Reklama

.

.

pátek 13. dubna 2018

Nejčistší řešení? Nové volby. Kdo se bojí?

Radim Valenčík
13. 4. 2018         RadimValenčíkPíše
Stručně – důvody pro nové volby:
1. Tzv. "demokratické strany selhaly" – daly do podmínek vyjednávání požadavek, který porušoval výsledek demokratických voleb. Vše o Babišovi bylo známo.
2. Následně selhal Babiš. Pod tlakem se vyjádřil v kauze SKRIPAL tak, že podle jeho "praecox" by on sám byl už politickou mrtvolou.
3. Dokonce selhává i skutečná přímá demokracie (myslím studenty a spol. ve veřejném prostranství) – ta by měla požadovat předčasné volby, tam končí její mandát, nikoli selektivní kádrování (pak totiž vzniká otázka, kdo to financuje a kdo je kádrovák).


Kdo se těch voleb bojí:

1. Tradiční strany, které to může pohřbít:
- STAN, který se dvojnásobně vybarvil (přebarveným Gazdíkem).
- KDU-ČSL, která ví, že neumí s ničím přijít a střečkuje.
- Kalouskova TOP, které slouží Langšádlová na cestě do politického hrobu, Pospíšila není ani vidět.
- KSČM, která se má stát zdrojem doživotní renty Filipa a jeho věrných, i když se nedostane do parlamentu.
- ČSSD, která si stále myslí, že za jejím krachem není ideová prázdnota, ale lithium.

2. ODS, ve které ti chytřejší tuší, že předčasné volby ještě více posílí hledání alternativy vůči současné globální moci (které by chtěla monopolně sloužit) – jako k tomu došlo v Maďarsku a Rakousku.

3. Piráti, kteří by sice ještě více vyrostli, ale museli by si mnohem intenzivněji vnitřně vyříkat, o co jde (asi by jim to přece jen pomohlo).

4. ANO, která ví, že zásluhou Babišova (vynuceného?) úletu v kauze SKRIPAL přestala být obětí, která těží z toho, že je obětí současné globální moci, ale tentokrát se Babišova kůže medvěda bude dělit.

Docela pikantní situace.

A do toho Zeman s pozoruhodným požadavkem koalice ANO s SPD a KSČM, která nutně ANO štěpí.

A ještě sociálně demokratický "návrat" do téměř potápějící se lodi, což také vyvolá její štěpení.

Docela zajímavé, že?
Zdroj: http://radimvalencik.pise.cz/5619-nejcistsi-reseni-nove-volby-kdo-se-boji.html

46 komentářů :

  1. Námluvy politických stran a tanečky kolem nich nikdy nevyřeší podstatu průšvihu v němž jsme. Řešení spočívá v demokratizaci - odstranění kapitalismu. Toho politické strany nejsou schopny, protože jsou s privátním kapitálem životně spjaty - jsou převodovou páko jeho moci.
    Až to budeme vědět bude líp, samozřejmě bez ANO i všech dalších, nás ohrožujících darmojedů.

    Štefan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. RADIKÁLNI ŠTEFANE,

      my špičky občanů voličů už jsme dali k dispozici hezký ještě radikálnějši

      NÁRODNI PROGRAM OBČANŮ VOLIČŮ.

      Zkuste zde NA NR navrhnout diskuzi A dialog o jeho jednotlivých bodech.Je tak silný,že jeho prvni verse byla i se
      67 sympatizanty vymazána do mrtě nebot to prý poředstavuje to pravé ořechové!
      Proto okamžitě nastupuje jeho druhá fáze co se hned jmenuje

      NÁRODNI PROGRAM HLEDÁNI SIL K JEHO USKUTEČNĚNI!

      No a mame tam dokonce i Novou ideologii,která nahradi nejen MARXISMUS a NEOMARXISMUS a je tak nová,že ještě nemá ani název.Představuje totiž

      DIKTATURU SLUŠNÝCH OBČANŮ VOLIČŮ

      tak co otroci,kdy z ni konečně budete mít radost a ne že ne ANO!
      HVzV v.r.

