Reklama

.

.

pátek 9. února 2018

Kdy se Spojené státy budou zodpovídat za své války a agrese?

Rick Sterling
9.2. 2018   Zvědavec
A znovu je tu písnička o zbraních hromadného ničení (ZHN).
Anonymní „američtí úředníci " opět obviňují jistý „režim“ z použití „chemických zbraní" a vyhrožují, že ho americká armáda možná bude muset „přivést k odpovědnosti.“. Západní média opět tato obvinění a hrozby opakují bez náznaku skepse či předběžného ověření.

Zpráva z Washington Post nese titulek „Trumpova administrativa: Sýrie pravděpodobně nadále vyrábí a používá chemické zbraně“. Jane's Weekly of Defense cituje amerického úředníka, který říká: „Zřejmě si myslí, že jim to projde…“

Jerusalem Online píše:

„Americký činitel tvrdí, že síly syrského prezidenta Asada jsou schopny vyvíjet nové typy chemických zbraní, které by se mohly zasáhnout i území USA.“

Reuters Story v New York Times uvádí:

„Američtí představitelé prohlásili, že syrská vláda možná vyvíjí nové typy chemických zbraní a že prezident Donald Trump je připraven zvážit další vojenskou akci ... Předpokládá se, že si prezident Baššár Asad tajně ponechal část zásob syrských chemických zbraní...“

Materiál Washington Post uzavírá hrozba:

„Pokud dnes mezinárodní společenství nepodnikne patřičné kroky … čeká nás více chemických zbraní, a to nejen ze strany Sýrie, ale i nestátních subjektů, jako je ISIS a další,“ uvedl vysoký činitel. „A jejich použití ohrožuje také pobřeží USA.“

Když si promítneme fakta a skutečnosti z nedávné minulosti, je velmi pravděpodobné, že se jedná o falešný příběh a že je vypouštěn, aby v předvečer nové vojenské agrese oklamal veřejnost. Každý, kdo si myslí, že se politici nezamýšlejí nad načasováním a způsobem prezentace, by si měli připomenout slova prezidenta G.W. Bushe, že:
„…z marketingového hlediska nové produkty nepředstavujete v srpnu.“

„Produktem“ byla míněna PR kampaň, která měla americkou veřejnost připravit k akceptování invaze do Iráku.

Kdy nastane doba, kdy bude americký vojenský průmyslový komplex a jeho političtí a mediální partneři a promotéři pohnáni k odpovědnosti?


Invazi do Vietnamu a vylodění více než 500 tisíc amerických vojáků předcházel sehraný incident v Tonkinském zálivu, kde byla americká loď údajně napadena severovietnamskou lodí. Byla to zfabrikovaná akce a prezident Johnson to věděl. Příslušné rozhodnutí Kongresu bylo schváleno jednomyslně (416 proti 0 hlasům) a pouze Wayne Morse a Ernest Gruening projevili takovou míru osobní integrity a předvídavosti, že se proti němu v Senátu postavili. Byl někdo popohnán k odpovědnosti za lži, které přivodily smrt 55 000 amerických vojáků a milionů Vietnamců? Ne, nebyl.

Útoku na Irák v roce 1991 a následnému masakru iráckých vojáků a civilistů předcházelo vymyšlené svědectví dcery kuvajtského velvyslance, která předstírala, že je zdravotní sestra, a tvrdila, že byla svědkem toho, jak iráčtí vojáci vytahují kuvajtské novorozence z inkubátorů a vyhazují je na podlahu. Byli činitelé marketingové společnosti Hill & Knowlton a politici typu Toma Lantose, kteří tento podvod zaranžovali, pohnáni k odpovědnosti? Ne, nikdy.

V roce 2003 zahájily Spojené státy invazi do Iráku, která přinesla smrt více než milionu Iráčanů, a to na základě falešných a vymyšlených důkazů poskytnutých americkou CIA a nekriticky šířených dominantními médii. Například Michael Gordon a Thomas Friedman v NY Times na tuto válku pěli chválu a propagovali ji. Hnal je někdo k odpovědnosti? Ne, vesele fungují i dnes.

V roce 2011 Spojené státy stály v čele útoku NATO na Libyi s deklarovaným cílem „ochrany civilistů“ před masakrem. Tak to vysvětlovali a popularizovali novináři a znalci jako Nicholas Kristof a Juan Cole. Představitelé NATO se chlubili úspěchem operace. Po krátce trvající euforii Západu se stalo zřejmým, že tato kampaň byla založena na lžích a že jejím skutečným výsledkem je exploze extremismu, masakry a chaos, který pokračuje dodnes. Odpovědnost za ni? Žádná. Dnes není o Libyi prakticky nic slyšet. Sešla z očí, sešla z mysli.

V srpnu roku 2013 jsme slyšeli o masivním chemickém útoku sarinem na předměstí Damašku. Human Rights Watch a další, kteří propagují postup Západu, rychle obvinily syrskou vládu. Tvrdily, že Asad překročil Obamovu „červenou čáru“ a že USA musí okamžitě zasáhnout. Následné šetření ukázalo, že plynový útok neprovedla syrská vláda. Byl spáchán teroristickou frakcí podporovanou Tureckem s cílem přimět Obamovu administrativu k přímému útoku na Sýrii. Dva turečtí poslanci předložili důkazy o tom, že sarin byl do Sýrie dopraven prostřednictvím Turecka. Důkazy, že namísto Sýrie je na vině turecká podpora „rebelů“, nashromáždili a zveřejnili dva američtí investigativní novináři Robert Parry a Seymour Hersh,jejichž nejvyšší profesionalitu prověřil čas. Navzdory věcným důkazům odhalujícím falešnost předkládaných tvrzení dominantní média a ti, co je slepě sledují, nadále tvrdí, že zločin spáchal Asad.

V dubnu roku 2017 se opakovalo stejné: USA a spojenci přišly s obviněními, která se nikdy prokázala a nakonec se ukázala jako nevěrohodná. Vyšetřovací tým Organizace pro zákaz chemických zbraní (OPCW) při OSN se nikdy na scénu tragédie nedostavil. Přitom vyšel najevo zajímavý fakt, že ještě před útokem se na více místech v nemocnicích objevily desítky obětí s příznaky poškození chemickou látkou. Byl to výmluvný důkaz svědčící o podvodu, ale příslušné vyšetření nebylo provedeno. Trump, ať už při vědomí, že se jednalo o podvod, nebo nikoli, nařídil raketový útok na syrskou leteckou základnu, která zabila 13 lidí včetně čtyř dětí. Odpovědnost? Žádná.

