Reklama

.

.

neděle 8. dubna 2018

Už je to tady, už je to tady....už je.....

Ivan Votava
8.4.2018
Protože čeští politici jsou dokonale čitelní a dějiny se opakují, tak jsem si říkal, kdy to přijde. Pavel Němec a katarský princ. Robert Pelikán a Jevgenij Nikulin. Chudák Robert, dlouhodobě se názorově rozchází s ostatními v Ano a proto jde. Mám tomu rozumět tak, že mj. většina v Ano nechtěla Nikulina do USA vydat ? Jak jinak si mám vysvětlit to, že oznámí odchod krátce po činu. Musel dlouho, předlouho trpět jako zvíře.


Ovšem člověk, narozdíl od zvířete, umí trpět uvědoměle. A tak trpěl a trpěl až do okamžiku, kdy přišla jeho hvězdná chvíle. Konečně se mohl nesmazatelně zapsat do historie a nechat se od kohosi pošimrat pod bradičkou. Fousatá huba občas svědí.

Nabízí se položit si otázku. Kolik dostane Nikulin a kolik Pelikán. Ale třeba ho v budoucnu potkáme s igelitkou od nějakého strejdy a budeme se moci zeptat. Možná s ním ČT udělá rozhovor na terase letního sídla na Floridě.

A protože bude učit na Právnické fakultě UK, máme možnost se ještě více sblížit se svými západními spojenci. V Anglii se říká " Bůh ochraňuj krále", v našich krajích můžeme začít říkat "Bůh ochraňuj naše studenty".

125 komentářů :

  1. A nebo pan Pelikán poslech vedení strany
    a proti svému přesvědčení podepsal...
    Ze slušnosti odchází z politiky.

    Dějiny se sami o sobě neopakují.
    Vatikánská církevní prokletá politika
    nám po staletí dějiny nutí.
    Boží hovádko jsi autore*

    OdpovědětVymazat
  2. Pelikane,
    ten ktery te posimral pod svedicimi vousy patri ke skupine, ktere se rika GOP (Grand Old Party) a je NESTABILNI ve vztahu k presidentu Trumpovi i kdyz je to vetev republicanske strany.

    Pelikane, ztizil jsi pozici presidenta Zemana v Evrope pro nekoho, kdo si nebude pamatovat tvoje jmeno za mesic.

    Delej to, co chce president Trump a ne jakakoliv mocenska frakce jeho nepratel, nebo nestabilnich
    pratel ! Nauc se hrat Shachy - "einteine" !
    Nikulin bude zmasazovan na zdiskreditovani voleb v listopadu 2016, NASTESTI - Americane nejsou ani zdaleka tak hloupy jako - (cenzurovano) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ad 2:27 - dobrý koment, ovšem ono je docela obtížné zde v Evropě odlišit aktivisty "deep state" od těch vládních, Trumpových. A když si to pletou vehementně (vlastně musí) Angličané, Němci..

      Vymazat
  3. Buzna at tahne z politiky

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám pocit, že Pelikán neunesl svoji odpovědnost a sprostě utekl. Ano je slepenec a Babiš zůstane zřejmě sám jako kůl v plotě, pokud nepřijde s něčím novým. EU je slepenec přetvařujících se úředníků a sesype se při větším otřesu stejně. Jestli Babiš sází na tento útvar bude brzo v koncích. USA je vychcánek, který sice umí poplácat po rameni, ale dary nerozdává. Takže co bude dál? Je podezřelé ticho jako před velkou bouří, já sázím na Německo, které je sice nemocné, ale samostatnou politikou je schopné vyvést Evropu z tohoto marastu. Je konec falešné pravdy a lásky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak proc evropani zebraj u USA?
      Mopslici
      Nemecko povede leda do valky

      Vymazat
    2. Ad 4:34 - chyba, nežebrají, jsou pouze a jenom úkolovaní! Stejně, jako další v EU.

      Vymazat
    3. Žebrají - o to, aby to nezačalo teď. F

      Vymazat
  5. Nikdy nebylo tak zle, aby nemohlo být i hůř...

    Jsem vyléčený z optimismu. Kdykoliv jsem měl při odchodu nějakého neoblíbeného politika pocit uspokojení, byl vzápětí nahrazen ještě větší sviní.

    Někdy mám pocit, že slušní, inteligentní a pracovití lidé u nás vymřeli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 6:08 nezoufejte,třeba nový ministr bude lepší,tak jak vždy si všichni myslí.Uvidi se v brzké době.Dalšim ruským dárečkem zadržený Interpolem u nás je bankéř A.Bugaevsky jemuž je dáváno za vinu zpronevěra 45 milionu €.On tvrdí že je nevinny a považuje akci vyšetřovatelů RF za nezákonnou.Tak uvidíme jak se k vydání do Ruska postaví nový ministr spravedlnosti a zda bude lepší jak pan Pelikán.

      Vymazat
    2. Toho bankéře zadrželi shodou okolností den po vydání Nikulina. Tím jenom potvrzují, že to byla levárna a chtějí si to teď vyžehlit. Ale to je fakt směšné, vydat nějakého bankéře proti tomu, vydat občana Ruska přednostně do USA. To se nezapomíná. Ono někdy, až zadrží našeho občana někde a vydají ho do jiné země raději než nám, tak si taky vzpomenem, co je to diplomatický úzus.

      Vymazat
    3. 8:58 zadržení bankéře bylo 5.dubna,Nikulin byl vydan 30.března.To jen pro pořádek.

      Vymazat
    4. Nevymřeli, ale nemají šanci se dostat nahoru.

      Vymazat
  6. pochopil,že se dopustil trestného činu,proto odchází.nedodržel právo cizince,který požádal o azyl a byl stále ještě v kasační době!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Pelikán nejednal o své vůli,všechno věděl a řídil Babiš o tom vydání Nikulina.Pelikán je jen oběť Babišové popularity.Jak se i píše,Pelikán odejde s mil.odstupným a dobře placeným místem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to tak vidím, to, že sem letěl Ryan pro Nikulina na dovolenou/služební/ jasně ukazuje, že celá záležitost byla domluvena dlouho před tím. Nakonec, polovina politický scény jezdí dávno do USSA na PŠM. A to nemluvím o novinářích a podnikatelích. Dalo by se s úspěchem předpokládat, že převážná část z nich má podepsaný závazek u CIA nebo NSA. Naskonec, za II s.v. to nebylo v Británii jiné, viz. Jandečková- Kauza Jan Masaryk, nové skutečnosti. Spolupráce s cizí mocnosní a špionáž proti republice jako vyšitá.

      Vymazat
  8. Dodržujete zákony a platíte daně? Úplně zbytečně. Pelikán, Němec a teď již také Babičok nám nastavují morální pravidla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ad 7:05 hloupost, morální pravidla jsou daná eurounijní příslušností! Jinak, aby bylo lépe rozumněno: "Silnější pes...!")

      Vymazat
  9. už se vi že ano je sekta jednoho koblihy ostatni jsou jen jako užitečne křovi nebo za pitomce a kecaly ale ty kobliha potřebuje nejvice už jen aby se vidělo kdo je tady pan velkomožny ale jak řika staleta nepsana pravda na každou svini jednou dojde

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní 8. dubna 2018 7:11

      ano dojde i na tebe

      Vymazat
  10. možná dostane na Myšiganské universitě taky nějaký desetinový úvazek.

    OdpovědětVymazat
  11. jo tak nám zabili Ferdinanda paní Millerová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akorat byl Ferdinand prevlecenej za Skripala...
      To se stava...I v nejlepsich rodinach..

