Reklama

.

.

pondělí 19. března 2018

Český rozhlas zase nelhal!

Ivan David
19. 3. 2018
Na chvíli jsem si pustil Radiožurnál, abych se sozvěděl, co bych si podle nich měl myslet. První zpráva v 10.00 zněla tak, že ve volbách v Rusku zvítězil Putin, který získal "nejvíc hlasů". No to je opravdu pravda. Jen tak nějak opomněli říci, že zvítězil již v prvním kole, že volební účast dosáhla 67,4%, že Vladimír Putin získal 76,7%, což je skutečně "nejvíc", že na druhém místě komunista Grudinin získal 11,82 %, a třetí nacionalista Žirinovskij 5,68 %, takže po součtu těchto kandidátů na Západu milé "demokraty" a různé figurky zbývá 10,1%. ČRo si nechává prostor pro své oblíbené komentátory, kteří nám vysvětlí, jáká tragédie pro lidstvo volba V. Putina je.


Sdělí nám pravdu, že v Rusku je bída, jen vynechají srovnání, že na "jejich" Ukrajině je bída nesrovnatelně větší (a nebyla), že v Rusku byla obrovská bída už před říjnovou revolucí a v posledních desetiletích byla daleko největší bída za jejich oblíbeného demokrata Jelcina ve spolupráci s USA.

Pomáhají totiž připravovat útok na Rusko a trvdí, že Rusko má vůči Evropě agresivní záměry. Ale co motiv, milý Watsone? Jaký důvod k útoku má země s tak obrovskými zásobami surovin. Má co dělat, aby je uhájila proti vetřelcům. K čemu by byl útok? Ano, rozvíjí útočné zbraně. Pro možnou odvetu. Jsou totiž mnohem levnější než obranné systémy zejména v zemi s tak obrovskou rozlohou. Rusko nemůže chtít válku, protože by v ní prohrálo. Tak jako všichni ostatní. Ale to asi nevadí, placení propagandisté si musejí vydělat na své hypotéky.

Upozorní nás, že Rusko má omezené možnosti rozvoje. To má ovšem každá země, aniž by se potýkala se sankcemi. Zase nám připomenou, že Rusko je zaoslalá země, jak to v Aktuálně již udělal pan Votápek. To je blbci oblíbený stereotyp. Ale jen se těžko se pak vysvětluje, jak věčně opilý mužik vyhrál válku a opět sestrojil zbraně, proti nimž není účinné obrany. Pro přijetí mainstreamové propagandy je důležité nemyslet. Pro propagandu jsou ovšem blbci cílovou skupinou č. 1, č. 2 jsou inteligentní lidé bez znalostí a zkušeností. Na ostatní nemůže.

Propaganda ovšem selhává, je v příliš velkém rozporu se zjevnou skutečností a příliš mnoho lidí aspoň občas aspoň trochu myslí. Proto nezbývá než pokusit se znovu získat monopol na informace. Proto ten tlak na cenzuru "sociálních sítí" a proto ty útoky na šiřitele nezávislých informací a názorů. Opakuji - nezávislých informací a názorů. Jde o informace tajené nebo upozaďované a názory lidí, kteří nejsou za vhodné názory placeni svými zaměstnavateli. Oni si říkají "demokraté", nebo dokonce "liberální demokraté", ale útočí na svobodu slova jako základní demokratické právo, aby nás mohli ovládat za pomoci své placené propagandy a svobodné, tedy ničím neomezované zvůle.

83 komentářů :

  1. Gratulace Vladimírovi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivat Putin! Vivat Rusko!

      Vymazat
    2. A už to začalo, stačí si jen tady na právě dnes přečíst většinu titulků o volbách v Rusku a je to jasné...jaká bezmocná nenávist, vztek a zloba číší z těch novinářů.

      Vymazat
    3. Cituji z článku:
      "Ale co motiv, milý Watsone? Jaký důvod k útoku má země s tak obrovskými zásobami surovin. Má co dělat, aby je uhájila proti vetřelcům. K čemu by byl útok?" Nad tím se pokouší zamyslet tento krátký ruský dokument - https://www.youtube.com/watch?v=gnic21Y91Tk

      Vymazat
    4. O "obrovi z Východu na hliněných nohou" mluvil již nějaký "vůdce".Dnes podobní nemyslíci lidé
      tvrdí, že Rusové neumí vyrobit prý ani ledničku.

      Vymazat
    5. 16:03: Podíval jsem se na Vaše video, ale nenalezl jsem odpověd na Vaši otázku: K čemu by byl útok. Nuže rusky dobře neumím, neumím asi tak dobře jak Vy. Pochopil jsem z toho videa toto: autor chtěl říci, že Rusové jako oduševněná země světa disponuje 15 tisic tanky, to jest nejvíce na světě, je myslím tam bylo řečeno na prvním místě ve spotřebě heroinů, na prvním místě v počtu sirotků, v počtu abortů atd. Zkrátka autor chtěl říci, že na Západě, zvláště v takových zemích jako USA, Britanie, ale také v Japonsku /které není na západě/, je daleko lépe než v Rusku. Toto je bezpochyby pravda a blíže to komentovat nebudu. Nebudu Vám říkat, co je v těchto zemích špatně, Vy to asi ani nepochopíte, nebo spíše nebudete chtět ani nad tím přemýšlet. Podstatné je ale že tam není nic o tom, že by Rusko chtělo zautočit na ty podle Vás záviděnihodné /asi pro Rusko/ země. Bezpochyby bych měl se vrátit k tomu videu po vylepšení své ruštiny. Toto video mi případá jako červivé jablko. Tvůrce - nějaký Stark. Proč červivé, protože poslední pták je ten, který kalí do vlastního hnízda, i když uznávám je třeba poukazovat na vlastní nedostatky. Zdá se mi však, že tento autor nenavrhuje žádnou nápravu těchto nedostatků a mám ten dojem, že autor patří do týmu emerické nápravy - celého světa.