Nedávno se stalo zcela jasným, že temné síly v americké vládě a armádě nemíní zanechat úsilí o zničení Sýrie. Navzdory zmatkům a protikladným tvrzením na straně americké administrativy tvrdým faktem zůstává, že USA v rozporu s vůlí syrské vlády poskytují výcvik a zbraně sektářským vojenským milicím v severní Sýrii. Spojené státy tvrdily, že přišly do Sýrie, aby se zbavily ISIS, ale nyní, když už je ISIS z velké části mimo hru, americká armáda říká, že zemi nemůže opustit. Co navíc, americká armáda asistovala při přepravě bojovníků ISISz Rakky do Abú Kamálu a USA nyní vycvičují bojovníky ISIS a pomáhají při jejich reinkarnaci v další protiasadovskou „povstaleckou“ sílu.

Už se stalo tradicí, že agrese Spojených států se neobejdou bez určité míry politické podpory. Aby jí dosáhly, potřebují zdůvodnění. Takže na řadu znovu přicházejí ZHN. Ještě jednou „zlí hoši“ přistupují k použití chemických zbraní proti vlastním lidem. Předpokládá se, že je syrská vláda neuvěřitelně hloupá... a že nadále používá chemické zbraně, aby poskytla Spojeným státům odůvodnění pro to, aby mohly jednat jako žalobce, soudce a popravčí zároveň.

Většina americké veřejnosti je příliš zaneprázdněna, rozptýlena nebo zahlcena svými problémy, než aby mohla prověřovat správnost toho, co tvrdí americká vláda. Hlavní média, včetně některých alternativních médií, přitom naprosto selhávají. Ta by měla vést vládu k odpovědnosti, měla by kriticky prověřovat její tvrzení, prošetřovat fakta, odhalovat protimluvy a nepravdy. Proto tedy společně s politiky a vládou nyní nesou určitou odpovědnost za probíhající války a agresi. Společně by všichni měli být pohnáni k odpovědnosti. Kdy se tak stane?


When Is There Going to be Accountability for US Wars and Aggression? vyšel na Global Research

38 komentářů :

  1. Amerika
    Mrtvé pohřbívají, z krčmy zní opilé hlasy,
    Vítr si pohrává s vlajkou z pruhů a hvězd.
    Blyští se bodáky, hlavně a tankové pásy,
    Strýček Sam přivezl svobody svojí děs.
    R.: Amerika, jistá v zádech dýka!
    Falešný demokrat, agresor, válečný štváč.
    Amerika, jistá v zádech dýka!
    Hrobařka míru a světa rozesírač!

    200 let teroru, násilí, zrady a pučí!
    Věznění, mučení, vraždění, týrání mas!
    Strýček Sam s chutí demokracii vnutí,
    Pomůže, poradí, ochrání je tu pro nás. Ref.:

    Ten, kdo odmítne vážit si jeho vkusu,
    nezištné pomoci a dobře míněných rad,
    dává životu sbohem, smrti pusu.
    Strýček Sam Ďábel sám, prostě z pekla smrad! Ref.

    Štefan

    OdpovědětVymazat
  2. Obávám se, že na tyto VÁLEČNÉ SS - ZLOČINCE, je světská spravedlnost krátká!!!! NE proto, že by byli "super - neporazitelní válečníci", to ne!!! Vzpomeňme na Koreu, Vietnam, nyní Afganistán a další. :-) Ale, kdyby je chtěl někdo donutit silou, aby přestali VRAŽDIT, KRÁST A PŘEPADAT, spustí klidně jadernou válku!!!!

    Tedy musíme věřit ve spravedlnost BOŽÍ!!!! Mají jistý park, pojmenovaný podle "Žlutého kamene", že? :-) Co se týče vesmíru, Newtonův gravitační zákon je "hajzl", dinosauři by mohli vyprávět. :-) :-) A "řachlo" to tam "kousek" od nynějších SS!!!! :-) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9. února 2018 19:44, klidný sobotní večer Vám ode mne.

      Vaše slova, včetně toho Žlutého kamene, abych byl upřímný, mne nemálo zaujala. Prostě proto, že máte naprostou pravdu, a proto s Vámi plně souhlasím.

      Vašek V.

      P.S.
      Nejednou jsem toto téma posuzoval s mými ruskými přáteli na webu Россия-Сегодня, jakož i na webu Советская Россия. Ale také soukromě skrze e-mail, neboť ne vše lze publikovat, rozumíme si.

      Vymazat
    2. Jestli by se cokoliv stalo v Yellowstone, zařve celá planeta. Sice celá snad ne, nějaký hmyz a bakterie zůstanou. Takže můžete plkat dál.

      Vymazat
    3. 20:07, netřeba přehánět,

      byť by se jednalo o velkou katastrofu na úrovni lokální jaderné války, o tom není sporu. Ale rozhodně ne natolik fatální, jak píšete. Evropa by s odřenýma ušima přežila.

      To, co jste uvedl, koreluje s masovým vymíráním druhů, které nastalo již mnohokrát, avšak nikdy to nedošlo do stádia "nějaký hmyz a bakterie zůstanou". Pravda, asi před 250 milióny let vlivem výronu magmatu ze zemského pláště na západní Sibiři vyhynulo přes 90 % veškerého života, proti čemuž pád asteroidu na poloostrov Yucatán před 65 milióny let s následným vyhynutím dinosaurů byl jen drobnou epizodou. Jinak seznam těchto opakujících se epizod spojených s mas. vymíráním druhů je přehledně uveden zde:

      https://cs.wikipedia.org/wiki/Hromadná_vymírání

      Vymazat
  3. DOKUD SE RUSKO NEVRÁTÍ ZPĚT K SOCIALISMU,
    POTUD USA BUDOU VLÁDNOUT NA TÉTO PLANETĚ OHNĚM A MEČEM SKRZE DOLARY

    Není to tak dávno, 16.1.2018, pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová článek jistého Vitalije Čumakova, kde se píše, jaké „padouchy“ vybírá KSRF za kandidáta na post prezidenta RF. Na závěr článku zazněla slova div ne ve stylu bývalého Reichu, tedy Sieg Heil! Co je to? Programový antikomunismus toho Čumakova? Nebo snad projev nekritického obdivu paní doktorky Grulichové k Putinovi, jehož, jen pro osvěžení dějinné paměti, dosadil do svého křesla právě hrobař ruského národa Boris Jelcin? Cožpak obdivovatelé Putina nevědí, kdo ho dosadil do prezidentského křesla RF?

    Řekl bych, že zde máme co dočinění s nenávistí výše uvedených autorů k pouhé myšlence na téma socialismu v Rusku, bez něhož Rusko skončí zcela jistě na periferii dějin. Nic nového pod Sluncem, tohle bylo v době zrodu SSSR naprosto stejné, kdekdo kopal do nově se zrodivšího Sovětského Ruska jako zběsilý. Začalo to 14 intervenčními armádami Antanty, aby o 20 let později fašistické Německo za podpory nejmocnějšího bankovního kapitálu v Evropě, ale i v USA se pokusilo jednou provždy zakroutit krkem sovětským komunistům i s celým ruským národem. Můžeme jen a jen poděkovat neuvěřitelné shodě náhod, že to sovětský lid pod vedením sovětských komunistů v letech 1941-1945 ustál, protože jinak by tento článek postrádal sebemenší smysl, poněvadž USA by prostě a jednoduše hitlerovci vymazali z mapy světa. A Slované? Na ty by si již nevzpomněl ani Pán Bůh...

