Reklama

.

.

sobota 3. března 2018

P..C.Roberts: Putinův projev o stavu Ruské federace


3. 3. 2018      PaulCraigRoberts
Dvouhodinový páteční projev prezidenta Putina, do něhož byla zapojena i videoprojekce nových druhů ruských nukleárních zbraní, prokázal, že v této oblasti získalo Rusko náskok jak před USA, tak i před jeho vazalskými státy v NATO. A to náskok natolik pozoruhodný, že v jeho světle přestává být samozřejmé hovořit o USA i nadále jako o supervelmoci. Přičemž nelze současně pochybovat o tom, že kdyby takový náskok měli šílení neokonzervativci ve Washingtonu, nebyla by už dnes nukleární světová válka pouhou možností.


Putin však prohlásil, že Rusko nemá žádné územní ambice, nemá žádné ambice hegemonistické a nemá též zájem napadnout kteroukoli jinou zemi. Nové zbraně charakterizoval jako vynucenou reakci na vytrvalé odmítání Západu přijmout mír a spolupráci s Ruskem, namísto toho, aby jeho území obkličoval dalšími a dalšími vojenskými základnami či systémy protiraketové obrany NATO.

Putin řekl: Máme zájem o normální konstruktivní spolupráci se Spojenými státy i Evropskou unií a očekáváme, že zdravý rozum nakonec převáží a že naši partneři z možných řešení vyberou to, které bude založeno na zásadě jednání rovného s rovnými...Naše politika nebude nikdy založena na aspiracích po výjimečnosti. Hájíme vlastní zájmy a respektujeme zájmy zemí jiných.

Putin vzkázal Washingtonu, že jeho snaha s dopomocí sankcí i propagandy izolovat Rusko a stále rostoucím vojenským obkličováním Ruska eliminovat jeho schopnost se bránit, neuspěla. Nové ruské zbraně učinily dosavadní přístup USA a NATO k Rusku „ z vojenského hlediska neefektivnim.“ A sankce, zaměřené na omezení ruského rozvoje, včetně sféry vojenské, „ nezafungovaly“.

Nedokázali prostě potlačit Rusko a bylo by zapotřebí, aby si tohle uvědomili. „Přestaňte s rozkymácením člunu, ve kterém všichni sedíme.“ A přijde Západ kdy k rozumu? Anebo bude i nadále zabředávat do svých dluhů a přetěžován naddimenzovaným a neefektivním vojenským průmyslem bude stále víc zintenzivňovat Studenou válku, jež Washington znovu vzkřisil k životu?

Tolik tedy Putin, k čemuž bych rád přičinil těchto pár vlastních poznámek:

Nemám za to, že Západ kdy dojde dojde k rozumu, či že si kdy pravý stav věcí uvědomí. Washington je totiž „americkou výjimečností“ zcela pohlcen a extrémní arogance „nepostradatelné země“ ovlivňuje všechno. Nu a Evropané ? Ti byli Washingtonem koupeni a jsou jím nyní placeni.

Věřím tomu, že Putin vzdor tomu bude dál doufat, že vůdci evropští snad nakonec přece jen pochopí marnost snah zastrašit Rusko a přestanou washingtonskou rusofobii, vedoucí k válce, podporovat. A dovedu si též představit, jak hluboce musel být ruský prezident zklamán, když britský ministr zahraničí Williamson v odpověď na jeho výzvu ke spolupráci obvinil Rusko z toho, že „si vybralo cestu eskalací a provokace“.

Dovolil bych si odhadnout, že neokonzervativci budou nyní hrát na to, aby v očích veřejnosti Putinem oznámenou ruskou brannou schopnost spíš podcenili, protože nebudou ochotni přijmout byťi jen pomyšlení na to, že by jakékoli omezení americké nadvlády nad světem mohlo vůbec existovat. Avšak na straně druhé bude vojenskobezpečnostní komplex ruskou převahu ještě nafukovat, aby tak nafouknout mohl i své požadavky na zvýšení už stávajícího obřího vojenského rozpočtu.

Ruská vláda po svých smutných zkušenostech s washingtonským odmítáním brát zájmy Ruska v potaz, nejspíš usoudila, že důvodem tohoto postoje může být americká víra, že dalším tlakem bude možno Rusko k přijetí americké vedoucí role přece jen přimět. Nu a aby tuto washingtonskou iluzi rozbili, rozhodli se Rusové o své obranné schopnosti otevřeně promluvit.