      Vymazat
    2. TEN NP MÁ ŠILENÉ ÚČINKY,DOCENTU VÁLEČNIKOVI,

      jsme dali na jeho soukromý web z první verse PĚT bodů a víte co se stalo?
      On štěstim ONĚMĚL!

      Vymazat
    3. no jedině osvědčený systém jedné strany tak jak to už dlouho mají ve spokojených státech Emerických.

      Vymazat
    4. 10:57
      S Josefem Mrázkem jsem byl v úzkém kontaktu. Byl to výjimečný člověk. Jeho vize sdílím. Zabývám se způsobem jak je realizovat.
      Píšete o Nové ideologii - diktatuře slušných občanů.
      Nejde o nic přelomového, je to jen jiný název pro skutečnou demokracii (demokracie není ideologie!!, je to přirozený proces - seberegulace svobodných územních celků. Historický vývoj Švýcarské demokracie nám může být pro hledání cesty vodítkem. Tam byla demokracie nejprve prosazena na komunálních úrovních. Teprve pak, již zdemokratizované nejmenší územní celky měly dostatek síly a moci k demokratizaci větších územních celků. Demokratizace měla přirozený vývoj.

      Co se týká pojmu občan, jde o slušného obyvatele daného územního celku. Neslušný nebo dokonce nebezpečný člověk ztrácí status občana a stává se jen obyvatelem územního celku a ztrácí občanský kredit.
      Takže diskuze, má-li mít smysl musí začít ne body uvedenými Josefem, ale diskuzí o způsobu demokratizace společnosti. Teprve svobodná, demokratizovaná společnost je schopna uvedené body zajistit. Je to běh na dlouho trať. Měli bychom však, jeli nám život milý, co nejdříve vyrazit. Nová republika, chce-li být hodna tohoto titulu, by se měla konečně rozhoupat a začít směřovat svou aktivitu k tomuto cíli.

      Štefan

      Vymazat
    5. ANO ŠTEFANE PANA MRÁZKA, BYL NAŠIM MENTOREM

      budeme muset udělat NESMRTELNÝM.
      Proto nenapíšeme žádný nekrolog,ale vyrobime tolik páry že to bude muset stačit na pořádný kotel pro politickou třidu Šmejdů.

      A TO JE TO CO BY SE MĚLO DÍT I TADY NA NR.

      Že by tu v tom množstvi zdejšich, proklatě chytrých lidi nebyl nikdo,kdo by dokázal sestavit návrh A VÉST DIALOG o podobných

      PROGRAMOVCH BODECH NOVÉ REPUBLIKY?

      cožb prý neexistuje prý snad proto,že se tu plánuje jejich permanentni utajováni či,co?

      HVzV v.r.

      Vymazat
  2. Již jsem psal že se Babiš z událostí na Slovensku připosral. Proto chtěl dostat Sereše do Prahy. Skutečně bude nejlepší řešení nové volby. Babiš se čím dál víc topí v tech sračkách a demokratům roste chuť. Teď přistoupí na podmínky spoluvládnutí jen když ty sráči z ANO půjdou do opozice. Je potřeba aby volby vyhrálo SPD.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Největším nepřítelem Šorošovy "otevřené společnosti" je selský rozum. Tak si važme nebo dopadneme jako západ.

      Štefan

      Vymazat
  3. Něco se děje nejde AE News.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak a je to! Opravdu Nefunguje! A nám zůstanou jen oči pro pláč. To je přece jako rušička "Hlasu Ameriky" a "Svobodné Evropy". Byli jsme před čtvrt stoletím jen naivní idioti. Ty plány, jak s námi EU zacvičí, přece musely být už velmi dávno připraveny.

      Vymazat
    2. taky mi nejde, zkusíme později, třeba mají odstávku. Jedou na zahraničním serveru, náš cenzor na ně nedosáhne, leda by útok DDOS. Uvidíme

      Vymazat
  4. Výborný a podnětný článek. V politické úrovni EU, kam patří i naše domácí politická scéna, se realizují dva americké scénáře – „deep state“ a Trumpův. Zatím se zdá, že rozhodující vliv má ještě "deep state", (Mayová, Jiohson, Macron, zajímavá je všelijaká orientace Merkelové). Naše, domácí politická garnitura, je pod vlivem "deep state", stvrzená návštěvou Ryana z US, i když mnozí tuší, že nastává čas změn.

