Reklama

.

.

sobota 3. března 2018

Založí kvůli Ondráčkovi "Pražské kavárenské milice?“

Jaromír Petřík
3. 3. 2018      JaromirPetrik
„Ondráček nebo jak se ten pendrekář jmenuje by si měl uvědomit, že v případě ohrožení demokracie je použití síly legální a dovolené.“ Tolik citace z diskuse pod blogem Davida Vlka. Tento příspěvek napsal bloger Jan Ziegler a pod něj se podepsali blogeři Tomáš Flaška a David Vlk: VlkDavid. Bloger Jiří Hermánek odpověděl takto-cituji: „A co z toho plyne? Vyzbrojíme tzv. Lidové kavárenské milice?“. A já jsem si dovolil tuto odpověď použít do názvu svého článku.


Je zajímavé, že někteří naši občané smýšlející podobně jako pan Ziegler odsuzují násilí, které ve svojí historii spáchali komunisté. Což o to, s tím se dá jistě souhlasit, že použití jakéhokoliv násilí je odsouzeníhodné a samozřejmě i násilí spáchané komunisty.

Problém však už je, když zcela pomíjejí násilí, které páchá tzv. „západní demokracie.“

Nebo je snad větším zločinem členství pana Ondráčka v pohotovostním pluku, než vojenské agrese některých zemí NATO?

Už mne nebaví stále dokola uvádět země jako Srbsko, Irák, Libye, ale cožpak některá z těchto zemí napadla či ohrozila některou ze zemí NATO, že tyto země byly vojsky NATO napadené s konečným výsledkem statisíců mrtvých, milionů uprchlíků a zcela rozvrácených zemí?

A tyto zločiny kupodivu nevadí lidem, kterým říkáme „sluníčkáři“ nebo „Pražská kavárna.“ Dají se vůbec nějak poměřovat zločiny zemí NATO s příslušností Zdeňka Ondráčka v zásahové jednotce před rokem 1989?

Ministr Pelikán chce dokonce rezignovat – cituji: „Jsem zklamaný a nešťastný. Tak reagoval ministr spravedlnosti Robert Pelikán (ANO) na páteční diskuzi o šéfovi komise pro kontrolu GIBS.“ ZDE

Ale, největší pecka je, že odpůrci ANO, SPD a KSČM (tedy vítězná většina ve svobodných volbách) volají po násilí, tedy po tom, za co komunisty nejvíce odsuzují.

Volají po použití síly, když svobodné a legitimní volby nedopadnou podle jejich představ. Je vůbec možné napsat - znovu cituji: „v případě ohrožení demokracie je použití síly legální a dovolené?“ Jak si to máme přebrat?

Když použili násilí komunisté, tak to bylo zločinné, ale když použije násilí skupina lidí, která se zaštiťuje ohrožením demokracie, tak je použití síly legální? Jak je vidět, když dva dělají totéž, tak to není totéž.

50 komentářů :

  1. A to se zde nemluví o agresi hospodářské. Jak jinak nazvat to, co zde předvedl ten opilec Havel, když zrušil zbrojní průmysl. Po našich trzích hned skočili ti, kdo nám za tento počin tleskali. Klaus nechal rozkrást republiku, hlavně že si nechal zavést tučné konto ve Švýcarech. Novináři zde naprosto nevědí, co je etika, takže se nesmí divit, že je nemá nikdo rád. Nejsem přítelem násilí, ale mnoha z nich by slušela sádra a lékařská dlouhodobá péče.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ad Anonym 12:39 - vůbec nevíte, asi ani netušíte, jak se to všechno ve skutečnosti odvíjelo. Naivně předpokládáte, že Havel s Klausem něco mohli zařídit pro lid. Pouze a jenom stejně, jako všude jinde (Maďarsko.Polsko, Rusko, Rumunsko...)!

      Vymazat
    2. Rok 1989 byl jeden velký podvod na obyvatelé socialistických států. Pomoci lží, manipulací a vybraných vlastizrádců jim udělali převraty a zničili jejich samostatnost i soběstačnost. O totéž se znovu dnes pokoušejí na Slovensku, které moc neposlouchá. I ten mrtvy novinář je bohužel obět. Scénář jako v r. 1989 s "mrtvým" Šmídem. Komu vadí klid v Evropě? Slováci bděte!

