Reklama

.

.

sobota 3. února 2018

Adresováno herci, panu Ondřeji Vetchému


Jiří Baťa
3. 1. 2018
Pane Ondřeji Vetchý,
jako demokrat se řídím proslaveným výrokem francouzského filozofa Voltairea, tedy že uznávám Vaše právo na názor a kritiku, jakkoli s nimi nesouhlasím. Po shlédnutí Vašeho srdcervoucího videa, kterým promlouváte k lidem s prosbou, aby se přičinili o zasypávání příkopů plných hnisu a nenávisti jsem se musel dlouho zamýšlet, co jste svým „poselstvím“ chtěl vlastně říct. Řekl jste toho strašně moc, ale nedozvěděli jsme se vlastně nic podstané, nic důležitého. ZDE



Objektivně řečeno, rád byste vyjevil zklamání ze zvolení M. Zemana prezidentem, na druhé straně také dal najevo, že jste podporoval volbu J. Drahoše. Jak jsem zmínil, máte právo svobodně se rozhodnout, koho chcete volit, otázka je, co jste si od případného zvolení J. Drahoše sliboval. Ve svém „poselství“ mluvíte o věcech, které se Vám nelíbí, jako neslušnost, nepoctivost, korupce nebo nečestné jednání a lhaní atd. Jenže Vy vlastně obecně kritizujjete politickou scénu, tedy jednání a chování politiků a přitom byste rád zkritizoval M. Zemana, ze kterého při pomyšlení, že tu bude vládnout dalších pět let máte antizemanovskou kopřivku. Jistě máte pravdu v tom, že česká politika z pohledu etiky, poctivosti a morálky je na tom hodně bídně, ale za tento stav nemůže M. Zeman a mohu Vás ujistit, že by to ani veleslušný kravaťák pan Drahoš nezměnil. Na to totiž nemá prezident žádné účinné páky. Pokud něco takového pan Drahoš sliboval (a že sliboval), pak vědomě lhal.

Přesto jste schopen se svými kolegy na prezidenta Zemana dštít oheň a síru, proklínat jej, přát mu brzkou smrt za něco, co vlastně ani nemůže změnit. Svou kritiku bystě měl zacílit na politickou scénu, nebo ještě lépe jmenovitě na konkrétní politiky, kteří jsou původci všech Vámi kritizovaných nedostatků a problémů. Pokud byste potřeboval poradit, rád pomohu.

Plamenně mluvíte o příkopech plných hnisu, nenávisti lží atd a nějak jste se zapomněl zamyslet nad tím, kdo je původcem. Jistě si myslíte si, že ty příkopy vykopal, hnisem, lží a nenávistí naplnil Miloš Zeman. Omyl, pane Vetchý, ty příkopy vykopali lidé, jako jste Vy, Vaši kolegové Hrušínský, Bartoška, Dyk, Mádl, Navrátil, Hřebejk, Svěrák, Štěpánová, Fišerová, Filipovská a celá řada dalších „demokratů“, prostě tzv. umělecká elita a celebrity, lidé, kteří se domnívají, že jedině jejich názory a jejich pravda jsou správné. Kolik pomluv, lží, nesnášenlivosti, nenávisti a škodolibosti jste vnesli do společenské atmosféry a zaplnili jimi Vámi zmíněné příkopy, si nejste schopni uvědomit, natož připustit.

Jste-li alespoň trochu spravedlivě objektivní, zkuste si vyhodnotit velkohubé, často hrubé a vulgární vyjádření např. B. Štěpánové, P. Nového, O. Navrátila, pana Hřebejka a celé řady dalších, jak se „uctivě“ a „kultivovaně“ vyjadřovali na adresu prezidenta M. Zemana, jak jej ze všech stran okopávali, otloukali, házeli špínu, dávali mu za vinu něco, co sami nemohou prokázat nebo doložit fakty. Nemyslíte, že to je ten hnis a hnůj, kterými jsou zaplněny ty Vámi vzpomínané příkopy? Myslíte si pane Vetchý, že něco podobného je možné v jiných, pro nás příkladných, západních demokratických státech?

Když mluvíte o příkopech, vyzýváte občany k jejich zahrnutí, no proč ne, ale pane Vetchý, pokud nezačnete sami u sebe, resp. Vašimi kolegy nechtějte, aby příkopy zahrnovali občané. To nejsou ti, kteří příkopy vykopali a zahnojili. S Vaší srdceryvnou řečí se obraťte na své kolegy a jsem velmi zvědav, nakolik najdete pro svá slova pochopení a uznání.

