Reklama

.

.

pátek 11. května 2018

Fašisté Ozbrojených sil Ukrajiny záměrně stříleli na školu v Dokučajevsku

11. 5. 2018     zdroj
Dnes zahájily ukrajinské represivní jednotky střelbu na školu v Dokučajevsku. Oznámilo to zastoupení DLR ve Společném centru pro kontrolu a koordinaci (SCKK) příměří na Donbasu. Podle informací orgánu zahájili ukrajinští okupanti ve směru Novotrojické palbu z BMP-2 na internátní školu na ulici Lenina, č. 40.


Podle vyjádření ředitelky školy E.S. Dubrjanské k ostřelování došlo ve 12:00. V tuto chvíli se vracela na internát. Střepiny munice poškodily vstupní dveře školy a prosklení.

Šťastnou náhodou nejsou žádné oběti. Škola je na volné dny uzavřena v souvislosti s oslavou Dne republiky.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

97 komentářů :

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý pokus černit. Díky NR, Vás jako info neberu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se vám nedivím. Dokučajevsk leží přímo na bojové linii separatistů - cca 18 km od města Doněck. Je dávno známo, že separatisti dovedou hravě provokovat a nějaké příměří je často pro ně luft.

      Vymazat
    2. 22:50 to jistojistě popletl. Příměří je luft pro slavnou Ukrajinskou armádu a hrdinné dobrovolnické prapory, které mistrně ostřelují civilní cíle na Donbasu. Sláva hrdinům, hop hop hop!

      Vymazat
    3. 22:50, máte naprostou pravdu, jako vždy. Jen trochu to koliduje s nedávným prohlášením slovutného Pedra P., který vyhlásil, že Donbas dobyje jakýmkoliv způsobem, v čemž je silně podporován např. K.Volkerem a oba pánové mají silné svazky s vojensko-průmyslovým komplexem. Pedro teď vydělává takové peníze, které by mu čokoláda nikdy neumožnila.

      Pamatujete na W.Clarka, nekompromisního humanitárního bombardéra? Tak tento zajímavý mužíček následně na Kosově zprivatizoval za pakatel rudné doly Trepča s pozoruhodným inventářem.

      Pedrovi nepřekáží, že jeho "domovina" lehne popelem. On má ještě minimálně dva pasy a v každé zemi, jejímž je občanem, ma taktéž slušné zázemí. Právě za tyto válečné peníze. Jediné co mu hrozí, je to, že si na něj došlápne některý z konkurentů, například Kolomojskij, který by chtěl taky a Pedro ho nepustí k lizu.

      Vymazat
    4. Poznámka: US Generál Wesley Clark, bývalý humanitární bombarďák a velitel sil NATO v Evropě v roce 1999 měl sice v úmyslu privatizovat Trepču, což je důl na barevné kovy s odhadovanou zásobou kvoů v přepočtu na 5 Mld. USD, ale nejsem si jist, jestli to dotáhl do konce. Trepča je totiž srbský státní majetek ležící navíc na územní s převažujícím srbským etnikem, které se zatím nepodařilo zlomit ani vraždami jeho vůdců (např. zastřelení Olivera Jovanoviće).

      MM

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. Sousede,Blbosta psal 3,14 čoviny a je fajn,že zmizel!!!!!
      Teď se ještě zbavit těch filckek Hovnodolniho a Hovnolulana!!!!

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  6. Ramone zklanim se v ucte !
    Floridan

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  9. ve sluzbe furt a stale svine 24/7

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  11. Web NR by měli zrušit a jemu podobné taky. Naprosto nevyvážené a zavádějící jako film "Uloupené Kosovo".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Váš hloupý útok není ničím podložený. Chybí vám fakta a tak tu jen zmateně vykřikujete skryt za anonymitou.

      MM

      Vymazat
    2. Omezený anaonyme 6:11 odkojený ulhanou naší/vaší ČT a zmrzačený naším současným školstvím.
      Dvořákovo "Uloupení Kosovo" je dodnes platné, vyvážené a objektivní.

      Na weby jako je Nová republika si budeš muset zvyknout. Přinášejí informace a úvahy, ktreé otevírají lidem oči. Ty chceš zjevně žít ve tmě a pochodně zhášet. Dokud máme aspoň tu demokratůru, v které dnes žijeme, nic se zakazovat nebude. Až budeme mít opravdovou demokracii, prozříš.

