Reklama

.

.

sobota 5. května 2018

Generál Petr Pavel vstoupil do KSČ v době války SSSR v Afghánistánu

Jaromír Petřík     
5. 5. 2018      jaromirpetrik
Generál Petr Pavel se nedávno vyjádřil, že Rusko není spokojené se současným uspořádáním světa, proto vede proti státům aliance konfrontační politiku a dezinformační kampaň. „Hybridní válka je nezpochybnitelný fakt." irozhlas.cz.petr-pavel-nato Jak věrohodná jsou slova člověka, který byl před rokem 1989 členem KSČ a přísahal věrnost komunistickému režimu jako komunista a voják Varšavské smlouvy? Jak věrohodný může být voják, který vstoupil do KSČ v době, kdy vrcholila válka SSSR v Afghánistánu a z KSČ vystoupil až v roce 1989, kdy kariéristé zahazovali stranické knížky a zakládali protikomunistické politické strany?


K napsání tohoto článku mne inspiroval jeden čtenář mých blogů, kterého zaujal můj článek o generálovi Petru Pavlovi: ZDE a přes administraci požádal o kontakt na mne.

Hlavně se zajímal o rozhovor, který v minulosti generál Petr Pavel poskytl magazínu Reportér, kde o svém působení v KSČ mluví. Ohledně členství generála Petra Pavla v KSČ se totiž hodně mlží a jeho skalní zastánci dokonce popírají, že Petr Pavel kdy v KSČ byl.

Kolegovi se konkrétní článek v Reportér magazínu podařilo najít, za což mu touto formou děkuji a přidávám odkaz na celý rozhovor: reportermagazin.

Z rozhovoru cituji to nejpodstatnější:
„Během služby v armádě jste vstoupil do KSČ. Řešil jste v sobě nějak, zda je to správné?
"V tom prostředí jsem se narodil, byl vychován a nepoznal jsem žádnou alternativu. Vysokou školu jsem dokončil s červeným diplomem, tak jsem měl na konci možnost si vybrat, kam chci jít sloužit, protože jen první tři čtyři měli šanci dostat se do Prostějova.
"To byla vysněná destinace?
"To byl vrchol veškerého snažení. A když jsem v roce 1983 dokončoval diplomku, zavolal si mě vedoucí ročníku − podplukovník, který měl problém z roku 1968 a kvůli tomu měl zastavený postup a byl rád, že může sloužit v téhle hodnosti aspoň jako vedoucí učitel – a řekl mi, že by bylo dobré, abych uvažoval aspoň o kandidátství, abych si nezavřel cestu do Prostějova. Já jsem měl tehdy jen jedinou myšlenku, abych šel sloužit právě tam. A jestli v cestě stálo jen to, abych podal přihlášku do KSČ, nemohlo mě to nijak zastavit. Později se situace začala měnit, v Sovětském svazu se dostal k moci Gorbačov s perestrojkou a začalo se vážně mluvit o změnách. Myslím, že tehdy se znovu objevovala naděje, že by se to mohlo začít měnit k lepšímu. Málokdo, a já vůbec ne, si tehdy asi uměl představit, že by mohl celý režim zkolabovat. Já jsem si spíš představoval, že se bude méně partajničit a bude se více dbát na to, aby věci fungovaly. A i proto, když potom po dvouletém kandidátském období za mnou přišli se vstupem do strany, tak jsem v tom viděl i šanci, jak těmto věcem pomoci. Proto jsem to nevnímal špatně, když jsem to v roce 1985 podepsal.
"Po listopadu 1989 jste zase vystoupil?"
"Ano, v prosinci jsem šel s klidným svědomím vrátit knížku. A neviděl jsem ani tohle jako nějaké oportunistické gesto. Prostě jsem si řekl fajn, tak tohle už máme z krku, teď budou věci jinak.
"V socialistické armádě jste se cvičil v boji proti NATO a dnes budete nejvyšším vojenským představitelem Aliance. Počítám, že to bude poprvé nepřátelský voják...“

Tolik citace z uvedeného rozhovoru.

Co na to říct?