    OdpovědětVymazat
  5. Zeman nenutí ANO do koalice ani s SPD ani s KSČM, ale jen doporučuje hledat takto podporu pro hlasování o důvěře. Pokud jde o to, že Babiš podlehl vydírání Bruselu v kauze Skripalj, tak se nedivme. Imperativní upozornění zní i z Bruselu, že tam je síla, která může vykonstruovat na koho chce a kdy chce jakékoliv obvinění, které "obviněného", byť nevinného smete. Vždyť se podívejme, jak tato praxe funguje i u nás doma a jak to vypadá s právem a spravedlností - jehož deficit vyčítáme socíku a sami se tužíme jako za protektorátu. Takže Babiš je v kleštích domácích politruků "pseudodemokratických blokařů" a zároveň v kleštích vyděračského Bruselu. Zkuste si pak dělat politiku, to i ten Hácha měl více svobody v jednání! A že se Babiš připosral i ze Slovenského pseudomajdanu? Na koho by byla házena odpovědnost za rafinovaně organizované demostrace? Na jejich strůjce? Nezdá se vám zvláštní, že ta organizace vychází z vylhaných informací (viz třeba snížené jízdné školáků, že jde z rozpočtu Mšk) a z organizovaných škol. Naprosto stejné demonstrace jsme znali z dřívějška - tehdy byly podobně dobře organizované a manipulovatelné i odbory a na požádání kdykoliv vyrukovali dělníci z fabrik konat - jako dnešní - ale i dřívější školáci - jenže měli již díky dospělosti trochu více rozumu. Znám od svých předků, jak demonstrace školáků v r. 1947 zcela rázně utnuly šiky dělníků. Jenže dnes chybí odbory a asi i chuť dospělých si udělat pořádek v domácnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když na to nemám, tak to nedělám. Pan Babiš má zodpovědnost za 10.000.000 lidí. Myslím, že není vůbec politik a skutečně stát řídí jako firmu. V jeho ANO jsou nejrůznější, ba protichůdné proudy a on v současnosti naslouchá "radám" Teličky, Stropnického, Jourové... A stává se jejich hlásnou troubou! Sám nemá žádný názor. Tak co od toho čekat? Že se nám možná bude ekonomicky dařit lépe, lidsky půjdeme do háje. Pan Babiš snad ani nechápe, že to, co ho udrželo na špičce ve volbách bylo prohlášení, že "my imigranty nechceme a oni nechtějí k nám, tak co řešit". On netuší, že to je jeden z klíčových postojů, které lidi volili. A když názorově otočí, stává se vlastně Sobotkou a pravděpodobně (doufám) na to dojede. Není to jen o Skripalovi, ale i o Nikulinovi. Pan Babiš nejen, že si nezachovává tvář, on žádnou nemá. Tak to je hodně nepříjemné překvapení pro voliče. Babiš je premiér do mírových časů a ne války, která už vlastně začala.

      Vymazat
    2. Ad 10:17 - naprostý souhlas! Ad 11:30 - tento komentář vychází z naivních předpokladů, že si můžeme dělat v republice, co si smyslíme. Nějak asi opomenul argument: "Takže Babiš je v kleštích domácích politruků "pseudodemokratických blokařů" a zároveň v kleštích vyděračského Bruselu."

