Reklama

.

.

sobota 27. ledna 2018

Nejhorší možný výsledek



Stanislav A. Hošek
27. 1. 2018

Očekával jsem sice těsný výsledek druhého kola prezidentských voleb, ale ne zas tak těsný, jaký je ve skutečnosti. Říkám to nerad, ale pokud bych si přece jen připouštěl tak těsný poměr hlasů, pak bych byl raději, kdyby hovořil pro Drahoše.

Mám k tomu několik důvodů. V prvé řadě ten, že voliči Zemana jsou ve své většině lidé neprivilegovaní. Mezi voliči Zemana se najde jenom málo celebrit, spíše jsou výjimkou a těm média spolehlivě znemožňují prezentaci jejich názorů. Logicky proto mezi voliči Zemana je jen málo příslušníků elit z nepolitických kruhů, ale naopak s rozhodujícím vlivem v médiích a v jiných skrytě mocenských institucích. 

Z čehož plyne, že nejsou přirozeně dravější, schopnější rychlejší sebeorganizace a hlavně nemají možnost plně se věnovat veřejné činnosti, protože musí každý den do práce, aby si zajistili alespoň minimální živobytí.

Za druhé. Mezi voliči Zemana je nesporně méně osobností kreativnějších, s různorodými talenty, protože se tím neživí.

Za třetí. Za Zemanem stojí vlastníci spíše malých kapitálů a s vysokou pravděpodobností nikdo ze sfér globálních financiérů a spekulativního kapitálu.

Za čtvrté. Zeman prohrál nejméně ve třech největších městech ČŘ. V nichž je mnohem větší šance na pořádání hromadných protestních demonstrací a dokonce silnějších protestů a navíc je jde lépe ve velkých městech mediálně pokrýt. Čti manipulativně zneužít.

Za páté. Výsledek voleb je tak těsný, že může přímo inspirovat k myšlenkám na všemožné protesty, ale dokonce až český „Majdan“.

Těchto pět důvody plně stačí k tomu, abych měl obavy z blízké budoucnosti naší země. Kdyby totiž hovořil ve prospěch Drahoše, nevytvářel by šanci k opravdu vlivnému odporu vůči zvolenému. Ne, že by byli voliči Zemana méně zarputilí, neslušnější, či nedemokratičtější, ale prostě proto, že mají k jakémukoliv odporu mnohem horší možnosti.

Jsem zároveň přesvědčen, že Zeman by se již v okamžiku prohry projevil jako státník a pokusil se podpořit klíma ke stabilitě v zemi. Přiznám se, že jsem něco takového od nepolitika a poněkud nepatřičně ambiciózního člověka, neočekával.

Před druhým kolem prezidentských voleb jsem totiž osobně obdržel nezvykle velké množství dopisů, v nichž jsem byl upozorňován na podivné aktivity podporovatelů Drahoše. Vyhrožovali, že v případě prohry svého kandidáta budou pokračovat v předvolebních aktivitách. Dokonce v jednom krajském městě se netajili příslušníci popkultury tím, že budou realizovat jakýsi permanentní odpor proti výsledku voleb. Nevím, proč mi to připomnělo učení Trockého o permanentní revoluci.

I na netu se již předem formovaly skupiny, které hodlají pokračovat v protizemanovských aktivitách.

Všechny tyto náznaky s vysokou pravděpodobností znají nejen oba kandidáti, ale s určitostí jejich štáby. Je výsostnou povinností ihned po volbách na situaci tak silně polarizované společnosti reagovat. Výsledkem voleb je totiž objektivně posílena již dlouhodobě vytvořená situace dávající šanci na velice ostré pokračování současného politického boje, vedeného s nebývalou, zatím naštěstí jen verbální razancí.

Nehodlám v tomto úvodním textu k celé věci zatím vyslovit víc.


Tvrdím ale zodpovědně, že pokud Drahoš předem, nebo hned při prvních náznacích jakoukoliv protizemanovskou aktivitu svým osobním vlivem, který doposud nepochybně má, nezastaví, postará se o nestabilitu v zemi, což by bylo prohrou celé třídy profesních politiků a tak velkým nebezpečím pro občany země, které si nezaslouží, protože zatím veškerou nenávist v zemi vytváří minoritní skupiny příslušníků elit a živí, čí rozdmýchávají média, sloužíc zájmům kdoví koho. Pokud by Drahoš nějak podporoval, či dokonce rozdmýchával atmosféru odporu vůči výsledkům voleb, jako třeba „Hillary“, bylo by nutné, aby celá ta elitářská komunita velkých měst, dostala už rázně zavyučenou. To není šíření poplašné zprávy, nadtož výzva k nějakým činům. A už vůbec ne snaha o vyostřování situace. Tento text píši proto, že pořád platí lidová moudrost, že úspěch si zaslouží připravení. Buďme tedy připraveni, my sympatizanti Zemana, ale také všichni opravdoví demokraté, kteří dovedou respektovat i ty sebetěsnější výsledky každého hlasování.

p.s.
Bezprostředně po dopsání tohoto textu jsem sledoval první veřejnou reakci Drahoše na výsledek. Po formálních větách o uznání porážky a gratulaci vítězi řekl a dokonce výraznějším hlasem. Sice jsme nevyhráli, ale jsme neprohráli. Na což shromáždění podporovatelů se změnilo v dav fandů. V mých očích dostatečný důkaz, že Drahoš nejenže neměl na funkci státníka, ale za celé to dlouhé období své kampaně se nevypracoval ani v politického eléva. Především ale je ta jedinká větička, fakticky bojovým heslem ba doslova výzva k dalšímu politickému boji.

