Reklama

.

.

pondělí 5. března 2018

Fico a Sobotka

Eric Best
5. 3. 2018 FinalWord

Pořad České televize o světě médií Newsroom věnoval včera 15 minut smrti slovenského novináře Jána Kuciaka a jiným méně závažným formám útoků na novináře, aby pak několik minut útočil na českého novináře Petra Žantovského za to, že přispívá do Parlamentních listů a byl zvolen do rady ČTK. 

V určitých českých médiích takový dvojí metr zdomácněl. Samozvaní liberální novináři, především ti vyškolení v České televizi nebo u Zdeňka Bakaly, využívají Kuciakovu smrt k tomu, aby obviňovali své názorové oponenty mezi novináři i politiky z toho, že vytvářejí nepřátelské mediální a politické prostředí. 

Ve skutečnosti jde jen o špatně skrývané pokračování dlouhotrvajícího střetu ČSSD a.s. a Agrofertu a.s. Jde o nebezpečnou hru, protože čím více je slovenský premiér Robert Fico obviňován svými protivníky z napojení na organizovaný zločin, tím více připomíná dalšího sociálního demokrata - Bohuslava Sobotku.

- - -


109 komentářů :

  1. Můj názor je ten že z Fica bude nakonec spíše Janukovič

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jako, že uprchne do Prahy?

      Vymazat
    2. No k nám asi těžko, spíše půjde o způsob jeho odstranění.

      Vymazat
    3. už i kdysi nezavisle radio kantry svolava lidi na vaclavak a těch žvastu jako na čete a čro dohromady asi vědi co je zač jejich chlebodarce

      Vymazat
    4. Country radio vlastní Pařízek, který se vymezuje vůči Zemanovi, ANO, komunistům ... e facto všechna rádia jsou soukromá i čr jen lidi neví, kdo je vlastní a co vlastně prosazují, ale normálnímu člověku jsou již neposlouchatelné.

      Vymazat
  2. Začíná být čím dál více zjevné, že se občanská společnost nedělí na pravou a levou, ale na elitářskou a demokratickou. A to je dobře. Uvědomění si skutečné příčiny dehumanizace společnosti může vést k provedení zásadní změny - ke vzpouře demokratů proti vládnoucím elitám - k demokratické revoluci.

    Štefan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velká myšlenka ! Na to jsi přišel sám ?

      Vymazat
    2. 14:08
      Není důležité, kdo na co přijde. Důležité je jestli je to pravda!

      Vymazat
    3. 11:06 - Hele Štefane, Mám rád vtipy a občas i blbovinky. Ale to, co jsi spáchal na 4 rádcích je debilita na n-tu. Blahopřeji Ti k udělení metálu "Nejblbější komentář". Jsi fakt dobrý (cha-cha)!

      Vymazat
    4. 23:02

      Jenže, vážený - to, co Štefan napsal, naprosto přesně odpovídá názorům voličů SPD (Okamury). A to už není zas taková legrace.
      A mezi zdejšími přispěvateli má, jak to vypadá, podobný názor dokonce většinovou podporu.

      Co s tím? Nakolik má smysl, pokoušet se zrovna těmto lidem něco vysvětlovat? A jak?

      Je jasné, že rozhodně nemá smysl se jim kvůli tomu posmívat nebo jim nadávat do pitomcům.

      Vymazat
    5. Za toto musíme Besta pochválit,....všímá si dobře a ťal do toho,...duo Fico-Sobotka,s tím zřejmě souvisí úplně všechno!!!!!,..budeme se divit...Itálie-ČR-Slovensko,...trio k pohledání....

      Vymazat
  3. Fico všemi silami bojuje za zájmy Slovenska, kdežto Sobotka škodil našemu státu, kde mohl. Fico je něco jako u nás Zeman, to Kiska je taková Slovenský Sobotka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Sobotka zas tolik neškodil jak tvrdí mýty a pověry.

      Výše veřejného dluhu v poměru k HDP byla za ministra financí Sobotky v r. 2007 27,8%. Za ministra financí Kalouska to bylo až 44,9%.

      Vymazat
    2. Fico toho víc namluvil než udělal. Snažil se proklouznout, aby se nemusel dostat do střetu, k němuž byl nyní přinucen. I po ostatních stránkách Fico - nic moc (a tak ho hodnotí Slováci). Zároveň ale říkají, že bohužel, není rozumná alternativa.
      Admirál

      Vymazat
    3. Pro 13:08 To, co uvádíte je naprosto marginální. Podstatné je, že je to člověk financovaný Sorošem a jako takový plnil jeho zadání prostřednictvím své strany. (Resp. sponzorovaná bude pravděpodobně celá strana.) Ergo kladívko, co Sobotka udělal bylo ve prospěch a na přání Bruselu, nikoli naší země. Je to profesionální žvanil a slaboch a jako takový pro nás nic dobrého neudělal. A když už zmiňujete pana Kalouska, tak myslím, že Sobotka byl loutkou v jeho rukou. Dluh v poměru k HDP je ovlivněn velkým množstvím faktorů. Když je to pro vás TAK významné, tak to byla asi zásluha ministra financí Babiše, a ne premiéra.

