Reklama

.

.

úterý 30. ledna 2018

Zeman opět na koni


Jiří Paroubek
30.1.2018 VašeVěc

Miloš Zeman obhájil pozici prezidenta republiky. Celkem podle očekávání. Vítězství však bylo těsnější, než by se očekávalo, s ohledem na jeho dobrý výkon v průběhu pětiletého mandátu. 51,3% voličů, kteří jej volili, je méně, než by se dalo čekat u obhajujícího prezidenta. Do volebního výsledku se však promítly některé chyby, které v průběhu funkčního období prezident udělal. Byly to chyby, ale i pseudochyby, které byly pouhými mediálními konstrukcemi.


Vykreslovat prezidenta Zemana jako jakési monstrum, které táhne republiku východním směrem, jak to činí přátelé pražské kavárny a část zahraničních médií, není ani pravdivé a už vůbec není v zájmu země. Pokud bude nesena odveta pražské kavárny v duchu toho, jak o tom dnes hovořil ve svém rozhovoru pro E15 Petr Pithart, poškodí to především republiku a budoucím občanským kandidátům ani občanským (tedy pravicovým) stranám v nejrůznějších typech voleb to vůbec nepomůže.

Jaké jsou příčiny Zemanova vítězství?


Zeman pracoval usilovně po celých pět let, jezdil vytrvale mezi občany, stýkal se s nimi a ukazoval, co je klasická kontaktní kampaň. Nepolevil, i přes stále se zvětšující zdravotní handicap, který omezoval jeho přímý fyzický kontakt s lidmi. M. Zeman, a to často i na úkor vlastních názorů, říkal lidem to, co chtěli slyšet, o imigraci, o euru, o EU a dalších otázkách. Také jeho spojenectví s Andrejem Babišem je zcela nepochybně účelové a nic víc. Ale bez tohoto spojenectví by A.xBabiš nebyl tam kde je a M. Zeman by nejspíš nebyl zvolen prezidentem. M.xZeman pro své znovuzvolení plně využil veškerého potenciálu levice, včetně těch voličů, kteří při sněmovních volbách volili nejen ČSSD s KSČM, ale také ANO či Okamurovu SPD, anebo kteří zůstali doma. Po prvním kole prezidentské volby správně vsadil na svou účast v televizních debatách.

Účast ve čtyřech předvolebních debatách v týdnu před 2.kolem mu umožnila získat strategickou iniciativu, z čehož vyplynuly především dvě věci:

1. M. Zeman dokázal galvanizovat občany, kteří zůstali v prvním kole prezidentské volby doma, k účasti a převážně ke své volbě.

2. M. Zeman dokázal v těchto debatách získat na svou stranu větší část voličů v 1.kole neúspěšných kandidátů Horáčka a Hilšera, než-li tomu mohlo být, kdyby J.xDrahoš zvolil v závěrečných čtrnácti dnech (tedy mezi první a druhou volbou) jinou taktiku.

M. Zemana volila především Morava a podle očekávání lidé v menších obcích, lidé v průměru s nižším vzděláním a lidé z problémových regionů, kterých je ve státě stále ještě většina.

A kdo byl poražen? Jiří Drahoš dosáhl maxima možného. Nebyl to vůbec špatný volební výsledek. Kdyby měl kolem sebe lepší tým poradců, mohl i zvítězit.

Byla poražena celá nenávistná česká pravice Kalousků, Schwarzenbergů, Halíků, Fialů. Ale také ti, kteří se vydávají za obhájce levicových názorů, jako například A. Mitrofanov. Poraženi byli také „Zemanofobové“ v sociální demokracii. Například pro pražskou ČSSD je to po uzavření Libeňského mostu další srovnatelný úder na plexus solaris, který negativně ovlivní její výsledek v podzimních komunálních volbách. Vydat se na sobotkovské vlně na jednoznačnou podporu J. Drahoše v hlavním městě, kde se bojovalo o každý hlas voličů, je politická neprozíravost a ukázka toho, že lidé kteří fakticky vedou pražskou organizaci ČSSD, se povezou na negativní emoci (a je jedno zda je proti Zemanovi nebo třeba proti mé osobě) třeba i za cenu svého vlastního sebezničení.

V Praze M. Zeman získal přes 31% hlasů. To je zřejmě veškerý voličský potenciál klasické levice a „národoveckých sil“, které v Praze jsou. ČSSD v tuto chvíli má v Praze mezi 3-4% voličů a upřímně, její potenciál je 7-8 x menší než-li voličský potenciál M. Zemana. A po deklaraci podpory výrazně pravicového kandidáta podpořeného občanskou pravicí si dovolím tvrdit, že je to další negativní signál pro levicové voliče v Praze před podzimními volbami.

Stejně tak by se měli nad svým postojem před prezidentskou volbou zamyslet někteří hejtmani za ČSSD v čele s Netolickým. Nevím, zda tito lidé dost dobře chápou, kdo je vlastně volí, jaký typ voličů je může volit. Jedna věc je, co by oni rádi viděli, druhá věc je, co je realita. V každém případě se sociální demokracie nachází v nejsložitějším okamžiku svých 140letých dějin. Přispělo k tomu také stanovisko části vedoucích osobností ČSSD podpořit v prezidentské volbě miláčka české pravice J.Drahoše.

Jiří Paroubek

82 komentářů :

  1. Miláčka pravice? Zváštní výraz, to je tak na zblití když si to živě představím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://www.facebook.com/2018VefinaleMilose/videos/vb.403509296402763/1647450295341984/?type=2&theater

      Vymazat
    2. Pane Paroubku,
      doufáme,že víte o vznikajícim Národním programu občanů voličů a následném hledání sil k jeho uskutečnění.
      Co myslíte dokázal by jste se přidat nebo vše musejí udělat občané snad i sami sami?

