Reklama

.

.

pondělí 12. března 2018

Nejhorší noční můra Kapsche

Erik Best
12. 3. 2018      EB
Kapsch a jeho agresivní tým právníků a odborníků na PR udělal vše pro to, aby nabídky v tendru na výběr mýtného nebyly podány a následně otevřeny. Stěžoval si u ČSSD nakloněného Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, získal podporu obchodních a politických skupin a zažaloval Final Word za pomluvu. Nezafungovalo to. Nabídky byly ve čtvrtek otevřeny a nejhorší noční můra Kapsche se naplnila. 



Nejenže firma považovala za nezbytné snížit cenu o 44 % oproti letům 2007-2016, a o 24 % oproti období 2017-2019, k tomu všemu ještě konkurenční satelitní operátor nabídl o 20 % nižší cenu. Podle jednoho zdroje Czech Toll (PPF) požadoval 10,79 miliard Kč pro období 2020-2029, následovaný Kapschem (13,50 miliard Kč) a maďarským NÚSZ (14,05 miliard Kč). Němci (CYO) zaostali s nabídkou 48,90 miliard Kč. Kapsch teď bude muset s pomocí svého agresivního týmu právníků a odborníků na PR odrážet obvinění, že 12 let účtoval českým daňovým poplatníkům předražené částky.

8 komentářů :

  1. právníci slevují,....,....vědí, že rakouská matka KAPSCH dnešni české KAPSCH dodávala GESTAPU od roku 1939 aparáty na vyhledávání odbojářskỷch vysílaček.
    Asi tenkrát nedostali řádně zaplaceno ..... a proto ućtovali po roce 2007 České republice za vybirané mỷtné 2 miliardy ročně!

    OdpovědětVymazat
  2. Dost by mě také zajímalo, zda je v tendru také nějaká podmínka spoluúčasti, nebo subdodavatelství českých firem. P.K.

    OdpovědětVymazat
  3. Celý systém založený na mýtných branách je zastaralý a neřeší problém české silniční dopravy. Již při prvním výběru dodavatele se stala chyba. Lidovci (sabotéři české prosperity a samostatnosti) se svým zastaralým nepotrastaným sudetoněmeckým Kapschem odstavili ze hry progresivnější systém satelitní evidence jízd, kterým by mohly být spravovány i silnice nižšího řádu a nedocházelo by k ničení okresek a krajských silnic kamionovou dopravou, která patří na dálnice , ale ještě spíš na železnici!!! Bělobrádku, církevní restituce ti tu tvoji zaprodanou protinárodní stranu v úpadku nevyfutrují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to nemluvíme o stovkách možná tisíci ocelových bran, které hyzdí krajinou, musí se udržovat a zajistit napájení. Zajímavá situace také nastává při přepravě nadměrných nákladů. Zavřít za to toho plešouna co to tenkrát odkejval. LA

      Vymazat
    2. Smlouvu s Kapschem uzavřel lidovec- tehdejší ministr dopravy Tošenovský.

      Vymazat
    3. Tošenovský, Herman se svou Bradou, zvěrokleštič Bělobrádek, Šojdrová a další neČeši jsou ozdobou naší velmi tolerantní společnosti. Jsme rádi, že nás zastupují.

      Vymazat
    4. Tím ministrem byl Šimonovský. Tošenovský je z ODS. Černop*delníci nenávidi bezbožné Čechy a snaží se jim co nejvíce škodit. Naposled to předvedl "Herrmann", kdy snad poslední den v úřadu ještě způsobil škodu minimálně za půl miliardy.

      Vymazat
    5. 1:25 Smlouvu s Kapschem uzavřel lidovec- tehdejší ministr dopravy Tošenovský - Šimon. - Taky to moh´ být Tošen Šimonovský, rozhodně to byl poctivec lidovec. Prej půjde tu štreku, co šel tenkrát pěšky, dnes celou jako pokání po kolenou, s modlitbou Co jsem ukrad, to vrátím, Ó lide český!

      Vymazat