Reklama

.

.

neděle 25. března 2018

„Pozitivní“ výsledek liberální demokracie po 29 letech!

Jiří Baťa
25. 3. 2018
Velkou částí veřejnosti, tedy především tu rozumnou, vyspělou a střídmě uvažující, obrazně řečeno „vytočilo“ krátké video se třemi dvanáctiletými dívenkami, velmi až živelně protestujícími na podiu na náměstí (zřejmě na Praze 7), které se obávají toho, že nás zpět Babiš se Zemanem „vrhnou do komunismu“, ale také protesty proti osobě prezidenta Zemana, proti Babišovi, Okamurovi a nějaké to další dětské bla,bla,bla, které sice v podstatě nic neříkalo, zato bylo pronášeno se zápalem, s nefalšovaným dětským nadšením. 



Zda si dívenky byly vědomy, co říkají, zda vědí co je komunismus, ze kterého mají obavy, že nás tam Babiš se Zemanem prý chtějí znovu uvrhnout, a který de facto vůbec nikde na světě (tedy ani v SSSR) neexistoval, o tom můžeme zdárně a vážně pochybovat.

Děti mluví o komunismu, ale neví co to znamená, ostatně pan poslanec Čižinský toho také z „dob komunismu“ asi mnoho znát nebude. Mnoho toho dívenky nebudou vědět ani o demokracii, i když se o ní mluví víc než o chlebu. To ale nebylo nikterak na překážku tomu, aby dívenky na něčí popud vystoupily na pódium, přednesly před občany několik předem připravených, nadiktovaných plamenných slov či vět, kterým zúčastnění občané mysli poněkud chabé, s nadšením tleskali, jakoby dívenky zrovna zvítězily v matematické olympiádě, což by jim slušelo mnohem víc, než trapné, kýmsi naaranžované vystoupení.

Mezi občany mysli pochablé je nutno započítat bohužel i člověka-politika, který hájí lidovecké barvy v Poslanecké sněmovně PČR a sice pana starostu Prahy 7 Jana Čižinského, otce tří dcer, který se k účasti vystoupení zmíněných dívenek vyjádřil možno říct pedofilně pragmaticky. Vyjádřil totiž názor, že je přesvědčen o tom, že je na místě a správné poslouchat projevy i dvanáctiletých dětí, neboť obecně dnes mají snadný přístup k informacím a jejich názory jsou důležité a je dobré je poslouchat. Pochopitelně že názory čerpají ze svého okolí, z informací, které mají k dispozici, ale určitě by prý nebyl dalek definování nějakého věku, kdy jeho názor je cennější než jindy. Řekl, že ty kritiky prý nechápe. Podle něj názor dítěte je názor dítěte a je k němu třeba přistupovat se stejnou úctou jako k názoru dospělého. Otázka však je, zda dítě (a pan starosta neříká v jakém věku), může relevantně a věrohodně ohodnotit nějakou situaci např. v městské části, ve které žije, jak říká pan Čižinský. Na situaci ve vedlejším pražském obvodě by však už asi dítě názor mít nemělo, že?

Připusťmě, že dítě ve věku deset a více let, navíc s mimořádným intelektem, by nějaké relevantní poznatky k životě v místě kde žije mohlo mít. Vyjadřovat se však k věcem, kterým nerozumí ani každý dospělý občan, tedy k politice nebo k osobnostem veřejného a politického života, to je nesmysl. Ve své podstatě jde o nepřípustný ideologický nátlak (nezodpovědné) dospělé osoby nebo někoho z okolí dítěte na to, aby se bohužel nikoli na základě svých vědomostních znalostí, vyjádřilo k politickému a společenskému dění.

Pan starosta a poslanec za KDU-ČSL je ještě relativně mladý člověk,který jak poznamenává, v roce 1989 mu bylo 11 let. To znamená, že je ideální prototyp mladého člověka, odchovaného v podmínkách Havlovy liberální demokracie, navíc zařazený do problematického, kleropolitického lidoveckého proudu KDU-ČSL, v jehož řadách se prezentují lidé stejného, pro širokou ateistickou veřejnost ne vždy přijatelného, pokud ne zrovna nebezpečného, politického smýšlení a jednání. Zde lze poukázat např. na účast pana předsedy a místopředsedy KDU-ČSL na sjezdu sudetoněmeckého landsmanšaftu, kauzy s dalajlámou a strýcem Bradym prostřednictvím pana Hermana, problematický výkup vepřína v Letech a celou řadu dalších, problematických aktivit.

Pan poslanec Čižinský je, jak už zmíněno, představitelem mladého politika, který coby člen KDU-ČSL (snad) zastupuje křesťansky orientované voliče. Avšak názory, které má na účast nezletilých dětí na veřejném, resp. na politickém životě, je do značné míry v rozporu s křesťanskou ideologií, školní a mravní výchovou dětí. Jenže časy se zřejmě mění, pan poslanec vyzrál v člověka, který vidí svět jinak, tak nějak ve stylu ideologie jejich strany: křesťansko-demokraticky. Proto také jako starosta Prahy 7 navrhl a zastupitelstvo přijalo změnu jednacího řádu v tom směru, že v jednání zastupitelstva mohou vystupovat i děti. Za tím účelem ani neurčili žádný limit, protože proč by nemohlo promluvit na zastupitelstvu třeba šestileté dítě, které si chce na něco stěžovat nebo něco požaduje.

