Reklama

.

.

pondělí 22. ledna 2018

Občan pamatuje lži presidenta Havla i pana knížete. Budeme mít dalšího lžipresidenta?

Jiří Jaroš Nickelli 

22.1.2018  ČeskéNárodníListy
 

Monika Hoření ve svém sloupku "Občané mají paměť" (Haló noviny 20. 1.2018,s.5) adresně připomenula, kdo a jak lhal občanům republiky v nejvyšší funkci státu i ve funkci ministra zahraničí.

Pan president Havel sliboval občanům, že presidentství přijme jen do nejbližších voleb. Opak byl pravdou. Že nepřijme majetek v restituci. Opak byl pravdou. Že nebudeme v žádném vojenském paktu a budeme žádat jejich rozpuštění. Opak byl pravdou. Že budeme mít sociálně spravedlivou republiku. Opak je pravdou dodnes. Nakonec pan president Havel morálně hanebně skončil jako obhájce "humanitárního bombardování" Jugoslavie, našeho věrného spojence ve světových válkách.

Stejně tak pan kníže v polemice s presidentem Zemanem posílal zesnulého presidenta Budovatele do Haagu na válečný soud a tvrdil o odsunu, že to bylo vyhnání. V obou případech byl rovněž pravdou opak. Pravdu měl president Zeman, jenž veřejně zastával názor "Odsun byl lepší než smrt", což se ztotožňovalo i se stanoviskem presidenta Budovatele. Ten říkal i psal, že odsun zabrání neslýchané občanské válce a masakrům, jež by nutně nastaly, kdyby sudeti zůstali netrestáni za své zločiny, vlastizradu, zemězradu a velezradu, v republice! Toto věděl i Churchill, po Chamberlainovi druhý skutečný otec myšlenky odsunu Němců z ČSR, z Polska a z Rumunska.

Je třeba neustále připomínat našim i zahraničním historickým ignorantům a neandertálcům dějepisu nové doby, že dr. Beneš nevymyslel odsun a nebyl krvelačným germanobijcem, jak to troubí nepřátele republiky a jejich pátá kolona u nás! Již jen proto je třeba odstranit z české politiky hermanovsko-schwarzenbergovský mýtus o sudetech jako rakovinný vřed z těla republiky.

Myšlenku odsunu neporodil nikdo jiný, nežli zklamaný Neville Chamberlain, který pokládal Hitlerovu lupičskou okupaci ČSR 15. března 1939 za pyramidální zradu Mnichova. Chamberlain myšlenku odsunu nerozpracoval, protože poměrně brzy nato zemřel. Myšlenku odsunu pak rozpracovalo pod vedením W.S. Churchilla a Anthonyho Edena britské ministerstvo zahraničí a britská vláda. Poté s odsunem souhlasili Američané i Sověti. Sám dr. Beneš původně o odsunu neuvažoval, až po delší době, tedy po heydrichiádě, Lidicích a strašlivých persekucích Čechoslováků pod vlivem domácího odboje se přiklonil k myšlenkám transferu zrádných Němců. Přitom uvažoval od počátku, že nevinní Němci mají právo zůstat v republice. Což se také po osvobození naplnilo, kdy na základě prověrek bezpečnostních komisí státu podle dekretů zůstalo v ČSR zhruba 230 tisíc Němců loajálních k republice. Ovšem atmosféra zaviněná hrůzami velkoněmecké okupace samozřejmě nebyla Němcům obecně příznivá. Sám Winston S. Churchill se k tomu vyslovil, že po osvobození nelze zabránit excesům trestání okupantů na území porobených států, jež potrvá asi několik měsíců. Poté to musí velmoci zarazit a tamní Němci si sbalí nejnutnější věci a půjdou. Tak se vyjádřil Churchill k poválečnému vývoji v tomto směru.

Při dnešních volbách presidenta se znovu opakuje propagační masáž v jiném směru proti současnému presidentu panu Miloši Zemanovi a protivníci mu nasazují psí hlavu v nejrůznějších otázkách, přičemž fakta nahrazují lživými argumenty - počínaje jeho zdravím a konče jeho výjezdy za občany státu.

Monika Hoření pravdivě kritizovala pana Michaela Žantovského, že na presidenta Zemana vytahuje nepravdy o jeho působení na Hradě za pět let, když právě on, Havlův spolupracovník, zamlčel všechny lžisliby pana Havla, které mu správně spočetla.

Ano, my občané a zvláště pak odbojáři, kteří zažili všechnu tíhu protektorátu, máme paměť. Dobrou paměť. Proto nevolíme kandidáta knížat, celebrit, elit, kavárníků, zkrátka havlistů všeho druhu.

Podle nás pravdu a fakta říká nám občanům pan president Zeman. Často pravdu sděluje lidově a jadrně, aby jí rozuměli pokud možno všichni občané. A to má být podle protivníků špatně?

Panu presidentu se taky nesprávně a nepravdivě vyčítá to, čemu se u nás říkalo "Hulvátov". Měřme všem stejně. Když pan president označil ruskou skupinu výtržnic pravým názvem přesně přeloženým z jazyka anglického, byl takřka upálen médii a celebritami. Když pan kníže šermoval slovy nespisovnými ze slovníku hospodských povalečů, byla to elegance a šarm šlechtického bonvivána. A ti, co znají životopisy státníků, vědí, že prvně nespisovná slova jako sr..č a k..da začal veřejně užívat tolik oslavovaný John Fitzgerald Kennedy. Takže i v západní politice najdeme otce zakladatele tohoto politického folklorismu. Ale při volbě presidenta by snad tento folklorismus neměl být měřítkem volby občana!

Měřítkem by měl být státnický rozhled, znalosti, uvažování a pevný postoj v hájení zájmů republiky, národů a občanstva jako celku - nikoli obhajoba skupin a tlup mocenských elit, které mají zájmy o vše jiné, jen ne o vlastní zemi a stát! Pan Zeman zaručuje to první - pan Drahoš, zdá se, jen to druhé...Pro nás odbojáře, je volba, myslím, naprosto jasná.


Jiří Jaroš Nickelli,
předseda Historicko dokumentační komise
ČSBS Boskovice

116 komentářů :

  1. Ráno v rádiu kandidát Drahoš hřímal, že dostal od TV Prima soubor otázek, stejně jako jeho protikandidát a že TV upozornil, že pokud se bude odchylovat od tohoto zadání, tak na to v přímém přenosu upozorní. Zapomněl dodat, že si o okruh otázek požádal sám a že TV je zaslala nejen Zemanovi, ale i k uveřejnění novinám a ostatním sdělovacím prostředkům. Čili nemusí nikoho na nic upozorňovat, otázky známe všichni. Předpokládám že, když si tedy vyžádal okruh otázek od Primy, že si je vyžádal i od čété a že mu je tedy poskytla a stejně je poskytla i Zemanovi. V případě, že ano, žádám prezidenta, aby také veřejně odmítl odpovídat na otázky, které nebudou součástí avizovaných problémů. Problémy se jistě budou týkat obou kandidátů stejně, čili ne žádné, co bezpečnostní prověrka vašeho Mynáře a podobně. Pokud otázky od čété si kandidát Drahoš kupodivu nevyžádal, měl by si je vyžádat Zeman. Čistě pro fair play.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neználci, nejistí a neschopné (ovšem všehoschopné) figurky požadují otázky předem, aby si odpovědi předem vygooglovali, nechali vypracovat věcí znalými A MĚLI ČAS SI ODPOVĚDI NABIFLOVAT... jak akademické, Draho(u)ši... ale okoukané.