85 komentářů :

  1. prvííí sem tadi prvnííí!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejvyšší kontrolní úřad by jako první měl prověřit hospodaření Akademie věd za posledních 15 let.

      Vymazat
    2. Nyní sleduji ČT24, katastrofa DRAHOŠOVCI, komentátor BOREK A ČTYŘI JEHO K*K*T* (Honzejk, Dvořáček, Pečinka a Leinert), lamentují jak je možné, že po té propagaci DRAHOŠE, vyhrál ZEMAN, kterého volili POUZE CHUDÍ BLBCI (slova Honzejka)! To byla VYVÁŽENÁ A PŘÍNOSNÁ DISKUZE?

      ČT POTŘEBUJE NOVOU OSÁDKU, DVOŘÁK Z NOVY JI TOTÁLNĚ ZMRZAČIL, EXIBICIONISTÉ PŘED KAMEROU. ONI SI NAPROSTO VYTÍRAJÍ P*D*L* S KONCESIONÁŘI.

      Vymazat
  2. S názorem autora nesouhlasím, zemi nebude nijak destabilizovat, když osoby nespokojené s výsledkem voleb budou organizovat nějaké akce. Takové akce by pro ně byly kontraproduktivní, zatím nic nenasvědčuje, že by se k tomu někdo chystal.
    Horší než těsné Zemanovo vítězství by byla jakákoli jeho prohra s figurkou jménem Drahoš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivan David27. ledna 2018 19:41
      Podobně jako pan David, nesouhlasím. Pane Hošku, Zeman je prezidentem. Jsou zde jistě rizika různých protestů, ale kdyby vyhrál Drahoš, tak tu jsou jistoty tragického vývoje. P.K.

      Vymazat
    2. Za chvíli po Jiřím Drahošovi ani "pes neštěkne".
      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Z-Drahose-si-udelali-druheho-strycka-Bradyho-Ted-tu-hracku-zahodi-a-najdou-si-zase-jinou-521983

      Vymazat
    3. Drahoš strašil ovlivňováním voleb ze strany Ruska. Žádné se nekonalo, naopak jsem zaznamenal mimořádně silný pokus německé vlády o ovlivnění voleb ve prospěch Drahoše. Před rozhodující debatou na ČT prohlásil německý ministr vnitra Thomas de Maiziér, že Německo od migračních kvót ustupuje. Drahoš toho hned v debatě na ČT využil (s nápovědou moderátorky!). Ovšem hned v pátek mluvčí německého ministerstva vnitra Johannes Dimroth řekl, že Německo nemění svůj dosavadní postoj v migrační politice a solidární přerozdělování běženců zůstává nadále ústřední součástí azylové politiky.

      Vymazat
    4. Taky mám ten dojem. Vždyť si vzpomeňte na nejrůznější akce "umělců" na "týdny neklidu" atd. angažovaná sdělovadla z toho dělala velikou akci a nevím co, ale mám obecně dojem, že tihle "neklidní" umělci a jejich kamarádi se totálně ztrapnili a že je snad už normální člověk nemůže brát ani vážně.
      Takže doufám, že to tak skutečně je a tak to i zůstane.

      Vymazat
    5. bakalovští už se snaží(drzí redaktoři dostali přes hubu)štvát a rozeštvávat
      neuspějí protože:i mezi voliči Drahoše jsou přemýšliví
      pan Drahoš není vůdce,který by hnal na zteč,
      počítejme i s českou povahou,

      Vymazat
    6. Pak tu máme ještě řadu těch, co nevolili. Jak se zachovají oni? Máme tu mládež v předvolebním věku, tu lze také zneužít za nějaké ty brigádnické groše.

      Dost bude záležet od vnější politické situace, třeba jak půjde vývoj decentralizace. Jestli se rozhoří konflikt na Ukrajině do větších rozměrů, bude třeba maso na kanonenfutter a tandem Babiš-Zeman by tomu mohli bránit... atd.

      Ale mnohem víc než Zeman bude mít na hřbetu od havlérky naloženo Babiš.

      Ano, zvlášť pokud budou tlaky zvenčí, kterým se bude chtít vláda bránit, majdan hrozí.

      Vymazat
    7. Jsem se urazil, že voliči Zemana nejsou kreativní? Proboha,có to je za podivný přístup. Kreativní volič je ten,který maluje obrazy,nebo iten,který se stará o zahrádku? Kreativní je každá matka od dětí a každý kutil. A odhlédnuv od toho, že byl malý rozdíl je právě dobře, vyrvál by dělali, kdyby byl rozdíl větší, takhle budou chtít tu masu využít kreativně, ale je to marné, to je jako s Kárlem, něco jiného je volba prezidenta a něco jiného senátora. Oni ho budou chtít zvolit senátorem a pak se modlit, aby Zeman zesnul a Drahoš se pak objeví na bílém koni. Jsou mimo, ten žádný potenciál nemá.

      Vymazat
    8. Ale oni taky nejsou kreativní. Na jejich podporu a výplaty se zapojuje aktivně i kdosi další. Anebo že by se Femen tak pilně zajímaly o politiky malého státu?

