Reklama

.

.

pátek 27. dubna 2018

Částečná pravda o částečném osvobození Československa a boj o víru blbce

Ivan David
27. 4. 2018
Zpravodajství ČT: "Dnes Prahou projedou historická vojenská vozidla připomínající částečné osvobození Československa". 

Jde samozřejmě o historická vojenská vozidla US Army...
Válka končila a velmoci si dělily svět. Ve válce byl napaden hlavně Sovětský svaz. Šlo stejně jako dnes o ukradení nerostného bohatství na jeho území a zničení síly snažící se (doposud úspěšně) vzdorovat dobyvatelům.
Ostatní země měly dočasně sloužit zásobování německých "nadlidí". Hitlerovské Německo chtělo svůj "životní prostor" na západě Ruska. USA čekaly za bukem na maximální vykrvácení Sovětského svazu. Jenže krvácející "Rus" stačil obsadit východní Evropu. USA okupují Německo dodnes a v dalších zemích mají své vazaly. Churchill neuspěl ve snaze pokračovat novou válkou a Rusko dobít (dobýt). Prohrál volby. Anglický lid měl války dost. Nad Spojeným královstvím začalo slunce zapadat.

Podle oficiálních ruských statistik padlo při osvobozování Československa 122 392 příslušníků Rudé armády (nepočítaje více než 20 000 válečných invalidů). Nejvyšší údaj o padlých armády USA při osvobozování Československa je 351. Rozdíl v počtu obětí je dán nejen rozlohou osvobozovaného území a stylem vedení boje, ale také tím, že Němci vnímali Američany jako své zachránce před Rusy, kteří měli důvod se mstít za německou genocidu v Rusku, Bělorusku, na Ukrajině a v dalších částech Sovětského svazu. Velení USA vědělo, že z jihozápadních Čech bude muset odejít, plnilo tedy úkol způsobit na území, které připadne spojenci-nepříteli, co nejvíce škod. Bomby jaksi náhodou padaly na Škodovy závody v Plzni, na chemičku v Záluží u Mostu a na další zajímavé cíle a působily ony americky řečeno "vedlejší škody" (collateral damage), tedy oběti na českém civilním obyvatelstvu. Sovětský svaz i USA osvobozovaly Evropu pro sebe. USA se v ní dokázaly udržet a po 45 letech bez boje posunout ovládané území až k hranicím Ruska za nimiž vidí obrovské bohatství, kterého by se chtěly "šířením demokracie" do kapitalistického Ruska zmocnit. Jenže Rusové jsou proti.

Ubohé dušičky kolaborující s každou zde vládnoucí mocí před 28 lety přestaly za "osvobození" velebit Sovětský svaz a začaly velebit USA. Na oběti Sovětského svazu je třeba zapomenout protože propaganda (mainstreamová media) slouží vazalské domácí moci a živí naději na ukradení ruského bohatství v rámci boje proti "diktátorovi Putinovi".

Objektivitu nelze od sluhů očekávat. Bojuje se o přesvědčení "mas". Vždyť v USA nikdy nikdo oficiálně netvrdil, že za útoky z 11. 9. 2001 stojí Sadám Hussain a přesto tomu podle průzkumů většina Američanů věřila. Dnes také nikdo oficiálně netvrdí, že USA osvobodily celé Československo, ale opakováním zásluh USA a zamlčováním podílu Sovětského svazu se podaří vyvolat mezi nemyslícími a neinformovanými dojem, že ČSR usvobodily USA, zatímco Rusové zde páchali pouze zvěrstva. Neinformovaní, nemyslící a snadno věřící by věřili i pravdivé informaci, jenže se jí nedozvědí. Skutečnost, že šlo o velmocenské soupeření v němž i generálové byli jen drobné figurky, zná jen jen malá menšina. Stejně tak zřejmě nemnozí vědí, že se nepřipravuje válka mezi dobrem a zlem, ale válka mezi stále vyhladovělejší euroatlantickou mocí a Ruskem, které si kupodivu nepřeje být vykradeno a zotročeno.

Sluhové vazalského státu pomáhají připravovat válku, která by zničila i je samotné. Úplatkem za tuto "práci" je jejich mizerná mzda.

Nejdůležitější je, že ta válka by byla poslední "světovou" a přeživší by záviděli mrtvým.

A proto "Ne základnám" protestuje proti manipulativní zprávě ČT:
Paní Kopecká,
dnes jste ve zpravodajství ČT uvedla:
Dnes Prahou projedou historická vojenská vozidla připomínající částečné osvobození Československa. Jednalo se o historická vojenská vozidla US Army, projíždějící Prahou.
Nemyslíme si, že nemáte dostatek informací o tom, že americká vozidla nikdy Prahu neosvobozovala.
Váš komentář je neskutečně nelidský postoj k obětem z řad našich občanů bojujícím v letech okupace Československa s německými nacistickými vojsky, kopání do 639 hrobů vojáků Rudé armády, kteří padli při osvobozování Prahy.
Vaše jednání se nedá označit jinak, než za jako zvrhlou propagandu a snahu o změnu historických skutečností.

Budeme žádat vedení ČT a Radu ČT, aby k Vám vyvodilo odpovídající postihy.

za Iniciativu Ne základnám
Eva Novotná, mluvčí

Iniciativa Ne základnám ČR, z.s.
IČ:28558324
Vondroušova 1197/53
163 00 Praha - Řepy

Adresa na doručování: Eva Novotná, Tupolevova 480 Praha 18 - Letňany

116 komentářů :

  1. Perfektní komentář k tragickému ponižování a urážkám většiny (myslících a znalých) občanů českého státu a znevažování významu obětí osvobození naší vlasti Rudou armádou. Je třeba ještě doplnit, že řádění US army v Evropě nebylo žádným osvobozováním, ale obsazováním a likvidací skutečného protinacistického odboje v západních zemích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. Vlasta Parkanová nám vše ujasní zpěvem, přátelé žehu pravdy.


      Dobrý den, prapore hvězd a pruhů

      1. Celý svět listoval denním tiskem,
      celý svět zanechal hovorů,
      já jsem Vás uvítal ruky stiskem
      a zvedl pohled svůj nahoru.
      2. Dobrý den, prapore hvězd a pruhů,
      tak už ses rozvinul nad náma,
      dobrý den, prapore našich druhů,
      co jsme je vítali s džípama.
      3. Dobrý den, radare, prostě welcome,
      tak jsme se konečně dočkali,
      dobrý den, radare, já ti tleskám,
      kámoši usárnou mávali.
      4. Vyřiď tam prosím do vesmíru,
      vyřiď tam mezi hvězdama,
      že chcem žít nadál s každým v míru,
      radši však šijeme U Sama.
      5.=3. Dobrý den, radare, prostě welcome...
      6. Vyřiď tam prosím, že my víme,
      kdo nám kdy přines svobodu,
      kde Masaryk s prezidentem Wilsonem
      pomoh našemu národu.
      7.=2. Dobrý den, prapore hvězd a pruhů...

      _________________________________________________

      https://uloz.to/!JP4kXoytg/kdepak-ta-vlasta-hnizdo-ma-kdepak-ta-vlasta-hnizdava-kdy-bude-soud-kdy-nahradi-zpusobenou-financni-skodu-cr-kdy-pujde-sedet-kam-ji-top-09-uklidila-bony-a-klid-2-avi-mkv-mp4-jpg

      _________________________________________________

      https://uloz.to/!AnN3XiC8m/kdepak-ta-vlasta-hnizdo-ma-kdepak-ta-vlasta-hnizdava-kdy-bude-soud-kdy-nahradi-zpusobenou-financni-skodu-cr-kdy-pujde-sedet-kam-ji-top-09-uklidila-bony-a-klid-2-mkv-avi-mp4-jpg

      _________________________________________________


      Prosím Vás lidé nevíte někdo, zda-li již za své podvody sedí nebo také "zJanouškovatěla?"!

