

25. 4. 2018
V hospodářských novinách byl dvacátého dubna publikován zajímavý rozhovor. Tázaný v něm, mimo jiné prohlásil, cituji: „V našem rozhovoru jsme úplně pominuli neobyčejně zhoubné působení sociálních sítí. To je patologická oblast, která získává dominanci nad normální civilizovanou komunikací, ať už mezi jednotlivci, nebo mezi partnery na politické scéně. Jsem šokován, že i zahraniční politika na nejvyšší úrovni, myslím třeba Donalda Trumpa, se odehrává na Twitteru…“, Konec citace. Na dotaz redaktora Tomáše Perglera“ „Jsou sociální sítě nepřítelem ústavního řádu?“ tázaný odpovídá, cituji: „Jejich nezanedbatelný obsah nepochybně takovým nepřítelem je. Pro mě bylo příjemné překvapení, že Spolková republika přijala zákon, který umožňuje bezprostřední cenzuru a zásahy do obsahu sociálních sítí.
Jsem samozřejmě zvědavý, jak tento zákon obstojí před německým Ústavním soudem. U nás evidentně není šance, aby byl takový zákon přijat. Aspoň pléduji za to, aby orgány trestního řízení zvýšily kontrolu obsahu sociálních sítí a efektivně a rychle postihovaly veškeré projevy, které naplňují skutkovou podstatu trestného činu podněcování k rasové nenávisti a podobně“. Konec citace. Nehodlám v tomto textu polemizovat s autorem, to nechávám na čtenářích. Jen si dovoluji učinit několik poznámek.
Nepodivoval bych se nad předmětnými výroky, kdyby jejich autorem byl nechvalně známý cenzor z evropských pseudohodnot. Snad by mne pouze překvapila přesná dikce a konzistence odpovědí, svědčící o vysoké erudici autora.
Divil bych se, kdyby autorem byl některý ze známých politiků, protože by na sebe zbytečně strhl pozornost v době, kdy se politizující veřejnost dokáže dostatečně vyřádit na Babišovi a Okamurovi.
Jelikož je ale autorem sám „nejvyšší“, čili předseda Ústavního soudu, pak uvedená jeho osobní tvrzení považuji za nezvratný důkaz postupující degenerace politického systému, nastoleného listopadem roku 1989. Současný režim už je v mých očích doslova na hraně takové pokleslosti, v níž byl jeho předchůdce v éře normalizace.
Každá mocenská struktura, které prokazatelně vadí svoboda slova jejích „ovládaných“, tím nad slunce jasněji dokazuje nejen to, že z nich má strach, ale především se přiznává, že svou moc už neuplatňuje v jejich zájmu.
Panu Rychetskému na sociálních sítích konkrétně vadí, cituji: „..i vy jako představitel tištěného média musíte vnímat, jak stoupá vliv anonymních sociálních sítí, kde se každý cítí naprosto svobodný a troufne si překračovat nejen elementární principy etiky a slušnosti, ale i trestního práva“. Konec citace.
Na otázku redaktora: “Jak by kontrola internetu měla fungovat?“ šéf ÚS odpověděl, cituji: „Když jsem byl v jedné z předchozích vlád, kde byl ministrem kultury Pavel Dostál, který stál před úkolem nového tiskového zákona, doporučoval jsem mu velmi neortodoxní návrh. A to připomínám, že sociální sítě tehdy ještě neexistovaly. Už tenkrát jsem mu doporučoval, aby zavedl institut, jenž by umožňoval každému občanovi podat žalobu na vydavatele, případně správce nějakého portálu…“, konec citace.
Přiznám se, že teprve tato odpověď mne doslova šokovala. Rychetský si podle mne po celou polistopadovou dobu v sobě nesl přesvědčení, že jedním z vrcholů ústavní demokracie je princip „každý občan fízlem“.