      Vymazat
    2. 8:15 - soudružka čaučesková v Rumunsku byla vědkyně taky ověnčená tituly ale pak se přišlo na to že nemá ani dokončenou základní školu !!!
      Vaska

      Vymazat
    3. Nebojte se, i ten váš Zeman lhal až se mu od pusy prášilo !! Když kandidoval jako předseda ČSSD, tak před volbami sliboval, že do NATA jedině na základě celostátního REFERENDA, řval něco "O spálené zemi" za Klausovy prichvatizace, aby následně oddlužené státní komerční banky rozdal svým zahraničním židovským kamarádům !! Zemanova podpora oligarchy Babiše je tím posledním kamínkem !!

      Vymazat
    4. 9:58 O spálené zemi rád mluvil V. Havel a do NATO nás přivedl teké Havel.

      Vymazat
    5. Herout neslimpej si po bradě cype.

      Vymazat
    6. Vážení, do NATa nás skutečně zavlekla vláda za premiérování pana Zemana. To, že to bylo i vroucným přáním Havla je jiná věc. I v rozhovoru s Korantengem se tím Pan Zeman chlubil. Nikdy jsem od něho neslyšel distanci od zločineckého bombardování Jugoslávie, jak by také ano, když schvaloval jejich přelety nad naším územím. Jeho úloha je daná tím, že stojí v čele kapitalistického státu, z čehož vyplývá i jeho podpora privatizačních zločinů i katolické církve. Tedy mluvme pravdu a hodnoťme pana Zemana podle jeho činů. Nicméně jsem donucen volit to menší zlo. T

      Vymazat
    7. Pokud si chce někdo vyzkoušet místní ozvěnu, zde je seznam schválených výkřiků.

      Vymazat
    8. Petr Herout musíme volit Zemana aby nebylo hůř to je bohužel realita.

      Vymazat
    9. 7:32
      Myslel jsem si,že jen podřadní komedianti potřebují scénář . Pan akademik by asi z hlavy nedokázal odpovdět ani kdy vznikla jeho almamáter. Dobré je že zpívá ve sboru. Možná by ho mohl Karel Gott angažovat jako takzvané křoví.

      Vymazat
    10. Herout je odporný zmetek - s tím nemá smysl se hádat. Sprostě nadává a uráží Babiše, teď uráží i prezidenta, žvaní sračky, je to takovej zfanatizovanej, nadrženej dědek, denně dřepí u internetu a denně sprostě nadává. Musí bejt blázen. Asi už mu z tý publicistiky hráblo. Z novinek leze na NR - a zase zpátky - chudinka.

      Vymazat
  2. Prezident Zeman naprosto perfektní.
    Zaujalo mě několik informací,dám jednu,když řekl,že když migranti přiletí na naše území můžou u nás požádat o pobyt,vízum atd.Takže ty zprávy o připravě budov na letišti Ruzyně,plus nábor zaměstnanců znamená,že budou k nám dopravováni letecké,co se už ději,jak se někde píše,že se do EU přepravují letecky.Někdo už to ví přesně,někdo to povolil,schválil,Ta řeči Drahoše,že jsme schopni přijmout 2.600 migrantů jsou naprosto klamavé,když do roka tu bude dalších 10 tisíc rodinných příslušníků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řecký parlament23. ledna 2018 12:16

      • https://gloria.tv/video/SfntP9jJmTBq3bJ6vJkAbTL7p

      Vymazat
    2. Neschopnost a nekompetentnost politiků tzv. demokratických stran otevírají pole pro jednoduchá náckovská řešení, jaké na linku výše předvedl řecký fašista. Až tam to dojde?

      Vymazat
  3. Drahoš je nepřijatenej kvůli kvótám a přístupu k EU. Je to eurohujer, který bude vůči Bruselu vždy servilní. A to je to co ho potápí. Je to šlověk bez názoru, který nepůjde do konfliktu s Junckerem a Merkelovou.

    http://www.epshark.cz/clanek/372/proc-je-drahos-ne-volitelny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drahoš je merkelpucflek a soroškádes.

      Vymazat
  4. Chtěl bych jen upozornit, že prezident se píše se "z" a nikoliv se "s" (viz https://www.pravidla.cz/hledej/?qr=prezident ). Nic proti článku jako takovému.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. President, či prezident je cizí slovo, z latiny. Znamená česky PŘEDSEDA.

      Pamatuji, že v padesátých letech minulého století se dostávali do popředí lidé s obecnou školou (pět let školní docházky), protože potom MUSELI JÍT PRACOVAT, ABY SE UŽIVILI A ABY POMOHLI RODIČŮM UŽIVIT SOUROZENCE. Aby nevypadali neznale, psalo se BUFFET foneticky, BYFÉ. Pravidla českého jazyka se pak jenom za mého života změnila několikrát. Co by jinak Ústav pro jazyk český produkoval a čím by odůvodnil svoji existenci a svůj podíl ze státního rozpočtu...

      Vymazat
    2. Určitě máte v lecčems pravdu, uznávám je to malichernost.

      Vymazat
    3. President,filosofie a jeste neco se psalo jeste v 60 letech.Pote se udelala nova pravidla pro nevzdelance -pis jak slysis .Take se nestupnovalo jako dnes :vic krasna ,nejvic zeleny atp.

      Vymazat
    4. Jedno jestli píšete prezident či president, podle logiky češtiny je obojí správně. Ale je vhodné dodržovat úzus - president, marxismus, postmodernismus atd. nebo prezident, marxizmus, postmodernizmus atd.

      Za mého dětství jsme měli ještě ve vybraných slovech "syrup" protože jde o slovo původem z řečtiny, tak se psalo s ypsilonem.

      Čeština stále víc vychází vstříc nevzdělancům.

      Dnes jsme svědky velkého úpadku jak mluvené, tak i psané češtiny, a to i na divadle, v televizích a rozhlasech.

      Opět se objevuje mnoho germanizmů a anglosazimů: např. "budeme se odhodlávat" a podobné ...

      Což takhle veřejné kurzy správné češtiny?!

      Vymazat
    5. 12.37 Přesně. V padesátých letech lidově mluvili ti, kteří neměli pro poctivou práci čas spisovný jazyk studovat na gymnáziu ani na měšťance... Vydělat si na jídlo (nebo jídlo u sedláka) bylo důležitější, než škola.

      Ovšem to je proti současné katastrofě, kdy jako nevzdělanci mluví vysokoškoláci a píší i novináři (pro které je český jazyk výrobním nástrojem) krátce po absolutoriu... VYPOVÍDÁ O UČITELSKÉ KATASTROFĚ V POSLEDNÍCH TŘECH DESETILETÍCH. Neboť úroveň absolventů všech škol, zvláštních i vysokých včetně, je OBRAZEM KVALIT JEJICH PEDAGOGŮ.
      A prosím, podle mě neposuzujte mé učitelky a učitele. Už mám dávno po škole a půl století podléhám špatným jazykovým vlivům mnoha vzdělanců všech náboženských i politických vyznání.

      Vymazat
  5. Drahoš bude fakticky loutka boháču a oligarchu .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zeman už je. Druhému nejbohatšímu leze do zadku a nejbohatšímu dělá cesťáka při sjednávání kšeftů v Číně...

      Vymazat
    2. pro 10.27:
      Vypadá to na tvou ubohost!!!

      Státníci světa, kteří byli v Číně a v Rusku jsou také loutky oligarchů?

      Odpověz si na tuto otázku, jen zaměň Zemana za jiného státníka, který byl v uvedených státech (někteří i opakovaně).

      Vymazat
    3. 10.07 jseš blbé jak capův dvorek, tak to nedávej aspoň na obdiv.

      Vymazat
    4. 10:27---váš přehled a znalosti jsou fascinující.Určitě jste kolegou Drahoše a přednášíte na nějaké humanit škole.Je vás tu škoda.Patříte na soroš universit.