No popravdě řečeno, je to otázka, na kterou sám pan starosta neodpověděl, ale už jen ta myšlenka, dát šestiletému dítěti možnost , aby si stěžovalo nebo něco požadovalo a zastupitelstvo by to mělo projednávat, jen naprosto mimo mísu. Obávám se, že chudí duchem či ducha mdlého byli nejen občané, přítomni na zmíněné demonstraci, kde veřejně vystoupily dvanáctileté dívenky, ale stejných rozumových předpokladů a kvalit dosahují i členové zastupitelstva Prahy 7. Umožnit veřejné angažmá dětem sotva školou povinným, zabývat se jejich roztomilými žvatlaninami je totiž stejné, jako dát možnost duchům a kostlivcům, kteří se na jednání zastupitelstva eventuálně zjeví a přednesou na zastupitelstvo své stížnosti a požadavky, i když by aktivita těchto médií byla rozhodně užitečnější, než poslouchat žvatlání šestiletých dětí, možná i mladších, protože místní zastupitelé „schválně“ neurčili žádný limit pro věk dítěte. Jak bohulibé, jak úchylné, neřku-li přímo pedofilní. Takové děti poslouchat na jednání zastupitelstva jistě mnohým přivolá příjemnou rozkoš! Ano, až tam dospěla převýchova člověka v duchu Havlovy demokratické psychoideologie o Pravdě a lásce! Fujtajbl!

(Zdroj: https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Projevy-dvanactiletych-deti-o-Babisovi-a-Zemanovi-jsou-v-poradku-Stezovat-si-muze-klidne-sestilete-dite-rika-prazsky-starosta-528821)

53 komentářů :

  1. Pokud nikde komunismus neexistoval tak, podle stejné logiky a měřítek nejmíň posledních 70 let nikde neexistoval ani kapitalismus.
    A hlavně, neschopnost ten slavný komunismus zavést ani za 40 let absolutní moci komoušů (v případě rusáků dokonce za 70 let), je zcela zřejmým důkazem naprosté nereálnosti a neživotaschopnosti těch komoušských blábolů.
    I ty 12 leté holky mají daleko víc rozumu než 80 letý komunistický blb.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenom absolutní debil, jako jsi ty nepochopí, že to co tady vybudovali občané pod vedením KSČ za pouhých 40 let, tak současná garnitura za 28 let nevybudovala ani 10 % z toho a ještě stačili toho spoustu rozkrást a zničit. Spláchni se dobrovolně do hajzlu.

      Vymazat
    2. 12:59 Jasnačka tolik rozumu máte dohromady podporovatelé „demokratického bloku" a viky je z vás nejchytřejší vivat havlojugend.

      Vymazat
    3. 12:59
      Havlodement=Nomen omen,že?!!!☺☺☺☺☺☺

      Vymazat
    4. 12:59
      Komunismus existoval a existuje, v kibucech idiote! Ale ty jsi jen důsledek velké chlastačky tvých svazáckých rodičů, nejspíš velkých sametových revolucionářů.
      Kapitalismus pochopitelně existoval a existuje od 17. století, od revoluce v Anglii, degene.

      Vymazat
    5. Příteli 12,59. Než začneš prezentovat svoje "moudra" k tématům o kterých nic nevíš, tak si něco alespoň přečti. Co je to komunista a co je komunismus? Můj selský rozum mě říká, že komunisté jsou lidé, kteří žijí v uzavřené společnosti, tedy KOMUNĚ. Mají společný majetek, společně hospodaří, do jejich komuny nikdo cizí nezasahuje a taky po nikom "z venku" nic nechtějí atd. Můžou se mezi svými druhy uvnitř komuny specificky oslovovat. Třeba soudruhu. Na velikosti až tak nezáleží. Takových komunistických společností je a v historii bylo spousta. Třeba nedávné době Oshův ašrám v USA. V podstatě Žižka a jeho kališníci byli taky "komunisté". Chce to jen trochu přemýšlet....

      Vymazat
    6. Soudruzi, zalezte si do svých kibuců se svými spolusoudruhy, obežeňte se ostnatým drátem a neotravujte s těma vašema blábolama slušné lidi.

      Vymazat
    7. No to právě dělá Putin, ale Tvým vzorům ze západu se to nelíbí. Proč asi...

      Vymazat
    8. Vám tady nikomu nedocvaklo, že ten praštěnej vypatlanec 12.59 píše ty svoje sračky schválně? Vždycky jako první sračku, aby se pak bavil tím, jak se vztekáte? Ten má u zadku komunizmus i kapitalizmus, je to vypatlaná nula, a u internetu se zbavuje nudy. Doma nesmí blebtnout, protože by dostal po držce, tak svoje výplody píše a píše. Mrzáček ubohý. Já se vám všem divím. Proč mu tady domlouváte, a polemizujete s ním věcně, když on z toho má jenom bžundu?

