Reklama

.

.

čtvrtek 29. března 2018

Otevřený dopis Miroslavě Němcové

Jiří Baťa
29. 3. 2018
Paní poslankyně Němcová,
chápu, že zřejmě nerada čtete Vám odeslané emaily, resp. články na netu, které se Vás týkají a ani Vás nezajímá, co si o Vás většina občanů myslí. Jste asi přesvědčena, že lidé, kteří Vám přišli „vyseknout“ uznání a předat několik pugétů za Váš hrdinný „úprk“ z inaugurace prezidenta Vám zřejmě stačí k tomu, abyste nabyla přesvědčení, že za Vámi stojí celé Česko. Mýlíte se paní Němcová, mýlíte se strašně a velice, ale nehodlám Vás z Vašeho omylu vyvádět. Jednak nemám zájem a také protože si myslím, že jste dost stará na to, abyste mohla posoudit společenskou realitu. Pokud ne, je to Vaše chyba, ale to už je Váš problém.

 
     Jste, pokud jde o politiku, velmi popudlivá ješitná, licoměrná a navíc, což je z toho všeho nejhorší, jste naivní a hloupá ženská. Abyste to lépe pochopila, připomenu Vám Vaše poslední proti řečená slova, vyslovená  na tiskové konferenci kde jste prohlásila, že Zeman se svým postojem k údajnému výskytu otravného plynu Novičok na území ČR dopustil velezrady. Tím jste měla na mysli skutečnost, že pochybujete, zda může Zeman úkolovat Bezpečnostní informační službu (BIS) bez souhlasu vlády. K tomu jste navíc sebevědomě prohlásila, že jste přesvědčená, že prezident se té velezrady dopustil a že těmito slovy nahrává Rusku, nikoli jistotě ČR a uvažujete o podání žaloby na prezidenta Zemana z podezření o spáchání trestného velezrady. K tomu si dovolím poznamenat,   že jeho rozhodnutí je naprosto správné, neboť je existence bojového plynu A 234, dnes prezentovaný jako Novičok na území ČSSR, resp. ČSFR  je prokazatelně potvrzen. Mj. Jiné, abych zchladil vaši rozpálenou hlavu, Ruská federace vydala jasné prohlášení, že Česko v žádném případě nepodezírá z jakékoli účasti na případu Skripal! Stačí?

     O podání ústavní žaloby na prezidenta pro velezradu mluví, jak poznamenáváte,  také lidé ze STANu, který jim delší dobu padá na hlavu. K tomu jste jedním dechem poznamenala,  že však nevíte , zda bude případná žaloba relevantní, neboť prý v politické rovině máte jasno (to Vy máte vždy, stejně jako T. Mayová), v trestně-právní se však obáváte, že podstata věci nebude taková, aby mohlo být řízení zahájeno. No to je gól do vlastní branky, paní Němcová, nemyslíte? Chcete podat trestní oznámení o kterém nejste přesvědčena, že by mohlo být uznáno jako relevantní.  A víte, že máte     v tomto případě zcela ojedinělou pravdu? Pokud nevíte proč, tak odpověď je prostá: prezident se totiž  žádné vlastizrady nedopustil. Asi s tím nebudete souhlasit, ale Vy      a Vaši kolegové jste už tak zaslepeni nenávistí k panu prezidentu Zemanovi, že jste schopni na něj podat žalobu pro vraždu či zabití jenom proto, že rozplácl na stole mouchu, která jej delší dobu otravovala.

    Paní Němcová, Vy si pro tu zášť a zoufalou nenávist k prezidentu Zemanovi svými (nejen) slovními reakcemi často nevidíte tzv. do úst, Vaše reakce na činy prezidenta Zemana Vás vedou ke zkratkovitému jednání (viz odchod z inaugurace), neřku-li přímo k nepříčetnostem, zde např. úvaha o velezradě prezidenta. Zásadně Vám chybí nutná sebekontrola, sebeovládání, jste popudlivá až protivná, stále se vymezuje všemu, co jde od prezidenta, byť je to dobré, nebo špatné, i když z Vašeho pohledu toho dobrého, co činí prezident Zeman není moc, zda-li vůbec něco, není-liž pravda?