      Ramón

      Vymazat
    2. Vrcholem cynismu našich plzeňských US slouhů je, že prakticky přesně na den výročí amerického náletu na Plzeň vztyčili nové pylony obnoveného pomníku "osvoboditelů"!!!
      J.A. Slyšel

      Vymazat
    3. Já vám řeknu, tak debilní jako Parkanová nebyl ani Terazky z Černých Baronů:-o

      Vymazat
    4. 16:25

      Máte úplnou pravdu, tak "blbá" a na druhou stranu, dostatečně chytrá nato, aby na ni soudy, jaksi pozapomněli, již se její kauza blíží k první desítce, bez povšimnutí "novinářů" i soudů ČR.
      To je ta naše česká soudní mafie (výrok exstát. zást. p. Benešové)!

      Vova

      Vymazat
    5. Celý článek je vynikající a skvělý, děkujeme, pane Ivane Davide a paní Evo Novotná! Snad bych jen více či takříkaje "jmenovitě" zdůraznil, že v řadách nás osvobozujících i padlých vojáků Rudé armády nebyli jen Rusové, ale i příslušníci řady dalších národů Sovětského svazu; nicméně z kontextu celého Vašeho článku i toto vyplývá. A podíl oddílů rumunských na osvobození Československa 1945 byl značný - jak níže jeden přispěvatel upřesňuje. Nebyl jsem u toho, ale domnívám se, že celkový podíl zásluh Američanů na osvobození ČSR byl asi menší než podíl zásluh vlasovců? (Totiž ve školní učebnici dějepisu naší generace byla o vlasovcích vytištěna nanejvýš jedna věta, pokud vůbec.) A Váš příměr "přeživší by záviděli mrtvým" je drtivě pravdivý ... Letos jsou omamně vonící šeříky v parcích už dávno rozkvetlé - jako kdyby se příroda během řady desetiletí kapku urychlovala?
      S pozdravem Václav Urbánek

      Vymazat
    6. Když rezavá Vlastička pro dabl jů Buše nahrála CD s Majorem Radarem, přitom každej ví, že byl pouhým desátníkem - hanba mě fackovala.

      Vymazat
    7. Ano,akorát tam schází říct,že Amerika neosvobodila Evropu,ale jenom Německo !!!,to dokonce zachránila,jinak na tom dodnes bylo hůře než my !!!!!,Amerika Evropu akorát rozbombardovala a vykradla,z toho žila dodnes,včetně z vykradeného zbytku světa,....dnes je podstata pryč,jsou zoufalí,nepomůže ani tisknutí peněz,proto dělají i zoufalé věci a do toho to lhaní,musí si hledat i posluchače,jenže i to je dnes k ničemu,dluhy jsou katastrofické,tak straší válkou a koncem světa,i za cenu toho,že vymažou sami sebe.....

      Vymazat
    8. Samozřejmě perfektní,jen těch padlých 351 američanů ?..je třeba dodat,že to číslo obsahuje-uchlastaných,dobitých zhrzenými manžely,sebevraždy,havárie,těch bylo více než padlých a p.,....ale kolik lidí zabili při nesmyslných bombardování,pozor-civilistů,to tu neuvádí a nikde nejsou pomníky-zabiti americkým bombardováním......

      Vymazat
    9. Nemáte pravdu, pomník obětí bombardování letouny USA obytné čtvrti Slovany v Plzni existuje.
      https://www.plzen.eu/obcan/aktuality/aktuality-z-mesta/obeti-naletu-pripomina-novy-pamatnik.aspx

      Vymazat
  2. Těžko, přetěžko je žádat o nějakou objektivitu u reportérů jejich České televize. A ještě těžší by bylo žádat po velké většině dnešní mladé a dokonale zmanipulované mládeže, aby po pravdě pátrala a ji hledala. Vždyť když tu a tam pozoruji jak na otázky z nedávné historie vlastního státu mladí reagují a odpovídají, tak mám pocit, že se dívám na nějakou grotesku nebo zábavný pořad. František

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:18

      U nás na severu čech mladí, až na vzácné vyjímky, taktéž poameričtili (kulturní zhoubný nádor nejen ČR), katastrofa.

      Ztráta studu je všudypřítomná!

      Ale mohu vás ujistit, že pomníček Rudoarmějců, kousek od nás je stále udržován a ochraňován, lidé pokládají květiny.
      Zrovna tak hrobka na hřbitově na uctění padlých Sovětských vojáků, kteří nás osvobodili od fašistického Německa, je perfektně udržován a ctěn!
      Kupodivu se jej nedotkl dodnes žádný vandal ani tupec z tzv. "demokratického bloku".

      Vova

      Vymazat
    2. Vova, mozna si pomníku jen nikdo nevšimnul. Udejte koordináty a rychle se to změní. Tak jako na Ukrajině.

      Vymazat
  3. Možná bude stačit dalších 10 let a budeme slavit konec 2.světové války a osvobození ČR 18.4, výročí dne, kdy vstoupila americká vojska na naše území. Na to bych si vsadil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně se vsadím, že to tak nebude. Naši zrádci to futrují na 15.března. Příští rok by rádi slavili 80. výročí. Okupace pro ně začal 28.10.1918 a 9.května 1945. Je to dobytek, ale tak nějak si za jeho existenci můžeme sami.

      Vymazat
    2. Tuhle jsem četl, že ve Lvově oslavili jubileum Hitlerova narození. (Lviv, Lwów - dříve SSSR, dnes Ukrajina, v budoucnu nejspíš Polsko.)
      Když tenkrát Němci dybyli Lvov, pokládali to Banderovci za osvobození, a vyhlásili svobodnou Ukrajinu, za což Němci Banderu zavřeli, protože Ukrajinu neosvobodili pro Ukrajince, ale pro Němce.
      Je vidět, že dnešní Banderovci v tom také mají guláš.
      Nerad bych se dočkal toho, že naši "kvalitně vzdělaní" potomci budou oslavovat obsazení ČSR Wehrmachtem v r.1939, jako založení EU, které pak bylo dočasně překaženo agresivním sovětským režimem, který vyvolal tu válku.

      Všechno je možné. Když vidíme ty lži o aktuálních událostech, které probíhají téměř před našima očima, lze snadno uvěřit, že minulost lze přelhat až do naprostého opaku.

      Nechápu, že rodiče svým dětem neřeknou pravdu o událostech, které zažili.
      Když jsem byl malý (50-tá léta), pamatuji se, že moje starší sestra přišla ze školy a poučila otce, že 2.sv.válku vyhrál SSSR. A on řekl: "Ne, Milenko, válku vyhráli spojenci".
      Samozřejmě, že nám vysvětlil, že SSSR nesl hlavní tíhu války, přinesl největší oběti, a zničil největší část hitlerovských vojsk. Ale - spojenci.

      Pár let před tím, v květnu 1945 byl osvobozen britskou armádou z hamburského vězení, kde jen o vlásek unikl smrti.
      Zdálo se nám, že by měl nenávidět Němce až za hrob. On ale říkal:"Mě nechtěli zabít Němci, ale fašisté." Viděl, když Britové přijeli před věznici, že dozorci zastavili popravy cizinců a rychle postříleli v celách všechny uvězněné Němce.

      Kupodivu se vyjadřoval nelichotivě o Britech. Říkal, že Britanie je odjakživa zdrojem zla ve světě.
      "Ale zachránili ti život!"
      "Ano, zachránili. Ale bez Sovětského Svazu by Němce neporazili. Nejde o tohle. Oni po celé dějiny rozeštvávali Evropu, rozeštvávali celý svět a těžili z toho."

