Reklama

.

.

sobota 7. dubna 2018

ČSSD utekla z Babišovy druhé vlády. Proč?

RadimValenčík
7. 4. 2018    RadimValenčíkPíše
ČSSD utekla z Babišovy druhé vlády. Proč? – Budou existovat různé spekulace. Jedna z nich – ČSSD chce donutit Zemana, aby pověřil sestavením vlády někoho jiného než Babiše.
Ale koho?
Babiš ztratil svoji cenu v kauze SKRIPAL. Už nebude mít podporu veřejnosti.
Vypadá to spíš na nové volby. V nich se tentokrát kůže Babiše dělit bude. Tradiční strany ovšem zase přijdou zkrátka.


Z hlediska Babiše i ČSSD je to velmi rizikové, protože kauza SKRIPAL o sobě dá vědět mnohem víc, než se nyní domnívají: http://radimvalencik.pise.cz/5601-zlom-v-kauze-skripal-prvni-statecni-vzdoruji-moci.html

K tomu: Babiš vysvětluje na tiskovce, že udělali dost vstřícných kroků k ČSSD... Má smůlu. Nemůže zlehčovat své trestní stíhání (které je patrně vykonstruované), kdy stejný postoj nezastával v kauze SKRIPAL. Tím a právě tím se stala jeho pozice neudržitelnou. Prozradil tím ovšem hlavní Hamáčkovu motivaci - převzít Chovancovu agendu.

Ještě jinak. V základech jakékoli úspěšné politiky nemůže být zřetelný logický rozpor. A ten si Babiš vyrobil:

Nelze současně tvrdit – kauza BABIŠ (Čapí hnízdo) byla vykonstruovaná, tak funguje současný svět, kauza SKRIPAL (novičok) nebyla vykonstruovaná, takovou konstrukce v našem světě není možná.

Nedovedu si představit, jak může tento problém řešit. A s kým...

A patrně významnou roli sehrála ještě jedna věc. Vedení KSČM seriózně zvážilo výzvu skupiny osobností, které požadují, aby po selhání Babiše v kauze SKRIPAL nepodpořili Babišovu vládu. ČSSD si uvědomilo, že vláda tak jak tak neprojde a vyskočili z pasti.
Zdroj: http://radimvalencik.pise.cz/5602-cssd-utekla-z-babisovy-druhe-vlady-proc.html

68 komentářů :

  1. Nepodporujte vládu Babiše, Kalousek, Němcová a Zaorálek ji nahradí. Vedení KSČM seriózně zvážilo, tomu se říká smysl pro humor! Když chcete nahnat lidi do ulic, potom Babiš překáží, spokojené lidi na Majdan nenaženete, jenom tak studenty, kteří se chtějí ulít z písemky.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám dojem, že to bezvládí lidem vyhovuje. Výstup z případných voleb bude stejně zmatečný, lidi o ně skutečně nestojí a půjdou volit jen fanatici, blázni a agenti. Tedy teprve po těchto volbách nás čeká skutečný bordel, užívejte si lidi klidu.

    OdpovědětVymazat
  3. Finance socani dostanou, až na ně kleknou od Altnera a vnitra by se teď měli bát jak Havel přímé volby, tam se dostanou tak akorát jako zadrženi k výslechu.

    OdpovědětVymazat
  4. Nové volby jsou už jediné řešení. Snad budou mít konečně voliči více pod čepicí a s KSČM se začneme pomalu zbavovat okovů kolonie. Vzor Rakousko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SPD je pojistka proti EUxtremismu a KSČM proti NATismu.

      Vymazat
    2. Tak žádný rudohnědky estebanovu vládu držet u vesla nebudou! Páč se navzájem nesnesou - jéééééééééééééé, pane šeditelí! https://www.novinky.cz/domaci/468426-kscm-nechce-okamuru-pocita-i-s-predcasnymi-volbami.html

      Vymazat
    3. Nové volby je totální nesmysl.....úřednickou vládu může president sestavit hned,nakonec i Babiš,který ji také sestaví a ta dokonce bude mít podporu.....

      Vymazat
    4. Babiš se nám plně odhalil na kauze Sripal ,na hakerské kauze v ruku s USA a další a další prasárny... např .nový branný zákon.Lidi už ho vážně nevolte!