    Vašek V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže novou VŘSR? Geniální. Nic lepšího by v této chvíli ani nemohli udělat. Právě o tohle se snaží v Rusku všechny us. mimovládky, vyvolat bouře a nejraději revoluci. Kdo myslíte, že je za všemi demonstracemi? A myslíte, že Grudinin zůstane po VŘSR 2.0 v zemi a vrátí svoje prachy z Panamy do rozpočtu, aby s nimi operoval nějaký rudý komisař? A nakonec. Jestli někdo z Ruska cekne něco o SSSR, bleskem končí Eurasijský svaz a naprosto všechny bývalé republiky se v jednom šiku vrhnou na RF. Jste geniální!

      Vymazat
    2. Média pletou lidem hlavy, jinak by opravdová levice dávno ve volbách zvítězila

      Vymazat
    3. POŽADUJI DŮKAZ, ŽE GRUDININ JE ZLODĚJ A MÁ PRACHY V PANAMĚ

      Anonyme 20:40,

      jste lhář, až je mi z Vás zle. Urážíte čestného člověka, který ve funkci předsedy poskytuje zaměstnání tisícům zaměstnanců se sociálními zárukami v sovchozu V.I. Lenina, které nikdo z Putinových kamarádů oligarchů nikomu neposkytne. Jste fakt dobře proočkovaný pravičáckou sebrankou, jen co je pravda! Přestaňte zde šířit urážlivé lži na Pavla Grudinina! Přečtěte si o něm fakta, než budete příště psát ty hnoje! Díky za pochopení. Zde máte fakta o Grudininovi:

      https://kprf.ru/activity/elections/172880.html
      TAKŽE KTERÝ Z KANDIDÁTŮ NA PREZIDENTA JE NEJBOHATŠÍ?

      V článku se mj. píše, že jistá dáma pod jménem Xénie Sobčaková rovněž tak kandiduje na post prezidenta Ruské federace. Ale Vy jste si toho záměrně nevšiml, proč? Povím Vám to. Abyste nemusel sdělit PRAVDU, tedy, že ne kandidát Grudinin za KSRF, ale tato novinářská frajle krade, až to hučí! Na 28 bank. účtech tato mladá novinářka má 417 miliónů rublů, takže každý měsíc tato antikom. frajerka vydělávala v průměru 5.6 miliónu rublů. Takže nikoli Pavel Grudinin je zloděj s účtem v Panamě, jak píšete, vážený Anonyme 20:40, ale tato děvka Sobčaková je zlodějka s 28 bankovními účty!

      Vašek V., který nesnáší lhaní o prezidentském kandidátovi Grudininovi.

      Vymazat
    4. 21:44, Vy jste asi zamilovaný do Grudinina jako jiní do Putina. Člověče neblázněte, vždyť v Rusku nemáte volební právo a nic svým emocionálním expozé zde neobhájíte.

      Odkaz vám samozřejmě nedám, zachytil jsem to někde v ruském diskusním prostoru, a je mi to naprosto fuk. Ale naprosto jednoznačně Grudinin nechce socialismus a už vůbec ne sovětskeho typu. Pokud by měl zúročit svoje zkušenosti, možná ve vládě. Ale naprosto a jednoznačně nepatří do dnešní vysoké globální politiky, kde by rozesral naprosto všechno, co se podařilo uhrát. Trumpa podporují staré struktury, které jsou v politice desetiletí, to je tam tradice. A Grudinin je kdo? Kolik mezinárodně zběhlých absolventů MGIMO má na svém statku "V imeni V.I.Lenina"?

      Vaše dojemná snaha o blaho ruského národa připomíná fanatismus Trockého stoupenců v řadách Evropských bolševiků, což následně vedlo k masivnímu krveprolití po celé střední a východní Evropě. A Hádejte, kdo měl z toho profit? Ten, kdo vyslal Trockého, revolucionáře.

      Uvědomte si, SSSR neexistuje. A jakákoliv snaha o jeho restauraci vyvolá takovou vlnu nevole jen ze strany okolních republik, že to Ruskou federaci smete navždy z mapy světa a USA nebude muset ani prstem pohnout. Poňjato?

      Vymazat
    5. 22:21, vím, že mě máte za blba,

      seru na to, stejně jako i Vy na mé argumenty. Ale jedno Vám na závěr povím, když už tak ponižujete toho kom. kandidáta. Hlava státu, která s jidášským úsměvem přehlíží fakt, že zasloužilý učitel Ruské federace v Rostovské obl. vydělá měsíčně tři tisíce Kč, zatímco šéf Gazpromu vydělá tisíckrát tolik za jediný den, navíc, v zemi, kde ropa a plyn tečou proudem div ne do celého světa, je v mých očích obyčejný darebák. A Vaše kecy o Trockém a VŘSR, abyste mě zesměšnil, jsou ubohé.

      Vašek V.

      Vymazat
    6. Víte Vašku V. že tu zbytečně nasazujete na Putina. Nám je docela prd do toho, jak to "dole" v Rusku vypadá. Putin má pro nás význam geopolitický. On a Rusko pod jeho vedením hezky brzdí americké vlky, kteří rvou maso z jiných národů. A to je fajn.

      Vymazat
    7. Vy jste povrchní lidé , pan Vašek je velice lidský a humánní , nelhostejný správný komunista. A takoví by to vyhráli se SATANEM, ale vy a Putin těžko. Kapitalismus totalita peněz zničí svět.

      Vymazat
    8. Nikdo přece o panu Vaškovi nepochybuje a v argumentech má pravdu. Nelze budovat úspěšný stát, když lidé jsou na úrovni chudoby, takový stát jednou padne. Putinovy žvásty o nutnosti přitáhnout odborníky už nikoho nezajímají. Američtí politici nic podobného neříkají a lidé k nim proudí z celé planety, protože nekecali a vytvořili na to podmínky. Už dávno.

      Jenže někdo jako Pavel Grudinin musí své schopnosti v tak vysoké politice prokazat a musí mít za sebou celý tým. Rusko není Česká republika, Rusko tvoří dějiny.

      Grudinin je relativně mladý, měl by se ucházet o post na regionální úrovni, treba jako gubernátor. Tohle měl udělat už dávno. Možná by uspěl i ve federální exekutivě, pokud by se na kandidátce dostal na ministerský post. Umím si ho představit na místě Medveděva. I Putin takhle začínal a ten měl z mezinárodní zákulisní scény sakra jiné zkušenosti. Navíc za ním stála plejáda naprosto lokálních lidí se zkušenostmi.

