Reklama

.

.

neděle 28. ledna 2018

Proruští?

Ivan David
28. 1. 2018
Prý o nás (Nové republice) řekl televizní a rozhlasový "expert" Libor Dvořák, že jsme "proruští". Možná na to má jako rusista a syn diplomata působícího v padesátých a šedesátých letech v Moskvě nějaká kritéria. Spíš bych ale řekl, že je to idiotská nálepka pro ty, kteří se nemíní účastnit třetí světové války proti Rusku. Pro ty, kteří nechtějí být tradiční "pevnou hrází" kohokoli proti komukoli, podle toho, kdo "srdce Evropy" zrovna ovládá. Nabízíme čtenářům zamlčované informace a umlčované názory v komentářích. "Proruští" nejsme, ale vím určitě, že Libor Dvořák a celý mediální mainstream je protiruský, protože za to se dnes platí. Rusko o válku nestojí, chce ubránit to, co má. To multimiliardáři na Západě jsou stále hladoví. Ať si pan Libor Dvořák trhne nohou! A s ním Jakub Janda, celý mainstream a všichni zkorumpovaní hlasatelé jediných správných cest.

80 komentářů :

  1. Přesně! Rus nemá důvod vést jinou než obrannou válku. Chce prodávat. Má přebytek surovin, přebytek území. Vyhovuje mu mír. Války si už zkusil dost. I při osvobozování naší vlasti. Hodně jich padlo! Uctít jejich památku není ostudou, není projevem ničeho jiného, než vděku, lidské slušnosti a mravnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně konečně někdo řekl, že "být pro Ruský" je pouze nálepka, která nemá obsah a jejím cílem je pouze na někoho hodit neschopnost USA elit a jejich služebníku ve státní zprávě všech státu. Nadvláda USA končí a vytváření vnitřního nepřítele na zakrytí chyb a vlastní neschopnosti je toho jasným důkazem.

      Vymazat
    2. Místo Rusa budeme mít KLIMATICKÉ UPRCHLÍKY

      EU otevře hranice pro miliony „KLIMATICKÝCH UPRCHLÍKŮ“

      http://pravyprostor.cz/eu-otevre-hranice-pro-miliony-klimatickych-uprchliku/

      Vymazat
    3. Re 18:16 Máte pravdu že Rus má suroviny a chce prodávat .Problém je v tom , že on nejen chce ale tak musí protože na tom stojí jeho ekonomika . Kdyby byl natolik soběstačný a nemusel tak by kohoutky trochu přivřel a ti kteří na něho donekonečna uvalují sankce by k němu s prosíkem přilezli po kolenou .

      Vymazat
    4. Západu hrabe. Nonstop. Chce to pouze nebýt slepý, hluchý a neomlouvat lež.

      S tím protiruský, proruský, je to jak kdo. Já jsem měl rád Rusko vždy, ale také mu lze lecos vyčítat. Tedy pro mě ta nálepka sedí, no jemitošumafuk.
      Jinak hledím na celou planetu, nemyslím si, že lidé v USA mají lehčí život, nebo že život lidí v Africe má cenu napůl snědeného hambáče. Tak uvažuje ta povrchnější část, která nikdy nedohledá důsledky svého myšlení, jednání.
      A co je ještě horší - to tepání vlastního názoru a světonázoru celé společnosti..., samozřejme pouze pro zisk toho "myslitele".

      Správně bylo pojmenováno že normální člověk si válku nepřeje. Žádnou.
      K tomu, aby se mu ji nedostalo "zvenčí" je třeba vytvořit hráz, už dále nemlčet a pozorovat i šustnutí trávy ve světe. Mít vždy připraven důkaz, být schopen prokázat lež těch, kterým by za prachy ani válka nevadila.

      Společnost neovládají schopní, ale všehoschopní.
      Schopní jsou, existují. Neplatí, to přeplácané "nejsou lidi". No vědí, že v tomto systému by zákonitě museli v rozhodovacích postech jednat proti svému svědomí, proti zájmu většiny (byť s dobrým rétorikem i tleskající většiny) a pro zisk někoho, komu na životě druhého absolutně nezáleží.

      Vymazat
    5. "EU otevře hranice pro miliony „KLIMATICKÝCH UPRCHLÍKŮ"

      A proč se srdíš? Ja si celkem rád pokecám s přichozími z Jakutska, Jamalu, Uralu a dálného východu. No nemyslím, že se zdrží dlouho:).

      Vymazat
    6. Pravdivě a dobře napsáno!