      Vymazat
    3. Srpnový podvod 19683. března 2018 23:11

      V ČSSR byl v období 1968-1989 skutečně mír a nezměnil se ani sociálně-ekonomický systém. Význam srpnové invaze ale spočíval v tom, že upozornila Západ, kam až může jít a do čeho se nemá plést. Teprve po XI/1989 se stalo to, čím „Poučení z krizového vývoje“ ospravedlňovalo 21. srpen 1968. Byl obnoven kapitalistický systém a politická orientace země se otočila o 180 stupňů. Existovala Železná opona a mocnosti měly pevně vykolíkovaná území, kde si dělaly, co chtěly. V takové situaci nehrozilo, že by USA a jejich spojenci vojensky zasáhli na obranu jakéhosi Dubčeka.
      Pokud se týká tzv. liberálního světového řádu, který údajně existoval od r. 1945, pak je to lež - on totiž vznikl zhruba v roce 1991. Bylo to panování Západu ve všech oblastech. Přitom nebyl ani liberální, ani svobodný. Mělo se za to, že všechny země musí přijmout jeden model, přijmout jednoho lídra, přijmout jednu ideologii. A samozřejmě nebyl ani žádným řádem, protože Západ, utržený ze řetězu, uskutečňoval jednu agresi za druhou. Došlo k tomu mimo jiné proto, že Rusko bylo slabé a neschopné, nebo neochotné zadržovat jeho počínání. Nakonec se Západ začal cítit beztrestným, odsud i události v Jugoslávii, Iráku, Libyi a mnohé další drobné události. Tyto pořádky skutečně Rusko svým počínáním boří. A to se Západu krutě nelíbí.

      Vymazat
    4. Listopadový podvod 19893. března 2018 23:42

      • www.youtube.com/watch?v=phci3AqzAv0
      • www.novarepublika.cz/2018/02/autorita-tgm-narod-evropa.html#more
      Zásadně odmítám jako nepravdivý a zavádějící termín „sametová revoluce“. Pojem revoluce se totiž podle historické vědy vztahuje k úplně jinému fenoménu, než tomu, který proběhl u nás r. 1989. Šlo nikoli o revoluci, ale o kontrarevoluci, státní převrat, havloidní hadrák, palácový puč…, podobný latinskoamerickým převratům. S tím souvisejí i nesmyslné termíny „barevné revoluce“. Tyto názvy politruci moderních dějin užívají k ohlupování širokého občanstva.
      O žádnou revoluci přitom nešlo – šlo o mocenský převrat, doslova o palácový havloidní puč, při kterém jako polistopadový premiér sekundoval Havlův kámoš komunista a Slovák Čalfa.
      Čím byly "Václaváky" v pondělí, v úterý, ve středu? Stačí si jen chtít vzpomenout. Lidé ráno šli do práce a ti, kteří po práci si šli zazvonit klíči na Václavák, poslechnout si kohokoliv, si šli hlavně zakřičet. A to zejména proto, že už se to mohlo, přesněji, policie nikoho za to nehonila. Když se řečníci vypovídali a dav se vykřičel, pak se zavřel balkon na Melantrichu a všechno se zase rozešlo. Pak se situace probrala v hospodách a ráno opět do práce, kde všichni měli zajištěnu práci a svou mzdu. A tak to mohlo jít dokola ještě hodně dlouho.

      Vymazat
    5. Falešní zpráva v listopadovém podvodu 19894. března 2018 0:28

      Falešní zpráva (fake news) byla použitá u nás lživým Havlem, jeho kamarilou a protisocialistickými živly už v listopadovém podvodu 1989. Byla rozbuškou prvopočátku hadrové havloidní revoluce! Přičemž podle průzkumů v r. 1989 změnu politického systému chtělo jenom 12% lidí. Takže 88% lidí si přálo zachovat ten systém, který zde byl. Chtělo to pouze vykonat nějaké kosmetické změny.
      • www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Karel-Srp-a-nezkresleny-pohled-na-listopad-89-Nebyl-to-masakr-jen-vetsi-pendrekiada-A-ten-mrtvy-soudruh-za-ktereho-pujdeme-zapalovat-svicky-407304
      Jak mrtvý student Šmíd vstal z mrtvých a byl z něho srazu živý estébák Žifčák:
      • www.freeglobe.cz/Articles/1697-ludvik-zifcak-mrtvy-student-smid-vzpomina-na-listopad-slo-nam-o-vymenu-spicek-uvnitr-ksc.aspx
      • https://cs.wikipedia.org/wiki/Martin_Šmíd

