Reklama

.

.

středa 11. dubna 2018

Vasilij Něbenzja Spojeným státům: Podléháte sebeklamu, že máte přátele

V. A. Něbenzja
11. 4. 2018, Petr Ďoubalík, video - titulky

RB OSN - o fingovaném chemickém útoku v Sýrii, o případu Skripalových. Mluví stálý zástupce RF v OSN Vasilij Andrejevič Něbenzja (9. 4. 2018), otevřeněji než kdy dřív. Velmi tvrdě reaguje na hulvátství zástupkyň USA a Británie. Pro vyváženost pohledů na věc je dobré si ho poslechnout. 



Titulky z mluveného slova, v místech označených "(?)" je pouze fonetický přepis názvů syrských měst apod., nebyl čas a síla na vyhledávání a kontrolu, vždyť události se nyní řítí jedna za druhou a včera se odehrálo další zasedání RB OSN, neméně důležité a zajímavé.
překlad a titulky: Ďouba NR

Doplňující vystoupení (Něbenzja), možná ještě zajímavější, bohužel zatím bez titulků. Kromě jiného požádal zástupkyně USA a Británie, aby přestaly používat slovo "režim" v souvislostí s RF, a pohrozil, že pokud se to bude opakovat, nechá přerušit zasedání RB:

Zde k tématu doplňující čtivo:
https://cz.sputniknews.com/politika/201804107126027-syrie-osn-izrael-utoky/
https://cz.sputniknews.com/svet/201804107126799-rusko-usa-poznamky-zasedani-osn/
...a video na RT:
Zde část doplňujícího vystoupení s titulky:
sputnik
Zůstává záhadou, zda tyto 2 dámy, zástupkyně USA a Velké Británie, opravdu věří tomu, co říkají.


56 komentářů :

  1. Proč je nazývat dámami. Jsou to jen velmi dobře placené herečky. A o herečkách ví leckdo leccos.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasne ze maju priatelou po celom svete.Ci leti Trumpeta, alebo iny, byvaly prezidenti, lietadlo sprevadzaju stihacky,vojenske lode v pohotovosti, zakladne v statoch, cez ktore leti, v plnej pohotovosti.
      Tak sa boja tych svojich priatelov.
      Priatelou maju aj v Afganistane, Iraku,Pakistane, a inych statoch, a bol by som velmi zvedavy, ci lietadlo s Trumpetov vobec leti ponad take priatelske uzemia.

      Vymazat
  2. Jasně,jsou to Veškrnky....A Trumpeta čím dál víc připomíná Vencu Veškrnu!!!!☺☺☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  3. Jelikož se všichni okolo nepropadli hanbou znamená, že provokace US a jejich kolonií bude pokračovat. Myslí si, že mají stále situaci pod kontrolou a mohou se neomezeně pohybovat na hraně konfliktu. Vidíme to i u nás. Žádná sebereflexe ani jednoho novináře. To je více jak varující!

    OdpovědětVymazat
  4. hlavně jsou odporný,asexuální a nešukatelný.A ještě mají obě tyto pseudodámy hovno v hlavě.Hlavně ta anglická prasnice,ta by se mohla pářit tak leda s Boriskem..A tyhle zkurvení degeneráti chtějí válčit za každou cenu. Tak bych tu anglickou prasnici postavil hned do první řady (ta se chudák ani nevejde do krytu).Vedle ní tu americkou vyschlou štětku a máme tu zárodek útočné jednotky.Dal bych jim kvéry a hrrrr na Rusa dámy...Já osobně si to s ním rozházet opravdu nechci...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou, ta Emeričanka je kus. Já myslím, že by ji měli předat slimáckým bojovníkům (ostatně, ti by vzali jako pravověrní Arabové zavděk i tou obézní Britkou), aby ji obšťastnili svou kulturou.

      Vymazat
  5. HURVINCI, vase informace jsou velmi nepresne !

    President Trump se snazi odejit ze Syrie. Snizuje pocet vojaku, pres velky nesouhlas nekterych skupin.
    Amerika nema zajem, jit do valky proti Rusku, kvuli Syrii. Ale je zde nebezpeci, ze do ni bude vtazena.

