Reklama

.

.

neděle 25. února 2018

Desatero božích přikázání diskriminuje muže

Stanislav A. Hošek
25. 2. 2018
Přikázání desatera jsou vyjmenována ve dvou knihách Starého Zákona. V knize Exodus a v knize Deuteronomium. V obou je jeden zákaz, který říká, cituji: „Nebudeš dychtit po ženě svého bližního…“, konec citace . V druhé knize Mojžíšově jde o přikázání pod číslem deset, v páté knize Mojžíšově je tento zákaz už uveden pod číslem devět. 



V modlitbě podle katolického Katechismu jde o přikázání deváté a zní doslova, cituji: „Nepožádáš manželky bližního svého“, konec citace. Uvedené citace jsou podle českých ekumenických překladů Bible. Už dávno považuji uvedené přikázání za nerovnoprávné. A v současné době zostřené generové aktivity tvrdím, že jde o diskriminaci mužů. Uvedu to na příkladu z Katechismu. Muž nesmí požádat manželku bližního svého. To je v pořádku. Leč ženám není zakázáno požádat manžela bližní své. Což už v pořádku není. Takže žádám patřičné autority o přepracování desatera božího. Čím si samozřejmě nedovoluji Boha kritizovat.

55 komentářů :

  1. Inu, počkejme si, co na ten návrh řekne hnutí #metoo.
    To je dnes možná významnější autorita než Vatikán.

    OdpovědětVymazat
  2. Problém je závažnější, než by se mohlo podle žertovného podání zdát. Pomysleme třeba na to, co všechno se stává, když to dychtění je potlačeno (zevnitř nebo zvenčí). Černá kronika, zprávy ze svtových bojišť jsou toho denně plné.
    A pan doktor David by o tom jistě taky uměl zajímavě vyprávět.

    OdpovědětVymazat
  3. ...pane A
    tahle falešná víra
    také tvrdí že žena je ze žebra Adamova...
    Znamená to tudíž
    že tito demagogové pocházejí z žebra..žebráci.

    Oproti tomu Marie počala bez muže..pouhým Božím záměrem.
    Všichni bez rozdílu
    jsme přišli na tento hmotný svět ze ženy !
    Žena je jedinou branou a Marie nepřímo dokazuje
    že nejdříve na zemi byli ženy
    které začali plodit muže.
    žena dokáže stvořit mnoho mužů
    muž ani jedinou ženu*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen tu - proboha! - nezačněme mudrovat o náboženství a větách z bible. Nechme to případně ambiciózním literátům, pokud se nedokážou inspirovat ve skutečném životě kolem sebe.

      Náboženství zůstává jednou z největších hrozeb pro lidstvo (a nemusí se jmenovat Islám).

      Kokotko

      Vymazat
    2. Pane Kokotko
      neházejme všechny do jednoho pytle.
      Je historicky prokázané
      že Československá církev pravoslavná
      vždy byla oporou našeho lidu.
      Aktivně bojovala a bojuje proti fašizmu.

      Oproti tomu prokletá cizí Římskokatolická církev k nám přišla jako invaze a fašizmus generuje.

      jinak máte naprostou pravdu
      je víra v Boha
      že i kdyby jste si mlátili hlavou denně o oltář
      a četli blbly před spaním
      a přinášeli i ty největší oběti
      nikdy se s Bohem za živa nesetkáte.!

      Pak je víra živá
      to znamená že lidské tělo je senzitivní.
      (profesor Emoto- voda)
      Jediným vnitřním orgánem
      vůlí ovladatelným
      jsou plíce.
      Kranio-sakrální impuls
      dokazuje vědecky životní energii či, nebo prána.
      Mezi každou myšlenkou je pauza
      postupným prodlužováním této pauzy
      s vědomým dechem
      dostáváte se do stavu bez rámusu rozumu
      a slyšíte Boží moudrost
      dokážete se napojit na hvězdnou oblohu
      a víte že je něco mezi zemí a nebem.