      Vymazat
    7. to bylo ke komentáři: 18:16, ale i tady mně nevadí můj příspěvek:-)

      Vymazat
  2. No a oni jsou proamerické weby a media, včetně totalitní ČT, protože v normální " liberální demokracii" kterou se protagonisté zdejšího kapitalistického režimu vychloubají , je nemožné, aby si musela část občanů platit režimní propagandu proti sobě.

    OdpovědětVymazat
  3. Pane dr. Davide,
    to se nesmi brat vazne ! My jsmne s nadsenim volili za presidenta Trumpa, kvuli jeho agende, ktera nam hladila duse !
    95 % veskerych medii, bylo proti Trumpovi a vsechny patrily jedne skupine lidi !
    A kdyz to Trump vyhral v Americe, jako president Zeman v Cesku, tak jsme byli medii oznaceni za agenty Kremlu a presidenta Putina. (Ani slovo nerozumime rusky.)

    Kdyz v mem okrese radil Hurrican IRMA (10.9. 2017.), tak to bylo svedeno na Putina, ktery to nejak ztocil na zap. Floridu !

    Rusove nam urcite ovlivnuji stav vody na Mississippi,
    tornada v Oklahome a kdyz ma nekdo zacpu tak mluvi o Putinovi.
    Takova mame media !
    SLAVA ZEMANOVI, pryc s vitacem Drahosem !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulu, vy máte v USA také zácpu? Jak je to možné zrovna u vás jako hlídače lidských práv? K vám do Emeriky nedorazil ještě krystýr, viďte!

      Vymazat
    2. Pane Honolulu,

      vzhledem ki tomu,že si vašeho presidenta TRUMFA velice vážime,nemohl by jste mu napsat žádost,že tu trpime pod politickou třidou Šmejdů,která nám nechce povolit ani jedno chybějici slovo do prvního článku naši ÚSTAVY,kterou stejně nedodržuji.

      Je to slovo SOCIÁLNÍ STÁT.
      Ono bylo totiž prý povoleno Američany Němcům,kteři prohráli válku,aby zas nevolili Hitlera a tak tam mohla vzniknout silná a bohatá středni třida,která se dnes nevejde do tlustých mercedesů.
      Kdyby jste nevěděl jak ten spis sestavit sepíšeme vám připadný mustr.

      Dovolujeme si vás upozornit,že se konstituuje Národní program občanů voličů,který by se s menšimi úpravami dal použit i pro AMERIKU,která by se tak stala první v celém světě a to neni žádný vtip!
      Brzy se o tom i snad přesvědčite nebot jeho první verse byla sorosovskou cenzurou nepřátelskou panu Trumfovi zcenzurována a to ukazuje jasně ,že máme tady světlo na konci tumelu!

      Vymazat
    3. "expert" Libor Dvořák, je podobný, jako všichni komentátoři veřejnoprávních prostředku. Koukám dnes, nějakou dobu na ČT24. Špína, sračky na pana prezidenta. Ať jde o politiky, nebo komentátory. Jediný, který mluvil smysluplně, byl pán Skála. naproti tomu, "komentátor Švec, neumí mluvit, v každé větě má dvě přestávky, vyplněné ááááááá a ještě mele nesmysly. Názorové, i komunikační neschopnost. Nevím, kde to berou.

      Vymazat
    4. Co by vam Amerika pomahala? Jdete do hajzlu.
      Urazeli jste Honolulu, neztrestali se urazece

      Vymazat
    5. 6;13
      Podělanýho papundekla nehde urazit!!!!

      Vymazat
    6. Trump v Davosu nejdříve mluvil o usmíření a respektování Ruska, potí navrhl spřísnit sankce proti Rusku.
      On hraje roli gumy na trenýrkách. Natahuje a natahuje do doby, než ne USA, ne Rusko, ale Čína, veme do rukou nůžky.

      Vymazat
    7. 6.13 co tu píšete za blbosti,

      je tomu naopak chceme pomoci chrobalivé Americe aplikaci NP ČR,proč máme proto jit do hajzlu,tedy do vaši kuchyně.
      Tento přispěvek nepsal Honolulu,ale nějaký zločinec,který by chtěl OBČANY ČR dusit cenzurou a věšet na lucerny všechny,kteřimu mu nejdou pod nos.

      STYDTE SE sprostý zločinče,který chce urazit všechny Američany cenzurou a terorem!

