Reklama

.

.

sobota 3. března 2018

Hrozivé mlčení západních prodejných médií na Putinův projev v ruské Dumě

Václav Umlauf 

3.3.2018  E-republika
USA prohrály další kolo zbrojení a teroristicky okopávají Rusku kotníky. EU na hledí na mírovou iniciativu Putina a na jeho nové zbraně jak tele na nová vrata. Evropa se musí rozhodnout, zda chce válku s Ruskem za zájmy USA; nebo mír s Ruskem ve vlastním zájmu. 
 

Prezident Ruské federace měl dne 1. 3. 2018 dosti zásadní 2-hodinový projev o stavu Ruské federace k oběma komorám parlamentu. Všichni nezávislí komentáři a blogeři se shodují ve dvou věcech. Západ prohrál s Ruskem další kolo ve zbrojení, které svévolně rozpoutal. Putinovo oznámení a video-předváděčka pěti nových druhů zbraní už otestovaných a právě zaváděných do výzbroje je pro Západ naprostý šok. Korporátky dostaly jednotný příkaz mlčení v éteru, dokud nebude vypracována jednotná agenda na to, jak Putinův projev zmanipulovat do přijatelné podoby pro občana Nováka. Kdo nevíte, jak se to dělá, tak si klikněte na heslo “agent Novák” a “agenda setting”. Je to fantastická událost, to mlčení v etéru na Putinův projev, od Le Monde, až po Washington Post, včetně Britských listů a Deníku Referendum. Tak si pusťme z Putinova projevu klíčový přehled, než vypukne to korporátní mediální lhaní. Pro jistotu jsem to nahrál k nám do archivu, než to Youtube smaže.  (Pozn.NR: na youtube je stále několik celých jazykových versí projevu V.V.Putina, jednu z nich jsme použili:)



Nejde o reklamní šoty pro ruské poslance, kterým Putin na obrazovce převáděl nové zbraně a jejich možnosti. To asi využijí jen úplní mediální prozápadní trotli, ale dnes bych se už nedivil vůbec ničemu. Prostě a jednoduše se naplňuje, co jsme psali v článku Technologické zaostávání aneb Důvod válek vedených Západem. Ale mnohem důležitější než videa je Putinův úvod o licoměrnosti Západu ohledně smluv o strategické rovnováze zbraní. I o tom jsme psali důležitý článek Washington se připravuje na jadernou válku v Evropě. Další článek o studené válce analyzoval dopad nové imperiální politiky Západu NATO jako imperiální nástroj.Putin na začátku projevu jasně vyjmenoval obě dvě klíčové strategické smlouvy o omezení jaderných nukleárních hlavic a zbraní středního doletu. Viz naše klíčová slova a odpovídající články. USA zrušily obě smlouvy zrušily jako první a zcela svévolně. Klíčovým faktem k rozpoutání nového kola jaderného zbrojení bylo americké jednostranné vypovězení ABM smlouvy v roce 2002. Důvod pro velkopanské jednání a velkohubost Západu vůči Rusku byl jednoduchý. Rusko bylo po rozpadu SSSR na kolenou, což Putin jasně vyjmenoval procenty ztrát území a průmyslové výroby. Ruská oficiální odpověď na sebe dala čekat do 1. 3. 2018. Pokud platí to, co Putin světu oficiálně řekl na půdě parlamentu, pak Rusko vyhrálo na nejbližších 10 let závody ve zbrojení.


Okopávání ruských kotníků skrze terorismus a hybridní války

 
USA prohrály další kolo zbrojení a ví o tom. Proto se jejich stratégové rozhodli, že budou Rusku okopávat kotníky pomocí terorismu, kde to jen jde a v budoucnosti půjde. To znamená vyvolávání nepokojů, proxy-válek, hybridních válek, válek čtvrtého druhu atd. v kompletní zóně kolem Ruska, od Blízkého východu až po Ukrajinu. Tak jak dnes vypadá Ukrajina, tak by dopadlo i Rusko. Nestalo se, viz Putinův projev. EU na hledí na mírovou iniciativu Putina a na jeho nové zbraně jak tele na nová vrata. Tento iracionální postoj USA a EU asi rozpoutá další kolo studené války.Stojí za to shrnout současnou strategickou situaci. Útok konvenčními zbraněmi na Rusko nyní znamená protiútok také konvenčními zbraněmi, protože v ruské doktríně je zakázáno použít jaderné zbraně jako první. USA už nemůže vojensko-technologicky Rusku konkurovat v tom, že by její konvenční zbraně měly stejný dolet a stejnou účinnost jako ruské rakety. Takže se USA rozhodla, že sníží práh pro použití nukleárních zbraní dokonce i pro případ masivního kyberútoku, což je jak známo poněkud problematická věc ohledně pachatele. Takže jedna strana se rozhodla ve své oficiální doktríně snížit práh použití jaderných zbraní a předtím už zrušila dvě důležité smlouvy, které omezovaly nukleární útok. To znamená vstup do studené války, na kterou Rusko odpovědělo novými zbraněmi. A tomuto faktu odpovídá kompletní mlčení západních korporátních médií na Putinův projev.Dosavadní reakce Západu na prohrané první kolo studené války má dost děsný charakter. Západ se rozhodl, že rozvrátí všechny země, které mají s Ruskem ekonomické partnerství nebo nějaké nadstandardní vztahy. Jistě to jde obtížně v případě Číny, která je největším věřitelem USA a největším dovozcem do této země. Ale i tam už zásadně přituhuje, viz první kolo obchodní a celní války a snahy Činy zrušit hegemonii dolaru. Ale mnohem hůř dopadly země jako Sýrie, které byly jednoduše rozvráceny pomocí importovaného islámského teroru. Ale jsou země, které vcelku úspěšně odolávají jako Írán. Tichá válka pomocí teroru je dnes jasně vidět v Sýrii, kde už tyto věci nelze nijak skrývat. Blízkovýchodní média jasně ukazují, jak americká nelegální okupační základna v Al-Tanfu funguje jako recyklační výcvikový tábor pro islámské teroristy. K rekrutování teroristů je využíván místní uprchlický tábor, kam syrská strana nesmí vozit humanitární pomoc. A zrádné hrátky USA s Kurdy a jejich spojenci dostaly tragikomický charakter. Kurdové fungují jako žoldnéři USA zcela zdarma a svou hloupostí si zničí i to málo, co dosud v syrské válce získali. Zbraně NATO bojují u Afrínu na obou stranách, protože je mají jak Turci tak Kurdové. A ještě se s nimi mydlí mezi sebou teroristé Islámského státu a jiných teroristických frakcí v Idlíbu a jinde. To je tak tragické a hloupé, že o tom prodejná média na Západě nesmí mluvit a také nemluví.

Volby Evropy


Evropa se musí rozhodnout, zda chce válku s Ruskem za zájmy USA; nebo mír s Ruskem ve vlastním zájmu. Mlčení korporátních médií Západu ohledně Putinovy nabídky k mírovému jednání znamená, že nastala hodina H pro společenství politických hlupáků zvané EU. Jistěže je možné sledovat nihilistickou politiku studené války, kterou vedou nadnárodní korporace, kterým patří americká politika. Korporace nemají svědomí a neznají osoby, pouze „lidské zdroje“. Pokud se EU dá na tuto vazalskou cestu studené války pro USA, pak dopadne jako Kurdové v Sýrii. Američané budou s Rusy válčit do posledního Kurda v Sýrii, pak do posledního Ukrajince na Ukrajině a pak do posledního Evropana v EU. Děkuji pěkně, ale na podobnou pitomost jsem už moc starý. A u Stalingradu bude jako obvykle docela velká zima.
 


Hodnota článku (rešerše, napsání, korektura, anotace, ilustrace, redakční práce) je ohodnocena částkou: 500 Kč. Pokud chcete na provoz webu přispět, klikněte zde, nebo na baner v úvodní stránce. Děkujeme!

Související články:

166 komentářů :

  1. Už se objevily první kráky panských škrabáků z mainstreamu, že prý Putin "rozpoutal nové kolo horečnatých závodů ve zbrojení". Hahaha. Blbečci. Stačí si porovnat rozpočty na zbrojení obou zemí - USA a RF - a jsme doma, kdo že to rozpoutává závody ve zbrojení. Myslím, že od těch našich propagandistů, co se schovávají za profesi 'novinář' se dočkáme ještě větších humorů. Moc se těším na estrádu ve Zpravodajství ČT.

    Leo



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rusko "neutralizovalo" vojenskou sílu hegemona a to je (bohužel) jediný argument, jemuž "Západ" rozumí!

      Vymazat
    2. hrozivé mlčení přechází v MLČENÍ Z HRŮZY

      Vymazat
    3. 8:44 - Souhlas! Zločinecké, teroristické a válkychtivé USA a jejich banda podvraťáků jsou fakt blbé jak to tágo!

      Vymazat
    4. Na porovnávání sere pes! Státy NATO jen něco konenčně donutí plnit to k čemu se dávno zavázaly. A totiž dávat na zbrojení každej jeden 2% HDP a z toho se krachující a vychcípávající Chujlostan bez perspektiv sesype na to tata ...

      Vymazat
    5. 7:43, tak tak, máte pravdu. Proč jen 2%, klidně 20%. My "Západ" na východ od německých hranic jsme připraveni pro našeho císaře pána na oceánem dobýt Chujlostan a budem se pro něj bít do roztrhání těla. Proto nás matky porodily, abychom zemřeli pro slávu císaře Atlantidy a jeho rodinu. Nemáme bázně, neboť víme, že v našich domovech nás pobité na ruských pláních nahradí švarní osmahlí hoši kudrnatých kučer, kteří oplodní naše dcery a svět bude hned krásnější.

      Vymazat
    6. 7:43
      Nemám v oblibě vulgarismy, ale protože ty's jich ve svém "příspěvku použil hned několik, jistě mi nebudeš mít za zlé, oplatím-li Ti stejnou mincí :
      "Tak blbý, že nerozdělí prdel na dvě půlky!"

      Vymazat
    7. 8:58 Blbečkům se nakecalo že se plní coudenhovno-kalergistický projekt rasové výměny v Evropě, ale jde o nordickou lest, bacha! Paní Merkel a pan Macron spolu s panem Trumpem naoko provádí plán hraběte, ovšem v reálu je to jen chytrá záminka! Ti čmoudi budou posláni právě na Rusko jako odminovači, sebevražední atentátníci (živá torpéda) a odstřelovači. Mnozí z nich totiž prodělali výcvik již ve svých zemích původu a navíc znaj ruský způsob vedení boje, nenávidí je a budou mstít za Kábul, Groznyj, Allepo a další místa zničená buď již bolševickou nebo pozdějc putlerskou soldateskou! Sami většinou padnou v boji a vezmou sebou své vrahy. A NATO poté již jen obsadí vyčištěné území, kapiš?