      Vymazat
    6. O:O9: doplněk: červivé jablko - mělo být dopsáno - červivé jablko z celého koše jablek - zřejmě producent videa Stark - bude kalet na Rusko v ostatních videích také.

      Vymazat
  2. Mistrovství světa ve fotbale v Rusku nebude. To už je nyní jasná věc. Provokacemi a záminkami k bojkotu mistrovství, "demokratický" západ, nebude váhat žádným svinstvem. Už se mu povedlo to rozjet na Slovensku a rozjíždí to pomalu a jistě i u nás v Čechách. Neúspěšný kandidát na prezidenta, Fišer ve včerjších otázkách V. Moravce, na ČT 24 sdělil, že Slovensko v demokracii je o hodně dál, než Česká republika, protože tam demonstruje v ulicích 50 tisíc lidí a u nás jenom pár tisícovek a zároveň vyzval všechny, aby šli demonstrovat a svrhnout, jak Babiše, tak Zemana. O nějaké demokracii a demokratických volbách, kde většinou hlasů byli zvoleni zástupci lidu o tom si lidé můžou nechat zajít chuť. Bude rozhodovat ulice a několik tisícovek študáků a ostatních, kteří nemusí chodit, dnes a denně do práce. U nás se čeká už jenom na roznětku, kterou byla na Slovensku vražda Kuciaka. Bez důkazů, za vraždou stojí, přímo Fico a náměstí křičí: "Dost bolo Fica". Čeká se na rozhodující roznětku vůči Rusku, aby mohli ukazovat běžící "bílé přílby" s dítětem v náručí a křičet, že to způsobil Putin. Všechny zažité zákony a zvyklosti v diplomacii jdou stranou, když sankce proti Rusku nevedou k pádu Ruska. Proto je třeba přitvrdit, až do rozpoutání válečného konfliktu. Že to odnesou široké vrstvy obyvatelstva, to nadutí představitelé demokratických, západních vlád nemusí zajímat. Jim stačí ukázat, že nejhorší zlo na světě je Rusko a oni jsou největší dobro. Akorát, že oni jako západ zbrojí 15 x více než to zlo, tedy Rusko a ve zbrani mají 3 x více vojáků, než to zlo, tedy Rusko a NATO se rozšiřuje k hranicím Ruska a ne naopak. Otázka je jenom, kolik bude zabitých obyčejných nevinných lidí? Stovky milionů, nebo až miliarda? Co na tom záleží? Představitelům západních demokracii je to jedno, protože oni ovládají technologii, jak docílit toho, aby lidé, kteří se nikdy neviděli, nikdy proti sobě nic neměli, kteří mají své rodiny, šli a zabili jeden druhého v méně kreatur, jako jsou: Meyová, Merkelová, Trump, Sarkozy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ad 13:32 - Nevidím to tak černě. Je přece jasné, že ta lepší a větší "polovina", co vyhrála volby, nemůže dovolit, aby v demokratickém státě byly výsledky voleb nahrazeny pokřikováním Kalousků, Fišerů, Stanjurů, Gazdíků…,zblblých studentíků a jejich pedagogů, včetně z ČT živených politologů, geografů…. Toto je třeba zcela zřetelně formulovat!

      Vymazat
    2. 13:32 Oněch 50 000 Slováků je 1% obyvatelstva. To je ta vůle "všeho lidu"? Je to stejná pitomost, jako když u nás sbírají milión podpisů proti Babišovi. Když ve volbách ho prokazatelně 3,5 miliónu nevolilo a přesto drtivě vyhrál. Pan Dr.David má pravdu, že tyto akce jsou určeny pro blbce. Smutné je, že není možné proti trapným výkřikům "uvědomělých" veřejně postavit fakta. Žádný redaktor se nezeptá, proč se demonstrace a podpisové akce snaží jen předvádět, jak kdo volil. Copak si myslí, že hlas na náměstí nebo na petici má větší váhu, než ve volbách?

      Vymazat
    3. ulice bude rozhodovat jen potud, pokud to bude oligarchům vyhovovat, jakmile by si snad vyvzpomněla,, že by chtěla něco jinak, nco proti nim, zatočí s ní na první dobrou a ostré náboje bude-li třeba se také uřijí. Nakonec, dyž to šlo za té skvělé masarykovské republiky, proč ne?

      Vymazat
    4. 13:32 Válka z Ruskem skončí jako valka jaderná. Vážený Pane, nechápu proč se ptáte kolik bude obětí? Nechápu, že lidé jsou tak neinformovaní. Tedy již jsem to psal zde jako komentátor. Pouze jaderná válka mezi Pakistanem a Indii - každá země 200 jaderných hlavic bude znamenat smrt v následných létech po válce - v důsledku hladu, který vznikne následkem snížení sluneční radiace a poklesu průměrné teploty o několik stupňu vlivem obíhajícího kolem země jaderného mraku - 1-2 miliard lidí. Jaderná válka mezi USA a Ruskem povede - říkal autor toho videa, ze kterého čerpám, americký vědec, svého čásu Reaganův rádce v otázka jaderného odzbrojení - k vymření 90 procent lidí. Já si spíše myslím, že nikdo nepřežije a možná život na zemi se zase bude vyvíjet od jakýchsi primitivních forem života.

