Reklama

.

.

úterý 3. dubna 2018

Příprava na válku? Asi vás to bude šokovat... Karel Köcher o akci Skripal a vyhánění ruských diplomatů

- rozhovor -
3.4.2018 ParlamentníListy
Když jsem působil v CIA, tak jsme na to identifikování rozvědčíků v ambasádách zemí sovětského bloku měli dokonce manuál. Ale k tomu, jak ta vyhoštění vnímám: Vnímám je jako cílenou snahu výrazně omezit zpravodajské možnosti ruské Služby vnější rozvědky. V exkluzivním rozhovoru pro ParlamentníListy.cz se jeden z nejúspěšnějších zpravodajců sovětského bloku Karel Köcher vyjadřuje k nejžhavějšímu tématu uplynulých dní. Kdo podle vás provedl útok na někdejšího dvojitého agenta Sergeje Skripala? 


Jenže, jen jestli to vůbec takový útok byl? Asi vás to bude šokovat, ale dá se racionálně pochybovat nejen o tom, že šlo o útok v souvislosti s tím, že Skripal byl dvojitý agent pracující proti své zemi, ale vůbec o tom, že se jednalo o útok jako takový. Co, když Skripal nebyl obětí paralytické nervové látky, kterou na něj nějaký pachatel políčil, ale jejím dodavatelem v plánovaném zločinném obchodu třeba s teroristy. Obchodu, při kterém došlo k úniku Novičoku v důsledku neopatrného zacházení s kontejnerem, ve kterém byl přepravován, nebo třeba k záměrnému pokusu likvidovat Skripala, aby mu zákazník nemusel zaplatit slíbenou odměnu.

Může se to zdát jako divoká spekulace, ale zamyslete se nad tím, co Skripal byl a je zač: Bývaly vysoký důstojník, plukovník ruské vojenské rozvědky GRU, jejíž příslušníci jsou legendární drastičností svých operačních metod, který neváhal využít svých zpravodajských informací a know-how k finančně výnosné špionáži pro britskou rozvědku MI6. Tedy člověk bez skrupulí. A vzhledem k tomu, že riskantní nelegální operace jsou jediné řemeslo, které ovládá, je logické soudit, že po propuštění z ruského vězení a usazení se v Anglii byl silně motivován si vydělávat i nadále tím jediným, co umí.

V chaosu po rozpadu Sovětského svazu, když se likvidovaly zásoby zbraní hromadného ničení, nukleárních i biochemických, dostalo se větší množství tohoto inventáře do rukou ruských kriminálních živlů. Co když k nim Skripal znal cestu? Novičok je zřejmě látka, která je drasticky ničivá i v malém množství, takže i nevelký kontejner může představovat obrovskou hrozbu. A obrovský zisk pro dodavatele.

Jistě, Skripal nemohl cestovat do Ruska, aby ho do Anglie odtud přivezl. Ale jeho dcera Julia mezi Ruskem, kde žila, a Anglií – kam přiletěla den před tím, než došlo k tomu, co se jim stalo – cestovat mohla. Podle policejní zprávy byly v zavazadle, se kterým cestovala, nalezeny stopy Novičoku. Podstrčil jí ho tam někdo, aniž přitom mohl mít jistotu, že tím zabije jejího otce, nebo byla vědomým kurýrem? Nějaké čtyři hodiny před tím, než byli oba zasaženi Novičokem, oba vypnuli ve svých mobilních telefonech GPS navigaci. Proč chtěli utajit kam jdou?

Existují ovšem i jiné možné verze toho, co se stalo, kromě té oficiální britské, že šlo o útok uskutečněný ruskými agenty na příkaz nějaké ruské vládní autority včetně samotného Putina. Představitelné je například i to, že na Skripala zaútočil některý z jeho bývalých kolegů z GRU, který se rozhodl vzít spravedlnost do vlastních rukou, protože se nemohl smířit s tím, že byl Skripal propuštěn z vězení v rámci výměny agentů, a žije si pohodlně v Anglii. To by bylo zcela v souladu se skalním patriotismem a kategorickými normami cti příslušníků GRU. Slabinou této verze je ale velká náročnost realizace takové msty těžko získatelnou a pro pachatele vysoce rizikovou látkou jakou je nervový plyn, místo třeba zastřelením nebo sabotáží vozidla.