    Nejnebezpecnejsi misto pro vznik valky jsou hranice Ukrajiny a Ruska, kde jsou vojaci z NATO. To rikaji nasi neklepsi analyste.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gonolulu, ale my víme, že eskaluje napětí na hranici UA. Jednak Donbas, kde je masivní ofenzíva a působí tam polské, francouzské a americké síly a jednak v Charkovské oblasti, kde jsou už skutečně v té stepi na hranici. Nemluvě o Bulharsku, Rumunsku a Pobaltí. Zároveň je tlak na Bělorusko, aby poskytlo svou infrastrukturu, protože to je přímá cesta pro pozemní útok přez Polsko spojenými armádami Evropy a USA. A že jsou tím Pšonci zkurweny polichoceni, to mi věř. Znám jich poměrně dost, a o ničem jiném, než jak budou pochodovat na Rusa, nemluví.

      Ale také víme, že Trump nemíní dopustit, aby se Rusko usadilo na Blízkém Východě. Jelikož my víme, že je ve hře trouba z katarsko-íranskeho naleziště do Evropy. Může jít i přez Turecko s tohle tvůj Trump nechce. On chce pokračovat s dodávkami kapalného methanu svými tankery pro něž v Hormuzském průlivu Exxon vybudoval masivní zkapalňovače a zásobníky už hodně dávno. Naco by s někým dělil?

      Další pán na holení je Írán a lak pak Rusko. Írán bude jednoduše bombardovat, Rusko nechá napřed chcípnout ekonomicky (sankce a hrozby), pak to půjde buď "po dobr ém" nebo po zlém. No a pak je na řadě Čína. Světový řád je zase tam, kde má být.

      Jenže ouha, nic z toho tě z lepenky do nového baráku nedostane. Zisky jsou už předem rozebrány a čeká na ně v dlouhé řadě hrozně moc zasloužilejch americkejch lidí. Třeba takovej Johnny McC. je až 126342tý. Na tebe nezbude nic, starej brachu.

      Vymazat
    2. Běž se vycpat Honolulu. Trump se předvádí jako totální magor.
      http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/12652-trump-vyzva-rusko-utok-syrie

      Vymazat
    3. Lituji hloupého Honolulana. Fandit Trumpovi může dnes jen opravdový puncovaný blbec.

      Vymazat
  6. 15:18 oprava - NEJLEPSI.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty- opravdu běž do prdele těmi svými kecy!Prý POTUS- kdo tam ten bordel řídí?On? Těžko! Jede to po stejné spirále do sraček a je jedno jestli je tam Bush, Clinton, nebo Obama či Trump.V zahraniční politice stejný ne-li horší kurz

      Vymazat
  7. 15:20
    Análove☺????

    OdpovědětVymazat
  8. 15:28 vy nemate poneti o tom co se ve svete deje. KDO CHCE VALKU S RUSKEM ! Vy nevite nic ! Vase neiformovanost je zakryvana nadavkami a generalizovanim.

    Vyhraji-li nad Trumpem Globaliste, tak Rusko napadnou a vy tam pochcipate o mesic drive, nez ja zde.
    Trumpovci nechteji delat svetu policajta. Nepratele miru jsou Globaliste a tem vy lezete dozadku mistrne.

    Vy totalne ignorujete - kdo je kdo v Americe a o co usiluje. Vy generalizujete a hazete vsechny do stejneho pytle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulane, už se jen opakuješ a tím zdůrazňuješ svou hloupost. Lituji tě, starý brachu.

      Vymazat
  9. Ty idiote, a to tě ještě šetřím- co se změnilo na zahraniční politice USA nástupem Trumpa?Vytáhni hlavu z řiti aligátora- nic se nezměnilo- zhola nic- vyhošťují diplomaty- podívej se co ten magor napsal na twiter- jestli to teda není fake-Tohle je vrcholný představitel státu?A pokud tohle neřídí, nebo snad nemá sílu zastavit, tak k čemu tam máte volby.Tady na tyhle stránky chodí lidé, kterým nestačí to čím je krmí mainstreem, dost jich umí přemýšlet- a ty tu budeš ze sebe dělat bůhví jakého světlonoše a z nás nýmandy?JEstli je Trump takový jakým si jej vysníváš, tak ať zastaví ty lodě a začne používat tu věc co má mezi ušima a ne tu co má mezi nohama

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Trumpa sice neznám, takže o něm mohu šířit jen svoje dohady.
      Jeví se mi, že musí předvádět, že má největšího pinďoura kvůli Amíkum, aby ho ctili jako silného náčelníka.
      Nemyslím si, že jako multimilionář nemá svoje osobní zájmy, ale chci věřit, že je vlstenec a chce posílit svou zemi (což taky není až tak moc dobrá zpráva).