      Vymazat
  2. Dnes jsem si přečet na HOVINKÁCH CZ varování analytiků, že ruská raketa může způsobit nové závody ve zbrojení. Prosím zda by mi některý t těch genialních analitiků vysvětlil kdy závody ve zbrojení začaly. Mám dojem, že závody ve zbrojení jsou permanentní od doby kamené.
    Václav

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. závody ve zbrojení právě skončily. teď už se černý budou už jen modlit

      Vymazat
    2. Koledovali si dlouho ...Ted dostali pecku do vazu. Jo , ze je Hitler ? Ted je horsi nez Hitler , ale na strane a v obrane vsech mirumilovnych a normalnich lidi.
      Jak pokrikovali , orgie zurivos,ti organizovali, vytahovali se ale jak rikal Caesar.
      "Zbabelec umira tisickrat".
      Sledujte jak se krysy zacnou behat a lisat za Putinem , klanet se , zadonit , bedovat , ze za nic nemuzou atd...

      Vymazat
  3. Můj velitel na vojně říkával: "Kdo se bojí, se.e v síni". Platí to pořád. Západ je Putinem zaskočen a jen kope kolem sebe a vyhrožuje. Zase jsme na špatné straně. Co pro obyčejné lidi dělá vláda, která zasedá v cizích zemí /Slovensko, Izrael/ nedělá vůbec nic, má je "turistický" výlet. Babiš tam vnáší trochu logiky a je zle. Koryta už plná nebudou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. viděli jste reakci mluvčí state departmentu?
      utekla před novináři

      Vymazat
    2. Ruský medvěd + Čínský drak
      • www.youtube.com/watch?v=s794KNSzTlk
      • www.youtube.com/watch?v=1jeT2YdQemY
      • www.youtube.com/watch?v=IDYHAg6dl5U
      Když USA a Evropa (NATO) zaútočí na Rusko nebo Čínu, bude to útok sebevražedný, až se Evropě panenky přetočí! A bude na špatní straně - straně poražených!
      Co se týče zločineckých USA zřejmě už zapomněly jak v minulosti dostaly přes svou válkychtivou držku od Sev. Korey (1953) a od Sev. Vietnamu (1968). I díky pomoci dobrovolníků z Číny a SSSR.

      Vymazat
  4. 8:44 Leo, ty si myslíš, že amerika se lekne a neodstartuje nové závody ve zbrojení? Jak může USsko vědět, že Putin zbrojí v zájmu MÍRU? Hahaha blbečku rozpočty na zbrojení US jsou jen čísla, která neříkají kolik jde peněz na výzkum, kolik na zbraně a kolik na zámořské základny, přičemž ta poslední položka bude asi sakra velká.Jestli máš vlastní rozum, tak nepotřebuješ chytat nahrávky od mainstreamu a uděláš si svůj obrázek. Moc se těším na estrádu pod tímto článkem na NR. (Otec od dětí)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:17 se označil za "otce od dětí". Je-li to pravda, chudáci děti!

      Vymazat
    2. "Jak může USsko vědět, že Putin zbrojí v zájmu MÍRU?"
      Tohle myslíš fakt vážně? To ti moc věcí nedochází.
      I když poslední dobou čím větší blb, tím větší snaha o sebeprezentaci.

      Vymazat
    3. 9:17
      Otče dětí. Vážně si myslíš, že to, co Putin ukázal, je to nejmodernější, co Rusko má? Jestli ano, tak se šeredně mýlíš. Jinak na takové zbraně je třeba spousta nových super materiálů, které USA nemají a mít nebudou. Ty jejich řeči, že si někdy vyrobí také něco podobného, jsou jen k smíchu. Až se jim to, možná, jednou podaří, budou Rusové hodně daleko před nimi. Na nějaké USA určitě čekat nebudou. Bůh pomáhej Rusku.

      Vymazat
    4. 9:17
      Byla taky představena nová laserová zbraň a samozřejmě bylo řečeno že jsou zatím vše údaje utajeny. Nikde však na Novinkách.cz není zmínka že USA odstoupilo od smlouvy o rozširozšiřování výroby raket a rozšiřování budování protiraketových "deštníků" .Že jaderné hlavice byly pouze demontovány a ne zničeny.Jak bylo ve smlouvě mezi USA a RF. Tím pádem mohou být znovu použity.V polských raketových šachtách jsou rakety na kterých během několika hodin mohou být vyměněny hlavice na jaderné.Budiž odpuštěno lidem, kteří RF kritizují protože to co jsem psal v předešlých větách se z našich médií nedovědí. Jiří.

      Vymazat
    5. 10:12, otec dětí je mnohem blíž pravdě než vy ostatní. Rusko by muselo být technologicky daleko vepředu před zbytkem světa a to prostě není. Spousta věcí vyslovených Putinem v "poselství" je na hranici fantastiky a ne velmi v souladu s fyzikálními zákony. Možná to popletl, není technik, ale Rusko v žádném případě nemůže disponovat uvedenými materiály, když má ohromné problemy s Su57. Právě v materiálové chemii je s tímto na štíru. Neříkám, že nemají nic, ale určitě ne to, co bylo odpresentováno. To je pouze bojový postoj kobry, která se snaží zastrašit predátora. Umí kousnout, ale je také velmi zranitelná.

      Tedy na závěr: v žádném případě, po tom co bylo odpresentováno, nemůže mít Rusko v rukávu už nic víc. A podle mnoha odborníků nemá ani tohle. Přestaňte věřit slepě úplně všemu, i když to říká Putin. Tentokrát je v pozici té chudinky kobry.

      Vymazat
    6. 10:52 to už tady jednou bylo. A najednou, na orbitě, pípal sputnik.

      Vymazat
    7. 9:17 už podle slovníku je zdatný diskutér, podle toho, co píše je i zdatný myslitel. To se nám zase v Česku urodilo géniů. Diskutér 9:17 vůbec nezaznamenal, že nově představené ruské zbraně jsou jen odpovědí na americké zbrojení a vypovídání uzavřených smluv o omezení strategických zbraní, o protiraketové obraně, o zbraních ve vesmíru.
      Než začneš častovat diskutující nadávkami, tak se trochu rozhlédni, informuj, aby ten tvůj "vlastní rozum" měl vůbec o čem rozumovat.
      Měl by ses přihlásit do večerní školy slušného chování. Máš co dohánět.

      Leo

      Vymazat
    8. Milý Leo, já nenadávám, a už vůbec ne vulgárně. To zaprvé. Zadruhé vůbec nepopírám, že se jedná o odpověď na novou US doktrínu a zrušení ABM. Zároveň tvrdím, že Rusko má právo se bránit. Nechápu tvoje výkřiky?
      Jediné, co tvrdím, je to, že Rusko nebude mít tak vyspělou bojovou techniku. Přesněji, ne v takovém stádiu rozpracovanosti, jak uvedl Putin.

      Vymazat
    9. Asi jsem odpověděl na jiný příspěvek :)

      Vymazat
    10. 12:57 Leo, čím kdo zachází... Toho blbečka mám od diskutéra, který se holedbá slušným chováním. Pod komentařem 8:44 je podepsaný nějaký Leo. Nevíš kdo to je? Otec od dětí

      Vymazat
    11. Anonymní 10:52
      To, že Rusko neblafuje, se dá odvodit prostou logikou: "Západ" měl vždy tendenci Rusko podceňovat (tak jako Ty nyní) a pohrdat jím.
      Ale tentokrát žádné posměšky a pohrdání, nýbrž hysterie! - Co to naznačuje? Není jiné odpovědi než že mají vše potvrzeno svými výzvědnými službami.

      Vymazat
    12. Ogařiska!
      Tak jak to podle Vás je s tím Putinem. Zrazuje vlastní národ tím, že ukazuje nejnovější výzbroj RA, nebo blafuje jako malé děcko nebo obojí. Logicky mi vychází, že dělá obojí a ještě něco navíc. Blafuje zbraněmi, které vydává za supermoderní (bezodezvové, a ony opravdu existují a jsou tak západem vnímány), ale zároveň odvádí pozornost od jiných bezodezvových zbraní, takže západ se bude celé století snažit odstranit deklarovanou strategickou výhodu Ruska a té nedeklarované si ani nevšimne. No a že na to Rusko nemá zdroje? Má na to Rusko, Čína, Irán a dokonce i maličká Venezuela, která se vyvlekla z otroctví petrodolaru. Pět let po II. světové (po úplném zničení evročásti SSSR ohlásili Rusové zkoušky atomové zbraně, dvanáct let po II. sv. vypustili sputnik a 16 let po válce poslali do kosmu Gagarina. Ti, kteří měří ekonomiku výší úžeru, vůbec nechápou jak fungují základní zdroje (dobrovolní pracanti, nikoliv otroci). Poučte se z dějin a nepodléhejte histéérii podvodných pseudovítězů globálfašismu.
      Ďuro Trulo

      Vymazat
    13. 15:33 Ďuro Trulo máš trochu pravdu, jenže zas tak košer ti sověti tu tehdejší moderní technologii nezískali. Rakety od fašistů a A-bombu od imperialistů ale účel to splnilo. Co nesouhlasí je ta věta, že otroci nejsou pracanti. Právě SSSR za doby Stalina (ne Hitlera) Rusko tyto zdroje využívalo přímo vrchovatě. Gulag to byla hybná síla ruské ekonomiky a voj. techniky. Závod Arzamas vyrostl díky otroctví v SSSR

      Vymazat
    14. 10:52 - mám takovou svou teorii. Když se před časem železná lady Margita Thatcherová holedbala, jak že to svými lžemi společně s USA uzbrojili Sovětský svaz, asi zapomněla, že obrovské peníze které tam rusi napumpovali se jen tak nevypařily ale v trezorech projekčních kanceláří zůstalo obrovské množství minimálně rozpracovaných projektů. Čas se pohnul, dozrála i materiálová a součástková základna a ejhle tahají to jako kouzelník z rukávu. No a my jenom čumíme s otevřenou hubou. Vok Jan Ostrava

      Vymazat
    15. 15:33 dobrá otázka,jak to je s tím Putinem.No popravdě v jeho"Urbi et Orbi"potvrdil existenci hrozby z ruské strany!To celé propaganda pro vnitřní použití za což by si od Západu zasloužil medaily- Za rozvoj a připravenost států NATO.Pro svět Putinovo prohlášeni není nic nového pro seriózní zamyšlení civilizovaného světa.

      Vymazat
    16. Pre tých, ktorí si myslia, že Rusi z toho nič nemajú:
      http://www.armadninoviny.cz/ruske-jaderne-torpedo-status-6-existuje.html?stranka=2#comentvypis

      Vymazat
    17. Hezký chujlobajky a teď krapet reality! -
      https://www.youtube.com/watch?v=XMxbmbAZGwk

      Vymazat
    18. Urbi et orbi bylo mířeno nejen předvolebně, ale hlavně směrem k USA, které nedávno přetransformovaly svou vojenskou doktrínu na jaderně útočnou. Nevyšel jim částečně řízený samovolný rozpad RF v 90.letech, proto r.2002 vypověděli dohodu ABM, čímž potvrdili své cíle.

