Reklama

.

.

pátek 23. března 2018

RF poskytla Praze údaje potvrzující prohlášení MZV o možnostech ČR na zpracování jedu ...Tak kdo nám tu vrtí psem. Herec s napsanou rolí či velvyslanec?

23.03.2018  Sputnik
Moskva poskytla Praze údaje, které potvrzují odůvodněnost prohlášení ruského ministerstva zahraničí o možnostech Česka na zpracování otravné látky, sdělilo Velvyslanectví RF v České republice.


Velvyslanec RF v Praze Alexandr Změjevskij na vyzvání české strany ve středu navštívil české ministerstvo zahraničí, kde náměstkovi českého ministra zahraničí Ivu Šrámkovi předložil údaje, které potvrzují odůvodněnost prohlášení MZV RF o možnostech Česka na výrobu látky, která je spojena s otravou bývalého plukovníka GRU Ministerstva obrany RF Sergeje Skripala ve Velké Británii, oznámil Sputniku poradce velvyslanectví RF Feodosij Vladyševskij, který se schůzky také účastnil.


V sobotu oficiální mluvčí ruského ministerstva zahraničí Maria Zacharovová při prohlášení o otravě Skripala oznámila, že je nejpravděpodobnější, že zdrojem původu dané látky jsou státy, které od konce 90. let provádí intenzivní výzkum látek z projektu Novičok (A-234). Je to Velká Británie, Slovensko, Česko, Švédsko a ohledně USA je otázka otevřená.

V souvislosti s prohlášením Zacharovové si české ministerstvo zahraničí předvolalo na středu v 11:30 velvyslance RF Alexandra Změjevského, když jako důvod předvolání velvyslance RF uvedlo „naléhavá otázka".


Podle Vladyševského „ve středu 21. března proběhla schůzka velvyslance RF v Česku Alexandra Změjevského a náměstka ministra zahraničí Česka Iva Šrámka, která podle dohody měla „tajný charakter".

„Můžeme pouze potvrdit, že ruská strana poskytla českým partnerům informace, které průkazně potvrzují odůvodněnost ruských prohlášení ohledně možností České republiky, která se dokáže zabývat výzkumem a výrobou nervově paralytických bojových otravných látek, které jsou analogické těm, které byly podle oznámení britských orgánů využity při incidentu v Salisbury," řekl diplomat.

„Chci zvláště zdůraznit, že nešlo o žádná obvinění České republiky ze strany Ruska," dodal Vladyševskij.

- - -

Poznámka NR:
Toto je prohlášení dva dny staré, přesto ministr Stropnický tvrdí opak a schůzku s ruskými diplomaty popisuje zcela jinak než oni. Jsme si jisti, že krátký čas ukáže, kdo měl pravdu.



- - -

129 komentářů :

  1. Stropnický jako bývalý ministr obrany by měl vědět, že protichemická jednotka AČR musí vlastnit porovnávací etalon Novičoku pro kalibraci detekčních přístrojů. Dále by měl vědět, že komponenty látek zvaných skupinově Novičok byly v 80tých letech vyráběny ve Spolaně Neratovice. Z toho pravděpodobně Rusové ve svých tvrzeních vycházejí.

    Leo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Leo.
      Správně.
      Už za komunistů,byl dodán vzorem Novičoku naším chemikům.Naši chemici měli dobré výsledky i prestiž ve světě.Jenže kolik osob kolem toho něco ví,ti do televize nelezou,aby to objasnili.Stropnicki ještě nosil plíny,když se vědělo o Novičoku.Je také možné,že některý chemik pracoval v Ruských laboratořích.Víme přece,že i několik jaderných fyziků pracovalo v Ruském, výzkumném středisku.

      Vymazat
    2. Psal jsem to už v jiném článku, ale napíši to i zde:
      „Británie minulý týden obvinila Rusko z „nezákonného útoku na půdě Spojeného království“??????????????
      Pak by měli samotní Britové vyjít do ulic a požadovat odstoupení všech vládních činitelů Británie za to, že umožnili tento stav. Možná by pak Mayová i Johnson nalezli velice rychle jiné vystvětlení....
      J.C.

      Vymazat
    3. Ano, to je také správná úvaha...
      Ale pokud má království takové představitele, jako tu bezdětnou představenou a toho blonďatého blázna, tak nevím, co si myslet... Jít se zeptat do komunit, které již mají v Londýně starostu? ....?
      Tak my si stěžujeme, že jsme neprávem obviňováni, ale divíme se a kritizujeme Rusko...
      Co by z toho Rusko , mělo aby otrávilo 2 své občany na cizím území? Navíc takto těžko uvěřitelným a primitivním způsobem?
      Rusko nemá právo se bránit, pokud to není prokázáno jasnými a doloženými fakty?
      To se sejde pár lidí a prohlásí jednu " pravdu " a té se bude držet a všichni jí musí věřit?
      Tak jako "pravdě" o zbraních, co měl Saddám?
      Co čistý Sarkozy, kterého platil Kaddafí a také na to doplatil?
      Cožpak jsme opravdu tak jednodušší, abychom po zkušenosti Mnichova a všeho potom pořád byli za poddané a otroky?
      Dostane Babiš odpustek za Čapí hnízdo?

      Vymazat
    4. o co vlastně jde - vyhostit Rusy ze všech zemí do Ruska , sebrat jim Krym, který jim vždy patřil co nejvíc je pošpinit
      to, že Rusové zavraždili dvojitého špiona není stoprocentně prokázáno,
      to že jedovatá látka byla dodána Čechy - to tvrdí Rusové, také není prokázáno,
      o co jde ???
      no aby padla vláda president, Kalouskova navedená děcka budou demonstrovat,
      chaos to by jste lidi chtěli jako na Ukrajině ??
      nežijeme si zas tak špatně, máme demokraticky zvolenou vládu,
      důchody zatím jsou, ty popletený děcka mají školu téměř zadarmo, tak co chcete??
      zdravotnictví je na vysoké kvalitě to je z mé zkušenosti
      nemyslete si v zahraničí to tak není školství se platí zdravotnictví také ,
      důchody jsou tu sice malé, ale jsou, v zahraničí také všude nejsou..
      tak pracujte a nechte těch blbostí , nebo bude hůř,Kalousek a jemu podobní jsou šílení vzteky proto provokuje

      Vymazat
    5. Stropnicky nevi nic, proto ho jako MNO vymenili. Proc by mel neco vedet jako min. zahranici? Take nevi nic a i kdyby mu to nekolikrat rekli, vedet nic nebude, protoze je ..... a takovy, zvlaste ve vlade, potrebujeme. Priste by mohl delat predsedu valdy a pak presidenta. Moc dobre by reprezentoval i tenhle narod.

      Vymazat
    6. Také se říká že jsme byli tak dobří že jsme dodávali komponenty pro Agent Orange, používaný Američany ve Vietnamu. Zkuste trochu zaGooglit. Tož u nás to také bylo, kdo zaplatí tomu vyrobíme.

