Reklama

.

.

pátek 16. února 2018

Prohlášení Jana Kellera


16. 2. 2018
Server Nová republika uveřejnil text s názvem „Jak hlasovali naši poslanci EP o usnesení o klimatických změnách“ ZDE . Zmíněné usnesení je k dispozici ZDE. Já osobně jsem hlasoval pro toto usnesení. Několik čtenářů se následně vyslovilo v diskusi pod článkem v tom smyslu, že jsem zklamal jejich důvěru. Prosím čtenáře, aby si text usnesení přečetli.


Vyjadřuje se v něm znepokojení nad zhoršující se ekologickou situací řady regionů naší planety. Zdůrazňuje se nutnost zlepšit rozvojovou pomoc směrovanou do těchto oblastí. A především se mluví o tom, že není možno nadále tolerovat skutečnost, že ženy doplácejí na projevy ekologické krize výrazně více než muži. Proto je třeba zaměřit rozvojovou pomoc především na ně. V celém textu usnesení není obsaženo nic, co by poškozovalo zájmy České republiky.

Z těchto důvodů jsem hlasoval pro zmíněné usnesení a vážím si těch, jejichž důvěra v moji osobu trvá. Zároveň prohlašuji, že v žádném případě nestojím o důvěru osob, které podceňují závažnost ekologické krize, osob, které jsou proti poskytování rozvojové pomoci v krizových oblastech, a osob, kterým je lhostejné utrpení žen v těchto oblastech.

Jan Keller

117 komentářů :

  1. Pane Keller.
    Podstatou toho schválení,jak to někdo vysvětloval,může se v budoucnu jednat i o klimatické utečence.Jde i o to kolik budeme ochotni pomáhat a který stát na to bude mít.Jasně teď vidíme,že pro mnohé utečence,je snadnější jít za pomocí do rozvinutých států,než pracovat doma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Keller, tak ať vás příště zvolí ti, jejichž zájmy na náš úkor chráníte. Bude to Fair, ne?

      Vymazat
    2. 14:05

      Nemusíš mít péči, bobečku - profesor Jan Keller v příštích volbách do EP nekandiduje.

      Vymazat
    3. 14:51 Samozřejmě pitomečku, protože ví, že by se tam podruhé už nedostal. A za ty roky si nahrabal dost (500 tis. měsíčně)

      Vymazat
    4. 14:05 přesně tak, ať ho volí ti vohnouti, kteří si nastěhují ty hrdlořezy domů !

      Vymazat
    5. Pan Keller se tváří jako obrovský hrdina a přitom je to dušička prodejná a ještě se bude trapně vymlouvat...

      Vymazat
    6. Tam, kde hynuli Sobi - Čech se přizpůsobí!

      Vymazat
    7. Pan Keller se dělá hloupý a nikdy neuzná,že je to legalizace ekonomické emigrace jeji přejmenovánim na klimatické migranty.

      JE TO PRÁCE DIVERSANTKY JOUROVÉ KTERÁ CHCE PODRAZIT NAMI ZVOLENÉHO PANA ŠEFA HNUTI ANO!

      Ne nadarmo se dává fotit s panem Sorosem,který všude píše,že nikdy se mu nechce posuzovat následky svého jednáni-on si je prostě zaplatí.

      Je načase ,aby ho národy postavikly před soud s výsledkem

      ZABAVIT MU VŠECHNO JMĚNÍ,KTERÉ POUŽIVÁ K ROZVALU SYSTÉMŮ , VZNIKU VÁLEK, ANARCHIE A NEOMARXISMU DIKTATURY TZV HUMANISTŮ!

      Vymazat
    8. Vzhledem k tomu,že se stále hlasi neštastnici,kteři nevědi co je neomarxismus a diktatura humanistů at se na to podivaji.

      JE TŘEBA POŽADOVAT ,ABY POSLANCIÍ ČSSD A KSČM SVÉ ANO ODVOLALIÍ A PAN KELLER BY UDĚLAL DOBŘE KDYBY ODSTOUPIL HNED Z MÍSTA,KDE OBHAJUJE ROZVAL EVROPY!

      https://youtu.be/k1RasXw7iko

      Vymazat
    9. AHA,teprve ted lze chápat násilné šešroubování genderismu,což má pod sebou komisařka JOUROVÁ,která je tak opravdová diversantka ve vedeni voliči oblibeného hnuti ANO!

      Vymazat
  2. Nebylo tam pane Keller připsáno ještě něco malýma písmenama? Těm šmejdům se nedá věřit ani nos mezi očima.
    Přinejmenším k tomu bude ještě dodatek, pak dodatek k dodatku a pak tady budeme mít milion blackmanů z Nigeru.

    OdpovědětVymazat
  3. Pan Keller podporuje geoinzenyrstvi, rizeni pocasi. Nevadi mu kovovy vzdousek a neumi odlisit prirodni oblacnost od umele. Za tucne vyplaty z nich jiste nakupuje ve velkem zlato a stribro odsouhlasi a podepise vse. Nebo uz jste snad videli prase, ktere se necha odstavit od korytka?

    OdpovědětVymazat
  4. Pane profesore!
    Nepředpokládal jsem u člověka Vašeho vzdělání a politické reprezentace tolik naivity a neznalosti souvislostí.
    Klimatická agenda (byť nezpochybňuji pidiklimazměny způsobené člověkem), gender (byť sympatizuji s odhalováním femin) a lidskoprávní pomoc migrantům byly vládci světa vymyšleny před staletími, použity před desetiletími a staly se zbraní v rukou GP před lety. Pokud jste měl odvahu vstoupit do politiky tak ani Vás neznalost neomlouvá a neschopnost myslet (formálně logicky) diskvalifikuje. Doufám, že na moji výtku odpovíte, dáte si obsah onoho usnesení o KZ do souvislostí s průběhem poslední fáze babylonského projektu a Váš soulas s in"kriminovaným" usnesením odvoláte. Přeci jenom nejste Jan Hus, který svět nejenom znal, ale i chápal a proto si mohl dovolit tu výsadu NEODVOLAT.
    Váš volič Ďuro Trulo alias Somárik Sprostučký

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stanislav Sevecek16. února 2018 15:04

      Škoda, že nepíšete pod svým vlastním jménem. Takhle nevím, ke komu se se svým - totožným - názorem připojuji.

      Vymazat
  5. Pane Kellere skočil jste na špek.
    Jedinou prioritou je stabilní EU.
    To znamená, za prvé oddlužit všechny státy EU a pak teprve vymýšlet kraviny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pane anonymní 14.23

      Pletete si pojmy s průjmy.

      Priorit je více, to jen tak mimochodem, vše ale nasvědčuje, že tou největší prioritou je smazat "hranice dosud suverenních států" a veškeré dění v EU podřídit direktivám z "Bruselu". Spíš je snaha o rozdělení dluhů zadlužených států mezi ty málo zadlužené, tzn, rozmělnit dluhy . Již dnes jsou dluhy některých států NESPLATITELNÉ, takže oddlužení je vlastně nemožné!

      Vymazat
  6. Zajímalo by mě velice, kdo z pisatelů těchto komentářů četl ono usnesení. Nevím, kdo z pisatelů se může svým rozhledem srovnávat s profesorem Kellerem a kdo by ho tedy mohl označit jako naivního, tedy nezkušeného. Vytýkat europoslanci, že bere plat europoslance mi připadá hodně trapné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane David.
      Je to jen posvěcení EU,vměšovat se záležitostí cizích států.

      Vymazat
    2. Pane doktore,

      napadá Vás nějaké vysvětlení, proč většinu pisatelů příspěvků na Nové republice zjebně tvoří právě tento typ lidí?