      Vymazat
    9. 12.59
      ááá,blb je tady zase

      Vymazat
    10. Dost dobře 12:59 nechápu, jak se tak a zřejmě zcela dobrovolně můžete svou hlubokou neznalostí znemožňovat. Pojmy socialismus a komunismus definovali i jiné světové kapacity než jenom Karel Marx. Za pouhých 40 let se nevyvinula (po vašem nebyla vybudována) ani rádoby liberální demokracie současnosti. Zcela mimochodem, předpokladem komunismu byl natolik morálně vyspělý člověk, že jeho životní potřebou bylo pracovat pro společnost a nespotřebovávat víc než odpovídá možnostem společnosti, to za předpokladu, že by šlo o společnost úplného dostatku díky rozvoji vědy a techniky, kdy k řízení a rozdělování by např. peníze ztratily smysl. S vámi a vám podobnými musel kulhat i onen reálný socialismus. Jak se probůh vůbec uživíte?

      Vymazat
    11. Komunismus přece jen existoval a existuje - v izraelských kibucích. Nikoli náhodou VŘSR řídili a ovládali židé.

      Vymazat
    12. Když to hodně zjednoduším tak "otcem" VŘSR a zakladatelem rudé armády byl Trockij, vlastním jménem Lev Davidovid Bronštejn. Studoval na západě. Lenin byl něco jako náš Havel....

      Vymazat
  2. Je mi osmdesát a máme s jednou manželkou tři děti, k tomu pět vnoučat, tři pravnoučata a dva na cestě. Tímto je jasné, že jsme žili za onoho socíku. Jak, to jsme tehdy nijak neřešili, byli jsme rádi že jsme přežili válku, vyvolanou kapitalismem, jako tu předtím a jiné předešlé.
    V rodině kde jsme byli nestraníci, jsme neřešili žádnou politiku. Až s nástupem "demokracie" a to v posledních létech, kdy nám začala chodit jedna z vnuček na neslavnou masarykovu universitu, na obor práva, se to zvrtlo.
    Její názory, jasně nalité "profesory" do mladé, nezkušené, nic závažnějšího neprožité hlavičky, s nulovým kritickým myšlením, přineslo ovoce. Také její přátelení s jistým slovákem, studujícím už asi deset let tady v čechách, k tomu přispělo. Jednak nám vnučka napsala před volbami mail typu - přemluv bábu, což jsme brali celkem s humorem ale to jak se s tím slováčiskem do nás pouštěli. To už přestalo být zábavné. Klučina, zřejmě z rodina Hlinkovců, mně dorazil tím, že jeho babka hovorila, že Rus byl horší Nemca. To bylo pro mně, jako člověka který vděčí rozhodně Rusku za život, už příliš. Přesto jsme tak tolerantní a přešli jsme to s tím, že s přsvědčenými hlupáky je zbytečné ztrácet energii, která obzvláště dnes kdy už dlouho nesvítí slunce a zřejmě už nebude, je dost cenná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravim a musim vam rict ,ze jste to napsal skvele.Je mi o 10 min a mam podobne zkusenosti.Zacal s tim hned po "sameťaku"Havel ,kdy se omlouval Nemcum za odsun !!!Take uz jsem shledla "dokument" o tom ,jak u Stalingradu ublizovali soveti nemeckym vojakum ....To je panoptikum .A co řikate Katalansku ?To je demokratura jak řemen co

      Vymazat
    2. Smekám před vámi oběma. Takoví kmeti - pár let života před sebou, a necháte si prznit a mrzačit ty poslední léta života mediálními gaunery? Všechno co se dnes kdekoliv napíše, je v podstatě vyfabulované, nic z toho nejsou autentické zprávy, všechno jsou názory toho či onoho. Všechno - úplně zbytečná činnost. Čtením těch blafů není čtenář informován o ničem, jen si přečte názor jakéhosi člověka, který má privilegium svoje názory veřejně prezentovat. Nic z toho nelze brát jako dogma, je pošetilé se nad tím rozčilovat a dojímat. A diskuze? To už neříkám vůbec nic. Pár ubožáků, kteří nemají nic jiného na zábavu, dřepí u internetů celé dny. Asi jsem diskutéry odhadl dobře. Všichni mají zcela určitě nad šedesát, spíš víc než méně. Žádný z nich už hodně dlouho nepracuje, dnešní skuteční svět neznají už vůbec.Jsou zajištěni důchodem, a stejně jako politici, celebrity a další gauneři, jsou důchodci odtrženi od reality. Naučili se ťukat do kláves, a tím vypukla jejich svoboda názoru. Užívají si to každý den na židli u počítače, namísto procházek, a pobytu mezi opravdovými lidmi a v opravdových poměrech, což je úplně jiné, než je svět, jak ho každý den účelově mrzačí mediální šunti a posílají dál jak tichou poštou. Mediální svět - to je dementní, hnusnej, neexistující svět.