      Vymazat
    7. Jooo, teď by mohli Českoslovenko (i ČR ) obvinit ze všech útoků a atentátů, které byly spáchány Semtexem a město Pardubice by mělo být v této logice na seznamu sankcí...
      Za všechny mrtvé a zraněné je odpovědna země, ve které se dotyčné zbraně vyrobily...

      Vymazat
    8. 2018 11:13 taky jeden : https://www.youtube.com/watch?v=LeUwPFu-oww

      Vymazat
    9. Ad 11:19 - souhlas. ALE POZOR: citát "to že jedovatá látka byla dodána Čechy - to tvrdí Rusové, také není prokázáno," je zavádějící. Rusové zcela racionálně oponovali obarvenému mgr., že Novičok mohl POCHÁZET nejen z Ruska, ale i z GB, Česka, Švédska apod. NE, ŽE LÁTKA BYLA DODÁNA ČECHY.
      Mám pocit, že britské špičky něco šňupají.

      Vymazat
    10. Prosím vás,kdyby je Rusové chtěli oddělat,tak k tomu měli tisíc příležitostí když je měli v Rusku.

      Vymazat
    11. No jo, a co náš semtex ? Podle britské logiky je nad slunce jasné, že jsme měli své prsty v těch desítkách teroristických útoků po celém světě. Neměli by i naši diplomati začít balit?

      Vymazat
  2. Nastala nová doba, ve které je nezbytné, aby postavy ministrů zahraničí dobře ovládali účinkování v mediální sféře. Už nemusejí znát historii a mezinárodní smlouvy a závazky. Proto mají v Anglii bývalého žurnalistu Borise Johnsona, který připomíná cokoliv, než politika světového formátu (mně připomíná spíše komediální postavu nebo chovance mimo ústav). Proto my zase máme v Česku herce. Sice herce druhé kategorie, ale který alespoň dokáže s vážnou tváří odehrát svůj part ve hře na odvolávání diplomatů bez důkazů. Absurdní divadlo (na důkazy bez důkazů - viz třeba Tony Blair v duetu s Powelem v případě Iráku) nám bez uzardění opakují už skoro každý den. Historie se opakuje a stává se už fraškou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zato u nas na MZV maji herce,aby to dobre zahral

      Vymazat
    2. Celá ta vláda připomíná partu komediantů. Kdo tam je probůh odborník ? Ale tohle - tahle situace je už myslím 20 roků , samí nýmandi. A to jsme v listopadu 89 všichni volali, že chceme vládu odborníků, ne nomenklaturních kádrů ! Ani Babiš není odborník - on se chová jako korouhvička. Není o moc lepší než Sobotka ...

      Vymazat
  3. stropnický ví jenom to, co mu dovolí usambasáda

    OdpovědětVymazat
  4. Je úplně jedno odkud Novičok pochází. Důležité je že byl použit na nepohodlného člověka-dvojitého agenta Sergeje Skripala a to ve Velké Británii. Skripalovova smrt byla okamžitě využit k zámince útočit na Rusko, tedy Putina před volbami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím, přečtěte pozorně odborný příspěvek, zda to byl "novičok" /já už si myslím, že žádný útok ani nebyl, že to je hra jako u "bílých přileb" https://www.hlavnespravy.sk/novitchok-pseudopravdy-uvadzane-v-mediach-pohlad-odbornika/1349442

      Vymazat
    2. Pri spáchaní zločinu sa hľadá ako prvé motív a to, kto má z toho výhody. Tu si však svedčí nasadili klapky na oči, aby nevideli pravdu, ale mohli zločinne stavať národy proti Rusku. Takýto postoj je hanebny a neprijateľný pre slušných ľudí.

      Vymazat
    3. 8:21 Ten "nepohodlný dvojitý agent" už dávno nebol agent, pretože si 6 rokov odsedel v Rusku, potom ho vymenili za nedvojitých agentov s usákmi a odvtedy uplynulo 7 rokov. Pre Rusov dávno bezvýznamná figúrka, ktorá si svoj trest odpykala, poslúžila. Ale dôležité je, že teraz poslúžila aj svojmu skutočnému pánovi, buď ako skutočná, sakrálna obeť, alebo ako fiktívna obeť.

      Vymazat
    4. Jana23. března 2018 10:39

      I když si v Rusku odseděl 6 let, tak pořád je to dvojitý agent. Mohlo to být jen maskování jeho nového nasazení ve Velké Británii, která ho jako vazal USA poslušně zikvidovala, nebo jakoby zlikvidovala. Rozhodně to byla záminka k vypovězení 23 diplomatů z Velké Británie a štvaní proti Rusku a Putinovi.

      Vymazat
    5. 14:30 ty asi nevieš nič o špionáži, že? To by si inak vedel, že už raz odhalený agent je totálne nepoužiteľný na výzvednú činnosť. Poslúžiť môže akurát tak ako obeť.

      Vymazat
  5. A toho otráveného agenta a jeho dceru někdo po otravě viděl v nemocnici, nebo na veřejnosti?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je totiž další z hereckých vystoupení. Je otrávený, je v nemocnici, ale nikdy ho nikdo neviděl. Tedy lze předpokládat, že asi ani otrávený není. Teď je otázka, jak se ve Velké Británii rozhodnou. Buď ho budou muset usmrtit a to i jeho dceru, nebo budou muset s pravdou ven, protože, když vyleze z nemocnici jako vyléčený, tak všem bude jasné, že otráven být nemohl, protože jak bylo už několikrát řečeno a nesčetněkrát napsáno, zasažení touto bojovou nervověparalytickou látkou je v každém případě smrtelné a není proti tomu žádný lék. Takže kedy Velké Británie o otravě tímto plynem a vyléčení zasažených nejde vůbec dohromady. Takže nezbývá než buď všechny usmrtit, včetně policisty, nebo říct, že otrávení nebyli ale stejně za všechno může Rusko i když se nic nestalo. To bude blamááááááááááááááááááááž.

      Vymazat
    2. 8:37 Ono totiž Novičok pôsobí do do niekoľko desiatok sekúnd /nie veľa/, v prípade kontaktu s ním sa musí antidotum podať do 15 sekúnd. Nie je preň stanovená žiadna smrteľná dávka, pretože je smerteľný v akomkoľvek malom množstve,otrava nastáva či už kontaktom alebo vdýchnutím a je smrteľný pre každého, kto by s takouto obeťou narábal, takže ten policista, prepustený už z nemocnice, je jasný hoax /myslím jeho otrava Novičokom/.Je výmysel a klamstvo, žeby Skripalovci po kontakte s touto CHL nezomreli okamžite a ak nie, musel im niekto v priebehu pár sekúnd podať antidotum, takže ten niekto teda vedel, že to je Novičok a musel to byť vrah. A to by si nikto nevšimol, že na verejnosti behá človek v protichemickom ochrannom obleku? /reštaurácia, park/. Je to celé jedna veľká lož, buď k vôbec žiadnej otrave nedošlo, alebo to bola úplne iná látka, samozrejme, žiadna s ruským názvom, že? A zrejme hojne rozšírená aj u amíckych poskokov, takže nevhodná na obviňovanie Ruska.

