Reklama

.

.

středa 7. března 2018

Krokodýlí slzy ve Sněmovně

Jiří Jírovec
7. 3. 2018
Člověk by se takměř rozplakal, skoro jako při divadelním představení, v němž herec naoko umírá, když zrovna vypil jakoby otrávenou kávu a nebo předstírá hlubokou lásku k herečce, kterou nemůže v civilu vystát. Rozhořčení poslanci se ve středeční (7.3. 2018) Sněmovně proměnili v herce. Někteří jistě mají talent. Chrlí do mikrofonu jednu mravnost za druhou. "Demokracie je ohrožena", volají, "oběti holokaustu jsou znesvěceny"! "Zloděj se spřáhl s popíračem obětí a oba dohromady s komunisty" vykřikují jeden přes druhého.


Chovají se jako politruk z Tankového praporu o němž desátník Střevlíček prohlásil: "Ten si tak nasral do krku, kamaráde, až mu tečou hovna po bradě."

Vybírají si z výroků protivníků jen to, co se jim právě hodí. Mají pravdu: Lety byly táborem, v němž se koncentrovaly živly nekalého způsobu života. Potíž je v tom, že nikdy nebyly zřízeny jako vyhlazovací koncentrační tábor typu Osvětimi. Teprve v roce 1943 začaly sloužit jako seřadiště k nástupu do vagónů směřujících na rampy německých koncentráků.

Vyhlazovací koncentráky sloužily k likvidaci nepřátel Říše a těch, které diskvalifikoval jejich způsob života. Mezi ně patřily židi i cikáni. Obecně, bědní lidé, kteří nakonec neměli kam utéct.

Při zmíněném jednání ve Sněmovně se neozval ani jeden hlas, který by upozornil na to, že zase máme bědné lidi, které pomocí zákonů a vyhlášek zatlačujeme do kouta.

Jistě, poslanci si nebudou kálet do vlastního hnízda, když jsou sami odpovědni za vznik vyloučených lokalit, za existenci bezdomovců, kteří smrdí špínou v dopravních prostředcích (stejně jako smrděli protektorátním nosům židi cibulí - za Protektorátu ji nesměli kupovat a v tramvaji směli jen do vlečňáků), za lichvu a následné exekuce, za zákazy, které upravují, kde nesmějí bědní sedět. Za stěny a ploty, které nás "lepší" oddělují od toho póvlu. Jsou odpovědni za obchod s chudobou i za rostoucí počet lidí žijících na hranici chudoby.

Najednou se obávají, že výsledek voleb ohrožuje jejich přístup ke korytům. Proto je tolik nářků kolem konání vlády v demisi. Ohrožuje totiž jejich prebendy.

Nějaký Okamura a Lety jsou jim u prdele. Nebezpečí je Babiš. Ne pro demokracii, ale pro ně samé.

Začali tedy prodávat čestnost a dobré mravy a dokonce i ohled k Romům. Chtějí získat veřejnost, ale to se jim těžko povede, protože používají stejné postupy jako ti, kteří prodávají šunt málo tušícímu publiku.

68 komentářů :

  1. Ale prejav pána Radima Fialy z SPD bol výborný, štátnický!!MK

    OdpovědětVymazat
  2. "... a v tramvaji směli jen do vlečňáků ..."

    Víte, jak se jmenuje současný úspěšný politik, který navrhuje, aby přistěhovalci (migranti) nesměli jezdit ve stejných vagónech jako místní občané?
    - Matteo Salvini, Lega Nord

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Migranti jezdí auty.

      Vymazat
    2. Konečně někdo, kdo se postará o bezpečí italských žen a o to, aby v obavě z napadení nemusely uvolňovat místa v HDP agresivním migrantům...