      Má proti sobě lidi, kteří disponují, nebo jsou součástí široce rozprostřené mezinárodní sítě, která chce používat USA k udržení světovlády, i kdyby je měli zničit.
      Problém je, že tato síť se převážně skládá ze slouhů, kteří se v kariéristickém zápalu předhánějí, kdo je větší tvrďák. Takže se mohou navzájem vyhecovat k nějaké úplně nejhorší pitomosti, což se konec konců téměř trvale děje.

      Tito lidé s Trumpem svádějí úporný boj, takže ty šílené tanečky, které on musí předvádět, aby před nimi obstál, ho diskreditují před námi.
      Jemu jde o čest, ale i o funkci a možná i o život.

      Já ho obdivuji, že se ještě tak dlouho brání a úplně to nevzdal. On nemůže udělat nic rozumného, aby ho nenařkli z velezrady, podobně jako u nás našeho prezidenta. (To je stejná sebranka).
      Proto Trump se snaží ty pitomosti co dělá, dělat citlivě a Rusové jeho situaci chápou.

      Přesto je situace velmi nebezpečná, a já jsem spíš pesimista.
      PB

      Vymazat
  10. Tak Trump právě prohlásil: Těšte se na naše krásné rakety. Ten člověk je fakt debil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jako když si porovnával s Kimem pinďoura a tlačítko.Teď tam stáhl ocas vocas.Stáhne ho zas nebo bude mít staženého něco jiného,hňup.

      Vymazat
    2. Ale Trump nemá pod kontrolou nejen media (stejně jak u nás) ale ani soudy, tak že to co se tvrdí ani říkat nemusel.

      Vymazat
  11. 15;58
    Určitě mu zatleskal nejen Hovnonulan a Hovnodolní,ale i ostatní příBUZNY RADOSTÍ JÁSALI,NAD DEBILITOU TRUMPOŽLEPTU NA POKRAJI VÁLKY!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Války! To leda v tvý debilní palici, kdybys nějakou vlastnil, smrdutý těkavý rudý z lejnolíhně této stvůry - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      Vymazat
  12. Honolulu voliči Trampa jsou OK ale mužou akorát si dát big mac a držet hudby.

    OdpovědětVymazat
  13. 15:58 - State Department (min. zahranici) je ovladane lidmi Sorose a Obami ! Trump je nazval "bazinou" a Sean Hannity potrubim plnym vykalu ! ("sewer" cti suuuur a krouskem na u) !
    Cti nasledujici dodatek ! !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:35 Nakonec vám ještě ta "ruská stopa" bude dobrá. Takového neschopného idiota jste si přece nemohli zvolit sami, dobrovolně. Takže ano, jeho vítězství určitě zařídilo Rusko a vy jste v tom nevinně.

      Vymazat
    2. Ona ta Hitlery Clintonovic by byla také výhra!

      Vymazat
  14. 16:35
    Kdyby to byl pořádnej prezident,tak si ty hovna vypuštěný z držky ODPUSTÍ.....to pro začátek!!!!!

    OdpovědětVymazat
  15. 15:58 - ja vam nesmim nadavat vy omezeni krupani z prdelakova ! Ja tim trpim !

    Jak to vy HNUPI, ze VAM nedoslo, ze kdyz jsou vystrelene rakety proti Rusum v Syrii, ze se minou cile a nenadelaji zadne skody.

    (Neznate stare ceske prislovy : "VLK SE NAZERE A KOZA ZUSTANE CELA" ?)

    Proc vy jste tak strasne tezkopadni ? A nadavate mi za gramatiku - a ja ziji 50 let ve svete, kde se nemluvi cesky.

    Hurvinci upada vam intelekt. Ctete vse z kazde strany !
    Jinak nemate nadeji se neco dozvedet a necemu rozumet.

    President Trump je v neobycejne tezke pozici a rve se jako tygr. Ma daleko horsi starosti nez je Syrie !

    To jste necetli - obvineni od Robertse, kdo tlaci Ameriku do valky ? Proc vy nejmenujete tu skupinu - vy poseroutkove ? (Vzdyt vy ji ani neznate, vy vlke huby a male mozky.

    Musim si ted od vas odpocinout ! Jedu na vodu. Vy zatim ctete Radostu, at vite jak jste srandovni - vy velkohubi "einsteini" !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honolulu, opět nadáváte, urážíte ... začněte diskutovat věcně, nebo vás opět začneme důsledně mazat!

