Reklama

.

.

čtvrtek 17. května 2018

Ukrajinci dostali radu, aby odpálili Krymský most

17. 5. 2018      zdroj
Americký novinář Tom Rogan vyzval Ukrajinu, aby zasadila letecký úder na Krymský most. Tento návrh byl uveden v autorské rubrice listu Washington Examiner. Podle jeho názoru je most "pobuřující urážkou" Ukrajiny jako národa a nyní Kyjev "musí zničit prvky mostu, nehledě na téměř jistá odvetná opatření Ruska". "Ukrajina má naštěstí prostředky k provedení leteckých úderů na most takovým způsobem, aby byl alespoň dočasně vyřazen z provozu. Kvůli značné délce mostu může ukrajinské letectvo ostřelovat objekt s minimálními ztrátami mezi těmi, kteří budou v té době na objektu", píše Rogan.


"USA mohou a musí podporovat Ukrajinu v této záležitosti, aby měla za zády pocit jistoty ve své vlastní vojenské síle", shrnuje.

Tento článek v rozhovoru s RBC okomentoval hlava Kerče Sergej Borozdin. Poznamenal, že autor publikace "je buď prostě neadekvátní, nebo provokatér". "Most a hranice Ruska jsou pod takovou kontrolou a ochranou, že toto je fyzicky nemožné učinit. V tomto ohledu jsme klidní", dodal. Poslanec Státní rady Krymu Valerij Aksjonov zase poukázal na to, že služby, chránící krymský most, "fungují, nespí. Náš region je neklidný, proto bezpečnostní otázky byly při stavbě mostu na programu hned po technických problémech".

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

55 komentářů :

  1. Mexičané bombardujte území, které vám USA zabrala násilně bez sankcí. L.S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, zdá se, že se USdobytkům začíná stýskat po dalším 11. září. Dneska má nakonec letadlo kde kdo.

      Vymazat
  2. Langšádlová s Němcovou zažívají orgasmus.

    OdpovědětVymazat
  3. Už je to tady . Západní a prozápadní šílenci v čele s USA začali útok na Krymský most . Zatím jen slovní . Zatím !

    OdpovědětVymazat
  4. Americký blbeček,
    vlastně taková novinářská kurvička, se vůbec neorientuje v procesech, které ovládají a řídí vztah mezi fašistickou Ukrajinou a Ruskou federací.
    KRYM je a zůstane ruský, nebo jste snad informováni o tom,že z Krymu prchají obyvatelé na Ukrajinu ?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:12 Ani ti Tataři neprchají z Krymu, které chtěli Kyjevští využít jako trpitele pod Rusy! Jediný, který by si to s®al z Krymu jako namydlený blesk, tak to Stbák a exvšechno Jaromír Štětina, politický nomád. L.S.

      Vymazat
  5. Pro Rusko, Krym i svět není znepokojivým úkazem pouze to, že kterýsi US plátek zaměstnává nefalšovaného debila.
    Znepokojivým faktem je to, že debilův článek na Západě vůbec nevyvolává (bouřlivě) zamítavou reakci.
    Jsou již zřejmě natolik uvyklí státně-teroristické povaze své vlastní moci a politiky, že ani otevřená výzva k dalšímu státně-teroristickému aktu jim nepřijde jako zločinná, ba připadá jako normální!
    Co na to asi řekne naše "hodnotová" havlérka zvaná jako pražská kavárna/lahvárna??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Františku o něčem podobném jsem se již, zde také zmiňoval. Západ uznává jako teroristický čin pouze ten, kdy se zařve Allāhu Akbar (الله أكبر)?

      V Torontu to ten pro mě terorista nezakřičel i když úmyslně dodávkou najížděl do lidí, aby jich co nejvíce povraždil, což se mu také povedlo, bohužel nezařval to Allāhu Akbar, západní světe div se, nebyl to dle zainteresovaných médiantů a politiků, teror vůči bezbranným občanům Kanady?! Proč?

      že nedostali doručenku, přihlásil se IS ...