      Vymazat
  3. Lidovecký ansámbl byl také vynikající. Těžko hodnotit zda byl lepší Bělobrádek, nebo Bartošek, aby člověk toho druhého nepoškodil. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 0:30 "...lepší Bělobrádek, nebo Bartošek?" - Oba se ještě musejí HÓÓÓdně učit od Kalouska! Ten sehraje KOLAPS Z MRAVNÍHO POHORŠENÍ kdy si
      vzpomene. Kolikrát až ZVRACÍ. TO BYL LIDOVEC! Ale ti dneska?! sck

      Vymazat
    2. LIDOVCI Kalouskovi by měl národ jako vrcholné uznání doopravdy věnovat RULIČKU PANAPRu na slušivý klobouček pro vystoupení na veřejnosti...

      Lidovec nemusí být jenom členem klerikální strany lidov(eck)é, že?

      Vymazat
    3. Bělobradek co se vrátil z léčení v Klimkovicich byl fakt dobrej. Zastupoval ho Bartošek, ale ted sou na to 2...

      Vymazat
    4. Anonymní8. března 2018 9:55
      Kalous je samozřejmě známka kvality, ale přesto. Ti lidovci to zvládnuli bez pomůcek. P.K.

      Vymazat
    5. Tak to byl Bartošek? Já myslel, že Reichsfürer SS Heinrich H. To ta podoba.A ta mimika tváře, tón hlasu, ...

      Vymazat
  4. Anonymní8. března 2018 0:29
    Podle mého názoru motáte hrušky s ořechama. Nejspíš to řekl o nelegálních imigrantech.
    Dokud nepropukl liberalismus v celé své kráse, tak by si mohli o nějakém pobytu na svobodě nechat zdát. Nelegální překročení hranic byl trestný čin s vlastní sazbou a navazujícím vyhoštěním.
    Takže ten výrok také odsuzuji. Neměli by jezdit v tramvajích, ale měli by být zajištěni a vyhoštěni. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hleďme, jak rychle se nám fašounek ozval!!
      Bravo - Okamura má ty správné vojíny.

      Vymazat
    2. Anonymní8. března 2018 0:42
      Asi byste si měl ujasnit, co slovo fašounek znamená. P.K.

      Vymazat
    3. 1:16

      To, co jste právě předvedl, k tomu rozhodně patří. Takže se zbytečně neupejpejte!

      Vymazat
    4. Vy duše ušlechtilá 1:19, jak je možné, že reagujete odsudkem na konstatování holé skutečnosti? Ostatně, nesměřujete k tomu, podporovat rozdávání z cizího?

      Vymazat
    5. Bezence vyhnat
      A tebe smrade urazejici zavrit

      Vymazat
    6. Uřejmě jde o překlep, měl na mysli ... fanoušek

      Vymazat
    7. Ten z 0:42 je ten tu napravo s tím lejnem na makovci a "fašounci" stojí tu tam na tom kopci! -
      http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B0-%D0%BE-%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5.jpg

      Vymazat
    8. 0:42 Noční ptáku, ze které vrátnice píšeš ? Proč nespíš doma. Kolik tam máš migrantů ?

      Vymazat
    9. Ti chytří dávno ví, že to bylo stejné divadlo jako s Ondráčkem, jen s tím rozdílem, že komunisti mají málo hlasů na přehlasování ANO. Tak dopadli jak dopadli.

      Vymazat
  5. Wiki, heslo fašismus:
    „Typickými rysy fašistických ideologií jsou zejména rovnostářský kolektivismus, autoritativní a vůdcovský princip, vypjatý nacionalismus, militarismus, kult modernity, mládí a síly jakož i silná ekonomická role státu chápaného korporativisticky, v němž soukromé vlastnictví musí sloužit kolektivnímu prospěchu.“
    Takže zřejmě hovoříte nějakým sorosovským newspeakem. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je pěkný blábol. Typický fašismus je vidět dnes v ulicích Bratislavy i Prahy. Jenom se dnes přejmenovali na demokraty...., fašistické ledví a móresy jim zůstaly.