      Vymazat
    3. 6:11 Co znamená "by měli zrušit", soudruhu?
      Kdo? Oni? Kdo Jsou oni? Tvoji soukmenovci?
      V demokracii nelze jen tak "rušit", havloidní neosvazácký imbecile.

      Vymazat
    4. Jak vidno bolševizmus není nějaký krajně levicový postoj z tehdejšího Sovětského svazu, je to přirozený postoj všech zbabělých nasilnických hlupáků, neschopných jakékoliv diskuze. Bohužel s bolševizmem jako takovým se člověk mohl setkat také v hitlerovském německu, mccarthyovske americe nebo merkelovské EU. Označení "Boševizmus" vystihuje základní pochybnou myšlenku: "Máme moc a je nás víc, takže vás zcela demokraticky zadupeme do země". Je směšné, že tuto "filozofii" razí takzvaní demokraté jejichž hlavní metou je prý svoboda. Napadá mě jaká je to svoboda? Svoboda svobodně zahynout za zájmy euroamerických bolševiků ve válce s Ruskou federací?

      Vymazat
    5. Zmatek v pojmu bolševik, tento zmatek záměrně vytvořili sami komunisté marxisté. Bolševik je ten, který jedná v zájmu většiny, v zájmu národa, v zájmu lidstva na rozdíl menševiků, kteří jednají v zájmu parazitických elit. Toto nepochopení bylo i zdrojem výsměchu, že jich nebyla většina, ale málo, tak jak se mohou jmenovat bolševici. Ano bylo jich málo, ale jako jediní měli program, který fungoval a zabránil rozpadu Ruska po první světové. To právě bolševici, kteří mají kořeny v předkřesťanské Rusi dovedli Rusko z nejzaostalejší země k zemi první ve vesmíru.

      To o čem mluví 12:54 nejsou bolševici, ale ohlupovaný dav, pravě zmíněnými menševiky, kteří zblblý dav mohou ovládat a dokazují to tím, že si sám není schopen vládnout. Což Stalin vyvrátil i když bu kádry vyvraždili Marxisté (převážně židé) dokázal z lidu získat nové a kvalitnější kádry a tím ukázal, že menševici lžou a jsou pouhými parazity.

      Cílem menševiků (parazitických elit) je tedy nevzdělaný dav věřící nějaké ideologii, právě takový dav, na který si stěžuje 12:54 nevěda, že takový dav je záměrným dílem menševiků (elitářů).

      Vymazat
    6. 12:54 Máte v tom pěkný zmatek. Stejně jako pan Hájek z Protiproudu používáte termín "bolševismus" jako nadávku, aniž byste si uvědomil, že samotné to slovo je holý nesmysl. Nebudu vás obtěžovat podrobnostmi, pokud máte zájem, najdete vše tady:
      https://cs.wikipedia.org/wiki/Komunistick%C3%A1_strana_Sov%C4%9Btsk%C3%A9ho_svazu

      Jen taková malá úvaha. Dnes vidíte štěpení v ČSSD na jakési Foldynovské a Sobotkovské frakce. Tak v Rusku to bylo v roce 1903 v jejich Sociální Demokracii podobné. Z "Foldynovské" frakce vznikli "bolševici", bojující za zájmy občanů. "Sobotkovská" (menševická) frakce byla časem k nerozeznání od pravice a jen škodila. Historie se prostě opakuje, bez ohledu na hranice.

      Vymazat
    7. CO je na Uloupeném Kosovu nepravdivého? Pouze to, že je to pohled dejme tomu jedné strany... To si musí každý přebrat... Ale u nás ČT a ČR a politika naší vlády je také pohled pouze naší strany, není to celý pohled na věc... Naopak, měli by zrtušit ČT a ČR... Je to nástroj lhářů. Mia

      Vymazat
    8. Uloupené Kosovo není žádný pohjled z druhé strany. Je to šach-mat propagandy, kterou šíří NATO!! Je to pravda o tom, co se skutečně stalo.

      Vymazat
    9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  12. Anonymní12. května 2018 6:11 - tak jistě.
    Kdo nepíše tak, aby se vám to líbilu, bude "zrušen" - což je efemismus pro cenzuru.