      Škoda,že se tady mezi námi v diskuzi neobjevíte, body tohoto programu by se vám mohly určitě líbit a rádi bychom uvitali vaši kritiku

      PROČ BY A Z JAKÉHO DŮVODU NEŠEL USKUTEČNIT!

      Podepsáno HVzV,konstituciujici se hnutí občanů voličů

      Vymazat
    3. 15:13

      Ty vole, ty myslíš, že si to tu přečte? Pošli mu ty své kraviny poštou!
      Podepsáno HOZzBS (Hnutí občanů zoufajících si na blbostí spoluobčanů)

      Vymazat
    4. 15.15 není naši věci,.zda si to pan Paroubek přečte nebo ne.
      Bud bude ctít občany a voliče nebo je bude ignorovat.
      Má už delši dobu svůj web,kde odpovídá na VŠECHNY dotazy,tak mu tam napíšte,že tu má vzkaz od prý vola z HVzV a co odpoví dejte tady ,aby uviděl

      CO JE TO TADY ZA NAŠE OPRAVDOVÁ OBČANSKÁ PŘIMÁ DEMOKRACIE!

      adresa jeho diskuzniho webu je

      http://www.paroubek.cz/otazky/

      Vymazat
    5. Dovolíme si připomenout ctěnému publiku,

      že naše střechová NEPOLITICKÁ společnost OSV možná později a.s.uvitá,když si VŠECHNY partaje co jich jenom je a vůbec celá politická třida osvojí, jinými slovy ukradne náš Národní program komplet a to dřive než se ho pokusime uskutečnit my občané voliči
      .
      PŘIPOMÍNÁME,ŽE JSME DOPOSUD VYHRÁLI VŠECHMY VOLBY A TO PŘÁTELÉ I NEPŘÁTELÉ NENÍ ŽÁDNÝ VTIP

      Vymazat
    6. 16:59
      17:31
      Vážená "střechová společnosti",
      litujeme, ale podomní obchod nepodporujeme a milodary nedáváme (ani kominíkům).
      Obraťte se na zástupce vesmírných civilizací. Tam najdete spřízněné duše na vaší úrovni.
      Podepsáno HOZzBS

      Vymazat
    7. Řveme tu smíchem HOZzBS,
      že jako jediný máte páru nám tu odpovědět.Sami jsme tu totiž vesměs Reptiliáni takže žádná křeč.
      Pokračujte klidně pod těmito hesly

      Kdo chtěl doma migroše,volil strejdu Drahoše!

      Sami sebe nezradime,když ve volbách zvitězime,HOZzBS!

      ANO ,budeme volit tradičně velkou a malou stranu!

      Soros v tom nefiguruje proétože ten aspon za oškubováni ubohých ovčanů aspon platí!

      Vymazat
    8. CSSD nikdy nebyla levicovou stranou! Ale vzdy se za ni vydavala, protoze nejvic lidi mysli levicove. Az to vsichni levicovi lide pochopi, CSSD bude mit jen hlas predsedy strany.

      Vymazat
    9. ČSSD se rozhodla jezdit na mrtvem oslu a proto může trenovat skoky do rakve.Ti senochrupové lžou už i ve svém názvu!

      NECHTĚJÍ NÁRODNI PROGRAM VOLIČŮ A ZPUPNĚ ODMITAJI POMOCNOU RUKU OBČANŮ!

      Je to jasný nebožtik v přistích volbách!

      Vymazat
  2. Skutečnost, že ČSSD je kryptopravicovou stranou zneužívající levicově znějící hesla a sliby, které po volbách okamžitě odhodí mezi veteš a zradí všechny své levicové voliče, je již dávno známa. Jediný rozdíl mezi TOP 09 a ČSSD je v částečném sociálním programu, který by Kalouskovci nejraději pro Čechy zlikvidovali, aby měli ještě více pro sebe a pro své "milované" menšiny s pracovní použitelností blížící se NULE.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel je to tak. ČSSD není levicová strana. Levicoví jsou z větší části její voliči. Členové a vedení strany podléhají chorobné touze po moci a bude tomu tak až do chvíle zničení strany nebo její obrody. Výzvami k volbě Drahoše za prezidenta ukázali, že plují na stejné lodi jako Kalousek, Fiala, Gazdík nebo další exponenti pravice. Přitom by stačilo zvolit levicové vedení a zbavit se přítěží typu Buzková, Sobotka, Zaorálek nebo Dienstbier. Na to však strana nejspíš nemá dost sil ani odvahy. Takže vzhůru k 0,1 % u příštích voleb. A taková to bývala slavná strana.

      Vymazat
    2. A kdopak je tedy levicovou stranou? Nu??

      Vymazat
    3. POKUD
      bude pan Paroubek opět přijat do strany,
      opakovaně již na svém portálu zveřejnil
      podrobnou analýzu současného stavu a svou
      vizi, jak dostat levicové vnímání veřejnosti
      na pořad dne a tudíž,
      aby tato strana opět získala důvěru voličů.

      K tomu je ovšem to zásadní,
      zbavit se těch, kteří tuto levicovou stranu
      přivedli do současného stavu, ale drží se svých pozic, jako hovno košile.
      V únoru se koná sjezd a doufejme, že tam opět
      nepřevládnou tleskači, jako posledně v Brně.
      DOPORUČUJI
      stránky vasevec.cz , kde najdou zájemci
      výše zmíněné články a komentáře pana Paroubka.

      A protože na těchto stránkách také občas
      publikuji své názory, vidím jako podstatný rozdíl k NR, že se musím vždy přihlásit,
      což zde není a pod touto anonymitou se tak
      skrývá plno chudáků, kteří svou flustraci
      dávají nepatřičně najevo.

