Reklama

.

.

středa 21. března 2018

Prezident Kiska nemieni splniť podmienky, Fico sa vracia do funkcie premiéra

Vlado Novák
21. 3. 2018
Fico podmienil svoje odstúpenie požiadavkou, ktorú prezident de facto nerealizuje. Čo tým prezident sleduje? Tieto Kiskove manévre sú cieľavedomým a plánovaným podvodom. Analogicky: za konkrétnych podmienok je uzavretá zmluva; keď druhá strana manévruje, je na mieste zmluvu zrušiť.


Podobne: Keď obchod zaplatí dodávku tovaru, a on je pokazený, prebieha reklamačný proces. Podvodník musí peniaze vrátiť.

Prezident podmienky neplní, teda dohoda medzi ním a premiérom je neplatná. Šlo o podvod! Premiér má plné právo znovu zaujať svoje miesto ako premiér a viackrát dohody s takýmto prezidentom podvodníkom nerobiť!

49 komentářů :

  1. Probůh, tomuhle jsme zvolením Zemana zabránili - rozvratu státu, rozvratu hodnot. Lež, nemravnost, zrádcovství a neslušnost tak u nás nezvítězí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda vyplouvá....

      Neuvěřitelné, co odvysílala Prima o Sorosovi

      http://www.zvedavec.org/vezkratce/15214/

      Vymazat
    2. Jeden zajímavý komentář čtenáře z jiného webu.
      "Chcete-li pochopit procesy, které Vás ovlivňují, pochopit, kdo je řídí a kdo to všechno plánuje, tak doporučuji knihu: Henry Ford – Mezinárodní Žid. Geniální a nadčasová kniha, děje tam popsané platí i v dnešní době, ale i několik století nazpět.
      Tištěné je to nesehnatelné, ale k dohledání v pdf na webu. Odkaz nedám, neb to stahování ihned zablokují a poskytovatele budou popotahovaní. Proč? To pochopíte po přečtení knihy pana Forda!"

      Vymazat
    3. Útok Sorose: Co čeká východní Evropu po odstoupeních na Slovensku a ve Slovinsku?

      http://www.zvedavec.org/komentare/2018/03/7538-utok-sorose-co-ceka-vychodni-evropu-po-odstoupenich-na-slovensku-a-ve-slovinsku.htm

      Vymazat
    4. Anonymní 22. března 2018 10:29

      Antisemitismus je skutečně nadačasový. O genialitě antisemitismu se dá pochybovat.

      Vymazat
    5. Rovněž A. Solženicyn byl na konci života označen za antisemitu. Stalo se tak kvůli jeho knize Dvě stě let pospolu. Přitom kniha byla napsaná velmi smířlivě. Dnes nálepku antisemita lze získat velmi snadno. Knihu doporučuji. Stejnějako kniha od Forda není k sehnání, přitom vyšla nedávno. Skončila však ve stoupě.

      Vymazat
    6. 11:40

      Ford byl známý antisemita a především, podobně jako Walt Disney nebo Charles Lindbergh, neskrývaně obdivoval nacisty. Podporoval je i finančně, stejně jako rodina Bushů.

      Solženicyn líčí vztahy Rusů a Židů. Nikdy nebyl antisemita. Podává (mj.) obraz antisemitismu v Rusku.

      Vaše slova "velmi smířlivě" ukazují nejen Vaši hloupost, ale také to, kde sám stojíte. To Vám patrně vůbec nedochází. "Nálepkujete" se tak sám a dobrovolně.

      To, že vystupujete anonymně to už pouze dokresluje.

      Vymazat
    7. Solženicyn nálepku antisemita bohužel získal, "když se však podíváme na Solženicynovo dílo, a zvláště pak na spisy vzniklé v posledních dvaceti letech, vidíme, že Solženicyn vedle svých protistalinských postojů zastával stanoviska vypjatého ruského nacionalismu a antisemitismu."
      Stačí si do vyhledavače zadat slova SOLŽENICYN ANTISEMITA. https://zpravy.idnes.cz/omylem-milovany-nacionalista-solzenicyn-f15-/domaci.aspx?c=A080808_112531_nazory_pje

      Napsal jsem slovo SMÍŘLIVĚ, protože si dle mého označení ANTISEMITA za tuto knihu nezaslouží. O mém postojito tedy nic nevypovídá a je to jen váš závěr. Navíc mám pocit, že jste knihu ani nečetl, zejména druhý díl.