Připadá mi to jako když zloděj křičí chyťte zloděje, jinými slovy nejdříve si zameťte před vlastním prahem, než kvůli cenzuře začnete kritizovat ostatní. Nezajímá mě havlisty a jinými soudruhy zuřivě tlačená propaganda, chodil jsem sem pouze kvůli zábavnou formou podávanému zámořskému zpravodajství od Honolulu, kterého nudné redakční presstitutky, podobně jako v ČT bez ohledu na sledovanost (čtenost), potlačují. Peníze se tady evidentně kutálejí odjinud než z reklamy.
OdpovědětSmazatA co vám brání, dopisovat si přímo s emigrantem? Jako jeho obdivovateli, vám jistě rád na sebe kontakt poskytne. Aspoň už sem nebudete muset chodit. A ještě, než se nadobro smutkem po emigrantovi odporoučíte, odkud se tady kutálejí peníze, a kdo má být ten zloděj - obvinil jste, tedy laskavě upřesněte, a doložte.
Smazat13.03 chodím jsem kvůli článkům na úrovni. Nicméně cenzura zde probíhá. Samotného mě to překvapilo, protože nešlo o vulgarizmy, ale slušné doplnění k článku, že ne všechno zlato, co se třpytí
Smazat25. dubna 2018 13:36
SmazatS tímto co jste zde napsal, se plně ztotožňuji!
Příspěvkář pokud k Vám má dotaz, nechť se podepíše nebo uvede koho zastupuje - NR? Neodpovídejte, počkejte si na jeho identitu, jakoukoliv!
Ramón
14:14
SmazatTakže pseudonym je podpis?! Identita?
13:26 S kým si budu nebo nebudu psát a jestli nejčtenější zahraniční dopisovatel NR zveřejní kontakt není vaše starost a to je ještě velmi slušně a mírně řečeno - na hrubý pytel (stalinistu vylučujícího lidi z diskuze) by patřila hrubá záplata a že redakci stejně jako České televizi nevadí ztráta čtenářů (diváků), tudíž se peníze na provoz místo reklamy kutálejí odjinud popřít nemůžete nebo máme věřit tomu, že presstitutky dávají zadarmo?
Smazatjestli příspěvek píše p. Kopecký nebo anonym, je třeba mně šumafuk. Neberu to za hrdinství nebo opačně zbabělost. Jste vy i já vzorek společnosti, ze které mi vychází, kam se ubírá nebo bude ubírat společnost. Např. Novinky byly sluníčkářské, ale pohled přispěvatelů se mění na rozdíl od Idnes. Což je pro mě potěšující - jsou na ráně tzn. na Seznamu. A jestli tam píše p. Kopecký nebo Micky Mouse není vůbec podstatné jak pro čtenáře, tak přispěvatele.
SmazatPolitická třida sprostých Šmejdů,která všemi možnými podvody krade moc občanům
Smazatpotřebuje seznam hlupáků,kteři daji na internet svá jména,aby je mohli až přijde čas pochytat a zavřit stejně a ještě zákeřnějšim způsobem než za komunistů.
Tady Rychetský vi jak na to, má zkušenosti z toho komunismu a nyni je hodlá i uplatnit dřive než zmizi jeho moc očividně kradená občanům křiváckými metodami cenzury a on se obráti v prach a bláto v kole dějin,které takové pochovaji jako se to stalo už jeho komunistickým metodam,které on jako prý jejich bývalý člen nezapomněl..
15:52
SmazatTakže jako první budou pochytáni Ivan David, Václav Dvořák, Stanislav Hošek, Petr Ďoubalík, Lenka Procházková, Jaroslav Foldyna, Jiří Paroubek, Lubomír Man, Jiří Baťa, Jan Čulík, Karel Dolejší, Petr Hájek ..... ?
Jediní, kdo se zachrání budou "vedoucí kolotoče" a "Honolulu"?
Kokotko
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Smazat25. dubna 2018 15:11
SmazatAsi takto s věrohodností identity Jana Kopeckého, alias Jan Berwid-Buquoy?
..............................................
Jan Berwid-Buquoy (narozen jako Jan Kopecký; * 26. března 1946 Praha) je český a německý politolog a historik.
Od roku 2000 je prezidentem Českého Institutu Mezinárodního setkání (ČIMS), sídlícím na zámku v Táboře-Měšicích. Do roku 1975 nepoužíval jméno Jan Kopecký!