Všimněme si, že kandidátem KSČ se generál Petr Pavel stal v roce 1983, tedy v době, kdy vrcholila válka SSSR v Afghánistánu, kdy země NATO podporovaly tehdejší mudžahedíny dodávkami zbraní a cvičili je v boji proti vojákům SSSR. Jak víme, vojska SSSR byla vedoucí vojenskou silou Varšavské smlouvy.

A vojákem Varšavské smlouvy a navíc komunista byl i Petr Pavel. Všimněte si, že z KSČ vystoupil až prosinci 1989, v době, kdy již bylo rozhodnuto a nemusel se obávat žádných sankcí vůči svojí osobě.

Nebo platí diagnóza známého blogera MUDr. Tomáše Vodvářky, který se vyjádřil v diskusi k článku ve kterém bloger Jaroslav A. Polák píše, že vystupuje z KSČM: jaroslavpolak.blog - cituji: "Chci říci, že vstup do této strany už znamená podstatnou mozkovou poruchu /bez ironie/?"

MUDr. Vodvářky jsem se sice opakovaně v diskusích ptal, zda tento případ platí i pro generála Petra Pavla (zda má podstatnou mozkovou poruchu /bez ironie/), ale odpovědi jsem se doposud nedočkal. Jeden z jeho zastánců sice psal, že je to léčitelné, ale prý pouze u někoho...

Nepřijdou Vám vážení čtenáři současná slova generála Petra Pavla na adresu Ruska v rozporu se zdravým rozumem, zvláště když země NATO za sebou mají vyloženě útočné války bez mandátu RB OSN se statisíci lidských obětí a v rozporu se svými stanovami a smlouvou?

Smlouva NATO obsahuje 14 článků, mezi hlavní patří článek 5:
Smluvní strany se dohodly, že ozbrojený útok proti jedné nebo více z nich v Evropě nebo Severní Americe bude považován za útok proti všem, a proto odsouhlasily, že dojde-li k takovému ozbrojenému útoku, každá z nich uplatní právo na individuální nebo kolektivní obranu, uznané článkem 51 Charty Spojených národů, pomůže smluvní straně nebo stranám takto napadeným tím, že neprodleně podnikne sama a v souladu s ostatními stranami takovou akci, jakou bude považovat za nutnou, včetně použití ozbrojené síly, s cílem obnovit a udržet bezpečnost severoatlantické oblasti.
Tolik citát z Wikipedie: wikipedia.org/Severoatlantick

V době, kdy země NATO pod vylhanými záminkami bombardují Sýrii, slova generála Petra Pavla působí nejen nesmyslně, ale postrádají i jakoukoliv špetku rozumu, když agresor káže svým obětem o míru...

Nebo snad není organizace NATO největší hrozbou současného světového míru?

44 komentářů :

  1. A co na to Vy Cesi ?Jste hrdi , ze jste cleny onoho vrazedniho spolku NATO ? Jen nezapomente , ze jedine Rusko vas muse usetrit , aby jste neshoreli v ohni valky o ktere jiz otvorene hovori USA s bojistem na uzemi EU .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neotravuj tady? Ozajstní snad v NATO nejsou? A mohou snad za to obyčejní lidé? Ti mohou nejvejš bezmocně přihlížet.

      Vymazat
    2. Ten váš příspěvek je vhodný k Silvestrovskému pobavení s kamarády u láhve vína.

      Vymazat
    3. NATO = North Atlantic Terror Organization. Mnohokrát již prokázáno.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  2. Gen. Pavel, to to je lidský prase, bezcharakterní kariérista, FUJ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SSSR dostal 20 pozvani pomoci Afganistanu bojovat proti Talibanu a Al kajde. Teprve po 21. pozvani =byt nerad = vstoupil do Afganistanu jim pomoci. Znamena to snad, ze tohle bylo od SSSR spatne? Take to znamena, ze Ruskoi je v Syrii nespravne. Ze spravne je to, co delaji USA? Jednak pripravili Taliban v boji proti zakonnemu rezimu, pak tak pridali Al Kajdu s Ben Ladinem a slibili jim Islamsky stat. A 24 roku pote bez jakehokoliv duvodu (ony maji vzdy duvody, nezakonne) vpadlido Afganistanu a jsou tam uz 15 let. Choval se tak SSSR? Mel se vybodnout na to, ze soused je zadam tolikrat o pomoc?