      President RF je úplně jiná úroveň, tam je bojové pole pro neurvalé, vysoce inteligentní a odvážné predátory se schopnostmi šachového velmistra, podkutými předchozí praxí třeba jako vyjednavač nebo zástupce v mezinárodních organizacích, výborně připravenými v oblasti diplomacie a mezinárodního práva s hlubokou znalostí lidských povah. Pavla Grudinina by si ti supové namazali na chleba.

      Vymazat
    9. 0:53, pokud je Vám

      „docela prd do toho, jak to "dole" v Rusku vypadá“, pak jen dokazujete, koho obhajujete, tedy horních deset tisíc. Může mít vůbec geopolitický význam největší stát světa s žebráckou a zkorumpovanou ekonomikou Nigérie, kde národ nemá na benzín do zapalovače? Může mít vůbec geopolitický význam největší stát světa, když desítky miliónů se doslova topí v bídě, v drogách, v prostituci, v šílené kriminalitě, v morálním marasmu s milióny islámských přistěhovalců (dole máte odkaz, jak vypadá islámská Moskva, točila to ruská státní TV, vše proběhlo pod záštitou Vašeho boha pana Putina), kdy na ruských obrazovkách od rána do večera se oslavuje Rubljovka s tamější dolarovou elitou a naopak se systematicky ponižuje 70-letá historie SSSR? To že je ten geopolitický boj? Boj proti historii SSSR ve školách? Fakt?

      Napsal jste, že On (on je snad Bůh?) a Rusko brzdí americké vlky. Opravdu??? Opak je pravdou, v Sýrii USA vyhrávají na plné čáře, Rusko je tam za naprostého blba, jakmile se Rusům a Syřanům podaří na pár dní vyhlásit mír, hned druhým dnem to tam partneři RF, tedy USA (on je Putin nazývá jen jako partnery) zmasakrují svými kobercovými nálety, v čemž jsou již od Drážďan hotoví mistři sportu, jen na Vietnam USA shodily 18 miliónů tun (!!!) bomb, což, mimochodem, je bezmála trojnásobek věškeré munice použité ve II. sv. válce!!!

      Vašek V.

      JAK SE SLAVÍ ISLÁMSKÉ SVÁTKY V MOSKVĚ OD R. 2011 DÍKY PUTINOVI
      ANEB KOLEMJDOUCÍM RUSKÝM ŽENÁM SE PŘIKAZUJE ZOUT BOTY:

      https://www.youtube.com/watch?v=GjM3jIu113s

      P.S.
      V tom videu ten mladý uřvaný fanatický samec na sloupku oplocení vyzývá islámský dav k povstání proti ruskému národu. A Putinova policie? Ta držela hubu a krok. Takže, pane 0:53? To je ta Putinova geopolitika??? Si nedělejte ze mě prdel!

      Vymazat
    10. 10:19 Vy jste prostě fanatik. Podobných názorů jsou v ruském mediálním prostoru mraky a přitom titíž zároveň pláčí, jaká tam je nesvoboda.

      Výše jsem se zmínil o tom, že chudý stát nemůže být dlouho globální velmocí a souhlasím s tím, že spousta věcí byla nedořešená, ale vy tady spustíte celou kavalkádu o "Putinových zločinech". Vaše krátká výběrová paměť a nedostatek kritického úsudku je neuvěřitelná. Vůbec nejste ochoten se vrátit zpět k začátkům a podívat se na stav, z něhož povstal současný stát pod jeho vedením. Že z ulic zmizeli celé roty žebráků, děti se vrátily do škol z parků, kde fetovaly toluen. Dokonce i ti jejich největší kritici přiznávají, že v zemi poklesla závislost na alkoholu. Vy si neuvědomujete, že Rusko bylo na pokraji rozpadu a před krutou občanskou válkou, která měla snížit počet obyvatel a uvolnit prostory pro africké a asijské migranty. Že de facto některá území už byla mimo sestavu Federace a že celé její území bylo pod direktoriátem různých mafií. Nepamatujete na katastrofální inflaci, kdy s rublem se neobchodobalo ani na vnitřním trhu a byl určen jen pro spodinu. Kam se hrabe dnešní Ukrajina! RF dnes už několik let neměla existovat a tohle Putinovi Západ nikdy neodpustil.

      Právě tohle je jeho největší zásluha. Národní smír, návrat mocenské vertikály, aplikace práva a výstavba struktur na obranu státu zvenčí. Proto ho můžete vidět s jarmulí na hlavě, mezi muslimy a mezi mládeží všech regionů. Jelikož Ruská Federace je mnohonárodnostní stát a islám tam je doma stejně jako buddhismus, judaismus a další - to si jako komunista zapište za uši. Všichni jsou občany Ruské Federace a v tom je její síla i slabost. (Mmch. USA má 40 mln. lidí pod hranicí chudoby a nikdo o jejich síle nepochybuje).

      Na druhou stranu my absolutně nemáme ponětí, co by dělal Grudinin na jeho místě ani jak se zachová dnes, ale vy ho naivně vidíte jako maják světlé budoucnosti jen proto, že babičkám rozdává brambory zadarmo. Navíc mně jako příznivci konzervativní levice posouváte, že brojím za kompradorský kapitál.

      Zároveň mi posouváte myšlenku, že Putin brání slabé země proti USA a prohrává. (Patrně myslíte, že Grudinin by vyrazil ve zlaté zbroji a ty drzé Amíky pobil, chudé nasytil.) Milý Vašku, Rusko nebrání slabé se zbraní v ruce, o čem to vy naivo blábolíte? To by měla dělat OSN. Rusko především chrání své zájmy a jak to dopadne v Sýrii, to uvidíme, šachová partie je stále rozehraná. Ale jak vidím, shodně s USA byste rád viděl ty hnusné Rusáky na lopatkách. Těší vás každý zásah do jejich řad.

      Také se mi absolutně nelíbí vaše označení Ruska: "...desítky miliónů se doslova topí v bídě, v drogách, v prostituci, v šílené kriminalitě, v morálním marasmu..." To je podle vás Rusko? Já jsem tam viděl úplně něco jiného a být Rusem, vaše naprosto neobjektivní hodnocení mě urazí.

      Jděte se vycpat. Právě takoví lehce zneužitelní bojovní naivové posrali v historii už kdeco a právě takoví jsou vhodným materiálem k rozeštvávání národů. Přesně dle manuálu z amerických ambasád. A prosím, nepodsuňte mi, že jsem tvrdil o Grudininovi, že je pohůnek Američanů.


      A nakonec, zhodnocení posledních akcí současné vlády (prezentováno jako "Putin urobil"). Tím opět nechci tvrdit, že je vláda OK, ale to, že se možná alespoň trochu hýbe.

      -------
      Putin počas svojej poslednej pôsobnosti vymenil asi tretinu gubernátorov Ruska, jeho zložkám sa podarilo rozložiť mafiu, ktorá sa obohacovala na kozmodróme "Vostočnij" . Vymenil celé veliteľstvo "Baltického flota". Jeho najväčším úlovkom bol skorumpovaný minister hospodárstva. Vo väzení za rozkrádanie už sedí celá zbierka oblastných funkcionárov.

