Reklama

.

.

úterý 6. března 2018

Poslanec Zdeněk Ondráček odstoupil z funkce šéfa komise pro GIBS. Co to ukazuje a co je za tím???

Oldřich Rambousek
6.3. 2018   Rukojmí
Tedy vážení-jestli tyto události občan nepochopí, tak jsme na tom už hodně špatně. To, že v naší zemi demokracie neexistuje je veřejné tajemství. To, že na tom nejsme vůbec lépe než Slovensko s propojením politické sféry se sférou zločineckou a kriminální je taktéž jasné a je to v první řadě na pravé straně politického spektra. Vrchol všeho a popření elementární slušnosti je však přístup pravice ke zcela legitimní a demokratické volbě poslance Ondráčka do čela komise pro kontrolu GIBS a její nerespektování.
Pravice v čele se špínou jakou je ODS, TOP, Starosty a ulhanými lidovci spustili doslova mediální lynč poslance Ondráčka, který vyústil téměř ve skutečný lynč, protože poslanci Ondráčkovi bylo vyhrožováno i způsobem, že pana poslance vynesou zadním východem ze sněmovny. Ano tak to je. Musím smutně konstatovat, že pravice se bojí a její strach je takový, že je ochotna se snížit ke všemu.

Dost možná i k vraždě člověka jako se tomu stalo na Slovensku. Pravice se jala dokonce organizovat veřejné protesty proti panu Ondráčkovi, který se však nedopustil ničeho protizákonného na rozdíl od politických es naší vznešené pravice. Ta národ okrádá a veřejně mu lže. viz: církevní restituce, pachtování se se sudetoněmeckým landsmanšaftem a panem Posseltem-tedy pohrobky nacistů, privatizace atd. Ony nestačí kauzy Nečas, Bakala, Kožený a další???? To stálo občany stovky miliard z jejich peněz.

To, co se stalo je ostudou naší země, ostudou nás všech!!! Právě nyní by se měl Český národ vzepřít a říci DOST!!!! Právě nyní je správný čas vyjít do ulic a začít bojovat za pravdu a také za sebe a naši budoucnost.

Tento text, který jsem napsal není v žádném případě podporou KSČM!!!! Je to text, který má podpořit pro mě slušného kluka kterého znám již několik let a vážím si ho. Kluka, který v životě neudělal nic špatného a vždy pracoval pro republiku a to prosím bez toho, aby převlékal kabáty jako např Kalousek, Štětina, Schwarzenberg, Pospíšil a další. Vždy zůstal věren tomu svému a ze své cesty neuhnul. To vše říkám i přes to, že ne vždy mohu souhlasit ve věcech politických s jeho otcem a bratrem.

Pravice má nyní plnou hubu demokracie, ale z jejich úst nepadá nic jiného, než smrdutá lejna. Je špiněním demokracie, když si o ní dovolí hovořit lidé jako Stanjura, Kalousek, Bělobrádek, Fiala, Udženija, Gazdík a jiní vyčůránci, kteří ani nevědí, co demokracie obnáší. A jestli je ukázkou pravicové demokracie to, že je poslanci vyhrožováno veřejným lynčem, organizováním protestů proti jeho osobě, vyhrožováním jeho rodině a dětem-to hovoří samo za sebe.

Závěrem ještě tolik. Je vidět, že pan Babiš chce hodně vládnout a o nic jiného mu nejde. Pro svůj byznys obětuje kohokoliv a je mu lhostejné i to, že člověk prošel zcela legitimním způsobem zvolení. Pane Babiši-projevil jste se jako zbabělec a prospěchář-ubohý kupčík.

Tak, co-vyjdem do ulic??? V pátek na 14 hodinu v Praze a zablokovat všechny páteřní tahy i se železnicí? Ať pomatení Pražáci pocítí, že s venkovem se orat nebude. Už máme dost té Pražské špíny.

81 komentářů :

  1. https://www.psp.cz/eknih/2017ps/stenprot/007schuz/s007155.htm

    Poslanec Zdeněk Ondráček: Děkuji, pane předsedo. Vážené členové vlády, vážené kolegyně a kolegové, dovolte, abych vás seznámil se stanoviskem klubu, ale zároveň také stanoviskem svým, a zároveň abych částečně i reagoval na některé - správné slovo teď nemohu najít - výlevy z pravé části tohoto politického spektra.

    Chtěl bych říci - a já myslím, že situaci popsal velice dobře pan předseda Faltýnek - 12. 12. jste rozhodli hlasováním 173 ze 181 o složení komise na kontrolu Generální inspekce bezpečnostních sborů. To, že má být tato komise na základě dohod politických stran přidělena KSČM, jste také věděli, byť jste zmínil, pane předsedo Stanjuro prostřednictvím pana předsedajícího, jak jste se nedohodli. To je ale vaše volba, vy jste z jednání odejít nemusel a mohli jste hlasovat.

    Následně zde byla tahanice dva a tři měsíce o to, jestli mám být předsedou této komise, nebo nemám být, a v pátek došlo k hlasování. Jednou se vám podařilo v minulosti jedno hlasování zpochybnit, a to na základě chyby volební komise.

    Předpokládám, že už se to opakovat nebude, ale budiž, když někdo je v koncích, tak hledá, co se dá. Vám se podařilo zpochybnit volbu. Když napodruhé se vám to nepodařilo, tak si myslíte, že jste svolali demonstrace. No, chtěl bych vám, vážení kolegové z pravé části politického spektra - já vás nazývám demokratická žumpo - říct že - (nejdřív smích, potom silné bouchání do lavic vpravo). Ano, děkuji vám za potlesk (ozývá se smích v sále).

