Reklama

.

.

úterý 13. března 2018

V listopadu 1989 byl Ondráček mladý a zpitomělý. Dnes proti němu protestují znovu mladí a zpitomělí s vymytou hlavou.“ Rozhovor s režisérem, který zvedne některé ze židlí

ROZHOVOR
13. 3. 2018 ParlamentníListy


(snad nám PL nedají pokutu za přetištění jejich rozhovoru s jedním z našich editorů)
„Pamatuji se na Palachův týden v roce 1989, kdy tihle hoši s dlouhými bílými pendreky honili lidi po Praze a v očích měli běsy. Jeden takový nám vtrhl i do kamerárny Československé televize ve Vladislavově ulici, kde jsme v temné komoře schovávali asi osm demonstrantů, kteří se k nám ukryli před policajty. Jeden z těch policajtů úplně nepříčetný vrazil do dveří a jako zdrogovaný hledal demonstranty. Kameraman Pavel Vondra neztratil duchapřítomnost a začal na policistu řvát, jako řvávají oficíři na vojně...“ sděluje své zážitky s předlistopadovou dobou v souvislosti s „Ondráčkovým pendrekem“ režisér Václav Dvořák. Nemyslí si ale, že by Ondráček v komisi pro kontrolu GIBS nemohl být. „Kdo jiný by na ně měl dohlížet, než nezkorumpovaný profesionál, který má přehled a nikdo ho neopije rohlíkem?“ táže se.


Českem zmítaly ohlasy na zvolení poslance Zdeňka Ondráčka předsedou sněmovní komise pro kontrolu GIBS. Ten se ale v úterý postu vzdal. Vadí vám Ondráčkova minulost? O čem svědčí jak Ondráčkovo zvolení, tak veřejná kritika a demonstrace, které na něj reagovaly? Lze se ztotožnit s výroky, že Ondráčkovo zvolení je pošpinění památky obětí totalitního režimu? Padly totiž výroky, že: „Jmenovat chlapa, který mlátil demonstranty a ani se za to nestydí, šéfem komise na kontrolu policistů – to je výsměch celému listopadu 89, celé revoluci, kterou jsme tenkrát s čistým srdcem dělali.“ Jde o přiměřené vyjádření?


Pan Zdeněk Ondráček ve svých devatenácti letech, v době své vojenské základní služby, byl příslušníkem tzv. Pohotovostního pluku SNB, který rozháněl demonstrace v Praze. Pamatuji se na Palachův týden v roce 1989, kdy tihle hoši s dlouhými bílými pendreky honili lidi po Praze a v očích měli běsy. Jeden takový nám vtrhl i do kamerárny Československé televize ve Vladislavově ulici, kde jsme v temné komoře schovávali asi osm demonstrantů, kteří se k nám uchýlili a ukryli před policajty. Jeden z těch policajtů úplně uřícený a nepříčetný vrazil do dveří, které vedly přímo z ulice, v ruce měl dlouhý bílý pendrek a bílou helmu na hlavě a jako zdrogovaný hledal demonstranty. Zatímco jsme byli všichni zaražení, myslím, že byl tehdy s námi i mladý asistentík a dnes velká hvězda fotoreportáží Jan Šibík, kameraman Pavel Vondra neztratil duchapřítomnost a začal na policistu řvát, jestli ví, kde je a co tu dělá. Řval jako řvávají oficíři na vojně, a takto tomu policistovi nařídil, aby okamžitě vypadl. Možná to tehdy byl právě mladý Zdeněk Ondráček osobně. To řvaní na policistu zabralo, z nadrilovaného zvyku poslechl hlas autority a zmizel. Za půl hodiny demonstranti uznali, že je vzduch čistý a kamerárnu opustili a my se štábem odjeli točit něco do Otrokovic do gumárny. To byl leden 89. V listopadu toho roku se příslušníci Pohotovostního pluku veřejně omlouvali za ta pendreková extempore na ohromné demonstraci Občanského fóra na Letné. Sklidili potlesk a volání „Odpuštěno!“

Co si pamatuji, tehdy všichni, kteří začínali u Veřejné bezpečnosti, museli projít výcvikem v Pohotovostním pluku. To bylo něco podobného jako přijímač na vojně. O Ondráčkovi jsem slyšel, že poté působil v policii jako takový ombudsman a že měl důvěru a přirozenou autoritu. Jako šéf dohlížecího orgánu nad GIBS by byl Ondráček určitě velmi užitečný. Nezapomeňme, kdo a proč GIBS založil a k čemu měli Langrovi „giboni“ sloužit. To, že v GIBSu není všechno v pořádku, cítím intuitivně a kdo jiný by na ně měl dohlížet, než nezkorumpovaný profesionál, který má přehled a nikdo ho neopije rohlíkem. Bohužel se tak nestane.