      Vymazat
    3. pane Davide, je otázka, zda součástí usnesení byl pojem i klimatický uprchlík. Z jiných článků jsem dočetl,, že toto bylo rovněž obsahem. Známe politiky a víme, jak dokáží odpověď překroutit nebo upravit, aby vyšel s čistým štítem a budu přibližně citovat p. prezidenta, že pokud nejsou zapnuty kamery, mluví ten který politik úplně jinak než na kameru. Je spoustu chytrých politiků, kteří hlasují i proti svému názoru, hlavně když dál mohou pobírat vysoké platy a přilepšovat si ještě prebendami od těch, kteří tahají za nitky. Stačí zalovit v paměti, kteří politici se stýkají nebo se sešli se Sorosem viz např. p.Jourová a že by zrovna jemu záleželo na blahu našeho lidu obecně, tomu přece sám nevěříte. Mimochodem, mám jen středoškolské vzdělání, které mi nezabraňuje všímat si, jak kdo a o čem hlasuje v europarlamentu. Pravda, není to až tak směrodatné na rozdíl od toho, co se upeče v EK, nebo ještě ve vyšších patrech politiky viz řízená islamizace, respektive řízený chaos v Evropě pod heslem rozděl a panuj. Uzavřel bych to tím, že je nám všem povědomé pořekadlo, že ten nebo onen je tak chytrej, až je blbej, což neříkám, že platí u p. Kellera...

      Vymazat
    4. "A především se mluví o tom, že není možno nadále tolerovat skutečnost, že ženy doplácejí na projevy ekologické krize výrazně více než muži. Proto je třeba zaměřit rozvojovou pomoc především na ně."

      To jinými slovy znamená, že z Afriky do Evropy teď budou proudit ZCELA LEGÁLNĚ - respektive Evropskou unií samou budou dopravovány - miliony černých žen - jako klimatických uprchlíků. Vždyť to, že chce EU změnit termín imigrant na termín klimatický uprchlík A ZMĚNIT ILEGÁLNÍ MIGRACI NA LEGÁLNÍ - COŽ SE TÍMTO STALO! je snad již všem známo!

      Vymazat
    5. ..možná jako zástupce voličů
      když něco podepíši
      zveřejním co jsem podepsal.
      Pročpak to tak není ?*

      Vymazat
    6. Celé je to demagogie.
      EU nám vnutila podmínky
      kdy ze žen děláme levnou pracovní sílu.
      Kdy žena má stejně starostí uživit rodinu jako muž.
      Kdy se přemýšlí o dvouletých dětech do systému a kdy povinně v pěti letech dítě odevzdáte.

      Evropské usnesení
      je jen důkaz ničení našich rodin
      a intelektuálních žvástů.*

      Vymazat
    7. Já jsem od Kellera v Bruselu čekal víc. A vytýkat, že bere ten nehorázný plat je naprosto v pořádku. Neschvalovali si ho snad poslanci sami ? Pokud by ho schvalovali daňoví poplatníci, kteří to platí, tak potom to je OK. A nikdo mu nebrání, aby např. 2/3 platu dával na charitu jako prezident Zeman.

      Vymazat
    8. pane Davide, pan Keller projevil trestuhodnou neprozíravost.
      stačí si přečíst úvod oné zdravice lepšolidem celého světa od lepšolidu europy a je jasno. Pokud je v EP hlasování PRO spojeno s nějakými výhodami, není se co divit - rozumný Čech by se aspoň hodil na to hlasování marod, nebo šel čurat.

      Vymazat
    9. Pane Davide!
      Pokud si přiznáme, že Jan Keller není naivní a nezkušený pak si musíme položit otázku jakýže vlastně je, když většina příspěvků je k jeho postoji mírně řečeno kritická. Hlas lidu, hlas boží, ikdyby zazněl v delíriu, to si jako lékař zapamatujte. Protože kdo nedbá hlasu lidu ten pocítí jeho pěst (nedejbože jinou končetinu či nástroj). Takže jaký je pan Keller, když se podepsal pod globalistický vylhaný a zcela zástupný (plný prázdných frází) bluf?? Pokud to nebylo z naivity, ale zcela vědomě, pak je vlastizrádný (pardon proevropský) UI, který po mouřenínské aktivitě bude odejit. To by při svém vzdělání mohl jouroposlanec pan Keller alespoň tušit. No co dělat SocDem je takovými straníky zavalena, a proto skončí do roka a do dne na smetišti dějin (pokud ne podstatně dříve). Vždy mne fascinuje jak se lidé na rozcestí místo rozhodování o směru další cesty odkopávají.
      Ďuro Trulo alias Somárik Sprostučký
      P.S: těm co se jim nelíbí můj nick dám radu. Na netu je fšécko, nebuď malé děcko.

      Vymazat
  7. Zapamatovat si te šmejdi kterí hlasovali za invazi a dát je na praníř.Pepek Viskoč viléčený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrádní čeští europoslanci16. února 2018 16:45

      Jak hlasovali o klimatických uprchlících:
      • http://pravyprostor.cz/eu-otevre-hranice-pro-miliony-klimatickych-uprchliku
      • www.epshark.cz/clanek/396/jak-hlasovali-nasi-poslanci-ep-o-usneseni-o-klimatickych-uprchlicich
      • www.novarepublika.cz/2018/02/jak-hlasovali-nasi-poslanci-ep-o.html#more
      PRO: Keller, Poc, Poche, Sehnalová - ČSSD
      Kohlíček, Konečná - KSČM
      Niedermayer, Štětina - TOP 09
      Šojdrová, Svoboda, Zdechovský - KDU-ČSL
      Polčák - STAN
      Telička - ANO
      PROTI: Tošenovský, Zahradil - ODS
      Payne - SSO
      ZDRŽELI SE: Charanzová, Dlabajová, Ježek - ANO
      Pospíšil - TOP 09

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 17,04 - obdivuhodný příspěvek inteligenta!!!
      Díky lidem tohoto druhu jsme na tom tak, jak jsme, v EU a v prd...

      Vymazat
    4. Pokud vim, jediným statecnym europoslancem v minulých migrantskych hlasováních byl Petr Mach. Poslance Kellera jsem si jako statecneho nevsiml

      Vymazat
    5. Tohle jsou skuteční autoři NR! - http://terrapapers.com/wp-content/uploads/2016/02/terrapapers.com_The-Protocols-of-the-Elders-of-Zion-10.jpg

      Vymazat
  8. jedním slovem. Evropa jako taková končí a my budeme řešit klimatické změny. Až bude Grónsko zase zelené, nějaké změny nikoho zajímat nebudou, maximálně korán

    OdpovědětVymazat
  9. A především se mluví o tom, že není možno nadále tolerovat skutečnost, že ženy doplácejí na projevy ekologické krize výrazně více než muži. Proto je třeba zaměřit rozvojovou pomoc především na ně...tak zaprvé, kvalita spermatu u mužů rapidně klesá, to je asi v pořádku a co to je rozvojová pomoc? Více dětí v Nigerii?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V něčem s vámi lze souhlasit. Kdyby KSČ nepřidělovala byty podle představ místních mafií o tom, co je pro ně dobré, ale podle potřeb sociálního rozvoje státu, jak propagandisticky hlásala, mohlo být více bělošských dětí . Ale původní dokument hovoří o dopadu ekologické krize na ženskou část populace
      a to je otázka některých rozvojových zemí. Ale například v Bangladéši existují neekologické demontovny naftových tankerů, kde pracovník (výhradně muž) v průměru za 13 let práce v ropných výparech zemře.

      Vymazat
  10. Pánové, četli jste ten dokument?
    Tomu snad můžou konkurovat jen závěrečná usnesení ÚV KSČ:D:D:D
    Něco tak pitkýho, neurčitýho, nesmyslného a bezobsažného jsem snad v porevoluční době ještě nečetl.
    Přátelé cítím, že tohle bude kultovní text!
    Dovolím si malý výtah:
    vyzývá
    konstatuje
    lituje
    uznává
    zdůrazňuje
    uvědomuje si
    podotýká
    poukazuje
    má za to
    žádá
    vítá
    pověřuje
    důrazně odsuzuje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas! A do těchto slovíček autoři textu nenápadně zapracovali Sorošův podraz na nás Evropanů! Tudíž můžeme očekávat milióny klimatických uprchlíků! Např. z Nikarague, kde budou mít o něco málo tepleji než doposud. A kam budeme utíkat my v Evropě, když nám bude o něco málo tepleji? Že by do severních států?!