      Vymazat
    4. Přesně . Ještě nezačalo vyšetřování a na Slovensku začíná majdan . Prezident Kiska hodil vládu přez palubu . Děkuji bohu za Miloše Zemana , ten ctí presunkci neviny .

      Vymazat
    5. 14:13 "Pro 13:08 To, co uvádíte je naprosto marginální." - Osobo, nešly tudy děti? 13:08
      popisuje Sobotkovo působení v r.2007!MAGORE!
      2007, 2007, 2007, 2007, 2007, 2007,.....

      Vymazat
    6. Vážený 14:36!
      Já také ctím presumci neviny s jedinou vyjimkou: "presunkce" je jazykový zločin, přímo komplot proti Slovanům.
      Ďuro Trulo

      Vymazat
    7. Zeman je menšie zlo ako Drahoš!
      Fico je menšie zlo ako Kiska!

      Vymazat
    8. Michal David: Majdan, Majdan podle plánu...

      Vymazat
  4. Včerejší Newsroom jen demamogie a tupci.ČT okamžitě zrušit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ČT, že mi včera ukázala projev Kisky.To bylo dílo! Že ho Slováci nekopnou do pr.ele, dokud je čas. Jinak to tam špatně dopadne.

      Vymazat
    2. 15:40
      Teď má tiskovku Fico a dává to tomu slizkýmu mamrdovi pěkně sežrat!!!!!

      Vymazat
    3. 16:12

      Můžete prosím dát odkaz, kde to je?
      Děkuji -

      Vymazat
    4. 16:13
      Moc se Vám omlouvám,ale už to skončilo a bylo to kupodivu na Čt 24.
      Fico tam otevřeně poukázal na Kiskovu schůzku loni v létě se Sörösem....A kupodivu to prustitutky z Čt nevyhnuly.

      Vymazat
    5. 16:39

      Díky, není problém si to ze záznamu pustit.

      Vymazat
    6. To se pak objeví v archívu, ale asi až tejtra, stačí si zapamatovat, kdy to šlo a pak to najdete.

      Vymazat
    7. 16:43
      Tak to je dobře,že se na to máte jak podívat....A stojí to za to!
      Uvidíme,jak na to ta kolaborantská hajtra bez svědomí bude reagovat...

      Vymazat
    8. 17:14

      Je to tady:

      http://www.ceskatelevize.cz/porady/10253214196-zpravy-v-16/218411016000305/

      v čase od 1:35 do 11:05

      Vymazat
    9. 17:21
      Díky Vám za odkaz.

      Vymazat
  5. Znáte, jak zloděj křičí "chyťte zloděje". A proč se divíte, že i vrah křičí chyťte vraha!? To přece je elegantní, jak sprovodit oponenta ze světa. Jak jednoduché se nabízí řešení slovenské policii, kde má vraha hledat. Jenomže TA SI MUSÍ HRÁT NA NECHÁPAJÍCÍCHO, ABY DOSTALA SVŮJ ŽOLD, ZVÝŠENÝ O ODMĚNY ZA VYVRÁCENÍ, ŽE KDO LŽE, TEN I KRADE A VRAŽDÍ! DOBŘE NEBO ŠPATNĚ UDĚLANÁ KYŠKA?

    OdpovědětVymazat
  6. Že nikoho nezaujima prečo Tom Nicholson po vypusteni udičky o talianskej mafii zdrhol hned na druhy den do Kanady a podla neoverenych sprav že vraj sa ani nemieni vratiť na slovensko. Ujst z republiky ked mu zabiju kolegu a ako on vyhlasil za vec na ktorej spolu pracovali sa mi zda mierne povedane značne podozrive...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odpovím Slovensku z Prahy(zdroj Noviny.sk), Zůstává zde Lucie Nicolson autorka Premiér je nesvéprávný.Lepší je Arpad Soltesz Zvítězila laciná kopie Trumpa

      Vymazat
  7. Žijeme v absurdistánu. Nezávislý novináž je placen a oceňován i morálně cizím státem, buď přímo nebo prostřednictvím nějakého místního oligarchy. Nechci nikoho nálepkovat, ale jsou to obyčejní agenti, kteří nepracují pro vlastní stát. Buď hrabou jen pro sebe, nebo vyhledávají informace pro cizí stát, agentury a podobně.
    Včera jsem poslouchal zase ty výlevy na Radiožurnálu, jakýsi novinář vyhledávající informace na Ukrajině a "zadarmo" umísťující na Webu pracuje pro jakousi agenturu. Odkud má tato agentura finance? i ten Radiožurnál nevaří z vody. Pořád dokola tam omílají převzaté informace a "hudbu" made in USA. Nemám nic proti tomu, ale proč musím platit koncesionářské poplatky?