      Vymazat
    4. - "Jdu kolem" 30.ledna 2018 11:53

      Píšete proti anonymitě a sám jste anonym.
      Tak nevím - je to hloupost nebo drzost?!
      Nejspíš obojí -

      Vymazat
    5. Levicovou stranou může být pouze strana hájící zájmy pracujících, jejich rodin, včetně seniorů. S prioritou svých vlastních lidí, VLASTNÍHO NÁRODA - jak to dělají celá milenia ŽIDÉ, PROTO JSOU JAKO KOHESNÍ SKUPINA TAK ÚSPĚŠNÍ. A napodobovat úspěšné vzory, vybírat si to přínosné pro ČESKÝ NÁROD je jediné, co vede k úspěchu. A stát pevně za svými národními zájmy. America first? EU first? BULL SHIT! CZECH REPUBLIC FIRST! Vše pro Český národ!

      Vymazat
    6. Kopecký : 12:13

      moc o té anonymitě asi nevíš, viď.
      Pokud se někdo přihlásí pod ...Jdu kolem,
      tak je administrátorovi známa jeho mailová adresa k ověření.
      Skryté je pouze jeho jméno, z pochopitelných důvodů.
      Nakonec ani ty, se nemusíš jmenovat Kopecký,
      jako já se nemusím jmenovat Novák.
      Ale to zřejmě jde za obzor tvého chápání,
      tak zklidni hormony.

      Vymazat
    7. jen malá oprava - píše se fRustrace, ne fLustrace, školství je už , jak se zdá, úplně v (.) . Bohužel a vinou, ne díky , jak se také hodně píše , našich "demokratů".

      Vymazat
    8. e-mailova adresa neni znama adminovi, ale google. I ta adresa muse byt treba jdukolem(at)gmail(dot)com ...xz toho ale umi dohledat "skutecneho cloveka" jenom ten, kdo ma pravo pozadat IP poskytovatele o udaje o pridelene IP adrese.

      Vymazat
    9. A já bych chtěl dodat, že zde probíhá svého druhu diskuze, a proto nejde jen o to, aby byl anonym znám administrátorům (což stejně obvykle není), ale taky při vystupování vůči ostatním diskutujícím. Vystupovat jako anonym je trochu nefér.

      Nikdo nepotřebuje znát Váš životopis, nýbrž jenom si Vás dát do kontextu s Vašimi předchozími vystoupeními.

      Vymazat
    10. 12:25

      Ano bobečku,
      "skryté je POUZE jeho jméno, z pochopitelných důvodů", aby se každý zbabělý a drzý spratek mohl "svobodně" rozkřikovat.
      Oč méně toho má takový debil co říct, o to je hlasitější.

      Vymazat
    11. Kvok, kvok...Kopecký,

      se mi zdá, že patříš mezi zmíněné frustráty.
      Pofoukej si bolístko, anonyme.

      Vymazat
    12. Přesně tak 10:27 . Nemají sílu zbavit se těch balvanů , které je táhnou ke dnu . Hamáček už se dere ke kormidlu a takových tam je hafo . Sobotku a tu jeho partu kolem něho nikdo ze sněmovny nevykopne a tak budou škodit a stranu potápět dál .

      Vymazat
  3. ...tak, ještě jasněji..KOLABORANTA !

    OdpovědětVymazat
  4. ..část soc.dem, lidovci, topka, stan, piráti...jsou kolaborantské strany eurobruselské říše a drahoš byl jejích kandidát...

    OdpovědětVymazat
  5. Blog co napsal Jiří Pehe na Aktuálně.cz je fakt odstrašující, jeden aby se začal bát.

    Zemanovské Česko skončí špatně.

    http://blog.aktualne.cz/blogy/jiri-pehe.php?itemid=30924

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ničeho se nebojte,
      vnímejte jako realitu to, že tato lidská špína
      píše dle zadání americké ambasády a pokud
      odtamtud přijdou pokyny oslavovat Putina,
      tak přehodí vyhýbku a bude oslavovat Putina.

      Na stránky aktualne.cz vůbec nelezu, před lety jsem tam četl komentář dalšího horlivého žáčka
      ambasády, Fendrycha,
      tak nemám zapotřebí, aby ve mně bouchly saze,
      jak se říká.
      Mohl byste vědět, že americké ambasády ve světě,
      působí jako okupační správy, řídící místní elity, média a ostatní vlivné osoby,nebo instituce, formující veřejné mínění ve prospěch
      amerických okupantů, rozlezlých po celé zeměkouli.
      A votomtoje.

      Vymazat
  6. Progresivní elity vrhli do boje proti Zemanovi všechno, co měli k dispozici a přesto prohráli. Média, herci, elity, všechno bylo na jejich straně a přesto nic.
    To je dobré znamení. Naše intelektuální elity už nikoho nezajímají, lidé si udělají vlastní názor. Tak to má být.

    http://www.epshark.cz/clanek/397/jak-to-ze-zeman-presto-vyhral

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Základní metodou těchto tzv. progresivních elit je vytváření iluze, hyperreality.
      Je to výborná zbraň, ale dvojsečná, protože touto fatamorgánou jsou obluzováni všichni, včetně davů jejich příznivců, ti dokonce asi nejvíc.
      Takže tito jejich příznivci na všech úrovních, tzn. mimo realitu vrhaní odpůrci reality, potom zákonitě ztrácejí soudnost a schopnost reálně posuzovat situaci "na bojišti".
      A to je přesně to, na co doplatili.

      Vymazat
  7. Proč pořád píšete, že na venkově žijí lidé s nižším vzděláním? Jako, že je tam víc starších lidí? Ale středoškolské vzdělání dosažené za socialismu je možná vyšší, než dosažené na některých vysokých školách dnes.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ad Blogerka - souhlas, nejde však o skutečnou úroveň vzdělání, ale o mediálně podporované klišé umělců, politologů,sociologů,.. na všech těch univezitách, institucích, neziskovkách..., kteří si za poslední léta navykli svým pozicím a příjmům. Je nebezpečí, že Babiš a Zeman jejich výhody zredukuje. Ve hře je hodně peněz.