      Vymazat
    2. Nevíš jestli prase má charakter, ale jestliže jsi použil "prasečí" vlastnost na přirovnání s člověkem, pak je celá věta výstižně pravdivá! To ubohé prasátko se také stará, aby VŽDY bylo u korýtka.

      Vymazat
  3. Hlavní je mít plnej bachor

    OdpovědětVymazat
  4. Gen. Pavel začal studovat PGS na VAAZ v Brně před listopadem 89. Na postgraduál by NEMOHL být vyslán, pokud nebyl členem, nebo minimálně kandidátem KSČ. Po listopadu 89 se armáda stala apolitická a VZP nesměli být členy žádné politické strany. Ukončení členství v KSČ nebylo tedy žádné gesto, ale nutnost pokud chtěli dál sloužit. Vojáků jako on byla řada, ale drtivá většina se zdržovala jakýchkoliv politických komentářů i když už sloužili v armádě začleněné do NATO. Individua jako je Pavel se zpravidla poznají podle toho, že jejich profesní životopis začíná rokem 1990. Bývalí členové KSČ, absolventi VPA KG v Bratislavě, absolventi různých škol v SSSR a pod. Jako profesionál je možná Pavel dobrý, ale z morálního hlediska je z něj člověku na zvracení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co k tomu dodat? Nic!

      Vymazat
    2. Co k tomu dodat? 9mm Luger.

      Vymazat
    3. Musíš říct lidem že PGS je postgraduální studium, pro oddané důstojníky připravované na vyšší funkce ve Varšavské smlouvě. Chodilo se na něj do SSSR, ale od začátku 80. let, kdy byl jasný ústup od vedoucích úloh, si naše armáda zřídila PGS GŠ v Brně, protože se vědělo, že kdo studoval v SSSR, bude muset odejít.

      Vymazat
    4. 20:59
      Ano, to slovo možná..., možná dobrý. On je to totiž prvotřídní kariérista a ti se vždy snaží být dobří. Od toho měl i červený diplom. A státnice byly i z Marxismu - Leninismu... Tam byl skutečně dobrý (i bez toho slova možná).
      J.C.

      Vymazat
  5. Petr Pavel nešel jen k nějakým paragánům , ale nastoupil k tajné rotě VKR, která byla i mezi paragány v Prostějově utajovaná Rok před ním k ní nastoupil Josef Prokš, budoucí generál, šáf BIS a poté obchodník se zbraněmi u firmy Excalibur. K té rotě VKR se nešlo za červený diplom, člověk pro ní byl určen už před studiem ve Vyškově a až do konce to tajil. Schvaloval ho tam výbor KSČ. Byla to specielní úderná síla VKR - protiteroristická rota. Jestli Pavel vrátil průkaz KSČ hned v prosinci 89, tak to bylo na něčí pokyn, aby si mohl udržet vhodné postavení. Tou dobou už lampasáci věěli, že v rámci apolitické armády budou mít členství v KSČ pozastavené a do nové strany už nebudou převedeni.

    OdpovědětVymazat
  6. Odpověď na poslední otázku je zřejmá, a každému: Ano, je. Proto bychom se měli soustředit dříve než na EU na vystoupení z NATO. S ohledem na vstup a vůbec všechny příznivé okolnosti to bude daleko a daleko snadnější.

    OdpovědětVymazat
  7. Jo zaprodanec pavel sloužil komunistům natu a kdyby tu vládly islamisté vezme si utěrku na hlavu bude křičet aláh abkar.

    OdpovědětVymazat
  8. Radosto pan General je strejda TLACENKA.
    Uz ma naplanovan plastickou operaci. Cinane mu slibili prdel, jako dva KMINKY po cinsku !

    OdpovědětVymazat
  9. Tento generál je morální prase. Stejné, jako byl Emanuel Moravec!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 0:48
      Omyl,Emanuel Moravec byl proti tomu ZMRDOVI celkem SLUŠNEJ ČLOVĚK!

