Reklama

.

.

sobota 31. března 2018

Spojení mezi Británií a DAEŠ již nelze nijak skrýt


Jurij Barančik
31. 3. 2018       zdroj a zdroj
Ve Východní Gutě byla zadržena skupina důstojníků britské SAS. Nyní je příčina hysterie Londýna v případě "otravy Skripalja" jasná. V předměstí Jobar, Východní Guta, Damašek, Sýrie byla zvláštní jednotkou Syrské arabské armády zadržena v podzemním velitelském středisku skupina důstojníků SAS, která koordinovala v Jobaru a Zamalce odpor teroristů, kteří ostřelovali ze 120 mm minometů čtvrtě Damašku, přiléhající k ruskému velvyslanectví, a také styční důstojníci - Američan a zpravodajský důstojník Izraele.


Poté, co před odjezdem z Jobaru do Idlibu teroristé skupiny Fajlak Ar-Rahman postříleli 17 zahraničních žoldnéřů, kteří se snažili zabránit dosažení dohody o výjezdu nesmiřitelných s rodinami do Idlibu, se Britové na Rusko přes Omán obrátili ohledně propuštění zadržených.

Po odpovědi, že je nutné jednat s vedením Ozbrojených sil Syrské arabské republiky, se Britům zmařily plány. Nyní do Ománu vyrazil americký ministr obrany.

Samotné dopravní letadlo nikoho nezajímá. Jde o zajištění záminky na zadržení posádky pro výměnu zadržených zvláštních sil SAS.

IA REX připomíná, že dnes Británie bez zdůvodnění provedla prohlídku ruského letadla (jehož prostor je podle všech mezinárodních pravidel územím Ruska) na londýnském letišti Heathrow.

Britské úřady kontrolují ruský letoun v Londýně a odmítají uvést důvody pro tuto akci. Ve vysílání stanice Rossija 24 to oznámila oficiální zástupkyně ministerstva zahraničí Ruska Marie Zacharová. "Konstatujeme další provokaci britských úřadů", řekla.

Poznamenala, že na palubu letadla, které se připravovalo na "příchod cestujících letu Londýn-Moskva, nastoupili pracovníci britské policie a celnice". "Britské úřady oznámily potřebu provést jakousi kontrolu letadla a odmítly informovat o důvodech a účelu prohlídky", zdůraznila Zacharová.

Podle jejího vyjádření "jsou všechny akce britských úřadů prováděny ultimativním způsobem". "Chování britské policie jasně naznačuje úmysl provést na palubě nějaké manipulace bez svědků", dodala. Sdělila také, že na místo vyjeli pracovníci ruského velvyslanectví.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

97 komentářů :

  1. Jasnou analýzu aktuální situace v Sýrii i prognózu dalšího vývoje nabízí Jakov Kedmi:
    https://www.youtube.com/watch?v=jCYPxOemT-o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou z nepřátelské armády tak je měli dát alespoň za katr. Jak se to děje i jinde...

      Vymazat
    2. 13:48
      Tady nejde o žádné vojáky nebo důstojníky znepřátelnených sil. Amerika válku nevyhlásila, ani ostatní podřízené státy včetně nás. Takže se nemůže jednat o válečné zajatce. Jsou to diversanti. A tam určitě platí jiné zákony. Já bych navrhoval tres smrti.

      Vymazat
    3. I Česká Republika je agresor ! mimo mise OSN. Nebyli tam ani pozvání ,tak jsou teroristé ! Ke zdi!!!!!!!!!

      Vymazat
    4. souhlas !!!!

      Vymazat
  2. 400 mrtvych americanov a 300 z EU to je pekna bilancia na par dni co ucinkovali SU57 c Syrii ;-)

    http://leva-net.webnode.cz/news/jarni-uklid-v-syrii/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten počet je možná nadsazený, podobně jako tomu bylo u Vágnerů u Dejr az-Zur. Odhady se různí o dva řády (desítky až tisíce) a nikdo neví, jestli se jedná o mrtvé nebo mrtvé i s raněnými.

      Nicméně v souvislosti se Skripalem bylo po krátké době víceméně jasné, odkud vítr fouká a co je příčinou hysterie Západu, především Británie. Britanie přišla v Ghútě o vojáky ve službě, USA spíš o žoldnéře najaté "kadetade". Tím je také naznačeno, kde hledat pachatele trestného činu v Salisbury.

      Uvidíme, jaké svinstvo vymyslí na Ukrajině, to je další zakrvácený bodec na Rusko.

      Jen tak pro zajímavost, dýmovnice z Východní Ghúty. Všimněte výrobce.
      https://pbs.twimg.com/media/DZaWZ6fW0AAgDbe.jpg

      Vymazat
    2. 9:28
      To je přesně ono,AnglouASSácká verbež lže pokaždé,když otevře tu prolhanou hubu!!!!!

      Vymazat
    3. Opravdu nerad vám kazím radost, ale tohle jsou naprosté bludy.

      Vymazat
    4. Mnozstvo nemusi sediet, ako puse aj autor, ale je otazzka casu, ked ich tam vystrielaju a vybombarduju na komplet. Nemaju totiz kam utiect, kedze su oblkuceny komplet a nema im kto prist na pomoc, nepride ani MAyova, ani to strapate prasa..

      Vymazat
    5. Pokud je to pravda, nejjednodušší odpověď na kauzu Skripal zní: všechny ty důstojníky obléci do uniforem s jejich hodností a všemi řády, do ruky jim dát osobní průkazy a předvést je v syrské televizi světu s příslušným komentářem světu. Zdůraznit jejich příslušnost a úkoly, které plnili. Potom ke provést po hlavním náměstí v Damašku, aby prostí Syřané viděli na vlastní oči, jak jim pomáhá "západní koalice" ve válce proti teroristům a kdo je vlastně ten hlavní terorista..