     Když už je řeč o Vašich nezáviděníhodných vlastnostech, není od věci také zmínit, že máte, kromě jiného, přehnaně vysoké mínění o sobě samé. Z toho také pramení Vaše suverénní jednání, rozhodování, vyjadřování, názory a hodnocení. Musím Vás však upozornit, že se velmi, opravdu velmi přeceňujete, což ve svém důsledku znamená, že se před veřejností ztrapňujete. To Vaše velké, ale prázdné gesto, učiněné prohlášením, že „Jsem přesvědčená, že prezident se té velezrady dopustil“ je nejen totální úlet, ale také trestuhodná pomluva, která jako trestný čin, paní Němcová, má relativně velkou šanci uspět  u soudu, neboť podle § 184 – Pomluva je:

(1) Kdo o jiném sdělí nepravdivý údaj, který je způsobilý značnou měrou ohrozit jeho vážnost u spoluobčanů, zejména poškodit jej v zaměstnání, narušit jeho rodinné vztahy nebo způsobit mu jinou vážnou újmu, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok.
(2) Odnětím svobody až na dvě léta nebo zákazem činnosti bude pachatel potrestán, spáchá-li takový čin uvedený v odstavci 1) tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem. Co Vy na to?
     To jen pro upřesnění a na rozdíl od Vaší bláznivého názoru, potažmo pomluvy, že prezident Zeman se dopustil velezrady. Apropó, paní Němcová, doporučuji Vám si dobře prostudovat Trestní zákoník,  § 309, Vlastizrada, kde se uvádí, že velezrady se dopustí

(1) Občan České republiky, který ve spojení s cizí mocí nebo s cizím činitelem spáchá trestný čin rozvracení republiky (§ 310), teroristického útoku (§ 311), teroru (§ 312) nebo sabotáže (§ 314), bude potrestán odnětím svobody na patnáct až dvacet let, popřípadě vedle tohoto trestu též propadnutím majetku, nebo výjimečným trestem.
(2) Příprava je trestná.

        Paní Němcová, myslíte si, resp. jste přesvědčena, že prezident Miloš Zeman je  prokazatelně ve spojení s cizí mocí nebo s cizím činitelem a že tak naplňuje podstatu některé z popisované činnosti, kterými by naplňoval literu zákona o spáchání tr. činu vlastizrady? Zřejmě ne, protože to následně zpochybňujete, ale potom nechápu, proč ta silná slova, proč to Vaše velkohubé, sebejisté  prohlášení, že jste přesvědčena, že se prezident velezrady dopustil? Nezlobte se, ale jste fakt  k smíchu, paní Němcová, což  zase jen potvrzuje, že si nevidíte do své nevymáchané hu.. pardon, úst!

     Paní Němcová, potlačte svou ješitnost, přehnanou domýšlivost a pýchu, protože pokud nechcete být dále středem trapného posměchu a terčem oprávněného opovržení, odejděte do ústraní, kde nebudete na očích a sluchu občanů. Jen tak si můžete zachovat jakýs takýs zbytek cti, který Vám jako ne zrovna úspěšné pravicové političce ještě zbývá.
      To Vám neradí, ale dobromyslně doporučuje Jiří Baťa.

38 komentářů :

  1. Takto pomateně se nemůže chovat bývalá predsedkině parlamentu . Je vidět že když není po vašem , tak je vše nedemokratické a špatné . Špatná jste vy . Prosím odejděte z politického života !

