Reklama

.

.

sobota 10. března 2018

"Budeme-li napadeni, odpovíme. Nač nám bude svět, když na něm nebude Rusko?"


10. 3. 2018     zdroj
Nedávno byl oficiálně opublikován zásadní rozhovor s Vladimírem Putinem pod názvem "Světový řád 2018". V jeho rámci se Vladimír Solovjov s týmem televizního kanálu Rossija 1 více než rok zabýval shromažďováním informací k tomuto námětu. A nakonec byl 7. března zveřejněn. Jedním z nejpůsobivějších momentů filmu se okamžitě stala epizoda, která ohromila i zahraniční diváky, v níž se Vladimír Putin tvrdě a jednoznačně vyjádřil o tom, co se stane se světem a agresorem v případě, že by si někdo usmyslel napadnout naši zemi ...



Stenogram:

Solovjov: "Jaké to je - pocit zodpovědnosti, když na vašem rozhodnutí závisí osudy milionů lidí, a možná i celého lidstva, když jde o "jaderné tlačítko"? Když je nutné posílat naše hochy daleko za hranice a není žádná záruka, že se odtamtud vrátí? Jak se přijímají tato rozhodnutí? Jak je možné tuto odpovědnost každý den nést?

Vladimír Putin: "Především je tato odpovědnost nevyhnutelnou součástí této práce. Ale samozřejmě, před přijetím rozhodnutí tohoto druhu je třeba všechno velmi dobře zvážit a posoudit. A co se týká bezprostředně "jaderného tlačítka" (...) my jsme to všechno nezačali. Připomenu, že atomová bomba se poprvé neobjevila u nás, ale ve Spojených státech amerických.

Navíc, my jsme nikdy proti nikomu jaderné zbraně nepoužili. USA je přece použili proti Japonsku, a mimochodem, v mnoha japonských učebnicích se dokonce nyní tato skutečnost zamlčuje. Je tam napsáno, že atomovou bombu proti nim použili "spojenci"! Jací "spojenci"? Sovětský svaz byl spojencem Spojených států, to je pravda, ale nikdo nás o tomto úderu předem neinformoval. Kromě toho, jak mnozí experti soudí, její použití proti Japonsku již v tom okamžiku nebylo vůbec potřebné. Spojené státy však na tento krok šly. A kde je záruka toho, že se to znovu nezopakuje? To za druhé.

Za třetí, nejsme jedinou jadernou mocností. Kromě nás jsou držiteli jaderných zbraní oficiálně uznané státy: USA, Čínská lidová republika, Francie, Velká Británie. Znamená to, že včetně nás to je pět hlavních zemí. Současně existuje neuznaný mezinárodním společenstvím jaderný profil. Jsou to Indie, Pákistán, Izrael ... Proto zde nejsme, jak se říká, osamoceni. A pokud tyto země mají tento druh zbraní, tak proč by ho Rusko nemohlo mít?

Co se týká přímo tématu (použití), to je mimořádně citlivé. Proto vám chci říci, a chci, aby se to dověděli lidé v naší zemi i v zahraničí - naše plány (vojenská doktrína) na tuto otázku beze zbytku odpovídají.

Samozřejmě že doufám, že se to nikdy nestane, ale přece jen se teoreticky v obranných plánech Ruské federace počítá se scénářem takzvaného "vstřícného a odvetného úderu". Znamená to, že rozhodnutí o použití jaderných zbraní může být námi přijato pouze tehdy, pokud náš varovný systém o raketovém útoku zaznamená start rakety, dá přesnou předpověď, dráhu, čas a místo dopadu hlavic těchto ICBM na území Ruska. Jinými slovy, jestliže se někdo rozhodl zničit naši zemi, okamžitě vzniká zákonné právo uskutečnit odpověď.

Samozřejmě, pro lidstvo to bude globální katastrofa. Pro planetu to bude globální katastrofa také. Ale já jako občan naší země a jako hlava ruského státu chci v tom případě zadat jednu otázku:

"A NAČ POTŘEBUJEME TAKOVÝ SVĚT, KDYŽ NA NĚM NEBUDE RUSKO?"