Co si myslíte o spekulacích ohledně nervově paralytické látky Novičok?

Máte-li na mysli oficiální ruské sdělení, že Novičok mohl pocházet i z jiných zemí, včetně Česka, nemyslím že by se jednalo, jak říkáte, o spekulaci. Rusové to neprezentovali jako spekulaci, ale jako fakt, a kdyby nebyli schopni to dokumentovat, jenom by tím podpořili aktéry protiruské kampaně, kteří jim předhazují nevěrohodnost. Tak elementární chybu by zcela jistě neudělali. Pro reakci českých politiků a médií na to ruské sdělení je příznačné, že o důkazech se vůbec nemluvilo, a že suché, nikoho neobviňující ruské konstatování, že i jiné země než Rusko měly k Novičoku přístup, bylo ihned s velkým křikem neadekvátně interpretováno nejen jako lež, ale hned i jako zlovolné obvinění. V tomto kontextu se lze jen obdivovat chladné hlavě prezidenta Zemana, který přikázal BIS, aby věc prošetřila.

Jak jste vnímal rozhodnutí o vyhošťování ruských diplomatů ze členských zemí Severoatlantického paktu?

Podle mého názoru drtivá většina vyhoštěných, ne-li všichni, až snad na ruského velvyslance v Polsku – a i v jeho případě kdoví – byli ve skutečnosti zpravodajci pod diplomatickým krytím. Když už se vyhošťuje v rámci mocenské konfrontace, tak se pochopitelně vyhostí právě oni. Pokud si myslíte, že zjistit, kdo je skutečný diplomat a kdo zpravodajec pod diplomatickým krytím může být problém, tak se mýlíte. Je to něco, co se zpravodajské služby obyčejně ani nesnaží utajovat, protože z historie minulých postů daného člověka a toho, jak se v zemi, kde působí, chová, a jaké kontakty vyhledává, se to dá určit s prakticky stoprocentní jistotou.

Když jsem působil v CIA, tak jsme na to identifikování rozvědčíků v ambasádách zemí sovětského bloku měli dokonce manuál. Ale k tomu, jak ta vyhoštění vnímám: vnímám je jako cílenou snahu výrazně omezit zpravodajské možnosti ruské Služby vnější rozvědky. Podle mě taková snaha může velmi dobře být součástí příprav k nějaké agresivní akci proti Rusku, která chce využít ke svému úspěchu moment překvapení.

Stalo se kvůli vyjádření britské premiérky Theresy Mayové, že za útok může s velkou pravděpodobností Rusko. Co vy na to?

To, že britská premiérka obvinila Rusko tak bleskově po tom incidentu a s naprostou absencí jakýchkoli důkazů, vyvolává přesvědčení, že cílem jejího prohlášení bylo nejen položit základ k další fázi protiruské kampaně zemí, které se podílejí na protiruských sankcích, ale i se demonstrativně distancovat od jakýchkoli pokojných nekonfrontačních snah ten incident řešit. Jinými slovy, cílem premiérky je konfrontace za každou cenu. V té souvislosti pak ovšem nelze vyloučit ani to, že napadení Skripala bylo zinscenováno jako potřebná záminka britskou tajnou službou.

Odpůrci hromadné akce proti ruské diplomacii připomínají lživé vyjádření britského premiéra Tony Blaira, že v Iráku jsou chemické zbraně, které spustilo válečnou operaci v Iráku. Jak se stavíte k takové argumentaci?