      Vymazat
    2. 07:14
      Přesně... Moravec totiž, když lezl do armády, nepřísahal věrnost pracujícímu lidu vedenému komunistickou stranou Československa... V porovnání s ním, má tedy právo být označený jako slešnej...
      J.C.

      Vymazat
  10. Škoda, že pana Petříka nezajímá duševní zdraví těch, kdo vstoupili do některé tzv. demokratické strany. Nelíbí se mu jen komunisté. Pan Petřík bude asi trpět nějakou fobii nebo je prostě deviant.

    OdpovědětVymazat
  11. oproti modrystrace a zvyškova bolšanovi lampasakovi mirdovi tupolankovy ktery byl tak vytrvalej že se mohl stat prasedidentem je tento lampion jen pouhy žoldak a kdyby přišli slimaci tak je ajn cvaj jejich asi takhle si to hejvl maloval na svim hradečku když trpěl za nas za všechny z kralikaren

    OdpovědětVymazat
  12. Gen.Pavel je člověk bez charakteru, který se prosazuje i na úkor druhých.

    OdpovědětVymazat
  13. K tomu členství VZP v KSČ před listopadem. Tlačilo se na to, aby už velitel roty byl členem KSČ. Výjimečně se mohl nestraník stát důstojníkem štábu praporu, ovšem ne už velitelem. Tohle neplatilo u samostatných praporů, kde bylo vše o stupeň výš a tudíž i velitel roty musel být v KSČ. Taktéž to platilo při vyslání k dalšímu studiu po VŠ a splnění praxe na stupni četa, rota. Tady nejde o to jestli někdo byl, nebo nebyl členem KSČ. Tady jde o to, že to nesmyslně tají, když vše je dohledatelné, nebo se můžou najít svědkové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš pravdu. O povinném členství mluví ti, kteří chtějí mlžit, proč tam byli. V KS%C bylo 12% vojáků z povolání.Je pravda, že od štábních funkcí se to vyžadovalo. Dobrovolně. Jinak na schůzích KSČ se řešily jen vojenské věci, proč má někdo nepojízdnou techniku, neupravené vojáky atd. a k tomu se vydávaly i stranické úkoly. Co se děje za plotem nikoho nezajímalo.

      Vymazat
  14. Tak jako je pro matku Zemi a přírodu nebezpečnou vražedná kombinace síly vědy a bezbariérového kapitálu (to je slovy filosofa Josefa Šmajse), tak je i pro nás a civilizaci vůbec zas vražednou jiná kombinace, a sice spojení intelektu s absencí morálních zábran (bezeskrupulózností).
    Asi tak, jak je namíchána u kariéristy typu gen. Petra Pavla aj. darebáků, co jich naše republika, natožpak Země, nesla, nese a bude nést.

    OdpovědětVymazat
  15. Generál Pavel je exemplární ukázkou hybrida - bolševik a imperialistický poskok v jednom. Jednou přísahal proti NATO, podruhé pro NATO. A že prý "nejsem oportunista". Možná úplně není, ale bezcharakterní bastard to je určitě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:34 Vy toho naděláte, schopnýho člověka na úrovni zaměstná akorát mafie, ale s profláklým ksichtem musíte jedině do Nato. Tam se na nějakou pověst nekouká.

      Vymazat
  16. Tenhle soudruh má medailí, jakoby šel od Stalingradu až do Berlína.

    OdpovědětVymazat
  17. Příběh pana generála je nadmíru poučný. Odstudoval s červeným diplomem. Byl tedy výtečný i v Marx-Leninismu. Přiraven válčit jeho jménem ve zbrani nejnáročnějších akcí a kontaktních střetů. Po čem od dětství zřejmě toužil a touhu, díky schopnostem, také naplnil.
    Čas oponou trhnul, „nepřítel“ se octnul na opačné straně. Nevadí. I tady mohl naplnit svou touhu. Být ve zbrani, připraven k ostrému střetu. S červenými diplomy za prospěvování opačné písně. A navíc, uznejte, že panu generálovi to sluší. Jen být o něco většího vzrůstu. Když dnes už má zapotřebí hlavní i záložní padák jiného druhu.
    Už je to tak, nedivme se světu. Co můžeme čekat od takových generálů. Ať už přísahali na lidská práva, nebo na Marx–Leninismus.