      Vymazat
  2. Kdyby měl Ondráček zkušenost mlátičky squatterů a antiglobalistických demonstrantů, byl by pro kalouskovské obránce západních hodnot přijatelný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážení, pan Ondráček má pro výkon funkce do níž byl zvolen všechny předpoklady (věk, váha, vzdělní, karierní zkušenosti, páteř a koule). To co nemá jsou nástroje na efektivní kontrolu hajzlů (bejsbolová pálka, pepřák) a tak to bude mít ve funkci velmi těžké. Trojí metr korporátních fašistů mu to vůbec neusnadní, spíše bude muset provést normalizaci a metrologizaci (stanovení měřítek a limitů). Přeji mu aby uspěl, protože tím splní vůli nás dementních voličů, ze kterých je havloidní pečkárna na mrtvici.
      Ďuro Trulo

      Vymazat
  3. Jak by si to násilí tihle klacci z antify představovali. Jako, že by zůstalo jen u házení kamenů nebo molotovů? Skončilo by to střelbou a první obětí by byli tito hloupí hysteričtí řvouni.

    OdpovědětVymazat
  4. Sluníčkáří, Pražská kavárna - zvláštní, neléčitelný druh debility. Člověk postižený tímto syndromem je předem odsouzen dožít zbytek života jako idiot.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hrozné, ale vidím to podobně.
      Bohužel.
      Jen idiot může tvrdit, že vojenské agrese zemí NATO jsou v souladu se západní demokracií. Proto slovo "demokracie" v těchto souvislostech dávám většinou do uvozovek.
      Jaromír Petřík, autor článku

      Vymazat
    2. Pane Petříku!
      Kdy už prosím přestanete dávat slovo demokracie do uvozovek. Demokracie skončila v Athénách výkřiky davu "pij Sokrate, pij" a on pochopil, že demos a demon jedno jsou a ten vitriol (H2SO4)opravdu vypil. Od té doby je to jenom vylhaná židohra na demokracii. Jak podle bible říkal veliký Žid svým vrstevníkům (židům). "Vaši dědové a otcové lhali, i vy lžete a i vaši synové a vnuci budou lhát." A gojimům pravil: "Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne a nikoliv možná, nevím, asi". Oba výroky vysvětlují proč byl nakonec ukřižován a dobit loginovým kopím.
      Ten Žid se jmenoval Ježíš Nazaretský - Kristus.
      Ďuro Trulo

      Vymazat
  5. Srovnávat činnost kariéristického bolševického fízla s fungováním NATO je sice naprostá hovadina ale pro vás je zjevně jakýkoliv sebešílenější argument dobrý, pokud podpoří vaše přehluboké myšlenky o zrůdnosti těch strašlivých pravičáků a (fujtajbl) kapitalistů.
    Instalace onoho bezskrupulózního fízla, na významný post v PS, je především obrovská ostuda pro celou naší zemi.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechci se zastávat komunistů, ale v tomhle měli pravdu. Kluk, který ve svých 21 letech je u pendrekového pluku, aby se pak zbytek života věnoval kriminalistice a běžné policejní práci, je pro vás "obrovská ostuda pro celou naší zemi.....". A není ostudné spíš ta vaše "logika"? Koukněte se nazpět po svém životě, jestli tam náhodou není nějaký podobný lapsus. Ale upřímně...!