      Vymazat
    2. Budoucí český uprchlík16. února 2018 16:59

      16:55 - Dotaz: A v těch severních státech by nás také živili jako klimatické uprchlíky? Hurááá!!!

      Vymazat
  11. Evropský parlament s ohledem na desítky věcí, protože desítky jiných věcí vyzývá k mnoha desítkám dalších věcí. Na konci každého bodu připsáno "rovnost žen a mužů".

    Desítky podobných usnesení by šlo vyjádřit větou: "Vždy dodržovat rovnost žen a mužů". Tam by se ale nic podezřelého neskrylo.

    Jenže například bod 20. vyzývá Komisi a členské státy, aby přispěly ke globálnímu paktu o bezpečné, řízené a legální migraci s cílem chránit klimatickou spravedlnost uznáním skutečnosti, že změna klimatu vede k migraci, poskytovat vstupy založené na lidských právech a začleňovat do celého globálního paktu zásadu rovnosti žen a mužů v souladu s potřebami lidí vysídlených v důsledku změny klimatu;

    Neboli "Uznejte lidským právem a spravedlností legální řízenou migraci kvůli změně klimatu. (A taky dbejte rovnosti žen a mužů.)"

    Jaká závazná směrnice z toho asi časem vyplyne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Procházka.
      Přesně.
      Podobně jsem to myslel také.
      Jenže,Trump to úplně shodil ze stolu a EU to nezachrání.

      Vymazat
  12. IPCC SE SVÝM TZV. GLOB. OTEPLOVÁNÍM
    JE NEJVĚTŠÍ PODVOD V HISTORII LIDSTVA

    Pane profesore, srdečně Vás zdravím.

    Ohledně problematiky tzv. glob. oteplování pozemského klimatu jsem se vyjádřil dostatečně zde

    http://www.novarepublika.cz/2018/02/jak-hlasovali-nasi-poslanci-ep-o.html?showComment=1518694910156#c8252435667148175827

    a zde

    http://www.novarepublika.cz/2018/02/jak-hlasovali-nasi-poslanci-ep-o.html?showComment=1518786858322#c2406430409132982428

    Chci Vám, pane profesore, nabídnout následující krátké, ani ne dvouminutové doslova revoluční vystoupení v EP (viz P.S. dole). Mělo by Vás zaujmout, poněvadž pokud souhlasíte s bláboly à la IPCC, pak vězte, začal jste sloužit nadnárodní oligarchické sebrance, která má jediný cíl, ucinit z nás novodobé otroky ve stylu antického Říma. Jenže, pane profesore, to se zcela jistě nestane, jelikož ani sám Hélios, tedy Bůh Slunce, se na to blbnutí v EP nehodlá dívat se složenýma rukama.

    Pane profesore, budeme muset řešit zcela opačný problém, a to již za deset až patnáct let, a sice jak nakrmit stovky miliónů prochlazených a hladových lidí zde na severu. Tím chci říci, že pokud budou klimatičtí běženci, tak možná, ale v opačném směru, od nás na jih. Ale tohle EP neřeší, viďte?

    Vašek V.

    P.S.
    GLOBÁLNÍ OTEPLOVÁNÍ JE NEJVĚTŠÍ PODVOD V HISTORII:
    https://www.youtube.com/watch?v=A3M0QlddMr0

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Migrace a Globalni oteplovani = jako Diktator a Kadafi, nebo Diktator a S.Husejn, nebo Agrese a Rusko, nebo ROZSIROVANI DEMOKRACIE a USA,nebo OBRANNY PAKR a NATO, a podobne nesmysly. Od r. 1992 do 2015 se znecistilo ovzdusi 4x, nejvic stale znecistuje USA a na 5. miste ve svete je Armada USA v zahranici. Zlikvidovat tyto dva znecistovatele a pak kapitalismus v Evrope tak, aby kazdy stat si vyrabel vse pro sebe, jak to bylo kdysi v CSSR, a jsme v normach. A hlavne -nezvat migranty, videl jsem ceskou web page zvouci lidi z Afriky a Asie.

      Vymazat
    2. Díky za Vaše slova, plně s Vámi souhlasím. Jen malou poznámku mi dovolte. Bohužel, ale zlikvidovat ony znečišťovatele není v silách lidstva, protože to nikdo nechce. USA jako celek miluje skoro celý svět, mám na zřeteli jejich krvavé dolary. Když píšu celý svět, tím míním i proradné ruské vedení v čele s ruskou Centr. bankou, která plní rozkazy Světové banky, MMF a WTO. V tomto směru RF jako celek je silně proamer. reakční zemí. Oba víme, že Vámi zmíněný libyjský národní hrdina Muammar Kaddáfí chtěl v celé Africe zrušit platby v US$, poněvadž Kaddáfí měl v úmyslu zavést zlatý afr. dinár. Proto byl zavražděn. Nevím, nakolik je Vám známo, proč byl zavražděn Josef Stalin. Ze zcela stejného důvodu, jako i M. Kaddáfí. Stalin totiž byl prvním a zatím i posledním politickým vůdcem na této planetě, komu se podařilo uvést v život nemožné - zbavit veškerou národní ekonomiku vlivu amer. dolaru. Níže uvedený web mj. píše, následuje můj překlad.

      * * *

      JAK STALIN ODPOUTAL RUBL OD DOLARU

      Usnesení Rady ministrů SSSR z 28. února 1950 převedlo rubl na stabilní zlatý základ, vazba na dolar byla zrušena. Zlatý základ rublu byl stanoven ve výši 0.222 168 gramu čistého zlata. Od 1. března 1950 byla stanovena cena čistého zlata Státní bankou SSSR ve výši 4 rublů 45 kopějek za 1 gram. Jak tehdy poznamenal Stalin, takovým způsobem byl rubl očištěn od dolaru. USA po válce měly dolarové přebytky, jež měly v úmyslu shodit na jiné země, aby tak své finanční problémy naložily na bedra jiných. Jako příklad časově neomezené finanční, tedy, i politické závislosti na Západním světě, Josef Stalin uváděl Jugoslávii, kde vládl Josef Tito. Jugoslávská měna byla přikována k dolarovému “koši” USA a anglické libře šterlinků. Stalin fakticky předpověděl budoucnost Jugoslávie, když řekl: “... dříve či později Západ Jugoslávii rozbije ekonomicky a rozdělí politicky...” Jeho prorocká slova se naplnila v 90. letech.

      Vůbec poprvé tak národní měna byla vyňata ze spárů amer. dolaru. Dle údajů Ekonomické a Sociální rady OSN, Evropské a Dálněvýchodní komise OSN z let 1952-1954 Stalinovo rozhodnutí takřka dvakrát zefektivnilo sovětský vývoz. Přičemž na úrovni průmyslu a vědy. Toto se stalo právě díky vymanění se z dolarových cen dovozců z jiných zemí, do té doby podhodnocujících ceny sovětského vývozu. Zároveň s tím toto zvedlo výrobu ve většině odvětví sovětského průmyslu. Takže Sovětský svaz získal možnost zbavit se dovozu technologií z USA aj. zemí, orientujících se na dolar a uspíšit vlastní technologickou obnovu.
      * * *

      ZDROJ:
      http://abiu.ru/articles/37-kak-stalin-osvobodil-rubl-ot-dollara.html

      Resumé? Pokud Putinova reprezentace Ruska chce “bojovat” s USA na základě amer. dolaru, tak nikdy nemůže USA porazit. To je přesně totéž, jako i politika Bruselu vůči ČR. Jinak řečeno, provádět pronárodní politiku pod direktivou cizí mocnosti je totéž, jako prosit Adolfa Hitlera v protektorátní době o milost pro český národ po atentátu na R. Heydricha.

      Vašek V.

      Rychlá odpověď

      Ivanka Honkova → V.V.


