Reklama

.

.

úterý 6. března 2018

Milion proti Babišovi. Kotrba zhodnotil vazby Babiše na StB


Alena Novotná
6. 3. 2018 Sputnik
Najde se milion odpůrců Andreje Babiše? Liberální aktivisté chtějí zezdola přimět premiéra k odchodu z politiky.Jdou po něm, jdou. Občanští aktivisté se chtějí zbavit Andreje Babiše a přinutit ho, aby opustil českou politiku. Založili petici, která má ukázat, jak silný je odpor proti Babišovi. Nehledě na to, že zcela čistě vyhrál volby a jeho hnutí je podle sociologických průzkumů trvale nejsilnějším politickým uskupením v republice.


Kampaň Milion chvilek pro demokracii si dala za úkol shromáždit milion podpisů za Babišovu rezignaci. Sběr podpisů začal symbolicky 25. února — v den sedmdesátého výročí komunistického převratu v Československu. Aktivisté vyčítají Babišovi nejen trestní stíhání, ale právě také jeho působení u StB.

Známý politický a mediální analytik Štěpán Kotrba pro Sputnik zhodnotil novou antibabišovskou kampaň.

Ve dnech, kdy si připomínáme 70. výročí komunistického převratu, se objevila iniciativa na rezignaci Andreje Babiše. Je prý nevhodné, aby byl premiérem naší země trestně stíhaný člověk vedený jako agent StB. Co si o tom myslíte?

Účelové vyjednávací taktiky týkající se Andreje Babiše nemají s 25. únorem 1948 nic společného. Ani odvolání šéfa GIBS (pozn. útvaru pro prověřování činnosti policie), i když iniciačním důvodem událostí od 13. do 25. února 1948 bylo odvolání několika vysokých důstojníků Sboru národní bezpečnosti ministrem vnitra Noskem.

Ze stíhání Babiše je zřetelně vidět politický zájem bývalého předsedy vlády Sobotky, jeho ministra vnitra Chovance — ani jeden nevynikal intelektem — a doznívající předvolební kampaň ČSSD. Až si ČSSD s novým vedením ujasní, co je a co vlastně chce, uklidní se.

A k tomu agentovi StB — víte, mně je třicet let po „sametovém" převratu úplně jedno, jestli byl někdo agentem nebo ne, nebo dokonce jestli byl kmenovým důstojníkem rozvědky bývalého režimu. Ochranou ekonomických zájmů státu v zahraničí se v každé zemi někdo zabývá. Za jakéhokoliv režimu. A je to logické, dostávají-li jednotlivci obrovskou moc rozhodovat kdesi v cizině o nákupech a cenách za celý stát, musí tomu odpovídat i úroveň ochrany a kontroly jejich činnosti.

Víte, za svůj život jsem potkal mezi těmito lidmi závistivé, hamižné svině i vysoce motivované profesionály. Takže nikdy nesoudím předem. Babiše stále považuji za v podstatě apolitického, konzervativního profesionála. Prostě — stará škola. A myslete si o mně co chcete.

Iniciátoři petice chtějí shromáždit 1 milion podpisů za sto dní. Vy byste takovou petici podepsal?

V žádném případě. Nikdy nepodepisuji žádné politické petice. Učinil jsem pouze jednu výjimku — to když stovka ultralevicových aktivistů tvářící se jako katolíci účelově špinila kardinála Duku. Měl jsem potřebu se ho, byť konzervativní socialista a ateista, zastat. Z čistě lidského pohledu.

Tohle není ten případ. Tohle je jednoznačně politická petice. A já jako demokrat ctím výsledky svobodné a demokratické volby občanů. Nikdo dnes nemá k sestavení vlády větší mandát než Andrej Babiš.

Myslíte, že lidi v naší republice opravdu pálí, že premiérem je estébák?

Vidíte, a teď už na zjednodušující a účelově špinící hodnocení předsedy vlády naskakujete i vy. Jak zajíc na mrkev. Kdo je „estébák"? Tajnej, kterej honil Václava Havla s pendrekem v ruce po Malé straně? A nebo diplomat, který hlídal jiné diplomaty kdesi v severním Maroku v Tangeru, aby neokrádali socialistický stát? Případně profesor fyziky, který sledoval pokroky v britském jaderném výzkumu kdesi na univerzitě Londýně?

Jakmile začnete používat nějaký termín, musíte si uvědomit, jak je používán a vnímán ve společnosti. Kdo mu dal jaký význam. A zda opravdu ten význam chcete akceptovat nebo ne.

Mně osobně by vadil ten „estébák" s pendrekem. To byly vymyté mozky. Nevadí mi ale ani teritoriální zástupce zahraničního obchodu Československa v severní Africe, ani profesor londýnské univerzity. Odvážných, chytrých lidí se samostatným úsudkem nebojících se zodpovědnosti jsem si vždy vážil.