      Vymazat
    6. To "Snow"- sám seš totální blud, jakube Jando, labuzniku prdelowy !

      Vymazat
    7. 12:25 až budou po Rudém náměstí v Moskvě pochodovat příslušníci SAS, to vás přesvědčí? Nebo bude třeba je vozit po Evropě jako medvědy v klecích, aby si s nimi mohli diváci promluvit?

      Vymazat
    8. Pro Johna Snowa:
      Na "Leva net si říkáte Hes, tady John S.
      V obou případech Vaše "práce" je stejná : "oblbovat lidi".Ale opravdu Vám a ostatním "zaměstnancům páníčka" už věří jen vypatlanci a ani ti už to dlouho nevydrží..
      Pavel p

      Vymazat
    9. 1:45 Však NR je běžný tu dobře, jindy mizerně z ruštiny přeloženej putleroffský hoax! Součást to hybridní války vedené kremelskou klikou židočekistů proti Bílé civilizaci! Tohle jsou skuteční autoři NR! - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/image02021.jpg

      Vymazat
  3. Jo to bylo to překvapení zadržení západní teroristé.

    OdpovědětVymazat
  4. To je snad viac ako jasné . IS - DAEŠ je dieta USA i NATO. Kým IS je islamsky terorizmus v menšom globálnom rozsahu na území Iraku , Sýrie, Lýbie, tak USA i NATO su medzinárodný terroristi v celosvetovom rozsahu. Vojna v Jemene, Iraku, Lýbii, Sýrii, Srbsku na UA kde sa pozriete kam strčili pracky USA i NATO iba vojny, medzinárodný terror, vraždenie a hrôzy. Že vraj NATO je obranná organizácia , ale vedie vojny na území druhých štátov ! Kto napadol NATO, povie mi to niekto ? Tak havlozmrdkovia kto ?! Koho napadlo NATO ? Tak havlozmrdi do toho ?! Vec je jasná kto je na tejto planéte globálny terorista ! NATO = NORD ATLANTIC TERRORIST ORGANISATION !!!

    OdpovědětVymazat
  5. Byl bych opravdu velice rád, kdyby to co je zde napsáno byla pravda. Ale nejspíše není. Celý článek je nějaký zmatený a nedává žádný smysl. Kdyby tomu tak bylo, GB by se chovala zcela jinak, byl by to totiž pro ně neobyčejnej průser. Ale jak říkám, rád bych tomu věřil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. USA vojenské základny1. dubna 2018 0:36

      0:21:
      • www.novarepublika.cz/2018/01/v-usa-proti-vojenskym-zakladnam.html
      • https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_americk%C3%BDch_letadlov%C3%BDch_lod%C3%AD
      USA vojenské základny v zahraničí jsou hlavními nástroji imperiální globální nadvlády USA. Je to konstatování konference „Koalice proti americkým zahr. voj. základnám“, která byla 12.-14.1.2018 v Baltimore, Maryland USA.
      USA základny NEJSOU k obraně americké národní nebo globální bezpečnosti. Jsou to voj. projevy USA narušující život suverénních zemí jménem dominantních finančních, politických a vojenských zájmů vládnoucí elity USA.
      Podle oficiálních informací poskytnutých MO USA a jeho centrem Defense Manpower Data Center (DMDC), stále působí asi 40.000 amerických vojáků na 179 amerických základnách v Německu, více než 50.000 vojáků na 109 amerických základnách v Japonsku a desítky tisíc vojáků funguje na stovkách základen po celé Evropě i v Jižní Koreji!
      Podle oficiálních informací stále působí 40.000 amerických vojáků na 179 amerických základnách v Německu, více než 50.000 vojáků na 109 amerických základnách v Japonsku a desítky tisíc vojáků funguje na stovkách základen po celé Evropě. Více než 28.000 amerických vojáků je přítomno též na 85 základnách v Jižní Koreji, kde jsou od roku 1957.
      Spojené státy, resp. NATO mají také své základny v nejméně 150 zemích a vojáky po celém světě. Podle posledního americká armáda v současné době obsazuje 686 základen v 50 amerických státech a ve Washingtonu, DC. K tomu je mnoho známých amerických základen v Kosovu, Kuvajtu, Kataru, v Izraeli a Saudské Arábii. Celkem je ve světě přes tři miliony amerických vojáků.

      Vymazat
    2. "GB by se chovala zcela jinak, byl by to totiž pro ně neobyčejnej průser."

      A jak se chová arogantní anglosas, když má průser???? ..... no přece AROGANTNĚ

      Takže ona to asi pravda nakonce bude:-) ....highly likely!!!:-)

      Vymazat
    3. Taky mi přijde nepravděpodobné, že by na jednom místě bylo tolik důstojníků a kromě toho ještě po jednom z USA a Izraele. Ale jako pohádka se to poslouchá hezky.

      Vymazat
    4. Anonymní 0:21

      A jak by se asi podle vás měla Británie zachovat? Jako desetileté dítě nachytané na sousedovic jahodách zrudnout, sklopit zrak, přiznat vinu, omluvit se a slíbit, že už to víckrát neudělá? Jste naivní. Průsery se dějí, ale postižení se jimi v televizi opravdu nechlubí a pokud se řeší, tak v zákulisí, pragmaticky s tváří pokerového hráče.