      Jenže ani zesláblé Rusko nebylo KLDR se dvěmi bombičkami. Zemi jako Rusko nemůžete beztrestně jaderně bombardovat, dostanete velice bolestivý odvetný úder. Proto ta PRO, kterou USA v Evropě, Koreji, Kanadě a Japonsku budovaly. Ne na ochranu EU, ale hlavně na útok proti Rusku a svou ochranu. Trochu problém je s arktickou oblastí, tam nejsou hned na hranici, ale až za oceánem, případně v oceánu.

      Novými zbraněmi Rusko není silnější než USA, ale síly se vyrovnaly, aniž by se musel použít jaderný armageddon. Čili slabší Rusko sice nedokáže sice účinně zaútočit a dobýt USA, ani to není cílem, ale dokáže se účinně bránit a dostalo tak čas, věnovat konečně peníze a síly na něco jiného, než na obranu země před globálním hegemonem, jenž je právě na sestupu do doby multiratelarity.

      Ale tohle nebylo v plánu USA. Dvanáct let se pomalu stahuje smyčka okolo Ruska a vyvolávají stovky incidentů, jen aby zbrojení a obléhání pokračovalo až k válce. Všechno by vyšlo nazmar, když se vložilo tolik peněz do propagandistické masáže daňových poplatníků a budoucích mrtvých vojáků, do budování vojenské infrastruktury v Evropě a do řízené zalidňovací migrace budoucích Evropanů z Afriky, když ti stávající padnou.

      Jen totální idiot se může radovat z toho, že namísto rozvoje své země bude financovat zbrojní komplex cizího státu a ještě k tomu poslouží jako maso pro děla. Přitom tohle je akce věrchušky USA, jejich jména známe, globální byznys je už dávno multilaterálně etablován a kromě Ameriky, Evropy, Dubaje a Japonska se přesunul i do Číny.

      Vymazat
    19. 10:12 "... někdy si vyrobí také něco podobného,..." - Zatím prez. TRUMP sebevědomě
      náčelníkovi severní Korey vzkázal, že má větší čudlik než on. Jo, a ty děti chudáci nemusí být, třeba si je prozíravá matka obstarala "jinak".

      Vymazat
  5. Správný počin Putina,také pro veřejnost,aby svým politikům připomněli něco o míru,že hrátky na válku,nemusí dopadnout dobře.Také to vypovídá o tom,že na nějaké pozemní bitvy nespoléhá ale jen na tvrdou odplatu,všemi dostupnými prostředky.

    OdpovědětVymazat
  6. Když vidím tu bandu hlupáků v EU, tak mám velkou obavu, že o mě a o mého taťuldu už nebude zájem.

    OdpovědětVymazat
  7. 9:17 děti mám zdravé a dobře se učí. Když čtu některé příspevky od zdejšího tvrdého jádra rádoby mírotvorců, tak mám pocit, že se těší na novou světovou apokalypsu. Pamatuji dobu, kdy se demonstrovalo v průvodech a volalo se po odzbrojení, jenže se to tenkrát hodilo SSSR a jejim nochsledům a každý otec, či matka stím souhlasil. To se doba tak změnila, že otcům, anebo matkám je jedno co bude v budoucnu? I v Rusku je nepolitická skupina Matek, kterým V. Putin naslouchá, jenže na webu NR se žádá krev, teda někteří mají podobné choutky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se nemýlím - co jste odpověděli američanům když vyhlásili že si garantují ATOMOVÝ PRE-STRIKE...tak jak to chtějí udělat Severní Koreji....

      Tzn Amíci vyhlásili světu, že si dali do legislativy právo napadnout kohokoliv jadernými zbraněmi i v případě že ten domělý stát je nenapadl....

      TOTO MI PROSÍM VYSVĚTLETE .....

      Na základě jejich tajných informací dodaných fašistickou CIA, USA legálně může napdnout jakoukoliv zemi na světě jadernými zbraněmi ...
      My víme jak CIA pracuje .... IRÁK, JUGOŠKA, SÝRIE, VIETNAM...atd atd atd ... Líbyje .... Grenada ....

      USA zabili 25 milionů lidí od druhé světové války ....

      KOLIK ZAHYNULO ČECHŮ v 68 roce, kdy armaády Varšavské smlouvy příšli do Prahy? Kolik Amíci zabili Iráčanů když tam přišli ustanovit MÍR a DEMOKRACII ...

      Buďme FÉROVÝ ....
      Všem stejným metrem....PRAVDU na STŮL a pak se lidé mohou rozhodnout sami s kým chtějí spolupracovat

      Vymazat
    2. 9:59, vaše děti mohou žít v USA, z naší širší rodiny tam také většina z nich žije. A také jsou mimořádně talentované. Ostatní žijou v Británii, Finsku, Norsku a jeden v Malajsii. V Česku jsou jen děti mladší 16ti let.

      Vymazat
    3. 10:57 ne každý je takový hajzl, že jde vyžírat kamkoli, kde to nese. Aniž by měl vztah a cítil závazek k čemu jinému, než vlastnímu sobeckému zájmu. Jste ten, se kterým nemám a nechci mít nic společného. A "...také jsou mimořádně talentované." To cítíte vy, nebo také ony, jako zásluhu? Zývazek ne? Primitive.

      Vymazat
    4. 12:20, asi jsem vám šlápl na kuří oko. Nejen že nadáváte, ale ještě k tomu okydáváte naše děti. Že by závist? Všichni pracují, přináší hodnoty, nikoho nevyžírají. Bratránkův syn je špičkový neurochirurg - podle vás vyžírka?

      Zásluhu za rozvoj talentu naší houslistky samozřejmě mám. Ještě chcete vědět něco z naší rodiny?

      Vymazat
    5. 12.20 Moje řeč... Díky.

      Vymazat
    6. 10:57 + 13:48 Co jste tím chtěl říct? Že nemáte důvod, aby vám záleželo na osudu naší země? Dobrá, věříme vám. No a my zase chceme žít tady a v míru. Proto nesouhlasíme s bezdůvodným štvaním proti Rusku.
      Co tam máte dál k pochlubení, ať se můžeme porovnat?

      Vymazat
    7. 10:57
      Téměř jako každý rodič si Vy myslíte že Vaše děti jsou talentované. Jen málokdy je to pravda. Je to jen to co si přejete. A doufám, že tady budete na stáří chcípat sám bez pomoci.

      Vymazat
    8. Tohle je neodvratná budoucnost příštích let! - https://www.youtube.com/watch?v=WGGuRN9iV4s

      Vymazat
    9. 19:44, 21:08, moje dcera je talentovaná, ale já si vážím každého poctivého člověka. Můj děda byl svářeč par excellence a taky dobrý muzikant. Dcera to má asi po něm. Že jsou všichni venku, bohužel, naše škoda a škoda i pro stát.
      Válku s Ruskem nechci také, kde o tom píšu?

      Vymazat
  8. Václav to řekl správně ....

    Díky bohu, že Putin zastavil Americko-Sionisticko-Jezuitský NWO - Nový světový řád....

    Konečně nastal čas si sednout - otevřít knihu mezinárodního práva a diskutovat jak se bude žít.....

    Američtí nacisti nebudou moc začít nové Čečeňsko, či Gruzii-Osetii...či Arménii-Azerbajdžán a nebo jinou Ukrajinu....

    FINITO .....
    Pouze mě štve že Česko je pod vlivem NACISTŮ -

    I když Zeman manévruje jak se dá .... po inauguraci se jde poklonit - KOSTEM .... tzv. sv Václava.... nebo-li se jde poklonit VATIKÁNU - čili ZÁPADU a tím uznává že jsme pod kontrolou ZÁPADU a nemáme žádnou suverenitu....

    To že se bude vytrubovat na inauguraci KDOŽ SÚ BOŽÍ BOJOVNÍCI- je pouze zoufalý čin s nadějí a vizí, že jednou ČEŠI ZASE POVSTANOU tak jako PUTIN to udělal....

    Samo sebou aby se to nestalo v nejbližší době tak IDIOTI ve vládě a taky pod taktovkou Zeman chtějí koupit od Israele - RADARY ...

    JE VŮBEC MOŽNÉ BÝT TAK OTUPĚLÝ A NECHÁPAT CO SE VE SVĚTĚ DĚJE????????

    Toto mi fakt mozek nebere .....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic nezastavil, Rusko na tom ani zdaleka není tak, jak se snaží vypadat. Ale nedávno Lavrov vyjádřil velké znepokojení, že se USA chystají reálně použít JZ a zároveň jsou na obzoru presidentské volby. Proto ten bombastický projev v tento čas.

      Volby: dle průzkumu má Putin sice cca 59%, ale Grudininovi navzdory antireklamě jeho preference stoupají, a vysoké preference má i v anketách na různých webech i podle komentářů. Přitom k volbám zřejmě půjde jen 30% lidí. Z toho 59%, je necelých 18% oprávněných voličů. To je jaký mandát? To může být klidně zpochybněno nejen opozicí, ale i zvenčí.

      Vymazat
    2. Putin bude mít 80 procent - nacisti to nebudou moci elektronicky manipulovat tak jako u nás....

      České volby .... jinými způsoby řečeno - když viděli že SPD MÁ KOLEM 20 procent a ANO kolem 35 - TAK SE MUSELO ZASÁHNOUT



      Do potíží se následně dostal server Českého statistického úřadu, který zkolaboval, a data tak přicházela do médií se zpožděním. „Jde o dočasný výpadek na straně externího dodavatele. Pracujeme na co nejrychlejším vyřešení. Zpracování výsledků běží normálně,“ napsal úřad.
      Zdroj: https://www.lidovky.cz/volby-do-poslanecke-snemovny-djt-/zpravy-domov.aspx?c=A171021_122520_ln_domov_ele

      Vymazat
    3. Vlastimil 3. března 2018 10:05

      Václav to řekl správně ....
      Díky bohu, že Putin zastavil Americko-Sionisticko-Jezuitský NWO - Nový světový řád....

      -- Vám zřejmě uniklo, že Václav je jezuita?!

      Kokotko

      Vymazat
    4. Pro 10:38 - umíte rusky? Jestli ne, tak informace speciálně pro vás: Grudinin je hlupák, frázista a pozér. Proti V.V.P. je nic, nula. Pro Rusko by byl neštěstím. A ty vaše statistiky berete kde? Dejte link, já jsem ty vaše informace nikde na ruském webu nenašel.

      Vymazat
    5. 12:49, ale já znám předvolební situaci v Rusku, i kandidáty, nic nového mi neříkáte. Řeč je o síle mandátu. O ní dokonce nedávno mluvil gen.Ivašov, takže jsem si svoje predpklady potvrdil. Uvidíme.