Bude mít podle vašeho názoru petice úspěch? Najde se milion signatářů a Babiš to v politice zabalí?

Petice je poslední pokus těch, kteří prohráli parlamentní i prezidentskou volbu, o zúročení získaných hlasů. Dle mě marný pokus. Zeman a Babiš spolu s hejnem politických trpaslíků neschopných se domluvit na čemkoliv, jsou pro některé české oligarchy a jejich finanční a ekonomická impéria noční můra. Oni vědí, že teď jsou na řadě oni jako zdroj nakrmení státního rozpočtu.

Aby bylo na levicový program vlády ANO — na důchody, školství a zdravotnictví, bude třeba někde získat mimořádné příjmy v řádech stovky miliard. Zkasírování politických protivníků, kteří financovali tu plejádu kandidátů proti ANO i Miloši Zemanovi, je nejbližší úkol předsedy vlády, jeho šéfa policie a ministra financí. A když jde miliardářům o miliardy, jde jim nejen o hrdost, ale některým i o život. Takže se budou bránit všemi prostředky. Všemi.

Zneužití hlupáků, naivků a morálních hysteriků v petici je první krok. Následovat může i nějaký pražský „majdan".


Související články:

100 komentářů :

  1. Prý v den výročí komunistického převratu- spíše v den, kdy se lid rozhodl vzít věci do svých rukou a Res publika to je přece vláda lidu. Socialismus byl prostě období, kdy se nedívalo na obyčejné lidi skrz prsty- naopak- bylo to období, kdy se tvořilo tak, aby z toho měly prospěch nejširší vrstvy lidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas s Vaším tvrzením.

      Vymazat
    2. 10:49 Po předchozích "zkušenostech" zřejmě měla většina občanů "pocit", že "lid vzal věci do svých rukou".
      Z tohoto "pocitu" v roce 1989 "vystřízlivěl". Potomci komunistů, kteří byli iniciátory února 1948, a další výtečníci, lačníci po penězích, se o to postarali...

      Vymazat
    3. Možná,ale to by za to museli Černokněžníka s Kalousem krupónovat po centimetru !!!!!

      Vymazat
    4. Alternativou Babišovi je Kalousek a Bělobrad. Štětina, Jourová, Halík, Janda a další skvělí lidé. Snad si nemyslíte, že tohle je akce pro komunisty?

      Vymazat
    5. 11:20
      To je tak, když uděláš z dělníka "inteligenta". Proto se dnes chrlí ze škol tolik "inteligentů", jako politologové a veškeří ti "humanitní", co by záruka režimu. Oni ti "inteligenti" ze socíku ale i ti dnešní si myslí že jsou něco víc.

      Vymazat
    6. "komunistický převrat" - zásadně chybný termín. Převratem (státním převratem) se rozumí násilná nebo jinak vynucená změna vlády ve státě ve smyslu nastolení jiného kursu vládnutí, avšak v dosavadních ústavních rámcích a v dosavadním politickém systému. To, k čemu došlo v Československu v a po Únoru 1948 byla "socialistická revoluce". Ta započala změnou složení vlády v souladu s Ústavou a pokračovala změnou politického systému a Ústavy jako takové, když dosavadní buržoasně demokratický model byl nahrazen modelem lidové demokracie a posléze socialistickou demokracií (demokratickým centralismem).
      K "převratu" došlo v roce 2014 na Ukrajině, ne u nás v roce 1948. V tomto smyslu i události roku 1989 a násl. byly nikoliv převratem, ale "revolucí" nebo spíše "kontrarevolucí", neboť vývojově pokrokovější politický systém byl nahrazen novou (starou) kvalitou.

      Vymazat
  2. Docela živě vidím petiční archy předkládané zaměstnancům s možnostmi, podepiš nebo letíš, dle známého "kdo nejde s námi, jde proti nám". A kulturní fronta půjde v čele. Inu jablka nepadají daleko od stromů, jen jsou zplanělá. Asi ty stromy bude nutné vykopat ze země! Povolný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná,ale nejdříve tu republiku vybudují alespoň do toho stavu,jaká byla v roce 1989,i těch 30 let jim odpustíme......ebilové....

      Vymazat
    2. Toníčku, co chtít od zplanělého ovoce, na kompost a zasadit nové stromy! PS. V té demonstrující mládeži a jejich vodičích charaktery nenajdete. Co je hledat v těch zatracovaných a možná znovu i vězněných? Povolný

      Vymazat
    3. PSS.- nepodezírám zaměstnavatele dělníků, spíše státní a nevýrobní(nevládní) sféru společnosti dle zaměření "šéfa". Podnikatelé bez uvozovek podporují vesměs Babiše.

      Vymazat
    4. Vida, jedno shnilé ovoce se hlásí na kompost a neumí se ani podepsat. Povolný.

      Vymazat
    5. 15:42

      To znamená, že
      - už nestojíte za slovy, která jste tu napsal?
      - už nezakládáte Stranu Etnických Slovanů? - - už nebojujete proti sionismu?
      - už nesepisujete následující plamenné výzvy?

