Reklama

.

.

sobota 20. ledna 2018

Zoufalci

V.K. junior
Václav Klaus jnr.
20. 1. 2018  CzechFreePress
,,Na útocích zástupců primitivnější civilizace na náš západní svět není nejstrašnější brutalita nebo počet obětí. Nejstrašnější je zoufalost a bezradnost evropských elit."

Václav Klaus ml.

Představíte si třeba Winstona Churchilla, že by byl po náletech na Londýn především „otřesen“? A mektal by něco ve smyslu: „Kvůli pár agresivním pilotům nemůžeme soudit celý německý národ. Většina Němců je slušná ... Je věcí Němců, jestli vyznávají nacismus, nebo ne, to my nemůžeme soudit...“ A další by se přidávali: „Největší nebezpečí je teď nárůst xenofobie a protiněmeckých nálad mezi prostými Brity...“ Rektor Oxfordu by varoval: „Hlavně teď nezneužít studentské shromáždění na nějaké patriotické projevy a tupé národovectví...

“Státníky ale nemáme od toho, aby byli otřeseni, ale aby něco dělali. Vidíme výsledky. Německo má přes 80 miliónů lidí a pozice jeho vůdců za poslední měsíc „Přijmeme každého“; za týden: „Každého již nezvládneme – bude nutno přerozdělit“; nově „Budeme všechny vracet do místa vstupu do EU s výjimkou Řecka“. Názorové kotrmelce o 180 stupňů, ale oni asi nemyslí vážně ani jedno z těch stanovisek. To je jen taková hra, média hrají s nimi, tak se to třeba ještě chvíli nějak zvládne.
Evropské špičky se dokážou před kamerami – chráněny policisty – maximálně projít po bulváru. Někteří zástupci Francie – jako Marine Le Pen – však do průvodu nesmějí, protože hlavní nepřítel není islámský radikalismus, ale demokratičtí odpůrci současné podoby Evropské unie.

Čeští aktivističtí novináři a komentátoři už jedou tuhle nalejvárnu v plné palbě, „Uprchlíci jsou naši spojenci proti terorismu“, „Hrozí zhnědnutí veřejného prostoru“ a obecně každý s opačným názorem je fašista. (tuto větu jsem včera osobně slyšel na ČT!!!)

Řada českých politiků a celých stran si myslí to samé. To se střetává s naprosto opačnými názory obyvatelstva. A tak tyhle naše „elity“ lidi prostě radikalizují a ženou je do náruče někoho, kdo skutečně zavelí „Takhle dál ne“.

A čím to bude déle trvat, tím to bude menší dobrák. V téhle atmosféře už fakta nejsou důležitá. Že někteří z pařížských vrahů přišli teď do Evropy přes Řecko jako uprchlíci, no a co „Refugee welcome“ a „Hate free“.

Že většina běženců přichází přes Turecko, kde není žádná válka, je tam demokracie a je to země kulturně jim daleko bližší? Tedy jako by v Čechách byla válka, kdežto na Slovensku by byl mír a klid, ale my masově táhli někam na Island. No a co?

Že když se díváte na dokumenty o válce (třeba II. světové), tak uprchlíci jsou většinou starci a stařeny, matky s dětmi na rukou, rodiny s uzlíky majetku, zbídačení vězni z koncentráků, kdežto teď si křepce vykračují mladí, dobře a zdravě vypadající muži s chytrými telefony. No a co, to je fašismus, co tady naznačuješ, komentátore!

Že většina uprchlíků není vůbec ze Sýrie. No a co. Ale teď nám budou radit, že se máme uklidnit a jako se tak nějak „semknout“. Ale okolo čeho a koho? Okolo Merkelové, Schulze, Hollanda, Junkera a jejich českých pomahačů? Tedy architektů rozvratu Evropy, zániku demokracie v evropském superstátu a lidí, kteří vidí v masách islámských běženců své nové voliče, protože na staré už není spoleh?

NE! Tuhle eurogarnituru je nutno poslat k čertu, protože přináší ryzí brachiální zlo.

Václav Klaus mladší

24 komentářů :

  1. Škoda tohoto člověka, vtak profláknuté straně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, Václav je velmi kvalitní člověk a do ODS nepatří. Problém spočívá v tom, že se snaží obrodit stranu, kterou založil jeho otec. Takhle přímočaré to však v životě nebývá.

      Vymazat
    2. ODS na něm vyzískala min 8% hlasů,jinak by ve Sněmovně nebyli!

      Lituji ho a současně ho odsuzuji,že je ve zločinecké tlupě ODS!Tam je jen 20 000 zločinců,nikdo z nich slušný!Škoda!

      Beran

      Vymazat
  2. Pan Klaus to napsal docela svižně a v mnohém i pravdivě. Jenom nechápu, proč zůstává v ODS a nepřidá se k Okamurovi.