      Vymazat
    5. Ono je to naopak. Zeman otevírá českým výrobkům dveře na velké rostoucí trhy. A agenti Pražské kavárny do tohoto úsilí chtějí hodit vidle. Oni jsou rádi v Protektorátu, ve vysávané kolonii. Jde většinou o parazity, kteří se jen vezou a necítí potřeby lidí práce a podnikání. Leo

      Vymazat
  6. Vypadá to, že by měly sluníčka střídat.Je poločas druhého kola, nejvhodnější doba. Možná pod heslem: Karle, vrať se. To co předvádí profesor, to je zoufalství a šmíra. To ten Karel měl aspoň tendenci se neztrapňovat lidovými zvyky, i když mu zpívali Kniže má k lidu blíže.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vcera pan profesor v Tv i zabaletil.Mozna zitra predvede i striptyz aby se priblizil Femenu

      Vymazat
  7. Šídlo reaguje, že Zeman neměl pravdu, když poukazuje na to, že kancléři Havla taky neměli prověrku, tím, že bezpečnostní prověrky byly zavedeny až po vstupu do NATO, tedy od 1999, ale to byl ještě kancléř Mathé, ten měl tedy prověrku? Já nevím, měl? Kdyby měl, tak by to určitě Šídlo věděl, ten ví všechno, má tlustej archiv v počítači.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ostravsky se řekne šídlo piča.Nic vezlém pičo šídlo není sprosté.

      Vymazat
    2. Mathé prověrku neměl a nemá!

      Vymazat
  8. Drahoš ještě neřekl jediné nepravdivé slovo. Jen před minulými prezidentskými volbami nechal rozesílat (nezasáhl proti nim) interní maily na některých ústavech Akademie věd na podporu knížete. Po volbách v tom bude jistě i nadále pokračovat, ať už dopadnou jakkoli. Kdo chce imigranty a sudetské Němce u nás, volme jej. PK2

    OdpovědětVymazat
  9. Pro samozvané "elity" je vše co řekne Zeman lež, nestálo by za to jim to oplatit stejnou mincí ? Je zapotřebí bojovat proti nim jejich zbraněmi. Hlupáci opět vykřikuji, že Zeman lže ohledně Dublin IV, že podpis dokumentu mu nepřísluší a proto ho ani podepisovat nemůže. Ovšem Zeman řekl, jen že Dublin IV nikdy nepodepíše a to je jen svatá. Já také ho třeba také nepodepíšu, to je také 100 % pravda.Daleko horší, že lidovci se opět projevují jako pátá kolona a vyzývají katolíky aby Zemana nevolili, tomu říkám zneužívání náboženského přesvědčení.Kdyby použil Zeman stejné prostředky jako jeho opozice tak by se proti němu neodvážil nikdo ani kandidovat.

    OdpovědětVymazat
  10. Ad 8:44. Těsně vedle, mudrlante. Můžete si vybrat prezidenta i presidenta. Z jazykového hlediska je obojí volba správná.

    OdpovědětVymazat
  11. Podle mého názoru slušnému člověku je známo, kdo byl Havel a jak lhal jenom to praštělo, viz malá ukázka:"Budou vás strašit nezaměstnaností..." " Budu prezidentem jen do voleb, pak se vrátím k psaní..." Neslušní lidé budou bránit Havla, neboť z jeho lží měli profit za jeho života i po jeho smrti viz Lavičky Václava Havla.
    Morave

    OdpovědětVymazat
  12. Vynáší se do nebe, že pan Drahoš je "profesorem". Kdysi to byl skutečně TITUL nad tituly. Ale dnes, kdy je profesorů nastláno jako univerzit či dlažby po českých městech i metropolích, tak ten titul lze sehnat za pár babek, jen bacha na Zemana, aby to podepsal. Takže titul prof. pana Drahoše nijak nečiní hvězdným, ale srovnatelným snad s titulem středoškolských profesorů - možná, neb jich dnes asi není o mnoho více než těch "vysokoškolských". A ani bych na druhé straně neponižoval ty, kteří mají i základní + nějaké odborné vzdělání - poznal jsem mnoho zručných řemeslníků a řadu nezručných chirurgů. Tak co je pak lepší?
    A jak je to se lží? Stejně jako se zloději. P0latí kdo lože, ten krade? Prostě ti největší lháři i zloději, Kalousci a spol. křičí "odhalujeme lháře". Náš svět už je takový. Kapitálem řízené kolonizaci Evropy, analogii kolonizace Ameriky, říkáme migrace. Války naší politici a pražská kavárna světí jako největší dobro lidstva a mír jako největší zločin dneška. Politici rozvrací našim jménem ve prospěch kapitálu státy, hubí národy a považují se proto za hrdiny. Deklarují Západní Evropu za nejcivilizovanější kout Světa a nevadí jim absence kulturnosti. Rozsévají po Světě nenávist a vytvořili novou podobu nacismu. Brusel a spol. podporuje i staronový fašismus s odkazem, že je zakotven v ústavě a ta je svatá, viz Katalánsko versus Madrid. Pak kdo je zloděj a lhář?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu profesorů a různých politologů je nasráno, ale pokus se zehnat frézaře dobrého zedníka nebo stolaře.

      Vymazat
  13. Pane Davide, až do prezidentské kampaně jsem si vás vás vážil jako člověka, politika i novináře. To, co jste připustil a zveřejnil během prezidentských voleb je však z velké části stoka a hnus. Samozřejmě máte právo fandit jednomu z kandidátů a dělají to i jiné noviny. Máte právo i kritizovat protikandidáta, ale takhle špinit člověka, který ještě neměl možnost provést něco špatného.... Jste inteligentní člověk, tak jak můžete zveřejnit bláboly o tom, jak se zvolením nesprávného kandidáta na prezidenta naše země změní na jeden velký uprchlický tábor? Vy sám tomu samozřejmě nevěříte, protože víte, jaké pravomoci má prezident, tak proč to tisknete? atd. atd. ..... Jinak povolání vědce je stejně úctyhodné jako každé jiné a mnohem důležitější než povolání politika, které vykonával velko část života protikandidát. ... Jsem člověk levicového smýšlení. Možná proto jsem vám fandil. Jenže ve své zaslepené zaujatosti pro svého favorita jste nepostřehl jak se ten váš "levičák" odkopal! Jeho některé výroky (cituji přibližně): "stovka denně za nemocnici důchodce nezabije" (proč si ÚS myslí že zabije? Ví o tom, že některým důchodcům zůstane po zaplacení bydlení na měsíc méně než ty tři tisíce, co by musel dát za nemocnici?? ) "je dobře, že se neplatí první tři dny nemoci, odradí to simulanty" (váš favorit netuší, že tisíce lidí přecházejí choroby a nakazí kolegy nebo si berou v době nemoci dovolenou) a v posledních dnech se ten váš "levičák" zastal exekutorské mafie. Na Nově odbyl problém exekucí, z nichž cca sto tisíc bylo zahájeno proti dětem ihned po dosažení plnoletosti, heslem exekutorské mafie: "dluhy se musí platit" Děkuji pěkně za takového "levičáka". Samozřejmě, že prezident tohle všechno nezmění, ale bylo by dobré to pojmenovat.. V poslední době ronil váš favorit krokodýlí slzy nad 7% socanů ve volbách - když do nich několik let kopal a agitoval pro Babiše. O hlasy socanů samozřejmě stojí.... Svět se nezboří, když znovu vyhraje Zeman, ale přišel jste v každém případě o mnoho svých stoupenců a čtenářů - alespoň mezi mými známými, se kterými se bavím po internetu o politice. Takže si užívejte tu každodenní chvilku nenávisti. Já už tuhle adresu otevírat nebudu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že pan David velmi dobře ví, že prezident Zeman není žádný levicový politik, ostatně stejně jako "sociální" demokracie. To "fandění" Zemanovi lze vysvětlit možná volbou menšího zla. T

      Vymazat
    2. Re (10:23):
      Dr. David však žádnou nenávist nešíří!
      Pokud se již ke kandidátům i vyjadřuje, pak jen věcně porovnává lidské vlastnosti obou z nich i jejich (intelektuální, morální, světonázorové ...) předpoklady k případné obhajobě zájmů většiny lidí této republiky z výkonu funkce prezidenta republiky.
      Je to jen vaše interpretace a vaše vidění, když mu podsouváte jakousi nenávist. Jde leda tak o věcnou kritiku a odsudek Zemanova protikandidáta. Který vy sám dost "podpásově" nazýváte nenávistí! Negativní odsudek není totožný s nenávistí ...
      A to, že tuto webovou adresu již otevírat nehodláte, je jen vaším svobodným rozhodnutím. V tom vás přece nikdo z redakce NR neomezuje!, nepřikazuje, nezakazuje, demokrate!
      I tak vám přeji šťastnou volbu o příštích prezidentských volbách!