      Bral jsem jeho slova s rezervou, jako poněkud přehnaná, ale postupně jsem získával informace, z nichž mi vyplynulo, že to viděl jasně.
      Dělají to dodnes.
      PB

      Vymazat
    3. Ad 18:08 - bezvadný komentář! Naprosto Vám rozumím, mám podobnou zkušenost o tom, jak to vlastně všechno bylo/je falšované.

      Vymazat
  4. Jo skvělý článek to je prostě pravda a nikdo historii nemůže předělat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Historii nikoliv, historiografii ano. A právě průšvih je, že lidé se o historii dozvídají prostřednictvím různě deformované historiografie.

      Vymazat
  5. Uvěřit tlachům o osvobození ČSSR američany, může snad jen dementní imbecil, nebo paní učitelka Štěpánová z Veverské Bitýšky. Což je ostatně jedno a to samé. Nechápu jak někdo může svěřit svoje dítě do výchovy takové zrůdy. Ty rodiče by měli potrestat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pamatuji v Praze chudáka, který měl tři dcery. Jedna byla hloupatá jako z pohádek o blbkách. Druhá byla škaredá, domýšlivá, že ani školník o ni nestál... a ta třetí byla také učitelka. Chudák chlap... kdyby to byly alespoň sexuální pracovnice, nebo dokonce počišťovačky... ale tohle, darmo mluvit. Ani syn se mu nepodařil, dělá v neziskovce...

      Vymazat
  6. históriu prepisujú práve historici

    OdpovědětVymazat
  7. Pane Ivane Davide, měl bych jednu připomínku: Nepoužívejte, prosím, cizí slova tam, kde to není nutné. Proč třeba nenapíšete místo "mainstreamové zpravodajství" hezky česky: "Zpravodajství hlavní stoky české telževíce"?
    Ovšem jinak souhlasím s Vámi...

    OdpovědětVymazat
  8. Na Václavák, na Národní muzeum na pozdější Dům potravin, na Emausy padly německé bomby v době, kdy vlastně v té době bombardovali sami sebe? Kteří ještě v té době bombardování toto území okupovali? Idioti němečtí. Včera bylo v televizi. Parddubice, Ústí, Plzeň, Prahu, Kolín... bombardovali Němci! Sice v té době už neměleli prážádné letectvo ale v dnešní době se zázraky dějí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že by v "naší" ČT byli nejen svině a lháři, ale ještě úplně blbí?!

      Vymazat
    2. Však také těm Němcům na ty nálety USA prodaly čtyřmotorové bombardéry od Herr Boeinga ... a pro doprovod jim dali na leasing i Mustangy... vzhledem k blizoučkému konci války ani nestálo za to měnit americké kamufláže a VÝSOSTNÉ ZNAKY ZA NĚMECKÉ, ŘÍKÁ STARÁ bLAŽKOVÁ. a KDYŽ TO ŘÍKÁ TA DILINA STARÁ BLAŽKOVÁ... disidentka z Bohnic... je to zpráva pro Čt jak řemen! Snad jí za to Posselt propašuje pívo z Bavor.

      Vymazat
    3. To je právě historiografie...

      Vymazat
    4. HLAVA XXII

      Tam také Američané pro Kesselringa bombardovali na kšeft americký cíl... ta proč ne protektorátní, dokud byl protektorátní? Potom by se to hůře vysvětlovalo.

      Ztratit omylem atomovku při rutinním mírovém přeletu nad Hirošimou a potom, bohužel, i nad Nagasaki... šlo o novou, ještě řádně neprověřenou technologii, že? (pravil Venca Flaška)... ale kdo by uvěřil, že to selhalo všem bombardérům jako nad Drážďany?

      Vymazat
    5. 12:33, nekecejte, každý ví, že bombardovali Rusové.

      Vymazat
  9. Z reakce radních (zametání pod koberec a strkání hlavy do písku) na stále se množící stížnosti na propagandu, nestydaté manipulace a očividné lhaní ve prospěch válečných štváčů lze usoudit, že natistické agentury ČTK, ČT, ČRo (potažmo Nova) jsou řízeny z jiného centra a uvedené orgány souží pouze jako fíkový list, podobně jako oligarcha Babiš nebude řešit největší rozkrádačky polistopadového režimu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  10. Musíme být objektivní a přiznat, že kromě Sovětské armády naši zemi osvobozovaly i další. Druhým největším osvoboditelem, jak jistě všichni víte, byla - Rumunská královská armáda. Podílela se více než půl milionem vojáků, osvobozovala po Maďarsku i jižní Slovensko, Moravu a jižní Čechy. Za naši svobodu položilo život více než 35 000 Rumunů. Určitě máte vyvěšenou i rumunskou vlajku. Král Michal, který ve svých 21 letech poslal svoji armádu do boje, nedávno zemřel. Od našich státníků nedostal ani pohled k vánocům. Zato oslavujem pár vožralejch američanů, co spadli pod jeep. Ten počet mrtvých amíků, který vykazujou, je za celý pobyt USArmy na našem území, takže ne při osvobozování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle keci si nech na schůzi. Jdi mezi mladý na ulici, do škol a vysvětli jim, co z nich ta sionistická banda udělala za blbce.

      Vymazat
    2. 13:21 Mladý věděj vždycky hovno a nemají chuť poslouchat. Zkušenost přijde teprve s vyděláváním na chleba.

      Vymazat
    3. Dobrý den.
      Článek MUDr. Davida je skvělý.
      Nemělo by se také zapomínat na Francouze, např. na Strečně, kteří bojovali za naši svobodu, stejně jako Čechoslováci od Buzuluku až do Prahy. Pochopitelně největší podíl na osvobození naší vlasti má nesporně Rudá armáda. A proto si dovolím,již opět, tady vložit, co jsem tady již několikrát dávala. Ale je to zapotřebí.
      „Chraňte se vzbudit Rusa. Vy netušíte, čím tohle probuzení pro vás skončí. Můžete ho zadupat do bláta, promíchat s lejny, vysmívat se mu, ponižovat ho, opovrhovat jím a urážet ho…
      A v tu chvíli, kdy se vám začne zdát, že jste nad Rusem zvítězili, že jste ho zničili, na věky věků zostudili, rozdrtili na prášek, najednou se stane něco neobvyklého a pro vás překvapivého: On přijde k vám domů. Unaveně klesne na židli, na kolena si položí samopal a zadívá se vám do očí.
      Bude cítit prachem, krví, smrtí. Ale bude ve vašem domě. A v tu chvíli vám Rus položí otázku: „V čem je síla, bratře?“ A právě v tuhle chvíli tisíckrát zalitujete, že nejste Rusovi bratrem. Protože bratrovi on dokáže odpustit. Ale nepříteli nikdy. Francouzi si to ještě pamatují. Němci to vědí… Rus žije spravedlností. Obyvatel Západu žije lživými brífinky a záludnými tiskovými konferencemi. Dokud v jeho srdci žije spravedlnost, Rus se vždy dokáže zvednout z bláta, z temnot, z pekla. A s tímhle vy nedokážete udělat vůbec nic.“ 
      A na to by NIKDO neměl zapomenout.
      Hezký den.

      Vymazat
    4. Francouze známe. Z Indočíny, z Afriky.
      Jeď do Paříže, do Londýna nebo do pekla. Alespoň na dva týdny.
      Tam všude najdeš pravdu.

      Vymazat
    5. Jelínková, to je patetický děs. A navíc nepřesný. Oni umí velice ošklivě pokousat a rozhodně to nejsou miláčkové. Lépe s nimi vycházet podobrém a držet je od těla.