    OdpovědětVymazat
  8. Měly by si dát Slováci pozor a nejít podpořit sorosův převrat.

    OdpovědětVymazat
  9. Demokratizace společnosti musí začít v obcích a městech. Přesně tak jak začala demokratizace švýcarské společnosti. Ještě, že máme mustr. není potřeba vymýšlet to, co už je vymyšleno a po staletí dobře funguje.Jak prosté.
    Štefan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak prostoduché...

      Vymazat
    2. 14:15
      Jak geniátální je ten tvůj žblept...ľ pardon,komentář.....

      Vymazat
    3. Pro 14:15
      Ti co argumentačně oponují jsou oponenti. Ten zbytek jsou pouzí oponáři.
      Štefan

      Vymazat
    4. 14:34
      ... pravil expert na Švýcarsko.

      Vymazat
    5. 14:38
      Pán bude kulisák jako Všeználek a humanitární bombarďák....nebo jen tupec a netáhlo,ovšem se sklony ke grafomanství???

      Vymazat
    6. Štefan/Anonymní 5.března 2018 13:29

      Příště, než tu začnete něco vykřikovat, přečtěte si aspoň tohle:

      http://casopisargument.cz/2018/03/05/prima-demokracie-v-dennodenni-praxi-svycarska-jak-funguje-a-proc-muze-dobre-fungovat-i-jinde/

      (Počítejte ale s tím, že pokud jsou Vaše jazykové znalosti omezené na češtinu, stejně toho moc nepochopíte.)

      Vymazat
    7. co pořád máte s tím švýčarskem? Základ jeho prosperity je v bankách ve kterých jsou bezpečně uložena aktiva všech světových bohatců. Proto nejsou v EU ani v NATO, proto mají zaručenou neutralitu a nikdy neměli pravidelnou armádu, krom švýcarské gardy chránící papeže a bohatství uložené ve vatikánských archlívech. Jejich úrovně nikdy dosáhnout nemůžeme. protože nám neutralitu nikdo nezaručí. Je to protestantská země, kde ví každý o každém sousedovi všechno (podobně jako v Beneluxu). To bych teda nechtěl v takové zemi žít.

      Vymazat
    8. Pro 14:53
      Tu stať znám, navíc se znám osobně i s jejím autorem.
      Štefan

      Vymazat
    9. Štefan 15:19

      V tom případě nechápu, jak si představujete, že v ČR s naprosto odlišným historickým vývojem státu a právního systému možné švýcarský model převzít. - Mluvíte o "mustru".

      Prostě překopírovat něco, co se tam vyvíjí přes 200 let? Myslíte, že lusknutím prstu bude tato země mít stejnou právní kulturu?

      Nechci být útočný, ale dovolím si poznamenat, že v takovém případě jste nespíš spadl z Měsíce.

      Vymazat
    10. Pro 16:07 - i to, co se vyvíjí 200 let, muselo někdy nějak začít. Tak v čem vidíte problém? Aby se něco stalo tradicí, muselo se to jednou stát poprvé, pak už se to jen pro velký úspěch opakovalo a případně vylepšovalo. Když vidím, jak rozhodují naši zastupitelé, i kdyby mezi námi bylo padesát procent "Pepků Vyskočů", horší to při přímé demokracii nebude.

      Vymazat
    11. 17:48

      Souhlasím s Vámi, že se nějak musí začít.

      Připomenu jenom, že je dnes složení společnosti jiné, než bylo v době Francouzské revoluce. A tedy je NAPROSTO jiná, s tehdejší nesrovnatelná, výchozí situace (masový konzum, masová zábava, útěk lidí z venkova za prací, kontrola občanů daná možnostmi dnešní technologie - to jen namátkou). Tudíž nemůžeme v žádném případě očekávat, že výsledek (řekněme za několik desítek let) bude srovnatelný s tím, co my dnes třeba oceňujeme na dnešním Švýcarsku.

      "Problémy" nevidím, jak se mnozí zjednodušovatelé (tuším mj. Petra Procházková) snaží strašit, v nízké inteligenci voličů (to rozložení inteligence je ve všech zemích na zeměkouli zhruba stejné), ale ve velmi nízkém právním vědomí.

      Uznávám, že to zní abstraktně. Mluvím ale o konkrétních věcech, které každý denně prožívá na vlastní kůži: jaký je například dnes vztah lidí k obecnímu majetku; jaké je jejich vědomí spoluzodpovědnosti za věci veřejné, atd.

      A v tom je PROPASTNÝ rozdíl mezi ČR a třeba tím Švýcarskem.

      Přímá volba starosty je určitě rozumná věc. Ale pozor! Ať si někdo nemyslí, že si jen díky této přímé volbě automaticky lidé zvolí někoho lepšího, než mu dnes zvolí zastupitelé.

      Nebuďme naivní a nestavějme přímou demokracii PROTI demokracii zastupitelské. Jsou to věci, které se doplňují.

      Co zásadně odmítám je ta nadšená víra některých lidí v samospasitelnost např. referenda.