      První Boží zákon mystický-
      když stvořené počne dýchati
      počne také žíti.
      S dechem přichází síla a rozvíjejí se smysli*

      Vymazat
    3. 18:26 Říká se, že žena je z levého žebra Adama a jeho penis, který do vzniku ženy nepotřeboval a tedy asi ho ani neměl, z pravého jeho žebra, protože je silnější než žena a dělá ji. ..smích.. .

      Dříve byla existence archetypu člověk jednopohlavní, říká se, a to Titány, kteří se rozmnožovali "vejci", do kterých se opět inkarnovali. Jako každé tělo, i jejich bylo vytvořeno uměle, přičemž nejde o tělo ale o ducha, který ho "obývá", respektive vládne mu. Touto logikou, respektive tímto faktem lze dospět k poznání, že formy života ve vesmíru jsou neomezené a to včetně lidem nepochopitelného životaschopného kovového těla, tzv. robotů.

      - Definice života, definovaná vesmírnými civilizacemi vyšší vibrační úrovně, zní: "To, co evoluje, tedy to, co se vyvíjí, to žije,... a protože Bůh žije a je vše, tedy vše žije." .

      Vymazat
    4. Unknown 25.února 2018 18:54

      Jistě nechci "házet všechny do jednoho pytle". A vůbec nemíním popírat, že lidé jsou dobří a horší, chytřejší a hloupí, vidoucí a zaslepení, bez ohledu na to, jsou-li zbožní nebo ne.

      Nedávejme také rovnítko mezi náboženství a církve.

      Mně nejde o nějaký antiklerikalismus, nýbrž o to, že náboženství bývá - vedle toho, že třeba věřícímu dodává v každodenním životě stabilitu atd. - tou nejmocnější oporou fanatismu všeho druhu.

      A dokonce na to ani nepotřebuje Boha - fanatismus vyloženě náboženského ražení najdeme také v nacismu, stalinismu, ale i v liberalismu.

      A je-li už vůbec třeba mluvit o duchu, pak asi takto:

      "Náboženství je povzdech utlačovaného tvora, cit bezcitného světa, duch bezduchých poměrů."

      Chápu tedy ducha v širším než náboženském či snivě romantickém smyslu, asi tak jako staří Řekové: Hérakleitos, Démokritos, Aristotelés.

      Chápu to slovo jako praktickou metaforu - duch krajiny, duch národa, duch osvícenství - ale rozhodně ne jako politické heslo, sloužící k tomu, aby se lidé sešikovali a vyrazili válečný ryk.

      Kokotko

      Vymazat
    5. Víte
      kdybych přišel k někomu domů a on spal na podlaze v jedné místnosti se psem,kočkou ( divokou, hřbitovní) a kachnou
      myslel bych si že tu lásku k zvířatům přehání.
      Mě se to tak sešlo
      ¨pro pejska jsem si kdysi jel
      chtěli ho dát na špalek jako štěně.
      Čičorýna přišla sama za teplem a kachničku jsem dostal k vánocům...
      Mám dostatek času po nocích
      užívat si jejich štěstí z tepla ,bezpečí a stravy.
      Také se zamýšlím když tady mám tak rozdílné specialisty na žití v přírodě
      k čemu jsme nejlépe přizpůsobený my lidé.
      Venku bych do rána skapal
      jako bychom byli z jiného prostředí.
      Při každodenní péči o své spolubydlící
      neubráním se dojmu že právě proto jsme nejlépe vybaveni.
      Chránit a pomáhat zvířatům
      a kultivovat rostliny a krajinu.
      Pak ještě možná nosit a živit ženám pohlavní úd
      který jak se zdá je ženským pohlavním orgánem...sodě vlivu na erekci :))))*

      Vymazat
    6. Pane Kokotko
      bez víry že se nám chce se ani nevy...:))
      Nemohu souhlasit..fašizmus jako takový by bez Vatikánu nepoznal světlo světa..: L. H. Lehmann

      Vatikánská politika za druhé světové války

      Přeložil K. V. Vít

      Tiskové a nakladatelské družstvo "Blahoslav" v Praze, 1947

      Obsah:
      Autor
      Úvod
      Tendence před I. světovou válkou
      Tendence po I. světové válce
      Římskokatolická církev a II. světová válka:
      Habeš
      Španělsko
      Itálie
      Německo
      Československo
      Rakousko
      Francie
      Japonsko
      Spojené státy
      Vatikán si myje ruce .....*

      Vymazat
    7. Unknown 25. února 2018 19:41

      O tom přece vůbec není řeč! - Stále nerozlišujete mezi náboženstvím, vírou a církevní hierarchií (oligarchií).