      Vymazat
    6. Rumunská armáda se sice podílela na osvobozování Československa, ale na stranu SSSR přešla až na konci války, když bylo jisté, že jejich spojenci (Hitler a spol.) prohrají válku.

      Vymazat
  11. pořád vám pojmy, jako Čech, Český národ, vlast, .. smrděly fašismem!!!
    Teď budete čelit milionovému stádu hovad, které nemá ani vlast, ani národ ani čest. Až jednoho rána budete opět stát na "východním nádraží" a pojedete do Velké pevnosti.
    Zasloužíte si to.
    Měli jste moc, miliardy, všechny sdělovací prostředky a národ, který chtěl byt někde doma.
    Teď nemáte nic.
    Nebojte se ten Národ se o sebe postará. Vždyť tu žije nejméně tisíc pět set let. A opět zažene do hor a pohraničních hvozdů úhlavní nepřátele. Vy tam nebudete. Vy budete v pevnosti.

    OdpovědětVymazat
  12. Připomínám, že o suroviny jde jenom naoko, ve skutečnosti jde stále o plán zničení skutečného národa. Stále jsou takové národy dva Rusové a Srbové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jde jen a jen o suroviny. A ty národy přitom nechutně překážejí.

      Madlénka Albrightovic

      Vymazat
    2. Tady a Teď!
      Jde o naši existenci, o naši vlast, o náš život!!!
      Tak se vy se r na blbé cancy a piš k věci!!!
      nejde ani o Rusy, ani o Syřany ani o židy.
      Jde o nás o ČECHY!!!

      Vymazat
    3. Je ještě jeden úžasný národ.

      Jakov Kedmi, ruský rodák, izraelský občan, často mluvící v ruské TV, říká:
      Vy děláte hroznou chybu, že neučíte svoje děti historii, že to necháváte na vašich nepřátelích, aby jim zanesli hlavy hloupostmi.
      Každé naše židovské dítě zná židovskou historii od nepaměti až dodnes. Naše děti vědí všechno, všecičko. My nic nezapomínáme a všechno jim předáváme. To je základ. (Když si chceš porobit národ, ujmi se výchovy jeho dětí.)
      Když vaše děti nebudou znát historii vašeho národa, váš národ se rozplyne a ztratí mezi jinými národy.

      K tomu lze dodat jen jedno.
      Není nutno židy milovat, nebo nenávidět. Nemusíme s nimi ani souhlasit, ale lze je obdivovat a poučit se od nich.
      Jakou kulturu má národ, který toto nedokáže? Amerikanizovanou, dollarovou.

      Kdo jsi, odkud jsi a kam jdeš?
      Jsem lokaj odnikud a jdu do Evropy (nebo co to bude, až tam dojdu).
      PB

      Vymazat
    4. PB 18:50

      Je to (Jakov Kedmi) velmi zajímavý člověk. Doporučuji přečíst si o něm víc a podívat se na jeho vystoupení (kromě ruské také na ruskojazyčné israelské televizi ITON: http://iton.tv/).

      Vystupuje velmi vehementně (hlavně když přijde řeč na Angličany), ale vždy v zásadě věcně.

      Poznámka k Vaší větě "není nutno židy milovat":
      Je to vlastně prosté - člověk má ve skutečnosti opravdu rád nebo nerad konkrétní jednotlivé živé lidi - a ne národy, to si lidé jen rádi namlouvají; zpravidla jde o výsledek indoktrinace v rodině nebo skupině vrstevníků. Vždy se tím něco kompenzuje!

      Ať už jde např. o antijudaismus, rusofobii nebo antiamerikanismus, vždy jde o menší či větší duševní poruchu.
      Ne snad ve smyslu psychiatrickém, ale spíše sociálně-psychologickém.
      A pozor: lidé s podobnou zálibou v šíření nenávisti nemusí být vůbec hloupí; často bývají dokonce velice inteligentní. Proto platí, že ani velké znalosti před touto chorobou nemusí chránit.

      Každopádně bych byl opatrný i s tím "obdivovat" nějaký národ nebo skupinu.
      I obdiv, má-li formu předsudku, může navíc být jen odvrácenou stranou zášti (takže třeba mezi filosemitismem a antisemitismem není valný rozdíl).

      Jako Čech, pokud nejsem totálně nevnímavý, musím vidět nejen dobré ale i odpudivé vlastnosti svých krajanů. Nemusím je tedy ani zaslepeně hájit, nemusím se za ně ale ani bezdůvodně stydět. Vlastenectví by se mělo projevovat v tom, že na "své" lidi kladu vyšší - nebo PŘINEJMENŠÍM stejné - nároky než na všechny ostatní. Pokud to nedokážu, asi se mnou něco není v pořádku.

      Tak chápu i Váš příspěvek.
      Omlouvám se, pokud je má replika příliš mnohomluvná.

      Vymazat
    5. Jestlipak jim vykladaji o atentatu na hotel ,kde sidlil britsky armadni stab ?O vystrileni vesnic Sabra a Satija .Mozna tomu ve tridach tleskaji.

      Vymazat
    6. (19:25 dodatek)

      Aby to nedopatřením neznělo idealisticky:

      Pochopitelně většina z nás má/nemá ráda určité (etnické) skupiny lidí. To souvisí s vzorci chování, které u nich opakovaně vidíme, a ovšem s tím, jak se někteří z nich chovají k nám.

      V tom ohledu je to, co se často nazývá rasismem, úplně normální věc. Pokud od toho ovšem neodvozujeme přesvědčení o vlastní nadřazenosti a vyspělosti. Nejsem zároveň povinen hlásat toleranci vůči lidem, kteří jsou vůči druhým sami intolerantní. A je nebezpečný nesmysl "jejich" (a vice versa "naši"!) intoleranci omlouvat jejich "obtížnou situací" - jako např. migrantů v novém prostředí.

      Úplně po lopatě: nemám rád třeba Turky, Araby nebo Albánce, ale to neznamená, že na ně budu na potkání útočit nebo je hlasitě urážet. Obrana proti těm, kdo si začnou je ovšem samozřejmost.

      Vymazat
    7. Bagoun

      Věřím, že jim o tom v israelských školách říkají. Nemluvě o tom, že o tom celá léta běží diskuse v israelských médiích.
      Myslíte patrně ony masakry v táborech (nešlo o "vesnice") Palestinců, které provedly libanonští křesťané?

      Vymazat
    8. Naše děti je nutno učit a ctít Západní hodnoty, evropské i americké, přijmout za své jejich jazyky a východní blábolici nejlépe zapomenout. Když naše děti uvidí hvězdy a pruhy, musí se dmout pýchou, že budou sloužit svobodě a demokracii, byť z povzdálí jako nezpůsobná individua, která nikdy nedosáhnou ani setinu dokonalosti, co národové Západu, jelikož se narodili jako degenerovaní z dědictví svých nedokonalých předků. Tak to je a tak jsme tomu byli učeni i v dobách, kdy noha barbarského ruského soldáta dusala tuto zemi, zemi slavného národa německého.

      Vymazat
  13. Proč včera u Jílkové nedostal slovo P.Radosta? Asi
    tam bohužel nebyl, mělo by to hned větší šťávu. V.J.Horák

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:13 Ale byl. Ten "podnikatel z Prahy", fašoun od pohledu.

      Vymazat
    2. I TY RADOSTO.
      tady nejsme v diskusním klubu.
      Ty kudrnatý s..ně finišují v genocidě našeho národa.
      Hamáček- zasedání vlády České republiky v knesetu!
      Sobotka- miliardové rozkrádačky v OKD!
      Zimola- jednou nohou v kriminále.
      TO MÁ BÝT NAŠE BUDOUCNOST?
      Okamžité ukončení okupace naší vlasti touhle smečkou!