      Vymazat
    3. Souhlasím s 14:30, že svádět vše na Babiše je primitivní. Skutečně nevíme, nakolik myslel vážně svůj sociální program - třeba pro podporu rodin, důchodců, pro zlepšení smíru v rámci společnosti. Jisté je, že se k němu přihlásili Teličkové, Stropničtí, Jouři, Peligáni aj, kteří, jak se ukazuje, jsou za korupné ochotni změnit nyní své názory a Babiše zradit. U nás nic nového partajní veksláctví je zákonem hájené, můžete si měnit "své názory" podle toho, kolik z toho kápne a voliči - když jsou takovými blbci? Dokonce tedy já, vůbec nic nemám proti tomu, aby státní správa fungovala jako správa firmy. Tedy aby se neokocovala o další generace a statisíce byrokratů, aby existovala na úřadech kázeň, řád a i "subordinace", aby si nemohli dělat státní změstnanci ze státu žlab a kolničku na svůj obrok. A také jsem proto, aby ti veksláci partají byli vyloučeni z politiky, jako zrádci a škůdci naší občanské společnosti. Jsem spokojen, že ministři Babišovy vlády ruší všechny trafiky třeba soc. demáckých či,luďáckých náměstků. A o tom, jaký charakter tito propuštění politručtí náměstci mají, plyne z jejich pohotového vyděračství, vyhrožování soudy a denunciacemi. Pěkná sebranka lidské zvrácenosti se nám vedrala do byrokracie a tleskám, když musí opouštět teplá nefachčenkovská místa za tučný honorář i z mé kapsy. Tedy uvítal bych pořádek ve státní správě, uvítal bych konečně zamezení rozkrádání peněz daňových poplatníků strýčky, tetičkami, synovci, vnuky těch, kteří se prodrali k moci a mávají našim státem jako svým vlastnictvím.

      Vymazat
  6. 9:52
    To co společnost nutně potřebuje se jmenuje demokracie. Tak zásadní společenskou změnu nelze v blízké budoucnosti očekávat. A ty nezásadní budou ku prospěchu pouze privátnímu kapitálu.

    Štefan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ŠTEFANE O TOM JE TŘEBA ZAČIT PRÁVĚ DISKUZI

      domniváme se,že by to mohl obsahovat bod NP Nr.2.
      obsahujici práve

      NOVOU OBČANSKOU PŘIMOU DEMOKRACII

      o které se nesni ani panu Okamurovi,nebot ji nechce.
      Je to totiž požadavek otevřeni zablokovaných diskuznich rubrik politických stran a hnuti,kterýžto weby jim stejně platime my občané!

      Nesmí se totiž prý podobat zdejšimu NR a strany se přimo zoufale se něčemu takovému bráni!

      Vymazat
    2. 12:50

      Hlavně si nezapomeň dát do programu zákaz diskriminace hlupáků - tedy těch za které si osobuješ mluvit, když říkáš v množném čísle "DOMNÍVÁME SE"; jinak bude všechno tvé snažení marné.

      "Zablokované diskusní rubriky politických stran" - to jste tedy pojmenovali (když pro tuto chvíli přijmu tvůj plurál, anonymní pisateli!) klíčový politický problém!

      Když se to nemá podobat "zdejšímu NR", tak ty své hovadiny piš někam jinam - co říkáš ty trdlo, které si říká "MY OBČANÉ"?

      Vymazat
    3. Ano to by mohl být zajimavý a konkrétni návrh nebot demokracie je DISKUSE a ne jinak.

      Vymazat
    4. Děkujeme za souhlas 12.59 a to že už víte kde hraje muzika.

      Vymazat
    5. 12:59
      Malá, ale důležitá připomínka. Demokracie není diskuze! Demokracie je vláda jako každá jiná s tím rozdílem, že v té vládě vládnou všichni!!! Diskuze je jen důležitým předpokladem ke správnému a vládnutí.

      Štefan

      Vymazat
    6. 14:14
      Toto (Masarykovi připisované) vyjádření je samozřejmě zkratkou. Nejstručnějším výkladem tohoto výroku může být: Nespatřujme v demokracii pouhé sčítání hlasů, ale především používání rozumu, racionální konání. Proto je také absolutně namístě trvalá kritika politické negramotnosti, kterou potrefení rádi odmítají jako "elitářství".
      V tomto smyslu také demokracie není "vláda jako každá jiná" (přesněji řečeno to vůbec NENÍ vláda, ale způsob uspořádání veřejného prostoru, ve kterém vláda vzniká).

      Připojím ještě, že dnes tolik oblíbené hlásání "přímé demokracie" není samo o sobě ještě žádným prohloubením nebo obohacení demokracie, pokud není splněna základní podmínka občanského vědomí, politické gramotnosti a respektu k právu (ne nutně ke každému jednotlivému předpisu psaného práva, ale k principu práva jako takového).

      Vymazat
    7. (dodatek: přesnější než "ve kterém vláda vzniká" je říci "ve kterém se vládnutí odehrává" - je to prostor obecně přijímaných a respektovaných "pravidel hry".)