      1) Co má Vatikán společného s vírou?
      - "Římský" katolicismus je přece úplně stejný protimluv jako "moskevský" komunismus".
      - A jestliže Svatý stolec kolaboroval s Hitlerem (včetně pomoci esesákům, aby se i s kořistí dostali do Jižní Ameriky) nemělo to přece nic společného s náboženstvím - šlo o peníze a o antikomunismus.

      2) Víra není totéž co náboženská víra.
      - Víra je mnohem víc než nějaké ukňourané vzývání model. Věřím-li ve vlastní síly, ve zdar svého díla nebo ve šťastný život svých dětí, nemusí to s náboženskou vírou mít žádnou nutnou spojitost.

      3) Italský fašismus je úplně něco jiného než německý nacismus.
      - Oba ale byly ateistické. Oba se s Vatikánem aranžovaly na naprosto pragmatické bázi.
      - Dokud měl Vatikán silný mocenský vliv, mohl leccos ovlivňovat a usměrňovat. Ve 20. století už ale je jasně v podřízené pozici. Na tom žádná zákulisní spojenectví nic nemění.

      Když např. americké peníze na podporu polské solidarity (tedy na "svržení komunismu") šly skrze Vatikán, roli tam hrály i mafiánské italské Democrazia Cristiana (Andreotti). A bankéře, který se na tom podílel - Roberto Calvi-ho - v roce 1982 s úžasným smyslem pro černý humor pověsili pod londýnským mostem "černých bratří" = Blackfriars Bridge. - Co to má ale všechno společného s náboženstvím?!?!

      Kokotko

      Vymazat
    8. ..náboženství bylo do nedávna na školách povinné...tam také učily svoji výru...
      Hodně lidí věří Dukovi
      že než
      jsem přišli katolici
      byli tady lesy .)) To je učí v náboženství
      tak snad by byla spojitost ?..jinak se omlouvám
      opravdu nedávám příliš pozor*

      Vymazat
    9. ...tito věřící pak především věří ve své náboženství :))*

      Vymazat
    10. Už vám asi rozumím.
      Opravdová živá víra se dědí s otce na syna.
      Lidé jenž žijí ve víře
      zanechávají jako plody svého žití
      kulturní a moudrou společnost.
      Nezpochybnitelné úspěchy a štěstí
      v lásce přirozené víru utužují*

      Vymazat
    11. Unknown 25. února 2018 20:51

      Jo, dejme tomu - a klidně tomu můžete říkat i jinak než víra: ohleduplnost, empatie, dodržování slibu, schopnost odpouštět, velkorysost, vzájemná úcta, skromnost, zvídavost, pomoc v nouzi, trpělivost, humor .....

      Je totiž nemoudré chtít mocímermo určit JEDEN základní princip všeho, stejně jako nemá smysl hledat kámen mudrců.

      Kokotko

      Vymazat
    12. Tady je zase odborníků a chytrolínů ohledně církve a křesťanství. Jenom kecy hloupých ateistů, co nic nechápou, ale do všeho se ser..!!

      Vymazat
    13. Jak pravil náš mistr Hus
      žít v pravdě je základním stavebním kamenem moudré společnosti*

      Vymazat
    14. 25. února 2018 21:02
      ..zbožný pochope
      sprostý slovem
      vyslov moudrost jenž by nás poučila
      a přivedla na tu tvoji správnou cestu.
      Nebo to ti snad není dáno ?*
      Tak tedy pomodli se za nás
      uleví se ti*

      Vymazat
    15. Pane Kokotko
      opravdu nemá cenu hledat kámen mudrců.
      Každý ho v sobě nosíme.
      Utišením rozumu
      uslyšíte moudrost*