      Vymazat
    2. Těmto lidem z vyšším vzděláním a vyšší společnosti nevadilo podporovat nevzdělaného, primitivního člověka s velmi nízkým IQ(o tom jsem přesvědčen, kdo by se ukazoval na veřejnosti s děvou lehkých mravů, ač ženat s invalidní ženou) na funkci prezidenta. Každý ví, koho myslím. Tedy ani noblesa nedosahovala úrovně menzelovského burana.Tak tomu nerozumím, kdo je větší pitomec.

      Vymazat
  8. ...v Praze se musela mít odvaha,..říct,.. že volíte Zemana...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četní sociální demokraté, kteří chňapli po znovuobnovení ČSSD po neviditelné ruce trhu, by si měli uvědomit, proč v roce 1921 vznikla KSČ!
      Měli by alespoň nyní dokázat, že sociální demokracie není stranou, která zrazuje - ale vrátit se ke svým základům.

      Vymazat
    2. Ani ne ,já jsem to říkal každému kdo se zeptal,že volím Zemana,ani mě nikdo neurážel...

      Vymazat
    3. 10:30 Ptal ses na špatné místě, mezi svými. Měl si se obrátit na norka Doležala z Replesku, ten by ti to vysvětlil.

      Vymazat
    4. 9:25 Ani ne. Nezapomeňte, že i v Praze je 31,25% voličů myslících, volících Zemana. To je přibližně každý třetí a to není málo.

      Vymazat
  9. Teď nevím jak se jmenoval hejtman z čssd se veřejně před volbami přihlásil k pravdoláskařům článek je na PL.

    OdpovědětVymazat
  10. No tomu Netolickýmu to na podzim ve volbách spocitame,na to může vzít jed.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:45
      Takových blbů je více, např. hejtman Plzeňského kraje Bernard(socdem)

      Vymazat
  11. Celé to slaboduché dělení na hloupé a staré dle mého názoru vyprátili skuteční ekonomové a to i ti ze strany ODS. Pokud někdo podkládá chemika Kalouska za ekonoma, Grigara(který se věnuje hvězdám) za odborníka na zahraniční vztahy a povětšinou filosofy kterých máme tolik, že bychom je mohli vyvážet (na nic jiného se nehodí ), kdyby o ně někdo stál. Celé je to zaviněno deformací školství po hadráku. A bude hůř. Protože naše zlaté ručičky které nás celé dějiny zvýhodňovali oproti sousedům nám nějak po "odborných zásazích do školství docházejí. Bohužel většina těch kteří se vyučili a zvládli řemeslo dnes pracuje na západě za větší peníz. A vychovat nové to není otázka několika let ale několika desesiletí. Abych to shrnul. Nezanikneme jako stát proto, že nemáme dostatek fiosofů, sociálních pracovníků akademiků a pod., ale že nebude vzdělaná nižší a střední třída.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oprava : vyvrátili skuteční ekonomové
      (10:09)

      Vymazat
  12. Je zajímavé, že všichni píší o Miloši Zemanovi (tedy ve 3. osobě), ale nikdo se nepokouší ho oslovit. Není to znakem toho, že hradní pán žije v uzavřené pevnosti, kterou smějí navštívit jen VIP (jako např. Karel Srp)?

    Řekl bych, že výjimkou tu není ani JAN BÍBA
    (https://a2larm.cz/2018/01/milos-zeman-je-nejvetsi-nadeje-ceske-levice-bohuzel/) není výjimkou, přesto, že v závěru svého článku používá obrat "pane prezidente...".

    Z textu není zřejmé, jakého druhu je jeho v nadpisu deklarovaná "starost o levici", ale tím spíš stojí jeho povýtce teoretická(!) úvaha za přečtení.

    .....

    V Paroubkově - jako vždy střízlivém a hlavně narozdíl od ostatních prakticky zaměřeném - textu je zajímavý výraz "klasická levice". Copak tím asi myslí?

    Kokotko

    OdpovědětVymazat
  13. Žádné rozdělené Česko!:

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zadne-rozdelene-Cesko-54-procent-lidi-je-spokojeno-ze-vyhral-Zeman-Vadi-to-jen-37-procentum-522297

    OdpovědětVymazat
  14. 3 problémy ČSSD
    Sobotka - mega zlodějna OKD
    - mnoho dalších zločinů
    Zaorálek - podpora masakru v Kijevě
    - odvoz vrahů, ne obětí, z majdanu
    Chovanec - rychlo student z Plzně
    - vědomě neoprávněně převzal diplom
    Co mají společné ?
    Pracujícím berou a nemakačenkům rozdávají.

    Bývalý volič ČSSD.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ČSSD předchozí volby vyhrála slibem zrušení zákona o církevních zlodějnách.
      Církev nikdy nic nevlastnila a ani nemůže.

      Vymazat
  15. Pane Paroubku, jste "ostřílený kozák", "ne vždy svatý" (myšleno politicky), ale za to máte osobní zkušenosti s "odstavováním a kompromitací nepohodlných osob". Proto bych rád znal váš SKUTEČNÝ osobní názor na kauzu "Čapí hnízdo".

    Je mi jasné, že kdyby jste napsal pravdu, tak by hodně lidem "spadla brada" a pro mnoho tzv. vlivných lidí by jste byl v politice odepsaný.