      Já bych naopak byl rád, kdyby to pravda nebyla a podpora teroristů ze strany USA a jejich poskoků byla jen blamáží a hlavně, kdyby ty videa se zbraněmi české výroby v dobytých skrýších teroristů byly z filmových ateliérů. Ale ono to je bohužel daleko více pravděpodobné než nepravděpodobné.

      Vymazat
    5. Pokud by to byla pravda, tak by to VB naopak bagatelizovala, nikdo by nikdy nic takového nepřiznal i kdyby to byla pravda... Už nácvik máme od našich politiků, kteří se drží hesla mlžit, mlžit a mlžit... Občas proložit nepravdou... Tak bych nad tím ani moc nepřemýšlel... Mia

      Vymazat
    6. JK, ano, to je dobrá úvaha.

      Vymazat
    7. Mám pocit, že ztrácíte logické uvažování a je mi to líto. Drtivá většina zde dobře ví co jsou US za svině spolu s aglány, ale věřte, že zajmout takovou skupinu důstojníků, tak se to asi dozvíme z nějakého brífinku a Sputnik je tím médiem, který by to zajisté zveřejnil. Nic takového se nestalo. Ano nalezli tam nějaké zbraně americké a britské výroby, ale nic víc. Ale opakuji, byl bych rád, kdyby je měli, ale nevěřím , toť vše a zatím nikdo zde nepřinesl žádný důvěryhodný zdroj. Nechci býr jao Stropnický, kterému je kauza Skřípal jasná. aže za tím stojí RF.

      Vymazat
    8. 8:17A čo sa ti nezdá na skupine? Nikde nie je napísané číslo, uvedené je len , že zajali skupinu príslušníkov SAS, môže ísť o 3,5,7 ľudí, tak čo je na tom nepravdepodobné? A k tomu jeden amík a jeden Izraelčan?

      Vymazat
    9. Anonymní 11:37

      https://youtu.be/jYbp-E_Ipbw

      Vymazat
    10. Zvláště zajímavé v tomto čase

      https://youtu.be/jYbp-E_Ipbw?t=93

      Vymazat
    11. Jano, SAS je elita, tam se krutě trestá smrt byť jen jediného z nich. Vzpomeňte, co následovalo nedaleko Idlíbu za "Eto vam za pacanov". Ghúta je pokračováním hlavně za střelbu na ruské velvyslanectví.

      Ale jak říkáte, my nevíme, kolik jich zahynulo, a co se tam vlastně stalo. Kdo koho zabil. Protože tam se použily zbraně i uvnitř toho seskupení, proti sobě. Instruktoři prý požadovali pokračovat, ale spousta radikálů odmítla. Kromě jiného i proto, že značná část radikálů tam měla své rodiny. Část FSA uz vyšla ven a začala spolupracovat se syrskou armádou.

      Když se nabídly humkoridory, Západní země to odmítly (trochu je chápu), ale ani to jim nestačilo, protože se lze vždy nějakým způsobem dohodnout. Jenže oni začali zase chytračit s přerušením střelby na nevhodných místech a dalšími požadavky, které Rusové samozřejmě prokoukli.

      Je zde třeba říct, že Británie se to dotklo víc než USA. USA používají svoje Greystone nebo Academi, a ti se sestavují většinou z domácích obyčejných latinos veteránů.

      Vymazat
    12. Tak já už nevím jak Vám to mám slušně sdělit. Vím, že tam dodávají zbrabě svině USácký a nejen oni. V tom si snad rozumíme. Ale právě díky odkazům, které se týkají jen a jen zbraní a ne zadržených vojáků, nebo jak je mám nazvat je mi bohužel líto ale musím konstatovat, že zadržení nevěřím.To by je jinak ukázali. Proč proboha ne. Myslím si, že společné foto s Alkajdou by bylo vkhodné? Nebo snad ne? Budu rád, když mě můj názor vyvrátíte.

      Vymazat
    13. Ty jsesw sam nejak zmateny. Kdyz spochybnujes skuecne dukazy znamena ze Tebe o dukazy nejde, Ty si jen potrebujes zviditelnit vid moulo .Vis nejde o to co si Ty myslis, ale o to co se stalo, ze prichytili prlolhany a proradni Briti spolu s teroristama, Kdybych byl syrskym dustojnikum ktery vele jednotce ktera je na capala, pak ver ze okamzire ti Briti, americana a izralece postavim okamzite ke zdi a zastrelim je jako besne psy, zadny soud, zadne jednani, kratky proces a basta. Oni taky nelitovali obcani Damasku ktery zemreliu po jejich ostrelovani

      Vymazat
    14. Anonymní1. dubna 2018 14:07
      „Myslím si, že společné foto s Alkajdou by bylo vkhodné? Nebo snad ne? Budu rád, když mě můj názor vyvrátíte.“
      Tato válka Západ-Rusko, se vede na mnoha frontách. Na skutečných bojištích, se vede převážně, ale ne úplně v zastoupení. Takže ty (možná) zadržené příslušníky západních oficiálních vojenských složek, je případně možné, výhodně zobchodovat na jiných, třeba zpravodajských, frontách.
      Je naivní brát zprávy z bojiště moc vážně. Vše, i ty zprávy, je součástí války. A odkdy generálové veřejně rozhlašují, kde mají jaké síly a kde hodlají vést ofenzívu? P.K.