      Vymazat
  6. 2:02 buď je wiki studnicí vaší vzdělanosti, nebo jste to tam formuloval osobně, nebo necitujete korektně. V každém případě jste ovšem mimo mísu. Buď manipulujete, nebo nemyslíte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastizradny smrade, chcipni

      Vymazat
    2. Odvolávat se na Wikipedii je dle mého úsudku čirá manipulace!

      Jako příklad uvedu LYBII.
      Jen škoda, že to nelze porovnat, ale vím na 100% , že Wikipedie je poplatná DOBĚ, jelikož před rokem 2010 bylo psáno o Lybii něco zcela jiného než v roce 2016. Před rokem 2010 byl KADDÁFÍ MÁLEM PÁNBŮH A PO ROCE 2016 JE ZLOČINEC NEJHRUBŠÍHO ZRNA!!!

      Tak co se vlastně změnilo? Kaddáfí a nebo Wikipedie?

      Vymazat
    3. Wikipedie je koš do kterého se sype všechno od všech.

      Vymazat
    4. P.K. 2:02

      Jistě, i za Vaši tupost může jedině Soros!

      Taky už si neříkáte fašisti nebo nacisti, to vyšlo z módy. Dneska jste přece "OBRÁNCI EVROPY"! To ukázal nedávný Okamurův sjezd "Evropa suverénních národů" s vybranými hosty:
      https://www.youtube.com/watch?v=Zyt6EaYBgsg

      A abyste si nemyslel, bůhvíjací jste novátoři, tady máte něco málo z historie poválečného neofašismu:
      https://diepresse.com/home/zeitgeschichte/5121074/Der-neofaschistische-Traum-von-einem-autoritaeren-Europa

      Vymazat
    5. Anonymní8. března 2018 2:39
      Tak se pochlubte definicí, kterou Vás naučili. P.K.

      Vymazat
    6. Anonymní8. března 2018 9:27
      Nejsem tak tupej, abych nepoznal, že ve všem co tu plácáte, Vám chybějí argumenty. A z argumentační nouze se pokoušíte uniknout útěkem k jiným tématům. S takovým debílkem je ztráta času diskutovat.
      Váš odkaz je na realistický Okamurův projev z pražského setkání Evropské parlamentní sekce Evropa národů a svobody. Něco konkrétního Vám na tom projevu vadí?
      K Vašemu druhému odkazu, který mimochodem potvrzuje mé úvodní věty, musím podotknout následující. Zatím jsme se nedokázali dohodnout ani na významu českých slov, tak sem netahejte ještě cizojazyčné texty, kde je možno se do aleluja přít o správnost překladu, či významu slov. P.K.

      Vymazat
    7. P.K. 10:16

      -- Kdyby se o Okamurově odvolání hlasovalo, jak byste hlasoval?

      Prof.MUDr. Rostislav Vyzula, poslanec Sněmovny PČR:
      -- Já bych hlasoval pro odvolání, to jsem rozhodnutý. Jsem pro odvolání. Dlouho jsme už neslyšeli takové xenofobní a rasistické myšlenky a bagatelizaci holokaustu z nejvyšších politických míst. ...

      -- Na Twitteru jste Tomia Okamuru označil za nebezpečného psychopata a volal jste po tom, že by měl být zastaven. Proč?

      (Vyzula):
      -- Neměl by mít takový vliv na nejvyšší politiku, mělo by se umírnit, kde má být. Voliči ho zvolili a to je v pořádku, byl zvolen demokraticky, ale nemůže být jedním z čelních představitelů politické scény, to je absurdní.

      -- Označení za nebezpečného psychopata je poměrně silné. Nebojíte se Okamurovy reakce?
      (Vyzula):
      -- Reakce se nebojím. Za tím výrokem si stojím, rád si to obhájím, Okamurovy výroky se vymykají normálu a jsou opravdu nebezpečné, mohly by ve společnosti zasít nenávist a xenofobii a to je potřeba zastavit v samém začátku.