S tou argumentací lze jen souhlasit. Nyní, stejně jako dřív v případě Iráku, hlava britské vlády mobilizuje evropské státy k podpoře konfliktu, který má sloužit především zájmům mocenských kruhů Spojených států amerických. Říkám záměrně mocenských kruhů, které vládnou Spojeným státům bez ohledu na to, kdo je právě prezidentem. Tehdy to byl Irák, teď je to Rusko. Ta analogie je nezpochybnitelná.

To sotva. Eskalace protiruské konfrontace bude zcela jednoznačně mít za důsledek ještě větší podporu Putina v ruské veřejnosti, což si jeho protivníci přát nemohou.

Co by tedy mohlo být konečným cílem protiruské akce? Co všechno můžeme v tomto ohledu očekávat?

I když se rozum vzpírá představovat si nepředstavitelné, všechno to bohužel vypadá jako příprava k válečnému konfliktu.


- - -

34 komentářů :

  1. Žádná otrava se nekonala. Je to od začátku bouda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. Pred 5 minutami davali na TA3, ze nejaky armadny expert v Anglicku vyhlasil, ze Skripal bol otraveny nervovym plynom Novicok,
      ale ze sa neda urcit, ci plyn pochadzal z Ruska.
      Podla mna to vedia urcite, ze nepochadza z Ruska, ale priznat to teraz pred cely, svetom ? Utrzit taku velku hanbu ? Nie.
      Radsej budu tvrdit to co tento vojensky expert vyhlasil.Nepriznaju tym svoju chybu.

      Som zvedavy co sa bude teraz diat vo svete, ako staty odvovodnia vyhostenie velvyslancov, ked ich vlastne vyhostovali kvoli tomu, co sa vlastne nepotvrdilo.

      Vymazat
    2. Všechno bylo jinak. Agent Skripal se den předem nacpal pohankovýma kroupama, když se dozvěděl že mu z Ruska přivezou novou zásobu. Ve chvíly kdy dosedal s dcerou na lavičku zahlédl okolo jdoucí policista pod lavičkou minci. Lavičku obešel a sehnul se pro peníz. V tom se to stalo. Agent vypustil zlého kroupového ducha. Jak když zařve medvěd. Policista se zkácel a Skripal s dcerou z toho smradu upadli do bezvědomí. A tak to fakt bylo.

      Vymazat
    3. Vyhostovanie diplomatov je posledny krok pred poslednou (horucou) fazou vojny. Ja osobne sa bojim len jedneho: Putinove pravidlo, ak sa schyluje k bitke a vies, ze sa jej nevyhnes, musis udriet ako prvy... A pri sucasnej urovni jadrovych zbrani sa nestihneme ani zacudovat...

      Vymazat
    4. Mas pravdu. Ja len dufam, ze ak k tomu ozaj dojde, tak ako prva to schyta budova v hlavnom meste, v ktorej momentalne byva jeden pan, ktory robi vsetko preto, aby ten konflikt vznikol, a ktory mal este tu drzost, ze ponukol twroristickej organizacii Nato priestory na zakladnu, sklad v Poprade, cim zo Slovenska vytvoril ciel pre pripadne ruske rakety.
      Dufam len, ze ak tomu pride, nestihne nastartovat lietadlo, aby usiel do Izraela.

      Vymazat
    5. Takze zase budeme bojovat proti Rusku. Ubehlo 100 let, tenkrat nasi legionari, jen 2. pesi pluk, behem 3,5 mesice boje proti sovetum zabili 10.000 Rusu (a oni nam 230 po 21.8.68 za 21.5 roku), takze zase se bude zabijet a mnozi Cesi uz ted jasaji. Ja budu - az Rusko zase zvitezi a neosvobodi Cesko. Zasluhuje si to (a byly jeste dalsi 2 pesi pluky a i ty zabijely podobne, 25 let po tom Rusove nas osvobodili a ztratili 170 tis.vojaku. Proto je nenavidime, kdezto oni nas ne, to nastve, ne? Doufam, ze ted uz budou mit rozum!!!!