      Vymazat
  5. ČSSD se bojí o ministerstvo vnitra.
    Tahle politická strana financovaná z trestné činnosti ( viz Mládek a smlouva s operátory)
    potřebuje mít své lidi u policie a tajných služeb*

    OdpovědětVymazat
  6. O co asi jde,Babiš chce vládnout sám a když už pustí někoho mezi sebe,tak jen ochotné podržtašky.Jistě i ČSSD jde o mnoho,příliš velké dluhy,nutí ČSSD vyjednat si dostatečný příjem peněz a Babiš to ví,tak je i trochu vydírá.Jenže,takováto strana ČSSD,nebo-li její vedení,si nezaslouží nic jiného,než lopatu do ruky a makat.

    OdpovědětVymazat
  7. Potom, co Babiš se Stropnickým předvedli v kauze Skripal, je - alespoň pro mě - ANO naprosto nepřijatelné. I kdyby ANO přidalo důchodcům tisíce a zavedli hromadnou dopravu pro všechny zdarma, svým postojem zbavili naši zemi suverenity. Za těchto okolností by pro mě byla přijatelnější klidně i vláda KSČ nebo SPD než vláda ANO s ČSSD. U KSČ i SPD mám alespoň jistotu, že nebudou vystupovat proti zájmům lidu naší země. Bohužel si dovedu představit, že je u nás dost zblblých lidí, kteří by snad byli ve jménu ochrany evropských (porno)hodnot ochotni s Ruskem vyvolat třeba i válečný konflikt, pročež postupu Babiše se Stropnickým v kauze Skripal nadšeně tleskají.
    Jan Smola Havířov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7:25 Pochybuji, že v případě SPD je záruka, že budou hájit české národní zájmy. Při nedávné návštěvě Ryena v Praze se její poslanci, v čele s Okamurou, připojili k aplausu ve stoje při jeho projevu.
      Jedinou parlamentní stranou, která si zachovala čest a tvář byla KSČM.
      Tvrdá realita...!
      L.S.

      Vymazat
    2. Anonymní7. dubna 2018 9:19
      KSČM je eurohujerská strana, proto Filip roní krokodýlí slzy, že se dohoda ANO – ČSSD, kterou by podporovali, nezdařila. Také naše eurohvězda Jourová, by raději viděla podporu ANO od KSČM, než od SPD. Protože SPD je jediná strana, která je připravena odmítat ty nesmysly, co Brusel vypotí, případně dát lidem referendum, aby o našich mezinárodních závazcích nerozhodovali pouze zkorumpovaní politici.
      To je realita. P.K.

      Vymazat
    3. 10:26 Europoslanec Svoboda z KDU-ČSL také v ČT překvapivě říkal, že Bruselu by nevadila podpora Babišovy vlády od KSČM, ale velice by vadila podpora od SPD. Zřejmě to Babišovi v Bruseli naznačili, proto jeho zájem o SPD tak ochladl. A důvodem může být přesně to, co říkáte. Prostě snaha o skutečnou demokracii je "smrtelně nebezpečná" pro Bruselskou i naší demototalitu. Nebo snad totaldemokracii? Ono to vyjde nastejno.

      Vymazat
    4. Když si v Bruseli prdnou, u nás se posereme, Cyrda retarda tuplem.

      Vymazat
  8. premiér Drahoš úředním zemanovým premiérem?

    OdpovědětVymazat
  9. Babičok se Stropnickým a s Pelikánem to během jednoho jediného týdne natolik pod..ali, že si s nimi dnes nemůže podat žádná rozumná parlamentní strana, jinak by i na ní ulpělo trochu té hnědé zapáchající hmoty. ANO dostalo do koulí zcela po zásluze, toto není strana, která by bojovala za české národní zájmy! To má Babičok jako odměnu za tři schůzky s Ryanem během jediného dne. Blahopřeji!