      Vymazat
    2. Václav Dvořák 11. dubna 2018 19:19

      Bububu?? Co je to za alibistické gesto?

      Kdybyste neumožňovali anonymitu, 99% vulgárních a agresivních příspěvků by zmizelo. Možná by se tu pak časem ve větším počtu objevili slušní čtenáři.

      Vymazat
    3. Pane Kopecký, jen se tu trapně opakujete. Je jedno, jestli se lidé v diskuzi podepisují vymyšlenými pseudonymy, nebo vystupují anonymně. Prašť jak uhoď.

      Vymazat
    4. Václav Dvořák 11. dubna 2018 19:44

      Opakuji se proto, že jsem přesvědčen, že od začátku děláte velikou chybu. Připadá-li Vám to trapné, je to Váš problém. Zastávám se slušnosti, poctivosti a otevřenosti.

      Vy jste si nevšiml, jak to dělají např. v Deníku Referendum? K čemu pseudonymy, čím se liší od anonymů? Proč nemohou lidé vystupovat otevřeně? Jakou společnost si vlastně představujete?

      Odůvodnění Ilony Švihlíkové, proč zatím na webu !Argument není diskuse, také neznáte? Proč s Vámi Ilona Švihlíková nechce spolupracovat, to náhodou Vám také není známo?!

      Tu sebranku si tady svým přístupem pěstujete sami.

      Vymazat
    5. Kopecký 19:51 - lidé v zaměstnání se bojí v diskuzích podpisovat, protože se obávají potíží za strany zaměstnavatele.

      Místo názorů otázky. Jste nepřipraven. Proč tedy diskutujete? Nebo jen napadáte?

      Pane Kopecký, cítíte se vy osobně "sebrankou"?

      Vymazat
    6. Václav Dvořák 11. dubna 2018 20:23

      "... lidé v zaměstnání se bojí v diskuzích podpisovat, protože se obávají potíží za strany zaměstnavatele."
      Je to vůbec první konkrétní argument z Vaší strany. A je velmi výmluvný - strach. - Předpokládám, že mluvíte ze zkušenosti, tj. že jste o tom s konkrétními lidmi mluvil? Každopádně Vám za to děkuji, protože je to v jistém ohledu i odpověď na mou otázku, jakou společnost si představujete.

      K dalšímu:

      - Otázka není názor?

      - Co znamená "nepřipraven"?

      - Ne, sebrankou (= kolektivem) - resp. jejím příslušníkem - se být necítím. Měl bych?

      - Proč diskutuji? - Byl jsem na jednom z prvních setkání NR ve smíchovské "Prádelně" mj. s Oskarem Krejčím a Františkem Jonášem, a očekával jsem, že se z toho něco pozitivního vyvine. Nevím, zda to je pořád ještě namístě. Zatím je to nástěnka, kterou lidé pomazávají fekáliemi.

      - Napadám? Koho? Jak? Nerozumím, kam míříte.

      Vymazat
    7. Jan Kopecký Běžte k šípku jestli jste si nevšiml tak sem chodí zaměstnanci neziskovek a ty jsou schopni někomu uplést prokurátora. S nadávajícími trolly si poradíme. Jinak bráním sebe protože jsem Putinův agent xenofob a rasista a nechci se integrovat do eu a nemám rád usa.

      Vymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  18. Dávno tvrdím, že nejbáječnější diktatura kapitálu SVĚTA se s hrdostí hlásí k pro ně velkému odkazu svého Führera a ideologii nacismu - Velkoněmecké říši. Nevím, nakolik je to pro SSA či Malou Británii povznášející, ten pocit, že toto dědictví nesou občanům Světa vstříc s potěchou a naději na jejich vyhubení. Moc hezky bylo řečeno, kdo jsou přátelé SAA - ti kdož nemohou říci NE, neb by skončili pod katovou sekerou ještě dříve, než by k tomu našpulili ústa. I my jsme v těch vazalských poutech takového přátelství s NOVOU PODOBOU NEONACISMU, MADE IN SSA, podobou přátelství, jaké měl Hitler s Musolinim, Frankem, Horthym, Pilsudskim, Petainem, Chamberleinem..., přátelstvím, které i dnes PILNĚ PŘEJÍMA BRUSEL. Ostatně koncentráky zůstaly v zachovalém stavu a bude stačit jen otevřít jejich brány a "pohostit" opět právo, spravedlnost a pravdu. Tak EU, Rado Evropy či Evropská rado, zburcujte své řady SS a SA, nějaká křišťálová noc či noc dlouhých nožů by se hodila a navíc má propaganda přeci již předem označeného vyníka - no jako obvykle - židobolševici a nebo že by židomenševici či EUnacisté?