      Vymazat
    9. No radeji si ale pripomenme osud Chilskeho prezidenta Salvadora Alende,nebo kijevsky majdan.........

      Vymazat
    10. Souhlasím s panem Ivanem Davidem. Média sice hlásí titulky, že "Drahoš uznal porážku"; avšak Drahošova věta "Nezvítězili jsme, ale ani jsme neprohráli" zní přece docela opačně. Nechci mu křivdit, ale co myslíte, není ta věta drahošovsky pokrytecká? Když se ho novináři zeptali, circa o jaký post by se v politice ev. chtěl do budoucna ucházet, uslyšeli jsme tu obecně nejčastější drahošovskou odpověď: "Ještě nevím." Proslýchá se, že pan Jiří Grygar doufejme je mimo mísu, když na jakémsi předvolebním večeru prý prohlásil, že v případě vítězství Miloše Zemana bude Kavárna v intencích roku 1989 tak dlouho pokračovat v jakýchsi "uměleckých večerech?", až se to jednou podaří. Takový výrok J. Grygara na mne zapůsobil dosti děsivě. Přiznávám se k jedné věci: S jistým uspokojením jsem zaznamenal, že nad neumětelstvím mediálních "výkonů" J. Drahoše si v posledních dnech začali rvát vlasy z hlavy i někteří jedinci evidentně antizemanovští - jmenovitě Alexander Vondra a Michal Horáček. Inu, nevím, nevím, zda Akademie věd ČR je z právě proběhlého politického angažmá prof. J. Drahoše nadšená. A jak by J. Drahoš v případě, že by dnes býval definitivně neprohrál, reprezentoval českou státnost v zahraničí - na to raději nepomyslet!Stran mechanizmu přímé volby prezidenta republiky jsem zastáncem volby jednokolové. Připomeňme, že v prvním kole pan prezident Ing. Miloš Zeman zvítězil s náskokem dvanácti procent - tedy nikoli těsně. Václav Urbánek

      Vymazat
    11. Ivan David: Želbohu pravdu nemáte, i když já všechno vidím zprvu katastroficky. Již první reakce na Zemanovo vítězství v televizi - poslouchal jsem komentátory po 22 hodině asi od 22,20 - mluví o tom, že pokračuje boj o řadového občana. Jinak na margo: mám dojem, že sleduji stále stejnou televizi jak za totality - jenže ta propaganda je nasměrovana v opačném směru - to jest směřuje zprava doleva - předtím řekněme zleva doprava. Všichni komentátoři - nejbystřejší hlava z Reflexu, víceméně představitelé čelních medii u nás /Reflex, Mladá fronta, ČR plus a bodejť by ne Hospodářské noviny/ se zabývali, proč Drahoš prohral. Rovněž svorně řekli, že těch 150 tisíc hlasů, které dostal navíc Zeman, mohlo být způsobeno ruským vměšováním /internet/ - stejně jako v Emerice. Dneska jsem si pustil na chvíli Moravce a nějaký luminář říkal, že u nás v republice pokračuje útok na vymoženosti demokracie - na soudy a bůh ví co ještě. Čili stejný útok jako v Polsku. Rozuměj tomu luminaři se nelíbilo, že pokračuje útok na koryta - vznešeně se tomu říká demokracie. Shrnuto: autor má pravdu a zmínka o Majdanu je na místě.

      Vymazat
    12. Z povolební analýzy výsledků, kterou zveřejnila veřejnoprávní média o kterých se nedá říct, že by fandila Zemanovi vyplývá následující: Drahoš získal 2.700.000 hlasů. Z toho 52 % volilo Drahoše jako osobu, 47 % jej volilo proto, aby nebyl zvolen Zeman a 1 % nevědělo, proč jej volilo. Takže skutečných Drahošových voličů bylo 1.404.000. Zeman získal 2.850.000 hlasů. Z toho 77% jej volilo jako Zemana, 22% jej volilo proto, aby nebyl zvolen Drahoš a 1% nevědělo, proč jej volilo. Skutečných Zemanových voličů tedy bylo 2.194.000 . Potvrdila se teze, že Drahoš je z velké míry Antizeman, rozdíl mezi sympatizanty Zemana a Drahoše není 150.000, ale 790.000 a Drahoš jako osoba nemá tak velkou podporu obyvatel , jak se sám domnívá.

      Vymazat
  3. Pán má na mysli ''vlivné'' Pijavice přisáté na STÁTNÍM ROZPOČTU, zejména v PRAZE a v červenci v Karlových Varech na týden, opět z PRAHY.
    To vše se musí PŘETNOUT, jak na OSKARECH na ty jim také nepřispívá VLÁDA D. TRUMPA či OBAMY atd.!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Také nesouhlasím. Mezi 2 700 000 voliči Drahoše je většina lidí také chodících denně do práce a s normálními starostmi. Spíše se domnívám, že pokud se jeho jménem nebo i s jeho účastí budou konat akce typu majdan může se snadno stát, že se jich hodně probere.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano. Jsem Pražák a když jsem sledoval cvrkot ve svém okolí, tak voličů Drahoše sice bylo nepříjemně mnoho, ale výhradně lidí, kteří se o politiku nezajímají. Pojmy jako "pražská kavárna" ani neznají. Volili Drahoše jako domnělého vlídného starého profesora, který se na to kladení věnců a rozdávání vyznamenání báječně hodí. S těmihle lidmi havlérka počítat nemůže.