      Vymazat
    3. 17:19 Vy že smekáte ? Vy píšete ( diskuse to rozhodně není) jen proto, abyste urážel.

      Vymazat
    4. Ale že jsem tak smělej soudružko důchodkyně, na zdejších diskuzích jste chvíli, a už tolik přehledu? A skoro bych řekl že drzosti madam, to se na mně nezlobte! V první řadě se mnou nepolemizujte, můj příspěvek nepatřil vám, a hned potom, se svými konkretními výpady se vraťte na novinky - tam je k tomu platforma! Specifikujte přesně, čím jsem urazil vás, a pokud to neuděláte, tak si ty výpady nechte pro svého starého doma. Nebo si myslíte, že to, co jste právě předvedla v 19.50 - je diskuze?

      Vymazat
    5. 20:00 Na NR chodím od samého začátku. Už před časem jsem zde psala, že si vážím její práce, téměř z každého článku se dozvím něco nového a mnohdy poučného. Do diskuse píši jen tehdy, když mám co říci a pak ( to v mnohem menším počtu a nerada), když mě něco nadzvedne. Celý váš příspěvek byl urážlivý nejen pro mne, ale myslím, že i pro mnohé další diskutující. Co jsou Novinky nevím, ani mě to nemrzí. S pozdravem "Pa drobku" končím diskusi s vámi.

      Vymazat
    6. To jsem šťasten vážená 20.58 Myslel jsem, že mezi tak sprostý chlapy, jako jsou někdy i zde, by žádná žena diskutovat nelezla. Jen zpočátku jakási vlaštovka, ale tu to brzy přešlo, pak jakási Pavla - už taky ne, teď vy. Chápu, ženám jako jste vy, chybí drby a pomluvy. Jinak z článků už se nic nového nedozvíte, všechno se opakuje. Jsou to jen názory lidí, kteří smějí publikovat - žádné ověřené zprávy, a už vůbec ne nové zprávy. K té urážlivosti - jestli máte na mysli lidi, kterým je taky osmdesát, tak co je urážlivého na tom, že je obdivuju, když si poslední léta života ničí mediální špínou? Můj děda naštěstí počítač ještě neměl, a byl to veselý a optimistický člověk, stále si zpíval a snažil se něco dělat - že bych ho byl někdy přistihl sprostě nadávat prezidentovi, nebo někomu jinému, jako tady kmeti nadávají Babišovi, tak to tedy ani náhodou. To bych si myslel, že je nemocný. Ale tady je to teď běžné. Ty lidi u internetu nemohou být duševně normální, a od kolegy lékaře vím, že celá řada nemocničních oddělení má zakázáno mít počítač, a co sledují pacienti v TV, je sledováno. Nic deprimujícího to být nesmí, protože pak by byla jejich léčba zbytečná. Všechny ty rádoby publicistické plky jsou především deprimující, nebo šokující, nic pozitivního si nikde nepřečtete.Duševně poničené lidi už nic pozitivního nezajímá -asi ani vás ne. Rozhodně jsem ale nikoho neurazil, na tom trvám, a váš výpad jsem nepochopil. Ale souhlasím s vámi - pa babičko - taky s vámi končím, a doufám, že už navždy.

      Vymazat
    7. Vy nezralý troubo 17:19, melete tady stále jedno a totéž, aniž byste byl ochoten, možná ani schopen porovnávat a hodnotit cokoli z toho, k čemu se vyjadřujete. Uvědomujete si vůbec, co obsahuje kategorie, pojem "svoboda"? Jakou svobodu má např. nemajetný člověk? Jakou svobodu má člověk bez důstojného bydlení? Jakou kvalitu má společnost, jestliže, nevím přesně, 90 % světového bohatství je v rukou 10% světové populace? Jakou kvalitu má společnost, když luxusní a sladký život, zcela bez jakékoli užitečné práce vede např. Paris Hilton a je to bráno za normální? Jakou kvalitu má společnost, kde zcela legálně jedinci bohatnou na hazardu, lichvě, obchodu se zbraněmi ...? To jste skutečně takový tupec, že to nevnímáte? Vy vlastně nežijete, pouze vegetujete. Možná vás probere nějaká ta nehoda, tragedie ... Nijak vám ji samozřejmě nepřeju.

      Vymazat
    8. Milej zlatej 21:14, v průměrně kultivované společnosti, tedy např. v naší předměstské hospodě kam chodím na pivo a kus řeči, byste byl za křupana, který by neobstál u žádného stolu. Mějte se

      Vymazat
    9. 20:58 Co že? Co se tady dá "dozvědět novýho"? Ti co tenhle web říděj propagujou totéž už 100 let! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/image02021.jpg

      Vymazat
  3. Jen tak dál!Byl Hitlerjugend ....u nás máme Schwarzenbergjugend !Cíl stejný.....výchova nemyslících blbečků s konečnou stanicí jakožto potravy pro děla !

