Reklama

.

.

neděle 8. dubna 2018

Jaká vláda? Příčiny a důsledky Babišovy otravy

Radim Valenčík
8. 4. 2018     RadimValenčíkPíše
Nejbouřlivější diskuse včera na FB (ale i v publicistických relacích mainstreamu) byly na téma roztržky ČSSD s ANO. Co bylo příčinou a co se bude dít dále? Překvapilo mě, jak moc byly úvahy různých komentátorů doslova (slušnější výraz by nebyl přesný) "mimo mísu", a totéž se týká i některých diskutujících na FB. Tak jsem udělal malý experiment. Dal jsem na FB zvýrazněný výrok "Babiš se otrávil rybou" a vložil ho i do některých diskusních vláken k dané problematice, viz:



Výsledek mě docela překvapil. Velké množství těch, kteří reagovali, okamžitě věděli, o co jde, a myšlenku obsaženou ve formulaci, kterou jsem použil, okamžitě rozvíjeli a doplňovali dalšími podrobnostmi či postřehy. Část z účastníků diskusí však vůbec nechápala, o co jde.

Pozoruhodné je, že dělicí čára mezi "chápajícími" a "nechápajícími" vedla přesně mezi těmi, kteří jsou schopni vytvářet si vlastní názor, a těmi, kteří jsou pod vlivem mainstreamové propagandy.

Z podlehnutí mainstreamové propagandě se patrně opravdu blbne. Dokonce tak, že ti, kteří jí podlehli, nejsou schopni sami pro sebe odhalit smysl dost čitelné informace, byť sdělené v lakonické podobě "Babiš se otrávil rybou". Jasné a pro ty, kteří používají vlastní mozek, naprosto srozumitelné.

Pokusím se nyní stručně shrnout, co se vlastně stalo a jaké jsou alternativy budoucího vývoje, tj. rozvinout obsah sdělení "Babiš se otrávil rybou":

1. Babiš měl doposud dva velké trumfy – volební výsledek a image muže, proti kterému se všichni spikli a který jediný bojuje za správnou věc. Pro mnohé byl reprezentantem odporu vůči současné globální moci. Jak si to vysloužil? Jednoduše. Tím, že na něho útočili právě ti nejviditelnější a nejzřetelnější slouhové slouhů a poskokové globální moci. Všimněme si, že oba trumfy vzájemně souvisejí. Volební výsledek pocházel z toho, že měl výše uvedené image.

2. Jak jsem několikrát psal ještě před říjnovými volbami, bylo zřejmé, že Babiš bude pod obrovským tlakem současné globální moci a bude procházet dilematy – ustoupit jí a ustát tlak za cenu ztráty veřejné podpory, nebo se snažit vzdorovat alespoň v té míře, aby to "navenek" vypadalo (a pokud možno i částečně bylo), že se snaží současné globální moci vzdorovat. Tj. šlo o to, jak bude průběžně dilemata řešit, jak si zachová určitý odstup od nátlaku globální moci (alespoň v té míře jako Zeman, ze kterého se mainstream právě kvůli tomuto snaží, poměrně neúspěšně, vyrobit nenáviděnu figuru). Tedy šlo o to, zda bude koordinovat a harmonizovat v krizových situacích postoje se Zemanem.

3. V kauze SKRIPAL Babiš (použiji zase velmi slušné výrazy) podělal, co se dalo, a nadělal si do bot. Servilita vůči zcela zjevnému zlu, které přesáhlo meze, byla tak zřetelná a tak velká, že patrně nevratně ztratil podporu normálních lidí (nedovedu si představit, co by nyní musel předvést, aby tuto důvěru získal zpět, jaké hrdinské činy by musel vykonat, ale on se k nim patrně ani nechystá). Zkrátka "Babiš se otrávil rybou" (což je zkratkovité vyjádření pro to, jakým debaklem kauza SKRIPAL končí. Babiš mohl v kauze mnohem víc lavírovat. Mohl vysvětlit svým věrným, že si musí držet odstup od současné globální moci, jinak nejen on, ale ani ANO neustojí svoji pozici. Pro krásné oči Stropnického, Pelikána, Jourové nikdo ANO volit nebude. Babiš situaci hrubě podcenil. Částečně z nepochopení toho, o co ve světě zde. Snad i proto, že si vůbec nedovedl představit, že by všichni ti bezdětní EU-lídři, kteří tlačili svět k jaderné katastrofě brutálním a naštěstí i hloupým způsobem, byli schopni takového podrazu na lidi, takové lži, takového svinstva. To ho však neomlouvá.

4. První, komu to došlo, byla KSČM. Její reprezentace se současně ocitla pod tlakem intelektuálů, kteří po ní žádali, aby právě s ohledem na to, co se odehrálo v souvislosti s kauzou SKRIPAL, nepodpořila druhou Babišovu vládu. Veřejná výzva představitelům KSČM (adresovaná V. Filipovi, J. Dolejšímu a J. Skálovi), kterou uveřejňuji v příloze tohoto rozboru, se rozšířila po celé členské a sympatizující základně, setkala se i s částečnou podporou přímých adresátů. KSČM má před sjezdem a dopad toho, co Babiš provedl, nutně musel vést ke ztrátě její podpory pro případnou koalici ANO – ČSSD.

5. Ze stejného důvodu narazila na členskou základnu tato podpora i v ČSSD. Vedení ČSSD se dostalo do situace, že pokud Babiše podpoří, KSČM si ji doslova vychutná právě v souvislosti s chováním Babiše (a částečně i některých představitelů ČSSD) v kauze SKRIPAL. Pro vedení ČSSD nebylo rozhodování jednoduché. Ale část si stále ještě bláhově myslí, že se jí hlasy voličů vrátí, že za jejím propadem byla jen kauza LITHIUM. A tak stačilo málo – aby se Hamáček zamilovat do představy, že bude vykonávat funkci ministra vnitra; když ji nedostal, bylo rozhodnuto.

6. Doposud mohl Babiš strašit všechny oponující politické strany předčasnými volbami. Postupně jemu i jeho věrným bude zřejmé, že je tomu právě naopak. Že z hlediska případných voleb on má na sobě kůži medvěda, která se bude dělit. To si někteří jeho věrní uvědomují již nyní. Proto se budou snažit předčasné volby oddálit a to i za cenu obětování Babiše. Problém ANO je v tom, že většina širšího okruhu reprezentantů ANO je vůči současné globální moci slouhovsko-poskokovská, po odstavení Babiše se ANO dostane do pozice TOP. A s takovou pozicí toho moc neuhraje.

7. Možná je i pravicová koalice ztopkované ANO s nepoučitelnou ODS a původní TOP za účasti STAN. Přispěje to ke zrání a vyzrávání veřejného vědomí a sebevědomí. Lidem zkrátka ještě rychleji dojde, o co jde.

8. Uvidíme, co z tohoto hlediska vymyslí Zeman.

Příloha: Veřejná výzva představitelům KSČM:

Dne 26. března 2018 došlo k události, kterou považujeme za mimořádně závažnou. Jedná se o krok, kterým vláda v demisi přibližuje svět k nekontrolovatelnému vývoji událostí, který může vést k zániku naší civilizace. Jedná se o krok, který lze chápat jako demonstrativní se zřeknutí nejen právních zásad, ale – a to je zvlášť nebezpečné – i elementárních základů racionality a morálky.

Vyhoštění pracovníků ruského velvyslanectví má skutečně symbolický charakter. Symbolický zejména v následujícím:

- ukazuje svými českými parametry v porovnání s ostatními zeměmi, že vláda v demisi se předhání ve slouhovství k silám směřujícím k válečné konfrontaci;

- tím, když přejímá nesmyslné účelové tvrzení, že "nikdo jiný neměl motiv", a ukazuje své slabošství.

To, že uvedený krok poškozuje především menší země, jako je naše, v ekonomických vztazích s Ruskem (dle záměrů subjektů, které situaci vyvolaly a přispěly k její gradaci), považujeme rovněž za důležité, ale nyní jde především o odvrácení eskalace hlavních bezpečnostních hrozeb.

Vážení představitelé KSČM, pokud s uvedenými argumenty souhlasíte, žádáme Vás, abyste zvážili:

- jakou tíži odpovědnosti za bezpečnost ČR a jejích občanů je Vaše parlamentní strana schopna přijmout a nést;

- jakými ústavními kroky to v následujících dnech a týdnech projeví.