    Chtěl bych vám říct, nebuďte tak namyšlení. Nebuďte tak namyšlení. Kdyby šlo o těch pár desítek a stovek lidí, tak se vám vysměji. Mě k mému rozhodnutí, které přednesu na konec, rozhodně nevede pár desítek či stovek nebo, jak vy nazýváte, tisíce demonstrantů, které jsou v ulicích. Mně jde o to - a pan předseda mé politické strany zmínil váš pohled na demokracii. Tak já vám řeknu, páni Gazdíkové, Feri, Rakušan, Farský prostřednictvím pana předsedajícího, že jeden ze zákonů této země, a jmenuje se zákon o právu shromažďovacím, můžete se podívat do zákona č. 84/1990, říká v § 1: jsou zakázána shromáždění v blízkosti budov Parlamentu České republiky, a to v místech vymezených v příloze 1, v příloze tohoto zákona. Příloha říká - Sněmovní ulice č. 1. Vy čtyři jmenovaní jste před dvěma měsíci chodili a tu skupinu vámi povolaných lidí jste tady podporovali. Vědomě jste porušovali zákony České republiky. Ale demokraticky nás tady budete přesvědčovat, jací vy jste demokraté. Ano, vám se demokracie hodí pouze tehdy, když potřebujete o ní mluvit a nebo si ji dát do názvu své strany nebo bloku či jiného hnutí. Takže to je vaše demokracie. Vaše podání demokracie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A vaše podání demokracie je také v tom, že před dvěma měsíci na základě vašeho demokratického jednání mně bylo z rozhodnutí vedení Poslanecké sněmovny nabídnuto, abych odsud odjel, protože vámi podporovaný dav se chystal si na mě někde počkat a lynčovat mě. Jestli mně nevěříte, můžete se zeptat vedení Poslanecké sněmovny, které mně nabídlo odjezd z této Poslanecké sněmovny. Vy, kteří tady stále dokola mluvíte o demokracii! Vy vyzýváte k tomu, aby zvolený poslanec Parlamentu České republiky byl lynčován za to, že má jiné názory než vy! Děkuji, to svědčí o vaší demokracii. (Kdosi se ozývá zprava.) Jestliže tvrdíte, že lžu a chcete na mě pokřikovat, nemáte tu slušnost, tak se přihlaste do diskuse.

      Vaše demokracie, vaše pojetí demokracie znamená to, že jsem nejenom já, ale především moje rodina, moje děti vystaveny takovému mediálnímu tlaku - a nejenom mediálnímu, i výhrůžkám, že jsem zvažoval a konzultoval s Policií České republiky poskytnutí krátkodobé ochrany. V demokratické zemi člen Parlamentu České republiky se bude dbát o své vlastní děti jenom proto, že vy jste si vymysleli modlu. OK, dělejte si, pane Bělobrádku, klidně mě můžete nejenom - (předsedající prosí o oslovování jeho prostřednictvím) - ano, omlouvám se, pane předsedo, pane poslanče Bělobrádku prostřednictvím pana předsedajícího, klidně můžete navrhnout mé odvolání nejenom z člena komise na kontrolu Generální inspekce bezpečnostních sborů, můžete také navrhnout, abych byl zbaven mandátu, abyste mně odebrali občanství, protože to je vaše demokracie ve vašem pojetí! Tak se chováte vy, demokraté!

      Takže já neodstupuji z této funkce na základě toho, že by tady bylo pár křiklounů na ulici, ale proto, že jsem vyhodnotil bezpečnostní situaci svoji a mé rodiny. Když jsem byl ve služebním poměru příslušníka Policie České republiky, čelil jsem mnoha tlakům, mnoha tlakům přicházejícím od vás, vás, které jsem vyšetřoval a které jsme vyšetřovali na protikorupční policii! Ale tenkrát jsem byl v evidenci chráněných osob a mohl jsem si svoji rodinu ochránit. Dnes bohužel tu možnost nemám a nezbývá mi nic jiného, než volit tuto formu.

      Tímto oznamuji, že rezignuji na post předsedy komise na kontrolu Generální inspekce bezpečnostních sborů. Děkuji. (Potlesk z řad KSČM, ČSSD a ANO.)

      Vymazat
    2. Samozřejmě tuto funkci a to bylo jasné hned na počátku nemůže dělat člověk který tomu rozumí,nic v minulosti neukradl a byl by nevydíratelný.Tak vymysleli to ,že kdysi mladý policista si musil projít pohotovostním plukem SNB.To že 90 procent poslanců má jiné a daleko závažnější máslo na hlavě to nikoho nezajímá.

      Vymazat
    3. Ondráček potvrdil, že je rovný chlap. Babiš se podělal a naplno odkopal.Skutečně státotvorně se chovají jen komunisté a SPD. A Zeman by už měl opustit svoji mantru o tom, že předčasné volby nikdy. teď je pro to nejvhodnější doba. Trpaslíci nemají peníze na bilboardy a lidé navíc viděli co všechno dokáží v přímém přenosu.Novými volbami by se jejich parlamentní existence vyřešila asi navždy.

      Vymazat
  2. https://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Priposejreny-Babis-a-hlupaci-v-ulicich-Pred-zpravou-ze-Ondracek-to-sam-slozil-se-rozpoutalo-peklo-Rok-89-SNB-Prekvapiva-slova-z-KSCM-526971

    „Být kolega Ondráček poslancem za kteroukoli z pidistran, srocených v menšinovém Nedemokratickém bloku, Sorosovi poskoci by mu jistě vysmolili divukrásné alibi. Například že obětí ‚totalitní zvůle‘ byl vlastně on sám. Zdeněk má ovšem charakter. A tak z něj dělají vyvrhele za to, co se děje dnes a denně i v ‚euroamerické civilizaci‘ – a často i v nepoměrně brutálnějším podání. Mnohokrát to bylo k vidění i u nás. Stačí si připomenout třeba jen zásah proti demonstraci, protestující u dějiště zasedání Světové banky počátkem století. Čím to, že nikoho netíží ´nomenklaturní´ minulost generálů, honících kariéru ve strukturách NATO? Ti už za socialismu veleli i plukům a divizím – a tedy i vojenské kontrarozvědce v jejich rámci. A co ty statisíce lidí, povražděných agresemi za ‚změnu režimu‘ – a politici i novináři, kteří to darebáctví polévali svěcenou vodou? Sám Zdeněk Ondráček je přitom jen záminka. Skutečným cílem je zvrátit výsledek voleb. Pro síly, které se o to pokouší, platí demokracie jen do chvíle, dokud je samotné neusadí na bidýlko. Pak vyvádějí jako pominuté. O to přesněji víme ‚Who Is Who‘,“ uvedl místopředseda KSČM Josef Skála.

