Reklama

.

.

sobota 10. února 2018

Václav Klaus ml. a Tomio Okamura:To nejlepší co zaznělo proti EU diktátu s názvem DUBLIN 4


10.2. 2018 
Václav Klaus ml. / ODS 0:02 Tomio Okamura / SPD 5:57

47 komentářů :

  1. Nic lepšího, než recepty SPD – Tomio Okamura nemáme. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas!!! Leo

      Vymazat
    2. 14:47
      19:09
      Jakkoli je to truchlivé, ne-li zoufalé, nezbývá mi než s vámi oběma souhlasit: vy skutečně nic lepšího nemáte.
      Naštěstí nejsou všichni občané tak neskonale skromní.

      Vymazat
    3. Demonstrace v německé Chotěbuzi:
      https://www.youtube.com/watch?v=jkdp-57Y6ms

      Vymazat
    4. Anonymní10. února 2018 19:16
      Podpora T. Okamury není o skromnosti, ale o zabránění našeho míření do záhuby. To, že tu jsou politici, kteří získali více hlasů, neznamená, že i mnozí z těch, „co nejsou neskonale skromní“, nespláčou nad vývojem. Budoucnost ukáže. Zatím se obavy T. Okamury stále více naplňují. P.K.

      Vymazat
    5. P.K. 23:22

      Copak, tak oni Vám už migranti klepou na okno? A dokonce stále více? Tak to je teda konec legrace.

      Vymazat
    6. 23:29

      Možná by pomohlo namazat veřeje česnekem?

      Vymazat
    7. 23:32

      Ba ne, já bych spíš všude na kraji obce postavil papundeklovýho Okamuru - to by je určitě vystrašilo k smrti.

      Vymazat
    8. Anonymní10. února 2018 23:29
      „.. tak oni Vám už migranti klepou na okno?“
      Psal jsem, že zatím se obavy T. Okamury stále více naplňují. To můžete vidět na situaci v západoevropských městech a na tvrdohlavém postoji EU, stále umisťovat další, převážně do zemí, kde jich je méně. Napadají Vás nějaké takové země? Mě jedna, která je za mým oknem.
      Prozíravý politik vnímá a jedná již v případě hrozícího nebezpečí. To je právě případ T. Okamury, proto by měl být premiérem. P.K.

      Vymazat
    9. 23:32
      23:37

      Pro případ krajní nouze by měl být vyslán uvítací výbor:

      Vlasta Parkanová
      Miroslava Němcová
      Helena Langšádlová
      Václav Moravec
      Jaromír Štětina

      Aby nevěděli na koho dřív skočit, mrchy jedny nadržený. A ze zálohy by je pak myslivci hravě odpráskli!

      Vymazat
    10. 23:48

      Okamura premiérem? Hm, pozoruhodný nápad. A jaká je Vaše představa toho, co premiér Okamura udělá?
      Každopádně je nejvyšší čas začít obcházet a agitovat sousedy. Hodně zdaru!

      Vymazat
    11. Anonymní11. února 2018 0:00
      „A jaká je Vaše představa toho, co premiér Okamura udělá?“
      Už jsem to uvedl na jiném místě, ale co bych pro Vás neudělal:
      Ta idea je v programu SPD, hlavní body jsou:
      - zákon o referendu, odvolatelnosti a trestní odpovědnosti politiků
      - bezpečnost země a odmítání všech nám vnucovaných kroků, které ji snižují
      - omezení činnosti politických neziskovek
      - časově omezený mandát soudců a jejich hmotná odpovědnost
      … atd., atd.
      http://www.spd.cz/program.
      P.K.

      Vymazat
    12. 12:49

      Joj, toť skvělá, přímo brilantní odpověď! Premiér Okamura naplní program SPD!!

      Jaký asi musí být myšlenkový horizont někoho, kdo zcela vážně uvažuje o tom, že Okamura může být premiérem?!