      Vymazat
    2. Upřímně to bylo asi takhle.
      V roce 1989 mi bylo 23 let a přesto jsem (a nejen já) dobře věděl, co je ještě košer a co je už špína. Na velitelské, (byť nížší)funkce u pohotovostního pluku, byli vybíráni pouze prověřené kádry, ochotné čehokoliv pro dobro strany. Normální příslušníci absolvovali u PP pouze jakýsi základní výcvik pro práci s pendrekem.
      Vaším největším omylem je představa o jeho "budoucí práci na kriminálce". Pokud by se záhy nezměnil režim, tak tenhle (už z rodiny) genetický bolševik, by samozřejmě skončil na STB........
      Stydím se za ignorování historie od našich lidí a zvláště těch starších.

      Vymazat
    3. Kdyby v historii neplatí. "...by skončil na StB..." je prostě blbost. Mimochodem, většina "genetických bolševiků" na StB neskončila.

      Vymazat
    4. Fakt sranda, bylo mu 23 a dnes bude poučovat, jak by to bylo, kdyby to nebylo... fakt k smíchu.

      Vymazat
    5. Takže to, co bylo před 30 lety, je důležitější než to. že se novodobí vládci (mnoho z nich staronových) zmocnili národního majetku a ten prodali do zahraničí. Jsi normální, sím tebe? Nebo máš fakt tak vylízanou makovici? Mělo by Tě zajímat, jestli jednou neskončíš pod mostem (což by se ti za vlády komárů nemohlo stát.

      Vymazat
    6. Asi jste nikdy neslyšel o poctech mrtvych ve válkach vedenych NATO.A co 900 zmlácenych Katalancu v Barcelone ,to se vam zda v poradku vy demokrate a zastanče lidskych prav jen pro nekoho

      Vymazat
    7. On byl u toho pořádkového útvaru, nebo jak se to jmenovalo, protože to bylo prostě pro nováčky povinné. Jako asi když nějaký pan doktor vyštudovaný udělá po nemocnici kolečko, taky ho na začátek dají s´na místo, kde si pořádně ušpiní ruce. Tak se i stalo Ondráček neskončil u pořádkové policie ale šel výš, a nikoli do STB.

      Vymazat
    8. Každý stát, ať už demokratický nebo jiný, musí mít policii. Primárně byli všichni tito kluci vychováváni k tomu, aby byl dodržován právní řád, pokud ovšem nastala mimořádná situace, museli jít, kam je poslali. Ozbrojené složky fungují na rozkaz, vybírat si nemohou.
      Pár let tomu nazad proběhla v Českých Budějovicích demonstrace proti cikánskému násilí, či spíš proti tomu, že stát proti němu nic nekoná. Samozřejmě se vše účelově překroutilo a z občanů, kteří jen chtěli mít trochu bezpečí byli děláni náckové a kdoví co. Zasáhli proti nim těžkooděnci.Na vlastní oči jsem viděla, jak jeden po výzvě k odchodu srazil ODCHÁZEJÍCÍHO k zemi ranou zezadu /asi mu neodcházel dost rychle/ a jeho dceru udeřil pěstí přímo do obličeje. /Holka váží tak 50 kg i s postelí/. To je ovšem demokratická mlátička, takže to sluníčkům nevadí. Navíc na rozdíl od komunistických mlátiček byli všichni tak dokonale maskovaní, že jim to za nějakých třicet let nikdo vyčítat nebude, protože je nedokáže identifikovat.

      Vymazat
  6. Vážení, pokuste se o trochu empatie na adresu sluníčkářů, mnohé potom pochopíte. Příkladem může být Mirka Němcová z ODS. Na schůzi PS při volbě Ondráčka řekla na dotaz Josefa Hájka zda jako majitelka knihkupectví vyřazovala sovětskou literaturu a veškerou literaturu spojenou s bývalým režimem ze své knihovny toto " Knihkupectví jsem si otevřela v roce 1992 a takový hnus a brak, který představují díla komunistických pisatelů jsem tam neměla ani jeden a nikdy bych nic takového neprodávala". Mirka vděčí svému přesvědčení za to, že má nebývale pohodlný a zabezpečený vysoký životní standard. Kdyby měla názor jiný, pravděpodobně by dřela bídu s nouzí jako neúspěšný knihkupec v Číně tištěných knih a nebo by se živila s ohledem na její zemědělskou školu jako malozemědělec. No co by jste si vybrali vy, být na jejím místě ? Každá slepice se drží dvorku kde ji sypou zrní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirka prodávala poctivé porno. Ve Žďáru ji říkali Pinočetka, ale nebylo to odvozeno od chilského státníka vraha Pinocheta. Vzali si za vzor jiné slovo.