      ZahoditOdeslat odpověď

      VytisknoutDalší


      Ivanka Honkovaivankahonkova@seznam.cz
      Komu

      Komu…
      + Kopie
      Předmět:

      Předmět…

      aAABCProstý text
      Odeslat e-mailUložit a zavřítZahoditPotvrdit přečtení
      Rozepsaný e-mail – Klikn

      Vymazat
  13. Čtení toho dokumentu je náročná práce, skoro nikdo to zřejmě nečetl a referováno o tom bylo zcestně. Tak došlo k tomu, že tolik komentátorů zde v NR se vyjádřilo tak ošklivě a chybně. Mělo je napadnout, že když to podepsala také Konečná, tak mají více přemýšlet.
    Josef

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíte si, že jsou zdejší čtenáři negramotní? Mimochodem Konečná je pro migraci a také ji podporuje a navíc v rámci EP podporuje i Čechy, kteří podporují migraci!!Jako je třeba pan Májíček a další!

      Vymazat
    2. Teď jsem to četla. Opravdu se tam o klimatických uprchlících mluví několikrát.

      Vymazat
  14. Pane profesore Kellere, vážím si Vás, ale v souvislosti s tímto hlasováním, by Vám mnohem více slušelo, zdržet se hlasování. Nežijete přece ve vakuu a vidíte, že procesy, které nás obklopují, jsou dostatečným varováním, že důvěry lze podvodně zneužít. Říká Vám jistě něco "trojský kůň" který se, jako symbol zrady, zabalený do daru, udržel v lidské paměti přes tisíciletí.
    Jednotlivé body prohlášení jsou velmi ušlechtilé, ale co pro jejich uskutečnění udělali ti, kteří v minulých stoletích Afriku vyplundrovali, černochy si nachytali na otrockou práci a v posledním století i místní oligarchie? V jednom z bodů se plácá cosi o zamezení desertizace Afriky; která má největší zásoby pitné vody ve světě. Jsem ochoten, ze svého důchodu přiměřeně a pravidelně přispívat na řešení klimatických problémů Afriky. Ale nejsem ochoten nechat ze sebe dělat hlupáka, případně podvodně citově vydíranou oběť.

    OdpovědětVymazat
  15. Ogaři nesnažte sa! Je to marné, je to marné.
    Kdo nepochopil proč vznikla EHS = EU, nikdy nepřekročí stín vlastního platu.
    Ďuro Trulo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:32

      A co ty, už jsi ho překročil? Pochlub se!

      Vymazat
    2. Nelze překročit co vůbec neexistuje!
      Ďuro Trulo

      Vymazat
  16. Četl jsem to a s klidným svědomím mohu říci, že tam nic objevného ani konkrétního není. Pár obvyklých frází. Formulace dovoluje různou interpretaci. Kdysi mě poučoval zkušený advokát, kde jsem byl na praxi jako koncipient o tom, že nemám podepisovat nic čemu nerozumím, co je vágně formulováno a umožňuje různý výklad. Doslova mi řekl, drž se toho jako kříže, jinak dopadneš ty i tvoji klienti špatně. Ale je možné, že sporný dokument EU je rozpracován někde v příloze do konkrétních pozitivních kroků, to nevím, možná to ví, ale možná také neví i naši poslanci, kteří hlasovali pro.Rád bych slyšel ty poslance co se zdrželi hlasování, jistě měli nějaký vážný důvod , zrovna vyjádření poslance Macha by se nyní asi hodilo. Pana 15:18 bych se rád zeptal poslankyně Konečná je nějaký etalon korektnosti a správnosti ? Až bude skákat z okna, budete také ?

    OdpovědětVymazat
  17. Konečná na rozdíl od mnoha jiných v Bruselu pracuje a obvykle mluví rozumně.
    Josef

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně sice pracuje a velmi často plácá pěkné blbosti a NIKDY nejde k meritu věc. Jen zná dobče administrativní provoz EU! Konečně je EP úplně na nic - stejně jako všichni ostatní čeští europoslanci. Jeden horší než druhý!

      Vymazat
    2. Bezpartajní komunista16. února 2018 17:09

      Zrádní čeští europoslanci Konečná a Telička:
      • https://cs.wikipedia.org/wiki/Kate%C5%99ina_Kone%C4%8Dn%C3%A1
      • www.novarepublika.cz/2018/02/vaclav-klaus-ml-tomio-okamurato.html
      Konečná (KSČM) a Telička (ANO) vlastizrádně hlasovali za přijetí usnesení:
      • www.epshark.cz/clanek/396/jak-hlasovali-nasi-poslanci-ep-o-usneseni-o-klimatickych-uprchlicich
      Tatínek Konečné byl v KSČ a působil před r. 1989 na funkci tajemníka pro zemědělství na OV KSČ v Novém Jičíně. Každý si tak udělá obrázek sám o raketovém postupu rychlokvašky Konečné.
      Konečná je také obdoba rychlokvašky Teličky. Vždyť Teličkův taťka také byl v KSČ a působil na čs. velvyslanectví ve Washingtonu: https://cs.wikipedia.org/wiki/Pavel_Teli%C4%8Dka

      Vymazat
  18. Vážený pane profesore Kellere,
    po prostudování předmětného dokumentu se nedivím, že jste byl pro. Na Vašem místě bych ho nejspíš podpořil také. Přes to, nemohu se zbavit dojmu, podezření, které mám už delší dobu, že se s lidmi hraje nepěkná komedie. Podstatou dokumentu, velmi zjednodušeně, je rovnoprávnost žen a mužů, tentokrát "naroubovaná" na klimatické změny. O rovonprávnosti pohlaví se snad u soudných lidí nemusí vést divoká polemika. V otázce klimatických změn a hrozeb z nich vyplývajících, se diskutovat musí, přesněji o omezení příčin a nápravě důsledků. Pokud má nějaký mameluk pochybnosti o vysychání krajiny, ať jde "polemizovat" například se zemědělci na Moravě. Zrovna tak nelze ignorovat hrozbu, že se z příčiny nedostatku pitné vody dají do pohybu miliony lidí. Pak bude "úřadovat" pud sebezáchovy. Potud jsou východiska dokumentu, pro který jste hlasoval v pořádku. Nemohu se však ubránit silnému podezření, že tuto agendu fakticky převzali do svého "portofolia" právě ti, kteří za tento marasmus fakticky zapříčinili. Silně se obávám, že "pod křídly" Evropské komise, polatné jistým chlebodárcům, se z tohoto tématu(témat) stane tvrdý byznis, který opět umožní "dobývat rentu" z veřejných prostředků a dusit obyvatelstvo k hranici "zachování výrobní síly". Několikrát už mě napadlo, že idealistické vize Marxe, Engelse a dalších, o beztřídní, bezpeněžní "spravedlivé" společnosti, se stejnými "lidskými, občanskými právy", se už vlastně realizují, jen někým jiným, než lidmi práce. Tzv. občanská společnost, bezpeněžní(elektronický) platební styk, elektronizace veřejné správy, neskutečné množství shromařďovaných informací o každém, na koho prst ukáže. Neziskovy placené bůh ví kým, kážou morálku, ušlechtilé cíle, aby pak každý, kdo má jiný pohled, byl onálepkován jako...však víte. Mám neodbytný pocit, že jsme zneužívaní jako "užiteční idioti" , kteří v přesvědčení o správnosti svých východisek, bezděčně přispívají k většímu a většímu zotročení obyvatel. Ne, nemyslím si, že bychom měli zvednout ruce a vzdát se. Měli bychom se, jsem o tom přesvědčen, zabývat smrtelně vážně i s tou možností, že s námi někdo sofistikovaně hraje, a dělá z nás blbce. Mám například na mysli to, že bychom měli velmi obezřetně zkoumat, zda nám nabízená jedině správná cesta (pro příklad: zrušení hotovostních plateb, ale i jiné oblasti, samozřejmě) není ona "dobrovolná" cesta do otroctví. Jestli není životně důležité si hlídat zadní vrátka a mít pokaždé alternativu. Toto téma přesahuje možnost reakce zde na NR, i tak, koukám, jsem to přetáhl. Ale zkusme se nad tím, co jsem napsal zamyslet. A hledat řešení. Jsou. J.B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý pane 16:06 pokud chcete vidět jak se věci budou vyvíjet, podívejte se do starého Řecka, do starého Říma, Mezopotámie. Vše co se dnes děje a bude dít tu už jednou v nějaké formě bylo.