    Jen si všichni vzpomeňte na filmové dokumenty jak v závěru 2.WW nahnal Adolf Hitler 15 leté členy Hitlerjugendu do války a jak jim předával vyznamenání a poplácával je třesoucí se pazourou po ramenou!
    Dnešní neonacisté u nás v podání vlastizrádců z TOP 09 ,zejména Kalouska a Schwarzenberga(ti stojí za tím zlem a vše dohodli na mejdanu HAVLOIDŮ na ÚSTR před asi 7 lety!!!)) se také orientují na mladé a manipulují ve velkém s nimi.Zatím jim neoblékli vojenské uniformy,ale poštvali je proti svým rodičům a prarodičům!Babiš by měl říci jasné STOP a jako začátek okamžitě vyhodit ministra školství!…………………………………….

    A ten blbeček na Praze 7 ? To je bez komentáře,to je ubohý zločinec jako celá ta židoklerofašotlupa KDU-ČSL!

    Pavel Beran

    OdpovědětVymazat
  4. Pane Baťo marnost nad marnost , tyto děti - tato generace jednou převezme řízení tohoto nešťastného Česka do svých rukou . Tedy pokud ještě nějaké Česko bude existovat . Pak se budou dít věci . Buďte rád , že se toho nedožijeme .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. havel s krvavou madlou na hrad
      na věčné časy

      Vymazat
  5. Tak Komunismus je jen šílená utopie a je neuskutečnitelný ale Socialismus je skvělé zřízení pro normální lidi.

    OdpovědětVymazat
  6. https://www.expres.cz/kampan-proti-rasismu-kanada-dp3-/zpravy.aspx?c=A180316_111951_dx-zpravy_jiku

    Kdy začnou bílé posílat do Osvětimi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslite Mayovou,Macrona ,Schwarzenberga ,Trumpa a tak ?

      Vymazat
  7. Nevím, co mají lidovci společného s křeseťanstvím. Ta víra má své desatero, které svým způsoberm by mělo platít i pro politiky a politiku. Lidovci vždy toužili předčít ve víře, ale zejména životní praxi judaismus - ale ne vždy - obvykle pro intelektuální deficit, byli schopni se k judaismu přiblížit. A není bez zajímavostí že křesťanství má mnoho společného se sociální spravedlností a je bližší socialistickému pojetá Světa, než kapitalistickému. Také odkazuji na izraelské kibuce, které měly daleko blíže ke komunismu než ke kapitalismu. Samozřejmě, že soudobá diktatura kapitálu musí chrlit nenávist na vše humánní a vytvářet dojem jakési viurtuální pseudohumanity - např. bojem za migranty - který je ovšem velmi svými cíly podezřelý naopak z genocidy. Kapitalismus není představitelný bez klanění se zlatému teleti - ale život by neměl být právě o tom. A to je ta alternativa. Ostatně, co je lepší, být chudý se ctí, nebo bezectně bohatý nabob?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to si představte, když chudej člověk, nebo žok peněz dostanou rakovinu, nebo stačí jenom zánět kloubů. Šílí bolestí, doslova chčijou oheň - a nic jim nepomůže. Ještě ta rakovina se dá zvládnout oblbovákama vždycky na pár hodin, ale nevnímá se jinak nic - zánět kloubů nelze zlomit ničím a nijak. Chodit nelze, nedojdeš ani na hajzl, nesedneš si, nevstaneš. Řveš bolestí. I kdybys měl kredenc od shora dolů nacvaknutej tisícovkama, hovno ti to pomůže. Lezeš po svým sídle, ať je to pozlacenej trajdák, nebo brloh, jak chrobák s přeraženejma hnátama. Tak - a to je bůh. A je úplně jedno, jestli katolickej, nebo jinej. Každej chvástal jen tehdy přijde na to, o čem je život. Jenže dokud to všem běhá a nic je nebolí, všichni se pitomě chvástají, vytahujou se jeden na druhýho, štvou proti sobě kvůli blbým sračkám k ničemu ( co kdosi kdesi napsal) všechno se hodí k nadávkám a urážkám. A řeknu vám, stačí pitomej zánět kloubů, a přestanete blábolit o migrantech, o válce, o čemkoliv.

      Vymazat
    2. lidovci nemohou předčít judaismus!
      Vždyť v té partaji sedí jen samí židé