    OdpovědětVymazat
  10. Babiš měl jedinečnou šanci zachovat se jako chlap s gulama . Když ho Terka osobně požádala , aby Česko podpořilo VB s vyhošťováním ruských diplomatů tak jí s klidem mohl říct toto . Milá Terko a kde byla vaše podpora v Mnichově roku 38" ? A taky chcete podporu za to , když váš soud omítl potrestat vašeho občana gaunera , který umlátil na vašem území českého občana řetězem jako psa ? Tímto jednoduchým krokem mohl taky pro ANO získat ve volbách , které asi brzo přijdou klidně i 40 % hlasů . Všechno posral asi jen k vůli svému Agrofetu a byznysu . V Německu staví jeho firma obrovskou chemičku a to bylo asi v ohrožení v případě odmítnutí vyhoštění ruských diplomatů . Tady je jasný důkaz jak Andrejko hodlá hájit České zájmy . V případě předčasných voleb to znamená jedno . Hnutí ANO nevolit !!!

    OdpovědětVymazat
  11. Babiš si pr.nul do gaťat. Se Stropnickým a Pelikánem, ale i se Šlechtovou je už "odkopaný". Kdo mu bude věřit?

    OdpovědětVymazat
  12. To je síla, kde jaký obřezaný filosofuje nad morálními zásadami, Českým právem nebo nad kodexem Evropské civilizace.
    Straší nás odchodem do opozice, vládou fašistů, komunistů, dokonce i kriminálních živlů a kdo ví, čím ještě. Zatím nevytáhli Mikuláše nebo čerta. Hrozí nám prý neúcta od našich evropských sousedů, výsměch pro neschopnost si vládnout, morální zatracení, ...
    Jeden sionista za druhým má pro nás řešení. Ať politologové z Brna nebo "novináři" ze CIA, řádící na RSE, ČT a ČRO. Všichni mají patent na rozum.
    Ve skutečnosti jde o štěkající smečku, která nemůže ohrozit karavanu jdoucí svou cestou. Ti blbové nepochopili, že právě dnešní stav je výsledkem politiky hlavounů mafií, jako je OSD, KDU, ČSSD nebo rádoby komunistů. Voliči jim už dávno vystavili Stopku! Jen se nechali zdržet podvody při volbách, kdy na ně ta mafie vytáhla pseudo-strany, jako byly TOP 09, VV, Unie svobody, zelení, atd., v domnění, že se tak udrží u koryt. Lidé pochopili, že ANO není, to co hledají, ale je to nejmenší zlo na cestě ze sionistické okupace.
    Den oživlých politických mrtvol nastal. A tak lupič Kalousek, fašista Bělobrádek, defraudant Sobotka a milovník Tel Avivu Hamáček vyhrožují, straší, bubnují na poplach. Dokonce jeden blb přišel s argumentem, že prý když se sečtou hlasy těch nicotných straniček, tak budou mít více než ANO a proto by je měl prezident Zeman pověřit vládnutím.
    A vyhrožování předčasnými volbami?
    TOP 09, skončila, KUD nemá šanci dostat se na scénu, ČSSD proměnili naši národní hostě v "náboženskou" obec, KSČM se stala bandou sionistické lůzy která s ideály komunismu ani s demokracií nemá nic společného a její"výkřiky do tmy" mohou vylekat leda je samé. Jsou to všechno politické nuly. A odbory, podívejte se kam až se všichni ti židovští předáci na polit. scéně vyšplhali. Místo aby hájili zájmy pracujících a Českého národa, používají jako pátá kolona zjištěné informace ke krytí těch nejmarkantnějších prů.erů.
    Volby posílí Babiše. Prodělá Okamura, protože nepochopil, že politika je uměním možného, komunisti zůstanou u ledu, Lidovci za pomocí machinací přelezou přes pět procent, sionisté od starostů zmizí v propadlišti dějin, piráti a socani půjdou ke dnu. Jediná záchrana těch zlodějů bude ODS s mírným vzestupem. Tak vo co gou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se závěrem nesouhlasím. Prodělá Babičok a Okamura posílí. LA

      Vymazat
    2. Souhlasím s 8.41

      Vymazat
    3. 8:21 Vtip je v tom, že i když se sečtou všichni trpaslíci, tak bez otloukánků ANO, SPD a KSČM si ani neškrtnou. Taková vláda nemá šanci dostat důvěru, i kdyby je Zeman nakrásně pověřil. Tvrzení, že by "demokratické" strany sestavily vládu levou zadní je jen další z jejich lží pro "uvědomělé" blbečky.