      .-. Na sociálních sítích Vyzula za svůj tweet Vyzula sklidil převážně chválu. Ex-ministr zdravotnictví Svatopluk Němeček (ČSSD) prohlásil, že se našel "jeden statečný a slušný člověk"

      Vymazat
    8. Anonymní8. března 2018 15:22
      Předem Vám musím připomenout z 10:16:
      „A z argumentační nouze se pokoušíte uniknout útěkem k jiným tématům. S takovým debílkem je ztráta času diskutovat.“
      Ale demokracie je diskuse. Takže podle mého názoru, ten Vyzula, by se měl léčit. Jsem přesvědčen, že s tímto názorem také mnoho lidí souhlasí. Nejspíš si to myslí i ten Němeček, protože sám něco podobného neřekne. P.K.

      Vymazat
    9. P.K. 17:52

      Takže MUDr. Vyzula by se měl léčit, protože říká něco, co se Vám nelíbí?! Možná dokonce už znáte i diagnózu? Co třeba "debílek"?

      To by tak odpovídalo Vašim duševní výkonnosti, jak jste ji tady dosud prezentoval.

      Nevím o jaké "argumentační nouzi" tu pořád melete Vy, kdo máte katastrofální zmatek v nejzákladnějších pojmech. Uznávám, že mezi těmi blbci, kteří tu početně převažují, to není zas tak velký handicap.

      Vymazat
    10. Anonymní8. března 2018 18:02
      „Možná dokonce už znáte i diagnózu? Co třeba "debílek"?“
      Ulevilo se Vám, když jste vlastní diagnózu hodil na někoho jiného?
      Ale jestli ten člověk někoho bez vyšetření veřejně označí za nebezpečného psychopata, tak se přinejmenším zpronevěřuje lékařské etice a nezaslouží si žádné úcty, ale obávám se, že to ukazuje na nějakou jeho poruchu. Na rozdíl od Vás tu poruchu neoznačuji, ale asi ho znáte lépe.

      „Nevím o jaké "argumentační nouzi" tu pořád melete Vy, kdo máte katastrofální zmatek v nejzákladnějších pojmech.“
      Nazval jste mě „fašounkem“. Když jsem se ohradil, že asi nevíte, co to znamená, tak jste odpověděl, abych se neupejpal. Předvedl jsem Vám definici fašismu, s tím, že do ni moje výroky nezapadají a pokud si myslíte, že ano, pak pod tím výrazem zřejmě rozumíte něco jiného (nějaký sorošův newspeak). Tak jsem Vás vyzval, abyste mě s Vaší definicí seznámil. Nato jsem utekl k jiným tématům.
      Doufám, že jsem natolik nepřekroutil nejzákladnější pojmy, že se Vám podaří pochopit, co jsem napsal. P.K.

      Vymazat
    11. P.K. 21:49

      To jste doufám nevzal doslova, že "debílek" je diagnoza?

      Je fakt, že ani termín psychopat už se dnes, pokud vím, v psychiatrii neužívá. Tudíž ani tady nejde se strany MUDr. Vyzuly, který to jistě ví, o diagnózu (navíc je onkolog a ne psychiatr). Odhaduji, že to označení použil spíš jako zástupné (zaběhané) pro sociopata. A v tom s ním souhlasím. Neznám ho, ale jistě nebude větší hlupák než Vy nebo já. A jistě nehodlá Okamuru podrobovat lékařskému vyšetření. Bude mít důležitější věci na práci.
      - A s lékařskou etikou to, proboha!, nemá nic společného. Tady se mi to podezření, že to s těmi diagnózami možná berete přece jen doslovně, bohužel zase vnucuje. Ale vem to čert...

      Vysvětlit Vám to musí někdo jiný. Váš úporný propagandistický boj - kterému si pro mě za mě klidně dál říkejte diskuse - je totiž nudný a únavný.

