Reklama

.

.

pondělí 12. února 2018

Lágry ministra Pelikána

David Rath
12.2.2018  VašeVěc

Ministr Pelikán otevřeným dopisem kárá „kolegu“ poslance Okamuru za jeho výroky o táboře v Letech. Celou diskusi o této věci dlouhodobě považuji za cílené odvádění pozornosti od skutečných problémů dneška. Když nezvládáte řešit současné problémy, rozvíříte vášnivou diskusi o minulosti. Lidé třeba zapomenou na to, že jste neschopný ministr a nechají se unést polemikou, jak vysoký byl plot okolo tábora v Letech a zda tam byly podmínky jen špatné nebo nesnesitelné.

Pokrytectví


Ministr Pelikán by si měl především zamést před vlastním prahem. Již druhé volební období odpovídá za české vězeňství, a to věru není v dobrém stavu. Objektivní čísla hovoří sama za sebe - máme jednu z nejvyšších recidiv a jeden z nejvyšších počtů vězněných osob na 100 tisíc obyvatel. Přeloženo do srozumitelného jazyku - zavíráme spoluobčany více než třeba Rakušané a Němci, přitom naše věznice fungují jako školy k páchání další trestné činnosti. Navíc za jednoho vězně zaplatíme měsíčně více než 30 tisíc. Porovnejte to s platy a důchody.

Dnešní Romové ministra nezajímají


Místo polemik, jak moc živořili cikáni v táboře v Letech, by měl ministr Pelikán především trávit čas usilovnou prací s cílem zlepšit podmínky v jeho vězeních, kde je odhadem více než 50% osob patřících k romskému etniku. Co pro ně udělal? Ono je samozřejmě lehčí z luxusu ministerské kanceláře poučovat o historii a rozohňovat se nad nelidskými podmínkami nějakého vězeňského lágru než „zvednout zadek“ a jít zásadně změnit nelidské podmínky ministrem řízených kriminálů.

O smítku a břevnu v oku


Co kdyby třeba začal tím, že umožní se zavřeným lidem denně sprchovat. Umožní jim nosit vlastní, a ne odpudivý a asi i předražený mundůr, který navíc může působit i řadu zdravotních potíží stran použitého materiálu. Nebo by měl zajistit, aby se po jeho „lágrech“ mohli svobodněji pohybovat a trochu i sportovat a nebyli odkázáni na zamřížované kotce horší než kotce pro psi. O nějakém užitečném využití času, třebaže aby se naučili nějakému řemeslu, nemá asi cenu ani psát.

Nezájem o změnu


Mimochodem ve věznicích nefunguje po většinu dne ani elektřina a při existenci malých okének tak nejde ani pořádně číst, o sledování nějakých populárně vzdělávacích pořadů a filmů ani nemluvě. To už vůbec nemluvím o věci v cizině běžné, tedy o možnosti se naučit s počítačem (internetem) a ten v rámci vzdělávání a prevence recidivy i používat.

Pouze represe jako kdysi v Letech


Prostě lágr v Letech nebyl určitě nic dobrého a už vůbec ne hezkého, ale Pelikánovy věznice jsou na tom dost podobně a dnešní zavření si s těmi v Letech asi nemají moc co závidět. Základní principy jsou totiž stejné - minimum osobního prostoru, špatná hygiena, nevalná strava, nedostatek možností něco užitečného dělat, zima, zanedbané, často i špinavé prostory. Je možné, že to ministr Pelikán ani neví, protože při jeho inspekcích věznic mu ukazovali těch pár míst, která stačili opravit. To z něj však odpovědnost za neutěšený stav nesejme. Nově postavená věznice situaci nevyřeší, jde jen o vyhozenou půl miliardu. Místo poučování kolegů by konečně měl začít ministr Pelikán něco dělat, aby ostudnou situaci alespoň trochu změnil.

- - -

75 komentářů :

  1. Pelikán je především pták, který v ČR nehnízdí. ANO, měl by tedy vzlétnout a odletět za příbuznými.
    Přičemž je jasné, jak působí soudcovská klika nadlidí na zadání. Nepohodlné občany cíleně likviduje. Kdyby byla doba 39-45, jistě by byl ve službách gestapa, nebo alespoň donášel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pelikán je pták se zobákem specializovaným na chytání "kapříků" ... s vestavěným vakem na větší množství, a s chřtánem na polykání docela velkých ryb v celku.

      Že by jemu, či jeho hejnu, Soros (či ti, které symbolizuje) nabídl plný rybník k výlovu? Za kálení do českého hnízda... a chucpe lži od vynálezců chucpe!

      Vymazat
    2. To by nebyl..., je to Žid a Židé to přeci za Hitlera měli těžké, ne??...:-)

      Vymazat
    3. 12. února 2018 17:55
      JJ, měli, měli. Obzvlášť ti s americkým pasem a ještě ti ve Švýcarsku, přes které jim tekly finance na jejich válku.:-)
      https://pospolitost.files.wordpress.com/2008/10/16.jpg

      Vymazat
    4. Pane Roth, shanel jsem vas pres Hostivice, marne. Az skonci Zeman, mel byste kandidovat na presidenta, za nas, co nas utlacuje Praha kde se da. Nevidim jednoho cloveka, ktery by to mohl delat lepe nez Vy. Druhy prispevek bude jinde, tady by mi ho nepustili.

      Vymazat
    5. Případ nepovšimnuté knihy. Havel udával Židy a Schwarzenberg používal k práci vězně z tábora v Letech

      http://www.freeglobe.cz/Articles/407-pripad-nepovsimnute-knihy-havel-udaval-zidy-a-schwarzenberg-pouzival-k-praci-vezne-z-tabora-v-letech.aspx

      Vymazat
  2. Jejda, jejda, t.j. kopec srandy. Pane ministre, nejste Vy nahodou nejaky tajny sympatizer K.H. Franka ?
    Jak se nemohou vezni vysprchovat, tak budou mit TYFUS !