      Vymazat
  14. Mně a mým nejbližším, zachránili "částečně" život neznámí rudoarmějci. Bylo to 30.Dubna 1945 v Ostravě. Ti pak pokračovali dál na západ, kdy američané stáli před Labem a koukali jak se dostat na druhou stranu. Aby se nenamočili a nezvlhly jim Lucke Strike.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jakpak vám ti hoši "částečně" zachránili život? Povídejte. Máme tomu rozumět tak, že jste vlastně částečně mrtvý? Tak dlouhou dobu - to je celkem výkon.

      Vymazat
    2. 18:13 Je vidět, že jsi děcko rozumu mdlého.

      Vymazat
    3. 14:33 "nebylo to náhodou v Praze" https://www.youtube.com/watch?v=xjTfebxqybc

      Vymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Smazaný komentář. To byl určitě Radosta blahé paměti. Škoda, nemám přez ci rolovat.

      Vymazat
    2. 18:14
      A tak, to mě naopak velmi potěšilo, že rolovat nemusím, ovšem, o kus níže už je to horší. Rolovací kolečko si smlslo.

      Vymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  17. Nemcouri se radej vzdavali Americanum, nez Rusum a to z obavi pred jidelnickem zajatcu.

    OdpovědětVymazat
  18. Sadam Husein - ta velka huba, vyhrozoval nasim kamaradum v Israeli, tak byl zcivilizovan. Vyhrozovat se nesmi , nekdo by to mohl brat vazne a pokadit se !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. měl by si se vrátit ke svým kamarádům. nebo do velké pevnosti

      Vymazat
    2. 15:19

      Saddám Husajn Abd al-Madžíd al-Tikrítí (arabsky صدام حسين عبدالمجيد التكريتي‎‎; 28. dubna 1937 Al Audja u Tikrítu – 30. prosince 2006) byl iráckým prezidentem v letech 1979–2003. Jméno Saddám znamená „ten, kdo vzdoruje“. Když se Saddám narodil, Irák byl konstituční monarchie, které vládla cizí dynastie – rod Hášimovců. Ti pocházeli z Hidžázu v dnešní Saúdské Arábii".

      Saddam si to zpečetil tím, že odmítl prodávat ropu USA, Anglii, Itálii, Španělsku a dalším, kdo se podíleli na bombardování Iráku v roce 1991, kdy Kuvajťané pod patronací USA, porušili dohodu o netěžení ropy ve vytýčeném pásmu mezi Irákem a Kuvajtem a začali zde těžit. Tak k nim přijeli z tanky, poté následovalo, co nám ČT ukazovala v přímém přenosu, ovšem vyretušované.

      Saddám se naopak rozhodl prodávat ropu Číně, Německu nadále, proto ta roztržka mezi Gerhardem Schröderem, bývalým Německým kancléřem a Georgem W. Bushem, bývalým Prezidentem Spojených států amerických, ohledně druhého napadení Iráku, kterého se Němci, odmítli účastnit! A USA ovládla ropná pole a zrušila všechny předchozí podepsané smlouvy o dodávkách ropy a sami určili, komu ji mohou prodat!

      To s bojem o demokracii v Iráku, jak nám bylo prezentováno, nemělo nic společného, šlo pouze o ovládnutí Irácké ropy. A Saddám na šibenici a co je tam v současnosti bordel, ruiny a chaos, ale ropa se těží fofrem dále. Irácké ministerstvo ropného průmyslu "ochraňovalo šedesáttisíc amerických dobrovolníků"? Ty jsou hodní a nápomocní ...!?

      Vova

      Vymazat
    3. Vova, ano, Bush tehdy prokázal vysoký stupeň inteligence a ukázal celému světu, kdo je tady pánem. To bylo neuvěřitelně chytré a odvážné.

      Vymazat
    4. Ano, to prokázal, především při 11.září, teorie o útocích z 11. září 2001, jsou alternativou názoru, že teroristické útoky 11. září 2001 byly spáchány výlučně Al-Káidou, Irákem a Afghanistánem, aniž by o nich jakákoliv složka americké vlády věděla předem?

      Vova

      Vymazat
    5. Vova, US goverment (WGB) bych typnul ne, ale kdoví, možná někdo z Deep State, o němž se tehdy pouze fantazírovalo, ano. Jak na tu bandu dnes koukám, skoro bych se vsadil. V každém případě, info určitě bylo, ale víme, že jednotlivé složky nekooperovaly a nakonec na to USA škaredě doplatily. Oni se cítili být bohorovní, neohrozitelní.

      Vymazat
  19. Náš blbec prozradil, že vedení české televize a čs. rozhlasu se těžce pohádala o nákup exkluzivního rekreačního objektu pro zaměstnance na břehu jezera SEVAN... když je čs. občané, jejich nediváci a neposluchači, nutí přesídlit do JEREVANU... k mateřské stanici. RADIO JEREVAN KLADNĚ HODNOTÍ ZEJMÉNA ZPRAVODAJSTVÍ A KOMENTÁŘE TĚCHTO NEARMÉNSKÝCH SUBJEKTŮ. USA pro všechny případy na jejich ochranu zakládá Kaspickou eskadru US NAVY - spolehlivou hráz kapitalismu na podbřišku Asie. "MY ODTAMTUD NIKDY NEODPLUJEME!" PROHLÁSIL V KONGRESU KANDIDÁT NA VRCHNÍHO VELITELE, ADMIRÁL URANICHENTOS. A ten chlap nelže, ono to doopravdy nejde:-).

    OdpovědětVymazat
  20. Článek je dobrý,výstižný, pravdivý. Smutno je mi z některých příspěvků pod ním.

    OdpovědětVymazat
  21. A proc zde zmizel prispevek o kolebce arijske rasy ? (Iranu.) To proto, aby jste mohli ronit krokodyli slzy k vuli Sadamu Huseinovi ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Írán árijská rasa???? Zkuste dát nohy do tepla, to pomáhá.

      Vymazat
  22. RADOSTA si z vas dela mistrne srandu ! To proto, ze inklinujete silne do leva.
    Ze jste kousavy a primitivne sproste pronasledujete nazory svych sousedu.

    Protoze stale prskate jedy proti Americe, aniz by jste vedeli, jak tvrdy boj se zde vede o to, aby nezvitezila ta skupina, ktera dela valky od nepameti.

    OdpovědětVymazat
  23. Podepsal bych každou větu, zejména však toto je stěžejním obsahem článku: Ve válce byl napaden hlavně Sovětský svaz. Šlo stejně jako dnes o ukradení nerostného bohatství na jeho území a zničení síly snažící se (doposud úspěšně) vzdorovat dobyvatelům. Ostatní země měly dočasně sloužit zásobování německých "nadlidí". Hitlerovské Německo chtělo svůj "životní prostor" na západě Ruska. USA čekaly za bukem na maximální vykrvácení Sovětského svazu. Jenže krvácející "Rus" stačil obsadit východní Evropu.
    Platí to dnes, jako tehdy . Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evropané se tváří, že bojovali proti Hitlerovi. Ale nebylo tomu tak.
      Když to vezmeme popořádku, zjistíme, že svět chce být klamán, a tedy klamán je.

      SSSR věděl, že ho válka nemine. Tak se snažil o nějaká spojenectví, ale nikdo neměl zájem. Nakonec mu pohrozili, že když se bude do Evropy míchat, bude prohlášen za agresora. Když dostal jedinou nabídku právě od Německa, přijal ji doufaje v oddálení války, než přezbrojí.