      Vymazat
  13. Kalousek přiběhl s prohlášením, že nové volby nic neřeší. Kdyby jen vyřešily to, že by ten odporný sliz TOP( Ta Odporná Partaj)vytekl ze sněmovny, budu spokojen. A když sebou vyplaví strany Debilního bloku, budu spokojen ještě více. Snad už konečně!!! Ale koho za ně? Babiš začal otravovat národ ještě více než (údajně) Rusáci Skřípala a ten se z toho navíc dostane. Podle prohlášení antikomunistů, že komunisté jsou nereformovateklní, tak podle mne jsou už zreformovaní až příliš, je to taková Komunistická strana kapitalistického typu, Piráti škoda slov, Okamura až příliš hrrr...Politická žumpa, ze které těžko něco kloudného vytáhnout. No bohužel žádné řešení nenabízím. Snad jen to, že odstraněním Kalouskaz a všech těch nejhorších fekálií, co ve sněmovně máme, by jsme mohli začít. M.R.

    OdpovědětVymazat
  14. Když chce někdo udělat zásadně potřebné kroky k záchraně národa a demokracie tak je hrrrrr...? Přestaňte se již koukat na ČT.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezlobte se, ale Okamura je podle mne trochu něco jako Zeman. Někdy vystřelí aniž by pořádně zamířil. Kdybych sledoval a miloval ČT jak si myslíte, tak bych asi nebyl tak horlivý odpůrce Kalouska. A to opravdu jsem. Okamurovi přeji jen to dobré. M.R.

      Vymazat
  15. kauza Nikulin má rovněž "volební potenciál". USA totiž veřejně prohlašují, že mučení vězňů je oprávněné a k mučení prokazatelně přistupují! Podle práva nelze vydat nikoho do státu, ve kterém není zajištěno, že nebude podroben nelidskému zacházení a mučení. U státu, který mučení prkatikuje, usoudí-li, že je potřebné ke zjištění informací není žádná záruka nevyužití takového postupu.

    OdpovědětVymazat
  16. Jiří Jírovec7. dubna 2018 9:04

    Zopakuji ještě jednou, co jsem napsal jinde:

    Hamáček a Zimola ukončili jednání, protože hrozilo, že jim předsednictvo a nebo posléze referendum členů strany dá kopačky, kdyby pokračovali. To znamená, byla by ohrožena jejich vlastní pozice.

    Babiš za sebou nemá media, takže není v jednoduché situaci. Přiznejme Daliboru Borkovi pokus naznačit, kdo má MV má kontrolu nad policií a že to může jít oběma směry tedy potřením protivníka nebo potlačením vlastních kauz.

    Kde jsou investigativní novináři? Proč neodkrývají pozadí Čapího hnízda? Proč nenajdete žádný materiál, který by zabrousil do džungle politických vztahů mezi policií, soudci a zástupci?

    Požadavek Hamáčka, aby Babiš odstoupil v okamžiku, kdy nad ním první soud vynese rozsudek, naznačuje, že ten člověk je snad ještě větší hlupák než jsme doufali. ANO trvá na presumpci neviny a první rozsudek je vždy nepravomocný.

    Případ Skripal je v podstatě komedie. Na rozdíl od lží, které vedly k válce v Iráku (mladší Bush tam měl "nedokončenou práci"), je tato kauza toliko dokladem, že se informace šíří daleko rychleji než vymýšlení dalších verzí, jimiž moc ohlupuje lidi.

    V mediích se objevila zpráva, že ve Skripalově bytě uhynula morčata a kočka. Aby ne, když ten jed tam byl na klice o kdoví kde ještě. Jenže obratem se objevila zpráva, že morčata uhynula, protože došla voda v misce a kočka byla tak zdevastovaná, že jí museli veterináři utratit.

    Je to všechno jako Radio Jerevan (v zásadě to je pravda s tím rozdílem...) nebo Cimrmanova teorie poznání. Na jejím začátku je omyl, který během poznávacího procesu vyvracíme, abychom nakonec nevěděli nic.

    Vypovězení 3 Rusů představuje podle mého názoru krok, který (podceňovaný politik) Babiš udělal, aby smetl se stolu argument, že Zeman a on vedou zem na východ. Mimochodem, to samé udělal s Ondráčkem. Ten stejně neměl naději na zvolení a pravice by pořád omílala své o mlácení dětí a komunistické kurvě, která to dělala.