      Vymazat
    16. ...a klidně tomu můžete říkat i jinak než víra: ohleduplnost, empatie, dodržování slibu, schopnost odpouštět, velkorysost, vzájemná úcta, skromnost, zvídavost, pomoc v nouzi, trpělivost, humor .....
      Klidně můžeme říkat že tohle jsou plody
      živé víry.
      Ještě snad soucit
      nezbytná to vlastnost pro poznání lásky*

      Vymazat
    17. Jo jak z toho ven po deseti pivech a rumech , kdyz vas manzelka blizniho chytne za...
      A co dyz blizniho manzelku Higledy Pigledy vyhrajete v mariasi ?
      Prikazani pak urcuji ti co o tech nemravnostech vedi daleko vice nez my.
      herky jerky. A zlocinci dnes trestaji dle jejich zakonu soudi nevinne obeti.

      Vymazat
  4. Znalec by řekl: Velmi zajímavá otázka,ale řekněte mě kdo se dnes opravdu Biblí řídí. Nedávno jsem četl zde názor význačného duchovního,který říká a s tím naprosto souhlasím, chybí nám stud.

    OdpovědětVymazat
  5. Na takové rozumy jsme čekali. Článek dobrý tak na plkání v hospodě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak proč na článek reagujete,pro jiné může být zajímavý a do hospody nechodí tak jako třeba vy.

      Vymazat
  6. Na odlehčení:
    U vstupu do sinagogy je cedule s nápisem:
    "Když vstoupíš s nepokrytou hlavou,je to stejně velký hřích jako když sesmilníš"
    Icik pod to napsal:
    Zkusil jsem obojí a nedá se to fakt srovnat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dlouho jsem se tak ze srdce
      nezasmál, díky, dobrá duše!

      Vymazat
  7. Pane Hošku, píšete o desateru napsaném ve Starém zákoně. Také připomínáte, že si nedovolujete kritizovat Boha - to celkem zbytečně, protože Bibli napsali buď židi nebo jejich kurátoři, Bůh v žádném případě. Co Bůh zjevil Mojžíšovi, je jedna věc a to co je napsáno v Bibli věc druhá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bible vznikla z toho, co napsali Judiste a Izraelite, vybrali z techto 2 knih to, co je ted Stary zakon. V obou pripadech to byli Zide a napsali si to tak, aby jim to pasovalo a pasuje jim to i ted, rozdil je jen v tom, ze David zabijel po 2o tisicich a ted po 20.
      JEDNO JE VSAK JISTE, ZE BUH JE a k jeho poznani neni treba ani Stary zakon.
      Jinak - mam knihu, kde prave tohle je popisovano a je vzdy uvedena citace, co je z te a co z one knihy. R.E.Friedmen:Who Wrote the Bible?

      Vymazat
  8. Informace z očí se přenášejí do mozku kódované pulsně. Matka příroda se schopností vyspělých technických řešení.

    OdpovědětVymazat
  9. Probůh,už se proberte.Ten idiotismus o tom,že Eva byla stvořena z Adamova žebra, neví že muž a žena mají stejnou genetickou výbavu až na jednu maličkost a tou jsou různé chromozomy X a Y.Je to asi tak jako když řeknete,že kdyby babička měla koule,tak by to byl dědeček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:32 Mohl by jste prosím vysvětlit, proč používáte spojení "probůh", když evidentně v Boha nevěříte? Trochu hloupé, co ateisto?

      Vymazat
    2. 21:19
      Proč by nepoužil běžné úsloví - ať už s ironií nebo bez ní? Jen tupec se tomu diví. Že by povoláním učitel?! Nebo policajt?

      Vymazat
    3. 21:22 Jen tupec tomu stále nerozumí a nic nechápe, že uráží Boha. Nevezmeš jména Božího nadarmo- druhé přikázání. Že by povolání politik, nebo podnikatel?

      Vymazat
    4. 21:43

      No to je teda pěkný nadělení! Snad abych pro jistotu zašel mezi Anonymní Ateisty?

      Vymazat
  10. Jiří Jírovec25. února 2018 20:38

    Ono se o tom příliš nemluví, ale desatero bylo změněno.