      Vymazat
  12. To mlžení, jako že neumožní aby ho Zeman nejmenoval do nové vlády si mohl odpustit, protože je zřejmé, že se pakuje aby nebyl potupně vyhozen. Tím se hanbě a ostudě stejně nevyhne, ovšem co to pro našeho politika znamená, že? Pokud bude odstupné tučné a trafika mastná, tak vo co jde? To že byl zvolen aby pracoval podle svého nejlepšího vědomí a svědomí pro své voliče? No prosím vás nebuďte směšní, to dělá dneska akorát Putin a proto mu nemůžou takovéto nuly přijít na jméno. Aottj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7:28 pane,ten příměr se vám jaksi nepovedl.Putin pracuje podle svého nejlepšího vědomí a svědomi hlavně pro sebe.Myslite si,že ten gauner bude chtit svým voličům vrátit zpět své"úspory" ulité v USA?

      Vymazat
    2. Pane 11:47, vy jste měl možnost nahlédnou do výpisu účtů putina. Píšete o věcech, které nejdou prokázat. Z logiky věci vyplývá, že pokud by to byl takový zloděj, jak říkáte, v Rusku by o tom věděli a nemohl by mít takovou podporu obyvatel. Já si myslím, že jste jen naletěl rosofobní propagandě, která úspěšně manipuluje hloupé a naivní lidi. Vůdci kavárny musí mít radost z lidí jako jste vy. Oni nutně potřebují užitečné idioty, kteří neví, o co jde, ale hlavně, když souhlasí.

      Vymazat
    3. to 11:47
      To se vám moc nepovedlo milý pane. Pokud by bylo pravda, že Putin má svoje peníze v USA znamenalo by to, že ne Putin ovládá USA, ale USA ovládá Putina a docela možná ho Trump dosadil i do presidenského křesla v posledních volbách. Takže milý pane doma si plácejte nesmysly a hovna dle libosti, když píšete "ven" zkuste přemýšlet (ale ono to možná nejde, k přemýšlení je zapotřebí mozek).

      Vymazat
  13. Jo to je také jeden z „oblíbených"politiků.

    OdpovědětVymazat
  14. Nevím jak se Pelikán mohl zachovat čestněji než svým odchodem a jakýsi Votava je jen trapný, skřehotající pičus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A helemese, zase troll a jen prudí jako vždycky.
      Kdo tě platí, drzý fracku? Potřebuješ dostat facku!

      Vymazat
    2. 8:11
      Ty jdi taky do píči, zmrde. Požádej na ruské ambasádě ať vás už naučí jinou říkanku, debilní rusácký trolíku.

      Vymazat
    3. Anonymní8. dubna 2018 8:24
      Filcka přisátá k americký prdeli tu opět perlí. Každému tu nadává, přitom blahem uchcává.
      Kdo ho platí toho čmouda, nebo je jen blbej jouda?

      Vymazat
    4. 8:32
      Díky za briskní reakci, debilní,rusácký trolíku.
      Máte tam ještě něco na skladě?

      Vymazat
    5. Ten kolaborantský hajzl se měl především zachovat ve své funkci podle většinového názoru, který by neubližoval ČR a snižoval napětí a rizika v Evropě. Táhnout měl od válu už v době, kdy se zastával islamistické pakáže a naváděl ji jak postupovat proti ČR. Trapný a skřehotající pičus jsi ty a měl bys táhnout s ním do propadliště dějin.

      Vymazat
    6. 8:37
      ANO vyhrálo suverénně volby a ANO je jak je všem známo, debile, proevropské, proamerické, prozápadní. Pelikán byl, debile součástí minulé vlády, jeho názory a činy jsou všeobecně známy. Lidé tedy dobře věděli koho volí.

      Vy jste volby nevyhráli, rusácký užitečný idiote, tak si nech ty svoje debilní, prolhané žvásty o jakémsi vašem "většinovém" názoru.

      Vymazat
    7. Re (08:03):
      Pokud je skutečnou příčinou Pelikánova odchodu jeho "trauma" ze spáchané hanebnosti na tom ruském hochovi, pak čestnějším postupem by bylo, pokud by se svého křesla vzdal, a to ještě před tím než Nikulina poslal do US jámy lvové. A zničil tak jeho život, aniž by kdo Nikulinovi mohl prokázat, že jakési hackerské útoky spáchal on sám osobně.
      A poté by Pelikán nesměl lhát a mlžit a vyhlašovat své jalové floskule o tom, že US žádost o vydání Nikulina do USA byla "vyfutrována" přesvědčivěji než ta ruská.
      Evropským právem totiž zůstává právo obžalovaného na svého (územně či správně) příslušného soudce. Což je v případě Nikulina soudce ruský. I Rusko si totiž toho Nikulina řádně vyžádalo k soudnímu procesu vedenému s ním v Rusku.
      Leč toho mu náš "jurista" (a politická šlapka) Pelikán svou hanebností odňal. Aby se ve své chvilce štěstí a slávy mohl vlísat ke svému US páníčkovi (nebo pod ním poplazit).
      Zřejmě v duchu svého chápání těch atlantických "hodnot".
      Kéž by už všichni tito "hodnotoví" odtáhli třeba i do prdele!!, a i se všemi svými "hodnotami" ...

      Vymazat
    8. Nikulinovi bude nyní dopřána důkladná hygiena ve formě Waterboardingu a jistě se mu dostane i dalších vymožeností demokracie v nějaké tajné věznici. Pelikán dostal echo, že peníze už jsou na cestě a tak se rozhodl jako Hrdina. Jsem zvě davej, co demokrati z Nikulina vydolujou. Mám podezření, že bude objeveno pokrevní pouto minimálně k Hitlerovi, když už ne k Putinovi. No a pak bychomsme mohli vyhlásit nějaké sankce. Né?

      Vymazat
    9. Ad Opluštil - souhlas, ale navzdory všem spravedlivě jednání odsuzujících komentářům je přece doporučeníhodné uvážit, že vůbec netušíme, jaké tlaky mohly být na Pelikána vyvíjeny, vzpomeňte jenom příklad Johnsona - nebo si myslíte, že je skutečně tak hloupý, a neví, jak to skutečně se Skripalem je??

      Vymazat
    10. Pane 8:43, uvědomte si, že ANO je vlastně Babiš a Babiš je ANO. Bez Babiše by žádné ANO nebylo, resp. balancovalo na hraně pěti procent. Babiš, jakožto ministr financí se před volbama profiloval do role ekonoma, který ví, co dělá, což svými kroky potvrdil, a kterého politické hrátky příliš nezajímají, a taky se k nim příliš nevyjadřoval. Lidé v něm skutečně viděli schopného ekonoma, který tuto zemi může, na rozdíl od předchozích rozkrádačů někam posunout. Nevyjadřoval se rosofobně, jako kolaborant Stropnický, ani promuslimsky, jako Pelikán, protože věděl, že důležité je to, jak bude veřejnost vnímat jeho osobně, a ne ty jeho stranické souputníky, kteří se na něj nalepili. Nyní je v jiné pozici, je premiér a zásadním politickým otázkám se vyhnout nemůže, a rovněž ani odpovědnosti za činy svých ministrů. Myslím, že poté, co souhlasil s vypovězením ruských diplomatů ve směšné a absurdní kauze s Novičokem a souhlasil s protiprávním vydáním Mikulina, čímž prokázal slabost, zbabělost a oddanost cizím mocnostem, jeho preference výrazně poklesly. Proto také ČSSD už požaduje pět ministerských křesel, protože vědí, že při opakovaných volbách by dostal možná o deset procent méně.

