Reklama

.

.

sobota 31. března 2018

Jakov Kedmi vzkazuje Rusku: Proti vám se vede opravdová válka

Jakov Kedmi
31. 3. 2018, Petr Ďoubalík

Výřez z pořadu "Večer s Vladimirem Solovjovem" ze dne 29. 3. 2018. Jakov Kedmi tvrdě o odvetných opatřeních RF na vyhoštění diplomatů (případ "Skripal").


Jakov Kedmi (Izrael) je častým hostem v ruských diskusních pořadech. Patří k těm, kteří říkají méně než vědí. Asi i proto, když Jakov hovoří, málokdo si troufne mu skočit do řeči. Má smysl si ho poslechnout.




V úvodu videa je slovní přestřelka mezi V. Solovjovem a Vadimem Karasjovem (Ukrajina). Zástupce současné ukrajinské vládnoucí vrstvičky je také častým hostem, na jeho banderovské pohledy na Rusko si již všichni zvykli, i když, pravda, tentokrát se nechal V. Solovjov docela vytočit, naštěstí se tak stává zcela výjimečně.
Vladimir Solovjov
Amatérský překlad a titulky: Ďouba NR (v některých místech bylo hůře slyšet, omluvte případnou nepřesnost)

51 komentářů :

  1. Toto vystoupení Jakova Kedmiho považuji za daleko podstatnější a závažnější: https://www.youtube.com/watch?v=1DLBRzJnwQQ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:10 - Ano, rozhodně doporučuji k poslechu!

      Vymazat
    2. Neznám pana Kedmiho nějak blíž, ale nemyslím, že občan státu, který s pomocí USA a VB ukradl území, v tomto případě arabům, zrovna takovým, jako jsou židé, by měl někomu radit, jak má jednat. Trochu mi to připadá jako sionistická provokace, možná bezděčná, ale plynoucí z jejich přirozenosti.

      Vymazat
    3. 0:35, vy s antisemitismem nepřestanete, že?

      Vymazat
    4. Re (06:37):
      Prosím vás, co je na konstatování, že stát Izrael ukradl palestinským Arabům jejich zemi antisemitského?
      Vždyť to je skutečnost!
      A až do května roku 48 to byl dlouhodobý cíl světového sionismu!
      I světové společenství, které se i o hledem na své neomluvitelné selhání ve věci židovského holokaustu za nacistického Německa, přiklonilo k vytvoření židovského státu na britském mandátním území Palestiny, ten stát definovalo jako židovsko-palestinský (rozdělený mezi ně ca. 50 na 50 %). Už i toto bylo Palestinci vnímáno jako křivda! Podívejte se však na rozlohy obývané Palestinci dnes! Ti byli ze své půdy vyháněni mj. i terorem, a jen nepatrná část palestinské půdy byla vykoupena za peníze sionistů.
      Arabové jsou ale také semitským etnikem, a proto osočování anonyma (ad 00:35) z antisemitismu je z vaší strany docela úsměvné ...
      ----
      Jak byste asi reagoval / -a, pokud by proti vaší vůli světové společenství rozhodlo o tom, že na polovinu naší republiky (třeba tu západní) nastěhuje Kelty z Walesu či Irska a jiné tramtárie s poukazem na to, že jim Briti těžce křivdí, nedělá to tam dobrotu, a že ti Kelti považují půlku republiky (a nejen tu půlku, vlastně celou!!) za svou zemi zaslíbenou? To protože ji prokazatelně obývali před 15-16 staletími?? a po dobu 10-15 století??...

      Vymazat
  2. Doubaliku , ten pan z Israele popichuje Rusko k rezolutni akci !
    Ten pan je ze stejne party, ktera zase
    rika Ukrajincum , nedejte se !
    Doubaliku nech si poradit ! Utec do Argentiny ! Hori ti koudel u rektalu !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemusím s ním souhlasit, ale ustupovat a najednou jste na odraji strázu a stačí málo jste ......
      I to ustupování má své meze. Pokud turci po vyčištění Afrinu nepředají území Syrské republice je třeba je vybombardovat (po upozornění).
      Britové jsou malý psi, zuřivě štěkající a okusující nohavice. Je třeba je usměrnit.