    Původní 2. přikázání totiž znělo: "Neuděláš si tesanou modlu ani jakékoliv zpodobení toho, co je nahoře na nebi nebo dole na zemi či ve vodě pod zemí. Nebudeš se jim klanět a nebudeš jim otročit, neboť já Hospodin, tvůj Bůh, jsem Bůh žárlivý, který s trestem navštěvuji vinu otců na synech i na třetí a na čtvrté generaci těch, kdo mě nenávidí, ale prokazuji milosrdenství tisícům těch, kdo mne milují a zachovávají mé příkazy."

    Bylo zaměřeno proti chlapům, respektive jejich synům. Bůh kruťas mluvil o pomstě až do třetí a v nejhorším do 4. generace. Ženské mu za zmínku nestály.

    Původní počet přikázání bylo nutné dodržet. Přece jenom šlo o boží projekt. Podařilo se to jednoduchým trikem: Původní 10. přikázání bylo rozděleno na dvě.

    Teprve Cimrman přidal, alespoň ve hře Afrika, 11. přikázání. S ohledem na lidožravce znělo: "Nesežereš bližního svého".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi, Jirko,
      konečně tím příspěvkem vzala diskuze patřičný směr.
      Nechápu, proč bych nesměl požádat manželku bližního svého o trochu soli, když jsem ji zrovna zapomněl doplnit ve svém kredenci a nemám večer čím osolit brambory. Jak si přikázáních v jistém smyslu vážím, v tomto případě mají přednost osolené brambory. Víra nevíra.
      Venda.

      Vymazat
  11. Pane Hošku, jak byste také mohl kritizovat něco, co neexistuje.

    OdpovědětVymazat
  12. Ne! 11 přikázání je Kalouskovo: Neprokážeš!

    OdpovědětVymazat
  13. Mno nic mě je nějaké přikázání a víra ukradené.

    OdpovědětVymazat
  14. Zrovna 25. února je to aktuální téma. V televizi vzpomínají Den vítězství pracujícího lidu ve špatném. Těch, kteří ztratili tehdy svá privilegia, není podle toho, co ukazuje televize, zase tak hodně. Většina svou porážkou po převratu ztratila. Jiní zase získali lidské právo lhát, krást a podvádět. Ti se radují.

    OdpovědětVymazat
  15. Holky jdem na to a hura pozadame muze blizni sve !!!Metoo !!!

    OdpovědětVymazat
  16. A všechny ty diskuzní sračky od shora dolů jsou co? To jsou názory k čemu? Takhle blbě žvanit o ničem dokážou jen dementi a magoři - všechno sem leze z novinek. Tam byste nemohli žvanit a žvatlat deset kravin za sebou, nebo pitomej žvást dlouhej jak povídka. Obdivuju normální lidi, kteří si myslí, že si něco přečtou a pak vidí ty šílený kraviny, seřazený pod sebe - nevěřím, že to někdo čte. Ani vy - diskuzní magoři - nečtete po sobě ty bláboly. Bože - to je shluk závislých magorů. Co byste dělali bez možnosti diskutovat a psát ty žvásty - hodili byste si mašli?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co bys dělal, kdybys to nenapsal.

      Vymazat
  17. „Nepožádáš manželky bližního svého - a ony móžú ??? - fašizmus vznikol v Taliansju ako odpoveď na vznikajúce ľavicové hnutie - založili ho a finančne podporili Vatikán a Svetový židovský kongres, takže pred II svetovou bol v Magyarsku, Poľsku a Taliansku - v Nemecku nastolili nacizmus, v prvých dvoch sa ani počas vojny židom nič nedialo,

    OdpovědětVymazat
  18. Panu Hoškovi unikla základní myšlenka doby. A tou je diskriminace většiny. Homosexuálové požadují "respekt", cikáni vyšší dávky a ženy aktivní roli při hledání sexuálního partnera. Vše, co se kolem toho děje, je jenom oním posvěceným prostředkem k samotnému účelu.
    A tím je totální rozklad původní společnosti, založené na původních hodnotách.
    Je otázkou, jak bude fungovat ta nová společnost, pokud obživu necháme na cikánech a jiných netáhlech a rozmnožování na homosexuálech a frigidních feministkách.