      Vymazat
  2. 14:47
    Nic lepšího nemáte? No to máte tedy vážně smůlu. - Ale nemusíte si zoufat - chudoba cti netratí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Smůlu máte vy, prohráli jste. Chudí duchem jste taky vy, vybrali jste si prázdné želé, jelikož nic lepšího nemáte, a ještě svou prohru vydáváte za vítězství.

      Vymazat
    2. Anonymní10. února 2018 15:50
      Okamurovy recepty odvrací zemi od chudoby a rozvratu. P.K.

      Vymazat
    3. 17:19

      Já (15:50) volil jak 2013 tak 2018 Miloše Zemana, takže vůbec nechápu, ke komu se tu obracíte?!

      18:08

      Recepty něco odvrací? Zajímavé...

      Ostatně, počkejme si raději, zda ho konkurenti s tmi jeho recepty vůbec pustí do kuchyně. U Andreje Babiše to nevypadá, že by Okamurovými recepty byl nadšen.

      Vidíte někoho dalšího, komu by se snad těmi recepty sbíhaly sliny?!

      Vymazat
    4. Anonymní10. února 2018 18:19
      „Vidíte někoho dalšího, komu by se snad těmi recepty sbíhaly sliny?!“
      Nevidím do kuchyně Sněmovny, takže nevím. Ale co se týče soudných občanů, tak snad mnohým z nich. Příliš soli do zdravé výživy nepatří. P.K.

      Vymazat
  3. 15:50
    No při vaší chudobě ducha se dá ztratit hodně.

    OdpovědětVymazat
  4. PROVOLAVAM VEREJNE SLAVU - panu Klausovi mladsimu a panu Okamurovi.

    (Nedejte se panove ! President Trump a 60 millionu Republikanu je na vasi strane.)

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda že kopeš za ODS .
    Měl by jste vstoupit do SPD .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S V. Klausem i T. Okamurou souhlasím. Jen bych ale více zdůraznil, že migranti, čímž se myslí muslimští, jsou dílem našich agresívních válek a že je zapotřebí naše teroristické války zastavit. Je zapotřebí také zastavit podporu obchodníkům s migranty a jejich dodávkám do Evropy. Pokud sociální rovnost pro migranty, tak jistě napřed sociální rovnost pro občany EU. Máme nějakou zbraň proti vnucování migrantů? Neplatit do fondu EU. Zastavit odliv stovek miliard Kč ročně z ČR do zemí EU. CZexit. Neutralita ČR. Jinak Václav Klaus mladší (ale i starší) se skutečně vymyká tupé, velice ošuntělé politice ODS.

      Vymazat
    2. 17:08 Jakých našich válek nesouhlasím s zahraničníma misemi jsou to všivé loupežné války usa.

      Vymazat
    3. 22:18

      To je jedna z věcí, které vytýkám Miloši Zemanovi: že propaguje účast českých žoldáků v těchto akcích. I tato jeho vystoupení, zpravidla tehdy, kdy to některý z nich nepřežije, přinejmenším hraničí s hyenismem. Stačilo by, kdyby jakožto "vrchní velitel" (jak směšně dneska zní takové označení!!), projevil soutrast pozůstalým a případně se jich (diskrétně a neveřejně) zeptal, čím jim může pomoci, když už je tam "poslal" - "bojovat za demokracii"...

      Vymazat
    4. 22:24 Máte pravdu ale Zeman je třeba aby nebylo z ČR muslimská zem.