      Tak jako nelze v demokratické společnosti nikoho zbavit práva účastnit se politického života, pod jakoukoli záminkou (příjem, vzdělání, pohlaví, etnická příslušnost), tak stejně nelze degradovat politiku na souhlas početní většiny. Blbost takové redukce myšlení a rozhodování na pouhou aritmetiku snad musí snad být zřejmá každému?

      Zamyslete se jen nad tím, jaká aritmetická většina rozhoduje např. v USA. Ne nadarmo se říká, že demokracie v Americe je ta nejlepší, jakou lze za peníze koupit. A tato stránka věci hraje a bude hrát roli i u nás. Nenamlouvejme si, proboha, že tomu tak není!

      Vymazat
    12. 14:58 Švýcarsko znáte asi jen z pohlednic, nebo vědomě lžete.

      16:07 Hezký "argument", převzatý od "elit". Škoda, že s ním nepřišel někdo při převracení socialismu na kapitalismus a rozdělení republiky. V těchto krocích jsme měli tradici? Neměli, a ani nebyl žádný kopírovatelný vzor. Výhoda švýcarského modelu je právě v tom, že je za ta staletí perfektně odladěn, má "vychytané mouchy" a my si nemusíme znovu natlouct. To vám říkám jako Čech, který zná Švýcarsko lépe, než mnohý Švýcar. Měl jsem možnost tam řadu let pobývat, bez jejich možná někdy růžových brýlí.
      Podstatou švýcarského úspěchu je to, že samospráva SLOUŹÍ občanům, zajišťuje realizaci jejich přání ku prospěchu CELKU. V tom je Švýcarsko mnohem socialističtější, než jsme kdy byli my. Ne, že jim někdo "moudře" vládne a rozhoduje za ně, jak je to "tradicí" v naší zastupitelské tzv.demokracii.

      Vymazat
    13. Nejlepší demokratizace - KOTLEBA!!! Není jiné volby.

      Vymazat
  10. Konečně už včera vystoupili veřejně dva objednavatelé zločinu. Sulík a Matovič.
    Slovákům přeji "novou" vládu, s těmi dvěma. Dával bych ji tak půlrok, jako to bylo se všemi pravicovými vládami.

    OdpovědětVymazat
  11. Je normálne, aby president volal po predčasných volbách, ak má vláda v parlamente vyslovenú dôveru a má tam väčšinu? Čo ho k tomu vedie?
    Nie že by mi Fica bolo osobne nejako ľúto, ale je proti zaplaveniu Slovenska muslimami a drží ako-tak basu s V4, čo je pre mňa dôvod, aby dovládol normálne a akýsi umelý prevrat nepodporujem. Ostatné tu bolo je a bude za každej vlády.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. KISKA je zapredanec usa! A nema dobre vztahy s vladou,posielaju mu danove kontroly,ucty za lietadlo a pod.Kiska,co ma byt vzororm zakonnosti,obcanom predvadza,ako obchadzat zakon.Ten Vasemu Zemanovi nesiaha ani po clenky !

      Vymazat
    2. Obávám se o Slovensko. Asi někomu leží v žaludku, že tam byl relativně klid. Pan Kiska by měl být opatrný, aby nedopadl jako pán Tiso neblahé paměti. Kdo se spřáhne s cizí mocí proti vlastním ...

      Vymazat
    3. 17:59-už se stalo, jeho jednání(soukromé) se Sorošem zakládá podstatu trestného činu spolčení! Zajímal by mne "výstup ze schůzky", hlavně ten pořízený jistě několika tajnými službami! "Našeho" Andreje, jako ctitele Soroše to staví v mých očích do nepříznivého světla. Jednou "prdelí" na dvou židlích asi pozici neustojí. I jak teď poslouchám spor o "mlátičku" Vondráčka s nejvyšším stupněm prověrky!!! Kdo ji z politiků má a kolik by jich dostalo? Povolný.

      Vymazat
  12. Dnes je nade slunce jasnější
    proč na Slovensku zemřeli mladí lidé.
    Vražda člověka
    je duševní kanibalizmus.
    Ničení svého národa a země
    ze které lidé sami pocházejí
    je kanibalizmus i materiální.
    Kiska je kanibal
    psychopat jenž je schopen sežrat sám sebe*

    OdpovědětVymazat
  13. Nemohl jsem uvěřit slovům slovenského policejního prezidenta, který se vyjadřoval ve smyslu "JPP." Aniž by měl nějaké podklady pro takový závěr či podezření, přesto jej vyslovil a tím v podstatě odstartoval útoky na slovenského premiéra. To, co pak předvedl prez. K., nemá obdobu. Namísto toho, aby utišil rozbouřené vody ve smyslu, nechejme pracovat policisty, odborníky, kteří - a já věřím, že to zvládnou - najdou vraha (vrahy), který bude postaven před slovenský soud a dostane spravedlivý trest, a odmítl spekulace o provázanosti předkládané této tragédie s dalším podtextem, jak je prezentována v některém slov. tisku, sám přidal hořlaviny do ohně, když se vyjádřil uvedeným způsobem. Slov. premiér by měl vydržet, protože jde o neférové útoky na jeho osobu a je zřejmé, že uvedená tragédie slouží jako prostředek pro politické soupeře, a nemá prozatím žádné propojení se sl. politikou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:29- máte pravdu, bude záležet na velikosti "slovenské kavárny" a podpory té pražské. A na podpoře "užitečných idiotů". V případě "jejich" úspěchu čekejme "pražské jaro 2018". Nenechme se zaskočit a počítejme s protiakcí. Povolný.