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

56 komentářů :

  1. Ano pokud by měly zvítězit zdegenerovaný zvrhlý paraziti tak by to byl stejně konec většiny lidí za nepředstavitelných hrůz a strádání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nač nám bude svět, když na něm nebude Rusko? Už tato věta svědčí o tom, jaký je Putin ve skutečnosti darebák! Když říká, že když budou napadení, tak zaútočí nejen na ty, kdo je napadli, ale i na nezúčastněné. K tomu není co dodat.

      Vymazat
    2. Goste, goste, ty blbečku nepřemýšlivý zapouzdřený nenávistný.

      Když někdo mluví o konci našeho světa skrzevá jadernou válku, ve které se hodlá bránit jadernou odpovědí, tak to neznamená, že napadne v konfliktu nezúčastněné země.

      Tobě je to potřeba vysvětlit polopatě, protože je vidět, že jsi v základní škole často chyběl:

      Jakákoli jaderná válka, kterou si pouze a jen mezi sebou rozdají jaderné velmoci bude znamenat konec lidského rodu a většiny života na zemi.

      Tak kdo je pak ten darebák, blbečku?

      Vymazat
  2. Lidé budou zmírat strachem a očekáváním toho, co přichází na celý svět. Neboť mocnosti nebeské se zachvějí. A tehdy uzří Syna člověka přicházet v oblaku s mocí a velikou slávou. Když se toto začne dít, napřimte se a zvedněte hlavy, neboť vaše vykoupení je blízko.“ Vypravoval jim podobenství: „Podívejte se na fíkovník nebo na jiný strom: Když se už zelenají, sami víte, že léto je blízko. Tak i vy, až uvidíte, že se toto děje, vězte, že je blízko království Boží. Amen, pravím vám, že nepomine toto pokolení, než se to všechno stane. (Evangelium Sv. Lukáše 21, 26-32)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš a Putin to dokázal jedinou otázkou to, čo tebe zabralo osem riadkov. Bez zbytočného balastu. A Syn človeka tak pride iba na zpustošenú zem. Čo urobil ten váš Syn človeka preto, aby tu niekto nemal neustálu snahu tých jeho verných zničiť?

      Vymazat
    2. Anonymní10. března 2018 21:26. Boha si vymysleli k oblbování lidstva.

      Vymazat
    3. https://www.youtube.com/watch?v=N6t7uxmwexA

      Vymazat
    4. Putin v chrámě: https://www.youtube.com/watch?v=N6t7uxmwexA

      Vymazat
    5. A všichni, kdo chtějí zbožně žít v Kristu Ježíši, zakusí pronásledování. (2 Tim 3, 12)

      Vymazat
    6. Náboženství jsou nejstarší fake news.

      Vymazat
    7. 11:14 No vidíte. A dnešní fake news se zase chovají jako náboženství. Šíří přikázání "V jediné pravdy (ty naše) věřiti budeš..". Kdo pochybuje je rouhač a zaslouží upálení na mediální hranici. Za jejich "osvícenost" jim také povinně odvádíme desátky. Není důležité, jestli nám říkají pravdu. My máme svatou povinnost tomu věřit. Pak nás čeká království evropské, jinak zatracení v ruském pekle.

      Vymazat
    8. Ježíš jim řekl: „Kdyby Bůh byl váš Otec, milovali byste mě, neboť jsem od Boha vyšel a od něho přicházím. Nepřišel jsem sám od sebe, ale on mě poslal.Proč mou řeč nechápete? Proto, že nemůžete snést mé slovo. Váš otec je ďábel a vy chcete dělat, co on žádá. On byl vrah od počátku a nestál v pravdě, poněvadž v něm pravda není. Když mluví, nemůže jinak než lhát, protože je lhář a otec lži. Já mluvím pravdu, a proto mi nevěříte. Kdo z vás mě usvědčí z hříchu? Mluvím-li pravdu, proč mi nevěříte? Kdo je z Boha, slyší Boží řeč. Vy proto neslyšíte, že z Boha nejste.“ (Evangelium Sv. Jana, 8, 42-47)