      Vymazat
    2. Pro 27.ledna 2018 22:20

      Zdravím rozumného člověka z Prahy. Můžu potvrdit i za regiony, žena pracuje na střední škole, kde k ni chodily studující s plackou pana Drahoše na svršku. Když se jich optala: "Proč právě Drahoše?" Nechápali otázku a odpověděli: "Vždyť ho volí všichni vzdělaní"?
      Ani jeden z nich neměl ještě dokončené, středoškolské vzdělání.
      Jednalo se o gymnazisty, zdravotní sestry a obchodní akademii.

      Zneužití ''vlády dětí'', nebezpečné počínání!!!

      Vymazat
  5. Paní Drahošová se nechala slyšet,že pokud nevyhrají ,tak budou pokračovat v boji a že na to mají know-how z roku 1989.A že je hrdá na to,že je "sluníčkářka"
    Oni jsou doopravdy tomuhle národu hodně nebezpeční.A bohužel hodně voličů se jimi nechalo zblbnout a to nechápu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, know-how z roku 1989? Tehdy byla paní určitě mladá a krásná a třeba i chytrá, teď už je jen krásná.
      Jenže v roce 1989 bylo něco jiného.

      A že se voliči nechali zblbnout? Vždyť si lidi pod vlivem reklamy kupují naprosté kraviny. Tak proč by se nemohli nechat ovlivnit reklamou před volbami?

      Vymazat
    2. To řekl pan Grygar, bohužel. Ale nic to. O Zemana není třeba se obávat, hlavně, aby zdraví sloužilo.

      Teď jde o Babiše. Možná ani jeden z nich není to nejlepší o čem sníme, ale je už třeba klid a koncepci.

      Vymazat
  6. O Drahošovi budou mlít ještě tak měsíc a pak půjde do ztracena,jako kůň ,který prohrál dostihy.

    OdpovědětVymazat
  7. Obávám se, že příští volby už opravdu vyhraje nějaký rádoby elitář a posluha moci privátního kapitálu. Směr ČR a lidstva obecně je celkem jasný - dehumanizace - destrukce - války.
    Štefan

    OdpovědětVymazat
  8. Gratulujem vám k voľbe prezidenta braťia Češi,srdce a rozum zvíťazil nad lžov a kavárnov.P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme bratrům na Slovensku za podporu a gratulace prezidentovi Zemanovi ... a přejeme vše dobré.

      Vymazat
    2. Díky za přání. Taktéž přeji, abyste se příští rok zbavili prezidenta Kisky, dříve obchodníka s chudobou (podnikatel, který před lety zbohatl na prodeji svých splátkových firem Triangel a Quatto).

      Vymazat
  9. Anonymní27. ledna 2018 20:06
    Nejsou tu jenom oni. Jsou zde také voliči Zemana a ti snad na ně nebudou jenom nečinně čučet s otevřenou pusou. P.K.

    OdpovědětVymazat
  10. Denně, od nevidím, do nevidím v rádiu na jakékoliv stanici v TV, na netu, prostě všude kopance do Zemana. Všehoschopní umělci jsou schopni se ponížit až na tu nejnížší úroveň a dělat si legraci se Zemanova zdraví. Kdyby byla takovým způsobem vedena tato prachsprostá ubohá kampaň vůči Drahošovi, tak to prosere o 90 %.

    OdpovědětVymazat
  11. "pokud bych si přece jen připouštěl tak těsný poměr hlasů, pak bych byl raději, kdyby hovořil pro Drahoše."

    Autor článku zřejmě nikdy nehrál např. fotbal, ve kterém i 1:0 znamená vítězství, ať se to někomu "líbí či nelíbí" ....
    L.S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně by pomohlo umravnit veřejnoprávní média, které mimochodem platíme.To snad ani není možné, že za naše peníze jsme vymýváni bandou podporovanou z venčí.
      lada

      Vymazat
  12. Také si nedělám iluze, že se situace zklidní.Pamatujeme červené karty, zblblou mládež, ten fanatismus rozdmýchávaný tiskem a tv. Vždyť i ta EU a USA mají zájem Zemana odstranit. Mají na to dostatek peněz , kvant politologů, provokatérů i novinářů. Nyní jsme vyhráli, ale i my musíme bojovat tvrdě a nekompromisně i metodami, které byly použity proti nám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas není co dodat.

      Vymazat
  13. Byl bych velice rád, kdyby mí odpůrci měli pravdu.Ovšem v tom humbuku a tempu bych si dovoůil doplnit svůj text o další fakt. Mé obavy zvýšilo chování Drahoše. Jeho první veřejné vystoupení po prohraných volbách obsahovalo formální věty o uznání porážky a gratulaci vítězi. Hned nato ale výrazně změněným hlasem a akcentem prohlásil. Sice jsme nevyhráli, ale nejsme poraženi, na což shromáždění podporovatelů se změnilo v dav fandů. V mých očích dostatečný důkaz, že Drahoš nejenže neměl na funkci státníka, ale za celé to dlouhé období své kampaně se nevypracoval ani v politického eléva. Především ale je ta jedinká větička, fakticky bojovým heslem, ba doslova výzvou k dalšímu politickému boji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Být připraveni ano, bát se ne. Ještě jsme odsud do ruských stepí nezmizelo, jak nám radí ryzí Čech A.Mitrofanov.

