Reklama

.

.

neděle 25. února 2018

Ohrožení Ruskem? Ať hovoří fakta!

Jaroslav Loudil
25. 2. 2018
Státy NATO a EU neustále straší  -"ruskou hrozbou" . Rusko prý usilovně zbrojí, Rusko se nás chystá napadnout, naše jednotky jsou slabší a málo vycvičené, ...atd, atd.  Je však dobré  znát realitu. Proti Rusku stojí vojenský blok tvořený : USA, Kanadou, Japonskem a evropskými členy NATO. Jaký byl loni poměr velikosti ekonomik těhto soupeřů ?? Nominální HDP západního protiruského BLOKU byl asi 43 bilionů Dolarů  ,Rusko mělo HDP  jen 1,5 bil. USD a bylo na 12 místě na světě, až třeba za Indií, Itálií nebo Jižní Koreou.  
Obrázek: Rusko chce válku, podívejte se, jak blízko je jejich země našim vojenským základnám.


Ekonomika NATO a Japonska je dnes  28 krát větší jak HDP Ruska !! A jaký je poměr obyvatel ?? EU má 510 milionů, USA s Kanadou - 390  a Japonsko 126 , tedy více jak 1000 milionů ,Rusko má jen 146. BLOK Západu má 7 krát více obyvatel  jak samo Rusko.  A jaký je poměr vojenských výdajů ??  NATO s Japonskem vydává přes 1000 miliard Dolarů  ,Rusko jen 85 miliard, tedy  12 krát méně !!

P.S.  Západ má 28 krát větší ekonomiku, 7 krát více obyvatel   a vydává na zbrojení 12 krát více jak Rusko. Pokud bychom tedy měli uvěřit  oněm zoufalým nářkům o tom, jak nás všechny Rusko vojensky ohrožuje , nesměli bychom znát výše uvedená fakta. V jejich světle má ovšem pravdu Putin, když tvrdí, že RF ohrožuje stálé rozšiřování NATO na Východ  a že je Rusko pod tlakem. Má-li totiž někdo 28 krát !!! větší ekonomiku jak soupeř a  má přitom stále silně naděláno  v gatích, pak lze celé to slavné NATO považovat jenom za bandu  novodobých šašků. A nebo nám tu naše propaganda parádně lže! Jiná možnost není.



https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(nominal)

68 komentářů :

  1. Vivat Rusko - mocný ochránce světového míru!
    Hráz vůči teroristickým a válkychtivým USA a jejich poskoků!
    • www.youtube.com/watch?v=8kqgjnfriUc (voj. vyznamenání SSSR)
    • cz.sputniknews.com/svet/201604172837660-posileni-ruska-armada-vojaci-usa
    • https://cz.sputniknews.com/svet/201711086246402-rusko-nove-zbrane-fyzika-data
    • https://cz.sputniknews.com/nazory/201511061599323-media-ctyri-priznaky-rusko-nato
    • https://cz.sputniknews.com/svet/201601051930290-ruska-armada-modernejsi-nez-myslite

    OdpovědětVymazat
  2. Propagandističtí blbečci, rusáčtí soudruzi Loudile a Davide, Rusko nás vojensky vůbec nijak neohrožuje právě proto, že jsme silní uvnitř NATO.

    NATO se rozšířilo v minulosti na východ právě proto, že sousedi Ruska měli z Ruska oprávněný strach.

    A ano, máte pravdu, ekonomika Ruska je opravdu trpasličí a stojí za hovno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane bože ty jsi wůl.

      Vymazat
    2. 12:39
      Za hovno stojí uASSacký okupanti a tvůj zbytečně k výskyt ty hulibrku!

      Vymazat
    3. :) Co bereš. to je určitě supr matroš

      Vymazat
    4. 12:46 až 13:48
      Souvislou větu či dokonce snad nějaký argument nebo myšlenku vyplodit schopni nejste, ubozí rusáčtí roztleskávači? S čím konkrétně nesouhlasíte?