      Vymazat
    5. Rychlokvašky Konečná a Telička11. února 2018 4:13

      • https://cs.wikipedia.org/wiki/Kate%C5%99ina_Kone%C4%8Dn%C3%A1
      • www.novarepublika.cz/2018/02/vaclav-klaus-ml-tomio-okamurato.html
      Konečná (KSČM) a Telička (ANO) vlastizrádně hlasovali za přijetí usnesení:
      • www.epshark.cz/clanek/396/jak-hlasovali-nasi-poslanci-ep-o-usneseni-o-klimatickych-uprchlicich
      Tatínek Konečné byl v KSČ a působil před r. 1989 na funkci tajemníka pro zemědělství na OV KSČ v Novém Jičíně. Každý si udělá obrázek sám o raketovém postupu rychlokvašky Konečné.
      Konečná je také obdoba rychlokvašky Telíčky. Vždyť Teličkův taťka také byl v KSČ a působil na čs. velvyslanectví ve Washingtonu: https://cs.wikipedia.org/wiki/Pavel_Teli%C4%8Dka

      Vymazat
  6. Myslím, že v příští souhrnné situační zprávě zprávě Ministerstva vnitra Extremismus bude již pan Klaus (také tučně) jako pan Okamura v této zprávě za 4Q: "Parlamentní volby skončily nezdarem i pro další protimuslimsky a protiimigrantsky orientované subjekty, které vznikaly a procházely dynamickým vývojem v době tzv. uprchlické krize. Vlivem vzájemných sporů, často řešených prostřednictvím sociálních sítí na internetu, se staly nevěrohodnými a nepřehlednými. Nejvíce proto z operování s tématy migrace a islámu těžilo hlasy hnutí Svoboda a přímá demokracie – Tomio Okamura (dále jen „SPD“), které slavilo s 10,64% (538.574 hlasů) významný úspěch. Hnutí SPD používá oproti extremistickým stranám kvalitnější a efektivnější politický marketing. Jeho představitelé navíc nejsou oproti DSSS a ND limitováni rozsudky soudů či probíhajícími trestními řízeními."... http://www.mvcr.cz/clanek/ctvrtletni-zprava-mv-o-extremismu-19144.aspx

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím si, že takto nechceme dopadnout.

    http://pravyprostor.cz/rozhnevani-i-zklamani-nemecti-policiste-a-moralni-bankrot-jejich-vlady/

    OdpovědětVymazat
  8. 19:16
    15:50
    pokud máte jiný návrh,jak zabránit migraci do ČR a souvisejícím problémům,sdělte ho.Podělte se o něj s námi.A pokud jste nic jiného nevymyslel,tak raději mlčte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:20

      Okamura se svýmu řečmi má na migraci ještě mnohem mizivější vliv než Marine Le Pen, která už řeční ve Francii dlouhá léta. Totéž platí pro AfD v Německu a podobné politické konjunkturalisty jinde.

      ---------

      Podstatný bude zásadový postoj příštích vlád a všech ostatních představitelů republiky, presidentem počínaje a europoslanci konče.

      Návrh?

      - K příštím volbám do Evropského parlamentu nepřijde (jako naposledy) 16%, ale alespoň 66% občanů, a nebudou volit debílky jako Jiří Pospíšil, Jaromír Štětina nebo Petr Mach.

      - Kandidáty budou posuzovat podle toho, zda už v minulosti pro republiku něco VYKONALI - a ne podle toho, co vykřikovali nebo VYKŘIKUJÍ.

      - O podzimní volby do Senátu PČR se budou voliči zajímat s důrazem na stejná měřítka.

      - Namísto profesionální (a v důsledku toho pak v praxi žoldácké) armády bude obnovena branná povinnost včetně programu civilní obrany (nejen s ohledem na povodně nebo epidemie chorob).

      - Příslušné státní orgány vypracují a budou v orgánech EU také obhajovat jasný právní rozbor, ze kterého vyplyne, že se budeme řídit platnou mezinárodní konvencí o uprchlících (1951), která přesně vymezuje, kdo může uplatňovat nárok na status uprchlíka (např. válka mezi těmito důvody nikdy nebyla a není). Budou trvat na tom, pokud možno ve spolupráci s politiky, diplomaty a právníky dalších členských zemí, aby nebyly přijaty žádné úmluvy ani směrnice, které jsou s tím v rozporu. Je nutné vrátit se od politických proklamací k prosazování práva, na kterém po roce 1945 panovala široká shoda.
      (Odbočka: Totéž by se mělo, mimochodem, stát i v oblasti pracovního práva. I dodržování dosažené úrovně pracovněprávních vztahů hraje v souvislosti s migrací nesmírně důležitou roli. Totéž pro otázky daňových úniků a daňových rájů, o kterých se desítky let jen planě mluví, jak upozornil i v EP profesor Jan Keller.)