      Vymazat
    2. Kolik dáváme na neziskovky ročně16. února 2018 17:35

      Člověk v tísni, o.p.s. (249 628 650), Organizace pro pomoc uprchlíkům (46 786 527), Sdružení pro integraci a migraci (30 079 876), Poradna pro integraci (22 973 418), InBáze (10 565 144), Multikulturní centrum Praha (23 611 803), META - Sdružení pro příležitosti migrantů (21 042 731), Centrum pro integraci cizinců (25 969 612), Evropská kontaktní skupina o.s. (31 227 714), Poradna pro občanství, obč. a lidská práva (50 547 441), Slovo 21, z.s. (25 148 073), Sdružení občanů zabývajících se emigranty (7 016 246), MOST PRO, o.p.s. (6 004 237), La Strada CR, o.p.s. (1 169 596), Lačhe Čhave (nedohledáno), AMIGA, z.s. (nedohledáno), Charita ČR (nedohledáno v stovkách milionů Kč).
      Jak vidět z naších chudých daňových kapes vydáváno více jak půl miliardy korun ročně pro potřeby cikánů a ilegálních vetřelců do ČR. Zajímá se vůbec někdo z vlády, z politiků, NKÚ a jiných orgánů, jak „odpovědně“ je s těmito (našimi) penězi nakládáno, kam jsou investovány a jaké jsou příjmy těch, kteří v těchto organizacích těžce (nepochybně až vysílením padající) pracují? To na jedné straně.
      Na druhé straně se i nadále nedostávají peníze na léky, léčebné procedury, zdravotní pomůcky, organizují se sbírky peněz (viz např. Tří královská a celá řada dalších akcí), sběr víček od PET lahví, charitativní akce a nevím co ještě na těžce nemocné, nevyléčitelné děti, zdravotně postižené a celou řadu jiných sociálně postižených spoluobčanů. Na tyto všechny se musí vybírat mezi občany, zatímco sta miliony korun jde pro někoho, kdo tu ještě ani není, resp. pro ty kteří se na tom jako pijavice bezostyšně (na ministerské úrovni) přiživují. To už nezmiňuji naše „poněkud více než je zdrávo bohaté spoluobčany - miliardáře“, kteří by rovněž mohli na tyto účely nějakým tím miliónkem přispět. Mohli, ale nepřispějí. Tedy až na jednu vzácnou výjimku. Tou je prezident Miloš Zeman, který i když není miliardář, celý svůj plat dává Klokánku!

      Vymazat
  19. Panu Kelerovi zesračkovatěl mozek. To, co prohlásil v závěru článku, co všechno nehodlá dělat, svědčí jen o tom, že nemá ani ánunk o tom, co se ve světě ve skutečnosti děje. Spíš to vypadá, že si ho všiml Soroš. Tak se přidal na tu "správnou" stranu. Nu což. Není první ani poslední. Ode dneška už jeho články nečtu.
    Tonda z Mostu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tonda skočil z mostu a ode dneška nečte (předtím četl?) .....

      Vymazat
    2. Články prof. Kelera jsou snad jedinými texty, které se dnes v Právu dají číst. Ostatní je mainstreamový hnůj. Pan. profesora ale hlasoval blbě a pošramotil si pověst. Škoda. Ne podle slov, ale podle činů ...že?!

      Vymazat
  20. Pan profesor Keller je jedním z moc mála politiků, kterých si slušný člověk může vážit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o tom teda přesvědčený nejsem.

      Vymazat
    2. Novinářské sebrance a Eurohujerům nejde o nic jiného než o to, abychom na slušné a inteligentní lidi nadávali. Natolik dosti pozorně a dlouho sleduji pana Kellera, že můj názor nějaká novinářská svoloč s eurohujery nemůže změnit. Eurohujer metelesku blesku.

      Vymazat
  21. Odpovědi
    1. No a co? Podnebí se trochu mění. Hlavně to nesváděj na "lidskou činnost"! K výkyvům v podnebí docházelo v minulosti mnohokrát a nebylo to "lidskou činností".

      Vymazat
  22. Európskej únii nejde o štrukturálnu zmenu prístupu a myslenia. Ide jej naopak o to, aby sa migrovalo ďalej, ale aby sa migrácia označila za legálnu. Aby sa migranti nevracali do krajín svojho pôvodu, ale aby sa našli cesty, ako si ich v Európe ponechať!!!!! Český poslanec Ján Skopeček za stranu ODS sa zúčastnil medziparlamentného stretnutia na tému migrácie v európskom parlamente v Bruseli. Bol to dialóg desiatok zástupcov národných parlamentov s predstaviteľmi EÚ. Český poslanec bol však nemilo prekvapený a popisuje, čo sa tam dialo. Cítil sa ako sám vojak v poli, keďže drvivá väčšina politikov až fanaticky obhajovala migráciu. Skopeček si myslí, že nie je možné zmeniť túto migračnú politku EÚ.

    https://www.hlavnespravy.sk/desive-svedectvo-z-europarlamentu-su-tam-sami-fanaticki-vitaci-imigrantov-neexistuje-moznost-ako-sme-tento-postoj-eu-zmenili/1312836

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Europapaláši za naše daně (peníze)17. února 2018 0:28

      Vždyť ti vítači za to, že vše odkývnou také berou hezké penízky. V českých korunkách činí:
      - europoslanec 300-500 tis. Kč měsíčně,
      - eurokomisář (Jourová) 700-750 tis. Kč měsíčně,
      - nejvyšší eurohodnostáři (Juncker, Schulz a další nevolená verbež) 750 tis. Kč a víc
      A to všechno platíme my - dělní lid ze států EU.
      A toho lidu se nikdo neptal z euroverchovky na jeho názor nebo souhlas!!! Jen platí jako divoký!

      Vymazat
  23. Já jsem dosud nečetl žádný "dokument" EU v autentické podobě a velice jsem se zhrozil, jaký to byrokratický moloch z Bruselu dusí společně opět s Německem naší zemi. Zaujala mne řada pasáží, např. ta, že v rozvojových zemích zajišťují ženy z 90 % obživu tamní populace, ačkoliv mají k dispozici jen 1 % půdy. Dost se mi tím ulevilo, neb až budou mít jen o 1 % půdy více, budou moci zajistit obživu pro 180 % tamní populace nebo zvednou na dvojnásobek výživu obyvatel. Ale vážně! Kdo vlastní zbylých 99 % půdy, co s ní dělá a proč není vyvíjen tlak na pozemkovou reformu v těchto zemích - prošly si ji např. v 19. a 20. století právě státy EU. Jak vidno, půdy je tedy dostatek, jen ji nemají k dispozici místní občané, ale zřejmě kolonisté. Tedy řešení by mělo směřovat na země, které cizí území okupovali a zabrali pro sebe jako kolonii. Nic mi není známo, že by ČR měla v minulosti nějakou kolonii.

    OdpovědětVymazat
  24. Už jenom samotnou myšlenku podporovat v rozvojových zemích ohrožených klimatem "ženy" považuji za zvrácenou, mlžící, zavádějící, smrdící nečestnými nebezpečnými postranními záměry deformovat názory veřejnosti.

    Plně se ztotožňuji s komentářem výše, 16. února 2018 15:45, když píše:

    ".... nemám podepisovat nic čemu nerozumím, co je vágně formulováno a umožňuje různý výklad. Doslova mi řekl, drž se toho jako kříže, jinak dopadneš ty i tvoji klienti špatně. Ale je možné, že sporný dokument EU je rozpracován někde v příloze do konkrétních pozitivních kroků, to nevím, možná to ví, ale možná také neví i naši poslanci, kteří hlasovali pro. ...."

    Aby to prof.Keller pochopil: když pošlu do afriky nějaké ženě 100 korun aby si koupila balenou vodu, myslíte že jí to manžel nebo syn nevypije, nebo věříte že se aspoň všichni o ni
    podělí rovným dílem? V druhém případě - nač ty kecy o ženách?