    Ten byvaly vezen - dr. Rath, Vas uplne znemoznil pred obcany. A dluzite mu krabici mydla za SABOTAZ v hygiene.

    OdpovědětVymazat
  3. Víte jak neokonservativci řeší problem věznic? Privatizací. To je myšlenka, co? Provedení v praxi - USSA - země, která má druhý nejvyšší počet vězňů na 10000O obyvatel - 700. Na prvním místě je Rusko - 1000. Na první pohled skvělá myšlenka, stejně jako s privatizací zdravotnictví - také na první pohled. Blíže to nerozvadím. Myslím si - myšlenka na okraj - že za 20 let budou mít lidé toho neokonservativního kapitalismu plné zuby. Možná, že ještě dříve. Kdyby ti elitaři nebyli tak nenažrani, že zavrhli kapitalismus se státní kontrolou /Keanes/ mohli dopadnout líp. A tak nasedli do vozu, který nikdo neřídí a který ujíždí čím dal tím rychleji - do propasti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. - pro 16:51 jistě, náklady z 30 000 na 50 000

      Vymazat
    2. Ovšem ani v 16:51 hod by jsme si neměli fakta cucat z vlastních prstů ☺. Stačí se podívat např. na stránky: http://www.rozhlas.cz/radiozurnal/encyklopedie/_zprava/prekvapive-statistiky-vime-ktera-zeme-se-pysni-nejvice-vezni--1540121 a i když je to z 6. října 2015, tak určitě se situace moc nezměnila. Na 100 000 obyvatel je pořadí Seychely,USA,Čína atd. Někdo je rusofob a vševěd za každou cenu.

      Vymazat
    3. Naše malé Česko má více vězňů než Francie. Hrozné ...

      Vymazat
    4. 16:51 - Nějak si nedokážu představit, jak by v praxi vypadalo to "zavržení kapitalismu".

      Vymazat
    5. lžeš! nelži havloide, vedou USA v absolutním počtu a i na 1000 obyv. (jsou ve vedení) Rusko si neber ani do tvé huby. Používej třeba své (dez)informační weby, např. ČRozhlas, nebo idnes...wiki objevíš krásu zdrojů.

      Vymazat
    6. Srovnání kriminality
      by se mělo posuzovat v celosvětovém měřítku :

      Ač se USA v počtu obyvatel podílí na světové
      populaci pouhými 4% , podíl vězněných zaujímá
      více, než 25% uvězněných na zemi,
      tj. nejvíce na světě - přes 1 milion vězňů.
      16:51 - Rusko, které si bereš do své páchnoucí chlebárny, již na rozdíl od USA,
      reformovalo svůj vězeňský systém i tím, že
      byl zrušen trest smrti...

      Vymazat
    7. Ad výše pišíci komentatoři: Údaje o počtu vězňů jsou, pokud si to dobře pamatuji J. Keller: Soumrak sociálního státu, jsou tedy již několik let staré. Omlouvám se, že jsem si nevyhledal v internetu, jaká je současná realita. Zapamatoval jsem si určitě pouze první dvě místa. Ještě mohu dodat, že v USSA mají vůbec nejvíce vězeňských dozorců - mám ten dojem že na světě, v každém případě daleko více než kterýkoliv stát v Evropě. Vězeňský průmysl, který jako všechno v kapitalismu vypadá podle schematu doktor píše drahé recepty, aby se lékarník měl dobře, je třetí položkou pokud se týče množství zaměstnanců - v USSA. To, že jsem uvedl Rusko, na prvním místě - je podle té knihy, nevím jak to je v současnosti. Pokud trochu přemyšlíte napadne Vás, že vězňové v Rusku, vždy byl problém - píše již o nich Dostojevský. Nic to neříká o mém vztahu k Rusku, který si myslím, že má k fobii daleko.
      Někdo tam píše pokud ne kapitalismus tak co? Já jsem psal o neokonservativním kapitalismu, jehož projevem je i ta nejnovější vojenská doktrína USSA i to co se děje v EU. Ten neokonservativní kapitalismus nepřežije. Jak se lidé s ním vypořádají nevím. Bába Vanga, což byla Bulharka, která prý předpověděla pád sovětského bloku, věštila, že v roce 2070 bude v Evropě komunismus. Co bude, nevím. Souhlasíte asi se mnou, že takové krádeže a lži jak to je běžné nyní, nemůžou trvat věčně. Jinak k případu Léty, tak na okraj. Viz youtube, Svobodné rádio: Schwanzerberg, kterému patří pozemek, či rovněž pozemky vedle cílené parcely, chce prodat již roky výhodně pozemky nějaké společnosti, která prohlásila, že ji vadí vepřín. A co řikáte té sumě. Památník pro Romy za 300 milionů - to bude velikosti památniku ve Volgogradu? A vepřín byl ohodnocen na 100 milionů. Stát ho kupuje myslím za 400 milionů. To se to mrhá se statními penězi. Jak se zdá pořad se mrhá. Komentátor 18:24 je názoru, že by to mělo pokračovat?