      Vymazat
  9. Anžela, prezidentka Evropy se již rozhodla na které straně Evropa bude. Po projevu si volala s Doníkem, jak tuto prekérii řešit.

    Jenže nic není tak horké, jak se na první pohled zdá a americké bomby, třeba i jaderné, dle jejich nové vojenské doktríny, klidně ještě můžou Rusko vybombardovat stejně jako s konvenčními vybombili Srby.

    Nechce se mi věřit, že by Rusové byli až tak vepředu, i když rozdělávky měli. Jenže vše bylo ve skluzu podobně jako Su57 generace 4+, (pátou nejsou schopni vyrobit), přitom toto letadlo nepatří mezi špičkové stroje svého druhu. Velké množství věcí se mi na tom projevu nezdálo, hlavně z té technické stránky, kde to hraničí s fyzikálními zákony. Taktéž by Rusko muselo být absolutním lídrem v technologiích materiálů, což v žádném případě není. Putin také v rozhovoru pro NBS při odpovědích na přímé otázky redaktorky hodně slevil z toho nadšení před federálním shromážděním. Na spoustu otázek odpověděl vyhýbavě, protiřečil si, anebo neodpověděl. Počkejme na specialisty, až to zhodnotí.

    Obávám se, aby tento předvolební projev nebyl nakonec kontraproduktivní a Rusko nebylo označeno za válečného jaderného štváče, což stejně bude. Je ovšem rozdíl být štváčem se způsobilou technikou nebo bez ní.

    OdpovědětVymazat
  10. Nikdo z nás to neví co to je válka - jsme generace co díky bohu vyrostla v míru - Sýrie to dnes ví co to je válka ... Doněck to ví taky... VŠE UDĚLALA AMERICKÁ RUKA.... POKUD TA RUKA NEBUDE POD KONTROLOU - což Putin právě udělal - pak víc VÁLEK BUDE NÁSLEDOVAT i tady v Evropě.

    ??????
    Co se týká USA -
    NIKDY NEDODRŽELI ANI JEDNU FEDERÁLNÍ SMLOUVU S ORIGINÁLNÍMI OBYVATELI-INDIÁNY.

    Dnes se mluví o tom že vyvraždili 70 milionů indiánů, ti co přežili byli přesunuti do REZERVACÍ -

    HALLOOOOO - někdo na příjmu.

    USA od svého vzniku což je kolem 250 let jsou asi 225 let konstatně ve valkách ......

    ????
    CHCE MI SNAD NĚKDO ŘÍCT, ŽE TO CO NĚKDO DĚLÁ PO CELOU DOBU SVÉ EXISTENCE, Z GENERACE NA GENERACI, PO DOBU 200 LET, TAK NAJEDNOU SE TO ZMĚNÍ, ANIŽ BY BYLI PŘINUCENI TO ZMĚNIT.

    Putin se proti tomu postavil a uzemnil je ...

    ????
    Druhá kapitola bude následovat kdy RUSKO s ČÍNOU budou požadovat vyplacení dluhů co USA jim dluží ... to by znamenalo totální KOLAPS ...

    Třetí kapitola bude následovat - kdy PETRO-DOLAR bude nahrazen alternativním způsobem ...

    DÍKY PETRO-DOLARU USA vysávají peníze ze VŠECH ekonomik .... a to násilím ....

    HALLLLOOOO - je někdo na příjmu???????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:34 jsem z generace, která ví, co je to válka.
      10:27 je zajímavé, kolik a jakých máte informací o Su 57. Že už se ani nevracíte k parametru stealth (odrazivostí)? Na řadě je co, avionika? Motory?

      Vymazat
    2. 22:34, O stealth Su57 jsem už psal několikrát. Kvůli nekompatibilní výzbroji museli dát ty indické rakety (brahmos) na podvěsy. Tím se nejen zvětšila odrazová plocha. A ano, jisté problémy mají motory i avionika. U motorů to byly také problémy funkce stealth a materiály. Žádné letadlo není ve svých počátcích bez konstrukčních nedostatků, alu Su57 jich má trochu víc, než by bylo zdrávo. Proto Indie bude zřejmě vyvíjet na bázi PAK FA svůj vlastní stroj.

      Vymazat
  11. Pokud Vladimír Putin hovořil o křídlatých raketách na nukleární pohon, které mohou létat v podstatě nepřetržitě, pak to rovněž znamená, že Rusko vyřešilo problém malých mobilních a dokonce i létajících jaderných energetických zdrojů.
    To znamená, źe laserové zbraně, o kterých rovněž hovořil, nebudou pouze oslepovat zaměřovací přístroje a pod., ale budou smażit!!!! smažit!!! smažit!!! ve velkém. Takže kavárenští špekáčci, těšte se na ruskou frontu v zájmu našich stávajících partnerů vedených siobankéřskou nenažranou "elitou". Shoříte v pekle laserových a paprskových zbraní!
    Takže stáhnėte své ocasy, držte se zpátky a nechte Rusa ve vlastním zájmu na pokoji!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Otázka zní:

    KDO NA SVĚTĚ POUŽIL ZBRANĚ HROMADNÉHO NIČENÍ.....KDO?????
    A za jakých podmínek???

    Za prvé:
    USA zničili jadernou zbraní NAGASSAKI a HIROŠIMU .... proč? Nebylo to nutné - kolik lidí zahynulo.

    Za druhé:
    Vietnam - NAPALM a chemické zraně agent ORANGE ....

    hallllllooooooo -
    Vietnam neudělal amíkům vůbec nic ... vše založeno na lžích tak jako Irák či dnes Sýrie ....

    Za třetí:

    Depleted uranium - v Iráku a taky v Jugošce .....

    HALLLLLOOOOOO - někdo na příjmu ....

    Za čtvrté:
    Kazetové bomby co USA používají - Irák, Sýrie atd ....

    ?????????
    Je vůbec možné aby lidé byli tak zabednění a čekali něco jiného od USA?????

    Byl vytvořen MÝTUS o svobodě - demokracii - a právním státu .... mýtus Ameriky se sechou SVOBODY, což není vskutku socha svobody ale HARLOT ISHTAR ....

    A jejda .... zase něco venku....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. USA vojenské základny4. března 2018 1:44

      Pro 10:50 pode mnou:
      • www.novarepublika.cz/2018/01/v-usa-proti-vojenskym-zakladnam.html
      • https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_americk%C3%BDch_letadlov%C3%BDch_lod%C3%AD
      USA vojenské základny v zahraničí jsou hlavními nástroji imperiální globální nadvlády USA. Je to konstatování konference „Koalice proti americkým zahr. voj. základnám“, která byla 12.-14.1.2018 v Baltimore, Maryland USA.
      USA základny NEJSOU k obraně americké národní nebo globální bezpečnosti. Jsou to voj. projevy USA narušující život suverénních zemí jménem dominantních finančních, politických a vojenských zájmů vládnoucí elity USA.
      Podle oficiálních informací poskytnutých MO USA a jeho centrem Defense Manpower Data Center (DMDC), stále působí asi 40.000 amerických vojáků na 179 amerických základnách v Německu, více než 50.000 vojáků na 109 amerických základnách v Japonsku a desítky tisíc vojáků funguje na stovkách základen po celé Evropě i v Jižní Koreji!
      Podle oficiálních informací stále působí 40.000 amerických vojáků na 179 amerických základnách v Německu, více než 50.000 vojáků na 109 amerických základnách v Japonsku a desítky tisíc vojáků funguje na stovkách základen po celé Evropě. Více než 28.000 amerických vojáků je přítomno též na 85 základnách v Jižní Koreji, kde jsou od roku 1957.
      Spojené státy, resp. NATO mají také své základny v nejméně 150 zemích a vojáky po celém světě. Podle posledního americká armáda v současné době obsazuje 686 základen v 50 amerických státech a ve Washingtonu, DC. K tomu je mnoho známých amerických základen v Kosovu, Kuvajtu, Kataru, v Izraeli a Saudské Arábii. Celkem je ve světě přes tři miliony amerických vojáků.

      Vymazat
  13. Vlastimile kde jste sebral to číslo 25 milionů mrtvých díky US? A když Vy hážete numera tak si zpočítejte v kolika konfliktech se SSSR, nebo Rusko angažovalo za stejnou dobu, co USA. Korea, Maďarsko, ČSSR, Čečna, Osetie, Arméni a spol, Afganistám,vojenská podpora Afrických států, částečně Kuba a státy latinské Ameriky, Ukrajina a k tomu pod praporem revoluce rudé zvůle Kulturní revoluce v Číně, Rudí Khmérové, Laos atd. Jistě jsem na něco zapomněl. USA a Rusko (SSSR) si směle můžou podat ruce, protože jejich lumpárny jsou totožné. Tak oč tu běží? Že je Rusko více mírumilovné?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:50-někteří lidé, nejen v USA si myslí, že Rusko je zbytečně velké, nedokáže svoji zemi řádně využívat, že by oni to dokázali lépe, to je oč tu běží! Miroslav Povolný.

      Vymazat
    2. 10:50 I vy "humanisto" ... A to výčet v tom článku končí v roce 2011 ... !

      https://www.euserver.cz/Articles/1099-200-let-terorismu-usa-prehledny-seznam-vsech-americkych-valecnych-zlocinu-teroru-a-valek.aspx

      Vymazat
    3. Vážený inteligente. Tvoje snůška "faktů" nestojí za nic. Jeden příklad za všechny. Víš kdo porazil "Rudé" Khméry a zarazil jimi páchnou genocidu? Komunističtí Vietnamci! A víš kdo poskytoval pomoc Vietnamu proti US agresi?

      Vymazat
    4. 10:50 Ten hnusný západ rozpoutal 2 světové války a 3 nechceme.

      Vymazat
    5. Toto jsou seriozní akademici z Kanady - CHOSUDOVSKÝ je osobnost ....

      https://www.globalresearch.ca/us-has-killed-more-than-20-million-people-in-37-victim-nations-since-world-war-ii/5492051

      ?????????
      Kromě toho máme ze CITY of London své informátory, kteří mají tendenci férovosti, což chápu že je to těžko věřit poněvadž britský imperialismus nevymřel. Proto mrtvých 60 milionů indů v Indii pro ně nebylo ničím nad čim by se vůbec zamýšleli...Churchill je znám jako ŘEZNÍK či snad ne??????

      Vymazat
    6. Nevím, odkud vzal to číslo, je to takový samorost. Ale nedávno jsem počítal mrtvé SSSR/RF ve válkách. Tak u civilního obyvatelstva to není tak jednoduché určit, protože co to je oběť války? Přímé zabití nebo její důsledky? Války vyvolané nebo účast podpořená?

      Největší ztráty byly těsně po 2.sv.valce, kde při boji s Banderovci a Lesními bratry přišel SSSR o 25 - 30 tis. lidí. Největší ztráty mimo SSSR byly v Afghánistánu, cca 16tis. vojáků a uvádí se skoro milion civilistů. Kde se vzalo toto číslo, to nemám tušení. Dál se SSSR účastnil třeba v Angole, to byla jejich nejdelší válka, Koreji atd. ale těžko určit počet mrtvých civilistů z rukou Sovětů, protože se jednalo o proxy války.