    Už si v tý (dříve se říkávalo modrobolševický, ale to nevystihuje přesně ten obrat) bolševický hlavě konečně uvědomte, že říkat své názory, svým jménem a veřejně, je právo každého člověka, garantované ústavou.

    A rozdíl proti propagandě je ten, že mnoho lidí z multikulty ziskovek za zveřejnování názorů získává peníze od vlád.Což si myslím, že pánové tady opravdu nezískávají.

    Proto jsem pro zákon FARA, aby každé médium, noviny, ziskovka, nadace, divadlo, atd. museli jasně označit, kolik peněz získávají od vlád, "Sorošů" a spol., ono by pak bylo jasno.

    Ti ostatní mají právo na diskusi v nijak kráceném rozsahu, a pouze bolševik (dnes levicový multikulturalista) může horovat pro cenzuru a označování lidí s jiným názorem "za placené agenty", jak se to na diskusích každý den děje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brát peníze od organizací s humanistickým posláním, je legální a dokonce žádoucí. Naopak, publikovat jakékoliv ospravedlňující názory, anebo dokonce pochvalné, na definovaného nepřítele, je trestné. Pravda je jen jedna a tu jsme si v listopadu 1989 vybojovali. Demokracií nemůže být šíření lží a kolaborace s nepřítelem. Já znám jen jedno vítězství a osvobození - nad komunismem a jeho datum je 17.11.1989. A znám také jediné datum naší porážky a tím je květen 1945.

      Vymazat
    2. 8:27
      Copak,Venca udavač Havel flaška píše ze záhrobí???!!!!

      Vymazat
    3. Blbeček trolíček 8:27 Do 1989 sme tiež mali len jednu pravdu a diametrálne sa líšila od tej tvojej. To mi akože chceš tvrdiť, že pravda nie je len jedna? A čia je potom tá správna pravda? A je to potom vôbec pravda, či len sprostá ideológia, ako tá tvoja? A ešte ti niečo poviem: my máme len jedného definovaného nepriateľa a tým je svetový sionizmus a jeho výkonné zložky,ktorými sú NATO, EU,sorošove mimovládky a trollovia ako ty.

      Vymazat
    4. Nová republika, zapsaný spolek je nezisková organizace a není placena žádnou tuzemskou ani zahraniční institucí. Máme malý příjem z reklam a z tohoto příjmu hradíme náklady na organizaci seminářů a nákup pro činnost redakce nezbytné techniky.
      Děkujeme také několika čtenářům, kteří nás podporují i finančními dary.

      Redakce Nové republiky bude i nadále mazat hulváty, trolly, urážky spoludiskutujících, autorů i redakce samotné! Omlouváme se předem, že to bude někdy se zpožděním. Máme totiž i jinou práci, tu, která nás živí.

      Zdravím všechny naše čtenáře.

      Vymazat
    5. 8:27
      dík za prezentování názoru parazitů, ale ten je obecně znám a též jejich postoj k tzv. demokracii.
      7:07
      trochu v hlavě pomotáno, alespoň si zjistěte co to je bolševik. Pak to nebude na první pohled vypadat jako mix slátaných nesouvisejících vět.

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    7. Ad 8:27. Samozřejmě napsané je lživé, ale šokující je, že autor považuje vítězství nad nacismem v 2. světové válce za naší největší porážku - květen 1945! To snad by nevyřkl ani duchovní potomek Emanuela Moravce. Je to možné?! To snad příště napíše, že Mnichov bylo naše největší vítězství! Člověkem může lomcovat vztek, že se mu nedaří žit ani jako kapitalistovi, ani jako bezdomovci, ale proto bych neměl sobě a o to méně druhým lhát.

      Vymazat
    8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    9. 8:27 Váše pozice je naprosto srozumitelná. V roce 1945 byl poražen fašismus a vy jste byl mezi poraženými, tak úplně rozumím vašim dnešním názorům. Píšete o "definovaném nepříteli". To myslíte stejného nepřítele, kterého definoval už Hitler? Takže další shoda s vaším pojetím demokracie? Takové uvědomělé soukmenovce, nadšené bojovníky proti komunismu, jsme tu už zažili. Kupodivu právě těm se říkalo kolaboranti a nedopadli dobře. Nejen u nás, ale ve všech zemích, "zachráněných Říší před komunismem".

      Vymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neziskovky jsou výmysl uASSackejch sviní,ty TĚŽCE MENTÁLNĚ RETARDOVANEJ VOLOTRKU!!!!!!

      Vymazat
    2. 8:33

      Tak to budeš asi velice zklamán?
      -----------------------------------------------

      Václav Dvořák 12. května 2018 9:48

      Nová republika, zapsaný spolek je nezisková organizace ...
      -----------------------------------------------

      Co ty na Dvořákova slova, uASSáckej VOLOTRKU!!!

      Ramón

      Ps. Zdravím Floridu, máme příbuzné vedle ve Vancouveru, Ford Rd. Pitt-Meadows, Canada (604)465-6196

      Vymazat
    3. 11:16
      Fandít blabolům toho ultradementa z uASS nemůže NIKDO ROZUMNEJ!!!!!

      Vymazat
    4. Poznámka:
      Neziskovka sama o sobě je dobrá a potřebná, protože společnost nezle ukočírovat pouze honbou za ziskem a tak hlavně řeší ty oblasti, kde to tímhle způsobem nelze dělat. Problém je, že některé neziskovky jsou jenom naoko, protože díky financování ze zahraničí znamenají pro zúčastněné bez pracný zisk za to, že budou poškozovat národní zájmy ve prospěch nadnárodního kapitálu. Je to úplně jednoduché, své věci řídíme sami a tak po vzoru USA správně může neziskovky financovat pouze stát a nikdy zahraničí, pokud se neziskovka neuživí nějak sama (jako NR). Stát je ta hlava, která může rozhodnou jestli je to prospěšné pro obyvatelstvo a může neziskovku i dotovat, ale ne že kde jaký darebák z nadnárodních mafií si zde může dělat co chce i kdyby měl peněz jako želez (Sorose vyhnat jako v Maďarsku).

      Vymazat
  14. Znám celkem dost lidí z Ukrajiny a že by fašismus byl jejich modla bych neřekl. Snad jen nesnášenlivost mezi Ruskem a Ukr. je rozhodující. V minulosti byla Uk. zásobárnou chleba celého Ruska i za cenu 6 milionů mrtvých díky hladomoru za což se dnes nikdo nemluvil. Už čtu ty komentáře že i v Polsku byl hladomor, jenže to je blbost, protože tkzv. rolníci v Polsku a i jinde neměli za prdeli ČEKU, KGB..I Ukrajina má své vlastence a je těžké říct, že Bandera byl nácek když tam nežiju. Asi tak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kde si nabral Ukrajinu? Čo to je Ukrajina, keď ani neberieš do úvahy nejaký Sovietsky Zväz, boľševikov a ich zočiny, iba Russko a Rusov? Neboj sa nebudem vyťahovať na Teba poľský golodomor, ani ten Bengálsky, za ktorý je na Vašej strane zodpovedný zas W.Churchil. Ale sa Ťa spýtam, kedy sa Vy ospravedlníte nám, že ste nás väznili, prenasledovali, strieľali pri uteku na západ na hraniciach za existencii Československého štátu. Blbosť že, niet sa za čo ospravedlňovať, veď to všetko mali na svedomí komúnisti:-). No tak vidíš, akú blbosť si vypotil. Ale ak chceš, choď do Kyjeva a ospravedlň sa im, ak Ti to tak veŁmi chýba:-). Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    2. Nedostatok obilia bol po vojne aj v Československu. Bolo dovezené zo Sovietskeho Zväzu. A zatiaľ čo Vy ste si tu v Československu napchávali bruchá, tí Vaši takzvaní "ukrajinčania", zásobárňa rusského obilia hladovali. Choď a ospravedlň sa im za golodomor 6miliónov. Pekne pobanderovsky Ti zatlieskajú. Rukami a tí horlivejší "ukrajinskí vlastenci" nohami do zadnice. Poznám dvoch takých "ukrajinských vlastencov" z médií. Ich rodičia, "russkí okupanti" v Prahe. Oni narodení v Kirgizsku, prechodný pobyt na Ukrajine, občianstvo nemecké, vzdelanie nadobudnuté v Čessku. Takých vlastencov je viac. Ustašovci mali tiež takého za prezidenta: Franje Tudjmana. Pekné "slovanské" meno. Vystihuje tamojšiu fašistickú pakáž. Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    3. Jestli byl Bandera nácek říci neumí, prý tam nežije ale jak tam řádila NKVD to může i když tam také v té době nežil. Nadělal jste si do vlastních kalhot nelogičností svého příspěvku.Asi máte problém i s počy,ne ?