Nechápu, proč po tolika letech je dospělému o třicet let staršímu člověku vyčítán jeho mladický prohřešek? Tehdy byl mladý a zpitomělý s vymytou hlavou, jako ten, co nám vtrhnul do kamerárny. A dnes proti němu demonstrují opět mladí a znovu zpitomělí s vymytou hlavou. Každá generace si asi musí projít vlastními chybami a z předchozích generací se nijak nepoučí. Ohební kantoři a aktivistická média jim to prohlédnutí zatím neumožňují.

Na Slovensku byl zavražděn investigativní novinář Ján Kuciak, který pracoval pro zpravodajský portál Aktuality.sk. Zemřela i jeho partnerka. Oba byli zastřeleni. Slovenská policie poté uvedla, že jejich smrt souvisí s novinářskou prací Kuciaka. Novinář Ondřej Kundra na sociální síti poznamenává, že takto to dopadá, když někdo v legraci hovoří o zabíjení novinářů. „Chytnout za hlavu by se měli všichni ti, kteří novinářům vyhrožují. V Česku k jejich likvidaci nabádá například prezident Zeman, a není v tom rozhodně sám,“ psal na twitteru. Měl by Miloš Zeman a další změnit přístup k novinářům?


Tady bych s vámi nesouhlasil. Chybu hned na začátku vyšetřování udělal slovenský policejní prezident Gašpar, když zdůraznil vyšetřovací verzi o napojení vraha/ů na organizovaný zločin. Na tiskovce měl co dělat, aby se z té šlamastiky dostal. Takže slovenská policie tuto verzi vede jako jednu z několika možných, ale jak jsem zaznamenal, už ne jako hlavní.

Já osobně nesouhlasím s Kundrou, ten si jen ohřívá polívčičku české kavárenské sedliny, která klidně hrubě útočí na prezidenta, fandí exhibicionistům ze Ztohoven při vyvěšování rudých trenek a hanobení symbolů republiky a myslí si, že novináři jsou beztrestní a že mohou úplně všechno. Vždyť oba prezidenti – Klaus i Zeman – častovali nevybíravými slovy novináře vždy, když prokazovali své diletantství, hloupost, nevzdělanost a přihlouplý aktivismus.

Ale ještě k té slovenské vraždě: Podle informací, které hovoří o situaci na místě činu, šlo pravděpodobně o vraždu amatérskou, spáchanou osobou, kterou oba zavraždění dobře znali a které oba zavraždění důvěřovali. Zatímco zavražděná Martina Kušnírová hovořila s vrahem v přízemí, zavražděný Ján Kuciak si odskočil do sklepa, kde se zdržel. Ona byla střelena zblízka do hlavy (poprava), on byl střelen do nohy a následně do hrudi, což ukazuje na sekundární oběť. Na místě byla nalezena rozsypaná nevystřílená munice. Policejní ředitel Gašpar začal mluvit o nájemné vraždě související s prací zavražděného novináře. Nemohl předpokládat, že se toho chytnou hysterici a manipulátoři. To ostatní je už jen smutné divadlo opozice, která podobně jako v Čechách není schopna vyhrát v demokratických volbách a tak zkouší „majdanit“.

Jenže tato vražda odstartovala na Slovensku vládní krizi. Vláda slovenského premiéra Roberta Fica bude totiž v parlamentu čelit pokusu o vyslovení nedůvěry. Návrh podává opozice, jak oznámil Igor Matovič z hnutí Obyčejní lidé a nezávislé osobnosti (OĽaNO). Prezident Andrej Kiska uvedl, že chce obměnu vlády anebo předčasné volby. To ale premiér Fico odmítá. Jak toto může skončit?

Na Slovensku probíhá pokus o změnu výsledků voleb nedemokratickou cestou. Kiska chce dnes, asi inspirován únorem 1948, změnit mocenské poměry na Slovensku mimo režim voleb. Ale Fico i ministr vnitra Kaliňák jsou z nepoddajné matérie a Kiska neuspěje. Dnešní slovenská vláda za některé své postoje, např. kvůli ilegálním migrantům, které nechce na svém území, vadí mnohým politikům v Bruselu. Dnešní Slovensko překáží v realizaci sociálního inženýrství, podobně jako Poláci či Maďaři. Naopak Kiska se může pro Brusel a Washington přetrhnout. Tak schválně, kdo to ustojí? Já sázím na Fica!