      Vymazat
    2. https://www.euportal.cz/Articles/18853-je-to-velmi-vazne-britska-premierka-je-pod-zaminkou-nevyjasnene-otravy-skripala-pripravena-zahajit-jaderny-utok-na-rusko-.aspx
      Vaska

      Vymazat
    3. 19:41 nevěnujte tomu pozornost, něco jako když Trump vyhlásí dobývání Marsu :-)

      Vymazat
    4. 19:41 Nevěřte tomu je to jen štěkot na prohlášení Putina o nových Ruských zbraní.

      Vymazat
    5. Re (19:27):
      Souhlasím s vámi! Také se domnívám, že dnešní způsob, s jakým Rusko vede svou politiku, je docela případný a také i racionální.
      V mezinár. vztazích přece nelze kopírovat militantně agresivní chování Izraele, který je nadto ve všem svém konání (vč. vysloveně zločinného!) kryt jak USA, tak i dvojkou US vazalů - UK/FRA!
      Což je faktor, kterému Arabové nejsou schopni nikdy čelit!
      V takovémto postavení však Rusko rozhodně není a nebude.
      A i kdyby bylo, je otázkou, zda-li by (za Putina apod. uvažujícího politika) na takovou konfrontaci kdy šlo?
      Vždyť to, k čemu Kedmi Rusko nabádá, je eskalace v konfrontaci, která vývoj k ničivé válce (a zániku civilizace) jen urychlí.
      Což je trajektorie vývoje, o kterou Rusko ale vůbec nestojí!! A tak nevím, komu může takové popichování lahodit? Je to jen ilustrace myšlení jednoho z Izraelců, který odpovědnost za svět zřejmě nikdy nepociťoval a nebude.

      Vymazat
  3. Doubaliku, delas dobrou praci , vzdy nas pobavis - jsi snazivym zvonikem na kremelske vezi !
    Napis nam take nekdy neco o krasne pani Zacharove !

    19:10 - vyrid jim tam, at se hadaji anglicky,
    nebo cesky ! Neni jim rozumet ani slovo !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kolik řečí znáš, tolikrát jsi člověkem - měl ses učit rusky, vyučuje se i na západě

      Vymazat
    2. 19:47
      Debil, který si říká Honolulu (19:35) a vrší tu denně kopce pomatených žvástů, neumí ani česky ani anglicky, natožpak rusky!

      Vymazat
  4. ...ten pán z Israele radí dobře..za jednu facku vrátit tři ...a tebe /19:27/..poslat do pr....!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:27 = debilní "Honolulu", ten už dávno v prdeli je.

      Vymazat
  5. Ten pán z Izraele je bývalým příslušníkem izraelské výzvědné služby. Pokud mluví, tak vždy ví o čem. Poslechněte si jej v originále, velmi zajímavé názory.

    OdpovědětVymazat
  6. Jakov Kedmi je exvelitelem izraelské tajné služby Nativ, proto na rozdíl trolla (19:27) mají jeho vystoupení racionální jádro a praktickou zkušenost.

    OdpovědětVymazat
  7. Něco na tom je. Kam až jsou schopni zajít? A ty ústupky, nelze dělat do nekonečna.
    Idiota (19:27) si nevšímejte. On za svou stupiditu nemůže.
    Jeho fotr s matkou byli sourozenci mentálně postižení.

    OdpovědětVymazat
  8. Nemyslím si, že by se Rusko za Putina nechalo vyprovokovat k nějaké radikální akci. Zůstává ovšem otázkou, kdo přijde po Putinovi. Druhý Jelcin už to stoprocentně nebude, ale že to nebude druhý Chruščov, nebo ještě více horká hlava, tak na to bych si nevsadil.
    A zejména Evropa, která dnes svědomitě plní roli užitečného idiota, by si měla uvědomit, že na vztazích, které si vybuduje za kliďase Putina, bude navazovat s jeho nástupcem. A to už takový kliďas být nemusí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:00

      1) To je příliš zjednodušující psychologizování. Ruskou politickou strategii přece neurčuje povaha jednoho člověka. Dokonce a ni za Stalina to tak nebylo!
      Totéž samozřejmě platí o USA a Trumpovi.

      2) Nikdo z nás neví, o čem a jak seriózně jsou vedeny zákulisní rozhovory Ruska a USA o důležitých věcech. Pokud tato zákulisní komunikace nebude fungovat, může být zle. Doporučuji přečíst si, co o tom píše Miroslav Polreich.