      Vymazat
    8. 14:25
      Prohlubovat či obohacovat demokracii nelze, je to vláda!!! Dobře vládnout se musí učit trvale každý, i lid.

      Štefan

      Štefan

      Vymazat
    9. 17:46

      Rozumím tomu tak, že hledáte co nejpřímější a nejjednodušší (nejsrozumitelnější) cestu, bez zbytečných kliček.
      Co to ale vlastně je vláda, moc, autorita, suverenita - to určitě není tak prosté, jak to může vypadat.

      Lid - kdy můžeme vlastně mluvit o lidu? Je to tehdy, když nalezneme nějakou společnou vůli, konkrétní způsoby jejího utváření, vyrovnávání zájmů, praktické kompromisy?

      Lid - zahrnujeme do něj všechny lidi (občany) bez výjimky nebo některé vylučujeme (jak to dělají např. populisté)? (Říkáte "každý, i lid"? Kdo je "každý" pakliže to není lid?)

      Říkáte, že demokracie prostě buďto "je" nebo "není"? Nebo jsem to pochopil špatně?

      Není snad právě to "učení se vládnout" prohlubováním demokracie?
      A jak to učení konkrétně vypadá (či jak by mělo vypadat) v každodenním životě?

      Vymazat
  7. Bych se nedivil, kdyby M.Zeman pověřil sestavením vlády někoho ale úplně jiného - třeba Klause juniora.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:24 Vhodným kandidátem na předsedu vlády v současné době je paní Alena Vitásková.

      Vymazat
  8. Nacházíme se na rozcestí…
    Co dál? Tuto otázku slyším nebo čtu skoro denně od občanů, kterým není lhostejný morální a hospodářský stav našeho státu a společnosti. V situaci, kdy naprostá většina námi volených zástupců v Parlamentu České republiky, místo aby usilovala o prosazení českých národních zájmů v dnešním neklidném světě, plní příkazy svých „páníčků“ z USA, Německa a jiných států. Jen na nás občanech je, jak se v této situaci zachovat.