      - Bylo by žádoucí vyvolat i mezinárodní diskusi na půdě OSN i dalších fórech, která by na základě analýzy reálné situace jasně ukázala, proč, kým a z jakých pohnutek, tyto donedávna respektované normy přestaly být naplňovány, a proč místo nich nastoupily abstraktní nic neříkající deklarace o lidských právech. Řada takových analýz už existuje, ale nedostává se jim, vlivem politických lobby, sluchu na patřičných místech, kde se o evropské politice rozhoduje.

      -----------

      A Vy, kdo jste otázku položil, můžete, stejně jako ostatní, kdo s daným stavem jsou právem nespokojeni, přispět svou troškou do mlýna, když budete - pochopitelně po samostatném zvážení všech okolností - podobné věci důrazně vyžadovat od všech představitelů země, kde pracujete a platíte daně, a nespokojíte se pouhými příspěvky na internetu.

      Vymazat
    2. Vážený,to co jste tady předvedl,to jsou jen "hraběcí rady",které mají se současnou realitou málo společného.Momentální realita je Okamura s jeho alespoň nějakým protimigračním postojem.Může se nám jako člověk nelíbit,ale bohužel nikdo jiný rasantněji nevystupuje.A Vaše čekání na volby a Váš "výběrový" systém by asi už nám byl málo platný.

      Vymazat
    3. 21:18

      Chtěl jste návrhy.
      Označujete je za "hraběcí rady"?
      Máte lepší?
      Buďte konkrétní!

      Připomínky na internetu jsou stejně impotentní, jako Okamurovy kecy ve sněmovně.
      Nejde o "alespoň nějaký protiimigrační postoj". Jde o používání rozumu a o aktivní občany, kteří jenom nežvaní. Nebýt Cikánů a mohamedánů, nemá Okamura absolutně nic, co by dokázal nabídnout. Tím se liší např. od Miloše Zemana.
      To, že tento politický hokynář k sobě přitahuje (zhruba) 10% voličů, nepovažuji v žádném případě za nějaké nebezpečí, za ohrožení demokracie, jak to pociťují dobře placení novináři ve svých redakcích.
      Důležité je pochopit, že se za ním shlukují převážně lidé, kteří se ve skutečnosti o politiku moc nezajímají a kteří se cítí (aktuáůlně nebo v budoucnu) být obětí politiky. Nad tím byste se měl zamyslet.
      Není to tak, že hledají ochránce, "tatínka",
      "moudrého panovníka", který bx se postaral o to, aby je nimdo neohrožoval? Kde je sebevědomí takových lidí? Co je to za občany? (Jistě, mezi "drahošovci" nebo "klausovci" je takových také spousta.)
      Z vlastní zkušenosti můžu říct, že pro vesnického traktoristu nebo bídně placenou prodavačku je tím, na koho se lze spolehnout, Miloš Zeman a ne nějaký životem značně poškozený Tomio Okamura, který svou aktivitou v první řadě vydělává peníze, a za druhé si kompenzuje svoje životní trable, kterých, jak víme, nebylo zrovna málo.

      Může Vám připadat - a můžete to klidně říct nahlas - že (tady) taky jenom žvaním. Jenže do toho, co jsem v životě udělal a co dnes dělám, Vám nic není, sorry jako.

      Vaše výtka, že jde o "čekání na volby" ukazuje mj. že Vám chybí představivost a že pravděpodobně sám moc vlastní iniciativy nemáte. Nebo se pletu?
      Přeju stálé zdraví.