    OdpovědětVymazat
  19. Nevím proč se tady diskuse vždycky tak sprostě a nanicovatě zvrhne. Faktem je, že nevíme, jak to Trump ve skutečnosti myslel před volbami, do čeho byl zatažen po volbách, pravda je, že jeho vyhrožování zatím vždy nějak končilo do ztracena, i když teď ty jeho tweety vyvolávají mrazení v zádech. Že se ale nikdo už nepozastavuje nad tím, jaká je to arogance, že si osobují právo udeřit na jiný stát, jako kdyby dávali dítěti pár pohlavků. Neměli by na to právo ani kdyby skutečně takový útok nastal, ale zcela jistě nebyl nebo byl proveden známými dobrodějci - Bílými přilbami. Vždyť i známý tvůrce fake-news - organizace SOHR - placená Brity, sestávající z prodejce triček v Coventry uvedla, že čtyřicet obětí je z důvodu propadnutí stropu na lidi v krytu. Takže jediný zdroj jsou White helmets. Úžasný!! Ale mašinerie jede, neustále se přemílá, opakuje vyhrožuje - řekněte - kdo je tedy agresor. Jak k tomu přijde ta utýraná Sýrie?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Vy jste s těmi "anonymy" úplně posedlej Kopecký. Kde je nějaký důkaz o tom, že se jmenujete Kopecký? Zde si můžete vymyslet co chcete. Není to poprvé, co přežvýkáváte tento problém. A myslíte si, že kdyby se nepsalo "anonymně" že by diskutující nebyli sprostí a vulgární? Tak to doporučuju podívat se na Novinky, o těch se tvrdí, že každý diskutující musí být registrován pod svým jménem. Někdo je tam registrován už pod deseti různými jmény, a podle stylu jasně poznáte, že kdo byl Žabička, je později Hroch, ještě později Lopata, pak Zralý, teď je to Singer, občas taky Hnida ..... jsou to provokatéři, píšou ty svoje nasrávací bláboly schválně. Jak si to lze vysvětlit? Takže když napíšu diskuzi jako "anonymní" bude to jiné, než když ji napíšu pod pseudonymem Venda Benda? Jak hodláte poznat, že nejsem jeden a tentýž? Fakt už jste s tím trapný.

      Vymazat
    3. Napsal jsem tu v 18:00 následující krátkou repliku, kterou - jak patrno nahoře - administrátor odstranil:

      ========================================
      17:57
      Nevíte? Protože je anonymní. - Z jakého důvodu Vy vystupujete anonymně?
      ========================================

      - Zajímalo by mě, jaké myšlenkové pochody administrátora k jeho rozhodnutí vedly.
      - Má to snad nějakou souvislost s "upozorněním pro diskutující" v záhlaví této stránky?
      - Je moje odpověď na otázku předchozího pisatele nějakým způsobem závadná?
      - Je pro někoho urážlivá nebo pobuřující? - Porušuje obecná pravidla slušného chování?
      - Nebo se "administrátorovi" nelíbila z jiných, mě neznámých, důvodů?

      Vymazat
    4. 20:49 Pane Kopecký. Dovolím si také nesouhlasit s vaší posedlostí "neanonymitou". Uvedení e-mailu vůbec nic neznamená, můžu jich mít, kolik libo. IP adresa to samé, když existují anonymizéry. Jměno? Libovolné. Slušnost nebo neslušnost je dána morálkou diskutujícího, ne jeho "anonymitou". Proti sprosťákům máte tu nejjednodušší obranu - ignorovat, nereagovat. Anonymně vystupuji proto, že nemám nejmenší puzení psát COKOLIV osobního "po všech sloupích". Asi nesledujete současný průšvih Facebooku, který by vás také mohl poučit, k čemu ta ochotná identifikace vede.
      Jsem redakci vděčný za to, že žádnou registraci nevyžaduje. Tak si já představuji skutečnou svobodu. A jsem jí vděčný i za to, že maže idiotské a sprosté příspěvky, což není v rozporu s předchozí větou.