      Vymazat
    11. Jakýsi.....? A vy jste co? Asi jsme už všichni kdosi cosi!

      Vymazat
  15. Já tedy dohledal zprávy k tomuto a musím říct, že jeho odchod s nějakou sebereflexí a Nikulinem naprosto nesouvisí, jak jste na to všichni přišli??

    Naopak, on sám sebe má za "příliš velkého humanistu"...

    Co mě jediné zaujalo, že se ještě na odchodu naváží do SPD.
    Bylo by hezké, kdyby spravedlnost po něm dostal nějaký okamurovec, když tak hezky uvolnil židli.. .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak, on dokonce ještě drze prohlásil, že odchází ze humanitárních důvodů, protože nesouhlasí s tím, že ANO hodlá osekat sociální práva atd. Šašek. Dělá si z lidí srandu.

      Vymazat
    2. Karpi 8:32 - hledejte dále, třeba na idnes? A najdete celý jeho rozhovor atd.

      "MINISTR PELIKÁN nechce být v další vládě a v politice končí, odstupuje za kritiku PREZIDENTEM, ohledně PROTIPRÁVNÍMU vydání pana NIKULINA do USA.

      Ministr spravedlnosti Pelikán oznámil, že už nebude v další vládě a v politice skončí. Vzdá se i poslaneckého mandátu, řadovým členem hnutí však zůstane? Ministr spravedlnosti v demisi Robert Pelikán.

      Důvodem jeho odchodu je kauza ruského hackera Nikulina, kvůli němuž se dostal do sporu s prezidentem Milošem Zemanem. „Nedám prezidentovi možnost, aby mě nejmenoval do nové vlády. V nové vládě už nebudu,“!!!

      Současný ministr spravedlnosti v demisi dodal, že se také názorově rozchází s většinou členů hnutí ANO a že se chce vrátit k advokacii a na právnickou fakultu, kde dříve přednášel. O svém rozhodnutí dlouhodobě uvažoval.

      Pelikán připomněl, že je ve vládě, která už je v demisi. Odejít by mohl jedině tehdy, pokud by o to požádal prezidenta. „Jenže vedením resortu by musel být pověřen jiný stávající ministr a ti mají dost své práce. Takže já tady musím vydržet, dokud nepřijde nová vláda,“ řekl.

      Řadovým členem hnutí ANO Andreje Babiše zatím zůstane, hodlá se však vzdát i svého mandátu poslance.

      „Vím to dávno, už od kauzy Ondráček, kde někteří naši poslanci vystoupili na plénu se skutečně nevhodnými projevy. Pan Pelikán pak oznámil, že se s tím neztotožňuje a že nechce dále pokračovat. Akceptoval jsem to, rozumím mu. Ukázalo se, že hnutí není hnutí jednoho muže. V klubu jsou různé názory a nemůžeme říkat našim poslancům, aby měli jednotný názor,“ reagoval na Pelikánovo rozhodnutí v rozhovoru pro Rádio Impuls premiér v demisi Andrej Babiš. Připustil, že Pelikánovi nabízel možnou kandidaturu na primátora Prahy, ale odstupující ministr to odmítl.

      „S rozhodnutím jako takovým i s důvody, které k němu vedly, jsem byla seznámena už dříve,“ uvedla mluvčí ministerstva spravedlnosti."

      Ramón

      Vymazat
  16. ANO je taková rozkročená strana od levice po pravici. Proto se nelze divit, že i ANO má ve svých řadách pražskokavárenskou "elitu", která v rozhodujícím okamžiku ukáže svoje karty. Pelikán byl ještě k tomu protekční dítko, jinak by se ministrem nikdy nestal. Pelikána škoda není. Škoda je jenom toho, že si ho nevzal americký čert s sebou. No, snad časem.

    OdpovědětVymazat
  17. Jsem bívalí člen SZM sluničkárskeho zvazu mládeže a jak nas na politickich školení učili tak ministr Pernikár postupoval ve vidáni Ruskeho špiona Nikulina podle směrnic USA pro zachováni národní bezpečnosti do které patripatri i Americki federalni stát Česko.Kdiž to guvernér Babiš dovolil tak to dovolil.Pepek Vyskoč.

    OdpovědětVymazat
  18. Vydání Nikulina byla chyba, nevím zda-li podle práva, ale proto, že v USA bude využit proti Trampovi a proti Rusku. A pokud nebude chtít spolupracovat, tak ho umučí k smrti. A obě varianty jsou zlé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude to další podraz proti Rusku pod falešnou vlajkou. Stejně jak MH17, jako Skripal, jako chemické útoky v Sýrii a pod. USA má nesplatitelný dluh a jedině válka to může srovnat. Ale válka nejlépe v Evropě a nejlépe s Ruskem. Tohle je dávno jasné. Snad Putin má strategii opravdu promyšlenu a opět zachrání Evropu od mocenských choutek fanatiků, finačních a zbrojařských koncernů. Proč se nemluví o 83 podivných úmrtích kritiků Clintnové a Clintna po dobu jejich politické kariéry?

      Vymazat
    2. ...nebo otráví na účet Ruska. Jedna aféra pomalu neslavně končí,není možné nechat Putina vydejchat.

      Vymazat
  19. Jiří Jírovec8. dubna 2018 8:56

    Roberta Pelikána neznám. Chtěl bych se ale postavit na jeho obranu poukazem na to, že málokdo ví, co se děje v českém politickém zákulisí.

    Bylo by směšné domnívat se, že si Pelikán mohl dělat, co chtěl. Svobodný byl jen napůl. Svobodně se rozhodl, že nebude ministrem. V momentu, kdy se Babiš pokusil uspokojit (vyděračské) ČSSD, nabídkou Pelikánova ministerstva neměl Pelikán jinou volbu.

    My ovšem nevíme jak proběhl rozhovor mezi Babišem a Pelikánem.

    Jeho prohlášení o tom, že se rozchází s většinou v ANO (tak co by tam pohledával) je nepochybně součástí snahy budovat si pro svou další kariéru neutrální pozici.

    Pelikán měl maličko prostoru pro rozhodnutí nevydat Nikulina. Mohl říct, že mu v USA hrozí mučení, protože je známé, že jím procházel jistý Manning. Ten dostal pálku 35 let. Pak ji (po změně pohlaví) Obama omilostnil.

    Česko do Ruska nevydává. V případě jistého Vorotnikova, Schwarzenberg veřejně prohlásil, že by ho raději ubytoval ve svém bytě (místo nějaké pěkné slečny) než aby ho vydal do Ruska.

    Jistý disident, který anarchistu Vorotnikova zná, mu to připomněl a kníže svůj slib dočasně splnil a Vorotnikova s rodinou ubytoval v podhradí Orlíku.

    Pak ho vyhodil a pokud je mi známo, Vorotnikov je s rodinou v Berlíně.

    Od země, kde nepochybně platí , že je bezpečnější mýliti se s americkým presidentem, než mít pravdu s Putinem se nedá příliš samostatnosti očekávat.

    Jako občané nemáme ahnung, jaké karty (čti výhrůžky) mají v rukávach naši protihráči. Nesmíme podléhat představě, že Pelikán mohl říct "nedám" a Američané by se posrali strachem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne. Nikdo ho nenutil setrvávat dlouhodobě na postu, když s ním málokdo souhlasil, jak nyní tvrdí. Mohl odejít, aniž by vydal Nikulina, neoprávněně, před uplynutím kasační doby. Každý má svobodnou vůli včas odejít. a nenechat se vydírat, je to na kvalitách člověka.