      Vymazat
    4. Pletete se velice.
      Ale to,že opíšete kus stránky z politologie neznamená,že je to pro současnost řešení.Není.Události,které budou mít zásadní vliv na ČR a její obyvatele běží docela rychle a neohlíží se na Vaše teoretizování.
      A pokud se týká představivosti tak dovolte,ta chybí Vám.Snažte si představit co nastane,až sem budou proudit migranti za podmínek stanovených EU.A to Vám ta teoretická politologie bude doopravdy platná.
      A mýlíte se i v tom,že za Okamurou lidi hledají tatínka.Né,hledají někoho,kdo bude nazývat věci a události pravými jmény a děje pojmenuje tak jak jsou a né v "ptydepe" politické korektnosti.
      Vůbec s Vámi nediskutuji o přednášce o zastupitelské demokracii.Pouze Vám sděluji,že Vám jaksi s Vaším čekáním na "Godota"ujíždí vlak.

      Vymazat
    5. 22:50

      Na to se dá říci jenom: kdo se bojí, sere v síni.

      Nepředpokládám, že byste si dal tu práci a přečetl si Kellerovu knihu o migraci ("Evropské rozpory ve světle migrace", Praha 2017). Jenže to se Vám určitě protiví - vždyť je v tom i teorie...
      A navíc by Vám hrozilo, že byste třeba pochopil, že vkládat naděje někoho, kdo "bude nazývat věci pravým jménem" je přesně totéž, jako svěřovat se šamanům.
      A šamani, to jsou ti praví "praktici", kteří neztrácejí čas přemýšlením, tedy něčím, čemu trochu pohrdlivě říkáte "teoretická politologie".

      Obdiv k šamanům Vám ale vůbec nehodlám vymlouvat. Třeba Vám to pomáhá vyrovnat se se strachem, a může to tedy být vlastně docela užitečné...

      Vymazat
    6. Zase už jenom plkáte nesmysly.A zvláště Vaše šamanská karta je úsměvná.
      A zase se mýlíte.Teorie se mně ani trochu neprotivý.Naopak.Ale protiví se mně,když někdo jenom tak "blátivě"teoretizuje.Ono to totiž jenom čvachtá.Jiný efekt to nemá.A navíc je to na hony vzdálené realitě.
      A pokud někomu něco hrozí,tak to bych řekl,že budete asi Vy.Vaše neustálé teoretizování zavání salonním bouřliváctvím.A Ty nemá nikdo rád.A to už tady také bylo.A pokud se týká strachu,tak naposledy jsem se bál čerta asi v pěti letech.A teoretici jako Vy začínají být horší než čerti.Všechno okecají,na všechno mají odpověď,jsou chytří jak rádio ,ale bohužel,nebo bohudík ,život běží jinak a jinam.A oni si s realitou si neví rady.
      A už nemusíte odpovídat.Už mě nebavíte.
      Děkuji

      Vymazat
  9. Jedním ze způsobů zabránění migrace je zastavit veškeré prostředky vydávané neziskovkám zaměřeným na "starání se" o migranty. Tím se migranti pro parazitující pátou kolonu stanou nezajímavými.
    Máte někdo pocit, že tento způsob přesunu národů je pro budoucnost, pro naši budoucnost, bezpečný a spějící ke krásnějším zítřkům?
    Osobně si myslím, i když nejsem mladík, pokud nedojde nejen k zastavení přesunu migrantů do ČR, ale i k omezení jejich počtu v Německu a Francii dožiji se nepokojů ....
    ABC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť T.Okamura navrhuje zastavení prostředků neziskovkám a zestátnění ČT. A vidíte, co se proti němu rozpoutalo. Je třeba ho všemi prostřeky podpořit. Prevence z jeho strany je namístě, jakmile je sem někdo dostane, násilím se jich už nezbavíme.Němci, Francouzi i Švédové mají problém a bez tvrdosti budou na tom stejně né-i hůře.Veškerá protiopatření stojí nemalé peníze, které můžou být využity smysluplněji.