      Ubohé Polsko chtělo být spojencem Německa ve válce proti SSSR, protože dodnes nemůže zapomenout, že mu v 15.stol. skoro rok patřila Moskva, a nemůže vydýchat, že mu ji Rusové ukradli. Němec neměl zájem o spojenectví, Poláka potřeboval nanejvýš za otroka.

      Světová velmoc (a britský vazal) Francie nejdřív darovala Německu svého spojence - české zbrojovky i s územím a slušnou armádou.
      Kvůli Polsku sice vyhlásila Německu válku, ale aby mu neudělala náhodou škodu, neshodila na Německo ani jedinou malilinkatou bombičku. A aby nevypadala, že jde s Hitlerem, počkala, až bude sama napadena, a za pár dní se nadšeně vzdala, aby (obsazená i ta neobsazená část) po celou válku pracovala pro Němce.

      Mistr převleků - Británie nejdřív udělala všechno, aby Německu otevřela dveře na Východ. Utekla z Calais a ponechala tam veškerou výzbroj. (Dodnes se chlubí, jak mistrný to byl útěk). Hitler je nechal jít, aby svého nepřiznaného spojence moc nenaštval, ale vnímal jako zradu, že se Britanie zříkala spolupráce s ním, tak ji chvíli bombardoval, aby ji potrestal. Počítal, že po válce ji ukázní.
      Lordům se nacizmus docela líbil a bombardování měst se jejich venkovských panství příliš nedotklo.
      Nechat dvě evropské mocnosti, aby se servaly mezi sebou, to jim stálo za nepatrné potíže.
      Dokud nebyl výsledek války jasný, bojkotovali otevření druhé fronty.

      Drobné státy spolupracovaly s Německem více méně ochotně, pokud ne přímo na bojišti, pak každopádně hospodářsky. Francouzský průmysl, švédská ocel, české zbrojovky a rumunská ropa byly pro Německo životodárným zdrojem.

      USA mělo zpočátku priority mimo Evropu, a dokud jim Německo nevyhlásilo válku, obchodovaly spokojeně se všemi stranami, protože peníze nesmrdí. Do ničeho se nemíchaly a přikláněly se k typicky britskému postoji: Nejdřív budeme pomáhat slabšímu, a až budou oba na huntě, zaujmeme rozhodné stanovisko. Válka je přece bussines.

      Stalo se, co nikdo nečekal, stát s poměrně zaostalým hospodářstvím ustál neodolatelný nápor Blitzkriegu za cenu šílených ztrát a naučil se válčit takticky. Od roku 1942 přestal SSSR ustupovat a s úctyhodnou akcelerací se začal blížit ke kulturnímu Západu. Teď najednou šlo udělat vylodění, aby náhodou Rus nebyl v Normandii dřív.

      Teď najednou se dalo jednat a jednalo se. Jalta.
      Roosevelt řekl Churchilovi: „Nemůžeme Stalinovi nedat to, co si může vzít sám.“ A Stalin skoro nic nechtěl. Věděl pouze, že nejbezpečnější hranice je ta, kterou hlídá ruský voják z obou stran. To chtěl, a to dostal. A za to ještě porazil pro Američany neporazitelnou Japonskou armádu v Číně. Evropa slavila vítězství už půl roku a ruský voják ještě krvácel v Mandžusku. Tím se mu však otevřel Tichý oceán.

      Rusko Evropu vlastně podvedlo. Správně mělo válku s Německem prohrát, rozložit se, a spolu s vyčerpaným Německem se stát hospodářskou kolonií Britského imperia „pěti očí“ (Britanie, USA, Kanada, Austrálie, Nový Zéland.)

      Přepisují dějiny, aby Rusku upřeli vítězství, které se nemělo konat. Toto vítězství Rusku nikdy neodpustí. Bylo to totiž vítězství nad Evropou.

      Rusku nelze odpustit ani vítězství, ani porážky. Rusku totiž nelze odpustit to, že existuje.

      Tato západní mentalita, trvající už od raného středověku přes tisíc let, jejímž hybatelem je Britanie, a jejímž skutečným jménem je evropský KOLONIALIZMUS, zmrzačila naše mysli.

      Proto Rusku nemůžeme odpustit osvobození od Německa, které náš národ chtělo zlikvidovat a důsledně likvidovalo.
      Inteligenci už během války a dělníky po válce.
      PB

      Vymazat
    2. 23:14 To by mělo stačit i pro učitelku z Veverské Býtišky. A hlavně pro pomatené 16ti leté studenty, kteří blábolí přesně to, co krafaj v televizi. Nádhernej výcuc historie kolem 2. sv. války. A tak to je bohužel i dneska. Super!!!

      Vymazat
    3. 23:14 Napsal jste to velice pěkně. Mělo by si to u vás objednat Ministerstvo školství a formou obježníku rozeslat do škol.

      Vymazat
  24. Pane Radosto, vy se zřejmě snažíte o humor a vtip. Buď se vám to daří, ale my ostatní to nechápeme, nebo se vám to nedaří a my ostatní to opět nechápeme. Ergo kladívko, je to zbytečná investice. Běžte s tím někam. Tedy chci říci, někam, kde to někdo ocení. Tady fakt nikdo. A vy toho tolik napíšete. Ten ztracený čas, který byste mohl třeba, třeba prospat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Troll Radosta je mazánek.

      Vymazat
  25. Jsem z generaci těch, co 2. světovou válku prožili v pravém slova smyslu. O lví zásluze SSSR na porážce nacistického Německa není pochyb a proto ta falšující gesta nejen ČÉTÉ pro naší generaci zní hodně zločinně, hodně nacisticky. Ovšem největší kuriozitou nejen ČÉTÉ je, že když už se přiznává podíl SSSR, tak se mluví o národech SSSR, když se mluví o "zvěrstvech", tak se mluví o Rusech. To je už ale zcela veřejná propagace ideí Adolfa Hitlera - rasismu v jen přeměněné podobě z židobolševismu do antirusismu. Popírání zásluh SSSR na vítězství ve 2. světové válce a tedy i Rusů je ještě zločinnější, než popírání holokaustu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ctihodný kmete! Kdybyste se zeptal svých pravnoučátek ve škole dnes, dozvěděl byste se něco úplně jiného. Holokaust samozřejmě existoval, ale spáchala ho Rudá Armáda, která napadla mírovou Evropu. Před vánoci s tím přišel ze školy sousedův syn. Takže si laskavě doplňte mezery ve vzdělání, ať se vám vnuci nesmějí.

      Vymazat
    2. Děkuji za rady, právě, že jsem ty časy zažil, tak mi je smutno z falšování dějin nejen ÚSTRkem či LŽIHISTORIÍ ČÉTÉ - dalece je překonán Göbbels a Emanuel Moravec, soudruzi byli v tomto - a asi chybně - úplní břídilové - těm, když pravda nevoněla, tak o ni nevěděli, dnes pravdu měníme v lež a obráceně! Cui bonum? Však také současná naše diktatura čekala, až většina národa zapomene, to se to pak lže snadněji. Lež v kapitalismu nemá krátké nohy, naopak je přetavena v panskou pravdu a pokud budeš pochybovat o pravdě kapitálu, jsi na indexu současného Gestapa.

      Vymazat
    3. 18:23 Doufám, že jste náležitě poučil sousedovic syna o jeho omylu a připoměl že je to fejkovina.

      Vymazat
  26. Sledoval jsem jednoho blbečka mladého, brýlatého, plešatého od KDU v debatě Máte slovo. Je tam skoro pokaždé. Většího exota hledat. Veřejně si dovolí v ČT urážet pana presidenta. Ta nenávist vůči Rusku a vlezdoprdelismus k USA byla neskutečná. Kdo tam tyto zmetky pouští. Jak říká Fico - 300 novinářů zmanipuluje celé Slovensko. To už jsou lidé opravdu tak hloupí a nechají si líbit naprosto vše?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je to člověk zjkevně zdravotně postižený. Prý studuje "politologii". No to se máme na co těšit. Naši dnešní politici své duševní nepříčetnosti a patologie umně tají, tenhle to utajit neumí. Budou-li jšeho vrstevníci tak hloupí, jako to předvádějí v Praze a dalších městech, tak ten retard bude bude jednou aspirovat na premiéra.