      -- MIROSLAV POVOLNY 3. ledna 2017 18:26 --
      "..... Budem zabíjet židy, křesťany? Co je nevolit do funkcí? Neumíme si vládnout? Umíme, nechceme. Pokud budeme chtít, naučme se manipulaci, technice moci, je již tisíce let stará. Proč nemáme stranu etnických Slovanů? Někdo ji zakazuje? Středovou politicky, k minoritám přátelská, ale vládnoucí! K "národovcům" inteligence = střední třída se nepřidá ale obráceně ano! Kde jste "buditelé"? Já jsem připraven a nemíním to pateticky."

      -- MIROSLAV POVOLNY 4. února 2018 21:27 --
      "Jeden nápad bych měl. Zjistil jsem, že v každé straně se do čela časem dostanou JINOVĚRCI s CIZÍMI pasy. Tomu se dá zabránit vytvořením ETNICKÉ strany, což ústava nezakazuje. Navrhuji stranu etnických Slovanů (SES) a protože jsem solitér nabízím k projednání možností můj mail
      miroslavpovolny@seznam.cz
      ke korespondenci mimo NR. Snahu mám, ostatní je na vás."

      Březen - za kamna vlezem?!

      Vymazat
    6. 15:46-vida, jedno shnilé ovoce smáznou a spadne druhé. Bojuji proti každému -izmu, Vy za ně? Máte-li něco proti Slovanům, nejste xenofobní rasista? Co fašista? Možná Vás jsem se ptal: "Budem zabíjet židy, křesťany?", atd. viz výše! Někdo leze za kamna, jiný do anonymity a rektálu mocných. Pro Vás by mohlo platit: "duben, ještě tam budem"! Povolný.

      Vymazat
    7. 16:28

      Povolny, jste užvaněný pomatenec. To není nálepka, to je syrová skutečnost. Běžte se svými zasranými řečmi o Slovanech a neSlovanech i ostatními bláboly do prdele!

      Vymazat
    8. 16:35-pozor na "cévku", nebudu-li muset reagovat na Vaše cancy, ulehčí se mně i ostatním! Povolný.

      Vymazat
    9. 16:35, Povolný je takový stávkokaz, který to nedělá pro peníze, ale z blbosti. Nechápe, že takové výkřiky jsou kontraproduktivní.

      Vymazat
    10. 17:51-kdežto Vy to děláte pro peníze , moudře a produktivně! To první Vám věřím. Povolný.

      Vymazat
    11. Povolný, nepovol !

      Vymazat
    12. 18:59-nepovolím. Jsem nepovolný! Povolný

      Vymazat
    13. 19:04-se za mne vydává, tak končím tuto formu a vrátím se až s původním logem!

      Vymazat
    14. 21:50 Už se těšíme. To pak budou vaše příspěvky mnohem "cennější", než jenom podepsané nebo nedejbože dokonce anonymní.

      Vymazat
    15. 23:03-ano, budu to mít já i vy na vnitru a židovské obci jednodušší.

      Vymazat
  3. No vidíte! V Maďarsku Sorosovi vadí Orbán, na Slovensku Fico, a v Česku - vždy jsme byli světoví - hned tři: Zeman - Babiš - Okamura. A tak co s tím? Majdan na Ukrajině nebyl první, samozřejmě a také ne poslední - vždyť všechny ty různobarevné kontrarevoluce, šmirglové puče, různá ta jara, podzimy, to vše byly (š)Majdany - Češi, chlubte se, že po maďarském 1956 ten český 1968 byl také přeci Majdan a jen. Říkají jedni, že národ má vládu, jakou si zaslouží - a jiní, že národ má vládu, jako mu kapitál naordinuje. Ne že bych nad tou českou se rozplýval nadšením, ale zdá se, že když vládne oligarcha, tak že mu do toho může méně kecat kapitál. Tož to by byla volba z těch jen špatných ta nejlepší. Zatím při vší té bídě a mizérii bezcharakternosti kapitálu vskutku! A že se oligarcha, byť i třeba omylem, snaží řídit státní byrokracii, stejně jako tu svou podnikovou? Lepší nápad nemohl mít, přece zbohatl na tom, že si podnik nenechal rozkrást! A kdo by chtěl, aby pokračovalo rozkrádání našeho státu, jako dosud historicky "nejúspěšnějším" způsobem? Jenže i politruci ze systémových = tradičních partají (mimo té zločinné) musí se svými rodinami nejen v pohodlí, ale v bohatství žít a kde brát, když nekrást? Takže spojenectví antiBabiš má sjednocující znak: pokradeš z majetku bližních. A proto musí ten zpropadený Babiš z kola ven a sním i ten protivný, neslušně pravdivý Zeman i ten holdovač odporného referenda. Pryč s nimi, pryč, pryč! A jak se to stále nedaří, tak už ti politruci říkají za podpory Sorose, že na každého, kdo páchne humanitou se kudla najde! Jen počkej, zajíci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Serešovi Babiš nevadí. Počítá s ním. Jako s falešným ovčákem, co zblbnul i Zemana.