      Zdraví Ramón

      Vymazat
  6. V dnešním světě se už nikdo nestydí za nic. Klidně se veřejně napíše, to, co je v názvu článku výše. "odpalte Rusům ten most". Není to snad i žalovatelné, jak nabádání k terorismu? Mirek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:00 V tomto případě jsem optimista a věřím, že má pan Putin zase o hodně příznivců více. Článek toho amerického analfabeta může zaujmout pouze stejně postižené, jako je sám autor.

      Vymazat
    2. Jedna malá provokativní bombička a Donbas bude ruský -navždy.

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:24 To už je hysterie?

      Vymazat
    2. 15:09 Proč likvidovat Krymský most? Zlikvidujte obyvatelstvo Krymu, protože to samo sebe "anektovalo" k Ruské Federaci.
      K vám, vesmírným civilizicím, se ještě nedoneslo, že Autonomní Republika Krym měla i při spojení s Ukrajinou všechny atributy státnosti? To znamená, vlastní ústavu, parlament a vládu. Parlament této autonomní REPUBLIKY vyhlásil v souladu s vlastní ústavu referendum a podle jeho výsledku se jednalo dál. Připojil se k dalším 22 autonomním republikám v rámci Ruské federace. Kde v tom bylo porušení mezinárodního práva?

      Vymazat
    3. 15:32
      Omyl,jsi k smíchu pokaždé,když tady tapetuješ ty tvoje bláboly,ty volotrku z První Signální!!!!!☺☺☺☺☺☺☺☺

      Vymazat
    4. 16:09 Všude.

      Vymazat
    5. Připomíná mi to ten vtip "Kde je záchod?" "Venku." "Kde venku?" "Všude."

      Vymazat
    6. 16:15
      Achillovou patou každého idiota je jeho hlava viď ty,nesmírnej vesmírnej volotrku????!!!!!☺☺☺☺☺☺

      Vymazat
    7. 16:15 Mohl byste prosím být konkrétnější? My, pozemští moulové, nejsme ještě tak inteligentní, abychom v postupu podle meznárodního práva rozeznali jeho porušení "všude".

      Vymazat
    8. 16:39 Už jsem to vysvětloval tady stokrát a detailně.

      Vymazat
    9. --- Jen stručně. Náležitosti práva národa na sebeurčení: 1) národnost, 2) vůle k sebeurčení, 3) schopnost samostatnosti, 4) Vlastní vůle, přičemž podpora a nebo vliv jiného státu a nebo náboženství ji vylučují.

      Vymazat
    10. 18:24 Národnost je hloupost. To by vylučovalo právo na sebeurčení USA i Švýcarska. A co z toho Krymčané nesplňovali? Vlv jiného státu omezilo právě Rusko, které umožnilo občanům Autonomní REPUBLIKY Krym projevit svobodně svou vůli v referendu. Nebýt toho, tak by Ukrajina tento projev vlastní vůle krvavě potlačila. Stejně, jako se o to už čtvtým rokem snaží na Donbasu.
      Máte buď špatné informace, nebo jste vy vesmírné civilizace úplně blbé. Logika a fakta pro vás nic neznamenají?

      Vymazat
    11. Ne kolego, on je idiot.

      Vymazat
  8. Drzost USA nemá konce. Ať vrátí Mexiku odcizené území a nestrká pazoury do věcí po kterých jim nic není. Ukrajina by se měla konečně vzchopit a nenechat se využívat, rozeštvávat a manipulovat pro cizí zájmy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:20 Nemůžete spojovat různá historická období. Nyní je novověk a dokonce už třetí tisíciletí ve kterém se snažíte získat jiné planety a ne doba Kolumba, který objevil Ameriku, následně těmi silnějšími a vývojově vyspělejšími kolonizovanou, protože to bylo tehdy považováno a právem, vzhledem k tehdejší nižší lidské vývojové úrovni, za naprosto legální a oprávněné. Ať Rusko vrátí Kaliningrad a části Finska a "Sovětský svaz" - Bělorusko s Ukrajinou polovinu svých území Polsku, směji se.

      Vymazat
    2. 15:31

      To je jeden z prvotních mýtů, kdy potřebovali stvořitele USA svého stvořitele, krom boha.

      Názor badatelů o objevení ameriky se přiklání k Vikingovi Leifu Erikssonovi, ve staré severštině Leifr Eiríksson, (někdy mezi 970 a 980 Island nebo Grónsko – cca 1020 neznámo kde) byl norský Viking, patrně první evropský objevitel Ameriky!