      Vymazat
    2. Zkusili jste někdy lehce prolustrovat vědomosti školáků a studentů? Kdyby ano, nedivil byste se. Kádr je zde velice zdatný.

      Vymazat
    3. 17:16 Ano jsou.

      Vymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TY BLBEČKU, KOLIK TI JE ?

      Vymazat
    2. Moc bych rád věděl, kde ty "historické znalosti" 17:16 získal. Pokud ve škole, tak nemohu jiné říci, že škola dostává "nové dimenze" falšovatelů paměti národa, podobně jako ÚSTRk. Pisatele je mi velmi líto. To, že z jeho příspěvku přímo teče nenávist k pravdě a rasismus, je druhotný produkt působení škol a vzdělání.

      Vymazat
    3. Ad 17:16. Té okupace ČSSR sovětskou armádou 1968-1989 bylo stejně daleko méně než je okupace USA Army Německa 1945 - dosud. No a kdo je koho kolaborant - musí zpytovat pisatel v zrcadle.

      Vymazat
    4. Škoda, že byl 17:16 smazán, rád bych si ho přečetl. Měl by se obrátit na ombudsmana za porušení práv svobody projevu.

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  28. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  29. 17:16 - jsou zde dva ! Jsem na strane toho, ktery rika, ze za valku mohou Komousi !

    OdpovědětVymazat
  30. o čem to tady plkáte?
    jste držkou na kanále a řešíte otázku sebeurčení Rusů, Syřanů Hebrejských kmenů, ale vůdec né vás samých.
    Jste tak tulí nebo navedení???

    OdpovědětVymazat
  31. 17:16 Tak tyhle lži můžeš zkoušet akorát na děti, ty poskoku dolaru

    OdpovědětVymazat
  32. Zase jsem vlezl mezi ZVRHLIKY !
    17:47 - nema rad dollary ! (On ma rad, asi ceske halere.)

    Dr. Davide musite uznat, ze prumerny American je daleko chytrejsi nez prumerny Cech ! (On nechce skakat kvuli dollaru.)

    OdpovědětVymazat
  33. IMAGES - For Donald duck and pile of money.
    Nakliknete, aby jste trochu rozumeli spravne zivotni orientaci !

    OdpovědětVymazat
  34. Mno pane Davide,
    Myslím, že je to bouře ve sklenici vody a ta výzva na ČT to "Ne základnám" jde s kanonem na zajíce.
    Pokud redaktorka řekla přesně to co píšete, tak v čem je problém ? Řekla snad že US army osvobodila Prahu ?
    Aby bylo jasno, mě jsou ti pupkatí tatíci s vyšusovanýma uniformama který 50 let skladovali někde ve sklepě a popojíždějící v letitých jeepech hrajíce si na brave US soldiers hodně k smíchu. kdyby někde poblíž bouchl dělobuch tak mnohý z nich si nadělá do katí.
    Potíž je v tom, že hrát si na sovětské vojáky se jaksi nenosí.
    NUD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě na takovýchto četných jednotlivostech - např. v tomto případě manipulativní věta paní redaktorky - je postavená celá televizní lež (chcete-li propaganda). Je potřeba ty svině chytat za každé slovíčko, jinak se z té motaniny polopravd, cenzury a překrucování nedostaneme. Přitom před námi je velmi nebezpečná doba, ve které informace mohou zachránit hodně lidí.

      Vymazat
    2. Anonymní27. dubna 2018 20:55,

      Nedělám si iluze o vlezdoprdelcích z CT a sdělovadel, ale myslím že s tou stížností akorát -víte co .
      NUD

      Vymazat
  35. Radosto NEDEJSE ! Cim vice te budou mazat, tim vetsi mas osobnost !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:13

      Jasně, a až bude ten pisálek úplně nejvíc smazanej, bude větší než Stalinův pomník na Letné!

      Vymazat
  36. Američani měli dost času, aby nás osvobodili "nečástečně" a nedopustili nástup "komunismu".
    Válka začala v r. 1939 (rok po mém narození), ale oni nejprve zůstávali "neutrální", jelikož čekali že ty investované prachy do Hitlera on zúročí a porazí rychle Rusko. Až když si Hitler zvolil jako první pomstu na Francii za první válku a začal ohrožovat Británii, tak až potom začali uvažovat o vstupu do války.
    A že nebyli připraveni na válku v Evropě ? Vždyť tady byli už za první války a dobře věděli co Německo dovede.
    Teď kdy jim nic nehrozí, udržují největší armádu na světě
    a hrají si na globálního četníka.

    OdpovědětVymazat
  37. Přidám za sebe: Ti, co se neprobudili ze sna o idealismu západní svobody, jsou po ignorování všech zpětných vazeb pouzí hlupáci, sluhové západním parazitům, kteří s mírem v ústech argresivně napadají každého, kdo jim není po vůli. Nicméně naděje se blíží každým coulem, protože západní civilizace stojí před krachem mnohatisícileté ve své podstatě otrokářské společnosti, v níž pouze ti nejvyšší mají práva rozhodovat o tom, co lid, jakkoli lépe informovaný a chytřejší, má sloužit právě jim. Tak jako neexistovala nikdy žádná diktatura proletariátu (až na epizodní revoluční situace), ale diktatura marxismem se zaštiťující parazitní elity, tak i dnes domácí elitáři hovořící o svobodě a demokracii konají jako diktátoři nepřipouštějící pravdu, skutečnou spravedlnost a odpovědnou svobodu marvných důstojných lidí. Naší perspektivou je národně sociální idea a její naplnění jako cesty z temnot lží, válek a drancování národních zdrojů. Nechť naším společným úsilím opět vykvete naše vlast jako neutrální stát s win-win vztahy s každým téhož přístupu. My Češi dobře víme, že nikoli peníze, ale mravnost je až na prvním místě a že poctivá práce je čestnou povinností každého důstojného člověka. Svorně bojujme za samostatnost naší země.

    OdpovědětVymazat
  38. Nejnovejsi vyskum mozku byl smazan. Proc asi ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:24

      No přece proto, aby každej viděl, že jsi vygumovanej!

      Vymazat
  39. Před dvěma lety jsem byl na přednášce historika. Současného ředitele nakladatelství Academia. Zabývala se koncem války na československém, spíše však českém území. Samozřejmě, klasika! Zásluha Vlasovovy armády. Snižování podílu Rudé armády, nejen na osvobození Prahy. Prý zase tolik vojáků RA nepadlo,a mezi těmi, kteří zahynuli bylo mnoho těch, které popravili rudoarmějští důstojníci za znásilnění českých žen. Poslední kapkou v jeho přednášce pro mě bylo podotknutí, že velitel prvního rudoarmějského tanku v pražských ulicích na Klárově, Gončarenko, by neztratil život,pokud by se nedíval ven otevřeným tankovým poklopem. Přihlásil jsem se podotknutím, že mezi 150 000 padlými ruskými vojáky na našem území jsou jenom promile těch, kteří byli za násilné činy proti českým občanům popraveni. Zeptal jsem se ho,zda četl knihu Válka a chtíč. Hrdinně se přiznal, že nečetl. Napsala ji také historička, americká, Mary Louise Robertsová. Je v českém překladu. Hodně knihoven jí má ve svých půjčovních fondech. Pokud už nebyla vyřazena... Požkození knihy, ztráta, atd. Síla! Argumentační síla o vylodění Spojenců v červnu 1944 v Normandii.Ze zákulisí americké armády v roce '44-'45 ve Francii. Hlavně... Mimo přehlíživého postoje mnohých amerických vojáků k Francouzům, pocitu, že jsou v zemi neřesti a z toho vyplývajícího povědomí, že každá francouzská žena je lehkých mravů. Snadno získatelná... Dokázaných mnoho tisíc znásilnění.50 rozsudků smrti nad americkými vojáky. Když byl spojený trestný čin z vilnosti s vraždou. Samozřejmě, sta tisíce spojeneckých vojáků bojovalo, jak jim přikazovala vojenská přísaha. Jako těch ruských..No, a tím přednáška, včetně diskuze skončila...