    Pokud se určitá skupina občanů domnívá, že změny současného systému lze dosáhnout jeho reformou, např. přijetím zákona o obecném referendu, vystoupením z Evropské unie (EU) a NATO, apod., tak se v podstatě rozhodla pro „evropskou strategii“ – pro strategii reforem. K dosažení svého cíle se musí sdružit v politické straně nebo hnutí, zúčastnit se voleb do zákonodárných sborů a v nich významně uspět…
    Stejně tak pro určitou skupinu občanů, která se domnívá, že v blízké nebo vzdálenější budoucnosti vzniknou podmínky ke změně, nemá význam zaplétat se již nyní do složité, pro ně „iracionální hry“ politických stran a hnutí.
    Položíme-li si otázku, zda u nás v současnosti může reálně vzniknout politická strana nebo hnutí, která by úspěšně hájila české národní zájmy a výrazně by uspěla ve volbách, jen velmi obtížně nacházíme pozitivní odpověď.
    Roztříštěnost názorů a organizace práce, nedostatek finančních prostředků a mediální podpory, není vůdčí osobnost, apod., je důvodem, proč u nás nevznikla, a v současnosti ani nemůže vzniknout politická strana, která by byla schopna analyzovat a pochopit podstatu problémů, podstatně uspět ve volbách a přijít s řešením, které by v budoucnu úspěšně hájilo české národní zájmy.
    Východiskem z tohoto stavu je vytvoření věcné nezávislé struktury - platformy“, schopné reagovat na geopolitické změny, které ve světě probíhají a které, dříve či později, i u nás podstatně ovlivní hospodářskou a politickou situaci v ČR, existenci EU, NATO a jiných subjektů.
    K tomu je třeba (zatím bez ohledu na pořadí): - stanovit základní vize (úkoly) - ke splnění stanovených vizí (úkolů) postupně získat občany s teoretickými a praktickými znalostmi, hájící české národní zájmy, - dle jejich znalostí a zkušeností je nutno tyto aktivní odborníky rozdělit do jednotlivých odborných sekcí, příp. podsekcí, ve kterých budou koordinovaně pracovat na přípravě realizace základních tezí (úkolů), - pro činnost platformy zajistit odpovídající organizační, finanční a jiná zázemí.
    Vizí, která by pro tuto platformu měla být zcela zásadní, by bylo postavení a ukotvení českého státu a všech jeho národů v Evropě a ve světě. Jsem přesvědčen, že v tomto ohledu si není třeba nic vymýšlet, plně postačí „oživit“ myšlenky našeho prvního prezidenta T. G. Masaryka na vytvoření „Demokratické unie Střední Evropy“.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výstižně o úkolu a významu této unie píše v článku "Připomínka demokracie ve střední Evropě"http://www.ceskenarodnilisty.cz/clanky/pripominka-demokracie-150714.htm, jeho autorka prof. Stanislava Kučerová:
      "Tato unie měla jako společný blok nezávislých svobodných států vyvažovat sílu mocenského bloku jak západní tak východní Evropy. Středoevropská federace měla své členy chránit před jakýmkoli útlakem a nátlakem ze strany velmocí, přitom každý její člen měl mít možnost svobodně rozhodovat o svých vnitřních záležitostech. Tyto státy se neměly napříště stávat dík společným zájmům a ideovému souručenství koloniemi či polokoloniemi, ani lokajskými přílepky ani nárazníkovými útvary velmocí. Jejich unie jim měla zabezpečit rovnocenné postavení mezi bloky velmocí."
      „Pochybovačům“ a „škarohlídům“ si dovolím citovat odpověď paní profesorky na můj dotaz, týkající se zajištění práva v uvažované unii, kdy by mohla být v některých případech práva jednotlivých členských států a jejich národů proti zájmům unie a naopak?
      „Masarykovy myšlenky o Centrální Evropě najdete v jeho spisku Nová Evropa, Stanovisko slovanské, z r. 1920. Masaryk zdůrazňuje demokracii na principu humanitním. Nehledá principy a zákony a opatření administrativní povahy. Spoléhá se na mravnost, mravní city, morální zásady a ohledy, etiku, která mu byla živá a platná. Na str. 210 (nahodile nalistováno) píše např.:" Žádný člověk nesmí užívat druhého člověka jako prostředku svých cílů, žádný národ nesmí užívat druhého národa jako prostředku svých cílů - to je mravní obsah politického principu rovnosti a rovnoprávnosti. Tzv. malý člověk a stejně tak malí národové jsou rovnoprávné individuality. " Rozumím-li Vaší otázce, pak TGM nemínil formulovat paragrafy, podle kterých by se v mezinárodních stycích jednalo, ale poukazoval na mravnost a ohleduplnost ve vztazích mezi státy a národy, z hlediska "já pán, ty pán." Podle mého mínění - svět se od té doby velmi změnil, odlidštil a odcizil lidskosti - i mravnosti. Máme sice zákony, kupy paragrafů, ale nikdo je nezná anebo je překrucuje, jak se mu to hodí. Neřeknu, že je TGM zastaralý. Řeknu, že jsme se od něj - k svému neprospěchu - velmi vzdálili. Je to pokrok? Řekla bych, je to úpadek. Ale o tom si Vy jistě uděláte vlastní názor.“

      Ludvík Smýkal

      Vymazat
  9. Jsem pro předčasné volby aspoň vypadne havlistická havěť. Podpořím SPD bureš neustále mění názory opět bude jednat s čssd nechce s Okamurou protože se to nelíbí havloidům v jeho hnutí stropnický a spol. Nejlepší je že ho „demokratický blok"chce zničit a je s SPD na stejné lodi to neví nebo to nechce vědět. Pro ně jsou nepřátelé Zeman+Babiš+Okamura.

    OdpovědětVymazat
  10. Je to zbytečné,předčasné volby,stejně by byly zfalšované,jako všechny doposud.

    OdpovědětVymazat
  11. Samozřejmě že v České republice jsou jediným řešením předčasné volby. Babičok se s migranty a novičokem tak odkopal, že je doufám všem jasné, že tenhle slovenský občan je pro Českou republiku hrobařem. Zůstává SPD, ale byl bych raději, kdyby v naší zemi povstal "blanický rytíř" s čistou českou duší, vlastenec,patriot a ochránce Čechů bez pokřiveného charakteru. Pokud nás do předčasných voleb nepřeválcuje válečná mašinérie.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 11:51
      "Čistá česká duše" - to je fór roku!
      Jinak: Pitomio Vám nepřipadá dost čistý?