    OdpovědětVymazat
  18. A co když generál Pavel působí ve vysokých strukturách NATO jako agent KGB. Pak by se dalo jeho mlžení o členství v KSČ pochopit. Nepřekvapí mě, požádá-li ve vhodný okamžik o politický azyl v Rusku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možné je cokoliv. Jinak, co takovým zeleným mozkům jiného zbývá aby se uživili a žili docela nadstandartně, než být vždy k službám komukoliv. U těchto "lidí" nějaká čest neexistuje.

      Vymazat
  19. Pro odlehčení:Tak a dneska ZA TREST budou všichni nehavloidi povinně koukat na Čt....dávají GEN o Emanuelu Moravcovi dneška....pardon, o generálu Petru Šavelovi☺☺☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  20. Generál Petr Pavel = Jaromír Štětina. Co dodat???

    OdpovědětVymazat
  21. !!! POZOR - CENZURA !!!

    !*!*!*!*! ВНИМАНИЕ - ЦЕНЗУРА !*!*!*!*!

    Soudruzi, opět na sajtách Nové Republiky řádí agenti CIA a Mossadu!
    Opět se ztrácejí příspěvky, dobré internacionálně-vlastenecké, 100% levicové příspěvky nás komunistů a putinistů!!

    TO JE CENZURA, ODPORNÝ NÁSTROJ EUROAMERIKY A BURŽOASIE !!!!!

    Prosím soudruhy z redakce NR, aby NEPRODLENĚ zvýšili svou revoluční bdělost a ostražitost!!!
    Vzkřikněme kolektivně do tváří těch pravičáckých zakuklenců z 5. kolony své revoluční NO PASARÁN!
    Jinak nepřátelští agenti zesílí, časem převezmou vládu nad naší MILOVANOU Novou Republikou, a udělají z tohoto dosud 200% SPOLEHLIVÉHO orgánu KSČM a Velvyslanectví Ruské federace pravý opak: hlásnou troubu kapitalismu a demokracie!!!

    Snad vám nemusím vysvětlovat, soudruzi, jaký JEDINÝ trest je za takové trestuhodné selhání v boji proti fašismu a Euroamerice.
    Myslete proto hlavou, ano?

    Děkuji Vám předem, drazí soudruzi, a nyní vložím zpět svůj příspěvek z 5. května 22:35.

    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
  22. Agenti CIA a Mossadu smazali příspěvek o Pavlovi, zrádci vlasti a Strany!

    A to přímo z naší draze milované Nové Republiky, kdysi zcela spolehlivého orgánu KSČM a Velvyslanectví Ruské federace!!
    Ano, dnes v 15:45 jsem uveřejnil příspěvek s názvem „Přiznání žoldáka Pavla: Nezastupuji zájem naší země!“ do soudružské diskuze pod článkem soudruha Onlookera „Momentáře o pravdomluvnosti“.
    A příspěvek je pryč!
    To je přece TAKOVÝ HNUS, havlistický, bruselantský!!!
    Prostě TYPICKY kapitalisticko-demokratická cenzura, jak o ní nádherně, přímo LENINSKY pravdivě píše soudruh Hošek v článku „Cenzura prosazovaná předsedou Ústavního soudu?!“ !!!!!!!
    Nemá v tom prsty sám zrádce vlasti a Strany Pavel?!

    Ať tak či tak, příspěvek vrátím. Ano, stejně jako soudruzi rudoarmějci, stejně jako soudruzi Noční vlci, ani my čeští komunisti a putinisti se NIKDY nevzdáme.
    A raději padneme při obraně naší rusko-české vlasti a víry ve vědecký ateismus a konečnou smrt, než bychom žili jako otroci Euroameriky, kapitalismu a demokracie.

    Ни шагу назад!

    P. Radosta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proboha to jsou patlaniny jak od honolula. O Nové republice jsem nic opravdu ale opravdu nic neslyšel, že by byla napojena na KSČM. To bych sem nepřispíval protože KSČM je strana kapitalistického typu, která straní takovým, jako jste vy a na názory členské základny kadí.Nakonec vaše výrazivo napovídá, že jste komouš non plu ultra, prostě jako prase. Neblbněte normální lidi. M.R.