      Co může havlérka udělat, postřílet nás, zastřelit Zemana? Jediné co můžou, vytáhnout jako v USA "prokazatelně" ruský zásah do voleb. Co jim to pomuze? V USA Clintonovic štěkají, karavana kráčí dál.

      Vymazat
    2. Stando, neboj se furt, je to na nas
      Ovsem je treba aby kazdy z nas pestmi zmlatil jednoho kavarnika novinare

      Vymazat
  14. Žijeme v zemi, kde je pro kariéru nebezpečné se přiznat k tomu, že se chystám volit Zemana. Když jsem byl kolegy doptáván, koho budu volit, odpovídal jsem, že toho nejlepšího. Jsem mezi nimi nejstarší a oni jsou na mne dost závislí, avšak se mne mohou také lehce zbavit. Já jsem se také neptal na jejich preference a ani jsem jim neradil, koho volit. Jen u některých mladších kolegů se dokážu dovtípit, koho volili a to na základě toho, že vím něco o jejich rodičích. Netvrdím, že se nikdo nepřiznal koho se chystá volit. Byli to lidí z jiných pracovišť, kteří se chystali volit Zemana a před kterými mluvím otevřeně, řekněme u jídelního stolu. Ostatně u nás v práci se žádné politické proklamace nekonají.

    Pan Hošek neví, že se za námi táhne stopa z převratu. Dobře se ví, jak kdo po převratu dopadl a přirozeně nikdo se nebude obětovat. Za komunistů jsem žil ve společnosti, kde znamenalo více práce, lepší naděje na kariéru. Drsný samet to změnil. Například Drahoš a jiní to dotáhli na předsedu akademie věd. Jsou databáze publikací, podle kterých nesahá Drahoš ani po kotníky Jaroslavu Kožešníkovi, Bohumilovi Kvasilovi a poslednímu, co stál za to, profesor Zahradník.

    Pan Hošek dělal samet. Dotáhli jsme to tak daleko, že on neví, kdo vůbec k němu patří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stále se tu pertraktuje, jak Zeman rozděluje republiku. Ale to vůbec nemusí vycházet od nás z Česka.

      Situace je podobná té v USA, tam se také lidé báli říct, že budou volit Trumpa a Zeman je k němu přirovnáván.

      Podívejme na Drahošovce. Oni vlastně kopírují agendu Demokratické strany, agendu Hillary Clinton. Antitrumpisti, silně rusofobní, mající na své straně všechna mínkotvorní média, uctívači LBGTI, inkluze, vítači migrantů a obhájci islámu, přitom elitářtí. Dost odpudivé pro dolních pár milionů a zřejmě i pro dolních pár desítek milionů v USA. Tito voliči jsou následně nazýváni lůzou.

      Možná by stačilo prolustrovat, jaké kruhy stojí za Demokratickou stranou a konkrétně za Clinton LTD. Určitě Soros, ale to je s pouhými 25mld baksů malý pán.

      To je od velkého kapitálu chytré, zvolit zbran levice, (neomarxismus). Hra na emoce je silnou zbraní, lidi neradi přemýšlí a některým to hodně vynáší.

      Vymazat
  15. Nesouhlasím s autorem článku. Toto strašení a vyhrožování by Drahošovi moc nepomohlo. Byl by navždy spojen s destabilizaci a občané by mu to nezapoměli.
    Dobrá věc se podařila a nenechme se otrávit.

    OdpovědětVymazat
  16. Již to tady zaznělo v mnoha příspěvcích.
    Národ je rozdělen, protože světovládci za pomoci šapirů, soršů a podobných fašounů demograticky zblbli mládež a za pomoci pseudointelektuálů z práglu indoktrinovali celou generaci mladých pseudostudentů VŠ. Jako emeritní učitel na SŠ vím o intelektu mladých školáku dost na to, abych varoval před jejich radikalizací. Svět má zkušenosti s hitlerjugent, maovými gardami, polpotovými gardami a 12-ti letými bojovníky bokoharant, takže bych ty naše mladé "bojovníky" nepodceňoval. I oni jsou schopni (ve své tyrkyzové) jako molodci z kijeva házet molotovovy koktejly na hlavy neozbrojených policistů a pokud si myslíte, že v Čechách ve 21. století je to vyloučeno tak si udělejte exkurzi do kijeva.
    Ďuro Trulo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víme. Vyzýval jsem k tomu v předchozím článku. Možná výzva pro vás, pane emeritní. :)

      Vymazat
  17. Majdan nás čeká tak jako tak. Drahoš, loutka Koláře , byl podporován Tržiště 365/15. Myslíte, že tato adresa se smíří s výsledky voleb. nebuďte naivní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drahos teď na ct24 žvanil , že Zeman dělal v duelu veletoce !! Tak tento sedmilhar vykradal Zemanovy myšlenky- migrace atd a že se ta zbabela krysa nestydí lhát, je to fakt povl!
      Jsem rád , že Zeman do CT24 nesel, proč by měl zaobirat podrazakem, který ho urážel ohledně zdraví !