      Chci Vás ujistit, že Vás to v žádném případě nikterak morálně nesnižuje. Váš intelekt se mi sice jeví jako ... hmmm, řekněme ... těžkopádný, ale platí staré pravidlo, na které tu mnozí rádi zapomínají, že (ani duševní) chudoba cti netratí.

      Každopádně Vám tedy přeji vše nejlepší a mnoho radostných zážitků při dalším "protlačování" (nebo jak jste to kdesi napsal?) programu ve Sněmovně.

      Vymazat
    12. Anonymní8. března 2018 22:16
      Takže i zde, je vše jinak. Váš věhlasný odborník je onkolog, nikoliv specialista na psychopatii. Přesto jste se snažil vytvořit dojem, že uvádíte názor věhlasného odborníka.
      Kokotko, přes svoji těžkopádnost vidím, že vše co tvrdíte je vždy naopak. Překrucujete význam slov a křivě obviňujete diskutující. Není to náhodou také projev psychopatie? Někdo by jistě řekl, že ano, ale já Vás z toho nepodezírám. Podle mého názoru to je projev propagace ideologie. Zaslepené, globalistické ideologie.
      „.. ale platí staré pravidlo, na které tu mnozí rádi zapomínají, že (ani duševní) chudoba cti netratí.“
      Další Vaše faleš. Pokud vím, rád nadáváte diskutujícím do blbů. Ono nakonec na té psychopatii asi něco bude, ale klid, není to diagnoza. P.K.

      Vymazat
    13. P.K. 23:57

      "Globalistické ideologie" ...?!

      Vám opravdu straší v palici!!

      Už se Vám řekl, že Vám na to kašlu. Tak tu neštěkejte jako foxteriér a jděte si po svých!

      Kokotko

      Vymazat
  7. Ticho tam vy natvrdlici a BUDTE RADI, ZE MATE ve vasem prdelakove pana OKAMURU !
    Slava kazdemu clenu SPD !

    OdpovědětVymazat
  8. až tak sa nám cnelo za tou demokraciou, až sme o ňu prišli - je to len príprava na to, že voliť môžu len majetní, tí totiž majú toto právo dané zodpovednosťou za majetok,ľudí je dostatok, hlavne spotrebiteľov, zisky sú dôležité a nie život

    OdpovědětVymazat
  9. Největším nebezpečím pro demokracii u nás jsou zatím ti, kteří jí mají plná ústa. Říkám jim Totalitní blok, oni sami sobě D.Blok. Prolezli do parlamentu jen díky pár tisícům Pražáků, kteří je bohužel volili a nyní si tam hrají na spasitele všech lidí před "novým únorem". Věřím, že vytvořením tohoto bloku se již úplně odkopali a to jejich vytí na měsíc už je jenom poslední, labutí písní. Jejich strany, pokud zrovna nebyli v jiné straně, přitom byly zde u moci po většinu času po roce 89 a soudruzi Lidovci snad pořád, až na přešťastné 2 čtyřleté vyjímky. V současné době na jejich úroveň též klesla ČSSD a její představitelé ve sněmovně jsou na stejné úrovni. Piráti, krom jiných "důležitých prací" ve sněmovně, chtějí bojovat proti přetáčení tachometrů vozidel apod. Prostě Piráti bojují hlavně proti pirátům a chovají se jako správný "establišment", zastiňují i Topku nebo roztržité profesory z ODS a maximálně tak "tahají kočku za ocas". Toto je však nyní první případ, kde suverénně zvítězivší hnutí se sebou nechají "orat" pidimužíkama z parlamentu. Neuvědomují si svoji sílu nebo neumějí ji využít při výkonu své správy země. A čas se jim krátí, neustálé ustupování trpaslíkům není program! Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pirati totalne zklamali .Jsou to nova VV.Doufejme ,ze v dalsich volbach totalne odsmrdi jako ony.