      Vymazat
    4. skade si vykúzlil tých 6 miliónov - ti šwvitorí?

      Vymazat
    5. Pro překrucovače dějin Anonyma 7:47 - v té době byl hladomor i v Polsku, kde žádní bolševici nevládli!
      Uměle živená nenávist Ukrajinců k Rusům se všemi těmi fašistickými projevy a vražděním civilního obyvatelstva Doněcka a Luganska je ostuda, zločin a projev imbecility dnešních ukrajinkých politických "elit". Jednou je za to budou soudit.

      Leo

      Vymazat
    6. 8:15

      Kdopak dělal pro Stalina a Kreml, tvrdé, nekompromisní čistky na Ukrajině a vysloužil si tím ostruhy pro Kreml?
      N. S. Chruščov, nar. 17. 4. 1894, Kalinovka-UKRAJINA!!!
      Ukrajinec, který řádně vydusil své spoluobčany Ukrajince!

      Zde ho máte v plné síle:

      https://uloz.to/!89jmF9VXu/n-s-chruscov-nar-17-4-1894-kalinovka-ukrajina-nejvyssi-predstavitel-sssr-v-obdobi-1953-1964-konecne-reseni-kyjev-usa-bolsevik-jara-stetina-ato-sssr-vladli-fair-play-ukrajinci-breznev-podgornyj-kiricenko-vorosilov-havel-mkv-avi-jpg

      Zdraví Ramón

      Vymazat
    7. Jo, a pak jim věnoval ruský Krym!

      Vymazat
    8. 21:01

      Ano nejdříve se zavděčit Gruzinci Stalinovi, dostat se za každou cenu do Kremlu, zbavit se navěky Stalina. Zmocnit se asi na sedm let Kremlu, věnovat si sám sobě Krym pro dáču! Nevydržel dlouho, vystrnadil ho Ukrajinec Leonid I. Brežněv, nar. 19. 12. 1906, Dniprodzeržynsk-UKRAJINA!!! Kormidloval Kreml asi dvacetšest let i během bratrské pomoci vojsk Varšavské smlouvy rok 1968, vedl Kreml UKRAJINEC! Dohromady vládli Kremlu Ukrajinci asi třicetdva roků v kuse! Tak naco si ti zmetci stěžují, SSSR vládli převážně Ukrajinci!?!

      Zde máte Brežněva v plné síle:

      https://uloz.to/!uAkLnfX4M/leonid-i-breznev-nar-19-12-1906-dniprodzerzynsk-ukrajina-nejvyssi-predstavitel-sssr-v-obdobi-1964-1982-konecne-reseni-kyjev-usa-exbolsevik-jara-stetina-ato-sssr-vladli-ukrajinci-chruscov-podgornyj-kiricenko-vorosilov-havel-jpg

      Zdraví Ramón

      Vymazat
    9. Anonymní 12. května 2018 23:42 (mindráky pracují, copak?)

      Zpřesnění údajů:

      Chruščov vládl Kremlu 1953 - 1964 = 11 let
      Brežněv vládl Kremlu 1964 - 1982 = 18 let

      Celkem vládli Ukrajinci Kremlu 29-let!

      Zdrávstvuj Ramón

      Vymazat
    10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  15. Zdá sa, že tu mal niekto nočnú smenu a naváľal sem množstvo spamu. To musia byť sakramentské nervy, keď kvôli Novej Republike a krátkej správe o ostreľovaní školy na Novorosiji, nemôže zaspať. Pravdupovediac, je to aj pre mňa šokujúca správa a pohoršuje ma nieže nečinnosť EÚ, ale bezmedzná podpora Kyjevského režimu.

    OdpovědětVymazat
  16. A který komentář se týká článku? Ani jeden včetně toho mého! Smazat všechno! Tu Přehlídku mentální onanie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OK, jeden dám. Smrt separatistům!