      Vymazat
    8. Dnes jsem byl odhlásit Jak ČT tak ČRo.Paní za přepážkou mněla řečí jak opica scanek,ale musela mi vydat dva formuláře já to podepsal a nyní budu čekat jak to dopadne.V žádném případě nebudu platit té prozápadní a ušácké smečce.
      lada

      Vymazat
  4. Rusista Libor Dvořák je jenom normální sv..ě.Následuje Rusy Mitrofanova, Fištejna a další .kteří v přesvědčení jidášského groše plivou na svou rodnou zemi. Navíc Libor Dvořák se pokoušel hned po sameťáku opravovat překlady svých starších kolegů rusistů ,ale pak asi zjistil , že lépe to neumí , tak toho zanechal .naštěstí . Vykrádat cizí práce se od něho naučil zřejmě i Jiří Drahoš.Je to parta ryzích charakterů a za ryzí peníze.Kolaboranti se současnou mediální říší.

    OdpovědětVymazat
  5. Na YouTube - SINGING PUTIN - Blueberry Hill, (Boruvkovy kopec.) Stara pisen od FATS DOMINO !
    Na pobaveni.

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím s dr. Davidem. Patřím k těm, kdo prožili 2. světovou válku s nedobrými vzpomínkami a jsem zásadním odpůrcem jakýchkoliv hrozeb válkou. A že takovou hrozbou je tažení vojsk NATO na hranice Ruska, to neví snad jen hňupové. Jsem ovšem i proti válkám, které NATO vede tu či onde, proti Afghanistánu, Iráku, Sýrii, Jemenu, Libyi ...jen pro zisk oligarchie. Jsem proti bombardování měst, zabíjení milionů lidí a výrobě migrantů, jsem proti organizovanému transportů takto vyrobených kolonistů do Evropy, opět jen pro zvýšení zisku oligarchie. Války, to je terorismus bohatých a jsem tedy proti tomuto terorismu. Kdyby nebylo terorismu bohatých, nebyl by terorismus - partyzánská válka chudých. Neveďme křižácké války a pak se nebudeme muset bát odplaty muslimů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Palec nahoru .Lepe se to neda říci .

      Vymazat
  7. Celá prezidentská kampaň a volby v ČR, byly nápasdně podobné volbám v Americe. Štvavá a místy i sprostá kampaň proti Zemanovi, byla stejná jako kampaň proti Trumphovi. Je to podobnost čistě náhodná nebo za tím stála stejná zájmová skupina...já v tom mám jasno....oba jsou obviňováni z proruského postoje...komu tak moc vadí Rusko, kdo vidí Putina za každým rohem ??

    OdpovědětVymazat
  8. Pane Ivane, buďte v klidu, tihle pošuci bojují staré války. Dokud tu budou, nezmění se. Škoda, že se neřídí jedním bonmotem prezidenta Zemana, je o hlupákovi, co nemění názor. Dost by jim pomohlo, kdyby ho pochopili.

    OdpovědětVymazat
  9. Jestli "proruský" znamená rozumný a neválečný štváč,,tak jsem proruský.

    OdpovědětVymazat
  10. ...prý jedna paní povídala...
    Pro Ruští, pro Američtí či pro Etiopský nehraje roli.
    Jsme pro moudrost a pravdu a jestli tyhle základní
    potřeby společnosti jsou v Rusku
    negativní západní kampaň
    na ně jen upozorňuje...jdeme správnou cestou :))
    ..potrefená se vždy ozve*

    OdpovědětVymazat
  11. Nejsem proruský ale ani protiruský, ale to stačí k mé kvalifikaci na agenta Putina a ruského švába, protože nevidím v Rusku potenciálního nepřítele pro naši zemi.Kdo u nás není nepřítel Ruska, jde proti nám, proti EU, řízené z USA. Nechci aby naši vojáci šli jako živé štíty na Rusa před americkými tanky v lepším případě po jejich boku. Zeman má smůlu není určitě nijak zvlášť proruský ale není ani, jako já, protiruský a dobře ví, že po zlém s Ruskem nic nesvedeme.Tak jsme společně agenti Putina...M.R.

    OdpovědětVymazat
  12. L. Dvořák řekl více žvástů. Za nejlepší považuji jeho návrh "vychovávat už středoškoláky", aby se "proruským" weby nenechali zmást. Prostě takové novodobé SSM. Natlouct jim do hlaviček JEDINOU (naši) pravdu. Je to stejný trend šlunýčkářů jako s tím lordovým synáčkem, co přijde a říká: Papá, chci se ženit.
    - A koho si chceš vzít?
    - Zahradníka.
    - Cože?! Toho komunistu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vychovávat středoškoláky jo ? Vždyť ze zákona škola musí být apolitická, jak píše paní Vítová.