      Vymazat
    5. 14:09
      A co má znamenat ten tvůj zbytečně psanej havlozvratek ty geniální spisovateli??!!!!!
      Stejný pindy a zpocený plky jako udavač Havel!!!!:-))))

      Vymazat
    6. Chtěl bych všechny upozornit,že ve 12:39 se mezi přispěvateli objevil utečenec z Bohnic. Mate-li někdo telefonní číslo na pana doktora Chocholouška, laskavě mu to oznamte.

      Vymazat
    7. Re (12:39):
      Dost si ve svém výkřiku na adresu autora a redaktora protiřečíte, ale budiž. Když už na víc než zlostné urážky nemáte.
      A že sousedi měli strach z Ruska?, a dokonce i oprávněný(!!)?
      Prosím vás, a čím byl ten strach tedy opravňován?
      Cožpak po rozpadu SSSR kdy některý z vedoucích představitelů Ruska vyhrožoval Západu (či Východu, Jihu ..) nějakou válkou?
      To přece nebyl Putin, kdo dal přes interview pro kterousi západní agenturu světu vědět o odhodlání USA zakroutit ruce těm, kdo nebudou po vůli jejich politice globální hegemonie a výlučnosti! Výlučnosti ýbrmenčů, domněle podložené samou Prozřetelností!! (i ten Hitler trpěl podobnými představami) ...
      A naopak, byl to Putin, kdo po Mnichovské bezpečnostní konferenci (r. 2007) několikrát opakovaně navrhoval deeskalovat voj. soupeření a nahradit jej vytvořením rozsáhlé euroasijské ekonomicko-politické zóny a hospodářskou spoluprací ...
      Jak mu odpověděl Západ jistě víte, píše o tom i autor článku. Může se pak kdo (nevypatlaný) Rusku divit, že buduje své obranné systémy a vráží neskutečné peníze do nových zbraňových systémů?
      Dvakrát bylo v posledním století to Rusko Západem napadeno a po dvakrát ničivě zpustošeno.
      Dělá proto pochopitelná a správná rozhodnutí, když se nehodlá nechat opět překvapit se staženými gatěmi.
      Jediné, čeho se tedy Západ musí (a skutečně oprávněně!!) obávat, je to, že ruská odplata za agresi (kohokoliv) proti jeho územní svrchovanosti bude ničivá.
      Saakašvili by vám o tom mohl mnohé povědět.
      A i vy jistě alespoň tušíte. To však nemá s ruskou hrozbou ve vašem pojetí zhola nic společného. Přiměřená odplata za napadení je obecně považována za spravedlivou, ať již ji za ohrožení (agresivní politiky Západu) považujete či ne.

      Vymazat
    8. Proč na něj (12:39) reagujete? Nevidíte, že má problém s psaným textem? Článek není o tom, jestli Rusko někoho ohrožuje, ale o tom, že Západ neustále tvrdí, že je ohrožen Ruskem. Přitom to sám vyvrátil už v druhé větě. Je mentálně málo disponibilní.

      Vymazat
    9. 16,41
      A nebo dobře zaplacený. Ono tváří v tvář výše jmenovaným faktům, už může pohádkám o agresivním Rusku uvěřit pouze retardovaní jedinci. A nebo placení provokatéři. Ale ti "věřit" musejí, protože to mají v popisu práce.
      Netvrdím, že je zbytečné udávat fakta o výdajích na zbrojení a rozšiřování vojenské moci USA po světě. Ale jako naprosto zbytečné mi připadají reakce na zoufalé pokusy placených provokatérů a retardovaných idiotů.

      Vymazat
    10. Je typické, že se takový živočich jako 12:39, vyskytuje právě v dnešním nejdemokratičtějším systému, který je ten nejlepší ze všech možných.