Šafr je mj. známý jako novinář nevalného rozumu a extremistických názorů. Pomatenec. Touhu po spravedlivé společnosti, která je v české společnosti hluboce zakořeněná už od středověku, obléká do zločineckého roucha. On by určitě napsal, že i daně jsou krádež, kdyby mu to páníček, co ho pase, poručil. Z jeho strany jde o hrubé překroucení historie a českého ideového světa. Ta kreatura je schopna i o Masarykovi v den jeho narozenin napsat, že byl vůdcem loupežníků. Reagovat na lidi Šafrova typu nemá cenu, je to klesání na jejich úroveň, čvachtání v bahně.

Prezident Zeman v pořadu Týden s prezidentem opět kritizoval Českou televizi. Do debaty o kvalitě vysílání se pustil i v souvislosti se způsobem informování komentátorů České televize o zlaté jízdě Ester Ledecké v super-G. Je přijatelné, že se takto prezident k veřejnoprávnímu médiu vyjadřuje?
Ano, je. Zeman je jedním z mála kritických hlasů, které zaznívají i v prostoru českého mainstreamu. Rozbíjí informační monopol Havlových sirotků. Česká televize si nezaslouží jen kritizovat, ta by zasloužila především zásadní systémovou změnu. Mně stačí její aktivistické zvaní na různé protizemanovské a protibabišovské akce a demonstrace. Vždyť už jen tenhle aktivismus odporuje její vnitřní Chartě. A to, že na obrazovce ČT stále straší Kalousek, je také příznačné. Přátelé kultu Václava Havla nám před lety ukradli veřejnoprávní televizi. To musíme napravit a myslím, že bude prubířským kamenem vznikající vlády a nového složení Parlamentu, jestli s tím něco kloudného udělají. Pohár trpělivosti už dávno přetekl.

Kritika se poslední dobou nevyhýbá ani Českému rozhlasu. Co podle vás způsobuje, že nálada vůči veřejnoprávním médiím houstne? Opět tady použiju přirovnání od Pavla Šafra, který v této souvislosti poznamenává, že „lůza se třese na likvidaci České televize“. Hrozí likvidace veřejnoprávního média a je namístě slovo lůza?

Český rozhlas je na tom podobně jako televize. Je třeba změna. Od toho jsou vysílací rady. Snad budou převoleny a nastane zlepšení. O sociopatech Šafrova typu a podobně nemocných lidech se nechci bavit.

Generální ředitel TV Barrandov Jaromír Soukup ve svém pořadu „Kauzy Jaromíra Soukupa“ zaútočil (již dvakrát) na hospodaření veřejnoprávní České televize. V České televizi přitom na Soukupovy výroky reagovali už během pořadu. Soukup třeba konstatoval, že ČT provozuje pět kanálů, ale má tolik peněz, že by mohla provozovat kanálů mnohem více. Veřejnoprávní televize se bránila tvrzením, že má sice „jen“ pět kanálů, ale současně vyrábí dvakrát více pořadů než všechny ostatní komerční televize dohromady. Soukup také tvrdil, že zatímco bývalý generální ředitel ČT Jiří Janeček do Fondu televizních poplatků odložil pro budoucí spotřebu 5,5 miliardy korun, tak nynější vedení tyto peníze používá na vyrovnávání hospodaření ČT, které je už několik roků po sobě nulové. To ale televize také vyvracela. „Za Jiřího Janečka se zdvojnásobil televizní poplatek. Až do roku 2011 měl také příjmy z reklamy. Přitom vysílal na méně kanálech a vyráběl o téměř čtvrtinu méně pořadů,“ napsala ČT. Dá se v něčem se Soukupem souhlasit?

Hospodaření České televize nepodléhá žádné veřejné kontrole, nemůže ji kontrolovat ani Nejvyšší kontrolní úřad a přitom televizní poplatky jsou jen jinou formou povinných daní. I tohle je třeba změnit. Soukup možná použil nepřesné argumenty, ale ani odpověď televize není odpovídající. Je to jakýsi výčet statistiky, ale nic to neříká o kvalitě pořadů. A ta je podle mne nízká, svou setrvale nízkou úrovní ukazuje na nepotismus, který asi v některých redakcích vládne. Nejvíc mne ale pobuřují výkony televizních spindoktorů typu Moravce, Fridrichové, Wollnera, Kubala, potažmo Mrzeny, Šámala... ti si udělali z naší veřejnoprávní televize svůj soukromý chlívek.

Rýsuje se pravděpodobná varianta vlády: hnutí ANO s ČSSD a s podporou KSČM. Strany diskutují průniky svých programů – jedním z výsledků teď jsou církevní restituce. Sněmovna totiž předlohu KSČM na zdanění peněžité náhrady církevním restitucím v prvním čtení schválila, a to navzdory odporu ODS, KDU-ČSL a TOP 09, kteří tvrdí, že by se danila náhrada za ukradený majetek a že návrh je protiústavní. Co na to říkáte? Pokud vím, tak jste zdanění restitucí v minulosti velmi podporoval...