      Vymazat
    2. Výchovu mladých k vlastenectví považuji za naprostou prioritu naší společnosti. za těch posledních 30 let je zřejmě už všechno jinak. Výchova k samostatnému myšlení se jaksi nekoná, protože s tím jsou jen problémy. To věděl už Hitler, proto nám zavřel VŠ. Zneužít důvěry mladých a předkládat jim k uvěření své "pravdy" je snadné a přináší rychlý výsledek. Tahle mozková infekce může mít u většiny dětí celoživotní následky. Už takhle máme málo dětí a ještě si je nechat zkazit, bychom neměli dopustit. Proto by v nové vládě měl hlavní post MŠ obsadit dobrý profesionál. Ve školách je zatím ještě dost rozumných učitelů, se kterými se může podařit ten Augiášův chlív vyčistit.

      Vymazat
    3. Skvělý názor, nelze než souhlasit.

      Vymazat
  13. jak je možné že tento zmetek je ještě ve vedení ČT.Reditel ČT musí být jasně nezávislá osoba.Copak jsme už úplně praštění a nic pro to neuděláme?Vždiť toho šmejda platíme a on se nám chláme do očí,totální drzost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslim ,ze ve vedeni ČT je jiný Dvořák .Rordil mezi témito Dvořáky neni ale příliš velký.

      Vymazat
    2. Soudim, ze platovy rozdil obou Dvoraku, je nepominutelny ;-)

      Vymazat
  14. Čta statistiku rozložení voličů kandidátů na Idnes a jsa z toho rmoucen aneb:
    Jak jsem opět nahlédnul do své mysli a spatřil tam Zemana a nevzdělanost.

    Ach, jaká to hrůza, jaký to podraz jsem na sebe si ušil, tedy, že jsem mysl lépe nevzdělal, že jsem jí nedopřál toho dobrodiní a nevedl ji cíleně k získání nějaké té vysněné a společensky více akceptované mety, například dnes již samozřejmé maturity, pomocí které se mi otevřou netušené možnosti, zvláště pak ty, které mi dopřejí klidu a svobody, když se příště rozhodnu pro toho kterého kandidáta, jehož zvolení je statisticky podloženo v neprospěch těch nevzdělaných, kteří musí nést to břímě těch tupých hovad ze stavebnictví, co nic neví, co si neumí zapnout pc a vyhledat si nějakou inforamci a když se jim to náhodou povede, tak už pak s tou informací nejsou schopni vůbec relevantně naložit, takže jsou pochopitelně snadno nachytatelní, protože ta tupost jejich zachvátila celé jejich nitro, včetně všech ostatních mohutností ukrývajících se v bytosti člověka, jako intuice, sociální dovednosti, pročeš vyvstává otázka zdali je rozumné, abychom my nevzdělaní byli vůbec připuštěni k volebním urnám.

    Konec věty rozvité.
    Konec voleb.
    Konec Drahoše.
    Konec obav, kam by nás tento vysoce vzdělaný, tituly ověnčený učenec zavedl. Možná i k ruským hranicím...

    OdpovědětVymazat
  15. Proruský... hmm, podle tohoto způsobu "myšlení" tedy všichni protivníci a odpůrci Benita MUSSOLINIHO a Adolfa HITLERA, všichni antifašisté včetně Roosevelta, byli PROSOVĚTŠTÍ, PROSTALINISTIČTÍ... Tak na tohle by ani senátor USA Joseph McCARTHY NEPŘIŠEL. A to byl nějaký antidisidentský bojovník... skoro jako německý Himler...

    OdpovědětVymazat
  16. 19:08...Pane zminujete se o velmi dulezitych vecech pro kazdeho duchodce !
    My nepouzivame krystyr, coz je zastarala Evropa ! My jsme moderni ! Nase zmekcovadlo se jmenuje COLACE ! Nase projimadlo, (lexativ), se jmenuje DUCOLAX, a to co je nejlepsi na svete, je zatim statni tajemstvi.
    Jsem ochoten ho vyzradit, ale pouze politicky spriznenym dusim ! (Aby o tom nevedel "vedec" Drahos !)
    nick honolulu
    (Amerika je silne polarizovana ! Trumpova vlastenecka agenda a Sorosova globalisticka agenda, jsou v primem ruzporu ! Tim , ze v Cesku vyhral president Zeman, Cesko udelalo radost nam Republikanum , kteri jsme na Trumopve strane ! Zeman je cesky vlastenec, coz dokazal uz NEKOLIKRAT ! Cesi zvolili dobre ! Jeho mysleni je totozne s myslenim presidenta Trumpa !
    Samozrejme, ze Soros a jeho lide jsou z toho nestastni.)
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
  17. Libor Dvořák je......
    Jeho tvrzení možná musíme chápat jako dělostřeleckou přípravu pro likvidaci nesystémových webů.
    Díky Zemanovi se zatím odkládá, protože toho nyní umlčet nemůžou.