      Vymazat
    11. Válku nechce Rusko ale USA. A v Evropě je z toho teď velký problém. Když tu v roce 2014 amíci práskli bičem a poručili evropským státům ať odprodaj polovinu strategických ropných rezerv, poskoci se mohli přetrhnout a páníčkům tím pomohli srazit cenu ropy na minimum. Jenže teď se blíží válka a Evropa je bez rezerv. Když je začne nakupovat, cena ropy se vrátí na sto dolarů za barel. Kde jsou ty časy kdy Evropa mněla politiky a ne tajtrdlíky.

      Vymazat
    12. 14:14
      Rudocancy užgrynadanýho čechomužika! Sám chcípneš někde pod mostem jako každá podobná komoušská zdechlina neschopná života bez nafetování prdy svýho kreténskýho liliputního fýrera z Kremlu:) Protože tvůj zkurvenej komoušskej fotr v tesilovým saku s nevkusným hadrem místo kravaty a smradlavejma haxnama v trapnejch hnědejch polobotkách se asi musel dost hřát přízní velkejch rudejch soudruhů co? Taky si se asi těšil na teplý místečko co po něm zdědíš a náhle do toho přikvačil ten vandrák chrchlavej v ošuntělých džínách a vytahaným svetru a udělal ti pořádnej rejhanec přes plány, co? To se frustrátskej smrade nedivím že z toho máš celoživotní trauma - Havel v každý větě:))) Tvůj fotr z toho asi zdech, co? Uchlastal se bez svý funkcičky, estaban jeden zkurvenej ... snad ho budeš záhy následovat!

      Vymazat
  3. Základně NATO v Kazachstánu a Uzbekistánu, jak máte na obrázku můžou věřit jen místní prasoudruzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Základna NATO je i v Rusku, soudruhu. To sou vjecy, co?

      Vymazat
    2. Ano, máte pravdu, Kazaši i Uzbeci amíky vyhnali, když zjistili, že válka v Afghánistánu trvá moc dlouho, je bez konce a slouží jen k tomu, aby bylo NATO vojensky přítomno ve střední Asii.

      Vymazat
  4. Jen jaderné zbraně zadržují loupežníky z usa. Vivat Rusko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to dělá i Severní Korea.Kdyby je neměla, dopadla by jako Husain i Kadafí.Bylo velké haló okolo Korei a us nyní stahují ocas, protože vědí, že by dostali po pysku.Budou to zkoušet dál i jinde.Měli by už dostat do rypáku, aby věděli, že ho nemají strkat tam,kde namají co dělat.Scénář mají stále stejný, vyhrožovat, strašit,svrhnout legální vedení států, nebo humanitárně rozbomvardovat.Zatím, že ve většině světa je mír můžeme děkovat Rusku i Číně.Tam, kde nastoupí americká demokracie,tam je to vidět.Lybie byla africké Monte Carlo a nyní je v "demokracii".Viděl jste někdo, jak to vypadalo v Sýrii jak to vypadá nyní?

      Vymazat
    2. 14:22
      O čem to tu motáš ty prolhaný blbe??? KLDR neměla jaderné zbraně celou svou historii s vyjímkou posledních cca 5 let a nikdo ji nenapadl i když by ji sfoukl jak svíčku.

      Vymazat
    3. Pozor, nebezpečný psychopat se po dvou hodinách, ve 14:39, opět objevil.

      Vymazat
    4. 15:10, nic to, my to chápeme. On (14:39) nechápe, že světová politika je vývoj událostí a ne statická záležitost. S tím na něj nesmíme, zastydl někde u občanské nauky ve 4.rocniku na ZŠ za komárů.

      Vymazat
    5. 14:39 se opět mýlí. Kdyby si Amíci byli jisti, že KLDR sfouknou jako svíčku, tak by už dávno do toho šly. Ale po Vietnamu se bojí a mají se bát čeho. Korea stále měla a má armádu, která dokáže kousnou daleko bolestivěji než vietnamská. Moc mne baví, jak do snahy jižní a severní části země o sblížení a spolupráci se Amíci pokoušejí do tohoto procesu (olympijského) vrazit vidle.