      Vymazat
  4. Podělím se s vámi o jednu, alespoň pro mne, bombu.
    V listopadu 1989 jsem byl student střední školy na jednom maloměstě. Po 17.listopadu se začali srocovat lidi i u nás na náměstí, ale šlo maximálně o pár desítek lidí, z toho polovina estbáci. Až jednoho dne, přesně si už nepamatuju, byla celá naše škola, všech 350 studentů vyhnána na náměstí. A najednou z těch třiceti lidí tam bylo plné náměstí.
    To samé se dělo i v dalších městech. Tak nějak mně to bylo divné, jak může celá škola jen tak vypochodovat, protože v té době nebylo vůbec nic jasné, ale neřešil jsem to. Až teď po letech jsem se dozvěděl od jednoho kantora, jak to vlastně bylo.
    Ten kantor mi řekl, že tenkrát přišel příkaz z ministerstva vnitra! Buch!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to ten kantor nevěděl, že vláda dostala tehdy upozornění z Moskvy, aby nešla proti demonstrantům, protože jinak zasáhnou síly Střední skupiny vojsk. To byla teprve bomba.

      Tak to dopadá, když se do vedení státu dostane naivní člověk, anebo rovnou zrádce. Proto finanční kruhy považují za nejlepší investici do politiků. Ti "správní" jim potom přinesou bohatství svých obyvatel rovnou na podnose.

      Vymazat
    2. 11:26 Tomu kantorovi nejspíš došlo, jaký byl tenkrát idiot a stydí se za to. Tak použil oblíbenou vyprávěnku o tom, že převrat řídila STB a ÚV KSČ. "Přechod k blahobytu" se pro obyčejné lidi opravdu moc nepovedl. Tak co s tím? Použijeme oblíbený postup. Je to jako když dnes někdo udělá "buch" a nedopatřením si nadrobí do trenclí, tak vám také briskně vysvětlí, že za to můžou komunisti.

      Vymazat
  5. No jo buď babiš zlikviduje havloidy nebo oni zlikvidují jeho a celý Český stát.

    OdpovědětVymazat
  6. Zrušíme volby, o vládě bude rozhodovat demokradicky kavárna a její petlice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Asi tak". Karel z Plzně

      Vymazat
    2. 11:49 Přesně tak. Proč chtějí peticí potvrdit, že někteří lidé jsou proti Babišovi? Vždyť je to každému gramotnému člověku patrné z výsledků voleb. Tam ho nevolilo 3,5 miliónu lidí a přesto má 3x víc poslanců, než největší z trpaslíků.

      Vymazat
  7. Zdebilizované SerešJugend vylezli z kanálů na pokyn antidemokratických prostitutek a presstitutů k hromadné onanii s cílem orgasmu z vlastní budoucí sebedestrukce. Bureš nepochopil. že je druhý v pořadí, a hlavním cílem zničení, jelikož se na antidemokratickém klání objevovala protiburešovská hesla.

    OdpovědětVymazat
  8. Proč shánět milion podpisů! Uskutečněme referendum!!! To bude demokratické!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, nepovedly se vám demokratické volby, tak chcete pořádat referendum proti vítězům demokratických voleb, a to považujete za demokratické.

      Vymazat
    2. 12.31 co to plácáte? Vy opravdu myslíte že referendum vyhrajeme,,MY" demonstranti? Přemýšlejte! Já k nim přece nepatřím...

      Vymazat
    3. 12:48 Když k demonstrantům nepatříte, tak co plácáte o uskutečnění referenda. Potom se nedivte reakci na 12:16, která nezní jako ironie, ale blbost trolla.

      Vymazat
    4. 12.54 Prosím vás, kdo si myslíte, že by referendum proti Babišovi vyhrál? Příznivci nebo odpůrci? Na čí straně vlastně jste?

      Vymazat
    5. 12.16 12.48 Pokud jste to "demokratizování" myslel ironicky, OK... ale nepovedlo se vám to jednoznačně ironicky formulovat;-). Takže přemýšlejme všichni.

      Vymazat
    6. 12:59 Co je to za otázku? Referendum proti Babišovi je nedemokratická blbost, protože vyhrál demokratické volby. Může se mi to líbit, nebo ne, ale respektuji to.

      Vymazat
    7. Pouze akademické dilema! Není to bráno vážně. Pouze zda by Babiš v referendu prohrál. Udělali jste z toho vědu

      Vymazat
    8. A kolik těch referend ještě? Dokud Babiš neodprejskne spolu se Zemanem? Budeme ignorovat volby stejně jako v USA, protože Soros chce ty správné lidi?