      Vymazat
    8. Ad 18:24: Vaš dotaz jak má být "zavržen kapitalismus" je důkazem toho, že o problému přemýšlíte. Já si rovněž žel bohu nedokažu v dohledne době toto "zavržení" představit a to dokonce té jeho nejzrudnější formy - neokonservativní. Přemyšlel jsem o možnosti reformy tohoto společenského zřízení. Možná bych zde měl méně psat, stejně to nikde nevede, málo toho vím. Napadlo mně, že po druhé světové válce se snažili částečně zestatnit soukromé podniky v Anglii - železnice a nevím ještě co. Ale víte to nejpodstatnější - banky - asi nezestatnili - to nevím. Připadá mně, že tento jejich pokus měl jenom sloužit k důkazu, že státní podnik nefunguje, tak jak ostatně o tom bylo hovořeno celé roky /4O let/ za tzv. totality. Pořad se říkalo o tom, jak všechno státní je na nic, jak se mrhá penězi /jen si vemte jak mrhají teď kapitalisté penězi za okolnosti, že půl světa hladoví - již ráno v poštovní schránce zjistite jak se ničí naše lesy, kolik tam je reklam, ale všechno hloupý lid zaplatí, tak všechno je v pořádku - ta myšlenka mě opět přivádí k tomu, že tento režim je ještě horší než ten komunistický. Další příklady mrhaní peněz - války atd. to už si domyslete sami/. Asi cesta vylepšení toho kapitalismu vede přes takové lidi jako je Okamura a Marin Le Pen. Na druhé straně nevěřím, že by pravice udělala opravdu nějaký průlom. Nemáme tu - co to jsou špinavé peníze pana Klause, který si myslím, neměl příliš velký rozhled, na to aby člověk dělal změny ve společnosti je bohužel nutný trochu větší rozhled než ekonomický. Ostatně nebyl rovněž příliš chytrý, když vezmeme levicové spektrum ani tvůrce Sovětského svazu - Lenin. Myslím, že Lenin se nedival na člověka jako na bytost takovou jako je a chtěl jeho přirozenost, která želbohu je až přiliš zaměřená na vlastní ego, ohnout řekl bych přes koleno, chtěl ho změnit příliš rychle. Zde nastínit cestu k nějakému lepšímu zřízení anebo vymyslet něco lepšího než jsme tu měli za totality /ale toto bylo lepší než to, co máme teď, to jsem chtěl podtrhnout, v roce 1989 jsme byli podvedení cynickými lháři a zloději - převážně - Komárek nebyl lhař a zloděj - a ti zloději a lháří tu jsou v rozhodujících pozicích dosud a nám básní o tom jak pracuji pro lid a zatím vesele kradou/, čili vymyslet něco lepšího to si netroufnu, na to jsem příliš hloupý.

      Vymazat
    9. A z 12.2. v 16:51 h
      je přímo klasická ukázka, jak lze lidem nenápadně podstrčit lži, aby jim začali věřit!
      Přestože to dotyčný asi neudělal úmyslně, původní znění mého příspěvku neměním, bude dobře, když to bude jakési memento!
      Totiž to, že nejvíc vězňů je v Rusku.
      Pravý opak je pravdou :
      Nejvíc je jich v USA !
      Cituji : „..v roce 2016 2,4 milionu[3] , což je 1% dospělé populace ( a je to cca kolem 800 vězňů na 100 tis. obyvatel)… Pokud bychom však do statistik zahrnuli občany také podmínečně odsouzené a podmínečně propuštěné, číslo by stouplo na 7 milionů, což je více než 3 % dospělé americké populace a 6 % všech dospělých mužů, kteří tvoří zhruba 90 % všech odsouzených[4]! V Rusku je to 532 vězňů na 100 tis. obyvatel… a je na třetím místě za Bermudama a Běloruskem.
      Zdroj: https://cs.wikipedia.org/wiki/V%C4%9Bze%C5%88sko-pr%C5%AFmyslov%C3%BD_komplex
      Je to již starší údaj, nové údaje jsou ještě výrazně nepoměrnější.
      Pro A z 12.2. -17:15h :
      Váš zdroj je ještě starší a nepřesnější, než ta zmanipulovaná Wikipedie, ze které cituji.
      Pavel p

      Vymazat
    10. 19:51 za Váš hodnotný příspěvek Vám děkuji - autor 16:51 z 12.2.2018. Omlouvám se zároveň, že jsem lidi desinformoval, uvedl jsem ale z jakého zdroje jsou mé informace viz příspěvek ve 21:54. Váš příspěvek jen dokazuje že Emeričané se nacházejí na tom vozu jedoucím do propasti. Teď se jedná pouze o to, aby nás nestrhli s sebou. Pokud v tom arogantním státě nedojde k podstatným změnám, tak myslím, že se nemáme s nimi na co těšit. Přidali jsme se na špatnou stranu. Kdyby si lidé u nás nemysleli, že lidské štěstí je v hmotném blahobytu, mohli jsme být na straně Rusů anebo se pokusit o neutralitu. Blíže již se k tomu nebudu vyjadřovat. Díky ještě jednou za Váš příspěvek, opět jsem se něco dozvěděl.

      Vymazat
  4. 16:15 - hodne tech "cizich ptaku", bylo ve sluzbach Gestapa. Je o tom napsano nekolik knih,
    ale nesmi se v Cesku cist !

    V knihach je popsano, jak spolu s Gestapaky chlastali a chodili do bordelu, jak v Praze, tak v Berline. (Adresy jsou uvedeny.) - A potom po valce zacali vsichni
    moralizovat !

    A ted se pan Okamura musel omluvit , kvuli plotu !
    T.j. groteska !
    V Americe vychazi tak otresne REVISIONISTICKE knihy, ze se v te tragicke dobe uz nikdo nevyzna !

    Napr. Soros konfiskoval majetky Zidu, kteri jeli na smrt do Polska. On byl falesny Ariec . Sam to priznal v TV a dodal, "kdybych to nedelal ja - tak by to udelal nekdo jiny". To jsou zavazne veci a vy v Cesku se hadate, kvuli plotu.
    Pane OKAMURO nedejte se ! Oni z Vas udelaji Miladu Horakovou a potom vam nedaji mydlo. Ti sadiste !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Okamuro, národ Ti věří. Bojuj!!!