Já jsem především byl proti tomu cokoliv církvi dávat. Minimálně od doby císaře Josefa II. ten „církevní“ majetek nebyl její, ale byl veřejný, církev ho jen spravovala a užívala, a to pod dohledem státu. Kdo říká něco jiného, vědomě lže. Já osobně bych zavedl na ten dar církvím sektorovou daň ve výši 100 procent, ale myslím, že Sněmovna bude k církvi vstřícnější.

Kancléřka Angela Merkelová nedávno účastníkům neformálního summitu EU připomněla, že některé státy z rozpočtu EU čerpají víc, než do něj přispívají, aby podpořily svůj hospodářský rozvoj. Přitom nechtějí uprchlíky. EU ale budou kvůli brexitu chybět peníze a kancléřka tak přichází s návrhem, že by mělo být nové přerozdělování finančních příspěvků jednotlivým státům EU podmíněno přijetím uprchlíků, kterému se zejména Polsko, Maďarsko, Slovensko a Česká republika stále brání. Jak na to reagovat?

Na vydírání paní kancléřky se nedá reagovat jinak, než tvrdě odmítnout a zkusí-li to znovu jinak, opět tvrdě odmítnout. Její sociální inženýrství je zločin páchaný na národech Evropy, především na jejím vlastním německém národu. My se k tomu zločinu přece nemůžeme přidávat, nemůžeme ho páchat sami na sobě! A když zarazí dotace, no tak co? Jak říkal Palacký: Byli jsme před dotacemi, budeme i po nich. Hlavně neustoupit, nedat se! A jak jinak nás chtějí trestat? Vyloučit z EU? Hahaha.

V Itálii zvítězily strany, které neskrývají odpor proti Evropské unii a proti migraci do Evropy. Otřese se „Brusel“? Bude nutné zcela přehodnotit nejen politiku migrace, nebo bude EU dále stabilní? Třeba i proto, že Merkelová bude v Německu dále pokračovat. Budou „antisystémové“, „populistické“ a „extremistické“ strany v Evropě posilovat, nebo slábnout?

„Antisystémová“ znamená, že jde o stranu, která nechce pokračovat v dosud převládajícím společenském marasmu, „populistický“ je každý politik, který myslí na své voliče, na lidi a ne na bruselské či washingtonské drbání za ouškem. „Extremista“ je každý, kdo se dnešní evropské věrchušce a jejím idiociím postaví. Kéž by i u nás tyhle směry posílily. Byla by to jen zdravá a potřebná změna.

Politické strany se dohadují o tom, jak má vypadat obecné referendum v praxi. V souvislosti s tím se také debatuje, zda by měli Češi rozhodovat i o případném vystoupení ČR z EU. „Pokud Česko podlehne blouznivcům prosazujícím czexit, bude to ekonomická a civilizační katastrofa,“ říká k tomu komentátor Petr Honzejk. Prezident Hospodářské komory Vladimír Dlouhý předpokládá po czexitu krach firem, propouštění, a to možná i na desetiletí. Už samotný začátek debaty na toto téma podle viceprezidenta Svazu průmyslu a dopravy Radka Špicara vyděsil japonské investory, kterým musel údajně vysvětlovat aktuální politickou situaci. Nebylo by lepší tuto debatu raději zastavit?

Je pravda, že v případě našeho odchodu z EU se evropští papaláši, alespoň jak je zatím sleduji, budou určitě mstít. Takže chceme-li czexit, musíme ho dobře promyslet a dobře připravit. Budeme mít proti sobě nebezpečného, bezohledného a mstivého protivníka a navíc pátou kolonu uvnitř. Budeme muset připravit celý vějíř navazujících zákonů, který by případným firmám, které budou chtít od nás utéct a vyházet lidi na ulici, onen odchod pěkně osladil a lidem zaručil pokračování v práci. V tu chvíli musíme mít silný stát, s kterým žádný nadnárodní koncern nemůže orat, a to je opak liberalismu. Nezapomeňme, že na světě jsou velké nenasycené trhy, na které jsme díky svému členství v EU tak trochu zapomněli. O tom, jak odejít z EU, napsal docela zajímavou knížku bývalý europoslanec Mach. Jestli chtějí sociální experimentátoři typu Merkelové pokračovat ve své politice a ve vydírání, pak rychle z EU!

Jste režisérem a vím, že vás zajímají fakta o dění ve světě. Připravujete v tomto smyslu nějaký zajímavý dokument? Můžete přiblížit, oč jde?