      Vymazat
  9. Žádné nátlakové akce a jakýmkoliv způsobem získané podpisy nemůžou nahrazovat volby. Chodit za svoji starou matkou nebo starým strejdou a pod. a "žádat" jej o podpis, nejsou voby za plentou, to skutečně ne. Ať se komedianti snaží sebevíc, jediné co se může udělat, je jen z ústavních podmínek nechat proběhnout nové volby, to například až už toho bude mít prezident dost a nezaberou jeho předchozí upozornění! A opozice, tak ta má v popisu "práce" také cokoliv kritizovat a její přívrženci podobně, ale s mírou. Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karle- pokud je prezident Zeman skutečně demokrat- měl by vydat patřičné prohlášení, popř dát podnět ať orgány činné v trestním řízení konají

      Vymazat
    2. To chce klid. Takové podpisy nemají ani cenu toho papíru. S tím by si demokrati mohli vytírat akorát řiť.

      Vymazat
  10. Vy pražcí vygumovanci, To už vám nestačí kraďousek? To už tady musíte tahat i sorose a čuráky us ambasády? Kurvy zakurvené?Jste slepí? Jedou o vše buďto válka nebo jsou v prdeli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těma tlustýma prdelama z hambugerů nic nenaválčí. Tak skouší pomoc u vás.

      Vymazat
  11. Babis vyhral volby a komu se to nelibi at si prdel polibi, nebot vule lidu - je vule Bozi !
    AT ZIJE PAN OKAMURA a SLAVA presidentu zemanovi !

    OdpovědětVymazat
  12. A jen vzpomeňte na statisícové demonstrace hnutí Occupy v zahraničí- jak ty byly zlehčovány- nebo poslední velká odborová demonstrace v Praze! Jak byli její účastníci zesměšňováni!!A dnes by chtěli rozhodovat z ulice?Měly by činit složky zodpovědné za činnost proti rozvracení státu a demokracie.Babiš mě nezklamal- vybarvil se konečně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, na té milionové jsem v práglu byl. Tenkrát hlásili že nás bylo deset tisíc.

      Vymazat
  13. PRAZACI ! Bystrozraky prispevkar 12:21 zde pise, ze jste CURACI ! T.j. sice pravda, ale spravne upresneni je VEPROVI curaci !

    OdpovědětVymazat
  14. 12:30
    Ten vepřovej čurák byl určitě tvůj fotr za svobodna!!!!☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zato ten tvůj zkurvenej komoušskej fotr v tesilovým saku s nevkusným hadrem místo kravaty a smradlavejma haxnama v trapnejch hnědejch polobotkách se asi musel dost hřát přízní velkejch rudejch soudruhů co? Taky si se asi těšil na teplý místečko co po něm zdědíš a náhle do toho přikvačil ten vandrák chrchlavej v ošuntělých džínách a vytahaným svetru a udělal ti pořádnej rejhanec přes plány, co? To se frustrátskej smrade nedivím že z toho máš celoživotní trauma - Havel v každý větě:))) Tvůj fotr z toho asi zdech, co? Uchlastal se bez svý funkcičky, estaban jeden zkurvenej ... snad ho budeš záhy následovat!

      Vymazat
  15. ...to když stovka ultralevicových aktivistů tvářící se jako katolíci účelově špinila kardinála Duku. Měl jsem potřebu se ho, byť konzervativní socialista a ateista, zastat. Z čistě lidského pohledu.

    Lidská poctivá katolická církev
    a pravdomluvný poctivý duchovní Duka :)))*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poctivá církev a po cizím majetku netoužící, pravdu hlásající kněz, či dokonce prelát ... jsou dokonalé oxymorony.

      Ovšem Duka je inteligentnější a moudřejší prelát, než kdokoliv z Vyšehradské kapituly... Asi jako vzdělaný Heydrich proti velitelům jeho táborů v Polsku např.

      Vymazat
    2. Admirál Duka
      jestli je inteligentní ( vrozená moudrost )
      tak já jsem Čínský bůh srandy*

      Vymazat
    3. 13:20
      Něco tak blbého jsem dlouho nečetl. Přirovnávat pana Duku k Heydrichovi na to musí být skutečně zrůdnost a divím že takovou blbost může někdo napsat.
      Václav

      Vymazat
    4. 14.11 Myslíte, že křesťanství se svojí inkvizicí a loupícími a vraždícími křižáky se diametrálně liší od národního socialismu? Víte přeci, že Duka je Dominikán... prelát z INKVIZIČNÍHO ŘÁDU... Jeho předchůdci jsou kupříkladu všichni španělští Velcí Inkvizitoři Tomásem Torquemadou počínaje... Je následovníkem sv. Dominika (Domingo de Guzmán)... viz Války proti Albigenským... katolická "Charita" (=milosrdenství) nápadně připomíná milosrdenství Einsatzgruppen SS - když jim to světská moc umožnila projevit v plné nádheře... Katolictví je doopravdy zrůdnost jako německý nacismus - toho času také "učesaný" do Posselta a Hermana... ALE MÍT TU MOŽNOST SE VŠICHNI PROJEVIT NAPLNO... I HITLER BYL KATOLÍK...