      Vymazat
  5. Ano, nejde o tábor v Letech a tím méně jde krasořečníkům o tam zadržených občanech. Ale jde výlučně o to, diskreditovat Okamuru, který je pro politické šašky všech těch zcela již zdiskreditovaných partajfýrerů odées, soc.dem, lidostrany, standíků..., jak se udržet u svých výživných koryt a dále bezohledně parazitovat na občanech ČR. Historie byla podrobně popsána na základě archiválií, také to, že paná Schwarzenbergovi šloé o lacinou pracovní sílu, že většina zadržených byla již předtím trestně stíhána a odsouzena, že většinu dokonce tvořili až do r. 1942 "bílí" a že tábor byl určen pro tuláky/kočovníky a nefachčenky. A konečně víme i to, že pracovní tábor ležel zcela mimo areál vepřína, takže za jeho výkupem stojí zřejmě korupce, když výkrm prasat se u nás již nevyplácí!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivil bych se, kdyby majiteli PRASEXU byli nečeští neárijci levantského prapůvodu...

      Vymazat
    2. https://drive.google.com/file/d/1YGai9daMsKJaJI3Baj3exwz82dUpFWoh/view?usp=sharing

      Vymazat
  6. 16:51 - to co pisete o % veznu na 100 000 obyvatel je pravda, ALE duvodem jsou ze 70 % DROGY !

    V nekterych castech Ameriky, (napr. New Jersey) je drogova kalamita a mladi lide umiraji ve velkem mnozstvi. Proto policajti zavrou kazdeho, kdo drogy uziva ci prodava. (Vetsina z nich stejne zemre.)
    Jak se drogy do severni Ameriky dostane z jizni Ameriky nikdo
    nevi, ani policajti.
    Proto tak intenzivne usiluje president Trump o oploceni cele hranice a to i s Canadou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ptejte se US tajných služeb... z čeho financují tajné operace - tak tajné, že o nich neví ani president USA...

      Vymazat
    2. Afghánské makové pole, laboratoře v Pákistánu, základna Bondsteel na Kosovu a distribuce albánskými gangy do zbytku světa. Zisk kasíruje CIA.

      Vymazat
  7. Pane doktore
    galeje na takové jako jste vy*

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem uprimne rad ze ceske veznice vypadaji tak jak vypadaji. Kdybych mel platit z dani nejakej odpocinkovej tabor pro zlobivy chlapce a jeste s internetem, to by me fakt nebavilo. Ale takhle mi tech 30 tis mesicne lito fakt neni. Precpat veznice, jeste zhorsit podminky a at si grazlove tahnou do lepsich veznic za hranicema. Sem urcite zlepsovani podminek nepatri. Za co taky???

    OdpovědětVymazat
  9. Doktore Rathe, snad Vas to bude zajimat ? I kdyz je to mimo thema. Drogy z jizni Ameriky jsou tak silne a ucinne, ze i pri slozitych operacich americti doktori umrtvuji pouze postizene casti tela, aby pacienti dychali sami. Uspani je nebezpecne, rikaji doktori.
    Zde mate ceny !
    ANESTESIA (drogami zecitliveni casti tela) $ 359. 00 (Coz je velmi lacinne !)
    Recovery room po operaci vsak stoji $ 4 557.00, kde vam vyzenou drogy z tela !
    Zde vidite, jak jsou drogy nebezpecne !
    Proti bolesti po operaci OXYCOD (nekolik druhu - SILNE NAVIKOVYCH) stoji $ 538.90 za 30 prasku.
    Vim to, kamos je doktor !
    Kazdy je chce ! Zde je vysvetleni, proc je v Americe tolik veznu - duvod jsou definitivne DROGY.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:30 Milej zlatej Honolule. V Afghanistánu byla za vlády Talibánu produkce opia pouhých 185 tun ročně. Po obsazení Afghanistánu armádou USA vzrostla až na 8200 tun ročně. Pořád ještě nevíte, odkud ty drogy jsou a kdo jejich produkci podporuje?

      Vymazat
    2. 18:29 - SS žoldáci jsou v Afghanistánu aby hlídali nerušenou produkci opia - ročně vyvezou heroin v hodnotě _ někde psali až 1,6 bilionu dolarů
      Vaska

      Vymazat
  10. A co když vůbec nejde o cikány, nebo o holocaust, ale o to,zlikvidovat velkokapacitní vepřín. Pak nebude u nás vepřové vůbec. Bude se dovážet. Kilo vepřového vyjde na dvě stovky. Když potřebovali kapitalističtí sráči zdražit hovězí maso, vymysleli nemoc BSE a pobili obrovská stáda krav - ani to nešlo na jatky, ale bylo to upáleno na stojato - takoví jsou to machři! Od té doby se nemoc BSE nikde neobjevila, ale hovězí maso stojí pořád kilo dvě stovky namísto třicet korun. A svíčková stojí kilo pětistovku. Za vepřové budou chtít taky tolik - za to jim nějakej ten pomník, a všechny ty lži o cikánech stojí. ČR se stala stokou, kde se jenom lže a podvádí. Rovné, přímé, poctivé a pravdivé jednání už zde neexistuje. Zničení vepřína asi bude nějaké zadání USA. Prasata budou k nám dovážet, a bůhví čím to bude vykrmené. Třeba pak budeme rychleji umírat. Kam oko pohlédne, všude hnus, manipulace, lži, a bordel, to je dnešní ČR.A pokrytectví tak odporné, že nad tím člověk žasne. Něco takového tady snad ještě nebylo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trošku sám sobě odporuješ. Před BSE i dost let po něm je cena hovězího pořád stejná. Takže zbourání jednoho vepřína asi ceny vepřového nezmění.