      Vymazat
    3. Objevila se nová terminologie, otrávený napůl...

      Vymazat
    4. Jsem otrávený tou snůškou polopravd už nyní.

      Vymazat
    5. Ten případ otravy nese všechny znaky akce zpravodajských služeb.
      A nejspíš to byla hra Anglánů (v porozumění s amíky) k diskreditaci Ruska a podle Johnsona přímo Putina - horkého kandidáta na prezidenta (tou dobou) .... Podobně jako v Sýrii s údajným použitím sarinu, aby měli záminku k bomabardování Sýrie.

      Vymazat
  6. http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/2422723-otravne-latky-se-u-nas-vyrabeji-jen-pro-testy-rika-vojensky-expert-nazev-novicok

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jenom pro testy. Pro testy na lidech :-)

      Vymazat
    2. No, když něco testujete, tak musíte znát složení nebo obsah testované látky...
      A když znáte složení, jste pak většinou schopen vyrobit :)

      Vymazat
  7. Možná se jedná jen o jeden z dílů seriálu o Bondovi. Možná nám jednoho dne řeknou, že jsme ve válce s Ruskem. Bez velkého nadpisu, v malém článku. Oznámí, ze zatím nepotřebují vojáky, jen naše úspory na placení zbraní a žoldáků. Možná brigády v továrnách na výrobu patron a zbraní. Masírují nás povídkami a nesmyslnými tvrzeními a argumenty na rozličná témata. Máme být vzdělaný národ, ale posloucháme idioty. Můžeme si za to sami. Nebudeme za pár let zblblí jako oni?
    ABC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebudeme za pár let zblblí jako oni?
      ABC

      Nebudem , bez obav. Pokud ten tlak bude jeste chvili pokracovat, budeme po smrti a mrtvi nezblbnou.

      Vymazat
  8. No jo ,ale vetsina lidi poslouch CT a tam se nikdo nedovi pravdu,takze chtelo by lidi informovat jinak a vic,aby nebyli dezinformovani

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Je úplně zbytečné téma dále rozvíjet. Je si zapotřebí položit jednoduchou otázku a umět si na ni i odpovědět.Dovolí nám někdo opustit nato a eu ? Nedovolí.Vše ostatní kolem je jen laciné cirkusové představení. Může to změnit Babiš, Zeman, Okamura nebo Filip ? Nemůže ! V současné době se nacházíme ve fázi , která připomíná počátky normalizace v roce 69 a dále. A protože vše probíhá s opačným znaménkem, musíme počítat s tím, že změna nenastane v důsledku rozpadu Ruska (jako kdysi SSSR), ale EU v důsledku problémů v Německu. Takže tak za dvacet let.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděl bych to na dřív, díky rozpoutání občanské války v Německu, díky imigraci. Německá srdce zůstává stejně nacistické a palice jsou stále dubové, jako kdysi.

      Vymazat
    2. Já vidím problém spíše na straně ekonomické. Vystoupíme z EU, ano, souhlasím, ale co pak v době, kdy velezrádci tohoto státu po listopadovém puči prodali prakticky celou republiku. Patří nám banky? Nepatří. Patří nám rozhodující průmysl? Nepatří. Zemědělství je vepsí. Prostě tragédie. Mají to ti darebáci (TOP, ODS či ČSSD) dobře posichrované.

      Vymazat
    3. Máte pravdu.Stala se z nás zcela nesvéprávná republika.Jsme jen hospodářskou a pracovní kolonií Západu a válečným nárazníkem.Stát budovaný našimi předky je totálně rozvrácený a to co vytvořili je rozkradeno.
      Musí se v hrobě obracet.
      A současná mladá generace je propagandisticky vychovávaná tak ,že jí tento stav připadá normální.
      Pro ně platí "CO Z MINULÉHO REŽIMU JE,OD ĎÁBLA JEST".
      Ti nejsou budoucností národa.
      Ti jsou budoucností bezpohlavní společnosti,nekritičnosti,konzumu,multikulti,nevlastenectví.Vše jim rvou do hlavy a zajišťují si tak jejich hysterickou poddajnost přes všechny ty šílené neziskovky.

      Vymazat
  11. Havelci, pripravte se na milion bezencu z Afriky
    Merklova posilena Dublinem vam uz je posila

    OdpovědětVymazat
  12. 9:13
    Raduje se,zdechneš jako první!!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Britská komedie do světa :-) https://aeronet.cz/news/video-skripal-a-jeho-dcera-by-po-zasahu-nervovou-latkou-a-234-zemreli-na-miste-nekdo-jim-musel-okamzite-podat-protijed-stopy-vedou-k-britske-mi-6-a-londyn-nadale-kategoricky-odmita-poskytnout/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mayová a Jonson dokázali udělat tento týden nejenom ze sebe, ale i z vrcholných politiků EU a NATO hlupáky a darebáky ?! Ti teď budou muset držet basu a převědčovat evropskou veřejnost, že černá je bílá? Tragikomedie na pokračování v celosvětovém měřítku!

      Vymazat
  14. Jestli ten debil Bureš vystrnadí jediného velvyslance Ruska,tak mu půjdu nakopat prdel a poženu ho až do Bánské Bystrice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Babiš je čím dál tím víc poslušnější EU. Je to posera, nedá se mu věřit. Podělal to i s Ondráčkem.

      Vymazat
    2. Zbytečná slova 9:52. Vyhoštění ruských diplomatů bude ovšem dalším důkazem, že ČR se hodí jen k roli šaška, který zatřepe rolničkami kdykoliv pán přikáže.Jiné země se omezily na konstatování, že zatím chybí jasné výsledky vyšetřování, jiné rovnou řekly, že se jedná o záležitost VB a Ruska atd. Jen vláda ANO se může horlivostí přetrhnout a ještě více tak zesměšnit už tak těžce pošramocenou prestiž naší republiky. Prostě zdegenerovaní slouhové...

      Vymazat
    3. Do riti, prečo do Banskej Bystrice? Stačí do Bratislavy, tam sa narodil! Ale v prvom rade si spytujte sami seba, prečo ste si zvolili eštebáckého bývalého Slováka za premiéra.

      Vymazat
    4. Lebo sa ludiom páčil, že to bolo také vychcaté Slovačisko.

      Vymazat
    5. Babiš se chová jako lstivý lišák,chce rozložit EU
      zevnitř...