      Vymazat
    5. 14:51-Ad absurdum máte pravdu a doplňte všechny křtěné, včetně mně,ač ateisty. Také Ježíš, Hus. Co to svěřit našemu Ústavu(ÚSTRKU)? Divím se, že nejste s Unknownem členy. Povolný.

      Vymazat
    6. 16:53 - Ach, "Povolný" - ty jsi tak neuvěřitelně užvaněné pitomé hovádko!

      Vymazat
    7. 17:01-Tak mi zjevte, která víra dává všem možnost se projevit naplno? Jsem jedno ucho. Ten Váš "canc"(14:51) naroubuji osobnostmi na každou společnost, včetně té Vaší, interní" Povolný.

      Vymazat
    8. Živá víra
      tu kterou ctíte na vlastní kůži...
      Pak nejste věřící ve své náboženství
      ale vědící
      pobírající Boží moudrost.
      Tak jako to dříve uměli naši původní kazatelé
      než jsem přišla invazivní cizí církev.*

      Vymazat
    9. Václave než se začnete divit
      přirovnání prokletého Duky k fašistovi
      je trefné...
      Také buduje v cizím zájmu Římskou veleříši

      L. H. Lehmann

      Vatikánská politika za druhé světové války

      Přeložil K. V. Vít

      Tiskové a nakladatelské družstvo "Blahoslav" v Praze, 1947

      Obsah:
      Autor
      Úvod
      Tendence před I. světovou válkou
      Tendence po I. světové válce
      Římskokatolická církev a II. světová válka:
      Habeš
      Španělsko
      Itálie
      Německo
      Československo
      Rakousko
      Francie
      Japonsko
      Spojené státy
      Vatikán si myje ruce

      Vymazat
    10. 19:18

      Ale pozor!
      Z pohádek víme, že nejdřív musíme oběť polít mrtvou vírou a pak teprve živou vírou - nikdy obráceně!

      Vymazat
    11. Pohádky jsou dobré pro děti
      a věřící*

      Vymazat
  16. Debakl klub a havloidi se nemůžou dostat k lízu a tak budou sbírat podpisy. Šmejdi 25 let tady kradli a lhali.
    Doufám, že lidí nebudou tak naivní aby jim něco podepsali a umožnili jim znovu krást. Nenechte se znovu zmanipulovat a nedopusťte návrat ukřičených lhářů a neschopných i všehoschopných rádoby politiků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zalichoťte nezkušenému, namyšlenému studentíku a jeho Barbíně z "fakule"... obdivujte jeho moudrost a význam pro lidstvo, módně proklínejte komunisty a bývalého policajta (který by mohl ze své funkce dohlédnout, aby nebylo bráněno vyšetřování zločinů současného režimu)... a podepíše vám jakoukoliv antidemokratickou kulišárnu (a bude na to dokonce hrdý, jako Palach na zápalku)... a staré restituentky a neúspěšní dědci a babičky vždy raději svedou svoji relativní neúspěšnost na režim jejich mládí, než na tehdejší vlastní lenost či neschopnost... I Havel zkoušel v hospodách neúspěšně studovat dvě vysoké... a bez zápočtů a úspěšně složených zkoušek doopravdy nemohl za socialismu nikdo vystudovat... dokonce ani v Plzni.

      Vymazat
    2. 13:51
      v podstatě máte pravdu.
      U studentů k tomu ještě přistupuje patřičná nalejvárna ve škole.
      A u starších lidí mnohdy jejich nenaplněné ambice,poř.životní selhání,které si "v nové době" svou halasnou aktivitou kompenzují.
      A ten Váš příklad s Havlem je shodný s příběhem kdysi mého spolustudenta na fakultě.Byl to neskonalý flákač a netáhlo,tak byl z fakulty vyhozen.Po revoluci patřil mezi ty co vykřikovali,že je minulý režim nenechal vystudovat z politických důvodů.Dnes je z něj neuvěřitelně aktivní "komunistobijec".

      Vymazat
  17. Trochu mě rozesmál pojem "estebák s obuškem", je vidět, že o činnosti STB toho lidé málo věděli a nyní vymýšlejí pohádky. Nechte si popovídat nějakým opravdovým estebákem o tom co bylo jejich pracovní náplní.Je nějaký rozdíl mezi dřívějším pohotovostním plukem a tím nynějším ? Určitě ano ve vybavení, o tom se dřívějším pendrekářům ani nezdálo. Ale jinak účel a jejich způsob myšlení-nemyšlení je stejný.Možná ti současní jsou schopni vás domlátit daleko více než kdysi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:47
      Máte pravdu. Dnes jsou všichni kásně zamaskovaní a pro pozdější dobu neidefikovatelní. Klidně Vás může mláti Váš inkluzivně vychovaný syn.Nebo germán který přišel na pomoc svým kolegům.