      Vymazat
    2. Tak jsem to zkusil a vyšlo mi asi toto.
      Sluníčkáři jsou lidé, kterí jsou VŽDY na té straně barikády, když se jedná o osobní prospěch a nebo dehonestaci někoho z druhé té strany. Až se nabízí příměr s komunisty (některým se předem omlouvám). Jejich vedení zavelí: budeme oslavovat krásný, slunečný zítřejší den, akce bude trvat 1 měsíc. Nu a tak se oslavuje, přesvědčují se masy, že je krásně, bez ohledu na to, že celý měsíc sluníčko skoro nevyleze. Ti ostatní (nesluníčkáři) to ovšem nechtějí pochopit! Asi proto,že skutečný stav neodpovídal proklamacím. Plus pro sluníčkáře je, že pár dnů to slunko skutečně svítilo, ale ti škaredí oponenti to nechtějí pochopit. protože to byli určitě oni, kdo to špatné počasí zapřičinil.

      Teď k tomu Ondráčkovi: Nevím, jak dlouho je v politice paní Němcová, ale určitě dlouho! Pan Stanjura od 27 let! Hlavně pan Stanjura tady veřeně něco blekotá o komunistické mlátičce" až teď! Ale, že pan Ondráček, komunista, SLOUŽÍ V ČESKÉ POLICII OD ROKU cca 1992, to jim nevadilo, a nebo snad o tom nevěděli?!

      Vždyť takové jednání a chování svědčí o pokrytectví, bezcharakternosti o nich něco vypovídá!

      Dobře to pan Ondráček řekl po svém zvolení. Není to sice jeho myšlenka, ale je aktuální:

      "KDO JSI BEZ VINY, VHOĎ PO MNĚ KAMENEM"!!!

      Je sice dobře, že se toto v naší civilizaci nepoužívá, taky by se mohlo stát, že se celá poslanecká sněmovna vymlátí kameny navzájem.
      (To jen tak pro odlehčení.)

      Vymazat
    3. Vážení!
      Ondráček je politik za KSČM! to je legitimní. Mlátičkou asi nebyl, přetáhl po hřbetě krávu co na něj plivla (já bych to udělal také i dnes ve věku 70-ti let, aby kráva věděla, že plivat může na její obraz v zrcadle). No a že byl zvolen? Základem každé volby je kandidatura! Základem každé kandidatury je schválený návrh bosů. Základem každého návrhu bosů je pozitivní odpověď na dotaz "co na něj máme?". Zbytek si přeberte sami, ale zastupitelská stupidita takhle funguje a o demokracii nemůže být ani prdu.
      Ďuro Trulo

      Vymazat
  7. Zo zvedavosti si niekedy na Slovensku zapnem správy na ČT TV. Je to prevážne vyslovene propagandistická TV. Určite dostávajú pokyny od USS Ambasy a su podla spravodajsta a reportáži pod total vplyvom narcistických havlozmrdov ve jménu pravdy a lásky made in USSA i NATO. Bola to temná stránka okupácia ČSSR vojskami VZ, politické procesy v 50.tych rokoch atd. Tieto témy su na ČT TV i Rozhlase omielané do nekočna ale pozor! V tejto ČT TV nebola ani jedna zmienka pri výroči Mníchovskej zrady, okupovanie Československa fašistami, vznik 2 svetovej vojny, bommbardovanie Prahy, Plzne na konci vojny USA letectvom s tisíckami mŕtvych atd. Zo súčastnosti ČT TV i Havlozmrdi sa aktívne činili pri propagáccii vojen v Juhoške, Lýbii, Iraku , Sýrii a vytvárania tzv. diktátorov , krvavých řezníkov ako zámienky pre strašné vojny ny blízkom i strednom východe. Videli sme zábery z Katalánska kde španielski policajti vláčili za vlasy po schodoch starých ludí a Havlozmrdi to ani neodsúdili ale schvalovali ! Kde sa na nich hrabe tento Ondráček! Môžme povedat že u nás existujú krvaví havlozmrdi a krvavý mainstraem a krvavé presstitutky pri propagácii strašných USSA i NATO vojen s milionmi zabitých, zmrzačenýcha vyhnancov. Tak ako Goebbels propaganda je zodpovedná za 2. sv. vojnu tak propagátory USSA i NATO vojen zrad havlozmrdov i českých presstitutiek maju na svedomí hodne krve a teče z nich krev. Kam se hrabou komunisté se svými obětmi v 50. letech na krvavých propagátov vojen v Jugošče i na Blízkem východe, Africe z řad vojnychtivých Havlozmrdov !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý pane, nemyslím si, že naše sdělovací prostředky řídí nějaká us ambasáda. Ti lidé, kteří v tam pracují jsou myšlením na stejné úrovni jako za minulého režimu.Snaha se zalíbit, snaha profitovat a mít moc je stejná jako kdysi.