V Praze, 28. 3. 2018

Viz např.: http://www.nwoo.org/2018/04/02/verejna-vyzva-predstavitelum-kscm-k-vyhosteni-ruskych-diplomatu/

103 komentářů :

  1. Další přihlouplý mimoň. Kauza Skripal z normálních lidí vůbec nikoho nezajímá. Ta zajímá jen pár proruských fanatiků. Stejně tak nikoho, krom pár konspiračních hňupů, nezajímají žvásty o jakési globální moci.
    Lidi zajímá jak šlape ekonomika, jaká je nezaměstnanost, kolik dostanou přidáno na mzdách a k důchodu apod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě do labu bylo nasypáno. Debilní havloidní troll zůstane debilním tvorem, ať se maskuje jakkoliv.

      Vymazat
    2. Lidi možná, ale ty nejsi lidi.
      Ty jsi havloidní hovno, které neví, co je práce. Co je ekonomika, to netušíš, znáš jen slovo.
      Tebe samozřejmě Skripal zajímal dokud se neprovalilo, že vlastně nikdo nikoho neotrávil, protože jsi mohl plivat na Rusko. Protože nemáš vlastní názor.
      Teď se pro změnu zase bude týden rozebírat další západní lež, tentokrát o Sýrii, opět budeš blábolit něco o "proruských fanaticích", případně "komunistických blbečcích". Ale na každou svini se vaří voda a neboj, zatřepat nožičkama můžeš vždycky. Ony se ty šibenice vrátí, až lidem dojde trpělivost s hovny, jako jsi ty.

      Vymazat
    3. 11:20 "Pro hlupáka každý hloupý" známé přísloví, na vás jako šité...
      Když jste tak dobře informován, jak skutečně "šlape" naše ekonomika ?
      L.S.

      Vymazat
    4. Mýlíš se, hlupáčku 11:20. Právě takovéto trapné kauzy, které jsou velmi vytrubované a vybubnovávané, tvoří pro naprostou většinu lidí základní orientační body, pode kterých se řídí ve volbách.

      Vymazat
    5. 11:48
      Hahaha. Uvidíš sám :-D

      Btw, proto dostali komouši v posledních volbách místo obvyklých 12 - 15% pouhých 6%, že ano.

      Vymazat
    6. 11:52
      A kolik %má tvůj havlozmrd Kraďousek i s jeho podkopává od starostů ty havlohnoji z uASS ŽUMPY??!!!!☺☺☺☺☺

      Vymazat
    7. 11:20 Tak ses nám představil, přihlouplý mimoni a sdělil co má pro tebe v životě smysl. Aspoň to máš na světě jednodušší. Otevři si omalovánky, ať prožiješ pěknou neděli.

      Vymazat
    8. Re (11:20):
      Tak fajn! Ještě zde zkuste vysvětlit, čím se vlastně lišíte od těch dvou set tisíc manifestantů, které i v roce 42 zcela jistě taky zajímalo, jak šlape ekonomika, jaká je nezaměstnanost, kolik dostanou přidáno na mzdách a k důchodu apod. a kteří na Václaváku přísahali svou věrnost Třetí říši? (a o víc se nestarali).
      Jen pro připomenutí uvádím pár úryvků dobových projevů našich vládních moravců aj. darebáků: … Musíme se zbavit nejen svých zrádců, ale také všech, kteří se nezbavili vzpomínky na minulost. První na řadě je naše mládež, která brzy vyrazí ke startu za novou Evropu. Vystříhejte se podezřelých lidí, hleďte zvýšenou výkonnosti pomoci naší Říši v jejím velkém boji za Němce, Čechy a ostatní Evropu! (velký aplaus pražanů!!) … Do nového zítřku, který je českému národu zaručen jedině věrností Říši, můžeme vstupovat plni důvěry. Německý voják vítězí na všech bojištích. Každým dnem, který nepříteli přináší porážku, rostou možnosti našemu národu. Zítřek je náš!! Zítřek patří nové Evropě! Zítřek pochoduje svorně pod prapory národně-socialistické revoluce! (a pražané sborem hajlují a zpívají českou národní hymnu).

      Vymazat
    9. Ale vždyť ten diskutující na prvním místě MÁ PRAVDU! Proč mu nadáváte, a tak trapně vy praštěná diskuzí chátro? Má pravdu! Kauza Skřípal zajímá jen diskuzní chátru, která se v tom denně rochní a nípe, a kdyby bylo ještě sto článků, bude se v tom nípat. Lidskej odpad, denně dřepící u beden! Vy jste "lid"? Ne vy jste odpad. Zbytečný. K ničemu. Myslíte si, že nějakej Skřípal zajímá tisíce dalších lidí, kteří makají od šesti ráno do šesti večer v nějaký fábě, že to zajímá pokladní v obchoďácích, sestry ve špitálech, pošťáky, řidiče MHD, mašinfíry, nebo studenty ve školách? To je "lid" a ne to, co škvaří u beden 24 hodiny denně tyhle sprostý škváry. A těm uvedeným, ti mají Skřípala u zadku - ty zajímá ekonomika, jestli budou mít pořád práci, jestli budou mít z čeho platit hypotéku na bydlení a podobně, ti vychovávají děti, řeší s nima úkoly a problémy ve škole - jste nejhorší trapáci kteří v ČR žijí! Žijete z důchodů, ten chodí pravidelně, a nic jiného než drby, pomluvy, a všelijaké sračky, vás nezajímá. To pro dřepáky u beden se tvoří tyhle články, aby se zabavili ve své osamělosti -co máte tady koho co urážet? Komu co nadávat? Vy sprostí nevychovaní darebáci! Kdysi jsem si stáří vážil -ale teď? To přece nemůžete myslet vážně. Já mám taky Skřípala u zadku, myslím si o tom, že Babiš není samovládce, a jinak asi jednat nemohl, co bych na něj házel hovna? Jen proto, že kdosi tady píše články proti němu? Mně zajímá cena a kvalita žrádla, a jestli někdo usměrní ten přiblblej zákon proti kouření, jímž pár nenávistnejch skřetů zničilo řadu hospodských a hospod- a o to víc skřetů dřepí u beden!Skřípala mám u prdele - a nevychovanci, co nesnáší žádný normální názor - jděte do prdele!

      Vymazat
    10. 13:01
      Tak co sem ty geronte,kterýmu čumí parte z kapsy strkáš rypák???
      Prosí se tě někdo ty slabomyslný přemřelo???!!!!
      Táhni do PRDELE,zmrde bez mozku!!!!!

      Vymazat
    11. Asi se mýlíte, ta výzva neni vůbec od věci. Nakonec z historie víme, že kdyý po II s.v. byli na západě v obavě, že volby vyhrají komunisti, případně levicové strany, bylo proti nim zasáhnuto silou /ŘECKO, Francie, Itálie/ a když jim v ve Francii a Itálii umožněno se na vládě podílet, bylo to pro ně fatální. A těch případů bylo později víc. Jakmile se nechali zatáhnout do pravicových prasáren, dopadlo to vždy špatně.

      Vymazat
    12. Ty troubo, pokud tě nezajímá, že lží, lze vyvolat jaderný konflikt a ty blbe, si myslíš, že s plnou šrajtoflí a břichem se ti bude umírat líp, pak jsi jen k politování!!!§§§

      Vymazat
    13. To jsi nasranej duševní mrzáku 13.12 - že jsem zase napsal pravdu? Heč heč heč - jsem rád, když senilní dementi jako jsi ty, nemůžou jít ani žrát, protože musí slídit po diskuzích, na kom se zase můžou vyblbnout, na kom se vyvztekají, a nejvíc je sere pravda. Tu lidskej odpad jako jsi ty, nesnáší. Už jsem to poznal, už jsem si zvyk na ty idiotský sprostoty. Slabomyslnej blbeček jsi ty, u bedny se i pochcáváš a posráváš blahem, když najdeš někoho, komu můžeš sprostě nadávat. Jsi ubožák. Starej, plesnivej dědek - ty jsi ten pravej, kterej může psát o parte - mozek máš odumřelej dánvno, v lebce jen sračky.Jsi živá zdechlina, přilepená k bedně.