      3) Evropa, přesněji řečeno evropská věrchuška, je dnes nejméně stabilním, a proto nejnebezpečnějším prvkem mezinárodní politiky. Navíc je šokující, na jakou úroveň poklesla dnešní britská vláda (Kedmi se toho jen letmo dotkl). Všimněme si navíc, že proti Jeremy Corbynovi se vedou útoky stejně nestoudné a vylhané, jako proti Rusku. Proč asi? Mají z něj snad opravdu strach? Pokud ano, může to být dobrá zpráva o nastupující generaci na britských ostrovech.

      Vymazat
    2. 20,23
      Já to nezjednodušuji, ale prezident v Rusku stále je vrchním velitelem armády. Navíc, stejně, jako v USA existují psychopati v armádních špičkách, budou stejně duševně narušení jedinci i v Rusku. Západ tlačí Rusko do stále větší izolace. S každou, ať už skutečnou, nebo vymyšlenou událostí, přitvrzuje sankce. Jako vedlejší produkt těchto akcí je rostoucí pocit křivdy a , možná až nekritické semknutí ke svému "vůdci". Jaké to může mít konce můžeme vidět v Německu a Japonsku těsně před vypuknutím II. sv. války.
      Co se "nastupující generace" týká, Trump v USA vyhrál volby stejně, jako třeba u nás Zeman. A máte pocit, že to v obou zemích vedlo k uklidnění situace? Spíš opak je pravdou.
      Tak že paradoxně, růst odporu proti globální moci může vézt ke vzniku krizové situace. Něco ve smyslu, "Spustím to, než mne zbaví moci".
      O jednom jsem přesvědčený. Rusové ručník do ringu nehodí. Lidi, jejichž předkové dokázali přežít na krajíčku suchého chleba denně skoro tři roky, se nevzdávají. Západ si je mohl koupit. Ale silou je určitě nezastraší.

      Vymazat
    3. 20:23 ad1/ Ruská politická strategie? Rusko přece žádnou politickou strategii nemá, stejně jako jí nemá nikdo jiný. Jsme součástí řízených dějin, které může predikovat každý člověk, jen trochu se o věc zajímající.

      Vymazat
    4. 21:01 Psychopati mohou být kdekoli, ale toho, že ruská armáda vtrhne do Indočíny bych se opravdu neobával.

      Vymazat
  9. Je to pitomej žvanil. Pokud chcete vědět proč, tak se podívejte na V. V. Pjakina Otázky-odpovědi, zrovna dneska je nové video kde mnohé objasňuje. Putin není tak hloupej aby na takovéto provokace regoval. Ví moc dobře co má dělat a kdy to má dělat, těmito knížecími radami by ho chtěli dostat do problémů, jenže jak známo Putin se dostal z horších problémů a Pjakin říká, že Putin umí hrát i se špatnými kartami a teď má naštěstí karty dobré. Takže klídek vsjó charašó.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas. Sledujte Pjakina, ten člověk je velmi chytrý a vzdělaný. Takové lidi tady nemáme.

      Vymazat
    2. Anonymní31. března 2018 20:02
      Ono vsjó není charašó, ale Putin se nejspíš chová optimálně v mezích svých možností. Domnívám se, že chce dostat Západ na svou stranu a tak svým jednáním se snaží posilovat ty síly na Západě, které jsou spolupráci přístupné. Nechce vše vsadit na jednu (nejistou) kartu, na Čínu.
      Dost by věci pomohlo, kdyby se např. střední Evropa odmítla dále účastnit těch všelijakých (co jich ještě bude) protiruských provokací. Ty provokace, či otevřeně řečeno, oslabování Ruska, před plánovaným konfliktem, nejsou v našem ani ekonomickém, ani bezpečnostním zájmu. A naše spoluúčast na nich, tu možnost konfliktu jenom přibližuje. Proto bychom neměli bychom volit sebedestruktivní politiky typu Lanšáglová, Němcová, Bartošek, Rakušan, atd. P.K.

      Vymazat
    3. 14:22
      Jasně, volte Pitomia - ten není sebedestruktivní, ale naopak: napakuje se!