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto si nemyslím, že bychom se měli zabývat blbostmi a polemizovat s individui jako je paní Němcová. Její výroky nestojí za komentář a její aktivity za pozornost. Pokud se chce zesměšňovat, dostane k tomu prostor v idnes, Novinkách, Seznamu, Aktuálně, atd. atd. Myslím, že bychom se měli zabývat důležitými věcmi, nikoli pitomostmi vyprodukovanými pitomci. Píši to zde, neboť autor, pan Baťa, mě vytkl, že potlačuji demokracii, když se rozpakuji publikovat jeho článek. Demokracii nepotlačuji, nijak autorovi nebráním v otevřeném vyjadřování, v mnohých jeho článcích jsou dobré postřehy, které jsou vtipně komentovány. Také nemíním poblikovat články ponižující generalizovaně příslušníky jakýchkoli skupin, pokud si příslušníci svoji příslušnost sami dobrovolně nevybrali. Nejde tedy o to, že jsem "přecitlivělý na domnělá práva Cikánů", prostě nemám nic proti kritice kohokoli osobně za to co dělal, bez poukazu na příslušnosti k nějaké skupině, která nemůže za příslušníka, na kterého není hrdá. Neberu, panu Baťovi jaho názory a "styl", ale i Nová republika má názory a "styl" a nemusí se jich vzdávat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně s vámi nesouhlasím,tato v podstatě nesvéprávná osoba rozhoduje v parlamentu a nesmí se unést nenávistí,ale má se řídit rozumem,který bohužel ztratila, nebo ani v minulosti neměla.

      Vymazat
    2. Ivane Davide co řeknete na tohle:

      http://svobodnenoviny.eu/australska-letecka-spolecnost-zakazuje-slova-jako-kluci-maminka-tata-manzel-a-manzelka-protoze-jsou-povazovana-za-genderove-nevhodny-jazyk/

      Vymazat
    3. Pane Davide, nesouhlasím s vámi. Uvědomte si, že to co se kolem nás v posledních letech této "postfaktické doby" děje je, že každý si může o komkoliv a čemkoliv říkat co chce. Není zde žádná "instituce na uvádění příběhů na pravou míru". Tak nějak mi to připomíná dobu a dění v ní, kdy pan Quintus Pontius Pilatus řekl "Co je pravda?". Takže pane Davide, můj názor je, že je nutné, aby na výroky přicházely odpovědi, aby se zjistila pravda. Tento web jsem vždy pokládal za jeden z nástrojů tohoto procesu. Žádám vás, a NEJEN PRO SEBE, o jedoznačnou odpověd. Je to pravda, či s námi také hrajete nějakou hru? Takže ne odpověˇm na můj příspěvek, ale samostatný článek. Pokud si mého příspěvku všimnete a rozhodnete se mu věnovat, tak nebudu anonym.

      Vymazat
    4. 12:06 Bez urážky, oslovím-li někoho s určitou žádosti rozumí se samo sebou, že se po žádost také podepíši a ne, že svůj podpis podmíním jejím splněním...
      Ludvík Smýkal

      Vymazat
    5. Nějaký stydlín 12:06 tady píše, že v této "postfaktické době" si každý může o komkoliv a čemkoliv říkat co chce. Není zde žádná "instituce na uvádění příběhů na pravou míru".

      Stydlín vůbec nepochopil, co I.D. napsal, a nespíš se o to ani nepokusil, protože Ivan David se vyjádřil docela přesně a při troše snahy není možné to nepochopit: "...autorovi nebráním v otevřeném vyjadřování, v mnohých jeho článcích jsou dobré postřehy, které jsou vtipně komentovány. ... Neberu, panu Baťovi jaho názory a "styl", ale i Nová republika má názory a "styl" a nemusí se jich vzdávat."

      Všiml jsem si už dávno, že Ivan David není přehnaně úzkoprsý a tento způsob, uveřejnění článku s věcným dovětkem názoru redaktora, je toho dalším důkazem.

      Vymazat
    6. Zkrátka a dobře, pan Baťa se tu občas zabývá zbytečnostmi. Ať si píše co chce. Mne by Němcová za napsání takovéhoto článku(dopisu) nestála. To, co tam je víme. Ona to navíc určitě číst nebude. Bohužel nemá jen těch pár příznivců, co jí dali pugét ale dostatek voličů, kteří ji pomohli dostat se do parlamentu. Je to takové trochu pod úroveň a pod důstojnost. Nevím, kde má pan Baťa hranici té své důstojnosti a úrovně. Němcová je má hodně nízko, pane Baťo...