      Vymazat
  2. Jak říká soudruh muslim Cemper, jed z VB by již neměl tu správnou účinnost, byla by u něho příliš dlouhá doba "expirace". "Já jsem z Kolína, tak to znám", dále hovoří. Vzhledem k tomu, jak probíhá rekonvalescence postižených, tak nevím , nevím. Nebo v RF už nemají ani kvalitní, čerstvý "novičok". Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
  3. Máme protichemickou jednotku jednu z nejlepších a myslet si, že neví nebo nevěděla o Novičoku ještě z dob Varšavské smlouvy u nás je naivita. Proč naše vláda udělala takovou chybu s vyhoštěním diplomatů a nepožadovala důkaz pro obvinění ji voliči nezapomenou. Udělala ze sebe poslušnou nemyslící loutku. Raději se bude mýlit s Británii než znát pravdu. Stydím se, že máme takovou zbabělou vládu. Jako bychom již ani nebyli suveréní země.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne - nejsme a je zbytečné si namlouvat něco jiného.

      Volič-Vilč

      Vymazat
  4. Včerejší komentář k jednání Velké Británie - Jakov Kedmi (v čase od 12:20). Ústřední these = nehledejte v tom logiku!

    https://www.youtube.com/watch?v=zSIlluM7AGI

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:48 Dobrý odkaz, díky. Nevím, jakou váhu má Jakov Kedmi v Izraeli. Každopádně by si ho měli poslechnout naši politici, kteří skáčí jak VB píská a zároveň říkají, jací jsou přátelé Izraele.

      Vymazat
    2. 17:51

      Jakov Kedmi měl mimořádný podíl na tom, že se do Izraele vystěhovalo přes milión občanů SSSR. Dnes je důchodce.

      Kedmiho výroky jsou často příkré, ale přesto věcně přesvědčivé:
      např. když tvrdíi, že průměrný Američan si nechá nabulíkovat větší nesmysly než průměrný Němec v letech 1933-1934.

      Mimochodem, Vladimír Solovjev (v jehož pořadech obvykle Kedmi vystupuje) je sice nepochybně provládní propagandista - ale ve srovnání s ním dopadají propagandisté v ČT velice bídně (o amerických Fox News nebo CNN raději nemluvě).

      Vymazat
  5. Jiří Jírovec3. dubna 2018 18:05

    Pane Korchere, na Vašem, článku je nejzajímavejší první věta: "Jenže, jen jestli to vůbec takový útok byl?"

    Pokud jde o Skripala, proč mu Británie nedala falešnou identitu a někam ho neuklidila? Proč by Rusové po něm šli v době, kdy to strategicky nedává smysl. Po mnoha letech od výměny za jiné agenty.

    Západ naopak potřebuje udržovat atmosféru strachu z Putina. Nerovnováha ve výdajích na "obranu" je těžko ospravedlnitená bez důkladné propagandy. V Česku se začalo mluvit o 2% HDP jako závazku pro NATO. Jenže to jsou výhledově desítky miliard ročně, které budou chybět jinde.

    Zajímavé je, že zastánkyně dodržení tohoto závazku, poslankyně Jana Černochová, podle medií poukazuje na nákladnost zahraničních misí. A to jde o 1-2 miliardu.

    Pobaltské republiky žádají víc amerických vojáků a víc zbraní. Američané jim je rádi dodají. Čím víc jich prodají, tím líp.

    Člověk by až slzu dojetí setřel, když se mluví o tom, že si Amerčané z lásky k nám od úst utrnou a z objednávky jejich námořnictva nám 12 vrtulnéků dodají.

    Skripal není záminka k válce, tou jednou bude útlak ruských menšin v Pobaltí s nebo kdekoli jinde. Putine ochraňuj nás, budou prosit. Vzpomeňme na Miloševičovu větu "Tady vás (Srby v Kosovu) nikdo bít nesmí". Západ ji obrátil proti němu s důsleky, které pamatujeme.




