Reklama

.

.

pondělí 12. března 2018

Vážený Zdeňku Svěráku, nejlepší spisovateli a principále český,

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/jan-sverak-proc-jsem-napsal-petici-na-podporu-ceske-televize-43604?dop-ab-variant=&seq-no=1&source=hp
dnes nepíšu od radosti, ale abych zahnal chmury. A nechce se mi do obvyklých hrátek s češtinou. Spojuje nás, že máme syny kolem padesátky. Pozdě na to, abychom jim dali pár facek i kdyby si je zasloužili. Ubránili by se, to si přiznejme. Po vystoupení Vašeho Jana na Lvech jsem kdesi narazil na výrok "zavrhuji Cimrmana". Míněno ať jdou Svěráci do prdele. Je mi to líto, protože jste oba dohromady přispěli české kultuře podobně jako V+W. Teď do toho ale Jan hodil vidle, protože z jeho výzvy čouhá faleš jako sláma z bot.
(obrázek - po kliknutí video)

Kde byl Váš syn, když ČT napadla prostřednictvím jakéhosi Rosiho neobyčejně hrubě Petra Žantovského. To je taky novinář, pokud to nevíte. Jenže ne ten "váš".

Víte, Zdeňku, bojovat za svobodu televize, ve které se dokola točí lidé z Bakalova impéria, je směšné.

Proč umělci nebojují proti nehoráznému překrucování historie, které dělá ÚSTR? Vy stejně jako já víme, že to všechno bylo trochu nebo úplně jinak.

Když protestuji, přečte to několik stovek nebo tisícovek lidí. Vy k tomu mlčíte, přestože Vaše publikum je stotisícové ne-li miliónové.

Proč umělce nechává chladnými bída a chudoba? To je přece základní problém, před kterým naše země stojí.

Přestal jsem podporovat Vaše Paraple. Mám teď jiné použití pro svoje peníze. Až to bude možné, k Vašemu projektu se vrátím. Naše kontakty, jichž si považuji, vznikly právě z obdivu k tomu, co jste udělali pro Jana Kašpara a následně pro mnoho dalších. Nerad bych je zahodil.

Život tam dole je bohužel pod rozlišovací schopností umělců. Hérečky vystrčí kozy, aby měl bulvár o čem psát, herci se omotýlkují a rozdělí si mezi sebou ceny, "jak to tak chodí". To je z Cimrmana. Vždy k tomu na jevišti dodáváte "jak to tak tenkrát chodilo".

Píšu Vám jako člověku, o kterém si myslím, že přece jenom ještě neztratil schopnost naslouchat. Nevím, jestli si uvědomujete, jak šíleně je česká společnost rozdělena. A to až hluboko do rodin. Co, když se Vás syn Jan vzdá, protože jste pomáhal budovat ten komunistický "hnus a destrukci", jak tomu říká jistý Farský?

To, co se teď děje, není kvůli Zemanovi a jeho občasným vulgaritám. Je to přímý důkaz existence blbosti, která, jak říkával Werich, je nevyplelitelná.

Jsem nýmand, který nemusí nikoho zajímat. Mám určité životní zkušenosti, ale kdykoli něco řeknu narážím na orvellovské blekotání ovcí "dvě nohy dobré, čtyři nohy lepší".

Vzpomínáte si, jak končí Zvířecí farma? Prasata se emancipovala, chodí po dvou nohách, spí v postelích a druží se s farmáři, bývalými nepřáteli. A předávají jim zkušenosti: "Naše zvířata pracují daleko víc než vaše a za míň jídla", říkají.

Zvířata se zvenku dívají na žranici a najednou jim ten chumel prasat a lidí začne splývat a nemohou rozeznat, kdo je kdo.

Víte, ono je vlastně úplně jedno, jestli jsem teď něco napsal, jestli jsem dopis odeslal a jestli jste napsané četl. Neumenší to můj strach z toho, co se děje.