...............................................
Pane? Jan Berwid-Buquoy (narozen jako Jan Kopecký; * 26. března 1946 Praha)
Kdo skutečně jste, můžeme si vybrat, ale:
..............................................
"Je to na důkladnou diskusi, které ovšem podle dosavadních zkušeností čtenáři Nové republiky ve své naprosté většině nejsou schopni. (Chápu, že mě za tuto větu čekají nenávistné útoky.)
Jinak mne zaujala souvislost mezi patologickým a anonymním. Ani v tomto bodě nečekám od zdejších anonymních pisatelů valné pochopení pro své stanovisko." -- od 25. dubna 2018 13:08
...............................................
Pro těžkopádně uvažující anonymní pisatele.
Jan Berwid-Buquoy
Zdraví Ramón
Ad Jan Kopecký 14:17: "Takže pseudonym je podpis?! Identita?"
SmazatVy opravdu už nemůžete překvapit.
Takže ta divná slova jako Lenin nebo Cher podle vás nikoho konkrétního neznamenají?
A než se kdysi začala zapisovat příjmení, to nevíte, že už předtím se hovorově říkalo třeba: "no, ten Janek, ten kulhavej", a taky v úředních záznamech se pak psalo třeba: Jan řečený Kulhavý. Však taky slovensky se příjmení dodnes říká priezvisko.
Opravdu podle vás pseudonym nikoho neidentifikuje?
Jo jo, Kopecký řečený...
Výklad, který pan Hošek nabízí, není adekvátní skutečnému obsahu řečeného. Především závěrečná věta, že -- "Rychetský si podle mne po celou polistopadovou dobu v sobě nesl přesvědčení, že jedním z vrcholů ústavní demokracie je princip „každý občan fízlem“." -- je alergickou reakcí a ne projevem racionálního myšlení. Klást rovnítko mezi právem podat žalobu a fízlováním je skutečně úlet.
OdpovědětSmazatPana Hoška si vážím, ale tady se prostě nechává unést osobní antipatií. Jinak si to vysvětlit neumím.
Je to na důkladnou diskusi, které ovšem podle dosavadních zkušeností čtenáři Nové republiky ve své naprosté většině nejsou schopni. (Chápu, že mě za tuto větu čekají nenávistné útoky.)
Jinak mne zaujala souvislost mezi patologickým a anonymním. Ani v tomto bodě nečekám od zdejších anonymních pisatelů valné pochopení pro své stanovisko.
Mám přesně opačný názor, pan Hošek má pravdu.
SmazatA nenávistné útoky si nezasloužíte, jste spíš, pro svoje sebepřeceňování, k politování.
Anonym.
25. dubna 2018 13:08
SmazatA tady úderná slova od chlapa, soustředit se na datum a závěrečná slova. Skutek utekl:
Václav Dvořák 25. září 2015 19:49
Ano, podle této logiky není na internetu svobodný nikdo. Pracujeme v systému, který provozuje Google, nikomu nic nepředáváme. Poraďte, prosím, lepší způsob či systém a my na něj rádi přejdeme. V současné době se dokončuje nový editační program pro Novou republiku, který by na Googlu nebyl závislý.
2015
13:08 Oznámení a žalobu můžete podat, ale bude zamítnuta, pokud nepomáháte chránit pravdoláskařskou pravdu. Jinými slovy můžete si jít stěžovat na lampárnu.
SmazatCelý rozhovor s předsedou Ústavního soudu je tady:
Smazathttps://archiv.ihned.cz/c1-66115780-nase-civilizace-proziva-krizi-je-svym-zpusobem-vypotrebovana-rika-predseda-ustavniho-soudu-pavel-rychetsky
Po mém soudu je tam i celá řada věcí zajímavějších než to, co si jako téma vybral pan Stanislav Hošek, a které rozhodně stojí za přečtení. Namátkou třeba odtrženost poslanců od voličů nebo blokování národní politické reprezentace nadnárodními ekonomickými subjekty.