      Vymazat
  15. Pokud by ovšem Rusko mělo zájem dovědět se o výzkumných programech (nezakázaných Úmluvou, CWC), mohlo oficiálně požádat OPCW (organizace) o informaci, zda-li vůbec a kde ve členských státech Úmluvy jsou práce na téma "novičoky" vedeny.
    Jakákoliv syntéza aj. práce s látkami relevantními Úmluvě musí být (podle té úmluvy) totiž povinně hlášeny organizaci, vč. přesné identofokace dané látky, jejího množství a účelu zkoumání.
    V ČR nebyly nikdy vedeny jakékoliv práce, které by vyústily do přípravy kteréhokoliv myslitelného derivátu látky ze skupiny novičoků.
    Stejně tak ČR není kowbojským státem, který by takové práce vedl v konspiraci mimo kontrolní mechanismus daný Úmluvou.
    Proto i domněnka ruské strany (jejího ministerstva zahr. věcí) se zdá být neuvážená, a zbytečně zdejším rusofobům zavdala důvod (byť i zástupný) pro protiruské akce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oprava: .. identifikace dané látky ..

      Vymazat
    2. Ale, ale, pán Opluštil. Akosi ignorujete fakt, že ako česká tak slovenská "armáda", vrátane aj takýchto chemických labákov podliehajú veleniu NATO, čiže USA armáde. Aže Česko nie je kowbojský štát? Ale je, tak ako Slovensko, Poľsko, Nemecko.... Alebo mi chcete nahovoriť, že sa ešte niekde doržiavajú zákony? Ústava? Že sa čierne nevyhlasuje za biele a naopak? Že svetom nevládnu klamstvá a podvody? Ale, prosím vás! Zložte si tie klapky z očí. Rusko plným právom poukázalo aj na Česko aj na Slovensko, pretože naše vlády a najmä armády sú úslužným poskokom amíkov, že?

      Vymazat
    3. Na to konto mám dotaz...
      Ví někdo, co vše se děje na pracovišti ve Vyškově, které nemá pod velením ani naše armáda, ale patří přímo pod velení Nato?

      Vymazat
    4. Ad Jana - bezvadný a případný koment! Zcela správně, ale ono to může být horší, že se staneme poskokem jenom samotného Německa, tedy zdá se, že potud je snaha být v NATO racionální.

      Vymazat
    5. 11,47
      Tak to by jsme se stali poskokem poskoka. Nemci uz v podstate od valky poslouchaji velkeho bratra

      Vymazat
    6. Tu informaci, že Česko to nevyrábí, protože nežádalo příslušnou instituci máte odkud? Od Stropnického?

      Vymazat
    7. Re (11:00):
      Jano, nerad vám beru vaše přesvědčení! Máte sice pravdu v tom, že jsme vazalským státem. A v jeho čele máme mnohé bezeskrupulózní politiky. Což je větší nebezpeční než amlule toho "staročoku", který je dnes dobrý leda tak pro politickou provokaci a hnusnou mediální manipulaci lidu obecného.
      Ale (pokud se týče výzkumu těch látek, vč. jejich syntézy) opakuji, že stále ještě nejsme státem kovbojským. Striktně dodržujeme Úmluvu.
      Vím to. A ne, že jsem o tom (jen) přesvědčen.
      ----
      Re (11:36):
      To centrum (s angl. názvem) je školicím pracovištěm, a vedle své vzdělávací činnosti se zabývá i vypracováním (teoretických) analýz, koncepcí atd. Něco na způsob aliančního think-tanku. Nezabývá se chem. výzkumem, z něhož by mohla fyzicky vzejít nějaká nová vojensky významná látka, a to ani novičok, ani staročok.

      Vymazat
    8. Pane Opluštile!
      Zkuste si někde v médiích (ať majstrímových či alternativních) dohledat obsah rozhovoru ruského diplomata s héércem stropnickým ohledně novičoku. Mám dojem, že diplomat přinesl špatnému héérci nótu s důkazy tvrzení ruské strany, ještě z dob wašavkogo dagovora a bylo vymalováno. Pouze v médiích se musí povinně lhát, po židovsku lhát a po englišsku vyrožovat. A bude hůř pseudovlastenče.
      Ďuro Trulo

      Vymazat
    9. Pane Ďuro Trulo!
      Mě nemusíte podezírat z toho, že bych byl spolu s našimi zaorálky a jinými štětinami vyznavačem jejich euro-atlantských "hodnot". A ani z rusofobie!
      Ale v tomto případě se ruský diplomat zmýlil. Stává se to. Jednak ta připravená aféra ty ruské zastihla dost nepřipravené (a jak by ne!), stejně tak, jak jiná cílená provokace zastihla "v podvíkačkách" Fica a jeho partnery.
      Rusko svým nepodloženým (nebo neurčitým) tvrzením zbytečně rozostřilo náhled na pravé viníky, a nadto si zadělalo na oficiální protesty těch, kteří (jsouce při vládních korytech) s takovou chutí lezou do prdelí západním mocipánům.

      Vymazat
    10. Pane Ošustil 14:33
      Mno můžete mi vysvětlit význam vašeho slova...amlule..., při vyhledávání na Google vyhledávači, sdělí že se jedná o amulet?

      Vymazat
    11. Pán Opluštil, Rusko urobilo správne, že poukázalo na možnosť vlastnenia či výroby Novičoku aj v krajinách, ktoré sa na výskume jeho komponentov podieľajú. A ako sa vás už pýtal jeden diskutujúci,viete, čo sa robí v labákoch vo Vyškove, ktoré podliehajú priamo NATO? Koľko je takýchto zariadení v bývalých soc. krajinách, ktoré teraz riadia amíci? Vy sa tu odvolávate na dodržiavanie nejakej zmluvy, keď všetky zmluvy a zákony sú len trhacím kalendárom? To ste naozaj tak naivný, že si myslíte, že sa dodržiavajú nejaké ustanovenia nejakej zmluvy o zákaze chemických zbraní? Kde sa potom zobrali tie bojové chemické otravné látky v Sýrii? Ochudobnený urán v Jemene? Nedodržiava sa NIČ, a už tobôž nie nejaké papiere podpísané pred 20 a viac rokmi, že? Dodržiavanie sa vyžaduje len od Ruska, amíci a a ich poskokovia, medzi ktorých patria aj naše vlády, si s nimi akurát tak vytierajú zadky. Jedni preto, že si myslia, že sú páni a tí druhí preto, že im ich to páničkovia prikážu.