      Vymazat
  5. Bohužel,zase bude muset někdo dostat od Rusů po hlavě.
    Co jsou jim platné zbraně,když voják stojí za prd.
    Rus nebude tři dni jíst,ale bude bojovat,Američan,jak nedostane třikrát denně jídlo,drogu,nebojuje.

    OdpovědětVymazat
  6. Je jasné, že Rusko nikoho neohrožuje a ze střední a východní Evropy se stáhlo a v současné době má ve světě jenom dvě vojenské základny. A proč se neustále křičí o hrozbě ze strany Ruska? Je to proto, aby západní a hlavní americké zbrojovky mohli vyrábět víc a víc zbraní a měly větší a větší zisky. Myslíte si, že by Americký kongres schvaloval každý rok větší až astronomické částky na zbrojení, kdyby neexistovala žádná hrozba. Ona žádná reálná neexistuje. A když neexistuje, musí se vyrobit. Z dvojice států Rusko a Čína je lepší vše svalit na Rusko, protože Čína je pro USA obrovské sousto, hlavně uvalit sankce a vyhrožovat Číně by se USA silně nevyplatilo a okamžitě by to byl konec USA. Je proto lepší vše svalovat na Rusko a připravovat válku proti Rusku. Je ale fakt, že Čína válku proti Rusku nemůže přehlížet jenom z prostého důvodu, že po zničení Ruska by přišla na řadu Čína. V Evropě to v současné době připomíná stav před druhou světovou válkou, když Hitler před napadením Ruska v roce 1941 obsazením všech států Evropy tuto Evropu sjednotil proti Rusku, takže na Rusko v rámci plánu Barborosy zaútočil nejenom Hitler, ale byli to i Francouzi, Rumuni, Italové, Slováci, Rakušané a to všichni ve službách Hitlera. K tomu je nutné přičíst pomoc Švýcarska, které financovalo Německý zbrojní průmysl a také neutrálního Švédska, které svědomitě dodávalo Němcům celou válku tu nejkvalitnější železnou rudu. A jak se to podobá dnešní době. NATO je dnes ve všech Evropských státech a všechny státy jsou řízené USA a musí neustále zvyšovat výdaje na zbrojení a k čemu. Samozřejmě, když se zbrojí není to samoúčelné a zbrojí se na válku. Že na někoho zaútočíme a budeme to vysvětlovat obrannými úmysly to už známe jak to provedl Hitler při útoku na Polsko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zase blábol. Rusko nemá jen dvě základny jak lžete. Pokud vím jen z hlavy, tak má leteckou základnu v Sýrii, námořní základnu v Sýrii, základnu v Podněstří, leteckou základnu v Bělorusku a základnu v Kyrgyzstánu. To je jen co vím a nemusel jsem hledat. Určitě by se našly i jiné základny v dalších státech.

      Vymazat
    2. Ještě jsem zapomněl. Má také základnu na anektovaném Krymu. To je také na cizím území.

      Vymazat
    3. Blábole,proč má těch pár základen Rusko ví všichni, kolik jich má us a kde ví také všichni.Jde sice o počty, ale také o účel.Co má co dělat amerika v Černém moři, v pobaltí, sever afriky, Korea, Japonsko atd.?Ta jejich demokracie mi už leze krkem i jejich zastánci u nás.Je svoboda volného pohybu, tak kdo chce jejich demokracii, má možnost se tam odstěhovat bez problému. Nejhorší je vnucování něčeho, co většina národa odmítá.

      Vymazat
    4. 14:31

      USA má základny jenom tam kde je sami chtějí, nikde nikoho neokupují. Kdo si ty, že chceš určovat jak si mají dělat třeba pobaltské státy svou obrannou politiku???

      Když ti leze krkem demokracie tak táhni někam do Afriky. Tady je tě škoda. A neschovávej se za "většinu národa" ty sedmiprocentní komunistické hovado.

      Vymazat
    5. Pro 14.24+14.31 - Je zajimave to, ze i kdyz je minus 13, blbost stale kvete a ma dokonce 2 kvety!