      Vymazat
    11. 13:12, napsal jste jízlivě, až urážlivě,

      že si myslím, že Grudinin by chudé nasytil ve zlaté zbroji. Ano, přesně tohle si myslím, protože my, komunisté, jsme nikdy necpali do chřtánu olicharchické sebrance, jak to činí Putin se svými dolarovými kumpány. My, stejně jako i KSRF s Grudininem, bychom totiž zavedli milionářskou daň, aby se neopakovalo to, že jeden dře jako dobytek, zatímco druhý si zapaluje bankovky na banketu.

      Pokud učitelé v Rostovské oblasti berou tři tisíce Kč měsíčně, zatímco pan Miller, šéf Gazpromu, bere tisíckrát tolik za jediný den, pak mi tady můžete psát na podporu olicharchy Putina co hrdlo ráčí. Grudinin by nikdy nedovolil, aby se trvale rozevíraly sociální nůžky mezi bohatou ruskou sebrankou a chudým lidem, který si musí půjčovat v bankách peníze na jídlo, nájemné a školní potřeby pro děcka do školy, prostě nikdy. Ale tohle Vy nikdy nepochopíte, protože Vám se toto líbí:

      Нищета путинской России
      tj. Bída putinského Ruska:

      https://www.youtube.com/watch?v=MiKqrzVc4po

      Vymazat
    12. 18:47 Nic urážlivého jsem nepsal. Pojem naivní možná na první pohled nevyzní pochvalně, ale rozhodně není urážlivý, je spíš dojemný. A já si myslím, že naivní jste. Kdybych se vám chtěl vysmát, udělal bych to jen jednou, hodně ostře a netratil bych čas na odpovědi.

      Pokud píšeme o ruském marasmu, podívejme se na ten náš. Podívejte se třeba na Slovensko v tvrdém jádru, které platí eurem a pozvolna se propadá do platové bídy. Hromada průmyslových parků, kde jsou všichni přez agentury a nedostávají ani minimální mzdu s pohrůžkou, že se jejich "firma živitelka" zítra odstěhuje třeba do Laosu. Lidé odcházejí pryč a na jejich místa nastupují Rumuni, Ukrajinci a další z ještě chudších končin Evropy za ještě nižší náklady. Absolutně nechápu, jak z toho můžou vyžít.

      Podívejte se na Česko, 12mld. eur odchází jen na dividendách ven, "kapitáni průmyslu" v daňovém ažůru na Bahamách zatímco my z pětinového příjmu běžného Němce zaplatíme za všechny lapsusy, co stvoří naše vláda a tak bych mohl bych pokračovat do nekonečna. A to nevzpomínám fakt, že jsme prodali nebo zlikvidovali skoro vše, co se zde po generace vybudovalo, a ani to nám nestačilo, my jsme prodali i pitnou vodu, lesy a půdu pod nohama, naše zlato převezli pod cizí správu a co z toho máme? To je ta naše světlá budoucnost v podobě vazala v dvourychlostní Jevropě, která je vazalem USA, a oba jsou vazaly nadnárodního kapitálu.

      Jsme v tom až po uši. Východní Evropa prohrála studenou válku a reparace jsou vyšší než ty německé za obě světové války.

      Já Putina nemám rád a přiznám se, že Rusy a Rusko beru z emocionálního hlediska asi tak, jako každý jiný národ. Jenže si dobře uvědomuju jeho velký význam jak v globálním měřítku, tak i pro nás a Evropu. Tamní obyvatelé nesli kříž velmoci stejně jako jiné velké národy a řekl bych, že to byl a je hodně těžký kříž.

      K Putinovi jsem se vyjadřoval v diskusi s vámi i pod jinými články. A už se nebudu opakovat, zjevně se to míjí účinkem. Nevím, jaký je váš názor na výše uvedený fakt o velmocenské pozici této země, ale pokud byste o tomto statusu pochyboval, pak vězte, že právě na to čekají všichni predátoři. Na to, kdy Rusko nebude dostatečně ostražité, kdy poleví ve svém kursu. Nemluvím jen o ekonomice, ale o schopnosti čelit všem útokům proti jejich zemi. V tomto jsou na tom mnohem hůř než kterákoliv země Evropy nebo jiná velká země světa. Už byli na hraně pádu v důsledku naivity páně Chruščova a jeho diadochů, impérium by se propadlo do zapomnění jako Kartágo. Putinovi se to podařilo zvrátit a hlasatelé demokracie mu to nedokážou zapomenout. (I když pro vás to je zrádce, co prodal Rusko Západu).

      Jestli Rusko teď poleví v této mimořádně komplikované situaci, je s nimi konec. Každý bude pamatovat, že Rusa je nutno vyhubit jako potkana, jinak zas přijde nějaký Putin a jsou zpět. A co globální predátor dokáže, stačí se podívat na Sýrii, Irak, Lybii atd.. tohle byste jim snad nepřál. Čelit něčemu podobnému na mezinárodní scéně, hrát velmocenskou partii a přitom vyšlapávat cesty pro investory může jen protřelý, odvážný, vysoce kvalifikovaný člověk se zcela specifickými znalostmi a vlastnostmi. Zároveň by měl být společenským pojítkem mezi národy uvnitř země. Putin se pohybuje především a skoro výhradně v MEZINÁRODNÍ politice. To je pozice presidenta RF. Stejně jako presidenta USA nebo Číny. Podívejte se na jejich kvalifikaci.

      Možná se v Rusku dnes někdo podobný najde, ale tím člověkem bezpochyb není Pavel Grudinin. Pokud si troufá na tento post, měl by začít třeba od gubernátora nebo se pokusit dostat do federální vlády. Jeho místo je doma, v Rusku. Jestli má nějaký plán, jak zvýšit mzdy a Rusů ke mi stejně líto jako našich lidí, měl by to ukázat třeba na Medvěděvově fleku. Ale obávám se, že pouhým přesunem příjmu vrcholových manažerů to stačit nebude. Rusko musí velice rychle být schopno uspět ve vysokotechnologické oblasti, vyrábět vlastní výrobky a prodávat je v mezinárodním měřítku. To je cesta, žádný zázrak nepřijde.