Po Uloupeném Kosovu jsem začal natáčet dokument o událostech okolo bosenské Srebrenice. Je to další z vylhaných mýtů, které do nás propaganda NATO a EU horem dolem pravidelně cpe. Bohužel jsem musel pro nedostatek prostředků (a úmrtí jednoho z hlavních spolupracovníků - pozn.red.NR) projekt  na nějakou dobu přerušit. Ale zdá se, že se ledy hnuly a tak mi držte palce, abych sehnal dost peněz na dokončení filmu. Myslím, že je potřeba lidem ukázat, co se ve skutečnosti tehdy na území Bosny dělo. Vždyť to byly roky, kdy se do Evropy vrátil džihád.


- - -





45 komentářů :

  1. Tak se trolíci předveďte, jaké máte na věc notičky, jak vám je na Ambassy napsali...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážený pane režisére Dvořáku, nemyslím, že pan Voráček byl zblblý v roce 89, naopak si myslím, že daleko více zblblých a zmanipulovaných lidí bylo na náměstích v témže roce v listopadu 89., kteří chudáci ani netušili, jaká se s nimi hraje šalebná hra pod taktovkou Chátry 77 a CIA !! Celý cirkus velmi dobře charakterizuje přiznání také bývalého "komunisty" pana Stránského, který ve veřejném rozhovoru přiznal, že kdyby prozradili, že při Listopadovém puči jim šlo o návrat ke kapitalismu, tak by je lidé vyhnali z tribun !!

      Vymazat
    2. Žádná hra. Lidi vás prostě měli plné zuby a tak vás kopli po právu do prdele. A vy jste byli bez sovětských tanků, které tentokrát nepřijely, úplně bezbranní.
      A ty se styď za ty svoje kecy ty rudé hovado, zrádce českého národa, komoušský kolaborante.

      Vymazat
    3. Tak první fašistický sociopat z Ambassy se už ozval v 11:11, neboť neunesl to drtivé a pravdivé hodnocení situace panem režisérem Dvořákem.

      Vymazat
    4. 11:11 Hele bílé bláto a teď vás lidé koply do zadku po právu tak chodíte vyřvávat na náměstí že vítačský kolaborante.

      Vymazat
    5. 11:11 Právě že a ni moc ne. Pamatuju si jako dítě jsem slýchával od dospěláků průpovídku že "Hitler byl svině, ale komouše, židy a cikány měl vyhubit" anebo že "ho to měli nechat dodělat" apod. Tak jsem se na to těšil, že to dokončíme my, až to tu praskne! Jenže jsem nevěděl že na tom Západě to stojí taky za hovno, jak jsem potom zjistil, páč komouši ve všem lhali!Přitom komunisti nám slibovali v tomto směru ráj!!! Co všecko prý "hrozí" kdyby to "prasklo" (teda kdyby zvítězila kontrarevoluce u nás) a my jak blbečkové tomu věřili! Že prej v západním Německu už "řádí" nějaký Khárl Heinz Hoffmann! Na fotkách vypadal dobře! Velkej knír jak kaizr Wilhelm a v ruce nějaký kvér a na hlavě nacisticku helmu! Frajer. A prej že vede bojůvky neonacistů v západním Německu! A my se těšili až sem přijede na Leopardu (to je tank!) Až pozdějc mi syn emigrantů který tu bydlel u sousedů v pronájmu řekl, že prej je v západním Německu Hitler zakázanej a že ten Hoffmann je prej jen pošuk z jakéhosi spolku vojenské historie! To mě nasralo, ale řekl jsem si - no co no -"poraženej " stát. Ale spolýhal jsem aspoň na Ameriku! Viděl jsem na vlastní oči v ČST záběry pochodujících KKKáček ve Washingtonu jak hajlují a nesou nápisy Free Hess a Hitler was right apod. A měl jsem za to, že to přijde sem! Ještě v listopadu 89 jsme seděli s partou ve vinárně a jeden spolužák dal nohy na stůl a prones památnou větu: "Já tomu stejně nevěřím! Dokud nepojedou po Václaváku meďáky s hákošema na kapotě!". A my se smáli "vtipu". Jenže on měl pravdu! Nic se nezměnilo! Furt stejný žvásty o zlých nacistech, komouše nepověsili, židi zůstali dál nekritizovatelný a dokonce ani neobnovili zákon o potírání cikánských band z 1. republiky, takže naco se to dělalo? Přišel ten čurák Havlů s těma a kecama o "lidských právech" a hovno do hovna! Místo KKK se začlo cikánům říkat "Rom"!! Takže zklamání a podvod. Já hned jak se začli ty demonstrace, tak jsem na náměstí u nás rozflákal komoušský zasklený vitríny s Hrdiny práce" či co. A hned pár lidí s nějakýho OF na mě že prej to nemám dělat, že prej musíme "opatrně" a pod. zbabělý kecy, aby nás prý neměli za "provokatéry"! He! Já jsem čuměl jak zjara! Furt jsem čekal že vohlásej, že byl zatčen Bilak a že už ho někde mučej a vono hovno hovno! Ani ty posraný Rusáky neprotáhli Prahou s prackama vjerch! Hovada ... a prej (kontra)Revoluce! Jo Budapešť 56 -to byla Kontrarevoluce! - http://novysmer.cz/index.php/historie/2679-budape-1956