Putin totiž ve svém projevu řekl: „Nikdo s námi nechtěl mluvit. Nikdo nám nechtěl naslouchat. Takže nás poslouchejte nyní.“

Putin ovšem zdůraznil, že nukleární zbraně Ruska jsou omezeny jen na obranu a nejsou tedy určeny pro útok, ovšem s tím, že jakýkoli útok na Rusko či jeho spojence se dočká odpovědi „se všemi doprovodnými následky“. A když vyjasnil, že západní politická hegemonie a zastrašování je slepou uličkou, pozvedl znovu olivovou ratolest: „Pracujme na vyřešení světových problémů společně!“

Možná se ve svém dalším projevu obrátí prezident Putin přímo k Evropanům a zeptá se jich, jak moc jim nepřátelský postoj Washingtonu vůči Rusku prospívá. Jestliže totiž požár války skutečně vzplane, jak mohou země hostící americké antitibalistické rakety, americké nukleární zbraně a americké vojenské základny očekávat, že zkáze uniknou?

Bez NATO a tudíž i bez svých předsunutých základen v Evropě i jinde ve světě nemá Washington šanci vehnat svět do války. Neoodiskutovatelným faktem tedy je, že překážkou na cestě k míru je NATO.

Vybral a přeložil Lubomír Man

28 komentářů :

  1. at zije Trump a jeho rodina hercegovina

    OdpovědětVymazat
  2. Ať žije Putin a opět obhájí prezidentský mandát.

    OdpovědětVymazat
  3. Až na to, že nový britský ministr Williamson je ministrem obrany (za několik týdnů ve funkci už ukázal světu, že je hysterický jako stará babka a čeká jen na útoky Moskvy), dá se souhlasit se vším.

    OdpovědětVymazat
  4. Craig Roberts napsal, že NATO stojí v cestě míru. Ta druhá strana řekne, že Rusko usiluje o zrušení NATO, aby ovládlo svět. To zapadá do podobné argumentace jako soukromé zdravotnictví je lepší než státní. Na první pohled ta argumentace se zdá pravdivá. Je to tak zvaná polopravda. Jinak vše záleží na informovanosti obou valčících. Filmy s J. C. van Damme anebo St. Seagalem - souboj dopadá katastrofálně pro neinformované, špatně připravené a namyšlené jedince. Doufejme, že to nebude případ Emeriky. Ostatně ale nebyl to případ Hitlera? První uspěchy ho zaslepily. O válce s Ruskem začal snit hned po neuspěchu dobýt Britanii.
    A ještě bych nakonec napsal. Nedávno kdosi psal o těch vychvalovaných ruských letadlech /asi označené Su35 - Syrie/- myslím komentátor - že nestojí za nic. Možná by bylo dobré, kdybychom uslyšeli jeho expertizu na nové ruské zbraně.
    Zde stojím před pro mně nepochopitelným fenoménem, jak muže země, která podle všech informací je relativně dosti zaostala - není to tak dávno kdy HDP Ruska a Italie bylo prý stejné /ekonomii vůbec nerozumím/ - může mít tak skvělé zbraně? Doufám, že nejsme ve stejné kategorii jevů jak případ předválečného Polska - Nedáme ani knoflík. Výsledek známe - 4 týdny války s fašistickým Neměckem. To jsem napsal jen z důvodů, že si myslím, že rozumný člověk pochybuje o všem, co vidí a slyší. Svět /ten