    „Jenom podivní politici mohli být na prášky z toho, že Zdeňka Ondráčka poslanci a poslankyně zvolili do čela komise pro kontrolu GIBS. Jenom úplní hlupáci, tedy několik tisíc lidí v několika městech republiky, protestovali proti zvolení komunisty Zdeňka Ondráčka do čela komise pro kontrolu GIBS. Demonstrující ani kloudně nevěděli, jak se jmenuje, natož o co se jedná. Hysterie je přísně účelová. Příslušníka pohotovostního pluku Veřejné bezpečnosti v listopadu 1989 televize zachytila, jak se účastní protidemonstračního policejního mejdanu. No a co? Mají ti řvouni nazývající Ondráčka mlátičkou záběry, že skutečně mlátil lidi? Myslím, že by takových záběrů byla plná televize. V takovém případě bych nenapsal ani řádku. Kdyby protestující nebyli idioti, uvědomili by si, že pohotovostní pluk byl totéž co byl na vojně přijímač. Každé ucho tam šlo na výcvik. Místo, aby zemědělcům pomáhali při sklizní brambor, protože bylo sklizeno, dostal Ondráček rozkaz a šel někam do středu města. Měl malé dvě hvězdičky alias byl ucho, které bylo ve výcviku. Proto dvě hvězdičky strážmistra mají „ucha“, ti co nastoupili do policejního sboru – tehdy se tomu říkalo SNB – Sbor národní bezpečnosti,“ uvedl senátor Jaroslav Doubrava.

    „Ondráček jenom držel hubu a krok na povel jako jeho kolegové. Z vykuleného kluka, protože studoval a studoval, se stal špičkový policajt. A kdo si dovolí říci, že ne? Vždyť ten Ondráček, který ohrožuje celou zeměkouli, nejen GIBS, má řádné prověrky?! Co s tím? No, o tom se raději nebudeme zmiňovat, že? Měl v podstatě smůlu. Kdyby neposkytl rozhovor televizi, nikdo by o něm neměl tušení. Nejhorší na politické scéně z hlediska osudu jedinců ale je, že na nedůvěryhodnou personu si zadělal Babiš. Spadl na úroveň kluků z ODS nebo chaotů ze STAN. Andrej Babiš se totiž nečekaně rozhodl přidat k návrhu ODS na odvolání Ondráčka z funkce. Páteční hlasování také označil i za svou chybu. Kdyby nebyl připosejřený, pokrčil by rameny a připomenul by, že poslanci ANO jsou dospělí lidé s právem účastnit se voleb a jezdit trolejbusem. Proto se rozhodli, jak se rozhodli. Takto naopak ukázal, že je na stejné pozici jako Sobotka. Ocas mezi nohy, když na něho někdo zaštěká, a neví v tom okamžiku, co má dělat. Prostě další eurohujer, který se drží na pozici jenom díky agendě protimigrantské politiky.To není dobrá věštba pro dny budoucí. Jít s pravicovým davem v ondráčkovské módě je pro něho jako obléci si rubáš,“ dodal Doubrava.

    OdpovědětVymazat
  3. ...pane Rambousek, kam lidi ženete?? Uvědomujete si, že ti šmejdi na to čekají?? Pošlou do ulic neziskovkáře, ze zahraničí zamaskovanou Antifu a prohlásí to za svoji demonstraci a bude majdan jak vyšitý....Tady nejde o pana Ondráčka, to je uměle vytvořený problém,tady se hraje o rozbití V4, přermýšlejte http://svobodne-radio.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samo sebou, komunisti tam měli dát někoho jiného. Citlivá záležitost, i když je to nefér. Komunisti stojí za férové věci, mají právo tak jako ODS či kdo jiný. Samo sebou co férového je možno čekat od Topky, lidovců a odésáků s pirátama ... vlastně jsem chtěl říct od amíků.....

      Ondráček by tam mohl udělat hodně dobrého ...... ale bohužel, velmi citlivé momentálně.....

      ?????
      Musíme čekat jak to dopadne s dolarem .... a pádu USA ... pak se lady uvolní a pepíkovské kavárně sklapne tak jako neziskovkám

      Vymazat
    2. Ano máte pravdu, ale nechat si stále jen plivat do obličeje už také nepůjde. Je třeba, tedy více tlačit na našeho prezidenta a další nejvyšší politické představitele, aby využili svoji sílu ve sněmovně a vytvořili takové zákony, které "neziskovkáře" a "Antifu" pošlou do patřičných mezí. A komediantů v čele s "Kalouskem a spol" na svých akcích na Václaváku se báti nebudou. Karel z Plzně

      Vymazat
    3. Kdo chcete aby tlačil na "naše" nejvyšší politické představitele? Ti co je tam volili? Nenechte se vysmát. Český národ je už skoro 30 let v područí kapitálu a sám se odsoudil svými volbami "nejvyšších" politiků k trapnému konci. T

      Vymazat
    4. vždy je možno se na něco nebo někoho vymluvit a já nic , já jsem zrovna chyběl.....nebo asi jsem to přeslechl. Nebo jako?