      Vic než polovina válek SSSR/RF byla buď uvnitř státu (ochrana vlastního teritoria), nebo války příhraniční. Což je vlastně také bezpečnostní hledisko. Zbytek jsou války imperiální, jedno jestli na pozvání nebo jako "spřátelené armády". Většina byla buď bez obětí nebo s minimálními oběťmi civilními. První imperiální válka samostatného Ruska je Sýrie a nemyslím, že všechny oběti (cca 780tis) padají na vrub Rusům. Spíš bych řekl, že mnohým obětem zabránili.

      Všechny války SSSR/RF mimo stát a koridor byly, narozdíl od USA, proxy války. USA zasahovali i samostatně, např.v Latinské Americe prakticky všude a několikrát. K jejich výčtu i číslu mrtvých se lehce dostanete na internetu, počet je skutečně dost hrozivý a v podstatě skoro všechny války byly imperiální. Ameriku jsem nevyhledával, nezajímá mě, kde všude zabíjeli, jelikož když zabíjí USA, je to v zájmu svobody a demokracie.

      A ještě k Rusům... s tím Laosem nebo Čínou, to jste zřejmě lehce přehnal, ne? To potom Rusko nutně musí zodpovídat i za civilní ztráty ve Vietnamu a americké vojenské ztráty. A nakonec bychom jim mohli připsat i všechny oběti obou válek světových a všech válek vůbec.

      Vymazat
    7. 11:08 a víš kdo povraždil více komunistů než Hitler? Že revoluce požírá vlastní děti to si taky slyšel? U nás Slánský a jiné a v Rusku trockysti a desetitisíce dalších.

      Vymazat
    8. Troicky- pracoval pro Západ...

      Vymazat
    9. 12:01 Vlastimile to by musel pracovat pro západ i Lenin, Stalin a zbytek bolševiků. Ty už zase piješ Vlastimile. Trocký byl konkurent Stalina a to ještě hrubšího zrna, proto skončil jak pes ��

      Vymazat
    10. A ještě k tomu si Vlasta plete jména. Troickij byl šachista z Petrohradu, ne revolucionář z Petrohradu.

      Vymazat
    11. 13:30 Z práce pro "anglo-francouzské imperialisty" ho obvinil sám Zederblum, troubo! Když hrozil svou rezignací na hlavu bolševické hydry poté co vinou Bronsteina krachly brestl-litevský rozhovory! (ta jeho známá věta "Ani mír, ani válku!"). Více tu - https://www.kosmas.cz/knihy/127085/rakousko-uherska-politika-vuci-sovetskemu-rusku-1917-1918/

      Vymazat
  14. Na nové zbrojení usa nemají prachy nemůžou zaplatit ani bombardéry co si objednaly. Už aby dolar šel do kelu a bude na světě líp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jste hloupý a nevzdělaný.

      Vymazat
    2. 11:33 To jste hlupák to jsou jen fakta článek je na Sputniku.

      Vymazat
    3. Ekonom (ne prognostik)4. března 2018 1:52

      11:07 - Dolar nemusí jít do kelu! ON JE V KELU! Teď je už jenom potištěný papírek téměř s nulovou hodnotou. A ten humbuk s dolarem o chvíli praskne, když praskne bublina v USA! Taky to zatočí i s Eurem, protože dolar a Euro jsou jako dva v jedném!

      Vymazat
    4. 1:52, není v kelu a doufejme, že nebude. To že má USA několik debilnich a militantních idiotů ve vedení neznamená, že ostatní nestojí za nic. Kdyby ano, nebyla by Amerika tak silnou a výkonnou zemí.

      Vymazat
    5. 10;00
      Jo,doufat můžeš....aneb Blahoslavení chudí duchem.

      Vymazat
  15. 11:08

    Natustuduj si Gulf of Tonkin aféru ....

    Dokonce Jese Ventura US- veterán (kterého is vážím) - se proti tomu postavil, bohužel poukazoval jenom na to že US ztratily 50 000 vojáků, kvůli těm lžím....

    Vůbec ho nenapadlo se zamyslet nad tím že zavraždili 2 mil Vietnamců

    Nejsem si jist co vše říká v tomto videu - ve zprávách říkal to co jsem napsel nahoře

    https://www.youtube.com/watch?v=axR-CZD4ltY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych byl férový - Jesse v tom videu co jsem přiložil nahoře uznal že zabili miliony vietnamců .....

      S lidmi jako Jesse - je možno spolupracovat, potřepat rukou a jít na pivo..... takových lidí na světě je VĚTŠINA ... jenom pepíkovské elity v Praze se hrají na VYVOLENÉ - tak jako nacisti na západě

      Vymazat
  16. Václav Umlauf píše:

    "Je to fantastická událost, to mlčení v etéru na Putinův projev, od Le Monde, až po Washington Post, včetně Britských listů a Deníku Referendum"

    HROZIVÉ MLČENÍ?! Tak se na to podívejme:

    -- Washington Post 1.března:
    https://www.washingtonpost.com/world/europe/putin-vows-to-focus-on-improving-living-standards/2018/03/01/54c432d0-1d32-11e8-98f5-ceecfa8741b6_story.html?utm_term=.775cd9e0ecf6

    -- Corriere Della Sera 1.března:
    http://www.corriere.it/esteri/18_marzo_01/sfida-putin-stati-unitinuove-armi-nucleari-invincibili-11f50aa6-1d91-11e8-816c-92c77108475f.shtml

    -- Frankfurter Allgemeine 1.března:
    http://www.faz.net/aktuell/politik/ausland/russlands-praesident-putin-haelt-eine-rede-an-die-nation-15474018.html

    -- Le Monde 1.března:
    http://www.lemonde.fr/international/article/2018/03/01/poutine-exhibe-les-missiles-russes-pour-conforter-sa-popularite-avant-l-election-presidentielle_5264358_3210.html

    -- Britské listy 1.března:
    https://blisty.cz/art/90083-putin-oznamil-nove-zavody-ve-zbrojeni.html

    - Takže to je to "HROZIVÉ MLČENÍ", o kterém píše pan Umlauf?
    - A Nová republika to převezme, ani se nezačervená?

    Kokotko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě že je to mlčení -

      Vůdcové se zajíkají a nedokáží to spolknout - vždyť měli NWO na talíři a najednout se jim tam oběvila jenom kost .... JÁ SE TOMU MUSÍM SMÁT.....

      ?????
      Co je ve hře abychom to shrnuli -

      1: Breton Woods KONČIL po 50 letech a nový systém měl být nastolen .... IGNOROVÁN USA - Clinton to nějak kamuflážoval s Rothschildy a s Heinzem tak to nějak prodloužili to nějak ...

      2: USA - bankrotovaly - a to nejednou, že ano. Prostudujte si spisy soudkyně ANNA von REITZ ... nebudu tady vysvětlovat že 5 plus 5 je 10

      3: Petro-dolar systematicky vysával všechny ekonomiky světa - krok za krokem

      4: Dluhový system Rothschildových centrálních bank - ničí všechny ekonomiky světa - tak že vlastně každá ekonomika založena na podílovém dluhovém systému by padla a banky vy vlastnily celé státy včetně půdy ....

      5: Totalitární systém bylo nezbytno uvést na podium světa v roužku - terorismu - a pak bojem proti terorismu

      6: Rusko se na té špíně nechtěli podílet a tak si vyvinuli svoji politiku a Putin ji uvedl do praxe -

      POLITIKU ZALOŽENOU NA VZÁJEMNÉM RESPEKTU A SPOLUPRÁCI BUDOVANOU NA MEZINÁRODNÍM PRÁVU....

      ?????
      To se nacistům samo-sebou nelíbilo.... tak začali špinit Putina .... zavraždili Politkovskajovou, a hodili to na Putina. Zabili Litvienka v Londýně - hodili to na Putina.... udělali Čečensko - hodili to na Putina .... udělali 080808 Gruzii-Osetii - hodili to na Putina .... udělali Ukrajinu - hodili to na Putina ....

      Co na to PUTIN ... ve čtvrtek odpověděl ....

      ?????
      JÁ VÁM ŘÍKÁM ŽE VŮDCOVÉ MLČÍ a nevi co dálllllllllll

      ?????
      Jedinná cesta je spolupracovat s Ruskem v rámci mezinárodního práva ----

      Tak že dnes sedí a dumají co udělají s globální svštovou finanční politikou - JINAK RUSKO a ČÍNA budou požadovat splátky na USA a tím USA je totálně na kolenou, to znamená USA budou banánovou republikou ....

      TEĎ JEDNAJÍ JAKO UDĚLAT ABY USA se nestaly novou ZIMBABWE .....

      To znamená na kolenou se budou plazit do Moskvy a žádat aby Putin s Čínou nevypustil plánovanou měnu krytou zlatem na čemž se pracuje již asi 15 let - nebol-li od 9-11.

      ??????,
      To že idioti vypustili něco do médií ZNAMENÁ NIC ....

      MLČÍ a NEVÍ co DĚLAT ....

      Vymazat
    2. Kokotko, Váš názor je tedy jaký? Kdo polarizuje svět? "Uzbrojení SSSR, vítězné posunutí "demokracie" k hranicím Ruska, role světového četníka s tendencí "vůdcovství", nebo bránící se zbytek světa? Kde je ten "vyšší princip"! Ve Vašich odkazech jsem jej nenašel, spíše u pana Umlaufa.

      Vymazat
    3. 12:17

      - Svět je polarizován konfliktem mezi kapitálem a prací.
      - Nehledejte za tím boj dobra se zlem ("vyšší princip").
      - Nedělejte si naději, že "změna smýšlení" (metanoia) přinese spásu.

      Máte ještě nějaké otázky?

      Kokotko

      PS: A netvrďte mi, že jste si ty články přečetl!

      Vymazat
    4. 12:25-ano mám. Je-li svět polarizován mezi kapitálem a prací, proč se polarizuje mezi dvěma kapitalistickými státy, USA-Rusko? Žijete v období "ničení strojů"? Nejde o boj kapitalistů o zdroje a potažmo podvědomé obrany národů, kterých se tyto jejich zájmy dotýkají a které tyto zájmy řešené vždy válkou, odnesou? Povolný.

      Vymazat
    5. 13:46

      "Je-li svět polarizován mezi kapitálem a prací, proč se polarizuje mezi dvěma kapitalistickými státy, USA-Rusko? ... Nejde o boj kapitalistů o zdroje ...?"

      Jistě.
      Ale
      1) Kde je v tom rozpor?
      2) Co je to proboha "podvědomá" obrana"?
      3) To, čemu říkáte národní zájmy, jsou přece především zájmy národních kapitalistů. Vše ostatní jsou jen drobky spadlé se stolu.