      Vymazat
  23. Také jsem byl vojákem z povolání po absolvování VAAZ v roce 1962. Ve škole mne nezískali ke vstupu do KSČ a ani v průběhu služby u ČSA jsem nevstoupil do KSČ. Přitom jsem se jako důstojník ženil v roce 1962 v kostele, nesouhlasil jsem se vstupem vojsk VS do ČSSR (čeho dnes lituji), ale ani proto mne nevyhodili. a tak jsem dosloužil až do důchodu. Až v důchodu mi nabídli vstup do KSČM a to jsem přijal. Nechlubím se tím, ale nesouhlasím s těmi, kteří museli vstoupit do KSČ, NIKDO NEMUSEL!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám odslouženo 18let, byl jsem u průzkumu a skončil jsem na štábu divize. Můžu z vlastní zkušenosti pozvrdit, ze z důstojníků na velitelských funkcích nikdo v KSČ být nemusel.

      Vymazat
    2. 11:32 Omlouvám se za incident, pako vod nás se do Vás zhurta pustil. Probíráme teďka na štábu psychologické operace, konkrétně a dehonestace důstojníků protivníka, a školitel major Dunhill si jen skočil na dabljůsí (na na hajzl), a jeden brigádník si začal hned testovat terén, nemá debil zatím prověrky, protože máme podstav bereme na zkoušku různý kretény, to byste se kolikrát divil, .. (hubu drž tady zmetku).. vidím, že major se vrací.. Tak republice zdar a pravda vítězí ! .. příště už to snad bude lepší.

      Vymazat
  24. Pan Petřík bloger z iDěsu napsal toho o sobě více než o generálovi Pavlovi. Nenávidí komunisty. Dobře ví, že ze studovaných brali do strany jen ty nejlepší. Samozřejmě především pracovně. Pavel nevystupoval ze strany dobrovolně, ale podle nařízení jak všichni. Sebrance, která uchvátila moc, se svíraly prdelky ze strachu, co armáda s množstvím komunistů udělá, až začne otevřená restaurace kapitalismu, tj. krádeže a msta. Bylo třeba armádu rozdělit. Účinné je dát někomu perspektivu a s někým exemplárně zatočit, aby všichni viděli, co si může nové panstvo dovolit. I mne jako třeba poctivého a slušného generála Vacka svými žvásty přesvědčili, že už bude lépe a odstraní se veškerá nespravedlnost. Vacek jim asi půl roku dobře posloužil, až ho později za to málem basebalovou pálkou zavraždili. Pavel náhodně stoupal kariérně nahoru. Možná, že na něho něco měli. Netvrdím, že měl z armády odejít. Mohl se dále chovat tak, aby se neušpinil. Takových je v armádě mnoho. Přes čáru je nakročení hnát naše vojáky do války s Ruskem.

    OdpovědětVymazat
  25. "... A když jsem v roce 1983 dokončoval diplomku, zavolal si mě vedoucí ročníku − podplukovník, který měl problém z roku 1968 a kvůli tomu měl zastavený postup a byl rád, že může sloužit v téhle hodnosti aspoň jako vedoucí učitel..." KECY V KLECI. Mám Vyškov stejně jako to hovado P.P. Žádný takový podplukovník tam nebyl. Proto, že byl "hujer", chybělo mu k růstu už jen to členství. Proto tu nabídku přijal... A nebyla imaginárního podplukovníka, který měl problémy v 68´. Nic horšího už si ten tupec nemohl vymyslet.
    npor.v.z. J.M.

    OdpovědětVymazat
  26. Jo, a ještě něco. To hovado si přivlastnilo i úspěch Karla Klínovského v Jogoslávii. Tvrdí, že osvobodil frantíky ze zajetí. Hovno a prdel leda. Byl to Klíňák s tuctem vojáků v OT-éčku. Aby z té pověstné Klíňákovské kovbojařiny neměl Karel větší průser, musela to ta hnědka přikrýt. Seděl na prdeli a rýpal se v nose. Tak osvobozoval frantíky. Sračka bezpáteřní.
    J.C.

    OdpovědětVymazat