      Vymazat
  3. s titulky

    https://www.youtube.com/watch?v=OV-Hf6II_p4

    OdpovědětVymazat
  4. Je třeba idiotů, kteří doufají že někdo bude naprosto solidární se zničením světa dát krutou odpověď. Nejenom my , ale i Vy budete v prd..li. Stejně by nás čekala stejná budoucnost. DEbil Gorbačev nabídl mír. Kreten Jelcin nabídl cele RUSKO. A co to bylo platné. Nic! S jídlem roste chuť. A to je vidět na dnešních majdanech.Dříve Germáni říkali Radši rudí než mrtví. Dnes Klidně říkám radší smrt než žít na kolenou.Stejně by nás postupně zbavili všeho lidského a co by nám potom zbylo. I D I O C I E ?????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stejné je to jako lavírování Babiše. Politik, který není rázný a kličkuje je naprosto na hovno. Musím se příznat k tomu že jsem podporoval SPD a komunisty. Nasral mne Okamura, který ty kteří jediní podporovali jeho program naprosto urazil. Je pravda, že Kretén Dolejš který jako blb neustále nazývá Okamuru a jeho stranu SPD nacionalisty a fašisty je exot i pro normálně uvažující lidi v České a moravské republice. (Česko je pro mne hnus). Je to něco jako reklama Kauflandu.
      Ať žije a vzkvétá náš národ.

      Vymazat
    2. 21,48 - Dolejš není až takový exot, on se nechal koupit a už dávno kope za jiného páníčka. KSČM by ho měla vyloučit.

      Vymazat
    3. 23:05
      Tak proč ho strana nekopne do pr.le . Vždyť ji táhne na dno jako Čssd . Pokles to jasně ukazuje. Prostě KSČM ztratila nejen můj ale i mnoho jiných hlasů . Asi to tyto hlasy pro ni nejsou ztrátou? Budou-li takto pokračovat ... s nimi. Komunisti nezahynou ten program je dobrý, ale blci kteří se ho chopili stojí za dvé věci.

      Vymazat
    4. 21:48 Souhlas, slovo Česko je urážka a bylo tak i míněno. Používejme jen termín Česká republika.

      Vymazat
    5. 0,12 - to teda taky nevím, nejspíš jsou blbí a neschopní činu ...

      Vymazat
    6. Kretén Dolejš už jednou do držky dostal . Asi to bylo málo .

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty jsi ale idiot, je mi z tebe na nic.
      Dobrou noc

      Vymazat
    2. anonym-22.29,ježišmarja, ty si debil

      Vymazat
    3. 22,29- ty zástupče, ty jsi tak akorát zástupce zločinných USA a korporací a židozednářských lóží a hlavně jsi prolhaný lump. Ussáci milonkrát porušili vše, co se porušit dá, ale ty se budeš furt do omrzení navážet do Ruska.
      Jo, Amíci a NATO jednají pozitivně, žejo, ty ulhaný sprostý nenávistný lumpe!!!!
      Ujasni si, na čí jsi straně.
      Oni i emzáci jsou dobří ašpatní a ty budeš beze sporu ta druhá sorta, co chce přivést Zem do záhuby.
      Jsi trapný, směšný a ubohý a v Bohnicích by se na tebe měli podívat.
      Jdu zvracet. Pa.

      Vymazat
    4. 23:11 Vždy rozhodují úmysly. Pamatujte si to, laskavě, kolego. Jsem skutečně moc rád, že můžeme diskutovat a vyjasňovat si naše vzájemné pozice a předávat si navzájem potřebné informace. Zmínil jste NATO, jo, to je nyní problém. Turecko, člen NATO, začalo v plném rozporu s platným mezinárodním právem válčit v Sýrii nejen proti Kurdům. Asi jste to potřeboval slyšet. Jeho úmysly jsou naprosto zločinné. Zdravím.

      Vymazat
    5. 23:02 - takže správné jednání je podle vás útočit, napadat a rozvracet pro své zájmy okolní státy, dosazovat loutkové vlády a ničit a ničit a ničit? Toužit ovládnout svět a všechny jeho zdroje pro 6% obyvatel Země?
      Hrozit válkou zemím, co nikomu nic nedělají a chtějí žít v míru pro sebe a pro své děti? To jste tedy pro mne, velevážený, obyčejný ODPAD!
      Kdo vás platí? Soros?