      Vymazat
    5. Stačí když při tom chcípne vrah s označením F73! - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      Vymazat
    6. 8:21
      Kurva fix,to to trvalo,než to dočkalo v tý vyhlášený dutý lebeni,co Q90

      Vymazat
  3. „Hoď kamenem, kdo jsi bez viny."
    Ludvík Smýkal

    Slova prezidenta České republiky Miloše Zemana, řečená 8. března 2018 v inauguračním projevu na adresu naší mediální scény zřejmě ještě dlouho budou rezonovat v celé naší společnosti.
    „Ocenění“ v příštích volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky, které mohou být i dříve než za 4 roky zcela určitě od občanů obdrží politici a jejich strany, kteří svým předčasným a ostudným odchodem z Vladislavského sálu cíleně znevážili slavnostní shromáždění na Pražském hradě.
    Některým politikům, médiím, ale i vysokoškolským a středoškolským profesorům, občané nezapomenou jak pod smyšlenou záminkou „obrany demokracie a svobody slova“ zneužili vysokoškolské a středoškolské studenty ke svým cílům…
    Vraťme se ale k tomu, co pan prezident ve svém inauguračním projevu na adresu médií skutečně řekl:
    „Samozřejmě, že kritika, která se týká mediální sféry, se nedá redukovat pouze na Bakalovo mediální impérium, a není to ani kritika pouze papírových médií. Je to například i kritika veřejnoprávní České televize. Rád bych vám připomněl nedávnou studii Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy, která uvádí, že zpravodajství naší veřejnoprávní, vyvážené, objektivní České televize bylo v minulosti výrazně ovlivněno její příchylností ke straně, která se jmenuje TOP 09. Budu předpokládat, že vzhledem k nedávným volebním výsledkům této strany se Česká televize napříště stane poněkud vyváženější. Snažme se tedy, abychom dokázali rozlišit novináře, kteří hledají pravdu, od novinářů, kteří hledají senzace, a domnívám se, že patří úcta těm prvním a neúcta těm druhým.“ https://www.hrad.cz/cs/prezident-cr/soucasny-prezident-cr/vybrane-projevy-a-rozhovory/inauguracni-projev-prezidenta-republiky-13940#from-list

    Reakce generálního ředitele České televize Petra Dvořáka na slova pana prezidenta byla „nad očekávání“. Místo, aby si znovu přečetl zmíněnou „Analýza předvolebního vysílání
    České televize a Českého rozhlasu“https://www.mediar.cz/wp-content/uploads/2017/12/analyza-ct-cemes-2017.pdf , zamyslel se nad ní, zjistil si, zda nemá v jakékoliv formě v České televizi „kostlivce ve skříni“, raději se pustil do útoku …
    Předehrou k němu, ještě v předvečer inaugurace prezidenta republiky, zřejmě byly pro Petra Dvořáka vyhrůžky na adresu Jaromíra Soukupa, že se postará o to, aby TV Barrandov přišla o televizní licenci. https://www.tyden.cz/rubriky/media/televize-a-radia/reditel-ceske-televize-petr-dvorak-vyhrozuje-nezavislym-mediim_470506.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nabyv tím zřejmě „odvahy“, Petr Dvořák neváhal a pustil se i do prezidenta České republiky:
      „Je to nestandardní, že by politik řešil to, kdo sedí v čele veřejnoprávní instituce. Za těch 6,5 roku, co v ČT jsem, jsem takový přímý a osobní útok zatím nezažil. To, že jsem slyšel z kuloárů, že někomu úplně nevyhovuje moje osoba, nebo osoby dalších ředitelů, kteří tady v ČT pracují – ať už ve zpravodajství, ve výrobě nebo v přípravě nových pořadů, to jsem slyšel několikrát. Ale že by to bylo takhle přímo řečeno a že by ten způsob byl takto prezentován, to je poprvé.“ https://www.info.cz/strategie/utok-jako-od-zemana-jsem-ve-funkci-jeste-nezazil-rika-sef-ct-dvorak-a-tv-barrandov-zcela-proti-zakonum-25986.html
      Každý z vás si o slovech Petra Dvořáka na adresu pana prezidenta jistě udělá úsudek sám. Osobně je považuji za neuvážená a nedůstojná generálního ředitele veřejnoprávní České televize…
      Zřejmě by se, a nejenom on, podivil, že kupodivu zcela souhlasím s jeho slovy: . „Financování veřejnoprávního média – ať už televize, nebo rozhlasu – prostřednictvím koncesionářských poplatků je to, co je nejspravedlivější vůči tomu, komu se televize zodpovídá. A to vůči veřejnosti.“ https://www.info.cz/strategie/135-korun-mesicne-za-ceskou-televizi-dobra-cena-haji-koncesionarske-poplatky-reditel-dvorak-26083.html
      „Problém“ veřejnoprávní České televize, ale i Českého rozhlasu, potažmo i České tiskové kanceláře“, nespočívá, dle mého názoru, v jejím současném financování, ale v kontrole jejího hospodaření a řízení, zcela závislé na politických stranách, momentálně zastoupených v poslanecké sněmovně.
      Východiskem z této „patové“ situace by mohlo být zpracování a přijetí návrhu zákona o přímé volbě členů Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (dále jen Rady) a změn zákonů s ním souvisejících.