" Já první "
SmazatJan Berwid-Buquoy -- 25. dubna 2018 14:17
? Máte nám všem -- anonymum, pseudonymum -- co vysvětlovat, vy Adame Bernau, s geniálním mozkem nad, něhož není! -- vzkaz mimozemšťanům?
Jan Kopecký 25. dubna 2018 14:17
14:14
Takže pseudonym je podpis?! Identita?
CML, Centrální Mozek Lidstva
A honolulu je blokovan !
OdpovědětSmazatAno, je mazán, protože se chová jako troll, uráží diskutující a nepíše k tématu. Exhibuje.
SmazatZvrhlík se po několika letech zapírání a lhaní doznal k podlému mazání, kdy emigrantům a důchodcům upřel přiměřenou obranu (smazáno) před redakčním miláčkem sice nepíšícím k tématu, ale vyzývajícím k vraždě (ponecháno). Takže Honolulu nakonec urazil ješitnost diskutujícího, který jej chtěl při pronásledování odbouchnout. Takto to dopadá, když svěříte nějakou pravomoc vyžadující morální bezúhonost bývalým havlistům a členům polistopadové vládnoucí garnitury.
Smazat17:56
SmazatČi to meleš ty kolaborantskej šmejde???!!!!
To ty seš nekorunovanej vůl a milovník uASSackejch okupantů,ta k drž rypák,havlolejnolahvárenskej blbe!!!!!
Podle Pjakina na nich byl proveden genetický experiment, který trval 40 let na vzdálenost co by ušli během pár týdnů, a proto zřejmě nejsou schopni pochopit Vaše morální zásady a při lhaní se Vám ještě vysmívají. Osobně jsem vůbec nečekal, že se tady s něčím podobným setkám.
SmazatCenzura informaci skodi kazdemu z vas.
OdpovědětSmazatVase cenzure je alergicka na prispevky informativni, daleko vice nez na sprostarny a dokonce perversity.
Uveďte příklad, že se stalo, co popisujete. Jsem přesvědčen, že napíšete pravdu. Informace máme rádi.
SmazatDvořáku ty drž tu svou rudou tlamuTy rudá ŠPÍNO
Smazat17:28
SmazatTy uASS zkurvysynu zmlkni,než ti obrátím držku kousavým dozadu!!!!!
Zas tak moc to neprožívejte, nebudou-li peníze z reklamy od aktivity Honolulovo čtenářů, tak si po vzoru českého mainstreamu najdete donátora (rukojmího či páníčka).
Smazat18:41
SmazatProč tito pánové podle vás lžou?
Manipulativní je podle mně maistrem v čele s havložumpou!!!!
17:28 a 18:41, to jsou ti hate free tvorové, co nám tady předvádějí lásku k bližnímu. Gratulace pornojandové. Jistě nečekáte ani vy sami vlídné zacházení, to by bylo přece pod vaší úroveň.
Smazat21:06 Vidím, že máte přehled o částečně utajovaných vládních skutečnostech, můžete nám tedy povědět, jak se v Bohnicích pod rouškou vědy a výzkumu prováděl výslech ruského občana Nikulina a v čí gesci je asi tak studium nových látek a účinků séra pravdy neboli mučení!?
Smazat21:53 tvore hatefree, otázky, které pokládáte, sice nijak nesouvisí s článkem, nicméně byste je jistě nejlépe zodpověděl vy sám, jak vyplývá z vašeho zaměření. Komentář 21:06 vás přiměl, vzpomenout si na vaše heslo hatefree, což je potěšující :)
SmazatAnonymní 25. dubna 2018 21:06 (štěkař)
SmazatTyto gay-porno nechutností, ředitele Evropských hodnot a pracovníka MV-ČR Jakuba Jandy, sem na NR pravidelně vkládáte vy nebo já? Štěkací alibisto, hlavně abyste se nedostal do nějakého problému! Po zveřejnení mnou vložené exhibice EHJJ-porno Jandy na NR, okamžitě cenzoři z úložiště smazali, tak kdo tu fízluje a práská? EHJJ byl můj vložený kód "hrdino?".