      Vymazat
    5. Anonymní 11. dubna 2018 23:22

      Beru na vědomí, že navrhujete, aby se lidé stali nerozborným a rozhněvaným anonymním stádem. Hlavně nevyčnívat - to přece pravý Čech neudělá, je obezřetný! Takhle Vy si představujete "skutečnou svobodu"? Nebo jste to snad myslel přece jen jinak?

      Důvodů ke strachu se vždycky najde dost, stačí jen chtít, vážený. Ale není strach také druhem posedlosti? Zvláště, když si ustrašenci navzájem přitakávají a poplácávají se po ramenou? To se to pak vedou ohnivé řeči!

      Vymazat
    6. 23:33 Pane Kopecký, opravdu jsem to nemyslel ani vzdáleně tak, jak mi podsouváte. Možná by prospělo přečíst si můj příspěvek ještě jednou, až se zklidníte.
      Mluvíte o strachu, který má být motivem anonymity? Víte, když spekulujete o motivech druhých, tak vyprávíte hlavně o sobě. Jestli si potřebujete připadat jako hrdina tím, že uvedete svoje jméno, tak já takovou potřebu nemám. Dokáži s kýmkoliv diskutovat bez vzájemného představování, protože mě zajímá hledání pravdy pomocí třeba i střetu NÁZORŮ. Nemusím kvůli tomu vědět, jak se jmenuje, kde bydlí, jestli má psa, hezkou ženu atd atd. Ale každý jsme jiný, někdo třeba bez takových informací diskutovat nemůže. Sice to nechápu, ale nevadí mi to, pokud takové informace na mně vztekle nevymáhá. Nic ve zlém, jinak s vašimi příspěvky vesměs souhlasím.

      Vymazat
    7. 5:36

      Budiž, patrně jsem Vám neprávem připsal vysvětlení, které pro anonymitu uvedl pan Václav Dvořák - strach je vysvětlení, které (nahoře) nabízí za druhé, podotýkám, protože on sám anonymně nevystupuje.
      Mluvit ale o "hrdinství" nebo o tom, že bych na někom něco "vztekle vymáhal", ale také není namístě. Tento Váš dojem nemíním rozebírat. Vaše obava o můj klid je zbytečná.
      Chci jenom připomenout, že po přečtení valné části zdejších příspěvků může sotva někdo dojít k závěru, že by jejich autorům anonymita sloužila k diskrétnosti vyjádření "názoru"; jde převážně o vzájemné útoky, denunciace nebo provokace. Typické pro charakter těchto lidí je i uspokojení z toho, že zabírají pseudoveřejný prostor coby svůj "revír" - na kritiku rádi reagují: když se ti to nelíbí, tak sem nelez. Mluvit v takových případech o "střetu názorů" je prostě nesmysl.

      - Zkuste se případně zamyslet, co je obsahem Vaší výše zmíněné "představy svobody". A třeba nad tím, zda svoboda nějak nesouvisí s odpovědností.

      Vymazat
    8. (ještě k 5:36)
      Problém anonymity má obecnější souvislosti. Pokud to nevidí pouze polemicky, v což doufám, možná Vás zaujme i článek v !Argumentu:
      http://casopisargument.cz/2018/04/12/marku-zuckerbergovi-se-jeho-vynalez-vymknul-z-rukou/
      Zejména pasáž o "slabých" a "silných" vazbách. Není to sice blíže rozvedeno, ale poukazuje to i ke vztahu reálné a virtuální (internetové) komunikace a k tomu nejvýznamnějšímu problému vůbec: vztahu soukromého a veřejného. - A okolo tohoto vztahu se ve skutečnosti točí, byť často nevysloveně, VŠECHNY politické diskuse, všechny úvahy o kapitalismus či socialismu, liberalismu a autoritách, demokracii a odpovědnosti.

      Vymazat
    9. 7:08 + 11:08 Nechci rozebírat filozofické aspekty anonymity, spíše mě zajímá technická stránka věci. Ta je taková, že jakákoliv identifikace na webu může být stejně tak pravá, jako falešná, tudíž anonymní. Neexistuje jednoduchý technický prostředek, který by ve webových diskuzích anonymitu vyloučil.

      Identifikace (jakákoliv, třeba i falešná) má jedinou výhodu v tom, že můžete přesněji vázat odpovědi jednotlivým autorům. Například moje poslední věta v předchozím příspěvku by bez vaší identifikace nebyla možná. Nahrál jsem vám tím na smeč, čekal jsem právě tento argument.