      Cílem návrhu musí být přímá volba členů Rady všemi občany ČR, umožňující navrátit veřejnoprávním médiím statut veřejnoprávních prostředků, které vyjadřují (reprezentují) zájmy svých koncesionářů (občanů ČR), kteří mají plné právo je přímo řídit a kontrolovat.

      Volby členů Rady by se konaly současně s volbami do PSP ČR, mimo území ČR by se volby členů Rady nekonaly. Pro volby členů Rady by byly stanoveny volební obvody, totožné s kraji České republiky, volitelný počet členů Rady za příslušný kraj by byl úměrný počtu obyvatel kraje, kandidáti na členy Rady by byli navrhováni samotnými občany, atd.

      K změně současné situace ale musí mít občané potřebnou „vůli“…


      Vymazat
    2. Při hodnocení výstupů prezidenta k ČT a ředitele ČT je podstatné to, že prezident ČR Zeman byl zvolen v přímé volbě občany a Dvořák byl jmenován ředitelem ČT zprostředkovaně,jen několika lidmi a podle toho regulovat své vztahy.

      Vymazat
  4. Sorosova mafie jede už dva měsíce na plné obrátky!
    U nás se připravuje to samé co na Slovensku!
    Jestli lidé nezvednou zadky a nevyjdou do ulic, smete nás to jako vlna tsunami!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to, bratkovia, máte šťastie, že vašim prezidentom je Zeman. To my, Slováci, máme toho soc. veksláka, kap. sadzkára, lichvára a havloida Kisku.
      Jeden z najhorších výrokov Kisky: Aj keby sa zistilo, že vražda (Jána Kuciaka) nemá nič spoločné s touto vládou (Ficovou), táto vláda musí padnut“!
      PS: Tento výrok a spájanie nesúvisiacich vecí je v právnom štáte absolútne neprijateľné!
      • www.youtube.com/watch?v=1paTIKJ2mxU
      • www.youtube.com/watch?v=whPDbNyuF_U
      • www.youtube.com/watch?v=nM197xTPEEM
      • http://edochmelar.sk/nedajte-sa-zmanipulovat-oligarchia-sa-neda-porazit-volbami
      • www.novarepublika.cz/2018/03/nejvetsi-slovensky-denik-je-napojen-na.html#more

      Vymazat
    2. Kuciak na Slovensku je přece to samé jako Skripal v Salisbury. V obou případech se přece jedná o nedošetřené případy, které jsou politiky a jejich masmédii využity jako záminka k daleko závažnějším akcím. Plebs nemá pátrat po důkazech, plebs má věřit masmédiím, protože je tak jednoduše manipulován.

      Vymazat
    3. 13:36 Nevěřte "chymérám"... Vyjít do ulic - to je přesně to, na co "pravdoláskařská elita" u nás čeká.

      Zmanipulovat a využít dav, za pomoci médií, to by pro ně byla příležitost a v podstatě jejich "záchrana".

      Všechny dosavadní jejich pokusy vyvolat u nás majdan, nepokoje a z toho plynoucí změnu výsledků proběhlých demokratických voleb prezidenta ČR a poslanců PSP ČR ztroskotaly na "nezájmu" naprosté většiny našich občanů je podpořit.

      Zoufalství, že minulý týden zneužili k svým nekalým cílům vedle vysokoškolských a středoškolských studentů i nezletilé děti hovoří za vše...
      L.S.

      Vymazat
    4. 14:07
      Blbost! Ti čekají, že budeme sedět na zadku!
      Na Slovensku také sedí na zadku a koukají jak jim to tam Soros rozkládá.
      Naopak v Maďarsku Orbán dokázal aktivizovat lidi na svoji podporu.
      Mělo by se začít menšíma demonstracema, které by se operativně zvětšovaly podle situace.

      Vymazat
    5. A jak chcete ty lidi zaktivizovat? Kdo by to měl udělat? Jak už říkal Havel (aspoň v tom měl pravdu): slušný člověk je v nevýhodě, protože mu slušnost nedovolí dělat křivárny. Zatímco neslušný člověk se jich klidně dopustí. Zejména když dostávají na to peníze od Soroše a velvyslanectví imperialistické země. A navíc ovládají média. Proti nim ti slušní nemají nic, nemají šanci cokoliv zorganizovat. Už dávno tady máme navíc zákony, které tvrdě postihují jakýkoliv náznak odporu proti státní moci. Nesmíte se bránit zlodějům, napadnutí, jste bezmocní vůči exekutorům. Už dávno žijeme v totalitním státě, jen si to lidé neuvědomují.

      Vymazat
  5. Masmédia mají poslední dobou čím dál větší utrum a to nejenom u nás, ale i v USA. Navzdory jim vyhrál prezidentské volby Trump, u kterého si dovoluji připomenout dvě podstatné události z jeho minulosti. Jednak o kauze 11/9 prohlásil, že se jedná o řízený odpal dvojčat. A jednak věnoval desítky miliónů dolarů na šetření, aby prokázal důkazy, že Obama nemohl být prezidentem, protože Obama nikdy nezískal americké občanství. A skoro se mu topodařilo. To dokazuje, že masmédiím přestávají věřit i američtí voliči, kteří volili Trumpa navzdory jim, i když těch "věřících" je také stále dost a dost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte bohužel pravdu....o čokovopici i o 11.9.dávali poměrně nedávno zdařilý dokumenty a kupodivu americký.