      Vymazat
    6. 23,11 - úmysly Ameriky a židozednářských lóží jsou to nejhorší svinstvo na světě, pouze černota, zlo. Pokud to nevidíte, nejste, za co se považujete.

      Vymazat
    7. 23:18 Jako existuje stát a jeho jemu naprosto potřebné zákony, aby mohl fungovat a jeho občané znali "pravidla hry" a mohli jimi uplatňovat alespoň tu lidskou zdánlivou spravedlnost, stejně tak musí něco takového existovat mezi jednotlivými státy - národy. Rozdíl mezi státem a jeho občany a mezi státy - národy navzájem, je ale zásadní, protože národ je právně základní jednotkou planety. Přesto je objektivně nutné mít tu možnost si vůči němu něco vynutit, protože ty národy jsou na rozdílné vývojové úrovni a nebo prostě i negativní. Musí tedy existovat nějaká síla a logicky státní - národní síla, která se jim postaví, protože planeta ještě jako jeden společný stát neexistuje,... tedy vlastně nelegálně. USA to plnily a plní a my vesmírné civilizace jsme jim za to vděčni,... protože většinou jednaly pozitivně.

      Vymazat
    8. 23:21 USA nejsou ideální, ale ve srovnání s Ruskem na mnohem vyšší úrovni všeobecně. Možná, že právě Vy jste zaslepen Ruskem, protože mu "přejete". Nechci se posmívat Vaší věrnosti, vážím si jí,... i když je prvkem nižší vývojové úrovně. Až vývojově vyspějete, budete prostě s Dobrem, tedy s Bohem = s vesmírem, s Universem, kterého jsme všichni součástí. Potom Vám tedy už bude lhostejné, na čí straně, co se národů týká, stojíte,... protože budete součástí dobra bez ohledu na národnost.

      Vymazat
    9. Odpověď pro "zástupce vesmírných civilizací z 10. března 2018 22:29"
      Chci se jen zeptat, když jste zmiňoval Boha, kterého z Bohů máte a mysli? Toho Světlého nebo toho Temného? Vše má své protipóly, takže i Bohové. První pocit, který se mě zmocnil při přečtení Vašeho příspěvku, byly velmi hrubé (nízké) vibrace, které z Vašich řádků přímo sršely.

      Vymazat
    10. Bůh je typické fake new!

      Vymazat
    11. Nereagujte na dementy 23:36 a 8:51

      Vymazat
    12. 8,24 - mám naprosto stejný pocit - zlo, negativní energie, nízké temné vibrace. Ono by to asi ani nepřekvapilo, protože ty temné síly v USA se možná snaží si získat pomoc ... nevím, rozhodně nelze souhlasit s tvrzením, že Rusko a Slované jsou na nižší vývojové úrovni - ono je to naopak, tedy nejspíš duchovně, proto ty zběsilé útoky anglosasů na Slovany jsko celek už stovky let. To, že je někdo bohatší a má momentálně v rukou velkou moc, to ještě neznamená, že je i lepším člověkem či národem a má jakási morální práva. Takto Universum nefunguje, tohle je slepá cesta. USA a spol získaly svou moc zločiny, tudíž žádná pozitivní vesmírná síla je nemůže podporovat, jen ta špatná - možná i ta, co je pomohla stvořit. Duchovně, energeticky, vibračně jsou USA totálně vyřízené ... je to tak a osobně příliš nevěřím, že to lze ještě nějak zvrátit - éra zla končí a kladu si otázku, kolik set let by bylo potřeba, aby se ten kontinent znovu očistil ......

      Vymazat
    13. 23:36: USA jsou na vyšší úrovni než Rusko a dále nějaké krkolomné myšlenkové přemety. Co je na USA velikého? Vy bohužel nečtete věci, které byste měl číst, ale to moje dcera taky. Doporučuji Vám např. Erich Fromm: Lidské srdce a další knížky od stejného autora. Více pro Vás udělat nemohu. Komu není rady, tomu není pomoci.