      Vymazat
    2. ..tuhle hru hrají tajné služby a církev*

      Vymazat
    3. Ano !
      Nenechte se zaskočit jinověrci !

      -- MIROSLAV POVOLNY 4. února 2018 21:27 --

      "Jeden nápad bych měl. Zjistil jsem, že v každé straně se do čela časem dostanou JINOVĚRCI s CIZÍMI pasy. Tomu se dá zabránit vytvořením ETNICKÉ strany, což ústava nezakazuje. Navrhuji stranu etnických Slovanů (SES) a protože jsem solitér nabízím k projednání možností můj mail
      miroslavpovolny@seznam.cz
      ke korespondenci mimo NR. Snahu mám, ostatní je na vás."

      -- K přihlášce zaslané panu Povolnému nezapomeňte, prosím, přiložit doklad o arijském původu. --

      Vymazat
    4. 18:49-máte pravdu, ani Kiska není Slovák! Árijského původu ale je, tuším Němec. Povolný.

      Vymazat
    5. 20:10

      Nerozumím; jakto, že "mám pravdu"?
      Já jsem se přece o Kiskově národnosti nikde nezmiňoval! Mne takové hovadiny totiž nezajímají. A Vaše "tušení" o "arijském" původu kohokoli jakbysmet.

      Mám silný pocit, že skutečně trpíte VÁŽNOU DUŠEVNÍ PORUCHOU, pane "Povolný".

      Jelikož příspěvek není - jako dříve - odeslán z adresy https://plus.google.com/106428564916194460282,
      netuším, zda se jedná o téhož Miroslava Povolného, který sem už dlouho píše zmatené antisemitské - v jeho pojetí "antisionistické" - repliky.

      To je ale vlastně jedno...

      Vymazat
    6. 20:25-Tak Vy se nehlásíte k 18:49? Cituji Vás: "Ano ! Nenechte se zaskočit jinověrci !" Máte pravdu, tak čemu nerozumíte? Není ta duševní porucha na Vaší straně? Povolný.

      Vymazat
  14. Tak jak se včera zachoval Kiska tak by se snad nezachoval ani Schwarzenberg a Drahoš . Dobře jsme si zvolili Miloše Zemana .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. soc. vekslák, kap. sadzkár a lichvár Kiska5. března 2018 23:14

      • www.youtube.com/watch?v=1paTIKJ2mxU
      • www.youtube.com/watch?v=whPDbNyuF_U

      Vymazat
  15. Je to stále stejná metoda, někde stačí imaginární student Šmíd. Doba zhrubla a vražda-nevražda by už nezabrala, proto byl odpálen tento šrapnel.
    V4-pruty je nutno lámat postupně. Fico už nedávno načas změkl, takže se želízko musí kout, dokud nevychladne úplně. Je to takový ukrajinský virus, který byl vypuštěn ze Sorosovy laboratoře. No teď do toho ta Itálie....
    Nějak to těm sociálním inženýrům naštěstí nevychází. Jen by si měli uvědomit, že každá mince má dvě strany...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu. Pravděpodobně jde o vyšší cíle....
      Rozdrobit nebo zlikvidovat spolupráci V4. Další možný scénář je postupně začít s Majdany a otevřít cestu přes ČR, SR, Ukrajinu až na Rusko...
      Variant je asi víc, ale nic se neděje jen tak.
      Pokud by bral někdo dotace,pral peníze a já nevím, co všechno... ukázal by na sebe takto primitivním způsobem? Proč by zabíjeli oba, stačila by teoreticky autonehoda a podobně..
      A jak může někdo hned po nálezu těl vědět, co se stalo.. 4 dny se nepřetržitě svítí, příbuzní nemají spojení, ale přesně pak ví, kdo kam jel a jestli slečna vařila čaj nebo kafe..
      Podle mě je to všechno nějaké divné a přesně zinscenované, nevím...

      Vymazat
    2. Váš názor je i můj a děkuji za velmi inteligentní formulaci. Tady často fungují půdy "na hrubý pytel,hrubá záplata".

      Vymazat
    3. 15,51
      Tak to mne také napadlo. V4 působí poslední dobou dost kompaktně. Výměnou vlády by potenciální intrikán dosáhl mnohem víc, než náklonnost Slovenska. Oslabení V4. A to už by někomu mohlo stát za zabití dvou mladých lidí.