      Vymazat
    2. A o putleropici taky! Kupodivu ruský! - https://www.youtube.com/watch?v=hwssKYE1A14

      Vymazat
  6. Jo chtějí nás zatáhnout do diktatury pryč z eu:

    http://svobodnenoviny.eu/bezpecnostni-sef-eu-ocekavejme-v-evropskych-mestech-vice-obeti-teroristickych-utoku-2/

    OdpovědětVymazat
  7. Vladimír Vladimírovič Putin opět zvolen. Každý normální člověk je potěšen,že opět zavládne spokojenost.Zase bude nářku jak Rusko je zaostalé a ty různé ciráty kolem.Že to normálním občanům Ruska nevadí to té smečce čekajíci, že urvou kořist nedá spát.Tak trošku to připomíná i naší zemičku,že naši zloději jsou odstavení od penězovodů a pod zástěrou demokracie se spojili i s čertem ,dnes se tomu říká soros, jen aby se dostali zpátky.

    OdpovědětVymazat
  8. Politici se bojí jít proti zlovůli EU a jejich nařízení. EU nás v této chvíli drží příliš mocně a podle mně drtivá většina politiků má z případné vůle občanů opustit unii strach.Prostě budou následovat obstrukce a sankce a toho se oni bojí.A tady je třeba si uvědomit, že ta demokracie je jen slovo, kterým se v případech kdy se to hodí ohánějí.A k médiím.
    Kdyby se vyměnila rada, a dostali by ti pracovníci nařízeno informovat nezaujatě- Věřili by jste potom slovům z úst těch lidí co kydali špínu ?Já osobně ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. EU nedrží mocně občany, ale drží pod krkem naše politiky. Nejvíce jsou ovladatelní právě ti politici, na které něco mají a které mohou lehce vydírat. Vůbec bych se nedivil, že právě proto budeme mít předsedou vlády Bureše. Na západ se určitě dostal jeho kompletní svazek.

      Vymazat
    2. 14:30 máte alespoň jednoho poškozeného Babišovým udáním ?

      Vymazat
  9. Jsem přesvědčen , že jestliže v NATO nás prezentuje tak schopný generál jako je Petr Pavel bylo by nejefektivnější vyhlásit Rusku válku a vymazat tuto papundeklovou velmoc z mapy. Pak by naši skvělí političtí komentátoři z ČT a ČRO nemuseli ztrácet čas komentováním bezvýznamných věcí jako jsou volby v Rusku a mohli by se v plné síle věnovat budování humanistické euromuslimské říše zvané EU.

    OdpovědětVymazat
  10. Potápek není "pan".
    Je to obyčejná bezchrbtová buzna.
    Jeho vizáž tučňáka by byla k smíchu, kdyby ten tvor nebyl na ránu do palice.

    OdpovědětVymazat
  11. Já už na to ani nereaguji, protože tito slouhové demokracie nepochopili, že tady nejde o demokracii jak to chápala francouzská komuna, ale o demokracii vyšších tříd, kde je rovnost zajištěna možnostmi. Všimněte si, že do debaty nikdy nejsou připuštěni obyčejní lidí, kterým už je šumafuk, jestli vyhraje ten, či onen, protože budou stejně okradeni. Když ne inflací, tak težkými životními podmínkami, vždyť už si nemohou ani nakoupit, malé obchody zkrachovaly, do velkých se nedostanou, protože skolabovala doprava.
    Po téměř třiceti letech jsme se stali montovnou na auta, byty se staví pro spekulanty, kteří je pronajímají ukrajincům a arabům, našinec bez pomoci rodičů, či prarodičů se k bytu nedostane a když ano je opět okraden developery či bankami.
    Za této situace kdosi zase hledá nového Havla, který jim zajistí "beztřídní" takzvanou občanskou společnost, která je a jejich majetek bude chránit před onou lůzou, která se zase dme kdesi z temných míst společnosti.

    OdpovědětVymazat
  12. Pane Davide, jestli jsem Váš rozbor správně pochopil, tak v Rusku byla bída před říjnovou revolucí, po ní, za Brežněva, za Jelcina a teď za Putina je tam pořád bída. Takže v tomto ohledu si běžní Rusové moc nepomohli.
    Pochopil jsem Vás správně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to mužici no, co chceš víc vědět? Kterej jinej bílej národ by si nechal vládnut od týhle svoloče? - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/image02021.jpg

      Vymazat
    2. No, je to těžké pochopit pro člověka, jehož národ nemá moc velkou prspektivu, leda tak asimilaci, nebo dělat lokaje. Rusko je velké a zdaleka tam nejsou stejné podmínky jako v Evropě. Současné zbrojení a přesun kapacit na západ samozřejmě vytváří vakuum na východě. Je tam i Čína, která chápe pomoc po svém. Tedy Rusko nemá moc dobré vyhlídky, pokud tam nedojde k technologickému zvratu jako některých asijských zemích. Ale má perspektivu, že nebude taková sračka jako Česko.

      Vymazat
    3. 16:04 - Upřímně řečeno, Rusové jsou v daleko větších sračkách, než jsme my. O tom žádná.

      Vymazat
    4. Upřímně řečeno, Hitler si myslel to samé. Jenže se to jaksi zvrtlo, že?