Z Královských Vinohrad Vás zdraví

Jiří Jírovec

75 komentářů :

  1. Starej Svěrák se vcítil do role Cimrmana a mladej je vůl geneticky. Oba dopadnou jako smutný klaun Kuberera který ani neví o čem mluví. Nejraději by odvolával přimo volené poslslance uraženými pidi poslanci . A nechápe co je přímá odvolatelnost. Tj. že ten kdo volil odvolává. Je to vůl jako oba Svěráci. Poslední dobou když slyším Svěrák svírá se mi žaludek a jdu blejt velebný pane.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, máte recht, "je to starýho vola pitomec"...
      S tím svým Jároou Cimrmanem se živí už v druhé generaci a pořád mu ještě nedošlo, že je s tím otravnej...

      Vymazat
    2. Co se divíte, jedou podle Talmudu....

      Vymazat
    3. J.d.Cimrmann dle archivů C+K rakouské tajné policie ve Vídni byl jejich agentem. Při cestách s kočovnou divadelní společnosti po vlastech českých podával zprávy o náladách českého obyvatelstva na venkově a znal se osobně s Brettschneiderem, který nechal zavřít Palivce. O tom ÚSTR mlčí!

      Vymazat
    4. Tak tak, myslím, že je pan Jírovec naivní, protože stačilo vidět nenávistného Svěráka a Čáslavskou při první volbě Zemana, kde ho Zeman dost shodil. Synek nepadl daleko od stromu. Možná je jenom hloupější, možná vidí, že na rozdíl od tatíka, se musí více zabezpečit, protože nároky rostou, v každém případě se obracet na starého jako na něco lepšího je nesmysl.

      Vymazat
    5. svěrak by měl byt raději potichu nemusi byt tak daleko doba kdyby mu to mohlo uškodit to profi sportovci už jsou tak daleko že raději ve sve genialitě někdy trefit cosi kulateho raději zaritě mlči protože prachy jsou prachy ale pan jistě chudy svěrak jich už ma tolik ze statniho že si mysli že je genius na dojeni čete kasičky

      Vymazat
    6. to jejich velebeni prvni republiky kdy všechno byla legrace a kde neni vidět ani v jednom filmu skutečna fakta co je až neuvěřitelně shodne s velebenim prvorepublikove policie a armady na čete je chupce jako oni sami

      Vymazat
    7. V jednom rozhovoru pro tisk se právě Zdeněk Svěrák vyznal ze své celoživotní touhy. Mít Mercedes jako měl Havel a nyní ho už má. Je spokojen, stačí mu to, více nepotřebuje. O tom je tedy Zdeněk Svěrák.

      Vymazat
    8. Kdysi byl součástí výuky předmět zvaný "dílny". Má škola to organizovala v bývalé továrně, ve velké hale s ponky. Když se tam vešlo, naskytl se obraz, který předznamenával současnou českou kulturní scénu: kam oko pohlédlo - svěrák.

      Vymazat
  2. Kulový blesk
    Na samotě u lesa atd. atd.
    Nejlepší díla natočil tatínek za BOLŠEVIKA .
    Dnes točíte filmy pro sebe a kavárnu . Jsou na jedno podivání :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zřejmě dřív byl normální.
      Pak mu konzum a prachy zachutnaly a zblbnul.
      Kdysi to nebyl špatný chlap.
      Teď je ubožák a jeho synáček taky.

      Vymazat
    2. Jojo mnoho umělců to nejlepší předvedlo za "totáče" a bylo ctěno, protože lidé měli pocit, že se za ně rvou. Jenže nyní v kýčovitých reklamách nebo sloužící elitám nějak přišli o páteř. Lidé nejsou hloupí jak si elity ze své pozice nadřazenosti představují, nemají pouze ty možnosti jako elity, protože neslouží zlu, jenže život elit není šťastný, ty úsměvy jsou hrané.

      Vymazat
    3. aD 23:23 Dokládám tímto žebříčkem z ČSFD, ze 13 nejlepších filmů scénáristy Zdeňka Svěráka jsou všechny do roku 1996 a jen dva z roku 1991 a 1996.