Příbuzný odkaz:
https://pornfile.cz/!xXPSbOYin02b/patrik-jakl-jakub-janda-lobbista-a-zastupce-reditele-nevladni-organizace-evropske-hodnoty-ktera-si-vytycila-za-ukol-zvysovani-kultury-v-politice-natocil-porno-pro-gaye-mp4
A když si přečtu výraz: " hate free ", okamžitě, ostřehbitě, bych Vás nakopl do holeně!!! Hezky, česky neumíte to jste Zemanovec?
Ramón
To o co usiluje presidet Trump je vasi cenzurou zamlcovano !
OdpovědětSmazatuASS svoloč i ten senilní dement s jeho blábolama by měli být hlazeni do úplného vyhlazení!!!!!
SmazatHonolulu, zálož si web " Můj miláček Trump" a nám dej už konečně pokoj!
Smazat23:51
SmazatMluv teprve,až budeš tázán ty kolaborantskej hovne!!!!!!
Samozřejmě, že by mě stejně jako autora článku ve sporu s předsedou Ústavního soudu zajímalo, jestli má redakce trestně-právní odpovědnost za jimi protěžované Mugabeho nenávistné výlevy a výhrůžky smrtí, které se dají charakterizovat jako pronásledování skupin obyvatel (zejména emigrantů a důchodců), zatímco slušně vyjádřené názory a snadno ověřitelná fakta nesdílející tu jedinou cenzorovu pravdu tady na Novou republikou monitorované diskuzi bez stopy mizí.
OdpovědětSmazat13:55
SmazatMožná to vidíte trochu jednostranně a zkresleně? Už samotné označení "censor" je manipulativní a zavádějící: svoboda slova se nedá od odpovědnosti oddělit. Někteří si ji pletou se "svobodou" anonymně lhát a osočovat ostatní lidi.
Redakce má totiž odpovědnost, pokud poskytuje prostor anonymům. Za příspěvky podepsané skutečným jménem pochopitelně redakce neodpovídá; za ty odpovídají jejich autoři.
Kokotko
Tak to je velmi poučné, 14:05 se nepohoršuje nad uvedeným příkladem Mugabeho výzvy k vraždě, ale nad označením mazající gumy cenzorem. Tomu se říká ideová zakotvenost.
SmazatNejvlivnejsi informativni veliciny v Americe, jejich jmena byla nekolikrat smazana.
OdpovědětSmazatTento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
OdpovědětSmazatV prvé řadě, naše ústava jakoukoliv cenzuru vylučuje. A slovy Woltera, parafrázuji, ačkoli s vašimi názory nesouhlasím, udělám vše proto, abyste je mohl říkat, není problém v názorech na soc. sítích ať už jsou nenávistné či nikoliv. Pod emocemi jeden mluví či píše rychleji než myslí a raději uslyším co si člověk od srdce myslí než za politickou korektnost schované nic neříkající bláboly. Ve skutečnosti jde o to, že druhá strana pozbývá argumentů pro věcnou rozpravu na obhajobu své zvrhlé ideologie euromarxizmu - trockyzmu, kterou prosazuje již naprosto viditelným utahováním šroubů a pošlapáváním listiny práv a svobod, kterou balí do pohádek o demokracii.
OdpovědětSmazat"Wolter" proti "trockysmu"...
SmazatBravo! To je fakt "od srdce.
Nejsi ty ta dvanáctiletá Viki, co demonstrovala u Národního divadla proti porušování ústavy?
Zesměšňování typu 14:22 je jaký stupeň propagandistického boje s třídním nepřítelem?
Smazat14:38
SmazatPaní učitelka češtiny - nevím v které to bylo třídě - málo "utahovala šrouby". Možná proto, že nechtěla pošlapat právo na negramotnost? Tady máme každopádně výsledek. (14:19)
"Grammer nazi" útočí!?
SmazatViki skutečně nejsem :-):-) ta je přece z vašeho tábora eurohujerů a US podpindos.... Chudák dítě, kdyby tak věděla a chápala čemu posloužila...;-)
Smazat14.43
Smazatmáte pravdu,málo vám je utáhla
Nas oblibeny presisdent Trump nemuze komunikovat s narodem jinak nez pres twiter, nebot 80 % medii, patri globalistum - jeho nepratelum !