      Vymazat
    14. 13.01.asi nechápe, že ty jeho všední starosti úzce souvisí s podobnými kauzami, kde se ta naše elita má možnost ukázat taková jaká je. Za to nenávidí starší obyvatele, kteří na rozdíl od něj měli tu možnost něco poznat a dokážou rozlišit dobro od zla a správně ho pojmenovat. Ono bez správného pojmenování věcí a dějů není možné zjednat nápravu. Celá ta módní korektnost přivádí lidstvo na pokraj možné katastrofy a může se snadno stát stát, že hlupáci jako tento nebudou už mít všední starosti, protože prostě nebudou.
      Trumbelínek.

      Vymazat
    15. 13:43
      Ty tady zásadně zvracíš,havlozmrde!!!☺☺☺☺
      Píšu z práce,mám chvíli čas....A pro tvůj prohlížečem ty uASSackej potrate opičí kurvy,je mi 40,takže žádnej uchcanej,smradlavej geront jako TY FAKT NEJSEM,SMIŘ SE S TIM,DUŠEVNÍ LAZARE!!!!!☺☺☺☺☺

      Vymazat
    16. Všiml jsem si jedné zákonitosti.
      Jakmile některý článek tady je nepříznivý k Babišovi, okamžitě se tady vyroji obrovské množství anonymních vulgárních příspěvků znemožňujících diskuzi.

      Z toho mi vyplývá jediné. Babišovci jsou fašisti.

      Vymazat
    17. No a ještě jednou jediné - Vláďa z Brna je primitivní blb. Kdekoho označuje za fašistu - jdi do prdele! Už to vážně přeháníš, potřeboval bys na tlamu, to zase vyplývá z tvýho blábolu mně. Já ti dám fašistu, takže když neuznávám házení hoven na premiéra od hoven dřepících u beden, od toho dnes už zbytečnýho lidskýho odpadu, jsem fašista? Co kdybyste to zkusili se slušností? Co tobě Babiš udělal ty skřete praštěnej - tak si to jdi vyřídit s ním, a neotravuj tady vzduch! Hlavně že vy, nadávači a sprosťáci, a pomlouvači - jste holt ti správní. Jdi do hajzlu brňáku.

      Vymazat
    18. Dost slabá odpověď pane 8. dubna 2018 11:20
      Každý není tak zabedněný jako Vy

      Vymazat
    19. Anonym 11:20 - Vždy před volbami politici nezapomenou zdůrazňovat, že český volič není blbý. Zřejmě vás neznají, protože by to nikdy nemohli říct.

      Vymazat
    20. 13:18 Nebuďte naivní. Pochopte přece, že o žádné volby nešlo. Určující byly závěry z Jalty.

      Vymazat
  2. Bohužel je to pravda. Sice bych nikdy Babiše nevolil, přinejmenším z principu, protože už jenom neadekvátní možnosti oligarchů ovlivňovat politiky jsou mi hodně proti srsti, takže přímá účast oligarchy v politice je už úplné faux pas.

    Ale kdo na propadu Babiše vydělá? Odpověď na tuhle otázku je doslova osudová!
    Posledními volitelnými parlamentními stranami, jakkoliv s obrovskými výhradami, jsou dnes už jen SPD a kounisti.
    A z mimoparlamentních subjektů jsou to možná pidi ANS (Aliance národních sil), pidi ČSNS (Česká strana národně sociální), pidi ND (Národní demokracie), pidi DSSS (Dělnická strana sociální spravedlnosti) a pidi SPO (Strana práv občanů).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další mimoň. Žádný propad se nekoná a konat nebude dokud se lidi budou mít dobře.

      Že 100% čtenářů "alternativních" stránek, kteří k smrti nenávidí svobodu a demokracii, jsou voliči komoušů a Okamury (s majetkem v řádu mnoha desítek milionů, hahaha) jsi snad ani nemusel psát.

      Vymazat
    2. 11:40 někdo je "mimoň" někdo "hlupák".
      Zde na NR jste nás už přesvědčil, že patříte mezi ty druhé...

      Vymazat
    3. 11:52

      Kdo z nás je hlupák se přesvědčíš hned v příštích volbách. Po 4 letech vládnutí se podpora Babiše zvýšila z 19% na 30%.

      Koho teda volíš když jsem hlupák??? Odpovídat nemusíš, byla to jen řečnická otázka, odpověď znám "-D

      Vymazat
    4. 12:03
      Žádnej strom neroste do nebe ty havlosračko,a Blbiš už má posraný i uši z lezení do uASSacký a eurohovnotný prdele,takže vejskat už si nebudou!!!!!

      Vymazat
    5. Ty diskuzní blbe 12.17 kterej nikdy a nikde nechybí ( zvládáš i diskuze na novinkách?) sráči sprostej? Ty taky nerosteš do nebe, tebe od bedny odtáhne jednou zubatá rovnou do díry, jestli nějakou vůbec budeš mít! Komu tady pořád nadáváš "havlosraček"? Jen za názor, který je pravdivý, a ta procenta jsou uvedena správně - tak proč nadáváš ty starej impotente? Babiš nikomu nikam nikomu neleze ty zmrde - to ty lezeš - a denně! Do prdele všem, kteří na něj házejí hovna. Proč? Protože nějaký zmrd - tvůj syn - si musel zavést EET, a začít platit daně? Odkud pramení tak strašná nenávist vůči Babišovi od podobných zmrdů, kteří nevynechají ani jedinou příležitost do něj kopnout? V ČR je nařízeno lézt do zadku USA, v ČR je nařízeno "prozápadní" myšlení, v ČR je zmrzačena kultura, literatura, a vše je špinavé od amerických sraček, z TV kape krev americká a na příkaz Ameriky už i česká,státní zástupci, a různá další verbež tam jezdí pravidelně na školení už pětadvacet let - a ty tady budeš skřehotat proti Babišovi, kterej se na týhle šaškárně nepodílel? Kvůli vylhaný kauze vymyšlený o otravě nějakýho dědka! Uvěřili tomu VŠICHNI! I ty! Tak tady zase nedělej chytrýho a vylez z tý nenávistný prdele, ve který zase trčíš ty, ty bezmozku sprostej!

      Vymazat
    6. 13:11
      Ty kozomrde přemřelej,zavři držku,přebral si Pampersky a jdi se nechat buzerovat od tý nafukovací panny,která s takovouto sračko má novou vydrží!!!!!

      Vymazat
    7. 13.16 -přečti si tu prasečinu po sobě, ubohej blbečku, a sám uvidíš, co jsi za blba. A nejhorší je, že na víc nemáš. Ještě ani jednou - jsi nic jinýho než sprostý nadávky, jsi nenapsal. Duševní mrzáku. Jdi se taky nažrat ty masturbatne - píšeš z hladu.Učmuchtil sis něco k žrádlu? Bábu určitě nemáš - jinak by tě už vykopala od bedny k žrádlu. Ale za to já nemůžu, že nemáš co žrát. Na mně se vytahuješ zbytečně.

      Vymazat
    8. 13:34
      Co sem pořád dokola lezeš ty zprachantělej prouASSackej kolaborantskej šmejde??!!!!
      Mazej si doufouknout nafukovací panny a ohřev si čínskou polívku,mamrde polozdechlej!!!!

      Vymazat
    9. Anonymní8. dubna 2018 11:40
      „Že 100% čtenářů "alternativních" stránek, kteří k smrti nenávidí svobodu a demokracii, jsou voliči komoušů a Okamury ..“
      Jsi dobře vymaštěný. Okamura právě požaduje demokracii. Proto jen vymaštěnec, může o jeho příznivcích a voličích napsat, že nenávidí svobodu a demokracii. To si pleteš s uřvanou hrstkou příznivců DeBloku. P.K.

      Vymazat
    10. SPD a ANO jsou nesrovnatelné.
      SPD má jasný program.
      ANO nic takového nemá.
      SPD je strana přísně pro-demokratická.
      ANO je strana přísně oportunistická.