      Vymazat
    2. 21:36

      Pochopitelně navrhuje "zastavení prostředků, protože on sám by je určitě využil "smysluplněji. Jeho spolupracovníci z bývalého Úsvitu budou jistě rádi vyprávět o tom, jak rychle pak takové prostředky mizí.

      Pitomio má ale před sebou zářný příklad mnohem úspěšnějších politických podnikatleů z pražské ČSSD (Hulínský, Poche, Březina, Dolínek), jakož i mnoha dalších stran (Pavel Bém a jeho Himaláje). Ještě se má chlapec hodně co učit!

      Ať je rád, že je proti němu kampaň; na víc nemá, než provokovat podobné pseudoaféry. Chápe dobře, že i soucit je dobrý (třeba přines pár dalších voličských hlasů?), když je někdo tak průměrný jako on. Hlavně nezůstat někde v ústraní! Není všem dnům konec...

      Vymazat
    3. Anonymní10. února 2018 21:51
      „.. když je někdo tak průměrný jako on.“
      Ale on není průměrný. On je výřečný, on má ideu, za kterou již léta jde a získává sympatizanty, neboť vývoj mu dává za pravdu. Také má odvahu neuhnout. Vy to máte, že jeho nazýváte průměrným? P.K.

      Vymazat
    4. 23:35

      A ta idea, za kterou již léta jde, spočívá, prosím pěkně, v čem?

      Vymazat
    5. Anonymní10. února 2018 23:42
      „A ta idea, za kterou již léta jde, spočívá, prosím pěkně, v čem?“
      Pokud chcete odpovědi na otázky, tak byste měl také na otázky odpovídat!

      Ta idea je již v programu SPD, hlavní body jsou:
      - zákon o referendu, odvolatelnosti a trestní odpovědnosti politiků
      - bezpečnost země a odmítání všech nám vnucovaných kroků, které ji snižují
      - omezení činnosti politických neziskovek
      - časově omezený mandát soudců a jejich hmotná odpovědnost
      … atd., atd.
      http://www.spd.cz/program.
      P.K.

      Vymazat
    6. 0:20

      Pokud máte na mysli nezodpovězenou otázku "Vy to máte...", musím upřímně odpovědět: nevím.
      Vedoucí pozice jsem zastával spíš výjimečně, a vždy bez většího nadšení.
      Ambice působit v politické straně nebo hnutí jsem nikdy nepociťoval dost silně na to, abych to zkusil.

      Jinak děkuji, že jste mi z programu SPD vybral body, které považujete za důležité.
      Zní mi to všechno hodně obecně a je velká otázka, co z toho je skutečně realistické (já bych si taky moc a moc přál vystoupení z NATO, ale vím, že to pod vánočním stromečkem nenajdu) - takže vyčkám času jako husa klasu.

      Vymazat
    7. Tak už ses vyblil? A teď můžeš zas běžet rychle na poradu za Jandou.

      Vymazat
  10. Je třeba říci si to úplně otevřeně a na rovinu:

    Hnusní migranti jsou hrozbou našemu usilovnému budování kapitalismu! A proto je ve jménu šťastných zítřků musíme zastavit! Náš český kapitalismus si nikým rozvracet nedáme, to ať si v Bruselu zapíšou za uši!

    OdpovědětVymazat
  11. Mavaji vam pred ksichtama veci , ktera vubec neni problem cechu. Je to zase svinstvo na odpoutani pozoronosti a hazeni jejich slizske spiny na nas.
    At to resi Hitlerovskej fasismus. Je to jejich zlocin.

    OdpovědětVymazat
  12. http://tadesco.cz/robinson-nahral-mainstreamove-presstitutky-zvracenym-zpusobem-klamou-manipuluji-video/
    Lidi, sdílejte toto video, ať se co nejvíce ozvučí to, co se nyní děje s naší svobodou a "demokracií".

    OdpovědětVymazat
  13. Ať žije Tomio Okamura - náš příští eurokomisař!
    A ať zavede v Bruselu přímou demokracii!

    OdpovědětVymazat