    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:05
      "... proč mu Británie nedala falešnou identitu?"

      Co když třeba právě proto?! Pokud jde o falešné operace a podvrhy, jsou Britové považováni za nejlepší. Tvrdí to i Mossad.
      Např. o jejich podílu při převratu v Indonésii (svržení Sukarna) se neví NIC. O jeji podílu při vraždě Aldo Mora se neví NIC. O tom, že v tom měli prsty ale zároveň těžko pochybovat.

      Vymazat
    2. Z ruskyho hlediska ubylo pres 12o agentu v Rusku zapadu, ktery se pretvarujou za diplomaty. A tak CO NENI DOMA / v tomhle pripade/ ,to se pocita..
      Koho vyhoda to je ?
      Vsichni se shoduji s tim , ze jde o nejake podvody. V demokracii maji uverejnit vse o pripadu , ktery ma kriminalni povahu. Ale.
      Svindlcok,Vykvicok,Starycok a jak se to rymuje ??? Podezrele je, jak vsechny vlady poslusne tanci Britsky KAZACOK.
      Tak se to rymuje !!!
      Tim se prozradily vsichni spiklenci a ruka CIA /60 vyhostenych/ za prilis pruhlednou oponou.
      Porad nikdo nic nevi. Vlada tramtarie , taky vyhostila , kdyz zjistila /co vlastne/ na DALKU 24 TISIC KILOMETRU.....

      Vymazat
    3. Prevazet kufr s nejvice jedovatou latkou na svete je velky riziko. Co kdyz to nekdo na celnicich otevre ? Nebo kufr spadne a rozbije a otevre... Posledni teorie rika cosi o zkazenem jidle , kasi..Kterou vezla dcerka z Moskvy. Za tri ukazuji vcerejsi zpravy ,ze dcerka vesele a bezstarostne komunikovala na pocitaci s prateli, o tom ze mela tri dny smrt na jazyku , nic, a zadne starosti o tatinka zapasicicho smrtelny boj s prudce toxickou latkou v nemocnici...Zda se ze pripad je zase bumerang , ktery se na konec otoci proti svym Puvodcum...

      Vymazat
    4. Rusove se brani jaksi Asymetricky...
      Ukazuji fotografie jak britsky fotbalisti pred utkanim v berline/1938/ masove zdravi Hitlera s pravou rukou hitlerovskeho pozdravu a asi krici taky Heil Hitler !!
      Zeme britska se zjistuje je plna instantnich S.Holmesu a jeste vice ,davu J.Bondu...Vsichni vedi vsechno...
      I kdyz vse odporuje vsemu...
      A nikdo , kdo neni dostatecne placen se nenechal poplest..
      Ocekava se velka taskarice az se vse provali...

      Vymazat
    5. Na A24 se prave objevila odpoved M.Zacharove o dobrovolne a ponekud nadsene spolupraci britskych nejvyssich kruhu /nazyvane falesne Appeasement/ cestujicich do nemecka za ucelem DRUZBY s Hitlerovci... Atd. Prihoriva...

      Vymazat
  6. A již je to tady. Parta senátorů s nějakým Boublanem potvrdila, že prezident Zeman je bezpečnostním rizikem protože dává šetři BIS, zda tady v ČR byl ten Novičak. Samozřejmě, že byl- vrabci na střeše si o tom šeptají a ředitel VÚ 064 v Brně to potvrdil, neb i on se řídí standartním heslem -Pravda vítězí. To ale pánům Boublanům nevadí- Je lépe se mýlit s USA, nežli sdílet pravdu s Ruskem. Až se opět bude opakovat ten rok 1938,Vietnam, Irák, Ukrajina, MH17 atd., tak doufám, že to Těm pánům senátorům již národ nepromine.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hlavně se rychle musí opravit všechny mosty směrem na východ, tak aby unesly průjezd amerických tanků na Rusa.

      Vymazat
    2. Jak je možné, že prohlášení senátorů s Boublanem nevydržela na seznam.cz ani půl hodiny????????

      Vymazat
    3. 19.31 -protože článek měl za následek desítky odporných, sprostých a oplzlých urážek prezidenta republiky, jak už tak server Novinky rád a často podobné náměty vyhledává, pak protiprezidentsky vyfabuluje a zveřejní. Nadávky na prezidenta ( a tím i požadovaný počet diskuzí) jen prší, protože smečka duševních mrzáků slétajících se na diskuze k novinkám si na nadávkách prezidentovi zgustne. Ale už to začínají Novinky přehánět - už to začíná být přes čáru.

      Vymazat
    4. 18:29 To můžou ale díky přesným Ruským zbraním tam žádné tanky nedojedou a mosty budou zničeny.

      Vymazat
    5. Putinovy plány zhatí naši vepři bublanatí.

      Vymazat
  7. Prošetření BIS samozřejmě v této otázce nevnese jasno, ale v lepším případě bude lavírovat, ale spíše lhát. Přece BIS není k tomu, aby přinášela pravdu, ale potvrzovala potřebnou propagandů. V tomto směru je pres. Zeman skutečně nebezpečím - pro lháře. Ale to přece lháři nedopustí, aby byla lež odhalena. Ostatně počkejme, vždycky to bude legrace z trafikantů v senátu. Ale to není moc čestné si dělat ze slaboduchých legraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale vůbec ne! ČR přece nevypověděla ruské diplomaty pro věc samotnou, ale proto, že nám strááááášně vadí obvinění, že dotyčný jed může být i v ČR. Dééééésně se roztrpčili, a dušujou se, že něco takového je naprosto vyloučenééééé. Pan prezident nechal věc prošetřit, a protože zde samozřejmě dotyčný jed je, nebo jeho ingredience, ze kterých je možné jej vyrábět a tak podobně, bude mít teď pan prezident švandu z toho, jak se budou BIS a nějaké další složky vykrucovááááát, a co se kolem toho bude čvachtáááát. Pan prezident si nejspíš oblíbil český (a nejen český) politický cirkus - začíná být zajímavější než Humberto, a není třeba k tomu vůbec vstát ze židle a sedět v nějakém cirkusovém stanu. Všechno přijde prostřednictvím medií pěkně za námi až domů, sice v určité úpravě, ale všechno tam je - šašci, klauni, maskované potvory, ekvilibristé, žongléři -no -proč ne?

      Vymazat
  8. Také si myslím, že hlavním cílem akce Skripal bylo ukázat Rusku jakou má Amerika sílu a možná je to i příprava na nějakou další akci v probíhající válce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šmarjá - zase už válka! Máte vašnosto doma ještě obyčejný hajzl, nebo chodíte dělat potřebu už raději preventivně někam do krytu jako - copa dyby?

      Vymazat
    2. 20;01
      Ono se od konce druhý světový doteď nikde neválčí???

      Vymazat
  9. Pánové Šídlo, Pehe, Mitrofanov, Moravec, další a podobní si zvolili cestu agresivní, primitivní, zbabělé, nenávistné, velmi hloupé konfrontace připomínající malého spratka, který plivajíce a vrhajíce bláto s velkým, stejně retardovaným bratrem za zády, je neschopen chápat ubohou podstatu svého jednání, natož pak jeho smysl a důsledky.

    Tato jména uvádím pouze jako příklad. Seznam parazitů a nerudných čeledínů sloužících modle války a pouze vlastnímu prospěchu, byl by jistě delší. Že pane Kalousku.

    A tak, vycházejíce z Marxova „nic lidského mi není cizí“, i lidového „koho chleba jíš“, lžou, překrucují a tendenčně kopírují Goebbelsovský manuál propagandy.

    Zřejmě si neuvědomují, že lež vyniká specifickou schopností usvědčit sama sebe v konfrontaci se skutečností.

    A protože ve svých fantasmagoriích nedokážou realitu zcela vyloučit, pouze ji jaksi ignorují, dostávají se tak (jak jinak) do absurdních, popletených propletenců jaké známe od recidivistů zbavených přírodou soudnosti a citu pro míru, nemaje dar logického uvažování.

    V jejich ujetém a demagogickém pojetí demokracie ztratila pravda, logika i jasné argumenty místo. Vládnout by chtěli sami, ve směsi představ odkudsi (víme kde všude to je) diktovaných a hnětených s vlastním myšlenkovým odpadem do zapáchající kuličky.

    Porazit pravdu férovými (mírovými) a rozumnými prostředky se jim stále nějak nedaří, protože prostě nelze. A tak jdou hlava-nehlava, se stále stupňovanou agresivitou, extrémně hazardujíce s budoucí existencí všech a všeho, přímo do bažin zatracení, strhávajíce sebou ty méně myšlenkově zdatné jedince. K tomu jim bohužel pomáhá i celý sbor našich politiků, kteří jsou kupodivu ponejvíce jednotní ve své programové hlouposti.

    Jasným příkladem jde premiér v demisi pan Babiš, který již v řádu roků bojuje s vícehlavým drakem údajně objednaných obvinění pro něž není důkazů, aby se uprostřed souboje sám připojil po bok mnohohlavé hydry,

    která stejně hloupě a bez důkazů, nesmyslně obviňuje, vyhošťuje, trestá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a zapomněl jste dodat 19.43 ... protože mu nic jiného, bohužel nezbývá. Guvernér kolonie nemůže dělat nic jiného, neboť své kroky a činy dostává předvařené jako polotovar od správce kolonie a v případě neuposlechnutí by riskoval smrt hladem a žízní pro lid kolonie, plně závislé na dodávkách potravin a vody, o nichž rozhoduje právě správce kolonie ČR - jinak silně zadlužené. Tato kolonie sama, bez nátlaku a dobrovolně vznikla z bývalého soběstačného a samostatného státu, který bez zřejmých důvodů a příčin podepsal smlouvu s Ďáblem ( krví stovek občanů) a musí teď sloužit peklu, ať je jeho premiérem kdokoliv. I o tom rozhoduje a nadále bude rozhodovat peklo. Musíme se naučit s tím žít.

      Vymazat
  10. Vyjádření Sergeje LAVROVa (odpovědi na tiskové konferenci):
    https://www.youtube.com/watch?v=OnsShUJZ0q0

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:48 Jak se zdá, VB si zavařila pěknou kaši. Lavrov si na dnešek vyžádal zasedání výboru "Organizace pro zákaz chemických zbraní OPCW), což je mezinárodní organizace se sídlem v nizozemském Haagu, vytvořená v roce 1997 za účelem zajištění dodržování Úmluvy o zákazu vývoje, výroby, hromadění zásob a použití chemických zbraní a jejich ničení".
      Lavrov v souladu s mezinárodním právem žádá, aby se při vyšetřování napadení Skripalových "chemickou zbraní" postupovalo striktně podle Úmluvy, která pro takové případy stanoví přesné kroky. To se Anglánům rozhodně líbit nebude. Navíc tím definitvně padá jejich lež o tom, že Rusko nechce při vyšetřování spolupracovat.

      Vymazat
  11. Nějak postrádám na Nové republice - není to na téma, ale přesto to píši - články ohledně blížícího se - zřejmě - krachu dolaru. Tento krach vidí někteří producenti videí na youtube. Čína zavedla petrojuan. Kdysi podobný krok trestala mírová země USSA - vybombardování téměř do doby kamenné - Irak, Libyie. Nyní se - zadím neděje ze strany USSA nic. Dále rozhořela mezi USSA a Činou obchodní válka. A rovněž mezi EU a USSA. Pokud krachne dolar, bude to asi nepředstavitelné, horší než v roce 1929. Bohužel ekonomii vůbec nerozumím, tak se fondovaně nemůžu vyjádřit.

    OdpovědětVymazat