      Vymazat
    7. Panu Baťovi lze především o zviditelnění, ani ne tak o podstatu. Ona na názory "niktošů" z vysoka kašle. Nikdy politikem nebyl a ani nebude!

      Vymazat
  3. psal jsem jí a ta p..a nemá ani na to odpovědět.Denní husa v celé své nahotě....paní knihovnice...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebyla to knihovnice,knihovník je člověk studovaný....tato ženština měla jakožto OSVČ krámeček s knihami,ale jaksi chcípala hlady tak vstoupila do zločinecké tlupy ODS...

      MYRKA PRYMYTYVKA STOJEDNIČKA PREMIÉRKA PREZYDENTKA

      Kdo je ta stvůra z ODS zločinecké tlupy s tak dlouhým vlastně až šlechtickým jménem ?

      MYRKA udělala ze strašení z komunizmu (za kterého vegetovala na ČSÚ ) přímo vzletnou kariéru....

      Absolvovala Střední zemědělskou školičku a hned po ní(!),bez jakékoliv praxe v drůbežárně, dostala zaměstnání a to již v roce 1972 na bolševickém ústředním orgánu - Českém statistickém úřadě tedy tam,kde bolševici kádrovali každého zaměstnance,i uklízečky !Jak se tam dostala v době normalizace a jak je možné,že zde pracovala až do roku 1992 !!!!
      Buď byla MYRKA bolševický kádr nebo rozhoďnožka,připadně oboje !
      Potom přišla doba po Hadráku STB a ona začala "podnikat" a to jakožto OSVČ měla krámeček s knihami a protože chcípala hlady ,tak to zabalila a dala se na politiku !
      A hle, její ,od jiných blbů odkoukané a nejen jí dokola omílané antikomunistické fráze ji dostaly prostřednictvím zločinecké ODS až na předsedkyni Sněmovny !Funkci bílé kobyly plní pro zločinecké podsvětí a ODS do dnešní doby !

      Pavel Beran

      Vymazat
  4. Tahle kráva nemá žádnou čest!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím neurážejte krávy.Jsou to užitečná a vcelku milá zvířata.

      Vymazat
  5. Slovy Jaroslava Haška:"Je sice blbá, ale může zastávat jakoukoli funkci ve státní správě".

    OdpovědětVymazat
  6. Pane Baťo správně to děláte jen ať nejvíc lidí ví co je to za čůzu.

    OdpovědětVymazat
  7. Asi nemá cenu této existenci doporučovat odchod, protože tato "osoba" je z psychologického hlediska unikátní. Jenom mi není jasné, zda na tyto debility mají školení, infikují je ve spánku a nebo jsou tak slaboduší od přírody a shodou náhod se selektují v parlamentu či parlamentech v dalších zemích. Že by obdoba Titanicu?

    OdpovědětVymazat
  8. Paní Němcová je zaťatá,žlučovitá a pomstychtivá osoba. To jí vhání do nesmyslných, trapných až nepříčetných výroků a gest.
    Ale na naší tajtrdlíkovsko-politické scéně je takových "demokratů" mnoho.Hlavně na jejich strany,které reprezentují nesmíme zapomenout při jakýchkoli volbách.

    OdpovědětVymazat
  9. Pane Baťo, vím že to myslíte dobře, když radíte Němcové, aby potlačila svoji ješitnost a přehnanou domýšlivost. To je reálné, ale co její blbost ? S tím se nedá nic dělat, tato vlastnost je u ní věčná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co chtít od milovnice rohlíků po romsku?

      Vymazat
  10. Nespokojenost, s čímkoliv, lze vyjádřit různou formou, jednou z nich je i forma otevřeného dopisu. Obecně ale je otázkou, zda otevřený dopis určitému adresátovi (adresátům), jehož znění je zároveň zveřejněno veřejnosti, zda skutečně plní svůj hlavní cíl - oslovit konkrétního adresáta.

    V řadě případů, mezi které patří i adresátka uvedeného dopisu, se spíše jedná o "nošení dříví do lesa".
    L.S.

    OdpovědětVymazat
  11. MIRUNA - BODLO, pozor, dělo! Sice se nakopávala meruna, až letěla přes celé hřiště... ale občas...