      Vymazat
    2. jen se ne ně podívej, jsou to pidistrany,ale smrdí jak by vyhráli volby. A hlavně si pletou demokraciji demagokracii.

      Vymazat
    3. Přesné a navíc - karma pracuje.

      Vymazat
    4. 7.37 Piráti jsou neprokouknutá NEOTOP 09...

      p.s. NEMĚLA BY SE TOP 09 PŘEJMENOVAT PODLE AKTUÁLNÍHO POČTU POSLANCŮ NA "KALOUSEK + 05"?

      Vymazat
    5. k 10.36 - OMLOUVÁM SE ZA PŘEKLEP má být KALOUSEK + 06

      Vymazat
  10. Ono už je to tak , že vlastně nikdo neví co to ta demokracie vlastně je , všichni se jí ohánějí a každý si ji vysvětluje jinak . Jinak ji chápe Kalousek , jinak Babiš ,jinak ji vidí Okamura a jinak ji chápou zloději a tuneláři , kteří si pod tímto pojmem představují možnost beztrestně krást . Jinak ji taky viděl tatíček Klaus se svou neviditelnou rukou trhu a proto jsme tam kde jsme . Zdá se mi , že pořádek v této "pseudodemokracii" udělá až právo "šaria" které tu zavedou ti ,kteří sem budou vpuštěni našimi "pseudoelitami".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, zcela totalitní šáríja, tu udělá ordnung, jistě a například takové Němcové, Černochové či Valachové nebo Šabatové jí i moc přeji. Karel z Plzně

      Vymazat
    2. Pridam jeste Petru Prochazkovou,Jirinu Šiklovou chudinku Danielu Kolářovou ,ktrea cely totac nesmela nikde hrat a mela hlad ,Baru Štepanovou a dalsi kavarenske slepice

      Vymazat
    3. Ale dohromady se pletete. Oni si to přejí,protože současní demokraté by o ně ani kolo neopřeli.

      Vymazat
  11. Opět všechny sdělovací prostředky informují a zvou na demonstraci na Hrad proti demokraticky zvolenému prezidentovi ku příležitosti jeho inaugurace.Mají to ti demokratisté nabité. AntiÚnor, antiOndráček, antiZeman, děsím se toho, jaké anti přijde příště!

    OdpovědětVymazat
  12. Národ na naše ,,demokraty" kašle. Jen se bojím toho aby jednou jejich pokojnou demonstraci nenarušili nedemokratičtí živlové, provokatéři, kteří budou rekrutováni z jejich řad a bude mazec(zkušeností víc než dost). Normální člověk si před nima akorát uplyvne. No ono i to je vlastně provokace hodna odplaty.

    OdpovědětVymazat
  13. Jan Bartošek místopředseda KDÚ -ČSL v rozhovoru po puči na Ukrajině prohlásil:"Pokud se jim postavíte rychle čelem, jako to udělali třeba v Oděse, kde je prostě upálili, nebo v Dněpropetrovsku, kde je prostě zabili a pohřbili u silnice, tak máte klid." Náš morální demokrat!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On může být šťastný, že tady může svobodně kvokat. Jinde by ho už dávno zabili.

      Vymazat
    2. 7:09 Nevím proč by se mělo brát ohled na tu uřvanou menšinu a agenty cizí mocnosti z neziskovek.

      Vymazat
    3. 9:43
      Přesně tak!!!!