      Vymazat
  6. Dobře to Putin řekl pokud něco začnou nepřežijí nám to je jasné ale idiotům ze západu ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odpověď pro "anonymní z 10. března 2018 22:43"
      Naprosto s Vámi souhlasím...

      Vymazat
    2. 22:43 Idiotům ze západu je to třeba také jasné, ale musí říkat, co se jim řekne.

      Vymazat
  7. Rusko a Putin jsou v současné době jedinou a poslední nadějí pro tento zdegenerovaný svět, ať s tady trollové tvrdí, co chtějí.

    OdpovědětVymazat
  8. Pro 22:29 ty vole, radim ti dobre, vyhledej co nejdřív psychiatra, začíná to bejb s tebou spatny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23:23 To je laciné a už spíše smutné, zkuste použít nějaké argumenty, v diskusi.

      Vymazat
    2. 23:38 Je to argument, když se někdo prohlásí za "oficiálního zástupce vesmírných civilizací na Zemi"? Ústavy pro duševně choré jsou plné zoufalců, kteří o sobě prohlašují, že jsou např. Napoleon, královna ze Sáby, atd. Takto uvažující jedinci nejsou nebezpeční, ale jsou duševně těžce postižení chudáci. Takže, nevyžadujte argumenty od duševně zdravého člověka, ale zkuste vyžadovat důkazy od "zástupce vesmírných civilizací na Zemi", že jím je. Pravděpodobně s tím bude mít potíže.

      Vymazat
    3. Nebude s tím mít potíže, protože prokazuje jejich existenci jejich válečnými akcemi na Zemi a všechny bez výjimky je logicky vysvětluje. Lidé by je nedokázali provést, což je důkaz nad důkazy. Například útoky hurikány proti USA.

      Vymazat
    4. Ahoj Dylino gádžo. A jak dneska, všechno dobrý? Větry v pořádku? To je základ, plné břicho a dobré větry.

      Vymazat
    5. 9:36 Když s tím tedy nebude mít jeho eminence "oficiální zástupce vesmírných civilizací na Zemi" potíže, ať se tedy předvede. To, co jste napsal je zase jenom tvrzení, nikoliv důkazy, a vy jste, v lepším případě, snadno manipulovatelný.

      Vymazat
    6. On blbec který tvrdí, že je zástupce vesmírných civilizací je na stejné úrovni jako naši věřící, kteří věří,že papež je zástupce Boha na zemi. A jiní pomatenci totéž ohledně Alaha a podobných individuí z nepovedených pohádek.

      Vymazat
  9. Jestliže "vesmírné civilizace" uvažují takto, jsem jejich úsudkem velice zklamána. Jsem žena, která většinu života měla blíže ke konání typu "kdo po tobě kamenem, ty po něm chlebem". V poslední etapě svého života jsem ale pochopila, že to není dobrý způsob, pokud je člověk obklopen zmrdy. Ne, napadneš-li mě nebo moje drahé, nepoletí ti žádný chleba v ústrety! Budu se bránit všemi způsoby - "oko za oko, zub za zub!".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, ať se papež sám obětuje zlu tím, že se mu dobrovolně vydá a nechá se jím k jeho rozkoši usmrtit nebo umučit, když je takový magor. Nic to neřeší, je to pouze slaboduchost a pokrytectví nejvyšší a zhoubné úrovně. Bůh se brání stále a trestá! Papež je zjevně zločinec, který dobro likviduje.

      Vymazat
    2. Sluníčko 7:51, nekažte si neděli. "Civilizace" je jen malý přihlouplý trollík a tak je ho nutno brát. Vůbec si s ním nelamte hlavu, dělá to schválně. Zdejší diskutéři ho mají obvykle u ř*ti nebo si z něj dělají srandu.