      89% 1976 „Marečku, podejte mi pero!“
      89% 1991 Obecná škola
      88% 1985 Vesničko má středisková
      88% 1987 Narostl mu hřebínek
      87% 1976 Na samotě u lesa
      87% 1983 Jára Cimrman ležící, spící
      86% 1980 Vrchní, prchni!
      86% 1987 Nejistá sezóna
      86% 1996 Kolja
      85% 1974 Jáchyme, hoď ho do stroje!
      85% 1978 Kulový blesk
      84% 1984 Rozpuštěný a vypuštěný
      84% 1983 Tři veteráni

      Vymazat
    4. Naprosto souhlasím, že Zdeněk Svěrák byl kdysi úplně normální, bohužel zamrznul někdy v přechodné době roku 90. Pak zblbnul a bolševiky vidí všude kolem sebe. Jenže ti už nejsou na východě, ale na západě (4. říše) a nevšiml si, že Rusko není Sovětský svaz, Putin není Brežněv a hlavně Západ není, co býval.

      Vymazat
  3. Mno tak tenhle komediant a další takový jsou nepřáteli Českého národa.

    OdpovědětVymazat
  4. Starý dobrý Svěrák točil filmy pro Čechy. Mladý Svěrák točí filmy pro Oscary. A jaké filmy nyní vyhrávají Oscary, je hnus. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A my ten hnus zase platíme z našich chudých daňových kapes. Hlavně, že se elita (čti filmová mafie) zase napakovala na náš účet!

      Vymazat
  5. Dnes je asi těžké předvídat, jak až moc bude muset být dnešní systém veřejnoprávních ČTV a ČRo překopán,ale už se to blíží, protože mediokrati to už přehánějí tak, že přinejemnším někteří půjdou od válu a někteří dokonce do tepláků, a taky dohled nad obrovským balíkem peněz pak bude v jiných rukách.
    Pro mnohé takyumělce, to bude znamenat o dost horší živobytí, protože budou muset soupeřit o místo se skutečnými slušnými umělci. Jiných, těch na úrovni Svěráků, se to ale asi netkne, ti vždycky své peníze dostanou, protože jsou to dobří řemeslníci, přestože v občanském životě jsou to takoví ubožáci.

    OdpovědětVymazat
  6. Vidím to špatně. Babiš se podobných iniciativ zalekne, a může dojít k nečekaným věcem. Na Slovensku již došlo k prvním důsledků malé majdanizace. Ve skutečnosti jsou však zpochybňovány výsledek regulérních slovenských voleb a nehorázně byla jedna tragédie vzata pro zažehnutí neskutečných útoků na vládu. Fico situaci podcenil a nemohu jinak, než souhlasit, že odstoupením dalšího člena vlády se situace nezlepší. Už ti "demokratičtí" novináři chtějí nové volby, což by jim měla nyní potvrdit i ulice. Také u nás ve čtvrtek mají floutkové stávkovat, ale nevím proti čemu. Jasně, nemusí třeba Zemana, ovšem prezident vzešel z regulérní přímé volby. Tak v čem je problém?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní12. března 2018 23:53
      Jak na Ukrajině, tak na Slovensku je patrné, že soroštýmu žádný ústupek nestačí. Požadují zvrátit výsledek voleb a dosadit tam EUrohujery a vítače, pro hladký rozvrat země. Takže je chybou, dělat jim jakékoliv ústupky. P.K.

      Vymazat
    2. Sverakuv vysoce odmeneny film Kolja ,ale byl rozhlasovy/radiovy / program doprovazeny obrazky. Cili filmove zobrazeni bylo podruzne verbalnim scenkam...

      Vymazat
    3. 23:53 - Problém je v tom, že státy V4 uvažují vystoupit z EU. A lid je podporuje. Protože lid nelze vyměnit, bruselští totalitní europapaláši, USA (a zbohatlík Soroš) se rozhodli vyměnit demokraticky zvolené vlády států V4. K tomu chtějí použit osvědčený majdan a zneužit mladé lidi bez životních zkušeností.