      Vymazat
    8. Jan Štěrba 22. března 2018 12:24

      Co se Vašeho postoje týče, mohu se pochopitelně mýlit: třeba jste se jen neobratně vyjádřil?
      Možná mi tedy blíže vysvětlíte, co přesně míníte "smířlivostí"? Vašemu vysvětlení totiž moc nerozumím. Přisoudil jste to přece úplně jednoznačně autorovi. Vůči KOMU je podle Vás Solženicyn "smířlivý"?!

      Hlavně se ale obávám, že jste přehlédl, o co mi jde: upozorňuji, že není v pořádku dávat do souvislosti Henry Forda a Solženicyna.

      Nálepkami, které dávají hlupáci a které někdo "získal" se nezabývám. To rád přenechám propagandistům, případně hlupákům.

      Jen na okraj:
      české vydání jsem před lety spíš jen ze zvědavosti prolistoval - je na regále v pražské městské knihovně. Tedy nikoli "ve stoupě". - Ruské autory totiž čtu už 50 let pokud možno v originále.

      Mohu totéž doporučit i Vám. Pokud neseženete v knihkupectví, tady to máte bezplatně:

      http://book-online.com.ua
      /read.php?book=4500

      http://book-online.com.ua/read.php?book=4638

      Vymazat
    9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    10. Pri jistotu nechám místo sebe vyjádřit autora samotného. „Ani na okamžik jsem neměl pocit, že by to bylo vůči Židům nenávistné… Účelem mé knihy, jak se zračí i v názvu, je právě toto: musíme si navzájem porozumět, musíme se vzájemně vcítit do své situace. Touto knihou chci podat ruku k vzájemnému porozumění – na celou naši budoucnost. Ale musí být vzájemné!“
      Tolik ke smířlivému postoji.

      Z antisemitismu byl ovšem obviněn hned po vydání oné inkriminované knihy.

      Co se týče stoupy, tak tam sončila většina vydání této knihy. Pevni díl se dá sehnat, druhý díl je rarita. Na internetu se sem tam objeví, avšak za cenu i 5000 korun.
      Je to podle mého dost pádný duvod se domnívat, že kniha podlehla cenzuře.

      Zkuste si sehnat tuto knihu, která ani v angličtině nevyšla, sám. Tu ruštinu vám závidím.

      Vymazat
    11. Jan Štěrba 22. března 2018 13:34

      Chcete-li Solženicynův postoj nazývat zrovna smířlivostí, nebudu Vám to rozmlouvat. Pochybuji jenom, že by autor sám takové slovo pro svůj postoj užil. Snášenlivost, obyčejná slušnost či lhostejnost - a smířlivost nejsou přece totéž.

      O tom, že Solženicyn NEBYL antisemita snad není vůbec sporu (aspoň mezi námi dvěma). Takže nevidím důvod to opakovaně dokládat.

      To, že kniha není k sehnání (je rozebraná) snad znamená, že zasáhla cenzura a že "šla do stoupy"?
      Proč by podle Vás měla cenzura zasahovat - a hlavně: KDO je v České republice podle Vás oním cenzorem? KDyž už takové domněnky vyslovujete, měl byste snad za věcí jít.
      - A co se takhle namísto "pádného domnívání" jednoduše zeptat vydavatele knihy - to Vás nenapadlo?

      PS:
      Možná je Vám také známo, že antisemitismus vždy byl (a i aktuálně je!) mnohonásobně silnější v Polsku a na Ukrajině než v Rusku. Už dávno před Gogolem.

      Vymazat
    12. Copak... podat ruku k vzájemnému porozumění... není gesto ke smíření, smíru? Ale musí být vzájemné!... Tady naráží autor na to, že Židé odmítají přijmout jakýkoli podíl na událostech první poloviny 20.století v Rusku.

      Kdo by dokázal cenzurovat? Třeba ten, kdo by skupil převážnou část nákladu. Můj první díl, je jako nový, zachráněn ze stoupy. Druhý se mi ne a nedaří sehnat. Zkuste a uvidíte.