      Vymazat
    2. Ad Jírovec - naprostý souhlas, zastávám stejný názor, bezvadně sepsané!

      Vymazat
    3. Ano i já souhlasím s panem Jírovcem. Česká politika, potažmo současná politika jsou už opravdu odporné sračky, neslučitelné se životem normálně myslícího a cítícího člověka. V mediální žumpě se mohou vyžívat jen tupí skřeti, kteří nemají jiné aktivity, totéž platí pro diskuze. Takový magor může o politice jaksi spekulovat a taky denně plivou přesně jak ukazuje mediální žumpa směr házení hoven a plivanců. Teď na Pelikána - a už se házejí hovna! Nebo na Babiše - a zase - házení hoven! To jsou slaboduší jedninci - ti si nepřipustí, že člověk jakž takž ještě solidní, s odpovídajícím vzděláním, musí z prašivé politické žumpy utéci dřív, než přijde o veškerou osobní čest a svědomí.Ten Nikulin s tím nemá nic společného, kdyby nebylo medií, nikdo tady z těch skřetů by žádného Nikulina neznal. Teď o něm žvaní všichni, a všichni nadávají na Pelikána. Má prý i blbý jméno - no - je normální havěť, co leze diskutovat?

      Vymazat
    4. Nám Anonymní 8. dubna 2018 10:37 už může odpovědět, jedině Radkin Honzák (psychiatr), světu vládnou psychopaté, jde jen o to, jaké je jejich psychopatické zaměřeni, zda-li ± pro společnost, převládne-li - národ je v prd€li!

      Vova

      Vymazat
    5. Chci upozornit na to, že Babiš šel do voleb jako silně prozápadní strana podporující kapitalismus, čili v jakýchkoliv sporných otázkách se postaví na stranu Západu. Jako kapitalista se ovšem kšeftu s Ruskem určitě vyhýbat nebude, pokud to bude ze Západu posvěceno s výhodné pro ČR. Jediný Východ, který je ochoten uznat jako partnera, je Slovensko.

      Na druhou stranu se Babiš poměrně srozumitelně ohradil proti plánu EU ohledně migrace, protože tuší, jakou paseku to nadělá ve státě, ale jak vidím, je možné ho zlomit.

      Vymazat
    6. Anonymní8. dubna 2018 16:28
      Tady nejde o kapitalismus. Rusko je také kapitalistické. Tady jde o kolonialismus. Anglosasové chtějí kolonizovat celý svět. Což pro celý svět není vůbec žádná výhra. Ale postavit se tomu, dokáží jenom Rusové a Číňané. Takže podpora Ruska je v našem zájmu. A na tom se také prokazuje zkorumpovanost, nebo vydíratelnost našich politiků. P.K.

      Vymazat
    7. Pelikán měl jen jednu možnost, pokud si chtěl zachovat profesní čest a slušnost. S odvoláním na mezinárodní právo dotyčného do USA nevydat!! Tady není o čem diskutovat. Takto jen prokázal, že je prodejná děvka na jedno použití.

      Vymazat
  20. Pelikán jen uvedl,že nechce být v příští vládě,ta dosavadní v demisi vládne nadále,kdy bude jiná je ve hvězdách.Měl odstoupit hned,tak bych tomu rozuměl,ale takto si jen řekl o odstupné a dobré místo.
    Abych na to nezapomněl,všechno jde stranou,pokud se potvrdí chemický útok USA v Sýrii,může to nebezpečné lítat zatím nad našimi hlavami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom že to tam Amící mají připravený avizovali Rusové už hodně dlouho, takže žádný překvápko. Takže koupená světová média to mají dávno připravený a rozjedou to ve velkým. Jen aby si zase jako v kauze Skripal, opět nešlápli na ty samý hrábě, to teda bude ale hodně bolet. Ještě párkrát a stihne je osud všech lhářů, budou mluvit pravdu a už jim ani to nebude nikdo věřit.

      Vymazat
    2. 11:22, v kauze Skripal zatím žádné hrábě.

      Vymazat
  21. Evropské hodnoty v akci:

    https://cz.sputniknews.com/svet/201804077111541-Jezis-nasilneni-muslimka-festival-Brno/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježíš znásilňuje muslimku. Neporušuje festival v Brně hranice? © Sputnik/ Lev Sherstennikov

      18:05 07.04.2018

      Zařazení divadelní hry „Naše násilí a vaše násilí“ skandálně známého chorvatského režisér Olivera Frljiče do programu festivalu Divadelní svět Brno vyvolalo negativní reakci u vedení města a představitelů některých hnutí.

      Důvodem se staly epatážní scény a zejména ty, kde Ježíš znásilňuje muslimku. Ačkoli téma, jehož se provokativní režisér dotýká, je velmi aktuální, až palčivé. Jde o migrační krizi v Evropě a teroristických útocích.

      Zajímavé je, že Česká republika není první zemí, kde tahle hra naráží na negativní ohlasy. Dříve tato inscenace vyvolala kritiku v rakouských médiích kvůli krutosti a absenci estetiky (v novinách Der Standard a Rakouské agentuře tisku).

      Za dnešních podmínek velkého přílivu obyvatelstva z muslimského světa do zemí, kde je vyznáváno křesťanství, bude divadelní hra s výše zmíněnou scénou „na pokraji faulu" sotva přispívat odstranění i bez toho citelného napětí ve společnosti.

      Náměstek primátora Brna Petr Hladík se obrátil na vedení Národního divadla Brna s prosbou zvážení možnosti změny představení a také zveřejnil patřičný dopis na svém Facebooku. Přitom úředník nepopírá fakt, že tvorba je ve své přírodě svobodná a umělec je svobodný ve svém vyjádření (umění).

      Vymazat
    2. Anonymní8. dubna 2018 16:37
      Nechci zpochybňovat, že to představení je hnus. Ale že Ježíš znásilňuje muslimku, je nějaká dezinterpretace. Za dob Ježíše, žádní muslimové nebyli, tedy ani muslimky. P.K.

      Vymazat
  22. ...vzhledem k okolnosti
    že týden před rozhodnutím soudu o vydání tohoto občana
    čekalo Americké vězeňské letadlo na Ruzyni
    bylo předem rozhodnuto i bez Pelikána.*

    OdpovědětVymazat
  23. Pelikán nebyl dobrý člověk, proto je dobré , že ve vládě nebude. Navíc nerozumí pojmu "fašismus" a obviňuje jím lidi, kteří jsou naopak proti fašismu. Buď je tedy ňouma, hlupák nebo má skutečně zlé úmysly. Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A vy jste dobrý člověk Karle z Plzně? Vy nemáte zlé úmysly? Psát tak ošklivě o člověku, o němž nevíte naprosto nic, nic jiného, než o jakémsi Nikulinovi, o němž by - nebýt mediální žumpy - nevěděl nikdo nic - a vy chcete tvrdit, že za jeho vydáním stojí jen Pelikán? A ostatní politici a vládní smečka - nic? Ti nic nevědí? Chudinkové - to jsou ti správní, jenom Pelikán je ten špatný? A taky chcete tvrdit, že všechny ty diskuzní žblechty denně - že píšou normální lidi? Duševně zdatní? Inteligentní? Četl jste to vůbec někdy? Asi ne - nebude to tím, že jste ňouma, hlupák a máte zlé úmysly?

      Vymazat
    2. ...co to sem zase nalezlo za s*áče.. ?!??