      Vymazat
    5. Myslet o znamená hovno věděti...A uASSaci jsou na myšlení odborníci!!!☺

      Vymazat
    6. 16.04 Vy a vám podobní jsou potomci těch mužiků, což nedokážete pobrat ve své zoufalé malosti. Pavel.

      Vymazat
    7. O myšlení tu nikdo nepsal.

      Vymazat
    8. 17:01
      Za to ty budeš velikán přímo giganticky geniátální!☺

      Vymazat
    9. 17.11 Proč mi tykáte bolševiku? Já s vámi nechci mít nic společného. Pavel.

      Vymazat
    10. 17:24
      Havloidiote,kulový jsi zažil,ale pindat bubliny by ti šlo!
      Takže někomu jako seš ty vykat rozhodně nebudu.

      Vymazat
    11. 17.24 Na takovou primitivní pastičku vám neskočím. Je zřejmé z vašich blábolů, že jste senilní, zapšklý stařec, který už to má zjevně na howno. Zdar, jdu si zasportovat, takže na vaši obyčejnost již nebudu reagovat. :-) Pavel.

      Vymazat
    12. V memoárech jedné ruské lékařky, do vlky z městské nemocnice, za války z polní, byla zajímavá myšlenka: Dorazili jsme do NĚMECKÝCH OBCÍ, do Königsbergu a prolézali zbytky domů... jejich kuchyně, vodovody, koupelny a splachovací záchody, kamna, ústřední topení, rádio v každém bytě... a říkali si PROČ K NÁM VLASTNĚ LEZLI, CO U NÁS HLEDALI, KDYŽ MĚLI TOHLE!...

      Vymazat
    13. 17:42
      Máš smolíka havloblbe,nejsem žádný zapšklý, deník ní stařec,ale na rozdíl od tebe ty pohadrákovej volotrku o životě něco vím!!!☺

      Vymazat
    14. Nepochopil jste mě správně. Ona je "bída a "bída". I když se životní úroveň v Rusku zvyšovala, pořád tam byla proto Západní Evropě bída - měřeno příjmy a co si za to lze koupit. Z Jelcina došlo ještě k prudkému zhoršení, naopak někteří zloději se napakovali. V tomto století dochází k zlepšování životní úrovně, i když statisticky chudých v posledních několika letech zase přibylo (pokles ceny ropy, sankce, nutnost zbrojit), za Západní Evropou v životní úrovni - poodle běžných měřítek zaostává. Taxikář v Moskvě mi řekl. Je mi 55 a teprve v posledních letech mám pocit, že trochu žiju...

      Vymazat
    15. Je bída a bída. Když se Stalin definitivně chopil moci, Rusko se ještě příkiš nelišilo od carských dob. Když umíral, byli tu už úplně jiní lidé, už to nebyli mužici nýbrž občané (obyvatelé měst). Že toho dosáhl ruským způsobem je věc jiná, asi to jinak nešlo (ostatně, co se dělo v Anglii v 17. a hlavně v 18. století?) A na to, aby se zvedlo Rusko úplně všude, na to je moc velké a moc chudé, zejména když se musí soustavně bránit.

      Vymazat
    16. 18:08 Tak si všímám - ten tvůj zkurvenej komoušskej fotr v tesilovým saku s nevkusným hadrem místo kravaty a smradlavejma haxnama v trapnejch hnědejch polobotkách se asi musel dost hřát přízní velkejch rudejch soudruhů co? Taky si se asi těšil na teplý místečko co po něm zdědíš a náhle do toho přikvačil ten vandrák chrchlavej v ošuntělých džínách a vytahaným svetru a udělal ti pořádnej rejhanec přes plány, co? To se frustrátskej smrade nedivím že z toho máš celoživotní trauma - Havel v každý větě:))) Tvůj fotr z toho asi zdech, co? Uchlastal se bez svý funkcičky, estaban jeden zkurvenej ... snad ho budeš záhy následovat!

      Vymazat
  13. Já osobně bych bandu Pokorného d e b i l ů a
    h a j z l ů Kroc,Chum,Křížek a dalších hlupáčků kopal prudce do prdele a hlavně do hlavy,aby se jim rozsvítilo v dutých hlavách.Pokroného potomci jsou místy větší d e b i l o v é než starý.

    OdpovědětVymazat
  14. Blahopřál už náš prezident k znovuzvolení V.V.Putina?
    V ruských zprávách zatím nic nebylo. Doufám, že to co nejdříve napraví. To by byla ostuda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Áno blahoželal, niekedy po obede som to niekde čítal. Náš slovenský ešte nie. Čaká na Bútorov pokyn :-)
      Okoloidúci

      Vymazat
  15. Čekám, jestli pan prezident pogratuluje panu Putinovi k vítězství, jestli bude mít tu odvahu to udělat, zatím nikde nic. Snad se nepřipojí k té zločinné klice "demokratických vůdců", kteří postrádají i tuhle elementární slušnost. Velmi by mě to mrzelo, protože jak známo Trumpovi gratuloval mezi prvními

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už to udělal a udělal to perfektně. Zatím čekám na reakce prodejných médií.

      Vymazat
    2. Rusko by mohlo být bohatou zemí. Putin bude mít možnost to alespoň zkusit a něco s tím udělat.

      Vymazat
  16. A to víte, že mu pogratuluje. Vládík mu taky gratuloval.

    OdpovědětVymazat
  17. Co z toho vlastně ten pan Putin má, že chce být neustále presidentem? Přirozená je přece fluktuace. Je to nejspíše otázka pro psychiatra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...třeba touha po moci?