      Vymazat
    4. Anonymní1. dubna 2018 14:26
      Z uvedeného hlediska, lze volit jenom SPD, KSČM a s výhradami ANO 2011. Speciálně, proti destrukci našeho státu a národa cizím etnikem vystupuje SPD – Tomio Okamura. Tento jedině správný postoj, je mysliteli, jako jste Vy, Lanšáglová, nebo Juncker označován za extrémistický.
      Napakuje se každá strana, podle počtu hlasů a počtu poslanců. Takový je současný zákon, který již SPD kritizovala. Ale v opozici nic nezmění. P.K.

      Vymazat
    5. 15:41
      Já jsem Pitomia ho neoznačil - jakpak jste na to přišel?!
      Okamura není extremista. Je to politický podnikatel. Relativně skromný parazit, který si našel dobrou živnost. Žije z hlouposti prosťáčků jemu podobných. Klasická příživnická elita. Pyramidová hra pro důvěřivé.

      Vymazat
    6. Anonymní1. dubna 2018 15:47
      Můžete nás tedy seznámit, kdo je podle Vás, onen hrdina bez bázně a hany, který je ochoten se angažovat proti eurounijnímu rozvratu našeho státu? P.K.
      Okamura stanoviska 26.3 18
      https://www.youtube.com/watch?v=2x8jshP6ar8

      Vymazat
    7. 16:25
      Hledáte-li hrdinu bez bázně a hany, vraťte se k pohádkám. Ty Vás potěší a oblaží.

      Vymazat
    8. Anonymní1. dubna 2018 16:30
      Chtěl jsem naznačit a Vy jste to potvrdil, že v té pohádce nejspíš žijete Vy. Já jsem realista. P.K.

      Vymazat
  10. Jedno vím dávno. Kdyby náhodou k nějakému válečnému konfliktu došlo, tak N I K D Y nebudu bojovat na straně NATO.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím že takových je nás víc.

      Vymazat
  11. 19:44 & 20:00 & 20:13 & 20:14 ! Slabomyslni Hurvinci ! S vami jde manipulovat jako s loutkou Hurvinkem na spagade !
    Myslite a chovate se stadovite ! Svoji mentalni zakrnelost kryjete nadavkami, coz mi nevadi, ale me vadi, ze vam nemohu nadavat zpet ! !
    Pochcipate ve valce op mesic drive nez ja !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:42
      20:53
      Copak, chlapečkovi "Honolulu" se chce kakat a oni mu zase nevyměnili plenky?!

      Vymazat
  12. Kedmi stále pracuje pro Izrael, to si prosím uvědomte. Následně si uvědomte pozici Izraele a na jaké straně stojí.
    Kedmi přímo nabádal k otevřené válce.
    Six

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rusko stojí na straně Izraele, narozdíl od USA Baracka Obamy, Za Trumpa se to zas změnilo. Druhým podobným státem je Sýrie. Jen Izrael a Sýrie se k sobě přátelsky zrovna nechovají.

      Vymazat
    2. Bodejť by jo, když Izrálie uloupila Sýrii Golanské výšiny, krade z nich syrskou vodu a prohlašuje, že ukradené nevrátí.

      Vymazat
  13. 21:07 - neni ti rozumet !

    OdpovědětVymazat
  14. 21:12
    Havloidiote,nekuvi česky jazyk nebo ti rozkopnu hubu!!!!!
    Jo a Mugabe byl proti tomu zrzavýmu,tupýmu hovne PAN PREZIDENT!!!!!☺☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  15. Dobrý večer.
    Poslechla jsem si pana Jakova Kedmiho a mám jen malou poznámku. Pan Kedmi se zapomněl zmínit o tom, že v roce 1948, kdy vznikl Stát Izrael Československo jako jediný stát na světě jim posílal zbraně. Cvičili se u nás i jejich paragáni a piloti. To zase vím od svého exmanžela, který byl na vojně a sloužil pod gen. Karlem Klapálkem - účastníkem bojů v Tobruku. Do dnešního dne, když izraelští paragáni skáčí z letadla, tak říkají ČESKY - SKOČ! Proto by se nikdo neměl divit, že si naší země ve Státě Izrael váží. Také jsem si dnes poslechla V.V.Pjakina. Velmi poučné, velmi.
    A do třetice. 1.4.1815 se narodil první německý kancléř Otto von Bismarck, tak zvaný "železný kancléř",který měl údajně prohlásit: "S Ruskem bych nikdy nebojoval. Oni se sice pomalu rozjíždějí, ale potom je nezastaví nikdo". Jeden náš poslanec jako pozorovatel u letošních voleb prezidenta v RF se setkal v komisi s prapravnukem právě tohoto železného kancléře. Ale to jen jako zajímavost. Kdo má zájem poslechnout si V.V.Pjakina, je to na
    https://www.youtube.com/watch?v=GC2FEVOiiI4
    Přijatelné jarní svátky.