      (8. dubna 2018 10:43
      8. dubna 2018 10:37
      )

      ...(kdybyste jevil alespoň náznak snahy porozumět a neexhiboval pouze svoji zmatenost a bezdůvodnou sebejistotu, tak by nebylo třeba vás takto titulovat)

      RP vydal Nikulina.

      Protiprávně.
      VYDAL.
      Ministr.

      Až si srovnáte tyto tři slova, zkuste si k nim přidat další:

      Babišův ministr.
      Mučení.
      Lidská práva.
      Nepostižitelnost.

      Dobrý a špatný - to nechte stranou, zbytečně by vás to mátlo.



      Vymazat
    3. Tím sráčem máš na mysli sebe - co je to za blbý žvásty? A proč to píšeš jako báseň? Šlehnul sis dneska málo, musíš se polepšit, to vypadá na vážnej absťák. Fakt - takový kraviny. Utekl jsi z klecového lůžka ty boží sprostoto - přezdívko karpi? Co to je - jinej název pro vola?

      Vymazat
    4. Samozřejmě Karpi, že Nikulin je nýmand, o něhož vůbec nejde. A kde máš ty vole 10:37, máš halušky. Ale stejně jako neotrávenej Skřípal kdesi v Anglii měl za následek masivní vypovězení celé řady ruských diplomatů, a pak teprve se mohl uzdravit, tak tady zase Nikulin dokázal vládu zbavit ministra spravedlnosti, aby tam mohl dělat spravedlnost po svým jinej, vhodnější týpek. Jinej účel ten Nikulin neměl.A až se budou chtít zbavit jinejch ministrů, najdou zase nějakýho jinýho Mičurina, a mají pokoj. Teď se to bude dělat přesně tak, když se to s tím novičokem tak osvědčilo. Vymyslí se sračky, předají se všem světovým mediálním kurvám aby o nich měsíc žvatlaly, za tu dobu názorově rozeserou spoustu blbců, kteří bez mediálních rozesíraček nedokážou žít, no a pak, když někdo, kdo to zpunktoval, docílí svého ( třeba převratu, nebo rebelie, nebo alespoň jen demonstraci) může věc utichnout. A nikdo se nepídí, co na tom bylo pravdy, protože všechno je "utajované" nebo "zakázáno podávat info" .... Nikdy nebyl Pelikán salonní řečník, naopak, mluvil velice -velice málo!!! Do parlamentní žvanírny dokonce ani nechodil, vyhýbal se tomu, jak jen mohl, dokonce si vysloužil přezdívku "paní Colombová" protože ho tam nikdo neviděl. Na to jste zapomněl? Co tady těm žvanivým slimejšům - impotentům - na Pelikánovi vadí - že je to hezkej chlap, a pravděpodobně ještě i šuká.

      Vymazat
    5. Anonymní 8. dubna 2018 16:54, zde jste se sekl, ne 10:37, nýbrž "ty vole 10.37", udělal jste ve své mánii omylem dvojtečku, místo tečky. Karel z Plzně

      Vymazat
    6. Anonymní8. dubna 2018 16:54
      „.. Nikulin je nýmand, o něhož vůbec nejde.“
      Spíš bych to viděl, že v této kauze je nýmand o kterého vůbec nejde, ten Pelikán. Nikulinovi je vnucena významná úloha. Pelikán má štěstí, že mohl vypadnout, Nikulin je na tom hůře, ten si ještě svůj život bude muset odpracovat. P.K.

      Vymazat
  24. -Pokud by jste si dali všechno dohromady,pochopili by jste,že komunisti bez odchodu Pelikána by se s Babišem nechtěli moc bavit/případ Nikulin/Tím se Babišovi do jisté míry uvolnily ruce.

    OdpovědětVymazat
  25. Buď jak buď, tak soudruh Pelikán se vydáním Nikulina zasloužil o vítězství pravdy a lásky i v USA. Američané nepotřebují geniálního hackera. Ti z něho toho geniálního hackera už vytvářejí ve svých masmédiích. Potřebují ho jenom jako živý důkaz, který americké veřejnosti potvrdí, že pomáhal osobně Putinovi zvolit Trumpa americkým prezidentem. Jestli tu svoji roli odříká pod fyzickým nátlakem nebo po příslibu svobody s dostatkem čerstvě natištěných dolárků, to pak už bude vedlejší. Republikáni ho potřebují jako sůl. Tu genialitu už u něho vytvářeli i tím divadlem, které se kolem odehrávalo (nátlak Ryana na české zákonodárce, čekající Gulf-Stream v Ruzyni, mediální masáž atd.) a ještě odehraje (a odstoupení labutě je jedním z dalších divadelních výstupů).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Labuť Pelikán by si měla dávat hodně velký pozor, kam pojede na letní dovolenou. Podstrčit mu do zavazadla při přeletu z jedné arabské země do druhé nějaké to kilo heroinu není tak velký problém. Potom by neměl být překvapen, když ho nějaká jiná místní labuť nevydá domů do Česka, ale třeba do země s drakoničtějšími tresty, kde ho třeba setnou. Labuť dala příklad i Pakistánu, jak postupovat s pašeračkou Terezou. Labuť právě vytvořil precedent, na který může doplatit nejeden Čech zadržovaný v cizině.

      Vymazat
    2. Tak on je labuť ty diskuzní blbče 9.40? A jak ty se jmenuješ, že jsi anonymní? Nemáš také nějaké jméno, které by mohla řada duševních mrzáků nějak "legračně" zpotvořit? Co tady žvaníš o heroinu, pašeračce a Pákistánu - četl jsi vůbec ten článek, nebo se jenom u počítače denně škrabeš v zadku a na diskuzích píšeš samoúčelný sračky?

      Vymazat
    3. 10:46 Dobrý den, tak už zase mezi námi pane Pepo Vyskočile? Moc dobře jste se asi nevyspinkal, co? :-) :-) :-)

      Vymazat
    4. Tebe ani zdravit nebudu - ty diskuzní blbče 11.03 - ty jsi denně na diskuzích s naprostou samozřejmostí, protože nic jinýho už tvůj život neobnáší. Jen dřepět v páchnoucím brlohu u bedny, číst nesmysly, psát nesmysly a kokotiny, občas něco sežrat, a v noci zlézt na pelech. No a ráno zas to samý a kolem dokola, až tě od bedny odnese zubatá. Strašnej osud duševního mrzáka a mediálního závisláka. Ani se nedivím, že jsi tak sprostej - a to o tom spinkání - nejsi to ty, kdo dřepí u bedny občas i kolem třetí ráno a běžně kolem půlnoci? Tak drž tlamu . Tvoje urážky mně neserou - opakuju - lituju tě.

      Vymazat
    5. 11:19 vlast tě potřebuje: "A Pepku, kdyby někdo povídal, že Trump je dobytek anebo, že tu válku nevyhrajeme, tak přijdeš a řekneš nám, kdo to povídal. Rozuměls? Teď zameč a vyskoč!"