      Vymazat
    3. Pro 17:29. To, jak dramaticky ličíte problémy bolestivé nemoci naznačuje, jakých "pokroků" dosáhla dehumanizace současné medicíny u nás. To, že jste zůstal mimo potřebnou péči je právě dáno mírou, jakou jste ochoten přispět korupným, ten žok zlaťáků přece jen má velkou váhu. Viděla jsem v životě umírat desítky postižených krutými obtížemi a vždy se daly zmírnit v umírání bez pláče, křiku, nářku a slz. Společnost by se měla podívat, kam se posunulo zdravotsnictví v kapitalismu, kdo umírajícím není shopen/ochoten poskytnout potřebnou péči a bez nálepky stěhování do umrlčích komor? Kam se poděl člověk - nemocný v našem soudobém zdravotnictví? Vztah lékař - nemocný - ten byl násilně změněn ve vztah obchodní, obchodník - klient! Ano, technici, chemici, biologové vymysleli novou diagnostiku, operace, léky, ale lékaři - ti vymřeli. Z těch se stali byrokraté u počátačů, aby pod tíhou advokátů a soudů hlavně vše správně zapsali - a nemocný? Proč nemáme dostatek zdravotních sester a lékařů, že to musí být kompenzováno dovozem? Kde ale také chybí uvedené kategorie? V privátních ordinacích, nebo v nemocnicích! A co takhle zaváděné novum - "administrativní poplatky" za objednání k lékaři..... Kapitalizace zdravotnictví, to byl začátek cesty k dehumanizaci. A pak ono zmíněné předhození zdravotnictví na pospas nenasytné advokacie! A ta advokacie - ta nikdy s humanuitou společného nic neměla, leč za peníze.

      Vymazat
  8. Komunizmus skvěle funguje v Sev.Korei tam maj vše společné akorát že tam nic nemaj.Kde scialismus funguje.V číně maj tržní ekonomiku v Rusku maj tvrdej kapitalizmus se vším všudy.Proč tady volí komunisty minimum lidí když to tady bylo tak svělí.Továrny se vybudovaly za první republiky komunisti přišly k hotovému a podniky díky SSSR přivedly ke krachu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty holt jsi ubečenej blb anonyme 17.46. Co ty píšeš za sračky a drzosti lidem, kteří dobu, kterou pomlouváš svým špinavým, smrdutým zobákem, dobře znali a spokojeně v ní žili? I ty. Jenže z tebe je teď proamerická zrůda a patláš úplný kraviny, ale to ti přijde asi normální. Nebudu tady oponovat takovýmu kriplovi, že například kdyby za minulýho režimu nebyla vybudována plošná elektrifikace celého státu, která zavedla elektřinu snad do každý samoty, byla by ještě dnes značná část vesnic bez elektřiny, totéž platí o plynofikaci, o kanalizaci, rozvodu pitné vody apod. Protože ten režim se o občany staral - neměl je v prdeli, jako dnešní politické svině a zbohatlíci. Už vidím tu svoloč zbohatlickou jak dnes zavádí elektřinu, plyn a vodu do vsí( hádají se hajzlové jen o sociální bydlení už 28 let!!!) - ti naopak zrušili spoje MHD, zubaře, lékaře, obchody, hospody, služby - zkrátka všechno. Z vesnic vytvořili vybydlené slumy, jako jsou někde za Bajkalem - dnes tam chcípl pes. Všechna nádraží jsou jak po vybombardování, památky opuštěné, zdevastované, fabriky, průmysl - všechno v prdeli. Jen mediální průmysl - ano, mediální kurvy, všelijaká havěť protekční, celebrity,moderátoři,stovky hlasatelů počasí, tisíce novinářských šmejdů... totéž se týká bytů. Kdyby za minulého režimu nebyly vystavěny statisíce bytů, bydlelo by dnes spousta lidí ve sklepních bytech a zemljankách a vůbec - co bych psal takový svini? Co si bereš do svý smradlavý držky KLDR? Hajzle proradnej! Typickej starej hajzl! Prej ..továrny za první republiky!!! Jo - a po válce všechno zadlužený jak prase, živnostníci v prdeli, cpali státu do tlamy svý zadlužený živnosti za oddlužení, řada si jich prohnala hlavu kulí - jdi do prdele s těma žvástama ty praštěnej blbe!

      Vymazat
    2. Tady se neználci snad rojí, tím samozřejmě namyslím jen pravopis ty 17:46! Jak můžeš napsat, jako by továrny vybudované za první republiky mohly zvládnout produkci v sortimentu a objemu dosahovaném v roce 1989? Máš ty vůbec tušení, co všechno průmysl První republiky, na rozdíl např. od sousedního Německa neuměl? Zatímco v roce 1989 ano? Až si to zjistíš, pak se vykecávej.

      Vymazat
  9. Je nějaký věkový limit pro ozbrojení dětí samopaly jako je tomu například v černé Africe? Zdá se, že k tomuto ozbrojování, nejdříve propagandistickým výcvikem dětí, jsme docela těžce nakročeni...balonek byl vypuštěn, teď se budou sledovat nositelé negativních reakcí. Přijdou v dalších krocích na řadu zbyteční jedlíci, stejně velikými porcemi penzí-důchodů, byly učiněny další šouravé kroky ke sqělé zářné budoucnosti. Bozi na Olympu se válejí smíchy.