      Vymazat
  7. Seberte si svých pět vět a běžte na váš Kavárenplatz. A děste se lidí, kteří by vás nikdy nepodpořili. Směje se vám většina národa.

    OdpovědětVymazat
  8. Pane Jírovec, Svěrákům se váš vzkaz nedostane. Pomstěte se jim tak, že se na jejich díla dívat nebudete. Já už ignoruji všechno, i to, co vytvořili před převratem. Falešný kukuč toho staršího nemusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já rovněž odmítám podporovat tyto umělce, kteří nerespektují výsledky demokratických voleb. Myslím si, že je to jeden z nejúčinnějších prostředků, jak vyjádřit nesouhlas s tou jejich politickou výzvou.

      Vymazat
    2. Takže už vám zbývá jenom Troška. Ubožáčci.

      Vymazat
    3. Trošku sice moc nemusím, ale má největší návštěvnost. Pohádky dobře, Kameňáky špatně. Ale jako člověk to má, na rozdíl od tebe - gumáku 0:07 - v hlavě naprosto v pořádku. Pozdravuj Jandu a Chovance.

      Vymazat
    4. 1:38
      Vypadá docela legračně když se idiot jako ty pokouší posuzovat kdo co má či nemá v hlavě v pořádku.

      Vymazat
    5. jo pánové já vpodstatě bojkotuju celou "uměleckou galerku soudruhů" - koncerty, divadlo a v televizi sleduju pouze dokumenty a cestopisy (stará mi nedovolí ji vyhodit)
      Vzkaz pro soudruha svěráka: tu televizi jste si vpodstatě ukradli (co taky čekat od soudruha že) tak ji koukej vrátit
      Vzkaz pro soudruha soroše: na každého jednou dojde - každej jednou zaplatí za to co provedl a čím toho je víc, tím to bude horší
      Vaska

      Vymazat
    6. Já jsem zase jednoznačně, tak jako naši umělci, pro nezávislost České televize. Televizor jsem vyhodil na sběrný dvůr, přestal platit koncesionářský poplatek a žiji s dobrým pocitem toho, že je Česká televize, včetně našich umělců, nezávislá na mých finančních prostředcích.

      Vymazat
  9. Nuly, nýmandi, hlupáci pro něž je vrchol umění Výměna manželek nebo Kameňák zase kopou a hází svou odpornou špínu. Klasika.

    A Jírovče, jak to máte u vás v Kanadě? Také tam prezident, respektive královna, guvernér a premiér neustále útočí na novináře a veřejnoprávní televizi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach jo. Ty jsi ale vůl.

      Vymazat
    2. Mluvi snad BBC o tom, ze: "Mstiva starena se zase navazela do EU...." pritom to byla kralovna, kdo polozil otazku: "Muzete mi vyjmenovat 10 dobrych duvodu, proc zustat v EU?", prave tyden pred hlasovanim o BREXITu.

      Vymazat
    3. Prezident Zeman neútočí na všechny novináře, ale jen na svině podrazácký, manipulující za cizí peníze českým národem. Patříš mezi ně - 0:06?

      Vymazat
    4. Pro 0:58 - vaše argumentace - mimochodem velmi trefná - nemůže najít na straně adresáta 0:06 pražádnou odezvu. Jde totiž o nepříliš vzdělané mladé slůně, které poprvé šlape výběh.

      Vymazat
    5. 0:58

      Čím to asi je, že Britská královna je všemi respektovaná osobnost?
      Zeman je sebestředné hovado obklopené prapodivnou chátrou Ovčáček, Mynář, Nejedlý,... jen cíleně vyhledávající konflikty, mstu.
      Volil jsem ho jen kvůli jeho postoji k migrantům. Slíbil, že se bude v případě znovuzvolení mírnit, ale už jeho inaugurační projev opět potvrdil, že je lhář.