      Vymazat
  26. Děsivá je touha totalitářů USA ovládnout svět a to za každou cenu. Děsivá je idiocie vedení EU, které nutí evropský lid jí v tom pomáhat.
    Štefan

    OdpovědětVymazat
  27. V dnešním světě již není místo pro "tlučhuby a vejtahy" jako byl Nikulin. Kdo si pouští ústa na špacír, jak Nikulin, tak například přestože ani počítač nevlastní, může svými řečmi vzbudit u "bystrých" zpravodajců z USA, ale i u salónního řečníka Pelikána, že je schopný "hacker" a prozradil američanům, třeba cosi o Hillari apod. Myslím, že v zemi "svobody" USA, si nyní bude mít dostatek času sám sobě nadávat, jaký to byl vlastně idiot. Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a ty jsi zase diskuzní řečník Kájo z Plzně. A čím dál trapnější. Už ses naučil házet hovnama přesně tam, kam si to přejí media? A přesně na lidi, které dehonestují špinavci z medií? Zkraje jsi to moc neuměl, a občas jsi taky napsal něco nepokrytecky a poctivě - to jsi články, k nimž píšeš názor, ještě četl? Teď už taky jenom žvaníš a žvatláš? Samozřejmě že Nikulin je nýmand, o něhož vůbec nejde. Ale stejně jako neotrávenej Skřípal kdesi v Anglii měl za následek masivní vypovězení celé řady ruských diplomatů, a pak teprve se mohl uzdravit, tak tady zase Nikulin dokázal vládu zbavit ministra spravedlnosti, aby tam mohl dělat spravedlnost po svým jinej, vhodnější týpek. Jinej účel ten Nikulin neměl.A až se budou chtít zbavit jinejch ministrů, najdou zase nějakýho jinýho Mičurina, a mají pokoj. Teď se to bude dělat přesně tak, když se to s tím novičokem tak osvědčilo. Vymyslí se sračky, předají se všem světovým mediálním kurvám aby o nich měsíc žvatlaly, za tu dobu názorově rozeserou spoustu blbců, kteří bez mediálních rozesíraček nedokážou žít, no a pak, když někdo, kdo to zpunktoval, docílí svého ( třeba převratu, nebo rebelie, nebo alespoň jen demonstraci) může věc utichnout. A nikdo se nepídí, co na tom bylo pravdy, protože všechno je "utajované" nebo "zakázáno podávat info" .... Nikdy nebyl Pelikán salonní řečník, naopak, mluvil velice -velice málo!!! Do parlamentní žvanírny dokonce ani nechodil, vyhýbal se tomu, jak jen mohl, dokonce si vysloužil přezdívku "paní Colombová" protože ho tam nikdo neviděl. Na to jste zapomněl? Co tady těm žvanivým slimejšům - impotentům - na Pelikánovi vadí - že je to hezkej chlap, a pravděpodobně ještě i šuká, zatímco šeredné látry u počítačů už dávno ne, o to víc potřebujou diskuzní masturbaci? Pelikán asi pošle Nikulinovi bombonieru za to, že se konečně těch politickejch kurev zbavil - konečně bude šťastný to muž.

      Vymazat
    2. 10:59 Nějak jste nám nevysvětlil v čem ten komplot proti Pelikánovi spočíval?

      Vymazat
    3. Taky jsem nepsal o komplotu - to diskutující mají v palicích samej komplot. Nepletete si to s kompotem? Napsal jsem, že to on sám si vymyslel a zvolil mazanej důvod, aby mohl odejít z prašivý politiky, o kterou už nestojí, neboť má rozum a čest a to si chce zachovat. Nikulin se mu hodil - jak jinak by se toho hnoje mohl zbavit? Zastřelit se, jako to udělal Martin Štěpánek, když konečně zjistil, do jak smradlavýho hnoje vlezl? A to ještě nebylo tak smradlavý, jako je to dnes. Pelikán - šťastný to muž. Proti Pelikánovi nikdo nekomplotoval,kromě přiblblých nadávek na diskuzích - ale něco takovýho má každej normální člověk na háku.

      Vymazat
    4. 10:59, líbí se ti Robertek, Toníku?

      Vymazat
    5. Anonymní8. dubna 2018 9:39
      Myslím, že jste to přesně vystihnul. P.K.

      Vymazat
  28. Jestliže je Nikulin takový IT génius,tak co to měla ta Clintonova za debily ve svém volebním týmu,když jeden kluk co ani nemá PC dokázal zmanipulovat volby v Uss.
    Být těmi americkými ajtaky,tak se urazim, vždyť tím dali celému Světu na srozuměnou,jak jsou neschopni a že dle nich "zaostalý" Rus dokáže ochromit celé Uss,není to k smichu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak to je přesný, jenomže ten "zaostalý Rus" je jenom podle jejich mínění a ve skutečnosti ji jeden Rus nakope všem prdel. Teď spustili novou aféru typu Skripal v syrské Dumě na videu tam omejvaj malé děti a chtějí opět aby jim všichni věřili. Po zpackané kauze Skripal to půjde velice těžko. Je vidět že už melou z posledního a jako Hitler v posledním tažení sází na manipulaci veřejnosti dětmi. U nás 12-ti letí diskutují na náměstí, v Keremovu k vyvolání majdanu v Rusku zneužili také děti a v Sýrii to pokračuje. Kdo chce vědět jako ve skutečnosti je, doporučuji včerejší video V. V. Pjakina Otázky-odpovědi. Teda nikomu nic nevnucuji, opakuji kdo chce vědět. Ostatní můžou zase jedom hloupě vykřikovat o komunistických blbečcích, ovšem nevím zda je blbeček ten kdo je v obraze, nebo někdo jiný.

      Vymazat
    2. 11:04, útok v v Dúmá potvrdila i Syrská tisková agentura.

      Vymazat
  29. Jak dojemná je starost zdejších komunistických blbečků o osud typického zástupce ruské milionářské zlaté mládeže, prohánějícího se v Lamborghini a Ferrari, užívajícího si večírků plných kurev, koksu, kaviáru. Inu, prostě ruští užiteční idioti :-DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi jen hovno, vysrané havloidními svazáky.
      Zeptej se maminky s tatínkem, kde mají schované rudé šátečky, buzíčku.
      A pak si dej facku nebo ti ji dám já, až tě najdu.

      Vymazat
    2. 10:30, Nilulin není typický ruský malý zlatý smrad od bohatého papá. On se k těm milionům dopracoval sám. Vykrádal účty.

      Vymazat
  30. 10:30 vlast tě potřebuje: "A Pepku, kdyby někdo povídal, že Trump je dobytek anebo, že tu válku nevyhrajeme, tak přijdeš a řekneš nám, kdo to povídal. Rozuměls? Teď zameč a vyskoč!"

    OdpovědětVymazat
  31. No konečně se dokázal Pelikán zbavit tý smradlavý politický žumpy kolem, která smrdí čím dál víc, a její osud už je nejistý. Šikovnej kluk, to se musí nechat. Asi moc dobře věděl, jak na to, a prostřednictvím Nikulina je teď jeho odstoupení pochopitelné a regulérní. Vzhledem k tomu, co ke kauze vřeští media, a jak proti němu poštvali ty přitroublé domorodé ovce, teď je jeho rozhodnutí chápáno, jako že nutně musel odejít, neboť se zprotivil národu. Já si ještě pamatuju, jak na hodinu byl z funkce ministra spravedlnosti odvolán Jirka Pospíšil - taky žádné zvláštní lumen, ale způsob jeho odvolání byl od Nečase sprostej, a to, čím to zdůvodňoval před žvanivými novináři, byl naprosto stupidní, a navíc lež. A všechno mu domorodci zblajzli. Tehdy ještě bylo odvolávání ministrů jakž takž odůvodňováno - dnes se neodůvodňují ani velice podstatné a závažné kroky. Stačí lživej výmysl Skřípal - a řady ruských diplomatů letěly ze svých židlí, aniž by vůbec tušily proč. A v této prašivé politice, která den od dne víc smrdí konfliktem spojeným se zabíjením a vražděním lidí ( aniž by tušili proč) by měl zůstat chytrej,šikovnej, a ještě mladej kluk? Ten se neztratí, ani nepotřebuje státní trafiku, jako řada tupých politických kariéristických kurev - viz celý senát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní8. dubna 2018 11:10
      „.. Pelikán … Šikovnej kluk, to se musí nechat.“
      Spíš mi to přijde, že ještě jednu špínu musel odvést a on to nedokázal odmítnout. Vždyť odchodem z vlády jeho život nekončí, je třeba jít štěstí naproti. P.K.