      K mojí "představě svobody" si dovolím malou analogii. Na diskuzi se můžeme dívat jako na "bleší trh", provozovovaný na soukromém dvorku, kde je nabízeno různé zboží. Mohou tam být věci kvalitní, nezajímavé a nebo dokonce odporné. Já jako návštěvník mohu o některé věci projevit zájem a nabídnout na výměnu své "zboží", ale samozřejmě se nebudu zajímat o věci odporné. Chce to jen zachovat klid. Čistota "tržiště" je záležitostí pořadatele. Ten by si měl uvědomit, že na odporný blešák nebude nikdo chodit.
      Moje svoboda pak spočívá v tom, že se mohu zúčasnit "výměny zboží" bez předávání svých osobních údajů. Co já vím, co se s nimi může stát? I kdyby mi třeba jen začaly do schránky chodit "letáky", tak není o co stát.
      Pokud budeme někdy příště diskutovat, tak speciálně pro vás si zavádím značku QQQ. Přeji vám vše jen dobré.

      Vymazat
    10. 17:03

      Ano, ovšem jenom za předpokladu, že názory (mínění) považujeme za zboží. To je svoboda trhovce.

      Podobně (technicky) to bude nahlížet každý, kdo prodává své "know how" a snaží se zpeněžit "své" informace. Zvláštním případem je insider trading ... (např. ve středověku odpustky).

      Vymazat
    11. 19:09 Neřekl jsem ani slovo o prodávání. Tím "bleším trhem" byla myšlena výměnná burza, kde si sám vyberete, co vás zajímá a co vy sám nabídnete. Slovo "zboží" bylo v úvozovkách právě proto, že názory nejsou zbožím, ale je možné je stejně jako libovolný předmět buď akceptovat, nebo ignorovat. S registrací to nijak nesouvisí, proto to nebudu dále rozvádět.

      Pro problém s identifikací je v oné analogii podstatný způsob PŘÍSTUPU (registrace/svobodný) na ono "tržiště" (burzu názorů). Zkuste obhájit, proč v uvedené situaci by bylo třeba se registrovat. Jedině proto, abyste zabránil přístupu těm, kdo tam nosí odporné věci. Ale nejen já jsem se vám snažil vysvětlit, že to technicky není možné, protože "občanské průkazy pro Internet" je velmi snadné falšovat. QQQ

      Vymazat
    12. 21:51

      Nechápu, proč by to mělo být technicky nemožné. Technická řešení jsou záležitostí techniků. Pochybuji, že by procento lidí, kteří by si chtěli dát práci s falšováním jen proto, aby mohli klábosit - protože zpravidla jim o nic jiného ani nejde - bylo významné.

      O to ale ve skutečnosti vůbec nejde. Jde o vzájemnou otevřenost lidí, abych to řekl úplně jednoduše. A také o vzájemný respekt.

      Pro pořádek připomenu, že moje kritika nesměřuje primárně k hulvátům, ti za to nestojí, ale k těm, kdo jim nabízejí hřiště. - Tak, jak to "admoinistrátoři" zatím provozují, je jejich "Upozornění pro diskutující" v záhlaví jen bohapustý alibismus.

      Nevím, zda jim snad působí nějaké uspokojení taková malichernost, že se vpravo objevuje červené číslo přesahující (za 5 let) 56 miliónů. Tady k přeměně kvantity v kvalitu určitě nedojde.

      Pro větší zřetelnost opakuji, co píšu nahoře panu Dvořákovi:

      "Odůvodnění Ilony Švihlíkové, proč zatím na webu !Argument není diskuse, také neznáte? Proč s Vámi Ilona Švihlíková nechce spolupracovat, to Vám také není známo?!"

      Je symptomatické, že právě na toto pan Václav Dvořák nereaguje. Zato neváhal, v jakémsi pohnutí mysli, odstranit mou krátkou repliku v 18:00, kterou jsem znovu vložil ve 20:49 (nahoře). Nemám mu to za zlé, je to spíš úsměvné.

      // Článek o Zuckerbergovi, na který jsem předtím upozornil, toho moc neobsahuje. Celá záležitost kolem Facebooku - včetně lidské (sociální) ignorance Zuckerberga samotného - ale osvětluje mentalitu, která zaplavuje svět jako nemoc šílených krav. Tato digitální demence hraje mimochodem technicky významnou roli i při migraci, zejména z Afriky, když si negramotní či pologramotní Afričané utvářejí představu o Evropě z obrázků, které vidí na displejích svých mobilních telefonů.