      Leif Eriksson narození 970, Island, úmrtí 1020
      (ve věku 49–50 let) Grónsko.

      Byl synem Erika Rudého, který kolonizoval Island a Grónsko. Kolem roku 1000 koupil Leif loď od Bjarni Herjolfssona, a vydal se s dalšími mladíky najít zemi, kterou Herjolfsson na západě spatřil. Propátrali část pobřeží Severní Ameriky a přezimovali v zemi, kterou nazvali Vinland – Země pastvin (nebo také Země vína). Podle archeologických výzkumů se patrně jednalo o Newfoundland, v jehož severní části byla osada, odpovídající popisům, nalezena. Objevil ji v roce 1960 norský badatel Helge Ingstad u dnešního L'Anse aux Meadows.

      Dějiny jsou vždy v rukou vítězů!

      Ramón

      Vymazat
    3. USSA jsou okupanti a vychaný parchanti,vítězové NIKDY....to můžeš vzkázat i tvému Hovnolulanovi.

      Vymazat
    4. 16:33 Já vím, a o prvenství se ale hlásí Čína, protože ona prý byla první ještě před Vikingy. Šlo mi ale o to, kdy začala do Ameriky invaze Evropanů, protože ta byla zásadní pro její budoucnost.

      Vymazat
    5. 18:21

      Ano máte pravdu, taktéž jsem zaznamenal prvenství Číny, ještě jsem se dnes o tom dohadoval se synem, já prosazoval Čínu on mě zdolal Vikingem. Ustoupil jsem, protože už je silnější a zbil by mě (kecám snad).

      On to má nastudované a navíc si to i pamatuje, já už mám tu paměť, jak žvýkačku po pracovní době!

      Zdraví Ramón

      Vymazat
    6. Drahý Ramóne, se synem se oba silně mýlíte, jelikož obyvatelé z rodu Homo sapiens se na americkém kontinentu nacházejí již 20 tisíc let a tehdy se dávní Erikovi předci ještě třásli zimou někde jižně od Pyrenejí, anebo možná i někde na Altaji. Těmto pravým objevitelům Ameriky jsou bližší Evenkové.
      Ale je potěšitelné, že jste se orientovali na dobu ještě před Kolumbem, ačkoliv to vůbec není důležité. Důležitý byl a navždy zůstane Kolumbus, který otevřel cestu pro masivní expanzi Evropanů, v případě USA především Anglosasů.

      Vymazat
    7. 19:28

      Je to možné, dík za rozšíření už jen duševních obzorů, ráno kouknu do zrcadla a přemýšlím, kdo jsem a kde jsem (sranduji, neovlivněno alkoholem! Skleróza se hlásí ke slovu)?

      Ramón
      _____________________________________________

      Zdar Štófi, kam zmizel floridský Batman ze Smíchova?

      Vymazat
  9. Ukrajinci most byste ,třeba byste ten most netrefili ale Novy York byste zvládnout dokázali !!!

    OdpovědětVymazat
  10. Oprava :ten most byste netrefili

    OdpovědětVymazat
  11. Americký novinář Tom Rogan je kretén a psát proč, tak to by bylo nadlouho! Karel z Plzně

    OdpovědětVymazat
  12. Potomci těch, kteří spáchali genocidu na ´původním obyvatelstvu severní Ameriky a mají za období své existence na svědomí většinu neštěstí na planetě, zbořili mosty v Srbsku. Viděl jsem to na vlastní oči, byl jsem v Bělehradu, kde kvílely sirény a hořely budovy. Je nutno jim věřit, anetičtí psychopati..

    OdpovědětVymazat
  13. Vy jste se zamilovali do Krymu víc, než Rusáci. Stačí, aby nějaký pisálek vypotil p!tchovinu a už jste v sedle. Taková odezva na jediný článek v nějakých novinách. 95% amíků stejně neví, kde to je a o co se vlastně jedná, a je jim to úplně šumafuk. Možná ani Honolulu narozený ve střední Evropě netuší, kde je Azovské moře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Obě odpovědi jasně ukazují, že tuhle zemi je vskutku nutno kolonizovat lepším genofondem. Už aby to přišlo co nejdříve, je naděje.