      Vymazat
  18. Ten čas jistě nenastal až dnes, trvá již delší dobu. Totiž čas k tomu, aby (autentická) levice vygenerovala svého kandidáta na funkci prezidenta republiky.
    Pan prezident Miloš Zeman sice po zásluze obhájil (i když i mezitím stihl překročit svůj osobní zenit intelektuálních a fyzických sil), ale tak jako tak po pěti letech ve funkci skončí. A co pak? ...
    Proto již dnes by měl být připravován jeho důstojný nástupce, nemá-li poté (definitivně) zvítězit proamerická politická garnitura, která je k tomu připravena!
    Už i prezident Zeman zastává (či artikuluje) své osobní pro-NATOidní a pro-EUrounijní postoje, a i tak je stále pro tuzemskou havlérku nepřijatelným.
    Obávám se se doby, kdy prezidentský úřad bude zastávat někdo z nich, a zejména toho, že nám opět budou valit šrouby do hlavy s jejich politikou humanitárního bombardování nějakého mírumilovného národa či naše vojáky rovnou naženou do válečného kafemlejnku (Rusko apod.), aby své životy pokládali pro US mocenské zájmy. To je, aby z nás nadělali ještě větší lokaje než jakými jsme již dnes.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak pane Opluštil. Také jsem nad tím přemýšlel, že se musí vygenerovat nový nástupce prezidenta Zemana. A nebude mu k tomu stačit pár měsíců. Honza.

      Vymazat
  19. Pane autore, moc jsme nepochopila, jak top myslíte s těmi elitami. Jako, že jelita volila Drahoše? Prezident není pro elity, ale pro lidi. To jen herci zapomněli kdo si kupuje ty lístky do kina, na to je jim ten plebs dobrý.

    OdpovědětVymazat
  20. Vrhli do toho sto nakradených milionů a stejně jim to nepomohlo. Protože lidi. co mají hluboko do kapsy, tak tyhle lidi tím sotva dojmou. Situace se tak v poslední době tak strašně vyhrocuje, že lidé logicky zatahují za záchranou brzdu. Troufám si tvrdit, že ani dvě stě milionů jim nepomůže. Tím jak kampaň byla vyhrocená, tím hůř. Čím více budou tlačit na pilu, tím víc lidí se postaví na odpor, tudy cesta pro ně nepovede, i kdyby to bylo třeba tři sta nakradených milionů vyhozených do luftu...Také nejvíc lidi nasrali opovržlivým tonem: Zemana volí jen staří, chudí, sociálně slabí...Nepočítají s jednou věcí, národ se probouzí, ne v duchu agresívního např. německého nacionalismu, ale je to probuzení duchovní, tedy síla, kterou překonat nakradenými miliony nelze. Je to jako dva magnety s opačnými póly, čím blíže, tím větší odpor a tím marnější jejich snaha bude. Autor má pravdu v tom, že ti co jsou proti presidentovi jsou agresívní, lidé pro pana presidenta se s tím spíš nechlubí a nesměřují. Vystupňovaná nenávist spíš lidem leze na nervy, lidé volili jako vždy menší zlo. Ze všech stran ke mně chodí informace, že to nemám v hlavě v pořádku, kdykoliv se podívám na zprávy tak prý nejsem v pořádku, budiž, žumpa se činí, ale platné jí to nic není a nebude platné... To co jsme viděli u člověka, který má symbolizovat českou vědu, promiňte, ale ostudou bych jako bývalá vědkyně strčila hlavu nejradši pod koberec....Autor má pravdu v tom, že budou dále štvát, ale čím více, tím hůře dopadnou.

    OdpovědětVymazat
  21. "Říkám to nerad, ale pokud bych si přece jen připouštěl tak těsný poměr hlasů, pak bych byl raději, kdyby hovořil pro Drahoše."

    Netřeba komentáře. Se čtením Vašich článků jsem pane Hošku tentokrát už definitivně skončil. Děda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, hodně defétistické. To je jako střílet po lumpovi s nožem slepými náboji. Kdybych se náhodou netrefil, aby se nenaštval.

      Vymazat
    2. Souhlasim s Dedou

      Vymazat
  22. Nesouhlasím. Získali jsme pět let. Zeman je dost velký lišák, aby si vypěstoval několik kvalitních nástupců. Nebojím se.
    A kromě toho - spousta členů "elity" stojí při Zemanovi, ale buď mlčí, aby přežila, nebo se za něho bije, ale ne tak agresivně jako kavárna za své loutky, proto se o nich tolik nepíše (a taky nemají takový přístup do mainstreamu). Naše "elity" nejsou jen protizemanovské, spíš zatím umlčené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pozor na ty nástupce vychované Zemanem. Bylo toho dost - Špidla, Gross, Sobotka.

      Vymazat
    2. 21:27 Mám úplně shodný názor a věřím, hodně věřím, že pan prezident není žádný hlupák a svého nástupce nám do budoucna nadělí. Co se kavárny týče, také s Vámi souhlasím, vždy to byly a budou pouze a jenom loutky na jedno pouižití, stejně jako nyní šašek Jiří.

      Vymazat
    3. Nástupcem bude samozřejmě Babiš. Jestli se ve vládě neznemožní.