      V Rusku antisemitismus tak silný jako v Polsku nebyl, protože ruská populace měla s Židy minoritní zkušenost. Vetší část tohoto etnika Rusko získalo až s polským územím po třech děleních Polska. Proto se kniha jmenuje Dvě stě let pospolu a první díl začíná rokem 1795.

      Před tim byli Židé z Ruska vyhnání Ivanem Hrozným.

      To, že není Solženicyn antisemita s vámi souhlasím, nicméně tuto nálepku již má. Mimochodem, četl jste Forda?

      Vymazat
    13. 15:05

      Ještěže místo "smíření" neříkáte "odpuštění"... "Přijmout podíl na událostech" - to je věru roztomile vyjádřeno. Solženicyna si mohu se zájmem přečít, ale nemusím ho brát i s chlupama.
      Pro mě je důležitější, že to (což upadlo v zapomenutí) byl také veliký spisovatel (Matrjonina chalupa). To už, zdá se, dneska nikoho moc nezajímá. Ideologie zalila vše jak bahno...

      Jinak Vaše domněnku, že "ruská populace měla s Židy minoritní zkušenost" asi většina lidí coby vysvětlení přijme, jenomže ona realita bývá trochu jiná.

      Empirické šetření v Rakousku v 70.letech totiž ukázalo, že antisemitismus je dlouhodobě zdaleka nejsilnější v Tyrolích, kde skoro žádní Židé nikdy nežili. Tyroláci jsou katolicky konservativnější než lidé ve městech, ale ono ani to nemusí být úplné vysvětlení.

      A když už tu knihu neustále zmiňujete, podívejte se na začátek II.dílu, kde Solženicyn shrnuje různé názory, kdo vlastně je (nebo není) Žid (žid).

      --- ---

      S těmi "nálepkami" už to je opravdu trochu únavné...
      U nás se třeba kdysi říkalo "revizionisti" a pak zase "ztroskotanci a samozvanci", dneska Kalousek (nebo Schwarzenberg?) vynalezl "komunistickou mlátičku" - proč se proboha takovými věcmi donekonečna zaobírat?! Proč přebírat jazyk manipulátorů a propagandistů? Copak jsme snad povinni polemizovat i s Danielem Hermannem nebo Janem Rejžkem? Polemizoval někdo za Protektorátu s Vajtauerem nebo Krychtálkem?!
      Takoví lidé mají určovat náš slovník, s takovými názory se máme potýkat? Nic lepšího na práci nemáme?

      Mimochodem, četl jste Hannah Arendtovou, Raula Hilberga, Primo Leviho, Theodora Adorno, Götze Alyho, Wolfganga Benze, Rudolpha Loewensteina...?

      Henry Ford...? Proč se mě rovnou nezeptáte, jestli jsem četl Mein Kampf? Proč chodit ke kováříčkovi...???

      Vymazat
    14. Roztomile vyjádřeno? Podíl židovského vlivu na dějinných událostech první poloviny 20. století v Rusku byl obrovský, neřkuli určující. Rozdíl mezi Solženicynem a Fordem je ten, že jeden autor „dějinotvorné“ zkušenosti ve své zemi popisuje jako současník, zatímco druhý se obrací ke své vlastní zkušenosti, historickým pramenům a v nemalé míře k židovským autorům. Ani jeden z nich nemá přímo nenávistný styl psaní, u Solženicyna je kniha psaná spíš stylem „co jsme si, to jsme si, postavme se k tomu čelem“. Stejně jako Ford i Solženicyn poukazuje na neúměrný vliv Židovstva v porovnání s jejich zastoupením v populaci. Ostatně tuto skutečnost potvrzuje i nedávná studie Izraelská lobby a americká zahraniční politika od pánů Mearsheimera a Walta, kteří si nálepku antisemitů vysloužili také. Člověk napíše, jak to skutečně je a hned ji má, a pokud je to veřejně působící osobnost, může rovnou balit kufry. Možná proto si nechal Solženicyn toto téma až na konec svého života. Ford si však užil za svou knihu užil mnohé - soudní procesy, bojkot svých výrobků, dokonce málem přišel o život při autonehodě, která nesla znaky atentátu.
      Určitě doporučuji dočíst Solženicyna dál než do první kapitoly druhého dílu, co následuje je pak, je hodně zajímavé. Zjistíte tak, kdo byl v proslulých vlacích s Leninem, kde získal Trockij americký pas, kdo rozhodnul o popravě carské rodiny atd.
      Jestliže po přečtení knihy budete i nadále tvrdit, že Solženicyn nebyl antisemitou, pak vám gratuluji.
      Já si to stále nemyslím, a nemyslím si to o nikom, kdo nazývá vše pravými jmény, kdo se nebojí používat jeden metr pro všechny.