      Vymazat
    2. 18:11 Nevylučoval bych možnost, že za část těch peněz postaví podobný vepřín jinde. Vždyť odhad hodnoty celé firmy byl někde kolem 100 mil. Ale důležitější je, že těch 600 mil. je vyhozených do luftu. Mohla být za to postavena nová věznice s pracovními prostory, která by si na sebe mohla vydělávat. Dokončit třeba tu v Říčanech u Prahy, jejíž stavba byla v popřevratovém zpitomění zastavena, protože byla označena za "komunistický lágr". Stavěla se vedle továrny na nábytek a v areálu věznice bylo počítáno i s prostory, kde se na jeho výrobě měli vězni podílet. Tím by pro vězněné Rómy bylo uděláno rozhodně víc, než likvidací prasečáku.

      Vymazat
    3. Tak anonyme 18.17 - před BSE - tj. před více než dvaceti lety, bylo u nás hovězí maso - kilo kližky na guláš za třicet kaček - dnes stojí přes stovku. A hovězí se zdražilo přesně a hned po tom blbství, kdy před tím ani potom, už se BSE neobjevilo. Mně jsou hádky kolem blbýho "Lety" úplně fuk. Jsou to sprostý, podvodný žvásty, jestliže doložitelná fakta a dokumenty popírají všechny ty žvásty těch prolhanejch parchantů, proč to pořád prosazujou? Protože už vepřín prodali - možná už vybíjejí prasata, a pak, až bude stát vepřový maso majland, potichoučku se připustí, že bohužel.. bla bla... maso dovážíme ..bla bla ( bůhvíčím naládovaný). Už jsi slyšel, jak obrovské množství prasat se tam chová? Tak - nech bejt. Ono - časem se všechno dozvíme, ale to už pak zase bude "po vyšumění" a pak to bude všem jedno. V mezidobí se najde jiná šoková sračka - zas nějaké jiné "hnízdo"? A mediální kurvy budou lid vykrmovat tím. Mně poslední dobou přijde, že všechno, co se děje, je odněkud řízeno. Vše je plněním nějakého zadání - přece není možné, aby ty snůšky lumpáren, podvodů a oblbování, byly nějak přirozené a logické.

      Vymazat
    4. Všechno krásný anonyme 18.49. Ty jsi vegetarián? A prasata budou chovat - kde? Je to stejný, jako byla celá likvidace českého zemědělství a potravinové výroby. Taky se našly bláboly, které tu zrůdnost obhajovaly. Na zadání. Teď máme hovno, všechno se dováží, a kdybychom byli "neposlušní" uvalí na nás ten úžasný "západ" embargo, a zakáže dovážet k nám potraviny. A budem - kde? Chcípnem hlady, kromě zahrádkářů, kteří si vypěstují nějakého toho králíka nebo slepici, koza dá mléko, (máslo, tvaroh) jako za války. Bezzemci pochcípají - kromě elit, samozřejmě. Těch se nikdy žádná pohroma netýká.

      Vymazat
    5. Vepřín prý chce zlikvidovat již roky spicí kníže, jemuž patří pozemky kolem vepřína, který jak známo smrdí. Spicí kníže chce prodat výhodně pozemky které jsou kolem vepřína komusi, komu vadí vepřín - možná dokonce Arabům. Nyní jak se zdá konečně likvidace vepřína - a ještě kromě toho za drahý peníz - se mu konečně povedla. Her Herman, který má rád Sudeťáky, zřejmě je dobrý přítel spicího knížete. Kdo by nebyl přítel - za penízky? Zde odkaz na youtube, kde se vepřínu Lety a o tužbách spicího knížete dozvíte: https://www.youtube.com/watch?v=ewR66IYC6Lc

      Vymazat
    6. Nejspíše skutečně jde o to, aby se majitelé zbavili za co nejvíce peněz vepřína, protože se jim chov přestal vyplácet a dříve či později by zkrachovali stejně. A tak maximálně by byly náklady státu na bouračku - ale třeba by ten vepřín obsadili "skvoteři" z CZ a lidé by pak snad v sousedství dávno neexistujícího pracovního tábora nevadili. A ulehčilo by se i slušným lidem.
      (Pěstováni prasat se u nás nevyplácí snad 20 roků, protože sousední země výrobu masa dotují. V NSR je výrobní cena kg vepřového 46 Kč, ale po dotaci klesá na dumpingových 36 Kč/Kg a za tuto cenu u nás nedovedou zemědělci prasata vypěstovat. Proto i ze země s vysokým kdysi zemědělským vývozem jsme se stali zemí s vysokým potravinovým dovozem!!! EU zničila v Česku zemědělství a výrobu potravin!!!)

      Vymazat
  11. Copak pane Rathe, snaha o zlepšené prostředí, do kterého si půjdete sednout?
    Tomu rozumím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi obyčejná roura. Dr. Rath si nikdy nikam sednout nepůjde. Není za co. Bude se pokrytecky žvanit, a protahovat jakýsi soud - asi už se čeká na další změnu režimu, který tohle justiční blbství ( na politickou objednávku) odhalí, v televizi budou šoky o tom, jak celá ta nechutná lumpárna začala a proč, a počet případů - Vítek Bárta, a další a další. Bude odhalena provázanost české justiční mafie s českou špinavou politikou, a celá ta zrůdnost spojená s oblbováním lidí jako jsi ty, v mediích.

      Vymazat
    2. 19:05 Vidíš, a já ještě pořád věřím, že si sednout půjde.

      Vymazat
    3. Nejdříve jsou na řadě Bakala a Kalousek.