    Záměry jsou jasné už dlouho. Všechno komplikovat, znepřehlednit, aby ti mocnější z rovných měli větší vliv.
    Do občanského zákoníku zahrnout tisíce paragrafů aby se ty jedovaté v nich ztratily (svěřenecké fondy a j.).
    A stejně tak mezinárodní smlouvy v EU. Hnus.
    Děda.

    OdpovědětVymazat
  25. Nevážený pseudoprofesore Jane Kellere !
    Nepřísluší vám ani oslovení pane !

    Nemusím vůbec číst to usnesení, pro které jste hlasoval.
    Stačí mi, jak jste hlasoval v minulosti pro uprchlické kvóty a pak jste další podobné hlasování popřel s tím, že jste se spletl a dále jste hlasoval pro potrestání Maďarska za to, že brání suverenitu s tím, že jste musel, protože to tak chtěla vaše socialistická Internacionála.

    A vy máte odvahu a drzost ještě tady něco psát a prohlašovat ??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidlák z Horní Dolní17. února 2018 0:39

      17:11 - Souhlas! Zřejmě je načase při nejbližší příležitosti vykydat hnůj v europarlamentu.

      Vymazat
    2. 0:39

      Do rána to snad ještě počká?

      Vymazat
    3. 17:11

      Takovou odvahu ani drzost jako Vy, anonyme, ovšem profesor Keller nemá.
      O znalostech ani nemluvě...


      Kokotko

      Vymazat
    4. zNÁMÝ NEOMARXISTA kokotko

      0.44 deklaruje,že chce přijmout do své vily co největši počet zlegalizovaných uprchlíků a bude je i živit v rámci své nové Diktatury humanistů,která mu přejede přes břicho ukradeným autobusem a jeho stará si ho může pak použit jako tepich nebot jinak tu bude prudit až do své smrti!

      Vymazat
  26. Rovnost mužů a žen, dobrá,ale co pro ni prof. Keller a ostatní přeplacení v EP udělali? Myslím pro české ženy, placené o 25% méně za stejnou práci,jako muži! To jako by
    se nechumelilo. A ty důchody českých matek, které se nehnaly za kariérou a řádně vychovaly svá děcka??? To prof. na srdci neleží. Dávno jsem si všimla, jak výborně placení dobroserové hlídají práva všech na opačném konci zeměkoule, ale pro lidi vlastní nemají ani trochu toho interesu. Uprchlíci jsou za prvé, pokud dobře rozlišuji, mladí kluci, v celých kohortách a za druhé, dle návrhu Dublinu 4 mají být placeni ve výši 21000 kč měsíčně za nicnedělání. To spustí masakr, profesor nemá selský rozum a umí jen kecat!!Dovedete si představit, co s našimi bídně placenými a dreky živenými lidmi udělá pohled na tlupy a ghetta s povaleči za 21000/měs? To bych taky uměla abstraktně se dojímat nad "ženami a klimatickými uprchlicemi celého světa". Pindy, zakrývající kolonizaci. Keller mne dávno nezajímá.

    OdpovědětVymazat
  27. Přečetl jsem to pozorně, cituji článek 20:

    "vyzývá Komisi a členské státy, aby přispěly ke GLOBÁLNÍMU PAKTU O BEZPEČNÉ, ŘÍZENÉ a LEGÁLNÍ MIGRACI s CÍLEM CHRÁNIT KLIMATICKOU SPRAVEDLNOST uznáním skutečnosti, že ZMĚNA KLIMATU VEDE k MIGRACI, poskytovat vstupy založené na lidských právech a začleňovat do celého globálního paktu zásadu rovnosti žen a mužů v souladu s potřebami lidí vysídlených v důsledku změny klimatu"

    Jestli toto není výzva k podpoře migrace, tak už nevím. Pan profesor to tak zřejmě necítí.

    Kromě toho, copak asi ví pan sociolog o klimatických změnách??? Zatím je to jedině a pouze politický nástroj!

    J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě teď jsem se u tohoto článku zastavil!!!
      A o tom to totiž celé je!
      EKONOMIČTÍ migranti jsou totiž v tom dokumentu přejmenováni na KLIMATICKÉ migranty.

      Pan Keller právě legalizoval dosud nezákonnou migraci.

      Vymazat
    2. Samozřejmě, že to je výzva k migraci. Respektive k tomu, uznat klimatického uprchlíka na stejné úrovni jako válečného. A s tou rozvojovou pomocí jděte do hajzlu. Je nesmyslné živit lidi v nepříznivém klimatu, kde se budou akorát množit a ještě se to bude zhoršovat. Jedinou cestou je redukce jejich počtu vlivem nepříznivých podmínek. Prostě jen tolik lidí, kolik to prostředí dokáže uživit.

      Vymazat
    3. Na rozdíl od prof.Kellera jsem ekolog a take geolog jako dr.Cilek. Klimaticke změny z geologicke perspektivy byly a budou. Pominu-li fenomenalni ekonomicky podvod s přirozenými klimatickymi zmenami napr. Jako virtualni burzy s emisnimi povolenkami, je tento fakt využívám politicky, a to by prof. Keller mel vedet jako profesionální politik. Jde opravdu jen a jen o to legalizovat masivní prisun migrantu. Pod Saharou je nejen ropa ale take obrovsky rezervoar pitné vody, coz ekologicky řeší tzv. Klimatickou migraci

      Vymazat
    4. 20:02 - "geolog jako dr.Cílek"

      Znám AA (anonymní alkoholiky), netušil jsem ale, že existují i anonymní ekologové a geologové. --
      Kdepak publikujete své odborné studie?

      Vymazat
    5. 17:51 - Připadám si jako u blbejch na dvorku. Na jedné straně máme europoslance s VŠ vzděláním, kteří jsou jako analfabety a neumí ani číst! Jen poslušně za velké penízky dvíhají své ručičky podle pokynů euroverchovky! Není levnější vyměnit europoslance za automaty. Ty si vystačí s levným softíkem a kapičkou oleje!
      Nebo lepší varianta: Vystoupit z totalitní EU na věčné časy a rozumně hospodářit se svým majetkem. To jde, když si to vybojujeme a zlikvidujeme tu politruckou špínu a plevel!

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  28. Podle mě to musel sepsat nějakej magor.
    Rozumíte třeba tomuhle:
    "vzhledem k tomu, že má-li být dosaženo vyváženého zastoupení žen a mužů a smysluplné účasti žen v jakémkoli procesu, je třeba napravit strukturální základy nerovnosti na základě pohlaví"

    nebo

    "vzhledem k tomu, že cíle udržitelného rozvoje uznávají, že existuje souvislost mezi dosažením rovnosti žen a mužů a splněním všech těchto cílů, včetně cíle 13 v oblasti změny klimatu, který umožňuje bojovat se základními příčinami slabšího sociálně-ekonomického postavení žen, a posilovat tak jejich odolnost vůči změně klimatu;"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano. Celé je to blábol dobře placených pánů a dam s naprosto neprůhledným IQ.

      Vymazat
    2. Anonymní17. února 2018 13:43
      To jsou formulace, které umožní jedincům naplněných humanitou, jako je např. pan Keller a cca sedmset dalších, odhlasovat souhlas s právem obyvatel odkudkoliv, odjet do Evropy pobírat dávky a zavádět tu svá kulturní specifika. P.K.

      Vymazat
  29. Tak jsem si to "Usnesení EP o klimatických změnách" přečetl a z těch částí, které mne "zaujaly", jednu dávám k diskuzi :

    "20. vyzývá Komisi a členské státy, aby přispěly ke globálnímu paktu o bezpečné, řízené a legální migraci s cílem chránit klimatickou spravedlnost uznáním skutečnosti, že změna klimatu vede k migraci, poskytovat vstupy založené na lidských právech a začleňovat do celého globálního paktu zásadu rovnosti žen a mužů v souladu s potřebami lidí vysídlených v důsledku změny klimatu;"

    Není mi zcela zřejmé, co je "myšleno" slovy: "..aby přispěly ke globálnímu paktu o bezpečné, řízené a legální migraci".
    Je tím myšlena "bezpečná, řízená a legální migrace" podobná té, o které se píše v připravovaném dokumentu Dublin IV ?!