      Sám Solženicyn se v tomto duchu vyjadřuje takto: „Povšimněte si, že žádný hanlivý úsudek o ruské duši obecně, o ruské povaze obecně, nevyvolává u nikoho z civilizovaných lidí ani nejmenší protest, ani zapochybování. Otázka mohou-li se posuzovat národy jako celek vůbec nevznikne. Nezdravé rysy ruské povahy – řekl by někdo nezdravé rysy židovské povahy?“ Řekněte si ... nezdravé rysy židovské povahy ... Cítíte to odmítnutí, cítíte to, jak jste naprogramován?

      Vymazat
    15. Jan Štěrba 22. března 2018 18:09

      - Solženicyn se zkrátka mýlil nebo byl zaslepený. U mnoha civilizovaných lidí ve světě vyvolávají podobné úsudky odpor.

      - Chudák Ford, to je mi strašně líto, že ho tak trápili. Ještěže mu Němci aspoň ty fabriky dobře ohlídali.

      Takže už jen závěrem, pro pořádek, vážený:

      Beru na vědomí, že to patrně bude Vaše oblíbené téma: "neúměrný vliv Židovstva". (Jakýpak vliv by byl asi "úměrný"?)

      Je mi líto, ale na tyhle sračky si musíte najít někoho jiného.
      Z lidí jako Vy je mi totiž na zvracení.

      Jan Kopecký

      Vymazat
    16. Ve skutečné demokracii by židovstvo mělo vliv úměrný počtu svých příslušníků. Tak je to myšleno, pane Kopecký.
      Pokud nechcete zacházet do historie, stačí se podívat na současné dění. Hrdinka Ukrajiny Savčenková a její prozření, kdo stál za majdanem a kdo vládne současné Ukrajině. Sorós a jeho neziskovky jako prodloužena ruka k ovlivňování politiky. Mimochodem tento pán stojí za politikou tavícího kotle národů Evropy (tedy za migrantskou politikou), kdy se Kalergiho vize o Panevropě stává skutečností.
      http://neviditelnypes.lidovky.cz/historie-listovani-v-kalergim-dek-/p_zahranici.aspx?c=A170705_205616_p_zahranici_wag
      Snad jednou knihu Dvě stě let pospolu dočtete ve zdraví. Zdá se, že jste ji nečetl, stejně jako Fordův pamflet.

      Vymazat
    17. A čo s tým Hranolom, keďže to už ináč nepôjde? - http://imgbox.com/D2xehPtN

      Vymazat
  2. Kiska, řízený Ušáky jako loutka rozehrává na Slovensku šílenou slovenskou ruletu, kdy to poslední o co v ní jde je vyšetření vraždy dvou mladých lidí, která posloužila jako záminka k rozpoutání tohoto sebevražedného řízenému procesu aby se opozice dostala mimo pořadí k moci. Jde jen o rozklížení V4 a všechny jiné uváděné důvody jsou jen zástěrka špinavé hry ve které jsou občané i opozice zneužitými rukojmími.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plně s Vámi souhlasím. I já jsem toho názoru.

      Vymazat
  3. Čekal někdo, že se Kiska bude chovat jinak ?Lichvář bude vždy jen lichvář bez ohledu jakou zastává funkci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cožpak o to, mi to víme, ale proč to nevědí Slováci? Přitom pro lichváře mají výstižnější výraz "úžerník", jak si mohli takovouhle kreatůru zvolit. Je mi to záhadou a potvrzením manipulace s voliči.