Mluvíte také i informacích a dezinformacích. Mluvíte o vlivu zahraničních zpravodajských služeb, které podrývají autoritu našeho státu, taktně jste se vyhnul jmenování "ruských dezinformací" a "ruské propagandy", ale i když o nich přímo nemluvíte, zcela jistě máte na mysli Rusko. Takže pane Vetchý, netvrdím, že ze strany Ruska zde nepůsobí zpravodajské služby, stejně, jako v ČR působí „mraky“ amerických a jiných zpravodajských agentů. Rozumím tomu tak, že ty ostatní, kromě těch ruských, hrají pro naše, přesněji řečeno Vaše zájmy tedy, posilují naši účast a závislost na západní politice, vojenské doktríně USA a NATO a posilování naši účasti v globalizované, multikulturní Evropské unii, potažmo s cílem vytvoření tzv. multikulturního Evropského superstátu. Jen mimochodem, pane Vetchý, když mluvíte o lživých či falešných informacích a dezinformacích, jak rozeznáte pravdivou informaci od lživé? Nebo jste ochoten věřit všemu, co přinášejí naše média a instituce, jako jsou Evropské hodnoty pana Jandy a pod.?

Tím se vlastně dostávám k meritu věci. Je to zřejmě k Vaší nelibosti právě Miloš Zeman, který hatí tyto plány, cíle a úsilí, je to on, kdo se snaží o zachování naší vlasti, národní identity, doslova naší existence. Je kritizován za to, že odmítá přijímat imigranty, je kritizován, že jezdí do Ruska a Číny, že přijímá čínského prezidenta, přičemž přehlíží porušování lidských práv v Číně. Všiml jste si také pane Vetchý, že do Číny jezdí i západní státníci, např. naposledy francouzský prezident Macron a jiní vrcholní politici, včetně z USA. Všiml jste si, že byl čínský prezident s velkou pompou přijat ve Velké Británii, byl také přijat prezidentem USA Trumpem?



Můžete říct, pane Vetchý, že by v takových případech někdo z našich politiků tak drsně a intenzivně kritizoval její veličenstvo anglickou královnu, že přijala čínského prezidenta? Tak proč tolik vzruchu, povyku, kritiky, nadávek, odsudků atd., v případě, že čínského prezidenta přijal na nejvyšší úrovni i Miloš Zeman? Zdá se Vám to normální, pane Vetchý? Nebo byste raději, aby se prezident Miloš Zeman lísal k dalajlámovi, jak to dělal Václav Flaška Havel?

Mluvíte o příkopech plné hnisu, nenávisti a zloby. Nezdá se Vám, že výše uvedené skutečnosti jsou toho všeho příčinou? Nebo jinak, myslíte, že toho všeho je příčinou prezident Zeman? Stejně jako Vy i já si přeji, aby neexistovaly žádné příkopy, ať už jsou naplněny čímkoli. Vztahy mezi lidmi by měly být naplněny slušností, respektem, vzájemnou důvěrou, pochopením apod., ale věřte, vinit Miloše Zemana z toho, že rozděluje společnost, mohou jen ti, kteří mají obavy a strach, že přijdou o vymoženosti současného režimu, který zneužívá kdeco, mocí počínaje, užívá korupcí a vede k nespravedlností.

Dušujete se, že jste nevzal jedinou korunu za to, že veřejně vyjadřujete názory. Tvrdíte, že jste jen placen (a ne prý vždycky) za svou práci. Rád Vám věřím, ale potom vůbec nechápu, proč se propůjčujete k prezentaci svých poněkud pochybných názorů, které jistě ocení lidé, kteří se snaží vyvolávat nejistotu a chaos ve společnosti. Nemusíte být placen, pane Vetchý, stačí, když se budete v rámci jejich cílů veřejně projevovat. Protože jako herci Vám jistě záleží, abyste byl zadobře s režisérem Hřebejkem, možná Svěrákem, ale i jinými lidmi, kteří Vám mohou nabídnout práci. Vždycky platilo, něco za něco, neb také, ani kuře zadarmo nehrabe, pane Vetchý.