    Ondráček nepochybně věděl, že omluva nemá cenu, protože by mu dál předhazovali, že je kurva komunistická, která mlátila děti a že se jeho omluvě ze stejných důvodů nedá věřit.

    Abych to odlehčil: Babiš je v postavení vypravěče z povídky Š&G Moje jízda tramvají: "Stará paní na nás ukázala prstem a pištěla: "Darebáci, starýho člověka nepustí sednout." Upozornil jsem ji jemně, že celou cestu stojím na jedné noze a ještě ne na své. "Stojí, stojí, ale kdyby seděl, stejně by nepustil, já je znám," vřeštěla ta paní a udeřila Jónu deštníkem."

    Co má Babiš v tom řevu Fialů, Gazdíků, Bělobrádků a dalších pištících politiků dělat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9:04 Vrátit se "domů", na Slovensko. Korouhviček, jako je on, tady máme bezpočet!
      L.S.

      Vymazat
    2. Jirka Jírovec opět podal velmi pravděpodobný výklad.
      Zdena Radičová

      Vymazat
    3. Zeman to vyřeší.Podpora SPD + KSČM a vláda s důvěrou může být do týdne na světě.Jenom v té vládě nebude současný ministr:dopravy,spravedlnosti a obrany.Babiš je musí obětovat

      Vymazat
    4. Já zcela souhlasím s napsaným 9:04. Tak, jako mediím záleží tuze na tom, aby byl Zeman maximálně ostouzen, dehonestován, pomlouván a špiněn, tak totéž se týká Babiše. I kauza Skripal a Nikulin je pochoptelně našimi vzyvateli diktatury kapitálu dobrou příležitostí ke kampani proti jak Zemanovi, tak Babišovi - ač v duchu a v redakcích se jistě radují, jak pomáhali SSA v kopání do STÁTŮ A NÁRODŮ MIMO TY "NEJCIVILIZOVANĚJŠÍ" BYŤ NEKULTURNÍ! Pozor na všechny informace z "masmedií", lež je jejich jediná síla a proto ji využívají, pravda je jejich porážkou!

      Vymazat
    5. 12,29 - to je přání otcem myšlenky, to mohl Andrejko udělat už před dvěma měsíci, ale neudělal, že ano. Důvody jsou nasnadě. Takže jede s kopce a pochybuji, že mu Zeman bude držet stafáž.

      Vymazat
    6. Nápad 9:28 se zdá jako nejlepší, ale migranty také nikdo nechce zpátky - ta co s tím - snad ho příjme ten blbec co ho přemluvil aby mu vydal ruského občana.

      Vymazat
    7. je podivné že u ministra vnitra a náčelníka gibs nevadí že také mlátili děti v tom samém pohotovostním pluku

      Vymazat
  17. New web site is looking good. Thanks for the great effort.

    OdpovědětVymazat
  18. Spasitel hloupých Babiš, je produkt t.zv. demokratů, hlavně těch "sociálních". Tato partaj s tradicí boje pracujících v dobách ranného kapitalismu, se po vzniku Československa stala stranou maloburžoasie a advokátem velkoburžujů. Svou polovičatou politikou dala vzniknout radikální KSČ, která jediná zůstala na straně pracujících, nezaměstnaných a utlačovaných.
    Co se později stalo s KSČ, je jiná kapitola. Útočiště kariéristů a lidi bez skrupulí, výmluvnými hubami a širokými lokty. Už za jejich panování jsem je zval Ukomunisté. Samozřejmě čest výjimkám, které převažovaly ale neměly šanci něco měnit. Tu změnu nemyslím to "pražské jaro", což bylo vzepětí právě té smetánky, spolu s ultrapravicí, toužící po pomstě za čtyřicátý osmý.

    OdpovědětVymazat
  19. Babinčok , komediant a skřet nás přesvědčili že dokážou všechno jenom né sestavit vládu . Rakousko a Slivensko si udrželo hrdost a sucerenitu . Zbrklé a hlavně podlézavé chování ANO zapřîčiní poslední Milošové pomazání . Okamura sice tleskal vojínu Ryanovi , určitě by nevyhodil velvislance RF .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:00 věnujte se více pravopisu a až pak politice. Politika je na Vás móóc složitá !