      Vymazat
    6. 14:37
      Vyjmenuj ty základny uASSackejch okupantů ty rozkvetlá botanická zahrado a prestaň si dělat z huby hráč!

      Vymazat
    7. 14:37 Víš, Blbec se spíš pozná podle toho, že nedokáže rozeznat, že za situace, když Rusko podepíše mezinárodní smlouvu ve které garantuje hranice nezávislému státu Ukrajině a vzápětí svůj oficiální podpis poplive a dohodu poruší, tak jsou ostatní účastníci smlouvy oprávnění vynutit plnění smlouvy jakýmikoliv prostředky, tedy i vojenskými. Proto jsou asi ty základny NATO u Ruských hranic. Bylo by dobré, kdyby Rusko vrátilo Krym, a my jsme nemuseli prožít válku.

      Vymazat
    8. 14:55
      Krym banderovský svoloči nikdy nepatřil,takže prestaň opakovat ty havlosračky!!!!

      Vymazat
    9. 15:15 Krym byl dán Ukrajině na základě rozhodnutí nejvyššího politbyra SSSR.Když nevíš, tak drž hubu

      Vymazat
    10. 16:39
      Rozumíš psanému textu ty hovne???!!
      To,že Krym daroval Chruščov těm vlastním banderovskejch darebákům neznamená,že jim patřil od začátku..takže hubu drž ty mamrde!!!!

      Vymazat
    11. 16:54 seš jen tupoun a spostý hovado. Fakta pro tebe nemají žádnou cenu a meleš jen ruskou písničku a to falešně. Skoč do zdi

      Vymazat
    12. 17:16-

      1/ Ukrajina sama svým banderovským převratem porušila Budapešťskou dohodu
      2/ genocidním napadením rusky mluvících spoluobčanů na východu země porušila další zásady Charty OSN
      3/ reakcí v době neexistující legální vlády v Kyjevě bylo lidové hlasování o osudu autonomní republiky Krym. Lidé rozhodli o vystoupení ze svazku s Ukrajinou. To byl akt zcela legální a zachránil obyvatele Krymu od řeže, kterou následně páchal kyjevský režim na Donbasu s těmi upalovacími excesy v Oděse.

      A ještě poznámka: ne každý, kdo má jiný názor než vy, je nutně komunista či jak v nadávkách častujete své odpůrce. Nadávání a hrubost ukazují jen na velmi nízký intelekt a absenci vychování. Tím i vaše "argumenty" jsou nevěrohodné, protože pocházejí od zjevného hlupáka a grobiána.

      Leo

      Vymazat
    13. 14:40 Jen pišti víc ty sobotkovskej muslimofilní posránku jehož zdechlej fotřík pjel kdysi v rámci družby s DDR spolu Merkelkou ve sboru pionýrů: "Buď vsjegdááááááááá búúúúúúúúúděěět něěěěěba, buď vjegdááááá búúúúúúděěět sóóóónce ..." :))))) Ach vy komoušský prasata, kdy už konečně zdrhnete do toho Rusácka, co? Třeba vám tam Putler poskytne nějakou tu azylovou kvótu někde na Sibíři a možná i příděl jedovatý pěny do koupele!:D:D:D

      P. S.: Sprav si už to "R" konečně, ať ty tvý skřeky rudýho dementa začnou aspoň krapet dávat smysl.

      Vymazat
  7. 14:24
    Tak a teď nám vyjmenuj ty okupantský základny uASSackejch kriplů....ale všechny!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A proč ? Já jsem rozporoval oblíbenou místní lež znovu použitou anonymním 13:17, o tom , že Rusko nemá základny na cizích územích. uASSackejch základen se má poznámka netýká.

      Vymazat
    2. Pro 14.35
      Ano, máš pravdu, usa má základny jenom tam kde je sami chtějí,nikde nikoho neokupují.To je jejich i tvá demokracie?Blbe,nevíš,co píšeš,ty většino národa.