      Vymazat
    6. 1:54, byl jsem svědkem promítání krátkého videa, ve kterém byla královna. Všichni Britové se chechtali, až se málem váleli po zemi. Chlapče, nesmíř věřit tomu, co ČT nebo ČRo nalže. Lépe nevěř vůbec ničemu z těchto informačních kanálů, přesněji žump.

      Vymazat
    7. 1:54

      Vždyť Vy jste nemusel volit nikoho, nevolit je také volba. Než jít volit "sebestředné hovado". A zrovna Vy jste vyžadoval umírnění a slušnost, pokrytče!
      Podělanej z migrantů, vyjděte si v noci na severu Čech nebo na Ostravsku. A vrátíte se bez peněženky a bez držky. Víte, že nyní nemám na mysli "budoucí" migranty?!

      Občan

      Vymazat
  10. V USA, náš vzor, žádné dotace umělcům nejsou. Ti nejlepší či protěžovaní Hollywoodem apod. či placení bohatými rodiči a mecenáši nemají problém se uživit, ti průměrní a podprůměrní, protože se umění chtějí věnovat, si na živobytí přivydělávají v běžných profesích.
    Pokud nejsou peníze na zdravotnictví, školství, obranu státu, tak není možné vyplácet umělcům státní dotace. Musejí sami hledat sponzory.
    Aby se zabránilo i sebemenší korupci, musejí všechny státní a veřejnoprávní instituce podléhat přísné kontrole NKÚ. A každý daňový plátce a koncesionář má právo (pokud ovšem nežijeme v totalitě)na přesné informace o hospodaření s jeho daněmi a koncesionářským poplatkem.
    Už někdo někde detailně zdůvodnil, proč ČT a ČRO doposud nepodléhají finanční kontrole NKÚ? Co to je za absurditu? Nevyrábějí tajné vojenské technologie. Ředitel nemá a nemusí mít žádnou prověrku, ani na stupeň přísně tajné. Jsou veřejnoprávní, takže veřejnost má právo na informace. Co to je za moloch a kdo se snaží zabránit veřejnosti dozvědět se informace, na které má ze zákona právo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velmi se mýlíte co se týká JůEsEj. Pentagon a CIA každoročně už několik desetiletí financují (dotují) nejen filmy, ale i spisovatele (např. Frederick Forsyth). Když jde o ovládnutí planety, i blbý spisovatel či béčkový rejža jsou dobří.

      Vymazat
    2. 1:47

      Jasně, idiote. Třeba Oliver Stone nebo Michael Moore, ti jsou zcela jistě dotovaní CIA.

      Vymazat
    3. Před cca 10 lety koloval článek popisující podporu Pentagonu filmové tvorbě. Názvy filmů, jména, sumy či jiný způsob podpory. Motivovat tak k pozitivní prezentaci amerických ozbrojených sil ať již finančně nebo bezplatně či se slevou poskytnutím techniky nebo využitím výcviku pro pořízení patřičných záběrů. V kolika filmech s atraktivními leteckými záběry, se statečnými, silnými, rychlými a obratnými, inteligentními a zručnými spravedlivými, lidskými, nakonec vždy vítěznými vojáky se končí patetickým záběrem na vojáky či zachráněné oběti dojatě hledící na vlající pruhovaný hvězdnatý prapor na vojenském letišti, v přístavu či na jiné vojenské základně?
      Kolik akčních filmů natočili Stone a Moore a kolik jich dennodenně chrlí televizní kanály?
      KR

      Vymazat
    4. 1:56

      Neidiote, to hlavní co jste měl zdůraznit, kde je ten parazitní rozdíl mezi tragédiantem Svěrákem ze socialistické ČT a Oliverem Stonem (USA), držitelem několika Oscarů (tento mejdan si platí učinkující ze svého!) je v tom, že na první a další svůj film, O.S. zastavil u banky svůj vlastní dům!

      Poté si ho všimli soukromí producenti, kteří mu začali financovat jeho díla ze svého i s návratností a výdělkem pro všechny zúčastněné, po propadáku by ho vyhodili ze dveří.