dnešní je kapitalistický/ je bohužel plný lhářů a zlodějů. Tím jsem nechtěl říci, že Putin je lhář a že mu nefandím. Dále si vemte to, že pokud by se přátelé války na obou stranách Atlantiku dáli skutečně dohromady, tak Rusko nemá šanci - v klasických zbraních zcela určitě. Jak to je s tím čínským spojenectvím jsem zatím zde na Nové republice nic konkrétního nečetl. Ty atomové zbraně tak si člověk nakonec myslí, zazní to dosti nevhodně, jsou pro svět požehnáním. Snad. Prozatím. Kdyby nebyly, tak ta válka již je dávno tady. Jo, a ještě jedno. Nikdo celkem neví, že Emeričané - Herr Rotschild - sponzorovali Hitlera, čili bez jejich finanční podpory by nebylo druhé světové války. Z půjčených peněz Hitler vybudoval skvělý Wehrmacht a paradoxně německé zbraně potom zabíjely emerické vojáky na plažích Normandie /nevypovídá to o zrůdné podstatě kapitalismu vše?/. Zřízení, které vyzbrojilo Adolfa Hitlera je zde stále a to v ještě horší formě, protože za Roosvelta jsme v Emerice měli státní kapitalismus a teď je tam neokonservativismus - viz zmínka o tom i v tomto článku. Je s podivem, že se o tom vůbec nemluví, nikdo to neví. V USSA jsou u moci stále stejně smyšlející lidi, jako tomu bylo před druhou světovou válkou. Ještě jsem neviděl nikde debatu na veřejnosti, že by s těmito myšlenkami někdo vyrukoval.
    Rotschild a jeho lidé museli vědět, kde povedou půjčky peněz Hitlerovi. Vzpomeňte si jen na film Cabaret, produkce USA, který je starý myslím 40 let, jak přesvědčivě režiser, 30 let po válce v závěru filmu dokázal vykreslit u té písně, kterou zpívá mladík z Hitlerjugend cestu, kterou kráčí fašistické Německo. Je nemyslitelné, aby Rotschild nevěděl, kde povede půjčka jeho peněz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 0:02 Celkem s vámi souhlasím až na to, že by Rusko nemělo v konvenčí válce šanci. To by možná platilo při způsobu válčení jako v 2.SV. Ale doba je jiná. Při dnešní úrovni PVO ztratila letecká převaha smysl. Rozhodující by byla hustota a citlivost infrastruktury při možnosti ničení klíčových bodů raketami. Dnes by se neválčilo tanky a v zákopech, ale ničením dopravní, energetické a výrobní infrastruktury přesnými údery na dálku. Žádná armáda nedokáže bojovat bez výroby a zásobování. Při dnešním družicovém průzkumu se ví o každém prdu, o každé vojenské a zásobovací koloně. A v tom má Rusko vzhledem ke své rozloze obrovskou výhodu, zvláště proti Evropě. Všimněte si nových zbraní Ruska. Křižující inteligentní rakety s neomezeným doletem, automatická robotická torpéda s neomezeným dosahem, nechytatelný Kinžal. Tomu by se žádné lodní zásobovací konvoje z USA neubránily. Takže pochybuji, že by se cizí armády vůbec dostaly na území Ruska. Válčilo by se především ničením výroby, dopravy a základen. Takže Bůh nás chraň od základen a vojenské výroby na našem území.