      Vymazat
  2. Mám legraci z toho, jak tady bylo před volbami několik hanopisů denně na Babiše a ANO jako největší zlo a teď ho považují za svého člověka a největšího bojovníka za jejich novorepublikové zájmy. Takové konzistentní :-D

    Co se týče Ondráčka tak stačilo aby se omluvil, vyjádřil lítost. A tu funkci by měl. Jinak v ní ale nemá co dělat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:38 Jako obvykle lžete, nebo si pletete NR s jiným médiem.
      Lžete i o Ondráčkovi. Kdyby se omluvil, tak by si jen naplival do tváře a vyhodili by ho stejně. Přiznali to i mnozí poslanci. Komisi pro kontrolu GIBS totiž nesmí řídit znalec policie. Měl jste si poslechnout v OVM, jak ten GIBS "páchne" a odborník by tam mohl zavést pořádek. S tou omluvou si vzpomeňte, kolikrát se za své (pravdivé) výroky o Letech omlouval Okamura. Jak je možné, že se ho přes všechny tyto omluvy a vysvětlování snaží DeBlok odvolat? Sami dokazují, že vaše tvrzení není pravda.

      Vymazat
    2. 2:06
      Prosimtě, drž raději hubu když netušíš která bije. Tady jen malá ukázka ze stovek podobných:

      http://www.novarepublika.cz/2017/09/ivan-david-pro-parlamentni-listy.html

      http://www.novarepublika.cz/2017/06/ivan-david-pro-parlamentni-listy.html

      http://www.novarepublika.cz/2017/10/povrchni-fenomen-andrej-babis-prichod.html

      http://www.novarepublika.cz/2017/10/babis-diktatorem.html

      http://www.novarepublika.cz/2017/09/babis-cipova-totalita.html

      Vymazat
    3. Aniž bych ty odkazy četl jsou to určitě ty samé žvásty co produkuješ ty 1:38. Proto drž klapačku a běž mezi svůj marast podporovaný nějakým uslimpaným ušákem.

      Vymazat
    4. 8:42
      No pokud Novarepublika produkuje žvásty tak jsou to teda žvásty. Díky za verifikaci mého podezření.
      A klapačku držet nebudu a budu si chodit na místa a v časech která já uznám za vhodné. Ty můžeš rozkazovat leda svému čoklovi.

      Vymazat
    5. Část lidí není spokojená s vývojem v čs. po 1989, velká část. Pak není divu, že bývalý policista Ondráček to vidí spolu s nimi.
      Nynější svoboda je podstatná, ale...

      Vymazat
    6. 9:29
      Ty chodíš jen na místa,kam tě pošle kavárna a píšeš jen co máš nadiktováno od kavárny.

      Vymazat
    7. 2.06 - plně s Vámi souhlasím. Gen.Pavel také přísahal ČSSR, nyní válčí v NATO. Je to chlap nebo podržtaška. A perla: policie zasahuje na Vrchním soudu v Praze, to je ukázka českých soudů. Po 5 letech mají vypadnout a živit se, mohou "krást" do konce života a skoro se nic neděje. Co ministr Pelikán, bude mlčet.

      Vymazat
  3. Zmineny Pavel Vondra kameraman , dlouhou dobu predtim porvaval , protikomunistsicke, kriticke hlasky v redakci Publicistiky a Propagandy /sidlo pravovernych komunistu za ucelem ridit spravnou propagandu/a nikdy z toho nemel problem... Meli jsme za za to ,ze mel za ukol vyprovokovat dalsi k vyrokum , za ktere by byli pozdeji tvrde postihovany.
    Byl tak pravem povazovan za fizla , udavace a sluhu STB.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavel Vondra si nebral servítky a měl protikomunistické kecy. Nikdo si ale tehdy neuvědomoval, že byl neprůstřelný. On se totiž dělil o šmajchlkabinet s náměstkem Divišem, a to byl tehdy velmi vlivný muž.

      Pamětník

      Vymazat
  4. They must find it difficult .... those who have taken authority as the truth, rather than truth as the authority" - Gerald Massey

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle činů poznáte je, ne podle kulis a kašpárků poskakujících kolem. Než se přihlásíte k nějaké doktrině či organizaci, ověřte si nejprve zda není náhodou úplným opakem toho jak se jmenuje a co deklaruje. Obléknutím dresu Real Madrid nevznikne skutečný fotbalista, ale píárový hráč v dnešním tržním překotném kapitalismu může být stejně ziskový jako reálný. Pamatujte na to, až budete posuzovat činy člověka podle toho kolik má v peněžence, místo otázky zda a čím ty peníze smrdí.