OdpovědětSmazatRad bych znovu a znovu uverejnil jmena nejvlivnejsich a nejslavnejsich informativnich velicin u nas doma, ale cenzura je znovu smaze !
OdpovědětSmazatTyto zname veliciny jsou pro me pramenem a studnici informaci, ale zlomyslna cenzura me stale cura do stucdnice pravdy - ale ja se nevzdam.
25. dubna 2018 14:26
SmazatDržím palce Lulu, co takový P. C. Roberts, co je to zač?
Ramón
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
OdpovědětSmazatAt je to pan Kalousek, nebo pan Babis, tak jejich informace nesmi byt zmanipulovany cenzurou, ktera slouzi cizim zajmum , nebo potom tito panove udelaji chyby v rozhodovani.
OdpovědětSmazatNěkteré příspěvky na sociálních sítích a v diskusích na alternativních webech nejsou dokonalé, to je realita ...
OdpovědětSmazatAle i ten Ústavní řád rovněž není dokonalý, u některých zákonů je to realita s debilitou. To věčné buzerování občanů prostřednictvím zákonů, zákazy, kontroly, desetitisícové pokuty za maličkosti atd.
Chytrolíni co se odkazují na ústavní řád, jeho zákonné normy a další z toho odvozená pravidla pro "řízení" společnosti by si to měli uvědomit ..
14:19 = bystrozraky genius !
OdpovědětSmazat14:22 = omezeny zavistlivy hlupak !
14:43 = titul nejde uverejnit, kvuli zakazanym sprostym slovum !
Nejprimitivnejsi zivocich vsak je zde prispevkar zv. Mugabe, ktery vyhrozuje smrti jeho opozici a abnormalne sproste utoci na konstitucne zvoleneho presidenta Trumpa, za kterym stoji vetsina Ameriky !
(JA TAKE ! ! ! My ho mame radi a jeho osobni zivot nas nezajima. )
Poslete prispevkare Mugabeho na leceni.
Na propagovani strelby, by mel v Americe okamzite odezvu. Zde vsichni radi strili, kdyz jim nekdo da zaminku. Ale takova uzitecna moda zatim do Ceska jeste neprisla. (Snad nekdy pozdej.)
Panove koncim pro dnesek. Cenzuro mas to marne - vecer znovu prijdu. Aurtori pokracujte v zajimavych nametech a udrzujte svobodu slovo ! Narizuje to nase svata Konstituce.
GOD BLESS AMERICA !
no stává se tady z toho Salon NR. Plkání o ničem podobně jako v dávném středověku spory o tom, kolik andělů se vejde na špičku jehly. Problém nového světového paradigma a spor o něj je přece v úplně jiné názorové rovině než spory
OdpovědětSmazato názorech komunisty a geronta, ústavního soudce ČR navěky pana R.
Slávek
15:34 - nahlédl jste Slávku, avšak ničím hlubším nepřispěl.
SmazatNashle na BL
TY HOVNE, TY NEJSI ČECH ANI NÁHODOU!!!!!!
OdpovědětSmazatJsi zmetek s diagnózou F73 a A52,to k tobě pasuje,hajzlíku!!!!!!
Soudruh Rychetský, který se nenaučil ani pořádně vyslovovat R. Nikým nevolená pakáž, to je justice v ČR.
OdpovědětSmazatRáčkující Rychetský (to je obzvláště úsměvné když jeho jméno začíná na R) se již před časem pasoval do role nejvyššího arbitra a ÚS ne třetí komoru parlamentu s právem veta. Je to pěkný šmejd, tenhle bývalý "soudruh".