    OdpovědětVymazat
  18. Prosim obcany v Praze, aby podekovali tomu panovi, co dal par facek "novinari" (indoktrinatorovi) v hotelu v Praze !
    To video, kde je to ukazano, se nam vsem velmi libi !
    nick honolulu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:55

      Ty pitomče!
      Sám jsi indoktrinátor, když jsi ani nepoznal, že se tam prali ožralí příslušníci "holubí letky" (lidi, kteří se s novinářskými průkazy objeví všude, kde je jídlo a pití zdarma) mezi sebou.
      Tož si své kecy o "indoktrinátorovi" nech příště od cesty!

      Vymazat
    2. Ten pán, který zkolaboval, byl prý také novinář, který se k Zemanovým přesunul od Drahošových. Jiný novinář mu pomáhal V SALÓNKU odděleném posuvnými, kde bylo "občerstvení, KAM BYL PŘÍSTUP POUZE S MODRÝMI VISAČKAMI... VIZ "Novinářské hyeny, aneb střih opět králem manipulovaného zpravodajství ... očitý svědek Jan ŠOLTA, na prvnízprávy.cz. Novináři se žlutými visačkami tam přístup neměli, přesto tam drze vlezli vyžrat co se dá ... a když pan šolta prosil aby zavolali sanitku, nikdo se "neobtěžoval" ... čtěte sami a porovnejte zpravodajství na Čt ...

      Vymazat
    3. 21:16
      Však už jsem tu nahoře upozornil toho nesnesitelného žvanila, že šlo o šarvátku HOLUBÍ LETKY. Odhadl jsem to jen podle fotek a videa.
      A tady je to osobní svědectví, které zmiňujete:
      http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/novinarske-hyeny-aneb-strih-opet-kralem-manipulovaneho-zpravodajstvi/

      Vymazat
    4. hyeny je třeba střílet

      Vymazat
  19. No jestli vy tady, Davide, nejste "proruští" tak už nevím kdo potom.
    Jinak dobrý výkřik. Někdy raději mlčet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víte také jsem zmatený
      pan autor na jednu stranu veřejně hlásá
      nesmysli postiženého katolickou církví a ta je zaručeně
      proti Ruská
      lépe řečeno proti Pravoslavné církvi a na druhou stranu obhajuje pro Ruské argumenty.
      Je na tolik rozpolcená osobnost a nebo snad je v tom vyšší princip ?
      Rád bych si od tohoto člověka přečetl duchovní úvahu
      jen osvětluje tyto postoje*

      Vymazat
    2. Idiote a americký rektonaute !

      Vymazat
    3. 20:44 Co prosím považujete za "pro Ruské" argumenty? Znám pouze argumenty buď logické a podložené fakty, ať už mluví ve prospěch nebo neprospěch kohokoli, protože to je právě to, na čem objektivní správnost úvahy nezáleží! Co to je, ta "duchovní úvaha"? A co to vaše "hlásá
      nesmysli"? Tím jste, jak to vypadá, svou hlubokomyslnost podtrhnul. Nebo ne?

      Vymazat
    4. Za pro Ruské jsou v médiích ty logické a podložené fakty.
      Duchovní úvaha o víře v církev jenž postrádá
      dějinné duchovní vazby k naší vlasti.
      Znám dva tábory vyznavačů Ježíše Krista, křesťany.
      Pravoslavná církev československá
      aktivně bojovala a bojuje proti fašizmu.
      Celé staletí ctí jméno syna Božího

      Církev katolická fašizmus generuje
      krade a podvádí po staletí
      Jméno Ježíška przní při každé mši.
      Do vlasti přišla jako invaze

      Jak je možné věřit těm co nás poškozují ?
      Kde je hranice Boží vůle a idiotské svévole ?

      To by byla úvaha jenž bych rád.
      Nepovažuji se za hlubokomyslného
      nemám dodělanou ani základní školu.
      Jsou to prosté otázky, možná pro vás příliš hluboko*

      Vymazat
  20. 19:59
    Jinak váš špatný výkřik
    měl jste raději mlčet

    OdpovědětVymazat
  21. Přeji klidný nedělní večer.

    Padlo tady tvrzení, že "Zeman je český vlastenec, což dokázal, prý, už několikrát." No, co k tomu říci. V duchu "lepší vrabec v hrsti než holub na střeše" jsem volil Zemana, protože prof. Drahoš je polit. hazardér. Ale za vlastence Zemana nemohu považovat. Proč?