      Vymazat
    12. Re (09:32):
      Jano!, pokud byste kterémukoliv z pracovníků těch laboratoří (u nás) řekla to, co zde s nepřehlédnutelnými předsudky píšete, tj. že Úmluva a národní zákon, kterým je implementována, či jeho prováděcí vyhláška .., je pro ně jen trhacím kalendářem, požene vás metlou!
      Veškeré práce se provádějí na režimových pracovištích ve striktním souhlase s Úmluvou. Nikde jinde!, a to i z důvodu ochrany zdraví při práci a okolního prostředí. Všechna taková pracoviště jsou licencována a podléhají průběžné kontrolní činnosti, za niž odpovídá národní (státní) autorita. Jejich všechny aktivity (činnosti) podléhají dohledu, jsou evidovány (za á) co do jejich povahy/účelu/cílů, (za bé) co do spotřeby všech chemikálií, a - samosebou - (za cé) co do množství nově syntetizovaných látek. Syntézy látek relevantních Úmluvě podléhají o to intenzivnější kontrole a inspekcím ze strany mezinár. organizace OPCW. Nákupy surovin pro možnou syntézu látek také podléhají kontrolnímu režimu, a klíčové komponenty si žádná organizace či osoba bez licence nezakoupí. Proto četná mínění laiků, kteří s despektem píšou o možnosti syntéz "v kuchyni", jsou jen neopodstatněným plácáním. Zkuste si třeba objednat některý z prekursorů syntézy kteréhokoliv z novičoků (viz článek o nich, který zde na webu NR také vystavili), a pak se pochlubte!! Už teď vám říkám, že nepochlubíte ...
      Tolik o regulérních pracích a aktivitách, které se i u nás dělají ve směru zajištění připravenosti naší armády a přísl. civilních organizací odpovědných za chem. bezpečnost a které jsou klasifikovány jako Úmluvou nezakázané aktivity.
      Jinou otázkou je vedení takových prací mimo kontrolní mechanismus Úmluvy. To se ovšem dostáváte na pole konspirace, o kterém osobně nevím nic a nebudu spekulovat. Pokud se ovšem potom nějaký stát pustí po takové stezce, dostává se takovou činností do rozporu jak s Úmluvou, tak i mezinár. právem. To však 100% není případ ani ČR ani Slovenska.
      ---
      Sýrie až do nedávné doby nebyla členským státem Úmluvy, a proto si ty chem. zbraně ponechávala pro potřeby své národ. obrany. Předala je k likvidaci (na US lodi) na naléhání jak Západu, tak i Ruska, leč v době, kdy je předávala, nemohla již zaručit, že likvidovány budou úplně, protože nad jejich částí stát již neměla kontrolu.
      Uran, ať již obohacený či ochuzený, není předmětem Úmluvy (CWC).
      Naše vláda si Úmluvou zadek nevytírá! A nedělá to ani vláda SR!!
      Byť obě tuze rády lezou svým Velkým bratrům za zadní části, porušování prováděcích národních zákonů, v nichž jsou za nedodržování tvrdé sankce, si žádná neriskne. Pochopte, že i vládní žijí raději u svých koryt ve vatě než v lapáku. Buďte si jista, že při porušování by se jak u nás, tak i na Slovensku našlo dostatek těch, kteří by ty vládní velice rádi od těch koryt odstrčili, aby je tam pružně nahradili ...
      Jak jsem rozuměl ruskému vyjádření, pak ti vyslovili domněnku, že ten novičok mohl pocházet z několika zemí, které jsou pro podobné práce personálně i technicky způsobilé. Jedna věc je ale způsobilost, druhá zas realita. A v tomto případě se jak ČR, tak i SR ohrazují oprávněně. Dál by nemuselo být rozmazáváno, pokud bude na obou stranách dobrá vůle. Měla by!, aby bylo možno více soustředit pozornost na věcné vyšetřování té britské hanebnosti. To je, kdo a proč látku připravil, kdo a proč ji použil, a zda-li při tom čirou náhodou neporušil jak Úmluvu, tak i mezinárodní právo. Nás i SR z toho všeho klidně vynechejte, čas mi v tom dá za pravdu.

      Vymazat
    13. No vidíte Opluštile, že umíte napsat celkem dobrý příspěvek k věci. Já vych vás rád ještě nasměroval na sousedy Slovenska, kde se už dávno spekuluje, že se zde vyskytuje pár laboratoří mimo jakýkoliv dohled, něco takového, jako tomu bylo v Polsku v souvislosti s internačním táborem pro islamisty. Jedna by měla být snad i vysloveně na hranici, v Užhorodu. Pochopitelně, stejně jako to "polské Guantánamo" jsou pod dohledem pracovníků toho baráku v Langley. Ukrajina je výhodná. Je tam levně, lid při všem tom zmatku relativně konsolidovaný a vzdělaný, ale v zemi celkově děsný bordel, navíc hned vedle Ruska. Na Ukrajinu žádné komise nechodí, tam nikdo nedosáhne. Ideální místo. Polsko a Ukrajina jsou velmi užitečné země.

      Vymazat
  16. Tentokrát mohu ocenit, že většina komentů je podle mého gusta, prozatím chybí ty naivně hloupoučké (podle mne). A náš Stropnický (ač herec), určitě inteligenčně je na tom líp, než Johnson, stejně tak náš Babiš a Mayová.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mno podle mne je Boris 100.000 x chytřejší než Gustáv Vvync, více no-koment 9:59

      Vymazat
  17. Novičok není bojový plyn! Novičok může vyrobit každý chemik, který má magisterský titul. Takže někdo se tu otráví nějákým hnojivem a je z toho skandál, za který může Rusko.Lidi serou nám na hlavu.
    https://www.youtube.com/watch?v=oiD3aS35mjo

    OdpovědětVymazat
  18. Stejně je to jenom hra k odvedení pozornosti od Doublinu IV!!! Z toho se posereme všichni.A proti tomu nikdo nedemonstruje, nikdo nestaví ploty mezi ČR a Německem, nikdo nerekonstruuje fortifikaci na hranici, nikdo nestaví pohraničníky...tady začněme bojovat a neřešme nějáký plyn, kterého máme plné sklady v bývalých JZD v každé dědině.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně!!, tu pozornost však odvést nejen od Dublinu IV ....
      Zásoby "plynu" v býv. JZD nekomentuji, ale zásob lidského hnoje máme i u nás nad poměry!

      Vymazat
  19. Je to jenom hnusná hra - nevěřím Britům ani slovo.
    Není přeci možné , aby na záběrech z místa činu byly 3 v atombordelu a mezi nima pobíhali policisté pomalu v krátkých rukávech!!! Takže z toho vyvozuji , že nejednalo o útok jakoukoliv bojovou chemickou látkou. Vzorky nechtějí poskytnou, protože žádné nemají. Možná je někde teprve vyrábějí.

    OdpovědětVymazat
  20. Stanislav Ševeček23. března 2018 10:30

    "Vy myslíte, že to císař pán takhle nechá bejt? To ho málo znáte. Vojna s Turky musí být. Zabili jste mně strejčka, tak tady máte přes držku. Válka jest jistá. Srbsko a Rusko nám pomůže v té válce. Bude se to řezat."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stanislav Ševeček23. března 2018 10:30
      Válka s Rusem také bude. Jenom je třeba nejdříve z něj udělat ďábla. Skripal sice není strejček, ale když jich bude více (už jich pár bylo, dokonce i nevinné dopravní letadlo), tak už by to mohla být záminka. Potom bude válka nevyhnutelná a osvobozující celou Evropu i Rusko od putinovské zlovůle. P.K.

      Vymazat
    2. Ta nenávist a zloba z těch demokratů jen srší

      Vymazat
  21. Stanislav Ševeček23. března 2018 10:38

    Stropnický se schůzky nezúčastnil.
    (kdy odstělijoy náměstka?)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zřejmě už byl informován, která "bije" a tak, aby se vyhnul ostudě, poslal za zebe jen náměstka... Teď může tvrdit, že u toho nebyl...