      Vymazat
    3. 11:33 Ani bych neřekl, že to dělá schválně. Lidský mozek je složitý systém. Obsahuje určitý filtr, který nám pomáhá odfiltrovat informace, nepotřebné pro řešení právě prováděné činnosti. Tomu se říká "schopnost soustředění", kdy člověk "nevidí, neslyší". Ale stane se, že se tento filtr z nějakého důvodu poškodí. Pak se mozek chová jako počítač, ve kterém najednou běží příliš mnoho programů. Klesá výkonnost, hrozí přetížení a zhroucení systému. Pro takový případ má mozek pojistku. Hrábne do paměti a podstrčí postiženému mozku vysvětlení tohoto nepříjemného stavu. Této vysvětlivce se říká blud. Dobrá zpráva je, že je to léčitelné. Špatná zpráva je, že postižený člověk věří natolik tomu bludu, že se ho sám žádným vysvětlováním nedokáže zbavit. Lékaři této poruše říkají schizofrenie. Náš "zástupce vesmírných civilizací" vykazuje všechny příznaky této poruchy. Včetně nelogických úvah a náznaků stihomamu. Není hloupý, je jen opravdu nemocný a měl by se léčit.

      Vymazat
  10. Putinova otázka ze závěru jeho vystoupení je dobrá! Je adresována nejen miliardám těch dole, ale i těm tisícům nahoře, ve vatě.
    A odpověď na ni by především měli vzít v úvahu ti, kteří s takovou lehkostí stále roztáčejí nová kola zbrojení, ti, kteří svá vojska přisouvají až k samým hranicím Ruska. To pod falešnou floskulí o nutnosti čelit ruské agresi či rozpínavosti. Nic takového není! Rusko nikoho neohrožuje! Leda tak kořistnické zájmy a záměry Západu.
    Neohrožuje ovšem jen do té doby, pokud samo nebude napadeno. A je již zhola jedno, jestli konvenčními či atomovými zbraněmi.
    Protože tak jako tak ta válka ihned přeroste ve válku jadernou. A poslední ...
    Jaderné zbraně jsou pro Rusko (a všechny jemu podobné země) tou poslední pojistkou před agresí Západu. Protože jedině přesvědčivá hrozba vzájemného zničení jakž takž drží západní militanty a idioty v politickým funkcích na uzdě.
    Možná by se i stali příslušníky té zbylé zlaté miliardy, co válku přežije.
    Jejich žití v kontaminované zimní krajině bych jim však nezáviděl.

    OdpovědětVymazat
  11. Také nevím, k čemu by byl svět, kdyby se dostal do bodu svého někdejšího zrodu díky nezkrotným tužbám kapitálu po moci a bohatství. Jenže jak vidno z chování většiny obyvatel Země, je jim perspektiva záhuby lhostejná. Aspoň soudě podle toho, že si celkem většina spokojeně libuje s takovou představou, jako by byli na nudném zápase Sparta:Slávia. Co bychom se namáhali, třeba nějakým bojem za světový mír, ať to vyřeší "někdo" za nás! A ti, co přece cítí riziko svoji frustraci léčí domácími mazlíčky - no a pak skutečně není na této zemi (v této zemi) místo pro rodinu a děti. A jak nahradit vymírající evropskou populaci ? No přece importem muslimů!
    A že ta frustrace je někde kardinální, o tom svědčí třeba psími výkaly poseté Letňany, kde je radno chodit ve vysokých holínkách. A muslimové se těší, neb jak nesmí vepřové, tak smí psí, na grilu říkají, že je nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  12. Nech niektorí nehovoria, veď sa treba pozrieť za posledných 100 rokov Európy.

    Veď Rakúsko-Uhorsko vzniklo, ako obrana proti OSMANOM.
    Je pravda že práve západ mal záujme zničiť konkurenta na Európskom kontinente.
    Vznikom nových štátou na Balkáne, stratilo pre niektoré Európske mocnosti zmysel držať Rakúsko-Uhorsko pri živote. A tak v 1918 ho rozdrobily. Na menšie čiastky.

    V 1938 sa zopakovalo to čo v Československu nikto nečakal. Ak bi bolo Rakúsko-Uhorsko v tom období, tak zrejme bi sa možno( zopakovala situácia v 1866, ale tentokrát v 1838-39).
    Po roku 1933 začalo Nemecko hrať v strednej Európe dominantú úlohu!
    Rakúsko v 1938 pohltili, a ČSR v 1939 rozbili.
    Potom od roku 1918 sa hranice v strednej európy menili niekoľko krát, buď to medzi štátmy, alebo hranice v roku 1918-20 už v roku 1938 nevihovovali, a sa posúvali v 1918-20 sa posunuli na východ, a v rokoch 1939- 1945 zase viac na západ. (DNešné hranice).