      Vymazat
    13. Pane kolego 22:09, popsal jste

      vcelku dobře společenský rozvrat v naší vlasti, v tomto směru se nemusíme přesvědčovat, příčina tkví v řízené likvidaci SSSR započaté Nikitou Chruščovem na 20. sjezdu KSSS v únoru 1956. Brežněv to zpočátku sice přibrzdil, avšak, v důsledku jeho senility koncem 70. let a neřešení personální politiky v ÚV počátkem let 80., se proces zkázy socialismu v Evropě jen prohloubil. Gorbačov již jen zatloukl poslední hřebík do rakve, aby se pak vše dalo do pohybu směrem ke katastrofě doslova samospádem. Abych byl naprosto upřímný, v malém to vidím i v současnosti v rámci politiky vedení KSČM, která v posledních volbách loni v říjnu doslova propadla hrdlem, poněvadž elektorát to zaregistroval, a sice že ideologie ve vedení KSČM byla nahrazena ekonomismem, a proto personální vztahy se neřeší, neboť ruka ruku myje. A když se bavím mezi svými o roli V. Filipa, dostávám odpověď ve Vašem duchu, tedy, že Putin je profesionál, zatímco Grudinin je nezkušený břídil. Čímž chci říci, že v horních kruzích KSSS koncem 80. let to nebylo jiné. Osobní prospěch a „nenahraditelnost“ na nejvyšších postech zcela zastínili vlastní smysl fungování komun. strany ve společnosti.

      Pane kolego 22:09, v prosinci 2014 jsem v diskusi v Haló novinách zveřejnil vysoce závažná fakta o Putinovi, která nyní předkládám nejen Vám, ale také všem čtenářům Nové Republiky, to abyste vy všichni, kdož jste podlehli Putinově „svatozáři“, pochopili, že Putin je opravdu zrádce ruského národa se vším všudy. A proto dnes napříč celým politickým spektrem, v předvečer prezidentských voleb v RF, se přední ruští komentátoři shodují, že Západ je ve vztahu k Rusku opravdu dále, než-li byl Hitler a bez boje. Je to, bohužel, opravdu tak. Reformy Putinova vládnoucího klanu jdou plně na ruku Západu, tj. prostřednictvím reforem zcela odzbrojit nejen ruskou armádu do té míry, aby v případě sebemenšího střetu se ukázala jako nebojeschopná. Proto se dnes všude v Rusku říká jedno a totéž - v případě napadení RF vojsky NATO Rusko není schopno sebeobrany. S jednou jedinou výjimkou, že RF použije jaderné zbraně jako první.

      A nyní, pane kolego 22:09, přejdu k věci. Jistě se Vám před šesti lety doneslo, že díky Putinovi se v rodišti V.I. Lenina, tedy v Uljanovsku (dříve Simbirsk) vybudovala základna NATO pro lepší zásobování amer. vojsk v Afghánistánu. K tomu Uljanovsku se objevily na netu i tyto obrázky, koukněte se. Text záhlaví: „Uljanovsk. Základna NATO - to jsou nová pracovní místa.“

      http://s.pikabu.ru/images/big_size_comm/2013-03_1/13623851576233.jpg

      A vůbec, pane kolego, přečtěte si můj překlad Putinova vystoupení v dolní komoře ruského parlamentu na dotaz poslance parlamentní frakce známého bouřliváka Žirinovského. Putin v únoru 2014 se zmínil o základně NATO v Uljanovsku https://www.youtube.com/watch?v=P2ng7hptN0I Tak tedy, následuje text mého překladu.

      * * * * * *

      DOTAZ NA PUTINA V PARLAMENTU

      Jak známo, vojenský blok NATO byl vytvořen nikoli jako náš přítel a kamarád, ale spíše jako náš protivník. Nelze nevzpomenout slova jednoho z kandidátů na amer. prezidenta Romneyho, který se vyjádřil o Rusku jako o jednom z nepřátel Ameriky, ba co více, o hlavním nepříteli Ameriky. Zásadním principem ve vztahu ruského vedení směrem dovnitř bylo nejen nedopustit rozšíření NATO na východ směrem k ruským hranicím, natož na území Ruska. Nedávno jsme se však dozvěděli, že na území Uljanovského kraje se buduje základna NATO. Z tohoto důvodu vyvstává otázka, zda se kardinálně změnila pozice vedení státu v tomto směru, anebo cosi neznáme či nechápeme. Prosíme o komentář.

      Vymazat
    14. ODPOVĚĎ PUTINA

      Myslím si celkově, že NATO, obecně vzato, já to pravím i mým kolegům, je přežitek studené války. Blok vznikl v době, kdy existoval bipolární systém v mezinárodních vztazích, byl Východní blok (má poznámka: zde Putin dokázal, že nezná historii vzniku ani NATO, ani Varšavské smlouvy, zaměnil totiž dobu vzniku obou voj. bloků, ale vzápětí mu to došlo, tak se opravil, zkrátka, trapas Putina přímo v parlamentu), potom byl vytvořen, přesněji, napřed byl vytvořen Západní blok a NATO, potom byla vytvořena jako odpověď Varšavská smlouva. Ale dnes takovou situaci nemáme, nechápu, proč je potřeba taková organizace jako NATO. Ale ona existuje, je to geopolitická skutečnost a s ní je potřeba počítat. Navíc, v některých případech NATO plní jistou stabilizační roli ve světových událostech (má poznámka: opravdu, pane Putine?). Pravda, někdy strká nos i do věcí, kam není třeba, a které se nacházejí již mimo rámec zakládací listiny NATOvské činnosti, avšak my jsme povinni odpovídajícím způsobem reagovat, nicméně, opakuji, v řadě případů NATO hraje stabilizační roli, tak např. v Afghánistánu NATO funguje v souladu s rezolucí mandátu OSN (má poznámka: opravdu neví pan Putin o dodávkách heroinu do Ruska přímo z afghánských plantáží střežených vojsky NATO?). Chci se obrátit na vás všechny, jak se zde nacházíte, nezávisle na politickou příslušnost, všichni přece chápeme, co se děje v Afghánistánu, je to tak? Jsme přece zainteresováni na tom, aby tamější situace byla pod kontrolou, je to tak? A my všichni nechceme, aby naši vojáci bojovali na tádžicko-afghánské hranici, prostě nechceme. Nu, tam však se nachází Západní společenství i NATO, bůh jim žehnej (má poznámka: bůh žehnej NATO, pane Putine? No to snad ne!), nechť tam působí, my jsme přece souhlasili s rozhodnutím umožnit pozemní i vzdušný tranzit jednotlivých států, i USA, i NSR či Francie, je třeba jim pomáhat, taková je má pozice, pomáhat a řešit problém stabilizace situace v Afghánistánu. Neboť jinak tímto vším se budeme muset zaobírat my sami, chápete, oč tu jde? Jakou máme volbu? Co se týče samotného NATO, pokud jsme již jednotlivým zemím tranzit povolili, tak v čem je problém? Musíme zaujímat k tomu pragmat. stanovisko, co je pro nás výhodné, zda to odpovídá našim národním zájmům nebo neodpovídá. Našim národním zájmům odpovídá udržet stabilitu v Afghánistánu, proto budeme, veřejně se k tomu hlásíme, vám pomáhat, budeme zabezpečovat tranzit. Co se týče Uljanovsku, to není přece žádná vojenská základna, je to, jak říkají vojáci, jakási kvazi-základna pro vzdušný transport odpovídajících voj. nákladů. Proto vás ubezpečuji, že nic neodpovídající našim národním zájmům se tam neděje, naopak, vše, co se tam děje v této sféře, plně odpovídá zájmům RF a našeho národa.