      Vymazat
    4. takticky i fakticky přesně tzv předem připravena pozice či projekt ppp

      Vymazat
  12. To je tak kdyz vladnou buzeranti

    OdpovědětVymazat
  13. Zastavam nazor, ze i tady tahle web page slouzi stejnemu cili - odvest lidi od reseni problemu v zemi. Je tady denne snad 10 vnitrostatnich komentaru, uz jiste mnoho let. A lidi na to chodi, ti, co maji v drtive vetsine stejne nazory. Jenze, misto aby se neco delalo, cte se. A tak lidi, co by to mohli zmenit, pisi komentare, zbytecne komentare, komentare nikdy nic nezmeni. Je treba neco delat. Jenze p. Davidovi zrejme toto take vyhovuje. Cenu maji jen zahranicni komentari. Jak to chodi tady, to vsichni rozumni lidi vedi. Jenze se nic nedela - a tohle NEDELANI nikdy tento rezim nezmeni. Zmeni se jen to, ze bude 20 a pak 30 komentaru denne. Ritime se do zahuby a - piseme komentare.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tak nějak to je, anonyme 18.46. A navíc, ty diskuze vydělávají. Právě ten počet diskuzí, znamená "čtenost" a reklamní společnosti ( reklamy lítají všude okolo) podle toho platí. Takže je to velice fikaný systém -lidem se podsouvají nasrávací články, povoluje se diskuze ( kromě k článkům o cikánech) do toho operují externí pracovníci redakcí jakožto "diskutující" a provokujou ještě k většímu množství diskuzí. Tak všechny ty žvásty vydělávají - proč myslíte, že je těch webů a článků tolik? Právě tak, jako "chudoba" lidí vydělala různým lichvářům, advokátům, a exekutorským šmejdům miliony, tak lidská blbost, nasranost, a závislost na čtení bulváru a internetové publicistiky vydělává tomu obrovskému množství mediálních skřetů. Kdo myslíte, že by to jinak ufinancoval? Kdo myslíte, že je platí? A máte pravdu i v tom, že přikovat lidi k počítačům, udělat z nich domácí dřepáky a závisláky, bylo taky zadání. Proto byli chlapi vypuzeni z hospod, kde se scházeli naživo - tím pokryteckým žvaněním o škodlivosti kouření a jeho zákazem. Hospody už neexistují, chlapi dřepí doma a ťukají do kláves - zadání splněno.

      Vymazat
    2. 18:46 Neptejte se, co udělá "Nová Republika" pro vás. Ptejte se, co vy sám můžete udělat pro skutečně novou republiku.

      Vymazat
  14. Jaké zlepšení!!!Postavit Unimo buňky kolem dálnice a pracovat v nepřetržitém provozu 365 dní v roce a celý pobyt si zaplatit.Věřím že by si příště rozmysleli jít do Basy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s Vámi souhlasím.

      Vymazat
    2. Jen prakticky by to bylo malinko obtížně realizovatelné.

      Vymazat
  15. Pane doktore, užívejte si svobody a nevyčnívejte z davu, to nikdy není dobré. V.J.Horák

    OdpovědětVymazat
  16. Ty hnusny zlodej Rath ! Jdi do hajzlu previte.dals se s chytit,vypadni ze zivota ceskeho lidu,nemas tam co delat !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co ten Rath ukradl?

      Vymazat
    2. 0.11,jestli Ratha chytli s krabici s miliony a nevedel je dolozit,byla to zlodejina!!Nebo myslite,ze se melouny ziskavaji jen tak?Nebudte najivni!Podle kladene otazky se zrejme pta primo pan Rath,ktery ani dodnes netusi,co s ve skutecnosti stalo.

      Vymazat
    3. 13:32 - Ne, byla to korupce. To je trochu něco jiného, ale také svinstvo!

      Vymazat
  17. 18:29 - Zmineny je zablokovan , ale to nic neznamena. Nas je zde 10 000.
    Nevim, ma-li na drogovou epidemii vliv Afganistan, nebo jizni a stredni Amerika.

    Ale vsem je velmi dobre znamo, ze na KONCENTROVANOU NENAVIST a rozdeleni zemi, jak vasi , tak nasi, maji nejvetsi zasluhy u vas "kavarna" a u nas washingtonska "bazina"/ Deep state, a obe skupiny se nikdy nesmiri s prohranymi volbami.
    A v pristich volbach dostanou NAPRASKANO jeste vice a jejich monopol na media bude zlomen !

    OdpovědětVymazat
  18. To, že je Pelikán jeden z největších zmetků v Babišově loutkové vládě není pochyb. To je ovšem vše v čem lze s Rathem souhlasit. Vězení není žádný zaopatřovací ústav. Nikdo tam dnes není o chlebu a vodě, přikován řetězy jako Jan Hus. Nářky Ratha na oděv, světlo, málo pohybu atd. jsou zcestné. Naopak. Vězni by měli tvrdě pracovat a mít lidsky přijatelné leč spartánské životní podmínky. Jen tak může mít trest svůj odstrašující efekt.

    OdpovědětVymazat
  19. Pro 18:29 ....Trochu mythologie - indianske na pobaveni.

    Pred mnoha tisici lety, prijel na dovolenou do Ameriky SATAN ! Kdyz se zatoulal na jiho zapad, tak ho tam zmlatili certi daleko horsi, nez byl on sam !

    Byl to kmen APACHE ! (Ktereho ovencil Karel May kvetinami "cnosti", napr. Vinetou.)

    Satan se z tech APACHE podelal, a podelalny utikal do stredni a jizni Ameriky. Cestou postracel mnoho satanskych "pamlsku", jako je Psilocybe mexicana, strofaria cubensis, mescakine, , Peyote atd.

    Mistni z techto satanovych "pamlsku" vymysleli 16 druhu jidel, ktere kdo okostuje leze po ctyrech , obcuje s Bohybnemi, toula se vesmirem a zasadne neuznava nejakou autoritu. Kazdy policajt je pro drogare trpaslik a nema zadnou autoritu. Proto mu vzdy napraskaji jako Indiani Satanovi a zavrou ho. S politikou to vsak nema nic spolecneho. (Take tam na jiho zapade ziji CHMELEONI a ti jsou ve znaku "kavarny". Jsou skaredi a meni barvy dle potreby.
    Takze Afganistan je v tom asi nevinne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Afghanistán je v tom určitě nevinně. Vinní jsou Amíci, pod jejichž ochranou tam produkce drog vzrostla ne 2x, ani 5x, ale 45x proti roku 2001, před vpádem USA. Jak je možné, že tomu není naopak, když tak bojujete proti drogám?