      Vymazat
  16. kisku bych tak nevinil i když je to asi pěkny ptak slovaci si mužou sami jak za něj tak za tisa a prazituji ludaky jako rozchod s nami on se přeci nezvolil sam jestliže nebyli volby cinknute což je take možne

    OdpovědětVymazat
  17. Tos kuci Cesti,Fiko si zavaril sam,kdyz jeho poradkyne Troskova,byla pychandou Taliana s mafianskym zazemim/podla jeho uradov/ a tato maria s nim podnikala,mala vsetky informacie,co sa deje vo vlade,bez bezpecnostnej previerky.A tito taliani mali legalne drzane zbrane s povolenim nasich uradov a upozornenim z talianska,ze prinalezia k mafii.To je jednoducho na odvolanie vlady aj s koalicnymi partnermi,lebo sa na tom vedome,ci nevedome podielali.A to je cele,nech taka vlada ide do hajzlu.Budte radi za Babisa,kalouska,knizete a spol.jsou to andilci proti nasim!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:21-zkuste někdy promyslet variantu "nasazení" Troškové a jiných na Fica záměrně tajnými službami k pozdějšímu použití! Nevěříte, že se to tak nedělá??? Povolný.

      Vymazat
    2. Ale Fiko ma Bezpecnostnu radu,SIS,aby preverili ludi okolo neho.Takze nasadenie na Fika,by som vylucil.Nasadil si blchu do kozucha sam,blbostou,
      lebo jeba to je poriadna !

      Vymazat
    3. Pánové, říká Vám něco slovo příroda? Ruku na srdce, kdyby taková pěkná holka nadbíhala Vám, vykládala Vám třeba, jak Vás už dlouho obdivuje ... Udrželi byste se? Na našeho bývalého premiéra Nečase stačila již dosti viditelně použitá dáma, tahle je alespoň krásná. Možná ji na něj nasadili (to se dělá snad od starověku), chlapi jsou prostě v tomto velmi předvídatelní ...

      Vymazat
    4. Nohy ujdou,ale ten nos !

      Vymazat
    5. 16,21
      Nikdy bych si netroufl tvrdit, že je Fico čistý. Ale to, z čeho ho obviňují je opravdu dost ujetý. Dotační podvody? Schvalováním dotací se nezabývá jeden člověk. A čím víc lidí je v systému, tím méně z toho kape. Musíte se rozdělit s více lidmi. Navíc zasvěcenými lidmi, kteří vědí o jaký balík jde a dokážou alespoň odhadnout, kolik to hodí. Tím víc se zpravidla zvyšuje jejich cena. Moc komplikované a moc riskantní.

      Vymazat
    6. Vypadá to na nové SNP .

      Vymazat
    7. 18:05- a víte, že vše tajné s Kiskou užívají společně? Tak proč nemluví stejnou řečí? Že není možný "nelad" v SIS? Že by Kiska s SISkou Fica "prekabátil"? Povolný.

      Vymazat
    8. 18:05
      To je takový nový sport česko-slovenských politiků. Paroubek, Topolánek,Nečas,Fico a kdo bude další?

      Vymazat
  18. A myslíte, že by na sebe takto upozorňovali?
    Jen to teď někdo šikovně použil ...
    A pokud jsou Vámi jmenovaní andílci, tak pak nevím, co je v pekle...:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vpekle je urcite dobre,pije se tam soulozi a radosti kopec!

      Vymazat
  19. Už jsem se těšil, co se zase dozvím z příspěvku pana Besta o Babišovi a ještě že to zachránil Agrofertem.

    OdpovědětVymazat
  20. U Kisku je to vabank,bud sucastna vlada znici jeho,alebo on s pomocou opozicie zvrhne vladu.Nas prezident ponukol
    nase uzemie pri Poprade,kde byva na sklady NATO.Nepochopil,ze v pripade konfliktu znici Poprad aj so svojou rodinou.To moze spravit len clovek diletant.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapomínáte, že lidi jako Kiska se obvykle domnívají, že když bude nejhůř, mají kam zdrhnout. To jen my ostatní zůstáváme doma a vyžíráme si důsledky jejich chyb, omylů a ničemností. Protože ale takoví, co prodají vlastní zem, nikde nepožívají velké úcty, v rámci boží spravedlnosti se na ně jejich někdejší chlebodárci nakonec vybodnou, a jakmile už nemají co nabídnout, končí špatně.

      Vymazat
  21. V Kyjevě musela zemřít skoro stovka demonstrantů a policistů, aby se daly věci do chodu. Slovensko je malé a lidi jsou citlivější. Organizátoři spoléhají, že na "Majdan" po Slovensku budou stačit mrtví dva.
    Stále víc jsem přesvědčený, že jde o akci pod falešnou vlajkou. Důkazy samozřejmě nemám, ale indicií je poměrně dost. Demonstrace s anglickými nápisy, navíc zorganizovaná velmi rychle po činu. Hysterická reakce Kisky, známého slovenského dobrosera. Absence skutečného motivu. Kuciak se podle svého šéfa, věnoval datové žurnalistice. Ničím, co by ho mohlo bezprostředně ohrozit.