      * * * * * *

      Takže, pane kolego 22:09, přeberte si tuto mou informaci se základnou NATO v Leninově rodišti Uljanovsku, jak sám uznáte za vhodné. Jen Vás chci upozornit, že tohle není zásluha nikoho jiného, než právě prezidenta Ruské federace, který téměř jistě získá další šestiletý mandát, aby pokračoval ve své proamer. orientaci.

      Vašek V.

      Vymazat
    15. Už se mi nechce moc diskutovat, protože vy jste ten zapálený černo-bílý typ. Ale zajímavý.

      Já s vámi přitom souhlasím, co se neúnosnosti sociální stránky týká. Je to i tady, v širší rodině máme lidi, kteří se potýkají s chudobou. Rusko je na tom hůř díky dědictví let 90. a díky tomu, že musí vynakládat velké prostředky na obranu. Jsou v tom úplně sami, narozdíl od NATO. 90.léta přitom nejsou jen věcí Gorbačova nebo Jelcina, když v r.1986 gangsterský fracek Chodorkovskij založil svůj Menatep, a už tehdy byl milionářem.

      Je mi jasné, že je nutno zvýšit důchody obyvatelstva, už jsem o tom psal, ale mnohem závažnější je fakt, že není dobudována moderní vysokorychlostní federální infrastruktura. Rusko je sice veliké (Slováci nemají ani spojenou Bratislavu s Košicemi, Česko Prahu s Ostravou), ale pokud chtějí uspět, musí se inspirovat Čínou. Jak jsem zjistil, velmi vážné problémy jsou ve zdravotnictví, které hodně dlouho stagnovalo než povšimnutí. Nejen samotná zařízení, to by snad šlo spravit celkem rychle, ale vážnější to je u personálu. Týká se to nejen platů, (zde bych vás nasměroval na naše z.sestry), ale také jejich profesionální kvality. Emigrace kvalitní síly, která vystudovala za státní peníze a nevrátí se ze zahraničí. Stejně tak intenzivněji rozvíjet výzkumná a technologická centra. Bez toho končí jako země i jako národ. A Rusko takové lidi ještě stále má, musí tento potenciál uchránit a ukotvit. Zde s vámi také souhlasím, že základem jsou bazální učitelé, ale ti nikde nejsou honorovanou skupinou. Jestli zdrhne 400 inženýrů firmy Elbrus kvůli tomu, že Putin jim svým konáním "přibouchnul dveře na Západ", tak to svědčí o hluboké rozpolcenosti uvnitř ruské společnosti. Vy prostě nemůžete říct, "ať si táhnou". Bez kontaktu s technologickými centry, jak chcete rozvíjet tu svoji? Jak myslíte, že k těm svým přišlo Japonsko a následně i Čína?

      Nedostatků je plno, ale lidé, jak jsem si všimnul, mají ve zvyku házet vše špatné na "gosudara". To je stejně blbý zvyk, jako když podle Ukrajinců za vše špatné u nich může Rusko... čili zase ten Putin :) Jistě, chyby v řízení odnesou ti neslabší, v tom Rusko není osamoceno, ale jsou záležitosti, které se musí řešit na nižších úrovních. Město Omsk je jedno z nejšpinavějších a nejnevlídnějších měst v Rusku, odkud prchá vše co má pod 40let. Přitom má průmysl, university, podporu Gazpromu a důchody z celé oblasti. Proč si lidi stále volí nekompetentní městské představitele, proč nevygenerují ze svých řad schopné kandidáty a stěžují si na Putina? President federace se má starat o komunální odpad? Jako komunista bych začal na lokální úrovni a snažil se prosadit své plány ve federální vládě, ne na postu presidenta. Vím, že jde zlepšit životní podmínky i v drsných oblastech. Nebyl jsem v Ťjumeni, ale viděl jsem dokument a celkem se mi to líbilo, stejně tak se mi pozdávaly i jiné lokality, kde jsem i byl. Pro levici je hodně práce doma. Doma.

      .... pokračování...

      Vymazat
    16. ... pokračování ...

      Základna: vy jste to popsal jako vlastizradu.. Vy si opravdu myslíte, že se Putin spolčil s NATO proti Rusku? Základna (pokud je ještě funkční) slouží jako transportní bod pro NATO v Afghánistánu, v této oblasti dlouhodobě spolupracují. Má se jednat o boj proti drogám a dlouho byla tato spolupráce velmi úspěšná. Přesně Jak Putin řekl. Jak je tomu dnes, to nevím. Pro RF to byl, a stále je, velice důležitý svazek, protože je tranzitní i cílovou zemí. Rusko má nesmírně dlouhé hranice a je velmi zranitelné, zvlášť, když úsilí maří CIA boys spolu s pašeráky. Navíc základna je na ruském území, pod kontrolou, kdykoliv můžou dohodu vypovědět. Předevčírem rokoval Rasmussen s Kazachstánem. Chtěl byste, aby byla základna raději tam, mimo kontrolu?

      Už mnohokrát jsem psal, že mezinárodní politika jsou šachy a zápas ve volném stylu v jednom. Začínáte jako elév-podržtaška, učíte se to roky, přímo v terénu, a musíte být velký talent, abyste uspěl. Někdo se to nenaučí nikdy... (třeba Gorbačov). Kolikrát jste udělal kompromis, abyste z toho měl výhody bez ztráty tváře? Tohle je vysoká politika. Musíte mít zadní vrátka, musíte vědět, kdy udeřit a kdy se stáhnout, kdy rokovat a rokovat. Politické šachy ruské vlády obdivují národy celého světa, ale vy jedete přesně v duchu CIA a neokonů "Putin musí jít". Kde jsem to už slyšel? "Asad musí jít, Saddám musí jít". Nebo ctihodný senátor, zajatec vietnamských bažin J.McCain, který slíbil Putinovi osud Kaddáfího. Proč myslíte, že jsou tak vzteklí. Připadáte mi jako agent SíAjEj. :)

      Gruzie (Saakašvili) napadla Osetii na pokyn velkého bratra v čase Olympiády a kromě civilistů zabila i ruské modré přilby. Odveta byla tvrdá. Za Ruskem stálo právo a obhajoba cti. Nikdo je nemohl dát k soudu, jen novinářská svoloč placená neokony štěká dodnes jak najatá. Krym bylo něco jiného, přesto si svou základnu a území pod ní ubránili. My víme, co bylo podnětem a jaké to bylo riziko. Přesto zvážili, že porušení formálního práva tentokrát musí ustoupit národní bezpečnosti. Myslíte, že to bylo náhlé a vynucené rozhodnutí? Nebylo. Opět promyšlený tah daleko dopředu. Ukrajina: ruští nacionalisté volají po obsazení Kyjeva. Další horké hlavy. Jestli Ukrajina vyprovokuje přímou válku s Ruskem, což by si neokoni moc přáli, bude to katastrofa. Kolik takových "rychlých typů - nemožné ihned, zázraky do tří dnů" ještě Rusko má?