      Vymazat
    2. 3:09: Souhlas. Autor O:02.

      Vymazat
    3. Projevy jsou projevy a realita je realita! -
      https://www.youtube.com/watch?v=WGGuRN9iV4s

      Vymazat
    4. Anonymní4. března 2018 8:39 nabízí youtube:
      Что будет после выборов 2018? Планы властей, о которых не говорит телевизор
      Samé pesimistické nabídky, jenže o růstu zásoby zlata ve státním vlastnictví se píše zase jinde.

      Vymazat
    5. Situace okolo obou světových válek byla daleko tristknější než uvádí anonym z 0:02.
      Prapůvod moderních válek je židovské "rovnost, volnost, bratrství", na kterážto hesla naskočili mladí frantíci roku 1789 (pád prázdné bastily), aby již roku 1792 se jejich hlavy ocitaly v koších pod gilotinami na každém náměstí. Tristkní situaci zachránil GP výrobou budoucího císaře nějakého napoleona bonaparta z korziky (do té doby bezvýznamného poručíka dělostřelectva). Ten se pasoval sám na císaře, když vyrval korunu římskou z rukou papeže a tím veřejně ponížil klérus. Po prohrané válce v Rusku, kam jej poslal rošild (a zaplatil tažení, aby na tom u Waterloo vyhrál na London burze celou anglii s královnou) a ten se pak přesunul na wosstrít a čekal. Dočkal se v roce 1912, kdy rokefeler zaplatil stavbu Titaniku a nabral na něj elitu jevropských finančníků, aby je utopil v Atlantiku (jak (s)prosté). No židé z wolstrytu měli volné ruce k ovládnutí jevropy. Stačilo tajně na vánoce 1913 založit FED (fet), natisknout papírky a zaplatit anglánům rozpoutání I. světové války za pomoci HOHENHOF" (tři bratranci, anglický JIŘÍ, německý VILÉM a ruský MIKOLÁŠ). Do konečného dobytí jevropy jim hodili vidle bolševici a Lenin tzv. mírem brestlitevským (za cenu občanské války v Rusku a ztráty okrajiny a části bílé Rusi). Proto válka skončila "příměřím", podepsaným ve Versaj, coby podvodná kapitulace německa, které válku neprohrálo a na jeho území nebyl jediný nepřítel, ale díky podpisu se stalo kolonií frantíků a anglánů (t.j. židů). A protože válka nevyřešila okupaci Ruska (naopak umožnila vznik SSSR), tak se čekalo kdy bude repete. No našli debila Hitlera, vytáhli ho z kriminálu, dali mu několik miliard doláčů a liber a pomohli vybudovat nsdap a armádu a úkazali mu na východ. Svoje si zahráli i polští židé a presdant beneš. Ten podepsal již v únoru 1938 tajnou dohodu s anglány a frantíky o odstoupení pohraničí hitlerovi a mnichov září 1938 byla jenom etida pro blbce. Byl nejvyšší čas protože další vidle do ovládnutí Sibiře jim hodil Stalin, když v roce 1927 (po vraždě jeho miláčka Kirova) poslal židobolševické vedení strany do gulagu a nechal popravit největší zrádce (tuchačevskij, bronštein-trockij). Netušili, že GP bude nucen udržet Stalina za každou cenu, protože by jevropa nebyla majetkem GP, nýbrž germánů (ti měli už v I. válce roli likvidovaných idiotů a totéž v II.). Proč to píšu? Aby jsme nebyli za idioty i my Slované. Nepotřebujeme války a naše jelita je třeba odstavit od moci, než nás do ní na pokyn wolsrýtu zatáhnou. Byla by poslední na dlouhá tisíciletí (nevedla by se ani ta anšteinová klacková).
      Ďuro Trulo

      Vymazat
    6. 12:35

      Hleďme, další idiot - a užvaněný k tomu!

      Vymazat
    7. Pane Ďuro Trulo, mohl byste uvést nějaký pramen, kde získáváte informace typu, že prezident Beneš se již dlouho před Mnichovskou smlouvou se dohodl dohodl na odstoupení Sudet? Děkuji předem.

      Vymazat
    8. anonymovi 14:28!
      Pane anonyme! (pokud se vám moje oslovení nelíbí, představte se alespoň nickem).
      Zasílám Vám jeden ze zdrojů URL článku o předmnichovské aktivitě Beneše a doufám, že desítky dalších si najdete sám a po přečtení posoudíte co se vlastně tehdy stalo. Zároveň Vám skláním hlubokou poklonu, že se nesnižujte na úroveň dehonestace oponentů, což je na většině nejen alternativních vebů běžné (inu testosteron a poměřování koulí mladičkých samců homo).
      https://rcmonitor.cz/zpravy/vatikan/mnichovska-zrada-nebo-prazsky-krach-necasova-mise-a-rozpad-ceskoslovenska-v-roce-1938/3237
      Děkuji za Váš zájem a těším se na diskusi s Vámi (bude zajisté o něčem a obohacující).
      Ďuro Trulo alias Somárik Sprostučký

      Vymazat
    9. Anonymní4. března 2018 8:39
      Přesná čísla v projevu jsou realita a štvavé kecy na Youtube jsou jen štvavé kecy na Youtube. Takové lži neříká ani ČT a to je co říct.