      Vymazat
    2. Blbeček trolíček 8:32 myslíš tým separatistov od Ruska, že? Potom súhlas.

      Vymazat
    3. Skutecne separatiste jsou v Kieve, rozhodli se jit cestou EU bez jakehokoliv referenda. Cestou valky s casti zeme, ktera s tim nesouhlasila. Takze ano, separatiste jsou vlastne majdanute fasiste, kteri vylezli z Majdanu. Hrstka lidi, co si privlastnila pravo rozhodovat za celou zemi.

      Украинцы, поднимайтесь, выметайте это гавно и плевел и своего правительства. Они должны сидеть в тюрьме!

      Vymazat
    4. 8:32 přej, bude ti přáno, banderofašistická zrůdo.

      Vymazat
  17. Banderovce by měli nahnat do jam v Babim jaru a zlikvidovat tu VERBEŽ DO JENDOHO!!!!!!
    A Hovnolulana i ostatní uASSackej untermensch příbralit,BUDE HOTOVO Z JEDNÝ VODY NA ČISTO!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  18. Putin by měl anektovat východ Ukrajiny . Jinak to bude další Kosovo a Palestina .

    OdpovědětVymazat
  19. čété nám jistě podá zprávu o tom, co je to za verbež, která střílí na školu, a odsoudí štětináče a jemu podobné krysy za podporu těch sviní.

    OdpovědětVymazat
  20. 8:31 = fašistické, banderovské, krvelačné, prolhané prase.

    OdpovědětVymazat
  21. 8:31
    Tys musel fotrovi zůstat v trenýrkách ty havloimbecile krmenej Blbičokem!!!!!

    OdpovědětVymazat
  22. Co chtít po fašounech jsou neustále stejní to je teda nepřítel ŠKOLA.

    OdpovědětVymazat
  23. Jak nás učili ve school škole že Banderovci nejsou Alexandrovci ale jsou to demokratičťí bojovníci za demokraciji a ideí Václava Havla a Ukrajinského hrdinu veliteľa ss Kubeho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také partyzáni poslali kubeho kam patří pod kytičky.

      Vymazat
  24. Válka je vůl a občanská válka je obrvůl. Ti, kteří ji způsobili majdanem v Kyjevě byli a jsou superobrvolové. To že se ve válkách objevují lidské zrůdy, často ozdobené fašistickou symbolikou a mající těžce nacionalistické názory, tak to je jejich obvyklý výjev. Je třeba stále vidět těch 5,5 mld dolarů, které tuto válku spustily a ty ubožáky na konci lana (řetězu), až jako poslední nejpitomější vykonavatele vůle těch, kteří tuto válku spustili. Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
  25. Mněli sme ve škole na nástence slogan že válka je mír a mír je válka a válka za demokraciji je nejhumánejší válka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukam jak zdarile imitujete pravopisne schopnosti mladeze, opoustejici soucasne zhavloidizovane skoly. :-)

      Vymazat
  26. To je zde nuda.Falmer.

    OdpovědětVymazat
  27. Mily pane Dvoraku !To koukam,kolik silencu nam nadava na NR.Zdravim a nedejte se!(ja jsem ta ,co vyrustala v Belehrade .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bagoune - ty si ta, co vyrůstala v Bělehradě a vynechala komplet Základní Školní Docházku.

      Nevšiml jsem si, že by zde někdo urážel Srbsko a Srbské občany, kterých si naopak vážíme, včetně
      pana Rajko Dolečka, kterému jsem v jeho neúnavném boji za ospravedlnění Srbska, děkoval a fandil?

      Čest jeho památce!

      Ramón

      Vymazat
  28. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  29. Piš česky ty uASSackej chcípáku!!!!!
    Mugabe byl proti tomu zrzavýmu,tupýmu celosvětově vysmívanýmu kurevníkovi PAN PREZIDENT!!!!!!
    Jo a už sis NECHAL VYTETOVAT NA VOHON TU TLAMU TVARU ROZVAŘENÝ TLAČENKY,BUDEŠ MÍT DVA V JEDNOM TE TĚŽCE MENTÁLNĚ RETARDOVANEJ A PROGRESIVNÍ PARALÝZOU V POSLEDNÍM STADIU TRPÍCÍ ZDECHLINO???!!!!!☺☺☺☺☺☺V Babim jaru bys měl bejt zaházenej zaživa,byla by to legrační podívaná,co by se ti linulo z držky na poslední chvíli za trumpetolejna☺☺☺☺☺☺☺☺!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  30. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  31. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  32. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  33. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  34. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ser se ještě chvíli do Čech....