      Vymazat
    2. To je velice zajímavé, předvolá si velvyslance, pak s ním nemluví, ale informuje o tom, o čem s ním mluvil náměstek. Proč s ním nemluvil tedy sám? Je to pro něj nízká šarže? Mluvil by jenom Stropnický s Putinem? Je to celé jasně trapná habaďůra, aby se divák nažral a Stropnický zůstal celý.

      Vymazat
  22. Skřípal nebo ten Janko z čobolo. Stejný případ.

    OdpovědětVymazat
  23. Jestli naši politici zbabělé a účelově lžou nemají ve vládě co dělat. Pravda vyjde na povrch a my voliči si to pamatujme. Loutky a ...lezce nepotřebujeme. Hlavně, že se kritizoval minulý režim, že se neumí Moskvě postavit. Dnes je to daleko horší zbabělejší a prolhanější.

    OdpovědětVymazat
  24. ParlamentníListy.cz » Aréna » Rozhovory » Putin může tímto způsobit Američanům velké problémy. Obvinění, že novičok může pocházet z ČR, je ruská propaganda. Jaroslav Bašta hovoří

    ..ta Ruská propaganda*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Otázkou je, zda Bašta vůbec ví, o čem mluví ? Zřejmě se díval na Českou televizi...

      Vymazat
    2. ..otázkou zdali ví kdo vlastně je...*

      Vymazat
    3. Pan Bašta, byť bývalý velvyslanec v Rusku, byl pokaždé v ČT připosraný, aby nezavdal příčinu k podobné štvanici jako u Slováků na Fica. No a je připosraný i na Parlamentních listech, protože ví, že mediální zrůdy umí nejenom číst, ale i psát. Inu socan se vším všudy, se sralbotkou a chovancem jedna rodina (jako v limonádníkovi).
      Ďuro Trulo

      Vymazat
  25. Jo, jo, dneska Terezka řekne, že to byl útok bojovým plynem a my stojíme v pozoru a s otevřenou pusou posloucháme...
    Není jasné, jak se to stalo, kde se ta látka vzala, je předloženo několik absurdních variant a nic není doloženo ani dokázáno. Navíc není jediný záznam zasažených. Kolik dalších lidí by bylo postiženo-zasaženo?
    A pokud i přistoupíme na toto trapné divadlo, tak pokud by to byla pravda, tak je to na okamžitou demisi britské vlády a odstoupení všech čelných představitelů Nato...

    OdpovědětVymazat
  26. Andrej Babiš bude tak dlouho jezdit do Bruselu pro "rady" až zůstane u nás jako ten pověstný "kůl v plotě". Jen "hlupák" se může připojit k podpoře jeho vlády. Těch cca 30% ve volbách je pro něho zřejmě Pyrrhovo vítězstvím, tj. vítězstvím formálním, které ve skutečnosti ve svých důsledcích žádným vítězstvím či úspěchem není. Předčasné volby pro něho a jeho hnutí ANO by také mohly skončit "katastrofou"...
    L.S.

    OdpovědětVymazat
  27. Drahý priateľ Sherlock Holmes, mám na Vás otázku. Tiež si myslíte že je Vladimir Vladimirovič vinný, v prípade otrávenia nášho najlepšieho tajného agenta Sergeja Skripaľa? .....ó áno, samozrejme milý Watson, samozrejme že je vinný Putin. .....Drahý priateľu Sherlock Holmes, a prečo si to myslíte, že práve Putin je vinný ? ....no to je predsa jednoduché drahý Watson, keby nebolo Vladimíra Putina, nemuseli by sme si otráviť agenta.

    OdpovědětVymazat
  28. ČSSD, se kterou měl takové velké spory se na spolupráci jen třese. KSČM by měla spolupráci velmi zvážit...
    SPD bez referenda nemá až tak důvod podporovat...
    Po krocích Andyho někteří jeho voliči asi silně znejistí...
    Nové volby by byly asi nejlepším řešením..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S předčasnými volbami je třeba počkat, ať se v tom "bahně" Andrej ještě více "ušpiní"...

      Vymazat
    2. Je pravda, že každým dnem se trochu víc odkopává a třeba se lidem otevřou oči.
      Jen si vybavuji ten citát, jak budeme v Bruselu prosazovat vždy svůj názor a diskutovat a snažit se ho prosadit... :)
      Pak jsme papežštější než papež

      Vymazat
    3. 12:06!
      Dofám, že Filip a Kováčik uvažují podobně a jejich podtrh přijde v ten pravý čas. Dokonce jim bude chvilku tleskat i zrůdnědemokratická koalice, teda než jim to dojde.
      Ďuro Trulo

      Vymazat
  29. Jiří Jírovec23. března 2018 12:00

    Rektor university v Hradci Králové, Kamil Kuča, v ČT prohlásil, že struktura Novičoku je dávno známa (byla popsána i v Chemických listech v roce 2011) a tuto látku může připravit student, který má magistra v organické chemii.

    Rusové naznačili, že Česko je jednou ze zemí, ze kterých by ona látka mohla (ale nemusela) pocházet.

    Spor je o rozdílu mezi slovesy vyrábět a připravovat. Česko může tvrdit, že Novičok nevyrábí (nemá jeho průmyslovou výrobu). O tom, že se mohl v ČR připravovat (v malém množství) není třeba příliš pochybovat.

    Výrok, že Novičok mohl pocházet z pěti dalších zemí, naznačuje, že jde o akci namířenou proti Rusku.

    V podstatě jedno, jak to všechno bylo. Účelu bylo dosaženo.

    Otázka původu Novičoku zmizí v okamžiku, kdy se media dotknou toho, že může být vyroben kdekoli a kýmkoli, kdo se trochu vyzná v organické chemii.

    To samé platí o Kucjakovi. Podle některých spekulací byl zastřelen z upravené vzduchové pistole. Odtud prý byly problémy s nabíjením a rozsypanými náboji.

    Teď to již nikoho nezajímá, ledaže Kucjaka zabil sám Fico. Důležité je, že veřejnost zareagovala, jak měla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo,jo Majdan je Majdan...
      Savčenková pilotka byla hrdinka, ale teď jako poslankyně, která mluví a někdy i pravdu, se stala nepohodlnou... Kde jsou naši majdanští demokraté, aby se jí zastali?
      Posloužila, ale už se nehodí?

      Vymazat
    2. Drahý příteli, Sherlocku Holmesi, mám na Vás otázku. Tež si myslíte, že je Vladimir Vladimirovič vinný, v případe otráveni našeho nejlepšího tajného agenta Sergeje Skripala? .....ó áno, samozřejmě milý Watsone, samozřejmě že je vinný Putin. .....Drahý příteli Sherlocku Holmesi, a proč si to myslíte, že právě Putin je vinný ? ....no to je přeci jednoduché, drahý Watsone, kdyby nebylo Vladimíra Putina, nemuseli by jsme si otrávit agenta.