      Vymazat
  20. Vězni by měli makat, aby si basu zaplatili. Je trapné, když někdo někomu zabije nebo okrade příbuzného a on mu pak přispívá na fešácký kriminál. Podle Ratha by se jim měl asi platit hotel, nejlépe pětihvězdičkový. Já bych jim dal suchej chleba a vodu a ono by je přešlo se tam neustále vracet.

    OdpovědětVymazat
  21. Čtenári Nove republiky padaji az po hubu do pékneho bahna.Dr.Sladek by mel radost.Pan doktor Rath ,podobne jako řidic Smetana poznali na vlastni kuzi rozkose nasich veznic.Z kanape muzete tezko posuzovat.Z hospodske zidle je vsechno jasne .

    OdpovědětVymazat
  22. Už jsem to tady jednou psal. Co s vězněma? Mám na mysli zejména recidivisty. Jednoduše udělat smlouvu s Ruskem něco jim zaplatit a vyvézt je na sibiř. Tam by si museli postavit bydlení a celou dobu kdy tam není zima makat aby bylo dřevo na zimu a něco si vypěstovali nebo ulovit na přežití zimy. Za prvé bychom o nich už nikdy neuslyšeli a ti ostatní by si dali pozor aby nemohli být zavření. Jak prosté. Myslím že ta orientace na východ není marná.

    OdpovědětVymazat
  23. Pelikán je další nedůvěryhodný člověk jako stropnický oba do ano nepatří top09 by jim seděla akorát.

    OdpovědětVymazat
  24. Za 450 milionů koupíme vepřín, abychom ho za 200 milionů zbourali
    Za 450 milionů koupíme vepřín, abychom ho za 200 milionů zbourali

    "Za peníze daňových poplatníků, těch, kteří je poctivě museli odvést na svých daních, a my za 450 milionů si nakoupíme podnik, abychom ho za dalších 200 milionů zlikvidovali," bouřil proti rozhodnutí Sobotkovy vlády o vepřínu v Letech Vojtěch Filip.
    Předseda KSČM Vojtěch Filip
    7.prosinec 2017 - 08:18

    "A víte, co mi nejvíc vadí? Že v rozpočtu nemáme na to, abychom přidali do nemocnic, do škol. Mluvíme tady o tom jako o něčem zvláštním. Ale stát našel dostatek prostředků na nákup něčeho, co bude likvidovat. Nemohl jsem reagovat přímo na pana poslance Karla Schwarzenberga, tak si to dovolím říct teď. Víte, já tu situaci v Letech velmi dobře znám. Nakonec jsem zvolen v Jihočeském kraji, jezdím tam pravidelně a nemám s tím problém navštívit to místo, na rozdíl od jiných, kteří o tom rádi mluví, a ještě jsem je tam neviděl při žádné příležitosti, natož 9. nebo 8. května," upozornil na výkup za účelem zbourání vepřína v Letech předseda KSČM Vojtěch Filip.

    "To zařízení firmy AGPI není na žádném pozemku, který byl na původním místě toho pracovního tábora. A jestli tady byla výzva k tomu, abychom přeci nějakým způsobem odškodnili to, jak to dělali Češi vůči Romům, nezlobte se na mě, to mi připadá výzva mimo realitu. Já nebudu nijakým způsobem opravdu vyhrocovat projednávání státního rozpočtu České republiky na rok 2018, protože ten nákup má být proveden letos. Zatím to neschválilo ani 100 % akcionářů. A byl bych nejradši, kdyby ne ti menšinoví akcionáři zablokovali zápis majetku, ale byl bych nejradši, kdyby ministr financí se rozhodl, že tu smlouvu nepodepíše, anebo když už ji bude muset podepsat, protože musí respektovat usnesení vlády, že dáalespoň žalobu na relativní neplatnost té smlouvy. Víte proč? Protože si nedovedu představit, že bych ze svých peněz, a to nejsou peníze vlády České republiky, to jsou peníze daňových poplatníků, těch, kteří je poctivě museli odvést na svých daních, a my zlikvidujeme... za 450 milionů si nakoupíme podnik, abychom ho za dalších 200 milionů zlikvidovali. Tak já nevím, jestli máme 650 milionů na vyhození. Já bych těch 650 milionů chtěl vidět na tom, jak se například modernizuje nějaká nemocnice, nebo že dáváme ty prostředky například na výzkum a inovace," pokračoval v projevu předseda KSČM.

    "Ale lži, které jsem tady slyšel, mi opravdu vadí. Opravdu bych doporučoval všem, kteří o tom mluví, aby se tam jeli podívat. Je to důstojné místo. Je důstojně upravené. Vložili jsme do toho mnoho prostředků. A jsem přesvědčen, že stát nemá nakupovat výrobní zařízení proto, aby ho zlikvidoval. Když už si stát něco koupí, tak by to mělo být něco, co bude moci využívat a co může vrátit v nějaké skutečně státní povinnosti svým občanům. Jsem o tom hluboce přesvědčen, protože někdo bude muset tu výrobní kapacitu nahradit. Možná že se najdou ochotné ruce v sousedním Bavorsku, ve Spolkové republice Německo, že nám rádi ty vepříky dodají. A kdo bude tedy dál vyrábět u nás? Budeme si stěžovat, že jsme montovnou? Nebo co budeme dělat? " ptal se dál předseda KSČM Filip poslanců a toho času ještě členů úřadující vlády.