    OdpovědětVymazat
  16. V každém případě už je po volbách. Rozhodnuto. Proč o tom neustále žvanit? Je to jak když člověk v agonii - de facto po smrti - ještě třepe rukama. Diskutovat pořád o tom,co už je pryč, je jak ta agonie. Mlátit do kláves a mlátit - pořád stejný, dnes už naprosto zbytečný blbosti. Tak nevím, co bylo první, jestli psavci, nebo klávesoví mlátiči, ale jsem si jist, že kdyby nebylo mlátičů, nebylo by ani psavců.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonym 30. ledna 2018 11:54Vy jste jedním velkým anonymním diskutérem. Proč si nevypnete počítač? Jděte do politiky a my o Vás budem psát, jenže Vy byste neměl čas, páč surfujete diskuzema stále dokola a práce stojí! Jste závislák, práce pro doktora Nešpora.

      Vymazat
    2. A co se vztekáte 12.14? Mlaťte tu prázdnou slámu dál. Já jen nevěřím svým očím, co všechno dokáže závisláctví. Jste jak trubci, nalepení na hrací automat -ti tam taky civí a čučí na citronky, stromečky a sluníčka, a vždycky jsem žasnul, jak může u toho někdo vydržet. Jak můžou vydržet do toho civět. Jsou to závisláci - to jest lidi duševně nemocní. Totéž diskutující -samý chlap - to především, a tím je to smutnější. Chlapi, kteří by ještě mohli skály lámat, každý bývalý voják, a ono to dřepí na zadku dnes a denně u počítače, a plácá to prakticky hovadiny. A to, že po prezidentských volbách pořád rozebíráte, kdo volil, proč volil, jak volil - jen dokládá a potvrzuje, že diskutující závisláci jsou. Nic nového jste se nedozvěděli a nedozvíte, přesto u toho dřepíte, a plácáte,protože máte potřebu plácat. Já jenom dělám mediální průzkum o účinnosti diskuzí ve společenském dění, a musím tudíž sledovat diskuzní fóra. A je to děs- běs. Opakuju - většina chlapi. Ne ženy že by drbaly a pomlouvaly, jak se jim léta připisovalo - je to typicky chlapská vlastnost, a další a další poznatky. Kvůli dřepění u počítačů a závislosti, už jsou tito muži prakticky nepoužitelní. Kdyby je někdo od počítače odehnal, nebo jim ho vzal, budou mít něco jako je absťák u narkomanů a playerů. Museli by být léčeni medikamenty a psychofarmaky. Ale - já píšu pravdu, a vy 12.14 - se jen pošklebujete,ačkoliv víte, že mám pravdu. Ale nic - jen se vzrušujte, mlaťte prázdnou slámu - Zeman - Zeman - Drahoš - Drahoš a proč a nač a zač. ... Pa - pa.

      Vymazat
    3. Anonym 30. ledna 2018 13:27

      Kdepak to už je na Chocholouška, máte tady hupcuka.

      Vymazat
    4. Anonym 30. ledna 2018 13:27 máte pravdu.

      Vymazat
    5. 11:54 (resp.13:27) - Proč urážíte diskutující? Proč tu namelte tolik prázdných vět? Hodnotit se má i po volbách, když už je rozhodnuto. Po delší době vyplouvají nové informace, během kampaně tajené či nepovšimnuté. Nezapomeňte, že protizemanovská kampaň se vedle dlouhých 5 let a povede se dalších 5 let. Je dobré ty svině a jejich skutky a záměry analyzovat. Střet s nimi nás opět čeká a 2 výhry v prezidentských a jedna ve sněmovních volbách ještě nemusí nic znamenat!

      Vymazat
    6. Tak - to bych si vyprosil anonyme 14.19, nikoho neurážím, a jestli podle vás ano, konkretizujte, koho jsem urazil. Ano, jistěže se má hodnotit i po volbách, nejlépe denně vícekráte, asi tak týden, nebo celý měsíc? Hodnocení totiž není nikdy dost. I když ani utajené, ani neutajené informace už nemohou mít na nic vliv, a pokud jde o ty svině, jak zmiňujete, je jich v ČR daleko více, než stačila uvést, upřesnit a pojmenovat předvolební kampaň. Svině zde v ČR byly vždy, za první republiky, za okupace, i za minulého režimu. Vždy se rekrutují ze stejných poměrů, to jest z celebrit, zbohatlíků, politiků a elit - to už víme dávno, kampaň v tom směru nepřinesla nic překvapivého. Jediné, co je na tom překvapivého, že člověk vzdělaný, jakým zřejmě pan Drahoš bude, se nechal tlačit právě těmi sviněmi do poloh, kde by se slušný člověk, jsoucí při smyslech, nacházet určitě neměl a nechtěl.Rozhodně mu to neposloužilo, a jako vzdělaný člověk si sám měl položit otázku, proč by se mělo na prezidentském úřadu cokoliv měnit, když prezident sám o sobě nemá tak velkou sféru vlivu prakticky na nic, tudíž nový prezident by neznamenal změnu, a navíc - v ČR každá změna přináší zhoršení dosavadních poměrů, a nikdy nebylo tak zle, aby nemohlo být ještě hůře ( lidová pranostika - byli chytří ti lidé dříve) a aby bylo hůře, nechce nikdo. Proč riskovat? A pokud mne oči neklamou, odporná kampaň a okopávání Zemana zde běží už pět let, a jestli chcete na vlastní oči vidět spoustu sviní, tak si někdy přečtěte diskuze na serveru Novinky.cz, které s radostí zprostředkovávají svými hnusnými bulvárními články sprosté urážky prezidenta na diskuzích, zatímco pod články o jakémkoliv Gejzovi ( když už to napíšou -viz Banga) je diskuze automaticky blokována. A proč se toto svinstvo děje? A proč to lidem nevadí? A proč nikdo nedokáže podat trestní oznámení ( třeba hromadné) copak žádný správný Čech se necítí uražen sprostými veřejnými urážkami prezidenta státu, které zprostředkovávají a podněcují akreditovaná, veřejná media? Aha - a teď mně můžete kárat dál.