      Vymazat
    3. Re (12:00):
      Pane Jírovče!
      K vaší trošku neurčité větě: ".. O tom, že se mohl v ČR připravovat (v malém množství) není třeba příliš pochybovat." doplňují:
      A no, to se sice i mohl, ale nepřipravoval! (nesyntetizoval!), a to ani v mikromnožství či množství menším. Prostě se u nás žádná látka z té skupiny nikdy fyzicky neobjevila a ani dnes nejeví.
      Již o tom bylo dost spekulací, zejména od lidí, kteří o tom vědi leda tak "houby s voctem", zato mají přebytek bujné fantazie.
      Podle všeho ta látka byla připravena a cíleně použita jako mediálně efektivní roznětka pro obludnou politickou provokaci zaměřenou na Rusko. Což je obor, ve kterém po staletí vynikají jistí nositelé "atlantických hodnot". Ti, co s takovou sveřepostí po světě provádějí své False_Flag_Ops.
      Zatáhnout do toho nás, tak je to hned venku! Oni nám nedůvěřují a dobře dělají! Jako byste sám nevěděl, že u nás se hned rozkecá i to, co pravda není či dokonce i to, co se ještě nestačilo stát ...

      Vymazat
    4. zastřelen z upravené vzduchové pistole - nie - plynovej

      Vymazat
    5. "Prostě se u nás žádná látka z té skupiny nikdy fyzicky neobjevila a ani dnes nejeví." Pán Opluštil, a viete mi potom objasniť, ako potom môže vaša slávna chemická jednotka detekovať jeho prípadné použitie, či, ako to už viackrát bolo napísané, "kalibrovať" prístroje na jeho detekciu?

      Vymazat
    6. Re (09:24):
      Dobrá otázka!, Jano!!
      Nevím sice, proč v této souvislosti vzpomínáte naši chemickou jednotku, ale budiž.
      Chemická jednotka neznámou látku taky - samosebou - identifikovat nemůže. Protože skutečně nemá k dispozici žádné databázové údaje byť k jedinému ze staročoků a ani referenční standard. Pokud by kdo tvrdil, že má, tak lže jako když tiskne!
      Jinou otázkou je (nespecifická) detekce té látky.
      Jakoukoliv látku ze skupiny nervově-paralytických lze totiž detegovat s použitím prostředků založených na tzv. biochemické metodě, jejímž základem je vyhodnocení míry inhibice cholinsterázy (AChE či BuChE). Stejně tak ty látky fungují i v živých organismech, a proto čím toxičtější daná látka je, tím citlivější je i ta biochem. metoda. Lze to detegovat, ale bez kalibrace (jak správně říkáte) nelze látku kvantifikovat.
      Pro laboratorní identifikaci je ve většině moderních laboratoří k dispozici i řada dalších přístrojů určených k identifikaci sloučenin (např. GC/LC-MS, -MS-MS, IČ spektroskopie, NMR aj.). Ty v Porton Downu jistě mají, naše chemická jednotka však jen v omezené míře.

      Vymazat
    7. Opluštile, ještě je tady jedna věc. V r.2011, kdy se svět dozvěděl o skupině těchto organofosfátů, nevědělo se přesně, jaká je jejich toxicita. Alespoň podle veřejných zdrojů. Zde se vycházelo jen z několika tvrzení v Mirzajanově knize, a pokud už nebyly testovány někde jinde tajně, pak se podle tohoto zdroje pohybovala jejich kvalitativní analýza hluboko pod det.limity tehdejší instrumentální techniky. Skoro o řád. Určitě pamatujete na fotky z toho místa, kde se mezi lidmi v overalech pohybovali civilisti. Tam už toho muselo být velmi málo, pokud se jednalo o avizované látky A23x.

      Museli by od té doby vypracovat nové metody, hlavně koncentrační, aby se dobrali alespoň nějakého výsledku, o jeho kvantifikaci ani nemluvě. Od poblikace uplynulo jen 7 let. To by museli okamžitě vrhnout velké prostředky do vývoje pouze za tímto účelem. Možná hmyz má receptory extrémně citlivé, co zachytí třeba jen pět molekul, ale lidi něco takového ještě neumí. Leda že by použili mouchy.

      Vymazat
  30. https://zpravy.aktualne.cz/domaci/havloidni-fasiste-chystaji-cesky-majdan-mailuje-duchodce-z-p/r~69607a442cd911e880d30cc47ab5f122/

    Konečně vím jak takový průměrný čtenář a diskutér na nové republice, čili debil, vypadá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, pokud čerpáte z bakalova aktuálně a ještě lépe z DVTV, tak se kochejte 12-letou holčičkou...to je pro Vás asi inteligentnější...
      Pro debila, každý debil, že

      Vymazat
    2. 12:05 Havloidům v médiích už zřejmě nestačí "kopat" do prezidenta ČR a tak dehonestují i seniory za jejich názor.

      Vaše vyjádření to jen potvrzuje !

      Vymazat
    3. 12:05 Nám stačí vaši dutí zástupci z „demokratického bloku" aby jsme věděli co je debil a havloidní fašisté je naprosto přesné.

      Vymazat
    4. 12,05
      No, ono hájit "demokraty" typu Langšádlová, nebo Gabal mi také nepřipadá, jako známka inteligence.

      Vymazat
    5. 12.05
      nebuďte k sobě tak upřímně příkrý.
      Ale když už o sobě tvrdíte,že jste debil,nebudu vám to vyvracet.

      Vymazat
  31. No protože senioři ledacos pamatují, většinou celý život poctivě pracovali a dovolí si mít svůj názor, který se po většinu neschoduje s názorem nové, většinou nepracující, multikulturní menšině... To se nehodí, tak se musí dehonestovat...

    OdpovědětVymazat
  32. poslouchám rádio a nevěřím vlastním uším- předsedové stran říkají že měli být velvyslanci už dávno odvolaní? Co je to za šílenství- nejdříve bez jakýchkoliv důkazů angličané obviní rusy z otrávení člověka- aniž by měli podklady a důkazy šetření a když rusové odpoví tak, že pokud to bylo touto látkou,tak ta mohla pocházet z jimi uvedených zemí...a na základě toho chtějí vyhošťovat diplomaty- to je čiré šílenství a opravdu bych se nedivil, že je to zadání a příprava na definitivní horký konflikt. Nevěřím, že je ze strany západu snaha o uklidnění situace. MS ve fotbale už je pro Rusko ztraceno- ale to je ve srovnání s tím co hrozí prd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč píšete "předsedové stran" v množném čísle a obecně? Chce to jmenovitě ...
      Filip z KSČM, ale zřejmě i jiní, nic takového neříkal...!

      Vymazat
    2. máte pravdu, omlouvám se za nepřesný výrok. Naštěstí předseda mnou volené strany zachoval chladnou hlavu.

      Vymazat
    3. Zatím konkrétně dle https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Ruske-diplomaty-jsme-meli-vyhostit-uz-davno-mini-sef-lidovcu-Komuniste-jsou-opatrni-529236:

      Petr FIALA (ODS)
      Pavel Bělobrádek (KDÚ-ČSL)
      Jiří Pospíšil (TOP 09)
      poslanci STAN

      Vymazat
    4. Předsedové dohromady 25% voličů, takže nic moc.