      Vymazat
    3. USA vojenské základny25. února 2018 20:58

      14:31 - Zde jsou USA základny. Pilně studuj:
      • www.novarepublika.cz/2018/01/v-usa-proti-vojenskym-zakladnam.html
      • https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_americk%C3%BDch_letadlov%C3%BDch_lod%C3%AD
      USA vojenské základny v zahraničí jsou hlavními nástroji imperiální globální nadvlády USA. Je to konstatování konference „Koalice proti americkým zahr. voj. základnám“, která byla 12.-14.1.2018 v Baltimore, Maryland USA.
      USA základny NEJSOU k obraně americké národní nebo globální bezpečnosti. Jsou to voj. projevy USA narušující život suverénních zemí jménem dominantních finančních, politických a vojenských zájmů vládnoucí elity USA.
      Podle oficiálních informací poskytnutých MO USA a jeho centrem Defense Manpower Data Center (DMDC), stále působí asi 40.000 amerických vojáků na 179 amerických základnách v Německu, více než 50.000 vojáků na 109 amerických základnách v Japonsku a desítky tisíc vojáků funguje na stovkách základen po celé Evropě i v Jižní Koreji!
      Podle oficiálních informací stále působí 40.000 amerických vojáků na 179 amerických základnách v Německu, více než 50.000 vojáků na 109 amerických základnách v Japonsku a desítky tisíc vojáků funguje na stovkách základen po celé Evropě. Více než 28.000 amerických vojáků je přítomno též na 85 základnách v Jižní Koreji, kde jsou od roku 1957.
      Spojené státy mají také své základny, resp. NATO, v nejméně 150 zemích a vojáky prakticky po celém světě. Podle posledního zveřejněného počtu, americká armáda v současné době obsazuje 686 základen v padesáti amerických státech a ve Washingtonu, DC. K tomu je mnoho známých amerických základen v Kosovu, Kuvajtu, Kataru, v Izraeli a Saudské Arábii. Celkem je ve světě přes tři miliony vojáků US Army…

      Vymazat
  8. 14:41
    Protože seš sračka májová a dovedeš o těch uASSackejch okupantech jen lhát!!!!!
    Leda idiot může věřit,že v Německu a Japonsku i jinde po světě jsou blahem bez sebe z přítomnosti těch kriplů!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:48 No, třeba si říkaj, že by je mohl nahradit kripl ruskej.

      Vymazat
    2. 15:05
      Ty seš neskutečný vemeno z kachny!
      Takže od roku 1945 Německo a Japonsko blahem vyrovná,že je ta uASSacká svoloč okupuje??!!!
      Ty už chlastáš víc,než Havel a Kalousek dohromady!!!!:-))))

      Vymazat
    3. 15:12 Zajeď klauso-merkelskej pšouku, co se furt vysouvá z lejnolíhně škarednýho kremelskýho židočekisty s krysím xichtem a odtáhni za nim do toho Rusácka. Třeba ti tam teplej Putler poskytne nějakou tu azylovou kvótu někde na Sibíři a možná i příděl jedovatý pěny do koupele lžinegerskej mongoloide! :D:D:D

      Expertům se spektrometrem trvalo pět minut zjistit že jsi pouze smrdutý pšouk z Putlerovy prdele!:D:D:D

      Vymazat
  9. Jak vždy psával profesor N.Parkinson, dokud bude mít Rusko jaderné zbraně a dobré dalekonosné rakety (totéž i USA),pak další světová válka nebude a ani není možná. A jen pro zajímavost, Rusové vyrábějí zbraně a ochranné prostředky téměř 10 krát levněji než se vyrobí v USA. Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
  10. Ano, úvodní foto, na mapě jasně ukazuje, že se Rusové nebezpečně roztahují po celé planetě a ohrožují tak světový mír. Naopak USA vývozem svoji demokracie naši zemi maximálně ochraňují, dokonce tak moc, že po jejich odchodu nezůstane nikde na kameni kámen.