      Vymazat
    13. 22:19 Rozumím tomu, že se vám snadno navrhuje technické řešení, když o tom moc nevíte. U mně je tomu právě naopak. Teoreticky existuje jediná možnost poctivé registrace. Všechny zadávané údaje by musely být prověřeny přes centrální registr obyvatel. Pak by nikdo nemohl vystupovat anonymně. To je ovšem jen teoretická možnost, protože přístup do registru obyvatel je velmi přísně omezen. Administrátoři mohou hulváty mazat, což stojí čas a moc to nepomůže. Při povinné registraci je sice mohou blokovat, ale právě prznitelé diskuzí si velmi rychle vytvářejí falešné identity. Na Novinkách a Sputniku je takových příkladů nepřeberně. Nejvíce na ně platí IGNOROVAT. Jako spratka, který zazvoní u dveří a uteče. Pokud se rozčilujete, jsou štěstím bez sebe. Pokud je ignorujete, přestane je to bavit, protože se nedostaví žádaný efekt.

      Ano, ten článek toho moc neobsahuje. Hlavně se v něm nepíše o podstatě problému. Tou bylo masivní zneužití registračních dat uživatelů Facebooku. Proto jsem tento případ zmínil v souvislostí s naším sporem o "nutnosti" registrace. QQQ

      Vymazat
  20. 17:57
    On Trump myslel????
    Saaaaakra,TO je novinka!!!!☺

    OdpovědětVymazat
  21. Není pravda, že "zůstává záhadou, zda zástupkyně USA a Velké Británie opravdu věří tomu, co říkají". Jakápak záhada, když odpověď je v každé učebnici psychiatrie: Psychopat je vždy přesvědčen o právu tvrdit cokoli, co mu přinese prospěch; morální kategorie, jako 'pravda' a 'lež', mu ani nepřijdou na mysl, chybí mu totiž jisté mozkové struktury.

    OdpovědětVymazat
  22. Nechápu, proč ten ruský velvyslanec v OSN neřekl, že ta Emeričanka říká totéž, co již kdysi říkal Powell před útokem na Irak, dále to, co říkali Emeričani před útokem na Srbsko. Troubili tam stejné fráze jako teď, že musí zachránit svět, že je to historický okamžik. Proč se nezeptal, na základě čeho má svět uvěřit, že USSA teď říkají pravdu? Nevím jestli znáte tu lidovou skazku o pastýři jak si dělal z vesničanů srandu a volal vlk!, vlk! - přišel na ovce. Pak se jim vysmal, že žádný vlk nepřišel. Po třetí vlk skutečně přišel a na jeho volání již žádní vesničani nepřiběhli. Ta historka s chemickými zbraněmi použítými nyní v Syrii již je na první pohled nelogická. V Syrii jsou myslím normální lidé, nejsou to sebevrazi, aby se uchylili k takovému činu a vyslali vrtulník na umírněné teroristy. Pak mě pobavila ta bomba na posteli, to je též dobrý gól. Je to stejně nevěrohodná historka jak s tím Skripalem. V jakém to světě žijeme? Ve světě lhostejností, podvodů a krádeži. Říká se tomu kvetoucí neoliberální kapitalismus. Nejhorší je ta lhostejnost. Když se to mě osobně netýká, tak to je v pohodě. Jenže jak se zdá nyní tento postoj se nevyplací. Na politické scéně by se již měla konečně objevit sila, která by směřovala k lepším zítřkům. A ne že bychom museli sledovat furt stejné pitomé ksichty - Trump, Makron, Farský, Langšádlová, Pospíšil, Stětina a poslouchat ty jejich pokrytecké kecy.

    OdpovědětVymazat
  23. Víte - 22:23 - jak troubení stejných frází dokola posléze vyvolává dojem, že je vytrubována ne lež, ale pravda? Oni se těm lžím opakováním prodlužují nohy. No a vyhrává ten, kdo umí řvát hlasitěji, zvířečtěji a bez přestání a kdo k tomu má obsazeny všechny megafony světa. No a to je ta báječná totalitní diktatura kapitálu, existující ze lži a krádeží. A jen se brání, aby snad někoho nenapadlo jim ty lži a nakradené odebrat, byla by to smrt kapitálu! Proto se tak brání humanismu žoldnéry, eskandrami smrti a zbraněmi hromadného vraždění!

    OdpovědětVymazat