    Z několika důvodů. Jako příklad nemohu neuvést, že na jaře 1999, když byl Miloš Zeman českým premiérem, podepsal přelety bombardérů fašist. bloku NATO nad naším územím na naše bratry a sestry Srby. Přitom Rakousko ústy svých představitelů tyto přelety nepovolilo. Aby toho nebylo málo, v r. 2004 se novináři ptali M. Zemana, jak se po pěti letech staví ke svému premiérskému rozhodnutí z té doby. A co tehdy Zeman novinářům odvětil? Že nikdy nelitoval svého rozhodnutí a že by to zopakoval kdykoli znovu. Takže? Je to vlastenec nebo naopak zrádce Slovanů? Zde bych řekl, že poturčenec horší Turka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý politik má omezený manévrovací prostor a také je součástí nějaké klanovo-korporativní skupiny jejichž zájmy musí hájit. I velmi silní hráči jako Putin a Zeman musí brát v úvahu rozhodnutí elit a pokud se klany společně na něčem dohodnou nemůže jít proti tomu. Silní hráči, kteří dokážou mít svoji vlastní politiku a nejsou pouze vývěsky svého klanu, jsou ve vztahu podobném jako šlechta a král. Král je podporován moudřejší šlechtou, která rozumí stabilitě společnosti a neustále bojuje proti té méně moudré šlechtě, která chce uchopit moc bez odpovědnosti (když se jí to podaří, brzy teče krev, je toho plná historie).

      Takže dívat se na politika jako někoho, kdo může mávnutím kouzelného proutku činit rozhodnutí jenom podle své vůle je pro děti a dav. (To je stejná blbost jako s pomluveným Stalinem, který udělal pro obyčejné lidi tolik, že si to málokdo dovede představit a přesto je prezentován jako masový vrah).

      Zeman udělal pro českou zemi mnoho, ale nemohl překračovat rámec USA kolonie, kterou stále jsme, jenže USA je odepisováno a Zeman správně nastavuje kormidlo k apolitické obchodní spolupráci a zapojuje Čechy do projektu hedvábné stesky. Pax-americana končí, protože je to projekt neschopných bankrotářů, měli vše a mohli svými zdroji zajistit stabilitu na planetě zemi a její mírový rozvoj a přesto by jim zbylo velké bohatství na osobní spotřebu, ale jsou to hlupáci, měli vše a nestačilo jim to, tak nebudou mít nic (připomínám Puškinovu bajku "zlatá rybka").

      Vymazat
    2. SLOVO K MANÉVROVACÍMU PROSTORU POLITIKA

      Tak to je jen obezlička, pane kolego. Oni ti Rakušáci, když ty přelety amer. bombardérů s tisíci tun bomb nad našimi hlavami zakazovali, měli snad lepší politické manévrování? V září 1938 byli čs. vojáci odhodláni bránit vlast se zbraní v ruce, ale přesto polit. reprezentace státu zradila, i když SSSR nám nabídl voj. pomoc v případě napadení. A Václav Klaus se rovněž tak postavil naprosto jednoznačně a bez výkrut proti přeletům tzv. spojenců NATO nad územím ČR. Jinak s Vaším názorem na Stalina souhlasím, jehož 65. výročí úmrtí uplyne zanedlouho - 5. března.

      S čím ale nelze souhlasit, je Váš názor na "bankrotující svět podle Ameriky", poněvadž opak je pravdou, politika RF, jak na poli politiky, tak na poli ekonomiky, USA max. nahrává. Vezměme Sýrii, tam si USA s Tureckem dělají z Rusů doslova srandu, veškeré dosavadní kroky Rusů jsou v troskách, Sýrie je nyní válcována tureckými pozemními vojsky za masivní podpory amer. letectva doslova k nepoznání, takže Rusko jen kouká jako bezzubý dědek, cože to ti tzv. západní partneři Ruska provádějí. O ruské špinavé politice vůči vlastním národům doma ve smyslu akcí Centrální banky pod vedením ředitelky Elvíry Nabiullinové raději, aspoň protentokráte, pomlčím, aby to se mnou neseklo, protože tohle je katastrofa nemající obdoby v celé historii Ruska snad za tisíc let, tedy, aby veškeré peníze prostých Rusů se ukládaly v soukromé amer. bance FED.

      Resumé? Zeman je dobrodruh a ne politik. Stačí vzít v potaz jeho podporu snahám zlikvidovat národní měnu korunu a zavést německé euro, coby novodobou říšskou měnu pod pláštěm EU. V tomto stojí morálně V. Klaus o třídu výše, když je proti, asi jako i s tím bombardováním Srbska před 19 lety. Jsem přesvědčen, že kdyby komunisti svého času podpořili kandidaturu Jany Bobošíkové, učinili by mnohem lépe. Byť znovu podtrhuji, že z kandidátů posledních voleb je Zeman zasloužilým vítězem, protože ti ostatní jsou ještě mnohem horší, takže ze všech nabízených zel byl Miloš Zeman i podle mne opravdu nejpřijatelnější, v tom se opravdu shodneme.