    OdpovědětVymazat
  11. NENI dulezite, mate-li vase sympatie na vychode, ci na zapade !
    Je vsak velmi dulezite VEREJNE UKRIZOVAT toho nedomrdka (12:49, 14:48, 15:12) verejne na Staraku !
    Jeho podradnost a primitivni hulvatstvi cni az do nebe.
    A projde mu to ! Jinym neprojde NIC ! !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:05
      Zmlkni havlobukvický HULIBRKU !!!!

      Vymazat
    2. 16:56 Furt tu prdíš, lejnere putleryči? Těm skřekům není stejně rozumět, lžidonegerskej mongoloidní rudej blekotale :D:D:D

      Vymazat
  12. 14:55
    Blbec se také pozná podle toho,že neuznává,že když Amerika dohodla s Gorbačovem nerozšiřování NATO směrem na východ a nedodržuje tuto dohodu,tak nezbývá Rusku nic jiného, než nějak reagovat.Zvládl jste to pohopit?Nebo je to na vás moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rád bych se tedy prosím dozvěděl, jakou dohodou, smlouvou, nebo deklarací se k tomu zmíněná Amerika zavázala a kde byla podepsána? Je vůbec pravda, že taková dohoda existuje, nebo jde jen o folklór, stejný, jako že Rusko nemá zahraniční základny?

      Vymazat
    2. 16:57
      BINGO!!!

      Vymazat
    3. 16:57
      Bohužel,dohoda měla být gentlemanská, tedy ústní.
      Bohužel,starý Křoví lhalo,že se mu od tý huby práší ještě doteď!!!!!

      Vymazat
    4. Aha. Takže folklór.

      Vymazat
    5. 16:57
      Dohoda byla uzavřena mezi Reaganem,G.Bushem a Gorbačovem.
      To Bush potvrdil ve svém projevu v americkém Kongresu v r.1990.
      To že není písemný dokument,neznamená,že by neměla být dodržována.

      Vymazat
    6. 16:57, byla to stejná dohoda, jako s Ukrajinou. V anglosaském světě platí uzavření dohody ústně a Rusko to akceptovalo. Dokonce se při setkáních hovořilo o tom, že Rusko by se mohlo stát členem NATO, anebo alespoň těsně participovat. To bylo v letech, kdy bylo Rusko na kolenou a jen se čekalo na jejich pád. Tehdy byl odhad, že následující občanská válka by mohla trvat tak 4 - 5 let a vybila by značnou část obyvatelstva. Což bylo samozřejmě velice žádoucí, a normálně se o tom veřejně psalo. Počítalo se s tím, že by se Rusko mohlo opětovně zalidnit migranty z Asie a hlavně Afriky, převážně muslimy. Tohle také bylo běžné téma tisku let devadesátých. Už se všem dělaly loužičky z tekoucích slin na tím obrovským soustem, snem všech eurodobyvatelů - Ruskem.

      Když tu náhle jakýsi Putin. Malý, připlešlý, tichý, nenápadný... Pamatuju na žertovné scénky, "who is mister Putin?". Největší problém vítězové tehdy měli, jak mu odebrat kufřík s jadernými klíči, jesli ho dá dobrovolně... přece jen rakety jsou rakety, ale všichni byli přesvědčeni, že Borja Vodka Jelzin nezklamal a v Kremlu sedí ten správný muž.

      Neseděl.

      Vymazat
    7. 18:24 KYDY.

      Vymazat
    8. 17:54 Ta dohoda byla uzavřená a platí a je dodržovaná! Šlo v ní o to, že Moskva bude souhlasit se sjednocením Německa za předpokladu, že se základny NATO neposunou na území bývalé DDR. A taky se tam neposunuly. Pobaltské země tehdy chránil SSSR! A ten se v rozporu se všemi dohodami rozpadl. Proto musely země NATO převzít ochrany pobaltských zemí samy, aby se nestaly obětí agrese putleroffského Chujlostanu!