      Kokotko

      Vymazat
    6. Tak jinak Kokotko. Střetne-li se zájem národního kapitálu s mezinárodním, nebo jiným národním(ambiciozním), je z toho válka jistá. Kdo bude bojovat-národy, lidé. Lidé to podvědomě cítí a snaží se tomu(marně) bránit. Slabší Rusko se brání blafováním, což chápu ale nepodezřívám je z vyprovokování války. Američané ještě neznají hrůzy moderních válek typu wwII, nepřeji jim je ale "spouštěče" mají na svém území, tak ať se někdy nediví, jako Němci.

      Vymazat
    7. 14:34

      Jenže to už jsme dost daleko od otázky "kdo" polarizuje svět (12:17). Ta otázka směřuje, chápu-li tazatele správně, k nalezení "viníka", tj. konkrétní mocnosti nebo mocenské skupiny. S tím jsem vyjáddřil nesouhlas, protože lidé jsou tu nástrojem (povolným nebo vzpírajícím se) neosobních, nelidských mechanismů.

      Lidem to ovšem nejde do hlavy, protože chtějí dobro a zlo pokud možno jednoznačně přisoudit konkrétním lidem. Mají potřebu najít "viníka". To ale vždycky nejde, a často si proto najdou aspoň obětního beránka. A mohou to být Němci, bolševici, Američani, Židi, muslimové, sionisti, Cikáni, Maďaři nebo buzeranti - hlavně, že mají nějaké jméno.....

      Jak ale chcete polidštit odlidštěné? Tím, že najdete provinilce?

      A stačí to, fandit "slabšímu"? Jako v pohádkách?

      Kokotko

      Vymazat
    8. Jak jinak polidštit odlidštěné než najít provinilce? A pohádky dětem! Z nich máme "geny" fandit a pomáhat slabším. A potrestat zlo. A kdo myslíte, že ponouká k nenávisti? Já, který nechce v ČR infiltraci nepřizpůsobivých(Němců, Židů, Arabů) nebo tato etnika, která mne označí xenofobním? Neměla by se odlišovat přirozená xenofobie od trestného činu vyhrožování vraždou? Národní souručenství je trestné? To je otázek Kokotko, na které se nedá vést diskuze, neboť není košér a tím budí periodicky výbuchy nenávisti! Povolný.

      Vymazat
    9. 16:21

      To jsou kecy.

      Kokotko

      Vymazat
    10. 11:19 Kokotko, pokud vládnete ruštinou, tak shlédněte celý Putinův projev a porovnejte ho s uvedenými odkazy. Uvidíte, jak selektivně a s ignorováním kontextu "informují". Putin tam řekl mnohem víc důležitého, než o čem se odváží psát. Není na škodu srovnat věcnost a konkrétnost Putinova projevu s projevy Trumpa, Macrona, Merkelové, o našich "nejvyšších" ani nemluvě.
      https://www.youtube.com/watch?v=pN4f2fBLPwI

      Vymazat
    11. 20:52
      Díky za odkaz. K.

      Vymazat
    12. 16:23 Kokotko je takový machr, že napíše "to jsou kecy" a nemusí se obtěžovat vysvětlením proč ... Mám vás, frajere, plné zuby ...

      Vymazat
    13. 7:34

      Patrně jste nečetl 16:21?
      A pokud četl, nedošlo Vám, jaké jsou to strašné kecy?

      Kokotko

      Vymazat
  17. Jo mimochodem - asi začneme překládat kniho od John Perkinse ....

    Uvedu zde jenom jeho svědectví ....

    Pošlu to taky redakci aby to dali na stránku s překladem ....

    OSVÍCENÍ je na CESTĚ
    Ekonomik Hitman - jak to dělali v USA a CIA .....

    https://www.youtube.com/watch?v=XWuAct1BxHU&t=2s


    ??????
    Hallloooo někdo na příjmu v Česku???????

    OdpovědětVymazat
  18. Mně se zdá, že EU a jeho původní obyvatelé mají jiné problémy než se zajímat o nové zbraně Ruska, které nás stejně nijak neohrožují, tedy jedině že by jsme chtěli napadnout Rusko. A ten problé jsou miliony migrantů (invaze) z Afriky, z arabských, muslimských zemí... tak tohoto bych se bál, když mám děti a oni někteří zoufalci se bojí Ruska... jestli za ten strach nejou placeni, ale hloupí musí být rozhodně tak či onak.

    OdpovědětVymazat
  19. Tak je fakt, že od rusofóbních trolů se dá leckde přečíst lecos.
    Ale aby vypustili takový kvák roku, jako ten zdejší "otec dvou dětí", že budování vojenských základen nesouvisí se zbrojením, to zatím nebylo...
    Tedy ty eurohodnoty mají materiál čím dále slabší.
    Heriot.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:05 Heriote, Heriote. Asi mame jiné PC monitory, protože nemůžu najít kde jsem psal, že vojenské základny nesouvisí se zbrojením.Ale dík za smeč. Napiš zda je laciné udržovat voj. základnu i nepatrně ozbrojenou kdekoliv na světě a je jedno které mocnost ji provozuje. Moje myšlenka spočívala v tom, že i když US dává ohromné množství peněz na zbrojení, tak finanční prostředky na provoz základen stoji mnohem více než si dokážu představit Otec od dětí

      Vymazat
    2. Otče od dětí, kdo nutí USA tyto základny udržovat? Že by zbrojní průmysl-deep state?

      Vymazat
    3. 14:10 Je jasný že USA nedělá politiku ku prospěchu zbytku světa. Oficiální stanovisko, anebo myšlení US je určitá role světového četníka ale ne zadarmo. Současné Rusko (Putin), jakožto další velmoc má po 20letech stagnace rovněž zájem sosat i mimo domácí zdroje (Sýrie) přesně tak jak SSSR bylo zvyklé za vlády jedné ideologie (východní Evropa) . Čína se chová podobné ale s asijskou mazaností. Takže 14:10 odpověď zní,, PENÍZE,,

      Vymazat
    4. Otec od dětí. Zapomněl jsem napsat k 15:03 Pardon

      Vymazat
    5. Otče, máte pravdu ale proč se na jedné straně penězům říká "demokracie" a na druhé agrese? Povolný.

      Vymazat
    6. "Otče od dětí", vaše logika je čím dále třeskutější a vypilovanější.
      Dle vás budování, vydržování a vyzbrojování základen po celém světě není tedy zbrojením...
      Heriot.

      Vymazat
    7. 15:38 Povolný vím, co chcete říct, jenže se to nechá napsat i jinak. Že na jedné straně je demokracie a na druhé totalita a peníze jsou společný jmenovatel. 16:25 Heriote já osobně nezbrojím jen přijímám věci jak jsou. Například Putin díky novým zbraním zbrojí a že si USA vydržuje na 250 základen po celém světě a tím jen odčerpává dolary, které by se dali použít na vývoj zbraní se jeví jako logické.Otec od dětí

      Vymazat
  20. Co to je za chuj, ten milovník americké vlasti ?

    OdpovědětVymazat
  21. Rasismus naopak:

    https://cz.sputniknews.com/svet/201803026888954-youtube-usvedcen-zbaveni-se-bilych-muzu/

    OdpovědětVymazat
  22. Datum 1.3.2018 je třeba si dobře zapamatovat, protože to vypadá, že se v Rusku cosi změnilo v celkovém přístupu k západu. Možná byly pro ně vrcholem nestydatosti západu právě ZOH v Koreji, kam MOK a Wada pouštělo pouze spřátelené sportovce, kteří dopují pouze s jejich souhlasem. Doposud si Rusko nechalo mnoho let okopávat kotníky a mezitím si ve spolupráci s Čínou chystalo zázemí (měnu krytou zlatem, náhradu za Swift, příprava na pád dolaru atd.). A ve chvíli, kdy je západ v tom nejhorším ekonomickém svrabu a každou chvíli se očekává krize násobná s tou z roku 2008, tak se Rusko snaží západ ještě k tomu uzbrojit. Rusko se zřejmě už rozhodlo přejít do protiútoku a zapadá do toho i přerušení spolupráce Gazpromu s Ukrajinou, které MMF už nechce dát ani miliardu dolarů půjček a které se západ snaží dodat chybějící miliardy z Ruska díky jednoznačně politickému závěru Stockholmské arbitráže, která bez ohledu na smlouvy poškodila Rusko a ještě to zdůvodnila tíživou ekonomickou situací Ukrajiny. Vypadá to, že Rusko bylo na všech frontách zahnané do kouta a zřejmě přechází do protiútoku. My (západ) máme, co jsme chtěli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před několika týdny Slovensko zastavilo reverzní dodávky plynu na Ukrajinu, protože banderovské vedení země za plyn neplatilo. Termínem reverzní dodávky plynu je míněn opět ruský plyn (který Ukropie přestala odebírat od Ruska jako agresora již před dvěma roky), který je papírově nakupován jako slovenský. P.S.: Fico ale dostal také podpásovku, právě pro přerušení dodávek východnímu sousedovi

      Vymazat
    2. 16:54, podpasovku... to myslíte vraždu těch dvou mladejch? To asi ne.

      Vymazat
    3. ale ano, Fico a jeho strana Směr dostala podpásovku a hrozí oranžový převrat na Slovensku

      Vymazat
    4. Anonymni 12.24
      Zaujal me vas komentar precetl jsem jej se zajmem diky. Mate pravdu zahnali Rusko do kouta obklicene zakladnami a tohle je varovani. Svinarny protiruske muzeme zacit treba s Eurovizi (vyhral rus) tak porota jenom zmenila poradi. Svinarny s olympiadou a uplny vrchol stockholmska arbitraz. Tohle si velmoc nemuze nechat libit to uz je cervena cara a ta se prekracovat nebude. Ma poklona myslite logicky zdravim Sigge

      Vymazat
    5. 18:46, ale my přece ještě nevíme, jestli se jedná o sakrální oběti nebo běžný kriminální zločin. Ještě vyčkejme.

      Pokud by se jednalo o sakrální oběti, můžou nastat dvě alternativy: buď bude Fico a půl Smeru obvinění a nebudou moct jít k volbám, anebo jim ve volbách po hysterické mediální masáži padnou preference a nebudou ve vládě, anebo opět volby vyhrajou. Tehdy bude záležet na tom, s jakým procentem a jestli budou mít koaliční potenciál. Právě tohle skolilo kdysi Mečiara. Co se stane, když Fico opět nastoupí do vlády? Někde jsem četl, že r.1998 už byla pro Slovensko připravená barevná recoluce, dokonce to mělo i jméno.

      Vymazat
  23. Když už je něco bez uvozovek nebezpečné, pak je to kapitalismus, a je jedno, jestli Klausův, Junckerův nebo Putinův.