      Vymazat
    3. 10:23 Co tak strašného pan David napsal? Nic. Jenom jiné vidění světa než je váše. Tak se urážet hned nemusíte. To je demokracie.

      Vymazat
    4. 10:23 Obávám se, že zaměňujete "fandění" s úvahou nad volbou mezi snesitelným a horším. Vaše úvaha, že není možné "takhle špinit člověka, který ještě neměl možnost provést něco špatného..." je opravdu skvělá. Takže podle vás je lepší mu tu možnost dát? Zvláště, když ho doporučují všichni, kteří těch špatností už provedli nepočítaně? Vždyť kdo zavedl všechno to, co vyčítáte Zemanovi? Nebyli to právě největší "fandové" profesora Drahoše? Vyčítáte mu kopání do socanů. Bohužel kopal málo. Kdyby se z jeho kopanců alespoň trochu probudili, nemuseli mít dnes těch 7%. ČSSD nepoškodili ony kopance, ale posun ČSSD k "Demokratům". Výmluvy na to či ono jsou směšné a ČSSD jen více potopí. Zeman není ideál, ale alespoň občas říká pravdu. Drahoš je představitel těch, kteří se pravdy štítí.

      Vymazat
  14. Měřítkem by měl být státnický rozhled, znalosti, uvažování a pevný postoj v hájení zájmů republiky, národů a občanstva jako celku - nikoli obhajoba skupin a tlup mocenských elit, které mají zájmy o vše jiné, jen ne o vlastní zemi a stát!
    KOLABORACE S CIZÍ PROKLETOU CÍRKVÍ JE PRO MĚ MĚŘÍTKEM*

    OdpovědětVymazat
  15. Možná, že otázka odsunu napadla před smrtí pana Chamberlaina, ale získat pro tuto myšlenku vítězící velmoci odmakal Edvard Beneš. A Nemyslím, že to bylo špatně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud jde o pana Jaroše, je úsměvné, jak ve svých textech opakovaně píše "my odbojáři, kteří zažili všechnu tíhu protektorátu" a podobně. Sám se narodil až několik let po skončení války, takže žádným odbojářem není a být nemůže. ČSBS, jehož je členem, je organizace leda tak pro ostudu. Předseda svazu Vodička je předlistopadový člen KSČ a donašeč SNB, místopředseda Milan Andres pracoval pro StB. Může mi někdo říci, kdy a jak tito pánové bojovali za svobodu? V nedávné době prošel ČSBS řadou skandálů a skuteční odbojáři z něj houfně vystupovali. Zmínit lze například veterána bojů o Tobruk generála Pavla Vranského, dvě poslední lidické ženy, které přežily zničení své obce, nebo paní Doležalovou. Ta společně se svou sestrou jako jediná přežila vyvraždění Ležáků a nyní se podílí na činnosti malého nakladatelství, které vydává záslužné publikace o odboji. Ano, toto jsou lidé zasluhující naši úctu. Místo nich však do svazu vstoupila pěkná sebranka, například Zemanův hlásný trouba Ovčáček nebo politická turistka Bobošíková. Podaření "bojovníci za svobodu", jen co je pravda. Takže, pane Jaroši, račte si svá doporučení strčiti za klobouk. Vy žádným odbojářem nejste a nemáte právo mluvit za druhé. Já s celou svou rodinou budu volit profesora Drahoše a nepochybujte o tom, že takových nás bude hodně. Opilce a soudně usvědčeného lháře Zemana už prostě na hradě nechceme.

      Vymazat
    2. 12:08-pan Jaroš se umí aspoň podepsat a to je pro mne víc, než Vaše kecy.

      Vymazat
    3. No jistě, a nějaký konkrétní argument by nebyl? V této diskuzi se nepodepisuje prakticky nikdo. To, že sem napíšete Miroslav Povolný ještě neznamená, že se tak skutečně jmenujete.

      Vymazat
    4. 12:08 Vy jste si zajisté spletl portál, Jakube Jando.

      Vymazat
    5. Ale ale, to znamená, že se zde mohou vyjadřovat jen prozemanovští pohůnci a opačné názory nejsou vítány? Zajímavý způsob demokracie, přesně v zemanovském střihu. Máte-li k onomu příspěvku nějaké výhrady, zkuste jeho obsah vyvrátit věcnými argumenty. Ale to by asi přesahovalo možnosti vaší inteligence, že...

      Vymazat
    6. To co dnešní systém provádí s touto organizací je opravdu hrůza a ne úcta.
      Volit celá rodina neznámého člověka
      vyžaduje zřejmě kolektivní náklonnost
      k překvapení.
      Zajímavé že bílý kůň největších nepoctivců v téhle zemi nikoho z rodiny neděsí.
      Kriminální sněmovna a senát vs podělaný novinový článek a frťan..?
      Silná rodina
      základ státu*

      Vymazat
    7. Tak dlouholetý předseda Akademie věd je neznámý člověk? No, možná pro někoho, kdo zná tak leda hrdinné sportovce, kteří celý život statečně honí dřevem po ledě kus gumy. To jsou osobnosti hodné zapamatování, nikoliv vědci, ti přece jenom bádají a publikují, že. Co z toho...Pan Drahoš navíc dělá kampaň už rok, takže kdo chtěl, měl možnost se s ním seznámit víc než dostatečně. Zemana před příchodem do politiky také nikdo neznal. Od té doby jsme měli možnost ho poznat velmi dobře a děkuji, už nechci. Kunda sem, kunda tam.

      Vymazat
    8. 12:52 pouze stručně. Zeman představuje mnohem menší zlo, než Drahoš. To snad dá velice lehce pochopit, pokud je čím ?

      Vymazat
    9. 12:21- v podstatě máte pravdu, ani podpis Porošenka a jiných(Váš) by nemusel být autentický. Záleží na charakteru a hrdosti na rodové jméno!

      Vymazat
    10. A z jakého důvodu je Zeman lepší než Drahoš? Že víc chlastá? Že mluví sprostě v pořadu Hovory z Lán? Že si dovolil přijít ke korunovačním klenotům, symbolům české státnosti, ožralý jako ruský mužik? Že byl celkem třikrát soudem usvědčen jako lhář a musel se poškozeným omlouvat a platit pokuty? No ano, to je tak skvělý prezident, že lepšího jsme nikdy neměli. Jen se obávám, že Masaryk se v Lánech už pět let obrací v hrobě hrůzou.

      Vymazat
    11. Doporučení. Na Seznamu se od rána naculuje, "krásný a sympatický" Šídlo. Běžte se ukájet tam.