OdpovědětSmazatPro mne není Honolul a P.Radost nejčtenější, ale nejrolovanější, spolu se srosťárnami. Nečtu je, právě tak jako se nebavím s každým, s kým se sejdu náhodou třeba na nádraží nebo na zábavě u stolu. Prostě si vybírám, nevěřím, že by mě vulgarity a názory, výkřiky, poučování a ironizování výše jmenovaných mohly jakkoliv obohatit. Znovu říkám, že jsem NR vděčná za její stránky, většinou si vyberu článek i diskusní příspěvky, které mě zaujmou. A s mazáním nepřijatelných příspěvků do jisté míry souhlasím, nikdo nemá povolení k nadávkám, tupení celých skupin normálních lidí apod. Se souhlasem s cenzurou ze strany státních orgánů bych asi problém měla. Když nezakročí proti násilnostem a ohavnostem např. na různých výstavách a hlavně ve filmech, tak ať mlčí. Podle mne pod dojmem diskuse na internetu nepůjde nikdo vraždit nebo znásilňovat, ale ve filmech, které se dnes a denně nabízejí, návod nějaký magor hravě najde.
OdpovědětSmazatS tímto postojem se ztotožňuji.
SmazatTo je také strašný nýmad rychetský jeho názory stojí za starou bačkoru.
OdpovědětSmazat
OdpovědětSmazatA teď rychle přes noc mazat, rychle lehce převzít plno nových, cizých nápadů, ať se ZAPOMENE CO SE TU ODEHRÁLO, to je naše vítězná taktika, "uSSácká havloidní prasárna"?
.....
"Pro mě bylo příjemné překvapení, že Spolková republika přijala zákon, který umožňuje bezprostřední cenzuru a zásahy do obsahu sociálních sítí."
OdpovědětSmazatPokračování »
Vystavil Ivan David v 12:47:00 69 komentářů : čas 0:44!
" Pánové lidi nejsou hloupí, nepodceňovat, ano nepodceňovat, lidem se musí věěřit ". Můj oblíbený Miloš Forman ...
Zdraví Ramón
From nick honolulu to JAN BERWID- BUGUOY !
OdpovědětSmazatPozdraveni knize , jsem rad, ze jste zde, i kdyz nepatrim do Vasi ideologicke skupiny ! Mel jsem rad Vase clanky z Berlina. Vitam vas ve zdejsi arene gladiatoru. (Skoro gladiatoru.)
(Me se to zde libi i kdyz nekdy slapnu do vykalu.
Obujte si holinky a prijte mezi nas !)
Musime se domluvit jak pomoci kardinalu Dukovi v Rime.
Mam jako vzdy nekolik napadu, ale nikdy nevim , ktery je hodnotny !)
Jeste malickost Dvoraku !
OdpovědětSmazatVasi cenzori musi byt zdisciplovani protoze skodi vasi republice ! (Ne me!)
Ja nejsem zadny informativni zazrak , ale obycejna zvedava KLEPNA. Umim vystihnou podstatne a nikdy NENI NIC z moji hlavy.
Cechum kvuli vasim cenzorum je mnoho veci zatajeno a neznamo a potom i lide na vysokych pozicich jsou desorientovani tak, ze to ohrozuje jejich karieru.
Tak nemazejte informativni prispevky.
Pamatujte !
Informace od Rushe Limbaugh, Seana Hannity a Marka Levina jsou dulezitejsi nez zakomplexovane povahy vaseho Samala, Mrzena a Wollnera.
INFORMACNI PRISPEVKY , doslova ukradene od osobnosti , ktere jsou proti NWO, Neocon's a sorosovym globalistum, musi byt predlozeny kazdemu Cechovi, aby si SAM, OPAKUJI SAM, udelal predstavu o tom, co se deje a co je vyhodne pro neho, jeho rodinu, a zem.
OdpovědětSmazatCesi v pripade, ze mate vase informace PREDZVYKANE cenzurou, tak je to vzdy na vasi ujmu a na vase zmanipulovani.
Kristova no ho,nedávej na odiv svojí VROZENOU DEMENTALITU!!!!
OdpovědětSmazatSkončíme jako na západě? Cenzura běží v Evropě na plné obrátky. Nejhůř je na tom Švédsko, tam vám hrozí vězení za to, že upozorníte, že migranti močí a kálí na ulici. V Británii skončíte ve vězení za nenávistný tweet. V Německu za to, že přirovnáváte islám k nacizmu. Návic tam postafili centrum které zastýxká za hate speech. V německu facebook musi sledovat a mazat příspěvky - má to nařízené od vlády. Snad takhle nedopadneme v Česku.