      Vymazat
    2. Měl byste se spíše ptát Rusů, proč si za prezidenta opět zvolili Vladimíra Putina. To oni ho zvolili, ne Putin sám sebe. Odpovědi jsou pro aspoň trochu vzdělané lidmi snadno odhadnutelné, ale vy konkrétně se jich na to zeptat můžete, bude to autentičtější.

      Mimochodem, pro myslíte, že "přirozená je fluktuace"? Rozumný majitel firmy vyhazuje nejlepší zaměstnance a bere místo nich zajice v pytli, protože "přirozená je fluktuace"? Vy když budete mít výborného koně, s kterým budete vyhrávat závody, tak ho jen tak z plezíru vyměníte za herku, která se sotva vleče, abyste dostál svému přesvědčení, že "přirozená je fluktuace"? To byste vážně byl případ pro psychiatra.

      Vymazat
    3. Zdá se, že máte jednoznačně jasno. Doufám, že si uvědomujete, že pokud je někdo zvolen, tak musí nejdříve kandidovat. V žádném případě volbu Rusů nezpochybňuji. Nemyslíte ale, že po tak dlouhé době v tak exponované funkci musí nutně dojít k nějakému druhu vyhoření? Nemyslíte, že takový člověk pak může v rozhodující chvíli selhat?

      Vymazat
    4. 18:07 Možné to je. Ale na druhou stranu člověk časem získává zkušenosti, které mu pomáhají v rozhodování. Také mu šetří nervy to, že jedná věcně, pravdivě, podle svého svědomí, bez politických kliček. Důležitější než vyhoření je, aby "nezblbnul" z moci. A proti tomu je Putin mimořádně odolný. Zkuste si najít jeho tiskovky a uvidíte sám. Pořád se chová jako normální, slušný, vnímavý člověk se smyslem pro humor. Ani sebemenší stopa po nějaké aroganci, tak běžné u jiných politiků, včetně našich.

      Vymazat
    5. Anonymní 18:07

      Pokud míříte na mě, tak ano, mám celkem jasno. Nevím jak jste přišel k nápadu že bych třeba nevěděl, že ke zvolení se musí kandidovat. To snad dá rozum... Ale o tom, jestli bude kandidát zvolen rozhodují voliči. Ti rozhodují, kdo bude prezidentem. To snad dá také rozum.
      Vladimír Putin mi ani v nejmenším nepřipadá, že by trpěl vyhořením, byť stát se to jistě může. U některých představitelů Západu pozoruji "vyhoření" už pár měsíců po prvním zvolení a připadá mi, že selhávají velice často. I v situacích, které nevykazují znaky zvýšené zátěže. Holt každý je jiný a Rusové mají asi štěstí.

      Vymazat
    6. 21:56 Možná bude příčina v tom, že Putin má jasnou, morální vizi, kterou uskutečňuje. To je tvůrčí proces, který člověka povznáší a přináší uspokojení. Většina politiků Západu žádnou dlouhodobou pozitivní vizi nemá. Jen neustále ve stresu bojují "proti něčemu". A stres člověka docela rychle ničí. Nejdříve psychycky, později i fyzicky. Jen se podívejte na naše "demokraty". Vždyť jsou už zřetelně pomatení. A Kalouskovi se bez držení něčeho třesou ruce jako Dolfimu v květnu 1945.

      Vymazat
  18. Jiří Jírovec19. března 2018 16:46

    Zaujalo mě oznámení (v jednom zpravodajství ČT), že Putin dostal "necelých" 77% hlasů. Alespoň trochu si rýpnout. Přece nebudou říkat "rekordních".

    ČT zve do studia Votápky a k nim tu a tam někoho maličko umírněnějšího, aby byla ta pluralita propagandistických názorů.

    Kniha "The Shock Doctrine: The Rise of Disaster Capitalism" vysvětluje, co všechno opilec Jelcin umožnil svým americkým ekonomickým poradcům. Napsala ji kanadská novinářka Naomi Klein. Vyšla i česky a je jedním z klíčů pochopení významu Putina pro Rusko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Jírovče, nelze si nevšimnout, jak Vy jste si rýpnul úplně stejně do ČT.
      Nemáte si s televizí co vyčítat, chováte se stejně jako oni. Petr

      Vymazat
    2. 16:50
      O jakým rejpání mluvíš???
      Vždyť Čt nelže jen,když je vypnutá!!!

      Vymazat
    3. Propána člověče co se ti stalo? Nejspíš jsi mladej a talentovanej, jinak bys nemohl napsat takovou pitomost. Pan Jírovec napsal naprostou pravdu, ČT si opravdu vždy pozve nějakýho Romancova , nenávistného člověka a oproti němu když moc, tak Baštu. Slušného leč opatrného člověka. Tak to je ta blbost. Ne, proti Romancovovi by musel sedět například Koler nebo Vyvadil. To by pak bylo fifty , fifty. Ale to se ty sviňáci samozřejmě bojí a ty trumpeto nejspíš taky, jinak bys nemohl srovnávat kritiku jednotlivce, narozdíl od žvástů z ČT kterou si navíc platíme sami.

      Vymazat
    4. Aha, a kdo určuje, že proti Romancovovi je Bašta málo a Keler akorát? Ty?

      Vymazat
    5. 17:20
      Co tím chtěl říct Roubíček?