      Vymazat
  4. Tak toto je ta skutečná a pravá tvář demokracie těch našich tzv. pravicových stran. Václav Klaus musí prožívat nedobré chvíle a asi se také velice podivovat nad chováním svých následovníků, alespoň v ODS. Ostatní 3 pidistrany, které se proplazily do sněmovny jen zvůle pár tisíců pražských ignorantů, asi bývalý prezident samozřejmě vůbec nespojuje se svým působením v nejvyšší politice. Já tento d.blok opravdu ode dneška nazývám Totalitní blok, ato jen z vrozené mírumilovnosti. Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Totalitní blok = Debilizační žumpa.

      Vymazat
    2. Pidistrany 3 co se dostali do snemovny myslim ze volby byly zfalsovane !

      Vymazat
    3. 20:27 Mám stále silnější pocit, že za snahou odstranit Ondráčka i z výboru, je něco víc, než zastydlý antikomunizmus. GIBS je přece poslední linií obrany objektivity policie. A odborník na policii Ondráček by mohl bránit ve snaze zkorumpovat i tuto poslední linii. Určitě je pohodlnější, když předseda a členové výboru pro kontrolu GIBS budou samí diletanti.

      Vymazat
    4. Václav Klaus prožívá šťastné chvíle, jelikož se naplnilo jeho úsilí o návrat ke kapitalismu. A to v plné parádě, tak jak to vyplývá z jeho podstaty. T

      Vymazat
    5. 21:42
      ano to je ten pravý důvod!!!!!!

      Vymazat
    6. Vše je zakódováno v tom proč a pro koho GIBS vznikl!!!!!!Pátrejte!!!Vznikl z popudu ODS jako protiváha tomu,že byl Lessy jmenován do funkce policejního prezidenta!A opět u všeho byl Kalousek a jeho výhružky že odstíhá vyšetřovatele kauzy letadélek Cassa -viz madam Parkanová ........Černochová.....její hoblík Červíček,co se stal následně policejním ředitelem ,hodnosti na výjimky ,potom hned generálem...asi dobře hobloval!HNUS,HNUS,HNUS,z lejna ODS a všech těch zločineckých šmudlů z KDU-ČSL,TOP 09 a tzv.Starostů(výmysl Kalouska aby uspěl ve volbách do Sněmovny),TOTALITNÍ TLUPA!

      Pavel Beran

      Vymazat
  5. Ať žije Majdan! Všichni dementi do ulic, potom nastoupí Kalousek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kalousek nastoupí do chládku i s šišlavým dědkem

      Vymazat
    2. 20:32
      Ty asi nemyslí K jako kalousek ale K jako kulomety.

      Vymazat
  6. Ano to je ta "pravá demokracie" našich největších demokratů.
    NEUVĚŘITELNÉ POKRYTECTVÍ:
    V Praze se objevil bilbord,je na něm Schwarcenberg a nápis: ZACHRAŇME MASARYKOVU DEMOKRACII
    7.března 2018
    Je to zřejmě k výročí narození TGM
    Masaryk se musí točit v hrobě jako vrtule.

    OdpovědětVymazat
  7. O Babišovi jsem nikdy nějak zvlášť dobré mínění neměl, ale že je to až tak prachsprostá podělaná svině, to by mě opravdu nikdy nenapadlo. To už má větší úctu Kalousek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kraďousek a úcta k němu? je ještě podělanější.

      Vymazat
  8. Nanečisto si to vyzkoušeli před lety v Českých Budějovicích. Tehdy byla za starostku zvolena učitelka ZŠ a členka KSČM. Zfanatizovaní studenti gymnasia vedeni jedním z učitelů organizovali před jejím domem tak dlouho hlučné demonstrace a slovně ji napadali až odstoupila. Dnes odstupuje poslanec a bývalý člen Pohotovostního pluku SNB. Údajná mlátička. A co mlátičky co zmlátili, opět v Budějovicích při proticikánských demonstracích, vozíčkáře? Pokud jsem pochopil, Ondráček zůstal u Policie ČR i po roce 1989, tedy tehdejší akční výbor neshledal na jeho činnosti nic závadného. A že se tehdejší akční výbory činily. Janus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejen zůstal, ale vystudoval policejní akademii, získal proverku NBÚ na přísně tajné a byl vyšetřovatelem Útvaru pro vyšetřování organizovaného zločinu. Při tom vystudoval ped.fakultu, získal Mrg. a následně v r.2011 na univerzitě Olomouc získal doktorát. Takže do čela GIBS nemohl být zvolen kvalitnější kandidát. Nejenom znalý práce policie, ale i myslící. Jenom, bohužel, vadil našim demokradům.
      Ivana

      Vymazat
  9. Jsou prostě všude:
    http://www.protiproud.cz/politika/3663-vsehoschopny-tvrdik-jak-genius-prumernosti-zmaril-cinske-investice-a-zostudil-prezidenta-zemana-kdo-je-tajemny-zatceny-pan-jie-jak-se-stat-bez-penez-bohacem-klam-cynismus-a-dezinformace-mame-jeste-sanci.htm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o Tvrdíkovi je zbytečné mluvit, je to nebezpečný hlupák a svojí blbostí dělá jen další problémy

      Vymazat
  10. Vážené sestry a bratři a přítelkyně a přátelé. Já nevím jak se všichni Vy pajduláci sroceni v těch "demogratyckých" stranách titulujete. Aby bylo zcela jasno, dáváte nám najevo, že každý kdo tu Vaši demokracii nechápe, s tím se dokážete vypořádat tak nějak po demokraticku, že? Nikomu nechci upírat, aby svobodně a skutečně demokraticky vyjádřil svůj názor a svůj postoj k čemukoliv, ale Vaše vyjadřování Vašich názorů a postojů už nemá daleko k obyčejnému lynči a dehonestování. Jsem už ve věku, kdy jsem ledasco zažil a prožil a proto vím, že žádný strom neroste do nebe, ani ten Váš demokratický. Vás, nevážení představitelé Vaší demokracie, jednou ten moloch sežere. Tím jsem si naprosto jistý a když se jednou se strachem a hrůzou budete ptát, proč právě teď a proč právě Vás, tak Vám odpovídám již nyní. Protože jste toho molocha stvořili, k nepříčetnosti vychovali a sami z klece vypustili, tak si to potom hezky užijte. František

    OdpovědětVymazat
  11. Dost možná se teď Babiš připravil o hodně hlasů.
    Lidi naštval zbabělostí a převlékáním kabátu.