      Vymazat
    5. Ale tito jsou slyšet tak, že je to bráno jako hlas národa chápete to už?

      Vymazat
  33. Co chtít po komediantovi co bude na povel brečet nebo se smát.

    OdpovědětVymazat
  34. A největší a nejbohatší
    nikým nevolená
    politická strana v zemi
    KATOLICKÁ CÍRKEV
    si mne ruce*

    OdpovědětVymazat
  35. A největší a nejbohatší
    nikým nevolená
    politická strana v zemi
    KATOLICKÁ CÍRKEV
    si mne ruce*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ad Unknown 12:24 - co to je za blábol? Já, např. jsem katolík, a sice proto, že jsem si já sám tuto církev zvolil. Stejně tak, ostatní katolíci. Čili, církev si volí její členové, je tedy volená (ale bohužel ne největší, protože je zde ještě ten větší, nevolený zbytek)!

      Vymazat
  36. No co na to říci (napsat) Babiš a Stropnický se chovají jako dva cvičení pidi psi. Štěkají na jednu stranu a na druhou vrtí ocasem. Jediné čeho dosáhnou je to že naprosto zničí vše čeho bylo dosaženo. Normální by bylo vyhnat Babiše zpět na Slovensko a jeho majetek znárodnit. Kašpara Stropnického by si mohl vzít jako náhradu.

    OdpovědětVymazat
  37. 11,52 Super koment. Jen dodám že mám podezření jestli v tom nejede Babiš. Má chemické fabriky a spoustu schopných vlezdoprdelistů a po akci na Slovensku dostal strach.

    OdpovědětVymazat
  38. Fašisto čti:

    https://cz.sputniknews.com/svet/201803237014261-rt-moderni-zbran-pomoc-jaderna-parita/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:38 Přeceňujete jejich úroveň, nic nemůže zvrátit jejich pevnou "jistotu", že se jedná jen o ruskou propagandu...
      I Jaroslav Bašta přece o ní mluví...

      Vymazat
    2. 13:50 Přiznal to i pentagon že nemají obranu.

      Vymazat
    3. 14:37 Pokud ty zbraně existují a s takovými parametry. Nemyslíte si snad, že je RF těm USA ukázala tak podrobně.

      Vymazat
    4. 15:14!
      Putin ukázal nové zbraně světu ze dvou důvodů:
      1) Aby trochu zchladil depáky a hlupáky, kteří spoléhají na 6-tou prioritu řízení jako poslední řešení (vysvětlil jim, že bude opravdu posledním).
      2) aby zaměřil satanisty na náhradní stopu, protože je čerstvá a reálná a o skutečných zbraních vítězství neřekl ani slovo (klimatické, geodetické, psychotronické).
      Doufám, že jsem to příliš nekonkretizoval, fašounské zrůdy by se mohly strachy podělat až k smr(d)ti.
      Ďuro Trulo

      Vymazat
    5. Je docela možné, že hysterie T.M. a blondýna z Londýna kolem novičoku byla časovaná za účelem zvrátit volby v RF; nepovidlo se, ale už se nedalo cuknout zpět. Nota bene po šoku ze Sarmatu, kinžálu a toho třetího, ještě nepokřtěného drobečka, které VVP před volbami představil ruské veřejnosti.
      Myslím, že oba politici GB se nesmazatelně zapsali do historie světové diplomacie.

      Vymazat
    6. 17:06, ještě nejsou ve výzbroji, proto musí válka nastoupit co nejrychleji. Pamatujete přece, že to byla ta hlavní informace, kterou se snažila Kelly vymámit z Putina. V jakém stádiu to všechno je.

      Vymazat
  39. Nejde o to, kdo podal (?) jed Skripalovým, ale koho je nutné z toho obvinit. Ostatně nejde ani o Skripalovi, ale o to vyvolat aféru a stupňovat antirurismus za hranice někdejšího nacistického antisemitismu a boje Vůdce proti židobolševikům. Když chcete a váš kapitál potřebuje válku, tak politruci musí takto jednat - a účel světí prostředlky.

    OdpovědětVymazat
  40. No právě jsem si z ruského prostoru přečetl zprávu, že Západ hodlá Rusko vyhodit z Řady bezpečnosti OSN. S jestliže OSN nezareaguje jak má, vyhodí je i odsud. Budovy jsou v New Yorku a USA a celý Západ jsou významným přispěvatelem. Jejich krédo: " my platíme, my máme práva". Rusy vyhodí jednoduše z budovy pryč, zamknou kanceláře a vyhostí je ze země.

    OdpovědětVymazat
  41. Odpusťte odvahu mého komentáře,neb organika mě opustila na gymplu a právní vzdělání ani armádní nemám,přesto se musím se svým selským rozumem ohradit proti zdejším tvrzením.Za 1.známe pachatele,aniž existuji důkazy(asi je to teď normální viz.smrt novináře na Slovensku). Za 2.obdivuji jistotu emerit.ministra ČA,tvrdit,že daná látka nemá s námi nic společného. Důvěra v bezpečnost naší armády vprchala výbuchem ve Vrběticích. Nikdo nevěděl,co tam bylo, včetně zakázaných nášlapných min. Pak se nedivte,že se šířily fejky,o pašovaní radioakt. rtuti z Ruska a že se u nás za Husáka vyráběl foliant pro posyp Vietnamu.

    OdpovědětVymazat
  42. Můžeme být rádi, že detektivní příběh s otráveným agentem pracuje s vysoce smrtící (pro vyvolání odpovídajícího rozhořčení) bojovou otravnou látkou. Zda jsou aktéři otrávení opravdu nevíme, také nevíme, zda to nebyla muchomůrka či jiná látka přírodního původu a kdo ji aplikoval je také nejisté. Proč rádi? Protože případní útočníci mohli použít jadernou bombu. To tu ještě nebylo a rozhořčení by bylo převeliké ... prosím, neberte to jako návod.
    Pokud by se chtěl někdo zbavit (potrestat) zběhnuvšího agenta, asi by našel jiný způsob, jelikož i ten "jiný způsob" se současně vypuštěnou informací v jistém okruhu lidí je dostatečným varováním, řekl bych s vyšším účinkem. Zrovna v tomto případě nevidím důvod, proč riskovat s materiálem, který je stejně nebezpečný pro útočníka, tak i pro oběť. A komplikace s aplikací celý proces zabití značně komplikují.
    ABC

    OdpovědětVymazat
  43. v případě USA je to otevřené?Bodejť,když se těch posranejch amíků všichni bojí

    OdpovědětVymazat
  44. Otrávení byli doma pak poobědvaliv restauraci zašli si do parku, rozdali klukem chleba na krmení kachen a škola ovál. To vše za několik vteřin. Nyní již mluví. Dostali tedy protilátky do 3 minut.Ta protilátka se dá vyrobit jen se znalostí podaného jedu.

    OdpovědětVymazat