      Vymazat
    2. other asshole

      Vymazat
    3. Dodal bych.
      Vytváření a vnucování "autorit" majících posvěcení na "správné myšlenky". I uznávaná autorita, pokud nemá silný morální profil, může za odměnu vyřknout myšlenku, které sama nevěří a o níž ví, že je manipulativní.
      Hodnoťme myšlenky podle jejich obsahu a ne podle jejich zdroje. I negramot může obohatit, zrovna tak jako intelektuál může zapáchat jako kanál .....
      ABC

      Vymazat
  5. Pan Ondráček je krásnej chlap a asi se hned tak nepo...e.

    OdpovědětVymazat
  6. Zas a opět jeden užitečný idiot, který jen a pouze lže, jak Rudé právo tiskne, co se dá dělat i tupci mají svou novou-komunistickou-republiku s vůdci z LM a StB a jejich přisluhovačů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš vůbec o čem žvaníš? Běž se napřed něco o tom naštudovat a potom mel ty havloide.

      Vymazat
    2. študentík si dneska přivstal a už zase tady hází ty své výblitky

      Vymazat
    3. 8:45 "Běž o tom něco napřed naštudovat..." - To říká Babiš, když chce dodat svým pohádkám důvěryhodnost. V jeho firmě mu to funguje. Ne u dospělých lidí, ti ho často ("prostřednictvím pana předsedajícího") usvědčují ze lži. Vy si nastudujte větu z autorova článku, že pan Vondráček je "profesionál, který má přehled a nikdo ho neopije rohlíkem!“ (A všechny finty pozná.) PROTO TAK VADÍ! (Dost náročné k pochopení.)

      Vymazat
  7. 5:45
    Tím havlozvratkem jsi chtěl něco říct ty vepřová hubo??!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Stejně, jako je nám známo, který hloupý honza nebo kuba, se zde zoufale snaží rozbíjet diskuze, tak také víme kdo bokem platí pedagogy na VŠ. Ti, potom defakto ze stínu spoluorganizují, m.j. také se zaplacenými honzou a kubou, demonstrace studentů proti voleným představitelům. Tedy mimo těm, třeba z total.bloku, na kterým jim a kupříkladu Čt záleží a které potřebují k prosazení svých zájmů, což je například, nám v některých městech EU již dobře známé " veliké zkvalitnění a obohacení života v EU". Já jen doufám, že náš Andrej nebude stejně tak naivní a "zkrotlý" jako je na Slovensku Róbert a tato "tlaky" na Václaváku ustojí, ostatně jeho voliči tam nebudou. Rovněž za ním stojí Miloš a ne zaprodaný kiska. Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
  9. JUDr. PhDr. Zdeněk Ondráček, Ph.D.? To je vám málo? Podle mě to byl daleko nejlepší kandidát na předsedu té komise o GIPSu . Volební manipulace sněmovny opět ukázala, že jim nejde o věc, ale o zkandalizování komunisty. A Babiš opět ukázal jeho nepodporou, co je za korouhvičku. Vytahovat na policistu po 30 letech, že plnil svou povinost je chucpe.

    OdpovědětVymazat
  10. Oni jen umí strašit komunismem 30 let po převratu komunistická strana dávno neexistuje. A makrelu musí kopnout naše vláda do toho tlustého zadku.

    OdpovědětVymazat
  11. Velmi se mi líbí termín k událostem 1989 "JEDNAT JAKO ZDROGOVANÝ". Tak to mi připomíná samozřejmě tu současnost u nás a na Slovensku, demonstranti, převážně v pubertálním a postpubertálním věku jednají jako zdrogovaní. Sám jsem hledal jak nejlépe ve zkratce popsat to dění dnes! Onen postřeh potencuje fakt, že dnešní demonstranti svým věkem skutečně k drogám mají více než blízko. Ovšem o to rizikovější jsou ony výlevy vůle pana Sereše na našich náměstích. Vidím budoucnost státu a národa více než skepticky, ale nastupující generace si ji skutečnými drogami jistě vylepší a bude spokojena. Ostatně v diktatuře kapitálu nač národy, nač státy, nač kulturu, vystačí si civilizací!