    OdpovědětVymazat
  12. Pane Ondráček nic si z toho nedělejte , děcka vám odrostou a my vás zvolíme za prezidenta . Otev byl komunista měli jsme velké rozepře . Dnes vydím v tomto Sorosově bordelu že musí být pořádek . Pidistrany tu organizují majdan , oblbují mladé . Na Slovensku tiež . Takže hlavu vzhůru . Horší to bude s Babišem strací podporu vlády .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Babiš je bábovka nebo koblížek . Nic se nenaučil od Zemana a od Tomia , je to zatím podnikatel .

      Vymazat
    2. 21:37
      O Tomiovi říkají hlupáci, že je populista a xenofob. Ale Babiš je připosranec a bohužel miliardář. Ale ty miliardy z něj neudělají člověka.

      Vymazat
    3. Ještě musím na Tomia Okamuru prásknout něco,že v mládí trhal mouchám nožičky. Ať s tím něco PS udělá. Nejlepší by bylo zasedání v sobotu, aby to nenarušilo běh zasedání.

      Vymazat
  13. ...je nebezpečné chtít poctivou kontrolu nad tajnými službami...asi je hodně co tajit.
    Pan Babiš má natolik dostatek peněz a medií
    že mohl levou zadní zorganizovat
    protestní akci na podporu svou i pana Ondráčka.*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. GIBS není žádná tajná služba. Je tristní, že v minulém funkčním období byl Ondráček členem výboru pro kontrolu TAJNÝCH služeb a nikomu z těch haj.lů to nevadilo. Teď je ovšem třeba zabránit dohodě Babiše s komunisty, tak se Ondráček hodí jako záminka.

      Vymazat
    2. CO JE NÁPLNÍ INSTITUCE

      Úkoly inspekce jsou vymezeny zákonem o Generální inspekci bezpečnostních sborů č. 341/2011Sb. Hlavním předmětem činnosti je vyhledávat, odhalovat a vyšetřovat skutečnosti nasvědčující tomu, že byl spáchán trestný čin, jehož pachatelem je příslušník Policie České republiky, celník, příslušník Vězeňské služby, příslušník inspekce anebo zaměstnanci těchto útvarů. Inspekce také provádí zkoušku spolehlivosti vůči protiprávnímu jednání uvedených příslušníků a zaměstnanců. Navrhuje proti takové činnosti opatření a vydává metodická doporučení pro činnost jednotlivých bezpečnostních sborů.
      ...není, ovšem ruka ruku ...*

      Vymazat
  14. Milý pane Ondrácku ,nenavistni majdaniste u nas zvedaji hlavy .Demokracie jen pro nekoho .Lež má u nás dlouhe nohy.Podvod a kradeni jsou nyni ve státním znaku .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naopak má krátké nohy a díky tomu dobrou stabilitu...Další už platí...

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  15. Mne nepřekvapuje pokrytectví a cynismus pidistran, to aby se zpátky dostaly ke korytům je jim nade všechno. Nejvíc ze všeho mi vadí ta jejich hroší kůže z které steče jakákoliv špína a ještě mají tu drzost lhát přímo před národem do kamer protože nic neorganizovali za nic nemohou. Prostě hnus. A přesto a možná právě proto znova zopakuji již několikrát zde použitý citát. "Všechno se děje tím nejlepším způsobem, v souladu s reálnou mravností a etikou všech účastníků procesu". Vím, že to jsou úžasně moudrá slova a že dojdou naplnění ať se to někomu líbí nebo ne.

    OdpovědětVymazat
  16. Kdo vyhral volby ? Kalouskovo bratrstvo kočičí pracky !

    OdpovědětVymazat
  17. Demokratická žumpa se nechce smířit s tím, jak dopadli u voleb do PS a volby hlavy státu.
    Babiš lavíruje a chce, aby byl u moci i tehdy, když své potenciální tolerující zradí! Myslím, že tolerance není na místě a pojďme do nových voleb do PS. Tam sice ANO získá nad 30% hlasů a k moci se dostane snadněji a pak se alespoň v plné nahotě ukáží jak to mysli s lidmi v této zemi.

    OdpovědětVymazat
  18. Rudá žumpa se snaží protlačit do řídicích postů, ale nemá na to sílu. Ukázal to jak výsledek parlamentních voleb u komunistů, tak i ochota občanů jít teď na náměstí protestovat. A autor tohoto článku Rambousek se může stavět na hlavu, ale lidi do ulic demonstrovat on nenabere!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 22:26
      jsi blb...ty žumpo

      Vymazat
    2. 22:26 Modrá žumpa nemá ve sněmovně sílu, aby se demokraticky dostala do vedoucích postů. Tak vychnala do ulic pištící krysy z kdejakého kanálu.