    OdpovědětVymazat
  10. jako děti jsme pěli ody na SSSR a přitom tam lidi bydlely v zemljankách a díky zbrojení chcípaly hlady,ale to jsme nesměli vědět a plivali na západ.Děti mají vědět co je dobrý a co špatný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drž tu smradlavou hubu chcípáku sprostej 18.26! Nikdo "nepěl ódy na SSSR" ty kriple praštěnej! Nanejvejš tak možná ty, aby sis pomohl k lepšímu korytu, a zrovna tak teď pěješ ódy na americký kriply, zabijáky dětí, vrahy, a všechen ten západní póvl! Stejně tak nikdo "neplival" na západ - nejvejš možná ty, že o tom tak píšeš. Zrovna tak teď pliveš na východ, ty odporná svině. Zbabělče, zaprodanče! Hnusnej zrádče národních hodnot. Už ses stihl přejmenovat na nějakýho toho Jacka - nebo jsi pořád ještě Pepek Sráč? Ubohá a trapná stará imitace západu - ale na český žrádlo dostáváš českej důchod? To jsou ty pravý krysy! TFUJ!

      Vymazat
    2. 18:26 Ódy to úplně nebyly, ale chvála i toho, co jsme tak docela neznali- to jo, já to brala jako vděčnost a obdiv za to, že nás ( a nejen nás) zachránili před německými fašisty. Ze západem máte pravdu, ukazovali nám jen to co tam bylo opravdu hnusné - i to někdy až moc zdůrazňovali - a to dobré nám neříkali (např. dostatek spotřebního zboží, hudebních produkcí různých skupin, aj.). Z mého dnešního pohledu zbytné záležitosti. Hlavně mi neargumentujte svobodou slova - asi tam byla. A tak jako dnes byla i houby platná.

      Vymazat
    3. Svoboda slova asi na západě byla, to zas jo. Proto tolik lidí bylo zavřeno za takzvané "neamerické smýšlení" a proto bylo tolik lidí špízlováno. Proto tam vždycky bylo tolik agentů FBI CIA a další. A hlavně jsme se dozvěděli, že aby se udržely ceny komodit na ziskové výši, v případě nadúrody například pšenice nebo kávy, se s ní topilo v lokomotivách, nebo se to házelo do moře. Nevím, co je na tom za nepravdu. A když vypukla svoboda a demokracie i u nás, tak například v kultuře to bylo ukázkový v americké TV NOVA, která tvrdila že "lidi to chtějí a my jim to dáme" a produkovala jen hnusné, odporné porno, nejen šukání, ale i pohled mezi ženský roztažený haksny, a děje tak odporné, že nad tím zůstával rozum stát. Pak přišly ty naše "peříčka" a náš hnus, ale to už máme šťastně za sebou, protože lidi se proti tomu hnusu masově vzepřeli. Americké přiblblé zabíječky bez děje tady máme pořád, na všech stanicích, v převážném počtu -samej kulturní skvost, až je radost pohledět.A český šaškárny, který je napodobujou, sice ne zabíjení, ale tak přiblblý, až to není možný. Nastala tady devastace vkusu, mravnosti, všeho. Smradi chodí potetovaní, z roztrhaných kaťat jim lezou kolena, mají zelený a fialový palice. Skvosty. Lebky vylebaný, čumí jen do tabletů, kde nejspíš mají mozek. Ženský se chovají jako krávy - hlavně pak celebrity a modelky. A vůbec - co bych psal - západ - to je odporná stoka plná špíny, smradu, a hnusu. Polovina obyvatel na potravinových lístcích, socky vyžrané, metrákové pupky. To nám dokonce za socíku vůbec neukazovali. Kdyby nám byli ukazovali to, co je tam hnusné, neznám debila, který by vyzváněl po náměstích západní hodnoty. A to byla chyba. Neměli nás šetřit, a měli nám celý ten hnus ukázat. Třeba Los Angeles, kde šoustají teplouši veřejně na ulicích, a vystrkujou z kaťat nahý zadky.Ženský vystrkujou kozy - mezi tím staří lidé a děti. Nepochopitelný hnus - a to je ono - ta svoboda? Celé to jejich předělávání chlapů na ženský, jejich gendery, jejich úchyláci, jejich pedofilové, - doufám, že nějaký bůh tu odpornou žumpu vypláchne do moře. Bez slitování - všichni jsou zkaženej hnus. To je můj názor o západu.

      Vymazat
    4. 18:26 váš písemný projev je ve shodě s úrovní obsahu. Standardně vzdělaný člověk už tenkrát věděl, že to, čemu se říká průmyslová revoluce mělo svůj původ a základnu ze zcela historicko-geografických důvodů v Británii. Odtud se (průmyslová revoluce) rozlévala cestou sousedních zemí a kolonizací zejména severní Ameriky, světem. Je pak zcela samozřejmé, že carské Rusko bylo průmyslově a v jistém smyslu i kulturně zaostalou zemí podobně, jako Rokousko-Uherské Zalitavsko. Je nepochybné, že ačkoli SSSR utrpěl Druhou světovou válkou nezměrné ztráty, dosáhnul ve vědě a technice, i když dočasného prvenství např. v kosmu, na rozdíl a opět např. od Jihoamerických států, kde panoval kapitalismus. Nejen děti, ale i dospělí by měli vědět, jak se věci mají, dospělí by navíc neměli mluvit o tom, o čem nic nevědí. Buď se poučit a přemýšlet, nebo mlčet. Zdravím srdečně

      Vymazat
  11. liberální demokracie je sionistický projekt k ovládnutí a totálnímu zbídačení jednotlivých národů
    Právě vrcholí "debata" na ČRO PLUS přesně v duchu sionistické kavárny.