      Vymazat
    11. Jasnééééééé! ESpédééééééé! A nikdo jinéééééj! Espédé má jasný prográáááám? Espédé by zvedlo důchodýýýýý o deset tisíc měsíčněěěěěěěě, a určitě by diplomaty nevypověděloooooo! Espédé by zadluženou kolonii ČR bez vlastních potravin a vody vyneslo do nebééééés! Další věčná reklama. Už jsi s tím trapnej brňáku. Víš hovno, tak co píšeš za sračky o přísně oportunistický a podobně? Všechna politika v ČR jsou a budou jen prozápadní loutky. Proč to českým domorodým hňupům u beden konečně nedocvakne?

      Vymazat
    12. Anonymní8. dubna 2018 15:05
      ÁÁNÓÓÓ 20111111 makááááá!!!!!!!!
      Čauky lidi, jsem na Kanárech. Letos asi čtvrtá dovolená.
      S těma diplomatama se nedalo nic dělat, ONI to po mě chtěli.
      S tím hackerem se také nedalo nic dělat, ONI si pro něj přiletěli. Pelikán si ani nevzpomněl, že ještě s ním není dokončené imigrační řízení.
      Chápete, že nemůžeme mít žádný program, vždyť já nevím, co kdy budou chtít. P.K.

      Vymazat
  3. Babiš zaujal méně životem otrkané lidičky ,hlavně svým EET. Spousta lidí, mně nevyjímaje, považovalo tento systém za spravedlivější než bylo dosud. Jenže ti otrkaní se zamysleli a zjistili že takové správnosti jako placení daní všemi, se v kapitalismu nedá uplatnit. Protože to, námi starými známé SMC (státní maloobchodní ceny) dávno neplatí. Takže fajn, nějaký peníz do rozpočtu přibyl, protože bude potřeba nakoupit americké zbraně, ale ceny věcí základní potřeby šly nahoru. Živnostník či kapitalista si nenechají přece krátit příjmy. To dá rozum, ne ?
    No a pak taky dost zabraly koblihy a hlavně to jejich - ANO, bude líp. A sliby, tradiční sliby, které se slibují aby se blázní a naivové radovali. Zabrala taky pohádka o hodném milionáři (dnes už miliardáři), který neváhal pro zkrásnění krajiny postavit za "naše", své Čapí hnízdo.
    Zkrátka, Babiš se stal nadějí pro prosté lidi, neváhám říci, hlupáčky. Měl to docela snadné, v opozici proti všem těm "co kradnů", na lumpárny zapomínající ODS se svým odnožemi Kalouskem či Gazdíkem a "socialisty" konče.
    No a tak pomalu pohádka končí, byť hlupáčků moc neubude a Babiš si své Pappenheimské vždy najde, i přes tu svou "otravu babiščokem, čili rybou". Nové volby se stávají jako jediné možné východisko. Babiš zase vyhraje, konečně pak najde cestu na kterou by tak rád, spojí se s ODS a černořitnými a bude vymalováno. Za nějaký ten malý dárček pak "státní zastupitelství" pochopí, že Babiš je v tom nevinně a budeme mít konečně vládu s Fialou, jako premiérem. Babiš ho pak v půli vystřídá. Fifty fifty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a ty budeš zřejmě "životem otrkaný" (čti zkrachovalý, zoufalý budižkničemu) komouš, viď?

      Vymazat
    2. 11:59
      Tebe pro vrozenou debilitu tu nevzali do Pionýry,tak tady bleješ dokola ty havlozvratky,viď Vygume??!!!

      Vymazat
    3. Moderní nadávky duševním mrzáků, většinou bývalých soudruhů, lopat - dnes s počítačem a na penzi - jsou - prezident - Babiš -prezident - Babiš - prezident - Babiš... a pak možná někdo, koho jim předhodí mediální kurvy ( kurva - toť tvor, který za peníze je schopen všeho, i vyvrhnout vlastní střeva). Mediální kurva zavelí -hodí článek domorodcům, dřepícím u beden - a domorodec nadává a řve naznačeným směrem! Duševní mrzáci a závisláci. Tak komu si tady dovoluješ nadávat ty debile 12.20? Smrdíš denně na všech diskuzích, a všude páchnou od tebe stejný sračky. Pořád stejný - nikdy jsi nenapsal názor - jen vpadáš mezi diskutující, a urážíš a nadáváš. Typickej debil, vygum, a sráč jsi ty! Od tebe ty nadávky dřepí.

      Vymazat
    4. 13:17
      Jestli ty havlozvratku říkáš od Doktorech,že jsou Lopaty....tak si zavolej taxi do Bohnic,pablbe!!!☺☺☺☺☺

      Vymazat
    5. Jo a ty jsi ten doktor z Bohnic 13.40? Už ses byl nažrat? Zase ne! Že ty píšeš ty sračky z Bohnic! Nic bych za to nedal. Pustili tě na chvíli z klece? Já tady žádný doktory nevidím, jenom ty střelený lopaty- teda jsou výjimky - ale lopaty se musíme naučit přehlížet. Bejvalý soudruhy vřešťouny.Dnes důchodce - a pěkně sprostý, a nevychovaný. Co tě to ten minulej režim naučil ty hnusná sprostá tlamo? Taky ti jde pěna od huby, když píšeš ty vzteklý sračky - jako tomu otrávenýmu Skřípalovi? No - tak už ses konečně vyprázdnil? Podívej se do novinek, třeba tam někdo spadl na koleje, můžeš mu nadávat, a pošklebovat se. Nadávat a pošklebovat se mrtvým, to je tvoje krevní skupina diskutérů - ne? To jsou kámoši - tady na NR ti pšenka nepokvete, tady jsi jen trapnej, starej, sprostej zmrd.

      Vymazat
    6. 13:54
      Omyl,dělám na soudním,takže seš ty havlokriple zase netrefil!!!!!☺☺☺☺☺
      Na NR nepokvete pšenka žádnýmu idiotovi po 80 bez mozku,kterej umí jen opakovat ty havlosračky!!!!
      A Škrpála NIKDO NEOTRÁVIL,TO JEN LŽIANGLÁNI ZASE ŠÍŘILI ŠPÍNU PROTI RUSKU,TUPANE!!!!

      Vymazat
    7. A co tam děláš 14.04 - vynášíš kbelíky se střevama? Nebo zatloukáš víka rakví? Ty Ynteligente- na první pohled se pozná tvoje obří IQ.A jsem rád, za bližší info - takže osmdesát říkáš? Odhadl jsem to, a to ještě stařečku potřebuješ k obživě vynášet střeva? Tak je mi tě líto, malej důchod -co? Už chápu tvoje hnusný a sprostý nadávky.Alespoň se vynadáváš, a je ti líp. Ještě že máš ty diskuze. Tebe nezajímají články - ty nečteš, to už je jistý. Čteš jenom diskuze, a vždycky někam vpadneš se svými sprostotami - pořád stejnými. O tom, že ta jedovatá kauza je celá vymyšlená, už dnes ví přece všichni -ne? Proč až teď nosíš svoji trošku do mlýna? A taky všichni zhruba vědí proč, a že je to součást provokace, která se tak úplně nezdařila, i když vypovězení diplomatů je husarskej kousek, a ukázka, kolik vlád a jakých zemí je zcela oddáno USA - jsou to proamerické loutky. Žádný veliký překvápko. Teď je na řadě jakýsi jed v Syrii, spousta zubožených dětí na fotkách, a obvinění Assada - ale to už známe, to už je omleté. To nezabere.

      Vymazat
    8. 14:30
      Ty havlogramofone,piš český a nauč se číst!!!!!
      Doktor střeva nevynáší,ale v tvým případě se půjdu juknou vedle na pitevnu,protože takovýho havloidiota až rozříznou bude po celým baráku SMRAD JAKO Z REGIMENTU PŮL ROKU STAREJCH UTOPENCŮ...A zvlášť ty v létě utopený jsou mñamozní!!!!!!☺☺☺☺☺No,rybám budeš dělat přesnídávku!☺

      Vymazat
    9. No - tak tohle už je přes čáru - to snad už přeháníš ty senilní sprostej úchylnej demente - ne? Vyžíváš se v představě mučení ty zvrácený prase, a taháš si při tom svýho pochcanýho ptáka? A konec ty kriple! Už na tebe seru!

      Vymazat
    10. 16:38
      Zmrde retardovanej,když víš hovno,jak to na kterým oddělení funguje a co je psáno s nadsázkou,tak si čti omalovánky,na to tvoje ÍÁ tak akorát stačí!!!!!!