      Vymazat
  32. Nekrmte troly, stejně zase až se zjistí pravda, zalezou zpátky do kanálů. Teď jsem objevil, ale to si nedělám prdel, jak Japonci zvládají vztek a učí se to prý už od dětství. Nááááááádech, výýýýýýýdech, nááááááádech, výýýýýýýdech, já to zaručeně zkusím, věřím že na tom, pro tu jednoduchost, něco bude.

    OdpovědětVymazat
  33. Co se týče Pelikána, chvílemi se zdál jako slušný člověk. Pokud byl slušný, tak v žádném případě neměl lézt do politiky. Jelikož to je člověk vzdělanej, tak věděl do čeho leze a není pro něj žádná omluva. Bohužel tady asi mlátíme prázdnou slámu, protože to všechno bude tak jak řekl ten umírající Rabín "Všechno je jinak"

    OdpovědětVymazat
  34. NO, a votom to je. To je to ANO. Jako sběrna surovin. Odpad všeho druhu. Babiš se snažil, aby nemusel moc mluvit, tak si nabral na různé posty grázly, co mluví za něj. Teď už ale nebylo vyhnutí a "otrava babiščokem" je na světě. I když to byla ta chcípla ryba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud jde o "grázly" - kopni tam zpátečku v tom žvanění. Sběrna surovin - a nejen to, ale šmejdů,lumpů, podvodníků a převlečenejch kabátů, je to od začátku, a to máme bratru už dvacet osum let. To jsi celou tu dobu spal, nebo žil někde na ostrově? Mluvících grázlů jsou v ČR zástupy - proč je hledáš jen v ANO? Babiš nechce mluvit, protože kdo by taky chtěl s tou smradlavou mediální smečkou? Takových je víc - za každýho někdo mluví. Vždyť i ta kravka Mirka Čejková byla angažována mluvit za ministra zemědělství, za sto jedna vosumdesát tisíc měsíčně! A Babiš byl první, kdo se do toho vobul, a je to jeho ministr. Proto taky se do něj ty kurvy strefujou. Kdyby všem snížil příjmy na třetinu, to by byla legrace - co by asi tak udělali - roztrhali by ho na kousky?

      Vymazat
    2. Anonymní8. dubna 2018 15:27
      „Kdyby všem snížil příjmy na třetinu, to by byla legrace - co by asi tak udělali - roztrhali by ho na kousky?“
      Kdyby je snížil také Agrofertu, tak by asi neřekli ani popel. P.K.

      Vymazat
  35. Pelitan je slušni človiěk a Babiš je nejpatriotičtejši premier,bilo to na Čt a na iDnes.

    OdpovědětVymazat
  36. A teď si představte, že todleto chce učit naše děti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No - je to právník, tak asi zrovna "děti" učit nebude. A jestli tvoje "děti" se učí na právníka, jsou to určitě už od mládí pěkný prasata. Tak sklapni držku. Horší je, že todleto - 12.32 - sprostý ořezávátko, denně leze na diskuze, neboť je přilepený k bedně od rána do večera. A musíme to snášet.

      Vymazat
    2. Blbe 15.30 - to je tedy hovado - co svět neviděl, dřepí u bedny - duševní, impotentní mrzrak - jak jsi to moc neuměl, a občas jsi taky napsal něco nepokrytecky a poctivě - to jsi články, k nimž píšeš názor, ještě četl? Teď už taky jenom žvaníš a žvatláš? Samozřejmě že Nikulin je nýmand, o něhož vůbec nejde. Ale stejně jako neotrávenej Skřípal kdesi v Anglii měl za následek masivní vypovězení celé řady ruských diplomatů, a pak teprve se mohl uzdravit, tak tady zase Nikulin dokázal vládu zbavit ministra spravedlnosti, aby tam mohl dělat spravedlnost po svým jinej, vhodnější týpek. Jinej účel ten Nikulin neměl.A až se budou chtít zbavit jinejch ministrů, najdou zase nějakýho jinýho čurina, a mají pokoj. Teď se to bude dělat přesně tak, když se to s tím novičokem tak osvědčilo.

      Vymazat
  37. Tuším, že pták Pelikán odletí nejpozději na podzim k ptákům z ODS. Jako posel budoucí spolupráce. ODS, ano.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? A nemáš tušení, kdy odletí ten blb 12.34 někam do hajzlu, aby se na diskuzích už nevyskytoval? Kdo má pořád číst takový zvratky na diskuzích? Máš u tý tvý bedny nainstalovaný plivátko? A kam si odpliváváš při čtení těch dementních kokotin na diskuzích - na podlahu? No -to musí ten tvůj brloh vypadat!

      Vymazat
  38. Byl to dobrý ministr. Už pro jeho kladný poměr k demokratický a mírotvorným USA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jistě - ten mají všichni. A on je ještě vedle toho taky chytrej a hezkej - zatímco to ostatní? ŠKoda mluvit. A co ty - k čemu ty máš kladnej poměr - k čvachtání těch hovadin a urážek na diskuzích? A máš někde poblíž bedny, na kterou jsi přilepenej, nainstalovaný zrcadlo? A vydržíš se do něj dívat na toho nevychovanýho a hloupýho voheru? No - tak to jsi dobrej.

      Vymazat
  39. Panove v cesku dovolte mi vam neco vysvetlit !

    Kdyz Trump vyhral volby, tak cela parta vsech spojenych Globalistu to svedla na "COHESION / TOGETHERNESS" Trumpa s Ruskem ?
    COHESION je uz 16 mesicu denne na progranmu v mediich !

    Cohesion v cestine znamena SPIKLENECKE PLETICHARENI presidenta Trumpa s Ruskem.
    Nejsou na to vsak zadne dukazy. Je to vymluva za prohrane volby a nevede to nikam .

    Nikulin asi neco "nasel", (urcite nic) tak pro neho poslali letadlo do Prahy. Globaliste nesnasi dva lidi na teto planete a to Trumpa a Putina.

    Co se bude dit dal ? Nikulin nebude umucen, jak se mnozi z vas domnivaji, ale bude "obracen" a zneuzit.
    Bude pracovat pro Globalisty, at chce nebo nechce.

    Presidentu Trumpovi Nikulin neublizi, protoze my si pamatujeme, jak to ve volebni kampani bylo.
    COHESION proto nikdy neuzname a budeme dale stat za presidentem Trumpem !

    Vas president Zeman je daleko chytrejsi na politickou strategii nez jeho urednici. On to prokoukl hned.

    Putin se na vas zlobi a Rusove na ulici rikaji, ze jste poseroutkove.
    A president Trump ? Ten dalsi pokusy o potvrzeni COHESION vubec nevnima. Ma jine starosti.
    Mrakodrap mu nekdo zapalil na 5-th Ave. A dalko horsi nez pozar v mrakodrapu je , ze mu skrachovalo jedno z jeho golfovych hrist.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak může strachovat golfové hřiště?

      Vymazat
    2. Mila panicko, vidite tu nekde strachovat?

      Mrakodrap mu nekdo zapalil na 5-th Ave. A dalko horsi nez pozar v mrakodrapu je , ze mu skrachovalo jedno z jeho golfovych hrist.

      A jestli je sa tim COHESION, tak to bude mela.
      At zije nas president USA Trump!