    OdpovědětVymazat
  12. Do 48 roku jmsme byli v 10 nejvyspělejších států světa a v 89 na 80 místě nevys.st.světa.Němci za 40 stihli postavit nová města a vybudovat jednu z nejleších ekonomik světa a co jste dělali vy budovatelé,Budovat v hopodě u piva.Dát si svejch 15 20 piv pak jste se zeblily zechcaly A ráno jste šly do práce odpočinout.Která je to ta nejvyspělejší soc.země.Kuba,Venezuela,Vietnam nebo snad Sev.Korea pitomče

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No - ty jsi evidentně vožralej pořád ty ekonomiko starýho nepotřebnýho chcípáka 19.04. Jsi inteligentní a potřebnej asi jako zmačkanej papír od sekaný, tak nepiš takový sračkoviny. Nějak si v těch hospodách orientovanej, starej chcípáčku. Dnes už chlastáš svůj lahváč jen doma u bedny - co, ty blbečku, tvůj důchod na víc nestačí? No to víš, když sis denně vychlastal svůj vrabčí mozeček, a pak sis chodil do práce odpočinout, ty lopato, víc mít nemůžeš, ale buď rád, že jsi v ČR, jakýsi brloh máš, že smrdíš jako skunk a jsi vypatlanej ubožák, za to si můžeš sám. Proč tak sprostě urážíš svý bývalý spolupracovníky ty prase pitomý? Sám jsi přece soudruh od lopaty, tak proč urážíš? Neumíš ani pořádně český pravopis, ty debile blbej, asi máš tak pět obecných - ne? Neuchytil by ses s tím ani na Kubě, nebo ve Venezuele ty hovado - co to meleš za kraviny? Prostě se seber, odtáhni do svý Ameriky, na svůj západ, vyser se na ČR na kterou sprostě nadáváš a urážíš, teď konečně k tomu máš možnost když máš tu svobodu, tak se seber a mazej pryč. Do tý děsně průmyslově vyspělý Ameriky. A tam si po zásluze chcípni někde na ulici ty odpade lidský společnosti, co tady zacláníš?

      Vymazat
    2. 20.13
      mýlíte se .Je to kretén,ale je to študent.

      Vymazat
    3. 19:04 mám podezření, že jste to stále ten stejný hlupák, který netuší, jakými cestami se odehrává rozvoj hospodářství, čím je dán a na čem závisí. Tak prosím do úvahy: Nově vzniklá RČS byla postavením svého průmyslu resp. hospodářství v roce 1918, bez ohledu na zaostalost Slovenska a Podkarpatské Rusi v lepší pozici, než než v roce 1938. Čím to? Obdobný, ale podstatně pomalejší proces probíhal v poválečných letech. Totéž se ovšem v poválečných letech přihodilo i USA co do míry předstihu. Čím to?
      Mimochodem, kde jste sebral a jakého hospodářsko sociálního parametru či čeho, se týká to vámi tvrzené desété místo? Fakt je, že tou dobou už čs. průmysl těžil z technologických přínosů výrob a znalostí přenesených spolu s válečnou výrobou do Protektorátu, částečně i na Slovensko z Velkoněmecké říše. O tom ovšem nic netušíte, že?

      Vymazat
    4. 20:13 Rudocancy užgrynadanýho čechomužika co chcípně někde pod mostem jako každá podobná komoušská zdechlina neschopná života bez nafetování prdy svýho kreténskýho liliputního fýrera z Kremlu:)
      Vy mrdky rudé, co po vás zbude? Jen země zničené a národy chudé ...

      Vymazat
  13. Je to za Národním divadlem. Škola Voršilek je vedle. To by měl člověk při případném shlédnutí (?) poznat.

    OdpovědětVymazat
  14. Too 12:59 to máte teda smůlu. sionistická rozkrádačka po roce 89 a jen samé průs.ry. Rozkradli jste vše, ale nepostavili vůbec nic. Naše vlast se stala rozvojovou zemí.
    zlatí komunisté

    OdpovědětVymazat
  15. Pozor, jaká škola, takový národ ! My musíme vychovávat naše děti !

    OdpovědětVymazat
  16. piši chyby to víte chodil jsem do školy za bolševiků.My jsme nepěly ody díky za osvobození,Ale politický režim ve všem byl náš vzor ten prohnilej kolos.Učily jsme se Internacionálu,Sovětskou hymnu,ruský jazyk,který je k hovnu.Neslyšel jsem nikoho že by šel pracovat do ruska nebo jel na dovolenou.Vy budte rádi že si mužete v klidu blejt ty vaše nesmysli a že jste se nemuseli se houpat na kandelábrech.

    OdpovědětVymazat
  17. CHtěl bych vědět jestli v Sev.Korei si můžou nadávat na režim.Tam se ty chudáci klepou strachy jako lidi tady před 89

    OdpovědětVymazat