      Vašek z Moravy, 58 let, člen KSČM.

      Vymazat
    3. 1:20 co tak vzít v úvahu, že Rakousko je mezinárodně uznaným neutrálním státem, který také proto není a nemůže být v NATO. To jste v Roku stranické výchovy neměli?

      Vymazat
    4. Zaprvé, já do stranické výchovy nechodil. A i kdyby, já tady neřeším Vaše stranické aktivity před třetinou století, tohle bylo z Vaší strany zbytečné a k ničemu.

      Zadruhé. Rakousko neutr. až tak zase moc není, když se podílí na společné zahraniční a obranné politice EU. Mám na mysli program NATO "Partnerství pro mír", takže hlavní smysl neutrality Rakouska se tak ztrácí. Takže Rakousko mělo plné právo schválit přelety fašistických letadel NATO. A dále. Pročpak jsme vstoupili do NATO 12. března 1999, tedy 12 dní před zahájením kobercových náletů USA s NATO na Srbsko? A bez referenda, že? Proč pan Zeman v r. 1999 se bil v prsa, že NATO nás ochrání proti Rusku?

      Vymazat
  22. Proruský? Na to je třeba být hrdý, čtenáři mají jistotu, že nepatříte mezi zloděje a lháře.

    OdpovědětVymazat
  23. Blábolíte, byl jsem u toho jednání a popsal jsem ho, jak to skutečně probíhalo. Najděte si to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme pane Davide .... jsme s Vámi a není nás málo ....
      Jedinné co je třeba - měřit stejným metrem všem. A v tom je ten problém tzv Západu.....

      Ptám se těch lidí co se otočili na Západ a kones světa:

      1: Kolik čechů Napoleon zabil aniž by češi udělali něco francouzům - mlčeli
      2: Kolik čechů němci zabili za Hitlera aniž by to byli češi co to vyprovokovali - jejich odpověď byla HMMMMM
      3: Kolik rusů padlo když osvobozovali Československo od nacistů - HMMMMMMM
      4: Kolik čechů rusové zabili v 68 .....

      Čísla a fakta ....
      Proč jste odpustili němcům a rusy nenávidíte?

      Vymazat
    2. Ano, Němci za války zlikvidovali přes 360.000 Čechoslováků. A kolik jich zlikvidovali Rusové ? Nebýt souhlasu posledního cara, tak Československo možná vůbec nevzniklo, protože poslední car trval na likvidaci Rakouska-Uherska a tím se otevřely dveře pro vznik Československa.

      Vymazat
    3. :))
      Vlastíku a tak by se dalo pokračovat
      68 byla prý invaze
      ...kolik si Rusové přivlastnili bank
      ...kolik patřilo Rusům Českých podniků , dolů,
      lesů, pozemků a budov?

      Jednalo se opravdu o invazi a nebo si prostě systém bránil své
      co vybudoval po válce.?
      Ve srovnání s dnešním stavem země
      nám jen pomohli*

      Vymazat
    4. S argumenty v 21:47, 21:57, 22:13 se nedá než souhlasit. A měly by se každý den objevovat v tisku, jako protiváha úvah o "evropských hodnotách". Jen častá krůpěj kámen proráží.

      Vymazat
    5. 22:13 - Ruská invaze nebyla. Byla to sovětská invaze, které velel Ukrajinec Leonid Brežněv !!!

      Vymazat
    6. Dobrá,dobrá
      a kolikpak tady toho ty sověti po invazi vlastnili?
      Jaké všechny podniky a banky vlastnili?
      Kolik lesů a polí a budov nám vzali?

      Prosím a jakpak se říká dnešnímu stavu prodané země obsazené cizinci ve všech strategicky důležitých odvětví ?

      Mohl by jste udělat makroekonomické srovnání
      těchto dob?
      Díky
      rád se nechám poučit od moudrého Čecha!!!*

      Vymazat
    7. "Proč jste odpustili němcům a rusy nenávidíte?"
      Protože jim to 26 let hustili do palic. Proč asi. V mediokracii se píše historie jaksi sama.
      Německý majitel propouštěl zaměstnance a dal tomu hezký název "snižování stavu"...
      Lidé mlčeli, protože z bendy se ozývali nonstop kecy o lepších zítřcích. A o zlém Rusku, jak jinak.


      Ne, že by tedy nebylo trefné každé jedno slovo, vámi výše uvedeno. Je to právě velmi výstižné.