      Vymazat
    15. Tak přesně takový trumpety jako je tento v 14:56 dávají za pravdu trolům a havloidům. Chlapče já jsem se naopak ptal po důkazech a kdybych je viděl, tak nic nezpochybňuji. To, že tam jsou zbraně a dokonce od nás mě samozřejmě svádí k doměnce, že jsou nové, ale taky je to možná výroba staršího data(nevšim jsem si roku výroby, ještě na to kouknu). My jsme dříve byli spojenci Sýrie a zbraně jsme tam dodávali a ve velkém, takže naše zbraně tak moc neberu. Jde mi o ty důstojníky a jak se ukazuje tak ty šmudlo místo toho ,abys mi dodal odkaz, tak plácáš něco o zmatenosti. Ale věř, že s tebou mám stále trpělivost, neb ať je to k nevíře jsme oba na stejné lodi. Fandím Asadovi a nenávidím US svině a ostatní zrůdy z NATO. Tak se měj a přemýšlej.

      Vymazat
    16. Tady je odkaz: Zda je to pravda nebo ne, posudťe sám.
      http://agitpro.su/mest-londona-v-sirii-sxvacheny-britanskie-voennye/?utm_source=warfiles.ru

      Vymazat
    17. 14:07, jste tak trochu blázen. Tihle lidé tam byli "tajně", ale ví se o nich. Stejně jako se ví o Kanaďanech na Ukrajině. A podle všeho se nejednalo o soukr.žoldáky, ale vojáky. Navíc možná elitní.

      Ví se, že tam došlo k přestřelce mezi nimi a radikály. Spousta radikálů teď spolupracuje, jen někteří odjeli do Idlíbu. Komická situace nastala, když se jedna grupa Ahrár Aš-Šám poté, co oholili fousy, bila do prsou, že od teď složí slib Asadovi. Všichni tito můžou svědčit.

      Počty mrtvých, zraněných, zajatých nejsou známé, ale předpokládám, že to bude podobné jako s Vagnery. Měli Rusové zveřejnit jejich mrtvoly? Nebo jejich tváře s pouty na rukou a ponížit tak Západní země ještě víc? Mrtvé Vagnery taky nikdo nefotil, pokud to nebyl dement z DAEŠ. Pro USA a hlavně Británii je už tohle značné ponížení, proto vyrábí tyhle kraviny se Skripalem.

      Vymazat
    18. Ulehčilo by se mi,kdyby to byla lež,zatím lze o všem pochybovat.Faktem je,že Putin není Brežněv ani Jelcin a Británie už není ta stará dobrá. Váhu soudu mi vychyluje Tereza s Borisem,oba postrádají rozvahu. Dnes je-li státní průšvih, tak se moc nemlží, naopak vytvoří se další průšvih, aby měly noviny nové téma a tak se přesměrovalo veřejné mínění jinam. Co naplat,uvidíme.

      Vymazat
    19. Pro A z 11:37 h, též výše i případně níže :
      Jak jsem napsal výš, snažíte se, ale už Vám (a ostatním) to moc nejde.
      Samotní naši „politici“ včetně „šéfů“ EU a „vrchního dozorce“ úřadujícího z USA, svými činy a rétorikou dokazují, že logika se jich naprosto netýká.
      A když jsme u té logiky: jak to dopadlo s vojáky NATO chycenými v „kotli“ na Dombasu?
      Nebo jak někdo do dnes může věřit, že dvě letadla shodila volným pádem k zemi tři mrakodrapy přesto, že ten třetí byl 700 m od „dvojčat“ a poroučel se až cca po 5 hodinách, a že se dodnes tvrdí, že to vlastně nebyly tři, ale dva mrakodrapy?!!
      Co by asi museli amíci a spol. udělat, když by takhle veřejně byli chycený na švestkách?
      Vždyť už teď si dopředu dělají „aliby“ Skripalem a vypovězením ruských diplomatů ze svých zemí i z mise OSN.
      Opravdu je potřeba myslet.
      Pavel p

      Vymazat
  6. A přesto existuje i v ČR většina, která podporuje NATO a bude nadále tvrdit o jeho mírotvorné roli ve světě a nikdo je nepřesvědčí o tom, že je to zločinná krví nasáklá americká vojenská organizace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechcu zhresit proti bozstvu ktore ma inicialy V. H.

      Vymazat
    2. Tak tou většinou bych si nebyl vůbec, ale vůbec jistý. Mezi členy koloniální správy určitě, ale mezi prostým lidem jistě ne.

      Vymazat
    3. Spadl jsi z višně?,...většina???,...určitě je proti,máš to nějak pomotané,germáne,to tě nemůže urazit,jen ti pochlebit......

      Vymazat
    4. Jenže pravdu má 0:39. Důkazem jsou výsledky voleb do parlamentu, kde většina občanů volila strany, které usilují o setrvání v NATO a brání se zuby nehty jakémukoli referendu o této otázce.

      Vymazat
  7. https://www.lidovky.cz/v-boji-s-is-padl-prvni-britsky-vojak-sniper-legendarnich-sas-zemrel-po-vybuchui-bomby-s-americkym-k-iop-/zpravy-svet.aspx?c=A180331_182808_ln_zahranici_gib

    Tak jistě, vy prolhaná rusácká propagandistická 5. kolono.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co tam ten tvůj hrdina dělal? Kdo ho tam pozval? Odpověz, ty přihlouplé americké zmanipulované nablblo.

      Vymazat
    2. Lez na evropské hodnoty, a tam můžeš volně s Jandou masturbovat, havloidní debílku.

      Vymazat
    3. Jasně, tomu se musí věřit, že tam padl první britský voják, zatímco ruských tam už padly tisícovky, podle našich sdělovacích prostředků.

      Vymazat
    4. nadpis je správně .. Bojoval s IS, ne PROTI IS ...