      Vymazat
  4. Komunisti jsou nepoučitelní stejně jako ČSSD. Tímto způsobem skončí na smetišti. Ale doufám. že kořeny ještě neuhnili a vstane nová generace.
    Václav

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na stejným smetišti, na jakým skončila celá ČR? To sotva. A z těch potetovaných zápaďáckých imitací a proamerických šašků že vstane nová generace? Možná. Ale česká už určitě ne. Tato generace je jakožto česká poslední.Kořeny už uhnily, a za ty, které jsou životaschopné, se prozápadní čeští šašci stydí.

      Vymazat
    2. Anonymní8. dubna 2018 14:33
      Ono to prozápadní okouzlení také pomine. Západ na tom tvrdě pracuje.
      Je potřeba zde dostat do vlády národně cítící politiky, kteří budou podporovat hrdost na naši středoevropskou identitu. A vyhnat tu prodejnou svoloč, která nepracuje v zájmu naší země.
      Nejsme žádní západoevropští kolonialisté, ani východní obyvatelé širých prostor. Střední Evropa má schopné občany, abychom se opět mohli stát existenčně soběstační a technologicky konkurenceschopní. P.K.

      Vymazat
  5. Musím se vám smát co tu mektate , že se máme dobře !Dobře jsme se už měli ! Na jedné straně vám přidají ,na druhé třikrát vezmou . Kdysi nám naše zem patřila ,dnes už nám tu nic nepatři ! Doženeme západ 20 let ,dnes nikdy ! Teď jsme se dostali do stadia ,že ze dne na den ke krachu ekonomiky ,tak s těmi penízky si můžete jít tak past !To se máme !!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Byl jsem volič ČSSD,pak jsem celé volební období díky Bohoušovi protrpěl. Když pan Valenčík rozhodnul,že už Babiše nikdo nezvolí,tak zde vkazuji,že alespoň jeden, ten můj má.Přechod ke KSČM je iluzorní,zejména teď kdy u nich stoupá obliba s.Semelové a přechod k TOPce, to jste snad žertoval,ta se už zapsala do dějin svou arogancí reprezentovanou samým panem Kalouskem.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak já se domnívám, že i přes tu neustálou zápornou a poškozující mediální masáž a poodstrkování Okamury a jeho SPD do pozadí politického dění, se nakonec (a zejména vývojem okolo Dublinu IV) preference v příštích, možná předčasných, volbách SPD rapidně zvýší. Naopak Babišovi se ze stejného důvodu jemu i jeho straně, v které jsou takoví "machři" jako je Jourová, Pelikán atd. preference podstatně sníží. Pidistraničky zaniknou a komunisti se musí zbavit Dolejše, možná i Filipa a začít dělat pro-vlasteneckou politiku, pak se jim ztracené hlasy opět vrátí. Pokud zaváhají, tak i tentokrát se jim přelijí hlasy k Okamurovi, což by ovšem nebylo pro naši zemi tak špatné. Je třeba si uvědomit, že Okamura je český Orbán a doufám jen, že to konečně a včas dělný lid pochopí.
    Co se týká "lavírování" Babičoka s vytvořením vlády je nasnadě, že s Okamurou nechce do vlády jít, protože už v Bruselu přislíbil otevření imigračních stavidel a tvrdě by narazil na odpor SPD, což by nejspíše zapřičinilo předčasný pád jeho vlády. Naopak se slaboučkými socany, zatíženými mnoha kriminálními kauzami z minulosti a kde hrozí, že budou tyto aktivně otevřeny ze strany policie pod Babišovým ministerstvem vnitra, může sloužit jako nezanedbatelná páka na jejich "umravnění" v případě, že by si chtěli moc vyskakovat. Socani to moc dobře vědí, a proto takový humbuk okolo tohoto ministerstva. Ano Babiš chce vládnout jako král, jako šéf firmy. Nejlepší by bylo vypsání nových voleb a rozdání nových karet ve prospěch našeho Orbána. V jeho programu není nic, co by neschvalovalo 85% voličů, tak ať se konečně lidi proberou. LA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12.49 "Okamura je český Orbán a doufám jen, že to konečně a včas dělný lid pochopí."

      Tomio Okamura, předseda SPD, který vestoje aplaudoval se svými poslanci při projevu Ryana v Parlamentu je český Orbán ?

      To nemůžete myslet vážně "pane Okamuro", že vás dělný lid "pochopí"?

      Vymazat
    2. Nevím, na kterou část projevu reagoval, ale hodnotit směřování jeho politiky kvůli nějakému potlesku (či prdu) je nesmysl. Na rozdíl například od Babišova gesta vyhostit ruské diplomaty, kde vznikli průkazné ekonomické škody ve vztahu s RF a navíc došlo k dalšímu vyhrocení mezinárodního napětí směrem všezničující válce. Chápu, že jste jeden z těch, co se vám všelidové referendum jaksi nehodí do krámu. Ale i tak, i když se vám to možná nelíbí, tak Okamura se svojí SPD je zatím jediná politická hráz proti invazi muslimů do Čech. LA

      Vymazat
    3. Anonymní8. dubna 2018 12:49
      „.. nakonec (a zejména vývojem okolo Dublinu IV) preference v příštích, možná předčasných, volbách SPD rapidně zvýší.“
      Tak nějak to bude. Jenom mám obavy, že to nastane až poté, co parlament schválí, či ratifikuje Dublin IV, Istambulskou úmluvu a Globální kompakt k migraci. Potom nás zachrání už jenom takový zákon o referendu, který umožní rozhodovat o mezinárodních smlouvách, měnit je, případně rušit. P.K.

      Vymazat
  8. Můžete mi říct, co Babiš podělal vyhoštěním diplomatů z Česka? Demožumpa na reakci vlády čekala. To si pište, to by bylo řevu, demonstrace, stávky dětí a mládeže. A ČSSD ta je zaúkolovaná zmocnit se ministerstva spravedlnosti. Proč? Zlikvidovat Babiše a Zemana. Nastolit svůj pořádek v téhle prohnilé džungli. Pavel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní8. dubna 2018 12:51
      O té Demožumpě máte pravdu, ale Babiš svou servilností (3 diplomaté je zbytečně moc) ztratil podporu těch voličů, kteří od něho očekávali suverénnější postoj vůči Západu (Brusel, NATO, neokoni) . Nezbývá než věřit, že se tato část voličů obrátí k SPD, která jediná zastává zájmy naší země. P.K.

      Vymazat
    2. Žvásty 14.29. Blbé žvásty. Nepodělal nic. Jen se žvaní a žvatlá. Ti "voliči" byli schopni mu odpustit údajné dotace na Čapí hnízdo a trestní stíhání, a cirkusácké komedie kolem diplomatů, v nichž není ČR žádný sám voják v poli, nikoho neodradil. Je naopak spousta lidí, kteří o ničem podobném ani nevědí - vědí o tom jen škvířilové, denně přilepení na internetové bedně. A na jejich mínění záleží úplně až nakonec. Jestli vůbec. K SPD se neobrátí nikdo, protože nové volby nebudou,a jestli, bude mít navrch ODS - proč myslíte, že se všechny ty ostudný štvanice organizujou? Jste naiva.

      Vymazat
    3. Anonymní8. dubna 2018 14:40
      Dobře jste si tu zaškvířil.
      Ano, Babiš přes ty jeho maléry, dostal od voličů šanci. Demožumpa je již nepřijatelná a Okamura měl odepřen přístup do sdělovacích prostředků a byl znám jenom nám škvířilům. Přesto dosáhl zaznamenáníhodného volebního výsledku.
      Avšak Babiš neplní to, co od něho voliči očekávali. Také to rozhodnutí se třemi diplomaty, je cesta špatným směrem. Tam, kam se nasměrovává, má tvrdou konkurenci v Demožumpě. A proč volit kováříčka, když máme (my demožumpovníci) kováře.
      Takže ano, AB to podělal. P.K.