      Ale co se tak konečně s tou poučnou historii, zaměřít na budoucnost, obranu a ochranu?

      Vymazat
  24. Novinářská žumpa:
    http://www.literarky.cz/komentare/ostatni/25646-svdectvi-novinaske-hyeny-aneb-stih-opt-kralem-manipulovaneho-zpravodajstvi

    OdpovědětVymazat
  25. Je zajímávé, že Ti co měli za totáče největší výhody nyní zase kejhají za USA, aby jim ty výhody dále vydrželi. Jak říkáte Dvořákovi synáčci diplomata v Rusku, Telička syn diplomata v USA člena KGB, další Dlouhý, Ruml-syn novináře 50.let a mnoho dalších především těch pražských prominentů.A´t jdou do pr..le!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fulle-narozen v Moskvě.....jako parchant rudochů,

      Stropnický.....rovněž parchant bolševických diplomatů.....

      Vymazat
  26. Libor Dvořák z Čro je jeden z velkých hajzlů,který mluví protirusky ve vysílání Radiožurnálu.
    I jemu se krátí život.

    OdpovědětVymazat
  27. Slušný člověk musí fandit Rusku a ne agresorům z usa.

    OdpovědětVymazat
  28. Prosím p. Ivana Davida a redakci o článek o tom, co nezaznělo v předvolebních debatách o „tahání ČR na Východ“. Zda je naše ekonomika z téměř 100 % závislá na energetických zdrojích z Ruska a jiných zemích Východu (dovoz ropy, plynu a palivových článků pro jaderné elektrárny), jak se nás dotkne výstavba druhé linie plynovodu „North Stream“, na jak dlouho máme zajištěny dohodou dodávky z Ruska, jak se nás dotkne dokončování tras plynovodů a ropovodů z Ruska do Číny, jaká bude odhadovaná cena dovozu zkapalněného plynu do Polska (popř. v budoucnu do ČR) z Kataru, USA s negativním dopadem na konkurenceschopnost a zaměstnanost, jak se vyvíjel vývoz Německa, USA aj. zemí do Ruska a Číny v době sankcí (přímo i prostřednictvím firem sídlících v uvedených zemích), zda je Lukoil aj. korporace jen Ruská, nebo Americko-Ruská nebo obvyklá nadnárodní společnost s anonymními vlastníky prostřednictvím investičních, penzijních aj. fondů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO COMENT - uvidíte a uslyšíte požadované informace, zítra ve zprávách na ČT24 nebo před nima v jejich, nyní promiňte HEŠTEKU.

      Vymazat
    2. Kohoutky z východu nám uzavřou a plyn budeme kupovat z Německa, samozřejmě s přirážkou. Rusku je jedno jak se my v EU mezi sebou dohodneme.

      Vymazat
  29. Naprostý souhlas s panem Ivanem Davidem!

    OdpovědětVymazat
  30. Viděl jsem tu debatu a byl to dlouhý pláč o tom jak "jejich" kandidát nevyhrál. Paleta se sáčky na zvracení mi nestačila. Nechápu proč to nenazvali (KPPJD - Klub plačících přátel Jiřího Drahoše).

    OdpovědětVymazat
  31. Faktem je, že po vítězství Trumpa zklamaní voliči konali od rána do večera protesty v ulicích měst (ne na venkově), kde by si jich asi nikdo moc nevšímal).Zapalovali a demolovali auta, popelnice, provolávali hesla. Večer je autobusy rozvezli do jejich domovů a druhý den zase přivezli, aby dávali své roztrpčení najevo. Trvalo to několik měsíců. I tohle Trump ustál...

    OdpovědětVymazat
  32. není rozdělení jen náš národ, to samé se děje i v jiných západních, V.Británii, USA, Francii, atd. Rozděl a panuj, takové je heslo mocných.
    Obchodovat se má se všemi státy, navíc když to je pro nás výhodné. _Trhy které jsme opustili po revoluci ihned zabrali jiní, ze západu.

    OdpovědětVymazat
  33. A kdyby vyhrál akademik v.v.Drahoš, tak by národ sjednotil. Tak vidíme, jaký je v některých médiích blábol. Musím si přečíst několik médií, abych zjistil o co jde. Aktualne a Seznam to je "klenot".

    OdpovědětVymazat
  34. Západ je v hajzlu,USA jsou v hajzlu,Evropa je v hajzlu,naši hajzlové kdákají že ze Zemanem jsme v hazlu,západ neustále křičí "Putin je hajzl,já už mám strach jít na hajl že mě ojede nějakej hajzl,no není to život na hajl.

    OdpovědětVymazat