      Vymazat
  5. Chtěl bych zchladit vaše nadšení pro Kurdy, prvně si odpovězme na otázku, kdo vlastně vytvořil ISIL, kdo jim dodával zbraně, kdo je zrekrutoval a kdo jim platil žold. Jistě chápete, že si nějaký vesničan z Dagestánu a nebo Uzbekistanu neplatil letenku do Turecka ze svých našetřených peněz a flintu ze svých peněz, a uniformu atd. Ano, platily je zejména USA, SA a Katar s přispěním Turecka. Tak naši milí Kurdové bojovali se zbraněmi dodanými USA proti ISIL, který byl vyzbrojen, vycvičen a placen zejména z USA, nepřipadá vám to paradoxní? Chápete, jak se vůbec mohli Kurdové stát spojenci s USA po porážce ISILU, když USA vyzbrojovali jejich původní hrdlořezy? Tedy, řeknu-li, že se stali spojenci USA, to znamená, že se ve stejný moment postavili proti Sýrii, se kterou bojovali od začátku na jedné frontě proti ISIL. Ta celá americká šaškárna je postavena na tom, aby se do sebe nakonec pustili Syřané a Kurdové, to já už tu říkám více než rok. Kdo je nyní z obou větší podrazák? USA a nebo Kurdové? Já bych je dal do stejného pytle, je jen otázka, kdo koho dříve podrazí, jestli USA Kurdy a nebo Kurdové USA. Turci ted´ alespoň Kurdy vedou k tomu, aby nakonec řekli, na čí straně stojí, na syrské a nebo americké? Vztahy Turecka a USA se budou nadále zhoršovat, Turecko je jedinou zemím, které se Američanům postavila a USA nedají pokoj, dokud se jim nepodaří Erdogana nějakým způsobem zlikvidovat, a to on ví, že je to válka s CIA na život a na smrt. Takže zatím vedou Kurdové zástupnou válku za USA proti Sýrii, potažmo proti Rusku, a také proti Turecku. Nejsou ti Kurdové padlí na hlavu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je zajímavé, že spousta lidí viz.výše má znalosti takových faktů a skutečností o dění a účasti mocností na Stř.Východě, jen naše média je zcela "postrádají" a prezentují nám informace typu: "zlý Rus a hodný Američan". Rovněž nás neinformují o vzniku ISIL, který jednoznačně vznikl po porážce Iráku pod dohledem USA, po likvidaci iráckých vládnoucích struktur.

      Vymazat
  6. 7:37
    Iráčtí Kurdové povstali, stejně jako Šíité, v březnu 1991 proti Saddamově vládě poté, kdy je k tomu vyzval Bush Senior. Víme, jak to dopadlo.
    Bush se vylekal, že by po rozpadu Iráku zesílil vliv Íránu a couvnul.

    OdpovědětVymazat
  7. ad 7:37: Celkem zajimavá paralela z dějin, dr. Jaskowski, moudrý Polák z youtube. Zakladatel protestantismuz prý Luther. Zajimavé, že přibije na dveřích katedrály ve Wittenbergu své téze, které následně jsou propagovány po Německu a Evropě - poměrně drahý počin - odkud měl chudý mnich na to peníze? Jinak k žádné propagaci nějakých tézi nějakého mnicha by samozřejmě nedošlo. Vlastní přičina - němečtí feudalové se chtěli zmocnit majetku katolické církve, tedy přsněji jejich část, bohužel jsem zapomněl k jaké větvi patřili. Skutečně Luter se po přibití tezí uchyluje na wartburský zámek. Rozdíl oproti Husovi, kterému nikdo ochranu neposkytl. Doporučuji toho Poláka na youtube. Mluví zajimavé věci o zdravotnictví - třeba o očkování a o polských dějinách. Dozvíte se z polských dějin, že Poláci mohli v záři 1939 válčit s Němci trochu déle, než to mělo místo. Na vině byli Britové, kterí byli stejného druhu poradci jako západní ekonomičtí poradci, především emeričtí v nedavném období našich ale i dějin celé východní Evropy. Zajimavá věc je ta, že dehonestace proradných Britů v případě polských dějin /ono stejná proradnost platí v případě Britů i pro naše dějiny/ neproběhla za časů bývalého režimu, který zapaďáky v lásce rozhodně neměl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8:14 Je známá věc, že Británie si vybírala za spojence ty, kterým chtěla uškodit tím, že jim "pomáhala". Rusové, Srbové, Češi, Poláci a možná další. Kupodivu všechno Slované..

      Vymazat
  8. OSKAR KREJČÍ:

    http://casopisargument.cz/2018/03/04/co-rekl-putin/

    OdpovědětVymazat
  9. "Dobré ráno Vietname"
    Jak je vidět, Amici se v ničem nepoučili, jenom v tom, že nadále budou zbrojit, aby jejich zbrojní firmy měly co největší zisky, které jsou dlážděné krví všech na které padají Havloidní, humanitární, mírové bomby. Putin něco řek a oni už vydávají miliardy na kosmické radary? To je ta Anglosaská kultura tak blbá? To jim nestačí, že udělali Majdan na Ukrajině, teď jí máme všichni na krku, posíláme tam miliardy z naších peněz, zbrojíme 2 HDP, někdo i víc, výsledek nikde, jenom další mrtvoly? Když někdo neví o čem to je měl by se podívat na druhý program České televize, kde dávají "Apokalypsa první světová válka". Kvůli čemu tam zahynulo 30 milionů lidí a následně v druhé světové sedmdesát milionů lidí? Po druhé světové, další války a další miliony lidí mrtvých, bez žádného zdůvodnění? NATO páchá válečné zločiny zabíjením civilistů a naše vláda bude křičet, že nikdy nevystoupíme z NATO?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:40 Vašnosti, to bude asi tím, že to není naše vláda.