Nemyslím, že jste "udělal dojem", že jste nějak zapůsobil na city občanů, že jste je oslovil natolik, aby se zamysleli nad realitou dnešních dnů. Pokud se zamyslí, pane Vetchý, tak jen nad Vámi, nad Vašimi nic neříkajícími projevy, nad skomírající pravdou a láskou, která to prohrála, protože byla falešná, neboť na celé čáře vítězí lež a nenávist. Bohužel ti, kteří lež a nenávist kritizují, jsou jejich příčinami. Je mi líto, že to musím konstatovat, ale Vy patříte mezi ně.

PS: Jako herce, pane Vetchý, jsem Vás měl a mám rád, ale jako člověka, který se nechá zatáhnout do špinavé hry o „pravdu a lásku", kde však vítězí lež a nenávist, případně na falešnou hru o „antizemanovskou “ demokracii, to o Vás říct nemohu.

68 komentářů :

  1. Pane Baťo, nemáte to jednoduché. Už tolikrát jste zaútočil na pana Vetchého a jemu jste úplně ukradený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem rád, že jsem si to tady přečetl, do teďka jsem si myslel, že je pan Vetchý slušný člověk, ale zapadl mezi ostatní umělce... Většina umělců si myslí, že když mají v hlavě lejno, že ho tam musí mít všichni... Bohuželto tak není! Mia

      Vymazat
    2. No a co jako? Vetchý má starost o příkopy, neustále ventiluje svoje názory, tak asi čeká, že na to bude někdo reagovat? Ne? Nebo prostě jenom tak blábolí, něco jako v literatuře je automatické psaní, tak Vetchý provádí automatické žvanění? A vy tady provádíte co? Advokáta Vetchého, nebo jenom prudíte, protože se nudíte? Skoro to vypadá, jak reagujete do 10 min od uložení článku, že zase začíná těžká práce rozesírače NR, který byl v průběhu prezidentských voleb odvolán na náročnější úkoly, patrně aby lajkoval Drahošovi, respektive jeho kreativcům, jeho facebookové příspěvky. No, tož vitaj, ogare, dobro došli. Skoro jsi nám tu nechyběl.

      Vymazat
    3. No, mně teda zmrdi neschází.

      Vymazat
    4. Chi, teď jsem zaregistroval to "nechyběl".

      Vymazat
    5. Myslím, že lze použít obojí ač zcela jistě správně česky to je , že nám tady ten blbec opravdu nechyběl.

      Vymazat
    6. O pan Baťa to napsal velice dobře. Na té lidské nule jménem Vetchý moc nesejde. Ale informace pro lidi, kteří většinou nic nečtou je to dobrá. A taky normální lidi vidí, že existují v médiích charakterní autoři...

      Vymazat
    7. Pane Baťo děláte to skvěle ať co nejvíc lidí ví co je to za hajzla.

      Vymazat
    8. Děkuji autorovi prvního příspěvku. Čtením vtipných reakcí na tento "plk" jsem se dobře pobavila a to člověk v dnešní době zas až tak často nezažívá. (Ztracený je den, kdy ses nezasmál.)

      Vymazat
    9. 15:27 máte poloviční pravdu. Komediantovi vetchému je pravděpodobně pan Baťa ukradený asi tak nějak, jak je komediant vetchý stoprocentně ukradený všem slušným lidem v této republice.

      Vymazat
  2. Zato na názoru pana anonymního 15.27 určitě záleží každému. Já panu Vetchému věřím, že si myslí to co říká, že si myslí, nedomnívám se, že je to jen dobře zvládnutá role. On je naivní. On věří, on nepřemýšlí - a když tak jen v rámci své víry. Naivita nehraničí z blbostí, je to druh blbosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, že na mém názoru nesejde vůbec nikomu. Jen mi přijde úsměvné, jak je pan Baťa, přes veškeré své snahy, panu Vetchému u řiti.

      Vymazat
    2. Ad David - souhlas, ale víra ovládá rozum, je nad rozumem. Zajímavou otazkou tedy je, proč ti "naivní (umělci, politologové, sociologové, vědci..)" věří sluníčkové eu-politice? Bez peněz by to šlo jenom těžko!

      Vymazat
    3. Pan Vetchý nejspíše nebude ten typ, který pročítá různé weby, takže se to asi ani nedoví. Bylo by zajímavé vidět a slyšet, jak takový člověk jako on diskutuje, odpovídá, argumentuje atd. Co si představuje pod těmi "příkopy plnými hnisu a nenávisti". Je to hloupý člověk.

      Vymazat
    4. Nevěřím v jeho naivitu, ale v jeho lásku k 30ti stříbrným ano.

      Vymazat
    5. Pane doktore,
      bohužel pravdu o naivitě Vetchého nemáte.Toto individuum je přímo zosobněním toho HNISU,o kterém je řeč!Nechci se dále rozepisovat,článek pana Bati je perfektní ,ale vůbec nebuďme naivní my!
      Pan vetchý je zosobněním toho HNISU!A co mě k tomuto závěru vede?
      Je to již několik let co se na tom podivném úřadu nazývaném ÚSTR pod jejím tehdy vůdcem Hermanem, konala sešlost jemu podobných vlastizrádných individuí nenávidějících český národ a všechny Slovany.Pokud si vzpomínám tak tam byl např.Schwarzenberg,Kalousek,Pajerová a další podobná individua a pochopitelně velmi aktivní tam funkcionář Ondřej Vetchý!A s čím se ti protičeští a protislovanští soudruzi(new nacisté,fašisté) rozešli?
      Doporučili zejména se orientovat na mladé lidi.....ti potom již nebudou patřit svým rodinám...ale budou dělat a chovat se tak jak my potřebujeme!!!!!!
      Jak podobné výkřikům toho pána ve 3.Velkoněmecké Říši!.....Hitlerjugend...Schwarzenbergjugend!
      Proto dnes tak řvou o vychcípání 500 000 starých čechů a jejich nahrazení mladými ovečkami ,a že s nimi vyhrají (co chtějí pořád vyhrávat?)!
      Prosím pane doktore,pokuste se sehnat detaili o té SEŠLOSTI na ÚSTR před cca lety,yl by o tom moc hezký článek v porovnáním s dneškem jak blbnou mládeži mozečky!

      Pavel Beran






      Vymazat
    6. pro 15.37... No ono nám všem je také u řiti co si myslí tito naši slavní umělci... Mia

      Vymazat
    7. 16:46 To je právě omyl. Kdyby vám všem byly názory pana Vetchého u řiti, tak o nich nebude pan Baťa donekonečna psát pořád to samé a dalších x čtenářů to nebude komentovat. Však si přečtěte jen tady pod tím článkem, kolik lidí dráždí názory pana Vetchého.

      Vymazat
    8. Těžko se někdo stane fanatikem za peníze (vědom si svého motivu, když ztratí vědomí motivu tak ano, může sám sebe přesvědčit, že neochvějně věři. Je to osobnostní. Jeden důchovní se mi kdysi v opilosti svěřil, že má velký problém věřit.). Myslí, že to pan Vetchý dělá čistě z přesvědčení. Mohu se mýlit.

      Vymazat
    9. Pro 16:_57 Vážený pane, jestli píše někdo donekonečna pořád to samé, tak jste to právě bohužel vy. Chudá slovní zásoba, triviální formulace... ach jo. Pokuste se o něco víc. Vy to dáte!

      Vymazat
    10. Jakmile se Ondřej Vetchý objeví kdekoli v médiích, hned to vypínám. To video jsem shlédl, O. Vetchý je mi na něm vysloveně odporný. Pane doktore Davide, já nevěřím, že by Vetchý mohl být tak "poctivě a přesvědčeně jenom hloupý". Je to manipulátor Kavárník až na půdu ... Vetchý fuj!

      Vymazat
    11. 15:37 máte poloviční pravdu. Komediantovi vetchému je pravděpodobně pan Baťa u řiti úplně stejně, jak je komediant vetchý u řiti všem slušným lidem v této republice.

      Vymazat
    12. 15:37, a ostatní co se chytli tématu, že je Baťa Vetchému u řiti. Co má bt? Článek je o Vetchém, ne o jeho řiti a Baťovi.

      Vetchý je fanatik stejně jako většina umělecké scény. Oni jsou okouzleni neomarxistickým elitářstvím a sami se za elitu považují. Zaplaceným fanatikem je např. Janda nebo Štětina. Štětina určitě, jelikož ten svou ohebnost prokázal za socialismu, kdy se nacpal do KSČ a dokonce spolupracoval i s StB. Teď je zas radikálně na opačné straně. Nechutný oportunistický typ. To už Mašínové byli jen obyčejní lupiči a vrazi. Štětina je horší. Kdyby zažil Protektorát, stal by se židobijcem a udavačem. Znám pár podobných.