    OdpovědětVymazat
  12. Pane Baťo, to Vás ještě pořád baví psát otevřené dopisy někomu, koho Váš názor vůbec nezajímá a kdo se Vás na nic neptal?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak proč to čtete? Mě zase nezajímá váš názor,který není názorem,ale obyčejným rýpáním.

      Vymazat
    2. Tento otevřený dopis je od začátku do konce pravda a my s ním souhlasíme.Když vy nevíte a nerozumíte, nebo máte problém se čtením, tak se učte číst.Třeba porozumíte tomu, co je tam napsáno.

      Vymazat
  13. Pan Jiří Baťa se velice plete. To nebyla spontánní reakce naštvané ženstiny. Bylo by velice dobré kdyby byla, ale nebyla. To byla předem připravená akce někým neskutečně zlým a záludným v pozadí. Někým, kdo stejně organizoval plovoucí fakáč na Vltavě, ukradenou a zničenou zástavu na hradě nahrazenou trenclema, někým kdo organizoval rádoby protestní akce s jednotnými červenými kartami, někým kdo rozdával vajíčka plněná barvou na házení na čínskou vlajku a sabotování návštěvy hlavy státu, někým kdo před nedávnem svolal zmanipulované lidi a děti na náměstí bojovat rádoby za demokracii proti zvoleným představitelům. Někým kdo organizoval útok na prezidenta při volbách cizí prostitutkou. Někým kdo má vysoké krytí a může zaručit, že jeho figurkám nebude ublíženo, také nikdy nebylo, nebude proti nim zasáhnuto orgány státní moci a nebo jen simbolicky. Někým kdo se neštítí ničeho ani vražd ve jménu kterých pak organizuje puč na Slovensku a jinde. Paní Němcová byla pouze první figurkou, která tu akci měla za úkol začít. Jak je možné, že se o její odchod hned zajímala televize dlouhým záběrem? Mohla přeci jít na WC, mohla přeci mít důležitý telefonát a mohla se přeci vrátit. Ne dlouhý záběr jak odchází a náhle se zvedali další pimprdlata a byla senzace. Minimálně novináři museli tušit, že něco takového proběhne. Jinak přeci z parlamentní schůze také odchází poslanci na WC, svačinku, štamprličku, cigárko a žádná senzace když nejsou ani na hlasování se nekoná. Toto byl úkol loutek, ale ne spontánní projev neoblíbených šašků, které tady už nikdo nepostrádá. Tak kdo je tedy vlastizrádce? Kdo pracuje na cizí pokyn? Kdo škodí této zemi už více než 20 let? Kdo horoval pro radar a cizí nezvanou vojenskou přítomnost? Ano, jedná se zřejmě o vlastizradu, ale ne ze strany pana prezidenta. Já se tážu co dělá obranné zpravodajství, co dělá státní zastupitelství, co dělá policie a soudy, když je hanoben lidem zvolený prezident a státní symboly? Co dělá pořádková policie proti těmto výtržníkům? Dovede si někdo představit, že by fakáč plaval na Temži na protest proti královně, dovede si někdo představit, že by někdo lezl na střechu bílé chatrče nandavat trencle? Jak by dopadl ve vzorech demokracie?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s Vámi.
      Všechny tyto akce co uvádíte,včetně "Drahoše",včetně našich "umělců",včetně podávání žalob na presidenta za "vlastizradu".......atd.má jednoho jediného režiséra.Jsou to naši přátelé,kteří s námi ,podle projevu jejich zástupce v našem parlamentu,chtějí být s námi dalších sto let.Potěš nás Pán BŮH.

      Vymazat
    2. Taky bych řekl, že za tou strigou je Kolář a spol. A Drahoš už nasazuje falešné brýle.

      Vymazat
  14. Havlokavarna , neni ta pani Nemcova krapet ovata ? Nebot ta .ica jiz nevi co roupama delat!!