      Ale né ČT - Čro - ČEZ - INNOGY - MKČR - ČD - Kraje atd., opět peníze vydolované z NÁS! Ty financují naše tragédianty i v KARLOVÝCH BARTOŠKOVÝCH VARECH.


      TRAGÉDIANTI ZASTAVTE SVÉ NEMOVITOSTI A TOČTE SI CO LIBO ...

      Nas®anej občan

      Vymazat
  11. Aby se zabránilo korupci měl by NKÚ patřit pod NKVD, zvlášť v případě ČT, jinak je to na P. R. D.

    OdpovědětVymazat
  12. Umělec je od slova umí a to svádí k přesvědčení, že umí víc než všichni ostatní. Jsem technik a jsem přesvědčen, že v mém oboru jsem více než dobrý. Problém je v tom, že neoslovuji tolik pitomců a neberu tolik peněz jako dotyčný. Vtloukám do hlavy svým ratolestem, že vůlí a osobním nasazením vždy dosáhnou toho, co chtějí, nicméně i nejlepšímu hokejistovi, či sjezdařce by slušela skromnost, protože každá hvězda jednou zhasne jako prskavka.
    Svěrákovic rodina má kořeny v hlubokém socialismu, kde úspěch byl hodnocen rudou knížkou a přesvědčením, že dotyčný koná všeobecné dobro. Ten omyl se přenáší dál na další pokolení, jen už legitimace mají jinou formu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak tím tzv. umělcům a komediantům narástol hřebínek. Třeba na ně uplatnit metodu "malý dvůr a velký bič"! Tudíž zatrhnou jim dotace (penězovod), zestátnit ČT a pravidelně ji kontrolovat NKÚ. Vyměnit vrchní management a viníky posadit za katr lepit sáčky a šoupat nohama!

      Vymazat
    2. Nechtěl jsem to psát ale když vidím že umělci chtějí aby kola dějin šla podle nich . Pánové od toho jsou demokratické volby a můžete demonstrovat do posrání světa . Vetšina dětí umělců jsou ňoumové a trotlíci je to tak . Jen pár z nich se vydrápe po zádech řidičů a prarodičů . Apropó , Svěrák točil a Václav Havel bručel . Teď budou vyskakovat .

      Vymazat
  13. Koho zajímají názory obou svěračů? Zdraví lůza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro 4'23. Oba Svěráci jsou opravdu umělci. To je pravda, pokud tomu někdo nevěří ať dokáže celý život prožít z dotací.

      Vymazat
  14. Mladej se vyškrábal po tatínkovi . Jinak by se snad neuživil . Všude se to změnilo , čt nebude výjimkou . Dvořák včera pěkně zbrunátněl a to bila debata pohodička bez oponenteů .

    OdpovědětVymazat
  15. Navrhuji změnit název soutěže a cenu na Český(Zlatý) svěrák! Český lev je symbolem české státnosti, patří všemu lidu a tato soutěž ho uráží a dehonestuje!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší by byl Český cvěrač.

      Vymazat
    2. Příště by mohli být předáváni u Berousků v šapitó.
      KR

      Vymazat
  16. Souhlasím s mnohými předřečníky, že jediná možnost, jak ignorovat tyhle šašky, je, ignorovat jejich práci. Smutné je, že vždy šašky nebyli....

    OdpovědětVymazat
  17. 13. března 2018 6:52
    No již jednou jsem navrhl místo Českého lva Českou hyenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. třeba- největši pijavice na statni kasičce se stava .....to by nemusel byt špatny uvod i dezorientovani ovčani by mohli prozřit

      Vymazat
  18. Tak jsem tedy zvědavá, jak hošani jednou naloží s podpisy pod prohlášením 5 vět. Pamatuji, jak si naši umělci myli hlavy za podpisy 2000 slov. Nějak to všechno hošani kopírují z doby "totality".
    Sims.