      Koloděj

      Vymazat
    5. 1:07, smrt elitních vojáků vždy zabolí, i když je jejich posláním boj a smrt. Voják má ovšem jiný status, i když je elitní, bere se jako obránce vlasti, či bojovník ve jménu vlasti. To je úplně něco jiného, než bojovník ve službách kohosi jiného.

      Matt Tonroe bohužel zemřel mladý, na vrcholu sil. Není jediný. Byl ve stejné pozici (a dodejme, že Rusko je v Sýrii oficiálně) jako Roman Filipov, zabitý krátce před Mattem. Obou je škoda. Měli by spolu chodit na pivo a s rodinkami grilovat na dvorku, ne umřít v Sýrii.

      A doufám, že jste si všiml, že Tonroe zemřel v Manbídži, ne v Ghútě. Zatímco Filipov nedaleko Aleppa a tam se mezi zbytky DAEŠe pravděpodobně nacházel i někdo jiný. Hádejte kdo?

      Vymazat
  8. 1:07 no, dejme tomu. Ovšem, co tam, na území cizího státu, řádného člena OSN, má co dělat voják britské armády, to bez pozvání legální vládou SAR nebo mandátu OSN? Račte mi to vysvětlit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 2:01

      My máme taky takovou blbku, sic mne mrzí, že napovím Havlérce, ale uvidíme.
      Je to bývalá velvyslankyně v Kuvajtu Jana Hybášková (předsedkyně EDS), která po napadení Iráku USA, nasedla v Kuvajtu do obrněného transportéru v Kuvajtu a proti všem mezinárodním normám, vyrazila do Bagdádu, na čuměndu?

      Vzpomeňte si na má slova až bude, další prezidentská volba!

      Vova

      Vymazat
  9. Jednoznačne už dospel čas, aby svet priznal, že "kráľ je nahý" a USA spoločne s NATO sú "vlkom v koži baránka". Z čoho sa snažia trápne obviňovať Rusko, to robia oni sami - že ich vlastná hanba neprefacká! Zdá sa však, že títo hroši majú kožu ako z ocele a nič ich nevyvedie z miery ani prí šírení nehoráznych klamstiev. Proste - tvory bez svedomia.

    OdpovědětVymazat
  10. Více než-li 2.000 žoldáků bylo zabito v Syrii ! Merkelová nechce nadále do Syrie zasílat své vojáky z NATO velký počet byl i z Francie z Anglie ! SU-57 to v Sýrii pěkně začistíl že i Trump prohlásil odvolat veškeré vojsko ze Syrie bohužel Pentagon mu to ještě ne odsouhlasil kdepak by mohli krást svoji ropu ? Výborná odplata Rusko ukázat sílu na všiváky jedině patři !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Bylo by zajímavé, seznámit se s úrovní Vaší češtiny, milý 2:57. Ta "blbka" úrovni Vašeho intelektu nijak zvlášť nenasvědčuje. Zdravím srdečně.

      Vymazat
    3. Navic byla odhalena velka chemicka laborator po dobyti Ghouty. Plne a modern vybavena Made in Usa. Ani jeden novinar se neprisel podivat !!
      Chlor a sarin byl poyuzit uz v Iraku proti US okupantum,teroristy dnes spratelnymi hlubokym a Zaplynovanym pratelstvim...
      Zrejme musela Ruska a syrska vlada nenapadne propasovat laborator hned mezi nevinne nic netusici teroristy a potom ji objevit a svest to na ne..

      Vymazat
    4. Promiňte našemu ústavu, že se chovanec s maniakálnē lhavou diagnózou dostal v 5:14 hod.k počítači a nadatloval tu svou hloupost, kterou vám sen doručil. Po změně medikace se to již nebude opakovat.

      Vymazat
    5. Amíci se stáhnou někde za roh,jsou to podrazáci.....věřím tomu,že něco vyprovokují,....doplatí na to Izrael,který bude podle židovské bible,vymazaný z mapy světa,jsou předurčení věční štvanci,musí trpět,zaslouží si to.......takže čekejte na dočasné hlavní židovské město,to je Praha.....pražák není čech a Praha není v ČR !!!!!!!

      Vymazat
    6. 6:27 Ty vôbec poznáš, čo je to irónia?

      Vymazat
  11. Není potřeba jen nadávat a spílat amíku ale je potřeba nakopat zadek také anglánům.Holt kolonie jsou kolonie a kdo jich má nejvíce.No ,amík to není.Ten kolonizuje jinak a jiným gustem.Takže jako vždy ,Briťák,potom amík a frantík bude vždy přibrukovat.Doba se nemění,vše jde po staré čáře,ale čára vede pořád stejným směrem - do řiti.Vemte si šlechtu Winsdorfů-černá šlechta-jak se dostala k moci,kdo jsou,odkud jsou,co dělají jak okrádají vlastní lid,v čem mají prsty.aŤ žije královna??? AŤ jde do prdele celá královna!!! Kdo tu dělá na světě dusno, černá šlechta.Je třeba věci pořádně popsat a máte jasno.Tak se těším na ty gramatiky,dějinopisce a internetoví tollové.Všichni jděte tam kam tato královna patří a s ní celá demokratická země anglie - do prdele.

    OdpovědětVymazat
  12. http://www.nwoo.org/2018/03/31/rozjimani-nad-flakonem-novicoku/
    ...„Nemám povědomost, že by se někde u nás jakékoliv otravné látky ve větším množství vyráběly. Pokud se vyrobí malé množství, je to jen pro výzkumné účely,“ uvedl Šafář. Malé množství otravných látek vyrábí i jeho ústav, ale má k tomu schválení Organizace pro zákaz chemických zbraní (OPCW). Výroba je pouze pro výzkumné účely. Řádově jde o gramy, takže podle Šafáře nejde o výrobu, ale spíše „laboratorní přípravu malého množství“, kvůli otestování jejich vlastností.