      Vymazat
    7. Souhlasím s 14:03.

      Vymazat
    8. Nevšímejte si ho neškodný idiot, provokatér.

      Vymazat
    9. 13:27 Vážený mediální průzkumníku, naní Vašich svalů v realizaci průzkumů diskuzí škoda. Nebylo by lepší lámat perníček, když v lomech se skály už většinou odstřelují?
      Pokud je příspěvek z 14:38 také Váš,musím už s Vámi souhlasit, protože to má hlavu i patu. Ale myslíte, že trestní oznámení je to pravé ořechové, co vše v dobré obrátí?
      Sám vidíte,co nadělá škody jedno anonymní udání na jedno ČH. V.J.Horák_

      Vymazat
  17. Miloš Zeman doufám odolá pokušení přecenit toto v celkovém kontextu nepochopitelně těsné vítězství a měl by se také poohlédnout po svém nástupci. Taková volba mezi Josefem Skálou a Janem Kellerem by opravdu byla konečně volba mezi dobrým a ještě lepším prezidentem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Už teď je vhodné začít se poohlížet po nástupci Miloše Zemana, aby před voliče nebylo za 5 let znovu předhozeno takové panoptikum a lidé nemuseli zase v rychlosti vyhodnocovat menší zlo. Příští prezident by neměl být člověk, který se zjeví z čista jasna, měl by být už nyní na očích, pracovat s veřejností a prokázat své předpoklady.

      Vymazat
    2. Ježíšmarjá - vy se budete poohlížet JK 12.53 - po nástupci prezidenta? A společně s R.P. 12.32? Vy jste starostliví, to se cení! A kde se budete poohlížet - na ulici, když jdete do sámošky pro kus žvance, a pak honem honem zpátky k počítači? Nebo kde? Určitě už dávno nikde nepracujete - tak kde se budete poohlížet? Jestli ono by se nemělo Zemanovi napsat, jako že to má v suchu, protože JK a R.P. z diskuzí k NR se už začali poohlížet po jeho nástupci. Určitě mu to udělá velkou radost, a bude klidnější. Bože - takové blbé žvásty! To snad ani nemůže být pravda. To myslíte vážně?

      Vymazat
    3. Máte pravdu.

      Vymazat
    4. 13:34 opět trollí prázdnými nafouklými větami o "dřepících důchodcích". Ale diskutující mají pravdu. Je potřeba pomoct vygenerovat důstojného nástupce Zemana - lidového prezidenta. Obávám se ale, že oba navržení nesplňují základní požadavek. Skála vidí budoucnost v minulosti a Keller raději nepřednáší žádnou vizi, jen komentuje, sice vtipně, ale bez programu. Navíc pro některé lidi se v té Bruseli jako ojroposlanec trochu zašpinil při hlasování - nehlasování. Zkuste hledat dál nebo přimějte Kellera, aby odkryl karty. Měl blízko k Zeleným, než nastoupili Bursík and his Biomasy, ale Zelení jsou pro mnoho lidí jen ujetci, kteří se shodnout i s takovým pakem, jakým je Schwarzenberg.

      Vymazat
    5. 14:26

      Program? Kapitalismus s lidskou tváří?

      Vymazat
    6. Ano, máte pravdu pane Dvořáku, protože vy musíte mít vždy pravdu -přes to nejede vlak. Slovo troll - je hnusné, a začali takto plácat diskutující, protože většina jich je ze serveru novinky, kde provokatéři a trollové opravdu působí,( externí pracovníci redakcí) působí i na streamu - ostatně to víte lépe než já. Já troll rozhodně nejsem, a žádná úplata ani vyhrůžky by mne nepřiměly k tomu, abych psal žvásty - přesněji opatrné, korektní žvásty - to jest že bych psal a psal, přesto si s nikým nerozlil ocet, a de facto nesdělil nic. To je umění, a chce to hlavně mít dobrý žaludek. Diskutující se diskuzemi zabavují -budiž jim čest a chvála - ale nemají pravdu, a že jsou to převážně důchodci, je víc než evidentní, ale netřeba se stydět, že je někdo důchodce, je třeba se stydět, když nezvládá sebeovládaní ve věku, kdy už musí umět pečlivě volit svá slova. Což vy víte sám nejlépe, že se na žádných diskuzích neděje. Výjimky samosebou jsou, a těch si vážím, asi jako svých rodičů a prarodičů, kteří by si nikdy nezadali s nevychovanci a psychopaty. Víte sám, že se několik let, pokud jde o úřad prezidenta, nic nezmění, a že budeme svědky dalších dezinformací, přesněji -svinstev -ještě přesněji - mediálních svinstev, o tom žádná.Ale na nic jiného to nemá vliv, s výjimkou vzrůstající nenávisti občanů vůči sobě navzájem - a to je zadání -to někdo financuje. A´propos, tím, že články se fabulují a vybírají jen pro účely získání počtu diskuzí, jsem neměl a nemám na mysli NR, ale Novinky.cz - a nezkoušejte mi vymlouvat důvod, proč společnost Seznam.cz, která v ČR nepodniká podle elektronického zákona, tudíž na ni nikdo nemůže, zde provozuje jak tento diskuzní server, tak i server Stream.cz, ještě přidali Seznam.cz zprávy, a ještě i TV vysílání. Na lidské důvěře ( já bych řekl hlouposti) a závislosti vydělávají balíky. Nechápu diskutující, kteří to vědí, a přesto dokážou plkat k úplným hovadinám. A že bychom my - obyčejná pouliční občanská směs a neelity - měli pomáhat nějak vygenerovat nástupce na úřad prezidenta republiky ( třeba diskuzemi??) jste jistě nemyslel vážně. Děkuji, jestliže jste můj příspěvek vydržel číst do konce.

      Vymazat
    7. Václav Dvořák 30.ledna 2018 14:26

      (1) Byl tu někdy lidový president? - Aspiroval na to Zápotocký.