    OdpovědětVymazat
  22. Také si myslím, že aby akce zapůsobila, vybrali k popravě dva mladé životy. Kdo by smutnil nad nějakým starým vypelichaným slovenským štětináčem, to by nemělo ten akcent. Škoda však každého života.
    Obávám se ale, že tato akce má naději na odhalení asi stejně, jako akce MH-17. Záleží na slovácích, jestli se také nedají zondráčkovat, jako maše zdejší stádečko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A navíc ta romantika. Dva mladí, zamilovaní, těsně před svatbou. Úklidová vražda mi nedává smysl. Kdyby měl organizátor skutečně zájem na zahlazení nějakých stop, mohl zabít jenom Kuciaka. Příležitost by si jistě dokázal najít. A pokud bych si mohl tipovat, tak spíš než jeho snoubenka by mi připadalo pravděpodobnější zabít nějakého Kuciakovo spolupracovníka. A potom to propojení s italskou mafií. Prostě dost věcí mi v tom nesedí.

      Vymazat
    2. Vzhledem k dosud uveřejněným informacím z místa činu: děvče bylo střeleno zblízka do hlavy (poprava), Kuciak během návštěvy cosi kutil ve sklepě, pak byl střelen do nohy a do břicha, tedy z větší dálky, na místě se našly i nevystřelené náboje, atd. atd. _To znamená, že Kuciak návštěvu velmi dobře znal, když si klidně odešel do sklepa a nechal svou milou s neznámým/neznámou osamotě. Mně to spíš připadá, jako pomsta zhrzeného milence, střelce amatéra.

      Ale Fico je už dlouho u vesla a pravicoví šíbři a la Dzurinda, Vášáryová a spol nebyli dlouho u koryta a tak se snaží Slovensko trochu zmajdanovat. Jestli se jim to nepovede, budou odstaveni od vlády ještě na delší čas. Úžerník Kiska je opravdu pro Slovensko neštěstí - lokaj, který pro Slovensko vůbec nepracuje, spíš proti.

      Vymazat
    3. 19,09
      I tato varianta mne napadla. Ale co ta rychlá reakce organizátorů demonstrace? Co ty anglicky psaná hesla? Policajti zveřejnili sotva jména obětí, ale organizátoři už měli jasný motiv.
      Pokud byla motivem zhrzená láska, někdo té vraždy dokázal promtně využít. Na můj vkus až nezvykle rychle.

      Vymazat
  23. Mastná palice kuje pikle . Fico nenî prizdisráč ale bojovník . My v ČR máme nejlepsîho prezidenta za 100 let .

    OdpovědětVymazat
  24. Tak jsem zahlédl na Václaváku partu kolem agentky Moniky Pajjerové(se svou sestrou Žak Biomasou), která šu.ka.la se všema(Zadolarkem,Havlem,) a zastupuje červené karty americké ambasády. Zrádci, nemakačenka, kteří nejsou schopni demokraticky ve volbách cokoliv,tak se snaží ó převrat a bordel!!!Kdo demonstruje z TOP09 proti druhému největšímu podvodníkovi v dějinách Z.Bakkalovi?Komu vadí tento defraudant?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O co jim jde, demokratům? Ondráček byl odhlasován demokratickým parlamentem.
      Základem demokracie je to, že se demokratická menšina podřídí demokratické většině. Pokud ne, poteče krev a vládnout bude ten silnější.
      Nechci se hádat, ale pražáci to asi nebudou.

      Vymazat
    2. ...kdyby se nebáli
      bylo by jim jedno
      kdo je v komisi...*

      Vymazat
  25. Vondráček je demokraticky zvolen . Babiš by si měl stát za svím a ne být nerozhodný . Pobavili mě masky Zemana a Babiše vypadali jak by je vyráběly komouši :-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Demokracii si ta prouASSacká pakáž plete s debilokracií!!!!
    Ale na každého dobře a na tyhle svině už vře voda!!!!!

    OdpovědětVymazat
  27. Zpátky k tomu Slovensku, taky si myslím, že když v tom je Soros u kterého byl prodejný lichvář Kiska pro rozumy, tak to nebude nic menšího než útok na V4 a její jednotu. Takovéto akce pod cizou vlajkou většinou organizují cizí tajné služby. Také ta bleskovka organizátorů a ta anglická hesla, to skutečně něco silně připomíná. K tomu by docela pasovalo to možné nasazení Troškové i když to jsou samozřejmě spekulace. I video Kaliňáka s Nicolsnovou a nějakým reportérem, mě celkem naklonilo k myšlence komplotu proti Ficovi a spol. Kaliňák rozumně a věcně argumentovat, Nicolsnová jela jako kolovrátek o tom aby odstoupil a ke konci když ji došly argumenty, začala celkem hysterčit

    OdpovědětVymazat
  28. Bylo by upřimnější, kdyby se přejmenovali na Sörespvu kavárnu. Nebavil mě přenos demonstrace z Václaváku,po monotonním bubnování a falešném zpěvu hymny není co dodat. (Jen opisují, klíčesnek a už jsmě tady).Akorát bude zajímavý oficialni odhad počtu manifestujících.