      Vymazat
    12. Drahoš na Hrad, Zeman do hospody, Ovčáček do blázince.

      Vymazat
    13. 13:11 Vás pohoršuje překlad názvu skupiny. Kunda sem..., ale její profil vás nechává v klidu. Váš vkus. Až zemi zaplaví imigranti a vy je budete platit ze svých daní potom, pokud nejste jejích vítač otočíte. Nikdy nebudete vědět kde co bouchne a o bezpečí si můžete jenom snít. Budete se ohlížet s blbím pocitem v zádech. To mám zažité z ciziny. Děkuji nechci. Kampaň Drahoše znám. Nechci loutkového prezidenta. Drahoše nevolit!!

      Vymazat
    14. Tady nejde o nějaký překlad, vždyť Zeman například i prohlásil, že vláda "zkurvila" služební zákon. To je skutečně mluva hodná hlavy státu. A strašení migranty si nechte pro malé děti. Tyto řeči slýcháme už tři roky a neděje se nic. Navíc Drahoš nikdy neřekl, že sem chce tahat nějaké migranty. Naopak, staví se proti, což lze zcela jednoduše zjistit na jeho internetových stránkách. Ani řečmi o nějakém blbém pocitu v zádech mě nedojmete. Často jezdím služebně do Berlína či Mnichova a jsem tam naprosto v klidu.

      Vymazat
    15. 13:37 Mně stačí, že se z něj můžou pominout taková nemyslící individua, jako jste vy. Podle vás má císař nádherné šaty a kdo je nevidí, je neurozený, primitiv, ožrala, sprosťák, prostě nehodný zastávat jakýkoliv úřad ....

      Vymazat
    16. pro 12:08
      volte p.Drahoše.Svědčí to o tom,že jste veskrze "čestná a vlastenecká rodina mající to v hlavách srovnané".
      Svatá prostoto.
      Bůh vám buď milostiv.

      Vymazat
    17. Blábolíte nesmysly. Říkám pouze to, že Zeman se projevil jako člověk nehodný prezidentského úřadu a uvedl jsem konkrétní příklady jeho chování. Proto ho volit nebudu. Nic víc, nic míň.

      Vymazat
    18. Slyšel jste mluvit např. Havla, Kalouska, kníže?
      To je normální tam se to mohlo a smí. Drahoš podepsal "zvací dopis" pro imigranty a teď se mu to nehodí tak mlží. Informaci je dost aby člověk pochopil, že není kolem něj vše tak růžové. Informace mizí a vylepšují se.
      A s imigranty nestraším a ani vás nechci dojímat. Nechcete vidět realitu vaše věc.

      Vymazat
    19. Havel nikdy nemluvil sprostě při oficiálních příležitostech. Kalousek mě nezajímá, na prezidenta nekandiduje a je už jen řadovým poslancem. Jinak realita je taková, že přes tři roky trvající strašení ze strany některých českých politiků včetně Zemana tady žádní migranti nejsou. To je prostý fakt. Takový Okamura začátkem roku 2015 tvrdil, že do roka jich tu bude sto tisíc. No, nepřišel žádný. A Zeman vždy lhal, což dokázal i při včerejším projevu na Nově. Server demagog.cz provedl rozbor - a výsledek? Z celkového počtu 32 faktických výroků mluvil pravdu jenom v 11 případech. Takového prezidenta já prostě nechci. Můžete si to najít třeba na tomto odkazu: https://www.irozhlas.cz/volby/prezidentske-volby-2018-milos-zeman-debata_1801221549_ako

      Vymazat
    20. Z této debaty je patrné, že pán, který chce volit Akademika, neumí pracovat s fakty, zato podlého docela hravě pomluvám. Na takové lidi je zaměřena Akademikova reklama. Pana prezidenta budeme znovu volit právě proto, abychom prosadili rozum v rozhodování a postavili se špinavým pomluvám, demagogii a snobismu. Co udělal Akademik pro naši republiku? Odsával z rozpočtů peníze na instituci, o jejíž prospěšnosti se již 20 let vedou diskuze! Podepsal sprostý vítačský pamflet a dnes se k němu nechce hlásit. Je povahy zbabělé, odmítá přímý duel s Naším Prezidentem, aby se tolikrát po sobě neukázalo, že je dutým sudem, zvučícím cizími hesly. Z toho se pá, co neumí používat hlavy (12:08), nevylže.

      Ostatně kádrovat pana Jaroše Nickeliho se mu také moc nepovedlo. Pan Jaroš mluví za odbojáře nejen proto, že pochází z rodiny významných odbojářů, ale i proto, že byl zvolen předsedou oblastní organizace. Leo

      Vymazat
    21. Volte si koho chcete, ale já pevně doufám, že Zeman prohraje. Ze svého okolí neznám nikoho, kdo by mu chtěl dát hlas. Pokud jde o výzvu "Vědci proti strachu a lhostejnosti", nejedná se o žádný "sprostý vítačský pamflet". To si může ověřit každý, kdo si na internetu jeho text přečte. Podepsalo ho 3500 předních vědců, kteří toho pro tuto zemi udělali hodně. Můžete si o tom blábolit, jak chcete, realitu stejně nezměníte. A co se týká "svazu bojovníků", tak v něm už mnoho skutečných odbojářů nenajdete. Zato komunistů a estébáků je v tam dost, včetně předsedy Vodičky.

      Vymazat
    22. Anonymní22. ledna 2018 13:11
      V době kdy církev reformuje vysoké školy,
      to znamená že dosazují na univerzity po celých Čechách idioty se vzděláním teologa do rektorských funkcí, v té době se stává váš rodinný drahouš šéfem akademie věd a není náhoda že tento je členem Římského klubu.
      Jinak nevím o tom neznámém člověku nic, nikdy se veřejně neohradil proti zlu a nebo nepřinesl viditelný skutek.
      Doporučovat nikomu volit na základě propagační kampaně
      může jen rodina co pořád mečí mě mě mědia..
      ale pozor ! Fíkus je jedovatý i pro ovce a kozy.*

      Vymazat
    23. Ve vašich výrocích je asi tolik pravdy, jako když Zeman tvrdil, že výše čínských investic v ČR dosáhne za rok 2016 částky 90 miliard. Ve skutečnosti to byly jen dvě miliardy.

      Vymazat
    24. Na mých výrocích je tolik pravdy
      kolik si ji každý osobně je schopen dohledat.*

      Vymazat
    25. Hej vitaci, skoda ze jsi nebyl zabit v teroristickem utoku misto nejake nevinne obeti

      Vymazat
  16. Výplata dávek 21000, dvacet jedna tisíc korun,každému MIGRANTOVI náš nebohatý stát jednak zničí a za druhé je potupou pro všechny, kteří se dřou v práci za stejnou nebo i nižší částku čistého! Celá migrační vlna je něčím absurdně zlým, zaměřeným proti občanům Evropy a v konečném důsledku i proti těm migrantům, málokdo najde štěstí v existenci parazita a nechtěného. To jako životní program nikoho neobšťastní. Ani ti parazitující Cikáni nejsou zrovna šťastlivci.
    Drahoš ve své zabydlené existenci nemá páru o ničem. Je
    omezený, hloupý.NEVOLME HLUPÁKA, to budiž základ našeho rozhodování. HLUPÁK nadělá vždycky největší škodu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:22 To je ale přesně ten důvod, proč má Drahoš tak ohromnou podporu od Kalousků a jim podobných. Vždycky se snáze ovládá blb, než ten s vlastním názorem. Navíc, tolik peněz vražených do kampaně, to bude mít vděčný Drahoš do konce života co splácet, alespoň formou kývání a odevzdanou poslušností.

