo zbytek Československa. O tom Poláci nechtějí slyšet, ale byli to oni, kdo rozpoutali to peklo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:10 a ostatní

      Druhá světová válka je mylné označení, protože ta první nikdy neskončila, neskončila dodnes. Politika (tak, jak se praktikuje) je pokračování války jinými prostředky. Slovo hybridní je jen příkrasa, aby řeč nestála.

      A chcete-li to trochu do hloubky, přečtěte si "Kacířské eseje o filosofii dějin" Jana Patočky.

      Vymazat
    2. (18:22 dodatek:)

      Komu by byl Patočka málo marxistický, může si k pochopení epochy vzít "Století extrémů" Erica Hobsbawma.

      Vymazat
    3. 18:24
      Ta pska svině nás začala vyhánět dřív než Dolfi!!!!

      Vymazat
  26. Oslavování "nacistických hrdinů", vrahů našich otců, matek i prarodičů, se u nás věnuje u příležitosti jejich životních jubileí i odborný tisk, např. lékařský. Ale čemu se divíme, když funkci jednotek SS a wehrmachtu převzali v současnosti ti z lidstva "nejcivilizovanější".
    Jinak - SSSR skutečně vyhlásilo Finsku válku, když selhala vyjednávání o výměně předpolí Leningradu za část poloostrova Kola. Polsko nebylo SSSR napadeno, ale naopak polský maršál Pilsudski, první nácek v Evropě, v r. 1919 vtrhl do SSSR a anektoval území Běloruska a Ukrajiny a okupace trvala tohoto území Polskem až do r. 1939. Válečnou výpravu do rodícího se SSSR uspořádala také Británie, USA a Francie, ale byli vypráskáni i s bělogvardějci. Ti pak za své válečné zločiny byly např. i v ČSR, kde se ukryli, po osvobození pochytáni Rudou armádou a skončili v gulazích na Sibiři. Taková je pravda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to v podstatě pravda, pokud přijmem teorii že EU je nacistický projekt! pak by nám bývalo odpadlo mnoho současných starostí! - http://img15.deviantart.net/8736/i/2013/256/2/e/pakt_ribbentrop___beck_vol__2_by_coszniczego-d6m4e0q.png

      Vymazat