    Jestliže někdo z oficiálních státních úředníků ČR přizná toto, není divu, že diplomacie RF má podezření na možné zneužití této látky vyrobené v ČR. Buďme skromní a vypočítejme z uvedených údajů toxicitu a nebezpečnost pouze 2g přiznaného vyráběného množství Novičoku v ČR:

    2g=2000mg, které pokud bychom dokázali dokonale rozptýlit a nechali vdechovat jednotlivé lidi po dobu 10 minut může toto množství teoreticky usmrtit 540000 osob! V praktických podmínkách bude účinek samozřejmě jiný vlivem mnoha okolních faktorů. Ale to nic nemění na nebezpečnosti takovýchto látek a možnosti jejich zneužití.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My ale nevíme, jestli to byl jakýsi "Novičok". To tvrdí Británie, která nikomu vzorky nedala, alespoň o tom nevím. A i kdyby dala, byl při odběru vzorků kdokoliv z OPCW? Pokud ne, potom je takový vzorek bezpředmětný.

      Tyto látky, jak jste naznačil, vlastní každá laboratoř, která se zaobírá: a) vývojem nových otravných látek, b) analýzou neznámých bojových látek a c) vývojem antidot proti nim.

      A jak jste si také všimnul, v reakcích servilních novinářů a politiků, pokud tito uslyší cokoliv o BCHL, začnou ihned hystericky vřískat o chemických zbraních. "Rusko použilo v ulicích Salisbury proti obyvatelstvu chemickou zbraň!", nebo "Rusko obvinilo Českou republiku, že vyrábí chemické zbraně!".

      Je to záměr. Běžného Pepu tahle info vyděsí nebo rozezlí. K běžnému Pepovi počítám také běžného Martina nebo Mirku, kteří neví jaká bije. Míra Kalous samozřejmě ví, jen tomu se to hodí do krámu. Ale zřejmě nechce být za úplného idiota, jelikož jsem jeho vyjádření na toto téma ještě neslyšel.

      Vymazat
    2. 10.40, Britania pry dala vzorky Francii ati jiz
      potvrdili ze jou Ruske ! Udelali tak v predstihu
      OPCW , aby sa im nestala blamaz , ako v Iraku , kedy Britsky inspektor David Kelly odmietol chem.zbrane potvrdit.O par dni ho nasli v lese mrtveho , vraj samovrazda.Cize tito parchanti se nestiti nicoho a otravit vyhoreleho spiona , ktory este 1x moze posluzit je malina !!

      Vymazat
  13. Je to něco podobného jako byl kotel Děbalcevo na Ukrajině . Tam taky šlo o to , aby se svět nedověděl o tom kdo všechno ze Západních žoldáků v tomto kotli uvízl . Proto Západní politici tak usilovně jednali o zastavení bojů a propuštění těchto band a proto taky během toho jednání odcházel Porošenko někam telefonovat . Pročpak sai a komu stále volal ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Utěšujte se tím, že článek měli pověsit na NR po půlnoci, takže je to vlastně "apríl" !

      Vymazat
    2. 9:15 apríl bolo tvoje narodenie, chudáčik. NR si nepotrpia na primitívne blbosti ako amerikanofilova.

      Vymazat
    3. O Děbalcevu se to sice říká, ale bezprostředně jsem na to nenatrefil. Videa, přímí věrohodní svědci. Ale možné to je.

      Ale co se šušká už hodně dlouhou dobu, je kalibrace instruktorů i s islamisty v bunkru tuším blízko Idlíbu někdy roku 2016. A teď v Ghútě.

      Ale Ghúta podle mě je něčím zvláštní. Přítomnost tajnejch je vždycky tajná. Jestli v tomto případě nechtěli Rusové udělat nějakou akci tak, aby se to oficiálně, myslím tím přez masmédia, nějak dostalo ven. A jakože oni by v tom byli nevinně.

      Vymazat
  14. To je přes čáru a článek je čistá konspirace. Skripal motá lidem hlavu a v Moskvě ještě víc. Poslušnost českých pejsků se měří počtem, kolik páníček v Kremlu dá cukříků do tlam svých vlčáků bando zvrhlá. Tisíc důvodů se najde na obhajobu ale malé jedno pochybení nikoliv. Ach jo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8:44, Svatá prostoto, vy skutečně ještě věříte, že je tady někdo na špagátě Putinových kalhot? Ve státě, kde jen rodové křestní jméno Vladimír nebo Ilja vyvolává podezření?

      Nechci vám brát vaše přesvědčení, ale zhruba o tomtéž, co je v tomto článku, píšou všechny Západní zdroje, které nejsou na špagátě Murdochových kalhot.

      A vědí to velice dobře i politici, pokud nejsou úplně vymetení. Jako příklad bych uvedl profláklý telefonát estonského presidenta Ilvese s min.ZV EU C.Ashton z února 2014 ohledně střelby na Majdanu. Ačkoliv věděli, o co se jedná, přesto na veřejnost vřískali ty svoje "pravdy".

      To není žádná konspirace. Konspirací jsou nepodložené úvahy o 11.září 2001, kde skutečně nejsou relevantní údaje o účasti kokoholiv z CIA, i když to tak možná, jen možná, bylo.