      Vymazat
    2. anonymní Blbče 12:26, kvůli takovým pitomcům jako jsi Ty, to dnes tak vypadá, lidi bez morálky, bez vzorů, bez cílů, jenom zombii, které umí kritizovat na netu a čumět do mobilu.

      Vymazat
    3. 13:09 = čistá česká duše?

      Vymazat
    4. Váš výsměch je dost ubohý, ale ty to víš!

      Vymazat
    5. 14:03 = už druhá "čistá česká duše"? To už zavání epidemií.

      Vymazat
    6. anonymní 14:05 troll

      Vymazat
    7. 14:19
      Nejsem troll, ale rozhodně nejsem ani "čistá česká duše".

      Vymazat
  12. https://www.youtube.com/watch?v=ap9_q0rHEIM

    OdpovědětVymazat
  13. Tak se před volbama pan Babiš stavěl jako ostřílený borec, který ví co chce a jediný schopný je toho dosáhnout. A na to lidi slyšeli.

    Po volbách vypadá jako zmatená zmoklá slepice.

    OdpovědětVymazat
  14. Právě jsem dokázal dočíst všechny ty diskuzní bláboly.Ani nevím, jak jsem to mohl zvládnout. Hnus, hrůza, blebty, sračky - o ničem. Nerespektuje to články - mimochodem co je to za debilní články? Jeden den - bude válka! Druhej den - Trump se dohodl s Ruskem - nebude válka. Třetí den - Trump zaútočí na Syrii - bude válka. Čtvrtej den - Trump zvažuje diplomatické jednání - nebude válka.... a tak pořád dokola. Který kripl dokáže pořád psát všechny ty blbosti? A další smečka idiotů, kterým už z toho všeho hráblo, k tomu kvičí o válce - válka - válka -válka - jděte už všichni do prdele! Není vám to už blbý? Není vám těch lidí dřepících u počítačů už líto? Tak hergot -proč ještě ta válka krucifiks nevypukla, když se o tom čvachtá nejméně pět let KAŽDEJ DEN? To nechápu! Tak proč se o tom čvachtá? Protože lidi jsou blbá zvířata, úplně totálně vymaštěná, bez mozků, a potřebujou se kochat představou války? Nebo o co vůbec v téhle defektní společnosti jde? Proč Čt 2 často uvádí dokumentaristické snímky z jiných zemí například s tím kuchařem Fredem Chesnau, a tam NIKDE - lidi o válce nekvičí? Nikdo se na válku nechystá? Proč všichni žijou v pohodě, kromě přiblblé a defektní ČR, která je plná vřeštících magorů?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezky sis postěžoval na guláš, který máš v makovici. Docela tě lituji. Ztratil jsi sebeobranný reflex a navíc nerozeznáš důležité, byť zatajované či bagatelizované, od nedůležitého, leč vysílaného.
      MM

      Vymazat
    2. 15:17
      Ten Inteligent tohle tapetuje s přestávkami ob týden,někdy i častěji....nikdo ho sem nenutí chodit číst příspěvky,ale tomu onanistovi to zřejmě nedá!☺

      Vymazat
  15. Mně, starému pozorovateli světa, bylo hned po volbách jasno, že je to beznadějný pat. Nechápu, že to i Zemanovi nedochází. Proč bránit tomu "demokratickému" vy dobytku aby se uvolil k smrti. Komanč dobře věděl k čemu jsou ty volby z padesáti stran, dobré. K hovnu.
    Když už to buržoust tak chce, tak je potřeba stanovit ostřejší limit pro účast v takové maškarádě. Ne pět. deset ale minimálně patnáct proof. Dosáhnout konečně to logické rozdělení, na levici a pravici. Ty odstíny v obou společenských uskupeních, čili zloději a příživníci versus lid tvořivý, by si museli obě strany už vyříkat.

    OdpovědětVymazat