      (2) Proč má být president lidový a v čem to spočívá? - Je třeba vysvětlit, odůvodnit.

      (3) Smíme si přát, aby byla vygenerována "lidová vláda"? Nebo to už je příliš troufalé?

      Vymazat
    8. Nevšímejte si ho neškodný idiot, provokatér.

      Vymazat
    9. Václav Dvořák

      Pane Dvořáku, já bych snad ani nelpěl na tom, aby kandidát na prezidenta měl nějaký program(politický). Ten bych nechal ostatním politikům. Beztak je to zpravidla jen obdoba reklamního letáku. Za mě by měl spíše splňovat požadavky jako je vlastenectví, hájení národních zájmů na prvním místě, schopnost komunikovat s lidmi všech politických směrů kteří projeví zájem o totéž, měl by mít určitý nadhled a nechovat se ješitně, měl by být v klíčových bodech zásadový, měl by mít charisma a v důsledku toho všeho by měl mít autoritu nebo aspoň respekt u většiny společnosti. Skála je pro mě špatně čitelný, ale třeba zmíněný Keller by u mě dost požadavků splňoval.

      Troll mě nechává ledově chladným. Jeho vágní výkřiky jsou nezužitkovatelné jako zvratky na chodníku a stejně tak nevábné, abych jim po pár přečtených slovech přestal věnovat pozornost a přeskočil raději na komentáře těch, kteří mají co říct a stojí za zamyšlení.

      Vymazat
    10. Keller ano.

      Vymazat
  18. A to si piš Paroubku, že těch podvodů si Drahošovi příznivci ve volebních komisích dopřáli vrchovatě. A stejně jim to nevyšlo.

    OdpovědětVymazat
  19. Výsledky nikoho nezajímají, Paroubku. Zeman se stal pro české dobrosery nežádoucí personou. Otevřeně se postavil proti bruselským sociálním inženýrům, a to se neodpouští. Volby se proto odehrávaly v duchu pouhých dvou témat. Se Zemanem a proti Zemanovi. Zaplať bůh, že se ještě našlo dost těch, kteří Zemana, přes mnohé výhrady k jeho osobě, přišli ve volbách podpořit. Sám jsem hádal Zemanovo prohru, a když už vítězství, tak opravdu jen o prsa.
    Buďme rádi a přemýšlejme, kým Zemana jednou nahradit. On valící se problémy nevyřeší. Jenom nám dopřál trochu víc času.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vladimír hricák 15:18

      To, že (a jak moc) je Miloš Zeman i na západ od našich hranic "neoblíben", dokazují články posledních dnů i v tamních tzv. kvalitních novinách (snad s jedinou výjimkou Meret Bauman v Neue Zürcher Zeitung, která píše objektivně a korektně). Na tom nic nemění ani fakt, že tamní novináři, jelikož dění u nás soustavně nesledují, berou za vděk tím, co jim podstrčí lidé typu Jiřího Pehe nebo Jan Čulík (uvádím pouze jako příklad).

      Jen bych ještě rád připomněl, že v Bruselu nejsou jen "sociální inženýři", ale i pár těch, kteří se jim snaží bránit. Bylo by dobré, kdyby naši občané pochopili důleřitost voleb do Evropského parlamentu (i přesto, že jeho pravomoci jsou velmi omezené). Způsobů, jak být "v Bruselu" slyšen není mnoho, a proto by se ani toto nemělo zanedbávat.

      Dosavadní praxe, že tam (nejen) české strany nominují lidi ze svých oblíbenců "za odměnu", je nešťastná, a dokud budou lidé lhostejní, nic se na tom nezmění.
      Volební účast 18,2% v květnu 2014 je ostudná - a bude dobře omlátit to o čumák každému, kdo začne nadávat na "Brusel"!

      I tady by mohl Miloš Zeman svou autoritou na lidi působit, nemyslíte?

      Vymazat
    2. (dodatek k 15:33)

      Co např. lidé očekávali, když do EP zvolili Macha (Svobodní)?! Že to tam rozvrátí a že tím pádem bude líp? V ČR jeho pidistranička ani po letech nemá šanci - a lidi ho přesto pošlou zastupovat republiku do EU? Není to na hlavu padlé??