      Vymazat
  18. Stále a pořád jde hlavně o jedno, rozklížit V4, aby mohlo dojít ke vzniku muslimského chalifátu v Evropě. Jsou za tím Sorosovci, globalisti a různé tajné služby. Co nakecají lidem aby zvedli pořetučnělé prdele, to už je jim úplně jedno. Nejdůležitější je mládež ta se manipuluje nejlépe. Pochopte taky, že kdyby naše sněmovna fungovala normálně a to je ten druhý důležitý bod, tak se půjde po tunelech zlodějinách a podrazech stran které tady vládly a z toho jim v čele s Hovňouskem běhá mráz po zádech, proto vyvolávají ten bordel tady a na Slovensku a všude kde se dá. Samozřejmě k tomu patří plné huby svobody demokracie a strašením nebezpečím od komunistů, SPD, ANO a jiných kteří tady nekradli. A o tom to je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nesnáším "konspirační teorie", ale tahle metodika čouhá z dnešních událostí v ČR a SR jako sláma z lakýrek.

      Vymazat
  19. Postavme si je vedle sebe. Jeden v zelené uniformě SNB
    a druhý sloužící nynější PRAVDĚ, v obrněném obleku s plnou výzbrojí! Viděl jsem ty ustrašené chlapecké obličeje, jak na ně útočí všehoschponí hlupáčci. Nejvíce mi vadí angažovanost těch,co s komunistickou mocí spolupracovali a dokonce se nechávali volit do PS.

    OdpovědětVymazat
  20. Je to zbytečné, mohla by to rozhodnout nějaká Sorošova eurokomise a za ušetřené peníze bych zřídil nějakou užitečnou neziskovou organizaci.

    OdpovědětVymazat
  21. Je s podivem, jak demokratům vadily davy pracujícího lidu toho 25.února 48, které údajně popřely tu jejich demokracii, aby dnes tady operovali jakousi sílou ulice, mladých blbů a starých reakcionářů, hlavně lichvářů, podnikatelů, obchodníků, prostitutek, pasáků a celoživotních lenochodů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:02 To víte, na rerendum je náš lid podle "demokratů" hloupý. Ale na svržení řádně zvoleného premiéra nebo prezidenta má podle stejných "demokratů" rozumu dost. Zvláště, když se mu trochu pomůže s organizací a úhradou nákladů na demonstrace a petice.

      Vymazat
  22. Je-li zákon na popírače holokaustu, uveďme v život i trestní stíhání popíračů výsledků voleb. A je klid až do příštích voleb.

    OdpovědětVymazat
  23. Tedy,Cesi vy sa nezdate,ale ked uz zacnete blbnout tak to stoji za to!Tak jestli bol Babis zvoleny obcanmi cr,tak nejake iniciativy mohou jit do prdele!Tady to skutocne nesie vsetky znaky zasahu z vonku s cielom rozyebat V4!Kiska jedna v usa so Sorosom,udajne o romoch..to mozu vykladat mojej starej mame,to je Majdan jako vysity !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevěřím, že by vaše babička nedokázala odhadnout, co se děje.

      Vymazat
  24. Máš bohužel pravdu,Blbiš se POSRAL V SÍNI!!!!!

    OdpovědětVymazat
  25. Babiš ve skutečnosti není politik. Zeman na jeho místě by s těma havloidníma hovadama zatočil, že by ještě dva roky viděli dvojmo.
    Babiš místo toho sedí s podělanejma kaťatama v koutě.
    Nejrači by z politiky úplně vycouval, jenže nemůže, dostal se do pasti. Volilo ho obrovské množství lidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Babiš: Svým způsobem toho oligarchu obdivuju. Klidně mohl plout Karibikem na své jachtě, popíjet Mojito, tahat za provázky z bezpečné vzdálenosti a dělat svůj byznys. Ale on to risknul a šel s kůží má trh dělat politiku. Jako politik a ještě k tomu premiér, už nemůže efektivně dělat obě věci naráz, protože jednak má za zády hlídací psy, kdyby chtěl náhodou toho zneužít a je silně zaneprázdněn službou státu. Státu, který je hledáčku predátorů z vnějšku. Jestli jdou po něm, potom dělá dobře a měl by se podpořit.

      Vymazat
    2. 18:21-děkuji za rozumný postřeh, že mu jde o víc než o peníze. Povolný.