    OdpovědětVymazat
  19. jako u nas přijedou komedianti astarosta rozda na radnici listky svym radnim pak přijde par rychlozbohatiku aby bylo vydět jejich kulturu oblikani a semtam nějakapomatena stara dama ovčem herki komesdiantski dostanou co si řeknou i kdyby nepřišel nikdo misto aby si vyžebrali tento anti kapitalisticki ala komunismus sistem těžko vymiti nějaka nova vyhlaška či co jedině řešeni bude revoluce a to revoluce totalni jestliže vubec kdy se někdo odhodla

    OdpovědětVymazat
  20. Mladý Svěrák přisátý na státní rozpočet brání svobodu slova pouze pro vyvolené..Je to komedie,a od Vás je to Svěrači mladší pěkné podlá záležitost...Vy umělče...

    OdpovědětVymazat
  21. Já osobně posílám Svěrákovi vzkaz :běž do hajzlu a spláchni za sebou a neotravuj lidi.

    OdpovědětVymazat
  22. Je mi z toho smutno, Svěráka st. jsem vždycky uznával a má svůj neoddiskutovatelný podíl na Československé kultuře. Nejvíce oceňuji jeho chytrý humor, ale to jeho politické chování mi nějak nejde dohromady s jeho tvorbou, kde je chytrý a inteligentní. Doma už neříkáme Svěrák, ale svěrač, ten když povolí tak něco vypadne. Možná to svěrači mysleli jako cytrý a inteligentní humor a my to nepochopili, takže jsme vlastně za blbce my.

    OdpovědětVymazat
  23. Jj,Kuky zas zvrací, převzal roli Švorcové.
    Co odešel pan Smoljak do filmového nebe, tak se nám ty Svěráky nějak pokazily.
    Kluci a holky si rozdali ceny mezi sebou. Diváci Hřebejkova "rudá a hnědá prasata" jsou nepodstatní. Velkou část na ty vyprodukovaný braky stejně zaplatí skrze koncesionářské poplatky do bezedné nekontrolované ČT, takže vše je ok. ten kdo bude na žebříčku servilnosti k ČT na předních pozicích, má naději, že uslyší peněz šustění.
    Možná by namísto českého lva měli rozdávat českého zravého lišáka, nebo třeba kulišáka.
    I když vlastně již taková podobná cena již v tato parta rozdává. Ta by jim ale více seděla.
    Pro mne nedelním večerem český lev pošel na zjištnost. Po českém slavíku je to další mrtvolka v pořadí.Jen tak dál vy spojovači.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:09
      Jenom blb může srovnávat prospěchářského Svěráka s Jiřinou Švorcovou. Pokud vím nikomu neublížila (jak dokladují její kolegině i p. Moučková) Ani za slávou se nehnala jenom mněla jiné politické názory.

      Vymazat
  24. Divadelní hra "Výstřel Aurory" - to ještě mladý Svěrák nerežíroval. JInak jen plácá a plácá ....

    OdpovědětVymazat
  25. Sesbírali 360 podpisů. Kolik se tam do té místnosti vejde lidí? jsou to všichni?

    OdpovědětVymazat
  26. Pane Jírovče, asi jste nepochopil situaci. Zdeněk Svěrák se (narozdíl od Vás) dme pýchou, že je synátor známá mluvící hlava. Všímáte si, jak by mladému sekla uniforma SS ? Ty vzteklé emoce nad chováním plebsu. Nemylte se, starej ubermensch by se proti lhani davno ozval, ale neudelal to, protoze chape, ze lhani je jen "umelecka" forma a zajima ho jen sranda, ale ne utlak a chudoba.