      Vymazat
  3. Ani jsem to nečetl celé, stačily mi první dvě věty. Pan Vetchý (nomen omen) je herec, který v ničem jiném nevyniká (ani jako herec nic moc), což se ukáže okamžitě, když se vyjadřuje k různým věcem. Nedávám herce do jednoho pytle, některým to myslí perfektně a mají rozhled (příkladem budiž Jandák), ale komediant typu Vetchého nestojí za pozornost. Tím, že o něm píšete, děláte tomu chudákovi akorát nezaslouženou pozorností reklamu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Pan Vetchý jezdí po školách a ovlivňuje děti. Přeji mu, Pan Bůh oplať. Pustže si to jeho video.

      Vymazat
    3. Že by dělal nábor na šachtu ? :-)

      Vymazat
  4. Jak se říká,kdo platí,tomu hrají a Herman platil dobře.
    Podprůměrný herci,zpěváci,mají obavu,že jim nová vláda zatrhne dotace na kulturu.Podobně jsou na tom naši vědátoři,žádný zázrak,ale jen dojení státu.

    OdpovědětVymazat
  5. pan I. David ve třech větách dokonale shrnul a korektně diagnostikoval příspěvek p. Vetchého. Netřeba dalších slov.
    Smekám, pane Davide. A.Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:51 > Další vzorný pacient, bude vycházka?
      V.D.

      Vymazat
  6. O.Vetchý jako herec mi nevadí, ba naopak, patří dle mého názoru k tomu lepšímu na této scéně. Ovšem co se týká jeho názorů, to je jiná. Podle mě to má medii v hlavě vyčištěné dočista do čista.Poprvé jsem si toho všiml, když se vyjadřoval k Mašínům. Takový názor může mít jen ten největší jantar.

    OdpovědětVymazat
  7. Také jsem se Vetchého vážil. Jen jednou jsem tak nějak začal pochybovat o jeho zdravém rozumu. Jednou totiž vyšlo někde v tisku jak se chlubí, že v noci vychází do ulic a protože je zdatný judu, pacifikuje výtržníky.

    OdpovědětVymazat
  8. Rozhodně nelze nikoho soudit za názor a za to, koho volil, ale lze soudit na urážlivé, hanlivé, osočující a štvavé řeči a neustálé snažení o podvracení naší země.
    Pan Vetchý je odporný vlastizrádce a jeho tvorbu je odteď potřeba ignorovat. A i těch výše jmneovaných dalších, to je totiž jediné, co ty gaunery zajímá - úspěch, sláva, prachy ... pokud pocítí, že národ je už odmítá, bude to pro ně nejlepší trest.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super. Podvracení republiky. To je ono. To tu dlouho nebylo...
      Vetchý je vlastně podvratný živel...

      Vymazat
    2. 17:21 Nedokáži posoudit, jako Vy, zda pan Vetchý je či není "podvratný živel.
      V každém případě je "podpindosník", který zřejmě ví, proč to dělá.

      Vymazat
    3. Mám jen názor na jeho názor a z delšího pozorování i na něj, každý názor je soud.

      Vymazat
    4. Někteří naši spoluobčané totiž s tou americkou globální nadvládou evidentně souhlasí ať to stojí i naši existenci. Vetchý tak možná činí i dobrovolně, jako ti svazáci v padesátých letech. Nám, co to vidíme opačně, zbývá jen je bojkotovat a koukat už jen na staré filmy z první republiky nebo socíku.

      Vymazat
    5. RETRO.Opět se svazáci stali politickou silou a máme Jednotnou národní frontu proti Zemanoví. Jenom já večer misto Hlasu Ameriky poslouchám Svobodnyou vysílač.

      Vymazat
  9. Nebudu se nijak rozepisovat, poněvadž pan Baťa to napsal dokonale. Pan Vetchý by se měl bezesporu věnovat tomu co ovládá, tj. herectví a pokud možno, raději už jako mim. Již dávno mám takový pocit, jestli pan Vetchý a pan Banga nemají stejného tatínka ?

    OdpovědětVymazat
  10. Tomu fanatikovi nic nevysvětlujte. Fanatik byl a fanatikem zůstane.

    OdpovědětVymazat
  11. Pan Vetchý je kardynální blb.k

    OdpovědětVymazat
  12. 16:12 Pane Berane, také to tak vidím. Je chyba, že to co píšete, tu lidi nevědí a omlouvají naivitou. Nejde o žádnou naivitu nebo pomýlenost, jde o naši pátou kolonu. Např. tento Vetchý ví dobře čemu slouží. On se totiž ani necítí být zřejmě Čechem, spíše vyvolencem. Obsadili nám mediální prostor a škodí ve službách kohosi. Ignorovat!

    OdpovědětVymazat
  13. Baťa je zneuznaný grafoman produkující hanopisy na stránkách marginálního významu.
    Diskuse je stoka frustrátů napadajících a urážejících pana Vetchého jen za slušné vyjádření svého názoru.
    Divím se že pan David k tomuto hnusu poskytuje prostor a ještě nezapomene přiložit taky své smrduté polínko na hranici (Vetchý je prý naivní nepřemýšlivý blbec).
    Hrůza...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:05 Mudrc opět promluvil...
      Pro mne, za mne, se za pana Vetchého můžete i modlit.

      Vymazat
    2. 18:11

      Tak jistě. Buď se musím k někomu modlit nebo na něj házet hovna. Nic mezi tím pro primitivy neexistuje. Smutné

      Vymazat
    3. Ale pan Vetchý evidentně blbec je. Jinak lze výplody jeho mozku vysvětlit jen těžko.
      A když jsou Češi kteří zvolili svého prezidenta, pro skupinu lidí mezi něž se řadí i Vetchý, jen stádem vesnických hlupáků kteří by ani neměli mít toto volební právo, pak není důvod tajit se tím, jak dotyční smýšlejí o nich. Nebo snad ano?

      A články "zneuznaného grafomana" si rád s chutí přečtu. Zpravidla se s nimi ztotožním.

      Vymazat
    4. pro 18:28
      ..a pak jsou tací jako vy .Umí obojí.
      K jedněm se modlí a po jiných házejí hovna.Smutné.

      Vymazat
  14. Vetchý tělem, vetchý myslí.
    Pan Zvětšelý je spíše obdivovatelem pornohvězd kapitalistického nebe, profesionálních exhibionistických prostitutek - Pussy Riot. To je zřejmě jeho parketa, jakož i celé pražské kavárny, kterou Zeman, u příležitosti oslavného vyznamenávání "cenou" Václava Lahvičky zneuctil překladem názvu tohoto "punkového" souboru reprezentatek "feminismu" a "me too". Ať pražská kavárna pozve tyto umělkyně k produkci třeba v Týnském chrámu, či rovnou u sv. Víta, bude jistě narváno, zejména když budou předvádět své parádní číslo - gruppensex v pokročilém těhotenství - viz dokumentace v německém Spiegelu.

    OdpovědětVymazat
  15. https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Ondrej-Vetchy-Zeman-se-stal-hlasnou-troubou-lidi-kteri-se-nezajimaji-o-politiku-A-tim-jim-hrozne-ublizil-521255

    Koho tenhle názor uráží a má potřebu za něj jeho autora urážet, lít na něj smrduté splašky a házet svá hovna, tak je politováníhodný chudák, lůza.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:44 Máte smůlu, naprostá většina čtenářů NR zřejmě patří mezi ty, které Vy, a Vám podobní, nazýváte "lůzou".
      Běžte všichni do "p....." .

      Vymazat
    2. 18:44 přečtěte si velmi pomalu a pozorně co jste napsal.
      Už určitě souhlasíte ,že jste hlupák.

      Vymazat
  16. Z dobrého herce se stal politruk pražské kavárny . My vlastenci si prezidenta vážíme , proč vaši kamarádi ho špiňí . Kradou prezidentskou zástavu a věší trenýrky , hází po nim vajíčka a mávají červenými kartami . To je ten hnis a vaše příkopy . Stále kujete pikle . My pracující chodíme jen k volbám . Proč vám vadí že prezident jezdí do Číny tak jako Merkelová , Meyová , Makrón atd. Zeman byl V Moskvě na 70 výročí osvobození od fašismu . Nebýt Rusáku tak tu dnes nejste . Prezident je pro EU a NATO . Pokud tu bude Brusel posílat uprchlíky kteří chtějí do Německa a Švédska , tak je to porušení lidských práv .