      Vymazat
  20. Za bureše mluví jeho lidé v hnutí a v Čechách platí že 1+1=2.

    OdpovědětVymazat
  21. já vidím úlohi Babiše v tom, že rozkolísal - a důvody mne v podstatě nezajímají - vládu zahnízděných lumpů, je tady už skoro čas na nástup silné, pravdivé a bojovné levice s programem a vizí, bohužel ji nikde kole sebe nevidím. Pokud levice promarní tuto šanci, kdoví, kdy se jí naskytne další.

    souhlasím s tím, že Babiš vyhoštěním ruských diplomatů si podepsal svůj ortel...osud Veverek je i jeho politickým osudem.

    OdpovědětVymazat
  22. Budovatele totality se činí:

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Petr-Zantovsky-dostal-pozvanku-na-akci-Cloveka-v-tisni-Pak-videl-jmena-vystupujicich-kteri-maji-skolit-ucitele-Ideologicka-nalejvarna-Jednonazorova-totalita-531032

    OdpovědětVymazat
  23. 7:55 Babičok podcenil své české protivníky ze stran, které s ním nepůjdou do vlády, protože se bude schvalovat Dublin IV a dobrovolné přerozdělování imigrantů po vlastech českých. Babičok to pochopitelně podepíše bez uzardění a bez mrknutí oka. Pro ostatní poslouží jako hromosvod vášní pro nespokojené domorodé obyvatelstvo a velební potenciál ANO půjde do kopru bez ohledu na množství rozdaných koblih.

    OdpovědětVymazat
  24. „A patrně významnou roli sehrála ještě jedna věc. Vedení KSČM seriózně zvážilo výzvu skupiny osobností, které požadují, aby po selhání Babiše v kauze SKRIPAL nepodpořili Babišovu vládu.“

    Analytik Valenčík se moc nepředvedl. KSČM ústy svého předsedy lituje, že nebylo u jednání ČSSD – ANO, protože s jejich přispěním, by jistě dopadlo dobře. Takže pokud KSČM vůbec zaregistrovalo výzvu osobností, tak ji zcela jasně nezvažovalo. P.K.

    OdpovědětVymazat
  25. Babičok je trefná přezdívka. Pěkně si to Novičkem zavařil, zbytečně a hloupě.

    OdpovědětVymazat
  26. Povolební "vyjednávaní" či spíš vyjebávaní mezi socany a koblihou se zvrtlo jen o to, kdo bude mít vnitro. Čili, zda se bude nahánět kobliha nebo sobota, prostřednictvím socanů. Neboli čapák versus OKD.

    OdpovědětVymazat
  27. Babiš začal dělat hloupé chyby, poslouchá makrelu - s SPD nesmí do koalice, zatímco ona ano, poslouchá T.May - Novičok je určitě z Ruska a nikoliv z naší továrny vzd. pár km, ušpinil a zesměšnil se pokusem o vládu se zrádci - asi se včera narodil, takže Andreji laskavě rozum do hrsti a nechej si raději poradit od zkušenějšího na hradě, ale nezapomeň poděkovat. Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
  28. Tedy pokud jde o jednání ANO:soc. dem., tak je jednoznačné, že soc. dem. byla stranou vydírající a ANO stranou vydíranou! To bez jakýchkoliv pochyb. Trestní stihání Babiše vzhzledem k tomu, že se za rok nehnulo z místa, je samozřejmě vnímáno, jako konstrukce min. vnitra, před rokem pod patronací soc. dem. Proto ta potřeba soc. dem. toto min. ovládnout i nyní, až praskne ta sviňárna na Babiše, bude to asi pro mnohé politické loutky soc. dem. velký průser. Samozřejmě, že může Babiš vrátit své pověření na sestavení vlády s poděkováním Zemanovi. Navím, zda ale Zeman může najít někoho jiného, kdo by buď pověření převzal a nebo kdo by byl schopen vládu sestavit. S tím koprem pro ANO bych určitě počkal, protože máme sice informací dost, ale které z nich se aspoň blíží pravdě? A zdá se, že nemalá část občanů pro klid své duše už nevěří vůbec nikomu a NIČEMU. Myslíte, že to politické loutky ve službách kapitálu v Česku chtěly dotáhnout až do této fáze? Když si tedy promítneme totální nedůvěryhodnost politické scény, k čemu je parlament, k čemu jsou politici, k čemu volit, když není koho? Pak tedy snad je lepší úřednická správa státu - nemůže být horší než ty partajní! Pokud ne, pak ANO zůstává nadále tím nejlepším v tom našem politickém svinčíku. Samozřejmě velká pozitiva má Okamura, ale jen právě v otázce referenda. Jak znáte z Katalánska, tak ovšem referenda v EU jsou tabu!!! Jen hluchý, slepý a v bezvědomí může volit někoho jiného, než ANO - když KSČM pochopitelně v diktatuře kapitálu je aut, i kdyby dostala 99,9 % hlasů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cituji: "ANO zůstává nadále tím nejlepším v tom našem politickém svinčíku." To je možné, ale Babiš, Pelikán a Stropnický se za krátkou dobu už natolik znemožnili, že stranu přejmenovali na NE.