      Vymazat
    2. Napsat takové množství čistokrevných lží na tak malém prostoru, to chce už sakra silný žaludek soudruhu............

      Vymazat
    3. Soudruhu 13:45 - uveď 2 příklady, ty čistokrevný velký prostore.

      Vymazat
    4. 13:36 - S tím se dá do písmene souhlasit.

      Vymazat
    5. Na ČT se nedalalo koukat ani
      na olympiadu .Propaganda jela i tam na plný pecky.Nejlepsi bylo ze jeden cesky hokejista ma s sebou knihu o Rusku a proto vi ,co jsou ti Rusove zac.Od te chvile jsme se divali na hokej na slovenske TV.

      Vymazat
    6. 13:36 Naprostý souhlas. Televizi odhlásit, poplatky neplatit.

      Vymazat
    7. Přesně tak činím, akurát mne mrzí že jsem neviděl zlatou Ester ja to ti dva debilové komentovali.díval jsem se na to na Eurovizi a o ten nevšední zážitek jsem přišel.

      Vymazat
  8. To 13:07
    Ta šílenost o které píšete je jen úhel pohledu. Pozor, aby jste byl vždy na té správné straně úhlu pohledu, jinak se vám může třeba stát, že do zbytka života budete lidem pro smích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vytrhávání situací z kontextu nebo spojování dějů které spolu naprosto nesouvisí, není dáno úhlem pohledu ale vždycky jenom pokusem o manipulaci s míněním příjemců onoho sdělení.
      Upřímně je mnohem lepší být k smíchu těm s nimiž hluboce nesouhlasím, než být zmanipulovaná (a přiměřeně nenávidějící) ovce, bez vlastního názoru.....

      Vymazat
    2. Teorie bez příkladů je ku hovnu. Uveď laskavě příklady "... vytrhávání situací z kontextu nebo spojování dějů které spolu naprosto nesouvisí...", které máš na mysli. moc mne potěšíš.

      Vymazat
  9. Však už svoje milice mají parazitické neziskovky doufám že pelikán rezignuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ministr ,ktery nehodla uznat demokraticke hlasovani by mel jit do -vite kam

      Vymazat
    2. Bagoun Tam kam slunce nesvítí.

      Vymazat
  10. Pohotovostní pluk VB byl především nástupní školou pro příslušníky VB. Byla to praporčická škola, kterou prošel téměř každý esenbák s výjimkou těch, kteří k SNB nastoupili po vykonání základní vojenské služby. Taktika zákroků se do dnešní doby moc nezměnila - jen měli tehdy gumový vobuchy, dneska maj dřevěný tonfy, jedinou jejich ochranou tehdy byla bílá plastová přilba a někteří měli štít, dneska maj speciální výstroj. S Vondráčkem je hlavní průser v tom, že je vzdělanej, policejní práci rozumí a jen tak ho nějakej rypák nevoblbne. Mně nevadí. Je to jen zástupnej problém, aby bylo o těch, co pros*** volby slyšet. Korátka se jm vzdalujou, vliv padá a tak aspoň pokřikujou. Nic užitečnýho nikdy neudělali a to je to jediné, v čem pokračují i nyní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:20 Systém provokací pro rozpouštění demonstrací je stejný