      Vymazat
    2. 8:44 Aj tento klame ? https://www.hlavnespravy.sk/byvaly-europsky-komisar-gunter-verheugen-obvinenia-proti-moskve-su-rovnake-lzi-stare-lzi-usa-proti-iraku/1358384

      Vymazat
  15. 8:44
    Schválili ti tenhle havložblept na uASSacký okupant ambasy???!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen pišti víc ty kremloidní posránku jehož zdechlej fotřík pjel kdysi v rámci družby s DDR spolu Merkelkou ve sboru pionýrů: "Buď vsjegdááááááááá búúúúúúúúúděěět něěěěěba, buď vjegdááááá búúúúúúděěět sóóóónce ..." :))))) Ach vy komoušský prasata, kdy už konečně zdrhnete do toho Rusácka, co? Třeba vám tam Putler poskytne nějakou tu azylovou kvótu někde na Sibíři a možná i příděl jedovatý pěny do koupele!:D:D:D

      Vymazat
  16. 8:44 máte smůlu, zápaní informační zdroje jsou v tomto případě zcela mimo mísu, protože musejí tutlat ztráty živé síly, jinak by na východní frontu nikoho nezaplatili a jednak přece oficiálně troubí roky do světa, že tam nejsou žádní vojáci NATO. Jinak je dnes nesporným faktem, že naopak dnes ruské zdroje jsou stejně spolehlivé, jako jejich rakety vynášející na oběžnou dráhu americké astronauty, astronauty ze země, jejichž národní informační zdroje samotný prezident označuje jako fake-news :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trump musí věšet svoje zprávy na Twitteru, je na tom asi ještě hůře než Zeman, který má zatím k dispozici Soukupovu TV Barrandov. Ale Dvořák z ČT se už na Soukupa chystá a chce mu sebrat licenci :-)

      Vymazat
    2. 9:26, mno voni se chystaj to vzít pěkně zgruntu a vytvořit něco jako ministerstvo a postavit tu bandu nad zákon. Myslím, že i tady se už o něčem podobném psalo. Potom by se klidně mohlo stát, že pornobuzna Janda bude šmírovat vaší poštu a rozhodovat, co smíte poslat a co ne. A pozor, šmírovat lze i přez mobily.

      Vymazat
    3. 9:34 šmíruje se i dnes a ve velkém, ale pravdu se jim už nedaří utajovat. Jejich snem by asi byla společnost dálkově řízená masmédii, to by bylo pošušňáníčko.

      Vymazat
  17. Myslet si, že v Sýrii se skupinka vesničanů rozhodla skoncovat s vládou, vybrala úspory, vykopala válečnou sekeru a během dvou let dobyla části území tří států i přes mezinárodního společenství vedeného USA .... je blbost.
    Po angažování Ruska měli za pár měsíců velké územní a materiální ztráty. Američani tam "údajně" naházeli spoustu bomb, ale kam? Turci namísto boje proti DAEŠ mydlili Kurdy, a u nás bouchnul muničák a část jeho obsahu asi ulétla až do skladů DAEŠ.
    Je to koloniální válka, financovaná tentokrát už i z našich daní. Nicméně, jak říká Stropnický, lajnu máme jasnou ...... třikrát fuj
    Jen pro ujasnění "vojenská aktivita vedená na cizím území je:
    a) export demokracie a boj za mír
    b) pomoc utlačované menšině proti diktátorovi
    c) neomluvitelná agrese, mezinárodní teroristický čin

    ABC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, máte pravdu, ale bacha, v Sýrii bojuje také Rusko. A bylo to právě Rusko, kdo zvrátil "nezvratný běh dějin" ve svůj prospěch, jak to už mají v hnusném zvyku)) Nebýt toho, Asad by byl mrtev, čtvrtina Sýrie také, a USA s Francií, Británií, Německem a možná i Saúdy a Turky by už hodovali. Ještě že před samotným zásahem byly volby, aby si ověřili, že 80% obyvatelstva Sýrie nepůjde proti nim. Teď by ty procenta byly možná vyšší. Uvidíme rok po ukončení bojů a tzv. "normalizaci".

      A není třeba zapomínat, že tohle se rýsuje jen na vyhranou bitvu, nikoliv válku, válka je už globální.

      Další kolo může nastat jednak v přímých bojích na Ukrajině a jednak hybridními útoky typu Skripal, "kyberatak", a pak i diverzí v samotném Rusku jako distribuce heroinu, infikace léčiv a potravin a přímé diverzní útoky, třeba žhářství. Lze vymyslet i další "false flag" třeba i v Praze nebo ve Vídni. Praha je lepší, protože tady je víc kurev a tupounů, případně obojího dohromady.

      Vymazat
    2. jé ,to samé jsem napsal níže. Mám naprosto totožný názor. :)

      Vymazat
  18. A těmto švábům my projevujeme solidaritu, jo ?
    Česká republiko, zvol si Babiš a svých přátel se zbavíš!

    OdpovědětVymazat
  19. já si myslím že Britové tam jsou,to je dané. Snaha o kontrolu regionu je daná od začátku.Vodítka: Tomahawky a Trampův nálet- letištní plochy nedotčeny.(Budoucí důležité body pro zabezpečení.Vlastně jediné) V loni taky po náletu zdokumentováno x obětí spojeneckých vojsk. Dále Trump veřejně: odcházíme ze Sýrie-přeloženo: seru na to.Zbraně pro syrskou opozici: Nejen UK ale i ČR a muničák bum. Proč? Zcela odlišný způsob vyšetřování nehody. Moc americký.Zavřít zónu a rok nedělat nic? To není styl ve kterém jsme na vojně řešili trable. Kolik je viníků? Jak to že přísné komunistické normy pro nakládání s municí selhaly? Měli jsme desítky aktivních muničáků a nikdy nic.A jeden " mrtvej velkosklad" najednou bum? Ne,podle mě,zbraně šli do spojeneckých rukou a pak do Sýrie. Proč musel přijet USmág osobně aby si odvezl Nikulina? No připoměl nám naši spoluúčast v hovnech ve kterých se mácháme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Český muničák? Co s tím má? Tam to je buď šlendrián nebo krytí zlodějiny. Chcete zahlcovat prostor nepodloženými konspiracemi a tak odvrátit pozornost od podstatného?