    OdpovědětVymazat
  16. Jo tak tohle má opravdu hlavu a patu. Cítím to podobně, že Rusko stále nějak nechápe, že protiruské sankce a podrazy nejsou nahodilé, ale že je to systém, který se dá označit jako válka, i když zatím hlavně jen v rovině politiky, ekonomiky nebo sportu. A pokud Rusko bude odpovídat pouze zrcadlově, je prostě předvídatelné a není tudíž nijak nebezpečné. Chce to méně řečí a více promyšlených akcí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale,ale. Samozřejmě že Rusko velice dobře ví o co jde. Jen Kedmi je prostě soldát, akční člověk, a tito nemají daleko k činům. Kedmi je hodně podobný lidem své rodné země, Rusku.

      Vymazat
    2. Já myslím že Rusko to chápe velice dobře, ale čas hraje pro Rusko. Pokud by mělo dojít ke střetu, čím později to bude, tím pro Rusko lépe. V tom je situace podobná jako před vypuknutím 2 sv. války. Naopak pro USA s jejich poskoky tím hůře, protože tak jako oni chřadnou, Rusko sílí. Ví to rusové a ví to i američané, proto se snaží tlačit na pilu.
      Putin asi usiluje o to aby stihli zesílit natolik, že USA už nedokáží vymyslet scénář který by dával aspoň malou šanci na úspěch i při vyloučení nukleární apokalypsy. Patrně doufá, že si nechají zajít chuť a přijmou neodvratnost svého sestupu. A pokud ne, že dokáží zvítězit i bez nutnosti zničit svět.

      Vymazat
    3. 7:33 Chce to počkat. Generace multi-kulti-buzny bude naprosto k ničemu. Rozklad západu pokračuje.

      Vymazat
  17. Taky to tak chápu, že tím, že Rusko reaguje pouze recipročně, tak nic nedosáhne. Aktivita je na první straně, oni útočí, vyberou si čas kdy co provedou, mají přesně spočítáno, jak Rusko zareaguje, protože to jenom odvrací útok. A zatímco Rusko recipročně reaguje, na Západě už jsou zase dál a mají prostor pro výběr času, způsobu provedení a taktiky nového útoku. Jediné, co se trochu vymyká, bylo dodatečné vypovězení 50 přebytečných zaměstnanců anglické ambasády. Ale zase, mohli si Britové vybrat, koho odvolají. To je přece naprosto směšné, měli Rusové této záminky využít a vyhostit dalších 50 špionů, aby tím rozvrátili celé britské špionážní zákulisí. Pochopitelně nevíme, jaké jsou opravdové důvody a co za tím vším je, ale jde o princip a image Ruska. Nikdo, nikdo ani z jejich sympatizantů, si nebude po jejich chování myslet, že jsou uvážliví a že dělají dobře, když nehrotí situaci. Naopak je všichni, včetně jejich sympatizantů bohužel, chápou jako slabochy, kteří si jenom stínově odvracejí útok a nechají si v podstatě cokoli líbit. To nedělá dobře, toto Putin. A jestli si myslí, že tím jaksi utlumí vášně před MS v kopané, tak zapomíná na to, že mistrovství bude za čtvrt roku zapomenuto, ale to, že si nechali kálet na hlavu, to si budou všichni moc dobře pamatovat ještě roky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den.
      Beru to jako Apríííl.
      Poslechněte si V.V.Pjakina, právě o tomto ve své "Otázka-Odpověď z 26.3.2018 hovoří.
      Hezký den.

      Vymazat
  18. so zapadom netreba za ziadnu cenu bojovat, zapad sa rozlozi sam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si myslím, rozvrat je patrný všude. A do toho Rusové s Číňany pracují na vyšachování dolaru, na jehož výlučné pozici světové měny je existence USA závislá.

      Vymazat