    OdpovědětVymazat
  24. Kapitalismus s řízenou invazí migrantů do Evropy je pro obyvatele Evropy vražedná ničivá kombinace. A aby se tento řízený zločnin maskoval a prodlužoval, tak se od tohoto odvádí pozornost domělým nebezpečím z Rusko, toho Ruska (tehdy součástí SSSR), které zachránio obyvatele Československa a jiných národů Evropy před deportací někde na Sybiř, nebo jinde do Ruska, kde nás chtěl Hitler poslat pracovat... jako otroky na Hitlerovu "Třetí říši", tedy nás SSSR zachránilo před genocidou Hitlerovského Německa. A dnes nás Ruskem straší, aby zamaskovali jinou genocidu, páchanou na obyvatelech Evropy, odvracejí pozornost od sebe na jiného. A v EU vypukne něco co nanás připravují, tak se to opět svede na Rusko, jako vždy. Ale pravděpodobně jim to už nikdo, neuvěří. No nějaký rusofil se vždy najde, hlavně když dostane zaplaceno.

    OdpovědětVymazat
  25. Česká televize nevěří novým Ruským zbraním. :-)
    Ale my věříme !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:22 podobné zbraně jsem viděl v seriálu Hvězdná brána (US škvár) a prezentace Putina těchto zbraní je natolik fantastická, že budí dojem jisté neznalosti přírodních zákonů. Možná Rusko tyto zbraně má ale jejich výbušná hlavice bude stejná jako ta americká t.j atomová. Je spočítáno kolikrát se lidstvo může zničit právě tím atomem. Tak nevím čemu věříš. Že budeš také zničen? Otec od dětí

      Vymazat
    2. Zradili jsme Rusko . Jsme v NATO , tak asi nideme zničeni . Amerika se sere na Ukrajině . Mám blíže k Rusku vy v Praze k USA . Takže kvuli vám zemřeme . Slovani mají dtžet spolu .

      Vymazat
    3. 13:22 já zase nevěřím ČT. Spíše věřím vyjádření předsedovi bezpečnostního výboru Parlamentu, který prohlásil, že pravda začíná tam, kde končí signál ČT :-)

      Vymazat
    4. 17:08 já také nevěřím, co kdo napíše ale vím, že pravda začíná tam kde lidé věři na lež. Otec od dětí

      Vymazat
    5. "15:51, "jádro" - to nemá být primárně jaderná hlavice, ona má mít jaderný pohon, jak jsem alespoň pochopil.

      Vymazat
    6. 17:29
      Tak si nejdřív pojmenujem lháře...jsou to od začátku svojí zbytečný existence jen a pouze uASSacký okupanti.

      Vymazat
    7. 18:17 od konvenční hlavice je k jaderný krůček. Mimochodem, proč utrácet za hyper pohon s hlavicí TNT majlant, když to TNT jde dopravit k cíli postaru a za hubičku. Hyper pohon non plus ultra je předurčen jako jaderný nosič.Když dokážu nepřítele 10krát rychleji poranit než on mě , tak budu mít 10krát tolik času ho dorazit Otec od dětí

      Vymazat
    8. 18:23 nejsem příznivec toho, co píšeš. V česku se okupantům dříve dařilo. Okupant je ten kdo území cizího státu nějakým způsobem omezuje na právech po delší časové období,taktéž i jeho obyvatele. Momentálně tvoje tvrzení, že česká kotlina je plná okupantů ve zbrani neobstojí. US armáda byla kousek za Plzní jen pár měsíců ale to bude bratru 70 let. Tvoje nerudnost je pochopitelně ta upřímná a tak ti blahopřeji, k tvé pravdě. Otec od dětí

      Vymazat
    9. 19:12
      A okupace Německa a Japonská 70 let po válce je co???
      Demokracie v uASSackým podání??!!!!
      Na to ti fotr sere bílej tesák!

      Vymazat
    10. 18:41, nejste moc v obraze. Jistě že hypersonik může nést jadernou nálož, ale není primárně určen na jaderné údery. Nešachujte s jadernými zbraněmi, s nimi se moc nepočítá, jimi se hlavně hrozí. Z mnoha důvodů. Jaderný útok neudělá Amerika ani na KLDR, je to zbytečné.

      Ani Rusko není pro ně primárně jaderným cílem, pokud ho budou moct skolit konvenčně. Dohodu ABM vypověděli jen jako pojistku v době, kdy neměli tolik konvenčních zbraní v Evropě. To se změnilo a stále to roste a Evropu přinutili se na tomto šílenství podílet. Zároveň posilují z asijské strany a přinutili k tomu i své vazaly Koreu a Japonsko. Dohromady v konvenčních zbraních je Rusko slabé a kdyby nevyvinulo účinný obranný systém, skončilo by to jako v 1. a 2.sv.válce. Proto ty svaly.

      Rusko ale ani s tímto nemá na jakýkoliv útok, nebuďte blázen a nedělejte ho z ruských generálů. Nemá na to ani ekonomicky a už vůbec by s takovou politikou neuspěli u svých voličů. V USA to je jiné. Tam jsou lidé roky masírováni, nikdy neprošli útrapami válek, a po masakru v Bostonu chtěli "nukes" házet i na Česko.

      Btw. v Německu a Itálii, ano, zůstali USA jako okupační vojsko.

      Vymazat
    11. 10:33-díky, snad to českoamerickému pacifistovi pomůže v orientaci. Nám, "otcům dětí" celého světa nezbývá mnoho času "eliminovat" otce, zastánce jen těch svých!

      Vymazat
  26. 13:11
    "Kapitalismus s řízenou invazí migrantů do Evropy je pro obyvatele Evropy vražedná ničivá kombinace."
    Prosím o doložení(fakta,ověřitelné informace)tohoto tvrzení.Předem děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Např. pozvánka kancléřky Merklové se slovy, že Evropa to zvládne a povinné kvoty na přerozdělování.
      Tak prosím.

      Vymazat
    2. 13:43
      Vyjádření kancléřky Merklové,které citujete je podle Vás důvod proč věřit na konspirační teorie o "ŘÍZENÉ" invazi migrantů do Evropy ?

      Vymazat
    3. Nejen vyjádření Merkel, ale i vyjádření prezidenta Zemana a Orbána.
      Ani by to moře sami nepřeplavali a na palubní lístek by také něměli peníze, kdyby jim jej někdo nezaplatil. KOnspirační teorie je konspirační teorie, ale fakt je fakt... a ten vidíme a cítíme tlak EU na povinné přerozdělování... žádná konspirace.

      Vymazat
    4. https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Zemanovsky-akademik-Uprchlickou-krizi-zivi-nekdo-kdo-chce-rozvrat-Evropy-ve-prospech-kapitalu-Putin-ziskava-podporu-A-svetova-valka-411856

      Vymazat
    5. 13:43, existují "neziskové" agentury, které doslova dělají nábory po Africe, udílejí jim rady a poskytují pomoc. Nejen v Africe. Našel jsem i dvě české. Evropa svými speciály dělá sběr lidí ještě před Saharou a vozí je sem. Stejně tak fungují lodě u břehu Lýbie. Frontex je svázán tolika obstrukcemi, že je fakticky bezzubý.

      Mezitím zde funguje i byznys s lidmi, to mají na starosti různé mezinárodní i místní mafie, většinou arabské. Z Turecka je znám případ, kdy se na pašování lidí podíleli pracovníci francouzské ambasády.

      Lije se do toho ohromné množství peněz jak soukromých, tak peníze daňových poplatníků. Tlačí se i zvrchu v samotné EU. Jednak na jednotlivé státy, aby přesměrovaly sociální finanční toky směrem na migranty a jednak ve formě pobídek poskytovatelům ubytování. Tak se stává, že se ze sociálního bytu vyhodí rodina s dětmi a ubytují se mladí migranti u Afriky, kteří to vzápětí splundrují.

      To není podle vás řízeno? Ani účel nejste schopen uhádnout?

      Vymazat
  27. 13:22
    "Ale my věříme !"
    Já bych prosil diskutující,aby mluvili každý sám za sebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní3. března 2018 13:26
      Třeba tomu věří on a jeho brácha, nemůžete jim přikazovat, jak se mají vyjadřovat. Ale jistě se najde i řada dalších, kteří to tak vidí.
      Ale můžete namítnout: „Já a můj brácha, to tak nevidíme.“ P.K.

      Vymazat
    2. 14:02
      Nepopírám,že diskutující čtenář( 13:22)tomu věří.
      Máte jinak pravdu.Vyjadřujme se přesně.
      Např. Já a můj brácha nebo pes tomu věříme.

      Vymazat
    3. Anonymní3. března 2018 15:01
      To už je lepší, ale stále zde je jisté nebezpečí, že se nějaký šťoural bude zajímat, jak Vám to ten pes sdělil. P.K.

      Vymazat
  28. Autor si tak jako drtivá většina komentátorů prezentace VVP v parlamentu RF toho nejpodstatnějšího nepovšiml. Většina času prezentace totiž zdůraznila to, co je zdrojem ruské cesty vzhůru a vpřed, cesty, která je zdrojově stabilní a lidsky důstojná. To je totiž to podstatné, co vyvolává nezbytnost chránit to i vojensky. Celá řeč VVP je mimořádně inspirativním studijním materiálem pro každého, kdo aspiruje na státnickou roli, ale také každého, kdo chce vědět, s kým má v případě VVP a jiných lídrů tu čest...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To dělá každej president. Jen Venca I. prohlásil svým chraplakem: "naše vlast nevzkvétá"

      Vymazat
    2. ....a nyní 30 let po výroku pana Havla presidenta,nutno konstatovat,že to byl opravdu státnický,nadčasový výrok.....

      Vymazat
  29. Anonymni
    Nesouhlasim s tim,ze zapad nesleduje a nekomentuje Putinuv projev.
    Z me vlastni zkusenosti je Putinuv projev komentovan v australskych,americkych a anglickych mediich.
    Je pravdou,ze pro zapadni novinare je to sok a jejich komentare jsou neadeqatni.
    Josef AU

    OdpovědětVymazat
  30. Přinejmenším v práci s grafickými systémy, udělali pokrok :-)
    Po takovém představení, také občané Rusové snadněji přijmou válku :-(
    Navíc jistě pracují i na systémech, o kterých se nezmiňují. To jsou již takové úrovně, kde již nelze odlišit, zda se jedná o obranné, nebo útočné zbraně. Záleží na tom, kdo je vlastní.
    Je třeba si ujasnit, kdo je nám bližší a věnovat se obraně vlastního území. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokročili už dávno, jen jste si toho nevšiml. Nové zbraně zřejmě hned tak nebudou, musí vychytat mouchy třeba na Avantgardu "v sériové výrobě". Ale i to jim na delší dobu vystačí, a prachy budou moct přesunout jinam. Tedy pokud je nerozkradou a nevyvezou že země, jak je občas zvykem.

      Vymazat
  31. Slova presidenta Putina byla analyzovana do hloubky !
    RUSH LIMBAUGH (nas nejoblibenejsi) o projevu Putina mluvil nekolikrat !