      Vymazat
  23. gratulujem Vam,bratia česi, že ste sa ešte vyhli tragedii českého kisku, ale nie nadlho, je fakt, že Zemena volili starší,čo neznamená hlúpejší,ale tí budú ubúdať a mladí, vymytí mozgovoliči pribúdať.My už sme .... po Kiskovi nám varia nový župani/hetmani/.Jeden vyhral nad Kotlebom,hned oznámil, že si zamestná syna, potom bol Kiska u neho a potom bol župan Lunter (BB( u amerického velvyslanca.Pre noty,samozrejme. A nová županka v Žiline si dala vysvatiť nejakým konzorcistom úrad . A Fico nás asi pekne klame.Najprv dávame kvoty na súd, a teraz dáva EU na súd CR,Polsko a Madarsko. A o nás nič.Zradili sme V4? Vyzerá to tak. Tak vidíte,ako sme dopadli,tak to ešte aspoň vy držte v norme.Vela šťastia_!ˇčechoslováčka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezradili. EU se jen snaží rozdělit, respektive oslabit, Visegrádskou čtyřku.

      Vymazat
    2. Fico to snad bude jistit. Nepustí do země k půl milionu Romů ještě Afriku. Navíc jsou tu ještě Ukrajinci, Rumuni, Albánci, Srbové. Vietnamci..

      Vymazat
  24. Důstojný nástupce Presidenta Zemana.

    I toto téma již zaznělo (a teď nevím zda na tomto vebu). Ale nabízená řešení vždy vyznívala velice nejistě.
    1) populace obhájců lidí a Slovanů stárne a vymírá nám před očima (asi budu naschvál žít alespoň 2 volební období)
    2) populace mladých náctiletých voličů posiluje (husákovi vnuci), ale pouze početně, bohužel nikoliv inteligenčně
    3) geopolitický boj díky zavírání overtonova okna houstne , hrubne a brutální

    Takže pokud nedojde k nějakému zázračnému prozření mladé generace tak dojde k jejímu zotročení vlastní volbou (nevědomost není trestná, ale má důsledky).
    Již jsem někde napsal, že nás starých se to netýká, ale pomyšlení, že jsme generační odpor mladých nezvládli a nechali je v informační pasti mne trápí stále více. No a mladí stále více odmítají varování starých a zkušených a stále více podléhají iluzi, že bez zkušeností a chápání světa znají svět lépe jako slepice (ubohá kuřata). Nevím co jsme udělali špatně, asi jsme nežili tak dlouho jako GP a naše starosti byly stoleté zatímco plány GP tisícileté. Tento hendikep prostě nezvládáme a tak naši potomci musí zažít katastrofu, aby si z ní mohli vzít poučení (tedy pokud nějací potomci přežijí).
    žil jsem rád a ještě stale žiji Ďuro Trulo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velmi výstižné, vidím to stejně, Děda.

      Vymazat
  25. Milý pane Hošku, tak tento příspěvek se vám zrovna nepovedl. Kdyby za Zemanem stály veřejnoprávní média , tisk , tak by výsledek byl zcela určitě dramaticky rozdílný. Chápete vůbec, že proti němu stála "sedmá velmoc s pátou kolonou "? Takže výsledek byl po právu skvělý.Pan profesor to prostě nezvládl a on sám by možná ani do takového boje nešel, ale paní Eva je asi velmi ctižádostivá žena, asi jako známá parlamentní Mirka, takže musel aby doma neměl peklo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, obě jsou knihovnice. Podobně jako německý Schultz.

      Vymazat
  26. MOLON LABE
    Tak at prijdou, s majdanem ci necim jinym
    Jde o to zdali Cesi budou branit sveho presidenta
    A novinarum je treba namlatit pesti jako se tomu jiz v stabu stalo
    Novinar mel byt bit jeste vic
    Smrt novinarskym hyenam
    Lidi, ozbrojte se

    OdpovědětVymazat
  27. Posnidejte do syta
    Dnes budeme veceret v pekle

    OdpovědětVymazat
  28. Novinarum pesti
    Jejich mravy pesti

    OdpovědětVymazat
  29. S autorem zásadně nesouhlasím maximálně budou zas vyřvávat a lidi s nimi nepůjdou.

    OdpovědětVymazat
  30. Slabé pane autore slabé,
    Mno a ty vaše elity...Díval jsem se na reportáž z Drahošova rodiště, kde pan kandidát převálcoval Zemana. Samý docent, akademik a podobná elita.
    Dokážete strávit fakt, že já například bych mohl považovat 48% lidí kteří volili Drahoše za nedovzdělané/byť s titulem/blbce ?

    OdpovědětVymazat
  31. Mám za to, že nebylo autorem tak docela pochopeno, jak se změnila po listopadu 1989 společnost. Jsme sice zemí již převážně montážní a skladovací, než abychom vyráběli svoje výrobky, ale zato se zvýšil VŠUDE (jak ve státním tak i soukromém sektorech) počet těch, jimž se občas pro zjednodušení říká kancelářští pracovníci. Navíc poměrně mnoho rodin má několik "želízek" v ohni co se týká výdělku. A o to je chcete připravit? Jejich heslem bylo, je a bude: HLAVNĚ NE RUKAMA! V tom já vidím hlavní potíž dnešní nejen české společnosti.

    OdpovědětVymazat
  32. V4 + Rakousko. Nestálo by za to obnovit něco jako Rakousko - Uhersko? Mohlo by se to jmenovat např. Středoevropská federace ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Notak se domluvte.