      Vymazat
    2. Copak u nas dost lidi nevolilo ruzne antizemany? Jake byly jejich argumenty? Prece, "proevropsky". Slovaci zili ve strasne porobe a jsou stale zmitani svymy komplexy a pokud jim nekdo nabidne, ze "budu svetovi", kdyz si zvoli "jasne proevropskeho presidenta", spousta tech komplexu komplexu, na to naleti.

      Vymazat
  4. Článek je trochu opožděný.

    https://www.hlavnespravy.sk/prezident-zajtra-vymenuje-petra-pellegriniho-za-predsedu-vlady-napriek-nespokojnosti-akceptuje-jeho-navrh-na-zlozenie-vlady/1348266

    OdpovědětVymazat
  5. Morální autorita. Parazit profitující ze závislosti některých lidí na výherních automatech. Tedy parazitující na diagnóze svých objetí a na hazardu. To je čelný Slovenský a Evropský představitel? Tedy vzhůru k Ukrajinizaci Slovenska. To vám bratia a sestry fakt nepřejeme.

    OdpovědětVymazat
  6. Kiska a Drahos to jsou uplne stejni ču..ci!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Správně , jsou to evropani . Tvrdí to o sobě i Schwarzenberg .

      Vymazat
    2. myslíš, ten z Nuselskej vinárny?

      Vymazat
  7. Ví někdo, jaké podmínky dohodl Frico s Kiskou při podání své demise ? Není to jen "fantasmagorie"?

    OdpovědětVymazat
  8. Teď jsem zaslechl v televizi zprávu, že Kiska jmenuje druhou vládu a už nebude dělat vlny. Tak teda nevím. Vrátí se Fico, nebo bude nová vláda?

    OdpovědětVymazat
  9. 19:45
    Jste patrně taky trochu zpomalený:
    https://www.hlavnespravy.sk/prezident-zajtra-vymenuje-petra-pellegriniho-za-predsedu-vlady-napriek-nespokojnosti-akceptuje-jeho-navrh-na-zlozenie-vlady/1348266

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se. Přehlédl jsem, že šlo o doporučení autora Ficovi. Nikoliv konstatování faktu.

      Vymazat
    2. A s Ficom doporúčame toto, keďže to už ináč nepôjde! - http://imgbox.com/D2xehPtN

      Vymazat
  10. Jo kiska a drahoš stejné loutky naštěstí u nás ho lidé nezvolily.

    OdpovědětVymazat
  11. Slováci národ Jánošíka a SNP a zvolite si takového zmaštěného ko.....

    OdpovědětVymazat
  12. Dnes je vidět že jsme zvolili osobnost . Drahoš by byl loutka Bruselu .
    Ten by se jen radil a Miloš to vysype z rukávu ajn cvaj .

    OdpovědětVymazat
  13. http://svobodnenoviny.eu/islam-musime-nekompromisne-postavit-mimo-zakon-odmitam-predniho-vitace-eu-poslance-a-gaye-jiriho-pospisila-za-pripadneho-dalsiho-prezidenta/

    OdpovědětVymazat
  14. Autor článku už tím nadpisem ukázal, že je zcela magor. A ten jeho text, tak to by se hodilo do Dikobrazu. Prezident Kiska správně reagoval na vůli občanů, kteří již měli plné zuby Fica a jeho korupcemi profláknuté vlády!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamo,hovorca p.Butoru a USA Ambasady Kiska nereagoval na volu obcanou.
      Vyuzil situaciu a polozil vladu, ktora vysetrovala jeho podvody pocas predvolebnej kampane.
      Volebnu kampan finanncoval cez svoju firmu v Poprade, a poziadal este aj o vratenie DPH od statu za tuto kampan.
      Stat mu na to prisiel, unikli informacie o vysetrovani, z toho dovodu nazval Slovensko mafianistickym statom.
      Znama je aj jeho afera okolo cestovnej kancelarie Kiska Tour,kde sa daval vozit vladnym specialom z Bratislavy do Popradu.
      Znamy je tiez pripad, ked ho v piatok lietadlo doviezlo z BA do PP, odletelo spat do BA,v nedelu priletelo do PP, aby ho odvizlo na nejaku akciu do Kosic, nasledne spat do PP.
      Potom to lietadlo odletelo do BA, aby v pondelok znovu letelo po hovorcu p.Butoru do PP, a odviezlo ho do prace v BA.
      A toto vsetko mu vytykal Fico aj Kalinak.
      Preto vyuzil situaciu, v spolupraci s opoziciou hnusne zneuzili vrazdu dvoch mladych ludi, a donutili Fica a Kalinaka odstupit.
      Co sa tyka opozicie, Matovicovi tiez dokazali danove podvody, ibaze preslo 10 rokou, trestny cin bol premlcany, preto sa Matovic vyhol trestnemu stihaniu.
      Takze, aby bolo jasne, Kiska nesleduje zaujmi ludi na SK, ale svoje.