      Vymazat
    4. http://www.rukojmi.cz/clanky/5968-kolik-diplomatu-jsme-vyhostili-kdyz-britsky-soud-osvobodil-vraha-ceskeho-obcana

      Vymazat
  9. Radime, příčina Babišova selhání je hlubší. Politici se totiž domnívají, že se dá všechno řešit kecáním, že podstatný je dojem a realitu příliš vážně neberou. Babiš se rozhodoval bez skutečných informací. Ruský argument o dostupnosti Novičoku v ČR je totiž opřen o skutečně rozsáhlý český výzkum nervových plynů, jehož výsledkem jsou i nová a velmi účinná antidota k léčení postižených, např. oxim K027 prof. Kuči z hradecké univerzity. Podobně se chovají i někteří ekonomové, pro které je zásadní ideologie a ne realistické hodnocení výsledků navrhovaných opatření. Dá se uvést třeba pan Sedláček, který si představuje, že podnikatelé budou zaměstnávat lidi starší než 65 let. Jarda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo Jardo, ale Babiš není Čingis-chán ani Attila -
      Babiš není diktátor, který smí rozhodovat o životě a smrti, a lidi před ním nemusejí padat na držku k zemi. Proč padáme na držku k zemi na základě mediální štvanice? Proč ji mediální kurvy rozpoutávají zásadně jen proti prezidentovi nebo Babišovi? Co ti ostatní? Nebo to ON -MONARCHA Babiš - nakázal a ruští diplomaté museli odkráčet? A ostatní ministři, vláda, politici, poslanci, senátoři, - nic? A vůbec - teď je jisté, jak strašně mediální kurvy lžou! Jak všechno obrátí a převrátí, a vysloveně lžou! Právě na tom novičoku se odhalili, a všechno je víc než jasné, co je to za zaprodané kurvy! Nikdo jinej v mediální oblasti snad už neoperuje, kromě kurev. Větší kurvy - ještě větší kurvy - největší kurvy! Kde máš prokázáno, že právě a přesně to, co ses dočetl, Babiš, a další a další, opravdu řekli? Jak to opravdu bylo? Až zase bude nějaká velká změna a media budou lhát obráceně - třeba se bude více sypat do koryt odjinud, budeš ty, a nejenom ty, koukat jak červ z třešně, až se dozvíme, jak to všechno bylo skutečně. A každej, komu se prokáže a dokáže, že úmyslně a za peníze psal veřejně sračky a bludy, a šířil ne poplašné, ale nasrávací a štvavé zprávy, by měl nastoupit do pražské sekyrárny pod čerstvě nabroušenou guillotinu -protože odtud - z medií - pramení skutečné zlo. Kdyby věděli, že za podobné blafy půjde hlava dolů, rapidně by jich ubylo. To by si rozmysleli - rádoby publicistické stránky by byly prázdné, na to můžeš vzít jed.

      Vymazat
  10. Pro nechápavé i ty druhé:
    Již delší dobu čteme na stránkách pro chápavé, že USA se chystá v Sýrii otrávit desítky či stovky lidí (čím víc tím líp), jsou to přeci humanisté.
    Aby to pak mohli ( pro ty nechápavé) svést na Asada a následně zaútočit (na Asada). A už je to tady. Pro mnohé jaksi nečekaně.
    Další zpráva:
    Pan doktor Svoboda (ODS) vzkazuje vám nechápavým, že ANO (Babiš) nechce pustit ministerstvo vnitra aby mohl ovlivňovat tu svou kauzu Č.H.
    Ale Ti chápavější si zas myslí, že v kauze má prsty ČSSD a proto se po vnitru tak sápe.
    Z toho je patrné, že každý to může chápat jinak, že. Pokud ovšem vůbec nějak chápe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne - nikdo nechce "chápat" 13.38 - to vám garantuju. Co kdo kdy chápal nebo potřeboval chápat na drbech, pomluvách, a bulváru? Na vyzývavých rozkrocích a na vypadlých ňadrech různých modelek? Na rakovině toho a toho, a rozchodu těch a těch?Na tom není třeba něco chápat, to se jenom hltá, jako se hltají drby a pomluvy, v tom se rochní psychopati, jejichž jedinou aktivitou jsou bulvární drby, tím se zabavují,když nemají na křížovky a hlavolamy - nelze si lámat, co není. A dnešní publicistika je takzvaná publicistika. Na úrovni bulváru, i když vypadá na první pohled seriozně. Všechny ty bláboly, kterými domorodé obecenstvo media vykrmují a denně přikrmují, jsou už dnes o tom, že si lidi zvykli se takto zabavit, a není na tom nic, co by bylo potřeba chápat. Novičok, Skřípal, nějaký jed v Syrii - vemte si,kolik takových šílených blábolů už media vypustila a rozšířila za posledních deset let. Domorodci už jsou proti tomu imunní. Jako by byl každý organizmus imunní na antibiotika, kdyby se mu podávala denně. Takže o něco víc zaberou drastické šoky - zabil toho a toho nebo tu a tu - a nejen že zabil, ale patnáctkrát jí píchl do krku, třikrát do obličeje, osmkrát do ledvin... k tomu se na diskuzích úchylně kvičí (hlavně pak muži - jestli je to, co píše ty sračky, ještě muž)nebo sebevraždy skokem pod vlak - a zase- zoufalec,jeden vagon mu přejel nohy, druhej žebra... a následuje sprška pošklebků a nadávek sebevrahům. No - měl byste na něco takového žaludek? A to je to celé o všem tom čtení, psaní, a chápání. Až budete číst častěji všechny ty dementní diskuze, dojde vám především, kteří lidé mají potřebu denně psát podobné věci, denně číst bulvár, a šokující a nasrávací zvěsti, na kterých není k chápání nic, jen dumání - proč asi se to všechno píše? Jsou to jedni a ti samí - zhruba tak celkem 1.500 lidí. To ostatní - tj. Lid - to je tam venku. V práci. Ne u beden doma v pelechu.

      Vymazat
    2. 13.38 - vzkazuji vám, že to plně chápu, máte pravdu. Karel z Plzně

      Vymazat
    3. No tak sláva -alespoň Kája že to chápe.Pecka! To je úleva. Alespoň jeden.

      Vymazat
    4. Jak jste přišel na to, že to chápe jenom Karel z Plzně?

      Vymazat
    5. On se k tomu hlásí ještě někdo další? Ale proč ne? Diskuze by měly být plný chápavejch -proto se to pro ně píše - ne?

      Vymazat
    6. Neodpověděl jste na otázku a překryl ji jen jinou, další debilní poznámkou, prostě jasná známka trolla, ještě k tomu ubohého.

      Vymazat
    7. Ovšem - zatímco vy jste troll hrdinskej. Tak to má být.

      Vymazat
  11. Děkuji za výstižný článek. A.B. skutečně dělá již mnoho obrovských chyb, ato jednu za druhou. Zřejmě už neví, kdo jej volil, ale přitom před volbami to dobře věděl. Skutečně lidé nevolili ANO pro krásné oči Pelikána, Stropnického apod, spíše přesto,že v ANO "vegetují", ale díky Babišovým slovům a činům. První, téměř neuvěřitelná chyba A.B. byla - hovory se soc.dem., stranou minulosti, snad bez jediného slušného člověka. Stranou postavenou na podrazech, téměř všeho slušného a pro nás potřebného, nemluvě např.o Lithiu nebo fotovolt. elektrárnách. Čekali jsme od A.B., když ne tvrdá slova v EU, tak alespoň rétorickou snahu o změnu jejího totalitního směřování a centristického řízení z Bruselu, či pardon z Berlína. Naopak A.B. se zařazuje do dlouhé fronty ponížených "psíčků", čekajících na drobky z Bruselského stolu. Jediná menší snaha byla dělat pořádek na GIBS, když mu to však Kalouskovci zkritizovali, tak to zatím nechává vyhnívat. Nejhorší však pro nás je, že pořád A.B. s ANO a T.O.s SPD jsou naše jediná a bojím se říci poslední naděje, před totální zkázou, která dnes už začíná mnohde v Evropě. Dejme mu ještě šanci! Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A od kdy podle vás může guvernér kolonie, se správou v zámoří jednak jinak? Od kdy může rozhodovat samostatně? Chtěl byste chcípat na kurděje z nedostatku potravin v kolonii, zcela závislé na jejich dovozu, v kolonii zadlužené, které nepatří ani voda? Chtěl byste chcípnout žízní? Asi ne - tady všichni žvaní velice zpupně, a jsou blbí jako štoudev. Nebo nic nevidí a nevědí? Až by došlo na sankce k omezení dovozu potravin - brebtal byste co? Jako - že vám to neva, vy byste žral i tak, neboť vaši známí chovají králíky? Tak to potom jo, a z toho také pramení chrabrost dalších elementů - oni by případně nechcípli - to jen ti ostatní! A zas by se na Babiše nadávalo. Možná lidem v kolonii ČR zachránil život.Měl byste se mu jít poklonit vy plzeňská chodníková nulo. Myslíte, že by vaše SPD -jimž tady děláte neutuchající reklamu až jste s tím trapnej, jednalo jinak? A kdyby ne - co byste žvanil potom? Ach - jsem zklamáááááán? No a co s tím?