      Vymazat
    2. Anonymní7. dubna 2018 11:17
      „Samozřejmě velká pozitiva má Okamura, ale jen právě v otázce referenda. Jak znáte z Katalánska, tak ovšem referenda v EU jsou tabu!!!“
      Ale právě v takové EU, Okamurova SPD být nechce. Nelze jenom přijímat, co nám EU dovolí a co nedovolí. To je přístup Babiše, který je vydíratelný přes své majetky a uložené finance v západním zahraničí.
      Bez referenda, nemají občané demokratický prostředek, jak prosadit svoji vůli. Takový systém není demokratický. Těch pozitiv SPD je více. Např. v přístupu k navážení s námi nesourodých etnik. Viz odstrašující situace v západoevropských městech. My, co to vidíme podobně, volíme SPD. P.K.

      Vymazat
    3. 11:37 Jeden z cílů, který si dala Okamurova SPD - prosazení referenda, je při současném rozložení politických sil u nás zcela nereálný.
      Okamura a jeho poslanci za SPD svůj "postoj" k českým národním zájmům jednoznačně vyjádřili svým aplausem ve stoje při projevu Ryana v Parlamentu !
      Myslíte, že to byla "náhoda"?!
      L.S.

      Vymazat
    4. 12:03
      Okamurova strana je jen výdělečný podnik vybudovaný na naivitě voličů. Piráti totéž v bleděmodrém.
      Babiš je možná lotr, ale určitě není hlupák, aby se s nimi dával do kupy.
      Vojtěch Filip aspoň vyzval Pelikána k odstoupení. Okamura se zajímá jen o vlastní prospěch. Proto tleskal americkému biřicovi.

      Vymazat
    5. V americkém kongresu jen tak nedovolí aby v něm vystoupil kdokoliv , to u nás by pustili i šaška !!!

      Vymazat
    6. Anonymní7. dubna 2018 12:03
      „11:37 Jeden z cílů, který si dala Okamurova SPD - prosazení referenda, je při současném rozložení politických sil u nás zcela nereálný.“
      To je Vaše tvrzení. Naštěstí Okamura to vidí jinak a již pár let za tím tvrdě jde. Když začínal, tak ve sněmovně slovo referendum bylo zakázané slovo. Nyní ho již má ve volebním programu několik stran a dokonce to nyní (neochotně) projednává vláda.

      „Okamura a jeho poslanci za SPD svůj "postoj" k českým národním zájmům jednoznačně vyjádřili svým aplausem ve stoje při projevu Ryana v Parlamentu !
      Myslíte, že to byla "náhoda"?!“
      Nevím co zrovna ten Ryan říkal. Možná že něco, čemu byste zatleskal i Vy. Okamura má program za kterým pevně jde a nějaký potlesk, když ještě ani nevíte čemu, je pouze trapná snaha, za každou cenu hodit nějakou špínu. P.K.