    Je zbytecne napsat nazor Ameriky, protoze mate FANATICKOU , hloupou, sebedestruktivni cenzuru !
    (A moje schopnost rozumet kazde vete nasich nejlepsich (Raush Limbaugh, Sean Hannity, Mark Levin, atd.), je daleko lepsi nez vase.)

    OdpovědětVymazat
  32. Dovoz imigrantů do Evropy byl systematicky připravován více než dvě dekády. Likvidace Jugoslávie a rozbombardování Srbska bylo podmínkou pro snadnou cestu z jihu. Snad už v roce 2007 prohlásil tehdejší ministr zahraničí Itálie (tuším, že jménem Fratini), že Evropa vymírá a že bude potřebovat čerstvou pracovní sílu. Proto musela být rozbita i Libye, která brzdila lidské proudy z Afriky. Takže čerstvá lidská síla by tu už byla. Někdo si snad myslel, že to budou noví zaměstnanci, podnikatelé, lékaři a vědci apod. Někde se stala chyba, protože to zatím vypadá, že byly dovezeny pouze živé štíty pro budoucí vojenské operace na východní frontě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tři dekády. Já jsem o tom četl v článcích z konce let 80.

      Vymazat
  33. USA jsou připraveny spustit IIIWW, podle některých zdrojů snad prý už v březnu (nejpozději v červnu), každopádně technika je už z území Ameriky rozvezena na pozice do celého světa, včetně Evropy. http://beforeitsnews.com/war-and-conflict/2018/03/rumors-of-an-imminent-great-war-with-the-participation-of-america-find-confirmation-at-the-highest-level-2469396.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. before it is news - Je idiotská propaganda ... pokud desetina toho co píší odpovídá realitě ... bohužel, je nezbytné vše moudře prosívat než nějaké informace člověk přijme ...

      ?????
      Fašistické státy americké nejsou v pozici kdy by určovaly co se bude odehrávat .... stáhnou ocas a zalezou do díry....

      Vymazat
  34. Ono to mlčení k projevu Putina a připravenosti Ruska se účinně bránit agresivní válce NATO není tak úplné. Přece jen se dozvídáme od medializátorů, že válku vyvolává Putin a Kreml. Kdo chce psa bíti, hůl si vždy najde - aneb kdo chce vraždit, důvody k agresívní válce si vždy vyrobí. Svět - tedy Británie a Francie se spokojili s prohlášením Hitlera, že se Německo válkou proti Polsku 1939 jen bránilo agresívnímu napadení říšského radia v Gleiwitz - nedodal ovšem, že převlečenými esesáky v uniformách polské armády a tak byla zahájena 2. světová válka. No a my dnes a denně slyšíme z USA a jeho satelitů vlastně totéž, co jsme slyšeli od Hitlera - válku nám vnucují židobolševici, no a pak se přestrojí někdo třeba za ruského letce, shodí nějakou bombu na Varšavu a causa belli je na světě. Samozřejmě jako důkaz toho letce a letadlo sestřelí, aby svět viděl! Takový pokusný balonek už NATO vypustilo při sestřelení nizozemského dopravního letadla raketou buk, která je na Ukrajině běžně k mání.

    OdpovědětVymazat
  35. je len jedna moznost jednat s frackom ako je amerika aisrael posrael . poridne mu dat cez drzku a poslat na sibir, kopat magistralu a este jedna vec SMRT vsetkym zidom a emerikancom co sa znazia znicit tento svet ..Boh snami a smrt zidom to nie su ludia su to su len sproste pomimozemske entity co rozvracaju nasu planetu.. nasu zem nas.. svet,, SMRT ZIDOM ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:40

      A ako to urobíš, ujo?
      Prihlásiš sa k Povolnému?
      Alebo ku Kotlebovcom?

      -- MIROSLAV POVOLNY 4. února 2018 21:27 --
      "Jeden nápad bych měl. Zjistil jsem, že v každé straně se do čela časem dostanou JINOVĚRCI s CIZÍMI pasy. Tomu se dá zabránit vytvořením ETNICKÉ strany, což ústava nezakazuje. Navrhuji stranu etnických Slovanů (SES) a protože jsem solitér nabízím k projednání možností můj mail
      miroslavpovolny@seznam.cz
      ke korespondenci mimo NR. Snahu mám, ostatní je na vás."

      -- K přihlášce zaslané panu Povolnému nezapomeňte, prosím, přiložit doklad o arijském původu. --

      Vymazat
    2. 18:40

      A abys měl větší výběr - tady taky nakjdeš soukmenovce:

      http://narodnidemokracie.cz/

      Vymazat
    3. 18:47, zidobijcu a nácků je tady hafo. A jak koukám ani Povolnej nezahálí. Ten se už úplně zcvoknul.

      Vymazat
    4. 10:57

      A proč si asi tito sráči vybrali právě Novou republiku? Je to jenom proto, že se tu mohou producírovat anonymně? Nebo se tu slézají ještě z jiných důvodů?

      Kokotko

      Vymazat
    5. Kokotko, Vy nejste anonym? Už jste shlédl v Berlíně vášnivě Němci diskutovaný dokument Jana Gebaera "Až přijde válka"? Co známé, "kdo seje vítr, sklízí bouři"? Povolný.

      Vymazat
    6. PS.-Kokotko, 18:47 a všichni nad Vámi se také producírují? Z jakých důvodů se tu slézáte?

      Vymazat
    7. 12:42

      Jsem anonym. Ale nešířím tu sračky jako ta hovada, o kterých je řeč.

      Kokotko

      Vymazat
    8. 13:24- tak proč se tu sám degradujete a hodnocení nenecháte na čtenářích? Samochvála smrdí! Povolný.

      Vymazat
    9. 13:45

      Co to tu žvatláte, Vy ubohý osle?! To, že nazývám sráče sráčem, nemá se samochválou nic společného.
      A jestli tu něco odporně smrdí, tak právě ty sračky, které tu šíříte Vy a Vám podobní!

      Kokotko

      Vymazat
    10. Kokotko, Váš slovník se k Vašemu nicku hodí. Svůj k svému!

      Vymazat
  36. Piši, aniž bych si přečetl článek a komentáře, jelikož tuším o čem je článek i komentáře. Myslím, že mnoho lidi bude zase válčit zde pomocí jaderných zbraní. Pokud umíte anglicky - bohužel anglicky mluvený text s anglickými titulky, jakéhosi kdysi vlivného Američana, který jako jeden z vědců ovlivnil Reagana a Gorbačova - tak se podívejte a poslechněte si toto video o účinku atomových zbraní:
    https://www.youtube.com/watch?v=M7hOpT0lPGI
    V tomto videu zmíněný vědec na přednášce pro velmi velké auditorium říká, že válčení pouze mezi Pakistanem a Indii by vedlo k smrti 1-2 miliardy lidí, v důsledku použití jaderných zbraní těchto zemí - mají jich jak známo myslím pouze po 300 kusech. Proč potom mluvit o možnosti nukleární války - třeba jen v té Evropě. Smrt této 1-2 miliardy se dotkne lidí prakticky na celém světě v důsledku hladu, který bude následkem jen "uzemně omezeného" použití jaderných zbraní /pouze Indie, Pakistan/. Použití jaderných zbraní vědec přirovnává k vyhynutí dinosaurů před 66 miliony roků. To co zabilo dinosaury - to bylo zničení vegetace v důsledku doby ledové - značné snížení teploty. To by se stalo i při použití jaderných zbraní na menší ploše Země. Poklesla by teplota na celé Zemi, zemědělci by neměli úrodu, nastalby hlad a odhadovaný počet mrtvých by byl jedna -
    dvě miliardardy. Zásoby potravin na Zemi jsou prý pouze na 60 dní. To mnoho lidí vůbec neví, myslí si, že přežiji, zalezou do bunkrů, spad radioaktivního znečištění nebude všude, takže někde na Zemi přežiji. Při válce Rusko-USA nepřežije vůbec nikdo. Zde se děje absolutně něco, čemu já osobně vůbec nerozumim - přece ti Emeričané ve vládě nemůžou být tak blbí, aby to nevěděli, proč potom vycouvání z té smlouvy ještě ze 60-tých let minulého století o nerozšířování jaderných zbraní. Vždyť ty závody v jaderném zbrojení je čirý nesmysl. Jinak článek a orientačně komentáře jsem si přečetl - je to tak jak jsem napsal výše. Ukrutně se válčí jadernými zbraněmi.

    OdpovědětVymazat
  37. 2:08: ještě dodatek k mému komentáři: všimněte si, že nikdo u nás nikde nevystupuje s takovými přednáškami, jak ten vědec. Naše televize informacemi o posledním vystoupení Putina prostě má vyvolat pouze reakci, že logické bude, když Západ začne zbrojit. Závody v jaderném zbrojení jsou nesmysl a lidi vůbec ani nevědí, co je čeká - vůbec nikdo nezná učinek jaderných zbraní. Většina veřejnosti žije v představě starých filmů o použití jaderných zbraní a ví něco o krátkodobých učincích jaderného výbuchů. To, že všichni zemřou - vědec tam říká, že zemře 90 procent lidí planety - při použití zbraní USA a Ruska /zřejmě proto ti blbci si myslí, že zalezou do podzemních měst a že to přežiji/ v důsledku relativně velkého snížení teploty a zániku vegetace, tedy prostě nebude co jíst, lide zemřou hlady.
    O vzdálených efektech - mutacích živých bytostí - již nemluví. A propos - viděli jste jak vypadají mutace rostlin - třeba kopretin při "mizerné" havarii ve Fukišimě? Neslyšeli jste, že Černobyl ještě dnes má své důsledky? - Rakovina štítné žlázy, samozřejmě také genetické mutace - u lidí také.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaderná válka je pro Amíky lákavá jen za předpokladu, že se sami schovají pod "protiraketovým deštníkem". Čím více mu věří, tím větší nebezpečí, že se nebudou bát někde udeřit. Význam Putinovy zprávy je právě v tom, jak naplno Amíkům sděluje, že jim je ten deštník na prd. A strach je dobrý "mokrý hadr" na horké hlavy.
      Věřím tomu, že USA by nikdy nesvrhly atomové bomby na Japonsko, kdyby existovala byť nepatrná možnost, že jim Japonsko oplatí stejnou mincí.

      Vymazat
    2. Jenže generace mladých počítačových válečníků si nic takového nepřipouští. Odkojeni americkými střílečkami to přežiji bez újmy. Dokonce jim stále pojedou mobily a budou moci sledovat vývoj "situace na frontě".

      Vymazat
    3. 10:37, bohužel máte pravdu. Nakonec lidé ve válce už jsou, nedaleko nás a my to taky tak děláme.

      Vymazat
  38. OSKAR KREJČÍ:

    http://casopisargument.cz/2018/03/04/co-rekl-putin/

    OdpovědětVymazat