    "Já to považuji za nemorální krok. Nikoli morální krok, ale nemorální krok. A nedovedu si představit, že by stát něco takhle dál dělal. Opravdu si nedovedu představit, že pro sanaci nějakého podniku, který je důležitý, byť by měl být následně zprivatizován, stát vykoupí určitou výrobní kapacitu, zasanuje ji a potom buď ji bude dál provozovat, anebo ji prodá, protože není přesvědčen o tom, že by byl on tím nejlepším organizátorem té práce. Ale nakupovat něco pro likvidaci, to jsme opravdu za hranou toho, co si stát má dovolit," uzavřel svůj projev předseda KSČM Vojtěch Filip 5. prosince 2017 v Poslanecké sněmovně.


    (ps, Poslanecká sněmovna, Prvnizpravy.cz, foto: ps

    OdpovědětVymazat
  25. Už to bylo několikrát pod podobnými články napsáno a pořád se tváříte jako byste o tom nevěděli. Když Karel 7. Šláfnberg takzvaně zrestituoval zámek Orlík, s hrůzou zjistil, že při vhodné konstelaci tlaku, teploty a směru větru je na zámku rychna z vepřína. Tak to prověřoval, řešil a nakonec vymyslel, že by se jako vepřím měl zrušit, protože by tam mělo být pietní místo pro oběti otrocké práce, kterou jeho předkové využívali, aby ušetřili a nemuseli zaměstnávat lesní dělníky. Podle mého by měl ten vepřím koupit na vlastní náklady kníže Karel 7. a na vlastní náklady tam postavit ten památník, aby alespoň trochu odčinil, co jeho předkové napáchali.

    OdpovědětVymazat
  26. Srovnávat vězení s koncentračním táborem je neporovnatelné. V koncentrovaných místech, koncentrácích (i v Letech) byla celá řada nevinných lidí, kteří museli pracovat, poslouchat a byl na ně vyvíjen psychický a fyzický nátlak, za přestupky byli mnohokrát biti.Rozhodně tam neměli posilovny, společenské místnosti, zajištěnou hygienu, knihovnu, hlavně museli pracovat a zhnilé banány by pro ně byla pochoutka! Navíc naše vězeňství je založené na převýchově odsouzeného a to i když tam bude po dvacáté, důsledný trest je druhořadý.

    OdpovědětVymazat
  27. dodatek k 400 vykup 200 zbourani 20o gelopogicky pruzkum 200 novy pomnik 100 parkoviště restaurace plus 100 evromentalni naučny park a socialni zařizeni plus zaměstnanci jejich počet se neda odhadnout stejně jako platy a nekonečna delka pusobeni plus zřizeni ministerstva pro utiskovane menšiny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. berte to tak, že Česko bude muset vepříny zlikvidovat tak jako tak, neboť v muslimské Evropě bude vepřové maso zcela zakázáno

      Vymazat
    2. Památník v Letech má stát prý 300 milionů. Je to prosím Vás možné? To bude něco takového jak ta socha u Volgogradu - ta byla zřejmě levnější. To je něco takového jak jsem dnes slyšel v ČT 24 dneska že bombardování Prahy v roce 1945 v únoru se stalo navigační chybou. Emeričané si spletli Prahu s Drážďany. Přišlo o život 700 lidi. Prosím Vás je tohle možné? V jaké vzdálenosti leží obě města? Je možná taková chyba? Zajimavé, takový dotaz ale z úst redaktorky nepadl. Holt, asi mozková masáž.

      Vymazat
  28. Srovnávat "český" koncentrák s německým je neporovnatelné. Stačí si jen najít fakta o počtu útěků z Let a porovnat je s počty útěků z Mauthaussenu nebo z Dachau aj., popřípadě s tresty za tyto útěky. Kolik "děr" bylo v oplocení v Letech, už těžko někdo spočítá, ale jinde nebyly žádné. Samozřejmě hygiena a hromadná onemocnění, tak to bylo možná na podobné úrovni. Ministr Pelikán je schopný rétor, ale o dalším, jak by řekl jeden náš naštěstí zneuznaný, krom Phy, velikán - to nevím. Andrej však i takového ve vládě potřebuje a bohužel nemá kouzelný proutek na vyřešení veškerých problémů najednou. Na závěr volám, že ČSSD, pokud neprojde dostatečnou katarzí nesmí do vlády. Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
  29. Jestliže soudruzi Posselt a Herman s Bělobrádkem na sjezdu sudetských (nikoliv českých) Němců rozhodli, že Lety byly koncentrák, tak to bude koncentrák a basta fidli! Stojí za nimi nejenom celá KDU-ČSL, ale i církev svatá. Amen, přesněji amen s námi beznabohy :-)

    OdpovědětVymazat
  30. S těmahle pelikánama, babišema, stropnickejma a jak se v té skavdře všichni tihle exoti jmenujou, ještě užijeme, až lidi zjistí, jak je tahaj za nos. Já myslím, že to již tuší, ale zatím tomu nechtějí uvěřit, aby nevypadali jako blbci, když jim dělali užitečný idioty. Ale to je normální lidská reakce.

    OdpovědětVymazat
  31. V USA je pozavíráno 25 % všech zavřených na této planetě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to policejní stát, ale pořad k němu vzhlíží spousta neinformovaných, rovněž na světě myslím že vede v počtu věznů na 100 tisíc jeho obyvatel - pokud se nemýlím tak počet věznů dosahuje 2,7 milionů, je rok od roku vyšší. Věznice jsou privatizované a dostávají dotace od státu. Aby ty dotace byly využity patrně to funguje tak, že podobně jak u nás ve školství jsou peníze na jednoho studenta, tak školy se snaží nabírat co nejvíce studentů, tak v Emerice se snaží nabírat vězně - zavírají kdekoho, to jest jen co jim dovolí zákony. Není nad privátní služby, privatní věznice a privátní školy - ty poslední též mají čím dál tím vyšší úroveň.

      Vymazat
    2. 22:47 Nahrazují kvalitu kvantitou. Zavírají nepravé. Největší zločince v USA pořád ještě nikdo nestíhá.

      Vymazat