      Vymazat
  14. Ta naše tzv. demokracie nás vpravdě obohatila. Takové bezdomovce a žebráky jsme před tím neměli, ty úžasné vyloučené lokality také ne. Takový úžasný kolorit. A co teprve až nám zavedou ty fantastické no go zóny co už si pořídili i v říši. Mešitičky to bude další parádička a už se nemůžu dočkat až mi bude blbec s prázdnou palicí a koránem v ruce (něco jako za kulturní revoluce v Číně)nařizovat, jak má chodit manželka ustrojená (černý pytel se ženským bude opravdu líbit) a vyřvávat v arabštině aláhistické sračky. Případně smrdící přivandrovalec bez hygienických návyků z nějaké prdele světa vykládat o tom, že můj pes je nečisté zvíře i kydž je čistotnější než většina těch poloopic. No hlavně, že na naše bědné důchodce peníze nějak nejsou ač si svoje těžce odmakali. Pár stoveček to určitě zachrání. Že se nenašlo pár blbých miliónů na Klokánky, ale na obohacování a multikulty blbnutí pro neziskovky jsou miliardy. Jó a nezapomeňte lidi sbírat víčka na nemocné děti, ale chudáci politici jako Kalous, Fiala, Bělobrádek a spol. co má věčně málo a plnou hubu morálky Vám to vysvětlí. Tak nevím, jestli bychom také na ně neměli začít sbírat ta víčka. Musí to být strašná dřina čumět celý život v parlamentu, chlastat a kecat pitomosti o demokracii a asi jsou fakt špatně za tu dřinu placení. A hlavně, jak asi špatně spí se strachem o tu "demokracii". No chudáci co?

    OdpovědětVymazat
  15. 8;34
    Přesně tak,to,co se komunistům nepovedlo za 40 let,to zvládli ty havlosvině za pět!!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Na takový program, jaký předvádí demagogický blok v čele s Kalouskem v PS, dostali tito šmejdi hlasy od
    jakých voličů? Že by i takoví hlupáci v Praze žili?

    OdpovědětVymazat
  17. Co je to demokracie ? Přečtěte si pár následujících řádků a už pochopíte proč je u nás takový bordel.

    "Babišovi voliči nechápou, co je to demokracie, píše komentátor od Bakaly08.03.2018 7:37 Komentátor serveru iHNed.cz Martin Malý se rozepsal o premiérovi v demisi.... Babišovi voliči nechápou, co je to demokracie a podotkl, že voličům nejde až tak o „demokracii“. „Jeho voliči jsou lidé, kteří neocení něco tak nehmotného, nejasného, a na rovinu: nedostatečně vnímatelného, jako je demokracie " ......

    Opravdu mistr slova.

    OdpovědětVymazat
  18. Ke skvělému projevu Radima Fialy naše "nezávislá" jeho projev přešla zato nám opakovaně nabídla vystoupení fanatika Bartoška a všechny ty, kteří se utvrzují ve své jediné značně pokřivené pravdě , názor občanů je těmto "demokratům" zcela lhostejný . pokud SPD bude nadále konat ve smyslu projevu R. Fialy, má našlápnuto k převálcování Babiše, který se ve věci Ondráčka projevil jako ustrašený slaboch

    OdpovědětVymazat
  19. Jiří Jírovec8. března 2018 9:43

    Pro 8:09

    Zmíněný výrok nepronesl Jan Bartošek, ale jistý Václav Bartuška (https://cs.wikipedia.org/wiki/Václav_Bartuška).

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem to neviděl celý, tak dobře na tom zdravotně nejsem, ale podle mne by si jednoznačně cenu Thálie zasloužil herec z Bechyně, nějaký Kalousek. ten je fakt dobrej.

    OdpovědětVymazat
  21. Stejně byl nejlepší Mirda Kalda. Stojí za to pustit si ze záznamu kde exceluje v jednom "vystoupení" s tabletem o Okamurovi. Třes jeho levé ruky napovida nejakou poruchu...