    OdpovědětVymazat
  27. Vidím, že tady probíhá soutěž nul, nýmandů a zoufalců, která se dokáže lépe vysrat a vyblít.
    Napřed jsem s Hřebejkem nesouhlasil ale teď teprve vidím koho tou lůzou a rudými a hnědými prasaty myslel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš,jak se sem hodíš

      Vymazat
    2. A to je hovno proti těmhle! -
      https://www.youtube.com/watch?v=I1ImlHGLPj0

      Vymazat
  28. Cimrmany rozhodně nezavrhuji, znám je vlastně skoro nazpaměť. Už dlouhá léta. Jejich lidský humor a hra se slovy mne pořád fascinuje. Cimrmany bych do toho co předvádí Svěráci jinde netahal. Také se mi to nelíbí, co vývádějí nyní. A musím říci, že jako člověk mne Z. Svěrák dost zklamal. Jeho syn mne nezajímá, jde zřejmě jen po penězích, proto leze ČT do análu, ale u Zdendy mě je jeho chování líto. Mc Cali

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Starej Svěrák jak mu familierně říkáš Zdenda leze do zadku hajnýmu poserplíně. Asi je tam teplo a smrad.

      Vymazat
  29. Bohužel na Z.Svěrákovi je vidět jak se člověk dobou mění a k stáru se změní až k nepoznání. Zapomene nebo popře vše i to dobré co udělal, a co na něm měl člověk rád.

    OdpovědětVymazat
  30. Svěráci, to že jste menšinově sex.orientovaní ještě neznamená,že si tady budete vyskakovat na našeho pana presidenta jenom proto,že vaší latentní sexualitu nepodporuje. A mimochodem vás upozorňuji,že až to zjistí vaši láskyplní multikulti kamarádi,že jste ružovi labužníci, nestačíte se divit jak rychle budete přeléčeni.

    OdpovědětVymazat
  31. Teď jsem si všiml že mladej není ani trochu podobnej na fotra .

    OdpovědětVymazat
  32. Moc mě mrzí postoj Svěrákových. Vyrostla jsem na Cimrmanech, miluju didaktickou notu Zdeňka v rolích, které ztvárnil. Je vlastenec. Krásný člověk. Jak si vysvětlit jeho současné smýšlení? Já myslím, že to je obrana před obrovským zklamáním, ke kterému by nutně musel dospět, kdyby si současnost poctivě zhodnotil. O to víc lpí na křivdě z roku 68 - to je trauma, které ho ovládá. Tak se zakuklil v odporu proti komunizmu, že přiznat si jeho klady prostě nedokáže. Jen člověk, který sestoupí po společenském žebříčku až na dno, dokáže vnímat obrovskou životní nejistotu, které jsme vystaveni v podmínkách kapitalizmu, po době reálného socíku, kdy měl každý z nás to své, malé ale jisté. Mýtus selfmademanna je něco, čím nás dlouho opájeli. Přinutili nás myslet si o sobě to nejhorší, pokud se nám v nové době nedařilo. Jen když přijmu životní postoj, že každý nemůže být úspěšným milionářem, že taky někdo musí pracovat, kolik mu jeho síly stačí, jen takový postoj mě může toho sebeobviňování zbavit a umožní mi stát se zase člověkem se zdravou úrovní sebeúcty. Jestli budete tento článek a příspěvky číst, pane Svěráku, vezte, že jsem Vás milovala dlouhá léta. Nebylo by od Vás alespoň trochu správné, kdybyste se podíval i na záporné stránky naší doby? Vždyť o nich točíte filmy, vidíte klesající úroveň vzdělání (viz úvodní scéna z Vratných lahví), proč myslíte, že se tohle děje? A myslíte, že je správné, když Vámi tolik obhajovaná ČT už několik let 15. března slovem nezmíní v hlavních zprávách výročí hitlerovské okupace? Zavraždili 360 000 československých lidí, proboha? Co je proti tomu pár popravených v 50. letech, jakkoli nespravedlivě a krutě odsouzených? Co stovky tisíc lidí v Iráku, v bývalé Jugoslávii a nyní třeba v Jemenu? Kdo bude pykat za tyto útoky pod falešnou vlajkou? Já Vám opravdu nerozumím. Ráda bych, kdybyste mi vysvětlil svoje postoje. Zdravím, Pavla

    OdpovědětVymazat