      Vymazat
    2. Stalo-nestalo-stalo-nestalo.Chlapci moji ubožáčci malý,každý už přece ví že samostatnost je minulost.Tuto příležitost jsme měli v roce1989 a zhatil ji opilec Vašek a jeho hovnoseři prudící dodnes.Každý ví až zřejmě na vás že nám tu již nic nepatří,že jsme si tu republiku prosráli sami,prodali jsme babku,rodiče a dokonce naší budoucnost děti.Těď tady mektáme ptákoviny.Že vás to baví!!Teď sledujte tu havlojidní ,debilojidní českou elitu jak zahájí ofenzívu a jede do útoku,to bude prča a konec této republiky rozkradené .Těď teprve poznáte co je to zač ta naše elita.Výsledek bude - ani si už neprdneme a diskuze tohoto sledu bude další minulost - bude už jen prd,prd národ,prd keci,bude jen auf,nidr,auf,nidr.

      Vymazat
  33. K možnostem Jiřího Drahoše se vyjádřil velmi precizně Ivo Šebestík:
    "...v případě jakéhokoliv jiného politického boje bude muset Jiří Drahoš hrát jen se svými vlastními kartami, a ty jsou – jak jsme viděli – hodně politicky nevýrazné."
    http://casopisargument.cz/2018/01/27/jiri-drahos-chce-v-politice-zustat-jenomze/

    OdpovědětVymazat
  34. My jsme elity a kdyz bude treba budeme i celebrity! Nas celebrit bude radove vic nez jsou Bartoskovci, madlovci, krausovci, atd. Pak to ale dosavadni jmenovane celebrity nerozdychaji! To slibujeme! Slava viteztvi pana prezidenta a uprimnou soustrast sucharovi Drahosovi.
    dustojnik-valecny veteran

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta první věta je zajímavá!Ale zatím se chováme jako hovna u cesty kde tyto celebrity jezdí.Nepotřebuji být celebritou ,protože jí sem.Ta babička co vede děti do Batoškovci,Medlovci,Štěpánkovci,Kocábovci,to nejsou celebrityto jsou idioti co si na to hrají,jsou to vlastně šašci počmáraní,opičáci co se šťuří jak rejža rekne,bez názoru,čtoucí jen scénář co jim kdo řekne,profesionálové štěků.Tak ukažte že nejsme ta hovna u cesty na které se tito idioti naparují.Pošleme je tam kam patří,do řiti,diť je živíte,živíte ty keci.

      Vymazat
    2. Ta babička,uklízečka,soustružník,hovnocucař,horník a spol..... .To jsou celebrity.Samozvané celebrityjako Bartoškovci. Dodatek předešlého

      Vymazat
  35. Nesouhlasím s názorem, že Zemanovi voliči by v případě Drahošova vítězství neprotestovali jen proto, že k tomu mají méně možností. Už v několika politických kláních jsme byli svědky do očí bijícího rozdílu: Byl-li zvolen zástupce liberální pravice, poražená část politického spektra se s tím bez problémů smířila. Byl-li ale zvolen například zástupce autentické levice, poražená strana vždy protestovala. Vajíčka či rajčata umí házet všichni, ale v praxi to dělá jen jedna část politického spektra.

    OdpovědětVymazat
  36. Kde jste "tohleto" vyhrabali!?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ani se neptej.Našlo se to v Brněnské Pražské kavárně,hned jak tam ti Brněnskopražští šašci doslopali kávu a zapoměli to tam,kokoti.

      Vymazat
  37. co to tedy znamená? Udělat pořádek v regionech,kde nám nalezli ti parchanti.Příkladem je Brno za které se já Moravan stydím.Brňáci ste to betelně posrály,a serete.Začínáte blbě kvedlat jak ta Praha.Jedi šálinó na prýgr a hopnót tam až to žblóchne.

    OdpovědětVymazat
  38. Málo lidí si všimlo, že pravice a levice už neexistují, že máme globalisty a národovce. V globálním systému bude konkurence o největšího Bakalu a pak budou důtky na denním pořádku.

    OdpovědětVymazat
  39. Jak zajímavé,poražení v prez.volbě se rozhodli pokračovat v politické angažovanosti.Neuspěli , když prof.Drahoš získal hodně hlasů a pěkně zazpíval hymnu,ale prohrála mu to Praha ,kde získal prez.Zeman 32% hlasů.Těch 32% zasluhuje sociologický rozbor!

    OdpovědětVymazat
  40. Pokud ty naše "elity" budou chtít i nadále využívat Drahoše jako svoji loutku, svědčí to nejen o jejich bezradnosti, ale tato postava bude diskreditovat i jejich domnělou intelektuální nadřazenost, protože v nedaleké budoucnosti, která bude Bruselem politicky velmi vyhrocená, se bude smažit otevřeně a jednostranně (proimigrantsky) profilovat, a tím potvrdí svoji falešnou volební rétoriku. Když jsem pár hodin po volbách na jednom mejnstrímovem serveru ironicky napsal, aby se Zemanovci netěšíli, protože už se tisknou červené karty, odezvou byly hysterická reakce.L.H.

    OdpovědětVymazat
  41. Myslím, že pražské majdany budou pokračovat. Červených karet je na amiembassy dostatek a vajíčka brzy půjdou dolů.
    Čeká se jen na nějakou příležitost či výrok. Keblůškovo pohanění není dostatečně silný signál, i když se už vynáší z hub pomazaných, jako třeba lidovce mariána jůry.

    OdpovědětVymazat