      Vymazat
    6. 17.21 Co chtěl říct Roubíček netuším, já se jen zeptal kolegy 17:17, kdo by měl určovat vyrovnanost komentátorů ve studiu. Pochopil?

      Vymazat
    7. 17:30
      Pán 17:17 měl pravdu,kdyby tam seděl pan Zbořil,tak by ten vohon Romancov ani nepipnul.

      Vymazat
    8. 17:20, 17:21 a/To vidím, ne! b/Zkušenost, profesionalita, dobrá a ne zlá vůle.

      Vymazat
    9. 16:50 Tak věcně: "Rýpnutím" předvádí ČT manipulaci s veřejným míněním, kdy se snaží slůvkem "necelých" snížit obrovský náskok Putina.
      Pan Jírovec se žádné takové manipulace nedopustil, konstatuje holou pravdu a to není "rýpnutí".
      Bóže můj, co vás v té škole učí. Vždyť vy nechápete nejen obsah vět, ale ani význam jednotlivých slov. Vy jste schopní jen tupě opakovat, co vám "pan učitel ČT" řekne.

      Vymazat
  19. Jiří Jírovec19. března 2018 17:17

    Petře 16:50, nemáte pravdu. Nechovám se jako oni, protože toliko komentuji, co mohu sledovat na obrazovce. Skoro ve stejný den, kdy Jan Svěrák varoval na Lvech před útoky na nezávislost ČT, byl vysílán záběr z demise/nedemise, kterou podával Sobotka. Byl sestřižen tak, aby ukazoval burana Zemana, který odchází, když ještě Sobotka mluví. Jde o hrubou manipulaci. Ve stejném období napadl Rosi v Newsroomu novináře Petra Žantovského.
    Nezávislost media není dána tím, že si publikuje co chce a svoje politické zaměření chrání zákazem kritiky.
    Když zabili Kucjaka, ČT se omezila jen na na určité informace. Její divák se nedozvěděl, že byl jako, sotva vystudovaný mladíček osloven českou skupinou, kterou patrně financuje Soroš. Měl analyzovat Panama Papers. Zpravodajství ČT okamžitě přeskočilo na antificovskou notu. Kucjak již nikoho nezajímá, přestože jde o obrovské téma pro investigativní novináře.

    OdpovědětVymazat
  20. Ta organizovaná protiruská hysterie může zabrat jen na naprosté idioty. Není jich ale zase tak málo. Často přemýšlím, jak je možné, že Němci se tisíc let snaží zničit českou státnost a dokonce i samotnou existenci českého národa, dopustili se strašných zločinů, ale přesto se najde dost lidí, kteří historické viny Němců odmítají řešit a současně jsou schopni pořád nadávat Rusům za 68. Hlava mně to opravdu nebere. Nedávají nám něco do jídla prostřednictvím Kaulandu? :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Já se tedy bavím, když nějaká nula, která si nevydělá ani na počítač, protože ho dostane, mi nadává, do mužíků. Mužík je ten, co je nevolníkem. Co není, může ještě být.
    Situace v masmédiích je tristní a jen na některých servrech je možno sdělit názor, či pocit, aniž by se na člověka nesesypala horda placených retardérů.
    Žije tady polovina lidí, co si myslí, že se mají dobře, přitom jsou vedle opravdu bohatých lidí jen somráci. Kdykoliv mohou přijít o všechno a budou na tom úplně stejně jako ta druhá polovina národa, co už buď není aktivní, nebo nikdy nebude. A to ti mamlasové necítí ani nepochopí.

    OdpovědětVymazat
  22. Dnes vidím že soudružka učitelka měla pravdu . Říkala že Ruský národ hodně zkusil . Za cara bída , zaostalost . Občanská válka a bolševici . Stalinské represe . Hitlerova likvidace slovanů , blokáda Leningradu . Tento národ vstal z popelu a vždy zvítězil za obrovskou lidskou ztrátu . Proto potřebují dobrého vudce . Gratuluji Vladimíre Putine . Jste MALADEC .

    OdpovědětVymazat
  23. Bohužel, soudružka učitelka učila podle osnov, které vytvořila stejná banda gaunerů, co dnes vyučuje na stejných vysokých školách. Jinými slovy neměla to ze svojí hlavy nebo byla taky nevzdělaná a do školství nepatřila. Pravdou je, že destimilionový národ vygeneruje opravdu vůdčí osobnost zhruba za tisíc let, židi to mají už za sebou, češi se zřejmě už nedočkají.
    Šaškovat umí každý blbec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem, vyjma jedné učitelky, tehdy zažil jen učitele kteří věděli co říkají a to, co mě naučili, mohu ve většině dodnes považovat za platné, bez výrazných změn(samozřejmě vyjma třeba geopolitického uspořádání světa).
      S nikým takovým, jako je "učitelka" z Brna Petra Štěpánová, jsem se nikdy nesetkal a ani jsem o nikom takovém neslyšel.

      Vymazat
  24. Dnešní idioty učí idioti

    OdpovědětVymazat
  25. Jestli máte zájem, podívejte se, kdo chodí demonstrovat proti Babišovi a Zemanovi.
    https://www.youtube.com/watch?v=_NsayV-K7Rc
    Můžete se rovněž podívat co říká mladý Svěrák, coby mladá elita českého národa o prezidentské inauguraci na Aktuálně cz.:
    https://www.aktualne.cz/
    Jinak samozřejmě jaká elita, takové stádo ovcí.

    OdpovědětVymazat