      Vymazat
    4. 19:31 Musím s tebou souhlasit. Je to varianta, jak tohle časem vymýtit. Vždyť on si v podstatě vystačí sám.

      Vymazat
    5. 18:09 - je přece signifikantní, jaké fašizující a teroristické "úvahy" a "nápady" mohou proběhnout západním "demokratickým" tiskem, aniž by to v politicích a jiných "demokratech" vyvolalo jakoukoli negativní reakci. Nemluví to o naší "západní" novinařině a politice víc, než cokoli jiného?

      Leo

      Vymazat
  14. Zničte most ať žije USA ŕíše gud bay Donald Trump světlonoš blbcú a debilú nick Honolulu Pitlík.

    OdpovědětVymazat
  15. Jako kdyby v USA citovali nějakej plk z Reflexu - česká média zbytečně vyvolávají nenávistné diskuze vůči celým USA. Volba Trumpa byla pokusem Američanů o změnu, ale FBI a CIA mají už takovou moc nad armádou, že s tím ani jimi neplacený prezident USA už nehne.

    OdpovědětVymazat
  16. Aha, výrok jednoho novináře, který byl převzat ze serveru lenta.ru . Jak málo stačí k tomu, aby se vše překroutilo na výrok - USA podporuje vybombardování nového mostu.
    Co na tom, že ten novinář možná nikdy nic podobného nepronesl a kdoví, jestli ten novinář vůbec existuje. Ale co, propaganda musí frčet na plný kule.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19:24 To víte, zdejší ruská úderka jede na plné obrátky. Bodejť by ne, když se jim předkládají podobné žvásty, na nichž se odbavují různá pochybná individua. Ta diskuse je opravdu na strašně nízké úrovni a dokladuje zdejší zoufalou intelektuální insuficienci. Neuvěřitelně odpuzující jsou tupé nesourodé výkřiky roztlemeného pitomce, co Ameriku označuje uASS a přidává k tomu infantilně hloupé nadávky opepřené fůrou smajlů. Nic než tohle, žádný argument, žádné znalosti.

      Jen jsem nahlédl a rychle pryč.

      Vymazat
    2. 19:44
      Tak hurá na Blicí listy,Čulíku!!!!☺☺☺☺☺

      Vymazat
    3. 19:44 Souhlas. S tímhle individuem rozhodně nemá smysl ztrácet čas.

      Vymazat
    4. 19:24 Vaše nedůvěra hraničí s hloupostí. Není přece tak těžké, najít si originál článku:
      https://www.washingtonexaminer.com/opinion/ukraine-should-blow-up-putins-crimea-bridge
      Vy tedy považujete veřejné nabádání k teroristickému činu za maličkost, ktrou by se vláda příslušné země neměla zabývat? No, to je tedy skutečná "svoboda". Škoda, že u nás takovou "svobodu" ještě nemáme a lidé jsou odsuzováni za daleko nevinnější prohlášení.

      Vymazat
    5. 20:16
      Souhlas,s havlobanderovským untermensch není nutná debata!

      Vymazat
    6. 19:44 Insuficientní medíku, píchnu vám žilou a můžete jít zpět, mezi již vystudované, několikráte atestované kolegy, nejdříve sám dostudovat! Ale nejdříve se vyjádřete k tématu "úder na Krymský most"!

      Váš Štófi ☺☺☺☺☺

      Vymazat
  17. 19:32
    Ajta krajta,postřelená husa se ozvala!!!☺☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  18. General Pavel povede naší marš kumpániji na Moskvu a válku za demokraciji vihrajeme a pravda a láska zvítezí nad lži a nenávisti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:15 Jdi si lehnout, z toho se snad do rána vyspíš.

      Vymazat
    2. A fšichni rádostně padneme za našeho milofaného císařpána TRUMPA a jeho i englickou králofskou rodinu. Pan okresní hejtman za ČSSD už je po Extázi v extázi a řve, že vojna proti Rusku musí bejt a že je vyhraná...

      Vymazat
  19. Kdyby žil Havel, tak by řekl humanitární bombardování Krymské mostu.

    OdpovědětVymazat