      Vymazat
    2. Anonymní 14:10

      Možná to je konspirace, ale jakou konspirací tedy vysvětlíte existenci českých zbraní ve skrýších teroristů?

      Vymazat
    3. anonymní 15:45
      Přesně to jsem měl na mysli. Zaregistroval jsem před časem v médiích zmínku o českých RPG v Sýrii.


      Vymazat
    4. 16:18
      Prosím nekecejte blbosti. Zaslání zbraní bylo oficiálně sděleno dokonce i komediantem Stropnickým. Zbraně a střelivo byly předány USA a ty je rozdělovali. Tak nedělejte vlny. Je sice pravda, že komediant dobře věděl komu jsou zbraně určeny, ale my jsme je oficiálně nepředávali. A to ani přiblblejm ukroušům.
      Tam komediant jenom zajistil léčbu ukroušů v našich nemocnicích a poslal jim zdravotní materiál.

      Vymazat
    5. Anonymní 17:54
      Mohl byste prosím uvést zdroj své informace, kde Stropnický sděluje veřejnosti, že posíláme do USA zbraně k vyzbrojení teroristů v Sýrii? Nějak jsem to nezaregistroval.

      Vymazat
  20. Moc bych za to nedal, že VB se rozhodla prohlédnout ruské letadlo za účelem "odhalení nezvratných důkazů" v kauze Skřípal. Kdyby se Rusko neozvalo, tak VB by zázračně odhalila zbytky, nebo alespoň stopové prvky toho tolik záhadného Novičoku. Jenže přišli s křížkem po funuse, ánžto by jim to "nesežrali ani největší jidáši jejich politické scény".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S možným podvrhem to nemá nic, jak jste na něco takového přišel? To byla jen čistá buzerace. Jedna z akcí proti Rusku na britské půdě. Stejně tak už avizovali postup proti tam dlouhožijícím Rusům. Taky buzerace a provokace.

      Vymazat
    2. Anonymní1. dubna 2018 14:06
      Takové akce většinou plní více cílů. Vy jste vytipoval jeden možný, ale je dosti nepravděpodobné, že je jediný. P.K.

      Vymazat
  21. Co na to ministr zahraničí Martin Stropnický, také v tom má "své". Jak mu říkají vojáci: "papírový čert". A současná "playbojka" Karla Šlechtová zvýší počet žoldáků ČR na misím. Až se začnou vracet v pytlích, bude se divit. A když se vrátí živí mají problémy s drogami. A stojí to peníze, za které nic není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec bych se nedivil, kdyby po "válečné poradě" pod názvem summit EU (v pátek dne 23.3. byly určeny jednotlivých státům kvóty na syrskou frontu). Tomu, že prý ti naši vojáci půjdou do Mali nebo do Afghanistánu, nevěřím. Pouze Francie jediná otevřeně přiznala, že půjdou do Sýrie. Prý bránit Kurdy proti Turkům. Kdo tomu věří, ať tam běží :-)

      Vymazat
    2. Trumo odvolává americké vojáky ze Sýrie. Je to standardní postup, pokud jsou ohroženi na životech finančně nákladní Američané, posílají se do bojů jako živé štíty spojenci, kteří mají menší náklady na hlavu. Amerika bude vše jistit z vojenských družic na oběžné dráze.

      Vymazat
  22. To autor: Super článek,díky

    OdpovědětVymazat
  23. Tento článek by stál za překlad, protože popisuje chronologii březnových událostí, zřejmou vazbu mediální kauzy Skrypal na událostí ve východní Ghútě, kde Británie (SAS) chystala chemickou provokaci (syrská armáda tam našla kromě anglických "specialistů" i 40 tun otravných látek!) s cílem obvinit Asada a následně bombardovat Damašek. Británie to organizovala za zády USA, proto Trump odvolal tak náhle Tillersona atd. atd. Opět se i zde potvrdilo české přísloví, že "zloděj (zde Británie) křičí, chyťte zloděje!" https://politikus.ru/events/106067-diplomaticheskiy-pshik-britanskiy-plan-solsberi-protiv-rossii-okazalsya-sorvan.html

    OdpovědětVymazat
  24. Vcera jsem mel rozhovor se znamym(ziju v anglii),tady uz dokazali tak zmanipulovat lidi,ze kdyz jsem mu oponoval ze rusko toho agenta nezabilo,tak mi zacal rikat ze mam jit doruska,ze tady v anglii je ta pravda a nebudou trpet podryvani autority BBC a Vlady.
    Tak jsem zklapl,protoze jsem si vzpomel na film tankovy prapor(ta pasaz ve vezeni,Smiricky vs malej rudej dabel).

    OdpovědětVymazat
  25. Mám takovy pocit že si nás panem Pavlem cíleně ještě omotaly.. vtáhly

    OdpovědětVymazat
  26. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  27. Mám takovy pocit že si nás panem Pavlem cíleně ještě omotaly.. vtáhly

    OdpovědětVymazat