    OdpovědětVymazat
  15. Komentářík MUDr. Davida k danému článku pana Bati je, naprosto korektně, zcela oprávněný. I když s panem Baťou ve všech jeho článcích co do smyslu a orientace souhlasím, nijak mi nemůže uniknout rozvláčnost a cosi jako zaťatost, daná jednak neotřesitelným přesvědčením, možná i pocitem bezmoci ... Výsledkem je to, co jsme četli – opakování notoriet s argumentací za každou cenu z jakéhokoli, až nepodstatného detailu.
    I když je to už v předchozím zmíněno – diskutovaná, dnes už trapná občanka Němcová snad ani nikdy nebyla knihovnicí, ale po nějaký čas, řečeno pěkně česky, byla knihkupkyní! Knihkupcem se rozumíval živnostník provozující obchod s knihami. Nikoli tedy pouhý prodavač v takovém obchodu, ani skutečně významný podnikatel v daném oboru.

    OdpovědětVymazat
  16. Vykašlete se na tu starku, v hlubokém popřechodu. Místo testosteronu je nabitá jedem a zášti.
    Čím víc se bude vztekat, tím dřív ji jebne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro 29.3. 18"43 S tím jedem máte pravdu. Kdyby ji uštkla zmije tak zdechne - ta zmije.

      Vymazat
  17. Poslal bych ji do kamenolomu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lépe asi do Indie. Tam by ji mohli mít za posvátnou. Ať si to užije. Přejte jí to.

      P.S. Nevíte někdo jak dlouho byla za bolševika členkou SČSP (pro mladší Svaz Československo Sovětského Přátelství)?

      Vymazat
  18. Článek p. Bati i všechny komentáře jsem poctivě přečetl. Mám-li to numericky shrnout, výsledek obou protipolných stanovisek je cca fifty-fifty. Nebyl to ztracený čas, proto články na NR čteme a srovnáváme svá stanoviska s ostatními.
    Za velmi inspirující považuji komentář v 16:02. Díky jemu i všem ostatním. A.Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, komentář 16:02 je výstižný, směřuje k jádru věci!

      Vymazat
  19. Souhlas 16.02, jen režie akcí je hromotlucká a výkon herečky v hlavní roli nedosahuje Oskara, ale navrhuji zvláštní cenu tzv"politická biomasa".

    OdpovědětVymazat
  20. Pro 22"58 Miroslava Němcová prý jako studentka nabízela profesorům sex a kradla rohlíky, píše novinář
    Autor: Redakce | Publikováno: 26.8.2013 | Rubrika: ShortNews
    nemcova

    Miroslava Němcová údajně jako studentka prý podle svědků nabízela učitelům sex a později kradla v samoobsluze rohlíky. Uvádí to server TOP.

    "Němcové a spol. už ale téměř nikdo nevěří, o její osobní integritě pak panují velké pochybnosti. Dosud nevyvrátila ani informace o důvodech jejího vyloučení z gymnázia. Pokoušela se dle svědků špatný prospěch vylepšovat nabídkami sexu profesorům, byla však přistižena a vyloučena. Pak začala studovat zemědělskou školu po jejímž dokončení nastoupila na 20 let do statistického úřadu jako ´odborná refrentka´. Zde bojovala proti režimu krádeží rohlíků a možná i jinak," napsal server TOP.

    "Jak již TOP Týdeník Občanské Právo informoval, dle věrohodných informací z kvalitních zdrojů byla totiž Němcová při středoškolském studiu nejen líná a poněkud pomalejší, ale vypomáhala si i nabízením sexu profesorům oplátkou za lepší známky, byla však i při této aktivitě neúspěšná, přistižená a vyloučená z gymnázia. Pak nastoupila na zemědělskou školu po jejímž absolvování nastoupila na 20 let do statistického úřadu jako "odborná referentka". Jakou přidanou hodnotu může straně a veřejnosti přinést, naznačila později ve sněmovně jak zapůjčením svého služebního vozu i s kartou na benzín synovi, tak drobnou krádeží v samoobsluze. S jídlem však roste chuť, takže pokud ji strana a voliči dají důvěru, jistě naváže na "slavné tradice" Mirka Topolánka a Petra Nečase v čele ODS a vlády," píše server zase jinde.

    OdpovědětVymazat