      Vymazat
    2. Možná byste se divil, kolik lidí v existenci parazita nachází své štěstí. Hrabivost je smyslem fungování tohoto systému. T

      Vymazat
  17. 12:27 Tak nesmí být prezidentem!! Volme pana ZEMANA.

    OdpovědětVymazat
  18. Havel byl jen obyčejný lhář, podvodník, sebestředný ješita, příležitostný kurevník a hlavně nevzdělaný alkoholik, který pravda nezbíral medajličky zato miloval ruličky s čestnými titulíčky. Jednou hvězda reklam jako na Vizír vybledne a pak se mladá generace dozví s otevřenými ústy co byl tenhle rádoby 2. Masaryk zač. I to jak si rozbil držku v Thajsku v koupelně nebo jak sletěl z koně v Lánech, když si chtěl hrát na druhého Masaryka nebo jak jej zachraňovali STB když se ožralý a pochcaný válel v zimě na nábřeží.
    Co se týká odsunu sudeťáku a fricků, tak se nějak cudně zapomíná, že při obsazení českého pohraničí tito vyhnali skoro 1 milion Čechů. Ti často utíkali s míň než s čím táhli sudeti do vysněné říše. Také se cudně zapomíná, že Němci povraždili na 340 000 Československých občanů a zdaleka to nebyli jen židé a komunisti. To, že po válce při odsunu jich pár stovek nebo tisíc zheblo nebylo nic proti tomu co tady napáchali. Tak jakýpak pláč. Pláče dnes někdo nad 800 000 Němci zabitými v rámci denacifikace po válce v roce 1946 Američany? Často na následky mučení. Pročpak nikdo nepláče po 1 milionu mrtvých hlady v Japonsku v roce 1946? Pročpak to dnešní lidumilové a demokraté nevyčítají Američanům? Nemluvě o barbarském rabování a ničení kulturních památek a předmětů v obou zemích po válce. Měřme všem stejně a podívejme se proč to asi tací Kalouskové, Hermanové, Sobotkové, Bělobrádkové, Bursíkové, Němcové a další dělají a říkají. Kdopak jim pomohl k funkcičkám a tučným korýtkům za která nechali rozkrást republiku? A jejich lumpárny kryjí dodnes.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:03 100 % pravda. Není co dodat !

      Vymazat
    2. Ale je co dodat. Neb války pokračovaly a pokračují, hromady mrtvých se kupí, fronty vyrobených migrantů přeměněných v kolonisty rostou k radosti byznysmenů s jejich transportem do EU. Rozvracení států se stalo pro Západ radostnou státnickou činností, rozvoj fašismu povinností k "demokracii" západního střihu. Proč zrovna ti, co se deklarují za nejcivilizovanější jsou nepoučitelní, lehoučce manipulovatelní? Proč motorem jejich bytí je nenávist k humanitě, sociální spravelnosti - i když popravdě někteří si svými řečnickými výkony z těch hodnot udělali trhací kalendář. Z rudé diktatury jsme spadli do hnědé - plně ve službách oligarchie. Jak Svět stárne, tak zřejmě ti nejcivilizovanější nejvíce degenerují a nedovedou si představit život v míru a tvořivé práci, když jim to nic "nehodí". Tak snad přece jen ten Východ skýtá poslední naději pro přežití lidstva, když v MÍRU Západ vidí svou zhoubu.

      Vymazat
  19. Odsun Němců se nekonal jen z ČSR, ale snad ze všech zemí východní Evropy, dokonce z území, které bylo německé a anektované např. Polskem. Z tzv. Východního Pruska Němci houfně utekli před Rudou armádou sami a dočasně kolonizovali protektorát Böhmen und Mähren. Také byla u nás za války kolonizace Němci z německých měst, která byla podrobena angloamerickým teroristickým náletům. Ovšem kdo jako první zdrhali před frontou rudé armády, to byli čeští kolaboranti - do náruče Američanů a ačkoliv zavinili přímo smrt mnoha Čechů, nikdy nebyli českým soudům vydáni a ani jinak potrestáni. Ba i takoví, kteří ve smíšených manželstvích s židovkami vydali své ženy a děti Osvětimi!!!
    Malý citát: E. Beneš, květen 1947: "Může se stát, tak jako v minulosti, že se najdou "tak zvaní čeští vlastenci", kteří se budou sudetským Němcům za jejich odsunutí omlouvat a že budou nakloněni otázce jejich návratu. Nenechte se oklamat a návratu nedopusťte. Hitlerové odcházejí, avšak snaha o ovládnutí Evropy Německem zůstává. Mohou se najít vlastizrádci, kteří budou opět usilovat i o odtržení Slovenska od Čech. Bylo by to pošlapání odkazu našeho prvního prezidenta ČSR....

    OdpovědětVymazat
  20. Ten 10:23 se zde už vyprázdnil.A pohrozil,že se zde už nebude vyskytovat.Je to ohromná škoda.Mezi normálními lidmi musí být vždy něco zvláštního.Vždyť i králové měli šašky,ale ti na rozdíl od toho našeho většinou mluvili pravdu.

    OdpovědětVymazat
  21. Nemohu volit toho, koho podporuje Kalousek. I z ostatních podporovatelů p. Drahoše mám sice osypky, ale mohla bych je i pominout, kdybych na tomto kandidátovi našla něco, co je hodno důvěry do budoucnosti. Nic takového nevidím, neznám jeho,ale vím, co je zač p. Kalousek. Takže ne, ne, nee!

    OdpovědětVymazat
  22. Ani tak hvězdným nebem nad hlavou nejsem uváděn v úžas, jako prostými dušemi, co nevím kde vzali tvrzení, že občan Zeman prezident, je alkoholik. Jsou tu i tací, kteří mají za svatého občana Drahoše, když si myslí, že ho znají. Vědí jen to, co on sám o sobě tvrdí, vědí, jakými tituly je ověnčen, nemohou ale vědět, jakými prostředky, také, mohly být dosaženy.
    Jedno je ovšem jisté. Občan Drahoš, za komunistů, podvakráte stážoval v kapitalistickém zahraničí. O této skutečnosti, že nenalezeno v komunistických archivech ani stopy. Když, to vím zcela bezpečně, každý kdo navštívil kapitalistickou cizinu služebně, podával svému zaměstnavateli, na formuláři, zprávu o své zahraniční pracovní činnosti a také, na samostatném listu, informaci o „mimoslužebních poznatcích“. Tato část putovala, prostřednictvím zvláštních oddělení zaměstnavatele na tuším 4. správu SNB, pracoviště to StB.
    Sám jsem, po své služební cestě, do onehdá SFRJ, tento list ponechal prázdný a nevyplnil ani po urgencích celkem nešťastného šéfa zvláštního oddělení. Dodnes se nedivím, že žádné další služební cesty do kapitalistické ciziny jsem se nedočkal. Ty tuzexové bony, které se tak daly získat, jsem nepostrádal když, díky tomu, nejsem na seznamu pana Cibulky co spolupracovník StB.
    Naučení: Jestliže tedy občan Drahoš u kapitalistů stážoval podvakráte, je téměř jisté, že řádně podával kompletní „cestovní zprávy“. Pak je ovšem divné, že po nich v komunistických archivech není ani stopy. Možným vysvětlením je, že byly z rozkazu generálů Lorenze či Václavíka skartovány v listopadu a prosinci 1989, jak platilo pro VIP informátory StB a VKR. Nebo, při pozdějších aktivitách k lustračním osvědčením, zůstaly přátelsky opominuty natolik, že už nejsou k nalezení. Jak jinak si to vyložit?
    Připadá mi, že tento možný příběh může dojem z občana Drahoše doložit natolik, aby byl důvodem, proč toho pána do pozice prezidenta ČR rozhodně nevolit. JiH

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velice uvěřitelný příběh, který ani nepotřebuji k mému nevolení "Žélé".