      V Rusku je spousta lidí, spousta názorů a požadavků, komunisté nejsou jediní. Musíte mít prostředky, aktivní obyvatelstvo, spolupracující, ne roztříštěné na rozhádané skupiny, které jejich nespokojenost spojuje jen v tom, že plešatý trpaslík je zlo, kterého se musí zbavit. Silně mi to připomíná naše nedávné prezidentské volby, ale to jsem vám už někde psal. Stejně tak jsem vám psal, že na demonstracích 2012 se zúčastnili úplně všechny tábory, které se jinak nemůžou ani cítit. Rudé vlajky po boku stětek z Pussy Riot. Přiznám se, trochu mi zatrnulo a začal jsem intenzivně uvažovat, odkud vítr fouká. Protesty ano, majdan a změna kursu ne.

      Nespokojenost je velká a čas dozrál na změny ve vnitřní politice, ale ta vnější musí zůstat nezměněna. A tu prezentuje současná skupina kolem hlavy státu. Vyjádřit aktivně svou nespokojenost je dobré, ale chce to chladnou hlavu. Rusko umělo být trpělivé i revoluční. Teď je nutno něco mezi tím a postupovat krok za krokem uvnitř země, vnější kurs neměnit.

      Jestli si dopisujete s nějakým voličem z KPRF, klidně jim moje názory přeložte a pošlete. A jak jsem psal, jsem konzervativní levičák, ne neomarxista.

      Přeju hodně štěstí.

      Apropos: Pavlovi Grudininovi a také Navalnému bych doporučil se lehce během voleb stáhnout. Kurvy ze CIA budou možná toužit po sakrální oběti během voleb. Nic snadnějšího, než některého z nich odprásknout.

      Vymazat
    17. 15:21, mám k Vám již jen pár slov.

      V Rusku, na rozdíl od SSSR před katastrojkou, neexistovala prezidentská funkce. A to bylo dobře, protože nemohl jeden jediný faraón Putin rozhodovat úplně o všem. Proto je Putin viníkem úplně ve všem, protože právě on schvaluje nebo ruší zákony RF. Putin totiž jmenuje takové dacany, jako je Elvíra Nabiullinová v čele Centrální banky RF. Mně nevadí, že jste trockista, který nemá rád KSRF, Zjuganova či Grudinina. Dokonce mi je fuk, že mě považujete za provokatéra v diskusi NR od boys from CIA.

      Co mně ale vadí, Vy odmítáte komentovat to, co jsem zde na stránkách NR uvedl vícekrát. A sice, že zasloužilý učitel v RF bere 3000 Kč měsíčně, zatímco kámoš Putina se zahran. kořeny pan Miller, tedy šéf GazPromu, krade, pardón, pracně vydělává - TISÍCKRÁT TOLIK ZA JEDINÝ DEN!!! Howgh, do prdele už.

      Vašek V., nastrčená kurva od CIA

      Vymazat
    18. OPRAVA 1. VĚTY
      V SSSR před katastrojkou, na rozdíl od dnešního Ruska, neexistovala prezidentská fukce.

      Venca od CIA

      Vymazat
    19. Vašku vy jste fakt pako.

      Nejen že nemáte smysl pro humor ale buď nechápete text anebo se skutečně snažíte provokovat.

      Tou kurvou z CIA myslím skutečnou kurvu z CIA. Rozumíte? Mluvil jsem o sakrální oběti! A je jedno, koho sejmou, jen když to zpochybní volby a rozeštve společnost. Už vůbec nechápu, proč jste se označil za chlapce z CIA.

      Označil jste mě za trockistu, víte vůbec, co to je? Poté, co napíšu, že jsem konzervativní levičák?

      Bavíme se o vašem spasiteli Grudininovi a já ho označím za člověka možná vhodného na premierský post a vy řeknete, že ho nenávidím.

      Neskutečné.

      Vymazat
  4. Zajímavá je jedna skutečnost: V Rusku je totalita, ale jak z televize víme, je tam opozice z kterou se prý špatně zachází ze strany Ruské vlády. Na druhou stranu v USA je demokracie, ale žádná opozice tam nikde není a všichni jsou nadšení z Amerického režimu. Republikány a demokraty v USA nelze počítat, jako že jsou proti sobě opozice, protože jsou to všichni zástupci nejbohatších vrstev, akorát jsou rozlišení modrou a červenou barvou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. USA je včelí královna, která parazituje na celém světě. Biliony dluhů , které má, nikdy světu nesplatí.

      Vymazat
  5. Pence dělá na olympiádě vofuky, jen přijel a už tam do všeho tahá politiku, zlobí se na Sverní Koreu jak ubližovali americkému studentovi. Nevím, zda to tam patří. Svět oceňuje spojení sporovců Severní a Jižní Koreje, častečné uvolnění alespoň na té olympiádě a američtí debilové místo, aby z toho měli taky radost tak kalej vodu. A to odporně svými řečnickými výkaly, které tam vůbec nepatří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ti us debilové nechtějí, aby se Severní a Jižní Korea sjednotili, proto zase ten blb Pence rejpe a provokuje.Okupují Jižní Koreu a mají strach, že o ní příjdou a nebudou se moci přibližovat v tomto teritoriu k Ruským hranicím.Přeji Korejcům, aby to byl počátek rozumné komunikace a cesta ke sjednocení.US se snaží stále mezi ně vrážet klíny.

      Vymazat
  6. Já to panoptikum nesleduji a tím mne nic neštve.

    OdpovědětVymazat
  7. Citát.,,Vraždí-li kdo národy, neujde oku Božímu.''

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Boží oko existuje-Yelowstone.

      Vymazat
    2. kapitalismus dělá války lidi bděte !!!!!

      Vymazat
  8. Chceš žít?Chovej se jako KIM!

    OdpovědětVymazat
  9. Bohužel mají pod palcem světové organizace takže se k soudu nedostanou. Bojují pomocí nastrčených figurek tak to jejich veřejnost netrápí. Ale nesplatitelný dluh mají a na to dojedou.

    OdpovědětVymazat
  10. Kdy? Až se ostatní státy zbaví lejna ze svých kalhot.

    OdpovědětVymazat
  11. klasika zase tie špiny nieco podsunu aby maly zamienku Usa a Fašisti to je 1:1

    OdpovědětVymazat
  12. Když v Rusku VŘSR, tak u nás Únor 1948, hned by se nám ulevilo od stovek největších zlodějů a jejich sluhů. Zase by to byl krok k lidství, navíc krok poučený z předchozích chyb, tvořených partajními politruky i odborovými bosy. Ale tentokrát revoluce musí vyjít z jiných končin Země, z velmoci nemocné zlem a vražednými choutkami po celém světě!

    OdpovědětVymazat