      Vymazat
  26. Babiše jsem nevolil, protože nemohu věřit pohádce o šlechetném milionáři (dnes už miliardáři).
    Navíc je to Ukomunista (účelový komunista) a ti jak se ukázalo jsou ve všech stranách kromě komunistů. Je to největší pakáž, lidé schopní všeho.
    Po tom posrání Babiše se už bude muset rozloučit s jejich podporou a bude dál hledat podporu u "demokratů". V nejhorším to předá Brabcovi a pak už sňatku ANO s ODS, sTOP, lidovci, korzáry a stanaři nebude nic stát v cestě.
    Jedno volební období to vydrží a pak po nich pes neštěkne.
    Do té doby my staří pomřeme a nová garda pornohrnců, kurev, zlodějů, lichvářů s politology to tady dorazí.
    No a pak to snad bude jako na tom západě. Jelikož oni musí vždy protestovat, tak se budou muset kouknout na demokraty. To pak dostanou řádně na budky i s koupelí.
    Ale svého Ondráčka už nenajdou. Jen kukly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí, když přestanete být připosraný vy, přestanete premiérovi nadávat do buržujů a zaujmete pevný postoj. A budete ochotný strpět nějakou tu nepohodu.
      Denně to vidím v ruských komentářích ohledně jejich presidenta.

      Vymazat
    2. 18:26 Láska je láska, Kotrbo. App. Slovo buržuj jsem u babinského nepoužil. Jen, šlechetný miliardář.
      No uvidíme, jak ti ta láska vydrží.

      Vymazat
  27. Největší prolhaní šmejdi se snaží Babiše odstranit, proč?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen hra, milý Wattsone.

      Vymazat
    2. 18:52 Ona celá ta "snaha" je směšná pitomost pro hlupáčky. Vždyť ve volbách nesouhlasilo s volbou Babiše asi 3,5 miliónu lidí. Tak proč teď sbírají nějaký umrněný milion z těch, kdo ho nevolili? To chtějí zjišťovat, jestli si svou volbu mezitím nškdo nerozmyslel? Aby tato podpisová akce měla nějaký význam na složení sněmovny, tak by museli provést vlastně nové volby a sebrat více než 3,5 miliónů "odpůrců Babiše". Jinak jen ukazují svou pitomost ohledně demokracie, za kterou prý bojují.

      Vymazat
  28. POVOLNY = vlastenec , narodni buditel a prikladny obcan !
    16:35 & 17:51 = dve cizokrajne exoticke opice !
    Nebo spise dva osli, kteri se uci stekat !

    OdpovědětVymazat
  29. POVOLNY ! To co delaji vam, to delali Kristovi take ! Nejdrive ho dehonestovali a potom ukrizovali.
    Vy jste pro ne nebezpecny take, o to mate
    vetsi osobnost ! Slava a pozehnani vas nemine !

    OdpovědětVymazat
  30. 20:16 20:26
    Stejně jako Trumpeta....v palici nasráno,ale zvracet bude pořád,idiot retardovanej s papundeklem místo bytu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:35 To víte "Vrána k vráně sedá, blbec blbce si hledá". Povolný ale Honilulanem pohrdá, protože mu odpadl nick. A kdo nemá nick ten je podle Povolného nula.

      Vymazat
    2. 23:19-pohrdám Vámi, honolulu poznám i bez nicku ale nečtu jej, mívám i čerstvější zprávy z USA. Povolný. PS. navíc jsou adresovány právě Vám a vám podobným.

      Vymazat
  31. Jenom se tam u vas neposerte Hurvinci ! Diky me, to SPD vyhrava a diky me, se obcane Ceska obraci spravnym
    smerem !
    20:35 Ty lejno ! My jsme uspesne veliciny a ty jsi vykal spoklecnosti !

    OdpovědětVymazat
  32. 2:00
    Ty nejsi ani výkal,ty seš GENETICKEJ ODPAD,KRIPLE POLOZDECHLEJ!!!!!☺

    OdpovědětVymazat
  33. Pánové,to je doopravdy diskuse na úrovni

    OdpovědětVymazat
  34. Prosím vás, ti tzv. aktivisté, to jsou loutky v rukou oligarchie - a kdo prosím si myslíte, že bude kontrolovat věrohodnost milionu podpisů a příslušných osobních dat? Vždyť je to habaďůra, jen mi je divné, že na to kapitálu skončili jen ti duchem chudší - no aktivisté - dnes - zítra kolaboranti. Já jsem to zažil po Mnichovu a také po Únoru a Jaru a Listopadu.

    OdpovědětVymazat
  35. Komentář Davida Martínka:
    https://www.facebook.com/notes/david-martinek/k%C5%99iv%C3%A9-zrcadlo-protest%C5%AF/10215161389168886/

    OdpovědětVymazat
  36. Politika, to není o chtěném, ale o možném. Počkejme si se soudy o Babišoví, ale také se soudy o Antibabišovcích, až bude co bilancovat. Zatím diktátoři z parlamentu ovšem brání, aby cokoliv tvořivého z dílny ANO mohlo vzejít. Tak si dobře, ale dobře pamatujme, koho už nikdy za tyto aktivity proti občanům ČR a jednotě státu nemůžeme volit, pokud bychom si sami sobě neměli naplivat do obličeje!

    OdpovědětVymazat