      Vymazat
  19. Nové volby jsou nyní tím nejlepším řešením. Poté co Babiš vzkázal občanům, že nepřipustí plebiscit o zahraničněpolitických otázkách, by měla být tolerance jeho vlády od KSČM nemyslitelná. T

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych s nějakejma volbama moc nepospíchal. Národ ve volbách rozdal karty docela jasně a není třeba hysterčit. Podíváme se na TV Barandov, na pořad pana Soukupa kde bude hovořit s panem presidentem, který je moudrý a nějací hlupáci na něj nemají. Ale úplně nejvíce se mi líbí vzteklé reakce na některých webech na pana Ovčáčka. Vždycky jim vždy odpoví tak chytře a dobře, že ti blbci úplně šílí a tak se snaží o něm alespoň lhát. To jak je vždycky utře, si vždycky doslova vychutnávám, když vidím ty protažené ksichty. O panu presidentovi ani nemluvě, jsou to prostě profíci, ti nám z nebe bohužel tak často prostě nepadají, zato blbce jako by ve velkém shazovali.

      Vymazat
  20. Demonstranti se do ulic vydali sami pomocí internetu. Tak to označil pan Stanjura. Ale už neřekl, že právě tak, poblázněním mladých, propuklo arabské jaro v Tunisku a v Egyptě. A kdopak stál v pozadí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nějak mi přišel na mysl jeden vtip. Víte jaký je rozdíl mezi námi a Ukrajinou? Prý asi 5 let. Po posledních pár měsících si už nejsem úplně jistej, jestli to nebude kratší doba, o Slovensku ani nemluvě. Pokud taky mladí chtějí ten bordel jako má Ukrajina, no tak to teda potěš klobás.

      Vymazat
  21. Díval jsem se dnes na přenos z PS kde chtěli odvolat Ondráčka.Vypadalo to že se poslanci "demokratického bloku "předhánějí kdo bude sprostější. Ovšem když Filip řekl, že žádá o schválení dalšího bodu programu o privatizačních zločinech, nastalo ticho, Kalousek, Stanjura, Bělobrádek, se málem začali omlouvat. Ten strach, že by PS opravdu něco takového dala do programu musel být opravdu strašný.Vzhledem k tomu, že ANO, SPD s Komunisty by to byli schopni opravdu schválit, že by byli schopni schválit a označit strany, které podporovaly privatizaci za zločinecké, to jim opravdu nahnalo strach. Kdyby to Filip dotáhl do konce, tak bychom už zítra žádný demokratický blok neměli a místo nich by byla jen zločinecká organizace bývalých pravicových stran. Ovšem na druhé straně mě jímala hrůza z pohledu na Ondráčka, který tam hovořil o své rezignaci, vyzařovala z něj doslova nenávist, nechtěl bych jej někdy potkat osobně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V případě, že bys byl na místě Ondráčka, z tebe by vyzařovala láska?

      Vymazat
  22. Poblázněním mladých si myslí největší zloději z ODS, KDU, ĆSSD, STOP 09, že se dostanou s jejich pomocí zpátky ke korytu a budou krást a krást. Bělobrádek se pachtuje s Němci co chtěli Čechy vyhubit a bude tady moralizovat. Nedopusťme jejich návrat, ignorujme je a nenechme se zmanipulovat.

    OdpovědětVymazat
  23. Pan Ondráček pochopil o co se jedná a odstoupil sám. Příště budou vřískat vyhoďte Okamuru pak babiše nakonec Zemana a potom to můžeme zabalit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že Ondráček udělal dobře, že to vzdal. Bezpečnost rodiny je přednější než hra na falešnou demokracii. Na mne včera působil ve zprávách zmetek Železný jako by vyzýval k vraždění. Je to příkladný demokrat ze zlodějské rodiny. Patří ke členům Post Bellum, kteří velebí hrdlořezy Mašiny.

      Velmi se divím, že se někteří hlupáci angažují ve štvanicích. Žádný strom do nebe nevyrostl a není všem dnům konec. Perverzní posedlost nenávidět komunisty se nemusí vyplatit, až ten současný režim padne. Už by měl pro jistotu balit kufry.

      Vymazat
  24. „V ČR je dnes na rozdíl od režimu před rokem 1989 jasně ošetřena svoboda shromážďování. Nemusím souhlasit s obsahem dnešních protestů, ale je demokraticky legitimní nesouhlasit i s usnesením Sněmovny. Pokud jde o represivní zásahy proti shromáždění občanů v roce 1989, tak řeči o zajištění pořádku a bezpečnosti jsou zcela druhotné – podstatné je, že šlo tehdy o silový a doslova neurvalý zásah proti politickým svobodám, v rozporu s duchem glasnosti a helsinských dohod. Zažil jsem jako protestující na vlastní kůži. Minulý režim tu flagrantně selhal v případě zásahu na Národní třídě dokonce v rozporu s vlastními předpisy. KSČM se od takového zneužití moci už dříve jasně distancovala. Pochopitelně, že účastníci zásahu plnili jen rozkazy svých velitelů, ale politická distance od nedemokratického postupu tehdejšího režimu je zásadní a spadá pod programové odmítnutí zneužití moci, které KSČM učinila trvalým pilířem své identity,“ uvedl místopředseda KSČM a poslanec Jiří Dolejš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 0:25 Dolejš má v podstatě pravdu. Představte si, jak by se situace vyvíjela bez zásahu policie. Demonstrace 17.listopadu by se v klidu rozešla a chyběl by argument "masakru" ke spuštění převratu, kterým je jeho oprávněnost obhajována dodnes. Jistě by to tím neskončilo. Byli jsme jednou z posledních zemí, kde ještě nebyla nastoupena cesta k "demokracii". Provokace by se nepochybně stupňovaly jako na Majdanu, až k zapalování budov a možná i k těm mrtvým "hrdinům", postříleným na pokyn režisérů převratu. Bez zásahu policie to sice mohlo probíhat jednáním a déle, ale tak jako tak by se dostali k moci naši osvícení ekonomové, kteří by nás dovedli do téže budoucnosti. Jediný rozdíl by byl, že by nebyla vhodná záminka k odvolání Ondráčka.