    Ako to už býva tak rozpadom RVHP stratilo zreformované ZSSR svoj vpliv v Európe, a rozpadom ZSSR vznikly nástupnícke štáty.

    Ten proces rozpadu ZSSR v 1991 roku bol nasledovný, že ešte aj na odtrhnutých republikach vznikali taktiež republiky, ktoré si tiež prehlásili nezávislosť, ale tentokrát na odtrhnutej republike od ZSSR.
    etapy:
    Moldavsko sa osamostatnilo, ale zároveň sa od Moldavska odtrholo Podnestersko (PMR). A Gaugazsko si vydobilo autonómiu.
    Gruzínsko sa osamostatnilo, a na Tiblisi si deklarovalo Abcházsko, Južné Osetínsko, ktoré Tiblisi od 1991 nekontroloval.
    Potom je tu aj Náhorní Karabach.
    Al aj v samotnom Rusku bol proces kde Čečensko tiež viužilo slabosť a vyhlasilo samostatnosť.
    Potom prišiel rok 1999 a Juhoslávia.
    Mnohé krajny Európy varovali, že Kosovo môže biť precedensom pre svet. Ale západ to odignoroval.
    Ta situácia sa zopakovala v 2014 na Kryme, kde to už západ popieral vôľu Krymčanov, na inú orientáciu, ako málo revolučné hnutie, a vodcovia revolúcie v Kyjeve.
    Ak by v 1999 sedel v Moskve Puťin, tak neviem si predstaviť, ako by Američania bombardovali Juhosláviu, keď nad Juhosláviov bi bola Ruská letecká clona, ktorá bi bránila Juhosláviu, proti bombardovaniu USA.
    Aj dnes je ta situácia, kde západ rozdrobil strednú Európu, Balkán, a prijal ich do štruktur, kde množstvo ľudí protestovalo proti krokom, svojích politikov.
    Ale iba menšina zo vstupmi súhlasila, že vraj nás ochránia, ale pred kým??? Pred migrantmi, alebo pred brániacim sa Ruskom??

    Kde súčastní stav skôr pripomína stav z roku 1940, kde na hraniciach ZSSR stáli vojska Tretej ríše, a ich potencionálnych spojencov.


    OdpovědětVymazat
  13. Lidi musí změnit myšlení,zrušit NATO a USA vyhnat do Ameriky.Jedině tak bude mír.

    OdpovědětVymazat
  14. 12:24: K Vašim osudům Evropy. Zajimavá úvaha, kterou jsem slyšel od polského pravicového politika Michalkowskeho, kterého jinak kvůli rusofobii /která jinak v Polsku zřejmě je převládající, i když Jablonowski a jeho Národní Polsko si myslí o Rusech něco jiného/: Střučně: Vídeňský mír 1815 padá s rokem 1866 - Sadová a 1870 Sedan. Deutschland uber alles tíhne k revizi - rok 1914. 1918 Deutschland dostává na frak. 1939 - další německý pokus o revisi. 1945 Deutchland opět dostává na frak. Předtím - Jaltský mír. 1991 a 2 roky předím. Jalta ze strany Ruska - resignace, za cenu obnovení Deutschland. Střední Evropa, o kterou se v Evropě vždy jedná nejvíce - mocenské vakuum. 1993 - vznik EU a následně se souhlasem USA a Ruska - jak jinak - Deutschland pánem celé Evropy, protože je pánem celé EU. Co německo nezískalo v roce 1914, získává ve 21 století. Polsko má být frontální stát pro válku s Ruskem. Polák Michalkowský je tak hloupý - stejně nako politici Polska před II. světovou válkou /můj názor/, že tvrdí pouze, že již podruhé v té poslední res publica - souhlasili za darmo býti jako frontier state /to je z angličtiny - znamená první stát na ráně/. Podle mého názoru, v jednom má pravdu - jsme v německé IV říši a střet s Ruskem zde vždy možný je, i když nyní Němci mají zájem na obchodech s Rusy. Blíže to neanalysují, jak jsem koupil, tak prodávám. A ted čtu ještě to co jste napsal o Jugoslavii. Podle Michalkowskeho Medvědev neprotestoval proti bombardování Libye, která byla vždy ruským spojencem.