      Vymazat
  13. NEHLEDEJTE U TĚCH, JIMŽ CHYBÍ ARGUMENTY, FAKTA A ZDVOŘILOST A NAOPAK JSOU NABITI ADEHADÉ, ŽE DODAJÍ ASPOŇ DROBŇOULIČKÉ LITERÁRNÍ DÍLKO A NE PODOBENKU STAVU SVÉ MYSLI A SRDCE. Ale dobrý studijní materiál pro psychiatry!
    Pokud jde o tu dohodu o nerozšiřování agresívního NATO na východ, tak ta byla gentlemanská. Ale očekávejte od pohrobků Hitlera a nositelů nového rasismu čest? Ti tak s oblibou podepisují Mnichovy! Tož Gorbačov byl v tomto směru skutečný blb, že naletěl podvodníkům z Washingtonu.

    OdpovědětVymazat
  14. Víte, pochybuji o tom, že by byl Gorbačov blb, a že by nevěděl co dělá. Zrovna tak existuje logický řetězec vzájemně navazujících souvislostí, určujících, že Mnichov byl pro Francii a Anglii jediným správným a možným řešením.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta paralela s Mnichovem je zajímavá: bylo jiné řešení, aby se zabránilo 2. světové válce, než Mnichovská dohoda? Proč Francie a Anglie jely do Mnichova? Pro dobro lidstva? Tomu snad nikdo nevěří. Mnichov a poté zrada Polska, když bylo napadeno Německem, ukazuje na něco zcela jiného. Francie a Anglie Mnichov potřebovaly - v zájmu služeb kapitálu a jemu vlastního imperialismu. Obě země doufaly, že válka z Polska přeskočí do SSSR a že bude SSSR sice poraženo, ale Německo nebude vítězem, neb přikvačí Anglie s Francií, dorazí Německo a opanují území SSSR - tak báječné kolonie neměly oba státy ani na Středním Východě, ani v Africe či Americe. Tedy byl to imperialismus Velké Británie a Francie, které kalkulovaly s tím, jak si nakradou z majetku druhých a ČSR či Polsko a jejich občané jim byly zcela fuk. Imperialismus tehdy i dnes se neštítil nikdy vyrobit miliony mrtvých, když to byl dobrý kšeft! Možná, že se dal ještě mír zachránit po porážce Polska, kdyby Velká Británie neodmítla smlouvu se SSSR o vzájemné pomoci v případě napadení Hitlerem. Odmítla a Hitler hned poslal do Moskvy Ribbentropa, aby uzavřel smlouvu o vzájemném neútočení! Nacistická diplomacie se ukázala chytřejší, než diplomacie Británie!

      Vymazat
    2. Zdá se, že jste přímočarý člověk. Tak je to správné. Mít své jisté a nepokoušet se dohlédnout příliš daleko.

      Vymazat
  15. Arabské jaro skončilo až na Ukrajině . Nikdy
    bych nečekal že západ rozpoutá občanskou
    válku u Ruských hranic . Rusko se musí bránit , bere si zpět Krym který ukradl Ukrajinec Chruščov . Byl to prezident ZSSR , kdyby vedel že benderovci opráší fašistické insignie proti kterým bojoval, tak by krym nechal Rusku .

    OdpovědětVymazat
  16. Gorbačova ještě všichni doceníme, můžeme si to připustit už i hned teď! Právě tou gentlemanskou dohodou dal Američanům šanci se zdiskreditovat - a zcela se mu to povedlo!

    OdpovědětVymazat
  17. Je zapotřebí býti bdělými a ostražitými.

    OdpovědětVymazat
  18. Možná se zde šermujete na bázi kavalerií.Základny jsou jsou pouze patnikem na který se vyčúral pes,aby dal najevo,že je teritorium jeho.Podstatné jsou ponorky vybavené jader.zbraněmi a satelity schopné zneškodnit konkurentovi a energie.výboje ničící informační system

    OdpovědětVymazat