      Vymazat
    2. Anonymní8. dubna 2018 14:23
      Dobře jste to shrnul, i ten závěr vypadá správně:
      „.. pořád A.B. s ANO a T.O.s SPD jsou naše jediná a bojím se říci poslední naděje, před totální zkázou ..“
      Jenom bych chtěl k tomu přidat, že hlavní nadějí si musíme být my sami. Politici jenom chytají vítr, jak proudí. Dokud na ně půjde z Bruselu severák a od občanů jenom vánek, nastaví plachty na ten severák.
      Musí cítit také tlak ze strany občanů. Proto je tak revoluční, Okamurova snaha o přijetí referenda, bez zbytečného omezení témat, přehnaného počtu hlasů na jeho svolání a přehnané povinné účasti. P.K.

      Vymazat
  12. Jak čtu,cíle dosáhli,potřebovali rozbít tandem Zeman s Babišem a povedlo se to. Zeman útok přežil, tak hurá na Babiše. Záminka se našla, volbu mu nezávidím, ale volil menší zlo. Ať volil cokoliv, vždy by byl a je bit. Teď záleží jen na nás jak tajenku vyluštíme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to celé je jen divadlo - předehra k hlavnímu dějství. K vládě ODS plus ČSSD. ČSSD už se seskupilo a uskupilo, Fiala z ODS plus další v šiku už jsou u startu. Ještě pár frází,a mají to v kapse. Na Zemana poštvali polovinu národa, a nějakými kejklemi se ho zbaví, totéž bude s Babišem. Ve světě, kde se hrajou politický hrátky a šaškárničky pomocí lidí "otrávených nepřítelem," s důsledkem vypovězení řady diplomatů ( terno)! už bude možné zbavit se kohokoliv. Že jsme to už pojmenovali? Mafiánské praktiky? Ano -ale už jim je to jedno. Už to neskrývají. Takže - pro ČR koalice o tomtéž -ČSSD plus ODS - jinak to ani nelze. Že vlezem podruhé do stejné řeky?No a co? Stát, který je zvyklý čtyřicet let na vládu "jedné strany" s nějakým tím doufáním a "socializmem s lidskou tváří" - perestrojkou - a podobnými nesmysly - se hned tak nepoloží. Je to o tom stejném jako to bylo, jen namísto "východ" se ve všech pádech skloňuje"západ" - to je jediná změna, a v důsledku toho jsou zde nadlidi a podlidi. To už se nezmění.

      Vymazat
  13. Je tady také řeč o "komunistech". Zatím ještě komunistech, kteří se snaží nebýt Ukomunisty, jako většina dnešních "politiku" z ODS, sTOp, či černých, obrácených na pravou víru. Ano, ne ANO, komunisty volím, protože od nich nemůžu čekat žádné sliby a nakonec i nějaké plnění. Volit slibotechny které pak nemohou nic, jelikož jim to koaliční partner nedovolí, je šaškárna o ničem.
    Proto jsem také pro, aby se ksčm stáhla z jednání s babičokem. I za cenu že je veřejnost nepochopí a spadnou pod pět na stole. Žádná hanba by to nebyla. Až čas ukáže, do čeho ti všichni naivové a hlupáčci dali duši.

    OdpovědětVymazat
  14. Jiří Jírovec8. dubna 2018 15:14

    ČSSD nemůže překročit vlastní stín. Hamáček se Zimolou neměli pro vyjednávání potřebný mandát. Mohli jen cosi navrhnout předsednictvu a pak členskému referendu.

    Duo Hamáček a Zimola muselo mít průzkumy o situaci v ČSSD a vědět, že spojení s ANO neprojde.

    Když takové informace má předseda mladých soc.dem, tak je tím spíš měli mít oni.

    Boj o MV naznačuje, že manipulace policie je možná. Ostatně nějakou dobu to trvalo než se policejním presidentem stal "vyhovující" člověk.

    Generál Tuhý se dal slyšet, že žádný politický tlak nepociťuje. Media se jaksi opomněla zeptat, jestli to je rozdíl proti dřívějšku.

    Požadavek, aby Babiš slíbil, že odstoupí po vynesení prvního soudního rozsudku (který nebude pravomocný), je naprosto slabomyslný. Stejné lze říct o návrhu, aby vládu nevedli předsedové stran. Jestli ČSSD vedou tak pokrytečtí hlupáci, pak ČSSD není pomoci.

    Kdyby měli Filip a Okamura dost fištrónu, měli by se chopit příležitosti a dát Babišovi hlas bez dalších podmínek. ANO, SPD i KSČM potřebují ukázat, že dělají něco pro lidi. Když se jim to podaří, znemožní pravici jako blok, který nechce, kromě zničení Babiše, dělat vůbec nic.

    Pan Valenčík se mýlí, pokud jde o odsouzení událostí kolem vypovězení ruských diplomatů. Babiš je pragmatik a dělá taková rozhodnutí, která odebírají munici, kterou používá pravice. Kdyby Rusy nevypověděl, měl by na talíři obviňování, že s politikem, který táhne zem na východ se nedá spolupracovat.

    Jsem přesvědčen, že členy KSČM zajímá především to, aby jejich strana vystoupila ze stínu. Když to jejich vedení nedokáže, dopadnou v dalších volbách dopadnout jako ti u Chlumce.

    Referendum o NATO a EU je běh na neskutečně dlouhou vzdálenost. V prvním případě by se mělo mluvit o suspendování české účasti ve vojenských misích, které jsou velmi nákladné (o vyhazování peněz za bojové helikoptery a jiné zbraně ani nemluvě).

    Vystoupení z EU by byl krok, jehož důsledky pro českou ekonomiku nedokáže objasnit nikdo. Zatím se chlubíme spojením s VW, ale jakmile se evropský trh nasytí, může Škoda skončit v Číně. Dopad Brexitu neodhadli ani Britové. Ono nejde jen o to jestli se Rum může jmenovat rum a nebo jak mají být zakřivené banány.

    Je třeba znovu připomenout, že britské referendum bylo primárně politickým fíglem premiéra Camerona. Nevyšel a nikdo vlastně neví co s tím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, nějaké rozbory ekonomů již byly nastíněny. Také bylo naznačeno kolik nás členství stojí a naopak co z EU dostáváme. Nemyslím si, že dopad by byl katastrofální, jak straší eurohujeři. Určitě by to nebylo lehké, ale ve srovnání s tím, co nás čeká po nastěhovaní celé Afriky do Evropy spolu s radikálním islámem, jejich porodností a jejich "láskou k bližnímu" obzvlášť k nám nevěřícím psům, tak by to byl proti tomu jistě ráj na zemi.

      Vymazat
    2. 15:14 Pan Valenčík se nemýlí, když odsoudil jednání Andreje Baiše ohledně vypovězení ruských diplomatů.

      Jaký je to Babiš "pragmatik", když se v tomto případě spíše zachoval ve stylu "bližší košile než kabát" a upřednostnil "své zájmy" před zájmy státu, jehož je představitelem"?
      L.S.

      Vymazat
    3. A on má "stát" zájem na nějakých diplomatech L.S.? Kdo je to podle vás ten "stát" - vy? A Vy byste měl zájem na nějakých diplomatech, kdyby media nerozmatlala tu kauzu, i s nadávkami Babišovi? Kdy skončí tohle střelený pokrytectví - co si od toho lidi slibujou? Kdyby byl premiérem kdokoliv jiný, postupoval by stejně, kolonie se vzpírat nesmí - ale to blbcům na diskuzích nikdy nedojde. Tak ještě jednou diskuzní blbci - JSME KOLONIE -JSME KOLONIE - JSME KOLONIE - poměrně nedávno to tady napsala paní Procházková, a vám všem to bylo jasné, a teď už to zas není pravda? JSME KOLONIE -JSME KOLONIE - JSME KOLONIE - a všichni naši premiéři musí poslouchat! Verstehen Sie!