    OdpovědětVymazat
  40. !!! POZOR - CENZURA !!!

    !*!*!*!*! ВНИМАНИЕ - ЦЕНЗУРА !*!*!*!*!

    Soudruzi, opět na sajtách Nové Republiky řádí agenti CIA a Mossadu!
    Opět se ztrácejí příspěvky, dobré internacionálně-vlastenecké, 100% levicové příspěvky nás komunistů a putinistů!!

    TO JE CENZURA, ODPORNÝ NÁSTROJ EUROAMERIKY A BURŽOASIE !!!!!

    Prosím soudruhy z redakce NR, aby NEPRODLENĚ zvýšili svou revoluční bdělost a ostražitost!!!
    Vzkřikněme kolektivně do tváří těch pravičáckých zakuklenců z 5. kolony své revoluční NO PASARÁN!
    Jinak nepřátelští agenti zesílí, časem převezmou vládu nad naší MILOVANOU Novou Republikou, a udělají z tohoto dosud 200% SPOLEHLIVÉHO orgánu KSČM a Velvyslanectví Ruské federace pravý opak: hlásnou troubu kapitalismu a demokracie!!!

    Snad vám nemusím vysvětlovat, soudruzi, jaký JEDINÝ trest je za takové trestuhodné selhání v boji proti fašismu a Euroamerice.
    Myslete proto hlavou, ano?

    Děkuji Vám předem, drazí soudruzi, a nyní vložím zpět svůj příspěvek z 11:17.

    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
  41. USáci nás v r. 1945 OKUPOVALI, stejně jako po tzv. plyšáku!

    My všichni roduvěrní Češi a Rusové, čili my OPRAVDOVÍ Západoasiti, my komunisti a putinisti víme, že USáci neosvobozují, nýbrž OKUPUJÍ.
    Viz http://www.fronta.cz/kniha/bartosek-pichlik-americane-v-zapadnich-cechach-v-roce-1945

    Jak by také mohli osvobozovat, ti ZARYTÍ obránci a roznašeči kapitalismu a demokracie?!

    Prostě: Osvobozujeme my komunisti a putinisti, tradičně.
    Vzpomeňme si na obě dosavadní osvobození naší vlasti, v r. 1945 a srpnu 1968: Kdyby nás nepřemožitelná Rudá resp. Sovětská armáda neosvobodila, byli bychom dnes buď mrtví, nebo poevropštění.

    Je jasné nad Kremelské Slunko, že my komunisti a putinisti raději zemřeme, než bychom se nechali -brutálním násilím okupantů – poevropštit.
    Proto TOUŽEBNĚ očekáváme třetí příchod nepřemožitelné Armády Ruské federace.
    Budeme od NATO a EU osvobozeni již letos? Kéž by to Lenin dal!

    „Na podzim roku 1939 byli z iniciativy soudruha Stalina osvobozeni ze jha polských statkářů naši pokrevní bratři – národy Západní Ukrajiny a Západního Běloruska. Tyto národy se včlenily do jednotné bratrské rodiny svobodných národů SSSR.
    Později se vrátily do SSSR sovětské pobaltské republiky – Litva, Lotyšsko, Estonsko.“ (Stručný životopis J. V. Stalina, vydala Svoboda r. 1952)

    Ať věčně žije Veliký Putin, naše jediná opravdová záštita proti EU a NATO!

    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
  42. Nezapomeňte si pripnout georgijevské
    stužky . To proto , aby mladí věděli že nás osvobodila Rudá armáda . Jednou se mě ptala vysokoškolačka zda nás osvobodili Američané nebo Rusové . Skoro jsem dostal šok , byla to moje dcera . Záleží co je ve škole učí . Poslali mi georgijevské stužky z Českého mírového fóra . Čtyři krásné pro rodinu .

    OdpovědětVymazat
  43. Víte, pane Davide,
    já mám trochu odlišný názor na téma "osvobození".
    Vezměme to popořadě. Německo obsadilo téměř celou Evropu a poté napadlo SSSR. Když už se zdálo, že jsou sověti na lopatě, karta se obrátila a Sovětský svaz začal Němce hnát zpátky na západ.
    Co by se asi stalo, kdyby se Rudá armáda zastavila na hranicích SSSR? Existují různé možnosti, ale ani jedna není pro SSSR příznivá. Nejpravděpodobněji by se Němci domluvili se západem a ať už s jeho přímou, nebo nepřímou podporou by zkusili pokus číslo dvě.
    Tak že "osvobození" východní Evropy nevnímám jako nezištný a šlechetný krok Sovětského svazu, ale nutnost totální porážky nacistického Německa. Navíc, většina později "osvobozených" zemí se přímo podílela na útoku a pozdějších útrapách Sovětského svazu. Jak vnímat "osvobození" třeba Maďarska, Rumunska, Slovenska a dalších zemí, když krátce předtím byly tyto země agresory, bojující pod svými vlajkami vedle Německa proti SSSR?
    Tak že vítězný pochod Rudé armády nevnímám ani tolik jako osvobození, ale pud sebezáchovy a prevenci proti dalšímu napadení.
    A podíl Američanů? Ti neotevřeli druhou frontu, když je o to hned na začátku války žádal Stalin, ale až když bylo jasné, že se sovětské tanky zastaví až na břehu Atlantiku. Obě velmoci reagovali pouze na aktuální situaci a důsledně sledovaly své vlastní zájmy. Záchrana národů před vyhlazením nacisty byla tedy pouhým vedlejším produktem důsledného uskutečňování svých vlastních zájmů. Nikoliv šlechetný, tím méně nezištný čin. My jsme za ně doplatili následnou podřízeností Moskvě, západní Evropa Waschingtonu. Obojí, jak ukázal čas, nebylo a není dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paton osvobodil ČSR a ne Konev, učili nás to ve škole na dejepisu vi mudrlanti.

      Vymazat
    2. Určitě vás také učí, že Beneš způsobil genocidu Němců a tlustý Hitlerův pohrobek Posselt je "náš milý krajan".

      Vymazat
  44. Rudá armáda chtěla zlikvidovat fašismus až do kořene . Amerka čekala vychcaně a nepomohla dříve . Proto se sověti dostali tak daleko . Beneš se přiklonil kc Rusku , protože Francouzské a Brtské děvky nás zradili . Takže děkujeme Rusku za to že tu jsme .

    OdpovědětVymazat
  45. Jsou k smíchu šaškové, navlečení do západních uniforem, a pojíždějící a posedávající na historických válečných vozech. Hraní si na vojáky v době míru, to by určité části české veřejnosti šlo. A plzeňský památník Díky Ameriko, za vybombardování Škodovky až do základů a usmrcení mnoha lidí, to už je čisté chucpe.

    OdpovědětVymazat
  46. K osvobození Plzně napsal výstižný článek pan Josef Vít:
    www.literarky.cz/blogy/157-josef-vít/9527

    OdpovědětVymazat