    OdpovědětVymazat
  29. Už je to tady, právě R+ hlásí:"Demonstrace zaplnila Václavské náměstí". Přitom během přímého přenosu,sahala od Můstku po pasáž u Bati.Znám své pražany,určitě tam bylo něco čumilů a turistů.

    OdpovědětVymazat
  30. Komentář Jána Čarnogurského:

    https://www.hlavnespravy.sk/slovensko-ruska-spolocnost-nedovolme-aby-sa-george-soros-smial-ako-posledny/1332818

    OdpovědětVymazat
  31. Tak nás média uči pochopit co je FAKE.

    OdpovědětVymazat
  32. Komentář Jana Schneidera:

    http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/jan-schneider-jeden-majdan-stacil/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Schneider, ostatně jako vždy, vystihl podstatu "spravedlivého" hněvu davů.
      Svět není černobílý a lidi jsou nepoučitelní. Ad absurdum, kolik dnes asi obyčejných Libyjců, kteří před lety sami tvořili také "spravedlivý" dav, lituje své účasti v něm. A kolik Ukrajinců, Iráčanů,...
      Neznalost je skutečně velmi nebezpečná, a to především právě pro ty neznalé.
      Doplní Češi a Slováci dlouhý seznam "úspěchů" organizátorů těchto trestných výprav za nápravu systému?

      Vymazat
  33. Premiér Robert Fico minulý týždeň uviedol, že vníma demisiu ministra kultúry ako prejav politickej kultúry a gesto solidarity so žurnalistickou obcou. 
    Co měl Maďarič společného se zavražděným?

    https://t.co/zKd7UoSaHo

    OdpovědětVymazat
  34. Podstatou švýcarského úspěchu je to, že samospráva SLOUŹÍ občanům, zajišťuje realizaci jejich přání ku prospěchu CELKU. V tom je Švýcarsko mnohem socialističtější, než jsme kdy byli my. Ne, že jim někdo "moudře" vládne a rozhoduje za ně, jak je to "tradicí" v naší zastupitelské tzv.demokracii. V naší "zastupitelské demokracii" to funguje tak, jak to popisuje jistý sociolog Robert Michels, který tvrdí, že problémem zastupitelské demokracie je fakt, že zvolení zástupci ve skutečnosti vůli voličů nereprezentují, ale hájí parciální zájmy své strany, svých příznivců a přátel, skupinek patolízalů a různých organizací, přes které uplatňují svůj vliv a případně osobní prospěch....A u nás je to přesně tak. zkuste se obrátit o pomoc Gazdíka, tak vás odbije jako obtížný hmyz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..v dnešní době propojení každé domácnosti a elektronickému podpisu
      je parlamentní demokracie zastaralá
      a jak sama dokazuje
      kontraproduktivní, protistátní...
      Na úřadech by měli sedět namísto politiků
      státní úředníci
      a lidé by si měli sami rozhodovat jak budou žít*

      Vymazat
    2. 21:47 No právě. Něco takového v systému švýcarské demokracie není možné. Tam zastupitelé všech stupňů jsou jen nástrojem, který provádí pouze to, co mu většina odsouhlasí. Nedostanou volnou ruku k vládnutí podle své libovůle na celé funkční období. Proto nemohou zvýhodňovat žádné kamarádíčky nebo zájmové skupinky. Naše "elity" samozřejmě mají důvod bránit se zuby nehty kopírování švýcarského modelu, protože by rychle přišli o svou možnost "přerozdělování" veřejných prostředků do těch správných kapes..

      Vymazat
  35. Češi i Slováci by měli následovat Orbána a měli by přistřihnout Sorosovi trochu křidélka. Dřív, než bude pozdě.

    OdpovědětVymazat
  36. Ondráček se musel zvolit aby mohla Pražská kavárna udělat nepokoje!Musí sehnad důvod!Bakkala nikomu nevadí za vytunelování!Po Koženém je druhý nejnebezpečnější defraudant v historii země!!!Pro všechny je překvapení,že i Country radio masivně nabádá k nepokojům,demonstracím atd.To už musel Bakkala se Sorossem a jeho nadacema,neziskovkama hodně zatopit pod kotel.Nelze to udělat ve volbách,tak se to musí udělat jako na Slovensku,kde se zavraždí lidi a ti se pak využijí proti zvolené vládě!Najednou jsou organizovaně všude demonstrace,plakáty,hesla,Tv přenosy,spousty polopravd a návaznosti na vládu atd.Prostě taková novodobá Jasmínová jara a převraty tentokrát u V4. Náhoda?Určitě ne!Je hnus co za zrádce z neziskovek to tady vede!

    OdpovědětVymazat