      Vymazat
    2. je to prosté. Alkoholika ze sebe udělal Zeman sám, když před prezidentskými volbami 2013 prohlásil, že denně vypije tři panáky tvrdého alkoholu a šest sklenic vína. Zeptejte se jakéhokoliv lékaře - odborníka na závislosti a řekne vám, že toto už je alkoholismus. Zkrátka, na sedmdesátníka se jedná o pěknou denní porci chlastu. Pochopil jste to, nebo je to na vás příliš složité?

      Vymazat
    3. Pro abstinenta 8:08 - Chamberlain byl slušný člověk, co nepil, nemluvil sprostě, uměl vyjednávat a měl podporu jiných slušných lidí. Churchill sprosťačil, měnil názory, neustále chlastal whisky a kouřil o sto šest. Chamberlain podepsal Mnichovskou dohodu s Hitlerem, Churchill vyhrál válku. Tak si vyberte, milý abstinente. Leo

      Vymazat
    4. Je skutečně kouzelné, jací jsou někteří zemanovci demagogové. Má reakce výše byla určena předchozímu příspěvku, ve kterém stálo:"Ani tak hvězdným nebem nad hlavou nejsem uváděn v úžas, jako prostými dušemi, co nevím kde vzali tvrzení, že občan Zeman prezident, je alkoholik." Když jsem tedy uvedl, že to na sebe "práskl" Zeman sám (a tudíž to nelze ničím vyvrátit), vyrukují tu hned s Churchillem. Jenže tomu váš Zeman nesahá ani po kotníky.

      Vymazat
    5. 9:54-to máte pravdu, že by Zeman Churchilovi nestačil. Pokud vím, měl denní normu láhev whisky a přehršel doutníků.

      Vymazat
    6. Velmi poučné také bylo sledovat včerejší debatu Zemana se Soukupem na TV Barrandov. Údajně "lidový" prezident prezident nejdřív verbálně zpohlavkoval nezaměstnané jako lenochy. Potom prohlásil o lidech v exekuci, že jim jejich těžkou situaci přeje za to, že si půjčili na dovolenou v Karibiku. No a nakonec vyčinil důchodcům, že berou málo, protože si blbě vychovali děti. Paradoxně právě z těchto skupin mu voliči ten hlas do urny pravděpodobně nejvíc hodí. Také mě pobavilo Zemanovo tvrzení, že důchody se pohybují ve výši okolo 15 tisíc korun. Za to ho vypeskoval dokonce i lokaj Soukup, který jinak leze do zadní části těla pana prezidenta tak usilovně, že mu div nečouhá z krku. Mí rodiče celý život tvrdě pracovali a 15 tisíc důchodu nemají ani po tom letošním zvýšení. Znám spoustu důchodců, co musí vyžít z devíti tisíc. Holt pan prezident opět ukázal, že na lidi kašle a o jejich starostech ve skutečnosti nic neví.

      Vymazat
  23. 15:28 Špatně jste poslouchal a melete všechno dohromady.
    Pan Zeman říkal, že měl důchod 15 tisíc a nestěžoval si.
    Život na venkově kde pobýval byl levnější než v Praze.
    Ŕekl toho po pravdě víc, co je nepříjemné poslouchat. Vzít si půjčku na drahou dovolenou a mít problém ji potom splácet, může jenom nemyslící blbec. Dluhy se musí splácet. Mám pocit, že jsme sledovali každý jinou debatu.
    Překroutíte všechno jak se vám to hodí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, na překrucování faktů jsou v této diskuzi jiní borci a vyniká v tom i autor výše publikovaného článku. Ale to je jedno. Zeman v sobotu prohraje, počátkem března se odebere z Hradu na Vysočinu, a my konečně budeme mít prvního solidního prezidenta od odchodu Václava Havla.

      Vymazat
    2. 9:54 takže onen Zemanův výrok o třech panácích tvrdého a osmi sklenicích vína je nevyvratitelným důkazem jeho alkoholizmu? Tak za prvé, výrok je nutné doložit, potom prokázat, že byl míněn vážně, že platil pro každý jeden den, že platí dodnes ... Ostatně, skutečný alkoholik se ke své závislosti nepřiznává a nadto, co znamená panák, co sklenice a čeho přesněji by odborník, aby se autoratitivně vyjádřil k míře alkoholizmu, jistě vyžadoval. Vy jste takový borec, že k odsudku skutečná fakta nepotřebujete.

      Vymazat
    3. Milý pane, onen Zemanův výrok o třech panácích a šesti sklenicích vína je dobře znám. Vyjadřoval se k tomu veřejně i bývalý ministr zdravotnictví Martin Holcát. Stačí si zadat na internetu do vyhledávače "Miloš Zeman tři panáky šest sklenic" a objeví se Vám řada článků na toto téma. Podle odborníků jde o zhruba 180 gramů čistého alkoholu, což je šestinásobek toho, co považuje za relativně bezpečnou dávku britská organizace National Health Service. Takže jak račte vidět, informací jsem si k tomu zjistil dost. Že se to vám nehodí do krámu je mi srdečně jedno.

      Vymazat
    4. Ještě doslovná citace článku z 2. srpna 2013: "Primář mužského oddělení závislostí Psychiatrické léčebny Bohnice Karel Nešpor ale upozornil, že šest skleniček vína a tři panáky tvrdého alkoholu denně je šestinásobek toho, co považuje za relativně bezpečnou dávku britská National Health Service. Dal jsem si práci, přepočítal jsem to na gramy stoprocentního alkoholu a vyšlo mi 180, což s sebou nese obrovská rizika i pro zdravého dospělého člověka, poznamenal. Tam hrozí riziko náhlé smrti, fibrilace síní, hypertenze, arytmie, cévní mozková příhoda, může nastat krvácení do trávicí trubice. Pokud by měl někdo cukrovku, tak se rizika sčítají, zdůraznil s tím, že diabetici, kteří pijí vysoké dávky alkoholu, riskují i oslepnutí." Zde tedy máte k Zemanově chlastání v době nástupu do prezidentské funce názor odborníka nad jiné povolaného. Víc k tomu není co dodat.

      Vymazat
  24. 19;28
    A že ses takhle nestaral o denodenní chlastaní udavače Havla a podporovače banderovskejch sviní knižete Poserplínu???!!!!
    Protože si chlastal sám jak Sahara!!!!!!;-)

    OdpovědětVymazat
  25. 19:28 a předchozí podobní. Trvale obcházíte otázku, zda jde o skutečnost. Jestliže tedy diskutované dávkování alkoholu je, zejména pro cukrovkáře natolik smrtelně rizikové, pak mi vychází, vida občana Zemana, t.č. prezidenta ČR, v jeho věku docela čiperného, že tu něco nehraje. Sám jako neuropatik, dosud bez cukrovky, cca v jeho věku, nekuřák, odjakživa s odporem k alkoholu, kdysi výkonný sportovec, dlouho na to trenér 2. třídy vím jedno: Z mé chůze může co chvíli kde kdo soudit, že jsem pod vlivem alkoholu. Toť vše, bez ohledu na preference. Ke svým soudům beru pouze tvrdá fakta. Z toho pohledu si dovolím tvrdit, že tu z osobní předpojatosti prázdně blábolíte. Zdravím srdečně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blábolíte tu především vy. Zeman to o své denní dávce chlastu prohlásil před televizními kamerami a na internetu je to snadno k dohledání. Že vy si to neumíte (nebo nechcete najít) je vaše věc. A rozhodně víc věřím primáři oddělení závislotí z Bohnic, než fanatickému zemanovskému fanouškovi. Ale vy holt máte lži v krvi, jako váš guru Zeman, který ve včerejší debatě s Drahošem opět vesele lhal před celým národem. Mám na mysli např. pasáž o evropské směrnici týkající se držení zbraní. Není totiž pravda, že by ústavní zákon České republiky měl přednost před evropskou směrnicí. Evropská směrnice má přednost před veškerou národní legislativou. A zmíněný ústavní zákon navíc problematiku evropské směrnice neřešil. Prezident, který lže v přímém přenosu celému národu do očí nemá na Hradě co dělat.