      Vymazat
    2. Jo, dovedu si to docela živě představit a proto musel být proveden policejní zákrok, proto musel být "mrtvý Šmíd" - policejní provokatér, vždyt je to dnes stejná režie.Jak řekl Karel Čapek "Lidé se nemění, jen doba je jiná".

      Vymazat
    3. 0:25
      Vůbec radOěji neudávejte jmého toho hňupa Dolejše. Divím se, že už ho KSČM nevykopla ze svých řad. Je to vřed strany stejně jako u ČSSD Sobotka. Od doby do Sobotka vládl ČSSD jsem volil komunisty. Poté co komunisté začali hrát podivnou hru a vytrkovat Dolejše jako představitele strany tak jsem na tuto stranu hodil bobek. Stranaa která má ve svém vedení takovou zrůdu je pro normální lidi nevolitelná. Poslední komunista který umněl obhajovat ideály strany byl M. Ransdorf.

      Vymazat
    4. 8:40 Právě proto jsem to sem dal bývalý volič ksčm.

      Vymazat
    5. Anonymní7. března 2018 8:40
      Místopředseda Dolejš není žádný vřed, nýbrž pravá tvář KSČM. P.K.

      Vymazat
    6. 10:02 Vaše pravá tvář je zřejmě to, na čem sedíte. Soudím podle toho, co z vás vychází.

      Vymazat
    7. Přečetla jsem na PL, že Dolejš je na odchodu z funkcí. Nebyl delegován na sjezd zákl.organizací, jede tam jako místopředseda bez hlasovacího práva (není delegát).
      Ivana

      Vymazat
    8. O náladách v KSČM před sjezdech píše také Věra Klontza-Jaklová /autorka vyučuje na Masarykově universitě/ zde:
      http://www.kldialog.cz/2018/02/25/nekdo-to-rad-horke-o-co-to-jde-a-o-co-ne/

      To nejpodstatnější je asi v tomto odstavci:

      "Mnoho straníků lomí rukama ve strachu z rozpadu strany, ale ruku na srdce: strana je de facto rozpolcená, je rozdrobená na mnoho názorových a zájmových skupin. Drží ji pohromadě setrvačnost, nostalgie, možná i strach z nového, ale rozhodně ne akční a ideová jednota. Sjezd nebude o zázračném sbratření, ale kdo z koho. Vítěz, ať už to bude kterékoliv křídlo, to nebude mít snadnější než jeho předchůdce. Není možné před tím zavírat oči. KSČM nemá propachtované privilegium vést dělnické hnutí: pokud toho nebude historicky hodná, složitě, opožděně, ale zcela jistě se vytvoří třídní komunistické hnutí mimo její rámec."

      Vymazat
  25. V podstatě lze záležitost shrnout asi takto:
    Zdůvodnění nástupu disidentů a ostatních převratných sil k moci v roce 1989 bylo aplikováno na odstranění pana poslance Ondráčka z funkce, která mu byla svěřena prostřednictvím řádné volby Sněmovnou Parlamentu ČR.
    Co dodat?...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 4:53 Je to tak. Kdyby Ondráček tehdy držel místo pendreku růži, tak po dnešních "elitách" neštěk ani pes. Nevděk světem vládne, místo vděku kopanec. Jenže tehdejší "utrpení" disidentů je často to jediné, čím mohou ospravedlnit své dnešní postavení. Nejsou za nimi žádné zásluhy o zlepšení života obyčejných lidí, tak pořád staví na "odboji".

      Vymazat
  26. Pouze otázka, pokud by nebylo zásahu policajtů v roce 1989, co by asi tak zvedlo do ulic tisíce občanů této země ???, charta 77 a další výzvy disentu to nebyly tak co by to bylo, tento fakt dává odpověď na mnohé

    OdpovědětVymazat
  27. Mně na tom všem vadí to nálepkování -Ondráček mlátička. Když byl někdo členem policejního sboru, prostě musel jít, kam ho poslali. Někdo si bouchnul rád, někdo údery naznačoval, každý podle své nátury a svědomí. Ale dnes jsou to "mlátičky" nebo ctihodní občané, podle toho, co se zrovna hodí, bez ohledu na pravdu. Viděla jsem během některých protikomunistických demonstrací dost poldů, kteří se při zásazích různě "zašívali", nikoho netloukli, jen třeba usměrňovali provoz na útěkových trasách. ale kdyby se to někomu hodilo, stejně proti nim vytáhnou, že tam byli.

    OdpovědětVymazat
  28. Takže jste si taky uvědomili, že protesty v NDR, Polsku, Rumunsku, u nás nebyly vůbec spontánní, ale předem ze zahraničí nachystané scénáře?
    Výborně.

    OdpovědětVymazat
  29. Za výsměch demokracii pokládám poslance ČSSD Chvojku a Valachovou. Chvojka, když žádal dobrý post pro B.Sobotku a K.Valachová, která už měla mručet, že pomáhala tunelovat stát přes sport. Nic se neděje, co na to hnutí ANO, zase nic.

    OdpovědětVymazat
  30. V roce 1989 se o prubeh zasahu proti demonstrantum postarali Gorbacovovi agenti v nasi verchusce. Ondracek byl pouhy nevinny kojenec s kachnickou.

    OdpovědětVymazat
  31. Dolejš má aspoň tu přednost, že "nikdy nezklame".