    Je ochoten a schopen někdo mi odpovědět ? Děkuji.
    L.S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zpráva generálního tajemníka OSN z roku 2016 vyzývá k vytvoření globálního kompaktu v přístupu k migraci ve smyslu Cílů udržitelného rozvoje, k nimž se státy zavázaly loni v září a které obsahují i závazek „podporovat bezpečnou, řízenou a legální migraci“. Předpokládá se, že takový kompakt podpoří mezinárodní spolupráci založenou na širokém spektru existujících mezinárodních nástrojů vztahujících se k migraci, od lidských práv a mořského práva až po pracovní standardy.

      Více zde:
      http://www.osn.cz/summit-osn-pro-uprchliky-a-migranty/

      Vymazat
    2. Ano je, máš recht! Skutečně jde o bezpečnou, řízenou a legální migraci klimatických uprchlíků. Jde o další hokus-pokus toho maďarského žida Soroše. A naši europoslanci jsou tak málo gramotní, že tomu naleteli. Nebo, co je horší, vědomě a kladně hlasovali v rozporu s našimi zájmy. To už by fakt chtělo malý dvůr a velký bič! Jak za hejtmana Žišku.

      Vymazat
  30. Naletěl jste Kellere možná v dobré víře, a nebo víte o řízení světa dvě věci.

    Člověk nepotřebuje moc inteligence, aby viděl stále stejnou metodu: Vytvoř problém a navrhni vlastní sobě prospěšné řešení. Ti blbečci to přijmou...

    Nečetl jsem to celý, ale i to co jsem četl (po bod 22)jako ukázka okecávání problému a navrhování idiocií jako jakési náznaky řešení to stačilo. Bože, kam jste dal hlavu..
    Jestli jste vrchol chytrého politika, jak někteří zde uvádějí, tož EP je skutečně žumpa odpadu lidství.

    Kde je tam uvedeno jak skutečně řešit situaci žen? áááá to by ale znamenalo se do té Afriky přestat srát a vyvážet tam DEMO, že. Chudák Kaddáfí se svou Zelenou knihou, Bože proč EU neopráší jeho Zelenou knihu, když má tolik keců o právech žen???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blbečkům se nakecalo že se plní coudenhovno-kalergistický projekt rasové výměny v Evropě, ale jde o nordickou lest, bacha! Paní Merkel a pan Macron spolu s panem Trumpem naoko provádí plán hraběte, ovšem v reálu je to jen chytrá záminka! Ti čmoudi budou posláni právě na Rusko jako odminovači, sebevražední atentátníci (živá torpéda) a odstřelovači. Mnozí z nich totiž prodělali výcvik již ve svých zemích původu a navíc znaj ruský způsob vedení boje, nenávidí je a budou mstít za Kábul, Groznyj, Allepo a další místa zničená buď již bolševickou nebo pozdějc putlerskou soldateskou! Sami většinou padnou v boji a vezmou sebou své vrahy. A NATO poté již jen obsadí vyčištěné území, kapiš?

      Vymazat
    2. 9:27
      „Blbečkům se nakecalo že se plní coudenhovno-kalergistický projekt rasové výměny v Evropě „
      „Ti čmoudi budou posláni právě na Rusko ..“
      Blbečkové nechápou, že se je rozvíjeno více akcí, které všechny směřují ke koncentraci moci úzké skupiny osob, nebo rodin.

      Vymazat
  31. Sociolog Robert MICHELS formuloval princip, který označuje jako železný zákon demokracie, podle něhož všechny demokratické systémy a organizace spějí k oligarchii, neboť zastupitelé získávají moc nad zastupovanými. Slabiny různých demokratických modelů vlády se v posledních desetiletích objevují stále bolestněji a zřetelněji... Problémem zastupitelské demokracie bývá fakt, že zvolení zástupci ve skutečnosti vůli voličů nereprezentují, ale hájí parciální zájmy své strany, svých příznivců a přátel, skupinek patolízalů a různých organizací, přes které uplatňují svůj vliv a osobní prospěch... Takovou demokracii pociťuji i já a přátelé v mém městě Holešově.

    OdpovědětVymazat
  32. Klimaticke zmeny = www.geoengineeringwatch.org - takhle se vyrabeji klimaticti uprchlici pane profesooore :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Pane Kellere . Vydel jsem vás v duelu s vojákem podporovatelem fašismu azov Štětinou . Tahle politická nula na rozdíl bude kandidovat a hrabat za každého počasí . Je hnusný jako jeho TOP 09 . Prej je ve válce s Ruskem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, že nácek Štětina je odporná kreatura, ale s tématem článku a reakcí na něj to nijak nesouvisí!

      Vymazat
    2. Zjimavé je že Praseči chup neboli Štětina hlasoval stejně jako pan KELLER a tam už souvislost je!

      Vymazat
  34. Pan Keller mel jiste sve duvody, ale je smutne, ze byly zrejme osobni. Nekdo ho koupil... Klimaticti uprchlici, zeny... (nejak mi tam chybely deti) a jejich prava.. tady jde o zachranu Evropy, ale uz to asi nikoho nezajima. Koneckoncu USA vyprovokuji uz brzy 3. svetovou valku a to bude konecna tecka za celou touto planetou. A vsechno to ostatni pred koncem jsou uz jen zabomysi valky.

    OdpovědětVymazat
  35. Tak mě je daleko více líto našich žen samoživitelek důchodců a dalších lidí v nouzi než nějakých Afričanů samy máme holé zadky.

    OdpovědětVymazat
  36. Všechny ty příspěvky jsem s nemalou trpělivostí četl. Tolik koncentrované hlouposti, mnohdy i závisti a blbého podezřívání vůči někomu, jako je Jan Keller, je natolik a smutně překvapivé, že ztrácí smysl věcně argumentovat. Pak vy omezenci nečekejte, že budou v politice lidé, kteří tak jako třeba Jan Keller budou mít schopnost a odvahu ukazovat na společenské problémy a jejich příčiny. Riskovat, že budou likvidováni jako nepřátelští současnému systému a dopadnou bez podpory třeba tak, jako Míloslav Ransdorf. Ano, potvrzuje se mi, že blbcům se nemá pomáhat. Znemožňuje se tím, aby byli nuceni zmoudřet, a umožňuje se jim, aby se množili. Proč tedy v jejich prospěch hnout třeba jen prstem? JiH

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:13

      Jo, pane, to je holt ta Nová republika. Takhle se tady bojuje "proti hospodářskému a sociálnímu marasmu a za sociální odpovědnost a solidaritu"! Už je Vám to jasné?

      Kokotko

      Vymazat
    2. 1:13 - Nevážený služebníček toho profesúrka! Kdo Vám dal právo bezdůvodně urážet čtenáře? A to jen proto, že mají jiný názor, než je ten Váš nebo Vašeho paníčka. Uvědomte si, že čtenáři ty své názory vyjádřili v rámci ústavního práva na svobodu projevu. Hlídejte si své emoce. A když něco napíšete, raději si to přečtete, než stisknete Enter. Buďte uvážlivý a nestřílejte od boku jako nějaký...!

      Vymazat
    3. 1:13 Naprosto s Vámi souhlasím! A opět se mi potvrzuje ona průpovídka "tam, kde je lev, štěkají všichni psi".
      Pane Kokotko, uvědomte si, že za hloupé příspěvky pod články rozhodně nemůže Nová republika, ale hloupí přispěvatelé! Nebo i placení trollové. Někdy se to ale dá jen těžko odlišit.
      Jirka

      Vymazat
    4. Pro 1:13 - píšete sice češtinářsky pěkně ale hlouposti. Napadáte diskutující a přitom jste zjevně přehlédl věcné příspěvky
      Namátkou: 17:10, 17:34, 17:51, 17:45, 18:41, 19:37 a další. Prostě nemůžete přenést přes srdce, že profesor Keler, kterého rád čtete, již minimálně podruhé při hlasování v EP šel proti našim zájmům.
      A pro Kokotka - založ si svůj webík a jdi si do boje "proti hospodářskému a sociálnímu marasmu a za sociální odpovědnost a solidaritu"! Jsem zvědavý, milý kokotko, co dokážeš. Zatím jen ublíženecky prudíš a okopáváš kotníky jako všichni neschopní duševní trpaslíci.