      Vymazat
  10. Ušáci jsou v kopru, ale Kurdové jsou skvělí a odvážní bojovníci a tak Ušáci budou bojovat do posledního Kurda. Až se do posledního ubojují, je jich několik desítek miliónů, tak nastoupí jiní blbci z NATO, třeba Ukrajinci, Poláci, Rumuni, Bulhaři... prostě blbců na výběr je dost. Až se do posledního ubojují, odhodí je Ušáci jako použitý toaleťák. Takhle nějak si to představují Ušáci a co ti mouřeníni?

    OdpovědětVymazat
  11. Cesi uz nemaji cas vystoupit z NATO, pripravte se na smrt

    OdpovědětVymazat
  12. 9:03
    Ty půjdeš první,dobytku uASSackej!

    OdpovědětVymazat
  13. Putin by se mohl stát člověkem budoucnosti v případě, že by se zasloužil o urychlení žádoucího vývoje mocensko-politického uspořádání lidstva.
    Bude-li nadále přetrvávat stav, kdy se znepřátelené velmoci intenzivně věnují výzkumu a vývoji nových zbraní a zbraňových systémů, potom lze očekávat , že války brzo povedou proti sobě dálkově ovládané zbraně a automaty. Tento výzkum a vývoj zbraní a zbraňových systémů nic nemění na tom, že všechny války jsou odsouzeníhodné. To, že se na planetě nepřetržitě vedou války, je většinově považováno jako něco normálního a přirozeného. Je načase tuto skutečnost pokud možno co nejdříve změnit. Z hlediska žádoucího vývoje mocensko-politického uspořádání světa je projekt EU krok správným směrem. Díky existenci EU nevznikla mezi státy EU žádná válka. Je načase uvažovat o realizaci projektu globálního superstátu, který zabrání vzniku války na celém světě. Jedna možná cesta vzniku Globální federace všech států světa je uvedena v článku: SOUČASNOST A BUDOUCNOST LIDSTVA - http://miloslav7.blogspot.cz/2017/12/soucasnost-budoucnost-lidstva.html Nastolení Globální federace lze realizovat například tak, že si všechny pokrokové politické strany ve všech státech světa přidají do svých politických programů záměr popsaný v uvedeném článku: SOUČASNOST A BUDOUCNOST LIDSTVA, načež tyto strany ve vzájemné spolupráci globálně zrealizují své politické programy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vida, spasitel ("jedna možná cesta...") se nám probudil ze zimního spánku?
      Až si "všechny pokrokové politické strany ve všech státech světa přidají do svých politických programů" jeho myšlenky - bude dobře!
      Něco jako Aliance Národních Sil ve formátu "one-man-show".

      Vymazat
    2. Pane Miloslave! Velmi správně vysvětlujete, že války jsou zločin proti člověku (schválně neříkám lidstvu, protože mezi lidmi je i mnoho nelidí - biozombí). Přesně vysvětlujete, že to není o nástrojích (technice, zbraních, zdrojích), ale o lidech a vládcích. Vládcové, vládnoucí zpoza opony pomocí židoinglišských marionet (babylonský pyramidální projekt davo - elitářské společnosti) vládnout pomocí válek (cizí rukou) nepřestanou a ovládaní gojimové si své rabství (neplést s rabínstvím) ani neuvědomují. A ikdyby si to začali uvědomovat tak se jim vnutí mejdan, stěhování národů, výměna božstev a jede se dál. Prosím Vás snažně. Pošlete do diskuse reálný návrh jak tuto situaci vyřešit a z gojimů vychovat opět lidi (mojžíšových 42 let sinaje už stačit nebude). Budu prvním zájemcem o polidštění až navěky amen!
      Ďuro Trulo

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat