Reklama

.

.

neděle 29. dubna 2018

Proč všem tolik vadí SPD?

J3.K
29.4.2018   inadhled
Snaha o sestavení vlády mající podporu v Parlamentu se stala během na dlouhou trať. Důvodem není jen vítězství ANO s Andrejem Babišem v čele, které bylo sice ,,o parník´´, ale naštěstí ne dostatečně velkým na to, aby se ANO obešlo bez někoho dalšího, ale zároveň částečný populistický odpor většiny standartních stran k možné spolupráci ANO s KSČM a přímo nenávist k SPD Tomio Okamury částečně podporované jen Milošem Zemanem?. Jak vznikla tato schizofrenní situace?


Většina poslanců se v Parlamentu pokaždé i přes divadlo pro občany nějak domluvila, což platí i pro KSČM. Všechny sedící v lavicích tohoto ústavu vždy spojoval jeden zájem, tedy vydržet celé volební období v dostatečně honorované pozici bez jakékoliv kontroly, za to s možností získat další odměny, bonusy a diety s perspektivou dalších výhod, které práce poslance přináší. Zapomeňme na stížnosti některých poslanců na to, že díky práci v Parlamentu přišli o rodiny. V době, kdy kandidovali, museli počítat se svým častějším přesunem do metropole a nikdo je k jejich kandidatuře nenutil. Ostatně podobný problém řeší řada Čechů pracujících v soukromém sektoru, kdy kvalitní manažeři ve velkých společnostech poměrně pravidelně mění své působiště, často musí odejít i do zahraničí. Udržet si mandát spojený s poslaneckým platem je natolik lákavou představou, že jsou někteří ochotní proto udělat cokoliv a vzdát se tohoto života se mnohým zdá být smutnou představou. Takový Marek Benda nikdy nic jiného nedělal a stal se inventářem Sněmovny.

SPD ústy svého předsedy přináší do soužití poslanců zásadní zvrat. Vynechme nyní skutečnost spojenou s tím, že Okamura nepůsobí příliš seriózně. Určitý náhled na něj může zkreslovat mediální válka proti němu vedená, takže ne vše o něm řečené a psané je zároveň pravdivé, nicméně jeho ohýbání zad je součástí taktiky, která má Okamuru dovést co nejvýše. Osobní ambice jsou tak pro šéfa SPD pravděpodobně prioritní, což jej spojuje s Andrejem Babišem. Byl by Tomio ochotný opustit post ve vedení SPD, kdyby to byla jediná možnost, jak toto hnutí dostat do vlády? Asi nikoliv. Proč se tedy tolik stran vymezuje vůči SPD? Odpověď je velmi jednoduchá. Cela ta fašizace hnutí a jejího předseda nevychází ze skutečných pohnutek postavených na národních a vlasteneckých projevech Okamury. Důvod je naprosto jinde.

Tomio Okamura dlouhodobě upozorňuje na mnoho nešvarů spojených s naší existencí v Evropské unii, NATO a především velmi hlasitě vystupuje proti přijímání migrantů. V podstatě vyslovuje názor velké části občanů ČR, je za to však neustále dehonestován médii, jejichž vlastníci a vládci z peněz EU částečně čerpají a žijí. Spojení politiků, mediálních domů a kolosů je jednoznačné, propojení zájmových skupin například v ČT, ČRo, souznění Bakaly s jistou částí politického spektra či Babišovi patřící MAFRA jsou toho jasným důkazem. Nikomu z nich se otevřenost Okamury nehodí, takže táhnou za jeden provaz a systematicky ovlivňují české voliče s tím, že je Okamura démonizován. Do této války proti němu se přidal celý mocný neziskový sektor ovlivňující už nejen školství, ale velmi silně lobující na politické scéně.

Samotná kritika praktik EU a migrace není však hlavním podstatným problémem Okamury u zbytku stran. Hysterickou reakci ODS, ČSSD, STAN, Top 09 a části ANO vyvolávají jen a pouze jeho návrhy na schválení zákonu o všeobecném referendu, kterým by občané České republiky mohli rozhodovat o nejdůležitějších událostech týkajících se jejich země. Pokud by tento zákon vzniknul, poslanci by se stali pouhými vykonavateli vůle lidu, nikoliv těmi, kteří sami určují směr dalšího směřování země. Za to by nebyli z Bruselu zrovna pochváleni, neboť by to ukázalo cestu dalším zemím, které pochybují o výhodách společné unie. Ztratili by nadějí na teplá místečka v sídle EU a na štědré úlitby směřující k těm, kteří prosazují myšlenky bruselských elit, čemuž napomáhá i rafinovaný systém peněžních toků mezi státními institucemi a neziskovým sektorem. Přišli by o vliv na rozdělování dotací, které tolik mění podmínky otevřené a čestné hospodářské soutěže. Z poslanců by se částečně stali běžní státní úředníci. Přímo fanatický strach z návratu části moci do rukou občanů je zlým snem pro všechny Kalousky, Bendy, Fialy, Hamáčky, Dienstbiery, Farské, Bělobrádky, Schwarzenberky a jim podobné. Plebs by jim vzal jejich nadpřirozené schopnosti a možnosti hledat to, co je pro všechny dobré. Z tohoto pohledu se dle nich stal Okamura nepřítelem číslo jedna. Ne Babiš, ne komunisté, ne předlužená ČSSD, ale jen a pouze SPD.

Právě proto je fašizována daleko více, než mnohem kontroverznější a společensky méně přijatelní Piráti prosazující příchod migrantů se všemi důsledky, obhajující squattery a další extravagantní skupiny obyvatel, jakými jsou homosexuálové, uživatelé marihuany či genderoví šílenci. To je hlavní důvod hysterie plynoucí ze strachu ztráty vlastní výjimečnosti. Lidové referendum by přinejmenším ukázalo na skutečný stav mysli národa a na rozdílnost mezi obyvateli a jejich vůdci sedícími v Parlamentu. Udělalo by z poslanců hadrové panáky bez ohledu na média a dlouhodobé zkreslování faktů. Výsledek by byl jednoznačný, zavazující a neměnný. Už chápete, proč je Okamura tak nenáviděný? Dovoluje si totiž upozornit na možnost, na kterou všichni dávno zapomněli. Totiž na to rozhodnout se sám za sebe dle svého svědomí, zkušeností a představ. Jedno referendum by tak mohlo poslat do propadliště dějin dlouholetou snahu a práci těch, pro které je EU a tendenční politikaření živobytím. Okamura možná nevědomky spustil něco, čemu se říká panika. A tomu se všichni brání a budou i nadále. Za jakoukoliv cenu. Až budete někdo proti němu zase někdy demonstrovat, uvědomte si, že právě přicházíte o možnost rozhodnout se svobodně o budoucnosti země.


- - -

117 komentářů :

  1. Já jsem také jednoznačně proti tomu, aby přiblblá referenda, kterých se účastní cca 10% občanů a navíc dopadnou v poměru 51:49, rozhodovala nezvratně směřování země na celá desetiletí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu, k čemu o něčem rozhodovat, vždyť jsme úplně blbí. Ať o nás rozhodují ti, co jsou za to rozhodování dobře podplacení, že?

      Vymazat
    2. 0:49
      Zřejmě máte problém s chápáním psaného textu. Zkuste to ještě jednou.

      Co nechápu já je, že místní příznivci autoritářských režimů jako je v Rusku, Číně, nebo dokonce režimů totalitních v KLDR, na Kubě nebo ve Venezuele si dovolují žvanit cokoli o jejich touze po demokracii.

      Vymazat
    3. Referendum máme v ústavě, jenom nemáme prováděcí zákon. Na Slovensku zákon o referendu mají a nikdo z toho nešílí. Stačilo by jej jenom opsat.

      Vymazat
    4. Jistě máte na mysli ono přiblblé referendum o vstupu Č.R. do EU, která se ovšem zázračně k dnešku proměnila v jakousi podivnou další říši, velmi podobnou Adolfově vizi.. K ní se tehdy ovšem v referendu nikdo nehlásil, takže po podvodu máme právo na zpátečku. Samozřejmě demokraticky.

      Vymazat
    5. a co je hlasovani v posranecke či sernatorke slovutne budově jineho než raferendum a kolikrate těsnějši než těsne

      Vymazat
    6. Anonymní 0:23

      Tak vůle 5,01% občanů ČR, tedy cca 0,5 milionu, má podle vás malou váhu. Hm, to lze pochopit a bylo by proto vhodné zavést určitou minimální hranici pro platnost referenda, přesně jak navrhují SPD i KSČM.
      Ovšem co je pro mě po vašem výroku už zcela nepochopitelné je to, že když považujete za nedostatečnou zmíněnou vůli občanů při eventuelní nízké účasti(pravděpodobně při méně závažných tématech), vůbec vám nevadí, když o nás roky rozhoduje 200 lidí ve sněmovně, velice často rovněž v poměru 51:49, tedy 101 poslanců, čili 0,001% občanů země.
      Nevím, nějak vám nerozumím...

      Vymazat
    7. Všichni si pozorně přečtěte prosím příspěvek JK z 30. 4. 2018. To vypovídá za vše! Děkuji

      Vymazat
    8. 1:03 podsouvá čtenářům NR, že jsou fandové autoritářských režimů. Velmi se mýlí. Ale jako každý náfuka a sociopat - z jeho textu elitářství jen odkapává - se nechce podřizovat demokratickým rozhodnutím. Raději rád loví s parlamentní smečce zkorumpovaných.

      Vymazat
    9. 1:03 toho zřejmě nechápe mnohem více, než si přiznává. T

      Vymazat
    10. Ano máte pravdu. To je jedno, že na jatka, hlavně že nás vedou.

      Vymazat
    11. 0:23 Jestliže i VY jste jednoznačně proti přiblblému referendu, tak to se nedá nic dělat!!! Když vy ne, tak prostě referendum nemůže být. To dá zdravý rozum!!!! To je přece ta demokracie, že menšina poroučí většině, že? Kam bude směřovat země, to musí rozhodnout, ti, kteří si z politiky udělali výhodný kšeft. Oni nejsou chytřejší, než obyčejní lidé, oni jsou většinou po všech stránkách horší. Oni jsou schopni svoji vlast zaprodat.

      Vymazat
    12. KSČM podala již 8návrhů zákona k referendu a ač je o referendu článek v listině tzv. lidských práv, tak pomalu 30let po sametu a nic. Tak se pravice, vč. ČSSD kam vítr tam plášť, dtto jak je známe z 20tých let minulého století, se bojí rozhodnutí jinak jim dobrých občanů - občanů, jak čert kropáče.
      Proč ne referendum o vystoupení z EU i případně z NATa? Tak se bojí, vždyť vyhrávají volby, tak přece mají ve společnosti navrch, tak o co jde?
      A teď k tomu ještě SPD se stejným nebezpečím. Nešťastné hovory SPD o Létech, tak to byl problém, ale referendum? Prostě občan se od stran, které se bojí obecného referenda ještě kloudný důvod nedověděl, když znovu podotýkám pravice + ČSSD mají tzv. většinu!

      Vymazat
    13. Ano, lepší je když o náš rozhodne skupina 111 podplanených spoluobčanů které jsme omylem zvolili.

      Vymazat
    14. 19:36
      oprava : podplacených

      Vymazat
    15. Je opravdu neuvěřitelné kolik hovad se u nás vyskytuje a ještě o své zhovadilosti a podplacenosti tady diskutuje.

      Vymazat
  2. Ano. Referenda a vlhký pro Rusko - Americký sen o rozdělení EU a manipulaci s jednotlivými částmi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k tomu, že EU je v současnosti protektorát USA, poslušně plnící jejich příkazy, nějak nerozumím tomu, proč by zrovna USA měly mít zájem na rozdělení EU. Proč by měly mít zájem rušit systém ovládání, v němž stačí sdělit požadavek hlavě a ta už zařídí jeho splnění, a místo toho muset, slovy Obamy, muset každou chvíli "zkroutit ruce zemím, které nechtějí dělat to, co USA chtějí". Mždyť ty "majdany" a "humanitární intervence" také něco stojí.

      Vymazat
  3. Zuřivý odpor k Babišovi a Okamurovi je v rovině rasistické. Kdyby to byli čistokrevní Češi (a nejlépe z Prahy) vše by bylo OK.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Češi z Prahy? Topolánek, Paroubek, Nečas, Čunek, Sobotka,Rusnok byli moraváci. Takže důvody že pražáci by byli OK, jsou liché.
      Jde pouze vždy o rejžování z daní občanů. Po celá léta od hadráku. Kdo nespí, vidí.

      Vymazat
    2. Paroubek je Pražák. Jinak zbytek je OK a mnoho a mnoho dalších bych k tomuz té Moraví přidala

      Vymazat
    3. Kdyby oba byli z TROP 009, tak Pražáci mlaskají blahemm.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. Akcentovat část asijského původu Okamury nabo slovenského v případě Babiše je frontální útok proti České republice.Všimněte si, že nikdo neakcentuje občanství USA (postačuje narození) u našich politiků,ačkoli existují a představují svým (dvojím) občanstvím větší konflikt zájmů.

      Vymazat
  4. Ale kdepak: SPD vadí jen menšinám!

    A co jsou to menšiny? No přece něco jako menševici: Poražení, zbyteční tvorové, námi většinovými bolševiky pouze trpění.

    Kterým KONKRÉTNÍM menšinám vadí SPD a náš Tomio Okamura?
    No přece:
    1. křesťanům
    2. intelektuálům
    3. studentům (většinou studentům tzv. humanitních, tj. ZCELA ZBYTEČNÝCH oborů)
    4. jinam nezařazeným obhájcům evropských hodnot

    Čili KAVÁRNĚ.

    Ano, my roduvěrní Češi a Rusové kávu nepijeme. My většinově pijeme pivo, vodku, slivovici, rum.
    POZOR!
    Nepijeme předražené patoky z cukrové třtiny, nápoj dekadentních Euroameričanů.
    My pijeme PRAVÝ rum, z našich SUPER KVALITNÍCH českých brambor, s přídavkem 100% přírodní rumové tresti z té NEJKVALITNĚJŠÍ ruské ropy.
    Pohov.

    Takže kavárna – to je menšina doslova SMĚŠNÁ. Jakmile nás nepřemožitelná Armáda Ruské federace osvobodí od okupantů z NATO a EU, tak si na kavárnu, na menšiny posvítíme, hezky česky a rusky.

    Ano, po osvobození se náš Tomio stane místopředsedou vlády pro dezintegraci menšin a humánní odsun.
    A celá SPD se sloučí s ANO, prakticky ve stejnou dobu, kdy se ČSSD opět (a už DEFINITIVNĚ) sloučí s KSČM.
    Ano, máme se nač těšit, tak se tedy těšme.

    „Kde muslim či křesťan, tam nebezpečno. Kde vědecký ateista, tam leninsky bezpečno!“

    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pepek Vyskoč Radosta opět nezklamal a povyskočil... Mééé... Mééé

      Vymazat
    2. P.S. I když tenhle „vědecký“ osel jistě o Pepkovi nikdy neslyšel, třeba ho poučí děda, který snad ještě četl.

      Vymazat
    3. Podle Radosty kavárna rovná se všichni: křesťani, intelektuálové, studenti, obhájci evropských hodnot.

      Proti tomuhle už opravdu schází argumenty.

      Vláďa z Brna

      Vymazat
    4. Radosta nezklamal, navnadil a provedl "smrtící" úder. No a čeká na výplatu. Možná se jednou dočká odplaty na stožáru.

      Vymazat
    5. Radosta je jen jedna z podob tapetujících trollů. Redakce NR ho většinou maže. Také co jiného s blbem .který ničí diskuse.
      Leo

      Vymazat
    6. Dám vám řadu, udělejte si s Radosty srandu, nebo si ji udělá on z vás.

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty se nauč používat diakritická znaménka a do té doby se necpi na české weby, inteligente. Nauč se česky a pak kafrej.

      Vymazat
  6. Otazka autora :
    "Jak vznikla tato schizofreni situace" ?

    Odpoved autorovi : "Strasidla kterych se vsichni bali dostali strach z Okamury" !
    Cemuz se rika v politice - SPOOK IS SPOOKT !
    Slava panu Okamurovi - pristimu premierovi Ceska.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Otázka vám:
      "Proč se domníváte, že je zde třeba uvádět jak čemu říkají nějací anglosasové?"

      V posledních letech se nám tu rozšířil nešvar, že jakési anglosaské blábolení je vydáváno za oficiální terminus technicus. Určitě pro něco takového mají výraz i třeba japonci, číňané, rusové nebo španělé. nechápu proč to zrovna zmiňujete v jazyce nadnárodních zločinců a agresorů.

      Vymazat
    2. 7:45 máte pravdu, srší zde angličtinou kterou ovšem neovládá. SPOOKED, a né SPOOKT!

      Vymazat
  7. Bohužel, předpoklad, že ve volbách si lidi vyberou ty nejlepší z nás, neplatí. Obvykle se nechají kandidovat ti, co se už nechtějí živit prací. Referendum taky není všelék. Obvykle je to zase jen manipulace lidí. Ta bezradnost povede zřejmě k dalším zvratům, protože ani informace nejsou objektivní. Je to všechno iluze postavená na schopnosti lidí, ti už dávno zaostávají za technologiemi. Tento společenský systém se vypiloval v devatenáctém století, kde ty doby jsou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Referendum není všelékem, ale lidi by na něj měli mít právo. Já si dokonce myslím, že by se mělo využít vždy, když se vláda chystá učinit rozhodnutí, které svými dopady přesáhne časový rámec jejího časového mandátu a které dopředu neavizovala ve svém předvolebním programu.
      Jeden příklad za všechny. Ani jedna partaj, vyjma KDU, nic neříkala o církevních restitucích. Přesto je Nečasovo ODS prohlasovala, i když s nimi nesouhlasila a nesouhlasí většina obyvatel. Je to přesně ten krok, o kterém by lidi měli mít šanci rozhodnout
      samostatně.
      Stejně, jako je setrvání v EU, NATO a dalších spolcích.

      Vymazat
    2. Referendum je zakotvená v Základních lidských právech,máme ho i v ˇustavě,která vychází z Deklarace lidských práv a svobod...ovšem náš Senát v čele s angažovanou štětkou je proti...zde nemůže být jinak než pro a proti,jejich výklad je zcela nesmyslný a úpravy naprostá zrůdná pitomost.....Senát je pojistka?,..NE...senát je něco,co nám naopak škodí,nikdy tu nebyl a ani nebude,on už vlastně ani není,.je jen uměle vydržován jedinci,kteří nepožívají většinové důvěry....zrušení senátu je víc než nutné!!!!!!!

      Vymazat
    3. Anonymní 5:02

      Referendum určitě není zázračným všelékem na vše, ale současný systém správy země je vyloženě toxický. Lidé mají právo na dělání chyb, ale musí mít také právo poučit se z nich a napravit je. V současnosti chybí zpětná vazb. Lidé můžou jen jednou za 4 roky vystavit bianko šek a pak už jen s hrůzou sledovat, co se děje, protože praxe je pak jiná, často zcela opačná, než jak byla vykreslována v předvolebních slibech. Volič musí mít aspoň právo šlápnout na brzdu, pokud se koně splaší.

      Vymazat
    4. 6:10 Souhlas. Jestliže bylo referendum pro vstup do EU, pak musí být referendum i pro vystoupení.

      Vymazat
    5. Jen otroci nesmí rozhodovat o svém životě. A za takové nás (právem) považují všechny politické subjekty mimo SPD a KSČM. Tedy zhruba 80% voličů si přeje být těmi otroky volbou ostatních stran. A pak nemáme být pesimističtí při hodnocení budoucnosti českého národa.

      Vymazat
  8. podle prahy pozname je když nejsou schopni najit chlapa ani ženskou ktera by byla z prahy a měla koule dovezou ze slovače janošika na ruby co chude okrada abohatym jde na ruku či retardovanou nedovzdělanou nanu ktera přišla jak slepi k houslim ke zlatemu korytu rovnou z chliva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten Jánošík zvyšuje důchody, snižuje zadluženost a z fabrik, ze kterých by byly vietnamské tržnice, dělá pracoviště. Máme v podstatě nulovou nezaměstnanost. proč mají z Babiše největší zloději strach?

      Vymazat
    2. 8:06
      Největší zloději z Babiše strach nemají vůbec, protože on po nich nejde a nepůjde. Hojí se na malých. Doporučuji poslední Arénu Jaroslava Soukupa, kde se Babiš silně vykrucoval Soukupovu tlaku právě na to, jak se právě k velkým zlodějnám Babiš staví. Odpověď kastráta. Babiš nikdy proti velkým zlodějům nepůjde.

      Vymazat
  9. Otázka referenda je poměrně jednoduchá. Lidé mají mít možnost zasáhnout do vedení a řízení státu. Pokud ovšem chceme budovat stát v klasickém významu toho slova. Pokud máme zájem být jedním z regionu jakéhosi útvaru na území Evropy, referendum až tak důležité není.
    Odpor proti referendu je pochopitelný. Zájem občanů je téma před volbami. Po volbách je hlavním tématem finanční profit.
    Kdo z vás schvaluje souhlas a podporu vojenského útoku na Sýrii a prosazování západní politiky ve vztahu k Sýrii a ji ým zemím bohatým na zdroje? Referendum může být prostředek, jak politikům důrazně říci "válku ne". A politice nátlaku a rozvracení států NE. Nám, bezvýznamné zemi, z toho stejně pořádná kořist nekouká. Proč se tak tedy máme chovat?
    ABC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože jsme kolonie a budeme jí tak dlouho, dokud bude u moci současný nedemokratický systém vlády.

      Vymazat
  10. CO SE DEJE ? Jak to, ze tato diskuze nebyla znicena cenzorem ?
    V Evropskych mestech se vzajemne facuji davy radikalu. V Americe lide utikaji z Californie. Caravana z Hondurasu je na jiznich hranicich. Armada jede na hranice s Mexikem a vy se zde dohadujete o trafiky vasich neo-feudalu. A ke vsemu jeste nekdo ukradl zasazeny strom presidentem Trumpem a Mackronem !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tím, že jsi nestačil zasprosťačit a zamlít ty svoje obvyklé hlouposti - Honolulane!

      Vymazat
    2. Je to easy. Protoze nas nezajima, co delaji nemyslici chudaci v SSA.

      Vymazat
  11. Naprosto přesně napsaný článek. Alfa i omega je hned v první větě, ostatní poslanci (tedy poslanci všech ostatních stran a hnutí) by se vždy nějak domluvili a jen divadlo pro voliče sehráli, aby se neřeklo. Neboť všem ostatním skutečně o voliče nejde, krom období těsně před volbami, ale jde jim jenom o sebe a svá korýtka. A že těch korýtek jako poslanci či senátoři mají, někdy i desítky. SPD, především díky T.O., je krom několika jednotlivců ze sněmovny z různých stran, jediná, která nyní preferuje především občana ČR, jeho zájmy, bezpečí a ochranu. Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
  12. No jo Okamura dělá svou práci skvěle zas ho budu volit a ostatní jsou sluhové eu včetně bureše.

    OdpovědětVymazat
  13. Už téměř třicet let slyším kecy o tom jakou máme demokracii, jaké máme parádní demokraty v ODS, TOP 09, KDU - ČSL, Starostové, etc. kteří si utvořili dokonce i tzv. Demokratický blok, tak proč se bojí umožnit občanům, aby mohli sami bez zprostředkovatelů zasáhnou do věcí veřejných.
    Domnívám se, že třeba existence senátu by měla předmětem hlasování, dále pak účast armády ČR na zahraničních výbojích, ze kterých má profit USA, UK, F, které tak navazují na svoji neslavnou koloniální minulost a z ní vyplývající nadŕazenosti. USA potřebuje užitečné idioty, kteŕí svou účasti budou manifestovat tzv. mezinárodní společenství. Odmítám ty politiky z naší země, kteří děĺaji pro své osobní zájmy z našeho státu hlupáky. Mám za to referendum je očistným prostředkem pro tuto prohnilou republiku zahnusenou výše uvedenými stranami + ČSSD.
    Morave

    OdpovědětVymazat
  14. JAK JE MOŽNÉ,ŽE INDIVIDUALISTICKÉ SPD JE NENAVIDĚNO

    asi celou politickou třidou stále vice sprostšich Šmejdů,kteří své voliče zběsile tahaji nejen, ve věcech referenda už skoro 30 let, za nos.

    VOLIČŮM JE TOTIŽ ODEPÍRÁNA KOLEKTIVNI TVORBA POLITIKY

    což už dnes umožnuje právě fenomén internetu.
    Sprostáci které si volime dookola,ho nyni chtěji zničit cenzurou úplně!
    Domnivaji se,že je to on,který snese jejich humanitárni bombardováni, kdy hlavní zásahy maji směřovat právě dnes na

    NÁRODNI PROGRAM OBČANŮ VOLIČŮ

    který ač je to pro ně neuvěřitelné v bodě NP Nr.2,vyžaduje ponich něco pro nich strašlivého a to

    Naši opravdovou občanskou přimou demokracii ve formě okamžitého otevřeni jimi zcela záměrně zablokovaných diskuznich rubrik na jejich webech stran a hnuti.

    Cilem je znemožněni DIALOGU s voliči a tedy nepřetržité škrceni demokracie s masivnim pošlapávánim lidských práv většiny a to terorem který má stále horši a horši rozměry a umožnuje tvorbu i vadných nebo v připadě referenda ŽADNÝCH zákonů a tak držet,jejich teror menšiny nad většinou vháněnou do pozice otroků,kterí maji stejně jako za diktátorských režimů držet pusu a krok.

    BUD TO BOJEM ZA NP BROUCI ZMĚNITE, NEBO BUDETE ZAŠLÁPNUTI!

    nebot prima cil zničit náš stát pobit vás AKTIVISTY a a zbytek,který už bude hnědý zaměstnat v korporátnim oligarchické tzranii odnutých hřbetů a nizkýcjh ¨platů stejne jako to chtěl udělat pan fujer svého času a dalši diktátorské režimy,které se na občany chystaji aby oni pozdě zjistili,že jim tleskat při volbách nemuseli! .

    OdpovědětVymazat
  15. Vzhledem k mnoha usvědčujícím výstupům ANO v poslední sobě, po normalizačních sjezdech KSČM a ČSSD, a nakonec vzhledem ke zřejmému bruselofilnímu směřování a spojenectví těchto tří stran,

    už dnes není v parlamentu žádná další strana, kromě osamocené SPD, která věrohodně deklaruje skutečnou ochranu zájmů občanů ČR.

    Jakékoliv kritiky a odsudky SPD ze strany mainstreamu navíc jen ukazují, že vedení SPD si už je velmi dobře vědomo, že v prostředí totální mediální ostrakizace nemají právo na chyby. Jejich věrohodnost tak, i díky odpornému mainstreamovému tlaku, namísto aby klesal, tak stoupá.

    Vláďa z Brna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:16 Pokud za "skutečnou ochranu zájmů občanů ČR" v případě SPD považujete aplaus ve stoje, vč. Okamury, při projevu Ryana v Parlamentu, tak se mýlíte...
      Mimo poslanců KSČM deklarovaly aplausem ve stoje při projevu Ryana skutečnou ochranu zájmů občanů ĆR" všechny ostatní politické strany a hnutí, zastoupené v současnosti v parlamentu.
      L.S.

      Vymazat
    2. To opravdu se, podle Vás L.S., skutečná ochrana zájmů občanů ĆR projevuje projevováním neúcty k partnerským zemím?

      Protože v tomto případě by takový projev neúcty, jaký vy si představujete, byl případný jedině, když by Ryan v projevu projevil nějakou dramatickou neúctu k ČR. To se nestalo.

      Vláďa z Brna

      Vymazat
    3. O co tady jde ,jen rozhádat jednotlivé strany ale hlavně lidi ( chtějí z vás udělat debily ) tak zváni demokrate ,28 jen loupili a aby mohli pokračovat! Čssd má dluh je půl miliardy , jak může tato strana existovat ??? Oni chtěj aby jste zaplatili jejích pohledávky ! ať si to zapláti jejích členové s vedením Čssd !!! Proto jím Okamura překáží , který by to poukázal !

      Vymazat
    4. Vlaďo z Brna.

      Neni to poprve,kdy Okamůra v rozhodujicich chvilich udělal něco s čimž by jeho voliči nijak nesouhlasili,radši budte s voliči a nedelejte individualistovi advokáta,on už má na to svoji dubovou hlavu,tak se neuražte,když o věc má starost více občanů a píši to po svém..

      Vymazat
    5. Ad 11:51
      Snažím se jenom posuzovat viditelný obraz reálných událostí a chování, a je docela zřejmé, že viditelná realita v podání SPD je podstatně přijatelnější, než to, co předvádí všechny ty ostatní parlamentní strany, a to právě s ohledem na prospěch občanů ČR.

      Můžete namítnout, že SPD nebyla zatím prověřena podílem na moci. Přesto v daný okamžik je lepší takováhle nejistota, než ty ostatní jistoty.
      Už zítra to může být jinak.

      Vláďa z Brna

      Vymazat
    6. 11:04 Úctu k "partnerské" zemi je na místě projevit pouze v případě, když si ji skutečně zaslouží. Pochybuji, že "partner", který má za posledních 50 let na svědomí miliony mrtvých a zraněných po celém světě, zničené státy a města, mučení vězňů, apod., mezi ně patří... L.S.

      Vymazat
    7. Ad L.S. 13:09
      Tento Váš názor je víc než pochopitelný a pro normálního "člověka" jsou SS režimem zločinným. Ale politika se zdaleka ne vždy pohybuje v běžných měřítcích slušnosti, morálky a lidskosti. To není obhajoba, ale konstatování. A v praktické politice může být i morální postoj postojem příliš vyhraněným, než aby si i SPD, možná, mohla dovolit jej takto vyhraněně veřejně prezentovat. A to i kdyby tento názor vedení SPD zastávalo, čemuž ale nic nenasvědčuje.

      Že politika je umění možného není jen otřepaná fráze. A nakolik je některý dílčí postoj strany postojem autentickým nebo jen upozaděným a proto vynuceně konformním, je někdy zvenčí těžko zjistitelné.

      Vláďa z Brna

      Vymazat
    8. 13:09, 14:10 Jasně, co bych mu nezatleskal/a, kašparovi jednomu!

      Vymazat
  16. Já jsem velkým odpůrcem referenda. Referendum považuju za velmi nebezpečný nástroj, pokud není dostatečně nastaveno. Celostátní referendum, kde by bylo kvórum stanoveno na sto tisíc voličů je pro mě nepřijatelné. A rozhodně se musí zákonem stanovit, o čem rozhodovat v referendu není možné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud jste se nezúčastnil referenda o vstupu do EU, pak máte na tento svůj názor nárok, v opačném případě ne. Proběhlo v tehdy pořádku, a o výstupu by spravedlivě mělo být umožněno taky, a za stejných podmínek, jinak by to ukazovalo účelovou manipulaci veřejnosti tehdy, i teď.

      Vymazat
    2. Proč bychom měli mít jiné podmínky než Švýcaři? 80.000 kvorum pro vyvolání referenda, rozhoduje jakákoli v ětšina při jakékoli účasti, na stejné téma nesmí být referendum dříve, než za 5 let!
      Rozhodovat lidé mohou o všem. Hlasující v referendu nejsou chytřejší nebo hloupější než voliči při volbách poslanců a senátorů! Jde o stejné lidi!!! Vybraný politik není chytřejší,, moudřejší či zodpovědnější než množina voličů v referendu!

      Vymazat
    3. 11:36 Na vaši otázku existuje úplně jednoduchá odpověď. Protože nejsme Švýcaři.

      Vymazat
    4. 11:12 Promiňte, ale kdo jste, že mi stanovujete, kdy mám nárok na svůj názor a kdy ne?

      Vymazat
    5. 11,52 promiňte, ale v průběhu hry nelze měnit její pravidla. Do EU se vstupovalo dle určitých pravidel, použijme tato dřívější pravidla i pro možnost vystoupení z EU. To , že EU není taková, do které jsme vstupovali, ponechávám protentokrát stranou.

      Vymazat
    6. 12:54 V tom si s Vámi dovolím nesouhlasit. Do EU jsme vstupovali za základě speciálního jednorázového zákona, který platil pouze na tento jediný akt. Takže o žádné změně pravidel v průběhu hry nemůže být řeč. Navíc jen co já pamatuji se změnila pravidla snad všech sportů. Život prostě běží dál a pravidla se upravují aktuálním potřebám, to se nedá nic dělat.
      To, že dnešní EU je jiná, než do jaké jsme vstupovali, je fakt, ve kterém s Vámi naprosto souhlasím.

      Vymazat
    7. 13:05 Kdo se bojí referenda, ten se bojí, že by dopadlo jinak, než si přeje. Na základě speciálního jednorázového zákona by se mohlo, za stejných podmínek konat také referendum o výstupu, jelikož nedemokratičtí poslanci nejsou schopni dosud obecné referendum schválit(ačkoliv je v ústavě). Avšak, EU je opravdu úplně jiná, než byla, když jsme do ní vstupovali, a bohužel, je nereformovatelná. To by ji mělo zahubit i bez referenda, což bude jedině dobře.

      Vymazat
    8. 13:48 A tak zrovna tohoto referenda bych se já osobně nebál. Jsem si jist, že pohodlná většina by hlasovala pro setrvání v unii. Protože si upřímně neumím moc představit náš odchod. To by byla pro nás všechny taková prda mezi oči, že bychom se asi nestačili divit. Z toho bychom se vzpamatovávali desítky let.
      Spíš bych se bál o další a další referenda. Bude chodit míň a míň lidí a to je pro tento instrument špatně. Stačí se podívat do Brna a jejich přesouvání nádraží. A se jedná o něco, k čemu by měl vyjádřit každý Brňák. A jak to dopadlo.

      Vymazat
    9. Obecnému referendu chybí jen prováděcí zákon, protože je zakotveno v ústavě. Za ta desetiletí se střídají v PS antidemokrati, kteří nejsou schopni příslušný zákon konečně schválit. O EU mají mnozí dosud iluze(nebo taky dotace), které se postupně rozplývají. Nemám o milou EU obavu, svoji politikou pojde na úbytě, nebude-li mít dostatek rozumu, aby se vrátila k EHS, a to při jejím personálním obsazení, mít nebude.

      Vymazat
    10. http://vasevec.parlamentnilisty.cz/blogy/hloupa-eu-se-z-chyb-nepouci

      Vymazat
  17. Kadlik Marx i kdyby žil 200 let nemohl by dokončit svoje knižky.l

    Je třeba se ptát proč neni ten hrozný kapitalismus už konečně poražen.
    Naopak hrozi dalši porážka naši většině,která se nebráni pošlapáváni svých lidských práv a trpělivě čeká až zahřmi!
    Jak je možné,že se nám hrozi nyni terorem diktatury humanistů potažmo islamistů a korporátni oligarchickou tyranii ,kdy naši prý neschopni a sprosti zástupci neumi vyrobit skoro třicet let ani jeden zákon o referendu?.
    Musi špičky občanů voličů snad vyvolat z hrobu toho MARXE a proti hrozicimu kolapsu žádat tady a hned svoji vlastni

    DIKTATURU SLUŠNÝCH OBČANŮ VOLIČŮ,NEBO SE DÁT POZABIJET?

    OdpovědětVymazat
  18. SPD určitě nevadí "všem", pokud se těmi všemi ovšem nepovažují samotné extremistické "systémové" partaje, typu ŤOP 09, ODéeS, Despetáti, Bezstarostně kradoucí, či renegátská soc.dem. SPD vadí těm, co se bojí demokracie jak čert kříže a proto je pro ně něco jako referendum okrádání jich samých o korupné - které je drží při bezpracném šťastném životě. A nechuť SPD k islamizaci naší země je rovněž pochopiotelná a to nejen při pohledu do historie, ale také současnosti a nejen zemí bývalé Jugoslávie, které ve spolupráci rozvrátilo NATO s islámským terorismem. Děkujeme islámský terorismu, i když byl vyvolán NATO, nechceme! - A to je to, co tedy na SPD vadí sluhům diktatury Bruselu.
    Aad. 11.12 - proč kapitalismus nevedl již k sociální světové revoluci: Kapitál má pod kuratelou vojenské a policejní síly, spravedlnost, politické strany (až na bezvýznamné výjimky), střední třídu: to jsou ochránci a bašty diktatury kapitálu a to se moc těžko zdolává lidu dokonce bez cepů a sudlic. Vidíme, i jak odklon od této linie kapitalismu s povolením uzdy a náhubku občanům oligarchou Babišem je okopáván ze všech stran a nejvíce z partají těch největších sluhů kapitálu. Nožičkou se nasunula prostřednictvím sociálních sítí svoboda pravdivého slova a hned to vyvolalo bouři hněvu šlapek kapitálu. Pravda - to je jedno z hlavních nebezpečí, také právo a spravedlnost - to je v kapitalismu zakázané zboží. Proto jen ta SVOBODA NA LHANÉ SLOVO, proto ten boj o vyvlastnění medií či TV ve vlastnictví Janošíků pravdy a práva.
    Tedy omyl snad Marxe byl v tom, že neodhadl dobře sofistikovanou obranu kapitálu proti demokracii, sociální spravedlnosti i pravdě. Ale všeho do času!
    Mimochodem i my jsme korumpování - viz "památníky" a cedule o štědrosti EU, která k nám ročně přisouvá desítky miliard - celkem k zašantročení, aby si její panovníci mohli ročně ukrást u nás pár set miliard a to je realita - a lidé mlčí, je jim to celkem fuk....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A v tom to právě je. Vypadá to tak, že lidi potřebují rýt držkama v zemi, aby se vzpamatovali.

      Vymazat
    2. Ano stým tady souhlasím ! a poznat na svou kůží ,to teprve se jím rozviti ! Už to muže byt zítra !

      Vymazat
  19. přitom hlavní starostí tomia je nešlápnout na kuří oko jidovské obci, udíž má velkou potíž jak odlišit halal a košer porážky ...
    Inu genocidistům se jeden nezavděčí a jejich zvířecky tupým nohsledům s mozky vypláchlými od presstiutů u vůbec ne ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Zapoměl ž a t

      Vymazat
    3. A ty jsi zapomněl n

      Vymazat
    4. Tak to je super!

      Vymazat
    5. Jen jsem se zeptal, co je to jidovská obec, proč jste mi to smázli? Administrátore, vy víte, co to je?

      Vymazat
    6. Zahoďte předsudky, založte si Okamurovu sektu, zasvěťte mu nějakéj chrám a modlete se k němu. Já ho za premiéra nechci i když nového marně hledám.

      Vymazat
  20. ČSSD se staví do role advokátů islámu jako světového náboženství, proto jej prý nelze zakázat. Mnoho kolem toho už nakladl i ten jejich nový předseda, co vypadá jako dobře vykrmené prasátko. Pletou si ale pojmy s dojmy. Salafismus, wahabismus a všechny tyhle další islamistické ismy nejsou jen nějakým pouhým náboženstvím a nikdo by jim neměl napomáhat, jako např. to dělá Dienstbier a Hamáček, se za nálepku pouhého náboženství schovávat. Řeč je zde o netoleranci politického systému, který pěstuje a podporuje násilí, pohrdá institucemi západní společnosti a který umí a chce tyto západní tolerantní společnosti zničit. Rovněž nesprávná je jejich redukce jen na jakýsi terorismus sám o sobě visíci ve vzduchoprázdnu, u kterého jsou ochotni připustit, že je třeba jej potírat....Názory těhle Dienstbírů, Hamáčků a spol jsou extrémní, neboť ohrožují nás všechny. Tito lidé by neměli být připuštěni do státních institucí či na místa ministrů, natož ministra vnitra, neboť svými slovy a činy usilují o stát, který nemá plnit své základní funkce. Jednou z nich je zajištění bezpečnosti a právo státu tuto zajistit s veškerou silou a bezohledností už jen z toho prostého důvodu, že jinak bude zničen on sám. Lidi, nevolte to, je to velké riziko, které za to nestojí.

    OdpovědětVymazat
  21. Referendum je, pomineme-li obrovský vliv médií, čistá demokracie. Jenže každou chvíli máme referenda-volby a vidíte jak to dopadá.....Co úplně nesouvisí s tímto článkem, ale je velice aktuální je prohra Severní Koree s agresivní politikou "Západu". To, že se vzdají jediné své naděje-jaderného odstrašení znamená konec další socialistické země. O tom jak skončí Írán s plánem obchodovat eurem místo dolary se brzy dovíme. Rusko s touhou po samostatnosti v rozhodování pro všechny státy světa prohrává a my s ním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12:25 Bez urážky, kde jste takové hlouposti o Severní Koreji, Iránu a Rusku četl nebo slyšel? Severní Korea tím, že na nejlepší cestě dohodnout se s Jižní Koreou na znovusjednocení za cenu vzdání se atomových zbraní, odchod USA z Korejského poloostrova, atd., něco prohraje ?
      V případě Ruska a Iránu jakbysmet...

      Vymazat
    2. Taky jsem koukal, že kolega R.P. žije v nějakém lehkém bludu.
      Navíc představa, že Kim se vzdá svého jaderného programu je dosti naivní. To už by ta jeho země musela být ale úplně na kolenou. Je na tom sice prachmizerně, ale k úplnýmu pádu jí ještě něco málo chybí.
      A možná ne, možná je ten stav KLDR opravdu tak špatný, co my víme.

      Vymazat
    3. Zkusím předpovídat s KLDR. Na poslední chvíli bude řečeno, že KLDR neplní své sliby a nic se dít nebude.

      Vymazat
    4. Milý R.P., obávám se, že volby mají k referendu tak daleko, jako tip ve sportce k hlavní výhře. Ve volbách totiž voliči nerozhodují co a jak bude v naší zemi, ale kdo o tom bude rozhodovat.
      Asi jako kdybyste si chtěl dát v restauraci oběd ale nemohl jste si sám vybrat podle chuti. Mohl byste si pouze zvolit někoho, kdo rozhodne co vám na talíři přinesou. Vy byste měl chuť třeba na dobře vypadající vepřové koleno s křenem a hořčicí, ale na stole by vám přistál rýžový nákyp. Dobrou demokratickou chuť!
      O Koreu, Irán a Rusko bych na vašem místě taktéž starosti neměl, oni už si se svými osvícenými představiteli poradí. Horší je to s námi, když naši představitelé jsou tak napasovaní do řití kolonialistů, že jim koukají zase jen ty řitě.

      Vymazat
  22. Jsem pro platnost referenda o členství v EU či NATO klidně i při 15% účasti. Protože je celkem běžná praxe, že někdo může být zvolen při 15% účasti senátorem, tedy nějakými řekněme 8% hlasů, a všichni se tam hrnou, aby se stali pojistkou demokracie, a nikdo se nad nelegitimitou takové moci nepozastavuje, ba naopak jí vzývá jako základní výdobytek a pojistku demokracie, stačí nám pro referendum nízké procento účasti, stejně tak jak pro senát nebo referendum členů ČSSD o vstupu do vlády (kdy klidně může 25% z 20 tisíc členů této obskurní, a ve volbách neúspěšné strany, terorizovat celý stát)...Takže nejde se nad něčím jednou pohoršovat, tam kde se to někomu nehodí, a v jiném případě se radovat, jak je to úžasné a správné.

    OdpovědětVymazat
  23. Referendum – nástroj brutálního zastrašování švýcarských pracujících!

    Kdo z nás roduvěrných Čechů a Rusů, čili z nás komunistů a putinistů by chtěl žít ve Švýcarsku?
    No nikdo, to dá rozum.
    Vždyť v tom „slavném“ Švajcu je 25% obyvatelstva tvořeno BĚŽENCI !!!!!!!!

    Víte, vy eurohujeři, havlisti a další elito z kavárny, co je to 25% obyvatelstva?
    To znamená, že KAŽDÝ ČTVRTÝ dvounožec, kterého potkáte na ulici, je BĚŽENEC! A navíc je NA PRVNÍ POHLED nepřizpůsobivý (není běloch).

    V něčem takovém byste chtěli žít, vy přívrženci švýcarského referenda?!
    Chtěli byste se tlačit v ranním vlaku, v samoobsluhách, na plovárnách s NEPŘIZPŮSOBIVÝMI?!?!?!
    No nechtěli, samozřejmě.
    Ani náš Tomio nechce.

    Takže referendum bude jen a pouze o našem CO NEJRYCHLEJŠÍM vystoupení z NATO a EU.
    Po našem osvobození nepřemožitelnou Armádou Ruské federace (naše předchozí vystoupení z NATO a EU je prvořadou podmínkou vstupu bratrské ruské armády – na to NIKDY nezapomínejme!!!) už žádné referendum nebude, neboť vše budou moudře řídit naši OSVÍCENÍ národní Vůdcové Miloš a Babiš.
    Tečka.

    Ať věčně žije Veliký Putin, naše jediná opravdová záštita proti EU a NATO!

    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:45 Radosto, už blouzníš i o Švýcarsku, o kterém víš starou belu? Není náhodou naprostá naprostá většina těch imigrantů z Evropy? Kromě toho, ve Švýcarsku musí každý imigrant bezpodmínečně dodržovat všechny švýcarské zákony a pravidla. Pokud se mu to nelíbí, velice rychle ho vyšupačí. Proto Švýcarsko imigranty už tak moc nezajímá:
      https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/svycarsko-prestava-byt-pro-uprchliky-atraktivni-mohou-za-to/r~d0c76084790711e7832f0025900fea04/?redirected=1525102321

      Jak si běženci žijí v uprchlických táborech se můžeš podívat tady:
      https://www.vice.com/cs/article/8q9bzv/co-delaji-africti-imigranti-ve-svycarskych-alpach

      Vymazat
    2. Radosta nám nějak vypadl z role. Skutečné demokracie podle švýcarského vzoru se přeci nejvíce bojí naši pravicoví "demokraté".

      Vymazat
  24. Kdo je proti referendu, je proti demokracii. A pozor!! Referendum by mělo být i o podmínkách za jakých je možno je prosadit. Ne parlament, ale lid sám si musí potřebná kvóra stanovit.
    Štefan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem proti demokracii, podívejte se kolem sebe, co udělalá! Zlatá totalita, to se neváleli bezdomovci po ulicích a lidé si nemuseli na opravu zubů brát hypotéku.

      Vymazat
  25. P.Radosto, proč v noci nespíš? Odpočinul by jsi svému přetíženému mozku V.J.Horák

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nauč se česky, „V.J.Horáku“, blbečku havlistický.

      Čest a Nazdar!

      P. Radosta

      Vymazat
  26. 17:09
    Tohle je DEBILOKRACIE a havlosraček máme od roku 89 až nad hlavu!!!!!
    Takhle to vypadá,když se zacneš přáteli s uASSackejma okupantama!!!!!

    OdpovědětVymazat
  27. Proč má SPD v mediích nálepku krajní pravice? Já si pod tím pojmem představuji něco jiného, Např. tolik adorovaný ukrajinský Kyjev. V.J.Horák

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože ti, co nálepkují mají pravdu za lež, a lež za pravdu. Bojí se přímé demokracie, přišli by o korýtka.

      Vymazat
  28. Referenda se bojí pouze tupci a ti kteří oblbují lidi.

    OdpovědětVymazat
  29. Čas SPD teprve přijde...ani se nebudou muset moc snažit.

    OdpovědětVymazat
  30. Okamura a Miloš Zeman jsou naši Orbánové .
    Buďme rádi za ně . Prezidenta pomlouvají a přitom někteřî jezdí po světě a neslyšeli o čem je řeč :-) panečku to by byl prezident jak pařez :-)

    OdpovědětVymazat
  31. 9:48 -citim absolutni odpor k zivocichum jako jsi ty (9:48) !
    Za tvoje dvojite meritko !
    Umis ty vubec cist, cemu jsem zde vystaven JA ? Nebo jsi pouze nepravidelny navstevnik ?

    OdpovědětVymazat
  32. Zde provolavam - AT ZIJE SPD - a vlastnecky Cech pan Okamura.

    OdpovědětVymazat
  33. Pane Okamura - Evropa vas potrebuje a mate skvelou budoucnost !

    V pripade , ze se v budoucnosti NEPOMSTITE za vse, co jste musel prozit, tak budete pokousan
    hady - jedovatymi !

    OdpovědětVymazat
  34. 21:07
    Piš česky ty přestárlé LEJNO!!!!!!
    A kolega má NAPROSTOU PRAVDU,TY ZAVŠIVENEJ PABLBE BEZ JEDINÝ MYŠLENKY,JEDINÉHO SIGNIFIKANTNÍHO SDĚLEN,PIŠ TY UASSACKÝ LEJNA NA KRABICE OD MLÍKA TAM U VÁS V PAPUNDEKLOVĚ!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  35. Všechny ty profláknuté strany se bojí nejen referenda, ale také přímé demokracie a hmotné zodpovědnosti politiků, což je přesně to z programu SPD, z čeho mají největší strach. A referendum k mezinárodním otázkám je asi jediné, na které by se dostavilo dost lidí, což ostatní strany moc dobře ví, proto jim tak vadí. Co kdyby si národ odhlasoval odchod z EU nebo NATO? Zastupitelská demokracie dlouhodobě nefunguje - politici něco naslibují, na základě jejich slibů je naivní voliči zvolí a pak jen zírají, jak jimi zvolení politici velice rychle na sliby zapomenou. Takže referendum by být mělo a kvorum klidně i 100tisíc, pořád je to víc, než těch pár poslanců, kteří by pro danou záležitost hlasovali ve Sněmovně, často pak ne podle vůle voličů, ale podle objednávky lobbistů. Navíc - každý volič má právo se v referendu vyjádřit a ten, kdo by se k němu nedostavil, by dal najevo, že ho předmět referenda nezajímá a nechává za sebe tedy rozhodnout ostatní. Právě na vztahu k otázce referenda je jasně vidět, že jedinými demokratickými stranami ve sněmovně jsou SPD a KSČM, tedy strany, prosazující široce pojaté referendum.

    OdpovědětVymazat
  36. Náš vstup do NATO byl pro naši bezpečnost .
    Dnes víme že stáří komouši měli pravdu že NATO napadá a bombarduje země bez mandátu OSN . Vymýšlejí a podceňují revoluce . Všude pi nich chaos a rozvrat . Dnes jsem pro vystoupení z NATO .
    Chtěli jsme Švédský model . SPD je naše šance .

    OdpovědětVymazat
  37. Je tady jen sorta co chce vládnout , o co jde ...PENÍZE ... další tupci které to nezajímá, máme se přes dobře ! Ta první sorta když to nejde podle nich , se bude přiklánět k lžím,vraždám ale k vyhubení vlastního národa !!! NIKDY NEBUDE JÍM ZÁLEŽET NA VÁS NA BEZPEČNOST OBČANU ! Vy pracujete ale co mate , a někdo nemusí ale vy jste rasisté ! Oni je obhajují, ale vy nic ! a co pak noví příchozí ?! co pak ???!!! V SPD vidím naděj na lepší zítřky a ti co už tady byli ,do pekel !

    OdpovědětVymazat
  38. Souhlasím s jedním předchůdcem: Jestliže bylo referendum pro vstup do EU, musí být i pro vystoupení. Jinak jsme státem quasi-fašistů.

    OdpovědětVymazat
  39. Trefovat se do dvounárodního původu Okamury nebo Babiše? Biologicky je to naopak terno, představuje to jakési omlazení a jakoby vyzdvižení těch pozitivních genů rodičů a i vitalita ducha těchto lidí - "míšenců" jak známo, je vyšší. U nás je docela dost etnicky smíšených manželství - díky imigraci cizinců od druhé světové války k nám a trochu i díky české emigraci ven a návratu zpět. Díky za to, degenerace u nás doma je menší. To že se ohrazujeme proti nekontrolované imigraci občanů, kterým jsme agresívní válkou velice ublížili a navíc jsou nemálo spoutáni i svým náboženstvím - nejsou svobodomyslní - je rizikem pro zdraví a životy občanů a ne příspěvkem do genofondu českého národa. Tedy Babišovi i Okamurovi spíše musíme závidět jejich chytrost a vitalitu!

    OdpovědětVymazat
  40. Výborný článek, poděkování autorovi. Uhodil hřebíček na hlavičku, naši tradiční politici pochopili, že obecné referendum by je jako samurajský meč mohl snadno připravit o pracku v lahvi. Zběsilé výpady proti T.O. a SPD nabírají od voleb v posledním období stále na síle – jednak do parlamentu, kdy demo(ralizovaní) trpaslíci se těsně protáhli pod cílovou páskou, ODS se svou stranickou disciplínou taky neviděli rádi, že při jejich slavné minulosti jim ten orientálec šlape na paty; jednak při volbě prezidenta. Všichni profesionální politici, včetně nejúspěšnějšího poraženého presidentského kandidáta si s ledovým potem zalitými zády uvědomili, že ti drbani a socky nejspíš dobře rozumí tomu, co se v zemi třicet let dělo a děje a většina obyvatel volila státnicky a vlastenecky.

    OdpovědětVymazat
  41. Prosím pěkně "STANDARDNÍCH"... Sbohem češtinove...

    OdpovědětVymazat
  42. Boj proti Okamurovi má pouze jeden důvod a z něj plynoucí
    důsledky : Zcela zjevně a prokazatelně NENÍ ŽID.

    OdpovědětVymazat