    OdpovědětVymazat
  22. Mimoř. parlamentní schůze o zařazení bodu jednání -
    odvolání Okamury z jeho postu vícepředsedy. Zkratkovitě: Sodoma Gomora - 10 spravedlivých /mělo být a nebylo/ na celé město. Je to spravedlnost božská. Bělobrádek: všichni sudeťaci nejsou stejní, jsou také někteří spravedliví. Co chce KDU ČSL, pořádně nevím. Odškodnit všechny odsunuté Sudeťáky? Umožnit jim návrat do vlasti? - Němci mají dvojí označení vlasti - Heimat - Němec mimo Německo, Vaterland - Německo - pro všechny Němce. 90 nebo více procent Němců chtělo A. Hitlera. Čili pro 10 procent nebo méně sudeťaků - spravedlnost božská. Možná by to byl dobrý princip, ale spíše bych věřil tomu co řekl Beneš - nevěřte Němcům - v budoucnu udělají totéž. Národ, který prohlašuje, že je uber alles - to není o hymně, ta je o krajině, to by šlo - to je o kvalitách Ubermenschen - ta koncepce není od Hitlera, ale vznikla před ním v 19 století, předpokládám, že od dob kdy Němci po porážce Francie u Sedanu si začali myslet, že jsou uber alles. Pan Bělobrádek káže parlamentu o božské spravedlnosti. Hodně lidí chodí do kostela a tak se jim to jeho kázání zalíbilo. Mimochodem podobné kázání ze strany sluničkářů je o uprchlících - mame brát celou bandu uprchlíku, protože pár jich, nějaký malý procent nezapadá do definice svoloč - opět božská spravedlnost ze Sodomy i Gomory. Další správný pokrytec Kalousek. Nedivím se že část voličstva naletí na takové řeči. A ještě uvede nějaký Rodos, akcentujíce své vzdělání. To se musím podívat co to je, já bych věděl jen o Rubikonu. Cikáni jsou budoucím ohrožením bezpečnosti. Podáno na roveň Židé ohrožením bezpečnosti Reichu. Každý soudný člověk v republice přitom ví, jak tohle je myšleno. Navíc ještě řekne, že zřejmě Okamura ten problém hodlá řešit nějakou zrůdnou cestou. Pana Okamuru jsem ix-krát poslouchal, nezdá se mi, že by měl na cikánskou otázku špatný pohled. Nikdy jsem ho neslyšel navrhovat řešení romské otázky zrůdnou cestou. Kalousek se zdá mluvit, jak by nevěděl o čem je řeč. Další byli Gazdík a Bartoš - oba schopní retoři.

    OdpovědětVymazat
  23. Je to dobré, ale ty 3 poslední odstavce snad vyvěsit jako vizitku nemalé části užvaněného patlamentu. Možná, že pokud bude ta žvanírna se předvádět až do konce svého volebního období (možná i náhle ukončeném předčasnými volbami), že i ti méně chápaví zjistí, kteří zákonokazci pro občany co podělali, aby se sami obohatily a hlavně věrně posloužili svým Backalům a spol. Selské rozumy - vymeťme již konečně škůdce národa a státu na hnojiště dějin, kde je jejich důstojné místo. Bratře Žižko, koukáš na ty sluhy a služky mocných ze svého vrchu, kdy už konečně zrádce národa vypráskáš!?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:16
      „Bratře Žižko, koukáš na ty sluhy a služky mocných ze svého vrchu, kdy už konečně zrádce národa vypráskáš!?“
      Žižka tu už není, ale když tu byl, tak nám ukázal, co je třeba dělat.

      Vymazat
  24. 17:42
    Nezbyde nám nic jiného,než tu zrádcovskou kolaborantskohohavloidní verbež vypráskat vlastníma silama☺!!!!!

    OdpovědětVymazat
  25. 17:47
    Něco mi říká, že po dobrém neodejdou. Naopak, budou se snažit zem co nejvíce rozvrátit. V zájmu občanů to není ani náhodou.

    OdpovědětVymazat
  26. 21:20
    Buďte ubezpečen,že půjdou....buď urychleně a tak si jich většina Čechů bude alespoň minimálně vážit nebo odejdou po zlém,ale odejdou stejně!

    OdpovědětVymazat