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  35. Myslím si, že každý může mít na věc nějaký názor a určitě nesouhlasný, ale proč se mnoho lidí tady, zejména ti proameričtí, čili Havloidi tak sprostě vyjadřuje, v podstatě nemají žádné argumenty... Pokud mají, tak ať diskutují o nich, ale někdy se někomu nedá vysvětlit, že když je to třeba žlutá barvy, tak že to není černá... Mia

    OdpovědětVymazat
  36. Rád bych upozornil některé diskutující že jsme všichni na NR jenom na návštěvě !!!!!!!!

    Bylo by vhodné chovat se k hostitelům slušně a nedomáhat se více práv než má běžný host.

    Anonymní ( doutám většina Anonymních )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doutej dál a narovnej páteř, vzmuž se!

      Vymazat
    2. Ještě doplnění, vy návštěvo. Existuje říká se tomu poptávka a nabídka, většinou v kapitalismu, ale i v jiných systémech. NR nabízí diskuzi a my poptáváme této diskuze využít, tudíž jsem si nezul boty a šel bez pozvání dále!

      Pletete si pojmy s dojmy, nyní je kolem nás kapitalismus. K Vám domů chodí každý z ulice tzn., že jste vysadil vchodové dveře a jenom slušně vítáte????????
      Další beta samec!

      °°°°°

      Vymazat
    3. Obutý ananyme 16:36 - velice se mýlíš. Jsi na návštěvě a svědectvím toho je, že tě kdykoli může redakce za nevhodné chování vyrazit, pardon, ukončit tvoji návštěvu smazáním.

      Vymazat
  37. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  38. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  39. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  40. Zpřesnění údajů:

    Chruščov vládl Kremlu 1953 - 1964 = 11 let
    Brežněv vládl Kremlu 1964 - 1982 = 18 let

    Celkem vládli Ukrajinci Kremlu 29-let!

    Zdrávstvuj Ramón

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ramóne, Ramóne, oba dva tebou popisovaní "Ukrajinci" byli ukrajinští Rusové. Ostatně těch pravých "Ukrajinců" je na Ukrajině podstatně méně, než je dnešní kyjevské juntě po chuti. Např. Google ještě před vypuknutím krize konstatoval, že převládajícím jazykem, s kterým Ukrajinci pracují na Google je r u š t i n a (86%) !!!

      Vymazat
    2. 4:05, ruština menším měřítku, "pravou" ukrajinštinou je suržik, hodně podobný ruštině se stejnou vokalizací. Tímto jazykem psal i jejich národní básník Taras Ševčenko, v tomto jazyku je většina jejich národních písní, včetně kozáckých.

      Současná ukrajinština je něco, jako kdyby vás nutili mluvit třeba záhoráckým nářečím.

      Vymazat
    3. 4:05, 4:05, a co to mění na věci, pane učiteli?

      Lidé na Ukrajině nazývající se Ukrajinci jsou většinou mezi sebou promícháni o to větší blbostí je, že se nachali rozeštvat! Chruščov a Brežněv se narodili na území Ukrajiny, tudíž jsou Ukrajinci!

      M. S. Gorbačov se narodil ruskému otci a ukrajinské matce (Maria Gorbačeva, roz. Gopkalo, židovského původu) ve vesnici Privolnoje poblíž Stavropolu. Stavropol je město v Severokavkazském federálním okruhu Ruské federace, leží ve Stavropolské vysočině v Předkavkazsku. Kdosi o něm říkal, konečně přišel "plnokrevný Rus"?!

      Nejsem Váš žák, soudruh ve zbrani ani bratr, budeme si radši vykat, co myslíte agente 4:05.

      Zdraví Ramón

      Vymazat
    4. Žáčku Ramóne, máš to popletené stále. Podle tebe je např. Franz Kafka Čech. No to mně podrž!

      Vymazat