    OdpovědětVymazat
  19. A proč by žádala manžela bližní své, když by byla na přílaz boha ukamenována? Trest vykonají láskyplní lidé, jeho potrestá nemilosrdný bůh. I tak Bůh jí miluje a bůh jeho nenávidí. Zeptejte se ministra kultůry, von vám to dozajista vysvětlí milý krajane.

    OdpovědětVymazat
  20. Co se na to dívat z praktického hlediska. Úkolem muže je zabezpečit a ochránit matku a potomstvo a ne si jenom "užívat" stylem "kudy chodí děti robí". Žena potřebuje určité možnosti, aby mohla zajistit kvalitní genofond, když ji kultura vnucuje nevhodného partnera. Žena se nemůže zbavit své zodpovědnosti za početí tak jako muž, který někam odjede a "nazdar bazar", vy ostatní se starejte. Ovšem rovnou Vám říkám, že jsem také velmi kritický k ženám, dokáží to být zlatokopky a opravdu velké mrchy (Puškin bajka: O zlaté rybce - žena má tendenci nemít nikdy dost). Pokud však žena plní dobře úlohu matky, pak má právo od společnosti na zajištění bezpečí a zdrojů pro sebe i své děti (do nějaké míry).

    OdpovědětVymazat
  21. Je zvláštní, kam ten svět dospěl. Pokud se pohledná, mladá baba propíchá na lukrativní flek a ten jí nese, je všechno OK. Když zestárne a píchání nezabírá, přehodí výhybku a udělá ze sebe oběť sexuálního násilí.
    Hodně to připomíná některé případy "znásilnění". Žena sex sama vyprovokuje a když se něco pokazí, asi aby nevypadala jako děvka, oznámí, že byla znásilněna.Nechci to zobecňovat, ale i takové případy se najdou.
    Mladá děvčata sní o kariéře hereček, modelek, nebo zpěvaček. Ke kravám se konkurzy kupodivu dělat nemusejí. Jsou pro to ochotna udělat vše, včetně toho, lehnout si do pelechu s vopelichaným arbitrem. Když arbitr využije příležitosti ale později se zjistí, že adeptka má talent pouze na píchání (a někdy ani to ne), je na čase, aby nastoupila spravedlnost a chlípník, který si užil ale slávu nezajistil, byl po zásluze potrestán.
    Také známka úpadku. Dřív, když došlo k nevěře, šlo zpravidla o oboustranné přeskočení jiskry bez dalšího očekávání.

    OdpovědětVymazat
  22. Autore článku, vy ale máte starosti.....

    OdpovědětVymazat
  23. Pane Hošku, nekritizujete Boha, nýbrž rabínské autory nacionalistické propagandy, zvané Bible. :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Jirovec
    Vyvejrenej vyrovec
    Osobne te vinnim z utoku na Druhy Ammendment
    Jsi nepritel a globalisticky agent
    Jsi horsi nez Karel Curda

    OdpovědětVymazat
  25. Muži ale nejsou jen diskriminováni:

    JAN KELLER - Netušené

    Téma zrovnoprávnění mužů a žen je v Evropě stále živé. Proto přichází Evropská komise s návrhy opatření, které by měly pomoci ženám matkám sladit rodinný život s prací a s profesní kariérou.

    Součástí celého balíčku je návrh otcovské dovolené v době narození dítěte v rozsahu alespoň deseti pracovních dnů. Během tohoto období by měli otcové pobírat mzdu minimálně ve výši nemocenské. Uvažuje se také o rozšíření nejrůznějších forem placené rodinné dovolené.

    Návrh z Bruselu přichází v době, kdy se dovídáme, že německé úřady povolily syrskému uprchlíkovi, aby se za ním přestěhovala i druhá manželka. Fakticky tím legitimizovaly bigamii. Němečtí právníci zdůvodnili legitimizaci mnohoženství „zájmem dítěte“. Dotyčný otec jich má s oběma manželkami celkem osm.

    Vzniká tak zcela reálný problém: Jak sladit snahu o zrovnoprávnění žen s muži s praktikami mnohoženství? Jak najít ten správný multikulturní kompromis?