      Vymazat
  11. Pražská kavárna žádné vlastenecké milice založit nemůže, nemá lidské zdroje. Do komunistických Lidových milicí vstupovali většinou poctivci z dělnických profesí. Nikdo takový do kavárny nechodí. Kavárně zbývá jen najmout všehoschopné žoldnéře z Gruzie a okolních nebo zámořských kapitalistických států, členů NATO. Mimochodem naše Lidové milice docela selhaly. Cvičily se běháním po lesích a chytáním zákeřných záškodníků od našich současných spojenců. Vlastnictví lidu neubránily, protože státní majetek byl rozkraden darebáky, které si hloupí Češi navolili do sněmovny a senátu. Podobně dopadnou kavárenské milice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako dělník jsem byl v Lidových milicích 9 let. Měl jsem rodinu (manželka, 2 malé děti). Vše bylo pro rodinu. Jako milicionáři jsme udržovali brigádami soc. majetek a ochraňovali ho. Vždy v souladu v té době platnými předpisy a s lidskými právy.

      Vymazat
  12. Ano, i dnes máme mlátičky, na Staromáku i jinde, i dnes lidé jsou vražděni kulkami a i jinak soudobými mlátičkami, i dnes automobilové honičky dodávají šťávu a adrenalin mlátičkám a mrtvé pod botu dnešní vlády kapitálu. Je hloupé označovat za vraha toho, kdo byl v minulosti ve funkci, která jeho podpis pro výkon spravedlnosti vyžadovala, ať již to byl kterýkoliv z prezidentů, císařů atd, u nás, ale i v USA. Je nespravedlivé spojovat např. Masaryka s mrtvými po střelbě policie do demonstrujících, také žen a označovat ho za vraha. Ostatně pak by asi absolutně nejvíce vrahů takové provenience bylo v USA, kde také mlátičky mají nejširší pole působnosti zejména s rasistickými základy. I v USA mají národní gardu i ku-klux-klan, nevím. Víte, jak si kapitál oddechl, když byla zrušena povinná vojenská služba u nsá! Jak je občanská armáda nebezpečná svým vládcům, jak se dovede i někdy vzbouřit a postavit se proti bezpráví páchaném na vlastních občanech! Jak ukázaly LM, nebyly v tomto směru příkladné.

    OdpovědětVymazat
  13. Vondráček patří mezi policií která nás chránila i v noci . Dnes vyjít po 20.00hod . je skoro sebevražda . Přepadení se koná i ve dne . Policie dnes funguje v seriálech . Hlavně ta Slovenská . Vážim si pana Horáčka a mojeho strejdu bývalého kapitána u kriminálky . Marcel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V noci? Přes den je se strážníky problém! A to máme Policii ČR a městské strážníky!!!

      Koukněte na Seznam na reportáž o „Neslyšící“ vybírala v Praze na falešnou sbírku.

      Vymazat
  14. Mám vlastní hlavu,a starou zkušenost.Za Husáka jsme poslouchali Hlas Ameriky,dnes Svobodný vysílač a zahraniční TV ze satelitu.Náše noviny nečtu,na netu mám dost zahraničních a s překladem mi pomáhá Googl.Tento režim se vychvaluje a starý haní, což je klasika,lhalo se a lže se zas,kradlo se,ale teď se krade ve větším.

    OdpovědětVymazat
  15. Na Národní jsem pár ran nafasoval, ale dělat z těch kluků doživotní vyvrhele se mě nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem zase dostal pořádně ran a větších než na "národní" od kapitalistické policie, jako dárek měnového fondu. Ale moc si z toho nedělám protože to byly rány a boule od "demokratů", tak to nebolelo měli obušky napuštěné sedativy.

    OdpovědětVymazat
  17. Listina v čl. 23 kodifikuje právo občanů na odpor proti odstraňovatelům demokracie poněkud složitěji a především zdůrazňuje, že ho lze použít teprve tehdy, když „činnost ústavních orgánů a účinné použití zákonných prostředků jsou znemožněny“. Což v současné situaci není ani náhodou.

    OdpovědětVymazat