    OdpovědětVymazat
  32. Ondráček je dost zkušený, aby věděl, že to není o něm. Jedná se o rozbíjení možné koalice ANO2011, SPD a KSČM. Proto odstoupil, aby tu trhlinu nezvětšil. Na tyto tři strany bude stále veden nějaký útok a budou vzájemně rozeštvávány. Nejenom ve sněmovně, ale jak se ukázalo, tak také na ulici.
    Jsme demokracie, lidé mají právo projevit svůj názor. Ovšem zde je otázka, kdo ty demonstrace zorganizoval. Hádám, že to byly akce některých z mnoha neziskovek. Peněz mají dost na své aktivity. Tutově žádná z nich nemá ve svém popisu činnosti, organizování politických demonstrací. Zde bych viděl, že by mělo nastoupit právo a tyto neziskovky zrušit. To je nutná obrana, proti jejich dalšímu rozvratnému působení v budoucnosti.
    Výše jmenované strany, které mají v parlamentu většinu, přežijí, jenom když se vzájemně podrží. Avšak velkým problémem je Babišova dvojakost. Na jednu stranu potřebuje potlačit odbojníky DeBlu, kteří ho nechtějí ve vládě. K tomu potřebuje SPD a KSČM. Ale na druhou stranu také potřebuje vypadat hezky v EU, kvůli dotacím pro své firmy a případným budoucím funkcím ve strukturách Bruselu. V tom mu zase SPD a KSČM překážejí. Takže kličkuje a chová se nepředvídatelně.
    Mezitím vládne. Na cokoliv si najde v odpovídající části spektra podporu, za jiné ústupky. Takže mu stav relativně vyhovuje. Ale zemi něco takového nejistého a nevyzpytatelného neprospívá. Organizátoři demonstrací budou nacházet stále více nespokojených občanů, ochotných nechat se zneužít. Proč zneužít? Protože nevědí PRO CO demonstrují. P.K.

    OdpovědětVymazat
  33. No snad lidi co volili ODS a piráty snad dostanou rozum a pošlou je pod 5%. Lidovci už zapomněli , že jejich voliči již jedenkrát rozum dostali KSČM a SPD jsou t.č. nejdemokratičtější strana (což je smutné). Babiš je posera -dost mi zklamal.

    OdpovědětVymazat
  34. Anonymní7. března 2018 9:48
    Chtěl bych se zastat Babiše. On není žádný posera, ale oligarcha, který jde tvrdě po moci. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže Babiš nabízí něco, co zločinný kapitalismus nikdy na programu neměl - aspoň drobky sociální spravedlnosti. Proto odebral hlasy i KSČM! Zatím, co ostatní oligarchové nám dosud vládli prostřednictvím politických loutek, on vstoupil do politiky sám, neskrývá se za křovím "pademokratických bloků"! I to už je sympatické, jeho odvaha a výměna osobního pohodlí za sportovní výkon v politice. Jaké to musí být pro něj utrpení chodit do parlamentu a tam poslouchat ty žvásty těch tajtrlíků, kteří buď jsou nebo ze sebe dělají hlupáky. A ještě odpovídat. Vždyť to jsou kruté srážky s blbci a Babiš - musím uznat - kdyby byla olympiáda střetu rozumu s idioty (skutečnými, nebo hranými), tak si Babiš veze fůru zlatých medailí domů. No řekněte, kdo je u nás ochoten pohodový život vyměnit za nádeničinu!

      Vymazat
    2. Anonymní7. března 2018 11:52
      Až k těm pademokratickým blokům s Vámi souhlasím.
      Ale mě už to nepřipadá sympatické. To co dříve získával prostřednictvím pademokratů, se rozhodl brát si rovnou. To je také důvod toho jejich bědování.
      Ale stále si myslím, že Babič v politice je střet zájmů a to i podle jeho slov: „Jak ráno vstanu z postele, už jsem ve střetu zájmů“. Výstižně řečeno, ale bohužel nedemokratický stav. P.K.

      Vymazat
  35. Babiš měl stoprocentní pravdu, když označil parlament za žvanírnu. Ondráček měl stoprocentní pravdu, když označil "své kolegy" za žumpu. Neměl pravdu ale přídomku "demokratická", když jde o žumpu pseudodemokratickou. Žumpu maňásků na rukách nejdrsnějšího zločineckého kapitálu. Ale my nemáme ani parlament, ale PATLAMENT. CO PROSÍM VYKONAL OD ŘÍJNA ZVOLENÝ PARLAMENT PRO OBČANY ČR??? I JEJICH VÝKALY, KTERÉ VYKONALY NA WC PARLAMENTU MAJÍ VĚTŠÍ HODNOTU NEŽ VŠE OSTATNÍ DOHROMADY. ROZBÍJÍ REPUBLIKU, ROZDĚLUJÍ OBČANY, ŽVANÍ A ZDRŽUJI OBČANY PROSTŘEDNICTVÍM ČÉTÉ OD PŘÍNOSNÉ PRÁCE. NIC, NIC, NIC JEN SLUŽBA VLASTNÍ PORTMONCE A DIKTATUŘE KAPITÁLU, VÁLEČNICKÉMU NATU A NEONACISTICKÉMU BRUSELU! To bychom si měli zapamatovat do dalších voleb, kdo náš stát rozkládá, bourá, podráží, fízluje a denuncuje u svých chlebodárců! Kdo mrzačí duši národa soustavným lhaním, podváděním, rozkrádáním státního majetku, propagandou nejhrubšího zrna, falšováním dějin! Když si představím, že podobně fungovali čeští poslanci a politici před únorem 1948, tak se vůbec nedivím, když mnozí skončili v teplácích!

    OdpovědětVymazat
  36. Vystoupení poslance Zdeňka Ondráčka ve Sněmovně PČR v pondělí 6. března:

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=Nx7woXt0Ixo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji poslechnout
      https://www.youtube.com/watch?v=Zq4XM8V2uOA&frags=wn
      a pamatovat, co kdo řekl.

      Vymazat
  37. Chybí už jenom objeť demokracie aby nohli ukázat to byli oni,že pane Kalousku,Fialo,Bělobrádku a ty dva pitomci ze STAN.Nemíme opomenout Němcovou a Stanjuru.Bude to komentovat Kroupa.

    OdpovědětVymazat