    Při jeho hledání bude nutno zodpovědět řadu otázek, které jsme si zatím klást nemuseli. Mají být například s mužem zrovnoprávněny všechny jeho ženy, anebo se bude emancipace, která patří k nejvyšším evropským hodnotám, týkat jen první manželky, zatímco ty další zůstanou upozaděny?
    A jestliže budou mít muži nárok na minimálně desetidenní otcovskou dovolenou při narození dětí od všech manželek, kolik pracovních dnů v roce jim potom zbude? V případě rodinné dovolené bude jistě v zájmu dítěte, aby děti téhož otce mohly trávit volné dny se všemi svými sourozenci. Vznikne ze zákona možnost subvencovat takovým rodinám nákupy či pronájmy mikrobusů?

    Tyto nedávno zcela netušené problémy jsou jen chladnou výpovědí o povaze doby, ve které žijeme. Jednou z nejvyšších evropských hodnot je bezesporu boj proti diskriminaci ve všech jejích podobách.

    Kdy začnou v rámci tohoto boje vznášet němečtí muži nárok na to, aby jim byl povolen stejný rodinný komfort jako jejich syrským hostům? Pod jakou záminkou jim to bude možno odřeknout? A jaký dopad má toto všechno na stoleté úsilí feminismu zrušit i poslední formy diskriminace žen?

    (Právo, 13. února 2018)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Onen Syřan nepracuje a nikdy pracovat nebude neb je negramotný. Překvapil mě jeho zjev, je ryšavý, není to Arab.
      Z čeho žil předtím fakt nevím.

      Vymazat
  26. Základním lidským právem ženy
    je nemít povinnost pracovat*

    OdpovědětVymazat
  27. Pan Hošek, sice jen v náznaku ale přece, se dotkl tématu stability tradiční rodiny.
    Diskuze na to reaguje až na výjimky zcela nevážně, nebo odbíhá k církvi. Římskokatolická církev mohla v této věci ledacos v dobrém smyslu ovlivňovat dříve, dnes už ne. Dnes už je z 50% živlem destrukčním, z 50% bojuje o své přežití (moderním způsobem - například loupeživými restitucemi).
    Stabilitu rodiny (přesněji současný její řízený rozklad) považuji za téma dnes nejdůležitějí ze všech. Rozpad rodiny je pro mě synonymem k pojmu rozpad euroatlantické civilizace.
    Církev vypadla ze hry, zůstává tu role státu - stále víc katastrofální.
    Stát nekáže desatero, vydává zákony.
    Návrhnout dobré zákony které by podporovaly stabilitu rodiny není jednoduché. Už jen proto, že jeden z destrukčních prvků, nevěra, se skrývá buď ve tmě, nebo v soukromí. Takže o solidní informace o tomto fenoménu v dnešní době zesíleném je nouze. Leckde se uvádí že asi polovina dětí už žije v neúplných rodinách a z těch v úplných rodinách je asi třetina kukaččích.
    Dřív se povědomí o tom z výchovných důvodů potlačovalo, dnes se to začíná propagovat. Jak to bude vypadat o generaci pozděj? Děda.

    Pokud byste se někdo chtěl zabývat touto extrémě důležitou a extrémě obtížnou problematikou zabývat trochu vážně (kéž by tak činili zákonodárci), doporučoval bych neopomenout i tyto zdroje:
    http://diskuse.doktorka.cz/nevera-manzelky/archiv/0/
    http://diskuse.doktorka.cz/odpustit-nevera/
    http://sex-vztahy.doktorka.cz/nevera-special/

    OdpovědětVymazat
  28. Kdysi dávno za totality se ptali p. Grygara Jiřího, významného vědce v oblasti vesmíru a věřícího člověka, co vznikne rozdělením nejmenší částice hmoty. Byla mu položena takovým dost škodolibým podtextem. Pan Grygar pohotově odpověděl, bude tam duch. Léta běžely a bylo provedeno podle nejmodernějších metod rozdělení nejmenších částiček hmoty. Vědci nenašli žádnou hmotu, ale pouze jakési podivné dá se říct vlnění. Nevím co se s tím výzkumem dělo dál, ale už jsem o tom nic neslyšel, vzpomněl jsem si jen na p. Grygara.

    OdpovědětVymazat