      Vymazat
    2. Včerejší debata na Primě ukázala pravou tvář Miloše Zemana. Urážky, lži a žádná byť minimální úcta k protikandidátovi, kterého v prvním kole volilo 1,4 miliónu lidí. Nejhorší však bylo naprosto skandální chování Zemanových příznivců, kteří si zjevně spletli debatu prezidentských kandidátů s fotbalovým zápasem. Už když moderátor představoval paní Drahošovou, tak výkřiky na její adresu byly zcela za hranou slušnosti. Tady se jasně projevilo, jací lidé Zemana podporují - nevychovaní hulváti. Do včerejška jsem nebyl rozhodnutý, ale teď už vím zcela jistě, že v pátek budu volit Drahoše.

      Vymazat
    3. 8,17
      DLUHOŠ LHAL OD ZAČÁTKU DO KONCE,AŽ SE MU OD TÝ JEHO HAVLOBANDEROVSKOKRAĎOUSKOVSKÝ DRŽKY PRÁŠILO...JEN VŮL TO NECHCE VIDĚT ANI SLYŠET!

      Vymazat
    4. Ano, přesně o tom jsem výše mluvil. Typická reakce Zemanova voliče. Trapné vulgarity a nic jiného. Následující komentář není můj, vyšel na idnes, ale je tak trefný, že si jej tu dovolím ocitovat: "Já nejsem fanatický odpůrce Zemana, toleruji dokonce člověku i jisté neřesti jako trochu alkoholu či kouření, když bude člověkem slušným. Sám třeba navíc nepovažuji Zemanovo vrávorání za projev opilosti, myslím, že v jeho zdravotní kondici už tohle dávno omezil. Vidím totiž, jak se teď nemůže hýbat, tak je mi jasné, že už před pár lety mohl mít vážné problémy s delším stáním. Nehledám na Zemanovi jenom chyby, ale chtěl bych přece jenom prezidenta, který nebude narušovat naše vztahy se sousedy (naposledy se naše oficiální diplomacie musela omlouvat Ukrajině a nedávno Slovensku). Chtěl bych v čele státu člověka, jehož servilitu nebude ruský president muset krotit tím, že novináře není potřeba střílet a stačí je omezit. Někoho, jehož velkou motivací není paní pomsta a naopak odměňování přízně a poslušnosti. Prezidenta jež bude pozván na návštěvy do vyspělé Evropy, které už jsme součástí a kde tak bude mít vůbec tu možnost tlumočit problémy, postoje a názory naší země. Člověka jež nebude tak často lhát nebo měnit názory podle toho jak se mu aktuálně hodí. Myslím také, že pro demokracii a rozložení mocenských sil, není špatné rozbít pakt mezi premiérem a prezidentem (I toto bylo v minulé volbě mou motivací nejít k volbám, tedy nemiít na Hradě Kalouskova koně a v podhradí faktického vůdce vlády Kalouska). Teď už ale neudělám stejnou chybu jako při minulé volbě, kde jsem nešel volit. Neexistuje ideální kandidát ale existuje lepší a horčí možnost pro tuto zemi. Skalní příznivce Zemana nikdo nijak nepředvědčí. Oslovuji a slušně prosím ty nerozhodnuté, kteří to celé mají ve svých rukou, ať umožní tomuto malému národu uprostřed Evropy důstojnějšího prezidenta. Díky za to."

      Vymazat
  26. 8,56
    Tak toho volotrka zvol,rodina ti poděkuje až jí budou ty untermensch slimáci kulturně oblažovat!!!!!

    OdpovědětVymazat
  27. 9,22
    Jejda,tolik nicotnejch pitomostí šlo nacpat do jedný věty rozvitý,jenže havlobaneroopilci se mooooc rádi poslouchají.....:-DDD

    OdpovědětVymazat
  28. 8:17 a někteří další. Zeman je ve všem absolutní lhář. Jen v tom co alkoholu vychlastá, mluví naprosto nevyvratitelnou pravdu. MuDr. Nešpor je zřejmě nezpochybnitelnou autoritou. Otázkou ovšem je, proč ten tak některými nenáviděný Zeman je pořád ještě naživu. Jak to tady čtu, měl se už dávno uchlastat. Má to prof. Drahoš věru inteligentní příznivce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však už je taky Zeman fyzická troska, což musí vidět každý, kdo není slepý. Včera po skončení té debaty se ani nemohl postavit a nohy se mu třásly. Za chvíli ho budou muset nosit. Věru skvělá hlava státu.

      Vymazat
    2. No, tak hlavně že Zemanovi příznivci inteligencí přímo překypují. Během té včerejší televizní debaty se to projevilo v plné míře. Bučící stádo skotu...

      Vymazat
    3. Stádo hovad bez mozku fandí Vygumovi z AV,čest vaší památce!!!!!:-)))))

      Vymazat
  29. 10,40
    MUDr.Nešpor prej už od 15 let nepije....ani slzu alkoholu!!!!.-DDDD

    OdpovědětVymazat
  30. Miloš Zeman ve včerejší diskuzi na Primě opakovaně lhal. Navíc lhal primitivním způsobem, takže jím vyslovené nepravdy si každý může hravě ověřit. A já nehodlám volit člověka, který se snaží do prezidentské funkce prolhat. O chování jeho příznivců vůbec nemluvím, to byla kapitola sama pro sebe.

    OdpovědětVymazat
  31. 12,43
    Že nebude mít hlas lejnolahvárenský žumpy a podporovatele havlouASSackejch poskoků se pan prezident určitě strachem orosí....!!!!.-DDDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strachem se orosit nemusí. Nám bohatě postačí, že prohraje volby.

      Vymazat
    2. 13,29
      Vyndej tu ruku z poklopce a skončí ti vlhký sny,frajere!.-D

      Vymazat
  32. 11:43 vy jste vskutku omezenec, navíc nemravně nevybíravý. Víte co to je neuropatie? Víte, co to znamená s tímto problémem hodinu sedět? Ve 23:13 o tom něco od neuropatika máte. Nebuďťe si jist, že jednou nedopadnete stejně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A proto je třeba, aby voliči v sobotu dopřáli panu prezidentovi zasloužený odpočinek na Vysočině. Zde si bude moci konečně odpočinout od náročných státnických povinností, bez obav otevřít flašku, sťatej plavat v nafukovacím člunu na rybníce a házet šavle v lese (což si většina mylně vykládá jako objímání stromů)...

      Vymazat
  33. 14,17
    Ty tvoje ""myšlenky"" jsou opravdu hodny GENITÁLA TVÉ VELIKOSTI!.-DDD

    OdpovědětVymazat
  34. 14:17 jeden ze slušných příznivců slušného pana profesora Drahoše. Skutečný příspěvek ke skutečné diskuzi zřejmě nemáte. Kde byste na to vzal, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zato prozemanovská klika nadávající zde do čuráků a havloidních debilů zcela neznámým lidem, je vzor vší slušnosti, že? Asi byste si měl přečíst tuto záživnou diskuzi celou a pak můžete kecat.

      Vymazat
  35. 16:47
    Hele,jestli se ti tady ady něco nezamlouvá,můžeš na Iděsu nebo u porno Jandy pět ody na toho vašeho akademika Blboše,tady nikoho neohromíš.

    OdpovědětVymazat