    OdpovědětVymazat
  17. Tomuto herci se jiste jeho boj za kavarnu velmi vyplaci .Od svych kámosu dostava role jednu za druhou .Od jiste doby se na filmy ve kterych hraji tyto prohlavlovske kreatury zasadne nedivam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za vaše vyjádření. Můj postoj je stejný. Od té doby co mě Hřebejk nazval rudohnědým prasetem se o současnou českou filmovou tvorbu nezajímám. Navíc, když ji na čt neustále propagují. Kdysi solidní film Pelíšky jsem odložil do trezoru a nevidím nikoho z Elit, který by jej pro mě dokázal otevřít. Naštěstí jsou ještě staré filmy, kde se herci věnovali herectví.

      Vymazat
  18. zásluhou vetchého a jemu podobných máte zanedlouho občanskou válku

    OdpovědětVymazat
  19. Z čertíka se stal komouš .

    OdpovědětVymazat
  20. Znovu opakuji: jediná cesta, jak na tyhle názory 'umělců' apod. reagovat, je bojkotovat jejich divadelní představení, filmy kde hrají (nebo je režírují), koncerty. Svými penězi na jejich vystoupeních jím platíme jejich "dajbože lehký život" a oni nás za to ještě budou urážet?

    OdpovědětVymazat
  21. Jen další komediantský hlasatel jediné pravdy pan HNIS.

    OdpovědětVymazat
  22. Je to krutibrko .
    Kavárna ho dostala a teraz čítá její názory .
    Snaží se v projevu nikomu neublížit . Dejme
    mu šanci na polepšení není takový starý jako Bolek .

    OdpovědětVymazat
  23. Komediant, je zvláštní druh člověka, co není schopen pochopit realitu kolem sebe. Jako by žil někde jinde a stále si něco nalhával, že Ondro V.

    OdpovědětVymazat
  24. Za mlada jsi hrál bouřliváka a frajera . Měli jsme tě za vzor a na stará kolena hraješ papouška kavárně .

    OdpovědětVymazat
  25. Ondřej Vetchej je mdlého, vetchého rozumu, asi tak na úrovni cizáka Schwarzenberga, akorát o krapítek míň huhňá. Ale šerednej je srovnatelně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pan Vetchý je sympaťák a ženám se líbí a takový nemusí být hezký. Asi proto je sympaťák, že je stále stejný. Jeho herecký výraz v rolích znázorňující něco nebo někoho... je to prostě stále Vetchý. Mě to připadá jak když svým hereckým projevem říká: To nejsem já Cirano, to jsem já jsem Vetchý.Prostě výrazově pořád stejný. Jedno, zda hraje Vraníka nebo fotbalistu. Rozhodně by měl spíše na sobě pracovat jako herec a ne jako hňup, který se svými přihlouplými žvásty stává ještě více nepopulární.Což dokládá váš příspěvek.

      Vymazat
    2. Měl by si vzit příklad z Martina Dejdara . To je vlastenec . Ten si už 5 let neškrtnul na ČT . Herci by měli radeji jen hrát a nedělat do politiky . Oni rozdělují společnost . Neurčují směr a ekonomiku . Proto hrejte . Za to vás i platíme .

      Vymazat
    3. 10:14 Zaspal jste dobu. Herec Dejdar si už dávno nasypal tuny popela na hlavu. Dnes už dostala roli i jeho dcerka. Dejdar už, po školení panem Sránským a Bočanem párkrát zepsul Zemana, poté veřejně podporoval ODS a nakonec Drahoše, takže se nemusí bát, že bude bez práce.

      Vymazat
    4. Odhlaste televizi, nechoďte na ten jejich škvár, ať zalezou do maringotek a kočují jako dřív. Babiš by je měl odstavit od dotací, ať se živí jako většina slušných lidí. Pak budou mít jiné starosti než házet špínu. To nejsou umělci, je to komediantský dobytek.

      Vymazat
    5. 11:39 > Konečně výstižný názor, krátký a jasný.
      Jsem již odhlášen, kdopak ještě kritici?!
      Díky.

      Vymazat
  26. Ne že bych chtěl přilevat oleje do ohně, nebo se nedejbože zastávat Vetchého agitátora, ale pro objektivitu tohoto článku bych chtěl uvést na pravou míru, že zmíněné video bylo předvolební, nikoli až jako vyjevení zklamání ze zvolení M. Zemana prezidentem.

    OdpovědětVymazat