      Vymazat
    5. Milej zlatej 4:35, existenci příspěvků nesených rozumem a znalostí, s korektní argumentací přec nepopírám. Doslova se ale děsím míry a rozsahu primitivizmu, který se pod reakcí prof. Kellera na kritiku jeho hlasování v Europarlamentu projevil. Takové nálady, takový nedostatek znalostí a nadhledu, to jsou ty společenské podmínky, které pohnojily půdu k excesům padesátých let, kdy teprve období málo ceněného generáltajemníkování a prezidentování Antonína Novotného vyvádělo tehdejší kompartaj z až nenávisti k intelektuálním výkonům. Přijde Vám to natolik složité? JiH

      Vymazat
    6. 7:05 S "primitivizmem" se přece setkáváme denně, nejen v diskuzi na NR, ale i u některých politiků, médií, apod. Někteří na "víc nemají", jiní to, z různých důvodů, dělají zcela záměrně.
      Horší je, že přijde-li někdo s příspěvkem "neseným rozumem a znalostí", zavládne většinou "mlčení a mlžení", málokdy věcná diskuze.
      L.S.

      Vymazat
    7. Problémem pana Kellera je to,že není politik. V r. 2015 vyslovil pochybnost, že by migrace byla řízená, přestože to bylo a je evidentní. Buď je velmi,ale velmi opatrný nebo hlúpý.Úspěšně kompiloval francouzskou sociologickou vědu, zvládaje výborně francouzštinu. Do politiky dle svých slov vstupovat dlouho nehodlal, až přišla nabídka, která se neodmítá. Teď se proti migraci občas slovně vymezí, ale ruka mu při konkrétním hlasování dělá něco jiného.

      Vymazat
    8. JiH + kokotko, také jsem prošel diskuzi a shledal ji slušnou, více větnou, jak to má být ve sporu dvou táborů domácích. Já se přidávám k táboru, tvrdícího, že odborníci typu pana Kellera nemají si hrát na politiky a bojovat maximálně jako poradci úspěšných stran v politice a především svůj boj svádět přes media k ovlivnění voličů! Potom svojí politickou neobratností nedopadnou jako pan Ransdorf. Pane "kokotko", dlouho jsem od Vás nečetl něco delšího, že by vyprázdněnost?

      Vymazat
  37. Afričané, budujte vodovody a my, Evropané, vám pomůžeme našimi odborníky. Nebudeme vás již napříště bombardovati.---Tak a ne jinak mělo znít prohlášení EP. / Nevolená E.Komise je nelegitimní, nevolený byrokraticko-oligarchický útvar, zrušit!

    OdpovědětVymazat
  38. Pane Povolný, kdo je "politicky obratný"? Ten, kdo se dlouho udrží ve funkci? Pokud se zaměřuje na udržení ve funkci, nepotřebuje poradce, a už vůbec ne "odborné". Politicky obratní jsou zřejmě Marek Benda nebo Jaromír Štětina. Předpokládám, že Vám imponují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Davide, politicky obratní jsou opravdu ti Vámi jmenovaní, nejen oni ale neimponují mi.Někteří násobnou změnou značky, jiní dogmaty, které nesdílím. Co jsem chtěl vyjádřit, lze shrnout "ševče drž se svého kopyta", to jsem chtěl neuměle sdělit panu Kellerovi aby se nemusel obhajovat! Přede mnou nemusí, zhruba znám jeho sociologii, která by zákonitě musela narazit na politiku EU. Snad již "vystřízlivěl".

      Vymazat
    2. 19:01

      Pane Povolný, shrnul jste to přímo bravurně. Zbývá jen doufat, že až si profesor Keller Vaše sdělení přečte, spadnou mu konečně šupiny s očí.

      Vymazat
    3. 19:16-budu rád, sdělí mu to někdo kompetentnější, aby uvěřil.

      Vymazat
  39. Anonymní16. února 2018 19:37

    Děkuji za odkaz na http://www.osn.cz/summit-osn-pro-uprchliky-a-migranty/, obsahující velmi pozoruhodné otázky a odpovědi k Valnému shromáždění OSN, které bylo uspořádáno 19. září 2016 v sídle OSN v New Yorku formou jednodenního summitu věnovanému rozsáhlému pohybu uprchlíků a migrantů.

    Jde o velmi zajímavý materiál, srozumitelný, dle mého názoru, i všem "primitivům", navštěvujícím a přispívajícím, jako já, na stránky NR. Každý z nich si na věc ale jistě udělá názor sám...

    Každá z jeho částí by zasluhovala podrobný a odborný rozbor, tak jen na ukázku první bod uvedeného materiálu:

    "Jaká jsou hlavní doporučení pro řešení příčin problému? Jaké kroky se vyžadují od členských států?"

    "Existuje všeobecná shoda na nutnosti zabývat se příčinami vzniku uprchlické vlny a hybnými silami neregulérní migrace. Připouští se také, že mezinárodní společenství jako celek selhává v adekvátní reakci na množství komplikovaných příčin, které lidi nutí podnikat nebezpečné cesty při hledání bezpečí a důstojnosti. Snadných řešení je poskrovnu. Mezinárodní společenství se už řadu let snaží najít řešení násilných konfliktů v různých částech světa, zmírňovat dopady změny klimatu a přírodních katastrof a vypořádat se s celou řadou dalších problémů, od extrémní chudoby, nedostatku práce, potravin až po diskriminaci a nerovnost a porušování lidských práv. Investice do mladých lidí – jejich vzdělání, zaměstnání a zlepšení jejich postavení ve společnosti – povedou k tomu, že se migrace stane otázkou volby a ne nutnosti. Zpráva generálního tajemníka nepředkládá nová doporučení, ale vyzývá státy OSN k naplňování závazků, které už přijaly (mezinárodní úmluvy apod.)."

    Najít, schvalovat a obhajovat "řešení násilných konfliktů v různých částech světa, zmírňovat dopady změny klimatu a přírodních katastrof a vypořádat se s celou řadou dalších problémů, od extrémní chudoby, nedostatku práce, potravin až po diskriminaci a nerovnost a porušování lidských práv" formou zničení národních států, evropské kultury, školství, tradic, apod. na opravdu musí být "hlava".

    Všichni její nositelé zřejmě zapomněli, někteří zcela úmyslně, že "ušlechtilé či dobře míněné záměry se při realizaci mohou zvrtnout ve svůj opak".
    L.S.

    OdpovědětVymazat
  40. Nějak se nám rozmáhá cenzura.
    Před 20 minutami jsem vložil příspěvek vysvětlující o co EP schvalováním blufu jde a jak na tom jsou europoslanci ze SocDem ČR a vůbec tato partaj. A div se světe on zmizel, místo toho aby byl v diskusi rozcupován slovo od slova. Stále ještě diskutujeme, nebo již pouze zabíjíme čas a svět se nám za zády (místo před očima) mění. Jak jsem říkával svým žákům (tedy těm vnímavějším) "dobře už bylo a bude hůř".

    Ďuro Trulo

    OdpovědětVymazat
  41. Rád bych trval na tom, aby se k příspěvku ze 17. února 2018, 18:30 redakce vyjádřila. JiH

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JiH 23:50

      Autor příspěvku 17. února 2018, 18:30 TVRDÍ, že příspěvek vložil. Jenže evidentně žádný NEVLOŽIL, pouze se o to pokusil. A někdy se prostě příspěvek napoprvé z technických důvodů vložit nepodaří.

      Nechápu jedno: proč jej prostě nevložil znovu?
      Snad proto, aby mohl začít vykřikovat o censuře? Tvářit se jako oběť zvůle censorů už tu několikrát bylo oblíbenou pózou.

      A jestli byl ten příspěvek tak mimořádně dobrý a důležitý, má ho sem vložit - kdo mu v tom brání?!

      Vymazat