      Vymazat
    3. Honolulu, nejsem panička a "strach" vyrobil automatický text. To byste mohl poznat.

      Vymazat
    4. Tak to te chvali, doznani je polehcujici okolnost u nas, u vas se Kusnierz doznal.

      A za to jste mu naparili osum let. To je ten rozdil ve skutecne demokracii a Hurvinkocii
      u vas.

      Koncim, ja vas pomalu naucim, co je svoboda !
      Zdravim prezidenta Trumpa i vaseho Zemana.

      Vymazat
  40. Pozar mrakodrapu na 5-th. Ave., rozladil Ameriku a president behem dvou hod. dostal 3 tisice oznameni, kdo to "zavinil".
    Americane pisi presidentovi, ze mu tam vlezla Hillary.
    Ze mu nekdo zapalil archiv (Globaliste) a nebo ze to zavinili elektricke vypinace z nepratelske Ciny.

    President je OBLIBEN - VELMI ! To dokazuje reakce Americanu..

    Snad nejzajimavejsi ze vsech "poradcu" presidentovi byla informace z New Age.
    "HORI VAM BARAK ? = Znameni, ze budete znovu zvolen ".
    (My zde mame srandy kopec !)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:37 - to není moc dobrá vizitka pro USA, toliko udavačů. Viď cenzore z Prahy, vy byste mohli vyprávět, když vaši hrdě hajlovali na počest Hitlerovi a hned první den, gestapo obdrželo stovky udání navzájem v matičce Praze?

      Maž, ale rychle beze stop?

      Vymazat
  41. Globalisty maji agendu, ktera je rozporu s agendou Patriotu, kterou representuje president Trump.
    Agenda globalistu prosazuje !
    Zruseni statu, narodnich celku a hranic. Prosazuje michani ras a niceni narodni identity !

    Globaliste nemaji radi Rusko, ktere je jim prekazkou v jejich usilovani.
    Globaliste chteji jednu vladu nad svetem, samozrejme tu jejich ! Pravdepodobne budou Rusku stale skodit !

    President Trump a jeho Americane, chteji s Ruskem spolupraci. Nechteji sankce ! Chteji obchod a spolupraci zalozenou na pravidlech pro vsechny stejne at uz je to Cina, ci kdokoliv jiny.

    Patriote chteji ZACHOVANI evropskych statu ! Povazuji politiku Merkerove za chybnou a chteji zastavit INVAZI illegalu jak v Americe, tak v Evrope a to je rozdil mezi dvema skupinami.
    A vy v Cesku NEMICHEJTE tyto dve rozdilne skupiny dohromady ! Byla by to chyba.

    OdpovědětVymazat
  42. 16:42 - prestali mu tam chodit lide a platit clenstvi !
    Hriste nevydelalo samo na sebe a nedokazalo zaplatit zamestnance, kteri tam pracovali. (Udrzba & uprava klubovna & obcerstveni, atd.)

    OdpovědětVymazat
  43. Nikulin je machr na pc ale ze zeměpisu a dějepisuje blbej přesně jak mladí Češi .
    Když jel na výlet , tak si neměl vybrat udavačskou a kolaborantskou republiku .
    Naši politici by za igelitku vydali i vlastniho fotra !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A znáte lepší způsob jak dostat korunního svědka z Ruska před federální soud? Dobře vymyšlené. Nikulin jel do Česka dobrovolně, proč asi? Poslední, lehce opracovatelný a přesvědčivý kamínek do mozaiky proti Trumpovi byl doplněn. Čas dá na moje slova. Míra.

      Vymazat
  44. Pozlátko politické moci, pak mouřenín může jít... Jen podle zveřejněných fakt,nebylo nic košer.Já Pelikánovi nezávidím,oficiální zdůvodnění odchodu je velmi naivni. Babišboys převyšoval inteligencí,z jeho následnika nám obarvy.

    OdpovědětVymazat
  45. Úkol splněn mouřenín může odejít...Sorry, ten ministr byl ze všech Babyšboys nejinteligentnějßí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sorry 18:07,

      Vy jste tutově z Chalifátu Praha.
      Stačilo mi u něj, jak přijel na úřad vlády exibičně, na omšelém picyklu a ochranka za ním musela klusat za přítomnosti ČT kamer?
      Pouhý pražský komediant, bylo vidět, že dle stylu jeho jízdy z 99,99% si rád vozí vejce v teplém vozidle, samozřejmě s řidičem!

      Ten neodchází z MSČR dobrovolně a s nadhledem ...

      Vova

      Vymazat
    2. Teda Vovo ( nemělo to bejt střevo - nebo dřevo?) - něco tak blbýho a sprostýho??? Co tady bleješ ty hovado střelený? Kdyby pan ministr přijel v Rolls Royce, budeš sprostě nadávat, jakej je výstředník a bohatec, když přijel na kole, protože jim na přiblblý obřady sere, a o ochranku nestojí, je taky špatnej, a to o tom vození vajec - hele ty zvrácenej oplzlej dobytku - to si nech pro diskuze na novinkách! Tady na NR není pro oplzlej a úchylnej dobytek místo! Nech si to pro svoje haranty doma ty přiblblý sorry - sprostej jsi jak prase! Pan ministr spravedlnosti byl jedním z nejchytřejších a nejnenápadnějších lidí v týhle vládě, žádnou publicitu a další bulvární sračky nevyhledával - inteligentní chlapec. Odešel s nadhledem, a určitě - zcela určitě nepůjdce do Eurotrafiky, senátu, nebo jiné státní trafiky plné politických potvor. A odešel s gracií a nadhledem, a ten svůj smradlavej zobák si otírej o někoho jiného.

      Vymazat
    3. Anonymní8. dubna 2018 23:11
      „ A odešel s gracií a nadhledem, …“
      Odešel a zůstal za ním smrad, který mu nikdo neodpáře. P.K.

      Vymazat
  46. Zde je nick honolulu ! Ja jsem nenapsal prispevky 18:25 & 22:44 ! Napsal jsem vsak prispevek 17:23 !

    Me mrzi, ze se nemohu podepisovat. Mozna jsem hloupej , ale jsem CESTNEJ a nekradu IDENTITU - nikomu !

    OdpovědětVymazat
  47. Pelikane ! Znam psychologii Anglicanu z jizni Afriky a znam psychologii Americanu, protoze mezi nimi ziji !

    Nedej se sebou manipulovat zadnou stranou.

    Kdyz jednas s Americany, na vysokych
    pozicich - pamatuj !
    Za vsim je zkryty zajem , ktery vetsinou je maskovan, necim jinym. (T.j. bezne i v prumyslu ! A finnancich !)
    To se naucili od Anglicanu !
    Ti co nejsou v politice jsou vsak primejsi, cestnejsi !
    Take dalko cestnejsi nez Anglicane.

    Cti vse ze vsech stran ! Nikdy never officialnim mediim v nicem ! Kdyz ohlasi slunecni pocasi , tak nezapomen destnik. Kdyz zni neco velmi slibne, tak je to vzdy bouda ! Muzes duverovat, ale MUSIS proverovat.

    Nikdy nevahej v anglo-saskem svete s kazdym handlovat jako cikan na konskem trhu ! Budou Te vice respektovat a o tu terasu s bydlenim na Floride jim klidne rekni !
    (Kazdy z nich ma daleko vice nez predstira, protoze se boji danoveho uradu (IRS) !
    Prave v tyto dny jsou vsichni prachaci podelani strachem, 15.4.18 jim konci dannove priznani...

    OdpovědětVymazat