      Vymazat
    4. Anonymní8. dubna 2018 18:19
      „JSME KOLONIE -JSME KOLONIE - JSME KOLONIE - a všichni naši premiéři musí poslouchat!“
      Mohl byste lépe objasnit ten klíč, kdo je a kdo není kolonie? Ruské diplomaty totiž nevyhostily tyto státy:
      Slovensko, Slovinsko, Maďarsko, Bulharsko, Srbsko, Bělorusko, Moldávie, Bosna a Hercegovina, Rakousko, Portugalsko, Švýcarsko a dalších cca stopadesát států. P.K.

      Vymazat
  15. Jenom debil si mohl myslet, že zloději nechají vládnout Babiše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:27 napsal debil, který neví jak to chodí mezi zloději.

      Vymazat
    2. 21:03
      A jak to tedy mezi vámi zloději chodí? Prozraďte nám to, ať víme, jak se vás můžeme zbavit, a tak před vámi ochránit poctivé lidi.

      Vymazat
  16. Kauza Skřípal pomalu končí. Psal jsem tady, že se záhy objeví kauza další, která novičok nahradí. A už je to tu. Syrská armáda použila(pokolikáté už) proti civilistům chemické zbraně. Američané přímo šílí,zrovna tak jako když je ,,objevili" v Iráku. Opět Asad idiot, když vyhrává na všech frontách, tak si to posere tím, že na sebe bude upozorňovat a ničit si prestiž použitím zase nějakého arabčoku. Kdy už tyhle idiotiny skončí!?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, další 2 týdny tu zase budete mít o čem žvanit, než si vymyslíte zase něco dalšího a tak stále dokola.

      Vymazat
    2. MO RF vyvrátilo zprávy o chemických útocích v syrské Dúmě

      https://cz.sputniknews.com/svet/201804087116967-Rusko-zprava-utok-Syrie-Duma/

      Vymazat
  17. Takže je to přesně jak jsem tu ráno napsal.

    https://www.novinky.cz/domaci/468414-babisovci-okamura-i-komuniste-oslabili-rostou-pirati-a-ods.html

    Opět se potvrdilo jací jsou zdejší autoři a diskutéři mimoni, kteří neví co blábolí. Vaše žvásty nemají s realitou nic společného a řídíte se jen heslem "přání otcem myšlenky". Můžete tu debilní diskusi už klidně uzavřít.

    Žádný propad Babiše a ANO se nekoná, má přesně ty samé preference co měl před vyhoštěním ruských diplomatů, návštěvou Ryana, vydáním Nikulina. Propadli se akorát komouši s Okamurou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím pouze těm statistikám, které jsem sám zfalšoval. Winston Churchill.
      Jak současné. P.K.

      Vymazat
  18. Který že to pitomec věří průzkumům ČT? No to musí být hrozný tydýt :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně, když blbec neví kudy kam a věci nejdou jeho směrem tak začne vykřikovat "všechno je zfalšovanéééé".
      Klidně si ale nalhávejte kokotiny dál podle libosti.

      Vymazat
    2. Kdo to první řekl (nějaký historický anglický státník) věřím pouze těm statistikám, které si sám zfalšuji.

      ---
      trochu odbočím od tématu

      Ano všechno je zfalšované, kdyby nebylo, tak by nebyly války, protože by nehrozil kolaps, který je potřeba zamaskovat. Totiž i když špičky Komunistické strany byli obsazeny - (po smrti Stalina) se zrádná elita se vecpala v KS a nevěděla co s tím a tak tvořivost obyvatelstva byla zadušena a vznikla mírná forma fašismu - tak stále byl mír a pro všechny základní potřeby a vzdělání a udržovaná infrastruktura a to se ještě pomáhalo rozvojovým zemím (které již poznali skutečnou tvář západu a ví kdo byl lepší). Jistě kvalita postupně klesala, tak jak klesala morálka obyvatelstva (kdo nekrade okrádá rodinu) a jak se zapomnělo jak bylo dříve i když se to snažilo připomínat v historických filmech. Západ, aby se udržel dovolil vybraným zemím mít vysoký standart, ale na úkor rozvojových zemí a drancování přírody, i když i KS se stávala stále neschopnější v 59zen9 státu a na přírodu taky kašlala.

      Jenže, když se podařilo uplatit elity a ošálit obyvatelstvo a odevzdat socialistický blok západu je zcela jasně vidět, že západ je letadlo a žene svět do kolapsu.

      Vymazat
  19. Věřit čemukoliv v Čt, kromě hodin, tedy plus nebo mínus, může snad jen málokdo, to už musí být opravdu, ale hlava vašnosti. Krom 15.52 určitě i Pepek Vyskoč. Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No konečně Kájo z Plzně! Tak se mi líbíš! Teď jsi to opravdu trefil na komoru, protože to, cos napsal, je stručná pravda.A napsals to i vtipně, že věřit ČT cokoliv kromě hodin, může jen málokdo - trefa! Jsi sympaťák.

      Vymazat
  20. "Z podlehnutí mainstreamové propagandě se patrně opravdu blbne", pravil Doc. Valenčík.

    Zdejší diskutující jsou ovšem jasným dokladem toho, že se hromadně blbne i z jiné než mainstreamové propagandy.

    A to pomíjím skutečnost, že statisticky je ve společnosti nemálo blbů i bez propagandy.

    Očekávám proto, že Radim Valenčík svou koncepci blbnutí v budoucnu ještě podrobněji propracuje; koneckonců je něco jako "společenský vědec", není-liž pravda? Takže to má v popisu práce...

    Už se těším!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:50:
      "Zdejší diskutující jsou ovšem jasným dokladem toho, že se hromadně blbne i z jiné než mainstreamové propagandy."
      Správně jste se ohodnotil :)))

      Vymazat
  21. No tak jestli se všichni proti někomu spikli tak je to Okamura. Vlastenectví není přijatelné pro sluhy eu. Ten chudáček oligarcha je jen další sluha v řadě. A havloidi řvou protože je připraví o koryta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A pro mě je to jednoznačná indikace, jedna z mnoha, že jedině SPD představuje alespoň jakous takous naději na změnu.
      Metoda je to primitivní ale za minulá léta už dobře prověřená.
      Dá se použít na veškerý mainstream, tzn. všch prodejných: novinářů, politiků, umělců, "odborníků", "úředníků".

      Vymazat
    2. Vláďo, a jakou změnu nám Okamura nabízí?

      Vymazat
    3. 11:31, to mě asi jen zkoušíte, ne?
      Viz program SPD, Okamurova dlouhodobě konzistentní vyjádření a zatím nic konkrétního negativního co by proti němu mainstram rád vytáhl, ale nemá co.

      Domnívám se, že současný kvazi-demokratický systém řízený nekompetentními "elitami" potřebuje změnu.

      I kdyby to měla být ve výsledku, v realitě, v rámci jednoho volebního období, změna třeba jen malá, jiné strany nenabízí změnu žádnou.

      V každé jiné parlamentní straně je vždycky dost Jiřích Dienstbierů (ml.), kteří nedovolí, aby kvazi-"elity" přišly o svoji uzurpovanou moc "navěky".

      Vymazat
    4. Vláďo, já si ten program SPD, bohužel, přečetl. Nic, co by mne tam zaujalo, jsem tam nenašel. Ale asi to bude tím, že já nejsem příznivcem přímé demokracie v Okamurově pojetí.

      Vymazat
    5. 12:21 Tím by to být mohlo.

      Vymazat
  22. Tak jako Sobotka byl kvalitní úředníček, tak Putin je kvalitní politik, no a Babiš je kvalitní obchodníček, nic víc...

    OdpovědětVymazat
  23. Jestli jste neviděli radostné poddané v jedné malinké kolonii,tak jste měli být večer na Václaváku. Dokonalá režie, stačí odstranit Babiše a bude vyšito. Tak honem zpátky Bohouše a Mirka do státní kasy a Mirku na Hrad. Jak prostá je cesta do ráje.

    OdpovědětVymazat