    OdpovědětVymazat
  12. Byl Ondráček nejlepší kandidát na komici pro kontrolu GIBS? No, o to přece hůř. TOP 09, Piráti, ODS, STAn atd, ti všichni potřebují ne kontrolu GIBS ale přesný opak, Gips musí být jejich orgán, kterým budou kontrolovat bytí a myšlení občanů. Jakápak náprava pochybení jednoho ze "sloup" státu! Ne, kontrola pochybení občanů, kteří neskáčou dost do rytmu bubnů naší soudobé Kalous(Bartoš, Fiala)jugend!

    OdpovědětVymazat
  13. Běžte už do prdele, vy modří uvědomělí,co sem píšete ty kraviny, ty slavní studenti v 89 měli dostat více do držky, akorát jste vše zmršili. A s těmi bezdomovci,okrádání obyčejných lidí, systémově zavražděnými lidmi v mrazech na lavičkách pod mosty, milionem lidí v totální chudobě, kradením peněz z rozpočtu na poskakování US army,do nebe volající korupci celé výkonné moci,zalezte do kanálů z kterých jste po 89 vylezli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:56

      Hovada jako ty se měla v roce 1989 zhoupnout na kandelábru. Strašíš tady jen díky naivnímu Havlovi a jeho "Nejsme jako oni".

      Vymazat
    2. Fašisto 11:15, vy opravdu nejste jako oni, jste totiž ještě mnohem horší.

      Vymazat
    3. 11:40
      Tak jak to, že tedy nevisíš i s celou svou rodinou, rudá zrůdo?

      Vymazat
    4. 11:58
      Dej si bacha ty uASSackej kokote,už se na tebe vaří voda!!!!

      Vymazat
    5. 12:48 Ty rudá posranino, esi zavčas nevodtáhneš se svou zdegenerovanou famílijej na Sibíř, kde ti jistě pederast Putler poskytne krom azylový kvóty i nějakej ten stakan votrávený pěny do koupelny, tak budeš absolvovat kombinované kurzy létání a plavání pana Trujilla svržením z helikoptéry do žraločí zátoky! Tak si vyber:)))

      Vymazat
  14. Jakmile prošlo parlamentem
    zdanění církevních restitucí
    začala celá tahle komedie !
    Než se naučíte pojmenovat zlo pravým jménem
    zlo vás umlčí*

    OdpovědětVymazat
  15. V 39 take demonstrovali ti mladí studenti jako v 89 nebo ted.Po revoluci se mělo těhle rudejm zakroutit krkem.Doufám že už brzy zmizí pol.zcény

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až na to, že v roce 1939 nebylo příliš složité rozpoznat, kde je zlo a kdo ho představuje. Ani pro studenty. Naše země totiž byla obsazena nepřátelským nacistickým Německem, které se netajilo svými plány do budoucna. Demonstrovali proti okupaci, ne v zájmu žádného politického směru v naší zemi. To jsou věci, že? Možná že byste tenkrát pochopil situaci dokonce i vy.

      Vymazat
  16. V listopadu 1989 Ondráček konal jako voják svou povinnost, k níž se zavázal přísahou. Zpitomělá mládež vedená na provázcích cizích zájmů naproti tomu pomohla spustit něco, čím byl na mnoho generací zaříznutý vývoj naší země jakožto samostatného hrdého států Čechů a Slováků.

    OdpovědětVymazat
  17. Ono se take demonstrovalo v 48 také to bylo složité,ale oni viděli SSSR jak to může dopadnout.V 48 byl zařízlej vývoj.V 89 jme byli na 80 míste mezi rozvojovejma zeměma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž by nás ještě za života aspoň někoho ze současníků postihlo takové "zaříznutí vývoje", jako to po roce 1948, kdy se průmyslová a zemědělská výroba zdesetinásobila, kdy hodnota jmění státu se zpětinásobila, kdy se podařilo ze zaostalého agrárního Slovenska udělat vyspělou průmyslovou zemi, kdy jsme vybudovali téměř plnohodnotnou soběstačnost ve většině odvětvích průmyslu, včetně potravinářského, kdy jsme si nemuseli pronajímat 12 Gripenů, protože jsme měli vlastních 400 stíhaček, kdy armáda plnila funkci jaká jí přísluší, kdy jsme měli a rozšiřovali národní zlatý poklad, kdy se o našem hospodářství rozhodovalo u nás, kdy jsme neznali bezdomovce, kdy jsme neznali exekutory, kdy bylo neslýchatelné, aby někdo vyhrožoval že nebude na důchody, kdy jsme vše budovali ze svého a neuměli jsme si ani představit něco takového, jako je zadlužení státu 2 biliony.

      Vymazat
    2. Mohl byste prosím uvést zdroj své informace, že "V 89 jsme byli na 80 místě mezi rozvojovejma zeměma"? Předem velice děkuji.

      Vymazat
  18. ale je pravda že spíš se mělo demonstrovat když vládly ODS s TOPKOU

    OdpovědětVymazat