    OdpovědětVymazat
  15. Anonime
    Vieš ono je to tak Poľsko vzniklo z vôle Nemecka, tak ako v 1917 stálo pri jeho vzniku, a tak aj pri jeho páde v 1939.
    Ano v 1918 malo biť Poľsko naraznýkoví štát, proti Sovietom.
    Ale čo sa nestalo v Lembergu v 1917 vznikla Zapadoukrajinská Ľudová republika, a jej vznikom, zaskočilo celé Poľsko a jeho vedenie, ktoré považovalo Halič a Lemberg za súčasť Poľska. Potom v roku 1920 tam bola vojna Poľsko sovietska, kde sa triasol celí západ, by sa Sovieti nedostali až niekde na Nemecké, a potom na Francúzske hranice.

    Preto sa stalo že v Kyjeve sa spojili z Poliakmy, proti Bolševikom a v Lembergu naopak spojili sa z Bolševikmy proti Poľsku.
    Od roku 1920 do roku 1939 Poliaci stvorili aj Ukrajinského hrdinu Banderu.

    A ja zato nemôžem že vtedajší politici dotiahli krajny strednej Európy do sračiek.
    Boli referenda o Neutralite, krajni, ale hlúpi ľudia nešli bojovať za neutralitu, ale z obavy USA že sa stanú obeťami. Nato poslúžili politici (ktorí nás priviedli do raja). A tak sme svedkamy, že keď pre Európsku, alebo Americku politiku je nedúverihodní, a nepĺni záujmy cudzích tak sa ho zbavia buď vojensky alebo prevratom.
    O Libyii bi sa dalo písať, ale vedomosti mám obmedzené, a neviem o zákulisiach.
    Ale hlavna vec je že dnes je Líbya rozdelená, na dve historické celky, ako Tripolsko, a Benghazi. Ktoré sa navzajom nerešpektujú.
    V Iraku sa Kurdi pokúsili o sebaurčenie, a Medzinárodne spoločenstvo sa im doslova vyhrážalo, že ich pokusi o samostatnosť rovno zlikviduje! Veď Turci obsadzujú Kurdské dediny na Sýrskom území, pod heslom že bojujú proti teroristom na území cudzieho štátátu. Konkrétne YPG, ktoré z Turecko považuje na Sýrskom území za teroristickú organizáciu.

    Potom bi sa to viedlo, Keď kurdi majú Autonómiu, a Turecko likviduje Kurdské milície, ktoré sa postavili proti teroristom IZIZ.
    Takže aj samotní spojenci majú v tom bordel.


    OdpovědětVymazat
  16. 20:09: Polsko v roce 1918 nevzniká z vůle Německa. Jinak ač to co jsem napsal, že zrušení kolem roku 1989 původního jaltského míru /předtím byl vídeňský a versailský mír/ s dominantním Německem - již potřetí v průběhu posledních 200 let, vypadá na první pohled jako fantaskní myšlenka, ale prakticky to tak je. Němci jsou v Evropě opět nejsilnější a již nyní určují jak má vypadat Evropská Unie a diktuji mimo jiné Polsku jak se má chovat - viz demokratické předpisy, jak mají vypadat polské soudy, nám diktuji, že se máme podvolit přijmu uprchlíku, zdá se, že zasahují nyní i do Brexitu. Vypadá to tak, že USSA vsadily zase na Nemecko, stejně jako před druhou světovou válkou - to je moje sugesce - kdo rozhodl o Hitlerově postupu na Sovětský svaz - no přece Rotschild, jeho půjčky. Co nechápu, že Rusové - Gorbačov a jeho klika souhlasili s tímto scenářem. Usměvně vypadá Friedman, který vystupuje jako obrance USSA - jeho demokratických postupů, který tvrdí, že USSA dělá všechno aby se neobnovily poměry před druhou světovovou válkou. To mě napadlo po vyslechnutí té přednášky toho zmíněného Michalowského.

    OdpovědětVymazat