    Kromě toho důležitý "detail":
    Není vůbec podstatné, zda migranti jsou ze Sýrie. Válečný stav v zemi podle Ženevské konvence o uprchlících (1951) NENÍ důvodem k přiznání azylu (status uprchlíka). Nelze jej tedy jako odůvodnění uplatňovat kolektivně, ale ani individuálně: smlouva naprosto přesně popisuje důvody - pronásledování nebo ohrožení (ne pouhá diskriminace!) konkrétního člověka (tedy nestačí být příslušníkem skupiny).

    Válečný stav může být pouze důvodem, aby ta která vláda utečencům povolila dočasný pobyt na svém území (jako v době válek v Jugoslávii); to je ale pouze akt dobré vůle a s lidskými právy to přísně vzato nemá nic společného. Tento naprosto jasný rozdíl se trestuhodně pomíjí, jak na straně "vítačů" tak na straně "xenofobů!.

    Kokotko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní20. ledna 2018 22:49
      Vy jste ještě nepochopil, že zákony platí jen pro slabé? U silných, jako je např. v EU madam Merkelová, je zákonem jejich slovo. Tak to nejspíš bylo vždy a tak to je i v EU. Proto také od EU nemůžeme očekávat nějaké možnosti do něčeho mluvit, jak argumentují eurohujeři. Musíme si vytvořit spojenectví (např. středoevropských států) a potom můžeme toto porušování eurozákonů kritizovat, s nějakou nadějí na úspěch. P.K.

      Vymazat
    2. Anonymní20. ledna 2018 22:49
      „Jenom nechápu, proč (Pan Klaus) zůstává v ODS a nepřidá se k Okamurovi.“
      Také by Vám ruka neupadla, kdyby jste napsal „panu Okamurovi“.
      Ale k věci, oni vidí mnoho problémů podobně, ale řešení již vidí jinak. Pan Okamura podporuje větší zapojení občanů do rozhodování a kontroly, tedy více demokracie, kdežto pan Klaus ve znovuobnovení silné ODS, s jejich starými recepty na správu země, dle jeho otce: „Proč bychom měli nechat zemi rozkrádat nějakou EU, když ji můžeme rozkrást sami?“ P.K.

      Vymazat
    3. V téhle zemi vládne debilita, kdy v situaci kdy dochází k zcela zjevné likvidaci státnosti a národa vlivem zasahování EU a migrací, vláda řízená Slovákem pochybného, chazarského původu s cinknutou minulostí vynakládá 16 miliard korun ročně na nevládní organizace plné zrádců, které povětšinou na té naší likvidaci aktivně a cílevědomě řízeni z venku pracují, namísto toho abychom ty prostředky věnovali na ochranu hranic prostřednictvím potřebné organizace vnitřní bezpečnosti a ochrany hranic a technických prostředků k ní potřebných...Chováme se jako nesvépravní kreténi, asistující a plně si hradící vlastní všeobecnou mentální i fyzickou/materiální euthanásii...A k tomu nás mj. dovedl i fotr tohohle zaplaťpánbů se snad probudivšího se Klause ml....Kéž by těhle synků těch našich popravčí,se do toho zapojilo víc a pomohli tak odčinit hříchy svých fotrů a nezatahovali nás hlouběji do bahna, ze kterého není se možno vyprostit. Třeba takový parazit, jako je mladej Benda, nebo ten píčus Dienstbier atd...

      Vymazat
  3. Nemusí jít k Okamurovi, bohatě stačí, když s ním bude v hlavních věcech hlasovat pro. Fialovi dýchá na záda, což je jenom dobře - profesůrek je nervózní z odboje ve vlastní straně. Jak to říkal Junior u Soukupa: Zemana v ODS nevolím jenom já - a spousta jich k volbám nepůjde. To je podle mě dost vzpoura přímo v lůně TOPkařské ODS. A jistě to tím nezačíná ani nekončí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celkem nejsem proti tomu aby se obrodila ODS a ČSSD
      Ale stejně si myslím, že se musí obnovit právo a spravedlnost a proto volím SPD.
      Václav

      Vymazat
    2. prodavač 23:30

      "Národní fronta" natožpak "národní souručenství" nehrozí. Chybí důležitý činitel: říšský protektor. Takovou roli by jistě rád a ochotně plnil Jiří Drahoš, samozřejmě v té vlídnější "neurathovské" verzi.
      Naštěstí ale v samotné říši nepanuje jednota a tedy ani vůle udělat v protektorátu a v Generalgouvernement pořádek. -- A tak Okamura zůstane směšnou a vážně se tvářící figurkou, a Klaus Jr. bystrým glosátorem. Na víc beztak nemají. Klause přitom dokonce podezřívám z toho, že si je svých mezí vědom.

      Vymazat
    3. Klaus jr.je vskutku bystrým glosátorem,ví to a trochu tím exhibuje.A to je dobře,protože tím slušně rozebírá postupně ODS.

      Vymazat
  4. Souhlas s panem Klausem je třeba se spojit proti společnému nepříteli.

    OdpovědětVymazat
  5. Primitivnější civilizace... takhle mluví synáček parazita který nás nasměroval do neoliberální prdele? Hlavoun ideologie hlásající před volbami vyšší přidanou hodnotu práce, a schvalující zákony tvořící otroky levných montoven.