OdpovědětSmazathttp://www.epshark.cz/clanek/118/novodoba-totalita-na-zapade
Jako obvykle se tu sešel výkvět národa.
OdpovědětSmazatNezbývá než redakci Nové republiky opět pogratulovat.
Vaše práce padá na úrodnou půdu.....
8:24
SmazatOvšem ty tvoje komentáře by se měly tesat do písku!
26. dubna 2018 8:24 Jan Berwid-Buquoy (nadrasa)
SmazatJako obvykle jsem se tu sešel i já s výkvětem, ne německého, ale Vašeho českého národa.
-- Děkuji redakci Nová republika -- máte zde v čechách, velice úrodnou půdu a rozumější nenaduté občany. Než v mém multikukulturním Německu.
.....
A co čekáte od hlavy Ústavního soudu, jako nejdůležitější pojistky a pilíře kapitalistického státu? T
OdpovědětSmazatV kapitalismu, který svojí existencí je popřením demokracie a je ve svém principu diktaturou, musí občané počítat, že stát se neobejde bez mechanismů pro potlačování občanských svobod - ať již svými mocenskými - silovými či soudními strukturami. Nedivme se, starší generace to vše dobře zná z doby tzv. socialismu a diktatury proletariátu. Rozdíl je v tom, že za socialismu stát sloužil 90 % občanů a 10 % jich deptal a dnes je to stejné, jen v obráceném poměru: kapitalistická diktatura deptá 95 % občanů a 5 % jich privileguje.
OdpovědětSmazatTakže kapitalistická diktatura se bez CENZURY neobejde, i když ta forma je podobná ba tužší, než za socíku - říká se tomu AUTOCENZURA. A protože sociální sítě nabízejí trochu svobody slova, tak je jim zapotřebí - z pohledu oligarchů - zakroutit krkem. PRAVDA JE PRO NÁŠ REŽIM ABSOLUTNĚ TO NEJNEBEZPEČNĚJŠÍ, OSTATNĚ TO SLYŠÍME I VIDÍME ČASTO NA OBRAZOVKÁCH NAPŘ. ZE STÁTNÍ ŽVANÍRNY NA MALÉ STRANĚ A NEJEN ČÉTÉ.
16:31
OdpovědětSmazatPiš česky prasopse nebo raději VŮBEC,gerontodebile!!!!!!
Cenzura je podlý nástroj lepšolidí, kapitalismu, demokracie, sionismu a neomarxismu!
OdpovědětSmazatDrahý soudruh a soukmenovec Hošek má naprostou, doslova LENINSKOU pravdu: My roduvěrní Češi a Rusové, čili my komunisti, putinisti, zemanisti a babišisti, cenzuru BYTOSTNĚ nenávidíme!
Proto jedním z prvních opatření po vítězství
• VŘSR
• Vítězného února
• Velikého Putina, BJJP
• bylo OKAMŽITÉ zrušení kapitalisticko-demokratické cenzury!!
Ach, to byla TAKOVÁ úleva pro nás horšolidi, moci si přečíst Svatá slova Nesmrtelného Lenina (resp. Velikého Stalina, Kl. Gottwalda, Velikého Putina, BJJP …) bez zásahů cenzora!!!
A dnes – kdo provádí cenzuru dnes, kupříkladu PRÁVĚ ZDE, na sajtách naší milované Nové Republiky, spolehlivého orgánu KSČM a Velvyslanectví Ruské federace?!
No kdo jiný než zakuklení agenti CIA a Mossadu, vloudivší se podle mezi soudruhy a soukmenovce redaktory.
Věřím i já Leninu, že jednou budou odhaleni a potrestáni, a vláda věcí lidu, ó lidu, do našich rukou zpět se navrátí!
Ať věčně žije Veliký Putin, Budiž Jeho Jméno Pochváleno, naše jediná opravdová záštita proti EU a NATO!
P. Radosta