      Vymazat
  15. Tak proč vyhrál volby ? Zrušme volby , bufe vůle lidu tak jako v roce1948 .marcel

    OdpovědětVymazat
  16. Ad 23:26
    Podle Vás kdykoliv se shromáždí více či méně občanů s určitými požadavky, tak budou muset být vypsány volby. To, že v Bratislavě se v jednom pŕípadě shromáždilo údajně 65 tisíc občanů, tedy 1,2% z celkového počtu občanů SR, mnoho neznamená.
    Na Slovensku byla špatná vláda jak Mečiarova, tak vláda Dzurindu, tak i Radičové. Jedině vlády premiéra Fica řešily palčivé sociální problémy, které nastaly po roku 1989. Ostatně, Mikloš a Dzurinda již několik let dělají poradce na Ukrajině, nejdřív vládě, a potom Porošenkovi. S takovými lidmi se Ukrajina dostane do.......
    Morave

    OdpovědětVymazat
  17. Tak ono to nejspíše bylo tak, že Fico schválně nastrčil Kiskovi tzv bílého pejska, čili na místo ministra vnitra někoho tutově nepřijatelného, aby Kiska byl donucen konat mimo rámec ústavy. To se povedlo, Kiska to pochopil, protože Fico věděl, že je takový jenodušší, tak musel dát tu nepřijatelnou figuru na ten nejsledovanější rezort, aby to i jednoduchý Kiska uchápal. Takže Kiska pochopil, Kiska zareagoval mimo rámec ústavy, Fico jakoby ustoupil a už má na Kisku bič, kterým ho bude mlátit po hlavě, co to dá. Takže Kiska:Fico 0:3.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý postreh ale tanečky ešte budú!

      Vymazat
    2. Tiez si myslim ze koalicia vedena Ficom si vytrela s Kiskom a spol zadok. Isli na to takticky, navrhli na ministra cloveka, ktory nema za sebou ziadne afery. S tym Kiskovci nepocitali, uz sa nemali na co vyhovarat, prezident musel vladu vymenovat.
      Trnavsky blazon Matovic spolu s fetakom Sulikom vysli na smiech, ziadne predcasne volby nebudu.
      Soros zle investoval svoje US Dollars.

      Vymazat
  18. KISKA je sorošovec , ksindl a buzerant.Otevřete oči Slováci.Tenhle ksindl Vás vede do záhuby...

    OdpovědětVymazat
  19. Trestně stihaný-omilostněný daňový podvodník prezident Kiška - a co čekáte od těch co podvedli jednou ...pětkrát... že nebudou podvádět dál, třeba po dvacáté? Nám by měl pak vadit Babiš? Francouzský prezident v base, dlouholetý izraelský a také český premier v base, Italský - v base, Jižní Koree prezidentka v base, americký Watter gate v base - omilostněn - a proč prosím by se neměl svojí temnou minulostí honosit i Kyška! Zeman může jen závidět! A jak vidno i Babiš, neb se jeho kauza za půl roku nehnula ani o coul vpřed - ono to bude jako s tím obviněním Ruska Británií. Je fuk, kdo co udělal, důležité je koho potřebujeme z činu, který jsme udělali sami, obvinit.

    OdpovědětVymazat
  20. Kiska - podvodnik? Nic jiného se asi nedalo čekat. To je totiž každý větší kapitalista. Podvodník a zloděj. A na těch dvou vlastnostech je založen kapitalismus.

    OdpovědětVymazat