    OdpovědětVymazat
  6. mlady pan by měl nejprv vylest za sve zlate klece do ktere se dostal diky svym povedenym rodičum kteři kdysi davno vyřvavali že co je statni je špatne přestože sami zustanou až do sve smrti na statu zavisli když kapitalista kteremu radili by si o ně neopřel ani kolo natož aby je zaměstnal jinak zdravim pani klivii přisatou možna i po smrti na statnim cecku v bratislavě jako nesmrtelna velvysrankině na dvě věci

    OdpovědětVymazat
  7. Západ s tím má zkušenost. Když směřoval Hitlera proti Sovětskému svazu, byli Češi nekulturní, protože bránili svůj stát před sudeťáckými teroristy. Polsko zradili stejně tak, jako napříklada nás v 68´. Ten Čerčil, to byl také výlupek, zrovna jeho bych moc nepřipomínal. Jemu druhá světová válka vyhovovala a moc se snažil, aby tak brzy neskončila. Patřil před tribunál, ne do galerie hrdinů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezdá se mi, že by nás označovali za nekulturní, pouze konstatovali, že Češi zdejší Němce skutečně odsunuli z rozhodování a diskriminovali je. Pravdou je, že francouzský i britský tisk nekriticky přebíral lživé zprávy něm, tisku o pronásledování a týrání Němců.
      Kdo vidí za oponu, ví, že to celé byla maškaráda, celý ten slavný appeasement. Britové hodili celou východní Evropu přes palubu už nejméně v r. 33,kdy se dostal Áda k moci (anebo ještě dřív, kdy mu pomohli se dostat k moci). Nejen že mu tolerovali úplně všechno, jakékoliv porušení Versailles, ještě jej mocně zásobili penězi, aby mohl za pouhé 4 roky vybudovat moderní armádu. A proč to všechno? Nu, pokusili se zopakovat svůj fígl z r. 14, kdy válku zahájily dva státy, které původně spolu válčit nikdy nechtěly - tj. Rusko a Německo. Na zopakování scénáře si vypěstovali Hitlera, protože spoléhali na to, že po porážce Polska se do sebe kousnou Sověti s Němci. Jenže Stalin nebyl Mikulášem a tak paktem s Němci Britům parádně vypálil rybník.

      Vymazat
  8. Celá ta komedie má jediný cíl - zbavit národy vůle k sebeobraně. Tomu slouží "naši", bohužel NÁMI volení politici, všechny ty neziskovky. Cca 80% lidí je ovladatelný dav, 15% je ochotno se připojit k protestům a snášet mírné ohrožení a jen 5% je tvrdé jádro, ochotné bojovat za své ideály. Politici a členové neziskovek patří ke stádu a jejich úkolem je likvidovat oněch 15%, zestádnit je a pak se vypořádat s těmi 5%. Poměry v obou táborech jsou stejné, jen těch našich 5% se zatím moc neprofiluje. Snad krom Zemana a Klause st. Optimistické je to, že vlastenectví je vrozené a proto náš tábor má daleko větší mobilizační potenciál. Většina lidí je prostě slušná a vybavena základy morálky. To je naše naděje.

    OdpovědětVymazat
  9. Ale notak pane mladší Klausi. Vždyť ta vaše strana modrých ptáků K tomu bordelu, který zde jakoby kritizujete přece velmi přispěla a stále vehementně spěje. Divím se, že se nestydíte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:29 A kdo dokola volil ODS a ostatní zlodějské strany? Má na tom vinu každý kdo jim svou volbou umožnil vládnout. Jak se říká pozdě bycha honit.
      Tak nenapadejte Klause ml., ten si to nejméně zasloží. Teď jsou volby prezidentské a my musíme zvolit vlastence pana Zemana, a ne loutku pro cizí zájmy. Ať se nestane, že zase budeme nadávat a divit se jak se to mohlo stát když bude země zaplavená imigranty. Volme ZEMANA!!

      Vymazat
  10. Zoufalec mladý synek loupežníka.
    Celé je to demagogie
    která se nás nemusí týkat po obnovení státních hranic.*

    OdpovědětVymazat
  11. Kdy už přestaneme spolek samozvaných tupců a vydíratalných osob nazývat "elitou" ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:48

      Zkuste se na to dívat trochu s klidem, bez rozčilování:

      Slovo elita přece neoznačuje něco mravně vyššího, ale pouze něco v nějakém směru zdatnějšího. Existují i kriminální elity.

      A trochu se mýlíte v jednom:
      mnohé z těch "samozvaných" a "vydíratelných" vyzvedli do jejich pozic sami občané, buďto
      1) svou aktivitou, tj. tím že je zvolili (a dále je nekontrolovali), nebo
      2) svou pasivitou, tj. svou lhostejností, protože k volbám nešli a uchýlili se k láteření.

      Vymazat
    2. 21. ledna 2018 18:55
      3) svou naivitou že věří volbám a kontrolním orgánům

      Vymazat