      Vymazat
  29. Nikdo jiný než A.B. a ANO nemohou být přece pověřeni sestavováním vlády. Zbývající malé strany, by měli je obrovskou drzost se svými pár procenty chtít řídit vládu. Fiala, Němcová a Stanjura s dalšími pidistranami z totalitního klubu ještě doplnit zrádci a směšnými vyhulenci, co jsou ochotni sem dovézt více obohacovačů z naprosto jiné kultury než máme my obyvatel, ato včetně našich mnoha né moc přizpůsobivých, tak to by byl vrchol blbosti , kdyby toto ANO dovolilo! Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:46 Dle Ústavy může prezident republiky v podstatě pověřit kteréhokoliv občana ČR, který splňuje předepsané předpoklady.
      Otázkou ovšem je, zda bude schopen sestavit vládu a získat pro ni důvěru v Parlamentu?
      L.S.

      Vymazat
    2. 12:09
      Dobrým předsedou úřednické vlády by byl Jiří Paroubek. Ministrem zahraničí Kmoníček. Ministrem kultury Ovčáček.

      Vymazat
  30. ANO suverénně vyhrálo voly do PS. Proto není správné, aby poslanec jiné strany byl premiérem, ato říkám, přestože jsem ANO nevolil. Jinak si myslím a "věřím", spolu s pražskou kavárničkou, že Ovčáček by se ma MK naprosto hodil. Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
  31. 10:38 spolupracovník pražské kavárny Mr. Pelikán to už položil (splnil americký domácí úkol a na nějakém ANO už nezáleží), tak teď by to ještě chtělo, aby to položili dvojčátka Babičok se Stropnickým.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to podle tradice, krysy opouštějí potápějící se loď jako první :-)

      Vymazat
    2. doufám, že se mu Ryan postará o doživotní křeslo u toho mezinárodního soudu (tuším ICTY nebo něco takového), který nemůže soudit americké nadlidi, ale jenom takovou slovanskou verbež jako třeba Srby, ale rozhodně už ne kosovské Albánce a chorvatské fašity

      Vymazat
    3. Nechci dělat nikomu advokáta, navíc jsem nebyl v Bruselu s Babišem, Stropnického bych přiřadil spíše k Pelikánovi než Babišovi, nezdá se mi ale vůbec vše, co media naše říkají - jistě pasou po všem, co by Babiše mohlo v očích naší veřejunosti co nejvíce poškodil - byl bych opatrný, než naletím notorickým lhářům nejen v ČÉTÉ. Pelikánek se napakoval a tak "adieu". Zatím se zrada v Česku netrestá - zatím! Jenže těch hrdinů v politice - kolik máme - asi by nám stačily prsty na možná i jedné ruce?!

      Vymazat
  32. Babise volola cast rodiny, ale volit jiz Babise nebudou. Ja volil Okamuru a ten ma porad stejny program- vlastenectvi. Kdyz je Brusel proti SPD, tak z toho plyne, ze SPD je ta spravna vlastenecka strana!
    dustojni-valecny veteran

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás část rodiny Babiše nevolila, teď ho budeme volit už všichni, protože ti největší zloději ho nechtějí.

      Vymazat
    2. 16:18 A to vám ani trochu nevadí, jak "Sobotkovatí"? Že začíná skákat, jak naši a Bruselští "demokraté" pískají? To už můžete rovnou volit Kalouskovce.

      Vymazat
  33. Volby? Jaképak volby? Doufám, že se brzy naplní vize soudruha Martina Schulze (z německé SPD) o federativním uspořádání Evropy s jednou centrální vládou v Bruselu. Bude to Evropa s jednou armádou, s jedním dluhem, s jednou centrální bankou, s jedním prezidentem a s jednou vládou. Evropa bez hranic, kde se bude obyvatelstvo jak domorodé, tak i z afrického, asijského a arabského dovozu zcela volně pohybovat a všude dostane stejné sociální dávky a důstojné podmínky k životu. Zaniklé národní státy pak budou řídit protektoři, kteří budou jmenováni centrální bruselskou vládou (něco jako Putinovi gubernátoři v Rusku). Takže, jaképak volby, ztráta času, peněz a nervů. Mně bude stačit protektor Babičok :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, snad ale budeme svou příslušnost k nadlidem z euroatlantického svazku mírových holubic demonstrovat alespoň tím, že budeme mít guvernéry a ne gubernátory

      Vymazat
  34. 18:19 Tohoto, podle mne realistického scénáře, se už nějakou dobu bojím. A raduji se, že už jsem tak stará - mě už asi plně nestihne.

    OdpovědětVymazat