      Vymazat
    3. Zatímco já jsem - Hricáku - věděl na sto procent, že volby vyhraje Zeman, ať už o prsa nebo jinak - to není důležité.Je to jistě důležité pro omílací průmysl, který získá k jednomu tema tisíce diskuzí,ale pro lid nikoliv. Všechno ostatní byla šaškárna, a každému - nebo skoro každému kdo myslí - bylo jasné, že jde jen o to, dostat Zemana z úřadu, a ostatní adepti byli jen křoví - proč byl vybrán právě Drahoš pro tu ostudnou a fraškovitou kampaň, je zatím záhadou. A proč se nechal vmanévrovat do tak hloupého zápasu. Ale - každopádně - je po šachové partii, skončila výhrou, nikoliv přátelskou remízou, a zaplaťpánbu - Drahošův ksicht konečně zmizel, a doufám, že navždy zmizí z internetových reklam, článků, ze soukromých e-mailů, a z každého kliknutí. To bylo přes čáru,a možná i to mu dost přitížilo. Podobné kampaně dnes připravují sebestřední, nafučení, arogantní a úplně pitomí protekční spratci s titulem, kteří mají vštípeno, že lidi jsou jeden jako druhý naprostí pitomci, bezvýznamní, s vykopaným mozkem z palic, díky dlouhodobému působení medií. Zprostředkovatelské agentury, a všichni tito pitomečkové si sice asi dost vydělají, ale byli, jsou a budou, už vždy vybíráni špatně. Nevědí o životě obyčejných lidí vůbec nic, skoro bych raději napsal, že vědí lautr hovno o celé současné společnosti.Narodili už se do současného šmejd systému, nebo byli hodně malí, když to přišlo, narodili se se zlatou lžicí v zadku, a od toho se odvíjelo celé jejich dětství, školní léta, mládí, dospívání, rozhodně mají nějaký druh vysoké školy a titul Bc nebo Mgr. Tím se vyznačují všichni tihle protekční parchanti, a nikdy nikdo jiný, normální a znalý poměrů do podobných aktivit vybrán nebude. Kdyby byl kampaň řídil normální, skromný a chytrý člověk, znalý, pohybující se mezi obyčejnými lidmi, byla by vedena úplně jinak. A proč bychom měli už teď přemýšlet, "kým Zemana nahradit"? To jako že o tom, kdo nahradí prezidenta, rozhodne jakýsi Hricák, který si dnes vyjímečně na diskuzi nekopl do Babiše? ( Ale zítra už si kopne, a hned dvakrát). Diskuze mají na lidi strašný vliv.Myslí si, že když můžou žvatlat a žvanit, mají obrovský vliv na společnost, politiku a dění - snad i světové. Takový Hricák, už tradiční diskuzní matador- už ví, že se problémy budou valit, že prezident je nevyřeší ( bude je spoluřešit Hricák), že "nám" prezident "dopřál" čas... ve skutečnosti nejvíc problémů v téhle společnosti nadělali přesně takoví Hricákové - před osmadvaceti léty, průběžně - až po dnešek. Blábolí nesmysly, ale jsou přesvědčeni o svém velkém společenském významu. S tím také tenkrát řvali a zvonili, vyřvali přesně tohle, a řvou pořád. Hrůza mně z toho jímá.

      Vymazat
    4. Nevšímejte si ho neškodný idiot, provokatér.

      Vymazat
    5. 15,33
      Zeman se už snaží působit na lidi, když řekl, že se unijní instituce stávají odkladištěm neschopných, tudíž nepotřebných politiků. Viz Špidla.
      Přesto jsem přesvědčený, že je unie již ztracená. Zásadní slovo v ní hrají velcí hráči. Aby nebyla ničím rušená jejich hegemonie, vyměnily jednomyslný souhlas za kvalifikační většinu. Tím v podstatě vyřadili malé země z procesu rozhodování a dali jim na výběr pouze dvě možnosti. Buď poslouchat, nebo odejít. A není už v našich silách to změnit.

      Vymazat
    6. 16,03
      Sebejistota je vlastností slaboduchých jedinců. A 3% jsou výhrou skutečně o prsa. Nejde tolik o Zemana, nebo Drahoše. Jde o podřízenost cizí vůle, nebo zachování alespoň náznak suverenity. Na můj vkus je u nás nechutně těch, kteří by prodali ještě za chvíli na dluh koupeného blahobytu budoucnost svojí, ale hlavně našich dětí a vnuků.
      Každý skutečný hospodář se snaží převzít grunt po rodičích a předat ho, když ne v lepším, tak alespoň ve stejném stavu svým dětem. U nás se tato vlastnost začala velmi rychle ztrácet. Dnes žijeme a zítra se uvidí.

      Vymazat
    7. PS
      Ještě bych dodal. Klíčema jsem nezvonil. Připouštím, bolševik mne v mnohém sral. Nevadil mi systém jako takový. Vadili mi lidé, kteří ho reprezentovali a kteří, jak jsem bohužel poznal až později, rozložili i ten stávající. Jsou to ryby, které dokážou plavat v každé vodě a které rozloží každý systém.
      A nenapadá mne způsob obrany.

      Vymazat
  20. Vyšel zajímavý průzkum, který ukazuje, že mezi nevoliči má Miloš Zeman většinu:
    https://www.lidovky.cz/zeman-vyhovuje-velke-casti-nevolicu-ukazuji-volebni-pruzkumy-p7a-/noviny.aspx?c=A180129_220511_ln_domov_ele

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky, že Drahošovi po prvním kole uteklo 20% voličů. Asi když se podívali, jak vypadá a co říká.

      Vymazat
  21. Zeman zvítězilo proto, že nebyl nikdo lepší. Ale přece je ostudou našich "tradičních" partají, že nedokázali mimo Klause a Zemana vygenerovat za 28 roků politickou osobnost. Jen to sebrání nedouků společenských a jiných "věd", jen tu posluhu u kapitálu, jen pracující v režimu korupného, a hlavně jen domýšlivé decerebranty z akademie věd. Tato instituce díky Pakošovi dostane brzo příchuť plzeňských práv - a právem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad tim si taky lamu hlavu proc je tak tezke vygenerovat radu silnych politiku!!! Z meho hlediska je to otazkou financniho kapitalu a medii , televise.
      Uspani populace a zaplaveni mozku nepotrebnymi udaji a svinstvem.

      Brtnik

      Vymazat
    2. Politické strany /jak si říkají demokratické/ nechtěly postavit svého kandidáta.
      Důvod: stranický kandidát by musel přijít s jasným programem.A to je pro ně v současné rozporuplné době nepřijatelné.Nemohly by totiž lavírovat.
      Pro příklad uvedu migraci.
      Mají před volbami plnou hubu protimigrace a pak podporují promigračního Drahoše.A jako zástupný důvod pro veřejnost uvedou,že je "slušný".
      Zítra se jim to nebude hodit,tak budou tvrdit klidně opak.
      Nebo vztah k Bruselu.
      Není to tak dávno ,co ODS v čele s Topolánkem tvrdila,jak to Bruselu osladíme.Dnes ODS zobe Bruselu z ruky jak nádražní brabci.A tak je to i v dalších agendách Bruselu. A tak se chovají i ostatní partaje.
      Proto nebyl postaven protikandidát ze žádné strany.

      Vymazat